Video. Politiemacht versus mesmeneer Naaldwijk
Heleboel "WAPEN LATEN VALLEN"-roepende agenten versus een ogenschijnlijk onverschillige verwarde man in Naaldwijk. Pang pang en daarna naar het gevang. Wel via het ziekenhuis...
Volgens getuigen begon de man in een Albert Heijn met een mes te zwaaien en ging hij buiten verder met zijn verwarde gedrag. Omstanders, personeel of politie zijn daarbij niet verwond, maar de messentrekker zelf is wel per ambulance afgevoerd nadat de politie "naar schatting rond de 8 tot 9 keer" heeft geschoten om de man onder bedwang te kunnen krijgen. Onduidelijk of zijn verwondingen door politiekogels zijn veroorzaakt. Regio15 meldt op gezag van getuigen dat verwardemannenkreet Numero Allah heeft geklonken, maar dat hebben we in bovenstaande verdomme-we-moesten-kantelen-tijdens-het-kijken-video (gefilmd & gemaild door een Telegraaflezer) zelf niet gehoord. Sowieso geloven we dat pas als Pauline Krikke het ontkent. De Appie is van schrik gesloten, en het bleef nog lang onrustig in het Wilde Westland...
Social
Reaguursels
InloggenHoe komt die hans halalworst Uberhaupt aan de Euri's om vanuit Zweden naar ons mooie landje te komen voor een meszwaaihakbarroep-dagtripje? Zijn de vergoedingen voor vluchteling in Zweden zijn dan zo riant???
En toch blijf ik er bij dat enkel Allah Akhbar niet gelijk hoeft te staan aan het plegen van een terroristische daad. Hangt natuurlijk wel af van de manier waarop en context etc. Maar als je ziet hoe vaak een moslim of zelfs seculiere / niet praktiserende moslim het nog dagelijks gebruikt... Ongeveer net zo vaak als wij "verdomme" of "gezondheid" zeggen.
mand!
Nee dat is het niet, dit is het wel: youtu.be/AhdNG4tjOUs
"Ongeveer net zo vaak als wij "verdomme" of "gezondheid" zeggen".... of nazi's HH riepen in de jaren 40?
Het aantal "verwarde" mensen in NL groeit per dag ! Ongelofelijk.
Of uhhhhh........ zou er wat anders a.d. hand zijn ?
Zo gaf de één of andere lulhannes, die zich "minister" mocht noemen de bevolking de wijze raad om heel hard "boeh" te roepen als er zich een inbreker/dief/moordenaar in uw huis zou vertonen ! Politieagenten roepen om 't hardst : "Laat vallen dat vallen, ja of nee?" .
Nee dus.
"In een verenigd Europa waarin we ons europeanen voelen en elkaar religie eespecteren had dit met een EU leger voorkomen kunnen worden. Ik leg hier de schuld dan ook volledig neer bij de populistische door russen gesteunde vijanden. Groet vanuit buitenverblijf mongibello italie Verhofstad
Is het al de schuld van de witman?
De NOS is al opgehouden met erover berichten. Past niet in staatsprppaganda wordt doodgezwegen.
Wandelende tijdbommen. Grote aantallen gehersenspoelde moslims al dan niet icm met een criminele jeugd zwakbegaafd en paranoide door drugsgebruik. In grote getalen lopen ze rond. De haatmoskee mag doorgaan met het radicaliseren van moslims, de criminele activiteiten onder bepaalde groepen wprdt stelselmatig onder de policor pet gehouden en zorginstanties kunnen het niet meer aan net als de politie. Nee het wordt veiliger mensen in Nederland!
PTSS, ook zo'n dingetje..
De ingreep van de politie komt nogal stuntelig over maar is uiteindelijk wel effectief geweest dus van mij krijgen ze een voldoende voor hun kordate optreden. Weer een religekje minder op straat. Chapeau.
Kordaat....? Een vast van plan om hun doel te bereiken was het verre van, ik vind het stuntelig overkomen, nog een geluk dat er geen agent gewond is geraakt.
Heb je die andere twee kereltjes ook nog, telkens weer, in de weg zien lopen? drie keer raden wat daarmee was gebeurd in land "X".
@ji-haat
Achja het waren waarschuwingsschoten zullen we maar zeggen dan. Ik denk dat een gemiddelde agent weinig zin heeft in de ambtelijke procedure die volgt als het schot wel straight between the eyes was.
@suscrofa: Waarschuwingsschoten gaan met de arm omhoog de lucht in. Gerichte waarschuwingsschoten zijn gewoon missers hoor.
@The2Amendment
Is het niet beter om in de grond of een boom te schieten dan dat het projectiel 3 km verderop naar beneden komt vallen?
Volgens de statistieken wordt het alsmaar veiliger in Nederland. Toch gebeurde dit vroeger niet in een dorp. (En allah akbar roepend trouwens ook niet in de stad.) Maar goed, die meneer van de statistieken is natuurlijk ook verdronken in een rivier van gemiddeld nog geen 1 meter diep....
Statistieken zijn kul. Je kunt ze manipuleren zo als jij wilt. Gewoon op je eigen waarneming vertrouwen.
Die statistiek argumentariers zijn als drenkelingen in de oceaan, omcirkeld door haaien, die heel hard roepen "Het is statistiesch gezien aannemelijker dat je van een keukentrapje valt, dan dat je door een haai gebeten wordt!"
Klopt, landelijk of global niveau?
Ken bijv veel landen zonder " keuken trapjes".
Google maar op "keuken trapjes site:.fr" hebben ze niet!
volgende keer maar een dum dum kogel gebruiken dan is 1 schot voldoende
Deze doet het prima: www.youtube.com/watch?v=K6dSDAf1Uco
de politie gebruikt standaard dum-dum kogels. te groot risico als ze bv een full metal jacket gebruiken waarbij de kogel door de dader heen gaat en iemand anders raakt... Dum-dum mag niet door het leger gebruikt worden, wel door politie... Tegenwoordig heet het hollow point. nl.m.wikipedia.org/wiki/Dumdumkogel
Knap van de wijkagent met z'n 3 blonde stagiaires: de man, nog vóórdat het AT er is, in het busje gekregen.
Kijk voor de gein 'ns waarmee ze 'os Joske' van z'n vakantieadres hebben gehaald: www.youtube.com/watch?v=sHtoYFVgBfA
Ongezien : dat waren ongetwijfeld geen weekdieren.
NPO ? Waar zijn jullie ?
ze kunnen toch niet voor iedere verwarde man zendtijd vrijmaken?
Ah, hij riep Allah hakbar. Dus verward.
Zullen we bij de ingang van moskeeen vast een psychiater neerzetten?
Want allah hakbar zeggen is volgens onze overheid blijkbaar synoniem voor verward.
Nou ja, iemand die op straat Allahu Akhbar roept spoort toch ook voor geen meter?
Wacht maar tot dat soort jongens aan vuurwapens kunnen komen........
Bij ons op de schietvereniging zeggen we altijd: als een politie-agent op je begint te schieten, niet bewegen , stil blijven staan want als je gaat bewegen heb je kans dat ie je gaat raken.
Wat een schutters :-(
Nou nou. Een armchair warrior aka stuurman op de wal.
Was jij erbij dan?
De beelden spreken toch voor zich. Politie schiet schijnbaar 9 keer en die gast moeten ze nog met 5 man proberen neer te krijgen, dan ben je niet of niet goed geraakt. Een geoefend schutter heeft maar 1 schot nodig en hij is uitgeschakeld.
Helemaal mee eens. Schietvaardigheid van NL agenten is om te huilen.
Het verschil is dan ook dat een sportschutter wekelijks (of meer) op de schietbaan staat. (in Belgie wettelijk minimum 1 x maand om je licentie te mogen houden) en een agent, ja als hij het niet vergeet en de schietbaan beschikbaar is 1 keer op de hoeveel maand ? tenzij het om arrestatie teams gaat natuurlijk, die zullen wel evenveel oefenen als wij hoop ik. Op die afstand had elk schot raak moeten zijn. Je kan je ernstige vragen gaan stellen of het wel veilig is om mensen met zo weinig training de baan op te sturen met een vuurwapen.
Lt-Kol Kilgore, wat dacht je van de straat waar onschuldige burgers geraakt kunnen worden. Mensen die de schietbaan bezoeken zijn zich nog bewust van de risico's.
Berbaar,
Ga eens inhoudelijk in op zijn reaguursel zonder dat badinerende kuttoontje.
@Randall3.0 Inderdaad ... heeft ie een handje van ... was vroeger iemand die de onderwijzer waarschuwde als iemand spiekte ... lol
En als altijd na het incident groepjes blonde politiehuisvrouwtjes met dikke reedt gezellig nakletsen op straat in groepjes van tien.
Pro-tip : richten van pistool 2 meter links of rechts van de Allah amok makers; meer kans op een boem! headshot...
Hoe is het trouwens mogelijk dat twee straatjochies er gewoon tussen kunnen lopen te zitten te staan te bemoeien??
Dat zijn finnen, die mogen dat.
9x schieten en nog niks. Stel dat deze moSSlim een ak47 bij zich had gehad.
Ons poltie en jurudisch apparaat is totaal niet opgewassen tegen deze oorlog.
In de oorlog werd er bewust mis geschoten en dat effect zal bij de agenten ook opspelen. Maw, de training zal aangepast moeten worden.
Ze worden zonder pardon afgemaakt bij een serieuze confrontatie. Dit gestumper in dit filmpje kan zo het propaganda kanaal van Isis op.
Nadat het beeld draaide ben ik afgehaakt. Hier zouden straffen op moeten staan.
Dat was juist het moment dat de actie begon.
Een mobiel zou toch gewoon een waarschuwing moeten kunnen geven bij verkeerd filmen. Hoeft niet gelijk een stroomstoot van 2000 volt te zijn een eerste waarschuwing in beeld moet voldoende zijn.
Maar ja in het Westland lopen ze nog steeds net Nokia's rond....
Als er 10.000 moslims waren werd dit krankzinnig gedachtengoed verboden, maar als we 1.5 miljard van die idioten hebben is het ok hoor.
9 schoten gelost waarvan 7 grandioos mis. Als je ooit een politieagent ziet met een getrokken pistool, ga dan zo dicht mogelijk bij het beoogde doelwit staan. De kans dat je daar geraakt zal worden is vele malen minder dan op 10 of 20 meter afstand. Agenten in dit land zouden standaard zonder vuurwapen de straat op moeten, en alleen bij gebleken geschiktheid (en niet die 2 uur les per jaar) mogen beschikken over vuurwapens. Het is een gevaar voor de samenleving zoals de politie nu onbekwaam is in de omgang met vuurwapens, en het geweldsmonopolie dat nu nog bij de overheid ligt zou maar eens ter discussie moeten komen te staan.
En gelijk wat motorclubs vragen om vuurwapenbijscholing
Beoogde doelwit werd toch geraakt en niemand anders?
Mooi!
Oh en dat geweldsmonopolie blijft gelukkig zoals het is.
Dat zie je ook bij penalty's en voetbal. Op de training gaan ze er allemaal in, het echie niet.
Zo moeilijk is gericht schieten niet.
Even de adem inhouden, mikken en de trekker overhalen. Ik heb het vermoeden dat veel Europese agenten in noodsituaties niet in staat zijn om de ademhaling te controleren.
De politiehond was effectiever.
De volgende keer 5 honden eropaf zou ik zeggen.
Het is inderdaad belachelijk dat die vent nog loopt nadat er 9 keer geschoten zou zijn. Politie weet niet wat ze in zo een situatie moeten handelen, zie een paar maanden terug in Den Haag met onze vriend Malek F. Staan er een paar meter vanaf en schieten verschillende keren mis. Politie moet meer trainen op dit soort situaties.
@Nalek | 28-08-18 | 07:32 |
De fout ligt 100% bij de Nederlandse overheid - bij onze politici en Kamerleden.
Terwijl het katholieke Polen en Oost-Europa geen moslimmigranten doen... voelt NL zich al 30 jaar verplicht asielzoekers uit Afrika en moslimlanden hier opvang en verblijf te geven in een AZC... als statushouder krijgen ze gratis een ingerichte woning met extra zorg, extra aandacht en automatisch een bijstandsuitkering.
Deze mensen worden onder de noemer van ''vluchteling'' door de Nederlandse overheid en gemeenten als kasplantjes behandeld - alles wordt van A tot Z voor hun geregeld en betaald.
Zweden, Noorwegen, Finland en Denemarken zijn strenger geworden en hebben een limiet en deels een stop ingesteld... Nederland blijft gewoon doorgaan met dit migratiesysteem - het verhaal is onbetaalbaar en onbeheersbaar geworden.
Hoe is ons land over 2 of over 5 of over 10 jaar?
Let wel.... we mogen niet boos zijn op de migranten, de fout ligt echt bij onze overheid. Wij zouden ook naar NL komen in de wetenschap dat we gratis opvang krijgen in een AZC met daarna een ingerichte woning plus een langdurige uitkering. Wie wil dat niet in deze wereld?
Niet alleen wordt het kostenplaatje onbetaalbaar ook krijg je steeds meer spanningen in onze samenleving. Je ziet dat er een afkeer en een haat ontstaat tegen Den Haag en de gemeenten - mensen zien dat moslimmigranten in de watten worden gelegd... terwijl ouderen en echte hulpbehoevenden een stuk minder zorg en aandacht krijgen, waarbij veel mensen geen huurwoning kunnen vinden. Voor migranten wordt alles van A tot Z geregeld en betaald.
De fout ligt 100% bij de politiek en onze politici - hoe lang willen zij doorgaan met dit onbetaalbaar en onverantwoord migratiesysteem terwijl andere EU-landen niets doen en allemaal strenger zijn geworden?
Goedemorgen, U bent weer lekker met Uzelf aan het tegelen.
Copy -> Paste of is het ochtend gymnastiek?
We mogen ook boos worden op de meeste migranten (en zeker ook op de overheid) onder de noemer asielzoekers, omdat die zich vaak niet willen aanpassen en daadwerkelijk Nederlander worden. Derde generatie Nederlanders in het buitenland spreken echt geen woord Nederlands meer. Er is een groot verschil tussen immigranten die bewust een keuze maken om burger te worden van een nieuw vaderland en gelukszoekers die vooral hun oude leven willen voortzetten met graties geld.
@ Berbaar | 28-08-18 | 08:34 :
Sociaal econoom is een praatziek wijf waarbij iedereen hard wegloopt zodra ze begint te kwebbelen.
Berbaar... mijn zorgen stuur ik ook naar Den Haag, bestuurlijke instanties en de gemeenten in Nederland.
Ze zien dat ik gelijk heb... maar niemand die hier iets over durft te zeggen in angst voor Wilders. Door wilders is er een taboe en spreekangst ontstaan op het onderwerp: migratie, migranten, moslims en allochtoon.
Niemand in NL wil vergeleken worden met Wilders, dus iedereen houdt angstvallig zijn (haar) mond... zowel in de Kamer, bij de provincie, in de gemeenten en de media (radio, tv en bij de NPO).
Hierdoor komt er GEEN wijziging in ons onbetaalbaar en onbeheersbaar migratiesysteem. Zoals Elco Brinkman onlangs schreef... het zal via een bevolkingsrevolte gaan gebeuren.
sociaal econoom - u heeft helemaal gelijk, we koersen als lemmingen recht op de ondergang af. Zelfs in de kleinste dorpen waar de touwtjes tot voor kort nog uit de brievenbus konden hangen zijn er spanningen. Overvallen en steekpartijen, eerst onbekende fenomenen, zijn aan de orde van de dag. Meisjes die eerst rustig van de hockey naar huis konden fietsen worden nu gehaald en gebracht. Ook in de eerder zo gezellige uitgaanscentra is het steeds vaker hommeles, de enige optie is dus sluiten en zo verdwijnt ook daar steeds meer van wat Nederland ooit tot het prettige Nederland maakte.
Als we dit soort figuren nu altijd verward blijven noemen, wordt religie dan vanzelf als geestesziekte bestempeld?
Je hebt twee soorten moslims.... gewone moslims en verwarde moslims.
Voor mij is dat hetzelfde
Haat en dood prediken is religie.
Het ten uitvoer brengen heet verward en heeft niets met die religie te maken.
Snap jij het nog?
Je hebt alleen maar overlast van die monks. Zo moest ik gisteren hierdoor fokking 2!! straten om rijden. Gemeente Westland bouwt geen AZC’s, maar laat het Westland langzaam, geniepig, vol druppelen met dit soort DNA failures. Gelukkig worden er ook weer veel ge-her-ver-plaatst omdat ze toch “niet helemaal kunnen aarden” alhier. Helaas is er blijkbaar een ruime beschikbaarheid aan spare parts. Dweilen met de kraan open, ook hier. Werk ze vandaag.
Neem een kopje koffie Nalek.
Waar ik woon idem.. er is nooit iets gezegd, ineens een heleboel ingepakte vrouwen in het straatbeeld.. geniepig inderdaad.
Eens, ik ben ook Westlander, de geplande AZC in Wateringen is dan wel van de baan maar het is schrikbarend hoeveel kanspareltjes er elke dag bijkomen.
De woningcorporaties moeten 80% vd vrijkomende huurhuizen aan statushouders geven.
Je ziet het straatbeeld hier met de week veranderen...
Zelfs in het hoge noorden des lands ziet het zwart van de negers
Ja, het putje van moeras Den Haag zit verstopt. En ze laten nu bewust de boel overlopen richting de omgeving. Dit land is ziek! Stemt VVD..... not!
De grote steden worden onbetaalbaar voor allochtonen. De komende jaren gaat ook het platte land er achter komen welke ramp zich in Nederland heeft afgespeeld.
Ik stel trouwens voor dat onze Jan Doedels voortaan dergelijke verdachten met paintballs gaan benaderen .. om schade te voorkomen en het zou , zo te zien weinig uitmaken en het is wel zo liev en klantvriendelijk.
De msm-media ( Trouw, AD en uiteraard de VK) lurken genotvol aan de zaak Verstappen (" hoe Jos B. in de val werd gelokt etc etc..).. tientallen foto's, tientallen artikelen .. smullen maar.
Ik weet ook wel dat het een veel kwalijker zaak is dan " Naaldwijk" , maar geen woord erover ...? Wel benieuwd trouwens of de MSM media ook zo hadden uitgepakt als het een niet-blanke had betroffen in de zaak Verstappen.
Spoiler: nee.
Msm-media??? Main stream media-media?
heel goed gezien meester... solly
Griezelig dat er in een modern land hele volksstammen Volkskrant en NPO cunsumenten helemaal niet weten dat er bijna dagelijks mes-aanvallen, verkrachtingen, etc in Europa zijn door moslims.
@Ayatollah: Schrapt u dat "bijna" maar. Lang niet alles komt in de publiciteit en lang niet alle slachtoffers willen of durven aangifte te doen. Tijd voor actieve remigratie van "vluchtelingen" die de laatste 5 jaar hier zijn binnengekomen, tijd voor het heractiveren van "Dublin", tijd voor het maximeren van de tijdsduur van de asielaanvraag ( binnen 6 maanden uitspraak, max. 1 beroepsmogelijkheid binnen 3 maanden daarna - alleen bij nieuwe feiten -, tot die tijd vastzetten in een gesloten inrichting en een maximale vergoeding voor asieladvocatuur ), geen papieren is automatisch wieberen naar uitzetcentra op de Afrikaanse kust. Om te beginnen. Deze idioterie moet kappen, tenzij Brussel echt op rellen aanstuurt...
Na de beelden gezien te hebben vraag ik mij toch af waar en hoe jullie agenten hun schiettraining krijgen. Ofwel schieten ze met bibi guns en krijgen ze hem daar om niet omver ofwel slagen ze er niet in om een groot doelwit te raken op minder dan 10 meter.
Nu is mijnheer volgens mij serieus order invloed want om te blijven staan met 30 kilo politiehond aan uw arm,... ?
9 mm is verrassend weinig effectief. Niet voor niks hebben de magazijnen gemiddeld meer dan 15 patronen. De bijpassende kogels zijn ook niet gemaakt op optimaal stopvermogen (want niet mensvriendelijk anders). Een .45 met hollowpoints is vele malen effectiever en heeft hooguit 2 schoten nodig om een schutter of messentrekker (definitief) te immobiliseren.
de politie gebruikt hollow points... en zelfs een .22 kaliber is voldoende om iemand neer te krijgen maar dan moet je wel raak schieten... nl.m.wikipedia.org/wiki/Dumdumkogel
Ik heb met veel van die spullen geschoten, en ik kan je een ding met zekerheid zeggen, ik wil niet aan de recieving end staan, zelf niet van een loodjespistool. Een .22 LR is inderdaad een vaak onderschat caliber, de mossad maakte er overigens graag gebruik van, stil en veel kogels in een clip.
Als die gast geraakt werd en bleef staan, dan stond hij stijf van de dope en werd er met gereduceerde lading geschoten, anders ga je neer. Het is alsof ze met een sloophamer op je lijf slaan als zo een ding van zo dichbij op je inslaat.
Eat gek. Ik zou zo iemand eerder bij de Plus verwachten. Let's be together tralala... Goed steken, daar houden wij van!
Zelfs de minst hoogopgeleide moslim snapt dat je de hand die je voedt niet te hard bijt. Plus is openlijk gezwicht voor terreur en dus halal.
Naaldwijk heeft geen plus.
Hebben die lui uit die Plusreclame eigenlijk wel een werkvergunning? Zo nee, boete en weg.
Vast een babylonisch misverstandje over het bord Naaldwijk.
Traumaheli erbij en onder politiebegeleiding naar het ziekenhuis gebracht. Het feestje der islam mag wat kosten heden ten dage. Zo'n luxueuze behandeling krijgen u en ik niet. Maar nee hoor zo'n zandbak relidioot moet natuurlijk koste wat het kost in leven blijven want verrijking! En wie anders gaat 'onze' naïeve dochters aanduwen?
Helemaal fantastico die import uit stronthol kuntries. Overal boerderijen leeg maar Zuid Afrikaanse agrariërs kunnen driewerf de tering krijgen. Die spreken al de taal natuurlijk en hebben een vergelijkbare cultuur dus dat die integratie zou te goed gaan en dat moeten we allemaal gewoon niet willen.
Ik heb wel eens een kind naar de spoedeisende hulp gebracht(arm uit de kom). Kind schreeuwde het uit van de pijn dus bracht kind zo snel mogelijk naar binnen, en auto stond hooguit 3 minuten voor de ingang, zonder dat er iemand verder last van had. Bij terug komst bekeuring onder de ruit. Ik heb het voor laten komen maar ook de wereld vreemde rechter begreep niet dat je een huilend driejarig kind niet kan uitleggen dat je eerst een parkeerplaats moet zoeken en dan de betaalautomaat en vervolgen 800 meter moet lopen naar de spoedeisende hulp. Dan is deze exclusieve behandeling inderdaad tenenkrommend.
Welke idioten beboeten nou bij de spoedeisende? Vaak moet je afleveren en ga je daarna je auto parkeren. Heb je er een klacht van gemaakt?
Welke idioten beboeten nou bij de spoedeisende? Stop een idioot in een pak met bonnenboek en dan krijg je dat, ben bij de rechter geweest en die gaf mij ongelijk. Was wel een kruisje extra bij redenen om weg te gaan uit Nederland.
Weinig zin om mijn hoofd te kantelen.
Say no to vertical video's..!
Naar het voorbeeld van de Franse politie mag van mij de combinatie meszwaaien en het aanroepen van de profeet leiden tot een gericht schot.
Spamboxxx | 28-08-18 | 00:43
Het spijt me van uw broer. Voor alle duidelijkheid: mijn commentaar heeft betrekking op aanslagplegers, niet op serieuze verwarden.
Je bent welkom, welkom in mijn gave land
Je bent welkom, welkoooom in mijn land
Rijdt binnenkort in een Kalashnikov
automotive-management.nl/nieuws/laats...
Zes koplampen, verlaagd en spectaculaire kleur.
Een sportwagen voor het hele gezin.
High-end design, briljant.
Kunnen we voortaan melden als er niet Allah’Snackbar wist geroepen. Dan is het pas echt nieuws!
De politie moet gewoon een cursus volgen in Israël, want daar weten ze precies hoe ze dat soort tuig aan moeten pakken.
In Israël het een stuk rustiger geworden sinds ze de wekelijkse nakbaa's hebben kunnen beperken met een hoge muur.
Wij hebben geen muur nodig, want wij hebben eilanden. You check in, and you never check out. Vakantie op Ameland voor alle terroristen, pedo's, moordenaars, alle rassen en Hillary Clintong.
Maar nee, hier krijgt de kit een uitschuifbare knuppel (zou in eerste instantie in roze kleur worden uitgevoerd met het idee dat het verzachtend zou kunnen werken, maar ivm genderneutraliteit zijn ze daar van afgestapt. Om toch de diversiteit te bereiken hoe het beste met een knuppel om te gaan, is tot dusver de knuppel in de kleur uitgevoerd die het beste bij een neger past).
Het is een kwestie van tijd dat Europese landen na jaren van foei roepen met hangende pootjes aan Israel vragen hoe ze in hemelsnaam die kudt moslims onder controle kunnen krijgen.
Dit is het nieuwsbericht op NOS.nl:
.
"De politie in de Zuid-Hollandse plaats Naaldwijk heeft """""een man""""" neergeschoten die met een mes stond te zwaaien. Hij is met spoed naar het ziekenhuis vervoerd. Over zijn medische toestand is niets bekendgemaakt.
Het incident gebeurde bij de Albert Heijn aan de Verdilaan, in het centrum van Naaldwijk. Hij """""schreeuwde"""""" volgens de politie naar omstanders. Toen hij weigerde mee te werken met de aanhouding, is er meermaals in zijn richting geschoten. Hij werd ook gebeten door een politiehond.
Waarom de man met een mes zwaaide is nog onduidelijk. Het Openbaar Ministerie onderzoekt het incident.
-
Daarom kom ik dus het voor het èchte nieuws naar GeenStijl. Die laten tenminste geen informatie opzettelijk weg.
Door het achterhouden van feiten en details krijgt de lezer/kijker een verdraaid beeld aangeleverd. Niet bepaald "het nieuws van alle kanten" (hoe durf je).
De staatsomroep is een belangrijke leverancier van fake news. Werk aan de winkel voor de EU en mevrouw Ollongren!
In Duitsland (Keulen) en Engeland (Telford) is het niet anders.
Het is ook totaaaaal niet relevant dat hij hakbar riep en moslims was.
Waarom zou je mensen daarover willen informeren als journalist?
Een gaatje in het voorhoofd is genoeg.Gezien de uitstekende 5 jaarlijkse schietlessen hebben ze er 7 keer naast geschoten?
Het is ondertussen zo erg met al die verwarde mannen in Europa geworden dat men in Duitsland het heft in eigen hand begint te nemen.In Den haag gaat men nog altijd voor de struisvogel politiek geleid door een zekere Pinokkio.
En waar is de taser dan?
Tja, ook met een taser moet je natuurlijk wel vanaf afstand iemand kunnen raken :-)
Dus toch een verrijking. Zo gebeurd er nog eens wat.
De proleemindustrie is de grootste industrie bij u in deelstaat NL
proBleemindustrie
Briljante tactiek!
Overheid noemt iedere terroristische aanslag een "verwarde man".
Op die manier zijn we hier veilig voor terroristische aanslagen want.... die zijn er gewoon niet....
Alleen veel "verwarde mannen" met verkeerde suikerspiegels en dergelijke.
Relifrenie is ook een ernstige ziekte. Overigens niet alleen voorbehouden aan moslims, maar ook katholieken en andere christelijken, hindoes etc etc etc
litebyte | 28-08-18 | 01:13
Ja, maar die andere geloven plegen hier geen aanslagen en dreigen er ook niet mee. Dit zijn puur de moslims en niet alleen hier maar OVERAL in Europa. We (lees: Links) hebben lang genoeg deze serieuze problemen dom weg gerelativeerd. Is (natuurlijk) niet gelukt en daardoor zijn veel onschuldige mensen nodeloos gestorven.
-
Het wordt nu echt tijd voor actie maar die zal niet vanuit de huidige generatie multiculti gehersenspoelde politici komen. Daarom moeten zij zo snel mogelijk vervangen worden en ik twijfel er niet aan dat dit ook binnenkort zal gebeuren. Je leest steeds meer dat bevolkingen (terecht) het recht in eigen hand nemen. Gewoon omdat de huidige slappe multiculti geïndoctrineerde politiek te laf is om deze problemen aan te pakken en liever praat over "verwarde mannen".
Wanneer komt er een postbus 51 filmpje om burgers te beschermen tegen deze acties. Wat kan en moet je doen als je in die situatie beland. Zeker als het keer op keer gebeurd. Hoor het graag van de overheid en anders neem ik mijn eigen voorzorgsmaatregelen
Bij die postbus 51 filmpjes raak ik juist verward, zie ik altijd witte mensen bij loketten, ziekenauto's, en gezagsdragers stampij maken. Pure discriminatie laat ook eens gekleurde mensen meedoen bij postbus 51.
Mijn, helaas pas overleden, broer was ook behoorlijk verward. Gelukkig niet agressief, alleen verwilderd en paranoïde. Teruggetrokken ook. Kwam onder meer door foute genen (half Pakistaans), drugs en een heftige gebeurtenis. Tot zijn 22e een doodnormale jongen, vrolijk en lief ook. Wat ik wil zeggen, verwarde mensen gaan we nog veel vaker tegenkomen in deze maatschappij. Zie gebeurtenis bij die MBO school. Een kilo lood in zijn schedel is in deze situatie wel een erg praktische oplossing. Hoewel het er onhandig uitziet, heeft de politie deze man toch nog levend naar het ziekenhuis gebracht. Als het mijn broer was, zou ik blij zijn dat hij het overleefd had.
Gaat het met jou zelf ook wel helemaal lekker?
Ik ben kiplekker, en bedankt hè!
Het percentage mensen in verwarring wat dan al dan niet uit een waan/pychose/ verwarring/terrorisme allah akbar gaat schreeuwen is alweer een stuk geringer. En van mij mag je dat soort meteen uitschakelen, omdat ze, vanuit welke stoornis ook, het doel hebben anderen te verwonden of vermoorden of op andere wijze godsdienstwaanzinnig zijn geworden.
Neemt niet weg dat ik het heel erg van uw broer vindt. En ben het met u eens dat we met een heel hoop verwarde mensen opgescheept zitten.. en dan vinden we het ook een goed idee om mensen uit een andere cultuur met oorlogstrauma's binnen te halen.
Het is triest, maar de samenleving moet beschermd worden.
Sterkte met uw situatie in elk geval.
Een verwarde man.
Gelukkig pakt onze politiek en AIVD het kennelijk nog steeds goed aan.
Er is hier gelukkig nog nooit een terroristische actie geweest.
Ook bij één vandaag kon je weer zien dat het in de 80er jaren onveiliger was dan nu.
Ik ben blij met onze media en politiek anders zou je toch ongerust kunnen worden.
Niet iedere moslim is een terrorist. Niet iedere terrorist is een moslim. Niet iedere verwarde man is terrorist. Het is jammer dat je door de media en politie(k) voorgelogen wordt en ze daarmee altijd onbetrouwbaar geacht moeten worden.
Om de opsomming af te sluiten: iedere gelovige is verward. Maar dat is een andere discussie.
Valt niet te ontkennen. In de jaren '80 zijn er 3 fietsen van me gejat, ik lig er nog wakker van.
Spamboxxx | 28-08-18 | 00:49
Toch kun je een algemeen profiel opstellen en dan kom je wel in die buurt. Reden genoeg om daar aan de voordeur scherp op te screenen - tenzij je de binnenlandse veiligheid onbelangrijk vindt.
En blijkbaar is dat het geval.
Spamboxxx | 28-08-18 | 00:49
Nee, niet iedere moslim is een terrorist, klopt.
Maar alle veiligheidsmaatregelen in de stad en op Schiphol zijn wel om moslimaanslagen tegen te gaan. 99% van de aanslagen in Europa zijn inderdaad ook moslim aanslagen. Stop eens met deze problemen dom weg te relativeren. Dat hebben we lang genoeg gedaan.
@Eric Newby | 28-08-18 | 00:57
Enig idee hoeveel mensen er rondlopen met een psychische stoornis? En hoe dun het lijntje bij dit soort mensen is om crimineel, overlastgever of terrorist te worden? Daar valt niet tegen op te screenen.
Ik zat laatst met een aantal agenten om de tafel omtrent veiligheid. Met stip op 1: verwarde personen. Casemanager bij ggz: 200 cliënten. Het is niet vol te houden, dit soort aantallen. Kun je de AIVD niet aanrekenen.
@moitambien | 28-08-18 | 01:08
Je hoeft niet ongesteld te worden hoor. Ook ik vind de Islam zeer gevaarlijk, ik zeg ook nergens dat dat niet zo is. Dat zie ik trouwens veel op mijn werk. Maar niet alles wat je ziet is islamitisch terrorisme. Niet iedere verwarde man is een islamitische terrorist. Beetje nuchter blijven.
Spamboxxx | 28-08-18 | 01:09
Met alle respect denk ik toch dat mijn punt blijft staan.
Er zou dringend iets aan gedaan moeten worden, en dat dat niet gebeurt heeft te maken met politiek "inzicht" en personeelsbeleid. Ik leg zeker geen schuld bij bv. de AIVD.
We hebben doorluchte treinkapingen gehad, tentoonstellingen van de Duitse RAF, Theo van God kreeg een ingeving en Pim Fortuyn moest met Petrus via de achteringang.
Spamboxxx | 28-08-18 | 01:13
Voor de overheid is "Verwarde man" niets anders dan een eufemisme voor Moslim terrorist. De Multiculti gehersenspoelde politiek wil niet dat men er achter komt hoe ongelofelijk schadelijks hun ons door de strot gewrongen multiculti met moslims is. We praten dus helemaal niet over echt verwarde mensen.
Hoe naïef kan je nou nog blijven. Mijn vraag is kan ik ook een mes bij me dragen om me te verdedigen als ik boodschappen doe in de ah.
Ja, draag een mes. Doe ik ook. Wel oefenen
Een busje pepperspray in uw jaszak is ook niet verkeerd. Het schijnt hier 'verboden' te zijn maar ach, voor mijn eigen veiligheid dus ter verdediging heb ik daar in dit geval lak aan.
Maar dan wel een goed mes. Een SOG Special Elite 2 is een prima edc-mes.
Las niet alle comments. Waarom wordt er een persoon hard weg geduwd? Check video.
Nou , dat samen eten bij de Plus gaat hem ook niet worden .
Kan me wel voorstellen dat je toch een tikkie agressief wordt van die ruk-reclame, dat dan weer wel.
Dan moet hij daar ook zijn boodschappen doen. Gaat 'ie naar de Appie. Tsssk
Hij riep om zijn snackbar op 0:20, amper te verstaan.. maar dat geld ook voor die agenten.
ik dacht, toch even, dat die vervelende bromvlieg, achter de agenten erbij hoorde. Waarschijnlijk door de geweldige filmkunst, van de filmer. Oom agent hinderen mag toch niet of geld dat niet voor dit soort straatirritantjes.
Hij is neergeschoten, de hond heeft hem gebeten en hij had moeite om in de bus te komen.
Hij maakte gebruik van het recht op godsdienst en gebruikte een mes als metafoor de tweedeling in de maatschappij te duiden aan omstanders.
Als rechter van hippie '66 zou ik hem daarom niet ondersteboven aan de brug hangen.
Meneer krijgt een schoffelstraf om een hekel te krijgen aan werk, en zal worden veroordeeld tot een langdurige uitkering die hij niet zonder vakantiegeld mag ondergaan.
Uiteraard komt hij in aanmerking voor schadevergoeding. Zo krijgt hij zijn ruw vernielde kleding vergoed, alsmede gereedschap om een nieuw bestaan op te bouwen, waaronder een mes, hakbijl en een Isis Rolodex voor de direct mail.
Onze wetgeving is hard, maar rechtvaardig.
Wat lees ik nou, riep hij 'Allahu Akbar'? Is dat niet zo'n kreet van de Islam? Die religie komt de laatste tijd wel vaak in het nieuws valt me op.
Ja jongens ..... .... ... Het is iets gecompliceerder dan je ziet. Dit zijn namelijk nederlander met een islamitische achtergrond. Over zijn motief kan men gissen maar laten we dit gewoon snel vergeten. Er zijn ook goeie moslims. , Vrede is islam, God ist mit uns. Niks feckin iq-loze parasiet zandnazi! wat de feck doe je in ons land?
De fout ligt bij de Nederlandse Overheid.... terwijl Polen en Oost-Europa geen moslimmigranten opvang verlenen doet Den Haag dit al 30 jaar volop.
Mensen uit Afrika en moslimlanden krijgen onder de noemer vluchteling hier opvang en verblijf in een AZC, daarna krijgen ze een ingerichte woning met extra zorg plus een bijstandsuitkering.
Begrijpelijk dat deze mensen graag naar NL komen, hierdoor stijgt het aantal moslims in Nederland explosief met een steeds duurder kostenplaatje en toenemende maatschappelijke spanningen.
Den Haag weet dit drommels goed, desondanks blijven ze met de ogen dicht doorgaan met dit onbetaalbaar en onbeheersbaar migratiesysteem.
Hoe is Nederland over 2 jaar... hoe is Nederland over 10 jaar?
Hoe weet je dat er " goeie " moslims zijn ? Bewijs ? Het feit dat ze stil zijn ? Heb je wel es een muzelman luidruchtig,helder en expliciet dit horen afkeuren? Moet je wel een lantaarntje meenemen om die te vinden . Uiteindelijk is 95% meeloper als het uur U slaat .
Jaja, wen d'r maar aan mensen. Als dat niet lukken wil, rot dan maar op, oké?
Oprotten kan ik niet, dus ik ga me nu dus aanpassen. Zoals het nu is, met ook bij mij om de hoek om de andere dag een schiet- of steekincident, 'schiet' het niet op.
Ik ga integreren en assimileren en me aanpassen aan het Nederland van alle Nederlanders en streepjes-Nederlanders en de mensen die onze bescherming verdienen.
Maar weet iemand hoe je dat doet?
Aanpassen. Ok begin met taal: de mes, die meisje, ik neuk je de moeder.
En misschien is het tijd om je te bekeren. Trouwen met een Turk helpt ook. Succes.
Oh, zit dat zo, vandaar die week-end scholen, wij moeten bijspijkeren.
RickTheDick | 28-08-18 | 00:12
Die kkmes gepak en me fiets. Na winkel nu.
Hersencellen vernietigen.
Begin alvast met je nichtjes in te palmen met kadootjes, ga eens wat vaker naar babyshowers en koop een stukkie land voor wat geiten.
Of blijf gewoon een mens, het is maar net waar je bij wilt horen.
Als er al landen zijn die dit vuilnis als hoogopgeleid werkvee importeren dan komen er zeker nog landen die springen om 'saaie' wel opgeleide en opgevoedde witte Nederlanders. Onder wit versta ik ook gewoon alle netjes ingeburgerde mensen van (ooit) andere afkomst.
Someone brought a knife to a gunfight...
End so it begins,elke of om de dag een,,incident,, met verwarde reliwaanzinnigen.
Dit filmpje is vreselijk om te zien (los van het vericale filmen).
Een overmacht aan popo tegen een gek, met hinderlijk volgen van andere reli aanhanger.
Let op uw lijf en zaak mensen ,het is nodig!!
Duiden maar weer op de NPO ( het motief wordt nog onderzocht)
Er is geen motief ander dan islam ellende en achterlijkheid.
Zere nek na het kijken van de film...
Schiet hem dan meteen in het been.
En pas de geweld-instructie uit 1946
eindelijk eens aan.
We staan in ons hemd.
Wij hebben deze Moslimparel gewoon te weinig liefde gegeven. Onze eigen schuld dus in de voor hen verwarrende westerse samenleving.
Ik zal hem mijn dochter aanbieden. O nee wacht, die is al 18
Dit filmpje geeft duidelijk weer dat ONZE Zwiebertjes niet voorbereid zijn op onze nieuwe lichting geïmporteerde kansenparels. Volgens ONZE elite verbinden wij te weinig , ja,ja, ga zo door en de revolte staat voor de door. De geschiedenis zal zich herhalen, het is net een sinus en dat moet jij weten Rutte , zoniet dan heb je behoorlijk lopen snurken tijdens je studie. Het kan natuurlijk ook nog zo zijn dat je een van die linkse hemelbestormers bent die denken zoals de meeste jeugdige linkse sneeuwvlokjes , ach droom maar lekker verder, nog even en jullie zijn ook opgenomen in het systeem van de echte wereld.
Hebben Bot Bot, DKS en Berbaar al gereageerd? Of komen zij ook nu niet verder dan mensen wijzen op hun rechtse vooringenomenheid in de hoop hiermee de aandacht af te leiden van waar het daadwerkelijk om gaat. Namelijk een messenzwaaiende allochtoon die een waardevolle bijdrage levert aan onze maatschappij.
Die hebben mekaar net afgeslacht in het vorige topic. Geloof ik.
Zondagavond:
www.geenstijl.nl/5143567/brechend-jos...
Maandagavond was hij erweer, de Berbaar.
Ra, ra, hoe kan dat?
't Is een complot, Jan.
@Jan Dribbel | 28-08-18 | 00:02
En zondagavond en maandagmorgen en nu weer.
Het is me toch wat Dribbeltje.
Lees morgen wel weer eens over de feiten mbt die mafketel in het Westland.
Fijne nacht pik!
Wat riep die man ik kan het niet horen?
Jee man, stijve nek van gekregen.
Wat is een nek?
Dit is een stad's mens, Wij Westlanders filmen NIET vvs.
Nee hoor. Het is een Pool die al 30 jaar je buurman is.
Zeg pliesiemeneren en mevrouwen. Als we nu eens afspreken dat als je Allahakbar hoort je iets beter mikt. Deal?
Wat fijn dat allah (dat de duivel hem snel mag halen....) er ook weer was.
Ammehoela Akbar
OT: "Seksueel gefrustreerde dolfijn terroriseert Frans strand", kopt het AD.
Blijkbaar zijn er nu ook al onderzeese moskeeën, het houdt niet op.
Dat “Allah Akbar” komt er bij hem een beetje huilerig uit, alsof hij smekend naar zijn moeder staat te roepen. Het gaat zelfs steeds zieliger klinken wanneer die agenten en hond hem aanpakken. Is Allah in sommige versies van de islam soms een vrouw? En zo ja, wordt deze categorie moslims dan als afvallig beschouwd door de andere moslims?
En dan dat steeds maar om zich heen steken door die lui terwijl ze maar roepen dat Allah zo “groot” is. Indien hij daar nou werkelijk zo’n supergrote Allah ziet staan (ik moet dan gek genoeg altijd een beetje denken aan dat “Stay Puft Marsmallow Man-monster uit de film Ghostbusters), dan zou je toch verwachten dat zo’n reli-gekkie hem dan eindelijk wel eens een keertje raak zou kunnen steken? Hoe dom (scheel?) kun je zijn? Ze blijven altijd maar om zich heen steken.
Ik kan trouwens nooit begrijpen wat dat nou is met die rare goden. Dan ben je eindelijk eens oppermachtig, kun je doen en laten wat je wilt en je laten vertegenwoordigen door wie je wilt, om dan vervolgens je “marketing” aan dit soort randdebielen te delegeren. Hoe dom ben je dan als god?
Stuur dan gewoon een lekker wijf (of een heel leger lekkere wijven) om je zaak te behartigen. Zo win je natuurlijk nooit de “hearts and minds” van ons niet-(of anders-) gelovigen.
Klaarblijkelijk staat “almachtigheid” in de islam niet gelijk aan “alwetendheid”.
Wel jammer hoor, want zo’n vredelievend geloof zouden we toch allemaal zo graag hier moeten willen hebben?
Wil iemand hier trouwens nog een ijsje? Ik heb door eerdere berichtgevingen met bijpassende foto’s geen trek meer in ijs!
Geweldig omschreven en geschreven.
*Chocomel met Baileys inschenkt*
Dat plan met al die lekkere wijven vind ik verstandig. Doe maar.
@ Briemusketier
*Afgekoelde pizzapunt in mond steekt*
Dat plan met al die lekkere wijven vind ik verstandig./
.
Me too!
De Briemusketier | 27-08-18 | 23:59
Jep, tijd voor keiharde oplossingen.
.. Mijn meesters ( sommigen krankzinnig... anderen gewoon volslagen idioot) hebben mij altijd voorgehouden: "de meest simpele oplossingen zijn het beste" ...
Baileys-choco & lekkere wijven
prima
Ik zie het morgen wel in het openings-item van het journaal, inclusief duiding van deskundigen en experts over hoe ontwrichtend het islamitisch terrorisme voor de Nederlandse samenleving op termijn zal zijn. Oh wacht...
Ik durf de stelling wel aan dat de Nederlandse samenleving ontwrichtend werkt op het islamitisch gedrag in dit land. Daar zou Kees Verhoeven eens naar moeten kijken.
F. Jacobse | 27-08-18 | 23:25
Dat wegkijken ook altijd!
F. Jacobse | 27-08-18 | 23:25 |
Daar komt geen onderzoek naar de linksen en christenen kermen alles bij elkaar.
Lol@het journaal
nos.nl/artikel/2247804-politie-schiet...
Ze zijn er nog niet uit bij de NOS.
de Voorzittert | 27-08-18 | 23:31
En zo hoort het eerst op de verklaring van het OM wachten zij zijn voor het nieuws en niet om een oordeel te vellen.
@de Voorzittert
Mensen die min of meer in zijn richting schoten, en dan ook nog gebeten worden door een hond, dan weet je dat je als moslim je dag niet hebt, en de hele wereld tegen je IS.
@botbot
Familie van je zeker ?
Schieten ook vaak mensen in jou algehele richting, en elke dag een roedel herders die aan je reedt hangen ?
Wat voor kogels gebruikt de NL politie eigenlijk? Met acht á negen schoten...
Op maandag schieten ze met bruine bonen, op dinsdag met witte bonen.....
Een paintball geweer was effectiever geweest.
Eén of twee gerichte schoten zouden genoeg moeten zijn.
Door de bezuinigingen riepen zij alleen maar "pang, pang"
Vanaf die afstand, tenzij ze met gereduceerde lading schieten moet 1schot volstaan om hem jankend over de vloer te laten rollen.
Arrestatie teams zijn er toch snel bij. Nu ook, nog tijdens de actie komt er een aanrijden.
Verder wordt het hoog tijd dat de politie eindelijk eens tasers krijgt (nu alleen nog op proef in bepaalde districten). Zeikende Amnesty figuren mogen een keer gearresteerd worden naspelen en mogen dan zelf kiezen tussen een kogel en de taser.
Waarom gewoon niet allebei tegelijk, en daarna met de plisieauto in zijn achteruit eroverheen, en weer terug, en weer achteruit, etc.
Dat doen ze in Noord Korea, Briemusketier, en vroeger deden ze dat wel in het GrootDuitseRijk. Maar in een fatsoenlijk land doe je zoiets niet.
@Kuifje-in-Afrika
Nou nou zeg !
Fatsoenlijk land wordt steeds fatsoenlijker met al die fijne nieuwe jodenhaters erbij. Wist je trouwens dat moslims ook voor de duitsers bochten?
Vochten tegen de serven(partizanen) , oh ja die paar Marokkanen deden het ook goed in het franse leger. Tot ze een massaverkrachting organiseerden in Italië.
Kuifje-in-Afrika
Je kent het trollen van de plank he?Met je fatsoenlijk land.
Ouwe grobbetrol van me
Maar is dit een Marokkaan?
Gelukkig hebben de agenten van darten meer verstand.
Usual suspects.
En die naffertjes die zich er mee bemoeien komen daar gewoon mee weg? Moet je in normale landen eens doen, gaan trekken en duwen met politie agenten. En een arrestatie bemoeilijken.
Had ze een stevige hoek gegeven als ze mij zo op de nek had staan vervelen.
Kunnen we in naam der mensheid niet aan Apple en Google vragen om iets in hun mobiele OS in te bouwen dat de camera uitschakelt als er verticaal gefilmd (opgenomen) wordt? Terwijl er wellicht ook een educatieve boodschap over verticaal filmen op het scherm getoond wordt?
Ze zouden natuurlijk ook gewoon de camera een kwartslag kunnen draaien aangezien 95 procent vvs filmt
In Duitsland was het ook al zo gezellig.
tpo.nl/2018/08/27/chemnitz-duitsland-...
En dan die hoernalist in dat twitterdraadje, uiteraard allemaal (de schuld van) extreemrechts.
Dat de mensen misschien die Schnauze voll kunnen hebben van dat kutvolk wil er maar niet in bij extreemslinks. En bij de gemiddelde Duitser ook niet.
Gezien de meeste reacties onder die tweet.
Ik weet niet of u dat filmpje bij het GS-item hierover hebt gezien maar, als dat allemaal extreemrechts is, dan is dat in korte tijd wel erg gegroeid. Er liepen duizenden mensen mee.
@petrus, alles wat niet links is zijn extreem rechtse nazi's
Petrus Poortwachter | 27-08-18 | 23:13
Nee, ik wist er helemaal niks van. Ik kom wel eens van mijn zolderkamer (ik heb helemaal geen kamer op zolder) af en heb het bericht van Geenstijl gemist. Ik werd er opgewezen door een kennis en die verwees naar TPO.
Het filmpje heb ik nu dus wel gezien, maar dat bedoelde ik dus ook.
En de "Die Schauze voll" reactie zegt eigenlijk hetzelfde.
Hier een stuk in Bild. Flink hun best gedaan om twee idioten te vinden met hun rechterarm gestrekt. Na wat scrollen ook nog een foto van immigranten met hun middelvinger (stinkefinger ;)) omhoog. Dat laatste zal bij veel Duitsers blijven hangen ben ik bang.
En natuurlijk de link vergeten...
www.bild.de/regional/chemnitz/chemnit...
Je bent al neonazi als je voor je land opkomt en protesteert. Volgens politici, SJW en MSM
Die Duitser zijn het geweld van asielzoekers beu en komen de straat op dat doen ‘wij’ Nederlanders alleen met carnaval en de gayparade.
Zijn we ook mooi mee. Als die Appie dichtgaat is er in het hele Westland niks meer te beleven.
Ik kom daar vaak, ook bij de AH. Daar is momenteel de 30+ kaas in de aanbieding.
Heb jij soms een bonuskaart?
Kuifje-in-Afrika | 27-08-18 | 23:07
Tuurlijk.
En de couscous was zeker uitverkocht?
Van Duyvenbode | 27-08-18 | 23:09
Geeft niks hoor. Zolang je er maar geen selfies mee gaat twitteren.
Hamsterweken zijn er nu 1+1 Graties
Het klopt. www.ah.nl/producten/product/wi197928/...
Maar het is wel lastig dat je niet weet wanneer je bij het korstje bent.
Oprisp | 27-08-18 | 23:17
Ah, nu snap ik waarom die gozer zo verward raakte.
Haatejaculaat | 27-08-18 | 23:13
Ik ga voor de heerlijke ham: www.ah.nl/producten/product/wi192852/...
Dat 's morgens zo'n plakje andersom ligt is helemaal niet ondenkbaar. Zo heb ik ook wel eens gemerkt dat bij een kopje koffie het oortje soms aan de andere kant zit.
Zou die dode man in de bosjes een kogel die voor de messentrekker bedoeld was hebben gevangen?
Nee. Lijk is in de middag gevonden, politie schoot in de avond. En locaties matchen niet. Wat niet wil zeggen dat het lijk niks te maken heeft met de koran fan. Zie Feynman.
Het bericht over die dode man in de bosjes was vanmiddag al op de Telegraafwebsite te lezen. Maar ik weet niet of de scene in dit topic later was. Heb nergens een tijdstip kunnen ontdekken.
Oeps, Van Duyvenbode was mij net voor.
Het zou mij niets verbazen. Tevens zou het maar zo kunnen zijn dat ze ook nog drie konijntjes (Ah) hebben geraakt en een zeldzame uil uit een boom hebben geschoten..
Messen zijn enorm in. Elke dag wel een steekpartij.
Ja zeikerds, vroeger natuurlijk ook, songejonge.
Nee hoor, vroeger niet. Dat waren vechtpartijen gewoon met de vuisten. Die hadden geen hulpmiddelen nodig.
daarvoor weer wel LupusLupus, jaren 20/30 en daarvoor: hele vissers- en boeren-dorpen stonden bekend als messentrekkers, zeelui, hoerenbuurten etc.
In de jaren 20/30 was ik er nog niet dus kan daarover niets zeggen.
De Allah Heijn in Naaldwijk.
Johnny Quid!
Persies. Waar is Kwit als je em nodig hebt?
die mag in zijn handjes knijpen dat ie niet is deaud-afgeknald
Haha. Ze hebben 8 of 9 kogels nodig gehad. Echte vuurwapenkunstenaars. Een béétje schutter heeft aan 1 kogel genoeg.
Lupuslupus | 27-08-18 | 23:05 |
U heeft een hekel aan deze meneer maar u haat hem niet.
Waar komt toch uw fascinatie voor 'haten' vandaan? Ik ken die hele meneer niet maar zijn gedrag keur ik af. Of mag dat ook al niet meer? Ik denk dat ik u maar achter het blok zet, net zoals ik gedaan heb met uw vervelende neefjes alhier. Want ik ben uw persoonlijke totaal ongefundeerde aanvallen behoorlijk zat. Voor alle duidelijkheid u stond nog wel bij mijn favorieten. Block.
Hier een anderhalve minuut voorbeeld hoe het moet:
www.youtube.com/watch?v=BVnwkDbeARw
Hahaa. Oeps, he watte?
*klap klap klap*
Dan kun je goed schieten. Met mijn trillende handjes had ik zeker z'n hele arm eraf geknald.
RickyLaRue | 28-08-18 | 00:20
Nu ja, dat moet dan maar voor een keer.
F1802 | 27-08-18 | 22:43 |
Politie die voor eigen rechter gaat spelen.
Dat wordt een gezellige boel.
Uitschakelen is de plicht van de politie. Heeft helemaal niets met rechter spelen te maken. Uitschakelen betekent trouwens 'buiten gevecht stellen' en dat kan op heel veel manieren zònder de persoon dood te schieten.
Doe maar wel voor eigen rechter spelen hoor, in deze gevallen, daar is de politie immers voor opgericht; orde en veiligheid brengen en daarbij zoals dit heb en krijg je natuurlijk altijd een perdoneelstekort........ de dienders willen echt wel hoorde ik.
Vooral doen ook om een gezellige boel te houden, preventief ruimen zeg maar
F1802
Fijn dat u plempt. Jammer dat het zonder enig inzicht is.
Weleens gehoord dat de politie een ambtsinstructie heeft waarin geregeld wordt waartoe men bevoegd is?
2CVOcean
We zijn al een narco-staat en bananenrepubliek, dan volgen de doodseskaders in de regel snel zo leert de geschiedenis.
Lupuslupus | 27-08-18 | 23:07 |
Als u uit de tekst waar ik op reaguur niets uit kunt maken is dat niet mijn schuld.
Ach ja
Net als Mo B, is deze idioot ook levend gevangen
Deze persoon was nog te stom om waarschuwingsschoten te begrijpen
Dan krijg je op een gegeven moment gaatjes... ook in NL
@botbot
@F.Jacobse
Hoezo eigen rechter spelen. Ik zeg alleen dat dit ook met een of twee gerichte schoten geregeld had kunnen worden En met uitschakelen wordt niet het doden van bedoeld.
Zonder inzicht? Manman ziet u niet hoeveel hulptroepen er wel niet aan te pas moeten komen om 1 enkele man op te pakken? Het is gewoon zielig dit. Als u dit nog niet snapt weet ik het ook niet meer. Heeft niets te maken met ambtsinstructies.
Heeft wel wat zwoels, dat ze hem zo omzichtig neerknallen. "Kom op Derk, nu jij! Je mag zijn linker oorlelletje aantikken!"
8, 9 schoten... is zo'n gast te stom om neer te gaan?
Haha. Doet me denken aan die grap over die cowboy die aan het opscheppen was dat hij een bepaalde vlieg kon raken. Hij schoot en de vlieg vloog weg. Hij werd uitgelachen om zijn miskleun. Zijn antwoord: "Jullie denken dat ik miste. Maar ik zeg jullie, die vlieg neukt niet meer."
Snap ik ook niet. Een gericht schot in de knie en hij gaat door zijn hoeven.
Halverwege komt de sneue filmer er achter dat de wereld toch horizontaal is en dat zijn ogen naast elkaar staan ipv boven elkaar. Prutser.
volgens mij was het veiliger voor de politie geweest als de wapenstok nog 2,3,4 maal gebruikt was voordat men deze merkeljongere probeerde te arresteren ?
Koran op de molen van Geert Wilders.
Hijs mooi!
LOL!
Alleen de meslim met lood-tattoo afgevoerd?
Nah, nouja, alleen naah.
Veel erger vond ik net het aasgierengilde der advocaten over der verdere procesgang met Jos Bé.
Advocaat Koppe (toch al een griezel) repte over de mogelijke vormfout dat DNA wat verkregen is in de ene zaak, van ander gehalte (de vermissing in dot geval) nooit gebruikt had mogen worden in de opsporing van de andere (vinden betrokkene/dader moord Nicky).
En zo stonden er nog 2 voor de camera al te geilen om deze zaak te krijgen.
Waarlijk, Nieuwsuur wandelt hiermee (voor de tigste keer) over lijken.
Volledig erger dan alle roddelbladen en sensatiepers bijeen.
Nog voor Jos Bé terug is in NL (óvergeleverd volgens de microfoonmuts) is het geyler om het juridische spanningsveld op te zoeken dan integer en neutraal verslag te doen.
Ja, dat verwacht ik nog steeds van een publieke omroep met nieuwsuitzending.
En weiger me neer te leggen bij ijdele hoop.
Of onleuk sarcasme.
Maar goed, die Appie leeft dus nog?
Iedereen heeft recht op een advocaat wen daar maar aan.
We leven hier in een rechtstaat.
Wellicht kan het nuttig voor u zijn om de link eens te bekijken die Feynman heeft geplaatst. Dan zal uw verwachting t.o.v. integer en neutraal verslag van de publieke omroep met één klap de bodem worden ingeslagen.
botbot | 27-08-18 | 22:47
Serieus, mag dat zomaar in NL, een advocaat die je bijstaat?
Wat kudt shit fuck ruk slap slecht land is dit geworden.
Ver-domme.
Lupuslupus | 27-08-18 | 22:51
Ja zeg, dat trek ik toch niet meer?
Weet je wat, ik boek nu alvast een advocaat.
Gewoon, om achter de hand te hebben.
Lupuslupus | 27-08-18 | 22:51
Neutraal? dat moet u zeggen uw haat wijst altijd één kant op.
Ik haat niemand Botbot. De pest ergens aan hebben is iets héél anders dan haten. En als u dat niet begrijpt raad ik u een cursus begrijpend lezen aan. Gelieve uw eigen hersenspinsels niet op mij te projecteren. Dank u.
Lupuslupus | 27-08-18 | 23:12 |
A.u.b. uw slapeloze nacht,... Rutte
Graag gedaan.
Wat een amateurs. In vergelijking met hoe ze het in de VS oplossen is het bovenstaande filmpje net een Benny Hill aflevering.
Onzin natuurlijk. Als er ergens amateurs zijn dan is het wel in de VS. Hebben soms honderden kogels nodig om één dader uit te schakelen. Schieten om de haverklap hun eigen partners of politie honden en onschuldige omstanders dood.
Pauline Krikke gaat de zaak tot de bodem onderzoeken maar terrorisme is uitgesloten
Pauline heeft niets met het Westland te maken.
Maar ach feiten doen er minder toe bij vooringenomen types.
Wie is toch die gozer die altijd gaat lopen janken over feiten, terwijl hij die zelf steeds negeert?
@Berbaar
Pauline Krikke laat net als haar voorgangers het afvoerputje van de stad overlopen naar de omgeving. Omdat in de stad de problemen te groot worden. Kijk maar rustig naar alle grote steden. Dat jij misschien niet in een mindere wijk woont, wil niet zeggen dat het probleem er niet is. Die fout maken de meeste politici ook.
@Benjeallang. Berbaar is volgens eigen zeggen goed bekend in de achterbuurten als Schilderswijk.
@Boer Kini
Ja, hij zal daar zelf ongetwijfeld nog kunnen rondlopen. Maar mocht hij nou, zeg door een grapje van de natuur, een hoogblonde zoon of dochter hebben....
Dat krijg je als de Halal burgers bij AH uitverkocht zijn. Iemand wel eens nagedacht hoe zielig dat voor een verwarde man moet zijn? Nee he!
Naaldwijk zet zichzelf op de kaart vandaag:
www.ad.nl/westland/overleden-persoon-...
Gefilmd met een tuinkers, want Naaldwijk.
Is er niet ergens een moskee die Allahu Akhbar heet? Misschien vragen die lui wel gewoon de weg en worden ze boos omdat ze genegeerd worden.
Even een tikkie met de politieauto doet ook wonderen tegen mensen met een mes.
Ik begrijp dit filmpje niet. Hulde voor de politie, hoor, maar zo'n knakker moet je niet dichter dan 2 meter naderen. Meer pang pang, minder duwen en trekken. Agenten zijn teveel waard. In de VS snappen ze dat. "Ly down on the ground put your hands up" en zo niet, dan maar met geweld.
Ja, zo zou het zeker moeten gaan maar die agenten weten ook dat ze met naam en toenaam in de verklaring komen te staan. Iets wat bij het lange tenen volk en hun familie voor onaangename verrassingen in de privesfeer van de agent kan zorgen. In het meest gunstige geval worden ze op non-actief gezet en zitten ze de rest van hun leven online aangiftes te checken. Waarbij ze honend en minachtend aangekeken worden door de collega's die het korps een diversiteitstintje geven.
Wat duurt het allemaal lang.. Voor hetzelfde geld raakt er een agent gewond, mogen ze die gast nou echt niet meteen neerknallen?
En zie ik het goed dat er steeds een etterbakkie in beeld komt die even mee willen vechten? Of heb ik dat mis.
Het lijkt op allah akbar, in elk geval het accent is 'check".
Heftig..
En er is nog meer nieuws uit Naaldwijk! www.regio15.nl/nieuws/lijst-weergave/...
Dat is dus een Naaldlijk?
Graaisnaaiert | 27-08-18 | 22:43
Ik geef uw woordgrapje 1 reet.
Loopt die idioot zomaar tegen een mes aan!
Sukkel, zijlijn enzo!
Ook altijd mooi, die volstrekt overbodige filmpjes van rondwandelende agenten...
De schietkunst van de politie staat op een enorm hoog peil. Dat is zeker.
Ik vond dat ze heel realistisch 'pang pang' zeggen, het is nét echt.
U hoort twee keer Allahu Ackbar in dit filmfragment. De dode man die gevonden is, heeft niets met dit incident te maken. U mag gewoon doorlopen. Dat de politie op beide locaties nog het onderzoek aan het opstarten is, en zo`n belangrijke conclusie nog niet genomen kan hebben, wijst op zijn minst op enige vooringenomenheid en/of tunnelvisie. Helaas komt dat steeds vaker voor, en dat heeft Arnold Karskens vandaag een beetje netjes onder elkaar gezet. thekarskenstimes.com/weblog/item/685-z... Weltrusten!
Toen ik dit topic zag dacht ik meteen aan de dode man die daar vanmiddag in de bosjes gevonden is. En waarvan ze zeiden niet te weten waardoor hij is overleden. Ik denk niet dat het tunnelvisie is maar zoveel mogelijk downplayen en als het kan onder de pet houden. Want de woede van de bevolking zou eens kunnen losbarsten. Dat die zich juist ophoopt willen ze niet begrijpen.
Dank voor de link.
Ik wist 12 jaar geleden al dat de NOS cs. firma's leugen en bedrog zijn en heb mijn t.v. de deur uitgedaan. Mooi dat door het verslag van Arnold Karskens mijn gelijk - van toen - blijkt. Het is alleen nòg erger geworden want ik heb zijn blog met kromme tenen zitten lezen. Ik wist wel dat het niet beter zou zijn geworden maar zóveel slechter, echt ongelofelijk dat de Nederlandse bevolking dat nog steeds niet doorheeft.
Die link heb ik even naar wat mensen gestuurd, dank!!
Ik wist dat het erg was, maar dit zo te lezen..
............
Het is nog erger dan ik dacht.
Wat een propagandamachine.
Het AD heeft een beter filmpje:
www.ad.nl/westland/politie-schiet-man...
Dat is geen beter filmpje; er is een hoop in (weg)geknipt.
even een cursus Judo gaan volgen mensen van de Politie. Dat wil zeggen dat je de volgende keer iemand LAAG bij de benen pakt grijpt en dan 30 cm omhoog moet werpen zodat ie zijn balans verliest en met lichaam en al op de grond komt te liggen. Nu ben je met 4-5 man aan iemand zijn romp/armen aan het hangen en dat houden vele meestal goed vol.
Achter in zijn knie schoppen en aan zijn haren achterover trekken.
Klaar.
Maar je weet niet hoe lang dat mes was he, wat hij in zijn handen had. Klinkt allemaal leuk maar als iemand met een vlijmscherpe 30 cm voor je staat te zwaaien is het toch weer net ff anders dan wanneer je in je witte pyjama op een rubberen matje staat.
Met het risico dat de man zo hard met zijn verwarde kanis op het beton klapt dat de dood erop volgt. Ik vind dat prima, maar protocollen en regels en betutteling en beschermen van daders en ga zo maar door...
Dat is geen judo, maar iets wat stamt uit het klassieke Grieks-Romeins worstelen. Aan die techniek zit wel een risicootje dat je eerst je hoofd en nek aanbiedt aan iemand met een mes in zijn handen.
Petrus Poortwachter | 27-08-18 | 22:27 |
Ook heel effectief: een jas of shirt van achter kruislings over zijn hoofd trekken, aantrekken en dan, achteruit lopend, hard naar je toe trekken. Ziet 'ie ook gelijk niks meer en kun je met hem slepen totdat hij zijn mes loslaat of een ander het uit zijn poten trapt. Is ook voor de omstanders leuk om naar te kijken.
Één schot door de kop gaat hij ook in één keer door de knieën..
En tot ovemaat van ramp staan ze volgens de krachtenleer elkaars F op te heffen waardoor de resultante 0 is. Sjongejonge, zo krijg je geen salarisverhoging jongens en meiden!
Waarom de oplossing zoeken in judo/worstelen/kickboxen of wat voor truc/vechtsport? Hij staat allahhakbarrend met een mes te zwaaien en dan ben je in mijn ogen af en verdien je de kogel. Nu komt dat stuk verdriet aan het levenslange verzorgingsinfuus te hangen. En verder wat Linkse allergie | 27-08-18 | 22:30 zegt: is het toch weer net ff anders dan wanneer je in je witte pyjama op een rubberen matje staat. (ik moest lachen)
Was de druivensuiker niet in de bonus?
Vanwege een slechte pistache oogst was de baklava megadoekoe duur, swa,
Begrijp toch!
Hond is ook een held.
Maar wat komt zich er nu allemaal weer mee bemoeien?
Kunnen ze niet beter die gasten links in beeld oppakken? Die zijn irritanter
Je vergat een punt achter de laatste zin te zetten. Helaas ben jij daardoor nu ongeloofwaardig.
@Jan-Joris-Jaap-Joop | 27-08-18 | 22:29
En toch heeft ie een punt. ;)
@ an-Joris-Jaap-Joop | 27-08-18 | 22:29 |
Nazi! ;)
Paaltjes voor elke Appie, probleem opgelost toch.
En de Jumbo dan? Daar doe ik boodschappen. Ik ben hier denk ik een gevalletje van supermarktdiscriminatie op het spoor.
Geen nood, daar komen metaaldetectors en tassen scanners.
Kleine moeite om je schoenen even uit te doen voor de dagelijkse boodschappen, je moet wat overhebben voor de vrije open samenleving.
Het enige wat mij opvalt zijn de amateuristische beelden en agenten.
Waar schieten die lui mee? Klappertjespistolen? Ze schieten een aantal keer en meneer blijft gewoon staan en moet dan nog met 6 man in bedwang worden gehouden. Dat kan toch niet de bedoeling zijn. Lijkt mij.
Denk het wel. iets met de ziekte in dit land degenen die dat niet (meer) verdienen een 2e, 3e, 4e en 5e kans te geven.
wat ik eerder zei... revolution calling.... nou laat die dan nog maar even wegblijven... met zulk een soort wetsdienaren.... godver.. een heel magazijn leegschieten, een half bataljon stoere geelzwarte pakjes, uitschuifbare knuppels, een bloedhond.... en die gast blijft gewoon staan... en zn allahvriendjes worden ook nog eens met rust gelaten.... manmanman...
Ik denk dat het een AP-D'66 is waar ze mee schieten.
Is een bekend verschijnsel. Agressieve mensen kunnen nog heel lang door op adrenaline na een schot. Daarom heeft een taser vaak de voorkeur als middel, daar gaat iedereen van neer, adrenaline of niet.
Misschien hebben ze niet hard genoeg “PANG!” geroepen?
god is niet groot ,god is een zwerver in de goot. Geen ethiek of waarde.De menselijkheid gestolen, door gekte op dezen aarde.
" Regio15 meldt op gezag van getuigen dat verwardemannenkreet Numero Allah heeft geklonken, maar dat hebben we <... hoop geleuter...> zelf niet gehoord."
Sorry hoor, haal eerst eens een wattenstaafje door jullie oren, want exact na één seconden is dat al heel duidelijk hoorbaar.
Je bent sowieso nogal 'verward' als je een pedofiele profeet als ideaal hebt en je van je onzichtbaren man in de lucht een stuk van je lul moet afsnijden.
LOL
Die 3cm voorhuid mag je niet bij je plassert mee rekenen dus ook jij blijft na eventuele ingreep steken op 15cm.... net als ik trouwens.
Maar gelukkig zijn we in Nederland nog immer gevrijwaard van terroristische aanslagen. Over de Haagse/Syrische barbier die door parkinsons 3 kelen per ongeluk openhaalde horen we ook niets meer.
Wat moeten wij een fantastisch effectieve en efficiënte veiligheidsdienst hebben, zeg.
Dat klopt niet. Vergeet die terroristische aanslag op de moskee in Enschede niet.
Nu je het zegt herinner ik mij ook een waxinelicht gooier en een varkenskop terrorist
Vergeet Anton Johan Wijnand D. niet!
nl.wikipedia.org/wiki/Wijnand_Duyvend...
Dus Allahu Akhbar is een uitroep van verwarde mannen. Wat zijn Mosketen dan? Open inrichtingen? En zo ja, zouden we daar dan niet eens gesloten inrichtingen van moeten maken?
Goed plan
Je bevindt je in ons land, gaat met een mes zwaaien en allahu akbar roepen: Dan moet je niet verwachten dat we jou met liefde aanvaarden.
Zodra zo'n achterlijke reli-malloot met een mes een god gaat aanroepen dient er gericht geschoten te worden om 'm te doden. Door wie maakt niet uit. Want dat zijn geen criminelen maar terroristen. Als ze het jammer genoeg wel overleven horen ze thuis in een kamp voor krijgsgevangenen.
Op 24-25 sec kun je het horen en tevens lijkt het rond de 50 net voor een schot weer geroepen te worden. Fijn al die nieuwe Nederlanders, het is tijd voor Geert Wilders!! In plaats van Turkse scholen in Nederland kunnen we beter moskeeen en islamtische gebouwen sluiten :)
#RegressiefLinks'e media:"Motief onbekend."
Las ik ook weer, hoofdschuddend.
Feestweek voorbij, kermis weg, dan knapt er iets in je hoofd.
Waarom geven de moslims altijd Allah de schuld van alles?
En links Trump?
Allahmaal verwarde mannen.
Zolang hij niet zijn huisraad van zijn balkon naar buiten staat te flikkeren, valt het met de verwardheid reuze mee.
Met een mes zwaaien en Allah U Akbar roepen? Mag dat ook al niet meer in Nederland? We worden toch ook helemaal dichtgeregeld in dit land.
We worden aan alle kanten beknot!
Of bedoelt u bedot?
Op ca. 1:46 hoor ik toch iets dat lijkt op Allah Allah.
Was het geen AH, AH? Daar kwam ie net vandaan.
Hé, Van Rossem was er ook bij in z'n ouwe BMW.
@Ricky ik moet echt zo erg lachen! Dank je
Nederlandse taferelen.
Kudt filmpje..
Want?
Als we de islam nu beschouwen als een geloof voor verwarde mannen, hoeven we ons niet meer in de gordijnen te laten jagen als we horen over een 'verwarde man'. Weten we gelijk om welk geloof het gaat.
De hakkenbar was duidelijk te horen. Maar het verschijnsel wordt geplaatst onder het kopje 'psychiatrisch probleem'. Kennelijk kan de psychiatrie ook genezen van de aandoening die islam heet. Kuchkuch.
Deze meneer is verwallaht
REAGEER OOK