Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Pamflet! GeenStijl 4kant achter Saudi MinirokMeisje

Stop met zakendoen met Saudi-Arabië. Stop met adverteren op Saudische websites. Stop met internationale betrekkingen met Saudi-Arabië. Stop met Ferrero Rochers vreten op Saudische ambassades. Stop met gedogen kleding-politie Saudi-Arabië. Stop met importeren woestijnzand voor westerse zandbakken. Stop hoofddoeken. Stop de haat tegen vrouwen. Stop de vrouwen met een grote muil over seksisme die niet tegen Saudische vrouwenhaat protesteren. Fuk de hypocriete fatsoenskuthoeren. Fuk de Verenigde Naties die met hun genderneutrale jongenskut omhoog liggen voor de laatste Saudi oliedollars. Fuk 'm, allemaal. Lang leve #WHITEWEDNESDAY. Lang leve minirokjesdag. (En dan hier een lijstje met namen.) Groetjes, GeenStijl.

Reaguursels

Inloggen

Ah, ze is weer vrij, was soort van "wraakporno" en daardoor minder ernstig vergrijp, ze wordt niet verder vervolgd. Jippie!

Is dit nog nieuws? | 19-07-17 | 22:28

Het was nota bene helemaal geen rokje, het was haar hoofddoek!

ccr316 | 19-07-17 | 19:23

Nog 20 a 30 jaren, dan is dat hier ook.

Patatter | 19-07-17 | 18:51

Als dit over enkele tientallen jaren hier ook zo gaat (gelukkig ben ik dan al dood en heb geen kinderen), dan zegt de linksmensch en de gutmensch: dat hadden ze dat echt niet aan zien komen. Maar ondertussen drukten ze die situatie dan wel een heel land door de strot. Geen enkele drive om dit soort toestanden buiten de deur te houden..... integendeel. Tja.

Tutanchamon | 19-07-17 | 18:14

koter | 19-07-17 | 15:24
Das dan een zaak tussen u en uw moeder, u kent elkaar. Maar om voor een willekeurig persoon te bepalen wat hij zij moet doen/ aanmag /moet geloven.. nee.
Wat mij betreft doet u een roze tutu aan.

Is dit nog nieuws? | 19-07-17 | 17:48

Kan ik ergens een vooringevuld aangifteformulier indienen.....??? O nee, we zijn alleen collectief verontwaardigd bij acties tegen de islam en niet bij acties door de islam. Dat was ik even vergeten...

Mark zit te Dutten | 19-07-17 | 17:29

En dan te denken dat Saudi-Arbië een belangrijke post heeft in VN-Vrouwenrechtencommissie... Dat kan alleen in deze big-mad-world wanneer je olie en poen hebt.. #koek-koek

A-Safari | 19-07-17 | 16:51

4kant? Dumpert 4K confirmed!

Brofist | 19-07-17 | 16:50

Mijn opa zei dat er 3 K's zijn die heersen: Kapitaal, Kerk en Kut. Kapitaal houdt je arm, Kerk houdt je dom en de Kut om zieltjes te winnen!

OR-lid | 19-07-17 | 16:36

Saudische modellen?
Het saudische "model" en haar snitch?
Zij beweerd dat ze de video niet zelf online gezet heeft, dus de video is waarschijnlijk NIET bedoeld als feministische provocatie.

De andere mogelijkheid is dan ook een promo-video voor klanten.

Maar geen droom van de dappere saudische princess, die het in haar eentje tegen de boze religieuze politie opneemt en daarom zoveel beter is is dan de feministische millies in NL. LOL, sorry guys.
Denk echt niet, dat die vlieger opgaat.

Er zijn ook arme Saudies,sloppenwijken en survival prostitutie van boys en girls komt ook daar voor.
Niet alles is Goud, Olie en Mekka en Shine in SA.

En opsluiting of straf wegens kleding of prostitutie?
Nou, nee.

MistaRazista | 19-07-17 | 16:19

koter | 19-07-17 | 15:43

U heeft een nogal eenzijdige kijk op "rekening met elkaar houden": u zegt in feite niets anders dan dat vrouwen maar vooral rekening moeten houden met die arme zielige kwetshuiliekereltjes die zoveel moeite hebben zichzelf in te houden.

Het andersom rekening houden schiet er bij u een beetje bij in. Als ik in een minijurk over straat wil omdat het warm weer is en een ander kledingstuk gewoon te warm / oncomfortabel is, dan doe ik dat, en die arme kwetshuiliekereltjes mogen dan rekening houden met het feit dat ik dat doe omdat ik anders van m'n stokje ga van de hitte.

Nogmaals, dat het sommige kwetshuiliekereltjes ontbreekt aan zelfbeheersing is niet mijn probleem, maar het probleem van die kwetshuiliekereltjes. Als het zo ernstig is dat ze zich het leplazarus sjorren, dan raad ik ze aan vooral even een psycholoog te bezoeken. Zeker als ze tevens last hebben van depressies en erger.

U beroept zich vooral aan de oh zo ernstige gevolgen voor de arme kwetshuiliekereltjes en gaat voor het gemak maar even voorbij aan alle negatieve gevolgen die een vrouw ervaart als zij onderdrukt wordt / in haar vrijheid beperkt wordt om het probleem van een ander te compenseren.

Niet iedere man is een mietje, en zeker niet iedere man is een kwetshuiliekereltje. Sommige mannen snappen zelfs dat vrouwen ook gewoon autonome wezens zijn die zelf keuzes maken. Echt waar.

IntegereVoorzitter | 19-07-17 | 15:59

koter | 19-07-17 | 15:17

Ik weet donders goed dat de wereld niet volmaakt is en waarschijnlijk ook nooit zal zijn, maar dat betekent niet dat de wereld niet op zijn minst wat mooier te maken is dan de huidige staat waarin zij verkeert.

Dat andere landen niet zo functioneren betekent niet dat we die status quo maar gewoon moeten slikken- dat we niet voor de rechten van een ander hoeven op te komen of dat we geen bijval hoeven te geven als iemand voor zichzelf opkomt. Dat u zich beroept op "het is daar nu eenmaal anders" is een zwaktebod, een flauwe smoes om het geweten te sussen en vooral maar niets te hoeven doen.

Verder heeft u zelf een veel te "Westerse" mentaliteit als u denkt dat emigreren zo makkelijk is, en bent u naief of bewust blind voor het feit dat het voor een rijke Saudische mannelijke liberaal een stuk makkelijker vluchten is dan voor een vrouwelijke Saudi, ongeacht haar leeftijd en middelen. Onder andere door de daar geldende achterlijke wetten en de eindeloze hoeveelheid mannelijke holbewoners die deze wetten afdwingen met veel geweld.

Dat er nog steeds veel landen zijn die ook stricte kledingsvoorschriften kennen, en dan met name gericht op vrouwen, is ook geen excuus- hoogstens een reden tot actie in deze landen. Als je als man zonder problemen met volledig ontblote borst over straat kunt, maar als vrouw wordt aangesproken als je je borst een klein beetje ontbloot om je kind te voeden (AKA je tiet0n gebruikt waar ze voor gemaakt zijn), dan is er echt iets goed mis met de wetten en normen van de samenleving.

En dat er iemand schrikt van de kledingkeuze van een ander- lekker belangrijk, mensen moeten die kledingkeuze vrij kunnen maken. Zelfbeschikkingsrecht vervalt niet ineens omdat iemand acuut last krijgt van de kwetsgevoelensklier en daardoor problemen krijgt met het functioneren van de ruggegraat.

IntegereVoorzitter | 19-07-17 | 15:49

@necrosis; jouw status zal ik nooit bereiken. Ik kijk tegen je op. Je bent wel mijn voorbeeld

@ D-fence: je bedoelt dat als je als zwitsal geboren bent nooit een Dove kunt worden? (of palmolive) Of bedoel je, dat als het een alias betreft je de zwitsalfase overslaat?

Maya_de_bijbal | 19-07-17 | 15:44

En zelfs al was het niet zo- waarom zouden vrouwen zich in godesnaam allemaal moeten bedekken omdat u gedragsproblemen danwel gebrek aan zelfbeheersing heeft?
IntegereVoorzitter | 19-07-17 | 14:10

Omdat mensen sociale wezens zijn en we rekening met elkaar dienen te houden. Mannen zijn visueel ingesteld. Dit betekend dat ze heel snel afgeleid kunnen worden door een vrouwenlichaam (met name één waarbij de kont en tieten extra beaccenteerd zijn). Dat mannen zich zo goed kunnen inhouden is trouwens een mythe. Veel mannen zijn zwaar seksueel gefrusteerd. Het enige verschil tussen nu en 50 jaar geleden is dat we nu massaal over gratis hoogwaardig pornografisch materiaal beschikken. Veel jonge gasten sjorren zich letterlijk het leplazarus. De ouderen gaan naar de Filipijnen of Thailand om hun behoefte te bevredigen. Vrouwen die uitdagend gekleed gaan zijn zoals mannen die vrouwen vertellen dat ze van ze houden maar dat eigenlijk niet doen - het is zwaar manipulatief. Het is letterlijk iemand een wortel voorhouden. Bij het zien van zoiets derglijks stelt het mannenlichaam zich in op seks en op seksuele ontlading wanneer dit uit blijft kan je daar negatieve gevolgen van ondervinden: depressie, impotentie, snel geirriteerd raken, paniekerige gedrag, hartkloppingen enz enz.

koter | 19-07-17 | 15:43

Is dit nog nieuws? | 19-07-17 | 14:20

Tuurlijk dat recht heeft ze in Nederland maar ik heb ook al het recht in dat geval contact te verbreken. In een beschaafde goed geordende samenleving houden mensen rekening met elkaar. Dit betekend practisch dat mensen zich beschaafd en proper moeten kleden en gedragen... vooral in de openbare ruimte. Op hele warme dagen heb ik soms de behoefte in mijn blote lul door het centrum van de stad te lopen, toch doe ik het niet 1. omdat het onbeschaafd is en 2. omdat het strafbaar is.

koter | 19-07-17 | 15:24

Haar enige werkelijke optie om te laten zien dat zij het niet eens is met de bestaande wetgeving is derhalve door visueel protest.

Verder is het recht op zelfbeschikking een universeel mensenrecht en moet ze gewoon vrij zijn zelf te bepalen wat zij met haar lichaam doet-
IntegereVoorzitter | 19-07-17 | 14:03

Je hebt een veel te Westerse kijk op de realiteit. Veruit de meeste landen in de wereld functioneren zo niet. In de openbare ruimte gelden in veruit de meeste landen strikte kleed- en gedragsregels (zelfs in de VS). Je kan dus absoluut niet doen en laten wat je lieve hart je ingeeft. Dat Nederland heel vrij is op dit gebied wil niet zeggen dat dit overal zo is. Nederland (samen met Scandinavie) zijn hierin grote uitzonderingen. Het meisje kan trouwens gewoon verhuizen. Niemand die je dwingt in SA te blijven. Veel liberale Saoedi's wonen in Engeland, de VS of in de Golfregio (met name Dubai). Er daar zo bijlopen is hetzelfde als met een burqa in Nederland rondlopen... mensen zijn het niet gewend en schrikken zich te tiefus wanneer ze het zien.

koter | 19-07-17 | 15:17

Dolfie | 19-07-17 | 15:03
Helaas, de mix die u en ik bij de pomp kopen staat niet op: Made in Venezuela ...

Is dit nog nieuws? | 19-07-17 | 15:12

Alle mooie vrouwen uit de zandbak in minirokje gelijk een staatsburgerschap.

Ruikbaard | 19-07-17 | 15:12

Zijn dat de zelfde viespeuken die Filipijnse kindermeisjes verkrachtten en 5 hoog uit het raam donderen. Wat een vreselijk land Geen olie meer van die boeven !!

Dolfie | 19-07-17 | 15:03

Ik zeg: Ga van onze olie af, anders volgen er vrouwen in minirokken, LHBT-ers, linkse politici etc. dat zal die saoudi's leren.

rattenvanger XL | 19-07-17 | 15:01

Laat ik het zo zeggen:
Bemoei je met je eigen zooi.
Bepal duszelf wat je aan doet,
wat voor geloof je hebt,
wat je wel niet/ "mag" eten
etc etc etc
Maar dat opgelegde door anderen: Je mag dat niet aan, je mag dat niet eten, mijn geloof is beter, bah!
koter | 19-07-17 | 13:53
"Vind het zelf ook niet een erg fijn idee als mijn moeder in zulke kleding zou rondhuppelen"
Moet ze zelf weten, Toch? Mischien fijner om naar te kijken dan naar een dikke bierpens in pak. En dan nog, als bierpens een korte broek, crocs en een roze tanktop draagt. WHO CARES!

Is dit nog nieuws? | 19-07-17 | 14:20

koter | 19-07-17 | 13:53

Men werd vroeger al hitsig van een paar ontblote vrouwenenkels, puur omdat het Verboten was en bedekt moest zijn volgens de toen geldende fatsoensnorm. Nu kunt u natuurlijk door uw hormonen zo ontoerekeningsvatbaar zijn dat u anno 2017 nog steeds alle zelfbeheersing verliest bij het zien van een paar vrouwenenkels, maar dat waag ik te betwijfelen.

Fatsoensnormen voor kledij zijn opgeschoven, en daarmee ook de mate waarin mensen (vooral mannen, schijnbaar) zich kunnen beheersen bij het zien van een stukje vrouwenhuid. Is ook niet zo heel gek, wat ontwikkeling van beschaving en huid is eigenlijk gewoon ook maar huid of het nou een stukje op je gezicht of scheenbeen is.

Met andere woorden, als vrouwen een jaar lang allemaal in minirok rondlopen zal uw toerekeningsvatbaarheid zich naar alle waarschijnlijkheid aanpassen aan de status quo en hoeft u zich geen zorgen meer te maken dat er teveel bloed naar het ene orgaan en te weinig naar het andere zal lopen.

En zelfs al was het niet zo- waarom zouden vrouwen zich in godesnaam allemaal moeten bedekken omdat u gedragsproblemen danwel gebrek aan zelfbeheersing heeft?

IntegereVoorzitter | 19-07-17 | 14:10

koter | 19-07-17 | 13:48
Ga.. weg...
"Persoonlijk vind ik haar kleedstijl zelfs te gewaagd voor Nederlandse begrippen"
Ga... naar SA ofzo.

Is dit nog nieuws? | 19-07-17 | 14:09

Degrelle | 19-07-17 | 13:46

In dat geval: Jeukende mag-ik-uw-dochter-een-opvoedkundig-corrigerende-bitchslap-geven-alstublieft handen. Het zou misschien constructiever zijn een betoog voor uw (hopelijk nog jong genoeg om bij te sturen) dochter te schrijven over zelfbeschikkingsrecht, eigen verantwoordelijkheid vs. slut shaming, mysogynie & het niet heilig zijn van de wet, met een stukje waarom Befehl ist Befehl misschien niet zo handig is als zijspoor en zo... maar mijn handen jeuken teveel.

Ik ben ook een echte feministe, geen naief hypocriet linksmeisje met oogkleppen.


koter | 19-07-17 | 13:48

Dat is leuk als je ervoor kiest in dat land te zijn, een vakantie of zo. Het staat mij bijvoorbeeld vrij te weigeren vakantie te vieren in Saudi Arabie zolang men daar achterlijke wetgeving hanteert. Dit meisje heeft echter geen keuze, want qua verkiezingen en stemrecht is het er voor vrouwen nog geen 21e eeuw. Haar enige werkelijke optie om te laten zien dat zij het niet eens is met de bestaande wetgeving is derhalve door visueel protest.

Verder is het recht op zelfbeschikking een universeel mensenrecht en moet ze gewoon vrij zijn zelf te bepalen wat zij met haar lichaam doet- inclusief welke & hoeveel stofjes zij gebruikt om dat lichaam te bedekken. U mag haar stijl gewaagd vinden (vrije meningsuiting is immers ook een recht), maar zij hoort vrij te zijn uw mening daarin naast zich neer te kunnen leggen. U heeft namelijk geen enkel recht haar- of wie dan ook, buiten uzelf- een kledingvoorschrift op te leggen.

IntegereVoorzitter | 19-07-17 | 14:03

Degrelle | 19-07-17 | 13:33
Maar... is het niet een manier om juist die regels daar te proberen te doorbreken?

Is dit nog nieuws? | 19-07-17 | 14:03

Ik snap die islamitische mannen niet. Het is toch domweg LEUK om naar mooie, sexy vrouwen te kijken. Je hoeft ze toch niet allemaal stante pede ter plekke te verkrachten? Nu lopen er allemaal vuilniszakken op straat, nee dan heb je het voor elkaar hoor, met je sharia wetten.
kom hoe heet ie | 19-07-17 | 09:14

Ik snap jouw denkwijze eerlijk gezegd ook niet. Wat heb je er aan alleen kijken? Wat heb je eraan om constant opgegeild te worden zonder climax... lijkt me erg frustrerend? Vind het zelf ook niet een erg fijn idee als mijn moeder in zulke kleding zou rondhuppelen

koter | 19-07-17 | 13:53

Gewoon aanpassen aan de plek waar je bent. In Nederland doe je zoals de Nederlanders doen in Turkije als de Turken en in Saoedi Arabië zoals de Saoedi's. Persoonlijk vind ik haar kleedstijl zelfs te gewaagd voor Nederlandse begrippen (als die rok 5 cm korter was geweest had je haar poepgaatje kunnen zien) laat staan voor een oerconservatief land als SA. Het principe is simpel: als je in een land bent speel het spel volgens de bestaande spelregels - probeer geen voetbal te spelen met basketbalregels.

koter | 19-07-17 | 13:48

Helaas niet meneer de voorzitter.
En ik vrees dat er best veel groen links meisjes er zo over denken. Tja...

Degrelle | 19-07-17 | 13:46

Degrelle | 19-07-17 | 13:33

U maakt een grapje. Toch?

IntegereVoorzitter | 19-07-17 | 13:35

HoHo voorzichtig , Shell en koningshuis maar niet voor de voeten lopen.
ten slotte is die vriendschap meer waard dan alle wensen en rechten van je eigen landgenoten.
Hé Bert k. minister zijn is leuk joh.
rondflapdrollen en de toekomst van het volk vast vaststellen door baantjesklappermolen voor jezelf en je vriendjes.

medelmo | 19-07-17 | 13:35

Zojuist met mijn dochter over dit onderwerp gesproken. Zij is van mening dat dat meisje iets doet wat daar niet is toegestaan. Dus een terechte aanhouding en ophef om niets. Moet ze maar gewoon in een burka (oid) lopen.

Degrelle | 19-07-17 | 13:33

What Pritt said. Uit protest draag ik vandaag ook gewoon een rokje. Ok, dat doe ik wel vaker, maar toch.

Sterph, prehistorische amoebes die het recht op zelfbeschikking niet snappen zodra er een vrouw voorbij komt.

IntegereVoorzitter | 19-07-17 | 13:23

@Rikumaru | 19-07-17 | 12:48
-
Wat u in dat onderste filmpje hoort, is Farsi. Het filmpje komt dan ook uit Iran, en het heeft geen ene moer uitstaande met het bovenste filmpje.

bisbisbis | 19-07-17 | 13:03

dit komt ook deze kunt uit, alleen onder een andere noemer . Die kutislam spant gewoon de feministen voor hun karretjes

lees de laatste alinea maar

www.telegraaf.nl/telesport/28685023/__...

ik zou me toch maar grote zorgen gaan maken, dit gaat een trend worden. Voordat je het weet is een korte rok op straat aanstootgevend.

shimanski | 19-07-17 | 12:58

Ehm welke taal praat ze want dat si niet arabisch.

Rikumaru | 19-07-17 | 12:48

Ik heb me ouderwets geërgerd aan een reactie op dit filmpje door een heus Gutmensch uit het Zeeuwse. "In Yerseke ziet men dit ook liever niet" (combi meisje, naveltruitje en blote beentjes).
.
Ben benieuwd hoe die man er over denkt als justitie in SA met haar klaar is. Of ze dat in Yerseke ook zo doen, bijvoorbeeld. Blijven volgen, dit verhaal, en de ontkenners confronteren met de werkelijkheid. Het lijkt me stug dat ze er zonder lijfstraf vanaf komt, in een land waar ze liever meisjes laten verbranden dan dat die naar buiten komen zonder de juiste kleding.

DebraCadabra | 19-07-17 | 12:40

*doe het wel, doe het niet, doe het wel, doe het niet, doe...*

Ik ben geeneens feministe, laat staan een seksistische mannen hatende grafheks met mislukt kapsel - kort, pittig etc.

Wel pleit ik voor gereguleerde opsluiting van alle mannen.
Allemaal!
Desnoods aan een ketting.

Ja hé, je laat loslopende honden toch ook niet overal in de zandbank schijten?

Kudtkip | 19-07-17 | 12:32

Hier lopen we toch ook niet in een burka?

boogenaar | 19-07-17 | 12:01

My Stealthy Freedom klinkt wel als My Waterless Jacuzzi.

Kouwe Kees | 19-07-17 | 11:49

Als deze tante in de klauwen van de mutaween - een stel bottere, mensverachtende genadeloze hufters is nauwelijks voor te stellen - is gevallen, dan kan ze nog lachen; ook zonder dat de kadi er aan te pas komt kan ze alvast 'standrechtelijk' 100 zweepslagen krijgen.
-
Beetje dom dat ze haar gezicht op de camera heeft laten zien (beetje verveeld, mevrouw?); na wat recente 'provocaties' in Saudia, zoals zelfstandig auto rijdende dames, zullen de behoudende krachten nu écht moeten laten zien dat ze optreden tegen feminiene nieuwlichterij - na 100 zweepslagen zal er weinig 'model' meer aan deze dame zijn.

bisbisbis | 19-07-17 | 11:35

Dit is tekenend voor het aggressieve karakter van deze religie.

Bena | 19-07-17 | 11:33

Je zal maar geboren worden in een land waar dit soort tuig z'n religieuze normen bindend oplegt aan andersdenkenden.
Als daar ooit een machtsomwenteling mocht komen, zou het me niet verbazen als het tot een bijltjesdag komt.

Bena | 19-07-17 | 11:31

Ze draagt helemaal geen minirok.

www.google.nl/imgres?imgurl=http%3A%2..... i&w=467&h=264&client=opera&bih=891&biw=1745&q=minirok&ved=0ahUKEwiYnM7ggZXVAhXEbFAKHYCaDDMQMwgwKAkwCQ&iact=mrc&uact=8

McMarx | 19-07-17 | 11:18

Net mijn Saudisch gefrabriceerde auto naar de schroothoop gebracht

Tobi | 19-07-17 | 11:10

Poesmobiel | 19-07-17 | 11:01
Ah net zoals die aandachtsh**r in mijn linkje dus :)
Thanks ;)

Is dit nog nieuws? | 19-07-17 | 11:07

In 1960 waren er in West-Europa in totaal 600.000 moslims. Grotendeels geconcentreerd in de steden aan de Middellandse Zeekusten. 60 jaar later wonen hier 55 miljoen moslims, Allang domineren zij het straatbeeld van de Europese grote steden. Geïmporteerd werden ze tegen de wil van de bevolking in en zij ontpopten zich, zoals voorspeld door islamdeskundigen, als een voortdurend en steeds toenemend, steeds slechter te controleren gevaar voor de interne vrede en voor het voortbestaan van het schitterendste van alle continenten ter wereld: Europa.
-
De collaboratie van Links met de islam is een verraad aan haar eigen basisprincipes
-
In zijn collaboratie met de islam, die zich in de geschiedenis een expert op het gebied van omvangrijke genocide getoond heeft, komt het ware karakter aan het licht van de voor het voortbestaan van de beschavingen nog veel gevaarlijker ideologie van het socialisme. Die heeft haar vertegenwoordigers in nagenoeg alle westerse regeringen, in de meeste NGO’s, in de kerken, in de vakbonden, de ontwikkelingsorganen – en in alle partijen.
-
Vooral echter beheersen ze de media.
Die moet als eerste hun macht worden afgenomen. Wie de macht heeft over de media heeft de macht in de staat.
-

telelezer | 19-07-17 | 11:02

Is dit nog nieuws? | 19-07-17 | 10:58
Virtueel verkrachten hoort in het rijtje thuis van zure regen, de onderste steen van de MH17 en de hulp van de Clinton Foundation aan Haïti.

Poesmobiel | 19-07-17 | 11:01

Hebben we TweedeKamerlid Kuzu al zijn opinie horen uitspreken?

ljcoster | 19-07-17 | 10:58

Poesmobiel | 19-07-17 | 10:34
What dafuq is virtueel verkrachten?
dit:
youtu.be/6kDDhAZl13Y?t=17
?

Is dit nog nieuws? | 19-07-17 | 10:58

Carmelita | 19-07-17 | 10:20
Sterk punt. Door "verplichte" Moskee bezoeken van onze 9-10 jarige jeugd, ramadan journaals, itfar deelname van politie creeeren we hier een klimaat dat moslims die de islam een beetje aan het loslaten zijn er weer in teruggedrukt worden. Waarbij verkrachtingen door allochtonen worden aangerepen door de rechterlijkelijk macht om de wet maar soepel te interpreteren want cultuur die respect verdient. We zijn bezig om onze rechtsstaat uit hollen via een bizar soort moralisme die steeds meer gesteund wordt door de rechterlijke macht.

cocktailsmaak | 19-07-17 | 10:56

Bewijst gewoon dat "testeronbommen" in dat land zich niet onder controle kunnen houden als er een mooie vrouw in zicht komt en zij zich daarom moet bedekken.

MoonBeebe | 19-07-17 | 10:56

Net als dat zij zich niet met ons land moeten bemoeien, moeten wij ons niet met hunnie bemoeien.

SoepKip | 19-07-17 | 10:55

Het is een hellend vlak, we zullen in NL ook ooit aan de rem moeten trekken of we gaan het rifijn in.

Lyin Ted | 19-07-17 | 10:54

Vrienden van jullie held Trump hé ? Denk daar maar eens over na.

Bigi Bana Boy | 19-07-17 | 10:51

Ondertussen op Joop.nl
"Absconditus 18 juli 2017 at 17:51
Onder een schroeiende, verzengende koperen ploert van een zon is dit soort kleding niet zo praktisch en dient textiel ook om het lichaam en de huid tegen zonnestraling te beschermen.
Het wordt nogal eens vergeten dat de kleding in een land als SA dus ook een praktische reden heeft"

Ja, hoor, heel practisch!
Mooie reactie hierop van

Philip Tielsen 18 juli 2017 at 19:11
@Absconditus 18 juli 2017 at 17:51

Zweepslagen zijn nog slechter voor de huid dan zonnestralen.
Salut! Evocatus

Evocatus | 19-07-17 | 10:50

Ondertussen op Joop.nl

Fons Wijers 18 juli 2017 at 23:49
De wereld is inmiddels klein genoeg om je ook zoiets aan te trekken (vroeger gold: ’s lands wijs ’s lands eer). Blijft overeind dat ze het aldaar zelf moeten uitzoeken, de mannen en de vrouwen, ongetwijfeld wetend hoe er elders over wordt gedacht. Hier zouden we het anders doen, maar daar is het zoals het is en zoals het zich al dan niet ontwikkeld. Laten we dat maar accepteren.

Tuurlijk joh, niks aan de hand, mensen doorlopen.
Sub omni canone Evocatus

Evocatus | 19-07-17 | 10:46

Mocht de betreffende dame onder moeten of willen duiken, mijn deur staat wagenwijd open. Een beetje westers mannelijk charme zal haar goed doen. Ik heb best een zwak voor die woestijn-look, hopelijk heeft zij hetzelfde voor een stel olijke blauwe kijkers

SerTheFun | 19-07-17 | 10:40

En stop dat vieze linkse tuig dat relt tijdens de G20 waar de Saoedi's prominent aanwezig waren. Oh, wacht even .......

Bigi Bana Boy | 19-07-17 | 10:34

-weggejorist-

Poesmobiel | 19-07-17 | 10:34

@ De Breij geeft gewoon Trump de schuld. Opgelost!
de Voorzittert | 19-07-17 | 10:03
•
Nee, ze geeft niet Trump de schuld. Ze daagt Donald Trump – de volksheld die opkomt voor de kleine man/vrouw, die ook niet vies is van vrouwelijk schoon, die zich eerder heeft uitgesproken tegen uitwassen van de islam, die een goede vriend en danspartner is van de Saoedische heersers, die die sjeiks zakelijk kan treffen en naar wie de olietirannen dus misschien luisteren – uit om deze vrouw te verdedigen.
Van alle wereldburgers heeft Trump het meeste invloed op de Saoedi's. En het zou hem dierbare percentages winst opleveren in de populariteitspolls. Dus hup Abu Ivanka, twitter hier iets van!

simpelman | 19-07-17 | 10:33

Soms dagdroom ik wel eens. Dat NL een kalifaat geworden is. Dat ik 's morgens m'n akbar jurk aan doe, mn akbar hoedje opzet en me al allah akbarrend ter moskee begeef. 'Salaam aleikum', groet ik mijn akbar broeders.

Onderweg zie ik een voormalige gutfrau gegeseld worden, een andere gestenigd. Anderen aanvaarden hun lot gelaten en bakken koekjes.

Protesterende voormalig linksen en SJWs worden opgepakt en getermineerd. Anderen aanvaarden hun lot gelaten, allah akbarren wat mee en vragen zich - nog steeds - af hoe het zover kon komen.

En toen werd ik wakker, en zag dat het 2 voor 12 was, of eigenlijk 10:25, hm... Anyway, tijd om verder te werken aan plan-B, om al dit fraais straks van gepaste afstand te mogen aanschouwen.

Poekieman | 19-07-17 | 10:25

Waarom slaat deze hoer de feministische nikaab van de vrijheid af ?
Stenig haar !

A. Meulenbelt

Castor12 | 19-07-17 | 10:21

Nee ? Z-Afrika ? Apartheid ? Boycot door de VN ? Alweer vergeten ? Geen geschiedenis gehad op school ? te laf om er iets aan te doen ? Nog meer voorbeelden nodig ? Of begrijp je de ballen van wat ik hier nu zeg ?
Kim-Jung-Un | 19-07-17 | 10:06
Laat elk land zijn eigen problemen oplossen. Wij hebben onze handen al vol aan ons eigen land.

Carmelita | 19-07-17 | 10:20

Hoort u ook die krekels? Waarschijnlijk vanwege de oorverdovende stilte van al die fatsoensmeisje en hun kittige manifestje tegen seksisme.

Ad Hominem | 19-07-17 | 10:19

Nee we gaan nog even door. Dadels eten in het Al Faisaliah hotel en paffen in die lounge bovenin de toren is te mooi. Met de Russen is van Oef wel gekapt (kosten: 1 ton minder omzet). Dat smerige putvolk dat verantwoordelijk is voor MH17 maar er te laf voor is om er voor uit te komen wil van Oef nooit meer zien.

van Oeffelen | 19-07-17 | 10:18

Ja daar gaat het de mannen daar niet om, leuk om naar ANDERE vrouwen te kijken. Doen ze hier zat en soms "voelen" ze ook even.
.
Het probleem is dat andere mannen naar HUN vrouwen kijken en er misschien ook soms wel even aan willen "voelen".
.
Hypocrisie ten top van dom achterlijk volk

boerk | 19-07-17 | 10:16

Yeah! Count me in!

Stripe Square | 19-07-17 | 10:15

Waar blijft de echte energie transitie ? Zodra we die kut olie niet meer nodig hebben is het gedaan met de geldstromen en het hypocriete overleg met ongeletterde mongolen met witte soepjurken (door hun Aziatische slaven gestreken en gewassen)in smakeloze kitsch interieurs over... Ja over wat eigenlijk ? Olie en wapens dus. Zodra we van de olie zijn verlost is het terug naar de zandbak voor die mafkezen.

pleemobiel | 19-07-17 | 10:15

@Berbaar | 19-07-17 | 10:08
En dát vind ik dan weer humor. Dat ze met enige zelfverheerlijking de plempsels doorspit! Het is trouwens wel echt zo dat er aan de linkskant nauwelijks types te vinden zijn die vaker het nieuws halen dan de Annefleurs van deze wereld. Dat het zo flinterdus gezaaid is met intellect en de ratio dat er van gezond links geluid (bestaat dat eigenlijk) nauwelijks sprake meer is. Een lijst met 100 zuurkutten. Die alleen kunnen mekkeren als ze zich door groepsdynamiek gedwongen voelen. En die de werkelijke benodigde feministische golf (bevrijding van Islam) compleet negeren...

de Voorzittert | 19-07-17 | 10:14

@Mark_D_NL|19-07-17|09:58
Die hebben zich geestelijk al overgeleverd aan de islam en alle vrouwenonderdrukking die daarbij hoort. Als ze beetje consequent zijn passen ze zich lichamelijk ook aan; trekken een boerka aan en laten zich besnijden.

miss error | 19-07-17 | 10:12

Het was voor de hele mensheid, inkt zwarte dag, toen de zieke islam ontstond, al 1400 jaar lang, islamitische terreur, dood en verderf en het wordt alleen maar erger, dankzij de vele idiote naïeve sukkels, die de zieke islam de mogelijkheid geven, om zich in de hele wereld te verspreiden, deze domme mensheid zal uiteindelijk zichzelf vernietigen, door de islamitische ideologische kankergezwel.

Sterkte en veel respect aan deze dappere dame.

Wonderful-Life | 19-07-17 | 10:12

@D-Fens_1963 | 19-07-17 | 09:38
Ik weet hoe dat trucje werkt om te debuteren zonder zwitsal maar dat ga ik niet vertellen.
Helaas is de extensie definitief stuk, anders kon je ze er zo uitplukken.

necrosis | 19-07-17 | 10:12

Als ik op straat in een korte broek loop, prima. Loop k in m'n blote komt, dan krijg ik heibel. Is net zoiets, alleen hebben wij hier in NL weer andere ideeën dan daar. En dat is precies wat het is: ideeën. Vrijheid, echte vrijheid tja....
ugur | 19-07-17 | 09:41

Daarom hebben we naaktstranden, zodat ook die mensen zich kunnen "uitten" . En ik ben van mening, dat als iedereen een perfect uitziende kont zou hebben ,er niet zo moeilijk gedaan zou worden. Maar niemand zit natuurlijk te wachten op jouw pokdalige uitgelebberde nijlpaard zwaar gedrocht van een uithangstuk te wachten als je lekker een broodje zit te eten op een terras.

Kim-Jung-Un | 19-07-17 | 10:12

Mark_D_NL | 19-07-17 | 09:58

Ben ook heel erg benieuwd wat de commentaren zullen zijn............. eigenlijk weet ik het al... angsthazen!!

Cor Zakov | 19-07-17 | 10:09

Ja maar, ja Maar, kritiek op islam is islamofobie en dat speelt Wilders in de kaart en een hoofddoek is vrije keuze en dat zijn sterke vrouwen en....

Sadomassochristus | 19-07-17 | 10:09

En gaat dat binnenshuis nu net zo dat de man zijn vrouw kan verplichten altijd in een minirokje te lopen in de privé vertrekken? Het een suggereert het ander.

Simon_GS | 19-07-17 | 10:09

@Zeepvrij | 19-07-17 | 09:38

Interessant, interessant!!!
Zoek een weg om te publiceren!
Bij voorbaat dank! Evocatus

Evocatus | 19-07-17 | 10:08

@de Voorzittert | 19-07-17 | 09:42
Dat zal Anne Fleur goed doen al die reaguurdertjes die zich steeds maar afvragen wat Anne Fleur ergens van vindt.
Humor!

Berbaar | 19-07-17 | 10:08

@Mark_D_NL | 19-07-17 | 09:58
U bent de belangrijkste namen vergeten.
Anne Fleur
Asha
Sylvana
Dát zijn pas vrouwen. Weliswaar links, wat natuurlijk wel kwalijk is. Maar ze durven tenminste voor hun rechten op te komen. U weet dat natuurlijk niet, omdat u de Joop niet leest. Ik doe dat wel.

Nivelleermarionet | 19-07-17 | 10:07

Kennis woont tijdelijk in SA. In een westerse compound, dat wel.
Soms wordt ze ook aangehouden door de zedelijkheidspolitie. Dan doet ze de hijab op en om de hoek weer af.
Het is daar nou eenmaal zo. Willen ze het anders, moet de verandering toch uit eigen gelederen komen.
Kunnen wij toch niet afdwingen?
Carmelita | 19-07-17 | 09:36

Nee ? Z-Afrika ? Apartheid ? Boycot door de VN ? Alweer vergeten ? Geen geschiedenis gehad op school ? te laf om er iets aan te doen ? Nog meer voorbeelden nodig ? Of begrijp je de ballen van wat ik hier nu zeg ?

Kim-Jung-Un | 19-07-17 | 10:06

@Slet 09:46
Een hoofddoek moet verboden worden?
Hoe/waar komt dat vandaan?
Uit uw gezichtsveld?
Dat ligt dan ook niet in Nederland, toch?

D-Fens_1963 | 19-07-17 | 10:05

Als ik het mij goed herinner hebben we indertijd nog een "kwestie" gehad met die religieuze politie. Ze joegen een aantal meisjes, die een brandend huis ontvluchtten weer naar binnen, wegen onkuis gekleed zijn.

Nee, ik ga toch even zoeken, want ik ben er lang pisgoorkwaad over geweest. Kinder vermoorden daar komt het op neer, moet net mij hebben als een oude schoolmeester, gotvoordedomme Mohammedanen nog an-toe.

En ja hoor, Hiero dus uitveorig op de Wikipedia
en.wikipedia.org/wiki/2002_Mecca_girl...

Committee for the Promotion of Virtue and the Prevention of Vice (Saudi Arabia)
Meer weten over deze politie, hiero:
en.wikipedia.org/wiki/Committee_for_t...)
Enjoy (si) za'k maar zeggen. Evocatus

Evocatus | 19-07-17 | 10:05

Mark_D_NL | 19-07-17 | 09:58
Goed idee om de lijst nog even weer te geven.

Poesmobiel | 19-07-17 | 10:05

teevee | 19-07-17 | 09:47

Daar heeft het weinig mee te maken. Saoedi-Arabië is aartsconservatief. In de basis net zo erg als de biblebelt of orthodoxe joden of hindoes. Eigenlijk elke religie. Het is daar echter nog erger omdat ze middeleeuwse wetten hebben. Onze liberale waarden en normen zijn ook nog maar een paar decennia oud.

De Koreaanse Slet | 19-07-17 | 10:03

De vrouw is "het leven" en dat maakt de SA-man onzeker en angstig en in weze zijn ze op ėėn moment na... nutteloos.
In het westen kunnen we er beter mee om gaan, wetenschap enz.

Ze zijn bang voor vrouwen.

BL!ZZ | 19-07-17 | 10:03

Ik zou d'r (geen lange rok aan-)doen.

Jos Tiebent | 19-07-17 | 10:02

Nivelleermarionet | 19-07-17 | 09:38
Ja, maar dan moet de olie uit Rusland komen en dat wil de Navo niet.

Príncipe | 19-07-17 | 10:01

@WatZalIkErvanZeggen | 19-07-17 | 09:45
Donnie Drumpf does not support this message lol!
Verder sterkte voor het meiske, dapper of dom, wie zal het zeggen.
Saudi is het vreselijkste land waar ik ooit gewoond heb, de hypocrisie is er stuitend, de regeltjes verstikkend.
Maar als je wat kan en een paar jaartjes afziet dan kan je er wel snel een hele hoop centjes verdienen.

Berbaar | 19-07-17 | 10:01

miss error|19-07-17|09:57
een "e" minder

miss error | 19-07-17 | 09:59

-weggejorist-

Mark_D_NL | 19-07-17 | 09:58

Perfect! Dank! Reaguurders die vinden dat vrouwen het maar lekker zelf in Iran of S.A. op moeten lossen, begrijpen niet goed wat alleen al de simpele acties van My Stealthy Freedom binnen zeer korte tijd hebben bereikt, juist omdat er aandacht voor is in de hele wereld. Kijk, dit is er gebeurd: www.facebook.com/StealthyFreedom/post...
Ja, Facebook. Dat heb ik niet voor de narcistische aandachttrekkerij van mensen, maar juist voor dit soort nieuws.

Volg ook Imam Tawhidi, deze week met zijn onzichtbare Imam Tawhidi halal certificering op producten in Australië (geinig) en het bewijs van een totaal ziekmakende passage uit een boek van Khomeini over kinderverkrachting. Waarover moslims blijven beweren dat hij zoiets nooit geschreven zou hebben. Kijk en luister niet als je vindt dat moslims dit maar zelf moeten oplossen. Verspreid dit soort nieuws als je ook zoveel mogelijk bekend wilt maken waarom we ook hier te maken hebben met het verschrikkelijke gedrag van zoveel barbaren zonder hart en ziel.
www.facebook.com/TheImamofPeace/?hc_r...

Poesmobiel | 19-07-17 | 09:57

Gooi Saoedie Arabie direct uit de VN vrouwenrechten commissie of hef die hele schijnvertoning van vrouwenrechten commissie direct maar op.

miss error | 19-07-17 | 09:57

@ugur | 19-07-17 | 09:41
.
Alleen zijn die regels in Nederland gebaseerd op een behoorlijk democratisch stelsel. In SA zijn die regels gebaseerd op repressie. Dat is toch wel iets anders.

Bytemaster | 19-07-17 | 09:57

@Ibrahimad-Douri | 19-07-17 | 09:52
.
Op zich niet oneens met de teneur van je tegel, maar leg eens uit: hoe gaat de VN-vrouwenrechtencommissie een verschil maken daar?

tectonicos | 19-07-17 | 09:57

Gelukkig komt de voorzitter van de VN vrouwenrechtencommissie ook uit SA... Dus dat gaat helemaal goed komen! /sarcasm off

mrXL | 19-07-17 | 09:56

Sommige vrouwen doen ook echt alles voor wat aandacht... zelfs als dat een gecontroleerde zelfmoord tot gevolg heeft. Als je dit doet in Saudi Arabië dan weet je dat de pleuris uitbreekt en niet te zuinig ook. Dit los je niet op door de vrijheidsstrijdster in je eentje uit te gaan hangen, jammer, mooi vrouwtje maar ze zal naar goed ideologisch gebruik gestenigd gaan worden.

Corrie-Corky | 19-07-17 | 09:54

Het lot van de saoedische dame in kwestie is vrees ik bezegeld. Maar vroeg of laat (waarschijnlijk laat) zullen vrouwen ook in het KSA vrij zijn. Aan de Nederlandse feministen, waarvan Herzberger het intellectuele dieptepunt is, zal het niet hebben gelegen. Die zijn te druk met glamping, online egotripperij en/of vaginastudies.

tectonicos | 19-07-17 | 09:54

Vermoedelijk vinden die moslimmannen dat wel fijn, de wijven onzichtbaar in de publieke ruimte en thuis op de achtergrond de hele dag hapjes maken en dienstmeid voor de heren spelen.

Carmelita | 19-07-17 | 09:53

Welke SA producten kunnen wij boycotten? Er komt daar toch niets nuttigs vandaan behalve olie?

Verschrikkelijk hypocriet dat de policor kliek uit Amsterdam en het Gooi die altijd zo zeurt over Zwarte Piet en negerrechten nu zo stil is.

Bied dit meisje maar politiek asiel aan, ipv al die mannen die te lui zijn om hun eigen land op te bouwen en hier komen profiteren.

KayakFun | 19-07-17 | 09:53

Mag ik GeenStijl erop wijzen dat Saoedi-Arabië lid is geworden van de VN-vrouwenrechtencommissie? Het zou van naïviteit getuigen om daar veel hoop uit te putten maar op den duur gaat alles veranderen in dat gedeelte van de wereld waar de islamitische dwingelandijgodsdienst het nu nog voor het zeggen heeft. Weliswaar is daar, schat ik, nog een millennium voor nodig maar het juk zal ooit worden afgeworpen. Ik ben geen milieuzeloot maar een doorbraak in de ontwikkeling van alternatieve energie kan een handje helpen om dit proces te versnellen. De westerse wereld moet alles op alles zetten om dit te bereiken en onafhankelijk te worden van olie. Persoonlijk zet ik mijn kaarten op kernfusie. Stel je eens voor: de islamitische wereld terug in de zandbak en de middeleeuwen, waar ze thuishoren (want zelf kunnen ze niets, behalve oliedollars erdoorheen jagen bij Harrods en elders in de wereld onrust zaaien). Van die gedachte word ik vrolijk, al zal ik helaas niet lang genoeg leven om het mee te maken.

Ibrahimad-Douri | 19-07-17 | 09:52

Zolang we Saoedi Arabie en meer van die landen blijven ontzien op een hypocriete manier zijn "we" gewoon medeschuldig aan dit soort idioterie.

Bytemaster | 19-07-17 | 09:52

SA + ZA + 10 JAAR = NL

Mark_D_NL | 19-07-17 | 09:52

Misschien omdat ze er leuk uitziet? Moslims houden nl. niet van leuk.
Misschien omdat ze een 'oude vrouw' is, want Mo had ze nl. liever veel jonger.
Misschien was het een omgeving die te fel leek op 'cultureel patremonium', want muzels houden nl. niet van cultuur.
Vragen, vragen, vragen,...

Notenkraker | 19-07-17 | 09:51

@keestelpro | 19-07-17 | 09:10
Dat gaat sneller dan je denkt. Die figuren voeren de sharia gewoon in, en blijven daar mee doorgaan zolang ze niet teruggefloten worden. Ze testen voortdurend waar de grenzen liggen.
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2009/04/...
Met steun van fatsoensrakkers als CU, CDA, etc.

Peter_K | 19-07-17 | 09:50

Kan de USA en de NAVO dit achterlijke land niet plat bombarderen om het volk daar te helpen om die vreselijke dictator Salman te verdrijven?

De gelukszoeker | 19-07-17 | 09:49

Vraag het aan de door ons bovengestelden die zijn nogal dikke maatjes met met die lui en kruipen graag voor de olie.Koenders wil graag als hij voorop mag lopen.

rechtsdwalendeautist | 19-07-17 | 09:48

Huhhhhhhh,in Europa zijn al wijken die gecontroleerd worden door sharia pliesie en rechtbanken.
Kwestie van tijd wanneer het"normaal"gevonden word in heel Europa.

komtdatschot | 19-07-17 | 09:47

@Ad Hominem To Quoque 09:43
Zandbak hè?
Ik ga trouwens vandaag lekker naar strand.

D-Fens_1963 | 19-07-17 | 09:47

Huh? Ik dacht dat het een vrije keuze was, een vorm van zelfexpressie, om met een hoofddoek om te lopen? Nu blijkt het gewoon een methode te zijn om vrouwen te onderdrukken. Wie had dat gedacht? Ik vind dat het Westen zich veel te slap opstelt, iedere keer dat er een revolutie dreigt in het Midden-Oosten. Bij de 'Arabische lente', bij de Turkse 'coup' en nu weer is het devies steeds weer: laat ze het zelf maar uitzoeken. Vrijdenkende mensen zouden elkaar moeten steunen om zich te verenigen tegen de achtergestelde culturen en hun geloven.

teevee | 19-07-17 | 09:47

Deze is ook wel aardig om te lezen: www.badnewsaboutchristianity.com...
Koonkluk Huis | 19-07-17 | 09:31

Dat maakt het natuurlijk niet minder achterlijk. Mensen moeten lekker zelf weten wat ze dragen. Kuis en proper of sexy of anders. Boeien. Wat wel weer stoort is de hypocrisie. Een hoofddoekje moet verboden worden maar een minirokje verplicht. Je bent dan in mijn ogen geen haar beter.

De Koreaanse Slet | 19-07-17 | 09:46

SA is hell on earth. Dat land had allang volledig geboycot moeten worden.

WatZalIkErvanZeggen | 19-07-17 | 09:45

Dus... achterlijke zandbak is achterlijk...

Ad Hominem Tu Quoque | 19-07-17 | 09:43

Nog even het gemekker gescand maar ook Anne-Fleur is muisstil. Want de Islam, dáár brandt wannabee feministisch Nederland haar hypocriete vingertjes niet aan. Nou pragmatisch meedenkend, reagurend Nederland wel en op precies te zijn: de middelvinger.

de Voorzittert | 19-07-17 | 09:42

Als ik op straat in een korte broek loop, prima. Loop k in m'n blote komt, dan krijg ik heibel. Is net zoiets, alleen hebben wij hier in NL weer andere ideeën dan daar. En dat is precies wat het is: ideeën. Vrijheid, echte vrijheid tja....

ugur | 19-07-17 | 09:41

@Keestelpro 09:35
*proeeest!?!?, koffie all over the table *
Bedankt hè!

D-Fens_1963 | 19-07-17 | 09:41

Olieboycot. Geen olie meer van die theedoeken kopen. Behalve als steun voor deze vrouw, ook als wraak over de SA olieboycot tegen ons in 1973 (dacht ik).
Toen ik die foto zag moest ik toch even slikken. Tjongejongejonge wat een sneu volkje daar. Koeweit Koeweit Koeweit kiele kiele kiele Koeweit, kiele kiele hopsasa, wie kent dit liedje nog?
Ja Koenders dat wordt weer buigen hè? Vrouwenbenen. Haram!

Nivelleermarionet | 19-07-17 | 09:38

Ik kan jullie garanderen dat de komende decennia de vrouwen aan de macht komen in het Midden-Oosten. Ze doen het stukken beter op de universiteiten dan de mannen en hebben bovendien een strijd te leveren. Ze zijn in het algemeen een stuk intelligenter terwijl de mannen achterblijven op allerlei gebieden. Jongens groeien op als verwende prinsjes, dat zie je ook onder veel islamitische allochtonen in Nederland. Jongens hangen op straat, meisjes gaan studeren.
Hier in de Emiraten is een schrikbarend groot deel van de jongens tussen 15 en 25 jaar verslaafd aan de Tramadol. Ik kan nog wel meer vertellen maar GeenStijl heeft helaas geen beveiligde verbinding :)

Rest In Privacy | 19-07-17 | 09:38

@Maya_de_bijbal 09:19
Gooit U maar eens een balletje op bij de medereaguurders zou ikzelf zou zeggen.
Ik hebben mijzelf tot op heden niet aan de indruk kunnen onttrekken dat er zat reaguuders debuteren zonder Zwitsal status.
Vraag mij niet hoe, misschien zijn het wel iedere keer aliassen (klopt dat woord eigenlijk wel?) ofwel verschillende nicks die "ingezet" worden.

D-Fens_1963 | 19-07-17 | 09:38

Geen medelijden met deze dame , je weet wat er gaat gebeuren in zo een middeleeuws land als je zoiets flikt . Emancipatie gaat in deze landen met mini stapjes (halve stap per 5 eeuwen) en deze dame maakt een "giant leap" .

RexGloriae | 19-07-17 | 09:38

Joris? Joris aub mijn comment van h3* 19-07-17 | 09:36

h3* | 19-07-17 | 09:37

-weggejorist-

h3* | 19-07-17 | 09:36

Kennis woont tijdelijk in SA. In een westerse compound, dat wel.
Soms wordt ze ook aangehouden door de zedelijkheidspolitie. Dan doet ze de hijab op en om de hoek weer af.
Het is daar nou eenmaal zo. Willen ze het anders, moet de verandering toch uit eigen gelederen komen.
Kunnen wij toch niet afdwingen?

Carmelita | 19-07-17 | 09:36

@D-Fens_1963 | 19-07-17 | 09:29
Ik denk dat hij bedoelt alle moslims per trein deporteren en naar vernietigingskampen sturen. (sarcasme alert)

keestelpro | 19-07-17 | 09:35

Bron ff kwijt, maar blijkbaar is dit niet door de dame in kwestie gepost.

Gevalletje wraak"pr0n" van haar broer/neef/achterneef die zijn zin niet kreeg en ook al van de geit was getrapt?

h3* | 19-07-17 | 09:32

Zo is dat. Goed stuk met allemaal ongewenste feiten.

frisenfruitig | 19-07-17 | 09:32

@Mr.Nuance 09:13
Eeuuuh, ingrijpen?
U bedoelt?

D-Fens_1963 | 19-07-17 | 09:29

Anne fleur al vertrokken naar sa met haar linkse vriendjes die hebben gevochten in Hamburg Om daar te vechten. Of stuur Arnoud van doorn erheen naar zijn vrienden in sa om te onderhandelen dat deze vrouw vrij komt en welkom is in Nederland. Arnoud is de beste vriend van het koningshuis van SA

franck7020 | 19-07-17 | 09:29

@Maya_de_bijbal | 19-07-17 | 09:19
Zou je daar blij van worden?
*gnehehe*

necrosis | 19-07-17 | 09:29

Links is stil terwijl deze dame opgepakt wordt omdat ze niet in zwarte lakens wil lopen. Alleen maar zeuren en zeiken over blanke mannen, terwijl die de beschaving hebben opgebouwd, en geen woord over de krankzinnige moslims die hun vrouwen mishandelen en onderdrukken.

Links is gevaarlijk gestoord, misschien nog wel erger dan de moslims.

GerMonster | 19-07-17 | 09:27

net alsof dat andere pamflet serieus bedoeld was. Slechts een deugwindje, niet meer, niet minder. En who cares wat er in Saudi-Arabië gebeurt? Ga er gewoon niet heen, laat ze het uitzoeken in die zandbak, Familie van Marwijk incluis. #TeamCookie

Nanker Phelge | 19-07-17 | 09:26

grote stilte heerst in de hoek van al die gekwetste, politiek-correcte Rosanne-achtige mutsen in Nederland. Neem een voorbeeld aan deze dappere Saudi--vrouw en klim eens voor haar op de barricades. Laf stelletje.

krelus | 19-07-17 | 09:26

En het weer eens stil in LGBTHETAIJSUDZZ hoek, links NL etc.
Pas als er weer een blanke in een film/videogame zit gaan ze weer zeiken.

Blauwe Wafel | 19-07-17 | 09:23

@Godwint | 19-07-17 | 09:13
Dan halen we die olie gewoon in niet-moslimlanden zoals Brazilië, Venezuela, Rusland, Noorwegen.
Overigens is het duurste ingrediënt van brandstof nog steeds accijns.

necrosis | 19-07-17 | 09:23

Copyrechts | 19-07-17 | 09:20
Een wit plaatje?

LK1964 | 19-07-17 | 09:23

Kunnen we niet een uitwisselingsprogramma opzetten met dit soort achterlijke landen? Wij sturen onze hoofddoek-/burkadragers en minirokmeisjes (m/v) mogen hiernaartoe. Win win zou ik zeggen!

Mahatma | 19-07-17 | 09:20

Als ze nou gewoon zulke meisjes als vluchteling binnenlaten in de EU en niet die mafketels met baarden, dan wordt het tenminste nog een beetje gezellig. Aan de andere kant is het ook wel weer beter dat die vrouwen het lef hebben om daar te blijven en te strijden voor hun vrijheden.

Rest In Privacy | 19-07-17 | 09:20

Kom op Rutte, jij bent toch zo voor de vrijheid. Het staat toch levensgroot in je partijnaam. Doe dan, zonder je bazen in Brussel te raadplegen, eens flink en roep onze ambassadeur terug uit Saoedi Arabië.

Boy Cot | 19-07-17 | 09:20

Die Saoedi's zijn gek. Al het fraais stoppen ze weg onder een tentje. Doe dat anders alleen met je schoonmoeder.

druipsmurf | 19-07-17 | 09:20

ps: Ik wil van mijn Zwitsal af eigenlijk.

Maya_de_bijbal | 19-07-17 | 09:19

Het is en blijft een primitieve bedoeling daar behalve voor de mannen die neuken er lustig oplos,het liefst blanke jonge meiden,vies schijnheilig volk.

janmetdepet | 19-07-17 | 09:18

kom hoe heet ie | 19-07-17 | 09:14
Het ergste voor die mannen is nog niet eens de burkas die op straat lopen. Maar dat de mannen die burkas overal heen moeten taxieën.

Santtulainen | 19-07-17 | 09:18

Best naïef om nu te roeptoeteren. Gisteren, vorige week, vorig jaar, vorig decennium, vorige eeuw en in de middeleeuwen was dit al aan het handje.

Maya_de_bijbal | 19-07-17 | 09:18

Stop met gezeur over immigratie in Nederland, want elders is het erger? Of mag het wanneer het onze eigen pet peeves betreft weer wel..

Sjors W. | 19-07-17 | 09:17

-weggejorist-

sub zero ice cold | 19-07-17 | 09:15

Ik snap die islamitische mannen niet. Het is toch domweg LEUK om naar mooie, sexy vrouwen te kijken. Je hoeft ze toch niet allemaal stante pede ter plekke te verkrachten? Nu lopen er allemaal vuilniszakken op straat, nee dan heb je het voor elkaar hoor, met je sharia wetten.

kom hoe heet ie | 19-07-17 | 09:14

Het deugen is weer gesignaleerd. Jeeeh #whitewednesday. Hiephoi. En nu?

Alexis de T. | 19-07-17 | 09:14

als er allemaal van dat soort mooie vrouwen in die burka's en niqaabs huizen, dan ben ik voor de vrouwenemancipatie in arabie.

zeeman73 | 19-07-17 | 09:14

Hear, hear !

seven | 19-07-17 | 09:14

Ja, dat zeggen jullie nu wel. Maar ik vind de rechten van de vrouw dus echt niet opwegen tegen de hoge prijs die ik dan voor mijn brandstof moet betalen hoor.

Godwint | 19-07-17 | 09:13

Dit plaatje zegt genoeg over dat land toch?

Pierke Smulders | 19-07-17 | 09:13

Tenzij we ingrijpen is dat ook onze toekomst....

Mr.Nuance | 19-07-17 | 09:13

Neem aan dat deze vrouw binnenkort in het openbaar zal worden gestenigd. Allah en de pedoprofeet zullen tevreden zijn...

eerstneukendanpraten | 19-07-17 | 09:12

@keestelpro | 19-07-17 | 09:08
Donker? Zonder!

keestelpro | 19-07-17 | 09:10

Hier zou de EU nu eens een écht besluit over kunnen nemen waar iedereen achter staat: Het invoeren van een europese minirokkendag.

pa_niek | 19-07-17 | 09:10

Dat gebeurt ook binnenkort in dit theater. Als in Nederland straks de politie zelf hijabs gaat dragen geeft het vrouwen donker haarbedekking alvast het gevoel dat ze fout bezig zijn.

keestelpro | 19-07-17 | 09:08

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken