Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

D66 maakt fake straatgesprekken voor campagne

Klein bier uit de lokale grabbelton van #GR18: in Rotterdam faket '66 straatinterviews over de woningmarkt met zogenaamd toevallige passanten die gewoon hun eigen mensen zijn.

Social

De twee meisjes die ze als zogenaamd gewone Rotterdammers interviewen zijn in werkelijkheid, zo krijgen wij doorgebeld, mevrouw Ilana Ifrah, '66-lid en voormalig fractiemedewerker cq politiek assistent bij '66, en mevrouw Kiki Kersten, voorzitter van de Jonge Democraten in Rotterdam. Die wisten precies wat ze moesten zeggen omdat het allemaal afgesproken werk & doorgestoken kaart is. Ghe. D66'ers durven kennelijk geen Gewone Burgers aan te spreken, dus zelfs dit moeten ze in scene zetten. Op de schaal van nepnieuws geven wij hier drie keurmerkstempeltjes voor.

3/5

En nu het toch over huizen van D66'ers ging...

Social

Reaguursels

Inloggen

Meneer Wilders vroeg alleen:"Willen jullie meer of minder...." en er volgden 100derden van te voren opgestelde aangiftes en de D666 rechters keken er kwijlend naar!!!

Shadow1100 | 16-03-18 | 09:55

De autochtonen bevolking groeit al jaren niet meer.
Wat wij dus doen is huizen bouwen voor asielzoekers en immigranten.
De beiden zeer onrendabele groepen moeten wij dus van een huis, inrichting en uitkering voorzien.
Stop de import en ga inzetten op een terug keer van die gasten.
dan hebben wij huizen genoeg voor de autochtone bevolking.

henk vintage | 15-03-18 | 17:41

burgers wat zijn dat?
Luisteren naar anderen dat de grote leider kan dat, mag dat?

Jacktheflipper | 15-03-18 | 14:36
-weggejorist-
AimeeDunning831 | 15-03-18 | 13:17

We moeten eigenlijk ook nog aangifte doen tegen Alexander Penthouse wegens het aannemen van een gratis vliegreisje naar Oekraïne en het niet aanmelden hiervan in het geschenkenregister van de 2e kamer.

rijk | 15-03-18 | 12:20
-weggejorist-
ShirleyMcDill7335 | 15-03-18 | 10:14

D66 is echt als de dood voor de burger met een andere mening dan de mening die D66 voorstaat. D66 heeft alleen nog het vertrouwen in geindoctrineerd D66 kadervolk. Nog even en wij zien Pechtold over straat lopen met allemaal opgetrommeld D66 kader volk dat met D66 vlaggetjes staat te zwaaien naar hun D66 leider zoals dat ook gewoonlijk is in dictaturen. Oh wacht, D66, EU, dictatuur. Ik snap het. Logisch.

forecastle | 15-03-18 | 10:12

Openbaar Ministerie onderzoekt aangiften tegen Alexander Pechtold.
Lees D66 rechters onderzoeken! Had Wilders eens moet flikken dan was Nederland te klein.

Lexus01 | 15-03-18 | 09:54

HAHAHA! "Ik woon nu in een sociale huurwwoning maar ik wil kopen". Nou meid, als je een huis kunt kopen heb je niks te zoeken in een sociale huurwoning.

ik_heet_niet_klaas7 | 15-03-18 | 00:38

Dan is het toch een scheefwoner? Iemand die teveel verdiend voor een sociale huurwoning? Dan moet ze er eigenlijk subiet uit!

jello624 | 15-03-18 | 09:23

Kan dit worden omschreven als fake news ? Moet de waakhond hier niet iets van vinden ?

Schepvogel | 14-03-18 | 23:46

Zojuist een mail gestuurd naar de waakhond. Benieuwd naar hun antwoord. Misschien kunnen meer mensen het doen.

Schepvogel | 15-03-18 | 00:04

U betaalt voor die waakhond, dus dat u er iets voor terug wilt is niet zo gek. Maar beter is het te negeren, de inzet om uw bericht te beantwoorden met non-argumenten kost immers ook geld. Wel vermakelijk, dus van mij mag u, al hoop ik dat niet iedereen dit gaat doen.

O2Neutraal | 15-03-18 | 08:27

Fake news door uw eigen politieke leiders... fijn om dat te weten toch? Echt schandalig.

salsaparilla | 14-03-18 | 22:15

En gewoon even 300.000 asielzoekers binnenlaten geeft ook helemaal geen extra druk op de woningmarkt...

Levert ookg een financiele druk op ouderen... Vreemd genoeg wordt voor Ali op z'n oude dag wel alles geregeld...

En vervolgens reclame maken voor je k*tpartij door te zeggen dat je dingen wilt verbeteren...

Onbetrouwbare honden zijn het!

mrXL | 14-03-18 | 22:14

En een sleepnetwet om aanslagen van ontevreden burgers te voorkomen. Ze zijn ontevreden omdat hun leven shit is, niemand die blij en tevreden is pleegt een aanslag. Men doet niets aan de oorzaak, in plaats daarvan gebruikt men het als argument om de democratie verder te ondermijnen. Wat een gaaf land.

O2Neutraal | 15-03-18 | 08:29

Huizen huizen huizen???
De gemeenten voeren geregiseerd met een kraptepolitiek eerst de grondprijzen stevig op, dan “schiiven ze er projectontwikkelaars tussen, vergunningenstelsels, restrikties en regels, en zit je met een te duur huis welke je eigenlijk niet nodig hebt, eigenlijk niet kunt betalen, te groot is en eigenlijk niet wilt!!!! En daar heeft de overheid jouw mee naartoe op sleeptouw genomen om eigenaren of gebruikers flink te kunnen exploiteren. Kortom, in dit land kan je je eigen woonvorm niet kiezen, want als dat toevallig een leuke blokhut is, geven ze geen intekening in het GBA af....
Kan in Belgie al wel...

Katoentje | 14-03-18 | 21:50

Ik vind het “eigen Volk” interview niet gek, de rest van Nederland loopt namelijk met een grote boog om D66 heen.

Spare Rib | 14-03-18 | 21:02

Pechtod maakt ze helemaal geen zorgen want ze kunnen hem niks, alleen als rutte zegt in een interview dat hij geheel achter pechtod staat dan wordt het pas gevaarlik voor hem.

jan huppeldepup | 14-03-18 | 20:51

De oplossing voor het woning “probleem”, meer bouwen. De oplossing voor het fijnstof en milieu, bouwen in het groene hart, de longen van Nederland.

echtpaul | 14-03-18 | 20:45

"".. moeizame huizenjacht. De oplossing? Bouwen, bouwen, bouwen..""
Maar vooral ook stoppen met open grenzen en meer-meer-meer immigranten binnen te halen. Die willen ook allemaal een huis, en wij NLers en onze kinderen zijn (alweer) de pineut.
Bedankt Den Haag
Bedankt Brussel
Bedankt dom kiesvee

telelezer | 14-03-18 | 20:33

Dat appartement wordt zijn waterloo. Ik trek een fles Don Perignon 2009 open als hij voorgoed van het politieke toneel verdwijnt.

ILF2 | 14-03-18 | 20:18

Nou zeker, Ik doe met je mee. Voorgoed weg . Geschenk AAN Nederland.

foxhunter | 14-03-18 | 20:29

Denk dat maar niet. Er is voor elke mislukkeling uit de politiek wel ergens een leuk kartelbaantje.

BozePaarseMan | 14-03-18 | 21:26

Prutte moet opschieten want anders is ie zijn dependance voor voormalige assistentes (Orwellongren) kwijt. '66 is bijna een voetnoot in de historie, het is te redden, maar dan moet Prutte gauw iets regelen voor Alexander Penthouse.

O2Neutraal | 15-03-18 | 08:31

Hoezo hebben mensen moeite met de huizenjacht? Penthouse Pechtold heeft meerdere huizen, gewoon de politiek ingaan dan krijg je vanzelf onroerend goed.

Graaf_van_Hogendorp | 14-03-18 | 20:17

We moeten woningen bouwen en D66 slopen, dan komt het wel goed met Nederland!

Toetsiemonster | 14-03-18 | 19:53

We moeten helemaal niks meer bouwen. Voorlopig zijn er meer dan genoeg mensen. Zo veel arbeid is er niet eens in NL.

Cobalt bomb | 14-03-18 | 20:38

@netniet | 14-03-18 | 19:35

Lie to me once, shame on you. Lie to me twice, shame on me.
.
Natuurlijk is de Nederlandse burger niet vrij van blaam. Apathie, egocentrisme, dogma, keeping up appearances, lafheid...
.
Ik kan hele epistels dichten over het hoe en waarom daarvan. Wat cultuuraspecten, de vernietiging van geschiedenis en staatsrecht onderwijs, lügenpresse, mentaliteit. Zowel politiek als burger hebben een rol gehad.
.
However, er is ook nog zoiets als je functie naar behoren invullen. Liegen en demoniseren horen daar niet bij. Ze zweren ook nog eens een eed en krijgen betaald. Lijkt me prima om die eerst de maat te nemen en daar ook een steviger strafmaat voor te nemen.
.
Je moet ergens beginnen met de schoonmaak van de shitshow die in 30 jaar is aangericht.

Parel van het Zuiden | 14-03-18 | 19:50

Ah, InHolland-'student'. 'Nuff said.

Jos Tiebent | 14-03-18 | 19:43

Moet ook niet zo moeilijk zijn om een Fake66 OvJ te vinden toch?

kaasfondue | 14-03-18 | 19:39

Het bestaat niet dat Pechtold wél wegkomt met corruptie, we zullen zien of we nog een rechtsstaat hebben, of niet.

smdyasc | 14-03-18 | 19:36

Of een bananenmonarchie. Gelukkig hebben we de fotoos nog.

De Briemusketier | 14-03-18 | 19:44

Alleen de mensen van WC eend zijn eerlijk in hun spotje. Alle andere, ook politieke partijen, zijn partijdig

Only the lonely | 14-03-18 | 19:35

@lanexx | 14-03-18 | 19:26

Nee da’s anders want tokkies/xenofoob/fascist/rascist/....
.
Bovendien zijn de achterbannen van deze partijen behoorlijk inferieur en verdienen dus niet het respect dat wel aan D66 en haar achterban getoond moet worden.

Parel van het Zuiden | 14-03-18 | 19:32

Heerlijk en dan op 21/3 (of 20/3) bekend maken dat ze opstomen naar een rechtzaak en dat Dhr Pechtold vastzit. #smullen

Rico den Hollander | 14-03-18 | 19:31

Is het strafbaar als je een verkiezings-poster "bewerkt"?

NecroSister | 14-03-18 | 19:31

@NecroSister | 14-03-18 | 19:37 |
Zo onderhand is zo'n poster al genoeg vuiligheid zonder er wat overheen te pleuren.

Mark Verheijen | 14-03-18 | 19:54

NecroSister | 14-03-18 | 19:37
Doe toch maar niet. Je bent beter dan dat.

Cobalt bomb | 14-03-18 | 20:34

Verlaag u niet tot het niveau van scholieren zoals de AFA.

O2Neutraal | 15-03-18 | 08:32
▼ 2 antwoorden verborgen

Woningblues on wednesday

Geen geld.
Geen vuur.
Geen speed.

Geen krant.
Geen wonder.
Geen weed.

Geen brood.
Geen tijd.
Geen weet.

Geen klote.
Geen donder.
Geen reet.

Courtesy Jules Deelder.

De Briemusketier | 14-03-18 | 19:30

Kan me voorstellen dat ze op straat geen burger durven aan te spreken. Als ze mij in het winkelcentrum benaderen is het gespreksonderwerp toch echt de demonisering van Baudet. En als toetje Penthousegate.

Drkildare | 14-03-18 | 19:30

Die Rotterdamse tongval, blijft heerlijk om te horen.

Mr_Natural | 14-03-18 | 19:24

LOL!

LuckyGirl | 14-03-18 | 19:49

Stond men ten tijde van het doen van aangifte niet klaar met het benoemen van de aantal aangiften tegen Wilders? En nu houdt men de lippen op elkaar?

Atlantis-95 | 14-03-18 | 19:22

Net zoals het theoretisch mogelijk is om een ei als stuiterbal te gebruiken, is het ook mogelijk dat dit toevallige passanten zijn.

Mr_Natural | 14-03-18 | 19:22

Zelf nie hoger van verdieping drie nie
dat echte van democratie
wel met uitzicht op de oever
van de Noordzee

Amechtig beukende politiek
tegen de volkse plint
wie zit de tijd' wel mee
op eb het geworstel

ons blazoen, geborsrstel
dat nationale blubber
Neprepubliek

Aan de burger geen kind
op voorhand de snoever
D.Q. Klap van de Molenwiek

Dat malen, droge voeten
zeespiegel ondermaats
ingehouden adem buitengaats!

Hetkanverkeren | 14-03-18 | 19:20

Beknopte topografie van de Rijnmond
Rotterdam
Schiedam
Vlaardingen
Maassluis

hoekie om
trappie af

gekkenhuis

uit: Gloria Satoria, Jules Deelder

De Briemusketier | 14-03-18 | 19:34

Iets zegt me dat de redactie '66 thans niet hoog heeft zitten. Vind ik leuk.

plauter | 14-03-18 | 19:20

Ik had het al naar EUvsDisinfo gestuurd maar die weigeren dit nepnieuws op hun site te plaatsen omdat het niet past bij hun anti-Rusland agitprop en dat het hier om fakenieuws van de pro-EU partij D66 gaat.

2voor12 | 14-03-18 | 19:20

Wat is dat trouwens voor stompzinnig gejammer dat je geen huis kunt kopen. Werk je? Hoe hard werk je? Wat is je inkomen?
Het kopen van een huis is ALTIJD aan inkomen gekoppeld. Daarom is jammeren zonder dat we de achtergronden weten, je reinste flauwekul/stupiditeit.
Ik kan ook wel gaan janken dat ik geen villa kan kopen. Wat een walgelijk D66 filmpje dus eigenlijk, is alle opzichten.

marjen | 14-03-18 | 19:17

Bah wat een taalgebruik; kopen, werk, inkomen... dat zijn allemaal termen die hele groepen binnen de samenleving wegzetten. Moeten we niet willen met z'n allen.

Mark Verheijen | 14-03-18 | 19:20

Een koophuis(je) de heilige graal van werkend Nederland! Wel een schuld van 30 jaar. Vaak ook nog door groepsdruk. Ach ieder z'n meug.

Rallywally | 14-03-18 | 19:39

Desinfo66

echtpaul | 14-03-18 | 19:16

Duh 66

Jos Tiebent | 14-03-18 | 19:44

Demofoben 66 ( ik geef toe - gejat van een andere reaguurder , maar erg sterk)

enorme sukkelzak | 14-03-18 | 20:11

Degeneraten 66

enorme sukkelzak | 14-03-18 | 20:45
▼ 3 antwoorden verborgen

Ik snap alleen die woningnood niet zo. Vrij recent stonden die politiekcorrecte non-valeurs te beweren dat we best honderdduizenden “syriërs” konden herbergen. Nederland kon het aan.
.
Nu dus woningnood. Zou men dan toch weer gelogen hebben?

Parel van het Zuiden | 14-03-18 | 19:15

Ach ja gelogen, op de keper beschouwd wel natuurlijk. Maar krijgen mensen ook niet wat ze verdienen ? Gaat dit land niet kapot aan een tekort aan bevlogen en betrokken mensen ?

De initiële instroom is op poten gezet en iedereen, die als migrant, de prestatie heeft geleverd om naar Nederland te komen en wordt toegelaten, heeft juridisch recht om binnen 14 ! weken een woning te krijgen. Het probleem van kettingmigratie is nu aan de hand maar is er iemand die je daarover hoort ?

Iedereen is nu weerbezig met de gemeenteraadsverkiezingen en een algemeen catagorisch gebrek aan interesse in politiek, maakt dat hordes mensen straks achter hun beeldscherm zitten om zich geautomatiseerd te laten vertellen, welke beloftes mogelijkerwijs het beste bij hun onbeduidende belevingen aansluiten of iets dergelijks. Zulke mensen moesten eigenlijk niet mogen stemmen.

netniet | 14-03-18 | 19:35

Precies. Dit filmpje (slecht geacteerd) geeft juist aan dat je NIET op D66 moet stemmen.
Want Nederland is vol.

Carmelita | 14-03-18 | 19:58

Anwoord op je vraag: Ja, natuurlijk!!!

Cobalt bomb | 14-03-18 | 20:31

Ik word een beetje moe van de hele tijd die anti d'66 propaganda. Ik blijf zelf d'66 stemmen en geenstijl lezen. Ook ik vind dat er fouten zijn gemaakt, maar stemmen gaat over meer onderwerpen dan alleen een incident. Misschien zouden jullie ook eens wat breder moeten kijken.

chariovalda | 14-03-18 | 19:15

de geneugten van partij politiek, het lijkt het voetbal wel. of anders een willekeurige set mossels.

Cobalt bomb | 14-03-18 | 20:30

Uitstekend, u bent een moedig mens. Ik ben het niet met u eens, '66 is slecht bezig voor onze rechtstaat, maar u neemt in ieder geval ook andere meningen tot u. Dank u daarvoor.

O2Neutraal | 15-03-18 | 08:34

Kennelijk heeft u wel het partijprogramma van D66 gelezen, maar is u nog niet opgevallen dat die apostrof al sinds 1985 uit de naam van de partij is verdwenen?

EefjeWentelteefje | 16-03-18 | 17:27
▼ 4 antwoorden verborgen

'66ers willen helemaal niet in Rotterdam wonen.

LuckyGirl | 14-03-18 | 19:14

@DrumPiet | 14-03-18 | 18:49

Yup. Had Pechtold makkelijk kunnen voorkomen door fatsoenlijke tekst en uitleg, afstand doen van het appartement en een klein beetje respect tonen voor de bevolking.
.
Deed hij niet.
.
Voorts moet uw soort natuurlijk niet klagen. Zelfs toen de rechter Wilders vrijsprak voor zijn islamuitspraken bleef tuigh zoals u volhouden. Laten we nou niet doen alsof het recht u iets interesseert.

Parel van het Zuiden | 14-03-18 | 19:11

“Uw soort” typisch.
Overigens was en ben ik pettinent tegen het Wildersproces.
Met je “uw soort”. Engnek.

DrumPiet | 14-03-18 | 19:58

Ineens weet je het:
Fake Alexander Penthouse
FAP oftewel de bezwangeraar van Hatsjiedinges.
Fappie voor zijn nietvrinden.

Hallalieheliaal | 14-03-18 | 19:10

Hoe zouden ze bij '66 zelf vinden dat het gaat?

atheïstisch stemvee | 14-03-18 | 19:08

Oh ja, dat is waar ook, bij ons staat ook zo'n bord met reclameposters. Ik zal er morgen toch eens op kijken...

Claudia M. | 14-03-18 | 19:07


Kiki heeft wel - Scientific writing in Englis (het staat er echt)
Dat komt helemaal goed.

rechtsdwalendeautist | 14-03-18 | 19:06

Democreatie66

Watching the Wheels | 14-03-18 | 19:04

D66 heeft ethiek duidelijk niet hoog in het vaandel staan.

MickeyGouda | 14-03-18 | 19:03

Het enige wat hij hoog heeft zitten, zit in zijn broek.

Hallalieheliaal | 14-03-18 | 19:11

OM gaat onderzoek doen haha... OM is zo politiek correct en partijdig als de tyfus dus daar gaat niets mee gebeuren. Over Rotterdam gesproken, er zijn weer een zootje Leefbaar Rotterdam verkiezingsborden verdwenen op de lantaarnpalen waar ook een VVD bord hangt. Ik kan me de vorige verkiezing niet herinneren dat er borden verdwenen of beklad werden, dit is puur omdat het FvD Leefbaar steunt.

XaleX_2 | 14-03-18 | 19:03

Waarschijnlijk had er nu iemand een nieuw plafonnetje nodig, en bij de vorige verkiezingen niet.

De Briemusketier | 14-03-18 | 19:08

Dat doen ze toch allemaal, en al jaren lang. Diederik Samsom die spontaan bij mensen aanbelt en ze een rode roos aanbied waarna ze iets uit het partij programma oplepelen waar ze zich zogenaamd zorgen over maken.
Het ergste wat ik ooit gezien heb was een filmpje van PvdA jongeren die zogenaamd een arbeider speelden, met zo'n Internationale Socialisten pet op maar het niet lukte om het bekakte Gooise accent kwijt te raken en dan wat onzin uitbraakten over waarom arrebeiders maar het beste op de PvdA konden stemmen alsof het nog 1900 was.

Osdorpertje | 14-03-18 | 19:01

@Ashtrey | 14-03-18 | 19:04
Inderdaad, het gevaar komt nu van D66.

Osdorpertje | 14-03-18 | 19:10

@De Briemusketier | 14-03-18 | 19:09
Ja, dat probeer ik te googelen.

Osdorpertje | 14-03-18 | 19:11

Ashtrey | 14-03-18 | 19:04
Wees gerust, die tijd komt wel weer. De partij van de Arrogenten kennende.

Cobalt bomb | 14-03-18 | 20:27
▼ 2 antwoorden verborgen

Fakenews? Gewoon een scene uit een slechte film.

BozePaarseMan | 14-03-18 | 19:01

Fake
Alexander
Pechtold

Hallalieheliaal | 14-03-18 | 19:13

Een politiek filmpje wat gefaket is, chapeau voor dit speurwerk.

je suis bier | 14-03-18 | 19:00

Wij van D-Eend...
Geinig zeg, doen andere partijen dat soort dingen ook of focussen we ons voorlopig even op D66?

kloopindeslootjijook | 14-03-18 | 18:59

Heel goed, hinderlijk blijven volgen dat Demoniseren66.

express | 14-03-18 | 18:59

Wel echt schokkend nieuws dit... Er staat nergens dat het "gewone Rotterdammers" zijn. Het zijn Rotterdammers en er wordt ze wat gevraagd om een standpunt van D66 duidelijk te maken.

Vula | 14-03-18 | 18:57

En waarschijnlijk zijn de verhalen die ze vertellen ook gewoon waar. Want het is namelijk niet zo dat het stikt van de betaalbare woningen in Rotterdam.

je suis bier | 14-03-18 | 19:02

Tuurlijk is dit in scène gezet, er zijn in de grote steden haast geen mensen meer te vinden die fatsoenlijk Nederlands kunnen spreken....

JI-HAAT | 14-03-18 | 18:56

Ja , gewone witte Rotterdammers zijn tegenwoordig zwart.

Baron Clappique | 14-03-18 | 19:04

Of het kunnen betalen. Tegenwoordig slapen de expats al met meerdere gezinnen samen in Amsterdam. Dat komt natuurlijk omdat we ze zo goed betalen.

O2Neutraal | 14-03-18 | 19:05

Zeker niet overdag. Dat zijn ze namelijk aan het werk

PikinhetBlik | 14-03-18 | 19:05
▼ 1 antwoord verborgen

Het op filmpje suggereert wel terdege dat het 'willekeurige' mensen zijn die op straat werden aangesproken. Als D66 dit niet willen suggereren hadden ze de '
gesprekken' toch in het partijkantoor kunnen opnemen of om mijn part in een belastingvrij penthouse!

D.Ormin | 14-03-18 | 18:53

Waarom? Zelfs in scène moeten deze dames ergens wonen, toch?

Ashtrey | 14-03-18 | 18:56

HAHAHA,
En GS openbaart deze waarheid. Wat mooi toch allemaal. Dank jongens.
Nep reportages door D66. De partij die nep-nieuws wil aanpakken. HAHAHA.

marjen | 14-03-18 | 18:53

Is het nu door de kleine mand vallen of door een hele grote? En wie heeft die mand gevlochten?

De musso linie | 14-03-18 | 18:49

Gezien het aantal rotte appels bij X66 ga ik voor de grote mand, stop de tijd, geen joker, wat heb ik gewonnen ?

De Briemusketier | 14-03-18 | 18:56

Als C66 echte mensen zou interviewen krijgen ze mogelijk een flinke stoot voor hun kokosnoot. Ik begrijp dat ze daar bang voor zijn.
Al is faking C66 nog zo snel, GS achterhaalt ze wel.

Memek | 14-03-18 | 18:49

Ollongren zal zich nu wel naar Brussel haasten om dat nepnieuwsbureautje te zeggen dat dit niet als nepnieuws mag worden aangemerkt.

Mark Verheijen | 14-03-18 | 18:47

Of Geenstijl de aangifteformulieren tegen Pechtold even wil delen?
.
Als burger wil ik zo’n corrupteling in in ons publieke bestel. Laat ‘m maar een jaartje overdenken in een cel. Smeerkees.

Parel van het Zuiden | 14-03-18 | 18:46

Guilty before trial. Typisch.

DrumPiet | 14-03-18 | 18:49

Ja wat is het nou? In in of gewoon niet.

Ashtrey | 14-03-18 | 18:49

Mijn aangifte wordt ingelijst zodra die Pechlul is veroordeeld.
Zoiets moet bewaard worden voor het nageslacht.

Memek | 14-03-18 | 18:51

Door gelul kun je best wonen!

Teleo | 14-03-18 | 18:46

+1!

De Briemusketier | 14-03-18 | 18:49

De nepnieuws verspreidende, corrupte, demofobe, orgaanrovende, volkshatende EU-populististen van '66 zijn alles waar ze pretenderen tegen te zijn, zoveelste voorbeeld. Kan Ollongren niet optreden tegen deze partij die een groot gevaar vormt voor de democratie in het bijzonder en het land in het algemeen?

smdyasc | 14-03-18 | 18:44

Wat voor de een gevaar is, is voor de ander een kinetische uitdaging.

Teleo | 14-03-18 | 18:48

Hoe kun je nou als politieke partij denken dat 'het internet' hier niet achter komt? Woningnood of niet. Doe niet zo nep. Vraag gewoon 30 mensen en knip daar lekker uit wat je wilt vertellen.

De Badtegelzetter | 14-03-18 | 18:43

Logisch dat ze gewone mensen niks vragen. Die begrijpen immers toch niks.

Angelica | 14-03-18 | 18:42

Hehehe

Lewis Lewinsky | 14-03-18 | 18:46

Kiki noemt zich chairman van de jonge democraten. Schattig toch!

HoerieHarry | 14-03-18 | 18:41

Kiki heeft nog nooit zoveel views op haar linkedin gehad als vandaag

Winter_is_coming | 14-03-18 | 18:45

Openbaar Ministerie onderzoekt aangiften tegen Alexander Pechtold/

Waatschijnlijk om te kijken of de aangevers vervolgd kunnen worden wegens opruiing en aanzetten tot haat

paost712 | 14-03-18 | 18:40

De “gewone” mensen die ze interviewden kwamen vast niet verder dan “ ja, nou ja”.

DrumPiet | 14-03-18 | 18:38

Vergeet niet:"Rotterdam Terror!".

LuckyGirl | 14-03-18 | 19:07

@LuckyGirl
So Hee !

De Briemusketier | 14-03-18 | 19:12

Wat een dedain.

Eierbal-is-fijn | 14-03-18 | 19:12
▼ 1 antwoord verborgen

"nieuws- en opinieweblog Geenstijl"
Zo zo jongens, dat begint er op te lijken!

Joost Maghetweten | 14-03-18 | 18:38

D66: nergens beweren we dat dit niet in scene is gezet, maar dat maakt de woningnood in Rotterdam niet minder waar.
Is wel zo van Rossem.

Ashtrey | 14-03-18 | 18:36

Wat is de reden dat ze het in scène zetten en niet aan een echte burger zetten?
Dat geeft toch wel dat de corruptievlek van 666 in het zicht van de camera wordt uitgewreven.
En aangesproken worden over je omkoopbaarheid, daar moet je geen vragen over stellen, aldus Arrogander...

Bijtendehond | 14-03-18 | 19:43

14-03-18 | 19:43

*tweede zetten moet vragen zijn.

Bijtendehond | 14-03-18 | 19:43

*Dat geeft toch wel het risico dat de corruptievlek van 666 in het zicht van de camera wordt uitgewreven.

*wat zat er toch in mijn vissticks?*

Bijtendehond | 14-03-18 | 19:44
▼ 3 antwoorden verborgen

Ik mis de wc-eend, extra dik dan.

kwark001 | 14-03-18 | 18:35

Oh oh oh als ze pechtold gaan veroordelen ga ik een HELE goede fles champagne opentrekken. Ik durf het nog niet te hopen ... Een x66 rechter zal er toch wel een stokje voorsteken

despecialist | 14-03-18 | 18:33

Ja, en ik denk dat 'deftig links' er een extra palinkje op eet.

Zoltan | 14-03-18 | 18:40

Zet maar vast een flûte extra neer...
Man, dan ga ik een week dronken zijn.
(En ik neem wel wat lekkers mee uit het Oosten.)

Wijze uit het Oosten | 14-03-18 | 19:26

Fiscaal recht wordt behandeld door een belastingrechter en ik denk dat die toch een iets andere insteek heeft dan een rechter van een civiele of strafrechtbank.
De @FIOD is over het algemeen ook niet zo lief als een SWAT-team.

Bijtendehond | 14-03-18 | 19:39

Openbaar Ministerie onderzoekt aangiften tegen Alexander Pechtold....
En dat is het echte nieuws

nope | 14-03-18 | 18:32

Weet u wat ik "denk" (vies woord hoor).... het zal wel dezelfde kant opdraaien als met die ambtenaar, kom hoe heet ie ook alweer, De-mink of zo iets, of.... neen ik weet het weer, Demmink, die ja.

watmagjenogwel | 15-03-18 | 02:47

REAGEER OOK