Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

LOL! Rapper/jihadist Marouane Boulahyani: ‘Linkse overheid komt dichtst bij sharia'

#teamliefde

Interessant interview op pagina 3 van publieke omroep WNL. De Oliver Twist van de Nederlandse omroepsubsidiepap heeft via Facebook rapper toen weer jihadist toen weer rapper nu weer jihadist Marouane Boulahyani gesproken.

Machtig interessant leesvoer toch wel. Iemand die zonder of blikken of blozen meldt dat hij zich op wil blazen in naam van Allah-Las, die strijdt voor een regime waar Nederland mee in oorlog is, in het interview openlijk ronselt voor de jihad en we kunnen nog wel even doorgaan, zegt in hetzelfde gesprek: "Ik wil mij verantwoorden naar mijn familie en vrienden. Dat kan via de rechtbank. Er bestaat een kans op vrijspraak als ik mijn verhaal  doe, maar mocht dat niet het geval zijn dan kan ik mijn tijd in de  gevangenis nuttig besteden. Ik zal dan mijn mbo-4 diploma  (maatschappelijk werker) willen behalen, zodat ik bij mijn terugkeer in Syrië buiten het soldaat zijn om ook mensen kan helpen door activiteiten  te organiseren." Het bizarste aan deze uitspraak is dat ze niet eens zo bizar is. Wie weet spreekt een D66-rechter Maru-One vrij. En wie weet regelt hij een leuke baan in Amsterdam om activiteiten (bomgordel-prik-je, semtex-poepen, botsauto's) te organiseren. Maar de leukste quote komt toch wel aan het adres van D66 en alles nog linkser daarvan: “Ik volg de politiek wel en ik vind dat de overheid te rechts is. Als moslim ben ik een voorstander van de sharia. Een linkse (democratische) overheid komt dichter bij de sharia dan een rechtse overheid.” Hahaha. Zie je wel. Is Jessias toch een soort profetenjong. Maar wel voor het verkeerde team.

Reaguursels

Inloggen

Uitleveren aan Syrië zodat hij daar berecht kan worden voor zijn oorlogsmisdaden.

Gulliver | 26-08-17 | 15:51

Laat Amsterdam lekker Amsterdam blijven zoals het nu is.

Je krijgt mij er met geen tien paarden meer heen getrokken, het is er vuil, stinkerig, druk en mij persoonlijk veel te tolerant tegenover geestesgestoorde religekken.

Dus net zoals ik me niet zal begeven in Riyad, waar men naar willekeur mensen oppakt en geselt zo niet ophangt, ga ik nooit meer naar Amsterdam waar men tot op de grond bukt om zich in de r... te laten n..... door het moslimvolksdeel.

Ik heb in Amsterdam gewoond, als student en als beginnend verdienende..en godbetert studerend aan de UVA ( ook nog)....maar ik wil er nooit meer heen.
Ze zoeken het maar uit, maar zonder mij.

Nog even en ik verlaat zelfs dit land( overigens zou net dan even laf zijn als Karim Bettache, die trol van Joop), die al lang uit dit land is weggetrokken maar nog regelmatig zijn giftige vuil op Joop.nl stort alsof hij hier nog iets te melden heeft.

Joop.nl is trouwens dolblij met zijn giftige columns, zo giftig en zo onterecht kan zelfs JOLO ze niet bedenken.
En je moet als zieltogend medium, zoals Joop is, toch IETS??

mallekater | 26-08-17 | 09:44

Wie noemt z'n kind nou Marihuana?

Hadden mijn ouders me zo'n naam gegeven, dan was ik ook Syrië afgereisd.

gaffelbaard | 26-08-17 | 00:22

Laat hem bij terugkeer aansluiten bij het slapende leger, en geef deze pisvlek dus een opleiding tot pakketbezorger. Graaaatis wapen.

Madenschijter | 25-08-17 | 22:37

Wellicht kan deze man emplooy vinden in Amsterdam, bij dat gemeentelijke deradicaliseringsclubje vol radicalen.

HaatbaardKnipper | 25-08-17 | 21:04 | 1

Of als theezetter in de kantine van de PVDA.

puntjeopdei | 25-08-17 | 21:38

Ik vertrouw erop dat hij aan flarden wordt geschoten. De Amerikanen worden altijd bekritiseerd maar moeten ook altijd het vuile werk opknappen. En vuil is hij, die marwan.

Peniskokertje | 25-08-17 | 19:56

Niet zo vreemd dat hij dit vindt. De islam en het socialisme hebben meer overeenkomsten dan verschillen. Beide streven een heilstaat na en verkiezen collectivisme boven het individu. Beide verheerlijken geweld tegen andersdenkenden, bij de islam is dat een trend van eeuwen, bij het socialisme zie het recent in bijvoorbeeld Hamburg en wat langer geleden in de Sovjet-Unie en bij de nationaal socialisten. En beiden kenmerken zich door een extreem antisemitisme. Dat dit laatste niet iets uit het verleden is, toont een stad als Amsterdam waar de effectieve samenwerking tussen socialisten en moslims zorgt voor no go areas voor Joden (en overigens ook voor homo's).

Franker | 25-08-17 | 19:47 | 2

Je bent Noord-Korea nog vergeten te noemen. En Venezuela, de vluchtelingen, Rob Oudkerk, de FARC en Sylvana. Verder goede duiding hoor. Je kan zo aansluiten bij Marouane Boulahyani. Chapeax!

MultiPlex | 25-08-17 | 21:47

@MultiPlex | 25-08-17 | 21:47
Vervelend hè, feiten?

Jezus van Nazareth | 26-08-17 | 14:32

" Iemand die zonder of blikken of blozen meldt dat hij zich op wil blazen in naam van Allah-Las".

Waarom heeft hij dat nog niet gedaan dan (ergens in een open veld natuurlijk, alleen)?

Opgeruimd de Staat netjes (ja, die zin is bewust zo krom geschreven, doordenkertje)

Bijtendehond | 25-08-17 | 19:25

Met zulke figuren zullen zelfs bij de linkse rakkers de schellen van hun oogjes vallen. Ach de islam vernietigt zichzelf, helaas zal het nog even duren met al die zgn fatsoensmensjes.

Bill Cosby | 25-08-17 | 18:59 | 1

Denk je dat?! Die staan juist te juichen joh! Islam en (inter)nationaalsocialisme zijn altijd al 2 handen op 1 buik geweest. Dat begon al met nationaalSOCIALIST Hitler, maar die werd wat al te doldriest met zijn jodenhaat. Het idee van het Derde Rijk is echter nog springlevend! Het heet alleen nu de EU, het nationaalsocialisme heeft plaatsgemaakt voor INTERnationaalsocialisme, de nieuwe SA wordt gevormd door moslims en van de propagandamachine van deze dictatoriale moloch zou Goebbels schreeuwend klaarkomen.

Jezus van Nazareth | 26-08-17 | 13:00

Er is maar één passende straf voor dit soort vullis: ingraven met z'n hoofd boven de woestijngrond en niet meer naar omkijken. Nou ja, een webcam ter afschrikking voor z'n idolaten.

OR-lid | 25-08-17 | 18:31 | 1

Mocht Marouane Boulahyena nog eens terugkeren op Nederlandse bodem, is het dan geen passende straf om hem in Artis bij de andere hyena's in de kooi te stoppen? Of verlagen we ons dan naar zijn niveau?

Usumani | 25-08-17 | 18:44

Er is maar één passende straf voor dit vullis: ingraven met z'n hoofd boven de woestijngrond en niet meer omkijken. Nou ja, een webcam ter afschrikking voor de idolaten.

OR-lid | 25-08-17 | 18:28 | 2

@I.P standing up | 25-08-17 | 19:45
Enige verschil is, dat de vrouwen bij de orgies in het 2e deel van Caligula vrijwillig meededen.

Jezus van Nazareth | 26-08-17 | 13:03

Het zelfreinigende vermogen van islamieten is uiterst beperkt

van heinde en verre | 25-08-17 | 18:20 | 1

Het werkt prima, alleen zo jammer dat ze zoveel onschuldigen mee meenemen.

Bijtendehond | 25-08-17 | 20:10

Ben bang dat als deze terugkeert naar Nederland hem al gauw iets wordt toegewenst waar de meest bekende scene uit History X bij verbleekt. Begrijp me ajb niet verkeerd, want ik zou nooit, maar dan ook nooit, persoonlijk mijn handen vuil maken aan zo'n stuk vuil als dit varkentje van Allah.

Jan Gordelroos | 25-08-17 | 18:11

"zodat ik bij mijn terugkeer in Syrië buiten het soldaat zijn om ook mensen kan helpen door activiteiten te organiseren."

Ter land, ter zee en van de flat
Koppensnellen voor gevorderden
Mep je wijf de tiefus
Bommetje leggen

Zo maar wat vragen.

padbuffel | 25-08-17 | 18:10

Persoonlijk zie ik de manier die generaal Mattis heeft voorgesteld omtrent toch de beste manier voorwaarts.

P-unit | 25-08-17 | 18:06 | 1

Omtent deze types toen dacht ik kort is beter niet volledig gewist

P-unit | 25-08-17 | 18:07

Deze jongen gaat omhelst worden door de goedmensen en als voorbeeld gemaakt worden dat deradicaliseren wel degelijk mogelijk is.

McMarx | 25-08-17 | 18:02 | 1

... maar wat ze niet doorhebben is dat alleen het middel veranderd is. Niet het doel.

Jezus van Nazareth | 26-08-17 | 13:05

Hij straalt kinderlijke naïviteit uit, maar het vermoorden van kinderen, vrouwen en oude mensjes zal hem wel géén enkele wroeging geven. Dit soort volk doet er alles aan om in hun denkbeeldige muzelmannen-'hemel' tot in den eeuwigheid aan de leuter van die kleuterneuker te mogen zuigen!

BadLieutenant | 25-08-17 | 18:01

vreemd: ik hoor toch altijd dat "links" te soft is en alleen aan "theedrinken" doet

terwijl de sharia handen en hoofden afsnijd.

dat die 2 op elkaar zouden lijken is dus klinkklare onzin.

StevenQ | 25-08-17 | 17:46 | 1

Wat jij aanhaalt dat is de gematigde stroming van links. En zoals wij weten uit het verleden (Volkert, Rara, NSDAP, FARC, etc) heb je ook dus gewelddadig links. Dus ja, er zijn op dat vlak dus best overeenkomsten. Zelfs ook nog dat er een gematigde en gewelddadige vorm is, zowel van links, als van de islam.

P.redgleuf | 25-08-17 | 22:15

Dus hier in de bak op kosten van de Nederlandse staat lekker wat studeren en daarmee weer naar Syrië?
Ja, het kan allemaal..

Carmelita | 25-08-17 | 17:33

Nekschot voor dit stuk inteelt is het enige juiste.

puntjeopdei | 25-08-17 | 17:33

Het is compleet krom dat de rechtbank vaak een voorbeeld probeert te stellen van iemand maar dat we zo lafjes om blijven gaan met dit soort mafklappers. Zodra je je tegen de Nederlandse staat keert ben je af. De staat hoort direct de nationaliteit in te trekken. Wat mij betreft mogen dit soort figuren bij aantreffen meteen door Julio Poch worden afgezet boven Syrië.

Bobdesloper | 25-08-17 | 17:32

Die gast spoort niet. Maar dat was vanaf het begin af aan al duidelijk. Wel fijn dat Geenstijl politieke duiding aan dit soort gasten overlaat. Wat zou er mis kunnen gaan? Wel bijzonder dat er nog geen Godwins in de eerste 50 posts zitten, want de "Hitler was ook links" sluit feilloos in dit stukje herlabelen van links-rechts.

MultiPlex | 25-08-17 | 17:27 | 6

Hitler wás links. Dat herlabelen heeft meteen na WO2 al plaatsgevonden; socialistische stromingen die het uitroeien van Joden (als verpersoonlijking van het Kapitalistische Kwaad) niet zo hoog op de agenda hadden staan als de nationaalSOCIALISTEN wilden uiteraard niet met hen geassocieerd worden. Dat zie je al terug in het gebruik van de term 'nazi', waarin 'socialist' niet meer te herkennen is. Geen enkele andere socialistische stroming wordt op zo'n manier aangeduid.

En als de nationaalsocialisten dan zo rechts waren, is het wel héél verwonderlijk dat men in Nederland na WO2 een aantal zaken die door de bezetter in het leven waren geroepen gewoon intact heeft gelaten. U wilt voorbeelden? Het College van Rijksbemiddelaars, de ontslagvergunning, het Ziekenfondsbesluit uit 1941, de Organisatie Woltersom.

De nationaalsocialisten weken dan ook maar op 2 punten wezenlijk af van de rest van de socialistenfamilie: nationalisme vs. internationalisme en uiteraard de rassenleer i.c.m. eugenetica, nazi-style. Vooral dat laatste wordt nu uitgelegd als iets typisch rechts (racisme!), waarbij handig gebruik wordt gemaakt van het gebrek aan historisch besef bij 'het gewone volk'.

De waarheid is, dat eugenetica vóór WO2 algemeen geaccepteerd en zelfs bejubeld werd. Plato schreef er al over! Het werd dan ook vaak gezien als een manier om de effecten van het ontbreken van natuurlijke selectie (Darwin!) tegen te gaan. De gebreken eruit fokken, om het even plat te zeggen. Want dat is feitelijk wat er gebeurde. Survival of the fittest door wet-en regelgeving, waarbij gedwongen castratie/sterilisatie niet werd geschuwd. Het werd gezien als wetenschappelijk en vooruitstrevend (PROGRESSIEF) en men noemde het... SOCIAAL darwinisme! Het doel van de nationaalsocialisten, het (her)kweken van een Arisch superras, verschilde in die zin niet zo heel veel van het eigenlijke doel van eugenetica. En iets typisch rechts was het al helemaal niet. Die draai heeft men er pas na WO2 aan gegeven.

Ook 'rassenleer' was als zodanig niet iets typisch rechts. Het was het terrein van de theosofie en had helemaal niks te maken met het indelen van het menselijk ras in subrassen. De rassenleer van de nationaalsocialisten is gebaseerd op een totaal verwrongen variant ervan: ariosofie.

Jezus van Nazareth | 26-08-17 | 16:10

Hitler wás links. Dat herlabelen heeft meteen na WO2 al plaatsgevonden; socialistische stromingen die het uitroeien van Joden (als verpersoonlijking van het Kapitalistische Kwaad) niet zo hoog op de agenda hadden staan als de nationaalSOCIALISTEN wilden uiteraard niet met hen geassocieerd worden. Dat zie je al terug in het gebruik van de term 'nazi', waarin 'socialist' niet meer te herkennen is. Geen enkele andere socialistische stroming wordt op zo'n manier aangeduid.

En als de nationaalsocialisten dan zo rechts waren, is het wel héél verwonderlijk dat men in Nederland na WO2 een aantal zaken die door de bezetter in het leven waren geroepen gewoon intact heeft gelaten. U wilt voorbeelden? Het College van Rijksbemiddelaars, de ontslagvergunning, het Ziekenfondsbesluit uit 1941, de Organisatie Woltersom.

De nationaalsocialisten weken dan ook maar op 2 punten wezenlijk af van de rest van de socialistenfamilie: nationalisme vs. internationalisme en uiteraard de rassenleer i.c.m. eugenetica, nazi-style. Vooral dat laatste wordt nu uitgelegd als iets typisch rechts (racisme!), waarbij handig gebruik wordt gemaakt van het gebrek aan historisch besef bij 'het gewone volk'.

De waarheid is, dat eugenetica vóór WO2 algemeen geaccepteerd en zelfs bejubeld werd. Plato schreef er al over! Het werd dan ook vaak gezien als een manier om de effecten van het ontbreken van natuurlijke selectie (Darwin!) tegen te gaan. De gebreken eruit fokken, om het even plat te zeggen. Want dat is feitelijk wat er gebeurde. Survival of the fittest door wet-en regelgeving, waarbij gedwongen castratie/sterilisatie niet werd geschuwd. Het werd gezien als wetenschappelijk en vooruitstrevend (PROGRESSIEF) en men noemde het... SOCIAAL darwinisme! Het doel van de nationaalsocialisten, het (her)kweken van een Arisch superras, verschilde in die zin niet zo heel veel van het eigenlijke doel van eugenetica. En iets typisch rechts was het al helemaal niet. Die draai heeft men er pas na WO2 aan gegeven.

Ook 'rassenleer' was als zodanig niet iets typisch rechts. Het was het terrein van de theosofie en had helemaal niks te maken met het indelen van het menselijk ras in subrassen. De rassenleer van de nationaalsocialisten is gebaseerd op een totaal verwrongen variant ervan: ariosofie.

Jezus van Nazareth | 26-08-17 | 16:10

Excuus voor de dubbele posting; server sloeg op hol.

Jezus van Nazareth | 26-08-17 | 16:14
▼ 3 antwoorden verborgen

Een relifascist, niets meer en niets minder.

litebyte | 25-08-17 | 17:21

Volgende verkiezingstegel voor links? Kan nog werken ook.
Niets zo schattig is als een jonge vent die zichzelf met het heldenarchetype vergiftigd.
"Zien jullie niet wat voor een held ik ben?" Ja dat zie we, maar in deze boom ga je langer dan Odin en zijn 9 dagen hangen, want valse boom.
We roepen intussen de ghostbusters van het deradicaliseringsteam en Jomanda, maar vooral de pizzadienst voor een echt effect.

MistaRazista | 25-08-17 | 17:16

Kijk maar eens wat er is gekomen van combinatie (extreem) Links + islam-extremisme in Cataluña..

dat is overigens grootste gevaar van de 'onafhankelijkheidstrijd' van linkse Catalanen: ze trachten o.a. met behulp van islam-stemmen ( bijna 700duizend moslims in Cataluña op 7.5mln totaal inwoners; 15 jaar geleden waren dat slechts 30duizend moslimis) hun onafhankelijkheid te bewerkstelligen.

Stap 2 is dan dat een groot deel van de moslims op moslimpartijen zal stemmen; wat dan op lange termijn zal leiden tot eerste moslimstaat in Europa.

vandaar: aub géén onafhankelijkheid Cataluña

MaximusAurelius | 25-08-17 | 17:11

Zo'n leuke verlegen brave gematigde jongen.
Ze zijn het gevaar, zie Barcelona.
De gematige verlegen jongens.. man man man.

vmk | 25-08-17 | 17:04

Ach zodra die linkse overheid definitief de witte man heeft ontdaan van zijn lange lokken en zijn ballen, zal het zich richten op het islamitische patriarchaat en ook dit van binnenuit uithollen. Ik wens de polderjihadisten veel plezier met deze doodskus.

Law of the Land | 25-08-17 | 16:56

Meeste Islamieten zijn juist conservatief/rechts. Links heeft juist niks met religie in het algemeen en dus zeker ook niet met de Islam. Waar hij op hoopt is dat links Nederland hem meer ruimte zal geven en/of softer zal optreden.

seulcontretous | 25-08-17 | 16:55 | 2

"Links heeft juist niks met religie in het algemeen en dus zeker ook niet met de Islam. "

Nee, dat was zo in de jaren 60 en 70 van de vorige eeuw. Mbt de islam veranderde dat 180 graden. Want moslims zijn "zielig" in de ogen van links, en als je hun religie achterlijk, dom, intolerant, en agressief vindt, dan ben je een racistische, xenofobe islamofoob. Erger dan dat bestaat niet in de ogen van de linkse Gutmensch.

Dr_Johnson | 25-08-17 | 17:11

U heeft gelijk. Extreem conservatieve gelovigen hangen een religieuze vorm van fascisme aan - of dat nu extreem rechts conservatieve gggristenen zijn of islamieten. Ze vechten voor een samenleving waarbij er geen recht meer is op individuele vrijheden - primair gericht op het naleven (naar interpretatie) van religieuze dogma's - wars van sociale of culturele structuren.

Wat velen niet in willen zien is dat de rechts extremistische islam hedendaags 'surrogaat' links gebruikt om haar doel, dat van een op de islam gebasseerde samenleving te bereiken.

litebyte | 25-08-17 | 17:35

"En wie weet regelt hij een leuke baan in Amsterdam om activiteiten (bomgordel-prik-je, semtex-poepen, botsauto's) te organiseren. "

Nee, ik denk dat Amsterdam hem meteen benoemt tot afdelingshoofd van de gemeentelijke dienst "Deradicaliseringstrajecten". Er is net weer een vacature ontstaan, heb ik begrepen.

Maar ik snap werkelijk niet dat Stef Blok deze lowlife zijn Nederlandse nationaliteit niet afneemt. Sterker, dat niet met één pennestreek al die 190 lowlifes die daar nog zitten, gedenaturaliseerd worden. Dit soort lui moet je niet meer in je moderne, vrije, westerse, democratische, seculiere samenleving toelaten. Die hebben te uit en te na bewezen hier niet thuis te horen. Lees dan weet die lul zegt:

"Als moslim ben ik een voorstander van de sharia. Een linkse (democratische) overheid komt dichter bij de sharia dan een rechtse overheid.”

Nou, dichter bij de sharia dan waar ze nu zitten, kunnen ze niet komen, lijkt me. Dus lekker daar laten zitten. Beter voor hen, veel beter voor ons. Good riddance to bad rubbish.

Dr_Johnson | 25-08-17 | 16:54

Destijds wist Osama bin Laden al te melden dat de jihadisten en de socialisten gedeelde belangen hebben. Niet zo vreemd dat we deze groepen steeds samen zien optrekken tegen dezelfde vijand, het vrije Westen.

TheOneWhoKnocks | 25-08-17 | 16:53 | 3

Ene Adolf H, socialist meende dat islam ook gedeelde belangen bij het socialisme had, ergo, hij papte aan met sultans en dergelijke.
Zo iets wat we nu heden ten dage meemaken.
Paralelletje ?

vmk | 25-08-17 | 17:07

die adolf h. had maar 1 belang in die 'untermenchen' dat was de gezamelijke haat tegen Joden.

litebyte | 25-08-17 | 17:40

@litebyte | 25-08-17 | 17:40
Zo simpel was het niet. Arabieren waren in de rassenleer van de nationaalsocialisten weliswaar niet van het überras, maar hij had grote bewondering voor het agressieve, op verovering gerichte en totalitaire karakter van islam. Hij zag het als een betere religie voor zijn soldaten dan het christendom. Daarnaast moet je niet vergeten dat Duitsland de weinige koloniën die het bezat na WO1 kwijtraakte. Zowel de Britten als de Fransen hadden veel invloed in zowel Afrika als het Midden-Oosten, dus probeerden de nationaalsocialisten daar onrust te stoken, o.a. door toch al aanwezige anti-Joodse en anti-geallieerde sentimenten aan te wakker middels het uitzenden van propaganda via de kortegolf). Daar zijn ze zeer goed in geslaagd.

Jezus van Nazareth | 26-08-17 | 14:28

D66 en alles wat er op lijkt is meesterlijk in landverkwanselen.
Deze verdorven nar voelt en benoemt dat feilloos.

Fijnstoffer | 25-08-17 | 16:49

Fotosjop, in het echt kan deze kneus niet eens een gevulde supersoaker overeind houden.

Jackanders | 25-08-17 | 16:49

Ambieert duidelijk een positie binnen een linkse partij met z'n MBO-4 en die zullen we dan ook vast wel terug gaan zien als Groen Links 2e kamerlid.

ChatBot | 25-08-17 | 16:48

Het probleem met links is dat ze een sharia zullen gedogen. Daarom is links zo gevaarlijk. Die proberen alles recht te lullen wat krom is......

chrisjuh | 25-08-17 | 16:47 | 3

Alleen gedoogt de sharia links niet. Links is juist als eerste slachtoffer onder de sharia. Daarom is het zo onbegrijpelijk dat links zo met de islam dweept.

2voor12 | 25-08-17 | 16:50

Rechts gedoogt de Sharia net zo goed. Die van de pot gerukte Donner heeft dat een paar jaar geleden al glashelder verwoord. Of is het CDA ook een linkse partij?

medusa324 | 25-08-17 | 16:55

@medusa
Donner waarschuwde dat als er een meerderheid is, de sharia een feit zou zijn. Wat hij daar zelf van vond, zei hij niet.

toetssteen | 25-08-17 | 18:04

Ik snap nationaliteit vermelding niet, doet niet ter zake, net als zijn mening.

MarcS | 25-08-17 | 16:45

SDI | 25-08-17 | 16:36 Ik raad u aan die selfie toch maar met uw telefoon te maken en niet met uw AR-15.

A.S. Perien | 25-08-17 | 16:44

Als ik het interview lees, dan heb ik steeds meer waardering voor de franse aanpak. Snap zo wie zo niet dat hij terug wilt keren om daarna weer terug te gaan met zijn verloofde. Maar goed: je bent ook verknipt als je bent gaan vechten in Syrie zoals hij.

loser | 25-08-17 | 16:40 | 3

Ik snap wel waarom je je nick heb gekozen.
Het is sowieso.....

necrosis | 25-08-17 | 16:42

Jezus Necronis, wat wordt jij een zeilers zeg

MarcS | 25-08-17 | 16:46

Mijn nick is necrosis, zonder hoofdletter.
En "word jij" is zonder "t" en wat is "zeilers" ?

necrosis | 25-08-17 | 16:52

'Wie dat doet, tast het vertrouwen aan dat burgers in hun politie moeten kunnen stellen,' is veel meer zeggend. Moeten kunnen stellen ......
Ze nemen aangiftes niet op.
Ze kunnen geen veiligheid bieden.
Ze dansen naar de maten van de policolor.

MarcS | 25-08-17 | 16:49

Ze noemen de linkse stemmers "the useful idiots" en dat zijn ze ook.

Wonderful-Life | 25-08-17 | 16:34

Dat interview rammelt echt aan alle kanten.
Een jihadi die politiek volgt, in democratie gelooft als het maar links is en tegelijkertijd sharia wil invoeren.

MogeWijEveOvergeve | 25-08-17 | 16:31

Uitleveren aan Syrie !

boccelullus | 25-08-17 | 16:22 | 3

En gelijk ophangen!
Geen genade voor dat uitschot.

necrosis | 25-08-17 | 16:30

Laat dat maar aan Assad over. De enige manier waarop ze het afleren.

boccelullus | 25-08-17 | 16:44

En gelijk ophangen!
Geen genade voor dat uitschot.
necrosis | 25-08-17 | 16:30

Ik kan me iets herinneren aangaande een groep van 19 yezidi meisjes die weigerden tijdens de verkrachtingen (door de moordenaars van hun vaders en broertjes) net te doen alsof het ze plezier deed. De beloning was in een kooi levend te worden verbrand voor de ogen van hun moeders.

Oog om oog is toch een bijbels principe?

Joffri | 25-08-17 | 17:00

Ja duh... Elk maar dan ook werkelijk waar ELKE historische episode van totale dood en verderf kwam van links..

Meeste mensen zijn compleet geindoctruneerd, vraag maar eens aan een random persoon wat ze denken dat Communisme inhoud. Meeste mensen zullen "Eerlijkheid" zeggen. Bah bah bah.. walgelijk.

KutFilosoof | 25-08-17 | 16:21 | 1

Links wil altijd teveel waar de maatschappij niet aan toe is. Geleidelijke veranderingen zijn de beste en daarom is links aan de macht zo'n drama.

Reaganmania | 25-08-17 | 16:46

Botsauto's..... blijft leuk.

Onze man in Mockba | 25-08-17 | 16:21

In Iran duurde het verbond van Links met de Islam twee dagen. Het werd eenzijdig opgezegd.

klön | 25-08-17 | 16:20

Als iemand een AK-47 richt, voel ik de neiging om zijn kop te verbouwen.
Wat mij betreft krijgt die natnek een schop onder zijn reed richting richting kalifaat.

necrosis | 25-08-17 | 16:18 | 2

richten kan ie niet. Wapen afpakken en dan voor zijn flikker schieten mag ook

deechteprins | 25-08-17 | 16:22

Ik krijg dan de neiging om met mijn AR-15 een selfie te maken terwijl ik een t-shirt draag met in arabisch het woord infidel.

SDI | 25-08-17 | 16:36

Dan zal hij wel helemaal in zijn nopjes zijn met AFA, links met extragratis geweld.

Harry Turtle | 25-08-17 | 16:17

Logisch. Links is zwak en naief. Makkelijk om de tuin te leiden. Het uiteindelijke doel van alle Moslims is een Moslimstaat. Met Sharia en alles wat erbij hoort.

Fappelmoes | 25-08-17 | 16:13 | 1

Klopt, met de feminiseringsgolf is de mannelijkheid verworden tot een smakeloos compromis. Beslis jij maar, schatje. En ondertussen is de politiek verworden tot opportunistische, karakterloze partijkader moralisten.

OR-lid | 25-08-17 | 18:48

Yep, dat hadden wij guurrechtse mensen ook al gezien, rapper/jihadist Marouane Boulahyani. De anti-democratische linkse machthebbers komen met hun dwingende idealen het dichts uit bij het islamitische eindplan van totalitair bewind.
De linkse knechten behoeven slechts onthoofd te worden op het marktplein, nadat zij de samenleving als een rotte appel in de mand vol rottigheid van de Boze Profeet lieten vallen.

Toch denken de linkse pupeteers dat het juist ZIJ zijn die de islam als wapen in handen hebben, tegen wat zij "populisten" en "nationalisten"noemen. Maar goed, George Soros wordt met de inzet van implantaten en donororganen vast nog wel 150, maar zelfs hij zal dat ideaal niet meer meemaken. Onze kleinkinderen wel.

Jan Passant mk2 | 25-08-17 | 16:13

Als je ziet hoe de SJW'ers te keer gaan doen ze inderdaad niet onder voor IS.

2voor12 | 25-08-17 | 16:13

Wat een prutser, heeft geen idee wat ie gezegd heeft. Het is maar goed dat ie in bescherming wordt genomen door d66etc zodat ie nog meer onthoofdingen kan organiseren. /sarcasm
Het enige wat in dit geval ons nog helpt is opgevoerde shock of shottherapie.

Cobalt bomb | 25-08-17 | 16:10

Klopt. Pechtold houdt van hakken met bijlen.

Normpje | 25-08-17 | 16:07

Echt een gewonde jongen doet geen vlieg kwaad, wil ook zijn best op school doen, wat een pareltje.

gebrokenvleugel | 25-08-17 | 16:05

Ik vind het een judas kindje

deechteprins | 25-08-17 | 16:04

" zodat ik bij mijn terugkeer in Syrië buiten het soldaat zijn om ook mensen kan helpen door activiteiten te organiseren". Hij wil dus gewoon weer naar Syrie na afloop. Advies: blijf nu gewoon meteen. En dan vraag je je ook af, wat voor activiteiten?

TheseDays00 | 25-08-17 | 16:03

Maar onze vrienden van de IS hebben/hadden muziek toch verboden in kalifaatje? Of valt rappen niet onder de noemer muziek?

Croxifoxio | 25-08-17 | 16:02 | 2

twijfel gevalletje... Die bagger die ze produceren is geen muziek. Maar ik wil het wel als muziek kwalificeren als ze dan zichzelf de das omdoen....

peterdh | 25-08-17 | 18:03

Rappen is snel praten geen muziek.

puntjeopdei | 25-08-17 | 21:36

Wat is het toch een schatje, onder zijn bloemetjesdekbed *Joop-modus uit*

Kapitein Stijlvol | 25-08-17 | 16:01 | 1

Die is van de 7 jarige Aisha waar mee hij getrouwd is.

Eshek | 25-08-17 | 16:10

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken