Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

D66 wil TOCH copvod in Amsterdam

Wat doe je als gemeentebestuurder als je agenten hun vertrouwen kwijt dreigen te raken in de korpschef omdat die, al dan niet geïnspireerd door een overbetaalde beroepstrol, een idioot plan heeft gelanceerd? Juist. Dan ga je net op het moment dat die korpschef de boel probeert te sussen dat plan nieuw leven inblazen. Zo werkt het in ieder geval in het hoofd van mevrouw de wethouder Kajsa Ollongren (D66). Zij is namelijk 'nog niet uitgedacht' over hoofddoekjes bij de politie. "Je moet op alle mogelijke manieren onderzoeken hoe je meer diversiteit bij de politie kunt bewerkstelligen. Een idee wat je dan niet zou moeten uitsluiten is of het mogelijk is om ook hoofddoekjes toe te staan bij de politie." Je moet op alle mogelijke manieren onderzoeken hoe je meer boeven kunt vangen met de politie, mevrouw Ollongren. En als u kunt bewijzen dat agenten met een hoofddoek op twee keer zoveel boeven vangen als agenten zonder hoofddoek, dan gaan we praten. Die ene leek ons namelijk iets te druk met fotootjes maken & de dialoog aangaan.

Reaguursels

Inloggen

d66 verkoopt nog hun moeder ,principeloos slap laag bij de gronds groepje

pedro300 | 17-06-17 | 08:54

Laten we deze mevrouw complimenteren als een bijzonder fijn gutmensch. Daar draait het haar toch allemaal om. De neveneffecten van haar beleid intersseren haar geen reet. Zolang zij maar complimentjes krijgt in haar gesubsidieerde omgeving.

davesl1210 | 17-06-17 | 07:08

-weggejorist-

Poes Fiep | 16-06-17 | 22:41

Geweld is aan het einde van het onderzoek de uitkomst, daar heeft iedereen respect voor. Jammer dat het nodig is geworden dankzij de zandnazi en ander kuttuig

rattenvanger XL | 16-06-17 | 21:45

youtu.be/grRSPiREq1g
Kijk op 1:46.
Ollongren blijkt Bilderberger. Toeval? Denk het niet.

Upharsin | 16-06-17 | 21:25

Ik begrijp niet zo goed waarom dat goed zou zijn? Is dat om aan te geven dat we stoppen met de scheiding van kerk en staat ?

teevee | 16-06-17 | 19:22

Ik ben zo klaar met dat policor deugvolk. Echt alleen al dat naïeve, elitaire hoofd van dat wijf roept al zoveel ergernis en irritatie op.

Banana008 | 16-06-17 | 18:46

Ik zie de kop van dit topic staan en denk gelijk: " was D66 maar zo aardig voor Christenen, dan hadden we nu een kabinet" . Dan klik je door en inderdaad!! Menno de Bruyne.

wat een intens hypocriet partijtje, die club van Alexander P.

Nuuk | 16-06-17 | 18:21

Peter Emile | 16-06-17 | 12:09
Hulde.

Cobalt bomb | 16-06-17 | 18:07

Zwakheid wordt beschimpt en misbruikt.
@ De_ontwarrende_man | 16-06-17 | 17:16
-
Deze primitieve woestijnvolken staan dicht bij de natuur en net als dieren in de natuur ruiken ze zwakheid en bijten je dan de strot af om zelf te kunnen overleven.
Onze meeste linkse debielen hebben dit niet door omdat ze in een klimaat van beschermde goedheid en saamhorigheid zijn opgegroeid maar blind zijn voor de werkelijkheid en niet door hebben dat onze Nederlandse vriendlijkheid en saamhorigheid juist door HUN domme importeren van gelukszoekers wordt kapotgemaakt door gewoon veel teveel van deze lieden te importeren.
Nu al 3,75 miljoen allochtonen hier- Bron CBS
statline.cbs.nl/StatWeb/publication/?V...
Kijk gewoon maar naar de natuur; dieren hebben ook geen medelijden met andere soorten (alleen soms in een enkel geval met de eigen soort). Waarom moeten wij dan op tegennatuurlijke manier WEL medelijden hebben met nep-gelukszoekers (de echte niet te na gesproken) ten koste van onszelf en onze (klein)knideren?
Ik ben Nederlander, ik ben gek!

telelezer | 16-06-17 | 18:03

Het heeft de Engelsen ook niet veel gebracht,de, het, een kopvod.
Marcello Christiani | 16-06-17 | 09:19
Zo wordt het hier eerdaags ook
mvslim.com/wp-content/uploads/2015/05/...

telelezer | 16-06-17 | 17:47

Diversiteit...? Liever niet. Maar als het natuurlijk toch doorgedramd wordt dan ook NIET meer dan 6% moslims bij de popo (landelijk demografisch percentage).

telelezer | 16-06-17 | 17:41

Stomme naïeve Zweedse kut dat je er bent. 'What happened in Sweden' was misschien zelfs wel juist vanwege ultieme tolerantie jegens moslims. Zwakheid wordt beschimpt en misbruikt.

De_ontwarrende_man | 16-06-17 | 17:16

Nooit en werkelijk nooit!! zal ik doen wat zo'n geüniformeerde dwangtextieldoos me zegt.
Ik zal haar mededelen dat ik haar dialect niet machtig ben, roep er maar een NL sprekende collegawout bij.
Ze zal zich ook aan mij moeten legitimeren.
Ter plekke verzin ik nig wel wat om haar haar plaats (de hoek dus) te leren kennen.
Alles natuurlijk zo dat mij nix verweten kan worden.
Haha, make my day met je theedoekenharsis!

pennestront | 16-06-17 | 16:46

Tja, Bilderberger dat zegt genoeg.

rechtsdwalendeautist | 16-06-17 | 16:40

Alles altijd tot uitentreure onderzoeken, gewoon omdat het kan of zonodig aandacht trekken. Ondanks (of juist?) omdat besloten is het niet te doen; of er is geen meerderheid voor. Kunnen dit soort eencelligen worden weggejorist? Laat dit eens onderzocht worden aub.

Jorisendedraak | 16-06-17 | 16:21

Dacht dat ayatollah Pechtold burgervader van 020 wilde worden, nou dan komen die theedoeken er wel.

Hebbiehemookweer | 16-06-17 | 16:15

Er zijn nog steeds lieden die willen ontkennen dat Nederland islamiseert, ben blij in Thailand te wonen.

Pattaya | 16-06-17 | 16:14

Misschien moeten de christelijke partijen in NL maar eens aandringen op wat minder religieuze uitingen. Religieuze uitingen zijn zo 1950.

ad melkert | 16-06-17 | 16:00

Ik luister niet naar agenten die hun geloof boven de Nederlandse wetgeving stellen.

r04drunn3r | 16-06-17 | 16:00

-weggejorist-

ReligionSucks | 16-06-17 | 15:59

Nee. Dit moet je niet willen.

MokumsMoppie | 16-06-17 | 15:39

Nieuwe stem methode, net zoals orgaandonatie. Iedereen stemt d66 tenzij je van te voren bewaar hebt gemaakt.

Ymir | 16-06-17 | 14:48

D66 is alvast begonnen met de verkiezingscampagne.. nu weet ik zeker dat er na het zomerreces verkiezingen zijn, zucht.. krijgen we weer die poppenkast in het land.

fikkieblijf! | 16-06-17 | 14:46

TheLuggs | 16-06-17 | 13:35

Nee natuurlijk niet, mijn punt wat ook de uitkomst is het geloof escaleert het.

Ymir | 16-06-17 | 14:44

Deze dame was samen met oa Rutte, Aboutaleb en de koning bij de Bilderbergmeeting in 2016... Van haar gaat u dus nog meer horen.

Afgeschminkte Bassie | 16-06-17 | 14:32

@Abject | 16-06-17 | 09:37


Er is een gerede kans dat het hele uitnodigen van Jesse is gedaan om de geesten rijp te maken voor PvdA-deelname. Het migratie-voorstel is geschreven door een PvdA-informateur, dus er is *zelfs* nog de mogelijkheid dat Tjeenk-Willink bij voorbaat al wist dat het acceptable is voor de PvdA.

omanders | 16-06-17 | 14:28

De 020 popobaas is een iftarende moslim in de kast, die vergeten is dat we (nog)een scheiding tussen kerk en staat hebben.
De staat heeft GEEN! vrijheid van religie.

MistaRazista | 16-06-17 | 14:12

Oliedomme feeks plaats zichzelf boven de kerk en staat en wetgeving, arm Amsterdam en dadelijk een ministerpost waardoor zij Nederland nog dieper in de afgrond stort met haar waanzinnige D66 hersenspinselen.

Goedverdoemme | 16-06-17 | 14:11

D66 promoot vrouwenonderdrukking. Past goed bij die vieze partij.

Rest In Privacy | 16-06-17 | 14:09

Ollongren mocht ook vertellen dat de camera's uit stonden toen die lage suikerspiegelmoslim zijn auto in die voetgangers parkeerde. De ideale wereld van D66 komt steeds dichterbij, bij de volgende aanslag meteen de organen eruit roven als de camera de andere kant op kijkt.

Watching the Wheels | 16-06-17 | 13:56

"Je moet op alle mogelijke manieren onderzoeken hoe je meer diversiteit bij de politie kunt bewerkstelligen"

Hoe je het meer door de strot van de samenleving kan duwen dus. Er is helemaal geen probleem met 'diversiteit', mensen van iedere mogelijke afkomst kan werken bij de politie en echt iedereen kan een politie opleiding volgen als ze de juiste papieren hebben (MAVO). Dus het gaat bij dat viswijf van D66 niet om diversiteit, maar om hoofddoekjes en religieuze uitingen binnen de politie (om de zielige moslims dus). En sowieso is de redenatie dat minderheden oververtegenwoordigd moeten zijn binnen het ambtenaren apparaat door middel van positieve discriminatie een messteek in de rug van gelijkheid. Nee, een minderheid die 5% van de bevolking uitmaakt moet niet voor 20% vertegenwoordigt worden binnen het politie apparaat.

XaleX_2 | 16-06-17 | 13:44

@Ymir | 16-06-17 | 13:20
Verwacht jij dat een agent in een hoofddoek een moslim man gaat tegenspreken? En geloof jij werkelijk dat een testosteron bommetje gaat accepteren dat hij door een moslima tegengesproken word ?

TheLuggs | 16-06-17 | 13:35

De politie moet NIET diverser qua gedrag. Zij moeten juist een duidelijke toon stellen in Nederlands gedrag, om immigranten houvast te geven dan wel duidelijk te maken wat de gangbare gedragingen zijn. Vrouwen die zich openbaar bedekken op last van geloof of alternatieve cultuur om zich af te schermen van mannen geeft totaal het verkeerde signaal af.

@Upendo | 16-06-17 | 12:29

Exact.

En wat @Ymir | 16-06-17 | 13:20 zegt.

Te zot voor woorden dat dit überhaupt wordt overwogen. Mevrouw hoort in het gesticht thuis.

EefjeWentelteefje | 16-06-17 | 13:25

Mevrouw Ollongren ik zal het u eens uitleggen. U focust op het hoofd doekje. Waarom alleen hierop. Kennelijk is diversiteit bij u alleen islam. Als het hoofd doekje wordt ingevoerd (even aan het veiligheids aspect voorbij gaan). Dan mag toch elke uiting van religie of levens beschouwing. Een kepeltje, een tulband, een kkk muts, een vergiet, als een nudist agent will worden mag hij dan naakt lopen?

Het gaat om NEUTRALITEIT. Heeft u er wel eens aan gedacht dat een uiting van geloof de lucifer kan zijn die de boel laat ontploffen ?

Voorbeeld: een bijna vecht partij tussen een moslim en een jood in het uitgaans centrum. En agente met hoofddoekje gaat sussen. Wat denkt u dat er gebeurt dan ? De moslim denkt dat hij gelijk krijgt de jood denkt, ik wordt genaaid. U met u briljante idee hebt nu het geloof bij het conflict gebracht. Welke partij ook gelijk krijgt haar hoofddoek zal met haar beslissing in verband worden gebracht.

Dit is de reden waarom de politie NEUTRALITEIT dient uit te stralen en u moet u schamen dat u niet het beetje verstand heeft om dit in te kunnen zien. U bent hier duidelijk niet met het algemeen belang bezig maar met partij belang.

Ymir | 16-06-17 | 13:20

Ja;ja dit soort voorstellen kun je scharen onder : NSB gedrag.

Wajehie | 16-06-17 | 13:17

Ik ben voor hoofddoekjes bij de politie. Kan ik eindelijk ook eens "Etnisch profileren" roepen als ik aangehouden word door zo'n muts.

The_Black_Knight | 16-06-17 | 13:14

Knettergek wijf dat alleen door carrieredrang gedreven wordt. Verraad is een keuze.

ad melkert | 16-06-17 | 13:12

Tuurlijk joh, we gooien er nog weer een onderzoek tegenaan.

Het zal in ieder geval het respect naar de politie (waar nu al zo'n overschot aan is) vergroten!

Gazzerop | 16-06-17 | 13:12

Je zou bijna hopen dat zo'n naïef wijf zelf eens wordt verkracht en/of haar wijk wordt geterroriseerd, door een paar van die import cultuurverrijkers. Eens zien of ze dan nog zo gek is op "diversiteit".

Fucking landverraders.

Vlaming4453 | 16-06-17 | 13:11

Is mevrouw weer ongesteld!!?

joppo0 | 16-06-17 | 13:06

als we nou allemaal joods worden gaan ze misschien wel terug naar hun zandbank toch ?
hereweare | 16-06-17 | 10:23
Nee, want dan gaan ze tienduizenden raketten op ons afvuren, tientallen resoluties per jaar tegen ons indienen in de VN, ons betichten van Apartheid en genocide en hun eigen kinderen opvoeden ons te doden en bij tijd en wijle ons opblazen in bussen en pizzeria's.

plaszak | 16-06-17 | 13:04

Zou mevrouw Ollongren eigenlijk beseffen wat haar moslimvrienden over het algemeen van haar als vrouw en kafir vinden? Gewoon maar een vraagje...

Wajehie | 16-06-17 | 12:59

klimgek | 16-06-17 | 12:32
Diversiteit is ook LGBT.

cocktailsmaak | 16-06-17 | 12:55

I'm not taking shit from any hoofddoek. Fuck off.

Claude_Vieaul | 16-06-17 | 12:54

Nein, nein, nein, nein, nein, nein, nein, etc.
Zucht.

hotmint | 16-06-17 | 12:39

In het kader van diversiteit en vermijden van uitsluiting moet het dus ook mogelijk zijn als agent om met een pij van de ku klux klan rond te lopen.

DearMud | 16-06-17 | 12:36

Waarom hoor ik nooit Joden, Sikhs, Boeddhisten, Hindoe's, Christenen en Pastafari "diversiteit!!!" eisen?
|
Waarom is "diversiteit" vooral buigen voor moslims?
Waarom lijkt "diversiteit!!" vooral een linkse hobby om conservatieve rechtse, evt christelijke, blanke mensen voor het hoofd te stoten/ te jennen?

klimgek | 16-06-17 | 12:32

Diversiteit een doel maken is het grootste probleem in onze samenleving. We hoeven niet diverser. Het is voldoende divers, het ontregelt nu al lichtelijk de samenleving. Hou op met het geforceerd diverser maken.
.
De politie moet NIET diverser qua gedrag. Zij moeten juist een duidelijke toon stellen in Nederlands gedrag, om immigranten houvast te geven dan wel duidelijk te maken wat de gangbare gedragingen zijn. Vrouwen die zich openbaar bedekken op last van geloof of alternatieve cultuur om zich af te schermen van mannen geeft totaal het verkeerde signaal af.

Upendo | 16-06-17 | 12:29

En dan met droge ogen zeggen dat je regeren met CU onwenselijk vind.... ondertussen wel de pro-moslim-partij uithangen?
1. Als je niet snapt dat diversiteit bij de politie juist niet moet dan ben je gewoon niet geschikt voor je baantje.
2. De ware aard van Peggold en de zijnen komt steeds meer boven drijven. Zoveel is wel duidelijk.

Delectados | 16-06-17 | 12:29

Hoe komen toch al die Homo's en Lesbo's in de politiek en op bestuursfuncties terecht.

Gags Beasley | 16-06-17 | 12:29

Zou mevrouw Ollongren eigenlijk beseffen wat haar moslimvrienden over het algemeen van homoseksuelen vinden? Gewoon maar een vraagje...

Goldfinger | 16-06-17 | 12:26

Een loze kreet, diversiteit.
We hebben in dit land al sinds mensenheugenis diversiteit; in steden als Amsterdam is dat al opgelopen tot 52%, hoever moet dat gaan totdat we allemaal weten: "kijk we hebben diversiteit"
Er is vrijwel geen land ter wereld of er is iemand die dat land in Nederland "vertegenwoordigt", kijk maar eens bij het vlaggenparade langs de maasoever in Rotterdam.
In welke buitenlands restaurant gaan we vandaag eten?
.
Nee diversiteit dient een aantal verscholen doelen:
- het mislukte dwang multi culti project nieuw leven inblazen.
- onder het mom van diversiteit de Islam verder laten penetreren in ons land, niet waar D'66.

Memek | 16-06-17 | 12:25

Het is heel simpel; als hoofd doek politie wordt toegestaan dan moet dat ook gelden voor kruisjes, joodse petjes, tulbanden, spaghetti vergieten, etc. Indien dat dan weer niet mag, dan is dat discriminatie. Geen schijn van kans om zoiets te verbieden; zo'n verbod zou geen juridische test kunnen doorstaan.

mydogandmyself | 16-06-17 | 12:23

Jack Jersey | 16-06-17 | 10:52
"..mensen die interessant willen doen zonder gevaar te lopen..."
Prachtig gezegd, Jack. Maar die mensen vergeten dat ze de boomtak afzagen waarop ze zelf zitten. Van al die mensen waar ze mee proberen te slijmen zal er geen een op D66 stemmen.

JvanDeventer | 16-06-17 | 12:22

Beetje meedenken allemaal, straks zijn alle christenen in voormalig Nederland verplicht moslim geworden (of onthoofd) en alle homo’s M/V en invaliden dood (van flatgebouwen gevallen).
Dit slimme plan van Locoburgemeester Kajsa Ollongren is toch alleen maar een investering in de toekomst? Win situatie!!
Ik weet zeker dat moslimknuffelaar Rutte er voor is, dat hij tzt toch ook door zijn ‘moslimvrienden’ van een hoog gebouw wordt gekieperd vergeet hij voor het gemak maar even, en ja in Brussel zijn ook hoge gebouwen.
Wanneer wij nu toegeeflijk zijn naar moslims toe, misschien dat deze later ons toch laten leven (vrij naar recente wartaal uit Zweden)

Gags Beasley | 16-06-17 | 12:22

Diversiteit ook in ziekenhuis,moslimvrouwen naar Nederlandse mannelijke gynaecoloog.
O nee dat mag dan weer niet,ze eisen een vrouwelijke en krijgen een vrouw.Moet je als Nederlandse vrouw eens proberen , krijg je niet voor elkaar.

janmetdepet | 16-06-17 | 12:12

Ollongren.
Muts.
Domme, domme muts.

Het ergste is nog, dat dit soort door het links-virus geestelijk gemankeerden, behoren tot de "boven ons gestelden".
Dat is onverteerbaar.

Mevrooi is WEThouder.
Ik vraag me af aan welke wet ze is gehouden: de Nederlandse wet of de sharia?

Types als Ollongren zijn als de uitvoerders van een executie-verkoop: alles dat ons ooit toebehoorde, al onze normen, waarden en verworvenheden (zoals bijvoorbeeld de gelijkwaardigheid van man & vrouw) en alles dat ons dierbaar was, wordt op harteloze wijze voor ramsj-prijzen uitverkocht, om de opbrengst vervolgens te deponeren op het altaar van de profeet.

Afgezien van het voor de hand liggende feit dat neutraliteit bij de politie essentieel is, is elke knieval voor de achterlijkheid van de islam, die vrouwen onder doeken wenst weg te stoppen, een regelrechte vorm van verraad.

Als hét symbool van vrouwen-onderdrukking, de hijab, ooit opgeld gaat doen bij de politie, ga ik ijveren voor een publiek manifest waarin wordt verklaard dat elk gezag, uitgeoefend door een gehoofddoekte politionele islam-trol niet erkend zal worden.

Ik zal als homo nooit, nooit enig gezag accepteren van een gehoofddoekte vertegenwoordigster van de meest homo-vijandige religie ter wereld.

En een Hollandse D66-muts met een rare naam die bereid is de door een achterlijke import-religie geïnstitutionaliseerde vrouwen-onderdrukking bij de politie te introduceren, zou zich diep moeten schamen; iemand wier denkvermogen is aangetast door zowel de islam als door de diversiteits-religie, zou het recht niet mogen hebben "boven ons gesteld" te worden.

De aanmatiging alleen al, godverdomme.

Peter Emile | 16-06-17 | 12:09

Reaguurders wen maar aan het diversiteitsgedram. ER komt een hele generatie door ons belastinggeld gehersenspoelde bestuurders aan. Oorzaak ons onderwijssysteem. Daarbij is diversiteit een van de speerpunten in veel gemeentelijke beleidsnota's. Kortom beleidsmakers zullen dit zelfs als ze willen niet eens naast zich neer kunnen leggen op straffe van baanverlies. Kortom het werkt van 2 kanten gehersenspoelde bestuurders die drammen en in de vorm van "dwingend beleid"

cocktailsmaak | 16-06-17 | 12:09

"Een idee wat je dan niet zou moeten uitsluiten is of het mogelijk is om ook hoofddoekjes toe te staan bij de politie."

Ongelofelijk!

Nadat een paar weken geleden de keutel van Pieter_Jan Aalbersberg door de hoogste politiebaas Erik Akerboom ijlings werd ingetrokken na de terechte, "massieve" maatschappelijke verontwaardiging, komt mevrouwtje Ollongren even melden dat ze "nog niet uitgedacht" is over hoofddoekjes bij de politie.

En Ollongren is niet de eerste de beste. Ik las al ergens dat ze "ministeriabel" wordt geacht indien D66 in een regeringscoalitie komt.

Ik zal nooit op D66 stemmen, maar er zijn 2 onderwerpen waarop ik in feite in hart en nieren een D66er ben/zou zijn: de zg medisch-ethische kwesties (orgaandonatie; voltooid leven), en het consequent terugdringen van situaties/omstandigheden waarin religie op bepaalde manieren bevoordeeld wordt; D66 pleit al een hele tijd voor het afschaffen van dat malle, anachronistische Artikel 23.

Des te onbegrijpelijker dat Ollongren nu weer begint over dat onzalige plan om bij de politie - bij uitstek een overheidsdienst die neutraliteit moet uitstralen - als zodanig herkenbare moslims te laten werken. Om de "diversiteit" te bevorderen. Nou, moslims die alleen maar bij de politie willen werken op voorwaarde dat ze een hoofddoek mogen dragen, kun je m.i. missen als kiespijn.

Wat is er toch gebeurd mat al die zg progressievelingen, die in de jaren 70 vrolijk het christendom belachelijk maakten (en nog steeds), maar als honden op hun rug op de grond rollen en hun buik tonen als blijk van hun onschuldigheid en onderworpenheid, zodra het over de islam gaat? Het is geen fraai gezicht in ieder geval, en op termijn brengt het grote risico's met zich mee.

Dr_Johnson | 16-06-17 | 12:02

Waar is de scheiding tussen kerk( *religie*) en staat gebleven in deze discussie?

pfffft! | 16-06-17 | 11:54

Gelukkig, in dit opzicht, hebben we nu nationale politie en geen stadspolitie. De laaghangende opvattingen van deze D66-mevrouw hebben dus niet meer invloed op beslissingen in deze kwestie dan die van iedere ander. Natuurlijk is mevrouw wél volledig van de pot gerukt, zoals in het artikel al duidelijk wordt betoogd. Als in een uitspraak het woord "diversiteit" voorbijkomt is de kans 95% dat het om idioterie gaat.

JvanDeventer | 16-06-17 | 11:51

Schoorsteenveger | 16-06-17 | 11:39
Toch zou ze eens een weekje moslimwet moeten ervaren.

rattenvanger XL | 16-06-17 | 11:44

Prima dat agentes een kopvod op moeten, maar dan wel allemaal, ook de agenten. Dat vod past ons allemaal!
Ook graag de politieauto's voorzien (verplicht) van een boompje aan de spiegel, en niet meer in wit (discriminerend) maar alleen nog in zwart met geblindeerde ramen, en verplicht harde allahakbarmuziek.
Dat is pas verbindend, duurzaam en puur!

Nuchternederland | 16-06-17 | 11:43

Graaisnaaiert | 16-06-17 | 11:13
Exact zo is het! Ollengrenzen vormen inmiddels een schadelijk virus.

isitsoornot | 16-06-17 | 11:42

rattenvanger XL | 16-06-17 | 11:36
Ze kijke een beetje van "Toch?". Dat past goed bij D66.

Schoorsteenveger | 16-06-17 | 11:39

Kanarie_Geil | 16-06-17 | 11:33
Dan zul je er eerst voor moeten zorgen een wereldgodsdienst te worden waar men bang van is, en vervolgens uit naam van het Monster een heleboel rotzooi moeten gaan trappen.

Schoorsteenveger | 16-06-17 | 11:38

Maxima zonder vitamine D

rattenvanger XL | 16-06-17 | 11:36

Een politiebus waar hoofddoekjes uit gestapt zijn wordt niet in de fik gestoken. Right.
Misschien is het zaak om op de busjes extra tekst te plaatsen. "Deze politiebus wordt bevrouwd door agenten met hoofddoekjes." Eventueel kan er nog "Allah Akbar" in het Arabisch aan toegevoegd worden, aan de achterzijde, en in spiegelbeeld aan de voorzijde. Zodat lichtgetinte mannetjes met kleine pikkies in laaghangende zwarte Golf GT- vehikels met verkeerde velgen fantasie-achterlichten en fallische uitlaten als ze in hun achteruitkijkspiegel blikken wéten dat ze niet aangehouden zullen worden, wat ze ook doen.

Schoorsteenveger | 16-06-17 | 11:34

Zweedse gekkie

NACademicus | 16-06-17 | 11:33

Als aanhanger van het Vliegend Spaghetti Monster eis ik,
dat er agenten met een vergiet op hoofd,
op straat verschijnen.
Anders is dit mijn rechtstaat niet meer.

Kanarie_Geil | 16-06-17 | 11:33

D666... dat lijkt me duidelijk!

benjeallanggek | 16-06-17 | 11:28

-weggejorist-

Ymir | 16-06-17 | 11:25

Begin eens bij vraag 1: Wie heeft jou gevraagd om een diverse samenleving (whatever that means)?? Wie heeft jou toestemming gegeven om ons land en onze samenleving naar de kloodte te helpen door incompatibel gif te mengen? Hoezo *moeten* we dit??

marcoplarco | 16-06-17 | 11:21

Arachne | 16-06-17 | 10:44
Een wet die uitgaat van non-discriminatie lijkt mij in een seculiere staat een goed uitgangspunt. Die hebben we al. Leuke vergelijking overigens want zoals u weet is er een bepaald hoofddeksel dat een goede voorspeller is van de mate van anti-semitisme, sorry anti-zionisme.

Fiasco | 16-06-17 | 11:18

Mevrouw is nog steeds niet uitgedacht over dit onderwerp. Ze heeft kennelijk heel traag werkende hersenen.

Schmalz | 16-06-17 | 11:16

Ollongren is trouwens geen Zweedse, maar gewoon een Nederlandse. Haar vader komt uit Nederlands-Indie en oorspronkelijk was het Finse adel ( Baltische Vikingen dus, vandaar ook de Kiev-connectie, voor de historici ).
Probleem met Kasja is dat ze in haar kringetje alleen maar de goed geintegreerde, intelligente, redelijk opgeleide beschaafde en accentloos sprekende Moslim tegenkomt, waar wij mindere stervelingen gewoon te maken hebben met asociaal gewelddadig tuig. Dat, Kasja, vertekent je beeld een beetje, die 3 vierkante kilometer grachtengordel waarover je heerst. Daarbuiten moet ook jij niet hand in hand met je partner lopen want ook jij zal bespuugd en beschimnpt gaan worden, of erger...

Graaisnaaiert | 16-06-17 | 11:13

Wat je natuurlijk ook eens zou kunnen onderzoeken is waarom er zoveel auto's in de fik worden gestoken en wie dat doen. En waarom er zoveel kinderen geen woord Nederlands spreken als ze op hun vierde naar school gaan en op die fiets onderwijzers met een enorme taakuitbreiding opzadelen. Of onderzoek eens waarom homostellen niet meer als stel over straat durven lopen. Of waarom oudere mensen, alleenstaande homo's en vrouwen 's avonds helemaal maar niet meer naar buiten gaan. Kijk ook eens wie nou eigenlijk precies politieauto's in de hens steken en hulpverleners het ziekenhuis in slaan.
Onderzoek het allemaal maar, trek conclusies en doe er eens wat aan.

Poesmobiel | 16-06-17 | 11:12

De religieuze diversiteit geldt zeker alleen voor de islam. Ik moet nog zien dat peniskokers, oranje gewaden, keppeltjes en vergieten worden toegestaan.
Daar zal wel een allochtone toelatingscommissie voor worden opgericht die een volkomen neutrale en objectieve beoordeling hierop zal loslaten, zoals dat zo makkelijk gaat met religies. Kijk maar naar de pastafarianen die voor elke erkenning naar de rechter moeten.

boccelullus | 16-06-17 | 11:12

Welke Nederlanders wil er dan nog werken in een corps met hoofddoeken? Het zal uiteindelijk leiden tot een islamisering van de politie. Kan niet wachten op de schandalen en de fraude die dat met zich mee zal brengen.

Wachtmaar! | 16-06-17 | 11:10

@Wachtmaar! | 16-06-17 | 11:04

Wat ducktape over het mondje is al afdoende.

EefjeWentelteefje | 16-06-17 | 11:08

Zoveel mogelijk gezichtsbedekking zou haar in ieder geval goed staan.

Wachtmaar! | 16-06-17 | 11:04

Deze roep om sluiers bij de politie heeft een heel sinistere reden. Het komt bij de moslimbroederschap vandaan om meer respect voor de islam af te dwingen.

Moslimmannen hebben geen enkel respect voor vrouwen, daar hoeft men het niet voor te doen. Die diversiteit bij de politie is er dus niet direct voor de moslims, maar voor de ongelovigen.

Het directe doel is om conflicten uit te lokken met niet-moslims en via beschuldigingen van discriminatie en islamofobie deze in het voordeel van de moslimgemeenschap te beslechten. Zo krijgt men steeds een groter deel van de maatschappij in handen.

D66 en andere postmoderne gelovigen laten zich als een stel struisvogels kapen hier. Men mist de idee dat mensen ongelijk kunnen zijn en dat sommigen vanuit hun stamgedachte voor hun niet stamgenoten uiterst slecht kunnen zijn.

Kortom, D66 bestaat uit naievelingen die nog steeds niet geaccepteerd hebben dat het touwtje niet uit de brievenbus kan hangen. Daarom willen ze dat iedereen verplicht een touwtje uit de brievenbus laat hangen....

Pierrepoint | 16-06-17 | 11:03

Met zulke vrienden hoef je geen vijand meer te hebben.

Umberto die trotzoni | 16-06-17 | 11:02

Democraten en Islam ?
denk eens even na , muts !

nemeton | 16-06-17 | 11:00

-weggejorist-

EefjeWentelteefje | 16-06-17 | 10:57

En dan bij patrouilles altijd twee stappen achter de mannelijke collega's lopen zeker? Of gescheiden de straat op gaan? Of aparte politiebureaus voor mannelijke en vrouwelijke agenten? Of in volledige burka op pad? Of "Allah Akbar!" roepen bij arrestaties?

tectonicos | 16-06-17 | 10:56

D'66 is opgericht voor mensen die interessant willen doen zonder enig gevaar te lopen. Het wordt pas gevaarlijk als deze nietszeggende figuren daadwerkelijk macht krijgen. Dat blijkt wel weer.

Jack Jersey | 16-06-17 | 10:52

Evocatus | 16-06-17 | 10:26
Ah, mevrouw is bij Bilderberg geweest? Op welke merites?
Inderdaad zeer gevaarlijk.
Dit laat zien dat Bilderberg een organisatie is die het slecht met ons voorheeft.
Zou eens goede onderzoeksjounalistiek naar gedaan moeten worden! De organisatie begint op een terroristische organisatie te lijken met het doel de vrije westerse samenleving te ondermijnen.

dalskog | 16-06-17 | 10:48

Deze doos doet er alles aan om onze omgeving te islamiseren. In 2015 stond ze te roepen dat al die Syrische immigranten hoog opgeleid waren en dat we ze erg goed konden gebruiken. Allemaal apothekers, chirurgen en ingenieurs waren het. Twee jaar verder moeten we vaststellen dat het merendeel van deze lieden inkomen uit bijstand incasseert en dat zal ook zo blijven als we realistisch zijn.
Je kunt het ze ook niet kwalijk nemen, want waar in de wereld kan je ongehinderd je hand ophouden terwijl je huis gestoffeerd wordt door een groepje vrijwilligers?
Dit is de realiteit, ik kan dit zelf vaststellen in mijn straat.
Ik dwaal af, over enige jaren is het copvod gemeengoed in heel Europa, dat staat vast.

donkeyman | 16-06-17 | 10:48

"Waar komt dat krankzinnige idee vandaan dat iedere organisatie en ieder bedrijf een exacte afspiegeling van de samenleving moet zijn?"
Inderdaad bizar, dus bedrijfen zouden een aantal verkrachters,moordenaars,autodieven,pedofielen moeten inhuren om een afspiegeling te zijn.
En vergeet natuurlijk die 'paar' extremistische mohammedanen niet. Is de mens idioot aan het worden .

Wajehie | 16-06-17 | 10:47

Een politieagent .... Je hebt een openbare functie en je gehoorzaamt de wet.
Fiasco | 16-06-17 | 10:15

Tot op de dag van vandaag verwijten we politieagenten in WO2, met de bezetter te hebben meegewerkt. Deze agenten gehoorzaamden de wet.

Arachne | 16-06-17 | 10:44

Misschien mogen agenten dan straks ook een witte puntmuts dragen?
pierrej | 16-06-17 | 09:44
=
Hahaha...

meneer Q | 16-06-17 | 10:39

Vanuit haar comfortzone gelegen aan het Waterlooplein zijn ze in 020 allang aan deze witte boorden anarchisten hersenscheten gewend, kopje thee erbij yolo.

william7055 | 16-06-17 | 10:38

Laat dat debiele wijf oprotten, zo blij dat GL en D66 niet samen in de regering komen want de chaos die nu o.a. in Zweden, Frankrijk en ook langzaam in Duitsland ontstaat is haast niet meer te keren en de politie moet bepaalde wijken opgeven .
Dat vat gaat een keer exploderen .

Castor12 | 16-06-17 | 10:37

En daarom is Amsterdam nou net als een rottend riool, dat was het al decennia lang maar het wordt keer op keer opnieuw bewezen.

Memek | 16-06-17 | 10:37

Nee, wereldvreemde hobbykip, daar moet je niet over nadenken. Een uniform is, de naam zegt het al, uniform. Niet voor Aisha een hoofddoek, niet voor Shmulik een keppeltje, niet voor Heinrich een IJzeren Kruis en niet voor Eugene een handtasje. Dat doodgeboren kindje moet je met het badwater weggooien. In de eerste plaats is er totaal geen draagvlak voor agenten met hoofddoekjes en vervolgens begeef je je ermee op een hellend vlak. De politie moet neutraliteit uitstralen, geen weerstand oproepen. En ja, dat is wat hoofddoekjes doen, ze roepen weerstand op. Los daarvan is het geen religieuze uiting maar een culturele uiting, lees je Koran, onnozel mens.

Graaisnaaiert | 16-06-17 | 10:34

D66 = dood door zelfgekozen levenseinde
Islam = dood door zelfgekozen ongebreidelde import van islamisten
Wellicht is die morbide overeenkomst een motief van D66 voor dat christenbashen en Islamknuffelen?
Enge partij dat D66.

Eppo | 16-06-17 | 10:33

We zijn de steden inmiddels kwijt. Er is uiteraard nog veel Nederlands te zien in de steden, maar ik voel me al lang geen Nederlander meer in de stad. Ook de kleinere steden beginnen nu te volgen. Nog even en dan wonen echte Nederlanders alleen nog maar ver buiten de stad en krijg je van die toestanden als in Engeland, waar labour het vooral goed doet in de steden omdat zij daar voldoende aanwas hebben en conservatief/rechts het vooral goed doet buiten de steden omdat zij daar ook voldoende aanwas hebben: uit de steden!

GeFlipt | 16-06-17 | 10:31

Knettergek mens dus... ik ga dit niet onderbouwen met voorbeelden uit het verleden want dat hebben anderen al gedaan hierboven.
Maar dit soort idioten hebben, mede door hun afkomst, dus sleutelposities in onze maatschappij.

knerf | 16-06-17 | 10:31

zijn we eindelijk af van de Molukse en Surinaamse baliemedewerkers in de jaren 80 op alle overheidsorganen, krijgen we nu dit weer, Steeds.Maar.Weer.

zwemverbrander | 16-06-17 | 10:29

@Corrie-Corky | 16-06-17 | 10:22
Mevrouw O. is een potje.

Guido | 16-06-17 | 10:29

De enige die moet opschuiven is de blanke. En het zijn vooral de Westerse blanke rotwijven die de voorhoede vormen in deze strijd. En hun verwijfde kerels. Sodemieter op met je diversiteit. Ga koken.
TheOneWhoKnocks | 16-06-17 | 10:14
=
+100 true words!

meneer Q | 16-06-17 | 10:28

Dit is een zeer gevaarlijke vrouw, want ze is zo ademocratisch als de pest, wegens haar bezoek aan de Bilderbergconferentie.

Dat betekent dat een aantal figuren die daar de leiding hebben wel iets of veel in haar zien. Een belangrijke politieke carrière heeft ze hierdoor in het vooruitzicht.

Dus als deze mevrouw gaat nadenken over Mohammedaanse waanideeën dan is het extra oppassen geblazen! Dit soort virulente ideeën en derzelver uitvoering kunnen we missen als kiespijn, nu en in de toekomst!
Aarggh! Evocatus

Evocatus | 16-06-17 | 10:26

En ook deze dame legt de meest hatelijke/geweldadige/on-democratische ideologie(sislam) geen strobreed in de weg en wil zich juist aanpassen.
Weer iemand die de democratische rechtstaat aan het ondermijnen is.
Dit zou strafbaar moeten worden.

Wajehie | 16-06-17 | 10:25

@Sqbar | 16-06-17 | 09:39
Er is er nog eentje: Art. 1 van Sylvania. Oh nee, dat gaat om het totaal aan hersencellen.

Guido | 16-06-17 | 10:25

@Vesta | 16-06-17 | 09:36
Wel lastig als zij mannen moet vermanen, want dat mag in ieder geval niet.

Guido | 16-06-17 | 10:23

als we nou allemaal joods worden gaan ze misschien wel terug naar hun zandbank toch ?

hereweare | 16-06-17 | 10:23

@Bennie Boos | 16-06-17 | 09:35
Wijkagenten hoeven niet te rennen, die mogen zich per (elektrische) scooter verplaatsen.

Guido | 16-06-17 | 10:23

Hoe kan zoiets in de politiek zitten en ons vertegenwoordigen? Ga lekker moslims knuffelen in hun moskee, maar niet in het publieke leven.

dalskog | 16-06-17 | 10:22

-weggejorist-

Corrie-Corky | 16-06-17 | 10:22

Vic | 16-06-17 | 10:01

Ja, want vrouwen met een hoofddoek genieten veel respect onder hun mannelijke ideologie-genoten, toch?

Desmoulins | 16-06-17 | 10:20

Krijg je straks de interessante beelden van een crimineel en een achtervolgende hoofddoek-agente die gelijktijdig naar de grond gaan om allah te eren. Vijf keer per dag.

Petrus Poortwachter | 16-06-17 | 10:17

Deipnosophist | 16-06-17 | 09:32
Mooi hoor, twee gouden eikels in het wapenschild.
Ze is trouwens een tijdje de linkerhand van Rutte geweest (voorganger van een van de twee zusjes Hermans).

Rommelende Onderbuik | 16-06-17 | 10:16

Kasja steunt islam; oogst sharia; en eindigt dan als sexslaaf omdat ze een kafir is ?

Wajehie | 16-06-17 | 10:16

Deze dame en haar onderzoek worden notabene betaald van ons (!) belastinggeld.
Stel voor dat ze in politieuniform met een duidelijk zichtbare crucifix door een Marokkaanse wijk gaat patrouilleren, evt. met een "collega" voorzien van een keppeltje.
Praten we dan weer.

Mediondng | 16-06-17 | 10:15

Maar dan wel consequent wezen, mevrouw Ollongren, en verpak ook amsterdamse wethoudsters in een diversiteits-boerka, want die hebben immers een 'voorbeeldfunctie'. En terzijde, waarom zijn die d66ers toch altijd te herkennen aan hun afhangende wenkbrauwtjes zoals hun voorganger pechtcold of euroflop sofi in een veld. Is het soms een ras-eigenschap?

isitsoornot | 16-06-17 | 10:15

We zijn een seculier land. Geen diversiteits land. Seculier betekent: geloven doe je thuis. Een politieagent die een denkbeeldige vriend in een hemel meer gehoorzaamt dan de wet hoort niet in dit land. Je hebt een openbare functie en je gehoorzaamt de wet. Je bent net als alle anderen gelijk en je gaat jezelf geen uitzonderingspositie toeeigenen omdat je gelooft in een of andere bovenaardse macht.

Fiasco | 16-06-17 | 10:15

Kasja nog lang niet uitgedacht; is kasja soms een beetje langzaam van begrip.
Of wil ze de stemmen van de islam; en graag als dhimmy behandelt worden.

Wajehie | 16-06-17 | 10:14

Er moet heel snel een eind worden gemaakt aan dat diversiteitsdrammen. Waar komt dat krankzinnige idee vandaan dat iedere organisatie en ieder bedrijf een exacte afspiegeling van de samenleving moet zijn? Het is een links wapen waarmee ze de blanke middenklasse willen uitroken. Het is namelijk alleen gericht op Westerse doelen waar blanken de meerderheid vormen. Niemand probeert Afrika of Azië of Zuid-Amerika of het Midden-Oosten meer divers te krijgen. Of moskeebesturen of zwarte kerkgenootschappen. Dan geen roep om meer diversiteit. De enige die moet opschuiven is de blanke. En het zijn vooral de Westerse blanke rotwijven die de voorhoede vormen in deze strijd. En hun verwijfde kerels. Sodemieter op met je diversiteit. Ga koken.

TheOneWhoKnocks | 16-06-17 | 10:14

Als je hoofddoeken toelaat moet je ook keppeltjes toelaten. Ff kijken hoelang dat goed gaat!

Blauwe Wafel | 16-06-17 | 10:13

-weggejorist-

Flappie2006 | 16-06-17 | 10:13

Meer salaris, beter rooster en hogere opleidingseisen..... zie hier mijn oplossing!

thekolere | 16-06-17 | 10:13

Dta wijf wil gewoon aandacht, beetje haar zogenaamde hautaine, superieure meninkje plempen. Zo heb je er veel. Zeker van die leeftijd. Jeugdige schoonheid ebt weg dus gaan ze drammen om andere aandacht. Tsja, dom is dom.

Mark_D_NL | 16-06-17 | 10:11

Jihadpolitie

Oepsie1234 | 16-06-17 | 10:09

Julia | 16-06-17 | 10:02
En zo zit het precies.

Poesmobiel | 16-06-17 | 10:09

Alleen omdat een raar mens rare dingen roept, betekent dat nog niet dat dit copvod gedoe ook op korte termijn zal gebeuren. Er is nog genoeg weerstand tegen. En met hopelijk grote winst voor rechts bij de verkiezingen van volgend jaar, zie ik deze discussie nog niet leiden tot daadwerkelijke plannen.

Bill_Evans | 16-06-17 | 10:09

Dhimmi66

budh | 16-06-17 | 10:07

Fijn plan van deze mevrouw.
Maar dan voortaan de bereden politie in het uniform van de kruisridders.

Petrus Poortwachter | 16-06-17 | 10:07

Oh, er is een groot tekort aan mannelijke leraren, laten we eens kijken welke groepen ondervertegenwoordigd zijn en ons daarop gaan richten: pedo's. Ja, niet hard genoeg geprobeerd ze in kinderdagverblijven te krijgen. Sommige dingen zijn wat lastig te combineren (uitdragen/opdringen van religie en publieke functies): accepteer dat en blijf het niet doen!

TheseDays00 | 16-06-17 | 10:06

Gestoord wijf

Marco63 | 16-06-17 | 10:05

Djezuzz F*cking Krist... D666 laat ook echt geen enkele kans liggen om zich gehaat te maken?!?

marcoplarco | 16-06-17 | 10:04

Ik wil niet een religie die belangrijker is dan een taak in mijn gezicht gesmeerd te krijgen: als je moslim zijn belangrijker vindt dan politieman/-vrouw, dan geen politievrouw/-man. Ik kan iemand die mij ongelijkwaardig vindt (geen hoofddoek = niet geloven in allah = niet naar de hemel, maar naar de hel) en zichzelf superieur echt niet serieus nemen.

TheseDays00 | 16-06-17 | 10:04

Volkomen onzin. Het is gewoon islamisering onder het mom van 'diversiteit' en waarom zou je een achterlijke cultuur/ideologie/geloof/wetten stimuleren?
Mevrouw Ollongren kan het beter omdraaien... waarom zijn er blijkbaar weinig islamitische vrouwelijke politieagenten en waarom doen ze bv. hun hoofddoek niet af als ze aan het werk zijn? Waarom moeten wij idiotie toelaten ipv dat wij de idiotie (een kledingstuk met achterlijke ideologie erachter) niet aan de kaak mogen stellen?
Niet wij sluiten deze vrouwen uit, maar deze vrouwen (samen met hun mannelijke familieleden) sluiten zichzelf uit door de ideologie achter de discriminerende hoofddoek te volgen.
Uiteindelijk is het toelaten van de kopvod een hellend vlak. Moslims zullen dan steeds verder gaan eisen, moslims zullen dan vrouwelijke politieagenten zonder hoofddoek niet accepteren want zij is geen moslim. En uiteindelijk krijgt mevrouw wel haar eigen republiek waar ze zo naar uitkijkt. Een islamitische republiek in haar stad welteverstaan. Waarin buurtvaders, islamitische kopvodden en politieagenten de baas zullen zijn want anderen en ander gezag zal men niet accepteren en uiteindelijk zal het gaan betekenen dat de wetten van de islam nageleefd zullen gaan worden en kan je bv. net zoals in Parijs als vrouw daar niet rondlopen of in een cafe wat drinken.
Hilarisch om te zien dat autochtonen naar diversiteit streven(lees; meer islam en moslims) Terwijl diezelfde islam alle diversiteit als eerste zal gaan begraven.

Julia | 16-06-17 | 10:02

Weet je, schijtziek wordt ik van dit soort import gelul. Wordt het niet eens hoogtijd voor verzet tegen overheersing van ons eigen Nederlandse volk. Stop nou eens het gedram en de verheerlijking van vreemde niet eigen culturen.

FreeVogelaar | 16-06-17 | 10:02

Ben nou niet echt een voorstander. Maar zere neus. Zijn jullie ook tegen hoofddoekjes bij AIVD agenten?

Hoe je er ook moreel instaat, niveau infiltratie en informatiewinning in radicale kringen helpt een hoofddoek natuurlijk wel.

Dus wat ik zou zeggen is: Ja een hoofddoek moet kunnen, mits die slechts voor specifieke missies wordt ingezet.

grt, Vic

Vic | 16-06-17 | 10:01

Het begrip 'diversiteit' is een uitvinding van mensen die andere mensen onderscheiden op basis van hun afkomst, cultuur, maatschappelijke status of huidskleur.
Diversiteit is daarom een uitvinding van elitaire blanke racisten met een schuldcomplex. Het zijn mensen die zwarte piet fout vinden maar 'zwart theater' geen enkel probleem.

Axelvon | 16-06-17 | 10:00

@Peter_K | 16-06-17 | 09:54
Dang! De ironische ondertoon zou wel eens gemist kunnen worden door dit soort superego's.
Laat ik het anders formuleren:
Wij hebben geen Scandinaviërs nodig om onze hoofdstad naar de klote te helpen! Dat kunnen ze daar prima zelf.

keestelpro | 16-06-17 | 10:00

Het riekt naar nieuwe verkiezingen, waarbij D66 mikt op moslims in hun electoraat.

vanBarchum | 16-06-17 | 09:57

Dan mogen de keppeltjes ook. Ik ben voor. Of, nog beter, is dot Ollengrun opdefucktyft terug naar Zweden. Wat een teringzooi zeg dat D66.

vanBarchum | 16-06-17 | 09:56

Wat een discussies weer over mijn geweldige persoontje. Wacht even er komt ene lijntje binnen uit Colombia. Moet ik even nemen. Net zoals Hatchi.

peggold | 16-06-17 | 09:55

Gisteravond een item op het NOS journaal. Over No-Go area's in Duitsland. Voorbeeld Altendorf in Essen. Politie agente Tania Kambouri durf de zaken te benoemen in haar boek "Deutschland Blaulicht" Moslim mannen hebben helemaal geen respect voor een politieagente en schelden haar uit voor hoer. Moslimmannen in Nederland zullen dus vrouwelijke politieagenten, ook met hoofddoek, niet respecteren. Waarom zou ik er dan wel naar moeten luisteren?

De_Valkenier | 16-06-17 | 09:55

Annuleert zijn jaarlijkse 1 daagse vakantie in Nederland.

duitse herder | 16-06-17 | 09:55

Met haar zou ik wel D69 willen oprichten!

gein_zörreg | 16-06-17 | 09:55

Gooi dat hele D'66 even uit het motorblok van de nieuwe coalitie.
Straks mogen mannen in het corps een tulband, fez of djellaba dragen.
Volgens mij moet die Ollongren zelf eens onderzocht worden.

necrosis | 16-06-17 | 09:54

@keestelpro | 16-06-17 | 09:19
"Ja daar zijn uitermate succesvol met de integratie van niet westerse allochtonen. Je moet niet alles geloven wat Trump zegt.
De know-how van deze vrouw is onmisbaar voor een stad als Amsterdam."

Beseft u wel dat onze linkse medemens die hier meeleest, niet zo slim is en denkt dat u dit serieus meent?

Peter_K | 16-06-17 | 09:54

Oh oh Ollongren. Mijn neefje was twee jaar geleden van plan om bij zijn vriendin in Zweden te gaan wonen. Was al begonnen met taallessen voor gevorderden. Inmiddels zijn ze bezig hun huisje in Nederland te verbouwen, zijn vriendin spreekt al aardig Nederlands. Vanwaar die ommezwaai? De Zweedse steden worden te monocultureel (lees: islamitisch)

solcama | 16-06-17 | 09:53

Wanneer je door het dragen van een hoofddoek al van verre éérst en vooral je geloof wilt uitstralen en pas daarna het gezag van een agent wilt uitstralen, dan moet je toch gewoon een ander vak kiezen?

Wering | 16-06-17 | 09:53

Trouwens, zelfs met hoofddoek worden vrouwen niet serieus genomen door een aanzienlijk deel van de criminele doelgroep: jonge moslimmannen. Vertelde gisteren notabene een Duitse agente van Noordafrikaanse afkomst in het achtuurjournaal. Dus geen hoofddoekje voor het bloeden, maar het probleem keihard aanpakken. Erkennen dat die moslimmannen alleen luisteren naar een harde hand.

Er moet door de politie juist meer gediscrimineerd worden. Aanpak op maat. Net zoals ze doorgaans in de confrontatie met hooligans net even wat harder meppen dan bij een scholierendemonstratie.

Respect afdwingen doe je bij de moslimmannen dus niet door dialoog, de-escaleren en beleefd te blijven, maar door hard en standvastig op te treden. Tijd dat de agenten eens gaan kijken hoe de collega's het in landen als Marokko, Spanje, Italië of de VS aanpakken.

Road to serfdom | 16-06-17 | 09:52

@plaszak | 16-06-17 | 09:39 Precies. Het wordt tijd een duidelijk signaal af te geven. Welke wetten probeert u nu te handhaven mevrouw de hoofddoekagent? Die van sprookjesland? Daar woon ik niet. Gebruik die bekeuring maar als boekenlegger voor de koran. De groeten!

knutsel | 16-06-17 | 09:50

Zo uit het hoofd waren vorige pogingen 'diversiteit bij de politie bewerkstelligen' niet zo'n succes vanwege lage opleidingen, meer loyaliteit aan (criminele) familie en geloof dan aan politie en veelvuldig vroegtijdig afhaken.

Wekkertje | 16-06-17 | 09:50

Zitten er wel genoeg nudisten bij de Amsterdamse politie?

wapster | 16-06-17 | 09:48

Ik word helemaal gek van dat geislam overal. Waarom moet overal de islam erbij worden getrokken?! Waarom moet een neutrale agent een geloof presenteren dat zich anders wend als de Nederlandse wet?! Waarom wil iedereen toch ineens iets anders zijn wanneer normaal zijn net zo goed is?! Tevens waarom zou je een theedoek agent serieus nemen wanneer zij met hun hoofddoek aantonen juist voor dingen te staan die niet passen in de samenleving. Als dat volk zegt; "nou ik geloof niet in alle slechte dingen, ik draag dit want *kutexcuus*" dan zou je hakenkruizen ook moeten aannemen want beide hebben massamoord op hun kief en voor beiden kun je het zelfde kut excuus gebruiken "ja ik geloof niet in die slechte dingen maar alleen in het goede.." of het nou #notmyislam is of #notmynationalsocialism dr zit geen verschil in!

Blauwe Wafel | 16-06-17 | 09:48

Beste Geenstijl, jullie zijn het medium dat dingen voor elkaar kan krijgen, is gebleken in het verleden. Kunnen jullie niet iets bedenken om alvast op voorhand een klacht in te dienen tegen dit geschifte mens wegens schending van de rechtsstaat? Dit soort zaken als neutraliteit van instituties die de rechtstaat vertegenwoordigen etc is ongetwijfeld ergens vastgelegd. Dit soort idiotie moet in de kiem gesmoord worden. Dat leek al te zijn gebeurd met die storm van kritiek op dat eerdere voorstel, maar er zijn blijkbaar mensen die vastbesloten zijn dit land naar de verdommenis te helpen. Als het eenmaal in Amsterdam is ingevoerd is het een kwestie van tijd voordat de rest van het land aan de beurt is.

Braboblanke | 16-06-17 | 09:48

Het is helemaal niet zo moeilijk, diversiteit. Je moet gewoon je gezonde verstand gebruiken en dan precies het tegenovergestelde doen.

Zo zouden we meer diversiteit in bijv. het OM of de rechterlijke macht kunnen krijgen als we shariarecht toestaan.
En meer diversiteit in de medische wereld als we genitale besnijdenissen gaan promoten.
Meer diversiteit op de universiteit als we VMBO-ers bij technische natuurkunde laten meedraaien.
Meer diversiteit in de EU als we de grenzen open zetten.
Enzovoorts.

Een kind kan de was doen. Heb je die hele Elatik niet voor nodig.

Magdatkandat | 16-06-17 | 09:48

@Abject | 16-06-17 | 09:37
Er komt een tijd dat van rechts tot links geen enkele partij er meer omheen kan dat een te grote immigratie golf onze ondergang zal worden.

Barkruk2 | 16-06-17 | 09:47

Misschien komt er ook een onderzoek naar de mogelijkheid om Serpent Preachers bij de politie te recruteren. Zij willen graag hun slang meenemen in hun ze dienst. Ik vind ook dat er een agent van The Creativity Movement bij het corps moet. Die loopt dan tijdens zijn/haar dienst met een grote W op een bordje rond. En een grote witte W achterop het uniform. De W van de superieure witte mens. Dat kan dan mooi samen met een agent van de Nation of Yahweh. Dat is per definitie dan een zwarte agent, maar altijd in een wit uniform. Maar als je echt divers wilt zijn, moet er ook iemand van The Prince Philip Movement bij het Amsterdamse corps. Met de Engelse vlag als sjerp en een portret van prins Philip, The Divine Being in de hand.

Bel mij maar Kasja, voor de helft van het Elatiksalaris, lever ik een maand lang hartstikke leuke diversiteitsideetjes aan.

Poesmobiel | 16-06-17 | 09:46

De PvdA is gedecimeerd (komt misschien toch in een coalitie), Groen Links is af, maar dan heb je ook nog die halve gare idioten van D66, misschien nog wel de ergsten.
Wat mij overigens verbaast in discussies over die fijne diversiteit, dat het dan altijd over moslims gaat.
Zijn er dan maar 2 diversiteiten, moslims en niet moslims. Niet erg divers lijk me.
Duidelijk, D'66 zijn de smerige moslim knuffelaars en dat doen ze maar om 1 ding: anderen te pesten.

Memek | 16-06-17 | 09:46

steeds als ik denk dit was de meest onwelriekende gleuf
van de onwelriekende gleuvenbrigade
Blijkt er weer 1 te zijn die nog onwelriekender is

harries | 16-06-17 | 09:46

Gaan ze dan wel aangiftes behandelen?

van heinde en verre | 16-06-17 | 09:46

Echt ongelofelijk dit. Hebben die mensen nou helemaal geen antennes uitstaan?

Infidel66 | 16-06-17 | 09:45

"Meer onderzoek" zeker nog een paar vriendjes die uit de gemeente ruif moeten mogen vreten

Duck Twacy | 16-06-17 | 09:45

Momenten zoals nu vraag ik mij af in welke wereld ik leef.

Arijane | 16-06-17 | 09:45

Misschien mogen agenten dan straks ook een witte puntmuts dragen?

pierrej | 16-06-17 | 09:44

Zo werkt dat nu eenmaal in de hoofdjes van de linkse bakfietsmoeders: buiten de grachtengordel is er helemaal niets. Wasteland. Hoef je je niet mee bezig te houden. Alleen de eigen grachtengordelkliek telt. Totáál losgezongen van de werkelijkheid. Zo beginnen revoluties altijd, als de elite niet meer doorheeft wat er onder het volk leeft.

Zenzeo | 16-06-17 | 09:44

Dat domme vrouwmens (pleonasme?) snapt niet helemaal wat uniform betekent. Wellicht dat die overbetaalde adviseur akerboom haar dat kan uitleggen?

Vout | 16-06-17 | 09:44

Wat is de volgende stap? Alle mannelijke agenten verplichten tot besnijden?

ikkenieweten | 16-06-17 | 09:43

"Meer diversiteit". Dan ook tulbanden, shtreimels, keppeltjes, verenkransen en vikinghelmen!
CynicalBastard | 16-06-17 | 09:31
Nee die niet natuurlijk. U bent toch geen racist of wel dan!

plaszak | 16-06-17 | 09:42

Dat onze bestuurders zoveel tijd stukslaan aan onzin als zwarte Piet en hoofddoekjes, dat is toch een teken aan de wand, mensen. Ze hebben gewoon geen flikker te doen en willen dat zo houden met hun schijnagenda's.
Zestien uur werken per dag, zeggen ze.
Hun hobby retoriek uitoefenen bedoelen ze!

bolletje kaas. | 16-06-17 | 09:42

willen knuffelen met een geloof dat zo inherent agressief richting je eigen levenswijze is, daar is maar 1 verklaring voor.
Stockholmsyndroom.

Bert Konterman | 16-06-17 | 09:42

@henk vintage | 16-06-17 | 09:36
Idem hier. Gaat niet gebeuren.

plaszak | 16-06-17 | 09:39

Heeft het echt met diversiteit te maken of willen ze investeerders uit moslimlanden naar A`dam halen?

Mark Bouwman | 16-06-17 | 09:39

Ik besef me ineens dat D66 de enige partij in Nederland is die het streef IQ van hun leden in de naam van de partij heeft verwerkt.

Sqbar | 16-06-17 | 09:39

@ raskol | 16-06-17 | 09:23
Precies dat ja.

Dan maar zo! | 16-06-17 | 09:39

Misschien moet iemand haar even de scheiding tussen kerk en staat uitleggen.

Braboblanke | 16-06-17 | 09:38

-weggejorist-

rob007 | 16-06-17 | 09:38

En dat copvod komt er gewoon hoor.
U moet aan de diversiteit of u dat nou wil of niet.
Mijn complete familie is inmiddels beroofd door de multiculturele verrijking, maar het is klaarblijkelijk nog niet genoeg.

plaszak | 16-06-17 | 09:37

Over een rare draai gesproken:

"'PvdA wél bereid vluchtelingen terug te sturen naar Noord-Afrika'
Rechts én links moeten hun stokpaardjes in het vluchtelingenbeleid loslaten, vindt PvdA-leider Lodewijk Asscher. Hij onderstreept vanmorgen in de Volkskrant dat de PvdA, anders dan GroenLinks, wél bereid is vluchtelingen terug te sturen naar Noord-Afrika."
www.bndestem.nl/politiek/pvda-wel-bere...

Abject | 16-06-17 | 09:37

oh en die kudthola die het zo nodig vond, zonder zelf moslima te zijn, om demonstratief met een non-regelmentaire hoofddoek onder haar uniform-hoofddeksel de straat op te gaan,
die is mag ik toch hopen op een onomkeerbaar herplaatsingstraject buiten de politie-organisatie gezet, wegens bewezen gebrek aan normbesef en wegens onoordeelkundig handelen tijdens het uitoefenen van haar functie?

CynicalBastard | 16-06-17 | 09:37

-weggejorist-

meneer Q | 16-06-17 | 09:36

Ik weiger me te laten bekeuren of vermanend te laten toespreken door een geloofswaanzinnige.

henk vintage | 16-06-17 | 09:36

Tja, en de D66 wethouder van Amsterdam is tegen een inhuldiging voor het vrouwenteam van Ajax maar voor hoofddoekjes. Ben je dan liberaal of religieus conservatief?
www.at5.nl/artikelen/170133/ollongren-...

Mark Bouwman | 16-06-17 | 09:36

Mag een oprechte moslima eigenlijk wel agentje spelen ?

Vesta | 16-06-17 | 09:36

Wij hadden een vrouwelijke wijkagent met een kleurtje. Haar kont was net zo breed als haar lengte, ik schat zo'n 150 cm. Ongelooflijk dat die door de hele politie selectie is gekomen want ik denk dat een sprintje van 2 meter al teveel voor haar was. Maar wel lekker hip divers ons politiecorps.

Bennie Boos | 16-06-17 | 09:35

Geschift wijf en ik zou haar niet doen.
Parsons wel, maar die doet alles en iedereen.

plaszak | 16-06-17 | 09:34

Ollongren heeft de lagere school afgemaakt? Zullen we dan maar meteen de eisen flink verlagen naar dit niveau om die copvod binnen te krijgen? De D66 loonies zijn echt van het pad af.

lanexx | 16-06-17 | 09:34

En Hans van Mierlo draait zich nog eens om in zijn graf. Zijn idealen zijn veranderd van Democraten naar Hypocrieten66.

JanvandeBiertent | 16-06-17 | 09:34

Als je nadenkt dat de meeste politici dropouts zijn van het bedrijfsleven of direct vanuit de schoolbanken zijn komen aanwaaien dan zou niemand zich meer verbazen over de hoeveelheid stupiditeit die ze uitkramen.

Dirk III | 16-06-17 | 09:34

10 minuten hiervoor iets gelezen over Tania Kambouri , een agente in Duitsland die een boek schreef over haar werk. Wordt uitgemaakt voor o.a. politiehoer , beschrijft de verschillende No-go zones waar ze altijd met versterking heen moeten. De bewoners aldaar zijn (tot onze grote verbazing) Islamitisch.
Merkel heeft het niet "geschafft" maar gelukkig hebben wij zo'n d666 muts die de oplossing heeft.... het kopvod.
Dát zal ze leren!!

Mediondng | 16-06-17 | 09:34

De reden dat we nog geen kabinet hebben is vanwege overstekende moslims naar ons land.
Face it; non-muslims are fucked in this country.

Zoltan | 16-06-17 | 09:34

Voor welk probleem is die hoofddoek nou een oplossing? Als moslima's persé een hoofddoek willen dragen is agent worden misschien geen optie. Heb je dat al eens bedacht? Diversiteit betekent islamiseren? Wat is de boodschap die een gehoofddoekte agent uitdraagt? Islam boven Nederlandse wet?

Het is gewoon een slecht idee domme muts!

knutsel | 16-06-17 | 09:33

Mannelijke moslims dragen helemaal geen hoofddoek, dan nemen ze die maar aan. (Ja, de ongelijkheid die dit impliceert lijkt me ook niet iets waar je als overheid aan mee wilt doen).

Uz12 | 16-06-17 | 09:32

Het kenmerk van politieke klunzigheid: zeuren over dingen waar je niet over gaat.
Het ministerie van binnenlandse zaken bepaalt hoe het politie-uniform er uit ziet. Of mogen we binnenkort Brabants bont verwachten in Tilburg, en klederdracht in Staphorst?

frank87 | 16-06-17 | 09:32

De partij van de dood is tegen alles wat maar enigszins christelijk is maar knuffelt hoofddoekjes

Eddy67 | 16-06-17 | 09:32

Denk eerst eens aan de Kwaliteit.... met de K van kudt in plaats van dat gruwelijke gedram over Diversiteit met de D van dramkudt!

Fatwabuster | 16-06-17 | 09:31

"Meer diversiteit". Dan ook tulbanden, shtreimels, keppeltjes, verenkransen en vikinghelmen!
en.wikipedia.org/wiki/Dastar
en.wikipedia.org/wiki/Shtreimel
www.summerlands.com/crossroads/library... (battle wear).
en.wikipedia.org/wiki/Heathenry_(new_...
Vinden we dat belachelijk? Mooi. Daar is uw bewijs uit het ongerijmde dat hoofddoekjes totaal geen pas hebben bij de Nederlandse politie. "Het moet van mijn religie" is namelijk een non-argument, zo lang we het maar voor één bepaalde religie toepassen.

CynicalBastard | 16-06-17 | 09:31

Helemaal voor!! Maar dan ook agenten met een vergiet op hun harses want we kunnen het spaghetti monster niet uitsluiten.En niet te vergeten hare krishna soepjurken en joodse keppeltjes.

Nou even geen positieve discriminatie, iedereen met zn sprookjes in de politie auto, te fiets, te voet, op scooter en te paard met hun prive overtuiging te koop.

Ik kan niet wachten om ze vol in de snufferd uit te lachen. Doe er gelijk een paar met 80 nekringen en schoteltje achter de lip en niet te vergeten een kippenbotje door het neusschot.

Denkhetnjet | 16-06-17 | 09:31

Schending van de scheiding van kerk en staat.

ugur | 16-06-17 | 09:31

De aanname over woutvodden is dat het gesis en het KK wordt vervangen door Allaaaaaaaaaaaaaahu Akhbarrrrrrr, wat veel beter in het straatbeeld past.

Nivelleermarionet | 16-06-17 | 09:29

'Mooi' dat de partij die streed om het kruisje van de nek van de gemeentehuisreceptioniste zich nu inzet voor een onderdrukkingsmiddel dat door een deel van de onderdrukte populatie uit Stockholm-syndroom omarmd is.

Sjors W. | 16-06-17 | 09:29

Ik geloof niet dat ik de autoriteit zou kunnen accepteren van een agente met hoofddoek..
Barkruk2 | 16-06-17 | 09:21
.
Nou ik weet wel 100% zeker dat ik een copvod niet zou accepteren. De politie hoort *neutraal* te zijn, vandaar ook het 'uni-form'. Maar ja, breng dat die mafklappers zoals Ollongren eens aan het verstand.

Lupuslupus | 16-06-17 | 09:29

Gewoon invoeren dat copvod, dat gaat echt een daverend succes worden!

Ik erken de autoriteit / het gezag van een agent met copvod in elk geval niet. Wie overduidelijk aangeeft een religieuze storing in de bovenkamer te hebben kan me de boom in.

Reinaert | 16-06-17 | 09:29

Ollongren was toch ook een soort van luxe assistent van Marcos Ruttos? Cartellum...

Maar wat een dom wijf. De staat/overheid/overheidsdiensten behoort qua levensbeschouwing gewoon neutraal te zijn.Ik begrijp werkelijk niet waarom uitgerekend iemand van D666 dat ter discussie zou willen stellen. Gatverdamme, wat een smerig clubje is dat geworden. En geloof me, alles bij D66 is in het eigen belang. Ollongren zou het algemeen belang nog niet herkennen als er ze er met haar neus in gewreven zou worden.

LJBrinkhorst | 16-06-17 | 09:29

Ah eentje met Zweedse roots, nou, die hoofddoek-brigade komt er, reken maar van yes.

nikolaos | 16-06-17 | 09:28

Handig hoor, zo'n doekje voor het bloeden.

McSnor | 16-06-17 | 09:27

Sja je pakt dan toch gauw in drie a vier stadsdelen de meerderheid, en dat is waar het om gaat natuurlijk.

John McClane | 16-06-17 | 09:26

Opzouten smerige luchtfietsers! Geen ruimte voor religie bij de overheid verdomme! Kerk en staat gescheiden SVP! een Agente met kopvod is een uiting van religieus fanatisme en onderwerping aan een religie. Mijn handen jeuken nu zo erg! Kut Gemeente Amsterdam, Kut klote hippies en ja ook Kut islam! De stad waar ik van houd word steeds onbewoonbaarder net als de rest van Nederland.

Indoneesje | 16-06-17 | 09:26

Deze doos wilde toch de republiek Amsterdam oprichten als Wilders de grootste werd,
Deze vrouw is knettergek. Dit soort lui denken voor het hele land. Terwijl Nederland al heel divers is. Hou toch eens op met het opdringen van de Islam.

franck7020 | 16-06-17 | 09:26

luscious | 16-06-17 | 09:20

Leer eerst eens schrijven maar wat begrijpt u niet aan dat de politie vrij moet blijven van welke religieuze uiting dan ook? U bent dus ook voor een speciaal keppeltje voor Joodse agenten of een kruisje op de politie-uniformen van christelijke agenten?
Laat ik het feit dat de hoofddoek een uiting van en voor vrouwenonderdrukking is nog buiten beschouwing.
Nederlanders zoals u verpesten ons hele land.

Desmoulins | 16-06-17 | 09:26

-weggejorist-

van heinde en verre | 16-06-17 | 09:26

Keppeltje natuurlijk voor het joods geloof.

Hettiet | 16-06-17 | 09:25

D66 heeft geen enkel probleem christelijke waarden (CU) te veroordelen als ongewenst.
Met Groen Links een PRO-moslim partij
(onderdrukken en haten van homo's, ongelovigen en Joden)
daaaar heeft de D66-kliek geen enkele moeite mee.

meneer Q | 16-06-17 | 09:25

D66 heeft geen enkel probleem christelijke waarden (CU) te veroordelen als ongewenst.
Met Groen Links een PRO-moslim partij
(onderdrukken en haten van homo's, ongelovigen en Joden)
daaaar heeft de D66-kliek geen enkele moeite mee.

meneer Q | 16-06-17 | 09:25

Hoezo moet je het onderzoeken?
Rommelende vat het onderzoeksrapport even samen:
Voordeel: vrouwelijke agenten worden niet meer voor hoerrrr uitgemaakt.
Nadeel: het laatste restje gezag en ontzag ben je kwijt. Iets met kind en badwater.

Rommelende Onderbuik | 16-06-17 | 09:25

Let maar op, deze D66 mannenhaatster die haar ideeen laat inspireren door haar ei-sprong (Sprong over het Y, dus geen schepen meer bij de cruiseterminal) wordt straks door Arrogander het kabinet in gekatapulteerd . Ik heb in het algemeen niets tegen lesbo's maar voor Kasja maak ik graag een uitzondering, walgelijk wijf.

JanvandeBiertent | 16-06-17 | 09:25

Het is dan ook wel wachten tot de eerste agente die tijdens een worsteling of verblind of gewurgd word door die doek.

Barkruk2 | 16-06-17 | 09:24

Diversiteit haal je in huis door mannen , vrouwen en eventueel hetjes, de zogenaamde X ,in huis te halen.Deze m/v/x kunnen een wit,zwart,geel,en oranje huidskleur hebben.Deze m/v/X kunnen ronde ogen of "spleetogen" hebben en ze kunnen smalle of dikke lippen hebben dat geeft het team diversiteit.Maar niet een hoofddoekje of keppeltje.Dit staat voor het aanhangen van een ideologie genaamd de islam en dat mag geen plaats hebben in een openbare functie.

Hettiet | 16-06-17 | 09:24

Als ik ooit zou worden aangehouden door een agente met kopvod zal ik onophoudelijk het "Allah Uhakbar" aanheffen tot ze pijn in haar oren kreeg. Wolla!

eerstneukendanpraten | 16-06-17 | 09:24

Ollongren is 1 van de drijvende krachten achter Pechtolds hardnekkige weigering om serieus met de CU te onderhandelen voor een coalitie. Want dan zijn ze opeens héél principieel seculier.

Maar knievallen voor de haatcultus islam maken ze met alle liefde.

raskol | 16-06-17 | 09:23

Het ergste is nog dat het helemaal *niet* gaat om 'diversiteit', 'meer boeven vangen' (dat zijn drogredenen !) maar om het ons nòg meer door de strot duwen van de islam.

Terwijl D666 christenen tot op het bot haat, ligt die partij in bed met de meest afschuwelijke ideologie op aarde.

Gewoon ongelofelijk dat Rutte - die beweert christen te zijn, haha - en het CDA er ook maar over piekeren om met D666 een regering te willen vormen. Conclusie: het zijn gewoon nep-christenen. Judassen.

Lupuslupus | 16-06-17 | 09:23

D66... nuff said.

Manus Olie | 16-06-17 | 09:22

Stel je voor, zo'n moslima mag van haar profeet geen haarlok laten zien, denkt ze. Ze is bezig met een reanimatie van iemand die net een ongeluk heeft gehad of ze rent achter een overvaller aan als er plots een haarlok uitpiept omdat tijdens deze acties de hoofddoek iets verschoven is. Als goed gehoorzamer aan allah, stopt ze onmiddellijk met de reanimatie of achtervolging om heur haar en hoofddoek te schikken: patient overleden en overvaller er van door. Bedankt D666.

lulleficatie | 16-06-17 | 09:22

-weggejorist-

Masteryu | 16-06-17 | 09:22

-weggejorist-

Klepzeiker51 | 16-06-17 | 09:22

Je wil géén diversiteit bij de politie/ overheid.
Als je dat niet wil begrijpen hoor je er niet thuis en hoor je er ook niets over te zeggen hebben.

Andersdenkend | 16-06-17 | 09:22

Ik geloof niet dat ik de autoriteit zou kunnen accepteren van een agente met hoofddoek..

Barkruk2 | 16-06-17 | 09:21

het mag van mij we. ik heb tot nu toe nog niet vernomen van geverifieerde dat dit tot problemen kan leiden, al ben ik wel benieuwd naar de uitkomsten.

luscious | 16-06-17 | 09:20

@Dutch_Holland | 16-06-17 | 09:15
'Worden links-gekkies nu ook al geïmporteerd uit Zweden?'

Ja daar zijn uitermate succesvol met de integratie van niet westerse allochtonen. Je moet niet alles geloven wat Trump zegt.
De know-how van deze vrouw is onmisbaar voor een stad als Amsterdam.

keestelpro | 16-06-17 | 09:19

Road to serfdom | 16-06-17 | 09:18
Die laten hun eigen vrouwelijke bevolking inderdaad belagen door een stelletje halve wilden....

Ommezwaai | 16-06-17 | 09:19

Het heeft de Engelsen ook niet veel gebracht,de, het, een kopvod.

Marcello Christiani | 16-06-17 | 09:19

Diversiteit staat voor D'66 gelijk aan meer islam binnen terreinen waar neutraliteit van vitaal belang is.
Met alle gevolgen van dien maar rekening houden met neveneffecten is in dit geval xenofobische islamofobie.

En nu vooruit!

Desmoulins | 16-06-17 | 09:19

Laat iedereen die verder wil islamiseren eens een jaar in Saudi Arabia gaan wonen. Want dáár draait te islam zoals men die hier probeert in te voeren.

Vogelbeest | 16-06-17 | 09:19

Die naam klinkt Zweeds; dat verklaart een hoop. Zweden is natuurlijk al jaren naïef wegkijkland no.1 in Europa.

Road to serfdom | 16-06-17 | 09:18

Dutch_Holland | 16-06-17 | 09:15
Zweden is één groot links bolwerk.. Inmiddels zijn ze ook wel een beetje (laat) op de terugweg.
De ongebreidelde import van allerlei tuigh begint ze op te breken daar.

Ommezwaai | 16-06-17 | 09:18

Gewoon de koppen van de agentes kaalscheren als ze geen haren willen laten zien. Ik ging ook nooit in een latex jumpsuit voor de klas staan. Aanpassen of een ander beroep kiezen.

Jos Tiebent | 16-06-17 | 09:17

Maar aan christenen heeft D66 een ontzettende hekel.

En nu is het genoeg! | 16-06-17 | 09:16

Wat is dat voor gelul en een aanname van drie keer niks, dat er meer boeven zouden worden gevangen??

Willy Keutel | 16-06-17 | 09:15

Ik vind de tijd er rijp voor.
Als die -terrorist- verwarde man was aangesproken door agenten met een hoofddoek (m/v) dan was er geen -aanslag- ongeluk gebeurd.

keestelpro | 16-06-17 | 09:15

Het is bij mw. Ollongren wel duidelijk waar loco voor staat.

El Rico Grande | 16-06-17 | 09:15

Idioot vrouwmens.

Yoshidepossi | 16-06-17 | 09:15

Ollongren! Worden links-gekkies nu ook al geïmporteerd uit Zweden?

Dutch_Holland | 16-06-17 | 09:15

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken