Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Quiz. Welke partij trekt draagvlak Canal Pride Amsterdam in twijfel?

A- DENK
B- SGP
C- Lijst Derksen
D- Jezus Leeft
E- Anders, namelijk...

G R O E N L I N K S. "In zeven vragen wordt momenteel onderzocht hoe geënquêteerden aankijken tegen de jaarlijkse botenparade van de Gay Pride. Wethouder Rutger Groot Wassink (Democratisering) laat dat doen, omdat hij rond de laatste editie heeft gemerkt dat er minder draagvlak zou zijn voor de botenparade." Volgens D66-raadslid Jan-Bert Vroege is de enquete een "bij elkaar gefröbeld stagewerkje". Nou, we zochten het op, en wat schetst onze verbazing? Hij heeft gelijk. We vernemen uw antwoorden op voornamelijk vraag 3 & 4 graag in de comments, en mocht u tijd hebben, laat u dan natuurlijk ook even in de werkelijke enquete gelden.

Reaguursels

Inloggen

Canal Price is een door links hetero soy-boy gekaapte beweging geworden waarbij meer hetero’s hun reedt laten zien hoe ‘deugdelijk’ ze wel niet zijn dan dat het voor ‘gay-pride’ staat..

Het is commercieel belang over de rug van homo’s die het moeilijk hebben..

Dat de Albert Heijn opeens roze t-shirts draagt, heeft geen invloed op de zelfmoord neigingen van een tiener omdat hij zichzelf niet kan accepteren..

killRoy1982 | 09-12-18 | 11:02

Ik snap het niet!!! Als ze bij V-inside grappen maken over homo's, staat het hele mediapark (DWDD, PAUW, Nieuwsuur en Twan) kranten (VK en NRC) en de politiek (voor al de deugers van D666, GL en PvdA) op zijn kop en moet het programma van de buis of, wordt er een oproep gedaan om het programma niet meer te sponsoren. Het is een 'satirisch' programma en 'JA' , ze hebben andere humor dan de vara-cabaretiers. Ik denk dat dit onderwerp niet te sprake komt in 1 van deze eerder genoemde mediums. Ik kan hieruit 1 ding opmaken: GL is homofoob!!

Ik snap er niks van! | 09-12-18 | 09:12

Kunnen er niet alleen lekkere wijven op die boten en op de grachten? Mogen die homo's van mij met een houtvlot de zee op.

Tiktak Theo | 08-12-18 | 13:01 | 2


Blijf gewoon een dag weg daar en laar anderen neuken wat ze willen zo lang het maar vrijwillig is. Of ga naar Talibanistan.

Shoarmamasutra | 08-12-18 | 13:58
-weggejorist-
Tiktak Theo | 08-12-18 | 17:53

Er is ook minder draagvlak voor de geepereet. Dit komt voornamelijk vanuit een bepaalde religie waar Groen(s)Links, SP en Demofoben666 dol op zijn waarvan ik de naam maar niet zal noemen. Er hoeft geen enquete ingevuld te worden. Zoek de gebieden op waar GL, SP en DENK worden gestemd in de afgelopen gemeenteraadsverkiezingen, en u weet waar de tegenstanders zich bevinden.

Graaf_van_Hogendorp | 08-12-18 | 12:15

vond GROEN een mooie kleur ... maar nu vind ik GROEN link (S)

die Roedie | 08-12-18 | 12:07

Het masker valt stukje bij beetje af van GL.
Antifa-adelborst Groot Wassink was 'geroerd' bij de opening van een expo over AIDS in het Stadsarchief... GL en taqqiyya, omdat het kan. En omdat ze het willen. Wannabe-mossels.
-
Het groen staat niet voor weelderig appeltjes-groene-weide-groen maar voor het vreugdeloze donkergroen van de islam.

Camo | 08-12-18 | 11:48

ik wil alleen duikboten in de gracht

zeiksmurf | 08-12-18 | 11:44

Wat ik anders zou willen zien: aandacht voor homoseksuele (ex-) moslims.

Samui07 | 08-12-18 | 11:26 | 1

Die hadden een eigen boot een van de laatste edities.

Shoarmamasutra | 08-12-18 | 13:59

Na Iamsterdam de canal parade. Gaat goed met GL. Zo komen we weer terug bij de samenstelling van GL. PSP, PPR en de CPN. Echte democratische partijen?

wallenberg | 08-12-18 | 11:25 | 1

En de Evangelische Volkspartij (EVP) 

eye | 08-12-18 | 17:19

Moet ik hieruit begrijpen dat GL in Amsterdam de 'Gay Pride Parade' wil afschaffen, wegens vies bah? (Sorry, onvoldoende draagvlak). Bizar, wat een rare plannen heeft GL toch met Amsterdam. Liever geen mensen van buiten de stad (dagbelasting voor niet-Amsterdammmers), toeristen buiten de stad houden (geen boten laten aanmeren met mensen die denken dat Amsterdam een stad is 'voor iedereen') en nu dit weer. Nou ja, als ze maar gelukkig zijn, zo met elkaar.

DebraCadabra | 08-12-18 | 10:17

Verplaatsen naar Giethoorn

djtdlg | 08-12-18 | 09:50

Halsema is precies waarom we toch aan de gekozen burgemeester moeten.
Goed je krijgt vaak twee kandidaten, als dan niet van dezelfde partij, die totaal niet weten dat die roze bril op hun neus staat. Laat staan dat de kop in het zand, maar toch.

De ramp Halsema zie je natuurlijk al aankomen. Veel Partij van de Alloch... armoede... arbeid(dat is pas dynamisch aanpassen van een partij) stemmen nu uit noodzaak links op groen links omdat ze van hun omgeving links moeten stemmen anders zijn de fascist. De SP vinden ze te arm of te min.... ik dwaal af.
Die Canal pride, dat vind groen links niet leuk. Het legt pijnlijk de verharding bloot en er is gedoe.

Kon iemand dat groen maar eens uit links halen.

Merlanni | 08-12-18 | 09:47

Wat is in vredesnaam de "Pride gemeenschap"?

batvoca2 | 08-12-18 | 09:43

Die Engelse vrienden zijn overigens wel gaan kijken, dat wel.

staat het bier koud? | 08-12-18 | 09:30

Inderdaad Goem, het zijn onvergelijkbare zaken. Vorig jaar hadden we Engelse vrienden op bezoek. Vriend A. zei zoiets als: "I never understood what transgenders have to do with us. I mean, that's a gender thing and not a sexuality thing." Waarop vriend B. zei: "Exactly. So leave us alone, freaks." Heel erg niet p.c. maar wel erg grappig.

staat het bier koud? | 08-12-18 | 09:28

Als het echt Amsterdams moet zijn dan een grachtenparade met een mocroboot, een blowboot, een hoerenboot, een ajaxboot een kroegboot, een jodenboot, een B2B boot, een parkeerboot en een nepboot. Iedereen is welkom, met zwemvestje.

squadra | 08-12-18 | 09:11 | 1

parkeerboot. ROFLOL!

zeiksmurf | 08-12-18 | 11:45

Ooit heette het gewoon de gay-parade. Toen was het nog voor homo’s. Later werd de boel gekaapt door de qiawtfbbq’s.
Hoe een homo in verband staat met die transgenderneutralen heeft nog niemand uit kunnen leggen. Het zijn toch echt onvergelijkbare zaken.

GOEM | 08-12-18 | 09:04 | 2

Maar wie in Godsnaam zou er nou aanstoot nemen aan een Gay-Parade in IloveAmsterdam?

Hallalieheliaal | 08-12-18 | 09:08

De nimby’s die ook klagen over rolkoffertjes?

GOEM | 08-12-18 | 09:33

Mark Ettur wil een Nederigland.
Ekmef Ameslah wil een IslamsteRaRadam.
Beiden zijn door U met Uw rode potloodje en stempapiertje gekozen en dan helpt een geel hesje ook niet meer.

Hallalieheliaal | 08-12-18 | 08:56

Rutger is zeker geschrokken van de verijdelde islam aanslag op de pride en wil de pride nu liever helemaal weg hebben, een echte aanslag zou namelijk in een klap alle grond onder de voeten van GL in Amsterdam. maar ook voor de partij landelijk weg slaan .Die losse moslim/homo incidenten zijn nog wel weg te moffelen of te downplayen met " zullie doen het ook " verwijzend naar die enkele, blanke kaalkop idioot .

Castor12 | 08-12-18 | 08:53 | 1

Of zo een eng persoon met Keppel in een gevaarlijk restaurant, die in Islamsterdam alleen maar ergernis oproepen bij de lokale bewoners/krakers.

Hallalieheliaal | 08-12-18 | 08:59

Macht, macht, macht.
GroenLinks is echt te schaamteloos voor woorden. Het gemor onder de ambtenaren, die toch wel wat gewend zijn, neemt steeds meer toe.

ristretto | 08-12-18 | 08:47 | 1

GroenRaRaLinksch

Hallalieheliaal | 08-12-18 | 08:59

220 karakters voor het invoeren van de postcode?

skoennie | 08-12-18 | 07:07 | 2

Da's voor als je op Beverly Hills 90210 woont. En 220 karakters voor het invoeren van de leeftijd. Dat wordt lekker met verwerken straks.

NeedIsaymore? | 08-12-18 | 09:53

Het blijft Amsterdam he. 1234 ZZ. 134616 bis twee hoog achter kamer 4.

Shoarmamasutra | 08-12-18 | 14:01

Groen Links kennende zal de volgende enquête de vraag behelsen of er nog draagvlak in Amsterdam is voor een Joodse gemeenschap.

Themistocles | 08-12-18 | 06:48 | 1

En hun Synagogen en Restauranten.

Hallalieheliaal | 08-12-18 | 09:00

Pas op met dingen wat GroenLinks of D66 je toestuurt.

Het lijkt onschuldig met wat onnozele vragen over de Canal Pride... maar zodra ze de 7 antwoorden binnen hebben - dan gaan ze met jouw verhaal extra subsidie aanvragen.

Je bent gewaarschuwd--> het plan is dat je volgend jaar een vragenlijst in de bus krijgt over de zwarte pieten pride intocht in Amsterdam.
Mijn advies - vul niets in.

sociaal_econoom | 08-12-18 | 04:01 | 1

Toch hebben de meeste Amsterdammers bij de belangrijkste vragenlijst, de verkiezingen, als antwoord ; GroenLinks gegeven. Yswyg

ristretto | 08-12-18 | 08:50

Toen ik de kop van dit topic las, dacht ik meteen:
"toch niet Goenlinks, mag ik hopen."
En meteen gelogenstraft natuurlijk.
.
Om in Amsterdamse termen te spreken:
Het is wel een GOTSPE om van een evenement met jaarlijke honderdduizenden bezoekers dat "zonder noemenswaardige incidenten veloopt"
het, *kuch*, draagvlak te gaan onderzoeken.
.
Mijn initiele neutrale houding tegenover Femke begint nu rood uit te slaan.
Macht corrumpeert dus bljkbaar erg snel..
.
www.parool.nl/stadsgids/dit-was-pride...

hotmint | 08-12-18 | 02:24

Ja maar dit soort complexe vraagstukken zijn toch ongeschikt om aan het Amsterdamse volk voor te leggen? Daar hebben zij toch hun deskundige partij voor gekozen?

Hoewel, gezien de verkiezingsuitslag is dat al te ingewikkeld...

Wim_Kut | 08-12-18 | 00:20

Alles wat gezegd wordt door wegkijkende groenlinkse rare leeghoofden negeren.
Dus GS, niks meer over die gekke groepjes.

pejoar | 07-12-18 | 23:56

De uitkomsten van deze enquête gaan naar rechtstreeks naar de afdeling Openbare Orde en Veiligheid van de gemeente Amsterdam, alwaar ambtenaren Aykan Gökbülüt en Arslan Öztürk de gevens verder zullen laten verwerken.

bisbisbis | 07-12-18 | 23:31

Van een aantal activiteiten zeg ik: Ik gun ze hun feestje, maar ik hoef er niet bij te zijn. Deze activiteiten zijn onder meer:
* EO-jongerendag
* TT-races
* Gay Pride
* Carnaval

Arnold Layne | 07-12-18 | 23:03 | 2

Alle wedstrijden van Ajax?

Ruimedenker | 07-12-18 | 23:04

Ajax thuis of uit?

NeedIsaymore? | 08-12-18 | 09:54

Het draagvlak voor de gay parade onder wie?

Onder de buurtbewoners?
Onder een handjevol Amsterdammers?
Onder homo's?
Onder iedereen die maar mee wil doen?
Alle duizenden bezoekers van de gay parade elk jaar?

Lekker weer zo'n nikszeggend ' onderzoek'.
Flut.

letopuwzaak | 07-12-18 | 22:52

Burgemeesters die wel even bepalen waar grappen over gemaakt worden. En nog applaus van zijn laven ook.

Het probleem is niet het klootjesvolk. Het probleem is de elite. Weet niks,kan niks, is niet serieus in debat, maar wel heel zelfingenomen oreren vanuit de ivoren toren en decreten uivaardigen. Dat is gewoon dodelijk voor een land.

aight.. | 08-12-18 | 06:24

Links extremisten en de aanhangers van de maangod hebben het niet zo op uitingen en gedachten die haram zijn.Wat dat aangaat blijkt het telkens weer een uiterst giftige cocktail te zijn wanneer beide partijen hun demografische stempel gaan drukken.Amsterdam is al verloren en kan zich beter gaan afscheiden van de rest van Nederland en de status aannemen van de Efteling .

hoeman | 07-12-18 | 22:51

Wanneer er een enquête komt voor draagvlak van de gay pride, dan komt dat er zeker ook over draagvlak van bekende cijfers van de criminaliteit in deze stad en wat we daar van vinden? Oh wacht... GroenLinks....

Jan, Leiden | 07-12-18 | 22:25

Feiten vertroebelen het debat--->Groenlinks.

Past helemaal bij amsterdam, de vijand vind half naakte homo s niet zo leuk, dus dan gaan de poten omhoog en het verzoek wordt ingewilligd.

Ongeblustekalk | 07-12-18 | 21:54

Veel spannender zou het zijn om een grote optocht te houden met praalwagens vol halfnaakte gaylords, maar dan wel door Amsterdam West, om precies te zijn door zo'n wijk met hoofdzakelijk bontkraagjes. De gaylords mogen hun familie en vrienden meenemen en de mocro's ook, nou ja, hun familie. En dan kijken of er bewustwording ontstaat.

JvanDeventer | 07-12-18 | 21:40

Sinds wanneer maakt Groenlinks zich zorgen om draagvlak onder de bevolking? Donderpreken kan het volk krijgen als ze het smalle rechte pad niet wil volgen.

Sitting_targets | 07-12-18 | 21:27 | 1

Sinds de NIMBY's van de grachtengordels het voor het zeggen hebben. En gezien de kwaliteit van de gestelde vragen willen ze ook helemaal niets over het 'draagvlak' weten.

bisbisbis | 07-12-18 | 23:26

220 karakters om leeftijd in te vullen, zelfs bij Sinterklaas blijft er dan nog heel veel ruimte over.

Franker | 07-12-18 | 21:13

De vragen van die enquête zijn dermate simpel dat ik vermoed dat een rugzakleerling groep 6 basisschool deze geschreven heeft. Het gros van de eikeltjeswezens van GrLi is kortzichtig en heeft zelf ook weinig inhoud, dat scheelt.
Die hele Canalpride zal mij een worst wezen. Als homo's, lesbo's en genderloze mensen het leuk vinden om een keer per jaar in hun blote reedt op een bootje voor l*l te gaan staan, dan moeten ze dat vooral doen.
AmsterdamZoo. Nuff said.

Gravin v Kippenbouth | 07-12-18 | 21:01 | 1

Het probleem is dat, zelfs na alle faals, er nog steeds minimaal 4 miljard taxpoet heen wordt gestuurd ieder jaar. Wie weet nog meer met allerlei vage clubjes die niet op de balans staan.

De vraag is, hoe stopt men dat.

Kop Kaaz | 07-12-18 | 21:04

Daarom voorlopig geen aanslagen in onze hoofdstad, de islamisering wordt ferm door Groenlinks aangejaagd.
Als democratische waarden en vrijheden van minderheden gevaar lopen, mogen zij dan ook beschermd worden ? Dat is dus nu in Amsterdam gaande.
Het zijn allemaal tussenvormen die langzamerhand het geloof in democratie en rechtsstaat uithollen.
De hoofdstad moet kracht uitstralen en niet de angst blijven voeden............................... de grapjurk die er ISLAMSTERDAM van had kunnen maken.
Dát zat er achter.
Godverdomme.

Hensmunter69 | 07-12-18 | 20:57

Joepie de poepiepenis? Ik zeg meer diversiteit zodat het einde sneller in zicht komt en we eindelijk eens overnieuw kunnen beginnen?

Mag ik dat zeggen?

Kop Kaaz | 07-12-18 | 20:55

De Gay Pride, een theater voorstelling vol smakeloosheid.

lanexx | 07-12-18 | 20:51 | 1

De decadentie ten top. Waarom voor de variatie geen Women Pride Parade, een eerbewijs aan de vrouw.

JohnWalker | 08-12-18 | 15:05

Verbaasd dit? Amsterdam is voor een groot deel een islamitisch shithole geworden. Dat was 25 jaar geleden al duidelijk en sindsdien is dat alleen maar erger geworden. Autochtonen trekken weg, moslims erin en Groenlinks heeft haar multiculti-paradijs. Pech dus voor de homo’s, maar Groenlinks bukt liever voor de islamieten.

kunstliefhebber | 07-12-18 | 20:47 | 3

+1

Kop Kaaz | 07-12-18 | 21:05

+2

Jan, Leiden | 07-12-18 | 22:37

Autochtonen weg, muzels erin. Wie zijn dan de mensen die de huizenprijzen zo opjagen? Hebben al die Marokkanen zoveel geld? En waarom willen al die miljonairs zo graag wonen in de stad van Allah?

JvanDeventer | 08-12-18 | 12:50

G. Bonobo Aap

Mark_D_NL | 07-12-18 | 20:43

Of ik bij de Pride ben geweest? Het is in Amsterdam, nee natuurlijk niet! Ik zou nog niet dood gevonden willen worden in dat kutdorp waar de blanke minderheid zo mogelijk een nog groter spraakgebrek heeft dan de scootermocro's. Stiekem een hek er omheen zetten en hopelijk zit mevrouw Ollongren er dan ook achter; kunnen ze die lekker als hun eerste president kiezen.

Pierre Tombal | 07-12-18 | 20:43

Heameau hier... De canal parade laat me mij schamen voor mijn geaardheid.
Totaal gedegenereerde vertoning.

Soms als ik die imams hoor zeggen dat het westen één grote feestvierende hel is kan ik mij daar wel in vinden. Zeker als ik de canal pride weer zie.
Mijd het ook als de pest.

KutFilosoof | 07-12-18 | 20:36 | 11

sorry knutsel.

beau van rtl | 07-12-18 | 21:33

beau van rtl | 07-12-18 | 20:52
"niemand wordt homo voor zijn plezier. Het is ook geen pretje om je in je kont te laten bonken door een andere gozer. Alles komt onder de poep te zitten enzo, maar ik vind dat ze dat allemaal zelf moeten weten, maar niet provoceren, dat doe ik als hetero ook niet".
Jemig Beau, is dat je wereldbeeld wat betreft homo's ?

Roadblock | 07-12-18 | 21:40

@beau van rtl. Lol hoeft niet hoor. Maakt mij verder ook niets uit wat mensen van me denken. :)

knutsel_ | 07-12-18 | 21:48
▼ 8 antwoorden verborgen

Ze doen maar . Wat ik me wel afvraag is waarom al die kerels zo naakt mogelijk op die boten rondlopen ? Zijn die mensen zoekende en is het een drijvende advertentie voor gay sex ?

Koning BongoBongo | 07-12-18 | 20:36 | 4

Sorry ,maar ik dacht dat we het over de Gay Parade hadden en bovendien heb ik nog nooit vrouwen naakt over straat zien lopen, dus waar heeft u het eigenlijk over ? U bent moslima met een beperkt wereldbeeld vol haat jegens de westerse vrijheden en loopt in een niqaab ?

Koning BongoBongo | 07-12-18 | 21:21

Analia. Toch klinkt hier iets uit dat jij die blote vrouwen ook wel lekker vindt. Ik voel enige twijfel dus misschien komt het toch nog goed met je.

beau van rtl | 07-12-18 | 21:25

Koning BongoBongo | 07-12-18 | 21:21 |
Analia spiegelt je post, wat op zich wel grappig is, in de hoop dat je de absurditeit er van inziet. Dat doe je niet en je hapt ook nog.

Roadblock | 07-12-18 | 21:36
▼ 1 antwoord verborgen

Die communisten willen gewoon van dagjesmensen en toeristen af. Amsterdam moet een "dode" stad worden. Vertier is uit den boze. Zet maar snel een muur rond Amsterdam en dump al dat deug volk inclusief moslims er maar.

poisonivy | 07-12-18 | 20:36

Ik heb 18 jaar op de Prinsengracht gewoond en inderdaad 18 jaar die bende voorbij zien trekken (hihi) en soms waren wij thuis en vaak als we geen zin hadden in dat gedoe gingen we op zaterdagmiddag rond die tijd weg (late liquid lunch ergens anders). Als die nichten plezier willen hebben 1 lullige zaterdagmiddag per jaar? So what? Types als Paul Busker en de rest van die "wijkgekloot d'oude stadt" gedoe zijn vreselijke irritante nimby querulanten die zeiken over alles maar dan ook werkelijk alles (doodsteek voor het centrum). Maar GL zal er wel weer gehoor aan geven want dat is de welvaart nimby partij bij uitstek en veel van die jokers die op die partij stemmen wonen op de gracht.

Basil Fawlty | 07-12-18 | 20:29 | 2

Zojuist een zeer positieve enquête ingevuld. Die hele gaypride, ik ben er nog nooit gewesten en dat zal ook wel zo blijven. Als ik ergens de pest in heb dan zijn het wel van die grachtengordel-nimby's. Er mag steeds minder i. A.msterdam en iedereen heeft overal last van. Lekker leven en laten leven. Het is maar 1 dag per jaar. Maar de nimby's zullen wel winnen. Vul dus in die enquête!

pibasso | 07-12-18 | 20:38

Zelf 10 jaar op de Keizersgracht gewoond en nog nooit de gaypride bezocht. Had er niks mee, maar ook geen last van. Dus volgens mij alleen een issue voor partijen die diep buigen voor de islam, dus niet verrassend dat GL er mee komt.

Franker | 07-12-18 | 21:19

Links amsterdamse boten parade checklist

Sinterklaas aankomst, kapot gemaakt, check
Gay camel pride, onder destructie, check

Maar treur niet, ze komen binnenkort vast met een progressief, multiculti burka bootjes parade.

IAmsterdam niet meer.

generaal speklap | 07-12-18 | 20:28

Er wordt door bewoners over geklaagd. Dan onderzoek je of die parade nog wel past (hij is nogal anders dan 10 jaar terug). Dat moet je dan wel goed doen. Verder: gemeentepolitiek. Boeiend.

Ggroengras | 07-12-18 | 20:26 | 2

Je zal daar maar wonen.

Jezus_Boeddha | 07-12-18 | 20:27

Gooi die enquête formulieren bij de Westermoskee af.

Trumme | 07-12-18 | 20:29

Als je de originele enquete wil invullen moet je je email adres opgeven. Lekker anoniem zo. Weet de gemeente Amsterdam precies wie hoe erover denkt. Zo geef je jezelf aan bij de inlichtingendiensten en veiligheidsdiensten die moeten waken over de politieke juistheid van de meningen van het gewone volk.

Jezus_Boeddha | 07-12-18 | 20:25

Misschien een keertje voor de afwisseling zonder hetero's houden?
Is het meteen een stuk rustiger.
Maar tussen haken, is dit het volgende wat moet verdwijnen om de moslimbewoners koest te houden?
En als ik de behoefte heb om in mijn blote reet met een rose veer erin op een boot te staan? Who cares?
Rotterdamse tropische optocht wel eens bekeken?
Ernstiger.... ideetje van Groen Links dus.... boerka er in gay parade eruit.
Gaat u verder rustig slapen.

Argwanus | 07-12-18 | 20:24 | 2

De seksistische weergave van vrouwen in hun blote kont met veren op de zomerparade in Rotterdam gaat er straks ook aan!

Analia von Solmsch | 07-12-18 | 21:17

Analia von Solmsch | 07-12-18 | 21:17 |
Ik ben er ook bang voor Analia.
Heel langzaam neemt onder de vlag van feministen, #metoo activisten, en de godsdienst die niet genoemd mag worden, de preutsheid en truttigheid toe.
Ik denk zelf dat het leven er niet leuker op word.

Roadblock | 07-12-18 | 21:45

Boerka goed, gayparade fout.

Nee, dat hadden we helemaal niet zien aankomen mevrouw.

knutsel_ | 07-12-18 | 20:20 | 3

blijkbaar 2 zielen 1 gedachte

Argwanus | 07-12-18 | 20:25

*boks*

knutsel_ | 07-12-18 | 20:28

Slim he, dat ze het via de lokale 'Lenin' speelt.
Als ze er zelf mee gekomen was, had het opgevallen.

Roadblock | 07-12-18 | 21:46

Het is vooral heel erg druk geworden, en ik kom er sinds 1995. De leuke en open sfeer is weg.
Het aantal crypto-homofoben die klagen over de naakte mannen met een veer in de reedt is helaas nog steeds niet afgenomen.
Het feit dat je daar überhaupt in je blote kont mag staan is overwinning dat ieder jaar gevierd moet worden.
- Nu het nog kan, moet ik toevoegen.

Analia von Solmsch | 07-12-18 | 20:17 | 4

Bah

Kop Kaaz | 07-12-18 | 21:12

@kutfilosoof: sarcastisch? Neen.
In Turkije bijvoorbeeld is de gaypride al enige jaren verboden wegens viesbah en wegens het Ware Geloof.
Aldaar zouden ze maar wat graag hand in hand met regenboogvlaggen door istanboel willen lopen.
Voor de rest is nudisme ook de hetero niet vreemd. Dus zeur niet.

Analia von Solmsch | 07-12-18 | 21:25

Als u graag in het openbaar met een veer in uw blote reet wilt lopen bent u welkom bij mij in 010. Maar wel in uw eentje, niet vaker dan eens per kwartaal en geen muziek erbij.

JvanDeventer | 08-12-18 | 12:54
▼ 1 antwoord verborgen

"wat waardeer je het meeste aan de botenparade"
Dat het (nog) KAN.

Andreas B. | 07-12-18 | 20:17 | 3

Gelul. Ze verzieken de boel voor alle homo's, door in een roze tutu de boel te provoceren . Die canalparade is een belachelijke vertoning.

beau van rtl | 07-12-18 | 20:20

Nee, de diversiteit van de boten. Dat vinden ze geil om te lezen die ambtenaren. Als tip gaf ik aan dat ik nog meer diversiteit wilde zien. Humor om te lachen. Krijgen ze een stijfje van in de Stopera

pibasso | 07-12-18 | 20:41

@beau van rtl: vreemd, er wordt bij de boot het hardst geklapt en gejuicht voor de leernichten. Maar dat weet je niet, want je bent er niet bij.

Analia von Solmsch | 07-12-18 | 21:28

Mooi zo houden. Eén groot homofeest daar en daarbuiten is het één groot heterofeest.

klowiepowie | 07-12-18 | 20:12 | 4

Was dat maar waar, ben net helaas weer aan mijn gerief gekomen in een stal van een naburige boer.

skoftig | 07-12-18 | 20:23

Als je geen homo bent ben je homofoob. Ik vind clowns ook niets aan.

klowiepowie | 07-12-18 | 20:26

En als ik niet mee ga te winkelen houd ik niet van m'n chick. Winkelfoob. Uren kleding kijken vind ik ook niets aan. Homo's kijken vind ik ook niets aan.

klowiepowie | 07-12-18 | 20:29
▼ 1 antwoord verborgen

De extreemlinkse haatzaaiers die Amsterdam besturen willen af van toeristen, Joden en homo’s, dat is allang bekend, hun beleid is erop gericht.

smdyasc | 07-12-18 | 20:11 | 2

Je vergeet de inwoners.

Bon-sens | 07-12-18 | 20:12

@bonsens: De inwoners zijn de extreme haatzaaiers.

Analia von Solmsch | 07-12-18 | 20:22

Groot Wassink is wethouder van democratisering ? Echt ? Je zou er bijna om gaan lachen als het niet zo droevig was. Man man man ...

Vesta | 07-12-18 | 20:11 | 6

"Rutger Groot Wassink is wethouder Sociale Zaken, Diversiteit en Democratisering."
Zo wordt 'democratisering' al weer iets duidelijker.

Hollende_Kleurling | 07-12-18 | 20:18

Hij is een groene linkse man. Echt waar.

Jezus_Boeddha | 07-12-18 | 20:18

Groen Links Groot Wassink wethouder Sociale Zaken kan ik begrijpen maar ook wethouder voor Democratisering en Diversiteit?

JohnWalker | 08-12-18 | 15:54
▼ 3 antwoorden verborgen

De EvdD partij.

Einde van de Domheid | 07-12-18 | 20:10

Snap het wel. Een beetje gay koppel stemt trouw VVD.

Langshetrandje | 07-12-18 | 20:08

Groen is de traditionele kleur van de islam. Volgens de overlevering was groen de lievelingskleur van de profeet Mohammed.

de honden blaffen... | 07-12-18 | 20:06

Sorry voor de zwarte piet spam maar sluit wel aan op wat GL wil. Die willen in purmerend zw piet aanpassen/veranderen. Wij (echte nederlandsrs)willen dat natuurlijk niet
Hier de poll. Graag ff stemmen:
regiopurmerend.nl/2018/12/07/groenlin...

timmey | 07-12-18 | 20:01 | 2

"met zo'n overweldigende meerderheid van vóór een ongewijzigde ZP, en rekening houdend met de minderheid, hebben we als raad besloten ZP te transformeren naar een roetveegpiet"

leef!! | 07-12-18 | 20:09

Ik heb dezelfde postcode ingevuld als in vraag 6 van hierboven.
2513AA, is ergens in 070

Bon-sens | 07-12-18 | 20:09

Als hetero s zo n feestje zouden organiseren, dan was het niks bijzonders geweest, sterker nog, men zou dat veroordelen en zeggen dat je normaal moet doen, aandachttrekkerij is het, want het is toch niks bijzonders om hetero te zijn.
De ultieme smoes is dan ook om aandacht te vragen voor de problemen die een niet-hetero ondervindt in het dagelijks leven.
Smoes dus, niemand gaat anders denken over gays, na het zien van een parade.

snapal | 07-12-18 | 19:58 | 6

azijnseikerT
Klopt, het eerste is mijn mening, daarna de mening van "men".
Niks bijzonders dus..

snapal | 07-12-18 | 20:24

wekkertje
Jij snapt het.
Als je dat van homo s zegt, betekent het gelijk dat je anti-homo bent.

snapal | 07-12-18 | 20:27

@snapal: die ranzige zooi noemt men carnaval en dan is er niets aan het handje. De geboortegolf negen maanden later daar hebben ze het niet over.

Analia von Solmsch | 07-12-18 | 21:33
▼ 3 antwoorden verborgen

Losse Homo's op boten is wel een welkome afwisseling als je ze in 020 de rest van het jaar alleen innig verstrengeld op scootertjes ziet.

B0bBer | 07-12-18 | 19:56 | 1

Die is raak!

Franker | 07-12-18 | 21:23

Vraag 3. Wat waardeer je het meest aan de botenparade ?
Antwoord : Dat het eens een keer niet gaat om een bepaalde groep.
Vraag 4. Wat zou je willen veranderen?
Antwoord : Meer gebruik maken van duurzame materialen.

Baron Clappique | 07-12-18 | 19:55

3: dat het heel ver van brabant georganiseerd word. Prima. Houden zo.
4: Een iets hogere water stand zodat de diepgang (lol) gegarandeerd is.
Iets van 25 NAP ofzo.

(de andere bijkomstigheid van 25 NAP neem ik graag voor lief; doei A-dam)

Het Licht | 07-12-18 | 19:54

Morgen de uitingen van kerst?

Mart6037 | 07-12-18 | 19:53 | 3

U gebruikt het k-woord !!!

Papa Jones | 07-12-18 | 19:56

U bedoelt winterfeest?

Bon-sens | 07-12-18 | 20:10

lol

2tribes | 07-12-18 | 20:42

Terroristische dreiging door de religie van de vrede > oeh bang en laten we ze maar tevreden houden > toedeledoki! Vergeet nooit waar de loyaliteit van de Groen Linkse kerk ligt.

Sliptong | 07-12-18 | 19:52

Hey waar is die foto van de belasting dienst boot gebleven?

Mart6037 | 07-12-18 | 19:52 | 1

De belastingdienst heeft gebeld ?

Wijze uit het Oosten | 07-12-18 | 20:13

Die tweede foto doef me aan de serie Sliders denken.

Fapfap | 07-12-18 | 19:49

Monoculturen moeten worden uitgeroeid aldus Timmerfrans, anders krijgen we oorlog.

Mogwai | 07-12-18 | 19:47 | 3

Dat gaat in Spanje nooit gebeuren.

gato | 07-12-18 | 19:55

In Spanje steken ze stieren in brand.

Einde van de Domheid | 07-12-18 | 20:11

Hence het EU leger dat in de maak is....

Koning BongoBongo | 07-12-18 | 20:20

Opkrassen met die parade! Het hele jaar door verstoppen die lhbt'ers zich in kroegen en dancings waar ik als hetero niet welkom ben (hoezoe discriminatie?). En op die ene dag moeten wij het allemaal maar leuk en gezellig vinden: kerels met jurkjes en roze giletjes aan die staan te zwaaien op een boot. Blijf dan goddomme die ene dag ook maar binnen! En belachelijk dat zulks dan ook nog via de Publieke Omroep aan je wordt opgedrongen.

Jan6887 | 07-12-18 | 19:45 | 11

Jan6887.
Je hebt een punt, ben er wel eens geweest, was best wel gezellig, als je maar duidelijk maakt dat het gaatje alleen voor het poepen.
Maar sommigen snappen dat niet en denken als je maar genoeg aandringt iedereen wel bezwijkt voor het homoschap.
Heel banaal, maar wel waar.

snapal | 07-12-18 | 20:19

@snapal: vreemd dat veel heteromannen hem wel graag in de poepert van de vrouw willen doen, terwijl het toch echt een uitgang is volgens dezelfde heteromannen.
Overigens: het heet ‘pegging’ als vrouwlief de dildo bij manlief naar binnen duwt, schijnt trending te zijn.
Ik heb net gegeten dus zoek het zelf maar op.

Analia von Solmsch | 07-12-18 | 20:36

Stel je niet zo aan, zeg! Alsof jij als homofoob in hun kroegen en dancings zou willen komen! En als je niet naar ze wilt kijken, hetzij live hetzij op tv, dan kijk je toch lekker niet? Zeiken om het zeiken! Zielig!

BaldEagle | 07-12-18 | 22:52
▼ 8 antwoorden verborgen

Wat een onthutsend en belangrijk artikel van Het Parool. Dat ik dit nog mag mee maken. En wat valt die kastfascist van een wethouder Democratisering( DE GODGLOEIENDE GOTSPE) van een sujet van een Groot Wassink nu ongelooflijk door de mand zeg.

Blijkbaar moet het toerisme en vooral die bourgeois variant van de tolerantie dood. Zelf inmiddels mr. Vleesgeworden IamAmsterdam naar het schijnt, is hem dat waarschijnlijk wat te 20e eeuws. Wat een ongelooflijke vieze vuile miezerige gluiper is die impotentaat.

Met wie ik wel of niet de lakens wens te delen vind ik vooral een persoonlijke aangelegenheid. Maar ik heb wel degelijk bewondering voor die medemensen die wat uitbundiger in het leven staan. Jaloezie is niet het juiste woord, want dat is het niet. Ik gun iedereen het zijne of het hare of het hetze ?!?!

Graag zie ik de reactie van Hare Kaakklem, burgermoeder van Alle (!) Amsterdammers met belangstelling tegemoet.

Hetkanverkeren | 07-12-18 | 19:44

*wie schetst onze verbazing. Niet wat schetst.

Geert Maksimaal | 07-12-18 | 19:43 | 2

Allebij? Honingbij? Sambalbij? Allebij ken ik niet...

Analia von Solmsch | 07-12-18 | 20:03

Groenlinks is een slang die zichzelf op eet.

larie | 07-12-18 | 19:42 | 1

Groot Wassink als Ouroboros. Kijk daar gaat het klassieke hart nou net wat harder van kloppen.

medusa324 | 07-12-18 | 20:00

Iedere dag verzucht Ab dankbaar dat hij niet in 020 en de Rampstad hoeft te wonen. En dat het in het alledaagse leven en gewoon op straat tegenwoordig veiliger is voor gays om op Urk te wonen dan daar.

Is ook volkomen logisch, omdat;
1. Het NL platteland nog grotendeels gevrijwaard is van zowel de verstikkende morele dogmatiek van de Lynxe Kerk als de al evenzeer repressief-religieus geladen intimidatie en gewelddadigheid van de islam.
2. Het christelijke geloof leert dat men de zonde weliswaar dient te haten en te mijden. Maar dat men de zondaar daarentegen moet liefhebben. Dit in flagrante tegenstelling tot zowel de islamitische leer als de dogmatiek van Lynxe Kerk.

Ab Sconditus | 07-12-18 | 19:42 | 4

Dag Ab U staat volledig voor l*l.
Dank zure medereaguurder.

Berbaar | 07-12-18 | 19:49

@berbaar
Och heden ja.
`t NRC/de afslijpsteen voor de geest.
Die zijn lekker objectief en natuurlijk helegaar nie bevooroordeeld.
Zo lust Ab er nog wel een paar.
Kan u in dit verband ook wel een link verstrekken van het RD.
Maar dat is nutteloos.

Ab Sconditus | 07-12-18 | 20:42

@Ab Sconditus | 07-12-18 | 20:42
Iedere zondag probeer ik naar het RD te linken maar dan zijn die gristenhonden weer niet in de lucht.

Berbaar | 07-12-18 | 21:38
▼ 1 antwoord verborgen

Genaaid door de belastingdienst. Leuker kunnen we het niet maken.

ET007 | 07-12-18 | 19:41

vind de gayparade helemaal niks, allemaal van die palenrammers en kuttenlikkers die proberen zo geil mogelijk over te komen, maar alleen dan op die dag.
Kan je nagaan hoe een gemiddelde allochtoon erover denkt.
Toch heb ik echt niks tegen niet hetero s, hoop dat ze gelukkig worden, homo s en potten worden zo geboren, dat kan je ze niet kwalijk nemen.

snapal | 07-12-18 | 19:41 | 5

Echter met

azijnseikerT | 07-12-18 | 19:54

Papa Jones.
Nee een kaaskop, die nog nooit een allochtoon hebt meegemaakt die een positieve gedachte had over gays.
Op zijn minst is het een ziekte die een behandeling vereist.

snapal | 07-12-18 | 20:06

Tijd om naar bed te gaan snapneus.

Ruimedenker | 07-12-18 | 20:12
▼ 2 antwoorden verborgen

"... omdat hij rond de laatste editie heeft gemerkt dat er minder draagvlak zou zijn voor de botenparade."

Ja, en je hoeft echt geen enquête te houden of onderzoek te doen om te weten waar precies bij de Amsterdamse populatie er "minder draagvlak" is. Omdat in Amsterdam al haast 50% van de inwoners mensen met een "migratie-achtergrond" zijn, en, zoals aluhoedjes vaak beweren, de zg "omvolking" daar uitstekend op koers ligt, en het gros van die nieuwe Amsterdammers een absurd middeleeuws woestijngeloof aanhangt, waar homofilie een groot taboe is, is daar van een draagvlak uiteraard weinig te bekennen.

En daar moeten de Gutmenschen van GL natuurlijk wat mee. Over tien jaar zal burgemeester Halsema, tegen die tijd in het openbaar verschijnend met hoofddoekje, de Canal Pride verbieden met de woorden dat die homoparade zóóóó niet bij Amsterdam past.

Dr_Johnson | 07-12-18 | 19:40 | 4

Dank u dokter. Een scherpe diagnose

Peniskokertje | 07-12-18 | 19:51

We mixen/combineren "vlieg hem erin", met het islam gebruik. ze van het dak af te gooien.
Entertainmentwaarde een dikke 10 en hallal.
Win,win

Ce ca! | 07-12-18 | 20:34

Ik ben heel bang dat u gelijk heeft. Amsterdam, de stad die zich door de 'pride'zo progressief voordoet, is ook de stad waar je als homostel een vette kans maakt 's avonds in elkaar getimmerd te worden.
Als al die energie eens besteed werd aan het veiliger op straat te maken voor niet-hetero's, joden etc?

Roadblock | 07-12-18 | 21:29
▼ 1 antwoord verborgen

Lekker doen. Het zou alleen fijn zijn als betrokkenen anderen ook lekker laten NIET doen. Dat lijkt de laatste jaren wat uit het oog verloren. Alsof verondersteld wordt dat iedereen het leuk moet vinden en moet mee doen.
.
Ach, nog een aantal jaren Marrakesh en dit kan sowieso niet meer dus laat ze maar...

Parel van het Zuiden | 07-12-18 | 19:38

“Meer of minder toeristen?” (Heel Amsterdam, “minder minder minder) nou, tadaa.... u vraagt zei draaien

Actieradius | 07-12-18 | 19:37

Als GL echt meer stemmen is dan vragen ze de adressen van alle homo's op, en spelen die dan door aan Marokkanen zodat die weten waar ze tijdens Gay Pride moeten inbreken.

skoftig | 07-12-18 | 19:37

Groen Links is ook bezig met het vuurwerkvrij maken van IJburg. Half november werd een poll geplaatst op de website van de gemeente Amsterdam. Na een halve dag was duidelijk 90% van de geënquêteerden tegen het vuurwerkvrij maken plus de bijkomende discussie op FB. Wordt de enquete iets later down gehaald om het mom dat het een test is voor half december. Wel, we wachten af of er nog iets volgt.

Atlantis-95 | 07-12-18 | 19:36 | 2

In IJburg wil je toch niet dood gevonden worden !

Jimmy Mc Clure | 07-12-18 | 20:33

IJburg is geen Amsterdam.
Purmerend weer wel.
Ga er eens kijken.

Analia von Solmsch | 07-12-18 | 20:40

De burger meesteres van GL kan het niet verkroppen dat de meerderheid in haar stad zich 1 hele dag per jaar frustreert en moet aanpassen aan een minderheid van de de verkeerde religie.

Welles! Nietes! | 07-12-18 | 19:34

Wat is je leeftijd? (22 karakters over)

Mr_Natural | 07-12-18 | 19:34

Van mij hoeft het ook niet, die gay parade.
*steunt motie DENK*

VanBukkem | 07-12-18 | 19:34 | 1

Dat begrijp ik, met uw nickname. U wilt gewoon onbevangen over straat kunnen lopen.

Papa Jones | 07-12-18 | 19:35

Past niet bij de sharia. Logisch..

Mart6037 | 07-12-18 | 19:31 | 1

Haha, Cruijff's stem denk ik er gewoon bij!

2tribes | 07-12-18 | 20:52

5/7 Anoniem?! Je moet eerst je e-mailadres opgeven, anders kun je al niet eens deelnemen aan dat onderzoek.

kweethetooknietbeter | 07-12-18 | 19:30 | 1

Bij Rutger Pol Pot zijn jouw gegevens in goede handen.

Ruimedenker | 07-12-18 | 19:37

Prima dat je homo, pot of transgender bent, maar ik ga als hetero ook niet een keer per jaar met een stijve lul in een te klein broekje in een #metoo bootje door de grachten varen !

jachtbitter | 07-12-18 | 19:30 | 8

Mooi, dan hebben we dit snel even afgetikt.

azijnseikerT | 07-12-18 | 19:41

@azijnseikerT @papa jones, ieder zijn ding.
Mijn ding is het iedergeval niet.

jachtbitter | 07-12-18 | 19:45

Zomers is het iedere dag heterobotenparade op de Amsterdamse grachten. Kom eens kijken, soms lach je je rot!

Analia von Solmsch | 07-12-18 | 20:43
▼ 5 antwoorden verborgen

Op zich is GL heel slim bezig, die stappen in het kiezersgat wat de PvdA heeft laten vallen en gokken op het volk die zelfs DENK te eng vinden.

Balletje Mayo | 07-12-18 | 19:30

Na I Am sterdam, moet de volgende publiekstrekker dood.
Pyongyang aan de Amstel. Yeah!

Ruimedenker | 07-12-18 | 19:29

Vraag 3: Omdat het in Amsterdam is, en dat honderd kilometer bij mijn huis vandaan is.

Vraag 4: Meer, grootser. Amsterdam moet weer de gay Capitol van de wereld worden. Zolang het maar in Amsterdam blijft.

Ik heb geen enkel probleem met homo's van welke soort dan ook, maar die roze wolk hoef ik niet in mijn straat

SerTheFun | 07-12-18 | 19:29

Genaaid worden door de belastingdienst, wel een toepasselijke reclame op de eerste foto.

Reebensteeltje | 07-12-18 | 19:28

Als je twee van die Marokkaanse bontkraagjes op een scooter ziet zitten (zeker ook bij Opsporing Verzocht) vraag je je toch af of de voorste niet de erectie van de achterste kan voelen. Tijd voor een Marokkanenboot zodat die enquête niet nodig is!

Robske007 | 07-12-18 | 19:27 | 2

Reken maar dat die voorste dat kan voelen. De achterste slaat nooit zijn armen om de voorste, valt me op. Ze moeten toch érgens gekoppeld zijn?

Papa Jones | 07-12-18 | 19:42

Naar verluidt zijn ze daar net iets te klein geschapen voor.

2tribes | 07-12-18 | 20:55

Tsja, het PvdA bloed kruipt waar het niet gaan kan. GL en D66 op zoek naar de allochtone stem.

BlowingBubbles | 07-12-18 | 19:27

Dat Rutger Groot Wassink een 'volksvertegenwoordiger' geeft mooi het gebrek aan van de democratie in haar huidige staat. Een man die beleidsadviseur is geweest in allerlei vormen en maten. Een man die zijn hele leven al van belastinggeld onderhouden wordt. Maar waarschijnlijk zelf niet eens doorheeft dat dat best een beetje vreemd is.

Dr_Prepper | 07-12-18 | 19:26 | 1

Kevin Hart zag dat het goed was.

Montgomery Burns | 07-12-18 | 19:25 | 1

Over een paar jaren mag je nergens meer grappen over maken en is roasten gemeengoed alsook met volksopstanden en oorlogen . OF... het tij wordt nog gekeerd richting rechts en de guillotine is weer in gebruik .

Koning BongoBongo | 07-12-18 | 20:27

En dit jaar weer geen roetveeghomo's

skoftig | 07-12-18 | 19:25 | 4

1 Klinker veranderen.

Mr_Natural | 07-12-18 | 19:29

Mr_Natural

Ha ha ha

Zelf las ik poepveeghomo's.

Papa Jones | 07-12-18 | 19:54

Papa Jones | 07-12-18 | 19:54
LOL

2tribes | 07-12-18 | 20:57
▼ 1 antwoord verborgen

Voor stemmen gooit Rutger Groot Hamassink van GroensLinks zelfs zijn eigen moeder voor de bus.

Wijze uit het Oosten | 07-12-18 | 19:25 | 1

Ik hoop het. Zij heeft dat kreng op de wereld gezet.

Ruimedenker | 07-12-18 | 19:33

Volgend jaar zonder GroenLinks. Man wat een cultuurmarxistisch naar fascisme neigend clubje is dat zeg.

Trans_Fimmermans | 07-12-18 | 19:24 | 1

Enge sekte.....

Koning BongoBongo | 07-12-18 | 20:31

Gerrit Komrij vergeleek in 2008 de Gay Parade met de Paralympics.
En wat hij toen zei over het evenement en over de machtsgeile nep-socialisten geldt nog steeds:
"DE GAY PARADE is de voorlopige apotheose. Alle homo’s op een bootje over het water, in een nadrukkelijke manifestatie van blije grijns en gymnastiekoefeningen. De sportschool danst de polonaise. Een schriele geest in een gezond lichaam. Het volk genietend aan de wallenkant.
Eensdeels komt de parade neer op een imitatie van een typisch heterofeest – recht op genot, voor je zelf uitkomen, Nederland Pretpark. Anderzijds beweert men aandacht en begrip te willen genereren – de lieve gays doen dus extra stoer om vooral voor volwaardig te worden aangezien. Ze ontkennen het feit dat ze ‘anders’ zijn zo hevig mogelijk door het zo hevig mogelijk te benadrukken.
Een soort Paralympics.
Politici en gezagsdragers op de eerste rij.
In de Gay Parade voeren ditmaal nóg meer boten mee van het gemeentebestuur, van de politie, van de politieke partijen. De burgemeester, wethouders, Kamerleden, potentiële ministers, commissarissen, militairen en agenten vochten om vooraan te staan bij het masseren en opvrijen van de dansende nichten, ingeklemd tussen het bootje van Gordon en Joling en het bootje met het gipsen afgietsel van Johnny Jordaan. Alles onder het mom van solidariteit.
De solidariteit van niks met niks.
De ministerraad was vertegenwoordigd.
Ik zou zeggen, als iemand naar je toekomt, met een feestelijke hoed op die een en al voorpret uitstraalt, als iemand naar je toekomt om zijn solidariteit met je te verklaren, om te zeggen hoe blij hij is met de blijen, en die iemand is een afgezant van een kabinet met fundamentalistische christenen, machtsgeile nep-socialisten en een premier zonder enige morele moed, een kabinet om wille van de positieve discriminatie aangevuld met een naaikransje van pedante tantes, ik zou zeggen, als zo iemand naar je toekomt heb je je doodvonnis getekend.
Zo’n ondraaglijk leven van achtervolging en derdegraads verhoren leiden de homoseksuelen ook weer niet dat er dit machtsvertoon van solidariteit aan te pas moet komen."

leo de pejo | 07-12-18 | 19:24 | 2

Gerrit Komrij fileert het evenement en vooral de hypocrisie eromheen vlijmscherp!

keestelpro | 07-12-18 | 19:34

Wel een sop de paralympics geweest? DAt zijn bikkels die daar aan mee doen, staan niet halfzacht op een bootje te swingen. Een blinde die de 1000 meter sneller rent dan ik doe, iemand met 1 been die hoger over de lat springt dan de doorsnee scholier... das hogere topprestatie dan menig voetbal team in de europa league laat zien.

lovekila | 08-12-18 | 08:55

Dat hele linkse waanidee is dat islam en homo emancipatie hand in hand gaan lopend achter de regenboogvlag.

lingo star | 07-12-18 | 19:22 | 2

GroenLinks op een bootje met een geit, een wolf en een kool. Ze lossen het raadsel maar niet op.

Analia von Solmsch | 07-12-18 | 20:49

Ja ze moeten nu partij gaan kiezen. Ra ra...

2tribes | 07-12-18 | 20:59

Laat ze lekker feesten, half bloot of niet, wat maakt mij het uit.
Allemaal aardige mensen die geen vlieg kwaad doen.
Als je het niet wilt zien, ga er dan niet heen, zo moeilijk is het allemaal niet.

LonelyWanker | 07-12-18 | 19:20 | 4

@JvanDeventer | 07-12-18 | 19:24
Dat zal inderdaad het instinct van onverdraagzame hufters zoals U zijn.
Gelukkig hebben die het niet voor het zeggen in ons mooie landje.

Berbaar | 07-12-18 | 19:52

Haha, ik moest lachen om JvanDeventer, EN om de duidelijk gepiekeerde snowflake reactie van Berbaar. HAHAHAHAHAH !

jachtbitter | 07-12-18 | 19:57

jachtbitter | 07-12-18 | 19:57
Ja berbaar is wel vermakelijk vanavond.

2tribes | 07-12-18 | 21:02
▼ 1 antwoord verborgen

Het moet waarschijnlijk plaats maken voor een Islam Pride optocht.

2voor12 | 07-12-18 | 19:18 | 1

De meesten kunnen niet zwemmen, slecht plan dus.
Of toch.....;-))

Ruimedenker | 07-12-18 | 19:28

@Geen01 | 07-12-18 | 19:11
haha lol, maar je kunt beter zeggen: Voor de verandering mét homos houden.

michael8161 | 07-12-18 | 19:17

Afschaffen die zooi

k-laban | 07-12-18 | 19:17

3. Die lekkere kerels met weinig aan
4. Meer naakt

frut666 | 07-12-18 | 19:17

Als je niet Gay bent en neutraal antwoord kan je de potenparade opdoeken. Daarnaast bestaat denk ik een heel groot gedeelte uit dagjesmensen.

marrretje | 07-12-18 | 19:16

Waarom geen reaguurder pride?
Uit de kast komen is moeilijk maar zie een reaguurder maar eens van zolder te krijgen.

keestelpro | 07-12-18 | 19:16 | 5

In je string met berbaar op een bootje.
Wat een bekijks zul je hebben.

Ruimedenker | 07-12-18 | 19:51

@Ruimedenker | 07-12-18 | 19:51
Bij de woorden 'string' en 'berbaar' zo kort achter elkaar bleef ik hangen.

Deksmaat | 07-12-18 | 20:30

Hee beneden deksmaatje wel blijven doorademen he!

2tribes | 07-12-18 | 21:06
▼ 2 antwoorden verborgen

3 Niets
4 Maak er een duikbotenparade van of veel minder media aandacht.

cheops | 07-12-18 | 19:16 | 1

Duikbotenparade. Ghe ghe ghe.
Een hele hoop applaus voor een paar periscopen. Als je geluk hebt.

Deksmaat | 07-12-18 | 20:24

Logisch als de bevolking van Amsterdam verandert, dat de identiteit en cultuur van de stad ook anders worden. Dat is een natuurlijk proces. Over 20 jaar moet je voor homo-acceptatie in de provincie zijn en is het in Amsterdam gewoon gevaarlijk hand-in-hand te lopen. Read my lips

du Roi Soleil | 07-12-18 | 19:15 | 2

Dromert, wordt eens wakker, het is al 15-20 jaar niet meer veilig in amsterdam om hand in hand te lopen

lovekila | 08-12-18 | 08:52

Wat waardeer ik er het meest aan?

"dat het in Amsterdam wordt gehouden en ik 100 km verderop woon" (lang leve de provincie)

Als ik één ding zou kunnen veranderen, wat zou dat dan zijn?

" wat kan mij dat schelen joh....."

theJ71 | 07-12-18 | 19:15 | 1

Wat theJ71 zegt. Laat ze het lekker daar uitzoeken.

SamV | 07-12-18 | 20:40

Dus ik moet m'n e-mailadres opgeven maar de enquete is wel anoniem.... Raar.....

Focus | 07-12-18 | 19:15 | 2

Vragen naar leeftijd/postcode... ook raar.

threeheadedmonkey | 07-12-18 | 20:03

Gewoon mee stoppen, in Pakistan willen ze het niet. Sowieso zijn er minderheden n Nederland die tegen homo’s zijn. Hun wil moet je uitvoeren.

strijpsestraat | 07-12-18 | 19:15 | 1

KOCP

cwi_client | 07-12-18 | 19:16

Geil Links, Halsema wordt daar impotent van, heeft haar stelling klaar: ik niet meer met mijn Mercedes meer naar binnen in Amsterdam, dan die Homo's ook niet meer.

Havenwerker | 07-12-18 | 19:14

Heel goed. Meten is weten.

Papa Jones | 07-12-18 | 19:14

De sfeer langs de kanten met bootjes die aan elkaar vastgroeiden was hier en daar grimmig, sommige woonbootbewoners kregen bewaking van de organisatie en mest/ mocht ik zelf ook als bewaker optreden, ondanks dat heb ik erg genoten, volgend jaar zeker weer van de partij!

michael8161 | 07-12-18 | 19:13 | 2

Realistisch en positief, daar zouden er meer van moeten zijn.

Berbaar | 07-12-18 | 19:16

Bootjes die aan elkaar vastgroeiden. Waren die ook gay?

gestoptmetroken | 07-12-18 | 19:20

50 plus?
Henk Krol vindt het jammer dat ie geen 25 meer is?
Oh snel aanpassen.
Het is dus GroenLinks, uit naam van RGW. Dat is een islamlover. Ja dan snap ik het.

Ruimedenker | 07-12-18 | 19:13

'k Denk denk.

keestelpro | 07-12-18 | 19:12

Tsja de nieuwe wens van GL is uiteraard den Moslim aan hen te binden.

mr_awesome | 07-12-18 | 19:12 | 1

Judassen. Van progressief naar stief.

Normpje | 07-12-18 | 20:24

meer marrokaanse homo's op de gay pride. je ziet ze toch altijd in groepjes elkaar nog net niet aflebberen op elke straathoek

Bensel | 07-12-18 | 19:12 | 2

echte broederliefde jeweetog

lovekila | 07-12-18 | 19:41

Ze lopen ook hand in hand.

Mahatma | 07-12-18 | 23:36

Misschien een keertje voor de afwisseling zonder homos houden?

Geen01 | 07-12-18 | 19:11 | 4

Of zonder bootjes.

Ruimedenker | 07-12-18 | 19:45

De omvolking is al begonnen door Gay Pride te veranderen in Canal Pride, om ruimte te creeeren voor de rest van het lgbhti-alfabet. De rest is reeds reclame of politieke partij.

Analia von Solmsch | 07-12-18 | 20:56

Of zonder Iamsterdam.

HA, BIER!1! | 08-12-18 | 11:50
▼ 1 antwoord verborgen

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken