Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Maar WELKE lokaalpoliticus doet het met honden?

Het is warm dus we gaan 'm ter verkoeling toch ff inkoppen: WIE is de lokaalpoliticus uit omgeving Meppel die een geil oogje op honden heeft?

Vlogjourno Sven van der Meulen uit Meppel is 21 en een talentje. Spoorde eigenhandig een paar faunaseksuelen op, maakte er een - keurig afgeblockt - videootje van en scoort nu views & headlines als een mofo (AD, RTL). Alleen: hij wil niet zeggen wie de lokale politicus van een landelijke partij is die hem benaderde voor seks met hem en zijn honden. Sven kiest de beschaafde route, want hij heeft aangifte gedaan. Bestialiteit (dat is het sjieke woord voor seks met dieren) is immers verboden in Nederland dus de dader is strafbaar. Tot de politie zijn aangifte oppakt, wil Sven geen naam loslaten (weten we, want we hebben het gevraagd). TOCH zijn we uiteraard razend benieuwd welke naam van een voormalige Meppelse fractievoorzitter bij deze fauna-fetisj hoort. Onze vogeltjes fluisteren dat het om een D66'er gaat en op Twitter hebben we een naam gezien (google zelf maar, anders hebben wij het straks weer gedaan), maar wie meer weet, mag onze mailbox volblaffen. Ha. Dat was een 2 voor de prijs van 1 fapgrapje. Sorry.

Reaguursels

Inloggen

Welke film won er de Oscar? The shape of water. Een intieme film over seks met een zeewezen.

Arachne | 20-04-18 | 22:50

Fuck, mijn vriendin zit op een paardenclub.

kwakindezak. | 20-04-18 | 15:55

Ik gok CU of CDA.

DrumPiet | 20-04-18 | 15:15

Ik heb wel eens getongzoend met de koe van de buren maar ik kan je vertellen dat doet hartstikke zeer.

jan huppeldepup | 20-04-18 | 10:05 | 1

Normale mensen koken die tong ook eerst.
Maar wanneer je zegt dat ze dan een koe zoenen eten ze het niet meer

Premier Trutte | 20-04-18 | 10:33

Ik doe het meestal met de poes van mijn vriendin.

Hadena | 20-04-18 | 09:49

Ik ben een perfectionist. Ik moet bekennen dat ik het wel eens met bepaalde insecten heb gedaan.

Avin | 20-04-18 | 09:25 | 1

Klopt, ik heb jou gezogen.

steekmug | 20-04-18 | 09:59

Als befteckel wil ik ook niet terug komen.

MickeyGouda | 20-04-18 | 09:14

had eerder gewed op een cda type ,want de boertjes waren ook het gekst op vieze gestoorde dierenfilms in de videotheek,die huurden ze als gekken

pedro300 | 20-04-18 | 08:56

Niemand helpt ons, we moeten 10 jaar lang het wachtgeld ophoesten van die VVD-burgemeester die onder werktijd in de borsten van vijf medewerksters zat te knijpen en teveel alcohol zoop. In de vorige gemeente was hij daarom al weggestuurd, maar hij had zijn leven gebeterd en mocht toen bij ons komen. Nou, daar ging hij nog vijf jaar zijn gang ook toen #metoo al in volle gang was. Eindelijk moest hij toen op het matje komen bij de provincie, maar de reden van zijn ontslag moest geheim blijven. Toch heeft iemand gelekt en kwam iedereen het te weten. Toen ging de Rijksrecherche zelfs nog een onderzoek instellen want ambtsgeheim mag je niet lekken. Zo gaan die dingen. Hij is nu gewipt uit de VVD maar dat heeft weinig zin want zo blijven er weinig VVD-ers over. Ondertussen mogen wij die tien jaar wachtgeld ophoesten en niemand helpt ons. Ik stem van m'n leven niet meer op de VVD. Zou me niks verbazen als die bestialiteit door een . . . ach laat maar, ik mag niet generaliseren.

Brabant hier | 20-04-18 | 08:51 | 1

U onderschat Alexander Penthouse, dit staat nog zonder kruisje op zijn bucketlist. En in tegenstelling tot de principes van de partij 66, is het afvinken van deze lijst voor Alexander Penthouse blijkbaar een must.

O2Neutraal | 20-04-18 | 09:30

Ik ben een tijger in bed maar ik neem mijn vriendin niks kwalijk.

Mr_Natural | 20-04-18 | 08:50 | 1

Ik las, qua heftig thema vandaag eventjes ' Ik neem mijn vriendin niet kwa lijk.

Premier Trutte | 20-04-18 | 10:36

ik snap nu wel waarom de schildpad van m’n buurman van die rode wangetjes heeft.

Mr_Natural | 20-04-18 | 08:48

Oh ja... ik ga voor D’66. Hadden in het verleden ook bedenkelijke standpunten over sex met kinderen in hun program. Die club was toen al vrij ontaard.

Accident_Prone | 20-04-18 | 08:29 | 2

Hé ja - laten wij 'sex met dieren' gemakshalve in drie zinnetjes even suggestief doortrekken naar 'sex met kinderen'. Doe 's fris, alstublieft?

bisbisbis | 20-04-18 | 10:52

Hoe kom je toch zo gestoord om het met dieren te doen.

gato | 20-04-18 | 08:27

Ik heb een hekel aan honden. Is dat jongetje het neefje van Jort of heeft ie alleen z'n bretels geleend?

JCDecaux | 20-04-18 | 08:27

Bah. Wie doet zoiets? Zulke mensen mogen niet rondlopen in de maatschappij. En dan die arme dieren! Mensen die zeggen dat ze d’r niks van voelen en het is niet zo erg mogen ze wat mij betreft afschieten. Maar dat doen ze hier nog niet eens met verkrachters. Slappe hap.

Accident_Prone | 20-04-18 | 08:25

Ik heb een hekel aan hondenneukers.

Maar een nog grotere hekel aan media die een hetze willen ontketenen en wellicht een onschuldige en / of de familie aan het schavot wordt/worden genageld.

Beetje SBS6 nivo. Met een O

r-ix | 20-04-18 | 08:16 | 1

Sorry dude. Die gozert naait toch echt zichzelf (en zijn familie) Dat je als media dat onthult is juist heel goed. Ander zou GS zichzelf wel kunnen opdoeken.

Omebert | 20-04-18 | 08:30

Say no more...

Accident_Prone | 20-04-18 | 08:35

De PvdD neukt ze allemaal de moeder in de Oostvaardersplassen.
Maar Meppel ligt wat verder, geen idee.

Eppo | 20-04-18 | 07:52

Je zal maar een volgeblaft kippetje op je bord krijgen.

Apollo | 20-04-18 | 07:49 | 3

*schuift kippetje opzij*

Linkse allergie | 20-04-18 | 08:36

Ik stap over op de vegaburgers. Alhoewel, groenten en fruit worden ook vaak misbruikt.

Mr_Natural | 20-04-18 | 09:02

Mag ik nog wel een bosje tulpen doen?

Stijlicoon | 20-04-18 | 07:04

Het is iemand van de Partij achter de Dieren. Denk ik.

BRR76 | 20-04-18 | 02:20 | 3

Laat het denken dan maar verder over aan mensen die er verstand van hebben.

Standvastig | 20-04-18 | 02:34

BRR76 heeft duidelijk meer gevoel voor humor dan Standvastig. ‘Partij achter de Dieren’, top!

Rest In Privacy | 20-04-18 | 07:21

Hahaha hulde!

DrumPiet | 20-04-18 | 15:16

Volgens mij kan het OM helemaal niets met deze aangifte, immers er is geen sprake van ‘hard bewijs’, enkel een ontspoort heerschap welke er afwijkende fantasieën op nahoudt. Dan komen we bij de ouderwetse strontkar methoden: dit is mogelijk nog effectiever dan aangifte, want de publieke mores zal eerdaags wel met ‘m afrekenen. Nederland is wat dat aangaat net een durp.

Veluwse-Eikel | 20-04-18 | 02:12 | 1

Heerschap? Staat dat vast?

kaasfondue | 20-04-18 | 07:18

Tja, met zo'n onderwerp als dit, doet Van Rossum met z'n twee voor één een goedbedoelde poging tot fappenmakerij. Maar de absolute Keizer, het Ultieme Opperwezen van het totaalsynchroonsynoniemklabanuren is toch wel d'n ouwe Zuidberg. Nog vandaag de dag zijn er momenten dat hij node wordt gemist...

F. von Zeikhoven | 20-04-18 | 01:55

Ok je moet kiezen. Van honger sterven in de OVP of "pluked to death" door een politicus?

knutsel_ | 20-04-18 | 01:20 | 2

Ik ben erg nieuwsgierig naar pluked to death maar ik ga ongezien voor de OVP.

LuckyGirl | 20-04-18 | 02:01

Dierenneuken 66

Premier Trutte | 20-04-18 | 01:16 | 1

klopt dus prima met onze verdenking

Omebert | 20-04-18 | 08:27

Ik heb altijd begrepen dat seks met dieren juist niet strafbaar was in Nederland.

hustler01 | 20-04-18 | 01:11 | 1

Een jaar of wat geleden dook het zelfs als campagnesteunonderwerp op bij de landelijke JOVD. Maar twee of drie jaar terug is het dierendoen bij wet verboten verklaard....

F. von Zeikhoven | 20-04-18 | 01:59

Niet handig. Alsof die poes van mij wat in te brengen heeft.

Cootgie1 | 20-04-18 | 01:05
-weggejorist-
Fi-Bu-Bla | 20-04-18 | 00:31 | 4
▼ 4 antwoorden verborgen
-weggejorist-
Fi-Bu-Bla | 20-04-18 | 00:28

Nou, die gast is fucked. Doggystyle, dat dan weer wel..

VP732 | 19-04-18 | 23:58

Je zou toch net voordat je doorslikt gearresteerd worden voor het beffen van een oester.

Premier Trutte | 19-04-18 | 23:38 | 4

Hihi

tata1981 | 20-04-18 | 00:52

Nou, het eten van een oester zie ik nog als een mengvorm van erotiek, poëzie, smullen en wellicht toch ook dierenmishandeling. Die inktvis als octo(ber)pussy wilde ik mij toch niet aan wagen. Ik ben meer van eten dan van gegeten worden.

Premier Trutte | 20-04-18 | 01:09

Premier Trutte | 20-04-18 | 01:09 |:
Deze tegel lezen ze dan weer nooit op NPO.
Goud, dit hele draadje.

LuckyGirl | 20-04-18 | 01:59
▼ 1 antwoord verborgen

meelij met Maurice de Hond.

Premier Trutte | 19-04-18 | 23:37

Voor een chick of gleufdier maak ik een uitzondering, verder ben ik niet op die manier geïnteresseerd in dieren.

BozePaarseMan | 19-04-18 | 23:32

Die gozert verdient een fokking prijs. No budget en no backing van grote partijen maar gewoon fearless de shit pakken. GeenStijl, Neem die jongen gewoon aan voor een vaste spot hier en laat hem lekker de shit aanpakken!!!!

Omebert | 19-04-18 | 23:20

Het moet een d66er geweest zijn.
De democratie is niet meer zo nauw.

LuckyGirl | 19-04-18 | 23:16

Dat krijg je met keeshonden

Man.man.man | 19-04-18 | 23:12

Als het vrouwtje zich laat likken door het hondje, is dat dan ook strafbaar ?

ivanhoe bergs | 19-04-18 | 23:10 | 1

Je vraagt het voor een vriendin?

LuckyGirl | 19-04-18 | 23:11

Knap werk van Sven R. van der Meulen. Zorg voor een alibi.

Man.man.man | 19-04-18 | 23:06

We zetten dit heerschap een uurtje in een ruimte met Dion Graus.

Luchtbakfietser | 19-04-18 | 23:05 | 3

Je gunt Graus wel wat zeg. Wat als Vinnie m aanziet voor een Sint Bernard?

BlowingBubbles | 19-04-18 | 23:08

Eerder voor een hangbuikzwijntje.

Gulliver | 19-04-18 | 23:09

@ BowlingBubbles
Je moet Dion niet onderschatten, is een geoefend vechtsporter.

Luchtbakfietser | 19-04-18 | 23:24

Geiten neuken is daarentegen weer breed maatschappelijk geaccepteerd in groeiende lagen van de bevolking.

norocketscience | 19-04-18 | 22:59 | 2

+10

bitch67 | 20-04-18 | 06:31
-weggejorist-
homieguerneville | 20-04-18 | 08:31

Voorts:
Iemand zich wel al eens afgevraagd hoe o.a. Texelaren (schapenras; red.), Engelse bulldogs (hondenras; red.) en Blondes d'Aquitaines (runderras; red.) zich voortplanten? Juist ja, via een kunstmatige dekbok, inseminatierietjes en natuurlijk de immer neutrale huisrukker. Deze laatste is de persoon die de kloppende dierenpik in zijn al dan niet blote handen mag nemen en de zaadslierten al dan niet van zijn haarnetje mag schrapen ten einde deze over te hevelen in een zaadbuisje. Vervolgens mag meneer -pomtiedom- met zijn natte vingers de dampende vulva van een vrouwelijk beest gaan betasten en met zijn eeltige duim en wijsvinger bevoelen of de baarmoedermond 'ontvankelijk' is voor het slierterige goedje. Indien ja, dan bestreelt de inseminatiemeester de vaginale zone van het wijfje en plaatst het rietje enige seconden in de baarmoedermond, waarop het koele zaad de bevruchting in gang kan gaan zetten.

Vertelt u mij dan maar eens of dit bovenstaande ook mag worden opgevat als een mens dat seksuele handelingen verricht met dieren...
Het toont maar net aan dat het veroordelen van delinquenten op grond van ongeoorloofde seks met dieren problematisch is, aangezien het voortbestaan van belangrijke, economische rassen er tevens vanaf hangt.

Boris Poepnagel | 19-04-18 | 22:50 | 9

Gulliver | 19-04-18 | 23:22
Nutteloze sukkel.

Ongeblustekalk | 19-04-18 | 23:55

Ben je wel het middelpunt van elke verjaardag. Wat doe jij? Ik ben dierenrukker. Aandacht verzekerd.

knutsel_ | 20-04-18 | 00:01

In mijn jeugdjaren werkte ik op een varkensboerderij. Wanneer één van de twee beren mocht dekken, dan moest het snuivende beest van 500 kg geholpen worden het gaatje te vinden.
Ik werd opgewondener van de boerendochter. Het was dan ook lekker op de trekker....

koolteer | 20-04-18 | 00:19
▼ 6 antwoorden verborgen

Vorig jaar was er een boer die op de beveiligingscamera had staan hoe iemand behalve de pony ook de cavia had misbruikt. DE CAVIA!!!!

Linkse allergie | 19-04-18 | 22:47 | 8

Lekker cavia!
Ik zie ze iedere dag aan het spit.
Lijken net ratten als ze zijn gevild.

Gulliver | 19-04-18 | 23:07

Gaat het nog een beetje in het gekkenhuis? ;)

Ongeblustekalk | 19-04-18 | 23:19
▼ 5 antwoorden verborgen

Wanneer de keuze is Sharon dijksma doen of Berta 4. Dan zou ik moelijk kunnen kiezen.

Mark_D_NL | 19-04-18 | 22:46 | 5

Gulliver | 19-04-18 | 22:49
Is dat bewezen?

BlowingBubbles | 19-04-18 | 22:51

Berta 4 geeft nog melk. Sharon geeft nix

Winter_is_coming | 19-04-18 | 22:52

@Gulliver aannames.. denk dat een Pony makkelijker te wassen is (met een tuinslang) en minder bullshit in het hoofd heeft.

thedude182 | 19-04-18 | 22:53
▼ 2 antwoorden verborgen

Geitenneukers dan?
Dat mag weer wel als je moslim bent.

ZZP-er | 19-04-18 | 22:44 | 2

Die houden het beter geheim, het blijft binnen de familie.

LuckyGirl | 19-04-18 | 22:47

Zes geiten in de gang.
Ze scheiten in de gang.

Gulliver | 19-04-18 | 22:50

Bij1 doet het alleen met zwarte schapen.

Gulliver | 19-04-18 | 22:43

D66igers zijn viezerikken. Dat wist iedereen toch al?

Vrouwtje_haram | 19-04-18 | 22:42 | 1

Nooit op gestemd, wanneer er geen alarm afgaat in je hoofd bij het zien van de poppetjes en het programma, mankeert er wat aan je.

Ongeblustekalk | 19-04-18 | 22:53

Ik slaap elke nacht naast een varken !

harries | 19-04-18 | 22:40 | 2

Ik wil niet zeggen dat ik dik ben maar laatst zei mijn dokter:"mond open en zeg oink".

LuckyGirl | 19-04-18 | 22:42

Je vrouw laat je niet meer binnen? Daar zal zij dan wel redenen voor hebben.

F. Jacobse | 19-04-18 | 23:11

Nog schokkender dan die engnek in het filmpje vind ik eigenlijk de reacties hier van degenen die het niet afkeuren en erger nog, er geen 'kwaad' in zien en een verbod om dieren sexueel te mishandelen 'inperking van vrijheid' durven noemen. Driewerf KOTS. Wat is dit land diep, zó verschrikkelijk diep gezonken.

Maar het is net als met mishandelen, dat begint ook vaak met dierenmishandeling, daarna wordt de vrouw mishandeld en daarna de kinderen. Vandaag of morgen grijpen zieke geesten een kind want dat is tenslotte net zo weerloos als een dier.

Dáár gaat het die schoften om: macht. Niets anders dan macht omdat ze zelf helemaal NIETS voorstellen.
Zo. Ik ben weg, kotsen.

Lupuslupus | 19-04-18 | 22:39 | 3

Het is wel smerig. Maar zoals Middas Dekkers ooit opmerkte: een koe/merrie is een penis gewend van een stier/hengst. Wanneer je daar je kleine geval in steekt merkt het beestje daar weinig tot nix van en kauwt rustig door op zaken die wel belangrijk zijn: stro.

Winter_is_coming | 19-04-18 | 22:50

Ik had het over een verbod op bestialiteit. Ik vermeld juist expliciet dat een verbod op dierenmishandeling mishandeling al dekt. En terecht, wat mij betreft.
Nu kan het natuurlijk zijn dat je iedere vorm van bestialiteit gelijkstelt aan mishandeling, dan zit daar ons meningsverschil. Om vervolgens dan maar te suggereren dat dit soort mensen zich op den duur ook wel aan kinderen zullen vergrijpen is echt bizar. Volgens mij zoek je het ook echt in de verkeerde hoek en moet je maar eens gaan praten met je oudtante die altijd dat lieve hondje op schoot zit af te lebberen.

Charlie36 | 20-04-18 | 07:13

@Lupuslupus
-
IK ben één van degenen die er niet noodzakelijkerwijs kwaad in zien en ik keur het niet af. Er wordt al genoeg afgekeurd en verboden in dit land. Ik kan mij bij uw nick weliswaar iets voorstellen, maar laten wij in dit land nu eens ophouden met allerlei menselijke onschendbaarheden, menselijke waarden, menselijke integriteit en zelfs: menselijke emoties toe te dichten aan dieren. Nederland en Engeland zijn er compleet in doorgeslagen. DIEREN ZIJN GEEN MENSEN en ze hebben ook niet dezelfde rechten. Hou eens op met dit soort doorgeslagen Beatrice Potter / waterschapsheuvel /Pistolen Paultje 'dieren zijn lievvv omdat het dieren zijn'.
-
Ik ben er van overtuigd dat er een aardige schroef bij je loszit als je een paard wilt emmeren of een schaap wilt wippen, ik ben er van overtuigd dat wij dieren moeten beschermen tegen mishandeling, staarten- en orencoupeerders mogen wat mij betreft dikke boetes krijgen, balconslachters mogen van mij een maandje achter tralies - maar laten wij in dit land eens ophouden met doorgeslagen regelzucht en overdreven sentimentaliteit in wet- en regelgeving te verwerken. - of sluit m o r g e n alle slachthuizen en fokkerijen.

bisbisbis | 20-04-18 | 10:20
-weggejorist-
despecialist | 19-04-18 | 22:37 | 1

Als ik zo'n dier was zou ik asiel aanvragen.

LuckyGirl | 19-04-18 | 22:37 | 1

Het dierenasiel zit vol.

InAnumPerRegimine | 20-04-18 | 15:52

Een kennis van mij had een boerderij en daar woonde een geflipte geit, die neukte echt de hele dag door op de rug van een lief klein hangbuikzwijntje, was echt heel zielig dat zwijntje liep de hele dag met een natte rug.

tata1981 | 19-04-18 | 22:37 | 4

Precies Lucky, daar staan zwijntjes bekend om. Dat weet iedereen. Het woord Schwalbe schijnt ook van zwijntje afgeleid te zijn.

BlowingBubbles | 19-04-18 | 22:45

Struikelen zwijntjes ook zoveel hij het voetballen???

Winter_is_coming | 19-04-18 | 22:51

Winter_is_coming | 19-04-18 | 22:51
Ach, wat zwijntjes als niet doen! Ik zou er uren over kunnen verhalen.

BlowingBubbles | 19-04-18 | 22:55
▼ 1 antwoord verborgen

Niet iemand van de Partij Met De Dieren?

Oepsie1234 | 19-04-18 | 22:34 | 2

Partij IN de Dieren

53 n.o. | 20-04-18 | 00:52

De partij op de dieren.

Mr_Natural | 20-04-18 | 09:06

het is bij de beesten af

langzullenweleven | 19-04-18 | 22:32

Een hond nemen is heel erg fout. Maar... als je je door een hond laat nemen? Is dat dan ook verboden? En moet de dader (de hond) dan verantwoording aan de '66 rechter afleggen? Vragen, vragen...

Winter_is_coming | 19-04-18 | 22:31 | 4

En wat als een dame wijdbeens ligt te slapen, het zomer is, dus ze nakend in bed ligt, haar hond loopt binnen en blaft mevrouw vol. In haar slaap. Mevrouw wordt wakker. Welke opties heeft ze? wat gaat er door haar hoofd? Waarom typ ik dit?

thedude182 | 19-04-18 | 22:36

Inderdaad, waarom.. vragen, vragen.

tata1981 | 19-04-18 | 22:38

@dude, ik weet niet waarom ik reageer, maar tenzij de dame in kwestie geknield slaapt blaft uw hond haar denk ik alleen wakker.

BlowingBubbles | 19-04-18 | 22:43
▼ 1 antwoord verborgen

Je zou er je hond van aftrappen.

lingo star | 19-04-18 | 22:25

En ineens vraag ik me af welke aanspreekvorm ze prefereren.

LuckyGirl | 19-04-18 | 22:25 | 2

Ze meanderen kennelijk nogal makkelijk tussen de diverse soorten, het wordt denk ik heel moeilijk iets te vinden. Maar vraag uw buurman eens.

BlowingBubbles | 19-04-18 | 22:30

BB
Dat wordt een lange lijst, diersoort, andere/zelfde geslacht.
En mijn buurman is altijd heel lief voor de diertjes.
Oh, wacht.

LuckyGirl | 19-04-18 | 22:36

Iemand al opgevallen dat meneer in een Mitsubishi Carisma rijdt? Alleen het rijden in zo'n visblik is al TBS-waardig.

Boris Poepnagel | 19-04-18 | 22:22

Als je even kijkt naar de vorige gemeenteraad en die van na de afgelopen verkiezingen, zijn er maar twee mannelijke fractievoorzitters die niet terug zijn gekeerd, die van de Christenunie en die van D66, dat is dus de keuze. Die van de Christenunie is een heel aardige opa die door iedereen wordt gewaardeerd, die van D66 is een overduidelijke engnek.

Japannert | 19-04-18 | 22:21 | 6

@Blowing, als we de naam weten kunnen we het zo uitzoeken maar die wil Japannert niet geven. Denk ik.

Lupuslupus | 19-04-18 | 22:28

Toen ik naar school ging - en vele, vele jaren daarna - bestond er nog geen internet.

Lupuslupus | 19-04-18 | 22:30

Nou, die kan zijn verdere carriere wel vergeten, dit is zelfs te erg om nog burgemeester van H'meer te kunnen worden. Mits bewezen natuurlijk.

BlowingBubbles | 19-04-18 | 22:32
▼ 3 antwoorden verborgen

Dat is niet interessant. Gewoon een politie elite eenheid 'vice squad' bestaande uit Dobermann's, Rottweiler's ,Romeinse vechthonden, Deense doggen etc, erop af sturen. Ambulances worden niet gebeld.

rmstock | 19-04-18 | 22:19 | 1

Beter een ‘vince squad’

Ti_Ta_Tegelaar | 19-04-18 | 23:37

Even googlen en je komt inderdaad een '66-er tegen die inclusief pasfoto en mobiel nummer nog op een site staat... En als dit hem niet is, dan kunnen ze beter wel de naam vertellen. (ik vond iig ene Vincent V.)

saintinel | 19-04-18 | 22:17 | 3

Man je mist de nuances. Hint: iedereen weet wie het is. Google is geen rocketscience. Niemand wilde echter 'that guy' zijn. U wel.

thedude182 | 19-04-18 | 22:23

@thedude182 | 19-04-18 | 22:23
Bijna.... ik wilde alleen niet expliciet 'that guy' zijn. Wellicht komt dat, omdat mijn intelligente niet voldoende toereikend is... Mijn excuses hiervoor.

saintinel | 19-04-18 | 22:29

@saintinel excuses niet nodig mijn beste heer. Iemand moet 'the guy' rol vervullen. Kan niet anders. Ofzo.

thedude182 | 19-04-18 | 22:32

Ik krijg het niet voor elkaar om met namen te gooien. Vin ik niet kunnen. Zomaar karaktermoord plegen doe ik voor geen Cent. Zelfs een D66er is een mens.

thedude182 | 19-04-18 | 22:17 | 2

Eerder een geval van karaktersuïcide.

LuckyGirl | 19-04-18 | 22:20

Ik dacht dat het een wandelende orgaan donor was. Oh, wacht...

Standvastig | 20-04-18 | 02:26

Ik moet bekennen ook met een varken een relatie en seks heb gehad.

Reebensteeltje | 19-04-18 | 22:17 | 2

Hahaha, dat is niet eerlijk, dat geldt voor heel veel mensen, loop maar eens door een willekeurige winkelstraat.

BlowingBubbles | 19-04-18 | 22:21

Maar is dat dan hun vrouw, vriendin, schoonmoeder, dochter of ...

F. Jacobse | 19-04-18 | 23:20

Onze lieve heer heeft vreemde kostgangers dat blijkt telkens weer. En toch, het blijft je iedere keer weer verbazen hoe ziek ook jouw buurman kan zijn...

BlowingBubbles | 19-04-18 | 22:15 | 1

Eeeh, wacht even.
Mijn buur heeft ook een buur...

LuckyGirl | 19-04-18 | 22:16

Sex met dieren is smerig. Pijpen mag wel, dat is geen sex.

Mr_Natural | 19-04-18 | 22:09 | 2

Ah, de Clintonverdediging.
Klassiek in zijn genre.

LuckyGirl | 19-04-18 | 22:16

@LuckyGirl | 19-04-18 | 22:16
In welk opzicht? Hij bracht het zo schattig? Of dat liegen onder ede wat strafbaar is? En hij voor afgezet had moeten worden. Enfin, die gasten hebben al een dubieuze "body count" op hun naam staan. Getuigen leggen spontaan het loodje rondom hun.

Standvastig | 20-04-18 | 02:48

Op de seksboerderij van geitjes (lekker halal) tot een fijne stier...

Kanarie_Geil | 19-04-18 | 22:05

Extreem walgelijk. Hele verhaal.

einStina | 19-04-18 | 22:05 | 3

Heeft u nog geen kennis genomen van die achterlijke idioten die lopen te kutten met hun sperma? Hey! Laat ik een kippen ei ermee bevruchten. Die mafkezen hebben het zo ver dat het in ieder geval tekenen van leven heeft ook soms. Zo te vinden op youtube. De wereld zit vol met gekke idioten.

Standvastig | 19-04-18 | 22:17

Ja, net als het voor joden opnemen en via de achterdeur islamitische vluchtelingen helpen. De vijand helpen.
Net zoiets.

Ongeblustekalk | 19-04-18 | 22:49

@Ongeblustekalk | 19-04-18 | 22:49
Ben jij nou weer aan het braken? Hoe komen we opeens bij Joden uit? En zijn de Joden nu de vijand of die islamietjes?

Standvastig | 20-04-18 | 02:23

Nou vindt ik bestaliteit best wel ziekelijk en smerig maar het dierenleed moet ook weer niet overdreven worden, ik denk dat het die varkensbeer of stier letterlijk geen reedT uitmaakt of hij nou een een frame met koeienvel, of een viespeuk in den aarsch neemt.

zwellevertje | 19-04-18 | 22:03 | 4

Omanders; ik ben niet tegen een verbod, niks mis met het het instellen van grenzen, sommige dingen moet je gewoon niet willen in je samenleving.

zwellevertje | 19-04-18 | 22:11

omanders | 19-04-18 | 22:08 |:
Jij snapt het.

LuckyGirl | 19-04-18 | 22:55

omanders | 19-04-18 | 22:08
Wie bepaalt wat zieken geesten zijn? Waarom dan niet ook sodomie verbieden?

Charlie36 | 20-04-18 | 04:42
▼ 1 antwoord verborgen

Als iets te mooi klinkt om waar te zijn, is het meestal ook te mooi om waar te zijn.

Luchtbakfietser | 19-04-18 | 21:58

De politie vind het natuurlijk allemaal maar niks.
Die jongen mag wel uitkijken, misschien wel nog meer voor de politie dan voor de daders.

LuckyGirl | 19-04-18 | 21:57 | 3

Ik voorzie een ingebeukte voordeur door mannetjes met bivakmutsen en automatische geweren, die hem even van zijn bed lichten, armbandjes geven en vragen wat zijn probleem is.

Ontzettend gaaf land hebben wij ook! Doen we gewoon. *zucht* Bij de verkeerde dat is.

Standvastig | 19-04-18 | 22:03

Standvastig | 19-04-18 | 22:03
Bestialiteit vind jij dus dikke prima, weten we dat ook weer.
De volgende stap is pedofilie die in lijn staat met biseksualiteit, alle mafketels moeten een platform hebben. Alles moet kunnen.
Zuchten doen alleen vrouwen, reflecteer deze kronkels eens aan jouw vriendje.
Zelfde laken een pak, schat ik zo in.

Ongeblustekalk | 19-04-18 | 22:46

@Ongeblustekalk | 19-04-18 | 22:46
U plempsel zegt meer over u dan mij. Ik heb het over rechterlijke dwalingen en u komt aanzetten met morele en ethische vraagstukken waar ik al mijn kleur mee bekent hebt? Ga eens koken...

Standvastig | 20-04-18 | 00:52

Helemaal top deze jongen. Als je dit kunt op 21-jarige leeftijd, ben je een toekomstig GeenStijl-redacteur.

hoogstetijd | 19-04-18 | 21:46 | 2

Bestialiteit opsporen heeft weinig met het verzet te maken, dat kan iedere oetlul.

tata1981 | 19-04-18 | 22:33

Ik weet niet wat je met verzet bedoelt, ik heb het alleen over de kwaliteiten van deze jongen.

hoogstetijd | 19-04-18 | 23:09

Verbod op bestialiteit; ook weer zo'n onnodige inperking van de vrijheid. Het lijkt mij dat het verbod op dierenmishandeling eventuele excessen al wel dekte, maar nee. Sex met dieren vinden 'wij' vies, dus dat moeten we dan andere ook maar ontzeggen. Je kind heel de dag op een pony laten ronddraven vinden we blijkbaar wel acceptabel. Dat moet een pony maar gewoon leuk vinden.

Charlie36 | 19-04-18 | 21:44 | 6

Van instemming kan nooit sprake zijn. Dus je begaat een verkachting. Een verkrachting van een ander zoogdier (verder wil ik het niet weten). Een verkachting van een andere soort die zich niet zal kunnen verweren, nog veel minder dan een kleuter van drie. Als je niet begrijpt wat daar verkeerd aan is heb je een aardige kronkel in je kop. Ik kan alleen maar walgen van de gedachte en hopen dat ik nooit ontdek van een bekende dat er zo over gedacht wordt.

Wedstrijdkrokodil | 19-04-18 | 22:49

@Wedstrijdkrokodil
Als het verkrachting was kreeg je wel een schop of een bijt of een krab. Behalve bij katten of eenden, die zijn dat wel gewend.

LiniaalRectaal | 20-04-18 | 00:36

@krokodil 22:49:
-
Mag ik u verzoeken om mij tegel nog even langzaam en vooral: begrijpend te lezen?

bisbisbis | 20-04-18 | 10:27
▼ 3 antwoorden verborgen

#MeWoof.

LuckyGirl | 19-04-18 | 21:36 | 3

#MiauwToo?

ScumbaggusMaximus | 19-04-18 | 21:50

Je suis Hector.

Luchtbakfietser | 19-04-18 | 22:02

Ai, je suis Fifi

Luchtbakfietser | 20-04-18 | 07:45

Een '66-er slachtoffer van het verbod op bestialiteit ? Ha, krijgen we toch nog een correctief referendum.

netniet | 19-04-18 | 21:35

Sjeezus, lastige. Grote partij, dus hij is niet van de PvdD.
Geert is openlijk gek op poezen, vooral de harige variant, maar dat zijn de meesten hier ook. Ik sluit iemand van de VVD niet uit want die komen overal mee weg. Dat gezegd hebbende kan het ook een ̶D̶66-er zijn. Moeilijk moeilijk...

De waard zijn gast | 19-04-18 | 21:34 | 4

Hij is ook niet van de PVV want die 3 zeteltjes hebben ze pas dit jaar gekregen en die viezerik is inmiddels vertrokken.

Lupuslupus | 19-04-18 | 22:24

Geef mijn maar een kale poes!

lovekila | 20-04-18 | 00:32

lovekila | 20-04-18 | 00:32 |
Agree. Maar dan wel ouder dan 1000 weken.

De waard zijn gast | 20-04-18 | 00:34
▼ 1 antwoord verborgen

Na het gedoe met mannetje Pechthold nu ook al een dierenneukert in de partij. En andere maar de maat nemen. Heeft Marianne Thieme al een reactie gegeven ?

ja,diedus! | 19-04-18 | 21:30

Wie kent die mop van die boer niet. Een inspecteur dierenfluisteraar komt bij een boer voor controle van het welzijn van de veestapel. De boer liep mee. De inspecteur sprak in geheimtaal met het paard. Goed gedaan boer, zei ie. Het paard is heel tevreden. Op tijd haver. Schone stal en vaak borstelen. Toen de koe. Ook een en al lof. Zelfs het varken had geen slecht woord. Toen kwamen ze bij het schaap. Nog voor de inspecteur iets kon zeggen. Die niet, riep de boer geschrokken! Die moet je niet geloven hoor, schreeuwde hij tegen de inspecteur. Die liegt.....

worstcase | 19-04-18 | 21:27 | 2

Hehehe

tata1981 | 19-04-18 | 21:27

Meppel is altijd moeilijk, je moet echt je best doen om er te komen en als je in de buurt wil zijn moet je er langs. Het is een een opvanglocatie voor ongewenste gewensten.
Dan ga je rare dingen doen.

Ongeblustekalk | 19-04-18 | 21:38

Je bent gewoon gerechtigd te vermelden welke naam je hebt gezien. Jullie zijn erg schijterig geworden door al die rechtszaken.

sockpuppet | 19-04-18 | 21:26 | 2

Ik geef die Vin geen cent .

ja,diedus! | 19-04-18 | 21:31

Ik geef dat Veld ook niets.

ristretto | 19-04-18 | 22:20

Alexander Blaftold.

Jackanders | 19-04-18 | 21:25

Is het soms een neger, sorry ik bedoel natuurlijk kleurling die soms aan de kant wordt gezet door etnisch profileren?

Ongeblustekalk | 19-04-18 | 21:24 | 2

Het is toch statistisch profileren ?

ja,diedus! | 19-04-18 | 21:25

Nee dat is die andere snol.

Ongeblustekalk | 19-04-18 | 21:39

Ik denk dat de meeste dieren liever geneukt worden dan geslacht

Wayne Schlegel | 19-04-18 | 21:24 | 2

Waar woord, Wayne.

schijtzat | 19-04-18 | 22:25

@schijtzat | 19-04-18 | 22:25
Nooit een hongerig dier gezien dan. Dat neuqon boeit even wat minder op een lege maag.

Standvastig | 20-04-18 | 02:17

Ik zou anders ook best weleens een Duitse herderin willen doen...

Pimol | 19-04-18 | 21:24 | 1

Ja maar jouw naam is Pimol.

tata1981 | 19-04-18 | 21:26

Mensen die dieren neuken moeten door paarden kapot worden getrokken. Simpel zat. Dan spoor je voor geen centimeter.

VeelTeSteil | 19-04-18 | 21:22 | 3

Mensen die andere mensen door paarden kapot willen laten trekken, sporen voor geen millimeter.

Usumani | 19-04-18 | 21:29

Usumani | 19-04-18 | 21:29
Bestialiteitsapologeet.

VeelTeSteil | 19-04-18 | 21:30

En als de liefde nou wederzijds is?

De waard zijn gast | 19-04-18 | 21:35

De nieuwe liefde van D66 Alexander Pechtold woont ook in Meppel, toeval of heeft zij honden die ter beschikking staan?

gebrokenvleugel | 19-04-18 | 21:21

Seks met dieren is per definitie verkrachting en dus strafbaar. Walgelijk. Direct castreren deze ziekelijke misselijkmakende figuren.

Wedstrijdkrokodil | 19-04-18 | 21:18 | 1

Juist. Iedere mierenneuker onmiddellijk castreren.

Schadenfreude | 19-04-18 | 21:21

No surprise here, D66-er.

KaiserSoza | 19-04-18 | 21:18

Red Rocket
https://m.youtube.com/watch?v=ZdKyz4cBb4A

tata1981 | 19-04-18 | 21:17

Tja, een d66er,
Dat zijn bij voorbaat al viezeriken.
Die doen niet onder voor een geitenneukende inteelt naffer,
en die doet het omdat hij dom is, die d66er omdat het een viespeuk is,
een afspiegeling van zijn partij.

Plorkface | 19-04-18 | 21:17 | 1

Die naffer is óók een viespeuk en die D(ierenporno)66-er óók dom.

De waard zijn gast | 19-04-18 | 21:37

Onzedelijk gedrag met mieren is dan weer wel een breed geaccepteerde bestialiteit in Nederland.

Schadenfreude | 19-04-18 | 21:16 | 1

Lekker strak

voorbips | 19-04-18 | 22:28

Ik bewonder deze jongen, maar intellectueel heeft ie nog wel een paar stappen te zetten. Op het moment dat die man opmerkt dat paarden eigenlijk ook in het wild horen rond te lopen, en koeien ook niet (3x per dag) gemelkt horen te worden, dan heeft meneer gewoon een goed punt (de jongen reageert met de stroman "dus als hij het mag, dan mag ik het ook"?). Als je in Nederland dieren onverdoofd de keel mag doorsnijden, dan is er eigenlijk geen sterk punt te maken tegen een daad waar het dier geen enkel ongemak toont te hebben.

stampertje85 | 19-04-18 | 21:16 | 2

Een koe wordt niet gemelkt maar gemolken en niet 3x maar 2x per dag. Intellectueel.

Lupuslupus | 19-04-18 | 21:20

Bovendien geeft hij veeeeel te veel informatie over de politicus weg: fractievoorzitter, net gestopt, nog zichtbaar op website met telefoonnummer, nu jurist, doet nog kleine dingen voor de partij, komt uit Meppel. Nou, vrijwel zeker dat er maar één persoon in het land aan al deze eigenschappen voldoet.

stampertje85 | 19-04-18 | 21:24

Mijn hond heeft altijd sex met mijn poot , moet hij nu het gevang in ?????

A.C.H.M.E.D | 19-04-18 | 21:15 | 1

Nee, jij.

hustler01 | 20-04-18 | 01:18

Thierry, dus toch...

Donkersloot | 19-04-18 | 21:14

Eerst barbie met haar sodomie, nu weer dit? Zal Jesse Klaver wel geweest zijn die het verschil tussen zijn hond en griet niet ziet. Of is Halbe al zo diep gezonken dat hij zich nu vergrijpt aan honden? Prutte is het niet, die is gecastreerd.

Blijkt keer op keer weer dat politiek enorme griezels aantrekt, zoveel is duidelijk.

Standvastig | 19-04-18 | 21:13 | 2

Daarnaast, Rutte is een pedofiel, zo heb ik uit zeer onbetrouwbare bron vernomen.
Nee, we moeten dieper graven.

Botte Hork | 19-04-18 | 21:16

Klopt.

gato | 19-04-18 | 21:31

Volblaffen.. lol.

larie | 19-04-18 | 21:13

Een kip.. ok, maar met honden?

RickTheDick | 19-04-18 | 21:11 | 1

Wat is er mis met een welgemanierde herdershond?

HoerieHarry | 19-04-18 | 21:25

Sylvana natuurlijk die zich door een Duitse Herder laat beffen nadat ze met de slagroomspuit die behaarde punani heeft volgespoten. Ja toch?

Botte Hork | 19-04-18 | 21:10

Wat hebben Pieter Omtzigt en Bas Haan gemeen?

Ze worden gezien als de eindbazen van hun beroepsgroep, terwijl ze zelf vinden gewoon normaal hun werk te doen. En nu een vloggertje die nauwelijks de pubertijd achter zich heeft gelaten die even Peter R de Vries en andere verborgen cameraprogramma`s met grote producties rechts inhaalt.

Een democratie drijft op een goed geinformeerde kiezer en Kamerleden die makkelijk aan informatie kunnen komen. www.ad.nl/politiek/kamerleden-pleiten... Of je nu kijkt naar volksvertegenwoordigers, journalisten of publicisten, ze laten de bal vallen of ze worden gesaboteerd. Samen met een kiezer met een kort geheugen en te weinig tijd een afgewogen keuze te maken. De kloof wordt steeds groter.

Deze vlogger laat zien dat er nog hoop is.

Feynman | 19-04-18 | 21:09

De man van Sharon Dijksma woont in Meppel?

spanarchist | 19-04-18 | 21:07 | 2

Het gaat over hondjes niet over paarden.

tata1981 | 19-04-18 | 21:08
-weggejorist-
Rest In Privacy | 19-04-18 | 22:09

Ach ja, een hond palen is een keer eens wat anders dan de rechtstaat, moet ie gedacht hebben....

Parel van het Zuiden | 19-04-18 | 21:05

Na dit verhaal ga je toch met andere ogen naar Geert Wilders en zijn katten kijken.

Mark_D_NL | 19-04-18 | 21:05 | 1

Ik kijk nu vooral heel anders naar uw nick moet ik zeggen.
.
Hopend dat u geen katten bezit...

Parel van het Zuiden | 19-04-18 | 21:07

Partij van de dieren uiteraard

opzouten.nl | 19-04-18 | 21:05

Seks met dieren is niet strafbaar in NL. Dus niets aan de hand. Mits niet in het openbaar. Dat mag dan weer niet.

Kwijldraad | 19-04-18 | 21:05 | 8

Ik vind 't dan wel weer mooi dat die wet zo in mekaar zit, dat, zoals het in dit nl.wikipedia.org/wiki/Bestialiteit wikipedia artikel staat, werkzaamheden in KI stations wel mogen. Dat is, de handelingen benodigd om de zaadjes op te vangen.
Dan zit je daar, onder een houtskelet met een koeiehuid overtrokken, een stier af te trekken. Dat mag wel. Krijgt die stier daar dan geen traumatische herinneringen van?

hotnot | 19-04-18 | 21:35

Aha... jeetje zeg. Wist ik helaas niet. Enne... dan weten jullie vast ook wel wat de verjaringstermijn is?

Kwijldraad | 19-04-18 | 22:15

@Kwijldraad | 19-04-18 | 22:15
Hoezo? U heeft zich vergrepen aan uw cavia?

Standvastig | 20-04-18 | 02:14
▼ 5 antwoorden verborgen

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken