Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Ook FLOTUS Melania tegen kinderkampen Trump

De campagnebelofte 'Lock her up!' blijkt over vijfjarige meisjes te gaan.

Social

De muur, waar de Mexicanen voor gaan betalen, is er nog altijd niet, dus Trump moet iets anders doen om de illegale immigratie vanuit het zuiden tegen te houden. Het nieuwste plan is kinderen van hun ouders scheiden en dan opsluiten in door metalen hekken gescheiden hokken. Dat is niet bepaald een onverdeeld succes, aangezien kinderen van hun ouders scheiden niet gezellig is en zeker niet als het met duizenden tegelijk gebeurt. Wij waren nog even op de Nieuwsuur-videofuck aan het wachten tot we zeker wisten wat hier aan de hand is, maar als zelfs Koningin First Lady Melania zegt dat het zo niet langer kan, dan kan het zo niet langer. Het zijn geen beesten. Het zijn kinderen verdomme.

Social
Social

Het is maandag, trouwens

Groeten aan Merkel!

Social

Reaguursels

Inloggen

kinderkampen van Trump vergelijken met een NL kinderdagverblijf, dan mis je toch een stukje grijze massa en heb je geen idee hoe het is als een kind van die leeftijd gedwongen van zijn vader/moeder wordt gescheiden en opgesloten wordt ......... GAat hier niet om wie gelijk heeft en welk wetje gevolgd wordt, gaat erom wat je daadwerkelijk nu met die kids doet. Maar ja nieuwe highschoolshooters in de maak zullen we maar zeggen, zal wel goed zijn voor de pistolenverkoop van Trump zijn vriendjes.

www.youtube.com/watch?v=S0NjTVYgDpQ

feitenzijnfeiten | 20-06-18 | 14:02

100.000 den Nederlanders doen het zelf. Bijna dagelijks dumpen zij hun kind bij een kinderdagverblijf. .

ogeon | 20-06-18 | 08:32

Kijk hier een massa mensen het opsluiten van 4 jarigen verdedigen... Met de wet is de wet, befehl ist befehl. Inclusief leugens "Obama deed dit ook" terwijl dat aantoonbaar niet zo was, onder Obama zijn er nooit kinderen bij ouders weggehaald.

Ach de beschaving was leuk voor zolang het duurde, niets duurt voor eeuwig zo te zien.

Rest In Privacy | 19-06-18 | 10:44 | 6

Alsof, Veluwse Eikel, er niks zit tussen kinderen weghalen of opsluiten en de grenzen wagenwijd openzetten. Oké nog een Godwin. Volgens de nazi's moest je vooral ook de Joodse kinderen doden want je wilde toch niet dat ze later ooit wraak zouden nemen? Feest is geen emo gejank, je sluit kinderen gewoon niet op als ze onschuldig zijn. Er zijn gewoon grenzen waaraan je je houdt als land, anders ben je geen knip voor de neus waard.

Beste_Landgenoten | 20-06-18 | 08:18

BL, Dr zit een wereld van verschil tussen iedereen en alles in je land openemen en het opsluiten van 4 jarigen. Dit weet je, je bent bewust de de discussie aan het vergiftigen door zaken erbij te halen waar de discussie niet over gaat.

Godwinnen is hier zeker van toepassing want de Nazi's waren het enige westerse regime hiervoor wat kinderen gescheiden van de ouders gevangen nam.

Rest In Privacy | 20-06-18 | 10:38

BL & Sano: dat ben ik niet, enkel verbaas ik mij over de mate waarin jullie je laten triggeren door de bewust opgezette MSM EMO-porn frame aangaande eventuele misstanden bij het tijdelijk scheiden van kinderen van illegale grensoverschrijders in America, zodat de volwassenen verhoord en geregistreerd kunnen worden. Zei ik tijdelijk en maken jullie er langdurig van..?
Tevens – bij gebrek aan argumenten – komen jullie opnieuw met nazi Godwin’s in de hoop de discussie naar jullie toe te trekken. Ik constateer hiermee jullie zwakte.

Dan inhoudelijk: vroeger werden kinderen simpelweg samen met volwassenen opgesloten in Gevangenissen, tevens wed er geen onderscheid gemaakt tussen welk soort misdaad er gepleegd waren versus de mix van gevangenen: zo werden moordenaars, verkrachters of psychopaten in een cel gesmeten met een kind (J/M) wat bv op de markt een appel had gestolen. Een uiterst gevaarlijke situatie voor het kind, aldus.

Sir John Howard (1726-1790) is de eerste geweest welke hier een punt van gemaakt heeft nadat hij getuige was van ernstige kindermishandeling in een Engelse gevangenis (hij hoorde ijselijk gegil alsof er een dier slecht werd afgemaakt, het bleek om een kind tussen volwassen gevangen te gaan). Hier is hij mee aan de slag gegaan en eiste hervormingen in de Gevangenissen en tevens eiste hij dat kinderen NIET meer bij volwassen opgesloten mochten zitten, zie: en.wikipedia.org/wiki/John_Howard_(pr...) (bron: Wiki).

Deze eis werd na lang lobbyen ingewilligd, kinderen werden voortaan apart gezet.

Het tijdelijk scheiden van kinderen heeft een belangrijke functie v.d. veiligheid van kinderen. Dat het anti President Trump sentiment jullie onderliggende drijfveer is, laat gewoon zien hoe slecht jullie geïnformeerd zijn en hoe simpel jullie linkse hersentjes voor de EMO-porn kar te spannen zijn van nep wereldverbeteraars, zonder enig historisch besef.

Vind ik de Amerikaanse toestanden prettig? Nee, maar de hoofdoorzaak zit ‘m toch bij de onverstandige ouders welke stiekem de grens passeren en hun kinderen hiermee in gevaar brengen. Tevens is de tijdelijke separatie van kinderen aan de sobere kant, mogelijk is hier bewust voor gekozen om de ervaring wat minder prettig te maken, dit om herhaling te voorkomen (het Amerikaanse gevangenisbeleid is hier op ingericht).

Hierbij blijf ik bij mijn drie punten: uitvoeren, of anders einde jank-discussie.

Veluwse-Eikel | 20-06-18 | 13:33
▼ 3 antwoorden verborgen

Illegaal land betreden = wet overtreden = gearresteerd worden = (tijdelijk) zonder kindertjes.
Oorzaak en gevolg. Mensen kiezen daar zelf voor (en meestal om logische redenen)
Niet huilen. Next.

ChupaChupa | 19-06-18 | 08:55 | 4

BL: (gaap), vertel er dan ook meteen bij dat de betreffende ouders overtredingen hebben begaan volgens de geldende wetten en dat ze dus dubbel strafbaar zijn: illegale grensoverschrijding en hun kinderen in gevaar brengen. Gij draait hier oorzaak en gevolg – zoals een gewiekste linksist betaamd – listig om >>> ga verder naar bovenstaande morele opdracht.

Veluwse-Eikel | 20-06-18 | 02:46

Nee je wil het niet begrijpen, Eikel. Dat blijkt. Het principe is, ik leg het nog maar eens uit, dat je de kinderen niet straft, die zijn onschuldig. Ook al zijn de ouders indirect verantwoordelijk voor hun situatie. Begrijp je dat principe, dat je een onschuldige niet straft om een ander te treffen? Nee hè. Je snapt het niet, daarom ook je reacties.

Beste_Landgenoten | 20-06-18 | 08:21

BL: wat wil ik niet begrijpen, de anti President Trump retoriek welke jullie hier verholen naar voren trachten te brengen, allemaal jankend op een Immigration detention centre pica opgericht uit de tijd van President Obama..?

Welnu, volgen we jullie lijn dan worden de ouders in overtreding vastgezet en schoppen we de kinderen zonder middelen op straat..? Man, man, wat een verstand... Het bewuste detention centre betreft geen ‘uitzitten van straf’ zoals jullie bewust de woorden misbruiken om EMO-porn puntjes te scoren. Dus er kan ook geen sprake zijn van straf voor ’n vier-jarige omdat het om registration ‘waarna terug naar eigen land en eigen huis’ gaat.

Vandaar dat ik bij mijn drie morele punten blijf: uitvoeren of opbokken gaarne.

Veluwse-Eikel | 20-06-18 | 13:46
▼ 1 antwoord verborgen

De foto's die rondzingen zijn gemaakt tijdens odrama's presidentschap en het is ook zijn beleid, niet dat van Trump

SicSeb | 19-06-18 | 08:17 | 4

BL: was je er weer? Welnu, dan maak ik van de gelegenheid gebruik om je opnieuw met je eigen hypocrisie te confronteren: er wonen miljoenen kinderen in bittere armoede en sloppenwijken op deze Wereld. Aangezien jij hier ons jou verantwoordelijkheidsgevoel voor de hele Wereld opdringt, hoeveel sloppewijk-kindjes help jij met een maandelijkse donatie voor schoon water, kleding en school?

Ik neem ’n maand de tijd voor je bevestiging, ok..?

Veluwse-Eikel | 20-06-18 | 02:53

Oh maar dan is het niet erg. Er zijn nog zieliger kinderen. Waarom schiet je ze dan niet meteen dood, want er worden in Jemen ook kinderen dood geschoten. Dat is toch je argument? Apart dat je schofterige maatregelen alleen kunt verdedigen door het schetsen van een fantasie doemscenario en de verwijzing naar nog erger leed. Alsof er geen alternatief bestaat, zoals deze kinderen wel bij hun ouders houden, bijvoorbeeld.

Beste_Landgenoten | 20-06-18 | 08:25

BL: nu vlieg je compleet uit de bocht met aperte onzin alhier.
Lees de verhandeling hierboven en de drie morele punten.

Veluwse-Eikel | 20-06-18 | 13:49
▼ 1 antwoord verborgen

Blijft schattig hoeveel normaal zo kritische reaguurders blind achter een tweetje van een politicus aanhobbelen wanneer die politicus Donald Trump (of Thierry Baudet) heet. Waren ze maar zo kritisch op Trump als op D66, dan laat je je ook niet zo makkelijk voorliegen en voor het populistische karretje spannen. www.snopes.com/fact-check/was-law-sep...

Ardbeg | 18-06-18 | 23:35 | 3

Snopes als fact check site?! Die site is net zo betrouwbaar als de beloften van Rutte.

SpectralGuardian | 18-06-18 | 23:58

Subtiel dedain, wet = wet toch? Of mag ik bij u ook zomaar over het hek klimmen en mij van alles en nog wat toe-eigenen? Ardbeg weet wel hoe het zit, maar de realiteit erkennen geeft kortsluiting in de bovenkamer blijkbaar. En populisme is in linkse kringen het vervangingswoord voor nazi, zeg dat dan...

Veluwse-Eikel | 19-06-18 | 02:07

Als feiten met ideologie conflicteren dan passen we de feiten aan. Altijd. Dat is namelijk een stuk gemakkelijker.

Mazzelstof | 19-06-18 | 08:28

Cynische ghehe. Jongejongejonge. Bij Joop, NPO en een groot gedeelte van de MSM rollen ze veelal schuimbekkend over de vloer van verontwaardiging met allerlei artikelen want ow ow de duivel Trump. Zelfs zijn Mme is er niet happy mee. Prima! Als zij het niet leuk vind dan moet Donnie er iets aan doen maar dan moet hij wel het congres en de senaat meekrijgen want het is een federale wet. Ik vind het wel "vermakelijk". Het is dus een wet die via congres en senaat onder Bush is ingevoerd (als ik mij niet vergis) en waar Obama gewoon aan meedeed. Dus niks nieuws onder de (Arizona en New Mexico) zon en toen Obama het deed was er niks mis mee maar uit pure armoede en hysterische haat richting Trump is men verontwaardigd. Dus effe een wake up and smell the coffee opmerking en stukje historische anecdote. Iedere immigrant die eind 19e eeuw, begin 20e eeuw aankwam op Ellis Island, en dat was legaal, onderging exact dezelfde behandeling. Kinderen werden gescheiden van de ouders en als de kinderen TBC of iedere andere ziekte hadden werden ze niet toegelaten. Trivia: Eerste scheiding was dat men iedere immigrant meteen 2 trappen op liet lopen naar de medische keuring en dan zagen de artsen al meteen of iemand buiten adem was of niet want buiten adem was meestal TBC of een andere longaandoening. (iedereen die hier wel eens op Ellis Island is geweest is dat verhaal verteld door de gids (officieel heet zo iemand Park Ranger, maar dat terzijde). Dus niet welkom en dan werd je gewoon teruggestuurd met of zonder ouders. Maw wat de VS nu doet is niks anders dan dat ze al heel erg lang doen. We hebben het nu echter over illegalen maar ja, Trump hè. Dus wie is de schuldige? Oorzaak en gevolg blijft moeilijk voor de gutmensch.

Basil Fawlty | 18-06-18 | 23:15 | 5

@Ardbeg
Overigens beleid komt in de VS altijd voort uit een wet of executive order. En in dit geval is het een wet. Maw volledig democratisch gestemd "on both floors". ;-) Sterker nog dit is een combi voortvloeisel uit 2 of 3 wetten als ik me wederom niet vergis.

Basil Fawlty | 19-06-18 | 00:34

Ardbeg: klopt, het is wetgeving dat je niet zomaar illegaal Staatsgrenzen oversteekt, maar dat je netjes via officiële kanalen een visa plus werk vergunning aanvraagt. Dat hebben we zo met z’n allen afgesproken, best lastig te vatten, he..?

Veluwse-Eikel | 19-06-18 | 02:12

@Veluwse-Eikel
Indeed!

Basil Fawlty | 19-06-18 | 02:18
▼ 2 antwoorden verborgen

1 van de hoofdredenen waarom Trump gekozen is zijn harde lijn op immigratie, Witch Hunt!

sprietatoom | 18-06-18 | 22:58

En hier alle details in chronologische order van alle wijzigingen in de wet & interpretatie van de wet onder Obama welke ervoor zorgde dat het aantal minors en met name unaccompanied minors omhoog schoot vanaf sirca 2011.
theconservativetreehouse.com/2018/06/...
...
November 2012 – Election year campaign(s). Using wedge issues like “War on Women”, and “Immigration / Amnesty”, candidate Obama promises to push congress for “amnesty”, under the guise of “Comprehensive Immigration Reform”, if elected. President Obama wins reelection.

December 2012 – Immediately following reelection President Barack Obama signs an Executive Order creating the “Deferred Action Program“, or DACA. Allowing millions of illegal aliens to avoid deportation. (link)

According to their own documents and research, this Deferred Action Program is what the Central American communities are using as the reason for attempted immigration. In both the border control study and the DHS intelligence report the DACA program is mentioned by the people apprehended at the border in 2013 and 2014.
...
Summer 2013 – Numbers of Illegal Unaccompanied Minors reaching the Southern U.S. border from El Salvador, Guatemala, Honduras, Nicaragua doubles. 20,000+ reach U.S. Southern border by travelling through Mexico. Media primarily ignores. (link)

uac graph 2

October 2013 – At the conclusion of the immigrant travel season. White House receives notification that tens of thousands of illegal Unaccompanied Minors should be anticipated to hit the Southern U.S. border the following Summer [2014]. An estimated 850% increase in the number of UAC’s (from 2012’s less than 10,000) was projected. (link)

January 2014 – In response to the projections, the Department of Homeland Security (DHS) posts a jobs notification seeking bids to facilitate 65,000 Unaccompanied Alien Children. The posting outlines DHS and Health and Human Services (HHS) requirements for contractors to fulfill the job. (link)
...
etc etc.

Dr.Jay | 18-06-18 | 21:11 | 4

Zo. Bill Clinton was koning deportaties zie ik (verbaast me niet). En die domme bakfiets Amsterdam zuid kipjes bij de NPO maar in die Hillary pakjes lopen tijdens de verkiezingen. Zucht.

Basil Fawlty | 19-06-18 | 00:15

Basil Fawlty | 19-06-18 | 00:15 |:
Die pakjes die een mengvorm zijn van Dr. Evil's kleding en dwangbuizen?

LuckyGirl | 19-06-18 | 00:22

@Lucky
Hahaha. Inderdaad die. Mutti Merkel draagt ze ook maar dan met broek. Brrrrrr.

Basil Fawlty | 19-06-18 | 00:37
▼ 1 antwoord verborgen

Joop jankt en stikt van woede. Het bewijs dat Trump volkomen gelijk heeft.

gestoptmetroken | 18-06-18 | 20:53 | 3

Samenvattend: Trump wordt weer vals beschuldigd.
En onze media, inclusief BNR, zijn niet in staat de situatie objectief te bekijken.

marjen | 18-06-18 | 20:58

Vals beschuldigd? Is die oetlul dan nergens zelf verantwoordelijk voor? Hij is verdomme president.

Beste_Landgenoten | 20-06-18 | 01:26

BL: het is President ‘oetlul’, en je wens (ver-doem-mij) gaan we regelen.

Veluwse-Eikel | 20-06-18 | 03:00

Goh wat weet de pers en media toch altijd een vieze draai aan dingen te geven als het een vijand betreft die hun op leugenachtige feiten drukt..

Rene046 | 18-06-18 | 20:31

Het is toch wat. Nu kan Melania Trump ook nog eens de rotzooi van die labbekakker Obama gaan opruimen. Die Obama heeft er echt een zootje van gemaakt.

beau van rtl | 18-06-18 | 20:05 | 3

Dit, en de Democraten weigeren om in te stemmen met nieuwe wetten wat het meteen kan stoppen.

Methylfenidaat | 18-06-18 | 20:06

Over hoe die magische negerT, die dus niet zo magisch blijkt, het royaal verkloot heeft komt steeds meer over naar buiten. Meer dan gladde praatjes heeft meneer niet wat blijkt.

Standvastig | 18-06-18 | 20:30

Er wordt weinig meer tussen de lakens uitgespookt in het witte huis lijkt mij. Donald mag zichzelf een tijdje redden met zijn ongebruikte pielemuis.

Beste_Landgenoten | 20-06-18 | 01:28

Dit is al jaren de policy:
Asiel aanvragen bij de grens, no problem, family bij elkaar (kans op asiel klein)
Zelf grens oversteken en gepakt worden: ouders in het gevang, kinders in de opvang.
Is al jaren het gebruik en de policy.ook onder Obama.
Opvang is nu iets professioneler (is al jaren aan de gang, dus nogal makkelijk dat de opvang nu beter verzorgd is):
Verschill opvang Obama vs Trump:
i.redditmedia.com/6S-gwdPY85gq9V9o8bh...

Dr.Jay | 18-06-18 | 19:54 | 1

Die foto links (onder Obama, achter tralies) werd dus afgelopen dagen gebruikt door de MSM in de States. Zo vermoeiend dit. En NOS neemt dit soort zaken altijd over. No questions asked.
Beter zou natuurlijk zijn de families gewoon meteen weer uit te zetten, terug naar de grens... maar ja.

Dr.Jay | 18-06-18 | 19:56

nos.nl/teletekst#128

Kijk het objectieve teletekst. Toch even een zinnetje erin rommelen met fake onderzoek van Duitse regering over misdaadcijfers. Al op talloze plaatsen ontkracht.

piloot47 | 18-06-18 | 19:38

Ten eerste: Dat zijn geen 'kooien' maar mobiele draadhekken in een loods of oude supermarkt. Voor een tijdelijke periode. Terecht. Hoe hou je die anders bij mekaar?
Ten tweede: Wat willen ze nu eigenlijk? Dat die kinderen mee de gevangenis ingaan met hun ouders? Het enige land dat kinderen mee de gevangenis insteekt voor de misdaden van hun ouders is: Noord Korea.

Castelnau | 18-06-18 | 19:18 | 4

ardberg,
Uw woorden zijn niet correct. Het gaat hier over wetsovertreders. Lieden die willens en wetens de douane proberen te omzeilen.

marjen | 18-06-18 | 20:05

Ardbeg: u bent geen immigrant, en er hebben er voor minder in de bajes gezeten...

Veluwse-Eikel | 19-06-18 | 02:25

Oh het zijn maar mobiele draadhekken. Joh ik dacht al... Nee dit verandert alles.

Beste_Landgenoten | 20-06-18 | 01:29
▼ 1 antwoord verborgen

Staat ook duidelijk op andere nieuws-kanalen dat ze in deze "kooien" zitten te wachten to hun administratie is afgehandeld en ze door kunnen naar 1 van de opvangcentra. Dit kan door de drukte momenteel wel tot 4 uur duren, en vanwege de hitte werden zilverfolie-dekens uitgereikt, en vanwege de drukte werden er matrassen op enkele plekken op de grond gelegd zodat iedereen kon zitten. De opvangcentra zelf hebben deze "kooien" niet, maar gewoon bedden, dekens en een cafetaria en spel-computers, etc. En als je nu de foto's van die 4 uur bij de grens-politie plaatst in een verhaaltje van de opvang neemt iedere media (incl. geen stijl) dat over, en zitten ze opeens weken en maanden met zn allen in een kooi... Ook komen de verschillende bronnen met verschillende data, de opvangcentra zeggen kinderen van 10 tot 18 te krijgen, de border-patrol heeft het over 12 tot 17, en een aantal van de dode-bomen media melden dat ze kinderen vanaf 2 hebben gezien (al komen die nergens op de foto's voor en komen die ook nooit aan bij de uiteindelijke opvang-centra) Hoezo fake-news? Overigens praat dit alles het uit-elkaar plaatsten van ouders en kinderen niet goed.

Slabak | 18-06-18 | 23:58

Democratie heeft betrekking op hoe we intern in onze natiestaat met elkaar om zouden gaan.
Er staat nergens dat we verantwoordelijk zouden zijn voor de hele wereld of dat groepen Nederlanders een democratisch grondrecht hebben om buitenlanders binnen te halen.
Daarop zou een vetorecht moeten berusten.

bodemloos | 18-06-18 | 18:41

Alle nieuwsprogramma's zullen over niets anders gaan dan over Trump. Ik geef hem gelijk. Zou willen dat het mijn president was. Die klootzak van ons zit tot aan zijn oksel in de anus van Juncker.

Linkse allergie | 18-06-18 | 18:33 | 1

Heb je kinderen? Ik denk we zetten ze in zuid Spanje in een kooi, je mag een maand geen contact hebben. Kijken hoe snel je van gedachten verandert

Beste_Landgenoten | 20-06-18 | 01:31

Lekkere ouders!

BosrandDirk | 18-06-18 | 18:11 | 1

Precies.

Linkse allergie | 18-06-18 | 18:32

Is het niet zo dat
1) alle ouders die crimineel zijn gescheiden worden van hun kinderen?
2) er ook duizenden Amerikanen door bruut geweld van migranten gescheiden zijn van hun kinderen?
3) Dit weleens de aanzuigende werking van migratie kan tegenhouden?

FirmaLenB | 18-06-18 | 18:11 | 2

FirmaLenB | 18-06-18 | 18:11 |
Het is weinig zinvol om het gros van de reaguurders stof tot nadenken geven, daar zijn ze simpelweg niet toe in staat.

botbot | 18-06-18 | 19:11

Ah. Dus je moet een afschrikwekkend voorbeeld geven zodat ze niet meer komen. Dus gewoon kleine kinderen flink aanpakken. Dat zal ze leren. En tip voor je, waarom knallen ze niet gewoon een paar kinderen af, misschien dat het nog beter helpt.

Beste_Landgenoten | 20-06-18 | 01:33

Wat is het gros van de reaguurders toch een fatsoenlijk volk dat blijkt maar weer.
Trump voert dit beleid uit, wie de aanstichter is doet er niet toe nu is hij verantwoordelijk.

botbot | 18-06-18 | 18:10 | 18

botbot,
Fijn dat u zo gelukkig bent. U houdt zich aan de wet, vermoed ik. Maar inhoudelijk schieten we intussen maar weinig op. Terwijl een Dr. Jay alhier wel zinnige informatie geeft.

marjen | 18-06-18 | 21:22

botbot | 18-06-18 | 19:36
Verlicht mij, wat zijn uw alternatieven?

Wol | 18-06-18 | 23:11

Inderdaad. Trump is nog te laf ook om zelf de verantwoordelijkheid te nemen. Wat een ontzettend slappe zak. Melanie had dat van die slappe zak al eerder door.

Beste_Landgenoten | 20-06-18 | 01:34
▼ 15 antwoorden verborgen

Waarom nemen de mensen die ook een westerse levensstijl willen met meer geld en zich vluchteling noemen dan ook allemaal hun kinderen mee?

Dutch_Holland | 18-06-18 | 18:06 | 1

Ja waarom neem jij je kinderen mee als je gaat vluchten of wil vertrekken? Misschien omdat ze achterlaten en nog slechter idee is?

Beste_Landgenoten | 20-06-18 | 01:35

Trump for president!

paartjehop | 18-06-18 | 18:02

Kinderenen en zwangere vrouwen, kwetsbaar, dus het is altijd zielig en daar maakt de zieligheidsindustrie dankbaar gebruik van. Die kooien zijn zeer tijdelijk, daarna volgt een registratie. En ja voor dit soort problemen zul je echt onconventionele oplossingen moeten verzinnen en ja dat is soms niet altijd super humaan. Neem ook aan dat Trump president is en niet zijn vrouw.

Mijn klomp breekt | 18-06-18 | 17:58 | 2

Hoe weet jij dat. Eet is niet eens een systeem om die kinderen te registreren of weer bij hun ouders te brengen.

Beste_Landgenoten | 20-06-18 | 01:36

Ziek beleid. Heel erg eng dit.

rachid82 | 18-06-18 | 17:58

Hadden wij Trump maar als president.

Oepsie1234 | 18-06-18 | 17:56

Ja hoor, NPO1 gaat weer los, ze verzinnen ter plekke de meest erge dingen om Trump weer onderuit te halen, psychologen en psychiaters zitten meteen aan tafel met hun achterlijke linkse duiding van schade aan al die kinder breintjes. Reken maar dat vanavond Nieuwsuur en hun Trump bashende correspondent tekeer gaan.

lanexx | 18-06-18 | 17:55 | 1

Jij hebt je jeugd in een kast doorgebracht, dat weet ik. Daarom zeg je zulke dingen. Het is je vergeven, je kunt t niet helpen

Beste_Landgenoten | 20-06-18 | 01:38

Ha haaa en nu lees ik dat Rutte op 2 Juli bij Trump op audiëntie mag komen. 'k zie de Donald en Melania elkaar al aankijken, wat moet die man hier nou?

Munchhausen | 18-06-18 | 17:44

Wordt het stilaan geen tijd dat wereldbewoners op grote schaal aan de anti-conceptiepillen beginnen? voor iedereen beter.

BosrandDirk | 18-06-18 | 17:24 | 3

als we nu eerst beginnen met Afrika en het Midden Oosten.. daar is men namenlijk erg van de grote families. In de rest van de wereld weet men dat hoe meer nakomelingen, hoe meer mondjes er dienen te worden gevoed en lijfjes dienen te worden gekleed.. en dan hebben we het maar niet over de kosten van onderwijs en zorg voor elk lief klein dochtertje of zoontje meer..

fikkieblijf! | 18-06-18 | 17:41

Meest zinnige opmerking die je tussen alle reaguursels kan vinden. Mensen snappen nog steeds niet dat er teveel mensen op deze bol rondlopen. Misschien zou verplichte castratie een oplossing zijn. Maar ook de Chinezen hadden hier een goede oplossing voor. Gewoon een max van 2 kinderen. zo hou je 'Lebensraum' en bespaar je veel geld met de kinderbelasting. Alleen mensen die op de kinderbelasting uit zijn nemen meer dan 2 kinderen. Wil je er meer? Betaal daar dan lekker zelf voor.

Geitekeutel | 19-06-18 | 01:03

Wat jammer dat jouw ouders niet wat oplettende waren, het had ook zomaar een overbodige consument kunnen schelen. Nu zit de wereld er maar mee.

Beste_Landgenoten | 20-06-18 | 01:39

Misschien is het mogelijk dat de EU deze kinderen samen met de ouders kan laten invliegen en hen een leven zonder financiële zorgen kan bieden. Als ze ongelimiteerd Afrikaanse vluchtelingen binnen laten, dan hebben Mexicaanse vluchtelingen toch ook zeker recht op onze voorzieningen? Welkom in ons land en onze voorzieningen zijn voor iedereen.

LolaBabooshka | 18-06-18 | 17:23 | 3

klopt, half Afrika is onderweg naar Juerope.. ze varen met onze veerdiensten langs de kusten van Afrika o.a Marokko en nemen de afslag richting Europa ipv de afslag naar de broeders in S.A. wetende dat die hun broeders en zusters niet laten aanmeren!

fikkieblijf! | 18-06-18 | 17:43

Ja, je hebt gelijk, goed idee voor de: 'Eurodame help' de EU propoganda Elf, bedoeld voor vluchtelingen, daar zie je precies hoe het (brein van de EU masters) in zijn werk gaat (even googlen, je lacht je rot, zo cringy!) Dus lekker antitrumpen met optevangen Mexi's
Want ik heb nog een sombrero op zolder en ik lust graag Jalapeñapepers en maïs, welkom welkom, laten we een petitie starten!
Taco taco taco, taco taco makes the world goes round.

kleurdoosje | 18-06-18 | 19:08

... propaganda...

kleurdoosje | 18-06-18 | 19:10

Not found.

Bat-Adam | 18-06-18 | 18:49

Meer dan 25 jaar geleden rondreis door Zuid-West Amerika gemaakt.
Toen waren de gevolgen van de influx uit Midden-Amerika en Mexico al duidelijk te zien.
2 Jaar geleden dezelfde reis gemaakt door Arizona-New Mexico-Utah en het Zuiden van Californië.
Wij waren volkomen gedesoriënteerd,meenden dat we een verkeerde reis hadden geboekt en wel naar Mexico.
Bijna geen blanke Amerikaan in sight.Steden/dorpen /gehuchten volledig gemexicaniseerd.
Is allemaal leuk en aardig, maar als deze invasie samen gaat met de
de verspreiding van de meest beruchte bendes uit Midden-Amerika en Mexico in de VS dan kan ik de gedachtengang van Trump wel begrijpen.

linus | 18-06-18 | 17:04 | 3

Los van die bendes, is de Mexicanisering ook volstrekt onwenselijk.

kempenaer | 18-06-18 | 17:09

Blanke amerikanen zijn NU al in de minderheid....

BenPakdee | 18-06-18 | 17:11

@BenPakdee Dacht van niet hoor, of heb je een link oid?

SuqMadiq | 18-06-18 | 17:24

Waarom heeft niemand het over het feit dat je schijtouders bent als je überhaupt willens en wetens het risico neemt om te worden gescheiden van je kind(eren) door te proberen illegaal een land binnen te dringen. Alsof het zo uitzichtloos is in Mexico.

Schulzie | 18-06-18 | 17:01 | 1

Nee Mexico is het paradijs. En misschien wisten deze mensen nog niet van deze maatregel. En dan nog.

Beste_Landgenoten | 20-06-18 | 01:41

Ik lees net dat Rutte 2 Juli naar Trump vliegt, om het o.a. over vluchtelingen te hebben. En hij neemt dat PLO-mormel van een Kaag mee. Echt zin om Trump even in te seinen dat hij dat terroristenkechje preventief in Guantanamo moet droppen voor zeg, een jaar of 10/15. Het mens heeft bijna 14 mio aan terreurgeld overgeboekt aan Abbas en dat is strafbaar volgens ons WvS.

Graaisnaaiert | 18-06-18 | 16:53 | 3

reaguursel van de dag !

Hurdy Gurdy Man | 18-06-18 | 17:11

Rutte gaat die 'lomperik' Trump even de waarheid zeggen.
Trump komt echter niet uit een ei.

BosrandDirk | 18-06-18 | 17:13

BosrandDirk | 18-06-18 | 17:13 Rutte is het stadium van zijnde een ei
nog steeds niet ontstegen.

getzappad | 18-06-18 | 18:41

Dan kunnen ze in ieder geval niet verkracht en geslagen en vernederd worden door andere (oudere) asielzoekers zoals dat vaak in Europa gebeurt.

BoerinFrance | 18-06-18 | 16:52

We zouden die immigranten ook kunnen behandelen als sollicitanten
bij een bedrijf.
Wat zijn uw vaardigheden, wat voor opleiding heeft u gehad en hoe dacht
u hier in uw onderhoud te kunnen voorzien.
We hebben momenteel geen vacatures voor geitenhoeders, en meisjes
genitaal verminken is geen erkend beroep in ons land.
Hoe denkt u uw sterilisatie te betalen?
U heeft een hekel aan blanke mensen, waarom wilt u dan hier komen
werken voor blanke mensen?
Nee die schapen in de wei zijn geen gratis voedsel voor iedereen
die honger heeft, of een feestje wil vieren.
Openbaar vervoer is niet gratis, ook niet voor minderheden.
En varkensvlees is gewoon dagelijks voedsel, als u dat niet
prettig vindt solliciteert u toch ergens anders.

Dahaaag, en veel succes in uw verdere carrière.

getzappad | 18-06-18 | 16:49 | 1

Je zou het inderdaad heel zakelijk en pragmatisch moeten benaderen, maar daar houden linkse borderliners niet van, die kicken op sentimentaliteit, theater en hysterische taferelen.

kempenaer | 18-06-18 | 17:08

Effectief middel, veel gelukszoekers zullen hierdoor afgeschrikt worden. Ik zeg doen.

Mather | 18-06-18 | 16:48 | 2

Volkomen eens. Vroeger werden piraten op de stranden opgehangen tot ze vanzelf uit de galg vielen. Hielp ook goed.

BenPakdee | 18-06-18 | 17:13

Schiet dan gewoon een paar kleine kinderen voor de ogen van hun ouders dood. Als je toch flink wil afschrikken, nietwaar? Ik bedoel, wat heb je als land nog te verliezen aan moraliteit? Of een hek onder stroom, jammer dan voor die kinderen die nog niet kunnen lezen.

Beste_Landgenoten | 20-06-18 | 01:43

Emotie heeft weer de linkse jankerds in de tang.

lanexx | 18-06-18 | 16:48 | 2

Vooral valse emotie met halve waarheden.

marjen | 18-06-18 | 16:52

Hè ja. Nee gewoon hard zijn. Jammer van die kinderen, moeten ze ook maar niet met hun ouders mee gaan. Eigen schuld toch?

Beste_Landgenoten | 20-06-18 | 01:44

Oh dan is het niet erg. Ik snap het. Een ander deed het ook al. Top argument.

Beste_Landgenoten | 20-06-18 | 01:45

"In 1950 bestond de totale bevolking van Afrika uit 229 miljoen mensen. Nu zijn dat 1246 miljoen mensen. De bevolking van Afrika zal doorgroeien naar meer dan 2 miljard in 2050 en naar 4 miljard in 2100."

Zeg het maar. Wat gaan we ermee doen? Dit zijn de discussies waar we het over moeten hebben. En nee, als het daar 'beter' gaat dan betekent het niet dat er minder animo is om hierheen te komen, het is juist het tegenovergestelde. Hoe rijker of hoe meer je kan, des te sneller wil je daar weg en hierheen. Dus zeg het maar.

Rest In Privacy | 18-06-18 | 16:33 | 4

Supersimpel. De enige ontwikkelingshulp die nog wordt gegeven zijn voorbehoedsmiddelen, gratis sterilisaties en desnoods een leefgeldje als je helemaal geen kinderen neemt. Is het in 1 generatie opgelost.

BenPakdee | 18-06-18 | 17:14

Verplichte castratie!

Geitekeutel | 19-06-18 | 01:06

Begin maar met zelfmoord. Dat is er al eentje. Oh wacht, dat is natuurlijk niet de bedoeling, het zijn die anderen die moeten verdwijnen... Sorry ik snap het.

Beste_Landgenoten | 20-06-18 | 01:46
▼ 1 antwoord verborgen

Kinderen meenemen als je illegaal de grens van Mexico/VS oversteekt, hoe humaan is dat. En worden die illegalen, als ze gepakt zijn, opgesloten? Moeten de kinderen daar dan bij?

marjen | 18-06-18 | 16:32 | 1

Als ik en mijn vrouw samen de wet zouden breken, worden wij zonder pardon in de bak gegooid en ons kind bij een pleeggezin ondergebracht.

Wij worden dan dus gelijk van ons kind gescheiden, en iedereen zou dat normaal vinden. Waarom is dat dan niet normaal voor illegale immigranten die opgepakt worden?

quantumcollider | 18-06-18 | 16:41

et alors? heb mijn kinderen tot hun 10de in de kast gestopt en dan los gelaten. gaat prima, hebben ze helemaal geen trauma van. je kan af en toe eens kijken of ze al wat volwassen zijn en als het niet zo is, hup, de kast weer in. zo was ik van mijn derde jaar al volwassen op die manier. ben er mijn moeder nog dankbaar voor. is gewoon goed voor je creativiteit. je mag natuurlijk niet vergeten het potje te verversen en eten en drinken te voorzien. want dat zou misschien wel kindermishandeling zijn volgens een D66-rechter.

Zyprexa20mg | 18-06-18 | 16:30 | 2

Wat loop jij nou te bazelen?

kempenaer | 18-06-18 | 17:02

@kempenaer
Hij is z’n Zyprexa vergeten in te nemen...

Berbarossa | 18-06-18 | 17:19

Dit is vooraf bekend. Het zijn de ouders die deze kinderen in deze situatie brengen.
De laatste tweet van Trump is goed, durf het te benoemen, het gaat hier ook gewoon niet goed met gelukszoekende immigranten.

BozePaarseMan | 18-06-18 | 16:27 | 2

Inderdaad. Je weet waar je aan begint als je illegaal wilt zijn. Het zijn die ouders die hun kinderen blootstellen aan gevaar.

marjen | 18-06-18 | 16:34

Precies. Het zijn de ouders die de kinderen mee nemen. Maar je straft als land die kinderen. Dat is inhumaan. Als je niet snapt waarom begrijp je niet wat moraliteit is. Maar dat zal ook wel niet.

Beste_Landgenoten | 20-06-18 | 01:49

Als Europa een muur had dan zouden onze leiders de migranten in laten vliegen.

LuckyGirl | 18-06-18 | 16:25 | 2

Zoiets als de boot ontzeggen als je terug gestuurd word ?

arealpatriot | 18-06-18 | 16:36

Als Europa een muur zou hebben zouden onze leiders niet meer onze leiders zijn.

Manson666 | 18-06-18 | 20:19

Sinds de MSM het over 'kinderen' had bij al die ruim-volwassen migranten die naar Europa kwamen, neem ik elke bewering over 'kinderen' in migrantenkampen met een grote korrel zout.

Hier is overigens een interessant stukje over hoe kindermigranten opgesloten werden onder Obama:
threadreaderapp.com/thread/1008514099...

quantumcollider | 18-06-18 | 16:24

Regels door Obama ingevoerd (net zoals de muur bij Mexico), dan nu lekker Trump bashen!

brabantman | 18-06-18 | 16:22 | 1

Stond verbaasd naar te kijken. Voormalig President met Nobelprijs voor de vrede heeft deze regels ingevoerd.

Trumme | 18-06-18 | 16:36

NPO legt het even anders uit, op TT125 lees ik dat deze regel pas sinds enkele weken geldt, dus geven ze kennelijk Trump de schuld van alles.
'Sinds enkele weken wordt iedereen die de VS illegaal binnenkomt, behandeld als crimineel. Kinderen worden bij de ouders weggehaald en in opvangcentra gestopt'

BosrandDirk | 18-06-18 | 16:20 | 1

Daar gaat het in Beieren nu ook over; illegaal zonder papieren de Duitse grens oversteken is daar gewoon strafbaar maar werd door Merkel gedoogd. En daar zijn de Beiers klaar mee.

Trumme | 18-06-18 | 16:39

Trump in een kenmerkende tweet: "The people of Germany are turning against their leadership as migration is rocking the already tenuous Berlin coalition. Crime in Germany is way up. Big mistake made all over Europe in allowing millions of people in who have so strongly and violently changed their culture!"

Helemaal eens. We zitten alles weg te geven wat onze voorouders op gebouwd hebben om tegen onszelf te kunnen zeggen: "maar we deugen". Trump is meer en meer de laatste kans voor de westerse samenleving. Alleen wordt het in de VS hoogstens een Spaanstalig, middelmatige samenleving, hier in Europa wordt het op z'n best een derde wereldland met gated communities waarachter de oorspronkelijke bevolking gaat wonen (autochtonen verlaten de grote steden na hun dertigste ook al en masse). Totdat die gated communities, net als in Z-Afrika, ook vallen.

Rest In Privacy | 18-06-18 | 16:14 | 4

De Duitsers hadden Europa nooit opnieuw mogen leiden.
Een bevolking met een gigantisch collectief schuldcomplex.
Die zijn mentaal ziek.
Die willen uit alle macht deugen.
Allemaal vanwege de concentratiekampen.
Duitsland had pas iets mogen zeggen als ze daar overheen waren.

kempenaer | 18-06-18 | 16:59

Waarmee ik voor alle helderheid de verschrikkingen van de concentratiekampen niet wil bagatelliseren, integendeel. Hedendaagse Duitsers hebben daar echt geen schuld aan. Dat waren de voorouders van een aantal.

kempenaer | 18-06-18 | 17:00

@ kempenaer | 18-06-18 | 17:00

Volledig doorgeschoten naar de andere kant, tijd voor een evenwicht in Duitsland.

sprietatoom | 19-06-18 | 01:47
▼ 1 antwoord verborgen

Maar... Maar.. kinderen. Ja dit krijg je van het stelselmatig negeren van imigratieproblematiek. Dit speelde al sinds bush, Obama, maar nu kunnen we lekker deugen tegen trump.

Nu ken ik niet alle details van Amerikaanse detentiekampen, maar als dit als argument gebruikt gaat worden om "ze dan maar binnen te laten" stinkt er wat.

Sceptische_autist | 18-06-18 | 16:12

De kindjes hoeven geen ellende te ondergaan. Ouders moeten gewoon in hun eigen land blijven en niet illegaal de grens over gaan. En de zieligheidsindustrie moet dit heilloze proces niet blijven stimuleren met hun emo-praatjes. Het lijkt er meer op dat de zieligheidsindustrie en de linkse fluimen de ellende en wantoestanden misbruiken om zich weer eens lekker anti-Trump op te kunnen stellen.

Fijnstoffer | 18-06-18 | 16:12 | 1

En toch sluit je als VS die kinderen dan niet op weg van hun ouders. Ondanks alles blijf je als land humaan, wat het ook kost. Zet anders die gaskamers ook maar weer neer.

Beste_Landgenoten | 20-06-18 | 01:51

Goh, in de VS heeft nu ook z'n eigen Alan Kurdi hoor

NasiGordon | 18-06-18 | 16:12

Het zijn de ouders/smokkelaars die bewust dit risico nemen. Mexico zou ook verantwoordelijkheid kunnen nemen door de kinderen op te vangen, het liefst al voordat ze proberen illegaal de grens over te gaan.

Anders maar haast maken met de muur.

Luckystriker | 18-06-18 | 16:06

Maar ik begrijp dat die Rusland- en Stormy-plaat bij de MSM eventjes niet meer werkt?

Rest In Privacy | 18-06-18 | 16:03

Nou dan hebben we geen enkele andere keus dan de grens wijdopen zetten, niet GS? /sarc

We mogen ze niet scheiden, we mogen ze niet samen met de ouders opsluiten, want "inhumaan". Dus de enige andere keus is onbeperkt vrij rond laten lopen en de autochtone burgers van de VS (of NL) vierkant in het gezicht laten uitlachen over hun ruggegraatloze overheid die capituleert voor elke zilte traan. In tegenstelling tot de regimes waar ze vandaan komen waar een mensenleven spotgoedkoop is.

En vervolgens is het heel zielig dat ze geen baan kunnen vinden of dat die banen zo weinig opleveren dankzij die enorme toeloop van goedkope arbeidskrachten, dus moet de belasting maar even onbeperkt opgeschroefd en alle sociale zorg en ziektekostenverzekering tot op het bot versoberd voor bestaande bewoners, om ruimte te maken voor de nieuwe mensen die het minder hebben. Ook heel leuk voor alle Amerikaanse en Nederlandse kindertjes natuurlijk.

Zoals gewoonlijk wint rauwe, domme emotie het weer eens van het gezond verstand. Ook al zijn de gevolgen van het luisteren naar die misplaatste sympathie vele malen erger, met name voor de Eerste Wereld en haar kinderen die het straks even slecht gaan krijgen als de Derde, de chantage is voor de armen van geest gewoon te sterk en het leed te zalig om niet uit te buiten.

Maar goed, het was fijn een krap eeuwtje bijna een soort beschaving, vrijheid en welvaart te hebben gehad in een beperkt deel van de wereld. Nu moeten we de ellende blijkbaar weer eerlijk gaan delen en allemaal in geestelijke, culturele en fysieke armoe gaan leven. Want het is zo zielig als die Derde Werelders dat allemaal maar in hun eentje moeten doen, met hun corrupte overheden, etnisch en sektarisch verdeelde populistenpolitiek, lak aan eigendomsrechten, vrouwen als tweederangs broedmachines zien, kinderen fokken als oudedagsvoorziening, homo's en andere minderheden (behalve het eigen groepje) allemaal maar niks vinden en gebrek aan iedere prikkel om productief en zelfstandig te zijn.

Dat daverend succes, die superieure cultuur, inclusief er geen been in zien je bloedeigen kind het risico op verdrinking of een trauma in een jeugddetentiecentrum te bezorgen in ruil voor cash, mogen ze nu even gaan exporteren naar ons. Want wij hebben te weinig problemen en zij teveel. Logisch toch?

Gelukkig heb ik geen kinderen. Die zouden immers door deze koekoeksjongen hun nest uitgedonderd worden. Als die ouders al geen greintje medelijden met hun eigen kroost hebben en hen als een wapen of blanco cheque zien, hoe zouden ze denken over de onze?

Wol | 18-06-18 | 16:00 | 8

Well spoken good sir!

Basil Fawlty | 18-06-18 | 19:10

Amen

Geitekeutel | 19-06-18 | 01:09

Ik begrijp inderdaad dat je geen kinderen hebt anders zou je dit niet schrijven.

Beste_Landgenoten | 20-06-18 | 01:52
▼ 5 antwoorden verborgen

Er is vandaag nieuwe informatie vrijgekomen over Daca kinderen. Veel criminele illegalen zijn toegelaten door Obama in de VS.

Maar daar hoor je de gevestigde media niet over.

"Nearly 60,000 immigrants with arrest records -- including 10 accused of murder -- have been allowed to stay in the United States under the Obama-era Deferred Action for Childhood Arrivals (DACA) program, the Department of Homeland Security (DHS) revealed Monday."

Kaskensj | 18-06-18 | 15:57

Een kind is geen verlaat-de-gevangenis-zonder-te-betalen-kaartje. Niet illegaal de grens oversteken en zoiets gebeurt je niet.

Rest In Privacy | 18-06-18 | 15:57

IMHO heel simpel - de migratie naar het Westen is oorlog op een laag pitje. Immers, het land van een ander tegen diens wil binnendringen is een daad van oorlog, of zie ik dat nou verkeerd. Het antwoord is 'low intensity'. Er wordt nog niet geschoten of gebombardeerd aan de grens, toch?

DebraCadabra | 18-06-18 | 15:55 | 4

Er vindt inderdaad een stille en gestage genocide plaats op de autochtone Europese bevolking plaats. Geëntameerd door verraderlijk links en invloedrijke moslims in het Midden-Oosten die uit zijn op de vruchtbare Europese delta.
Voldoende onderbouwing voor.
Resolutie van Straatsburg 1975
ejbron.wordpress.com/2015/02/15/de-re...
Coudenhove Kalergi plan
ejbron.wordpress.com/2017/09/10/het-c...

kempenaer | 18-06-18 | 16:56

kempenaer
nee, het zijn de bankiers families welke dit creeren. dezelfde mensen welke 60-100 miljoen russen hebben afgeslacht, dezelfde welke israel gecreerd hebben ten koste van 2 jaar langer ww1. dezelfde welke het verdag van versailles hebben opgesteld. wie zijn er verantwoordelijk? de mensen welke de geldpers + msm + onderwijs in handen hebben. must read, kevin mcdonald - culture of critique

blabla9899 | 18-06-18 | 17:04

Het blijft onwaarschijlijk dat het grootste deel van onze bevolking niet ziet dat we het 'paard van troje' hebben binnengehaald. Ik ga het niet meer meemaken dat de boel uit de hand gaat lopen. Maar hoop dat de eerste slachtoffers de mensen zijn die dit veroorzaakt hebben.

Geitekeutel | 19-06-18 | 01:14
▼ 1 antwoord verborgen

.. maar goed. Misschien is het wel veiliger voor de kinderen om gescheiden te worden van wat voor hun ouders doorgaat. Kinderhandel is echt niet iets waar immigranten of linkse menschen vies van zijn.

Jan Passant mk2 | 18-06-18 | 15:50 | 2

Gestrekt been, plus één.
Kinderhandel is een links verdienmodel.

LuckyGirl | 18-06-18 | 16:01

Als het linksch uitkomt is vrijwel alles geoorloofd. Hypocrisie is typisch voor deze doctrine.

kempenaer | 18-06-18 | 16:47

Hard maar fair, illegaal? Oppakken en met kinderen er weer uitzetten. Als hiervoor een tijdelijke scheiding plaats moet vinden om het proces soepel te laten verlopen dan lijkt het mij geen probleem.
Begrijp uit de panelen dat dit toepassing is van Democrtische/Dronebama wetgeving, schijnbaar niet bekend bij de Nederlandse gütmensch. Mooi voorbeeld van gaan handhaven en toepassen wat je afgesproken hebt, enige mogelijkheid om de boodschap over te brengen; werk aan een betere toekomst in uw eigen land.

bwanabanjo | 18-06-18 | 15:49

Die laatste is van de tijd van Obama, wat ook de periode is van de foto's van de kooien ...
Het is al jaren de policy: kinderen worden niet gearresteerd, hun ouders wel. Dat gebeurd niet als de families gewoon asiel aanvragen bij de grens. In dit geval worden beide ouders opgepakt en aangeklaagd, de kinderen worden onder jeugdzorg gesteld. Dat waren er echter zoveel dat (onder Obama al) er speciale opvang geregeld moest worden.
Kortom een beetje fake news.

Dr.Jay | 18-06-18 | 15:48

Triest voor die kinderen dat ze ouders hebben die dit soort risico’s met ze nemen.
Massa immigratie zorgt alleen maar voor enorme onrust en problemen.
Het moet volledig gestopt worden, wereldwijd.
Vluchtelingen alleen maar in de eigen regio opvangen.
Geen Afrikaan of moslim meer naar Europa.
Hadden wij maar leiders als Trump en Poetin, in plaats van die onverantwoordelijke wegkijkers als Merkel en Juncker en hun slaafse zwakke poedel Rutte.

kempenaer | 18-06-18 | 15:48

Onder Obama gebeurde dit ook................. maar toen waren de media stil.

Het is standaard beleid dat kinderen worden gescheiden van hun ouders als de ouders illegaal het land proberen in te komen.

Een tijdje terug was er ophef over foto's over die kinderen. Later bleek dat die foto's uit 2016 waren toen Obama President was. Toen hoorde we niets meer over die foto's.

Overigens is het precies wat Trump zegt. Over de vele misdaden die door de illegalen worden gepleegd horen we de media niet. En nu maken ze ophef omdat ze iets hebben gevonden om Trump aan te vallen.

"Why don’t the Democrats give us the votes to fix the world’s worst immigration laws? Where is the outcry for the killings and crime being caused by gangs and thugs, including MS-13, coming into our country illegally?"......... President Trump

Kaskensj | 18-06-18 | 15:47

In Europa komen die mannen allemaal redelijk separaat van hun kinderen en vrouw hierheen. Dan is het ineens geen probleem.

Premier Trutte | 18-06-18 | 15:47 | 3

Dat gaat in Europa dus nog wel veranderen als vluchtelingen bedenken dat ze kinderen kunnen gebruiken om de invasie te laten slagen. Het wachten is tot de liberalen in hun linkse grachtenpandjes persoonlijk last krijgen van de vluhtelingenstroom.

Ton8695 | 18-06-18 | 15:53

Liefst komen de vrouwen hier zwanger heen, dubbele emowaarde.

LuckyGirl | 18-06-18 | 15:57

Ja, ik hoorde ook een paar verkrachte Nederlandse vrouwen roepen dat ze er hun buik van vol hadden.

Premier Trutte | 18-06-18 | 17:01

Zoals anderen terecht stellen zijn de guurders beter geïnformeerd dan GS.
Voordat ik zou reageren met "Dit is het slechtste plan van Trump ooit" heb ik eerst alle reacties gelezen.
Hulde, reaguurders, ik ben helemaal bijgepraat.
Dit zou de EU ook precies zo moeten doen en tegelijk realiseer ik me dat onze watjes in Brussel dit nooit zouden durven.
Ik hoor het gesnik en gesnotter van Franske al van hier.

LuckyGirl | 18-06-18 | 15:46

The world is dumbing down!

Ton8695 | 18-06-18 | 15:46

Het zijn kinderen dus vervallen alle regels en wetten. Carte blanche. Vreemde redenatie. Allemaal emotie. Iets waar in een andere context altijd gillend "onderbuikgevoelens" of "populisme" word geroepen. in dit geval is dat dan weer geen populisme. Want kinderen.

Dit laat inderdaad niet de beste kant zien van mensen. Maar als het volwassen mensen betreft (16 en ouder? of waar ligt die grens) is het ook geen mooi plaatje. Ik vind dit niet erger dan het ander. Ergens moet een grens getrokken worden. Mensen begrijpen dat ze niet mogen komen, ze wéten het, en komen toch, ze hebben dus verantwoordelijkheid. Nogmaals het is klote dat het zo moet. Echt heel jammer.

Dutchbeaurouge | 18-06-18 | 15:42 | 1
-weggejorist-
LuckyGirl | 18-06-18 | 15:54

Schrijnend, maar wel iets dat al sinds 2012 gebeurd. Het is aan Trump om deze situatie beter te maken, ook al is het dan ontstaan in de tijd van zijn voorganger Obama. Volgens Trump komt dit omdat de democraten geen deal willen maken, maar aangezien hij een executive-order kan gebruiken is dat politieke kolder. Mooi man, zo'n verdeelde wereldmacht!

Dannydekr 2.0 | 18-06-18 | 15:42 | 1

nee dat kan hij helemaal niet doen. en executive orders zijn vaak tijdelijk van aard en zullen niet in een wet veranderen omdat het niet door het huis en de senaat gaat. Hussein Obama is begonnen met het left right en center vervaardigen van excecutive orders omdat hij geen meerderheid meer had. net zoals het daca propbleem nu mooi op trump zijn bordje is gekomen. Trump will aanpassing van de WET en daar is zowel senaat als house approval voor nodig, maar alle democraten zullen tegen blijven stemmen en in de senate heb je in veel gevallen een 3/5 meerderheid nodig (absolute majority). Trump is inderdaad het puin aan het opruimen van het miss management van de vorige president(en)

Captain_Dipshit | 18-06-18 | 15:55

dit beleid is er al sinds jaar en dag. maar ja, de democraten moeten trump bashen, ook al was/is de situatie al jaren dezelfde. maar tis een goede reden om de grens te sluiten en niemand binnen te laten. geen kinderen, geen ouders, niemand

blabla9899 | 18-06-18 | 15:42 | 4

@sjefke7807
de msm in de US is dusdanig absurd geworden dat het nu tegen ze keert. hun geloofwaardigheid hebben ze voor velen totaal en compleet verspeeld en dit vertrouwen krijg je niet meer terug. das de ironie, hoe harder ze schreeuwen des te meer mensen/volgelingen ze kwijtraken. je ziet het nu langzaam, had 50 jaar eerder gemoeten, ook in de EU gebeuren. maar ja, tis al te laat. w-europa is fckd, ik geef het 20-25 jaar.

blabla9899 | 18-06-18 | 16:02

@blabla9899 | 18-06-18 | 16:02 |
We zijn het volledig eens. Zie recent nog toen hij het had over "those animals" waarmee hij doelde op de leden van MS-13, één van de meest barbaarse bendes die in Midden/Zuid-Amerika huis houden. Nu dus ook op de straten van de US. Maar de MSM verdraaide het zo dat het leek alsof hij het had over álle migranten. Wat een aperte leugen was. Hetzelfde met dit. Obama voerde uit wat al onder de Bush-administratie in het leven was geroepen. Waar was toen de ophef? Tumble weed, bijtjes, krekels.... Want Odrama was de gezalfde, de Heiland. Níets kon de man verkeerd doen, zelfs niet toen hij zo'n beetje het gehele M.O. in brand zette. Waarvan wij hier nu nog steeds met de fall-out zitten.

En ik denk dat het hier in Europa geen 20-25 jaar meer duurt. Het kólkt werkelijk onder de oppervlakte in een hoop landen. Mensen zijn, of beginnen het spuugzat te worden. O.a. in de UK zie je soms al iets daarvan aan de oppervlakte komen. Zo ook in Duitsland. Er hoeft nog maar iets te gebeuren en het kon wel eens zijn dat die vulkaan tot uitbarsting komt.

Sjefke7807 | 18-06-18 | 16:20

@sjefke
tja. wanneer de blanke autochtone man zich gaat organiseren dan kan het heel snel, al dan niet op geweldadige wijze, opgelost worden. dit is de reden waarom de blanke man er zo onder gehouden wordt. kijk bijv naar rijswijk=noordverordening, terwijl marokkanen jaren de buurt onveilig kunnen maken. al 50 jaar krijgen immigranten carte blanche van de elite. de autochtoon wordt zwaar onder druk gezet. de bankiers elite/khazaren weten dat de blanke man het enige is waarvoor ze moeten vrezen. wij hebben het geld,technologie en hersens welke de afrikaanse/MO immigranten niet hebben. daarnaast zijn wij in staat om de centrale banken over te nemen en een nieuw financieel systeem te creeren=meest belangrijk. tja, uiteindelijk draait alles om mindcontrol. kevin mcdonald - culture of critique

blabla9899 | 18-06-18 | 17:00
▼ 1 antwoord verborgen

"Nearly 2,000 children have been taken from their parents since Attorney General Jeff Sessions announced the policy, which directs Homeland Security officials to refer all cases of illegal entry into the United States for prosecution. "
Bovenstaand besluit dan maar aanpassen. Dit doe je gewoon niet. Wie aan deze situatie schuldig zijn of mede schuld dragen vind ik in deze minder relevant.

KeesRoeiboot | 18-06-18 | 15:39

Het is allemaal de schuld van Obama.
Uiteraard niet van Trump.

Alles wat verkeerd gaat ligt aan Obama (of Hillary als het heel erg fout gaat)
Alles wat goed gaat ligt aan Trump natuurlijk.

Beste_Landgenoten | 18-06-18 | 15:35 | 2

Focus vooral op de schuldvraag zodat het probleem minder zichtbaar wordt.

BozePaarseMan | 18-06-18 | 15:55

In dit geval was het de schuld van Bush. En Obama heeft daar 8 jaar lang niets aan gedaan. En dus is het uiteraard niet de schuld van Trump. Soms kan het heel simpel zijn, zoals in dit geval.

Eagle0511 | 19-06-18 | 08:01
-weggejorist-
Deflatiemonster | 18-06-18 | 15:35 | 2

Er zit hier verdikkeme toch geen redacteur in een witte onderbroek he?

BlowingBubbles | 18-06-18 | 15:33

Hoor ik hier hormonen praten...?

Kanarie_Geil | 18-06-18 | 15:31 | 1

Lelijk taaltje wel.

VeelTeSteil | 18-06-18 | 15:32

Die foto lijkt wel een scene uit de maze runner.

Sunir | 18-06-18 | 15:28 | 1

Aan hun tuniek te zien, gaat het weer om een goed georkestreerd protest, je wordt er elke dag weer mee geconfronteerd.

FreeVogelaar | 18-06-18 | 15:39

Als mensen werkelijk zo verontwaardigd zijn...
.
Zou vooral de Mexicaanse regering (en anderen) onder vuur liggen voor het wanbeleid dat mensen doet vluchten. Zou vooral de Mexicaanse bevolking gehekeld worden voor de onbalans in voortplanting en verdien/zorgvermogen. Zou er gepleit worden voor internationaal militair ingrijpen in Mexico om kartels en overheid in het gareel te krijgen. Zouden er wereldwijde verzamelacties gehouden worden om zoveel mogelijk anticonceptie naar Mexico te krijgen.
.
En ga je niet mensen, die uit zorg om hun eigen kinderen en hun vermogen om die kinderen een toekomst te blijven geven, afbranden om dat ze dat uiten en willen dat hun overheid voor hen in de bres springt.
.
Als je dat wel doet ben je een misselijk makend excuus voor een mens, een soort minderwaardige emotokkie gedreven door symboolhuilbuien en zelfbevlekking.
.
Het is maar te hopen (en hoogstwaarschijnlijk) dat zulks zelf geen kinderen heeft of krijgt.
.
Voor mensen van goede wil en inborst; vertrouw nooit een kartellikkertje..
.
NB Dit is een template-respons waar slechts wat begrippen zijn omgekeerd. Als zij het mogen...

Parel van het Zuiden | 18-06-18 | 15:27

Ik begrijp de graagte waarmee het linkse gespuis deze manier van doen met "migrantenkinderen" op rekening van Trump willen schuiven.
Hoewel deze regeling ontstond onder de linkse Heiland 0bama gaat dat feit uiteraard zwaar overschreeuwd worden. Net als de eerste filmpjes van migrantenkinderen in een soort van hondenhok. Bleken dus filmpjes uit den tijd van de goddelijke Barry Soetoro, maar dat kan je dus niet uitleggen aan een kwaaie linkse aap, dat beest zou je dan zeker aanvallen.

En Melania is de laatste tijd ook al heel wat keren doelwit geweest van linkse laster & leugens. Fake News.

Jan Passant mk2 | 18-06-18 | 15:26 | 2

Die foto's van kinderen in een hok tijdens de Obama jaren waren idd schrijnend. Helemaal triest is dat ze waarschijnlijk nooit waren gepubliceerd als men niet eerst had geprobeerd om Trump ermee zwart te maken.

E-Burke | 18-06-18 | 15:33

Ik begrijp dat de regeling ontstond onder Bush.

LuckyGirl | 18-06-18 | 15:49

Wel heel toevallig dat dit nu opeens aan het licht komt...

Kartelmaster2000 | 18-06-18 | 15:26

Ehm...waar vluchten deze mensen nou eigenlijk precies voor? En hebben zij legaal de grens met de VS overgestoken?

Ik zou eerst wat research doen voordat ik wat zou plempen...

RenHoek | 18-06-18 | 15:21 | 1

Deze mensen vluchten omdat zij in een poepgatland wonen. Waarom dat land een poepgatland is? Dat is een vraag die je niet mag stellen omdat je dat zelf eerst moet ondervinden wanneer de immigranten uit de poepgatlanden in je straat komen wonen en er in een mum van tijd een poepgatstraat van maken.

De vijanden van de westerse samenleving gebruiken deze immigranten bewust als wapen om de westerse samenleving te vernietigen, geen zee van valse tranen of echt bloed gaat ze daarvoor te hoog.

Jan Passant mk2 | 18-06-18 | 15:39

De muur Ronaldo was er wel, en onder Obama gebouwd. Zoek maar op.

RenHoek | 18-06-18 | 15:19

Het is wachten op het eerste land dat de VS binnen gaat vallen om humanitaire hulp en democratie te brengen.

Ares | 18-06-18 | 15:19 | 2

Ik was vorige week nog in NYC. Exact 0 hoofddoekjes gezien, geen gesis op straat, geen ellende, gewoon gezellig. Nee, in NL is het veeeeel beter.

despecialist | 18-06-18 | 15:22

U deed ook een wandeltocht Bronx of Queens?

menage | 18-06-18 | 15:32

Het scheiden en opsluiten is al een humane maatregel, er zou ook geschoten kunnen worden op deze inbrekers die net als in Afrika en Europa door mensenhandelaren worden ingezet. Inmiddels prostitueert de zwakzinnige Georgina Verbaan ook al met dit onderwerp om aandacht te trekken en haar uitgewoonde doos te vullen. www.telegraaf.nl/entertainment/218369...

Genoegelijk | 18-06-18 | 15:18 | 4

Die verbaan heeft toch ook al de Ghana leeftijd bereikt?

Mark_D_NL | 18-06-18 | 15:27

Mark_D_NL | 18-06-18 | 15:27
Of Gambia.

VeelTeSteil | 18-06-18 | 15:33

Georgina Verbaan is een borderliner. Die neem ik bij voorbaat niet serieus, die hebben begeleiding nodig. Behandeling is niet mogelijk bij deze ziekelijke stoornis.

kempenaer | 18-06-18 | 16:40
▼ 1 antwoord verborgen

Weet je,,,,,,t boeit me allemaal geen moer meer dat gezeik over vluchtenlingen en hun kids. Laten de werelddelen t eerst maar eens met elkaar eens worden hoe ze die zooi gaan aanpakken en de echte vluchtelingen dan wel verwelkomen op een menselijke manier.

haatsmurfin | 18-06-18 | 15:16 | 1

“Echte” vluchtelingen moet je in de eigen regio opvangen, goedkoper, eerlijker en efficiënter en het voorkomt perverse effecten.

kempenaer | 18-06-18 | 16:39

Brrr, Obama... Geef die ma nog een Nobel prize en ook nog een voor Mandela!

Mark_D_NL | 18-06-18 | 15:14 | 5

@VTS Weet zeker dat de agressieve Zwarten (ZA taal) die nu oproepen om de Boeren te vermoorden, die aansturen op een blanke genocide, een enorme fout maken.
--
Die worden straks massaal de ellende in geknald. ZA gaat opgedeeld worden in een zwart gedeelte en een blank (+kleurlingen en welwillende zwarten) thuisland.
--
De boeren zijn klaar voor de grote confrontatie. En ipv geld naar Baudet gaat mijn geld naar de Boeren.. Wapens, Verband, Eten, ze hebben van alles nodig om de komende oorlog te winnen en hun eigen thuisland weer op te bouwen. Samen met kleurlingen en welwillende zwarten.. Zoals het moet.

Mark_D_NL | 18-06-18 | 15:25

@Mark | 18-06-18 | 15:25, helemaal mee eens.

Lupuslupus | 18-06-18 | 15:38

@Mark,
Een derde Boeren oorlog.

Musashi | 18-06-18 | 15:51
▼ 2 antwoorden verborgen

Veel zogenaamde maatregelen pakken verkeerd uit.
Toen de Mexicanen nog "redelijk vrij" over de grens mochten reizen, gingen ze naar de VS om overdag te werken en gingen ze s'avonds terug naar Mexico. Het waren goedkope en illegale arbeiders.
Toen het moeilijker werd om de grens over te komen besloten de Mexicanen, als zij eenmaal de grens over waren gekomen maar in de VS te blijven en werden het illegale immigranten.
De VS heeft daarmee zelf het probleem gecreëerd.
Overigens komen de illegale Mexicanen naar de VS om daadwerkelijk te werken en niet om gratis voor het leven bed, bad en brood te krijgen

Olleke | 18-06-18 | 15:13 | 8

Olleke, geloof je nou werkelijk dat die illegale Mexicanen van Mexico naar de VS forensden?
Weet je wel hoe groot dat land is en denk je dat die Mexicanen slechts tot 100 km in de VS werkten?

kempenaer | 18-06-18 | 16:37

Ollke
Uit hetzelfde onderzoek:
"They found that, in 2005, Hispanics comprised 20% of the U.S. prison population, an increase of 45% since 1990"

www.bbc.com/news/world-us-canada-1320...
"Almost seven in every 10 foreign prisoners in US jails are Mexicans, a US government report has revealed."

Bovendien is het een bron van inkomsten voor de drugkartels:

" It is estimated that Mexican cartels may garner up to $250 million annually by ransoming migrants, demanding about $5,000 for each person held; male migrants are at risk of being physically hurt if they fail to pay, female migrants are also at risk of being raped."

ChatBot | 18-06-18 | 16:52

Chatbot
Er is een verschil tussen legale en illegale immigranten. Hier ging het GS topic over de illegalen. Hoewel er idd een groot % Mexicanen oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit. Er staat niet bij hoeveel daarvan illegaal zijn.
Hoewel er staat dat 20% van de gevangenen Hispanics zijn, zijn niet alle Hispanics Mexicaan. 70% van alle buitenlandse gevangenen is Mexicaans.

www.americanimmigrationcouncil.org/re...

For more than a century, innumerable studies have confirmed two simple yet powerful truths about the relationship between immigration and crime: immigrants are less likely to commit serious crimes or be behind bars than the native-born, and high rates of immigration are associated with lower rates of violent crime and property crime

@ kempenaar.
Als je op de kaartt vam chatbot kijkt, dan zie je dat in de zuidelijke staten de hoogste concentratie Mezicanen leven. Ze hebben zich weliswaar verspreid over de VS, maar die hoge concentratie heeft als oorsprongb dat zij zich daar zijn gaan settelen omdat het a. Bekend terrein was en zij daar voornamelijk al werkten. B. Zij daar al een community hadden gevormd. En in de VS is het veel normaler dan hier om 2 tot 3 uur te reizen van en naar je werkplek

Olleke | 18-06-18 | 17:44
▼ 5 antwoorden verborgen

Ik ben het met Kruz eens, hier had GS een windei gelegt zonder maar eens uit te zoeken hoe het echt zit. Ouders worden verhoord en als ze zeggen dat ze schuldig zijn en terug willen staan ze MET kinderen in 30 minuten weer bij elkaar.
www.nationalreview.com/2018/05/illega...

jan huppeldepup | 18-06-18 | 15:13 | 1

Ja maar niet aan de goede kant van de grens. In Mexico ben je niet zielig met je kindje en hebben ze blijkbaar een schreeuwend tekort aan deugmenschen.

Zatkniss | 18-06-18 | 15:17

Jongens, dit is gewoon Obama/Democrats wetgeving in uitvoering. Nu niet verdekt, maar openlijk uitgevoerd. Volgens de wetten van The Art of the Deal ontstaat er ophef waarbij alle vingers straks naar de Democrats wijzen - al lijkt dat nu niet zo, dankzij emoporn van MSM. Democrats kunnen dit overnight stoppen door de nieuwe (Wall) wetgeving goed te keuren. Ontstaan door democraten en af te schaffen door democraten. Trump get things done, folks - don't be misinformed!

Non_Smoking_Gun | 18-06-18 | 15:11 | 2

Nou de wetgeving komt van Bush. Maar Obama heeft er 8 jaar lang niks aan gedaan en gewoon gevangenen van kinderen gescheiden. En toen hoorde je Claudia de Breij niet. De NOS maakte nog zo'n mooie special over Obama na de 8 jaar, ik moest bijna een traantje wegpinken.

despecialist | 18-06-18 | 15:13

@despecialist - je hebt gelijk, bedankt voor de correctie.

Non_Smoking_Gun | 18-06-18 | 15:45

Dit had ik nou niet gewacht van Geenstijl. Kennelijk zijn de reaguurders beter geinformeerd dan de redactie zelf. Dit beleid blijkt er namelijk al sinds Obama te zijn. Alleen wordt met Trump alles overbelicht.
Net zoals die import tarieven bijvoorbeeld. China exporteert 400 miljard naar de US en de US maar 100 miljard naar China. Als je dat vertelt , vinden mensen het ineens logisch… En is het idioot dat voorgaande presidenten er niets aan deden.

kruz | 18-06-18 | 15:09 | 4

Ik heb je op 15:13 nog eens groot gelijk gegeven. Trump is een hork maar breekt de boel voor de Amerikanen wel open. Zeer tot ontevredenheid van alle politici met hun gladde praatjes.

jan huppeldepup | 18-06-18 | 15:19

einStina | 18-06-18 | 15:14
Het is een publiek geheim dat ze het er soms om doen om reacties uit te lokken. Dat is natuurlijk stiekem best geniaal.

VeelTeSteil | 18-06-18 | 15:23

@VTS Ja dat soms reacties uitlokken geloof ik wel, met het sarcasme en roeren waar het stinkt en nodeloos kwetsend enzo. Maar wat liev dat je denkt dat ze een intelligent alternatief voorhanden hebben. Te vaak dingen gemist, door guurders aangedragen, te vaak in tegenspraak met zichzelf, te vaak slecht geinformeerd, te vaak totaal onnavolgbaar.

einStina | 18-06-18 | 15:42
▼ 1 antwoord verborgen

Ik zag een heel andere kinderkamp video dan die van Jacob www.youtube.com/watch?v=yzat9MRNIlg
Buiten dat; kinderen horen (in de meeste gevallen) bij de ouders/

am*dam | 18-06-18 | 15:09 | 1

niet als de ouders in het gevang terecht komen omdat ze iets onwettigs hebben gedaan. In dit geval luiden de beschuldigingen; illegaal de grens oversteken en child trafficking. In veel gevallen zijn het ook kinderen die door mensen handelaars de grens worden overgezet om zo in de USA in de illegaliteit te eindigen of in een van de vele bendes terecht te komen. Illegale economische immigratie is niet alleen in Europa een groot probleem. Trump wil gewoon zijn muur en strengere immigratie regels, want de regels zijn momenteel erg zwak) en dan is het probleem zo opgelost maar ja de democraten zijn tegen zowat alles wat Trump ook maar voorstelt. En al helemaal in dit geval want deze illegalen zijn hun toekomstig stemvee en zonder hun zouden ze helemaal nooit meer aan de macht komen..

Captain_Dipshit | 18-06-18 | 15:21

Verdient zeker niet de schoonheidsprijs. Helaas zijn de meeste federale gevangenissen niet veilig voor gezinnen. Ik denk dat het beeld genuanceerder is dan de media naar ons rapporteerd. Bij illegale immigratie zijn vaak de kinderen het slachtoffer. Ze worden dan ook vaak gebruikt als chantage middel. Trieste ontwikkelingen mede mogelijk gemaakt door Linkse deugmensen die geen grens durven te trekken bij illegale immigratie.

Indoneesje | 18-06-18 | 15:09

Lekker belangrijk uitzetten die handel. Dan moet je lekker in honduras blijven.

swagmachine | 18-06-18 | 15:08

Maar op Breitbart vieren ze feest.

"Lock them up! MAGA!"

Kritiekloos volgen van Trump is zo ongeveer even dom als op Hillary stemmen.

Gajus | 18-06-18 | 15:06 | 4

Sessions anders niet, die vind het fucking prachtig

menage | 18-06-18 | 15:13

Fuck ja Lock them up MAGA. Ik ben klaar met illegale migratie (en groot deel van de legale migratie hoeft van mij ook niet).

Rest In Privacy | 18-06-18 | 16:02

O ja dat is waar ook. Bush. De stompzinnigste president sinds Nixon. Maar Hillary was qua oorlogszuchtigheid vast over hem heen gegaan .

Gajus | 18-06-18 | 16:10
▼ 1 antwoord verborgen

Snik, snik, wat verschrikkelijk om dit vanachter mijn smartphone met een volgevreten maag te moeten lezen... Weten jullie wat? Haal deze zielen allemaal maar binnen, zolang ik er maar geen last van heb...

First Contact | 18-06-18 | 15:06 | 3

Zou het passen 7 miljard mensen in Nederland?

VeelTeSteil | 18-06-18 | 15:07

Maakt me niks uit! Geen mens is illegaal! Zo ik ga nu eerst een boom knuffelen.

First Contact | 18-06-18 | 15:09

First Contact | 18-06-18 | 15:09
Wel met condoom he? Oh nee kan niet is niet mieljeuvrienduluk.

VeelTeSteil | 18-06-18 | 15:13

De Duitsers hadden gisteren op het WK ook beter een muur moeten bouwen om de Mexicanen tegen te houden

Olleke | 18-06-18 | 15:06 | 1

Ik zat gisteren tussen de Duitsers en heb nog groot verteld dat Lozano die het doelpunt maakte een halve nederlander is bij PSV. Mijn "la Bamba" zongen ze niet mee ???

jan huppeldepup | 18-06-18 | 15:27

Helemaal niks verdomme Ronaldo. Wij doen dat niet? Wij hebben geen schijt aan de band tussen ouders en kinderen en bij ons worden geen kinderen gecsheiden van hun ouders op last van de overheid. Praat eens met “slachtoffers” van jeugdzorg en aanverwanten. Gaat hier om fundamentele discussie hoe om te gaan met gelukszoekers. Als je keuzes maakt moet je ook consequent zijn en niet lopen janken.

Hoofdbreker | 18-06-18 | 15:05

Onmenselijk wat er overal ter wereld gebeurd. We moeten verdraagzaam zijn naar de andere volkeren. Als we elkaar in waarde laten, en iedereen gelijke kansen krijgt dan wordt de wereld er veel beter op.

BambergBintje | 18-06-18 | 15:04 | 4

Mooie trolpoging

Zatkniss | 18-06-18 | 15:07

Bamhertje. Met jou zouden de geallieerden de oorlog nooit gewonnen hebben. Vaatdoekje.

Gajus | 18-06-18 | 15:08

@ bamberg
Naïeve dwaas. Nog gevaarlijker en ondermijnender dan islamitisch terrorisme, dit soort slappe Westerlingen.

kempenaer | 18-06-18 | 16:16
▼ 1 antwoord verborgen

Maare waar is de Melania quote? Beetje beterige text

En tja wat kan ik zeggen ik kijk ernaar en denk het is overdekt, niemand wordt geforceerd te strippen

Daarna blijf ik terug komen bij; het had voorkomen kunnen worden als ze legaal binnen hadden gekomen maar de democraten stonden het jaren toe dus het bloed is te zoeken bij het DNC

niemand specifiek | 18-06-18 | 15:04

Wel fijn voor de Sorosmedia dat ze de Syrië content even kunnen hergebruiken. Ik denk dat we in Europa kunnen beamen hoe het uitpakt als je daar gehoor aan geeft.
.
Hebben we al een kinderlijkje in de woestijn gevonden. Kunnen ze minstens drie weken op vooruit.

Parel van het Zuiden | 18-06-18 | 15:04 | 1

In Syrië zelf is het inmiddels een stuk rustiger. (Pssssst.... Niet doorvertellen: dankzij de Russen)

Gajus | 18-06-18 | 16:18

Wat een gewetenloze asieleisende ouders. Wilens en wetens, je kinderen gebruiken om de BN'ers voor je karretje te te spannen. Je weet waar je aan begint en ja het is niet NL waar meteen alle voorzieningen voor je open gaan, waar anderen al hun hele werkende leven voor betalen. Blijf thuis en je bent gezelig samen met je kindjes.

Zatkniss | 18-06-18 | 15:03 | 1

Logica bezitten en het hebben van kinderen gaan behoorlijk vaak niet zo goed samen.

VeelTeSteil | 18-06-18 | 15:05

Part and parcel van illegaal een land binnenkomen. Verantwoordelijkheid van de ouders.

Pikkebaas | 18-06-18 | 15:03

Als je niet met je kinderen illegaal een grens oversteekt dan scheiden ze je ook niet van je kinderen, het leven kan zo simpel zijn.

Shezmu | 18-06-18 | 15:00 | 7

Hehe, eindlijk een normaal antwoord, Marc, ik wil best in discussie hoor, maar liegen is iets anders dan interpreteren. Dus, ja, er zit vast tuig tussen, maar ik geloof niet dat je met kind en al zomaar even besluit je goedgevulde ijskast te verlaten om dan maar ergens anders te gaan wonen. daar moet een reden voor zijn.

menage | 18-06-18 | 15:26

@menage | 18-06-18 | 15:19

Goh, de honger komt m.n. door discriminatie van inboorlingen. Komt meeste voor op platteland. Jouw website geeft aan dat ze dit gaan oplossen, door een kantoor te openen in f*cking Mexico City en de inheemsen life lessons te leren. Geeft ze vreten leek mij eenvoudiger.

MarcS | 18-06-18 | 15:29

Overigens heb ik net al verteld dat ik hypocriet ben. Ik heb genoeg eigen shit, betekent niet dat de wereld niet kut is en dat het allemaal tuig is. Je doet er alleen niks aan, maar begrijpen kan ik het tenminste wel.

menage | 18-06-18 | 15:30
▼ 4 antwoorden verborgen

Boodschap aan alle idioten, gelukzoekers en verwarden: neem je kind mee, dan kom je overal mee weg want zielig.

Je zou de sociale leertheorie natuurlijk ook andersom in kunnen zetten: illegale acties laten je kinderen erg lijden dus blijf vooral thuis. Zomaar een idee.

einStina | 18-06-18 | 14:59 | 14

einStina | 18-06-18 | 21:4 Mooie leeftijd hoor, je leven nog voor je. En met kennis die velen niet hadden op die leeftijd. Zelf ben net geen 30 meer, wel positiefer dan enkele jaren geleden. Het leven is goed.

Rest In Privacy | 19-06-18 | 07:11

Eh, net geen dertiger meer wilde ik zeggen.

Rest In Privacy | 19-06-18 | 07:13

Soms is het leven mooi maar soms ook verrekte lastig. Blij dat je je draai gevonden hebt :-) ik zou nog een hoop willen zeggen maar ik houd me in... seeya!

einStina | 19-06-18 | 09:42
▼ 11 antwoorden verborgen

Illegale immigratie in de VS is illegaal (duh). En dat is daar strafbaar met in hechting neming. Wat ik me afvraag hoe dat voor Trump ging wanneer er kinderen bij betrokken waren.
- Illegale immigranten werden sowieso niet opgesloten?
- Illegale immigranten werden opgesloten behalve als je een kind hebt?
- Illegale immigranten werden met hun kinderen opgesloten?
- Kinderen werden toen ook al van hun ouders gescheiden, maar nu pas spreekt iedereen er schande van, want Trump?

koeberg | 18-06-18 | 14:59 | 2

Gezien de onderste foto dat laatste.

einStina | 18-06-18 | 15:01

Goed punt. Denk optie 4.

Gewinflipt | 18-06-18 | 15:23

Een goed universeel principe zou zijn dat immigratieverzoeken alleen kunnen worden ingediend van het land van waaruit men vertrekt. Vluchtelingen moeten lokaal en tijdelijk worden opgevangen of zo lokaal mogelijk in een buurland.
Alle overige migranten moeten worden gezien en behandeld als criminelen.

ChatBot | 18-06-18 | 14:56 | 3

Amerika is toch het buurland van Mexico. D

deministerpresident | 18-06-18 | 14:58

Dat werkt te goed natuurlijk. Het Coudenhove Kalergi/Soros plan kan op die manier niet goed functioneren en derhalve afgekeurd door de elite.

VeelTeSteil | 18-06-18 | 14:59

@deministerpresident
Leuk bedacht, maar dit is ook de eindbestemming. De USA heeft heeft het volste recht om iedereen terug te sturen die er niet thuishoort. Dat geldt ook voor de vele duizenden illegalen die er al zitten.

ChatBot | 18-06-18 | 15:07

Verschrikkelijk dat ouders hun kinderen misbruiken om zich op illegale wijze toegang te verschaffen tot een land.
.
En ze nog laten zitten ook in plaats van zich te melden en samen met hun bloedjes van kinderen huiswaarts te keren.
.
Of is de Mexicaanse regering ook met gifgas en vacuumbommen op de bevolking aan het gooien? Dan heb ik niets gezegd hoor...

Parel van het Zuiden | 18-06-18 | 14:55 | 8

@menage | 18-06-18 | 14:57

Ik heb geen honger, mijn kroost ook niet. Werk ik hard voor, heb ik dingen voor gelaten en doe dat nog steeds. Dat alles in Nederland, dat niet door toeval maar door hardwerkende mensen met eenzelfde instelling zou is geworden als het nu is. Die instelling heb ik van ze geleerd.
.
Ik vind het een beetje vreemd waarom ik de problemen die u voorlegt voor de ouders van die kinderen moet oplossen. Geen eten, wel kinderen? Mmmmm, tsja, laat ik niet gebeuren, heb ik niet laten gebeuren. Ga ik geen energie aan verspillen.
.
Maar de Mexicaanse regering bombardeert haar bevolking dus niet met gifgas en vacuumbommen dus?

Parel van het Zuiden | 18-06-18 | 15:38

@ menage
Doe toch niet zo suggestief en sentimenteel.
Die economische migranten moeten gewoon in eigen land iets opbouwen.
Die kun je niet allemaal in het Westen toelaten, dan wordt het een puinhoop.
Het grootste deel van de Afrikanen in Nederland blijft in de bijstand hangen en vindt het prima.
Dat is niet houdbaar, je land vol laten lopen met uitvreters, we hebben er al genoeg van onszelf.

kempenaer | 18-06-18 | 16:12

Nou jongens, ik zeg ook niet dat dat de oplossing is, alleen denken die lui dat wel. Heel veel scholing hebben ze waarschijnlijk niet gehad, dus dan volg je de meute.

Migreren is idd niet de oplossing, maar snappen doe ik het wel, all I'm saying.

menage | 18-06-18 | 19:25
▼ 5 antwoorden verborgen

Ze kunnen ook niet komen. Idee voor Seehofer!

Frau Merkel | 18-06-18 | 14:55

Wat stellen ze voor? Kinderen en volwassenen in hetzelfde detentiecentrum?

CaesarSalad | 18-06-18 | 14:55

Zelfs op die foto's kan je zien dat het een vertekend beeld is, die kinderen zitten daar een paar uurtjes voordat de procedure verder gaat. Doet me denken aan die migranten foto's in de EU die achter een Heras hekwerk stonden om de toestroom in goede banen te leiden... toen had je ook allemaal nieuwsberichten met foto's over migranten die als beesten achter tralies werden opgesloten... pure linkse propaganda. Is de bullshit filter kapot GS?

XaleX_2 | 18-06-18 | 14:55

In de media is alles geoorloofd om Trump te bashen. Iedereen die iets onwettigs doet wordt apart opgesloten van zijn kinderen. Men vergeet dat dit om illegale gelukszoekers gaat die willens en wetens de wet overtreden en zelf hier voor kiezen.

SpectralGuardian | 18-06-18 | 14:54 | 3

+100!!!

RubberenHarrie | 18-06-18 | 14:56

Dat geldt voor de ouders, niet voor de kinderen.

Stijlicoon | 18-06-18 | 14:58

@Stijlicoon | 18-06-18 | 14:58

Wat is het alternatief?

MarcS | 18-06-18 | 15:11

Tsja,
Soms heb je wel eens een dag waarop de ideeën van een iets mindere kwaliteit zijn..
Dit was er blijkbaar een van.

Wijze uit het Oosten | 18-06-18 | 14:53

Laten we hopen dat Trump deze Obama wetgeving kan veranderen. Al is het natuurlijk ook wel wat hypocriet, Amerikaanse gevangenen worden ook gescheiden van hun kinderen, waarom zouden er dan voor niet Amerikaanse gevangenen andere regels gelden?

despecialist | 18-06-18 | 14:53 | 8

@despecialist Dus daarom stond vorige week Sessions te roepen hij bijbels het wel niet was. Das mooi puinruimen dan.

menage | 18-06-18 | 15:06

@menage: feit is dat Obama 8 jaar lang kinderen van ouders heeft gescheiden, niks aan gedaan en dat Trump er nu wat aan wil gaan doen

despecialist | 18-06-18 | 15:12

Illegaal een ander land binnen gaan met kinderen, terwijl er geen oorlog is in je eigen land, is misdadig te noemen. Bovendien: oorlogsvluchtelingen dienen in de regio opgevangen te worden. Arabieren en Afrikanen hebben in Europa sowieso niets te zoeken.

kempenaer | 18-06-18 | 16:05
▼ 5 antwoorden verborgen

Quantanamo Bay is er een Ikea ballenbak bij.
Als links er over bericht en uit de panty schiet is er meestal maar 10% waar. Neemt niet weg dat je het misschien ook anders kan aanpakken.

Pedronegro | 18-06-18 | 14:53

Hopelijk hebben degenen die dit goedpraten zelf geen kinderen.

DrumPiet | 18-06-18 | 14:52 | 6

Kind als breekijzer gebruiken omdat je zelf niet door de immigratieeisen heen komt. Dat vindt jij dus wel ok, vingerwapperaar?

ChatBot | 18-06-18 | 15:09

Jankerd.

SnartBlirdetRagnarok | 18-06-18 | 15:54

@ drumpiet
Selectieve verontwaardiging. Die kinderen worden in de VS beter behandeld dan in de landen waar ze vandaan komen.

kempenaer | 18-06-18 | 16:03
▼ 3 antwoorden verborgen

Andere optie is kinderen samen met hun ouders in de cel te stoppen. Lijkt me ook niet wenselijk. De VS proberen zo goed als het gaat voor de kinderen van deze criminelen te zorgen, en buiten de cel in huns inziens beter. Lijkt me een legitiem punt.

Gewinflipt | 18-06-18 | 14:52

Schaamteloze emoporno .

pontius | 18-06-18 | 14:51 | 5

DrumPiet | 18-06-18 | 15:02
Er rolt bijna een traan van 't lachen op m'n gezicht. Whaha. Slechte troll is slecht.

VeelTeSteil | 18-06-18 | 15:10


Precies Drum. Als je illegaal de grens passeert ga je de bak in en daarna retour.

Pedronegro | 18-06-18 | 15:14

Het is allemaal vals sentimenteel gedoe van linkse griezels.

kempenaer | 18-06-18 | 15:54
▼ 2 antwoorden verborgen
-weggejorist en opgerot-
robotpie | 18-06-18 | 14:49 | 6

Als jij kleine kinderen in een rivier gooit, heb jij het idee dat je goed bezig bent? Heb jij een afslag gemist ofzo?

wapster | 18-06-18 | 14:54
-weggejorist-
kempenaer | 18-06-18 | 15:51

Wapster
Ben jij ook van mening dat de dobbernegers die hun kinderen meenemen op drijvende wrakken en vaak verdrinken ook (potentiele) moordenaars zijn?

Olleke | 18-06-18 | 16:05
▼ 3 antwoorden verborgen

Moet je maar in je eigen land blijven.

VeelTeSteil | 18-06-18 | 14:48 | 8

wapster | 18-06-18 | 14:57
Is die Obama toch een gore grote lul. Alhoewel de linksjes natuurlijk nooit een negert gaan afvallen want dan ben je rassies.

VeelTeSteil | 18-06-18 | 15:00

@wapster | 18-06-18 | 14:52

Nee, dat hebben hun ouders voor hun bij elkaar verdiend.
.
Erg wel, je kleine kinderen door een woestijn slepen met alle risico’s van dien. Ik snap dan ook niet dat Amerikaanse jeugdzorg deze ouders niet het ouderschap afneemt, de kinderen onderbrengt bij Amerikaanse gezinnen en de ouders onder draconische omstandigheden afvoert naar Mexico. Mexicaanse Golf mag ook...

Parel van het Zuiden | 18-06-18 | 15:00

Heel snel die gezinnen uitzetten. Moeten ze wel een beetje mee willen werken, de opportunisten.

kempenaer | 18-06-18 | 15:50
▼ 5 antwoorden verborgen

Obama hield dit goed onder de pet.

Chemokar | 18-06-18 | 14:46

En dan de Democraten nog de schuld durven te geven ook. Lock him up!

Ardbeg | 18-06-18 | 14:46 | 5

Ardbeg: kruip zelf eens ergens ter wereld onder het prikkeldraad door, grote kans dat je ’n schot lood in je donder krijgt en er geen haan meer naar je kraait. Wat is je punt? Dat als je 10 borden en 3 wetten overtreedt het zielig is dat ze je tijdelijk vastzetten afwachting van je retour transport?

Of zijn er in uw huis geen regels, staat de voordeur dag en nacht wagenwijd open..?

Veluwse-Eikel | 19-06-18 | 02:33
▼ 2 antwoorden verborgen

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken