Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Gezocht. 8 Groningse kopschopperts en 1 heldinchick

Verdomme jongens. Doe het nou niet. Acht minderwaardige capuchontypes dachten dat het wel okee was om met de hele roedel op één weerloos slachtoffer in te trappen. Nu is men op zoek naar de heldhaftige mw. die tussenbeide kwam om het slachtoffer van de tuighyena's te redden. “Ik hoop dat er mensen zijn die deze jongens kennen. Gisternacht in Groningen (stad) op de kruising bij Bakker Bart voor de winkel Nikki, is een vriend van mij in elkaar geslagen door een groep van acht jongens. Ook is er een meisje die hem er tussen weghaalt. Ook willen we graag haar vinden! Want ze is de enige die hem heeft geholpen. Mensen die iets hebben gezien laat het weten!” Mocht u het weten gelieve dan naar de vrienden van Sikkom te surfen. Verder zijn we het helemaal eens met de Grunningers: "Oprotten uit onze Stad. Met pek en veren." Nederland Tuigvrij!

Reaguursels

Inloggen

Vreselijke mensen, bah!

Go_Vegan2.0 | 12-06-17 | 18:18

Beetje vertrouwen in de politie. Zo'n 14% van alle misdrijven wordt opgelost, van de happy few die tenminste nog bereid is om aangifte te doen. Dus dat moet goed komen, toch? Moeaaai.

Schweinchen Dick | 12-06-17 | 16:18

-weggejorist-

namensmijnhond | 12-06-17 | 11:46

Helaas grijpt de Nederlander niet in en laat het gebeuren. Net zoals bij het stemmen en de gevolgen hiervan (D66 en GL)... we laten het gebeuren en zien lijdzaam toe.

Troyan horse | 12-06-17 | 11:40

-weggejorist-

Hdw | 12-06-17 | 11:22

@DANNY 01:52
Uiteindelijk iets te veel geborreld of wah?

D-Fens_1963 | 12-06-17 | 11:13

Lekker met z'n achten kopschoppen.. Like a Prophet.

KenJijDeSwaffelman | 12-06-17 | 11:01

Tip: zie je zoiets gebeuren? Pak eerst de grootste (leider) van de groep hyena's. Meestal druipt de rest dan af.

Eshek | 12-06-17 | 10:59

@kindapaas | 12-06-17 | 05:37
?! Geenstijl is niet van de onfhankelijke statistiek of heb ik teveel spelfouten gemaakt

kindapaas | 12-06-17 | 10:10

Samenstelling gemeenteraad Groningen
D66 9 zetels, SP 6, PvdA 6, Groen Links 4, dat zijn 25 zetels van de 39 die aan links zijn toebedeeld. Need I say more??? Kies links dan krijg je gegarandeerd ellende. Zeik daar dan niet over.

langzullenweleven | 12-06-17 | 10:04

Hoop dan maar weer, dat het in ieder geval een links slachtoffer is. Opdat er toch nog iets positiefs te melden valt.

Rest In Privacy | 12-06-17 | 09:26

-weggejorist-

Ko Ranzig | 12-06-17 | 09:24

kom hoe heet ie | 11-06-17 | 23:21
U heeft wel eens een neo-nazi geschopt......
Context graag, want als u een AFA-adept bent, vertrouw ik u voor geen meter.

Roadblock | 12-06-17 | 09:24

bisbisbis | 12-06-17 | 09:09
https://nl.wikipedia.org/wiki/Grondrechten#Het_gelijkheidsbeginsel_.28artikel_1.29
Alle mensen zijn gelijk (schijnt het), sommige meer dan anderen, maar dat gaat em dus nooit worden in NL.
Kijk naar bijvoorbeeld vrijheid van godsdienst: De vrijheid om je gelooof aan anderen op te dringen in plaats van mensen te beschermen tegen de godsdienstvrijheid van anderen. Net zoals wat u aangeeft dat elk persoon die hier de grens overkomt ook meteen "recht heeft" op een woning, uitkering etc etc etc...
http://www.nu.nl/139572/video/duizenden-oekrainers-vieren-afschaffen-visumplicht-eu.html
Hoe topasselijk.

Is dit nog nieuws? | 12-06-17 | 09:22

Met deze geweldige 360p resolutie zijn de laffe daders zo geïdentificeerd!

Is dit nog nieuws? | 12-06-17 | 09:17

Wedstrijdkrokodil | 11-06-17 | 22:16
Ik zie je al helemaal gaan met je jachtgeweer of je uzi.
Ik lees de krantenkoppen al:"Ultra rechtse geenstijl reaguurder schiet tieners dood".
En daarna x-jaar brommen midden tussen je target-groep.
Weet je eigenlijk wel hoe het is om op iemand te schieten?

Roadblock | 12-06-17 | 09:17

-weggejorist-

fikkieblijf! | 12-06-17 | 09:16

De politie is gewoon bezig haar eigen straatje schoon te vegen met betrekking tot haar eigen halfbakken optreden.
-
En dat er plotseling een gietijzeren putdeksel op voorlichting valt en er met twee maten gemeten wordt op het moment dat een DADER (want: dat is deze figuur) wel eens 'Mohammed'of 'Rachid' zou kunnen heten is p r e c i e s even rolonderschrijvend en discriminerend als 'minder, minder, minder'.
-
Ik blijf er bij: er zijn twee parallelle rechtssystemen in dit land: één voor de hardwerkende, aangepaste, op tijd uit z'n bed komende belasting- heffing- en accijnzenbetaler - en één voor het volk dat hier gekomen is (en: in de gelegenheid worst gesteld) om die belastingen, heffingen en accijnzen op te souperen.
-

bisbisbis | 12-06-17 | 09:09

Nogmaals, het is geen overbodige luxe om je als vrouw degelijk te bewapenen. Dat je geen wapens bij je mag hebben maakt geen indruk op mij op het moment dat ik aangerand/verkracht word door een Afrikaanse gelukzoeker.

Accident_Prone | 12-06-17 | 08:54

Accident_Prone | 11-06-17 | 23:46
Als je toch de keuze had, zou het dan misschien niet beter zijn om een man die taak te geven, ipv een punnik doos. Sta je dan met je gezeik over veiligheid.
Geen hond die dat gezanik waardeert.
Ongeblustekalk | 11-06-17 | 23:58

Een man? Een punnik doos?
Waar heb jij het over? Vergeet gezanik, klets niet zo uit je nek!

Accident_Prone | 12-06-17 | 08:50

Groningen, een van de steden met de grootste cameradichtheid ...

*Mompelt hier iets over schijnveiligheid

mozaard | 12-06-17 | 08:37

En als het andersom was geweest --tig Nederlanders tegen een enkele naffer-- dan was vanavond al de eerste stille gepland en waren er extra uitzendingen gepland van DWDD en Pauw om de boel eens goed te duiden.

Johnny_Longbone | 12-06-17 | 08:35

En ze staan weer op de uitkijk ook he. Die volgevreten vette lieden met opgeschoren haar. Waar is ons land?

dr. Paul | 12-06-17 | 08:35

Macron, Merkel, Juncker, Schulz, Jesse enz
willen graag nog meer van die hersenchirurgen binnen komen.

Kom maar , wij zijn er dom genoeg voor!

joppo0 | 12-06-17 | 08:18

-weggejorist-

MickeyGouda | 12-06-17 | 08:16

Het kopschoppen is vaak al voldoende om te zien het naffers zijn.

Wajehie | 12-06-17 | 08:12

J

Wajehie | 12-06-17 | 08:11

Ik neem aan omdat het naffers zijn, dat dit nooit op Opsporing Verzocht komt (te stigmatiserend voor deze groep van slachtoffers enzo).

Johnny_Longbone | 12-06-17 | 08:06

"De overheid rent weg van het probleem. "
Het probleem is dat de bijna al onze overheden dit spul blijft importeren onder de noemer van 'redden'.

Wajehie | 12-06-17 | 08:02

En weer laten deze islam-testosteronbommetjes zien dat ze ons haten.
Rutte, importeer aub meer; meer ; meer.

Wajehie | 12-06-17 | 08:01

Zie ik daar nu die politieauto vluchten? Dat is het grootste probleem in ons land. De overheid rent weg van het probleem. Deze islam-testosteronbommetjes moeten met kop en kont het land uit worden geflikkerd en niemand die dat durft. Daar gaat het fout.

kommabijmebinnen | 12-06-17 | 07:48

-weggejorist-

NatteDraak | 12-06-17 | 07:46

Oprotten uit ons LAND.

Wajehie | 12-06-17 | 07:45

@LuckyGirl | 12-06-17 | 00:37
Emoji's weggejorist?
Nee toch?
*onschuldig kijkt en deuntje fluit*

necrosis | 12-06-17 | 06:29

Wat moeite met die superhelden reaguursels. Als ik (blanke man, geen wapen, geen kickboxskills) daar langs had gelopen, was ik ook volledig kansloos geweest. Ik hou geen 8 opgefokte mocro's tegen die aantonen bereid te zijn weerloze mensen te kopschoppen. Mocro en feedback/kritiek is sowieso een ongelukkige combi.
Mooi dat het die vrouw lukt, vrees vooral omdat ze vrouw was en daardoor wellicht minder risico liep.
.
Groot probleem blijft uiteraard de hilarische fopstraffen die op groepsgewijs kopschoppen staan. Om te janken.

de Voorzittert | 12-06-17 | 05:46

-weggejorist-

kindapaas | 12-06-17 | 05:37

Kijk naar de handgebaren van sommigen. Herkenbaar, doen dat soort tuig allemaal hetzelfde. Idem met de laffe capuchon.

Rest In Privacy | 12-06-17 | 02:14

uh? liefst zoveel mogelijk ja.

DANNY3960 | 12-06-17 | 01:52

-weggejorist-

DANNY3960 | 12-06-17 | 01:51

D-Fens_1963 | 12-06-17 | 01:23

Wassen......

DANNY3960 | 12-06-17 | 01:50

-weggejorist-

DANNY3960 | 12-06-17 | 01:50

@DANNY 01:06
60- en dan lekker in spanje, borrelend met poolse vrienden.....
Dan heeft U het beter vóór elkaar dan menigeen hier tussen de panelen.
Mits U geen bouwvakker bent, of internationaal chauffeur natuurlijk.
Ik zou zeggen :"na zdrowie" dan, en voor straks:"buenas noches ".

D-Fens_1963 | 12-06-17 | 01:23

Parsons | 11-06-17 | 23:21
Goeie link, als je naar beneden scrolt, top 20 free expresson index.
Komt Nederland niet in voor.

de honden blaffen... | 12-06-17 | 01:17

Zaterdagnacht. Tja. Normale mensen mijden dan de Stad, althans het centrum. Dan is het een broeinest van boerenjeugd uit de provincie, leipe mocroshit uit Lewenborg en Paddepoel, tokkiejeugd uit de Oosterparkwijk en Beijum en Hanzehogeschooljugend die donderdag niet uitgaan omdat ze vrijdagochtend naar school moeten. Dat is al meer dan 40 jaar lang het patroon en dus vragen om problemen. Als er iets gebeurt in Grunn, dan is het op een zaterdagavond. De rest van de week is er zelden tot nooit iets aan de hand, maar op zaterdag is het altijd wel een keer hommeles in het centrum. Als je dan al uit gaat, is het raadzaam om het buiten de diepenring te zoeken.

Stormageddon | 12-06-17 | 01:12

Ik duik ook op mijn tampatje. Straks de dagwacht,
Truste allen.

Graaf van Egmont | 12-06-17 | 01:07

D-Fens_1963 | 12-06-17 | 01:04

Nog net 60-

DANNY3960 | 12-06-17 | 01:06

DANNY3960 | 12-06-17 | 01:01
Nee. En ik ga naar bed. Daahaag menzen

Nacho_Vidal | 12-06-17 | 01:04

@DANNY 00:52
Goedemorgen zeg, ook 60+?

D-Fens_1963 | 12-06-17 | 01:04

Oprisp | 12-06-17 | 00:59
voorlopig nog niet jarig.

Graaf van Egmont | 12-06-17 | 01:04

Nacho_Vidal | 12-06-17 | 00:57

Ik ga daar niet meer vegen in ieder geval.

DANNY3960 | 12-06-17 | 01:01

Nelis SplitBloes | 12-06-17 | 00:55
Ik was er destijds bij. Zag er goed uit, maar die gasten konden rennen zeg ik je. Wat velen niet weten is dat daarna de marinemensen van de Kazerne Amsterdam last kregen van diezelfde schoffies die probeerde verhaal te halen op Amsterdam CS (mariniers die terug moesten naar Den Helder elke dag.)Die zijn ook nog aangepakt die week op de Haarlemmerdijk.

Graaf van Egmont | 12-06-17 | 01:01

Nelis SplitBloes | 12-06-17 | 00:55

Welkom...... zie.... DANNY3960 | 12-06-17 | 00:34

DANNY3960 | 12-06-17 | 01:00

*bukkake specialist is*
Graaf van Egmont | 12-06-17 | 00:34

Komende week jarig he?
(soixante neuffer doar bij je Framboos met de gedachten bij Japanse chaperonnes)

Oprisp | 12-06-17 | 00:59

In 1970 veegden de mariniers op eigen initiatief de Dam in Amsterdam schoon, en dat slechts om een horde suffe damslapers te verwijderen.
Het tuiggehalte van de raddraaiers is tegenwoordig vele malen groter dan dat van die damslapers dus is mijn vraag: waar blijven toch die mariniers (al dan niet op eigen initiatief)?
Inderdaad, een stomme vraag, zeker met die gedegenereerde watjesmentaliteit van heden ten dage.
Nelis SplitBloes | 12-06-17 | 00:55

Ja dat weten we nu wel. Bovendien genieten die mariniers van toen al 25 jaar van hun pensioen.

Kom eens met wat nieuws ouwe lampiononsteker

Nacho_Vidal | 12-06-17 | 00:57

In 1970 veegden de mariniers op eigen initiatief de Dam in Amsterdam schoon, en dat slechts om een horde suffe damslapers te verwijderen.
Het tuiggehalte van de raddraaiers is tegenwoordig vele malen groter dan dat van die damslapers dus is mijn vraag: waar blijven toch die mariniers (al dan niet op eigen initiatief)?
Inderdaad, een stomme vraag, zeker met die gedegenereerde watjesmentaliteit van heden ten dage.

Nelis SplitBloes | 12-06-17 | 00:55

Ongeblustekalk | 12-06-17 | 00:47
Gewoon negeren. We horen wel wanneer jij voor het veerst gekopschopt wordt en dan gaan we je uitlachen. Allemaal.

Graaf van Egmont | 12-06-17 | 00:53

Ongeblustekalk | 12-06-17 | 00:47

En dat zegt iemand die zich ongebluste kalk noemt....

MonakaVSBeerus | 12-06-17 | 00:50

Nacho_Vidal | 12-06-17 | 00:46
Te braaf. Toch meer een troubadour met een luit en een trommelaar.

Graaf van Egmont | 12-06-17 | 00:50

Gaat het nog een beetje hier mensen, of raken we helemaal de kluts kwijt in de bovenkamer.
Manmanman, ga slapen en morgen weer vroeg op, met dat gezanik over messen en sleutels.

Ongeblustekalk | 12-06-17 | 00:47

MonakaVSBeerus | 12-06-17 | 00:43
Dat is waar. Het is waar je voor kiest. Ik houd van mensen die alles van tevoren goed bedenken, voordat ze zich de straat op wagen.

Graaf van Egmont | 12-06-17 | 00:45

Graaf van Egmont | 12-06-17 | 00:39

Maar je hebt in elk geval geen verboden wapenbezit aan je broek.

MonakaVSBeerus | 12-06-17 | 00:43

LuckyGirl | 12-06-17 | 00:39
Muziek alleen is al prima. Als het maar rock en heavy metal is.

Graaf van Egmont | 12-06-17 | 00:42

deus u vult | 12-06-17 | 00:35
Dus.... wat maakte jou dan zo pissig? Kun je het alledaagse leven niet meer aan?

Graaf van Egmont | 12-06-17 | 00:41

Graaf van Egmont | 12-06-17 | 00:34:
Seks, geweld, nou alleen nog drugs en muziek!

LuckyGirl | 12-06-17 | 00:39

MonakaVSBeerus | 12-06-17 | 00:36
Datzelfde geldt voor messen. Staan veel regels en maten van messen in de wet die niet mogen, maar laat ik die nou net niet hebben.
Bovendien zegt de rechter achteraf of die ketting weliswaar handig was, maar disproportioneel gebruikt was of niet.

Graaf van Egmont | 12-06-17 | 00:39

Nacho_Vidal | 12-06-17 | 00:31
Probeer eens een sleutel 32. Ligt lekker in de hand en komt erg hard aan. Mits goed geplaatst.
Graaf van Egmont | 12-06-17 | 00:36

Of gewoon schouders ophalen en doorijden

Nacho_Vidal | 12-06-17 | 00:38

Nacho_Vidal | 12-06-17 | 00:31:
Kijk uit, een emoji wil nog wel eens weggejorist worden.

LuckyGirl | 12-06-17 | 00:37

-weggejorist-

Graaf van Egmont | 12-06-17 | 00:36

-weggejorist-

MonakaVSBeerus | 12-06-17 | 00:36

@Graaf van Egmond 0:12
Excuses, het is niet mijn bedoeling mensen te imiteren, zeker necro niet, die hier hier een heel behoorlijk status heeft (en terecht). Ik was een beetje pissig, vandaar mijn tegel...

deus u vult | 12-06-17 | 00:35

Verrek, dit is ook weer een onwelwording.

Lentehaas | 12-06-17 | 00:35

MonakaVSBeerus | 12-06-17 | 00:31
Een bukkake kan adembenemend zijn als je er naar zit te kijken, maar het beneemt iemand niet de adem. Ook traant het niet in de ogen.
*bukkake specialist is*

Graaf van Egmont | 12-06-17 | 00:34

MonakaVSBeerus | 12-06-17 | 00:31
Jeetje, je bent wel scherp Vanavond

@graaf
Zou zo maar kunnen. Is lang geleden. Maar die gast spoorde niet,
Sowieso

Nacho_Vidal | 12-06-17 | 00:34

ghe volgens mij zitten hier wat 50+ te reaguren momenteel.

DANNY3960 | 12-06-17 | 00:34

Mogen de groen links bakfietsmoeders een heel lang leven hebben. Dan kunnen zij zien wat ze hebben aangericht als hun groen slinkse kroost hoofdoekjes mag(lees: moet) dragen en gekopschopt wordt.

zeertegendradig | 12-06-17 | 00:33

Nacho_Vidal | 12-06-17 | 00:30
CS gas dus. Was hij op een tripje naar de Oosterburen geweest soms?

Graaf van Egmont | 12-06-17 | 00:32

-weggejorist-

MonakaVSBeerus | 12-06-17 | 00:31

-weggejorist-

Nacho_Vidal | 12-06-17 | 00:31

MonakaVSBeerus | 12-06-17 | 00:25
Ik heb niet eens een fiets, laat staan een luchtpomp met verloopnippel. Dus ik houd het bij dingen die zich al eeuwenlang bewezen hebben.

Graaf van Egmont | 12-06-17 | 00:30

@MonakaVSBeerus | 12-06-17 | 00:25
Als er stront aan de knikker is lijkt mij WC-papier een betere oplossing. Een pompje lijkt mij apart.

AntiSoof | 12-06-17 | 00:30

Graaf van Egmont | 12-06-17 | 00:28
Nee was een kamergenoot. Deed mijn deur open en die spoot het in mijn bek.

Mafketel.

Maargoed.

Nacho_Vidal | 12-06-17 | 00:30

Nacho_Vidal | 12-06-17 | 00:25
Pepperspray slaat alleen op de ogen. Je hebt dus ander spul gehad. Maar toch niet van een wout of wa? Of het moet nog zijn geweest in de tijd van het CS traangas. Dat was erg ja.

Graaf van Egmont | 12-06-17 | 00:28

MonakaVSBeerus | 12-06-17 | 00:25
Kijk, daar ga je al. Agressieveling. En dan maak je je druk om een Opinelletje.

Sjies.

Nacho_Vidal | 12-06-17 | 00:27

Nacho_Vidal | 12-06-17 | 00:17

Hobbymes is dan moeilijk als wapen te bewijzen...... zat toevallig nog in mn jaszak ...... moest even een kabeltje strippen.

DANNY3960 | 12-06-17 | 00:26

-weggejorist-

MonakaVSBeerus | 12-06-17 | 00:25

Graaf van Egmont | 12-06-17 | 00:22
Heb een keer pepperspray in mijn muil gehad. Dat was naar zeg, jezus.

Of het was dat andere spul. Waar je niet van kan ademen.

Nacho_Vidal | 12-06-17 | 00:25

Nacho_Vidal | 12-06-17 | 00:18
Ik placht dat in mijn leven beroepsmatig te doen. Had je niks te willen. Je moest ingrijpen. Nog nooit een schrammetje opgelopen en nog nooit de wapenstok gebruikt. Later ook nooit de pepperspray. Zolang ik handen had, kon ik het wel oplossen.

Graaf van Egmont | 12-06-17 | 00:22

MonakaVSBeerus | 12-06-17 | 00:1
Kom je ook uit Den Haag? Leuk!

Ach weet je. Overal heb je wat. Ik ben helemaal geen 'hondenliefhebber' maar deze hond kreeg ik ergens gratis bij. En dan ga je toch houden van zo'n kutding.

Overigens prima wonen hier hoor in de buurt. Ben gek op Den Haag. En bier vanavond hatsee

Nacho_Vidal | 12-06-17 | 00:22

Ik zal mezelf dan nog maar eens herhalen...... wetende dat er in mijn woonplaats Guardia Civil rondjes maakt die in no time aanwezig zijn bij onrust maakt het ook makkelijker.

DANNY3960 | 12-06-17 | 00:20

LuckyGirl | 12-06-17 | 00:06
Hoezo kan jij je verplaatsen hoe een vrouw denkt?

Ongeblustekalk | 12-06-17 | 00:20

Nacho_Vidal | 12-06-17 | 00:13

Gefeliciteerd dan maar met die teringhonden. Ik ben nog ouderwetse Moerwijker en heb niet te klagen over teringhonden.

MonakaVSBeerus | 12-06-17 | 00:19

deus u vult | 12-06-17 | 00:12
Neem je rol over van necrosis? Heeft hij daar toestemming voor gegeven?

Graaf van Egmont | 12-06-17 | 00:19

Nacho_Vidal | 12-06-17 | 00:12
Je hebt gelijk. Ik ben ook een redelijk mens en zoek niks op. Maar als iemand het wil hebben, kan hij het krijgen.
Ikzelf kan niet voorspellen wanneer zo'n rifaap of baardmans gaat besluiten dat hij 72 maagden wil. Dan is het beter dat je iets hebt, waarmee je zijn reis in gang kunt zetten.
Graaf van Egmont | 12-06-17 | 00:16

Helemaal eens. Ik ben niet zoals de meeste reaguurders hier. Toetsenbord en held zijn.

Meerdere malen ingegrepen. Meerdere malen vechtpartij.

Lekker man. Erop.

Nacho_Vidal | 12-06-17 | 00:18

DANNY3960 | 12-06-17 | 00:15
Met een Stanleymes ga je zelfs door bot heen.
Levensgevaarlijk.

Ooit een collega gehad die bedreigd was ermee. Ik zei toen; stel je niet aan.

Wist toen niet dat je ermee door ribben heen kon snijden

Nacho_Vidal | 12-06-17 | 00:17

Nacho_Vidal | 12-06-17 | 00:12
Je hebt gelijk. Ik ben ook een redelijk mens en zoek niks op. Maar als iemand het wil hebben, kan hij het krijgen.
Ikzelf kan niet voorspellen wanneer zo'n rifaap of baardmans gaat besluiten dat hij 72 maagden wil. Dan is het beter dat je iets hebt, waarmee je zijn reis in gang kunt zetten.

Graaf van Egmont | 12-06-17 | 00:16

MonakaVSBeerus | 12-06-17 | 00:02

Een baseball bat mag niet later bleek ook dat zelfs een biljartkeu niet mag....... een mesje om een touwtje te snijden is dan weer ok........ ik ben niet gay maar liep wel met busje haarlak rond. Een hobby/ breekmes doet ook wonderen.

DANNY3960 | 12-06-17 | 00:15

MonakaVSBeerus | 12-06-17 | 00:12
Nou sorry hoor! Werk ik ook hard voor.

Maar overal lopen van die teringhonden hier.

Nacho_Vidal | 12-06-17 | 00:13

Vroeger mocht je hier nog mensen een nekschot geven, volgens mij mag dat niet meer wordt je dan gejorisd..., ik zie wel een paar kandidaten.....

deus u vult | 12-06-17 | 00:12

Graaf van Egmont | 12-06-17 | 00:10
Bovendien in Frankrijk. Waar het mes vandaan komt loopt iedereen er mee.

Ik vind dat altijd zo'n onzin.

Als mensen ervoor kiezen om te gaan kutten met je dan kunnen ze het toch krijgen?

Nacho_Vidal | 12-06-17 | 00:12

Nacho_Vidal | 12-06-17 | 00:07

Dude je woont in het mooie Bohemen. Snap niet waar jij je druk om maak.

MonakaVSBeerus | 12-06-17 | 00:12

MonakaVSBeerus | 12-06-17 | 00:02
Watje. Ben jij een vrouw of zo? We hebben het hier over een kwalitatief goed en zeer scherp mes. Voor vele doeleinden te gebruiken. Je kunt er zelfs mee fileren. Er wordt dus niet geadviseerd om iemand te steken.
Zelf zou ik niet graag steken met een Opinel. Ikzelf heb dan ook een heel ander mes. Om touwtjes, brood en worst te snijden, zoals dat in mijn woonland gebruikelijk is.

Graaf van Egmont | 12-06-17 | 00:10

@Allen...... eigenijk moeten we deze discussie niet voeren maar ingrijpen ........ dixit poolse familie waar ik momenteel zit te borrelen.

DANNY3960 | 12-06-17 | 00:09

MonakaVSBeerus | 12-06-17 | 00:07
Pómper, peer op zijn muil.

Nacho_Vidal | 12-06-17 | 00:08

Graaf van Egmont | 12-06-17 | 00:05
Den Haag, Vruchâhbûûrt

Nacho_Vidal | 12-06-17 | 00:07

@MonakaVSBeerus | 12-06-17 | 00:02 Wou je anders bij de leeuwen de nagels afknippen? Lachende hyena's.

knutsel | 12-06-17 | 00:07

-weggejorist-

MonakaVSBeerus | 12-06-17 | 00:07

@Monica
Het is ook mijn straat, mijn buurt.

Die gasten kiezen er toch zelf voor om met mij (ons) te ouwehoeren?

Nou, lopen ze nét even tegen de verkeerde aan.

Nacho_Vidal | 12-06-17 | 00:06

Ongeblustekalk | 11-06-17 | 23:58:
Je bedoelt dat ze de rest van haar leven alleen nog samen met een man over straat moet gaan?
Klinkt nogal eeeh... Arabisch namelijk.

LuckyGirl | 12-06-17 | 00:06

Nacho_Vidal | 12-06-17 | 00:01
Als je een hond steekt is dat vernieling van eigendom. Maar je kunt ook altijd zeggen dat hij je aanviel.
In wat voor buurt woon jij eigenlijk?

Graaf van Egmont | 12-06-17 | 00:05

Ik zie geen ruk

Bastie | 12-06-17 | 00:02

Graaf van Egmont | 11-06-17 | 23:55

Mag ik het opmerkelijk noemen....
Er worden dus tips gegeven over welke messen je het beste kunt gebruiken om op iemand in te steken.
Volgende week een steekpartij. Ik mag dan aannemen dat u niet vooraan de rij staat met uw beschuldigingen aangezien u zelf ook weet hoe u het beste iemand neer kunt steken.

MonakaVSBeerus | 12-06-17 | 00:02

Graaf van Egmont | 11-06-17 | 23:55
Worden hier in de buurt regelmatig honden gebeten door van die tyfusbeesten.

Ik heb dan 3 opties:
1: hond op dak van auto
2. Hond omhoog houden
3. Andere hond steken.

Vraag me wel af of je strafbaar bent. Als je een andere hond steekt.

Maar weet je. Het boeit me ook eigenlijk niet. Laatst werd mijn hond gebeten door een bulldog. Dus ik een penalty aan die hond gegeven.
Vervolgens eigenaar kwaad en haalde uit. Dus ik gaf die vent een pomper.

Ik was het zat. Nooit meer wat van gehoord.

Nacho_Vidal | 12-06-17 | 00:01

Drank, drugs, rivaliteit om een meisje (of lekkere boy), gezakt voor het eindexamen (dan wel afgewezen voor een uitkering want woont nog bij zijn bijstandsmoeder). Wat was hier aan de hand?

Niet dat het gedrag van deze kudde laffe kneusjes ook maar enigszins door de beugel kan. Had trouwens graag geweten of de popo nog achter die vluchtende schijtlaarzen is aangegaan. Vermoedelijk waren ze echter op weg naar een foutparkeerder.

Rest In Privacy | 11-06-17 | 23:59

MonakaVSBeerus | 11-06-17 | 23:54:
Er is geen kant waar we naar toe willen.
Er is een kant waar we vanaf willen.
Bovendien hebben we weinig te willen, zeker sinds de laatste verkiezingen.
Weer 4 jaar de diepte in.

LuckyGirl | 11-06-17 | 23:59

Accident_Prone | 11-06-17 | 23:46
Als je toch de keuze had, zou het dan misschien niet beter zijn om een man die taak te geven, ipv een punnik doos. Sta je dan met je gezeik over veiligheid.
Geen hond die dat gezanik waardeert.

Ongeblustekalk | 11-06-17 | 23:58

MonakaVSBeerus | 11-06-17 | 23:54
Dat is natuurlijk niet de kant waar we naartoe willen. Laten we zeggen dat we al wel een eind onderweg zijn.

Graaf van Egmont | 11-06-17 | 23:57

D-Fens_1963 | 11-06-17 | 23:39:
De waarheid doet pijn.
Het kan zijn dat ik nog eens ergens tussen zou springen maar zeker niet meer zo ondoordacht als voorheen.
Daar komt nog bij dat wanneer je ertussen springt en succesvol bent, de groep verplaatst zich en gaat gewoon los op een volgend slachtoffer, het houdt echt niet op.
Hoe kan je eraan beginnen als het geen einde kent?
Ik voorzie een land met alleen maar gated communities en kinderen die nog meer in een bubble opgroeien.
Het enige alternatief is knokploegen.
Triest.

LuckyGirl | 11-06-17 | 23:55

Nacho_Vidal | 11-06-17 | 23:52
Opinel. Goed mes. Gaat door het meeste bont.

Graaf van Egmont | 11-06-17 | 23:55

D-Fens_1963 | 11-06-17 | 23:39

Even ter correctie.... een groep hyena's kan nooit een troep leeuwen verslaan. Andersom ook niet. Een leeuw is individueel sterker, maar moet het afleggen tegen 10 hyena's. Andersom is een hyena een lekker tussendoortje voor 5 leeuwinnen. Het houdt elkaar in balans en dat is het mooie van moeder natuur. Maar dat ze elkaar niet uit kunnen staan is een feit. Aan beide kanten zal er niet geaarzeld worden om elkaars pups af te maken. Maar is dat de kant waar we naartoe willen? www.youtube.com/watch?v=ZWKF64l7lDQ

MonakaVSBeerus | 11-06-17 | 23:54

Accident_Prone | 11-06-17 | 23:46
Heb ik ook vaak hoor als man. Als ik mijn hond uitlaat. Zo'n Opinel in mijn zak.

Mocht mijn Jack Russel wat overkomen dan steek ik (de Pitbull hier in de buurt) in zijn/haar nek. Opzouten, zijn ze helemaal besodemieterd.

Nacho_Vidal | 11-06-17 | 23:52

Waar kijkt die jongen met die groene jas toch naar?
Is dit een toneelstuk of zo?

AntiSoof | 11-06-17 | 23:46

Het is gewoon gezond verstand om jezelf te bewapenen. Een niet te groot scherp mes moet voldoende zijn. Ik heb dat , als vrouw, altijd op zak omdat ik niks aan het toeval wil overlaten. Op politie kun je lang wachten of ze doen niet genoeg. Ik heb hem nooit hoeven gebruiken maar ik voel me er zeker door.

Accident_Prone | 11-06-17 | 23:46

Parsons | 11-06-17 | 23:21:
Kort en bondig.
Bam!
Kunnen we haar niet klonen en overal maatschappijleer laten geven?

LuckyGirl | 11-06-17 | 23:45

D-Fens_1963 | 11-06-17 | 23:39
Je legt de vinger op de zere plek. En ik denk dat alle autochtone Nederlanders dit instinctmatig ook zo voelen. Het recht is allang geen recht meer. Niet voor autochtonen althans.

Graaf van Egmont | 11-06-17 | 23:44

Het zou toch mooi zijn als het echt zo blijkt te zijn.
.
'ISIS leader Abu Bakr al-Baghdadi ‘killed in a massive airstrike in Syria’, the country’s state TV channel claims'
The ISIS leader was allegedly blasted by artillery in Raqqa, but experts remain sceptical after his death was falsely reported in the past

www.thesun.co.uk/news/3773686/isis-le...
.
'Syrian TV: ISIS Leader al-Baghdadi Killed in Airstrike'
www.thegatewaypundit.com/2017/06/syria...
.
"ISIS leader Abu Bkr al-Baghdadi 'killed in Syrian air strike"
www.mirror.co.uk/news/world-news/isis-...

Nehemia | 11-06-17 | 23:42

@Graaf 22:46
Vergiftigd als ikzelf ben met een sterk onrechtvaardig- en verantwoordelijkheidsgevoel sprong ik vroeger, en god betert ik hoop het gewoon nóóit meer mee te maken, overal tussen en bovenop.
Maar ouder, slapper en vooral wijzer loop ik tegenwoordig idd "vast" in het drijfzand van ons maatschappelijk/justitieel systeem.
Alles wat ik ooit leerde en waarvan ik meende te moeten/ kunnen inschatten als goed of slecht, normaal of niet, lijkt als fundament onder het bestaan van mij en mn naasten te zijn verdwenen.
Dat heeft mij inmiddels gemaakt tot wat ik tegenwoordig denk te zijn; een angstige, verwarde, blanke nederlandse slapzak.
Ready for the takedown.
En laten we elkaar geen mietje noemen, ik zag laatst nog in een docu op NG hoe hyenas het leefgebied van een, in feite individueel veel sterkere, groep leeuwen overnam.
Tsja, aan wie ligt dat dan he?

D-Fens_1963 | 11-06-17 | 23:39

het probleem is dat dat tuig niets te verliezen heeft. ook al worden ze opgepakt gebeurt er niets vanwege de allochtonenpijpende rechters. de enigen die hier straf krijgen zijn de gewone nederlandse burgers als ze ingrijpen in zo'n situatie

mmkk | 11-06-17 | 23:38

@MonakaVSBeerus | 11-06-17 | 23:26 wtf? Een kaalkopje dat zijn verdiende loon kreeg? Door afa-tuig? Koekoek.

knutsel | 11-06-17 | 23:34

nederland wil dit. dat hebben we gezien.

Ir. Wilhelmus | 11-06-17 | 23:30

kom hoe heet ie | 11-06-17 | 23:21

Mijn indruk?
Groningen is een links bolwerk.... Dus vechtpartij tussen AFA en een kaalkopje dat zn verdiende loon kreeg van AFA. Sandro deed dapper en zn maatjes stonden er opeens niet meer.

MonakaVSBeerus | 11-06-17 | 23:26

@MonakaVSBeerus | 11-06-17 | 23:21
Dat lijkt mij ook niet. Maar het toch ook wel zo dat als men iets zeg maar -met de handen gaat doen- dat men dan toch ook wel een stevige opleiding moet hebben, inclusief een enigszins ontwikkeld gevoel voor goed en fout, lijkt mij. Dus daarom snap ik dat eigenlijk niet. Stel je voor dat zo een jongen schilder wordt en dan bij je thuis de kozijnen komt doen...

AntiSoof | 11-06-17 | 23:26

@ DANNY3960 | 11-06-17 | 22:36
Ik woon al 25 jaar in een stad in het zuiden van het land en ik heb hier nog nooit, echt nog nooit, iets meegemaakt - ook niet zien gebeuren. Een van de redenen ook om hier zolang de kinderen er zijn nog te blijven en nog even te wachten met terugkeer naar de Randstad. (En ja, het liefst naar Amsterdam.)
Lewis | 11-06-17 | 22:53
Ik ben geboren en getogen in A'dam en woon al 15 jaar in een stad in Brabant. De situatie verandert hier dermate snel dat ik niet kan wachten om lekker ruim buiten de stad te gaan wonen zonder dat zwakbegaafde volk om me heen. Ik wil graag wonen zoals mijn ouders ooit woonden, zonder ergenis aan parasiterende kakkerlakken.

Akiron | 11-06-17 | 23:21

Context graag. Men wordt doorgaans niet zomaar in elkaar getrapt. Ik heb weleens een neonazi geschopt, en was weken de held. Ik vertrouw die Sandro met z'n rode schoentjes voor geen meter.

Rest In Privacy | 11-06-17 | 23:21

AntiSoof | 11-06-17 | 23:18

Ik krijg nou niet bepaald de indruk dat de beste jongens en meisjes op de RUG zitten.... Niks aan verloren dus.

MonakaVSBeerus | 11-06-17 | 23:21

Het lijkt mij verstandig om in de stad Groningen voor 24:00 op bed te liggen. Ja, eigenlijk 22:00 uur, maar das te hoog gegrepen.
Dus jongens (en meisjes), als je geen gedoe wil, blijf dan gewoon thuis. Net zo gezellig en die kroegen enzo daar wordt je alleen maar naar van en echte vrienden kun je ook best vinden in je buurt bij je thuis.
Eerlijk waar. Dit soort taferelen zijn niet leuk.
En schopjongens: doe dat nou niet. Das heel slecht voor je toekomst, denk ik.

AntiSoof | 11-06-17 | 23:18

Tja is de meerderheid laf of weet men dat je bakzeil haalt bij de politie als je ingrijpt?

MoonBeebe | 11-06-17 | 23:16

Nehemia | 11-06-17 | 23:09
Links. Altijd gewelddadig. Ze hebben nhet altijd over de bruinhemden in de jaren 30 die de straten schoon veegden.
En raad eens waarom die dat deden? En wie er dan weg geveegd werden?

Graaf van Egmont | 11-06-17 | 23:14

Die troel vergiste zich in ieder geval niet toen ze besloot in te grijpen.

knutsel | 11-06-17 | 23:14

osolemio | 11-06-17 | 23:06

Troela ken ik dan weer wel. Maar misschien is dat meer richting omgeving Rotterdam. Maar het had geen positieve contonatie.

MonakaVSBeerus | 11-06-17 | 23:10

Mark_D_NL | 11-06-17 | 22:59
Zekers! Heel eng volk. Natuurlijk staat links niet bekend om hun vermogen om een dialoog op inhoud te winnen maar het is net of ze gehersenspoeld zijn en dat ze alvorens ze van ome Soros de straat op mochten - zijn onderworpen aan iets waardoor ze nu helemaal van het padje zijn. Total Braindead. Totaal geen gesprek mee mogelijk. Ook het hinderlijk volgen van mensen met een tegengeluid behoort tot het repertoire. Vlaggen, handen voor de lens etc. Een beetje Sylvana, Jole en Gario, maar dan op steroïden.

Nehemia | 11-06-17 | 23:09

Vogelvrij zijn we. Overgeleverd aan primitief tuig.

frisenfruitig | 11-06-17 | 23:08

MonakaVSBeerus | 11-06-17 | 23:01
In Amsterdam werd het vroeger juist vaak lief bedoeld. Mijn vader noemde mij altijd wijffie of troeltje.

osolemio | 11-06-17 | 23:06

Graaf van Egmont | 11-06-17 | 23:00

Die bolle ja is de enige waarvan ik de indruk krijg dat het lijkt op Rachid. De rest is gewoon plat Hollands zoals maar kan. Zelfs de poster van het facebook bericht is een Hollander, meisje dat ingreep ook en de man die uiteindelijk loopt te schelden is een Hollander, met zn troel.
Ik zou overigens ook niet ingrijpen. Ooit een keer gedaan en het resultaat was dat ik 2 weken met een blauwe oog rond mocht lopen omdat chick en man zich keerden tegen mij.

MonakaVSBeerus | 11-06-17 | 23:06

MonakaVSBeerus | 11-06-17 | 23:01
Een gewoon woord hoor. Troel, meisje of vrouw, in mijn geboortestreek toch met een negatieve connotatie.

Graaf van Egmont | 11-06-17 | 23:05

Graaf van Egmont | 11-06-17 | 22:53

Terneuzen havenstad he altijd wel touwtje te snijden.

DANNY3960 | 11-06-17 | 23:01

Troel.... weer wat geleerd.
Ik sla je dadelijk op je troel.
Nog nooit geweten dat het woord bestond.
www.encyclo.nl/begrip/troel

MonakaVSBeerus | 11-06-17 | 23:01

MonakaVSBeerus | 11-06-17 | 22:55
Die bolle, was dat een Mocro volgens jou? Ik had niet echt die indruk.

Graaf van Egmont | 11-06-17 | 23:00

Nehemia | 11-06-17 | 22:26
Veel van die lui zijn gedrogeerd. Wat ze dan ook gebruiken. het is eng volk.

Mark_D_NL | 11-06-17 | 22:59

Ik zeg uit ervaring: kijk uit met die gasten.
Ze gaan alleen met een hele groep over straat, de hyena's, en werken met uitgekiende strategieën.
Er is om een kerngroep nog wat aan hulptroepen aanwezig en het kerndoel is om rotzooi te trappen.
Hoeveel blanke Nederlanders gaan op die manier over straat?
Allen voor één?
Dus je kan ertussen springen, maar je hoeft niet op hulp te rekenen, van niemand.
Bovendien ontlenen die gasten, of ze opgepakt worden of niet, status aan dit soort wangedrag, waar de Nederlander juist veel te verliezen heeft.
Die gasten zijn ook nog eens moeilijk op te pakken want ze hebben dezelfde huidskleur, kleden zich hetzelfde (vaak donkere kleuren), in dezelfde kleur en met capuchon op kan je de één niet van de ander onderscheiden wat identificatie bijna onmogelijk maakt.
Zo kan je ook bij deze camerabeelden nauwelijks de één van de ander onderscheiden.
Je kan hooguit proberen te de-escaleren, de aandacht op jezelf te richten maar stap je erin om te matten dan kan het behoorlijk slecht aflopen, fysiek, mentaal en/of justitieel.
Het is dus een zeer doordachte tactiek, vrij random je slachtoffers zoeken en zorgen dat het snel weer voorbij is met een paar gasten op de uitkijk voor politie.
Helaas, en dat zeg ik met pijn in mijn hart, de-escaleer, film het (ook niet geheel zonder gevaar) maar overschat jezelf niet.
Niemand zal een traan om je laten.
Hoewel ik wel kan janken.

LuckyGirl | 11-06-17 | 22:58

Ik lees hier altijd in de reaguursels dat de Groningers wél van wanten weten als die buutenlanders amok maken, anders dan in de randstad.
Zo te zien zijn ze daar nog laffer dan in de randstad.
Ze laten daar zelfs een meid het klusje klaren, waarvoor hulde!

BadLieutenant | 11-06-17 | 22:56

Toch nergens een Marokkaans accent te bekennen. Kan iemand meer duiding geven. Ik heb nog nooit van een troel gehoord en een Marokkaan waarschijnlijk ook niet. En sinds wanneer hebben we Mocro's die Angelo heten en Salsbury dragen?
Ik kon i Mocro tellen tussen de hele bende en dat was de jongen midden in beeld met die bomberjack. Zelfs die stond er verslagen bij....

MonakaVSBeerus | 11-06-17 | 22:55

DANNY3960 | 11-06-17 | 22:49
Verstandige maat dus. En altijd in staat om ook nog touwtjes te snijden.

Graaf van Egmont | 11-06-17 | 22:53

@ DANNY3960 | 11-06-17 | 22:36
Ik woon al 25 jaar in een stad in het zuiden van het land en ik heb hier nog nooit, echt nog nooit, iets meegemaakt - ook niet zien gebeuren. Een van de redenen ook om hier zolang de kinderen er zijn nog te blijven en nog even te wachten met terugkeer naar de Randstad. (En ja, het liefst naar Amsterdam.)

Lewis | 11-06-17 | 22:53

CBS

osolemio | 11-06-17 | 22:52

-weggejorist-

osolemio | 11-06-17 | 22:50

@ Oepsie1234 | 11-06-17 | 22:44

Denk je dat echt???

Ik eigenlijk niet. De (gemiddelde) Nederlander heeft teveel te verliezen. En als hij/zij het doorheeft dan is het al te laat.

Ik zie het somber in

Taxi!! | 11-06-17 | 22:50

Aanmelden bij Opsporing Verzocht, deze maffe medelanders hebben ze dan zo te pakken.

Schweinchen Dick | 11-06-17 | 22:50

Graaf van Egmont | 11-06-17 | 22:41

Maat van me in NL. liep ook altijd met een vlijmscherp mes rond om een touwtje te kunnen afsnijden..... niet om te steken Danny..... gewoon van rechts naar links snijden in t vel van die hufters..... ze gaan er niet aan dood maar bloeden als een aangesneden rund.

DANNY3960 | 11-06-17 | 22:49

sarcastro | 11-06-17 | 22:40
Ik denk eerder dat de mensen in Nederland gewoon bang zijn voor de gevolgen. Er is totaal geen rechtszekerheid meer daar waar het gaat om zelfverdediging. Jij denkt dat je recht hebt om jezelf te verdedigen, maar een rechter beslist achteraf of je wel proportioneel hebt gehandeld. En sla me dood, maar het gebruikte geweld door de zelfverdediger is altijd disproportioneel.
Als burger ben je niet meer in staat om de juiste inschatting te maken. Een rechter adviseert soms dat het slachtoffer alle tijd had om weg te rennen. Hoe gek wil je het hebben.

Graaf van Egmont | 11-06-17 | 22:46

Een roedel kickboxende kansenparels maak je zonder 9mm geen kans tegen. Maar de dag dat de jagende honden zelf als lunch zullen eindigen komt snel genoeg.

Oepsie1234 | 11-06-17 | 22:44

@Ofzo2 | 11-06-17 | 22:19

Zo zie je maar: wij hebben veel te verliezen, dat tuig niet. Nooit. Met of zonder kinderen, het zal ze een worst zijn.

Ik heb ook kinderen, en juist voor hen stel ik me anders op.

Ik ben geen Tommy Robinson (rebel media op YouTube) maar wat hij doet, en misschien met zijn leven gaat bekopen, doet hij ook voor zijn zoon. Letterlijk zegt hij: als ik niks die dan wordt het voor hem nog veel erger. En ik ben het volledig met hem eens. Ik accepteer niks meer van dat tuig. Niks meer.

Nogmaals, ik ben niet zoals hem maar ik ben het volledig eens en uit dat, op mijn manier, ook in het leven. En niet alleen vanachter mijn computer.

Taxi!! | 11-06-17 | 22:43

Je kan je natuurlijk afvragen of dit geen resultaat is van uw eigen linkse stemgedrag, en dan zeiken over het effect.
Ik kan dat tuig zo met de neus aanwijzen.
Bier!

Ongeblustekalk | 11-06-17 | 22:43

Laffe teringhonden. Stuk voor stuk. Als ze individueel (moeilijk woord) aangevallen worden dan janken ze als een wijf, maar in een groepje durven ze wel tegen 1 persoon. Kutvolk.

Akiron | 11-06-17 | 22:41

DANNY3960 | 11-06-17 | 22:36
Qua mossels heb ik hier ook helemaal niks te klagen. In 11 jaar nog niet één opstootje gezien. Maar ik kom nogal geregeld terug in NL voor familiebezoek. En dan ziet het er ineens héél anders uit.
En wat dat mes betreft, dat heb ik gewoon altijd bij me. Hier meer voor dagelijks gebruik voor het snijden van de worst op brood en het snijden van touw bij de opbouw van de party tenten.

Graaf van Egmont | 11-06-17 | 22:41

toetssteen | 11-06-17 | 22:34
Het zal me niks verbazen dat een x aantal inderdaad gedrogeerd zijn. De modus operandi is overal hetzelfde. Onherkenbaar, vaak slag of stootwapens bij zich. Trommels, megafoons. Ze belagen de pers. Vaak in zwart uitgedost. Ze zeggen niks of murmelen en of schreeuwen hun mantra's. Zombies. Duizend meter blik.

Nehemia | 11-06-17 | 22:40

Hoop goede argumenten gelezen om niet in te grijpen, maar daarom winnen 'zullie' iedere keer, omdat zij niet begaafd zijn met het overzien van de eventuele gevolgen, maar terwijl zij zichzelf ten gronde richten nemen ze ons mee. Met die aanslag op London bridge was er welgeteld 1 (!) kerel die de terroristen op afstand wist te houden met z'n blote klauwen terwijl de rest onder een tafeltje lag. Dat kan toch eigenlijk niet? En daar in Groningen moest er een meid aan te pas komen. Waren Nederlanders/westerlingen altijd zo?
-
Het is makkelijk lullen op m'n toetsenbord hoor, ik ben bepaald geen bikkel, maar we moeten echt wel iets veranderen aan onze instelling, anders redden we het gewoon niet hier. Het is nu nog maar 4% mossels in NL, als het 10% of meer wordt is de poep echt aan.

sarcastro | 11-06-17 | 22:40

Zeg politiek, groenlinks, d66, pvda, pvv, vvd lees je dit, we zijn het zat.

Datkanjenietmenen | 11-06-17 | 22:36

Graaf van Egmont | 11-06-17 | 22:27

Sinds ´97 woon ik in Spanje en kan op 1 hand tellen hoe dikwijls ik me ergens bevond waar er schermutselingen waren. As we speak bevind ik me in Polen waar ik paar keer per jaar kom...... qua mossels....... een verademing.

DANNY3960 | 11-06-17 | 22:36

Graaf van Egmont | 11-06-17 | 22:30

In Texas wellicht niet, maar die demo's tegen sharia zijn over het hele land gehouden. In Amerika zijn er al een paar honderd meisjes bij wie hun genitaliën aan gort zijn geknipt. Er is veel van dat antifatuig komen opdagen waarbij 'statetroopers' werden ingezet. In juli gaat het helemaal los. Dan heeft Soros massale protesten geregeld.

Nehemia | 11-06-17 | 22:36

"Gaaf" land man, echt...

Wienerschnitzel mit | 11-06-17 | 22:35

Rheia | 11-06-17 | 21:27
Wil jij dan zo graag een strafblad Rheia? Want als dit soort Hyana's een keer "discriminatie" roept trappen de agenten jou de politieauto in, en loop jij een paar dagen later met een PV op zak.
Er is maar een werkende oplossing, maar bij de laatste Tweede Kamerver verkiezingen heeft het nederlandse volk zichzelf politiek correct een strop om de eigen nek gelegd.

miff | 11-06-17 | 22:35

Nehemia | 11-06-17 | 22:26

Onder invloed van drugs.....; zeer gestoord.

toetssteen | 11-06-17 | 22:34

Nehemia | 11-06-17 | 22:26
Die anti sharia demo in Texas had er trouwens geen enkele last van. Al dat gelul over wel of geen wapens hebben. Daar liet zich geen enkele gemaskerde antifa zien.

Graaf van Egmont | 11-06-17 | 22:30

Graaf van Egmont | 11-06-17 | 21:28
Als je met overtuiging er tussen stapt is er vaak wel wat aan te doen. Zo heb ik eens een zuiplap geholpen die werd belaagd in Enschede. Hij was met zijn fiets tegen een auto gereden.
Meestal een hoop geblaat om niks.
Maar er moeten niet van die wijven bij lopen die de plaatselijke discussie met vriendjelief eens willen uitproberen en ook bij uitheems gezeik blijf ik weg.

Oprisp | 11-06-17 | 22:29

eerstneukendanpraten | 11-06-17 | 21:32
Ik ben ook de fitste niet meer. Daarom heb ik zelf altijd een mes bij me. Gezien mijn leeftijd ben ik altijd nog bereid er één of twee mee te nemen.

Graaf van Egmont | 11-06-17 | 22:27

-weggejorist-

Ofzo2 | 11-06-17 | 22:26

Het is toch te ziek voor woorden wat er gebeurt? In Amerika bijvoorbeeld proberen linkse supporters godbetert anti-sharia protesten te saboteren. Natuurlijk hebben ze hun hele gezicht bedekt en zijn duidelijk geïnstrueerd middels het George Soros - hoe protesteer ik - handboekje. Totaal geen dialoog mogelijk. Zo geprogrammeerd alsof ze in een staat van slow-trance zijn. Lege ogen. Freaking zombies. Hoe gestoord is links eigenlijk?

Nehemia | 11-06-17 | 22:26

Graaf van Egmont | 11-06-17 | 21:28

eerstneukendanpraten | 11-06-17 | 21:32

Eèn van mijn laatste ingrepen was dat ik me er even mee ging moeien toen in de vooravond een meisje een klinkende oorvijg kreeg van zo´n mocro in een kroeg waar ik op een maat zat te wachten..... in no time zaten er een stuk of 10 naar me te loeren als wolven...... nou was en ben ik niet van de bange maar voelde me wel een stuk beter toen ineens de deur openging en mn maat binneenkwam met een paar gasten van de sportschool. Ik denk dat t geen minuut later had moeten zijn. Das godgloeiende ruim 20 jaar geleden. Sindsdien probeer ik me nergens meer mee te bemoeien, valt niet altijd mee maar toch.

DANNY3960 | 11-06-17 | 22:23

@Rheia | 11-06-17 | 21:39
Het is best moeilijk om in alle consternatie uit te vogelen wie tegen wie vecht. Ik heb een aantal keer terug moeten kijken om precies te zien wat er nu precies gebeurt.
Het zijn volgens mijn een stuk of 8 capuchontypes tegen 1 weerloze gast. Wat daar aan vooraf is gegaan kunnen we niet zien. Ik zie hier in ieder geval racisme in. Racisme van een roedel lichtgetintiërs tegen 1 kaaskop.
Maar misschien zijn mijn hersenen inderdaad we verrot door al het nepnieuws.

keestelpro | 11-06-17 | 22:22

Groningen; studenten die tegen de bar plassen (toogzeiken), eierballen en een AZC. Een van de drie zal de oorzaak zijn.

Osdorpertje | 11-06-17 | 22:21

Taxi!! | 11-06-17 | 22:11
Mijn hart zeg wel dat ik moet ingrijpen (en misschien doe ik het ook wel) maar ik heb ook twee kinderen en het Nederlandse volk met zijn domme policor stem gedrag is het me gewoon niet waard om mijn leven voor hun te riskeren. Daarnaast krijgen de daders geen straf maar ik natuurlijk wel als ik er een invalide schop. Dus doe maar niet dus.

Ofzo2 | 11-06-17 | 22:19

En ook dit zal de rechters van "In de Ziel van de Rechtbank", Frank Visser, Elianne van Rens en alle anderen, NIET aan het denken zetten.

Orakel1958 | 11-06-17 | 22:19

Politieauto op 00:32 rijdt gewoon door, want de mensen in het filmpje lopen niet te hard.

Q.Bert | 11-06-17 | 22:17

Sjors W. | 11-06-17 | 22:12
Zo is er ook een grensrechter gemold. Richard Niewenhuizen, maar we gaan naar een situatie dat er echt MEERDERE doden tegelijk gaan vallen en dan gaat het los aan beide kanten. De kit is doorgaans bang en blijft in de auto zitten.

Nehemia | 11-06-17 | 22:16

Geef mij een vergunning en een jachtgeweer. Of wellicht passender: Een uzi. En ik grijp in. Tegen acht agressievelingen waarvan minstens enkele messen zullen dragen kun je anders niet zonder gevaar voor eigen leven ingrijpen. Denken dat je de boel kunt deëscaleren is compleet naïef. Dit minderwaardige achterlijke parasiterende agressieve rotvolk is op precies het tegenovergestelde uit. Wat mij betreft valt dit onder terrorisme en op terroristen moet gericht geschoten worden.

Wedstrijdkrokodil | 11-06-17 | 22:16

Waarom de meesten niet ingrijpen ? Omdat het tuig altijd met een hele groep is. Binnen no time trommelen ze ook nog hun neefjes op. Omdat je kans loopt op een mes tussen je ribben. Omdat je aan de grond genageld staat misschien als dit een paar meter van je afspeelt. En omdat de kansenparels met overheidsgeld al kickboksend vast meer techniek hebben dan jij en ik. Tenslotte: als je er 1 een lel geeft heb je grote kans dat je zelf aangeklaagd en veroordeeld wordt. Welkom in Nederland. Verder: de laatste 2 zinnen van wat Ofzo2 zegt om 22:05. Maar nog een hele lange weg te gaan. Waarom zou het tuig het niet doen ? Ze kijken neer of die "kkkaaskoppen", pakkans nihil en straffen ook nihil.

Rest In Privacy | 11-06-17 | 22:15

Kut stad, komt er sinds 1992 niet meer, voelde me er toen al niet veilig. Wat een aso's wonen daar, TBS"ers stad.

RdeFriesch | 11-06-17 | 22:14

@ Nehemia | 11-06-17 | 22:09

Joes Kloppenburg, in 1996 dood geschopt. Fatale trap door ene Richard L.

Sjors W. | 11-06-17 | 22:12

Jep, laffe honden. Toch als je laffe honden maar lang genoeg blijft schoppen komt het moment dat ze compleet wappie gaan. En daar wil je dan ook weer niet bijzijn.

Manneke Pislam | 11-06-17 | 22:12

Brent Leysen?
Fundament | 11-06-17 | 22:02
Google hem eens, hoe zou het solliciteren gaan...

Henri-Bardouin | 11-06-17 | 22:11

@ Ofzo2 | 11-06-17 | 22:05

Kijk, daar gaan we dus. Degene met een groep, agressief gedrag en grote bek zijn dus de baas op straat. En dat beseffen ze maar al te goed.

Daarbij komt dat als je niks te verliezen hebt, noem alle factoren maar op, dan heb je dus alleen maar te winnen.

Wanneer gaat de Nederlandse man (en vrouw) zich eens laten gelden.

En ja, ik laat mij gelden, en hoor op de achtergrond vaak: schat, laat nou
.......

Taxi!! | 11-06-17 | 22:11

Het is wachten totdat de eerste doden gaan vallen. Als je een soort van interventieteam wilt opstarten om als gemeenschap voor je eigen veiligheid te zorgen krijg je gelijk de wouten op je dak. Nee meneertje. Daar hebben we de politie voor, is het excuus.
.
Ondertussen in Duitsland - dat is het nieuwe Wilde Westen. 1600 steekincidenten in de eerste vijf maanden van 2017 Een ongekende geweldsexplosie van geweld sinds die vervloekte Merkel besloot om Duitsland voorgoed naar de vaantjes te helpen. Uiteraard niks in de reguliere media.

de.gatestoneinstitute.org/10503/messe...

Nehemia | 11-06-17 | 22:09

-weggejorist-

Taxi!! | 11-06-17 | 22:06

@ Jan, Leiden | 11-06-17 | 21:52

Jan, ik zeg niet dat ik het niet een beetje met je eens ben. Maar het is wel zo dat mijn grootvader, die dat soort teksten ook veel bezigde, na een paar bier ook lachend vertelde hoe hij ooit een fles op iemands hoofd kapot heeft geslagen.

Mijn opa en ik zijn in hetzelfde dorp opgegroeid, hebben in dezelfde teams gevoetbald, tegen dezelfde kampers, ik ook nog tegen wat Marokkanen.. ik sluit niet uit dat zowel hij als ik een potje hebben geknokt met een generatiegenoot uit eenzelfde, andere familielijn.. maar ik heb echt nog nooit overwogen om een fles op iemands kop te breken.

Mijn stelling is dat het gevaar nu uit onbekende hoek komt. Want mijn opa en die kerel hebben het de volgende dag goedgemaakt in de kroeg en elkaar daarna 50 jaar op de markt gegroet. Nu gebeurt het van huis, op andermans terrein.

Terug naar het voetbal. Die Marokkanenteams hadden van huis een beduidend minder grote bek dan thuis.

Sjors W. | 11-06-17 | 22:05

Ik grijp ook niet in. De meerderheid van Nederland vind het ok dat dit soort dingen gebeuren anders hadden we al lang een strengere rechtstaat gehad en minder tuig op de straat. Ik hoop alleen altijd dat de slachtoffers zelf D66 ofzo stemmen danwel de ouders. Misschien worden ze dan nog eens wakker.

Ofzo2 | 11-06-17 | 22:05

Jan, Leiden | 11-06-17 | 21:52
Eigenlijk is dit soort shit begonnen met mensen die voor het coa werkten en illegalen gebruikten als hefboom voor hun eigen carrière.
En vervolgens zijn wij daar mee opgezadeld, jij, ik en de rest van de samenleving.
Bedank die mensen maar, Jan.

Ongeblustekalk | 11-06-17 | 22:04

Rheia | 11-06-17 | 21:27
Je hebt je mond vol over Nederlanders. Reken je jezelf er toe? En jij zou wel even iedereen redden natuurlijk. Nep held die je er bent. Van achter je toetsenbordje een grote mond opzetten. Ik durf te wedden dat je zou staan te shaken op je poten.

Wedstrijdkrokodil | 11-06-17 | 22:03

-weggejorist-

Rest In Privacy | 11-06-17 | 22:03

God, hier gaat je bloed toch van koken? Allemaal een schop, snel zodat je lekker je onzekerheid kunt maskeren. Hele kleine besneden pikkies. Daarom rennen ze weg als er een stoere meid komt. Was in de jaren 90 al (zaandam, Alkmaar, Heerhugowaard, hoofddorp) en nu nog steeds. Niets van geleerd. Waren zich onaantastbaar omdat we ze met onze waarden proberen op te voeden.

gewoondoorlopen | 11-06-17 | 22:03

Die meisje was kennelijk heel dapper.

knutsel | 11-06-17 | 22:02

Brent Leysen?

Fundament | 11-06-17 | 22:02

Ja klaar nu. Als we voortaan zoiets zien gebeuren springen we er bovenop, dan steken ze maar. Moet nou maar eens afgelopen zijn. Afgesproken?

sarcastro | 11-06-17 | 22:01

... En sowieso de tyfus voor al die losers die zich de hele dag verbergen onder een capuchon.

Peter Emile | 11-06-17 | 22:01

Opgefokt, doorgesnoven, plat gezopen hoog ramadangehalte, whatever. Dit land wordt in toenemende mate geterroriseerd door pubers en laat-pubers die geen enkele maat meer weten. Die zich gedragen alsof ze de openbare ruimte in eigendom hebben. En die het gevoel hebben te kunnen doen & laten wat ze willen. En het ergste is: ze hebben daarin nog gelijk ook. Want de politie is nagenoeg weg-bezuinigd, en áls ze al worden gepakt, worden ze geconfronteerd met een totaal geen respect afdwingend mutsig wijf uit de D66-stal van de rechterlijke 'macht', van wie ze dan twee weken moeten schoffelen. Of de afwas doen in een bejaardencentrum.

Peter Emile | 11-06-17 | 22:00

En de politie reed langs (0:31) en zag dat het goed was.

De_ontwarrende_man | 11-06-17 | 21:59

Ik kijk dit soort beelden niet meer. Mijn bloeddruk kan er niet tegen.
Ik begrijp dat de daders hun roots, eh, bezuiden de Alpen hebben? En het slachtoffer zal wel blank zijn? Ik laat me graag verrassen, hoor, daar niet van.

Lewis | 11-06-17 | 21:59

@ eerstneukendanpraten | 11-06-17 | 21:32

Toch denk ik eigenlijk dat het aantal messensteken in de jaren '80 en '90 hoger was. Prima dat je er niet meer tussenin springt overigens, daar is een zekere fitheid en levensinstelling voor nodig, maar ik denk dat het risico om neergestoken te worden vroeger groter was.

Nu hoef je als kansenparel ook geen mes meer mee te geven, want die gesubsidieerde kick-boks training 'voor de discipline' geeft al genoeg voorsprong.

Rheia | 11-06-17 | 21:27

Mobiliteit maakt ook uit. Ollanders reizen veel rond. Ik spring ook niet overal direct tussen zonder enig idee te hebben wat er gaande is, hoewel ik nog nooit zo'n meute-aanvaring heb gezien. Weet niet hoe ik in dat geval zou reageren. Ik weet wel dat, in mijn geboortedorp en regio, deze lui geen poot aan de grond zouden hebben. 8 op 1 zou heel snel 53 op 8 worden.

Het hangt dus wel een beetje van de kaaskop in kwestie af. In dorpen kun je dit soort shit niet flikken, stadscentrum is wellicht wat anoniemer.

Sjors W. | 11-06-17 | 21:58

Niks gezien. Ik keek juist op dat moment even weg. Sorry.

Rest In Privacy | 11-06-17 | 21:58

Een omschrijving zou ook mooi zijn.

miko | 11-06-17 | 21:57

Het is Ramme Dan, dus dan mag het toch?

XverderNix | 11-06-17 | 21:56

+ 1miljoen voor die mevrouw... Daar kan menigeen een voorbeeld aan nemen.

bramannema | 11-06-17 | 21:56

Kan het kopschoppen niet zo goed zien met 10 pixel camera.

Mozes Langebroek | 11-06-17 | 21:56

Ik vind het lastig te zien wat er gebeurt. Dacht wel even Herman van Veen te horen, maar dat zal vast niet kloppen. En waarom doen zo weinig mensen iets? Is dat schrik, onverschilligheid, of verwachten ze dat die groep van 8 in enkele seconden een groep van 50 wordt?

Schaaldier | 11-06-17 | 21:56

-weggejorist-

Jan, Leiden | 11-06-17 | 21:52

Multiple onwellus, kunnen ze niks aan doen.

Jackanders | 11-06-17 | 21:49

Totale apathie bij de omstanders. Nederlandse mannen. Bestaan ze nog?
Graaf van Egmont | 11-06-17 | 21:28
Vergeet de politiek niet die de burgers totaal machteloos heeft gemaakt en die overgeleverd is aan een inefficiënt beperkt politieapparaat die alleen achteraf kunnen komen aankakken als het te laat is.... als ze überhaupt nog komen.

XaleX_2 | 11-06-17 | 21:47

Je vriend wordt in elkaar getrapt en ipv te helpen ga je filmen. (?)

Kaan78 | 11-06-17 | 21:45

Daar achter was nog een stoere dame die zich er mee bemoeide zo te zien.. Ingrijpen + 1.

tiku99 | 11-06-17 | 21:44

-weggejorist-

Ongeblustekalk | 11-06-17 | 21:42

eerstneukendanpraten | 11-06-17 | 21:32
Dito hier. Een stevig potje knuisten, prima. Maar dat geprik meteen dat hoeft van mij ook niet. Het hoort bij de huidige generaties, allemaal bange egotrippende mietjes, te bang om af te gaan of te verliezen en dan meteen met 10 man komen of messen trekken om hun eigen incompetentie te verdoezelen. Pathetisch.

SmegmaSmeer | 11-06-17 | 21:41

Ja, ja, Groningen is een stuk veiliger met al dat cameratoezicht.

Watapatja | 11-06-17 | 21:40

Wat een gaaf land

nottonightjosephine | 11-06-17 | 21:39

@keestelpro | 11-06-17 | 21:30
Wat bedoel je nou te zeggen? Dat Nederlanders allen gingen helpen omdat ze racist zijn? Als dit is wat je bedoelde ben jij de racist. Wat een zieke gedachtegang. Ga je laten nakijken met je hersenrot.

Rheia | 11-06-17 | 21:39

Ik kan er geen appelflap van maken

miko | 11-06-17 | 21:34

-weggejorist-

ljcoster | 11-06-17 | 21:33

Grunningers: kom op voor uw normen en waarden. Keihard met de hooivork erop af en vedrijf dat tuigh terug naar hun riolen.

ljcoster | 11-06-17 | 21:33

Bij het opvoeden allemaal even terug naar de basis: jongens slaan geen meisjes, met een groep 1 persoon aanvallen is laf, nee is nee, etcetera etcetera.

MickeyGouda | 11-06-17 | 21:33

Het lijken wel beesten.

Hettiet | 11-06-17 | 21:32

Graaf van Egmont | 11-06-17 | 21:28

Vroeger, toen ik nog een mannetjesputter placht te zijn was ik er zonder nadenken tussen gesprongen om een paar van die kansenparels een flinke oorvijg te verkopen maar tegenwoordig zou ik me wel twee keer bedenken want je hebt zo een mes in je lijf.

eerstneukendanpraten | 11-06-17 | 21:32

@Rheia | 11-06-17 | 21:27
Ik zie juist het tegenovergestelde.
Er schieten wel degelijk mensen te hulp.
Weet je hoe dat komt?
Het aangeboren instinct van Nederlanders om etnisch te profileren.

keestelpro | 11-06-17 | 21:30

Totale apathie bij de omstanders. Nederlandse mannen. Bestaan ze nog?

Graaf van Egmont | 11-06-17 | 21:28

Waarom is Bakker Bart niet open? In deze bloedsuiker arme tijden zou die een topomzet draaien.
.
Wat is dat toch met dat kopschoppen en meer tegen een... Beste vaders van Nederland, do we not teach honor?

Parel van het Zuiden | 11-06-17 | 21:28

Hier zien we heel duidelijk dat er iets ernstig mis is met Nederlanders. Ze steken godverdoeme geen poot uit! Wat is er is met jullie mensen??? Spreek elkaar aan en ga er met zijn allen op af de volgende keer. Of laat je iemand voor je neus dood trappen. Ik weet op dit moment even niet wie er het meest minderwaardig is. Dat tuig of de intens laffe passieve onverschillige omstanders en voorbij lopers. Eigenlijk vind ik jullie nog erger tuig.

Rheia | 11-06-17 | 21:27

Jeetje, allemaal diabetes, dat is erg.

osolemio | 11-06-17 | 21:24

Die komt goed weg zeg! Wat een hyena's!

keestelpro | 11-06-17 | 21:24

Politie komt net iets te laat voorbij helaas.

Sweepr | 11-06-17 | 21:22

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl