Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

JOHAN DERKSEN OP MATJE BIJ MINISTER

Ohjawel, Deug66 ruikt een kans.

Het was een lekker hesjtekkie vandaag, vonden wij, dat #SorryJohan. De ouwe sigaarsnor ging gewoon een keer uit de bocht in zijn reactie op kritiek op een grapje, en die hashtag duidt dat best wel uitstekend. Maar 2018 zou 2018 niet zijn als de wielen binnen een paar uur alweer van de wagen komen. Niet alleen zijn de eerste adverteerdersbellers gesignaleerd (geen link want fuck die nsb'ers maar Arthur Japin zit er ook bij), maar nu wil een Deug66-minister ook weer puntjes scoren: minister Van Engelshoven wil "IN DEBAT" met Johan Derksen. Over zijn uitspraken gebruikt ze het epische dooddoenerwoord "onnodig". Maar wat pas echt onnodig is, is dat zo'n minister het moment probeert te kapen met haar eigen agenda. Om niet te zeggen: Rot op, trut, hier ga jij niet over. De enige *boks* is voor Rutger. En als Johan slim is, nodigt ie Van Engelshoven in zijn eigen kantine uit. Hij reageert sowieso, morgen in VI.

Zo. En nu eerst een Bavaria. 

En over opportunisme gesproken: JEEEEZUS JESSE!

Social

Reaguursels

Inloggen

Kan er niks meer gezegd worden in dit land, wat zijn er toch een hoop mensen die zo ver bij hun zelf zijn weg gelopen dat alles wat gezegd wordt opgeblazen moet worden, heel triest iemand de schuld geven van je eigen ontkenning. We zijn lekker fragiele geworden met de dank aan d66 en dat ze zelf er staan als een praat pop. kijk eens een filmpje terug van de geweldige koot en de bie waren helden in die tijd wat hun toen vertelde zouden nu ongehoord zijn.

foxhunter | 30-11-18 | 23:27

Uhhuhuhhuhuuhuhhuhuhhuhhuuuhuh dit vrouwtje wil in debat met Derksen?

taylor 1000 | 30-11-18 | 15:24

Johan for President!

Calhoun | 30-11-18 | 14:07

wat een enge deugers.
Ik heb homo's in de familie ,ze zijn zo grappig en met zelfspot.
Dat komt omdat wij ze accepeten.
Waar zijn de deugers,als er weer een paar vreselijk mishandeld worden,dan zie je er heen een met zijn eigen naam reageren.
Stop lekker met dat programma en zeg aan het eind.
Willen jullie dit niet meer meemaken,stem FVD
EN KRIJG ALLES TERUG WAT ZE JE AFPAKKEN.

deemo | 30-11-18 | 15:32

Derksen zei niks fout. Hij vindt het een goede zaak dat homos en lesbos het gaan en zelfs moeten durven om uit hun voetbalkast te komen. Prima toch. Vind ik ook !!
Maar dan komt het zo langzaam ergerlijke fanatisme van een paar figuren in dit land weer aandacht vragen. Waarmee komen zij morgen ons weer- om niks -lastig vallen.
Wat wonen er rot lui in dit land en wie corrigeert deze levenswijze eens ?
(zwarte piet, slavernij, discriminatie ( we hebben hier het tolerantste land van de wereld !), hoofddoekjes, boerka's, en nu weer Derksen met een rake opmerking.
Hou er eens over op .

Het erge is dat zelf een minister zich ermee bemoeit om electoraat gewin, mevr. van engelshoven , die presteert n.l. helemaal niks.
Pechtold is godzijdank weg. Maar hij heeft ons wel een stelletje linkse fanatiekelingen als bestuurders in de 2e kamer bezorgd.
van Engelshoven, Ollongren, Kaag zijn viswijven die je buiten de deur moet houden. Eigen belangetjes en egotrippers !

Dus goed stemmen svp in maart 2019 !!
Laten we stemmen op echte Nederlanders, die bereid zijn die gigantische nepotisme augiasstal in den Haag eens schoon te vegen.
Dringend nodig n.l.

outdoor | 30-11-18 | 13:14

dus 7% van de bevolking is weer bezig de grote meerderheid de les te leren. typisch nederland anno 2018: de dicatuur van de gepikeerde minderheid.

Bread_Pitt | 30-11-18 | 11:55

top reactie !

outdoor | 30-11-18 | 13:15

Uitspraak van Johan groot uitgemeten in het nieuws . Verkiezings- en andere leugens met verstrekkende gevolgen voor Nederland van Mark....... business as usual want links .

Koning BongoBongo | 30-11-18 | 11:54

Toen de TV nog in de kast zat waren er niet dit soort problemen

Uilenspiegel | 30-11-18 | 11:46

Ik weet nog goed dat dit ooit een vrij land was..... Is wel lang geleden...

Koning BongoBongo | 30-11-18 | 11:42

Wat een programma niet kan los maken!? Een programma waar nog een oud Hollands sfeertje heerst. Beetje platte humor en vooral geen blad voor de mond. Iedereen 40-er vindt dit herkenbaar en normaal. Maar de kneuzen, de rubbere tegel generatie die zo gebrainwashed is schieten gelijk naar een 10, dit geeft ze zo'n stress-piek, dat ze zich zelf helemaal voor lul zetten. Hoe gaat dit suikerwater dan om als er echt wat ergs in hun leven overkomt.

Rallywally | 30-11-18 | 10:48

Het begint echt de spuigaten uit te lopen. Media (zeker websites van kranten) zouden echt eens een goede zelfevaluatie moeten doen en moeten stoppen met publiceren van zogenaamde ophef op social media. 100 mensen die op twitter klagen over iets zijn helemaal niet nieuwswaardig maar die kranten publiceren dat (omdat ze elke 5 min een nieuw item moeten hebben) als “ophef” of een “rel” en dat nemen praatprogramma’s dan weer over enz. Ze creeeren hun eigen nieuws waardoor mafketels die normaal geen aandacht krijgen ineens serieus worden genomen. Johan maakt een grapje en/of geeft zijn mening, je hoeft niet te kijken. Begin het echt meer dan kotsbeu dat gemekker de hele tijd en dat opdringen van wat je goed en fout moet vinden.

Capt. Iglo | 30-11-18 | 10:46

Net black mirror aflevering; wie is de lul van de week.

Rallywally | 30-11-18 | 10:50

En nu maar hopen dat Johan zich niet laat overhalen tot enigerlei vorm van discussie met dit incompetente wezen met haar achterhaalde standpunten en het uiterlijk van het paard van de schillenboer.

Peter777 | 30-11-18 | 10:19

Over homo's mogen geen grappen gemaakt worden.

van Oeffelen | 30-11-18 | 09:58

Slimme marketing, Johan doet een bewogen uitspraak, "heel Nederland" valt erover, vanavond kijken meer mensen vanwege de reactie van Johan.

Tilburger | 30-11-18 | 09:41

Wat een figuur. De samenleving word onleefbaar gemaakt door een ongekende uitgelokte 'invasie' van economische migranten die bovenop een al grote groep mensen komt die buiten de samenleving staan met weinig perspectief voor de toekomst, het gas waarmee alles hier betaald word is bijna op en de laatste liberale vrijheden van de Nederlanders die zij geacht zou kunnen worden te besturen worden ongekend bedreigd (o.a. door haar partij 66) en mevrouw vind het beter om te gaan klagen over een voetbal-programma. Prioriteiten...

O2Neutraal | 30-11-18 | 09:12

Ik heb even gemist dat deze clown haar afschuw uitsprak over het anti homo geweld en de daders daarvan bij haar op het matje riep om te zeggen dat ze vond dat ze veel mensen pijn deden.

Clown, Paljas, charlatan.

RenHoek | 30-11-18 | 08:30

Trouwens, als deze domme mevrouw kapotstuk is wordt ze vast burgemeester. Welke gemeente offert zich op?

ristretto | 30-11-18 | 08:13

Lijkt me iets voor Amsterdam.

Kuifje-in-Afrika | 30-11-18 | 08:36

Of een leuk dorp in Afrika.

ristretto | 30-11-18 | 10:27

Heerlijk! Johan Derksen ontwikkelt zich tot het nieuwe icoon (na Wilders, Trump, en Zwarte Piet) voor de leden van het grote deuglegioen om zich aan de goede kant van de geschiedenis via (waar zouden we zijn zonder) Twitter en Facebook te profileren

batvoca2 | 30-11-18 | 08:12

Een minister die zich gaat bemoeien met de vrijheid van meningsuiting... waar hebben we dat eerder gezien...

Mark zit te Dutten | 30-11-18 | 08:11

Hongarije.

Kuifje-in-Afrika | 30-11-18 | 08:36

En Afrika.

ristretto | 30-11-18 | 10:27

Ehm.... EU landen ?

Koning BongoBongo | 30-11-18 | 11:44

Wat een ronduit hypocriete bende die deugneuzen. Jonge homo’s in het voortgezet onderwijs durven niets met alle moslims om zich heen. Doe daar eens wat aan domme muts. Dat durf je niet! D’66 onderwijspartij? Nee. Kennis? Nee.

ristretto | 30-11-18 | 08:10

Schijtlijsters partij ! durven de waarheid niet te benoemen !

geeratz8217 | 30-11-18 | 09:11

Dat krijg je als deugrakkers de macht krijgen. Dan kruipen ze in de vader- of moederrol en gaan ze opvoedden en betuttelen. Je mag geen bier meer, haal die tegels uit je tuin die zijn slecht voor het milieu, laat de auto staan is slecht voor de gezondheid pak de (bak-) fiets, let op je woorden, eet geen vlees dat is zielig voor moeien en ongezond, kam je haren... Rot-op-kut-feeks! Poep maar twee kinderen uit of ga op een kdv/ basisschool werken als je zo nodig wil betuttelen.

ratelaar | 30-11-18 | 07:48

Waar zijn alle deugers als homo's met betonscharen in elkaar worden gerost? Waarom hoor ik die minister van emancipatie niet over de Islam en de onderdrukking van vrouwen en de regelrechte doodshaat tegen LBGHTX? PC is niks anders dan selectief verontwaardigd doen, om punten te scoren in hun ego geloof.

Ton8695 | 30-11-18 | 07:00

Vorm zonder functie is ego. Nul zelfreflectie en leger dan leeg, blind voor alles behalve het eigen ego. Hoogmoed komt voor de val..

Ton8695 | 30-11-18 | 07:04

Op nu.nl kwam ik deze bijdrage tegen:

"Ik ben ook voor de vrijheid van meningsuiting, fatsoenlijk en onderbouwd.
Dit is wat anders. Een uitspraak is pas een mening als deze te onderbouwen is en er over nagedacht is. Anders is het gewoon een oprisping, meer niet."

Ja, ja, als premier Rutte een slappe gevaarlijke dweil vindt, moet ik dat onderbouwen, als ik dhr. KLaver een gevaar voor de samenleving vind moet ik dat onderbouwen (Kan makkelijk, maar daar gaat het nu niet om.) Ik moet helemaal niks.

Totaal onwerkbare stelling dat "moeten onderbouwen". Dus lang leve de Vrijheid van Meningsuiting, die onbeperkt dient te zijn. Dhr. Derksen moet gewoon zijn gang gaan. Een oprisping krijg je trouwens als je te overdadig getafeld hebt, toch?
Die Gedanken sind frei en spreek ze uit. Evocatus

Evocatus | 30-11-18 | 06:54

Ik kwam er eentje tegen waarin werd gesteld dat grappen altijd een goede bedoeling moesten hebben.

Kuifje-in-Afrika | 30-11-18 | 08:37

En dat is je nog nooit gelukt. Wat een gemis.

ristretto | 30-11-18 | 10:28

Voorts zou dan a priori vastgesteld moeten zijn welke fatsoensregels er gelden en aan welke criteria enige onderbouwing minimaal zou moeten voldoen. En dan zou er op z'n minst ook beroep mogelijk moeten zijn ten overstaan van een onafhankelijke arbitrage-commissie die aan de hand van de opgestelde regels gaat vaststellen of er terzake inderdaad sprake is van onderbouwing of niet.
Niet te doen.

Schoorsteenveger | 30-11-18 | 11:08

"ik ben gekwetst". "Het doet me pijn". 3 zwarte pieten op de publieke tribune is al te veel. Vorig jaar liepen ze jankend de raadszaal uit. Nee, met een veer in je reet op een platte schuit door de grachten is normaal!
Godverdomme waar is mijn zuurstof.

JohnJames_001 | 30-11-18 | 06:41

Johan maakt gehakt van d'r... Zij gaat van een koude kermis thuiskomen!

Mastermattie | 30-11-18 | 06:20

Ja, als je voorheen op pechthold hebt gestemd en nu sympathieën voor FVD toont, kun je zoiets verwachten.

SlimmeBelg | 30-11-18 | 03:42

Dat het is!! gheghe

Toontje-S | 30-11-18 | 10:52

In Nederland.. weekdierenland... kun je beroemd/berucht worden waneer je je gezonde verstand gebruikt en dat ook nog kunt en durft verwoorden en plein public. Zie Jenny Douwes en zie bv Johan Derksen.

daytripper | 30-11-18 | 03:04

Wat een gejank! Johan de bromsnor zegt wat en iedereen gaat los op hem.

Laten we het eerst eens hebben over homo onvriendelijkheid binnen geloofsgemeenschappen:
#sorryProfeet
#sorryPaus
#sorryRefos
#sorry*vulzelfin*

Injegezicht | 30-11-18 | 02:27

Yasser steunt de onderdrukte homohatende islamitische gemeenschap in Nederland....#sorrygroenlinks

BenPakdee | 30-11-18 | 02:33
-weggejorist-
1-2tjuh | 30-11-18 | 02:07

Beetje Make-up en Botox zal haar niet kwaad doen. Snap nu ook waarom Pechi is weggegaan.

allesofniks | 30-11-18 | 01:55

Den linksche deugers kennen echt totaal geen schaamte waar het aankomt op het binnen harken van DEUGpunten.
Stel dat Johan Derksen nooit meer wat mag zeggen in het openbaar en dat hij verbannen wordt naar Groenland, wat helpt dit de emancipatie van homo's! 0%! het werkt zelfs contraproductief.

Muissolini | 30-11-18 | 00:46

Klopt ik haat de homolobby heb niks nada nopes tegen homo’s maar goed.. waarom juist d66 en GL zo pro Islam en pro homo/transgender is geen toeval

ja-nee-misschien | 30-11-18 | 01:24

@ja-nee-misschien
"waarom juist d66 en GL zo pro Islam en pro homo/transgender is geen toeval"
Groenlinks is zogenaamd pro homo. Totdat ze en keus moet maken tussen islam em homo's. Dan blijft er van het pro-homo-zijn bitter weinig over.

michelpen | 30-11-18 | 01:53

Mevrouw van Engelshoven moet gewoon haar mond houden en terug haar hok in. Dagelijks worden er talloze onschuldige homo's etc. het licht uit hun ogen geschopt, al dan niet met een betonschaar. Vrijwel altijd komen deze misselijkmakende mishandelingen uit één en dezelfde hoek of doelgroep. Ik heb haar daar nog nooit iets over horen zeggen of vinden; ze was voor mij zo onzichtbaar dat ik niet eens wist dat ze űberhaubt bestond. Nu Johan Derksen een ongelukkige uitspraak doet of mening heeft, wil ze wel even in debat. Johan Derksen 'kennende' zal van Engelshoven wel even gaan wassen, knippen en scheren denk ik. Daarnaast denk ik dat hij ruiterlijk zal toegeven dat zijn uitspraak ongelukkig was. In de voetballerij kun je beter niet uit de kast komen was een eerdere uitspraak of mening van Johan en ik begrijp wel wat hij daarmee bedoelde. De opmerking van vorige week deed hem waarschijnlijk denken aan Arie Boomsma en daar wordt niemand blij van. Vrijdagavond zullen we het wel horen...

Wil1971 | 30-11-18 | 00:44

Juistum.
Hulde! Evocatus

Evocatus | 30-11-18 | 06:57

Wat moet ik uitvreten om heel Nederland #SorryJan te doen twitteren?

Jan Dribbel | 30-11-18 | 00:34

Op de social media melden dat je een Marokkaanse homo bent die door een PVV stemmer is uitgescholden is voor vieze flikker is een optie met potentieel.

Muissolini | 30-11-18 | 00:48
-weggejorist-
Grijze kliko | 30-11-18 | 08:30

Laat deze minister nu even weer gewoon aan het werk gaan. Gekwetst, mensen pijn gedaan met de uitspraak. Man man man. Zeik niet zo en ga aan het werk.

Kopieerapparaat | 30-11-18 | 00:28

Wat zie ik aan de horizon ???.... juist ja .... verkiezingen !

daytripper | 30-11-18 | 03:00

Als er weer eens een homo in elkaar wordt geslagen door bepaalde ‘Nederlanders’ durft niemand het beestje bij de naam te noemen. Nu kan het ineens wel, verwarrend hoor.

BozePaarseMan | 30-11-18 | 00:16

Selectief shoppen, dat doet den linksche deuger met verve.

Muissolini | 30-11-18 | 00:50

Johan Derksen is een held!

Tijs | 30-11-18 | 00:08

Lijkt me dat van Engelshoven eens een rondje moet maken bij de talrijke moskeeën die Nederland rijk is. Eens kijken wat ze daar zeggen.... iets van de hoogste flat ofzo.
Wat Johan zegt om er gewoon voor uit te komen zou heel normaal zijn in 2018 maar door alle import gaan we zo langzamerhand terug naar de middeleeuwen

Madamjanet | 30-11-18 | 00:02

Mevr. de minister ik zou het niet doen als u u was, binnen de kortste keren wordt u afgemaakt, ingepeperd, ingepakt en afgezonden naar het land der onnutte dadendrammers.

Heeft u, sodeju, niet iets anders, iets beters te doen? Gotbetert, er is toch wel iets belangrijkers door u aan te vatten? Of bent u meer dat soort GroenLinks geestelijk glibbergrut? U weet wel die politieke partij die "keihard" gaat staan voor "onderdrukten en gediscrimineerden". Ja, die lui die het eigenlijk wel prima vinden als bepaalde vrouwen per tent-overall door het leven moeten, zo ongeveer dixit de burgemeester voor niet alle Amsterdammers.
Heremetijd, sakkerloot. Evocatus

Evocatus | 29-11-18 | 23:48

De oude bikkelende linksback zal zich heus niet laten intimideren door deze poging tot intimideren van de deugende weekdieren.

Pelforth | 29-11-18 | 23:59

Bij Pauw "het is geen feest als er geen homo of lesbo aan tafel is geweest" Kim Putters van SCP, die meehuilt met de homo scene over uitspraak van Johan . Maar eens ff een keertje Kim googelen, en ja hoor, het donkerbruine vermoeden omtrent dit zacht eitje is juist, Kim is ook een homotjuh. Lekker hoor in de linkse kerk preken voor eigen parochie.

1-2tjuh | 29-11-18 | 23:45

Pim Kutters. Nooit van gehoord.

Papa Jones | 29-11-18 | 23:54

Kim deed wel zijn best om als hetero over te komen *proest*

Matwetwe | 30-11-18 | 00:02

Hoeveel celstraf kan je maximaal krijgen voor een goede grap?
Ik vraag dit voor een vriend.

Mr_Natural | 29-11-18 | 23:36

Gratis advies, het woord minder wel vermijden.

Pelforth | 29-11-18 | 23:57

Man up, huilertjes! Manmanman wat een land zijn we aan het worden; de helft van de mannen zijn mietjes. Gototogot.. laat je niet gek maken Johan. Huilen is in de mode...

pigadaki | 29-11-18 | 23:31

De helft? Optimist!

Rallywally | 29-11-18 | 23:44

Hoe gastjes zich nu kleden is het inderdaad moeilijk te zeggen.
Gasten met strakke broeken en dunne pijpjes, lijkt meer op broeken voor meiden/vrouwen.

Muissolini | 30-11-18 | 01:00

Kan mevrouw van Engelshoven er dan niet gelijk een dagje van maken met afspraken over homofobie uitdagers oplopend van onschuldig prikkelende tot gevaarlijk en bedreigend ? Dan begint Johan wel om 8.00 uur met haar en kan ze afsluiten met , pak m beet, 50 islam haatpredikers. Of is dat nu ook weer niet de bedoeling ?

Moresnetunited | 29-11-18 | 23:31

Op welke plaats staat Johan op de lijst van FvD?

Mr_Natural | 29-11-18 | 23:21

Hij gaat duwen.

Kuifje-in-Afrika | 29-11-18 | 23:29

Ik zou hem graag in de tweede kamer willen zien.

Mr_Natural | 29-11-18 | 23:31

Wat een ongelooflijk gezeik van al die lhbt-ers (en die ik vergeten ben af te korten). Als er een homo met een betonschaar voor zijn muil wordt geslagen hoor je helemaal niets uit die hoek van verongelijkte homo's en de politiek zwijgt sowieso in alle talen. Een redelijk onschuldige opmerking van de nationale snor wordt verschrikkelijk uitvergroot. Johan heeft groot gelijk, laten de homo's en aanverwanten gewoon eens ballen hebben om te zijn wie ze zijn. Ik verdenk al die homo's (en de rest van die afkortingen) er van dat ze benauwd zijn de mogelijkheid te verliezen om te kunnen zeuren, want over uit de kast komen kun je nog je leven lang heerlijk koesteren dat het zo moeilijk is om te zijn wie je bent. Alle reden van een zeur bestaan wordt onder de voeten weggeslagen en er zou eens verwacht kunnen worden dat ze als normaal en geaccepteerd kunnen worden gezien. Niet meer wentelen in het wolkje van zielig zijn en zielig doen.

Ruikbaard | 29-11-18 | 23:10

De linkse homo's willen vooral geen kritiek op de islam leveren, want oh oh, dat zou alleen maar koren op de molen van de populisten zijn en dat moeten we ten allentijde zien te voor komen.

Pelforth | 30-11-18 | 00:04

Wat hebben wij toch een kutministers zeg, Godverdomme wat hebben wij een kutministiers. Verschrikkelijk wat een kutministers hebben wij.

Han CNX | 29-11-18 | 23:06

En weet je in wat voor kabinet die kutministers zitten?

Papa Jones | 29-11-18 | 23:56

En ze kunnen niet keepen.

Matwetwe | 30-11-18 | 00:05

En ze kunnen niet keepen.
Matwetwe | 30-11-18 | 00:05 |

Heel mooi, heel mooi.
Dank u! Evocatus

Evocatus | 30-11-18 | 07:00
▼ 2 antwoorden verborgen

Heel veel reacties op Twitter & Volkskrant-volk komen van mensen die dat programma nooit zien, en ook het fragment in De Volkskrant site houdt op voordat Johan er aan toevoegt dat homo haat binnen de voetbalwereld wel degelijk een probleem is en dat je als voetballen "geen leven hebt" als je uit de kast komt. (Letterlijke kwoot uit die aflevering, een paar seconden nadat het fragment ophoudt.)

Het ging specifiek over de huilebalkerij van twee jongens die een probleem hebben met een homo grap, waarop Johan antwoordde dat homo's niet heilig verklaard zijn en je best een grap in die richting mag maken en dat de meeste homo's daar geen enkel probleem mee hebben.

De 'SorryJohan' comments zijn compleet irrelevant daarin want natuurlijk is discriminatie en geweld tegen homo's verschrikkelijk. Maar goed, Twitteraars zwelgen graag in hun eigen nepverontwaardiging en dat is ze gegund. Terwijl er echt mensen zijn die serieus verschrikkelijke dingen over homo's zeggen en er ook naar handelen (haat imams, etc.). Maar nee, "mevrouw de minister wil met Johan in debat". Ik denk dat ik wel weet wat Johan's antwoord daarop is, morgenavond. Die doet er nog een schepje bovenop.

(Oh, en: 'twitter ontploft'.. hoe krijg je het uit je pen, bij een media onderneming die kwaliteitskrant wil zijn. Tip voor de auteur: plak een geel memootje aan je scherm met daarop: "Let op, deugfappers op Twitter zijn zelden nieuwswaardig".)

Han CNX | 29-11-18 | 23:02

Kijk, zeer nuttige bijdrage door het aan de kaak stellen van moedwillige "redactie" van de uitlatingen van dhr. Derksen.
Dank u zeer voor deze broodnodige nuancering. Evocatus

Evocatus | 30-11-18 | 07:02

Wat vindt Denk van al dit fraais?

Tiktak Theo | 29-11-18 | 23:01

Die zijn diep verontwaardigd natuurlijk. In Turkije is voetbal homosport nummer 1.

Papa Jones | 30-11-18 | 00:01

Bij de DENK bijeenkomsten smeren de heren zich in met haarlemmerolie en hijsen ze zich in leren broeken om vervolgens elkaars argumenten te betasten.

Pelforth | 30-11-18 | 00:07

Wat heeft die D66 mini-ster een graftakkenkop. Kan ze niks aan doen, maar volgende keer graag voordringen als ze de hoofden gaan uitdelen.

IndoFortuyn | 29-11-18 | 23:00

Lol

Rallywally | 29-11-18 | 23:47

Stom wijf. Meer kan ik niet uitbrengen als ik die hypocriete krullenkop zie.

Matwetwe | 29-11-18 | 23:00

Heeft een minister nu echt niets beters te doen?

Swoop | 29-11-18 | 22:58

@foto
Je zal zo toegelachen worden, is het weer Halloween ofzeau ?

De Briemusketier | 29-11-18 | 22:36

Pertinent weigeren. Enge ijsheks.

Sliptong | 29-11-18 | 22:36

ze heeft net heur hoed afgezet en dr bezem aan een bode afgegeven.

De Briemusketier | 29-11-18 | 22:37

Ik lees hier dat minister van engelshoven van emancipatiezaken tijd over heeft om johan derksen tot de orde te roepen, maar hoe zit het dan met de emancipatie der multinationals ? We weten inmiddels allemaal dat die teveel belasting betalen, en er helemaal niets voor terug krijgen. De directies en raad van commisarissen van de big five staan in de rij bij de voedselbank potdomme, zullen we dat eerst even goed gaan regelen ?

De Briemusketier | 29-11-18 | 22:28

Een minister van emancipatiezaken? Man man man. Volledig overbodig.

Basil Fawlty | 30-11-18 | 00:18

Beste De Briemusketier | 29-11-18 | 22:28 |

Nee, hoor u heeft uw prioriteiten niet in de juiste volgorde. Iemand maakt op de tv een grap, dat is veul belangrijker dan welke multionationale bedriegerij dan ook.

Ook veel makkelijker scoren (denkt ze) om in voetbaltermen te blijven. Overigens schiet ze nu vooral in eigen doel, maar wat wil je ook, ze speelt niet bij de echte voetbalvrouwen.
Got-o-got-nog-an-toe. Evocatus

Evocatus | 30-11-18 | 07:07

De opmerkingen van Johan Derksen sneden alleen maar hout m.b.t. de kwaliteit van de kast, waaruit slachtofferofielen te voorschijn zouden moeten komen. Vroeger, dat waren nog eens kasten! Katholiek eikenhout, of protestantse iepen, daar kon je tegen beuken wat je wilde, maar ze gaven geen krimp. Tegenwoordig zijn echter alle kasten van Zweedse makelij, uit Ollongren's regio, en ze bezitten zo'n waaiboom open deuren, die op 'Sesam open u!' een stroom migranten doet aanstormen, waar geen IKEA tegen op gewassen is. Kortom, het is de kast waarmee het treurig gesteld is, niet met de van-binnen-naar-buiten doorbreker. IKEA kasten zijn mythische bouwsels, waarvan de deuren klapperen tussen de oren. Een zucht van Johan en wat je overhoudt is een hand vol schroefjes en een stel panelen dat niet meer wil sporen.

Eeuwig..Op..Vakantie | 29-11-18 | 22:25

Evocatus | 29-11-18 | 23:39
Mijn beste, uw kast uitwijding bezit een mooie IKEA bewierooking. Edoch, de kast waar ik naar verwijs is mythisch. Zo ook de schroefjes enz. De slachtofferofielen van tegenwoordig doen beroep op een mythe. Dat is mijns inziens het punt van Johan Derksen.

Eeuwig..Op..Vakantie | 29-11-18 | 23:56

Beste Eeuwig.. Op.. Vakantie | 29-11-18 | 23:56 |

Dank u voor uw welwillende uitleg.
Ach zo komen wij beiden toch weer op een hoger plan uit.
Leve Johan! Evocatus

Evocatus | 30-11-18 | 07:09

Mijn billies zijn blank.

Langshetrandje | 30-11-18 | 07:52
▼ 2 antwoorden verborgen

Johan gaat waarschijnlijk wel wat olie op het vuur gooien, wat deze minister betreft.
Waarschijnlijk kon ze weleens afgebrand worden.

De-Glijdende-Rechter | 29-11-18 | 22:17

Die minister spreekt zich zelf tegen. Die tuthola streeft naar gelijkheid maar vind dat je over bepaalde groepen geen grappen mag maken.
Is hetzelfde als wit gesminkte clowns mogen wel maar zwarte piet mag niet. En maar roepen discriminatie, racisme bla bla bla en ondertussen zelf onderscheid maken.

Gandalph | 29-11-18 | 23:07

Ach ach so sielig die sachte eitjes, soooooo kwetsbaar. ik stel voor dat de voetbalsupporters de coming out van de nieuwbakken homotjus wat vocaal gaan ondersteunen. Dus niet meer van älle ++++++ zijn homo. Maar voor begin wedstrijd en tweede helft het luid scanderen van Come out zielepoten, ole!! ole!!. Als bonus lijkt mij het nogmaals aanheffen van deze aanmoediging in minuut 69 ook zeker geschikt.

1-2tjuh | 29-11-18 | 22:11

Nogal een behoorlijk tuttig jankstuk van die Rutger en het bewijst wederom het gelijk van Johan dat die homo's niet zo moeten huilen. Want wie bepaalt hier eigenlijk wat humor is Rutger met je '' dat wordt spannend onder de douche is geen humor''.
Kappen dus met miepen en geniet van de homo-moppen van Johan Derksen.

van der g | 29-11-18 | 22:10

Jankerds, ik weet ( en wist trouwens al lang) dat die deugerts mij in ieder geval niet vertegenwoordigen.
En Johan heeft tenminste het lef om daar gewoon wat van te vinden.
We zijn hard op weg naar het nieuwe romeinse rijk, en daar krijgen we rap de rekening van.......

slipsniffer | 29-11-18 | 21:59

Het zijn net wijven die homo's. Continue willen ze aandacht (zie Gordon, Gerard Joling, etc.), maar zodra ze door die aandacht ook eens een negatieve reactie krijgen, dan zijn ze direct zielig en kwetsbaar. #IamJohanDerksen

salsaparilla | 29-11-18 | 21:56

Nou ja, homo zijn is een ziekte aldus diverse medische wetenschappers. Mag je niet mee spotten derhalve. Maar dat deed Johan volgens mij ook niet. Dus ongezien de thephoid linkse deugers. Kots on you.

HaatbaardKnipper | 29-11-18 | 21:53

Medische wetenschappers? Komen die toevallig uit Saoedie Arabië?

Mazzelstof | 29-11-18 | 22:14

Begin jaren 60 was homoseksualiteit nog een psychische stoornis vlg DSM. Nu mogen ze kindertjes maken en adopteren en zijn ze half heilige verklaard als De Nieuwe Mens (volgens henzelf)

pigadaki | 29-11-18 | 23:35

Heel D66 is "onnodig". Daar hebben we verder ook geen debatten over.

zik | 29-11-18 | 21:44

Live in de uitzending uitnodigen en dan finaal slopen dat kut kreng... dat ze maar huilend terug naar dr kut partij zal gaan... waar haalt ze de gore moed vandaan ?

kat-de-kat | 29-11-18 | 21:37

Die was ooit in de leer bij de grote führer Alexander...

Ommezwaai | 29-11-18 | 21:53

Van Engelshoven ? Is dat iemand ? Nooit van gehoord.

Ruikbaard | 29-11-18 | 21:33

'Gekwetst' dit en 'onnodig' dat. Ik word er zo schijtziek van dat we van journalisten en politici niks mogen zeggen wat kwetsend is of wat zij onnodig vinden om aan te horen.

Misschien moeten die deftige mensjes zich wat meer druk maken om wat er daadwerkelijk op straat gebeurt, in plaats van wat mensen alleen maar zeggen.

aight.. | 29-11-18 | 21:31

Precies aight, " on- nodig" , laat ze eerst eens wat doen aan de on-acceptabele homofobie dan praten we verder. Makkelijk scoren zonder je nek uit te steken.

Moresnetunited | 29-11-18 | 23:40

Terwijl ons land wordt volgestampt met haathuizen waarin gepredikt wordt dat je twee jongens die om 3:30 'snachts hand in hand lopen maar met een waterpomptang de tanden uit de mond moet slaan, loopt men wél opeens te hoop als Derksen in één of ander suf praatprogramma niet met fluwelen pantoffeltjes om de gevoelige teentjes van de homosexuele medemens heen loopt.

Nederland is ziek, we hebben een dokter nodig!! #SorryRationaliteit

Hoogbegaaft | 29-11-18 | 21:31

Hou op met nadenken!
Is niet goed voor de harmonie volgens huichelend politiek Nederland.

Noltie | 29-11-18 | 21:40

Och och och, Dictatuur66 wil in gesprek. Sneu en hypocriet.

otjemans | 29-11-18 | 21:26

D66 plaatst zichzelf compleet buiten de maatschappij. Logisch dat ze zo dik op verlies staan.

Papa Jones | 29-11-18 | 21:34

De partij van het grote niets. Van Mierlo draait zich om in zijn graf: had ik die partij destijds toch maar opgeheven.

Swoop | 29-11-18 | 22:41

Wat een gezeur, eindelijk iemand die eens zegt waar het op staat en Johan wordt aangevallen. Ik zeg #GoedzoJohan !

Marvin_NL | 29-11-18 | 21:20

Johan Derksen gooit weer een steentje in de vijver, dat opnieuw duidelijk maakt hoe bekrompen we geworden zijn. Het zou anno nu inderdaad gewoon moeten zijn om uit de kast te komen. Maar het wordt alleen maar moeilijker. Moeten we nog benoemen waarom dat is, of bedenken we die betonschaar er zelf wel bij?

Spiderman1 | 29-11-18 | 21:17

Rutger verdient helegaar geen boks. Sinds wanneer worden tere zieltjes hier verdedigd? Schaf jullie motto dan ook maar meteen af als je toch bezig bent.

Gen. Maximus | 29-11-18 | 21:16

Rutger verdient zeker een boks. Alleen een andere dan hier bedoeld.

HaatbaardKnipper | 29-11-18 | 21:58
-weggejorist-
Christoforus | 29-11-18 | 21:11

Wat zijn deugmensen toch een gore smeerlappen.
Het grootste gevaar voor homo's op dit moment zijn de christenfreaks in deze regering en de maar niet aflatende groei van de islam in Nederland. Niet een humoristisch voetbalprogramma dat al tig keer gesteld heeft dat ze helemaal niets hebben tegen homo's.
Hetzelfde kan overigens van Joden gezegd worden. De bek vol over de Holocaust, over hoe erg antisemitisme is, en ondertussen niet willen erkennen dat je wel met een burka met niet met een keppeltje in Nederland over straat kan.

Lafayette | 29-11-18 | 21:10

Helemaal dit.

Ray69 | 29-11-18 | 21:39

Juist!!!

kleurdoosje | 29-11-18 | 22:17

Exactement Marie-Joseph Paul Yves Roch Gilbert du Motier de Lafayette.

Basil Fawlty | 30-11-18 | 00:24

de humor uitstoot dient in europees verband aangepakt te worden... men hoopt in 2020 heel nederland humorvrij te hebben.....

2CVOcean | 29-11-18 | 21:10

Niemand heeft het recht niet beledigd te worden.

van heinde en verre | 29-11-18 | 21:08

In Nederland heeft iedereen dit recht alleen het gaat dan om opzettelijke belediging, waarvan natuurlijk in casu helemaal geen sprake is.
Overigens kunnen we heel goed het beledigingsverbod afschaffen aangezien het toch nauwelijks gehandhaafd wordt en er geen maatschappelijk belang mee gediend is.

AlexanderVissers | 29-11-18 | 21:14

Zoveel naïviteit in de tweede kamer, dat vind ik pas een belediging.

Papa Jones | 29-11-18 | 21:25

99% van de personen die problemen hebben met LHBT zijn familie en vrienden. Misschien moet de minister daar eens mee in gesprek gaan.

Spare Rib | 29-11-18 | 21:03

Grappen maken over wie of wat dan ook betekent niet dat je de betrokkene haat of in kwaad daglicht wilt stellen. Dhr. Dersksen doet er verstandig aan om het verzoek van de minister naast zich neer te leggen en zijn publiek duidelijk te maken dat hij niet de intentie heeft iemand te schaden met zijn grappen en opmerkingen. Voor diegenen die zich gekwetst voelen... beschouw zijn opmerkingen als een schip in de nacht dat passeert. Geeft peace of mind en je hoeft er geen energie in te steken dat alleen maar energie slurpt.

devil13 | 29-11-18 | 21:01

Derksen gaat ongetwijfeld laten weten dat de minister zijn kont kan kussen.

Gulliver | 29-11-18 | 21:18

Van Engelshoven moet ook voor haar homofiele fractievoorzittertje opkomen natuurlijk. Die heeft zijn hele jeugd niet kunnen voetballen met de jongens.

Gele Beer | 29-11-18 | 21:00

En daardoor kon hij niet in de doucheruimte komen. *vervelend*

Jan-Joris-Jaap-Joop | 29-11-18 | 21:08

Lijkt me een vreselijke baan, twitterberichten bedenken voor je (politieke) werkgever.

CathyPott | 29-11-18 | 21:00

'De LHBTI-personen'... What de neuk is nou weer die I (i) ?
Zijn dat de Lesbo, Homo, Bi, Transgender en Ik-weet-het-eigenlijk-ook-niet-meer mensen?

Brofist | 29-11-18 | 20:54

Interseksueel? Als dat überhaupt bestaat. Dus niet bi, niet homo, niet hetero. Lees net dat het 'intersekse' moet zijn. Mensen dus met zowel mannelijke als vrouwelijke geslachtskenmerken.

FrankVeer | 29-11-18 | 21:06

Intergalactisch.
Die zijn half mens/ half hagadis.
Hillary Clinton is een bekend voorbeeld.

Gulliver | 29-11-18 | 21:21

Laten we een lijst opstellen, met onderwerpen,
waar je geen grappen over mag maken.

Kanarie_Geil | 29-11-18 | 20:52

Maak een lijst waar je nog wel grappen over mag maken. Ben je zo klaar.

Swoop | 29-11-18 | 22:50

Mevrouw de minister van Engelshoven wil in gesprek met iemand die een haar onwelgevallige uitspraak doet. Dan kan ze nog heel wat andere gesprekken gaan voeren ook, de rest van haar termijn. Wat een trut.

Gele Beer | 29-11-18 | 20:50

Ze zou voor hetzelfde geld de SGP op het matje kunnen roepen. Die club heeft prominent het volgende standpunt op de website staan:
"De mogelijkheid van het zogeheten 'homohuwelijk' wordt zo snel mogelijk weer ongedaan gemaakt."
Daar kan geen grapje van Derksen tegenop.

Schoorsteenveger | 30-11-18 | 08:03

Haha, Johan weet ze weer lekker op de kast te jagen. Stelletje treurwilgen.

poisonivy | 29-11-18 | 20:49

Man man man...D66..democraten en de mondvol over vrijheid van meningsuiting. Maar als je iets zegt wat niet bevalt dan wil de minister met je praten. Ze had het voor Johan op moeten nemen

Mumbels | 29-11-18 | 20:45

Als deze minister van censuur stelt dat hij veel mensen pijn doet is dat nu juist het tegendeel van waar het bij de democratische rechtsstaat om gaat: je mag niemand fysiek aanvallen en pijn doen en wel alles zeggen hoe pijnlijk iemand dit ook mag vinden en bovenal: de overheid heeft zich daar absoluut niet mee te bemoeien, een minister al helemaal niet. Maar ja, democratie en rechtsstaat, daar heeft D66 eigenlijk niet zoveel mee.

AlexanderVissers | 29-11-18 | 20:44

Sorry voor dubbelpost, reageerknopje in de Iphone app geeft geen feedback.

Goed-hardt | 29-11-18 | 20:40

Zal toch niet zo lang meer duren dat een beetje chirurg dat gebiedje in de hypothalamus (al tijdens de zwangerschap) kan repareren. Zit Amsterdam vervolgens wel met het wegvallen van de mega toeristentrekker genaamd de canal pride, dat dan weer wel.

AntonJensen | 29-11-18 | 20:39
-weggejorist-
Goed-hardt | 29-11-18 | 20:38

Hopelijk wordt het uitgezonden hoe Johan op het matje komt. Dat lijkt mij onbetaalbare tv. Net als toen hij de Jessias vertelde dat het een mooie act was.

Mahatma | 29-11-18 | 20:38

Rancune van d666 omdat Derksen openlijk is overgestapt naar de grootste fascisten die ooit op aarde rond hebben gelopen (als ik de media moet geloven). Openlijk je voorkeur uitspreken voor FvD! Schande! Hoe makkelijk is het dan weer om iemand te kielhalen voor zijn mening? Wants IETS niet meer kan in 2018, is het het uiten van een mening die niet goedgekeurd is door de linkse gedachtenpolitie.

Goed-hardt | 29-11-18 | 20:37

Ja dat is waar, hij is van D'66 weggegaan nadat Rob Jetten in het zadel was geheven. En heeft onlangs sympathie getoond voor Hiddema en heeft op het FvD-congres op het podium het boek van Hiddema in ontvangst genomen. FvD waar D'66 onderleiding van Pechtold gedemoniseerd werd, de aartsvijand van Pechtold. Derksen wordt publiekelijk te grazen genomen door de valse D'66 trutta, althans dat wilt ze doen: de afvallige moet worden bestraft. Och waar kennen we dat nog meer van, van de protégé's van D'66, de Islamaanhangers. Derksen, geef ze van katoen hoor!

kleurdoosje | 29-11-18 | 21:39

... waar = dat

kleurdoosje | 29-11-18 | 22:11

FvD dat door D'66...

kleurdoosje | 29-11-18 | 22:12
▼ 1 antwoord verborgen

Al die homo Meppers compleet met betonscharen en wat dies meer zijn voornamelijk bijna altijd moslims en daar weer veel Marokkanen van.
Maar het dat over hebben nee dat nooit dan liever iemand die het bespreekbaar maakt zoals Derksen...!

Johan_Voorhaar | 29-11-18 | 20:36

Ik moet de eerste integere D66-er nog tegenkomen..

Croisantneuf | 29-11-18 | 20:35

D'66 zijn polcor Gutmenschen met een grachtengordelattitude. Wel idiote maatregelen nemen m.b.t. tot de z.g. inclusieve samenleving en afgeven op het kleinburgerlijke 'racistische' klootjesvolk, maar er zelf geen last van hebben omdat je elitair op stand woont. Johan is een deugniet met foute grappen en mijn zegen heeft hij.

ClintOstwald | 29-11-18 | 20:34

Onder hun eigen ogen -in Amsterdam- kun je je als rechtgeaarde homo nauwelijks meer over straat. Driemaal raden hoe dat komt. Dat zouden ze eens aan de kaak moeten stellen.

Ommezwaai | 29-11-18 | 21:48

Gut o gut, policor NL weer op z'n smalst. Laat jullie deugmenschen ook eens horen wanneer de zoveelste homo wordt afgetuigd door allochtoniërs in 'hun' wijk!

H.Teeuwen | 29-11-18 | 20:33

#teamjohan

Superior Bastard | 29-11-18 | 20:32

Trouwens belachelijk dat van rossem vindt dat derksen uit de bocht is gevlogen.
Hoe dan?

Superior Bastard | 29-11-18 | 20:34

Eigenlijk ben ik van al dat deug geneuzel stront zat. Bn'ers en dat soort tuig kan ze voor kont niet meer zien. En kijk nog maar twee keer in de week TV. Op maandag en vrijdag Veronica inside...

Kopzere | 29-11-18 | 20:29

Maar wat zeik jij nou? Je hebt toch internet of kan abonnee worden van een tijdschrift of dagblad? Dat jij nog TV kijkt vinden wij alleen maar stom.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 29-11-18 | 21:12

Ik vind het allemaal fophef en overdreven gelul. En ik durf te wedden dat als Johan Derksen een moslim en/of een donkere vrouw was geweest, dat dan helemaal niemand, en zeker de deugpronkende politici niet, er ook maar iets van hadden gezegd. Maar ja, een ouwe blanke man met realistische mening en FvD sympathie. Ja, dán... dán ben je echt vrij wild en is alles wat je zegt sowieso fout en moet je aan de schandpaal.
Dus nee, geen sympathie voor de twitterende kasthomo’s, deugpronkers en adverteerdersbellers, en ook niet voor Rutger. #SorryBart

Stormageddon | 29-11-18 | 20:25

Het heeft letterlijk het 8 uur journaal gehaald... stelletje NPO fascisten.

thomiozo | 29-11-18 | 20:23

Het is weer NPO Mijd Avond.

Papa Jones | 29-11-18 | 21:29

Is dat de moeder van Femke H.?

Tjemig | 29-11-18 | 20:22

Van Johan moeten LGBT-ers karakter tonen en uit de kast komen. Komen ze uit de kast, moeten ze van René werk gaan zoeken. En morgen gaat Johan natuurlijk zeggen dat het een onhandige opwerking was en hij het allemaal niet zo bedoelde. Duimpje hoor.

Hoen | 29-11-18 | 20:21

Zat een homo in ons voetbalelftal
Man die heeft heel veel gele kaarten gekregen,
voor van achteren aanvallen

deemo | 29-11-18 | 20:21

Was wel een goeie mandekker

AntonJensen | 29-11-18 | 20:22

Hij liet nooit zijn zeepje vallen, dat viel wel op.

Pelforth | 29-11-18 | 20:28

Als ze bij vi nou voor de aardigheid morgen een stuk of 10 dames in burka laten plaatsnemen zijn ze onwijs lekker geëmancipeerd.

de vleesgigant | 29-11-18 | 20:17

Nou Johan kan die X66-muts met gemak aan. Dus... hup Johan, laat ze maar komen in VI.
Dat gaat lachen worden,,,,,,,,

Gemeen Mosje | 29-11-18 | 20:16

Weet je waarom h0m0’s niet in het leger mogen? Ze vallen vanachteren aan!

TonyMontana010 | 29-11-18 | 20:15

Persoonlijk vind ik het geen probleem wat Johan zegt. Ik vind het ook niet een alleenrecht van homo's om een mening over homo's te mogen hebben. Ik was eigenlijk net zo blij dat ik bij een minderheidsgroepering hoor die niet zo moeilijk doet, maar goed. Helaas toch een beetje voor me verpest.

teevee | 29-11-18 | 20:15

"Geintje",
"Gebbetje",
"Moet kunnen".
"Het was niet serieus hoor"
"Van mij mogen mensen homo zijn, maar..."
"Beetje dollen"
"Ik neem anderen ook op de hak"

Kennelijk hebben sommigen een blinde vlek waardoor ze niet waarnemen dat een gestage stroom van "geintjes" vervelend wordt. Dit soort "geintjes" houden een cultuur in stand waar een homo niet zomaar uit de kast kan komen, een cultuur waarbij homo's steeds op hun homoseksualiteit moet worden gewezen onder het mom van "geintje, moet kunnen". Geaardheid zou geen onderwerp hoeven te zijn onder beschaafde mensen.

Diotima | 29-11-18 | 20:12

Diotima | 29-11-18 | 20:25 |
Sommige grapjes zijn oudbakken en sterven een langzame dood. Je moet niet iedereen die niet slaafs de nieuwe normen onderschrijft willen kielhalen. Je hebt wat mij betreft gelijk als je zegt dat het er niet toe zou moeten doen. Maar, zo vindt SJW, het moet er juist ontzettend véél toe doen, en dan ook nog volgens strikte regels. In de nieuwe door SJW ontworpen wereld zal minstens zo veel vooroordeel heersen en zullen minstens zo veel verkeerde grappen gemaakt worden. Het is een illusie om te denken dat we ons uit ketenen aan het bevrijden zijn. We vervangen de ene moraal door de andere en moeten maar afwachten of of dat voor de enkeling een verbetering betreft.

Schoorsteenveger | 29-11-18 | 20:50

@solcama
Ik zeg niet dat je er geen grapjes over moet kunnen maken. Natuurlijk moet dat kunnen. Maar als het vaak gebeurt om een minderheid die graag mee wil doen aan de samenleving in een hoek te zetten, is het op een gegeven moment getreiter.

Diotima | 29-11-18 | 20:59

Humor is nu eenmaal niet altijd beschaafd Diotima. Wtf wil je dan, leven in een land waarin over niks en niemand meer een grap gemaakt kan worden? Omdat je altijd wel iets of iemand kwetst? Dan kunnen we net zo goed alvast buigen voor de religekkies terwijl we ons daar eigenlijk net van bevrijd hadden.

BlowingBubbles | 29-11-18 | 21:02
▼ 6 antwoorden verborgen

Ik heb een paar maanden op ballet gezeten. Nou, dat hou je als hetero ook niet vol hoor.

Mr_Natural | 29-11-18 | 20:07

Vergiste me met m'n dronken kop een keer en stapte in 020 inplaats een escape room een darkroom binnen wat eigenlijk ook wel weer in mij geval een escape room was ;-)

AntonJensen | 29-11-18 | 20:22

Derksen moet het ook van de andere kant bekijken. Ook al is dat van de verkeerde kant.

Premier Trutte | 29-11-18 | 20:02

Onlangs was er weer in het nieuws dat homo's e.d. steeds meer agressief benaderd worden. Vooral Amsterdam schijnt niet best te zijn. En wederom werd het daderprofiel zorgvuldig vermeden. Kom daar maar eens mee uit de kast stelletje deugers !!!

AntonJensen | 29-11-18 | 20:02

Derksen spreekt juist heel liefdevol over homo's. Ze weten het weer mooi te framen, die deugers.

Papa Jones | 29-11-18 | 20:13

Johan Derksen mag natuurlijk alles zeggen. Jammer dat ie zich in dit geval niet een beetje volwassen gedraagt.

Dommedaris | 29-11-18 | 19:59

AL een paar keer eerder gevraagd, maar speciaal voor u nog een keer: wat heeft hij nou werkelijk gezegd. Dus niet de krant of de VARA napraten, maar een echte aantoonbare quote uit zijn programma.
Alle deugers buitelen nu over elkaar heen wie het meest verontwaardigd kan zijn, maar niemand van hen kijkt ooit naar VI of heeft daadwerkelijk gehoord waar dit nou allemaal over te doen is.
Daar is namelijk niet zoveel mee mis.
En verder vind ik hem een pedant mannetje, maar het irriteert me hoe mensen hem nu woorden in de mond leggen die hij nooit gezegd heeft. Alles voor extra deugpunten, zeker nu hij bekend heeft gemaakt FvD te stemmen. Dan moet je kapot en in het verdom hoekje.

Dick Luyenlomp | 29-11-18 | 20:03

@Dick,
Google het even, op YouTube is het fragment vast welte vinden.

kleurdoosje | 29-11-18 | 21:23

:):):) Ze wil in overleg met Johan.
Heerlijk, het mooiste is als er morgen met geen woord over gerept wordt. Wat is Johan toch een homofoob, pooh, pooh. Goed dat de X66 voor (bijna) iedereen klaarstaat.
-
Waarom sprong X66 eigenlijk niet in de bres voor de heer Fortuyn? Zouden ze geweten hebben van zijn seksuele voorkeur? Hadden we de eerste homoseksuele president gehad! En waarschijnlijk van het niveau Churchill.

bananabanana | 29-11-18 | 19:57

Derksen bijt maar doet niemand kwaad. D66 spreekt zalvende woorden maar bezorgt ons diepe ellende.

Papa Jones | 29-11-18 | 20:15

"Waarom sprong X66 eigenlijk niet in de bres voor de heer Fortuyn?"
Omdat nieuwkomers/islam sinds jaar en dag voor partijen als d66 en GL hoger op de belangenranglijst staan dan homoseksualiteit.
Ik denk dat ze wel degelijk van zijn geaardheid afwisten.

Camo | 29-11-18 | 20:16

Met deze actie :Sorry Johan.... Bekennen ze zelf hoe laf ze zijn.. sorry dat ik het zeg.
De argumenten: Wat Homo's moeten zeggen is>.. Sorry moslims dat ik homo ben en door jullie niet geaccepteerd word.... of Sorry islam dat ik......
Want wie denken de homo's nou wie beter homo's accepteert. Moslims, de islam of "onze snorremans"..... Je valt over de splinter, maar de balk laat je ongemoeid.
Daar is een term voor: selectieve verontwaardiging....!
Laf hoor!
Er wordt met deze actie alle rationele mensen/denkers ernstig gekwetst...
En nou schenk ik nog een wijnglas Rioja in voor mezelf en mijn vrouw om het gekwetste gevoel even weg te werken.... Zo simpel... Ja, zo simpel is het...

dijkbewaker | 29-11-18 | 19:56

Hear hear!

Gele Beer | 29-11-18 | 20:55

Niet gaan Johan, die linksen willen altijd gelijk hebben, zelfs als ze geen gelijk hebben toch altijd maar doordrammen, in gesprek gaan, de dialoog aangaan, je wordt er niet goed van beter wetend volkje dat niet tegen kritiek kan...

robje2000 | 29-11-18 | 19:55

Inderdaad robje, links= geloof.

CathyPott | 29-11-18 | 21:47

Ik voel mij gekwetst door de uitspraken die Pauw, Peter R en van Nieuwkerk doen. Gaat onze minister dan ook met hen in gesprek?

amateurrr | 29-11-18 | 19:51

Wat heeft hij nou ECHT gezegd?? Ik weet namelijk zeker dat 90% van de deugers nooit naar zijn show kijkt en elkaar nu napapagaait voor nog meer deugpunten, zonder te weten waar het over gaat.

Dick Luyenlomp | 29-11-18 | 19:56

amen

ymoontour | 29-11-18 | 19:57

Dick Luyenlomp | 29-11-18 | 19:56
U slaat de spijker op de kop. Virtue signalling in optima forma.

amateurrr | 29-11-18 | 20:21

De mini ster ontbiedt de heer Derksen. Om er zeker van te zijn is de sterke arm opdracht gegeven om hem mee te brengen. Dat wordt dus roze in blauw, de heer Derksen en een mini ster.
Gezellig!
#leip wijf als mini ster

F. Jacobse | 29-11-18 | 19:51

Johan lacht zich dood. En John de Mol ook. Dit is alleen gunstig voor de kijkcijfers.

VanBukkem | 29-11-18 | 19:49
-weggejorist en opgerot-
CubaSalsa | 29-11-18 | 19:48

Waar gaat deze gekkigheid in godsnaam eindigen? Die moslims lachen de ballen uit hun broek, en ondertussen groeit hun macht in dit land. Het begint aardig op een echt complot te lijken.

lokoolokie | 29-11-18 | 19:46

Als Derksen zijn sympathie voor FvD niet had tentoongespreid, had er geen haan naar gekraaid. Denk (en in mindere mate de SGP) flikkeren homo's het liefst van een flat af.

Ommezwaai | 29-11-18 | 21:40

Wie is eigenlijk Sidney Smeets? Die hoorde ik bij homofobe omroep EO fulmineren dat Johan een homofobe witte cis gender hetero man is. Met privilege uiteraard. Die mag daarom volgende Sidney geen grappen maken

BlowingBubbles | 29-11-18 | 19:42

Derksen is een dombo met zijn uitspraken, maar een D66-politicus die het lef heeft iemand anders ervan te beschuldigen dat hij mensen pijn doet? Wat een gotspe!

zuiderduin | 29-11-18 | 19:39

Waarom is hij een 'dombo' en mag Derksen niet zeggen wat hij wil (zonder iemand te bedreigen) of geldt vvmu nu even niet voor Derksen? Hup Johan.!

Lupuslupus | 29-11-18 | 19:41

Ja Zuiderduin, leg eens uit. Je maakt ons nieuwsgierig

amateurrr | 29-11-18 | 19:49

Zuiderduin mag Derksen een dombo vinden. Dat kan gewoon in dit land. Maar de eerste D66-minister met lef moet ik nog tegenkomen.

Papa Jones | 29-11-18 | 19:58

'Godwin' principe maar dan anders. Uiteindelijk gaat het om de Gutmensch = D66 = emotie zonder enige feiten.

goedrechts | 29-11-18 | 19:37

HOMO. De deugers struikelen over elkaar over het vinden van...... het woord homo en de plek die het diepst geraakt wordt. Ik zou als deuger mijn stinkende best doen het woord "homo" te schrappen uit de Dikke van Anale.

Mr_Pikibelly | 29-11-18 | 19:34

Polletiek is enkel nog maar beeldvorming en marketing.
Zet ze morgenavond maar te kakken Johan die deugers Asscher, Klaver, Jetten en van Engelshoven. En volgende week weer stoer doen door voor het
Marrakesch verdrag te stemmen. De zoveelste dikke mideelvinger van de politiek. Kotsmisselijk wordt je ervan dat zooitje.

oakmont | 29-11-18 | 19:42

Diezelfde deugers vinden het prachtig wanneer Christenen tot de grond toe worden afgebrand, werken daar zelfs volop aan mee. Maar ja, homo's zijn de nieuwe 'bedreigde diersoort' . Zo doet men voorkomen maar de werkelijkheid is heel anders. Ze mogen trouwen, zelfs kinderen adopteren dus wat janken ze nou?! Grow a pair.

Lupuslupus | 29-11-18 | 19:44

Johan stemt FvD, dan wordt er van alles bij gezocht om je in het verkeerde kamp te plaatsen.
Logisch nadenken of echte argumenten doen er dan niet toe.
Zo werken de deugmensen nou eenmaal.
Welkom Johan in de echte wereld.....

dijkbewaker | 29-11-18 | 19:33

Vond de timing van deze demonisering na de eigen coming out van Johan voor "fatsoenlijk rechts" ook apart. Zolang de kijkcijfers goed blijven is John de Mol de lachende derde, morgen waarschijnlijk meer dan een miljoen kijkers die naar de tegenreactie kijken...

Tabula | 29-11-18 | 19:51

Misschien ligt de hypocrisie vooral bij de profvoetballers zelf. Een lucratief contract in Rusland, China of het Midden Oosten zie ik hen niet meer krijgen na een comming out. Veel scheidsrechters zijn gewoon openlijk homo en met spreekkoren valt reuze mee. Alleen Makkelie was het even niet, want die moest zijn lening van Uilenberg terugverdienen in Saudi Arabië.

arlen | 29-11-18 | 19:32

Het mooiste zou zijn als VI dit morgen totaal zou negeren.

stiefelen | 29-11-18 | 19:32

Zie ik het nu goed: Halsema heeft een snor?

BaldEagle | 29-11-18 | 19:32

Het mafkuikentje moet het lef eens hebben om die dronken droppie uit Brussel een uit te nodigen voor een gesprekje,omdat hij zoveel mensen kwetst.. of Erdogan die ons nazi's noemt.. of Sylvana die mensen kwetst door ze ongenuanceerd en generaliserend racist noemt.... of onze inteelt koningin die on kwetste door te beweren dat wij geen eigen cultuur hebben.

Ga dat eerst even doen mevrouw de deugminister!

Welles! Nietes! | 29-11-18 | 19:32

Die koningin is ook nog nakomeling van Argentijnse generaals uit 18-zoveel die indianen van hun grondgebied hebben verdreven en vermoord, en die dan op 4 mei een genocide gaat herdenken. Een nichtje van Eva Braun had ook gekund.

HogeNood | 29-11-18 | 19:43
-weggejorist-
Ars Vivendi | 29-11-18 | 19:31

Wie is die onbenullige troela? Ze ziet er uit als het prototype wat nergens verstand van heeft.
Kan niet goed gaan!

Cobalt bomb | 29-11-18 | 19:29

Deze troela is nou typisch een deug666 protegé ten voeten uit ...

Fi-Bu-Bla | 29-11-18 | 19:48

Johan mag zijn mening hebben. Maar wetende hoe moeilijk een coming-out is, vind ik zijn opvatting geringschattend en niet helpen voor mensen die nog uit de kast moeten komen. Verder wat deze miep zegt: www.ad.nl/show/lieve-homo-s-maak-joha...

Geil Kippetje | 29-11-18 | 19:29

Wat heeft hij dan eigenlijk gezegd, waar iedereen nu zo over buitelt??
En dan niet een quote of vermeede quote uit de krant of van Pauw, maar echt letterlijke woorden uit zijn TV programma.
Graag met een link en de tijd waarop hij het zegt.
Ik weet namelijk zeker dat 90% van de deugers nooit naar zijn show kijkt en elkaar nu napapagaait voor nog meer deugpunten, zonder te weten waar het over gaat.

Dick Luyenlomp | 29-11-18 | 19:54

Dick Luyenlomp | 29-11-18 | 19:54 |
Hier, onder meer, vanaf 1:30. Zo moeilijk is het hoor: www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/art...

En nou niet zo nuilen, pannekoek!

Geil Kippetje | 29-11-18 | 21:02

Weg met die deugmafia, hun aanhang, en overige deugers die zich geliefd proberen te maken bij deze jankerts. Die zijn nog veel erger, want ze hadden kunnen zien aan de hashtag welke mensen die aandachtshoer van een Rugter de Quay steunen en het gevolg zou zijn dat een zooitje van dat kwaadaardige linkse deugvolk adverteerders zouden gaan bellen.

En dan die Asscher, Groenlinks en van Engelshoven die er ook even een politiek slaatje uit willen slaan. Kotsmisselijk word je ervan.

De Snor kennende hoop ik dat hij de vloer met dat stelletje onderkruipsels aanveegt.
Ik heb lang geleden al mijn account van dat open riool opgeheven want anders zou ik een hashtag hebben gemaakt met #HupJohan.

Marie Curieux | 29-11-18 | 19:29

Rare is dat de PvdA, GL x66 de bekkies vol hebben van homoliefde, maar vervolgens hopenlijk moesliems steunen en voortrekken.

Maar helaas, ieslaam en homosensualiteit gaan net zo goed samen als gristendom en jeaudendom en homosensualiteit. Gelukkig maakt dat detail voor deugvolk niet uit.

Graaf_van_Hogendorp | 29-11-18 | 19:34

Juist ja, doodse stilte als er weer eens homo's in elkaar worden geslagen, of worden uitgescholden of bespuugd.

Marie Curieux | 29-11-18 | 19:47

Graaf van hogendorp, ze worden langzaam allemaal gek... hersens in de knoop

CathyPott | 29-11-18 | 20:53

De usual roedel deugwolven huilen in het bos. Al jaren is VI of Renate van der Gijp of snorrie in opspraak. Maar nadat een stel deugers 2 hysterische homo-tjes hadden gevonden om in het AD te huilen dat het door snorrie kwam dat voetballers niet uit de kast durven komen, en natuurlijk de coming out van snor dat hij Hiddemafiel is, komen de politieke deugwolven tevoorschijn voor hun pr momentje.

Dit heeft zo te zien 2 redenen. 1) VI zorgt elke seizoen voor fophef = clicks en exposure op de socials voor velen die ervan leven (media, politici, talking heads). 2) Andere BNers die ook enig populariteit genieten onder het klootjesvolk moeten niet gaan denken dat ze zich ook achter Tjerry mogen scharen (in het openbaar). Want dat moeten we niet willen met zijn allen. De FvD moet net zo gemarginaliseerd blijven als de PVV.

Graaf_van_Hogendorp | 29-11-18 | 19:29

Yup, dat is de kwestie die achter deze hetze steekt. Johan heeft openlijk verklaard dat hij een fan is van Hiddema en dat hij op hem gaat stemmen. Daarnaast heeft hij zaterdag j.l, op het FvDcongres, het nieuwe boek over Hiddema in ontvangst mogen nemen. En toen ging het deugvolk al los op het open riool. En nu dat jankstuk van die aandacht nodig hebbende HuilHomo de Quay in het AD. Helemaal niet toevallig hoor...

Marie Curieux | 29-11-18 | 19:43

John de Mol lacht zich een breuk. Kijkcijfers zijn morgen niet te tellen. It's money in the Bank!

Petrus Poortwachter | 29-11-18 | 19:29

Ga echt niet douchen met een homo als ik het weet, ook al zou er op zijn gedrag niks aan te merken zijn.
Kostte wat het kost, walg van het idee dat ik onderdeel kan zijn van zijn seksuele fantasieen.
Toch heb ik helemaal niks tegen homo s.

snapal | 29-11-18 | 19:27

Nou, kom op.... maak es een keuze, ja...

Paaldanseres | 29-11-18 | 19:32

U bent geen saunaganger denk ik.

Mr_Natural | 29-11-18 | 19:33

Wat Hollende-Kleurling zegt. Beetje uit de bocht! snapniet!

CalamityJane | 29-11-18 | 19:40
▼ 5 antwoorden verborgen

Wat goed dat er altijd nog X66-ers, PvdA-ers en vooral GroenLinksers zijn, die het opnemen voor de zwakkeren in de samenleving, tegen het grote kwaad. Dat kunnen ze zelf niet.
O ja, wat gaat deze X66 minister doen tegen de agressie tegen homo's en lesbienne's in bepaalde niet door Femke nader te noemen stadswijken in Amsterdam? Is natuurlijk niet zo erg als Johan Derksen, maar toch.
-
Naast dat ik die Johan wel waardeer, is de uitwerking op die deugneuzen een extra bonus. Wat deugen ze weer.
Alleen daarom al morgen kijken!

bananabanana | 29-11-18 | 19:26

Ik ben een racist (hoi Peturrr) daarom heb ik alleen een hekel aan niet witte (sorry, niet blanke) homo's.

Petrus Poortwachter | 29-11-18 | 19:26

Zie yt dominee gremdaad beledigen..

2CVOcean | 29-11-18 | 19:25

Die lui van links zijn net de inquisitie. Homo's kunnen zich prima zelf verdedigen en dat doen ze gelukkig ook. Dat hoeven die hypocriete politieke partijen niet te doen. Doen ze anders ook niet als de zoveelste homo uit hun buurt wordt verjaagd door allochtoniërs.

Angelica | 29-11-18 | 19:25

De hysterische link tussen ZP en racisme, voetbalhumor en homofobie kan men wel leggen. De link tussen islam en ellende oh uh nee ja maar..

oorwormpie | 29-11-18 | 19:24

Waar homofobie een werkelijk probleem is ook. Maar liever slachtoffertje uithangen op twitter, lekker baden in aandacht.

oorwormpie | 29-11-18 | 19:26

Cobalt bomb | 29-11-18 | 19:21
Klopt, altijd z'n zeep laten vallen en dan vragen of iemand het voor hem oppakt omdat hij last van z'n rug had. Ja, dan was je de pineut. Hij heeft het ver geschopt, tegenwoordig naait hij een heel land. Hij laat de zeep nog steeds vallen maar de zeepfabrikanten laat hij nooit vallen.

Mr_Natural | 29-11-18 | 19:24
-weggejorist-
schisis | 29-11-18 | 19:21

Ik vind dat Johan dit echt niet kan maken, wie denkt hij wel niet dat hij is? Moslim?

Mr_Natural | 29-11-18 | 19:21

Hoe die Asscher even een apestaartje naar Genee in zijn tweet stopt: kameraad roep die Derksen tot de orde. De paniek is zichtbaar bij de voormalig arbeierspartij.

solcama | 29-11-18 | 19:20

Zonder enig probleem had Johan kunnen zeggen dat een goeie moslim zijn dochters laat besnijden, dat je homoś van een hoog gebouw hoort te gooien, volgen Allah, dat Theo van Gogh het ernaar gemaakt had en dat het aan zichzelf te wijten had dat hij werd afgeslacht. Ook had hij antisemitisch geweld kunnen vergoeilijken, hij had á la Aboutaleb kunnen zeggen dat hij er wel een probleem mee zou hebben als zijn dochters met een muzelman, christen of neger thuiskwamen... Maar ja, hij is nu ineens tot homofoob gebombardeerd.

menschdurfteleven | 29-11-18 | 19:20

D66-ers houden niet zo van vrijheid van meningsuiting voor iedereen.

Cor Netto | 29-11-18 | 19:19

Ik ben een blanke heterosexueel. Het laagste van het laagste zo ongeveer. Waar kan ik mijn beklag doen en herstelbetalingen eisen?

meneer der meneren | 29-11-18 | 19:19

ik ben nog verwerpelijker want ook nog lesbisch en rechts bij het fascistische af.

Blonde Nel | 29-11-18 | 19:22

vraag geertjan en zijn gruizige vrouwtje om te pleiten

schisis | 29-11-18 | 19:23

Het feit dat je 'blank' zegt in plaats van 'wit' maakt je tegenwoordig al een foute Nederlander in de policor media (NRC, Volkskrant, VPRO).

leo de pejo | 29-11-18 | 19:27

Wat is dat toch dat iedereen opspringt bij elke scheet die dwarszit? Je wordt helemaal gek van al die symboolpolitiek. Derksen zegt iets en haalt zijn schouders op. Dat mag je best doen, je hoeft niet overal over in debat te gaan. Niet iedereen vindt wat jij vindt. Daarnaast is Derksen met zijn 70 zo dwars, die ga je echt niet veranderen.

StiekemeBunzing | 29-11-18 | 19:19

Dan loopt zo'n homo verwachtingsvol te zeggen dat één op de 14 mannen homo is en er bij de 18 clubs dus zat homo's zouden moeten zitten.

Maar misschien is er sprake van een statistische uitbijter en zijn ze allemaal toevallig wel hetero.... Probleem opgelost toch? Soort binominale trekking in plaats van een hypergeometrische? Lijkt mij eerder logisch.

RenHoek | 29-11-18 | 19:18

Het zal Derksen een worst zijn, en dat zal hij morgen in de uitzending hoogst waarschijnlijk onderstrepen.
Geheel terecht wat mij betreft.
Ze nemen daar alles en iedereen op de hak op zijn tijd, dus ook homo's.
Gelijke behandeling noemen we dat.

Jackanders | 29-11-18 | 19:17

De deugkant zou de deugkant niet zijn, als ze het gekwetste gevoel van de gekwetste niet zouden roven om er nog deugdelijker uit te komen.

Welles! Nietes! | 29-11-18 | 19:17

Sterker nog, ze versterken de gekwestheid door te stellen alsof die gekwestheid bij implicatie geldt voor alle leden van de doelgroep, Halsema voegde daar nog eens de truc van "de gespeelde verontwaardigheid" (ofwel verontwaardiging by proxy) bij. Nu dat al ruimschoots is gedebunked, krijgen we van van Engelshoven "de toon van de redelijkheid" in de vorm van "een debat".

Het enige gepaste antwoord hierop zijn 2 woorden en 1 vinger.

Beefbus | 29-11-18 | 19:32

Idd.. wat je zegt.
Verder moet Johan zij aan zij met Joling maar een tegenover deze deugmust gaan zitten bij Pauw, en haar vertellen dat ze eens moet ageren tegen die meer dan een miljoen influensers met een angst achtergrond om de 21e eeuw te betreden met al z'n modernisme en verlichting kwa religieuze dwang, angst en haat orders.

Welles! Nietes! | 29-11-18 | 20:19

Ik .. uh .. uh.. ben heel .. uh .. be .. uh .. uh .. nieuwd naar wat ... uh .. uh .. ze dan tegen .. uh .. uh .. uh ... Johan gaat .. uh .. uh .. zeggen.

J. Jarig | 29-11-18 | 19:17

LOL!

BaldEagle | 29-11-18 | 19:30

Na de optocht van gekrenkte zielen op #SorryJohan krijgen we de deugbukkake van politiek correct NL. Om te braken, dat schijnheilige-wijven-geneuzel. Ik trek mijn gele hesje aan en nog een biertje uit de krat.

ChatBot | 29-11-18 | 19:16
-weggejorist-
Paaldanseres | 29-11-18 | 19:15

Ik wordt er onpasselijk van,
hoeveel nutteloze uren aandacht er van, op mijn belasting centen terende politici,
naar dit soort TV onzin gaat.
.
Ga Jullie Schamen!
Ga Weer aan het Werk!

hotmint | 29-11-18 | 19:15

Nee: Ga Nu Eindelijk Eens aan het Werk!

BaldEagle | 29-11-18 | 19:31

Kutje Klaver en de rest van GL staan pal voor iedereen die onderdrukt wordt?
Serieus?
Heks Halsema vindt handhaving in 020 niet nodig van de onderdrukte vrouwen door de islam. Laat ze maar lekker lopen met een kolenzak over het lijf.
Rare partij.

leo de pejo | 29-11-18 | 19:15

Hoezo stelt GS dat Derksen uit de bocht is gevlogen? Het ligt er maar net aan hoe ruim je de bocht ziet. Mijn bocht is toch wat ruimer. Of is GS nu ook al een platform dat bepaalt hoe ruim de bochten in dit soort nonsens zijn? Daarvoor hebben we GL en de rest al.

Leptob | 29-11-18 | 19:15

Hoe moeten al die jonge homo,s zich dan wel niet voelen bij onze premier Calve® ? Hun gaydars gaan af als een malle, iedere keer als ze hem weer ergens een 'geitenpaadje' zien zoeken. En toch blijft hij in de veilig in de (Robijn®) linnenkast. Die moeten zich haast wel iedere keer verslikken in hun Cupasoup® (vernieuwde verpakking!) als ze horen dat Marc nog bij zijn moeder woont. Maar blijft ontkennen.

kotelet | 29-11-18 | 19:14

Goed, en dat vindt een minister in Nederland belangrijk ?
Zorgwekkend...
En die Yasser Ferras is gewoon een deugkneus..

Wijze uit het Oosten | 29-11-18 | 19:13

Als een homo zich beledigd voelt moet die naar de rechter gaan. Je kunt wat vinden van de humor van Derksen of niet. Over smaak valt niet te twisten.

Maar dat worden morgen weer hoge kijkcijfers. En voor de haters van Derksen, je hoeft er niet na te kijken.

jezusisonzin | 29-11-18 | 19:13

Die komt gegarandeerd, met stip op nrrrrrrrr 1 binnen. #teamjohan

Paaldanseres | 29-11-18 | 19:20

Johan heeft gelijk> homo s horen niet thuis in het voetbal.
Als je zou merken tijdens het douchen, dat er iemand zit te geilen op je klokkenspel dan is dat behoorlijk irritant.
Hetzelfde geldt ook voor die islam-mietjes die gekleed douchen, voelt niet goed, maar dat moet je dan maar gedogen en jezelf wijsmaken dat zij absoluut nooit homo zijn...

snapal | 29-11-18 | 19:12

Deze hetero-hysterie over dat homo's je ieder moment kunnen bespringen snap ik ook nooit zo goed hoor. Alsof ik iedere naakte vrouw zou willen 'doen'. Vind de vergelijking met gekleed douchen ook niet kloppen. Dat gaat over schaamte en die schaamte wordt overgedragen op moment als meer mensen hun kleding aanhouden tijdens douchen. Desalniettemin #TeamJohan.

Hollende_Kleurling | 29-11-18 | 19:19

Ik heb altijd hard gelachen bij douchen na het sporten. Niks geyls aan. Zelfs niet toen de andere mannen over me heen begonnen te pissen, zoals alleen echte vrienden doen. Voor ander mannenvertier kan ik thuis aankloppen.

Bass Trouble | 29-11-18 | 19:40

Kijk jij naar vrouwen snapal!

CalamityJane | 29-11-18 | 19:47
▼ 1 antwoord verborgen

Dat pact van Marrakech en de daarmee samenhangende volksverlakkerij is véél
boeiender. Zouden die homo's zich daar geen zorgen over moeten maken?

demaup | 29-11-18 | 19:11

Let wel,de partij die het opneemt voor,...... homohatende moslims. BADUM,... TJIS.
www.dagelijksestandaard.nl/2018/03/lo...
Ik heb Derksen nog nooit horen zeggen dat hij vind dat homo's en lesbiennes niet mogen want ze willen.

miko | 29-11-18 | 19:11

wat ze willen.

miko | 29-11-18 | 19:16

Ho ho, dat zijn moslims he. Dan gelden er andere wetten.
Grote grap is natuurlijk dat Derksen zich nooit negatief over homo's heeft uitgelaten, maar hij als boze blanke man natuurlijk weer een fantastische prooi is voor onze deughaviken.
Homo haat en geweld van onze marokkaanse medemens wordt oogluikend getolereerd/ weggewuifd, maar wat Johan doet is natuurlijk
v e r s c h r i k k e l i j k!
Daar moeten de PvdA, Groen Liks en Deug66 over elkaar heen buitelen in hun morele verontwaardiging. Zeker nu Derksen heeft aangegeven FvD sympathisant te zijn.
Selectieve verontwaardiging gaat nog heel groot worden in 2019

Dick Luyenlomp | 29-11-18 | 19:17

Bijzonder dat we bijzaken zo belangrijk zijn gaan vinden terwijl er nog zoveel hoofdzaken zijn waar we het echt eens over zouden moeten hebben.

Stijlicoon | 29-11-18 | 19:10

Och heden, de homofile huistruiken worden qua aandacht even weggedrukt door de huilstruiken van #Metoo (inmiddels al weer lang passé) en verongelijkte deugpiet zeikerds ? Een minister met normaal schijt aan de burger wil even snel scoren in plaats van met de vuist op tafel te slaan en te zeggen dat het eindelijk eens afgelopen moet zijn met dat eeuwige gezeur en gekwetst voelen. Hup Johan.

Ruikbaard | 29-11-18 | 19:10

Die minister zou gewoon hier over haar klep moeten houden. Je zou bijna denken dat ze niets beters te doen heeft.

Lupuslupus | 29-11-18 | 19:39

Hopelijk geeft Johan haar een testvlucht op de nieuwe 911-bezem. Extra pk's om door een raampje te knallen. Wat een kop. Volgens mij gaat VI daar niet mee akkoord. Iedereen zapt weg.

klowiepowie | 29-11-18 | 19:10

Een ouwe lul met een ouwelullen opmerking & de moraalriddels zadelen hun paarden, de domineetjes wapperen fier met hun vingertjes en de deugkneuzen pakken bonuspunten. Want ja, Johan Derksen slaat toch niet terug.

Onno Barendsen9337 | 29-11-18 | 19:09

Heeft die trut niets beters te doen,van dat salaris verwacht ik toch meer als een preek over iets wat haar geen zak aangaat.

Roger-Rabbit | 29-11-18 | 19:09

Wanneer u iets zegt waarop ik mij negatief aangesproken voel, dan komt dat niet door mij maar door u! Snapt u!!! U moet rekening houden met AL mijn opvattingen en gevoelens, want ik heb geen keus...

(Snel, doe die deur dicht en -lachen maar-)

Canis.bonus.es | 29-11-18 | 19:09

Hoi hoi! Ik ben je therapeut, en ik wil even zeggen dat ik best misselijk wordt al deze 'zogenaamd' gekwetsten in de maatschappij. Gekwetst zijn is namelijk een groot deel van mijn identiteit, en als iedereen tegenwoordig zomaar ook 'lukraak gekwetst' gaat zijn is dat behoorlijk discriminerend voor mij. Graag wat meer repsect en ingetogenheid over je gekwetstheid! Bedankt! <3

je therapeut | 29-11-18 | 19:09

@ Dr Phil...WoW!!! Dat was snel
Onder. De.Indruk

Canis.bonus.es | 29-11-18 | 19:10

Johan promoot FVD. Partijkartel doet zijn crisis ding.

oorwormpie | 29-11-18 | 19:09

Ik hoop dat Derksen die flikkers en die paljas van een minister he-le-maal tot op het bot beledigd. Vooral die charlatan van een minister helemaal afzagen en affikken. Lekker hard kwetsen en beledigen. Heerlijk is dat, het kan mij niet hard, grof of lomp genoeg zijn. Pas dan wordt dit land beter. Gewoon hard en grof kwetsen die deugers.

Engelshoven, wat een clown is dat joh. "Hij doet heel veel mensen pijn" Hoe krijg je het uit je halve gare harses. Waar haalt '66 deze paljassen (Kaag, Ollongren) vandaan?

Heb je niets beters te doen?

RenHoek | 29-11-18 | 19:08
-weggejorist-
JohnJames_001 | 29-11-18 | 19:24

Meisje van Engelshoven voelt pijn aan haar dingetje, tja als je levenslang blijft twijfelen kan niemand je helpen

hagelkruis | 29-11-18 | 19:07

Homo's moeten terug naar hun eigen land .

Hurdy Gurdy Man | 29-11-18 | 19:07

Allemaal terug naar Atlantis!

Kuifje-in-Afrika | 29-11-18 | 19:09

Lesbos.

RenHoek | 29-11-18 | 19:11
▼ 1 antwoord verborgen

Moet denken aan Bush Sr, die ging uit zijn plaat wegens de outcoming van die Ellen Degeneres. In een soap op tv ...

Mammeloe | 29-11-18 | 19:05

Johan Derksen gaat leren dat je niet alles meer kunt zeggen.
Net als Youp van 't Hek is hij nu de sigaar.

sociaal_econoom | 29-11-18 | 19:03

Derksen en leren. Alsjeblieft niet.

Papa Jones | 29-11-18 | 19:05

Haha echt niet

AdPatat1960 | 29-11-18 | 19:06

Dat hele programma ken ik helemaal niet, want geen voetbal, maar die Derksen laat zich de mond niet snoeren.

de visser | 29-11-18 | 19:07

Dus man-up tegen een homo zeggen is VERBOTEN?

TheBigKirth | 29-11-18 | 19:03

Ze buitelen over elkaar heen om de beste deuger te zijn.

nee_toch? | 29-11-18 | 19:01

En ook omdat het homo's zijn natuurlijk.

Papa Jones | 29-11-18 | 19:11

Ik ben nog steeds #TeamJohan en Bavaria Bokbier is prima te drinken.

Hollende_Kleurling | 29-11-18 | 19:01

Er staan wat berichtjes op de sosjul media en alles wat politiek correct is schiet in de stress.
Waar is die rationele ,met zijn poten in de klei staande Nederlander gebleven.
En met poot bedoelen we gewoon voet.

pejoar | 29-11-18 | 19:01

En met klei bedoel je gewoon klei?

Mr_Natural | 29-11-18 | 19:04

Natuurlijk, de klinkers zijn op!

CathyPott | 29-11-18 | 20:40

Fantasties, weer.
Nationale druipsnor maakt een - okee, misschien niet helemaal geslaagd - grapje, heel Deugië in rep-en-roer.

Tegelijkertijd stikt het in NL inmiddels van de onverdraagzame, religieus-gestoorden die maar niet kunnen wennen aan het idee dat die perfecte schepping van god / alla / vliegend spaghettimonster doodleuk * homo's * bevat.
Die gestoorden worden beschermd, want... "religie".
Een vorm van gekte die om onduidelijke redenen geen strobreed in de weg gelegd mag worden.

Triest.

EefjeWentelteefje | 29-11-18 | 19:00

Lupuslupus | 29-11-18 | 19:04
Relikneuzen zouden het ook gewoon willen verbieden dat homo's een stelletje vormen volgens de wet. Al die zandbak geloven moeten het land uit.

miko | 29-11-18 | 19:12

Eefje, zou het VSM niet willen lasteren? Uit de heilige geschriften van de Pastafarianen blijkt ontegenzeggelijk dat homofilie prima is, met een specifieke benoeming van ¨occasional redheads¨.

RA | 29-11-18 | 20:30

In de natuur is er onder veel diersoorten homofilie, daar is mannetje moet met vrouwtje niet opgelegd door religie of wetten.

CathyPott | 29-11-18 | 20:38
▼ 1 antwoord verborgen

Derksen moet even kapot van de deugers, in optocht naar de politieburelen om voorgedrukte aangiftes te ondertekenen! Wij willen deugen! Wij staan aan de goede kant van de historie!

RenHoek | 29-11-18 | 19:00

Johan stenigen en moslims sparen.
Laffe bende.

Ruimedenker | 29-11-18 | 19:00

Als je status maar laag genoeg is, kom je overal mee weg.
Niemand gaat tijd besteden aan een nobody met rare praatjes, is slecht voor je imago.
Het gaat er niet om wat je zegt maar wie.
Daarom betalen bijvoorbeeld oplichters veel geld om bij Harry Mens aan tafel te mogen.

snapal | 29-11-18 | 18:59

Ik kan hier geen chocola van maken.

Papa Jones | 29-11-18 | 19:01

Wat een gejank van die mietjes.

RenHoek | 29-11-18 | 18:59

Johan maakt over iedereen grappen. Juist te prijzen dat hij deze groep niet overslaat. Juist door ze te behandelen als ieder ander zou het ' uit de kast komen' makkelijker moeten maken. Waarschijnlijk zijn ze op hun teentjes getrapt omdat Johan ze dus niet zo bijzonder vindt...

Mumbels | 29-11-18 | 18:58

In Grolloo (groetjes!) weten ze niet eens wat een homo is. Het lekkerste ding daar strompelt wanhopig door de wei en durft geen meeeeh meer te zeggen.

Hetkanverkeren | 29-11-18 | 18:58

Heeft Orakel R de Vries al verklaard dat Nederland homofober is dan we denken?

Harry Turtle | 29-11-18 | 18:58

De deugers schoppen alle kanten op,en zijn druk met elkaar aanwijzen wie, hoe,wat en waar gedramed of omgevormd kan worden naar de goede deugkant.
Straks ook weer in DWDD hoorde ik in de aankondiging dat zo'n linkse deugdame er voor gaat om na Zwarte Piet, ook het rijmende Sinterklaas gedicht op de sloop te gooien, want er moet aangetoond worden dat daarin dus ook positieve verandering inwerking gezet moet worden... da's om de analfabeten aan hun deugkant te krijgen waarschijnlijk. Zo vies doorzichtig ook dit.

Welles! Nietes! | 29-11-18 | 18:58

Jesse en Lodewijk, jullie hebben niet het monopolie op mededogen en menselijke idealen. Sterker nog wanneer de vos de passie preekt, boer let dan op uw kippen.

lingo star | 29-11-18 | 18:58

My God, heeft zo'n minister nou niks beters te doen?

Kuifje-in-Afrika | 29-11-18 | 18:58

nee!

meneer der meneren | 29-11-18 | 19:09

Hoe kan het toch dat steeds een klein groepje jankers zoveel aandacht krijgt van de media en politiek? Het lijkt wel als je in de minderheid bent dat je dan altijd gelijk hebt.

Patje2011 | 29-11-18 | 18:57

Omdat de media het oppikken en er een relletje van maken. Goed voor clickbaits. Met als opvallend verschijnsel dat ook extreme meningen een podium krijgen.

Kuifje-in-Afrika | 29-11-18 | 18:59

Door de islamisering die werkelijk een hekel aan homo's hebben mag de rest van Nederland daar dus geen grapjes meer over maken. Gelukkig staat GL achter zowel de moslims als de homo's. Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig. Ben wel blij met Derksen die gewoon zegt wat hij denkt maar het dan werkelijk lollig bedoeld. Helaas is de samenleving (tijdelijk) verziekt en is het steeds moeilijker om openlijk er voor uit te komen. Het enige wat denk ik echt helpt is iedere dag tot gay (parade) dag te verklaren en je tegen de verdrukking in je te laten zien (kracht van herhaling maakt het dan weer normaal (wat het altijd al is geweest). Uiteindelijk komen we dan weer in een klimaat waar wel kan worden gelachen om flauwe homo grappen.

Hypno2050 | 29-11-18 | 18:57

Johan Derksen is zelf net uit de politieke kast gekomen, stemt op FvD en dat wordt 'm niet in dank afgenomen.

overdrijfnietzo | 29-11-18 | 18:55

Zit die van deughoven niet in een kabinet met die homofoben van de CU

trottle | 29-11-18 | 18:54

Valt wel mee hoor, die zitten toch graag aan kleine jongens piemeltjes?

Harry Turtle | 29-11-18 | 18:56

Sinds wanneer zitten er katholieken bij de CU ;)

trottle | 29-11-18 | 18:59

Ja, tegen het homohuwelijk.

Kuifje-in-Afrika | 29-11-18 | 19:10

Jesuis Johan. Geef al die deuggleuven en deugpikkies maar eens eens goeie, flinke, vette veeg uit de pan morgenavond. Go get them, Johan. Zeker weten dat het merendeel van de bevolking achter je staat. Go for it.

Paaldanseres | 29-11-18 | 18:54

Weer die dubbele moraal. Als vertegenwoordigers van de Islam hier in Nederland slechte dingen verkondigen over homo's of als duidelijk is dat ze in elkaar worden geramd door vertegenwoordigers van de Islam dan is het behoorlijk stil...

Rochegrosse | 29-11-18 | 18:54

Dat. En de minister geeft de indruk de vvmu te willen beïnvloeden

de visser | 29-11-18 | 19:05

Wordt morgen mooie avond voor VI.

Algodon88 | 29-11-18 | 18:54

Kijkcijferkanon morgenavond... vast over de 2 miljoen...

Paaldanseres | 29-11-18 | 19:00

Komt omdat Derksen zijn steun uitsprak over Hiddema en dat zit de deugers allemaal niet zo lekker.
Vandaar ook die jank tweet sorryjohan van de jankbuilen op twitter,want denk vooral niet dat de deugers zo begaan zijn met de homo mens.

komtdatschot | 29-11-18 | 18:53

Ik ga in ieder geval vrijdagavond kijken. Hopen dat Johan weer stevig uithaalt naar hypocriet deugend Nederland.

lingo star | 29-11-18 | 18:53

Beetje bekomen van gisteravond?

Kuifje-in-Afrika | 29-11-18 | 19:00

PSV komt net tekort tegen de top van Europa. Is geen schande.

lingo star | 29-11-18 | 19:15

Wat is dat twitter toch een bak warm pus, ben zo blij daar nooit aan begonnen te zijn, de rommel die ik hier tegenkom is meer dan genoeg.

Wiezewalakristalix | 29-11-18 | 18:53

Ach ach en de partij van Jesse keffer springt er ook weer op.
Laat die hypocriet eerst eens minimaal twee kindjes van hem tegen de muur kapot slaan voor een beter milliejeu en dan praten we verder. Alsof de handtassen het meeste te vrezen hebben van J Derksen.
De enige artiest die van hem nogaan tafel mag is notabene oppernicht Joling.

miko | 29-11-18 | 18:53

Als ik homo was zou ik zeggen:"ik ben gelijkwaardig, ik wil dat Derksen ook MIJ beledigd". Snappen ze bij die slachtoffercultus-partij GL niet.

skoftig | 29-11-18 | 18:52

Mijn hemel, waar gaat het nog over. De mening van 1 troglodiet, en heel politiek correct Nederland ligt in een stuip.Ze willen toch zo graag voor vol worden aangezien ? Daar hoort ook een dolletje op zijn tijd bij. Je zou bijna denken dat hij ze allemaal wil deporteren.

Bari Oomsma | 29-11-18 | 18:52

Was er laatst niet een CDA of CU congres waar het homohuwelijk werd weggestemd?

osolemio | 29-11-18 | 18:52

En wat vindt van Engelshoven van die D66 mevrouw met hoofddoekje die het niet zo met homo's had, wil ze daar ook mee in debat?

lingo star | 29-11-18 | 18:51

Niet van die lastige vragen stellen...

Kuifje-in-Afrika | 29-11-18 | 19:11

Tuurlijk, de boerka hoort bij Nederland maar een grapje over Homo's door een blanke man met een snor kan niet. Homo's daarentegen van een flat gooien is een uitspraak die hoort bij een religie die beschermd moet worden en valt onder vrijheid van mening. Daders benoemen en de religie die ze aanhangen kritisch benaderen en je wordt van je bed gelicht om door een tribunaal rechters veroordeeld te worden..... Dat debat met Johan wil ik graag meemaken, met Gijp erbij voor de nodige relativering........

dijkbewaker | 29-11-18 | 18:51

Dit keer moet johan gewoon toegeven dat hij fout zit. Je kwetst er mensen mee.

haatsmurfin | 29-11-18 | 18:51

In de woorden van Het Vragevuur : gekwetst zijn is een keuze.

Croxifoxio | 29-11-18 | 19:33

Die snor heeft met een enkele opmerking meer grienhomo's uit de kast gehaald dan alle deugmieten bij mekaar met hun aanstellerige kwetsjank.

Mazzelstof | 29-11-18 | 22:06

Welnee, ik heb mijn neef die nicht is ook wel eens over een ander homostel horen praten tegen mij: "Dat zijn ook twee flikkers".
En ik jaren mijn best gedaan om dat woord juist niet te gebruiken....

Bijtendehond | 29-11-18 | 23:57
▼ 6 antwoorden verborgen

Scheidsrechter worden is voor de meesten totaal geen probleem.

Mr_Natural | 29-11-18 | 18:49

Met die Van Swieten liep het overigens slecht af.

Kuifje-in-Afrika | 29-11-18 | 19:12

Met Derks liep het nog slechter af, die kwam bij FC Dordrecht terecht. Maar daar heeft hij niet zoveel van meegekregen, heeft misschien iets te maken met gratis bier in de kantine.

Mr_Natural | 29-11-18 | 19:16

'Hij heeft een fiets zonder zadel'

Croxifoxio | 29-11-18 | 19:32

Wat is iedereen toch graag beledigd tegenwoordig. Morgen weer een nieuwe ophef.

Cheeky Bastard | 29-11-18 | 18:49

Hij ging makkelijk liggen vond ik.

BrutusBosch | 29-11-18 | 18:48

Altijd fijn als de echte problemen op zijn zodat een minister zich hier mee bezig kan houden.

spanarchist | 29-11-18 | 18:48

tijd dat ze een vogelaartje doet.

de visser | 29-11-18 | 19:32

#SorryJohan voor al die huichelachtige deugmensen die jou wel weten te vinden maar al die door godsdienst gehersenspoelden niet. Willens en wetens.
#SorryJohan voor al die deugmensen en homo's die daarover blijven zwijgen; omdat ze bang zijn, maar niet voor jou, gemakkelijk doelwit.

Fijnstoffer | 29-11-18 | 18:48

Fijngestoffer- Zo dus Bedankt. #johandurft #johanheeftpodium #johnmaaktgrapjesdieveelmensennietmeerdurvendenken

am*dam | 29-11-18 | 19:14

Teleurstellend, die vele homefobe reacties. Ik had gehoopt dat mensen hier wat liberaler zouden zijn.

DePsych | 29-11-18 | 18:46

welke homofobe reacties?

de visser | 29-11-18 | 19:33

Huh?

CalamityJane | 29-11-18 | 19:59

Dank u Skoftig. Direct een Zwitsal op haar nummer zetten.

De musso linie | 29-11-18 | 21:20
▼ 2 antwoorden verborgen

Nou Johan. Doe hem ff slap in de minister president hangen en dan kunnen we er over ophouden. Gezeik.

Geen01 | 29-11-18 | 18:46

Soory

Mr_Natural | 29-11-18 | 18:46

De vrijheid van meningsuiting geldt óók voor Johan Derksen. Of nu even niet?! Hup Johan, zet em op! Als ik Derksen was zou ik zeggen 'o u wilt met mij in gesprek? Dat is mooi, maar ik wil niet met u in gesprek. Goedemiddag'.

Lupuslupus | 29-11-18 | 18:46

Ze wil 'm niks verbieden, ze wil 'm bekeren tot het Goede. Gaat niet lukken vrees ik.

Schoorsteenveger | 29-11-18 | 18:50

Het toont opnieuw dat de deugmeute inclusief de minister bij elke Derksen en/of Gijp rel meedoet met de ketelmuziek zonder ooit een uitzending met de mannen gezien te hebben. Dat zouden de politiek correcte snowflakes ook helemaal niet trekken. Trouwe VI kijkers weten wel beter over hoe die mannen denken. Johan is resultaat van gelukte homo-emancipatie: iemand die ongeacht iemands geaardheid mensen juist wél gelijk behandelt: LGBT als mensen met een ruggengraat in plaats van als kwetsbare slachtoffers over wie je bij uitzondering géén grappen mag maken. Hij pleit ook om de haverklap voor een noodzakelijke coming-out in het voetbal. "Laat lekker gaan joh" zou Gijp onverstoorbaar zeggen over deze deugstorm in een glas BAvaria.

Account7 | 29-11-18 | 18:45

Dit dus!
Ik ben ooit lid geweest van een club waar voluit 'homo!' werd geroepen als iemand iets sufs deed. De grap was... het stikte er dus van de homo's!
Mèt gevoel voor humor. Dus.

EefjeWentelteefje | 29-11-18 | 18:56

De haat begint Wilders- en Baudet-achtige proporties aan te nemen. Derksen 'heb' het ver geschopt. Respect!

JohnJames_001 | 29-11-18 | 18:44

Ja maar Derksen stemt FvD dus die haat klopt wel.

Lupuslupus | 29-11-18 | 18:47

Zo is het maar net, wolf.

JohnJames_001 | 29-11-18 | 18:54

D66 de enige partij die de stem van het VOLK respecteert (volgens eigen zeggen)
Referendum om zeep gebracht, beschikkingsecht over eigen lichaam afgenomen
van de burger, burgers met een afwijkende mening als tokkies en fascisten wegzetten, etc. etc. Gaat nu een minister van deze partij ook nog een TV-persoonlijkheid een reprimande geven omdat zijn mening niet welgevallig is, het
moet niet gekker worden. Hypocriet zooitje.

JohanL | 29-11-18 | 18:43

Mag ik even met iemand meehuilen? Ik voel soms zo verdomd alleen... Als man die zijn eigen boontjes dopt... Wat een jankers tegenwoordig.... Zo n**kende sneu!

Pfeffernuss | 29-11-18 | 18:42

Ja goed idee, val de kantinehumor van VI aan maar laat de olifant met burka in de kamer ongemoeid.

Lucifer | 29-11-18 | 18:42

Het leuke is dat het Johan een worst zal wezen. Die zit lekker in Grollo zonder overlast van Finnen, grachtgordelkliekjes en andere linkse deugmenschjes. Ik verheug mij nu al op de uitzending van morgen

Sprinkhaan | 29-11-18 | 18:42

Johan Derksen is een held. Hup Johan!

Schuldenbrau | 29-11-18 | 18:42

Er is geen greintje bewijs voor de stelling dat groenlinks een politieke partij is die keihard gaat staan voor iedereen die onderdrukt of gediscrimineerd wordt. Is hysterie.

RickTheDick | 29-11-18 | 18:42

Jawel maar dan wel voor bepaalde groepen.

ja-ja-nee-nee | 29-11-18 | 18:48

Dat noemt zich minister, hilarisch. Wat een intense zieligheid bij dat D666. Mens verlaag je niet zo dat doen wij wel in de kroeg. Nou Johan laat ze lekker in haar sop gaar koken, dan kan ze lekker pruttelen.

Therapietje | 29-11-18 | 18:41
-weggejorist-
Molenaar_Wim | 29-11-18 | 18:41

Joop.nl staat ook volgeklad met Derksen Huil-artikelen. Hebben die linkse rakkers het echt zo moeilijk met zichzelf?

Papa Jones | 29-11-18 | 18:41

Hoe raak jij op dat gesubsidieerde fake news portaal verzeild?

Sprinkhaan | 29-11-18 | 18:44

In het kader van Ken je Vijand, en om af en toe een fijne reaktie te plaatsen.

Papa Jones | 29-11-18 | 18:47

@Molenaar_Wim
Johan Derksen wordt daar nu al voor bruinhemd en nazi uitgemaakt, omdat hij zelf een politieke coming out in de richting van het FvD heeft gemaakt. Want dat is tegenwoordig een veel groter maatschappelijk taboe dan als homo uit de kast komen. De lynxe deugmeute, inclusief D'66, heeft daarom bloed geroken, omdat hij zich ook nog ''denigrerend'' heeft uitgelaten over homo's, En ze jagen nu, massaal huilend en jankend, achter hem aan.

Ab Sconditus | 29-11-18 | 18:58

Tante Ingrid (66) gaat Johan aan zijn oor trekken...

Kanarie_Geil | 29-11-18 | 18:40

Ik zou het DE stunt vinden van 2018... die minister van D66 tegenover een presentator die aangeeft op FvD te stemmen, Gijp een goeie avond en smullen maar, daar is zelfs het filmpje met de zwijgende minister met Rutger Castricum nog niks bij..... en wie A zegt (in debat, oke.. gaan we regelen!!) kan dus niet meer terug, doei v Engelshoven.

Keyboardspeler | 29-11-18 | 20:33

Hoge bomen vangen veel wind, andere hogere bomen zijn dan jaloers, omdat zij de wind willen hebben, anders merkt niemand dat zij de hoogste boom zijn.

snapal | 29-11-18 | 18:40

Waar homo daar drama ! Was ook een psychische afwijking tot een paar jaar geleden.... net planten ze hebben enorm veel aandacht nodig ! Hebben we een minister van emancipatiezaken ? Wie doet het huishouden. Weet je wat ook erg is ? Vrouwen in de overgang.......

2CVOcean | 29-11-18 | 18:40

In de natuur zijn veel diersoorten waar homofile voorkomt. Daar is nooit de scheiding mannetje/ vrouwtje gemaakt.

CathyPott | 29-11-18 | 19:58

#NoMoreRegenboogZebras

Laten we ze weer wit verfen!

Eierbal-is-fijn | 29-11-18 | 18:37

Ferfen met fingerferv

Cobalt bomb | 29-11-18 | 19:23

We zijn gewoon stuk. Volledig kapot. Deze Truus weet als de beste dat het gesprek niet plaats gaat vinden. En ze weet tevens dat volledig onder se tafel geluld zal worden. Dit is scoren over het leed van een doelgroep waarbij de doelgroep dweept met de slachtofferrol die er mee gepaard gaat. De werkelijke kwade genius in dezen is de minister. Alle schaamte voorbij en het collectief niet behept genoeg om dat te snappen. Gekwetste homo’s zijn domweg een verdienmodel. Maar dat snap je niet wanneer je core business Ach en Wee roepen is...

Rollins | 29-11-18 | 18:36

Het zal me een debat worden: uh, uh, uh uh, homofobie, uh uh, niet goed, uh uh

jamesgleick | 29-11-18 | 18:36

Man man man... een paar honderd tweets is in Nederland tegenwoordig al goed voor voorpaginanieuws bij de deugmedia. Informeer ons eens over de echt belangrijke zaken die in deze wereld spelen zou ik zeggen. Daarbij, naar mijn mening geeft dit #tag-stormpje in een glas water eigenlijk precies het gelijk van Johan Derksen aan maar dat snappen ze zelf waarschijnlijk nog niet.

Themistocles | 29-11-18 | 18:35

Hear hear!

de directeur | 29-11-18 | 18:42

Themistocles
Inderdaad, alles is afleidingsmanoeuvre...
Ik erger mij altijd aan die lachende koppen in praatprogramma’s. Zijn ze allemaal doof en blind?

CathyPott | 29-11-18 | 19:56

Amen!!

Keyboardspeler | 29-11-18 | 20:29

Kijk, ik hou van Nederland. Met al zijn fratsen en aangename zaken.

Maar dit soort geneuzel moet eens klaar zijn.

Als er tegenwoordig kamervragen worden gesteld aan de hand van opmerkingen van een televisie presentator, dan moet je als persoon een maatschappij eens goed gaan nadenken waar je mee bezig bent.

Het is een neerwaartse spiraal. Een mooi voorbeeld is die man die zijn middelvinger naar verkeerscamera’s opstak en daarvoor 10 maanden de cel in moet (in Engeland).

Het gaat toch helemaal nergens meer over?

Nacho_Vidal | 29-11-18 | 18:35

Beste Nach_Vidal,

Dat is geen grap? Voor het echie?
Even checken. U was acht maanden mede omdat hij een laser jammer gebruikte.
Dit was hem: www.foxnews.com/auto/man-jailed-after... Of toch eenm ander person?
Zal hem leren. 8-)) Evocatus

Evocatus | 29-11-18 | 23:54

Precies!

Billy24 | 29-11-18 | 18:34

Vroeger praatte men in de kroeg over de politiek. Nu praat de politiek over de kroeg.

Feynman | 29-11-18 | 18:34

De politiek zou het liefst alle kroegen sluiten, zodat ze in de 2e kamer straks het monopoly hebben op slap ouwehoeren.

keestelpro | 29-11-18 | 18:37

Ik denk dat dit het wel samenvat.

omanders | 29-11-18 | 18:50

Huldo's!
Dank. Evocatus

Evocatus | 29-11-18 | 23:50

#HupJohan

AdPatat1960 | 29-11-18 | 18:33

Wij hadden vroeger ook een homo in het elftal, prima jongen, geweldige mandekker.

Mr_Natural | 29-11-18 | 18:32

Gebukt was gepakt zeker?

Cobalt bomb | 29-11-18 | 19:21

Laat me raden, je was/bent het zelf. En dan nu je ARS-ANAAL aanmoppen over Belgen en negers....... zucht

Tjemig | 29-11-18 | 20:19

Tjemig | 29-11-18 | 20:19
Woordgrappen zijn helemaal jouw ding hè?

Mr_Natural | 29-11-18 | 20:26
▼ 17 antwoorden verborgen

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken