Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

PvdA: 'Alles komt goed want Nederlanders doen mee aan ramadan'

Raar artikel van PvdA-mevrouw is raar. In een reactie op het verontrustende bericht van Paroollezeres P. Mohan in het Parool aangaande het al dan niet vreedzaam samenleven der verschillende culturen op de kinderspeelplaatsen te Amsterdam schiet Münire Manisa (Partij van de Achterlijkheid) in de wegkijkreflex. Mevrouw Mohan schreef over moslimkinderen, Surinaamse kinderen en Nederlandse kinderen. Manisa: "Dus nee, ik ken geen moslimkinderen in deze stad. Ik ken geen Surinamers. Ik ken geen Nederlanders. Ik ken Amsterdammers." Altijd fijn als bestuurders concreet ingaan op burgers die problemen signaleren door deze problemen simpelweg te ontkennen. Het bewijs dat Manisa aandraagt voor deze stelling is op zijn best onzinnig. "En dat ik in bijna elk restaurant waar ik kom voor de iftar Nederlanders zie, die ook een dagje hebben meegevast, word ik gesterkt in mijn overtuiging dat Amsterdam daadwerkelijk zeer divers is. Geen stad als mijn stad Amsterdam. Ik maak kennis met een jongeman, daag hem vijf minuten later voor de grap uit om een dagje mee te vasten en hij gaat er meteen mee akkoord." Huh wat? Omdat mensen meedoen aan een achterlijk gebruik komt het allemaal goed met Amsterdam? Wanneer is de integratie compleet geslaagd, mevrouw Manisa? Als alle Amsterdamse basisschoolmeisjes een hijab omgebonden krijgen? Gelukkig kan het nog gekker. "Een radicaliseringsexpert zei tijdens een gesprek: "Iedereen lachte Cohen destijds uit om zijn kopjes thee, nu hebben we spijt dat we niet langer hebben doorgezet. Die kopjes thee waren inderdaad een goede oplossing."" Blijkbaar gaat het mis met de radicalisering (de 'expert' heeft spijt) en dat is de schuld van witte mensen die te weinig thee hebben gedronken. Succes met de toekomst, PvdA.

Reaguursels

Inloggen

Stuur ze voor straf naar de Middernachtzon in Lapland. Dan wordt vanzelf duidelijk wie een 'echte' moslim is.

Toninhocerezo | 13-06-17 | 15:03

Op 1 januari 2018 alle moslims lekker een Noordzee-duik (uiteraard 'gemengd') en na afloop lekkere Unox snert met rookworst!

Kan best voor een dagje toch?

EnNouJijWeer | 12-06-17 | 23:25

Beste Ronaldo, je bent een racist als je "witte nederlanders" zegt.

Wij ( de meesten van ons iig/nog) zijn van het blanke ras en dus ook blanke nederlanders.

Witte mensen zijn mensen met de ziekte Vitiligo.

KayakFun | 12-06-17 | 23:23

Kan dat nou niet eens een keer stoppen met die islam?

Here's Freddy | 12-06-17 | 20:51

Wil hier van alles zeggen, maar:
Weggejorist! Doe het zelf maar alvast!

Jan, Leiden | 12-06-17 | 20:05

Ik ken geen idioten die 'een dagje meevasten'. Zal wel een grote stad dingetje zijn. Daarbij; Ik heb alleen respect voor dingen die mijn waardering hebben. Vasten? Flauwekul. Hele dag niet eten en 's avonds extra veel. Kan niet gezond zijn. Ik doe niet mee. En dat halalgezeik is helemaal weerzinwekkend want dieronvriendelijk. Ja, staat in de koran! Nou en, da's een boek van 1500 jaar oud. Houdbaarheidsdatum verlopen zou ik zeggen. Ik ben meer van voortschrijdend inzicht, evolutie, wetenschap.

canis lupus | 12-06-17 | 19:41

Dat zoiets nu nooit eens gezeurgereerd wordt ten aanzien van moslims die leuk meedoen met een kerstmis, passiverend, iets leuks met Boedisten ( ken de feesten er niet zo) of het Joods Pesach. Of zo.

Overigenszijn er wel degelijk gematigde moslims die meedoen met christelijke feesten op scholen van christelijke signatuur. Zoals die waar m'n kinderen opzitten. Gematigd christelijk maar er was wel eens wat in de kerk met een kerstveiring. Moslimkinderen doen mee, ouders er bij. Geen echte dienst of zo, maar toch.

De te vele moslim fundi's zullen dit echter nooit doen, want beledigend voor profeet enz, enz, enz, enz.

Nuuk | 12-06-17 | 19:09

Omgekeerde wereld

Hetobvieusestaaten | 12-06-17 | 18:28

Die Münire Manisa, die komt er wel.
_
Ik voorspel binnen nu een drie jaar een tekort van dertien miljoen op een nieubouwprojekt, taxiritten van honderden Euro's terwijl er een dienstwagen ter beschikking staat en het te duur inhuren van rondvaartboten tijdens nautische evenementen - húp Münire!

bisbisbis | 12-06-17 | 17:31

@Justin Time | 12-06-17 | 11:59
Dacht het niet. Mijn klabanus blijft zoals hij nu is. Intact. En als ze zo lopen te teutenmieren over de hygiëne? Bij het wassen wonen er achter dat velletje óók mensen en sop je daar dus gewoon even dagelijks langs. Zouden zij ook eens moeten doen, scheelt een hoop. En niet zonder regenjas op alles kruipen dat een gat heeft wil ook wel eens helpen.

Sjefke7807 | 12-06-17 | 16:38

Ik maak kennis met een jongeman, daag hem vijf minuten later voor de grap uit om een dagje mee te vasten en hij gaat er meteen mee akkoord."

gaat ze dan ook een dagje mee lekker varkens BBQ-en, afkluiven, bier drinken, honden uitlaten, en net als de rest van Nederland lekker in haar bikini zwemmen in het zwembad? Zou ze daar ook meteen mee akkoord gaan? #éénrichtingsintegratie

klevert | 12-06-17 | 16:33

@tipo | 12-06-17 | 11:26
Wauw. Een héél zeldzaam lichtje in die duisternis daar. En het klopt helemaal wat de man zegt. En dit geldt dus voor alle landen die nu als Islamitisch bekend staan. Het oude Perzië, al die Afrikaanse landen, Spanje toendertijd; het waren allemaal landen waar de Islam met geweld door de strot van de lokale bevolkingen gewrongen werd. Een beetje zoals nu hier zeg maar. Echter; toen vocht men voor wat men waard was en werd uiteindelijk met veel geweld onderworpen. Heden ten dage gaan ze zélf alvast maar in de bukhouding staan. En degene die ze wijst op het gevaar is een vieze... gaat u het hele rijtje maar af. *verder head desken doet*

Sjefke7807 | 12-06-17 | 16:31

Een betere naam voor de PvdA zou zijn PvdW, Partij van de Wegkijkers.

Schweinchen Dick | 12-06-17 | 16:13

Ik ken geen Münire Manisa en dat wil ik ook graag zo houden.

MistaRazista | 12-06-17 | 16:10

Thee drinken met koffiedik kijkers!
Daar komt nooit iets goeds van.

klinkklaar | 12-06-17 | 15:51

1 dagje vasten is Ramadan? Huh,volgens mijn informatie van een moslima (bij gelegenheid), is het een maand en bij 1 overtreding, dus wel glaasje water of hapje is de 'boete'extra dagen vasten erbij.

Maar goed, dus 1 dag niet eten en drinken en daarna aan tafel bij feestende 'gelovige'is haram.. oké, gaat lukken.

fikkieblijf! | 12-06-17 | 15:47

gaffelbaard | 12-06-17 | 15:30

Retorische vraag?
Was het maar zo'n feest, van mij mogen ze zich afscheiden van Nederland. Met zulke mafklapperts in de gelederen zullen we nooit serieus genomen worden zoals onze *kuch* koningin eens opmerkte..... De Nederlander bestaat niet.

Tuborg øl | 12-06-17 | 15:43

Manisa: "Dus nee, ik ken geen moslimkinderen in deze stad. Ik ken geen Surinamers. Ik ken geen Nederlanders. Ik ken Amsterdammers."

Sinds wanneer zijn Amsterdammers GEEN Nederlanders?
Iemand?

gaffelbaard | 12-06-17 | 15:30

Ik denk dat er weinig calorieën minder worden gegeten tijdens ramadan. Gewoon een kwestie van je 's ochtends en na zonsondergang volstoppen. Het is vooral vroom doen voor de bühne. Volgende maand zitten er weer duizenden ramadan-lieden met een sigaretje in hun mond aan de bar in t café. Beetje Hollandse meisjes kijken, mixjes drinken en al die andere dingen doen die Allah ook heeft verboden.

Admiraal Balthasar | 12-06-17 | 15:24

Andersom werkt het niet zo hè? Even een dagje geen hoofddoek, even een dagje wel varkensvlees eten, eens een excursie naar de plaatselijke kerk? Nee, de kaaskoppen moeten zich aanpassen, want... Nou ja, waarom eigenlijk?

sarcastro | 12-06-17 | 15:15

Eerst was het multicultureel; nu is het divers. Maar elke Nederlander weet dat het gewoon islamitisering is. Rot op met je ramadan. Niks vasten. Gewoon je vreetritme omgooien. En al die mooie praatjes hoe geweldig ramadan zou zijn: het creert alleen maar kortere lontjes en ellende. Afschaffen hier in Nederland dus.

loser | 12-06-17 | 15:11

Ja, die is goed. De integratie is geslaagd als wij ons aanpassen. Dat gaat dan mooi mislukken. Ik pas me nl. niet aan. En dat is chronisch.

croque monsieur | 12-06-17 | 15:10

Succes met de toekomst, PvdA.
@ Ronaldo | 12-06-17 | 11:09
-
Ongelofelijk maar waar: de PvdA heeft er in de peilingen weer een zetel bij gekregen, (en D66 en vvd ook)
Verbijsterend. Niet te geloven hoe dom het NL kiezzzvee is.
home.noties.nl/peil/

telelezer | 12-06-17 | 15:04

Mijn lunch smaakt altijd extra lekker tijdens de Ramadan. Maar ik begrijp dat diversiteit vooral betekent dat de autochtone bevolking zich aanpast ?

Bigi Bana Boy | 12-06-17 | 15:02

Henk Krol, Barbara Barend, Addy van den Krommenacker en Adelheid Roosen doen dagje mee aan ramadan.... Lekker buigen voor de islam en meedoen aan deze onzin, bah!
.
www.tvgids.tv/tv/ramadanjournaal/17966...

JI-HAAT | 12-06-17 | 14:48

Lewis | 12-06-17 | 14:38
Rebel!!

Cobalt bomb | 12-06-17 | 14:46

@ Cobalt
I know.
Maar zo nu en dan pleeg ik verzet.

Lewis | 12-06-17 | 14:38

Als een niet-Christen meedoet aan hun vasten is het achterlijk, meedoen aan ramadan is verlichtend en verbindend. Een non is een domme pinguïn, een vrouw met hoofddoek een sterke vrouw. En links Nederland zich maar afvragen waarom er zoveel verdeling is. Gelijke monniken gelijke hoofddoeken. Volgende x vlak voor carnaval ff passief agressief alle moslims en gutmenschen forceren mee te doen aan het vasten? Gewoon omdat dat blijkbaar normaal is tegenwoordig.

Halveneger | 12-06-17 | 14:18

Lewis | 12-06-17 | 13:35
Ok, dat kan zo gebeuren. Achja er vliegt wel eens vaker poep door de panelen. Wanneer je op GS bent moet je je paraplu bij je hebben ;) want je weet nooit wie er nu weer een po uit een raam leegstort op straat.

Cobalt bomb | 12-06-17 | 14:15

@ Stormageddon | 12-06-17 | 14:00
Het is een bijna hilarische uitspraak ja. Bijna - want daar is het dan weer te treurig en vooral ook te gevaarlijk voor.

Lewis | 12-06-17 | 14:11

"Als iedereen meedoet aan Ramadan, dan is het toppunt van diversiteit bereikt"
Van welke planeet komt die mevrouw? Onder welke condities evolueren dergelijke hersenloze wezens?
www.youtube.com/watch?v=q9H5WG3d2-8

Stormageddon | 12-06-17 | 14:00

1500 jaren lang hebben we gezien wat ze doen en hen bevochten. En nu ineens moeten wij ze binnenhalen en aan ons aan hen onderwerpen.

Rest In Privacy | 12-06-17 | 13:39

Weer islam gezeik. Vermoeiend zo'n godsdienst. En andere de maat nemen en zeiken over diversiteit.

franck7020 | 12-06-17 | 13:38

Bij thee moet ik altijd aan ons koloniaal verleden denken.

Mr_Natural | 12-06-17 | 13:36

@ Cobalt bomb | 12-06-17 | 13:21
Het ging mij niet om zijn analyse. Die deel ik niet, omdat ik denk dat we onze huidige situatie veel meer te danken hebben aan doorgeslagen postmodernisme dan aan schuldgevoelens over de oorlog (anders dan in Duitsland overigens), maar ik vind haar wel plausibel en zeker niet eng.
Nee, het ging me om het woord waarmee hij de hier weggevoerde joden aanduidt. Ik weet het, we zitten hier op GS en daar kun je tegen een stootje, maar ik vind het walgelijk.

Lewis | 12-06-17 | 13:35

-weggejorist-

Licky | 12-06-17 | 13:31

Ko.Nein | 12-06-17 | 13:16
Die gedachte had ik ook. Ik heb afgelopen weekend de Amsterdamse horeca weer zwaar gesponsord maar nergens heb ik mensen zien miemelen over iftar laat staan ramadan. Totale nonsens.

Basil Fawlty | 12-06-17 | 13:27

RickTheDick | 12-06-17 | 12:35
Eh hoe onderdruk je iemand zonder geweld? Volgens mij blijft er niets over als je die positieve punten van de islamterreur weghaald.

Cobalt bomb | 12-06-17 | 13:25

rexm, paardenbloemen mag ook niet....

Ko.Nein | 12-06-17 | 13:23

Lewis | 12-06-17 | 12:35
Waarom? Hij raakt wel ergens de waarheid. De Duitsers zitten ook nog met zo'n enorm schuld gevoel. Geheel ondanks dat er een periode kennelijk geen geschiedenis onderwijs was maar de linkse indoctrinatie en de pressie en aanwezigheid van de Amerikanen dwars door Duitsland heen zullen ook geen goed gedaan hebben.
Je weet zelf dat als je de trein naar het oosten laat rijden in je tegels, dat de gedachtepolitie voor je deur staat. Het hebben van Mein Kampf was strafbaar en je mag het ook niet kopen/verkopen. Ergens na de oorlog wel begrijpelijk maar Mein Koran mag wel worden verkocht, aangeboden en niet beschimpt worden.
Links lijd wel degelijk aan het Atlassyndroom.

Cobalt bomb | 12-06-17 | 13:21

Hoe kun je nou kopjes thee drinken tijdens de ramadan? Nogmaals, zij willen zelf niet, want buiten werktijd werken we niet...

mrXL | 12-06-17 | 13:20

Rammeldan, voor mijn parts eten ze paardenbloemen, verder geen aandacht aan schenken, anders gaan ze nog meer zielig doen.
Ze zijn van een andere planeet en horen niet thuis in onze cultuur.

rexm | 12-06-17 | 13:18

Ik weet niet waar mevrouw naar toegaat maar ik kom altijd in horeca waar consumptie verplicht is, zie ik niemand vasten

Ko.Nein | 12-06-17 | 13:16

@erdogeit | 12-06-17 | 13:06
Omdat, anders dan met andere religies. moslims zwaar beledigt zijn als u daar geen rekening mee houdt. Sterker nog, u wordt erom vermoord.

plaszak | 12-06-17 | 13:14

plaszak

de mensenmoordenaar vanaf den beginne heeft alles te maken met de (oorkomst) van de islam.
De linksmensch ziet dat niet en blijft zich verbazen/ontkennen/ niet zien wat er zich werkelijk afspeelt.

Wajehie | 12-06-17 | 13:13

@Wajehie | 12-06-17 | 12:59
Dat van "den beginne" is 13.799±0.021 miljard jaar gleden.
Heeft geen flikker te maken, met wat voor een religie dan ook.

plaszak | 12-06-17 | 13:11

als we dan toch de feesten van andere culturen gaan vieren ,waarom alleen de islamitische feestdagen ? voer dan ook de Joodse Jom Jeroesjalaiem in en de Maha Shivaratri (Grote nacht van Shiva)voor onze inwoners uit India en de Vinalia Rustica voor alle Italianen die hier wonen.
En er wonen aardig wat Chinezen in ons land , misschien voor hun ook een feestdag als Li Chu'un invoeren.
voor de communisten hadden we al de dag van de arbeid , dus dat is alvast geregeld.

erdogeit | 12-06-17 | 13:06

Vroeger noemde je mensen die heulde met en hun medewerking verleende aan een vreemde bezettingsmacht collaberateurs.
Die werden na afloop stevig aangepakt an nog jarenlang nagewezen als 'fout'.
.
Nu zijn het figuren als Jesse Klaver, Pechtold, en mensen als Münire Manisa die het meewerken met de bedreiging van onze maatschappij helemaal fantastisch vinden.
Het is echter zaak om er zorg voor te dragen dat deze personen zich later nimmer kunnen verschuilen achter uitspraken als 'met de kennis van nu...' maar dat we, voor generaties na hun een duidelijk statement maken hoe men om dient te gaan met mensen die hun land verkopen voor het eigenbelang.

Johanvb | 12-06-17 | 13:03

"Meedoen met de ramadan is afgoderij en de antichrist steunen. "
Eens; het volgend van de mensenmoordenaar vanaf den beginne.
Dus vandaar die moordaanslagen met zoveel mogelijk doden.
Of dat mohammedanen zijn maakt niet uit; als er maar doden vallen.

Wajehie | 12-06-17 | 12:59

Dagje vasten, beetje stenigen, wat stokslagen, aanranden en beroven en dan kafir ontkoppen .
Even allemaal meedoen en het kan best leuk worden .
Want:
Samen zijn
Is samen lachen, samen huilen
Is sterker dan de sterkste storm
Dat wil toch iedereen

Castor12 | 12-06-17 | 12:58

Guido | 12-06-17 | 12:30
Klopt! Overigens een correctie op mijn eerdere post. Ik bedoelde (en jij ook denk ik) Manisa ipv Mohan. Mohan had het bij het rechte eind terwijl Manisa weel de boel probeert recht te lullen.

Basil Fawlty | 12-06-17 | 12:58

-weggejorist-

Michiel0s | 12-06-17 | 12:50

Ik maak kennis met een licht-getinte jongeman, daag hem lachend uit om mee te barbequen met heerlijke varkensworsten en hamburgers, en 5 minuten later gooit hij vrolijk al zijn islamitische opvattingen overboord en schranst gezellig mee!
Zie je wel, het komt allemaal goed in Amsterdam!!

Zware | 12-06-17 | 12:49

"Op deze pagina leest u meer over wie ik ben en waar ik voor sta."
Het merendeel is in het Turks KHUDT!
(ik zou je doen overigens, maar dan in het Nederlands)

plaszak | 12-06-17 | 12:48

Regionaal Amsterdams nieuws, laat dat regionaal Amsterdams nieuws blijven. Dat zou een slok op een borrel aan irritatie schelen voor de rest van Nederland!
Dank U.

BadLieutenant | 12-06-17 | 12:46

Als deze 'amsterdammers' dan ook maar een keer meedoen met de buurtbarbecue en een varkensworstje nuttigen met een biertje erbij. Dan zie ik die diversiteit wel zitten. Zolang het eenrichtingsverkeer blijft vertrouw ik het niet.

relatief | 12-06-17 | 12:43

-weggejorist-

Michiel0s | 12-06-17 | 12:43

Twintig jaar is nog een eind weg, voor die tijd is het piramidespel dat Euro heet allang geklapt. Italië, Frankrijk en straks ook Oekraïne kunnen niet 'gered'worden zoals we ook Griekenland hebben 'gered'. Ik verwacht dat binnen nu en 5 jaar zowel de uitkeringen, ambtenarensalarissen, zorguitgaven en AOW met 20 tot 25% verlaagd zullen worden. De grote steden, met hun oververtegenwoordiging aan bijstandtrekkers, gaan gierend failliet. En als de bodem kaal gegraasd is zullen de sprinkhanen verreken of vertrekken.

witwas | 12-06-17 | 12:42

Meedoen met de ramadan is afgoderij en de antichrist steunen. Dan verdien je een plekje in de Hel, hier of in het hiernamaals.
Ongeblustekalk | 12-06-17 | 12:15
Ook dat is religiueze bagger.
Doe effe niet.

plaszak | 12-06-17 | 12:41

Pvda = Partij Van D'Allah ;-)

Wajehie | 12-06-17 | 12:40

"Er wordt helemaal niet gevast tijdens de ramadan. Ze draaien alleen maar hun ritme van dag en nacht om."
Bijzonder sterk :-)

Wajehie | 12-06-17 | 12:39

Die PvdA lui worden met de dag gekker. Heeft allang niets meer met arbeiders te maken, net zoiets als de 'volks'krant. Zelf benoemde elite, maar feitelijk gewoon gebakken lucht. Triest volk.

Kaft | 12-06-17 | 12:39

Nippend aan m'n eerste Nex...., nee nu vervallen wij in herhaling, rijst bij het lezen van "de PvdA"(dat die nog bestaat), de vraag waarom het zo (dood)stil is rond haar demissionaire voorzitter ene Hans S.? Loopt hij tot oktober; de datum van zijn "disappearance"; nu iedereen voor de voeten bij het op orde brengen van zijn zelf gecreëerde chaos en aldus zijn partijtje onbestuurbaar maakt, of is hij al foetsie? Dat geneuzel van en over ene Münire Manisa kan er ook nog wel bij, maar boeit voor geen meter. Terug maar weer naar m'n Nexitje. Cheers!

Een vrije paling | 12-06-17 | 12:38

Geen enkel weerwoord van inheemse bewoners over de islamitische annexatie van het door Frontex beschermde grondgebied, totdat er een Indirect Rule, of Sharia-deelraden het voor het zeggen gaan krijgen in de grotere steden, kindertjes op school verplicht les krijgen in islamistische levenslessen, meisjes/vrouwen op straat een kledingvoorschrift dienen te volgen, en ga zo maar door, het is al zo vaak beschreven...... het is duidelijk, de ingeslagen weg is een europees eenrichtingsverkeer, op weg naar een maakbare samenleving, op naar de socialistische heilstaat.

hovawart | 12-06-17 | 12:38

Geweld en racisme zijn geen oplossing? Maar als moslims niet meer aan geweld en racisme mogen doen blijft er niets meer van het eigene van de moslimmens over. Ja ok, een debiel wereldbeeld, onderdrukking van de vrouw etc.

RickTheDick | 12-06-17 | 12:35

@Zeddegeizot
Eng.
Doei, wat mij betreft.

Lewis | 12-06-17 | 12:35

Er wordt helemaal niet gevast tijdens de ramadan. Ze draaien alleen maar hun ritme van dag en nacht om.
De meeste moslima's lijden al aan obesitas en worden tijdens de ramadan alleen maar vetter.

rijk | 12-06-17 | 12:34

Ben dat geleuter over de Ramadan flink beu, voor een niet islamitisch land gaat het in media wel erg veel over die sprookjesreligie en haar achterlijke gebruiken.

hereweare | 12-06-17 | 12:33

Heel 'divers' ja. Maar ondertussen vind ze het wel een goed iets dat ongelovigen blijkbaar ook moeten gaan vasten.Uiteindelijk is dat ook ongeveer de strekking in islamitische landen waar je in de cel komt wanneer je niet vast. Grappig, voor diversiteit staan terwijl men een geloof,ideologie,cultuur,wetten aanhangt (de islamitische) die juist diversiteit veracht en wilt begraven!
Vraagje, viert zij samen met Joden Chanouka en vast zij ook met de katholieken mee?
Wanneer komt het in hun op dat ik gewoon niks met de islam en zijn achterlijke gebruiken te maken wilt hebben? En dat ik het al helemaal niet stoer,knap of respect heb voor mensen die overdag niks eten en drinken en savonds zich vol bunkeren?Ramadan is een gore hypocriete,ongezonde,voor problemen makende, financiele aderlating voor de samenleving achterlijk gebruik!

Julia | 12-06-17 | 12:33

Ik blijf het maar herhalen in Engeland zijn de moslims al zo brutaal dat ze tegen christenen zeggen `this is OUR country now so fuck off or DIE...

Hettiet | 12-06-17 | 12:32

PvdA: 'Alles komt goed want Nederlanders doen mee aan ramadan.

PvdA? Wat is dat? Waar staat die afkorting voor?

rijk | 12-06-17 | 12:31

@Basil Fawlty | 12-06-17 | 12:26
Dat Mohannetjes in een bubbel leven, moeten ze zelf weten. Dat ze serieus worden genomen, is echter belachelijk. Eén keer om de hoek kijken en je weet dat de wereld anders is.

Guido | 12-06-17 | 12:30

Mensen zijn zoogdieren alleen de smerigste soort. Dus als we straks in de minderheid zijn dankzij de linkse partijen, dan wordt het knokken of verliezen.

Dutch_Holland | 12-06-17 | 12:29

NOOIT maar dan ook nooit zou ik iets doen wat ook maar iets met islam te maken heeft.

spuit-12 | 12-06-17 | 12:29

De stupiditeit van dat artikel in het lokale suffertje is zo stuitend dat ik er als normaal mens eigenlijk geen antwoord op kan geven zonder Joris wakker te maken maar ik probeer het toch. Probleem is met types als Mohan dat je er geen inhoudelijke discussie mee kan aangaan omdat ze zo overtuigd is van haar gelijk. Dat drammerige toontje: "ik ken geen moslimkinderen in deze stad. Ik ken geen Surinamers. Ik ken geen Nederlanders. Ik ken Amsterdammers." Oh please! Bespaar me deze policor nonsens en ga eens een middagje op het Mercator plein zitten dan zie je hoe en hoor je hoe de gemiddelde "Amsterdammer" over je denkt. Woorden die beginnen met een "h" en eindigen op "r" zijn naast het gesis wat overigens sinds kort strafbaar is hier, rara hoe kan dat toch, schering en inslag.
"En dat ik in bijna elk restaurant waar ik kom voor de iftar Nederlanders zie, die ook een dagje hebben meegevast, word ik gesterkt in mijn overtuiging dat Amsterdam daadwerkelijk zeer divers is. Geen stad als mijn stad Amsterdam. Ik maak kennis met een jongeman, daag hem vijf minuten later voor de grap uit om een dagje mee te vasten en hij gaat er meteen mee akkoord." Tuurlijk! Zal wel zo'n halfzacht baasje zijn geweest die in een rokje meeloopt in een demonstratie om solidariteit te tonen met nep feministen.

Basil Fawlty | 12-06-17 | 12:26

pvda , was dat niet die politieke partij , die door fanatici gebruikt werd als springplank om zelfstandig in de tweede kamer hun radicale ideeen te ventileren ?

sparrow | 12-06-17 | 12:25

-weggejorist-

ger1306 | 12-06-17 | 12:24

Lupuslupus | 12-06-17 | 12:04
Dat we die lui nog eens zo konden ergeren dat ze uit zichzelf vertrokken zie ik niet gebeuren. Nee, ze blijven tegen heug en meug totdat het andersom is en wij moeten vertrekken. Want grondwet hier en verdrag daar. Alles getekend zonder na te hebben gedacht dat er geen enkele inbreng van de mossel en zwarte was, is en ooit zal zijn.
Hoe maf kan dit nog worden.
Een hek.

Oprisp | 12-06-17 | 12:22

verkrachting is praktisch bijna onmogelijk. een man met zijn broek op de enkels loopt niet zo hard als een vrouw met haar rok omhoog.

Maar wat nu als we t omdraaien.. een man met zijn jurk.. ach laat ook maar.

DeviousDick³ | 12-06-17 | 12:21

@Mark_D_NL | 12-06-17 | 12:09
Je kon wel eens gelijk krijgen, de bevolking van Europa lijd collectief aan verstandsverlies, en kiest voor de ondergang van hun eigen cultuur.

FreeVogelaar | 12-06-17 | 12:19

Wegens al geruime tijd overleden achter gesloten deuren, gelieve niet naar de opbaring te komen, bloemen zijn vergeefse franje.
In herinnering (nader te bepalen)

Cobalt bomb | 12-06-17 | 12:18

Meedoen met de ramadan is afgoderij en de antichrist steunen. Dan verdien je een plekje in de Hel, hier of in het hiernamaals.

Ongeblustekalk | 12-06-17 | 12:15

Hé Mark . wat een gaaf land he.
en wij zijn met meer.
wie bedoel je eigenlijk met wij ??

medelmo | 12-06-17 | 12:15

Aha, de Turkse politica die pleit voor aanpassing van Nederlanders aan het barbarenvolk. Natuurlijk. Onverwacht ook.

WatZalIkErvanZeggen | 12-06-17 | 12:13

kapotte_stofzuiger | 12-06-17 | 11:19
Dan ben ik voor de herinvoering van De Stelling van Amsterdam, met pijl en boog naar binnen gericht. Dat dan weer wel.

Dr. Blechtrummel | 12-06-17 | 12:12

Kom zeg, laat die Partij voor de Allochtonen voor zich zelf spreken, ik geloof niet in de fabeltjeskrant.

FreeVogelaar | 12-06-17 | 12:09

Over 10 jaar zijn wij, autochtone Nederlanders in de minderheid. Dat betekent: allemaal onder de knoet van de islam.
Mooi vooruitzicht hè?
Lupuslupus | 12-06-17 | 12:04
Yep, daarom is er nog weinig aan te doen. De nieuwe realiteit is wat we moeten bespreken. Niet de realiteit van 20 jaar gelden. In 2030/2040 is de Nederlander een minderheid. Success wanneer je dan nog in NL woont.
--
En Denk gaat groot worden, volgende verkiezingen zomaar een zetel of 10.
--
Soros en de EU hebben al gewonnen. We hebben zitten slapen.. Helaas NL is over, voorbij. Ga weg zolang het nog kan.

Mark_D_NL | 12-06-17 | 12:09

Die moslim en islam rotzooi komt me letterlijk m'n strot uit zo langzamerhand. Alles en iedereen opruimen en terug naar jullie respectievelijke zandbakken. Ga weer als vanouds kleedjes verkopen en laat ons met rust.

arc-en-ciel | 12-06-17 | 12:07

-weggejorist-

Zeddegeizot | 12-06-17 | 12:07

Ik doe ook mee aan de ramadan, net 3 kilo suiker naar binnen gewerkt. Voel me zo toppie, in balans en 1 met Mo... wow.

Mark_D_NL | 12-06-17 | 12:05

"daag hem vijf minuten later voor de grap uit om een dagje mee te vasten"
Krijg je dan ook 74 zweepslagen als je het niet kunt volhouden ?
Zit dat ook in de uitdaging ?

Wajehie | 12-06-17 | 12:04

En nog steeds worden de klinkklare leugens van het CBS geloofd dat er 'slechts' 1 miljoen moslims in ons land wonen. Nou ik heb nieuws: het zijn er al minimaal *drie* miljoen! Plus 1 miljoen meelopers maakt 4 miljoen lieden die ons tot op het bot haten.
Over 10 jaar zijn wij, autochtone Nederlanders in de minderheid. Dat betekent: allemaal onder de knoet van de islam.
Mooi vooruitzicht hè?

Lupuslupus | 12-06-17 | 12:04

Heb er weinig verstand van, maar volgens mij is het de bedoeling na zonsondergang vijgen en kamelenmelk te nuttigen.

DANNY3960 | 12-06-17 | 12:04

Wat zit er in die thee wat de het gezonde verstand zo kan aantasten.

Wajehie | 12-06-17 | 12:03

De Partij van de achterlijken serieus nemen doe ik allang niet meer. Alla, zand erover - geen thee.

Rest In Privacy | 12-06-17 | 12:03

-weggejorist-

Wajehie | 12-06-17 | 12:02

"daag hem vijf minuten later voor de grap uit om een dagje mee te vasten"
Over mijn lijk Fatima euh Münire.

plaszak | 12-06-17 | 12:02

"die ook een dagje hebben meegevast,"
Kan het nog dommer.
Die ramadan is meer dan een dagje; zweepslagen voor iemand die niet vast. Dat feestje is een straf;straks hier ook voor niet mohammedanen. Dankzij het diepe inzicht in de materie van dat soort gansjes die besturen.

Wajehie | 12-06-17 | 12:02

Allochtone policor zweefteef die luchtfietst. NEXT.

Reinaert | 12-06-17 | 12:02

Nederland is gelukkig meer dan alleen Amsterdam, iets wat alleen Amsterdammers en toeristen meestal niet inzien. Wanneer gaan we die paar Amsterdamse tuinbroeken die vinden dat ze de mening voor Nederland moeten vertolken eens links laten liggen? Elk luchtballonnetje krijgt gelijk een podium en dat zou niet zo moeten zijn.

Jestersblue | 12-06-17 | 12:02

En flikker op met je ramadan en iftar. Hoort hier niet. Period.

arc-en-ciel | 12-06-17 | 12:01

@Akiron | 12-06-17 | 11:41
Bij de balie van het UWV voelen ze zich in eerste instantie nederlander. Tot ze weer buiten staan.
sinar2 | 12-06-17 | 11:43
Ja, hun rechten als 'Nederlander' zijn de enige reden dat ze hier zijn.

Akiron | 12-06-17 | 12:00

Zat er ciaankali in die thee?

frank87 | 12-06-17 | 12:00

@duitse herder | 12-06-17 | 11:58
De moslim. Is er wat anders dan?

plaszak | 12-06-17 | 12:00

Een moslim die zichzelf Amsterdammer noemt. Ik ga even overgeven.

arc-en-ciel | 12-06-17 | 11:59

Het is nu al zover dat niet-moslims zich bezwaard voelen dat ze wel eten in het openbaar tijdens de Ramadan. De volgende stap is dat niet-moslims zich bezwaard voelen dat hun vrouwen en dochters geen hoofddoekje dragen. Beetje bij beetje. Stukje voor stukje. De in Amsterdam gehanteerde 'if you can't beat them, join them' mentaliteit verspreid zich over heel Nederland. Maakt u alvast een afspraak bij de poli om u alsnog te laten besnijden?

Justin Time | 12-06-17 | 11:59

"En misschien, gewoon, om niet te vergeten voor volgend jaar dat ook een slokje water niet is toegestaan tijdens het vasten. "
Volgend jaar, zal ik me speciaal voor jou moslima, me helemaal de tiefus zuipen, met BIER, recht voor die smerige bakkes (met snor) van je tijdens jouw vasten.
Val mij niet lastig met je stompzinnige religieuze gebruiken.

plaszak | 12-06-17 | 11:57

De stuiptrekkingen van een partij op het sterfbed. Time's up!

Masturwasbeert | 12-06-17 | 11:57

Als we na Rotterdam ook Amsterdam zouden weggeven aan de diversiteit wordt het zooitje alleen maar groter. Zelfs Umberto vertrekt dan en denkt Matthijs in Zuften een plezier te doen.
Waarop Matthijs weer vertrekt naar een andere 'betere' vooral blanke stad met de problemen in zijn kielzog en huilbuien in het verschiet want hij weet niet meer waar nu heen.
Een keer ergens gevestigd moet hij een column schrijven over de bekrompenheid van het platteland en dat ze daar zo plat praten en dat zwarte piet er nog steeds is.
Umberto heeft arme Dionne zwanger gemaakt en is weer op de rol gegaan zoals het de zwarte betaamt.
Nee. Een hek. Net als in Israël.
En voor Dionne: Ga Bij Die Gek Weg!!!

Oprisp | 12-06-17 | 11:55

*gaat weer aan het werk zodat belasting kan worden betaald voor verdere nivelering*
benjeallanggek | 12-06-17 | 11:51
Dat snap ik dus niet. Je weet dat je alleen nog maar nuttig bent als pin automaat voor de Islam en de EU. En toch ga je weer als slaaf aan de slag..
--
Ik niet snap.

Mark_D_NL | 12-06-17 | 11:53

Toch staan en zitten ze overal in parkeergarages overdag te vreten en te zuipen tijdens hun zo heilige ramadan.
de hypocriete eismohamedanen.
Vooral aan de hommelse weg tussen de twee moslimwinkels in de ondergrondse garage hoorde ik van de week.
is er al een site waar afvallige moslims kunnen worden geplaatst met foto .....
Lijkt me leuk , kunnen ze boos op elkaar zijn en onderling lekker matten.Er zijn vast nog meer van die plekken waar de stiekumers eten en drinken..

medelmo | 12-06-17 | 11:53

Amsterdam? Dat is toch het afvoerputje van Nederland waar ze zelf denken dat ze het centrum van het universum zijn? *gaat weer aan het werk zodat belasting kan worden betaald voor verdere nivelering*

benjeallanggek | 12-06-17 | 11:51

"ik ken Amsterdammers."
Ik niet.
En dat wou ik zo houden ook.
Ik kom uit Rotterdam.

plaszak | 12-06-17 | 11:49

Hoeveel heeft dat iftar vreetfestijn van de politie ons dit jaar weer gekost?
Mag dit ASAP stoppen AUB?
R van Perzie | 12-06-17 | 11:44

Dit doen ze toch ook elk jaar voor de dak en thuisloze met de kerst.

Kanernietmeertegen | 12-06-17 | 11:48

Tja, Amsterdam... Al lang een afgeschreven zaak. Een utopie voor hipsters en de kansarmen voor hun bestaansrecht.

SinEstilo | 12-06-17 | 11:47

grappig een beetje zelfde taktiek die isis gebruikt, jongens wij blazen mensen op doen jullie ook een dagje mee?

pantera | 12-06-17 | 11:47

Ik word van de manier waarop 'diversiteit' door Münire Manisa wordt uitgevent helemaal onpasselijk!
"Diverse stad
Later op de avond zei hoofdcommissaris Pieter-Jaap Aalbersberg dat we moeten accepteren dat Amsterdam een diverse stad is. Hij heeft groot gelijk. In deze stad is ongeveer 52 procent van de inwoners van een andere afkomst dan de Nederlandse. Diversiteit is hier geen discutabel gegeven meer, maar een feit.

En dat ik in bijna elk restaurant waar ik kom voor de iftar Nederlanders zie, die ook een dagje hebben meegevast, word ik gesterkt in mijn overtuiging dat Amsterdam daadwerkelijk zeer divers is. Geen stad als mijn stad Amsterdam. Ik maak kennis met een jongeman, daag hem vijf minuten later voor de grap uit om een dagje mee te vasten en hij gaat er meteen mee akkoord.

Gewoon, omdat het kan. Gewoon, om te weten wat die andere Amsterdammer nu meemaakt. En misschien, gewoon, om niet te vergeten voor volgend jaar dat ook een slokje water niet is toegestaan tijdens het vasten. "
Sterf met je multikul cultuurmarxisme! Aan islam apologeten heb ik daarnaast ook een tering hekel!
ps.
Zij noemt iedereen in de stad Amsterdammers, maar ik stel: de schapen van de vijfde colonne zijn geen Amsterdammers noch Nederlanders!

GeinPonempie | 12-06-17 | 11:45

Als we echt meer diversiteit wilden hebben zouden we misschien eens wat mensen van Tonga en Samoa moeten vragen hierheen te komen. Deze mensen zijn sterk onder vertegenwoordigt. Meer islam maakt ons niet diverser dan we nu al zijn. Diversiteit betekent dan ook dat Nederlanders hun identiteit moeten opgeven en moeten accepteren dat islam het nieuwe normaal is.

Foolonthehill | 12-06-17 | 11:45

Hoeveel heeft dat iftar vreetfestijn van de politie ons dit jaar weer gekost?
Mag dit ASAP stoppen AUB?

R van Perzie | 12-06-17 | 11:44

Wanhopige poging te doen alsof deze hele integratie poging ooit een kans van slagen heeft. Volstrekt niet.

lanexx | 12-06-17 | 11:43

kapotte_stofzuiger | 12-06-17 | 11:19
Doe die waterlinie eens verplaatsen naar de middellandse zee? Oh wacht... Frontex.

Is dit nog nieuws? | 12-06-17 | 11:43

@Akiron | 12-06-17 | 11:41
Bij de balie van het UWV voelen ze zich in eerste instantie nederlander. Tot ze weer buiten staan.

sinar2 | 12-06-17 | 11:43

Manisa (die alleen Amsterdammers kent):"Ik lig goed in de Turkse gemeenschap in Amsterdam" www.parool.nl...
CoffeePatch | 12-06-17 | 11:40
Oh, die Turkse gemeenschap die zich in de eerste plaats Turk voelt, daarna moslim en misschien ergens achteraan Nederlander? Hoe blind kan iemand zijn.

Akiron | 12-06-17 | 11:41

Ik denk dat Münire Manisa over een niet al te korte termijn zich aansluit bij DENK omdat Münire Manisa zich in de eerste plaats Turk vindt en in de 2e plaats Moslima.
http://www.muniremanisa.nl/hollanda-dergisi-munire-manisayi-aday-gosterdi/

Is dit nog nieuws? | 12-06-17 | 11:41

Kopjes thee een oplossing?
Hangt er van af wat je er in doet.

Nee, cynische grap.
Even serieus. Ik vind dat al die zichzelf zo serieus nemende moslims, gewoon eens wat vaker een biertje moeten drinken met blanke avondlanders.

Integratie mag best ook wel van twee kanten komen.

Rommelende Onderbuik | 12-06-17 | 11:40

integratie geslaagd zodra wij op het werk gewoon kunnen bbq-en zonder gezeik over halal-vreten.

klaaaaz | 12-06-17 | 11:39

Nog niet lang geleden was het vaste prik: 1x per week Amsterdam voor bezoek kinderen, uit eten, theater e.d.
Nu zijn de kinderen met partners Adam ontsnapt en ik ben dit jaar nog niet in Adam geweest: Zalig!

Musset | 12-06-17 | 11:39

Ik ken helaas Amsterdammers...

De_Beste_Stuurlui | 12-06-17 | 11:38

Het wordt inderdaad hoog tijd dat de laatste handvol autochtone Amsterdammers zich aanpassen aan de rest van de hoofdstedelijke bevolking.

Steinway | 12-06-17 | 11:38

Integratie? Gaan ze dan ook frikadellen eten als de ramadan is afgelopen? Amsterdam niet mijn stad.

Chiel79 | 12-06-17 | 11:37

Dat achterlijke wegkijken voor die stupide religie: ik word er werkelijk kots- en kots misselijk van. En kwaad. En het houdt maar niet op. Dit is de ware 5e kolonne en zij zullen ons land ten gronde richten. We zijn reddeloos verloren, I swear.

God Zelf | 12-06-17 | 11:37

Ze is zelf moslima dus in haar ogen is het logisch dat ze eist dat iedereen zich aan de wetten van de islam houd.
En dat ze daarbij de waarheid geweld aandoet is normaal in die kringen.

sinar2 | 12-06-17 | 11:34

In plaats van dat ze voorstelt om er een waarschuwing op te plakken: "Kan u en de gezondheid van de mensen in uw omgeving ernstige schade toebrengen".

Watching the Wheels | 12-06-17 | 11:34

Heel hard met hoofd op bureau bonken doet.

Henri-Bardouin | 12-06-17 | 11:33

Zo daagd ik ooit een moslim uit, sla anders eens een dagje over..

netniet | 12-06-17 | 11:32

Overigens zou ik haar na de ramadan gewoon doen.

aardappelninja | 12-06-17 | 11:31

Een kopje thee helpt dan weer niet tegen acute hersentyfus des doods, begrijp ik uit de vegetatieve staat waarin mevrouw Manisa onverklaarbare woordenbrij uitbraakt.

Kapitein Stijlvol | 12-06-17 | 11:31

in een land waar ratio en reden de boventoon hebben zouden ze deze dame platspuiten en opbergen.
dom,achterlijk,gestoord en "niet van deze wereld" zouden we zeggen.
hoe kun je zinnig praten over achterlijkheid?
door eerst te zeggen dat ze achterlijk zijn!

pejoar | 12-06-17 | 11:31

komt niet meer goed

checkmate123 | 12-06-17 | 11:29

Münire van de Turkish Dutch Council ziet alleen amsterdammers. Ok.

aardappelninja | 12-06-17 | 11:29

Tot nu toe gaat het altijd fout in een stukje van een moslim of moslima. Lees-lees, redelijk-redelijk en dan komt er altijd een zin met zoiets als 'ik moest Nederland opbouwen met 80-urige werkweken' of 'ik kan niet zonder Nederland en Nederland kan niet zonder mij'.
Ik krijg tot nu toe altijd een minikater van de schrijvende mohammedaan(-se).

Poesmobiel | 12-06-17 | 11:29

Wanneer geven jullie het nu eens op en accepteren jullie dat Nederland niet meer van de blanke autochtoon is?

James Lastig | 12-06-17 | 11:29

Ze schrijft:

"Dus nee, ik ken geen moslimkinderen in deze stad. Ik ken geen Surinamers. Ik ken geen Nederlanders. Ik ken Amsterdammers.

Maar ook:

En dat ik in bijna elk restaurant waar ik kom voor de iftar Nederlanders zie, die ook een dagje hebben meegevast, word ik gesterkt in mijn overtuiging dat Amsterdam daadwerkelijk zeer divers is.

Ja, wat is het nou??????

Alleen Amsterdammers, of toch een mengelmoes van culturen????

Taxi!! | 12-06-17 | 11:28

De voortdurende (terechte kritiek) op islamisten en criminele lieden uit landen van Moslim origine neemt een beetje de focus weg van groei en kritiek op onze eigen waarden.

Einde van de Domheid | 12-06-17 | 11:27

Gezien de verkiezingsuitslag is een groot deel van Nederland het hier nog mee eens ook...

prov1nciaal | 12-06-17 | 11:27

In Marokko krijg je een gevangenisstraf van 6 maanden als je in het openbaar eet tijdens ramadan. Een dappere Marokkaan legt uit waarom de PvdA dit ook wil:

"Ik realiseerde me dat we van oorsprong geen moslims zijn. Ooit waren we joden, christenen, maar geen moslims. Nu moeten we allemaal moslim zijn. De islam is geen geloof, het is een ideologie die wordt gebruikt om macht te behouden. Religie is een van de fundamenten van de staat. Als dat wegvalt, dan valt ook de macht weg. Het is angst. Onze koning, Mohamed VI, is de baas van de gelovigen. Niet vasten is niet geloven en niet geloven is niet gehoorzamen aan de koning."
www.trouw.nl/home/wie-tijdens-ramadan...

tipo | 12-06-17 | 11:26

Overdag een kopje thee tijdens de ramadan een goed idee? Is er nog geen opstand tegen deze bestuurder met typisch NL naam?

h3* | 12-06-17 | 11:25

De pvda was toch opgeheven? Met 8 zetels: hoeveel burgemeesters is dat? En van welke middelgrote steden? Ik ken een paar partijen die meer aanspraak kunnen maken op de burgemeestersplaats van Amsterdam dan de pvda....

TheseDays00 | 12-06-17 | 11:25

@kapotte_stofzuiger Ze mogen niet zwemmen, wegens risico op slokje water.

KenJijDeSwaffelman | 12-06-17 | 11:23

Daag mij maar uit, lukt je niet in 5 jaar. Never dat ik met een religie mee doe aan rare gebruiken. Ik geloof nl. niet: STOP met dat in mijn gezicht smeren van religies en priviliges voor religies.

TheseDays00 | 12-06-17 | 11:23

"ik ken geen moslimkinderen in deze stad. Ik ken geen Surinamers. Ik ken geen Nederlanders. Ik ken Amsterdammers."

En dat is natuurlijk niet strijdig met:

"word ik gesterkt in mijn overtuiging dat Amsterdam daadwerkelijk zeer divers is"

Tja, welke van de twee is het nu? Zijn we homogeen of divers? Het kan niet allebei tegelijk!

Angel_eyes | 12-06-17 | 11:22

Ik ken helemaal niemand die "een dagje meevast", ook nooit van gehoord. Zuigt ze dat uit haar duim, of is dat een Amsterdams hipster dingetje?

KenJijDeSwaffelman | 12-06-17 | 11:22

Ze heeft het eerst over dat iedereen Amsterdammers zijn, en vervolgens maakt ze zelf onderscheid tussen moslims en Nederlanders. Ook vindt ze het natuurlijk fantastisch als Nederlands meedoen met de islam, maar doet ze zelf ook mee aan tradities van andere geloven? I guess not. Eenrichtingsverkeer as usual.

martymcfly | 12-06-17 | 11:22

Lachen. Je eigen problemen & religieuze gewoontes aan anderen opleggen. In het MO zou geen enkel moslim dit aan je vragen. Nooit.

Stortkoker | 12-06-17 | 11:21

Nee, geen thee. Koffie. Lekkere koffie.
Niets toegeven, niets ramadan, niets onderwerping.

ristretto | 12-06-17 | 11:20

Dus straks hebben alle Amsterdammers een te lage bloedsuiker?
Doe eens. Kan niet wachten.

ZureJoop | 12-06-17 | 11:20

-weggejorist-

Red Pill | 12-06-17 | 11:20

Heerlijk dit. Het echte genieten begint nu. Alles waarvoor gewaarschuwd is gaat de goed mensch meemaken. En naar ik mag hopen gaan ze er heel erg van 'genieten".
--
Ik ben uit de gevarenzone, dus kom op met die geit Moslims. Nederland is jullie land, pak het!

Mark_D_NL | 12-06-17 | 11:19

Nu gun ik Randstedelijke reaguurders het allerbeste, maar is de Hollandse Waterlinie niet een uitstekende grens tussen rimboe en het beschaafde achterland?
We weten dat de meeste Ramadammers slecht kunnen zwemmen.

kapotte_stofzuiger | 12-06-17 | 11:19

Die kopjes thee zijn juist de reden dat het met de islam volledig uit de klauwen loopt en hele stadswijken de facto de sharia al hebben ingevoerd. Ga jij maar eens met een broodje ham deze dagen op straat door 020-Gaza lopen.

sinar2 | 12-06-17 | 11:18

Er wordt helemaal niet gevast in de ramadan. ZE hebben alleen maar hun ritme omgedraaid. Wat echt achterlijk is aan de Islam, is het Halal eten: deze dieren zijn op misdadige wijze geslacht, nl onverdoofd de keel afgesneden. Als dat met mensen gebeurt noemen we dat terrorisme.

Poes Fiep | 12-06-17 | 11:18

Duh! Alles is toch altijd onze schuld?

OpperGek | 12-06-17 | 11:16

In het Engelse was men ook toegeeflijk. Shariarechtbanken, religieuze symbolen bij de politie, etc. Look what it brought them so far.

Marcello Christiani | 12-06-17 | 11:15

Socialisme 2.0: Alle lontjes even kort.

Godsammekraken | 12-06-17 | 11:13

Kopjes thee mag ook niet tijdens Ramadan.

keestelpro | 12-06-17 | 11:13

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl