
Fucking hell Nederland, waar zijn we in Jezusnaam mee bezig?
Monsters uit Mogadishu,
kortelontjes,
uitkeringsprofiteurs,
pikkedieven en economisch gemotiveerde dobbernegers: allemaal welkom. Allemaal voorrang voor een huis, enorme budgetten voor het inrichten van hun voordringershuurwoning en een heel leger vrijwilligers om de mannen van weerbare leeftijd wegwijs te maken in het systeem van de sociale zekerheid. Maar een echte bona fide vluchteling? Een door gruwelmoslims verkracht Jezidimeisje? Nee, daar doen we moeilijk over.
Yoeri Al-Oxfordi van
De Balie moest een verklaring ondertekenen en 10.000 borg betalen om te garanderen dat Jezidimeisje Parween Alhinto niet stiekem hier zou willen blijven. De borg is
"om eventuele medische kosten te dekken, en kosten van repatriëring die ten laste van de staat zouden kunnen komen. Als ze asiel zou aanvragen, zou de boete zelfs over een periode van vijf jaar kunnen oplopen tot 50.000 euro." Dit meisje is dus kapotverkracht door IS, en uitgenodigd in de conversatiegroep voor grachtengordeldieren voor een lezing over haar mensonterende jaren onder de Islamitische Staat. Even een citaatje uit haar verslag van haar leven onder het geloof van de vrede:
"We vormden een genietmoment voor de IS-strijders, als ze terugkwamen van het front, zegt Parween.
"Ze deden met ons wat ze maar wilden. Steeds maar weer werden we verkracht. Op een gegeven moment zeiden ze tegen ons: jullie moeten je douchen. Twee zusjes, Jilan en Jihan, hebben toen op de badkamer hun aderen doorgesneden. We zagen het bloed onder de deur stromen. Daar wil Dijkhoff dus 10.000 euro borg voor. Zodat dit wegwerpmeisje na haar praatje weer oprot, en geen vieze bloedvlekken achterlaat op het openbare meubilair van Nederland. Het is godgeklaagd en we hebben er geen woorden voor.
Reaguursels
InloggenRovers, verkrachters, terroristen; allemaal welkom, maar een verkracht meisje; nee nee; optiefen!
Wat een ontzettend gaaf land zijn we toch hè...
Het is nu een feit: ISIS aanhangers kunnen gewoon zonder enig onderzoek een verblijfsvergunning krijgen. Er wordt niet eens de moeite genomen om op hun facebookpagina te kijken.
Nee verblijfsvergunningen zijn alleen voor ISIS aanhangende verkrachters. Jesse Klaver en Pechtold kunnen er niet genoeg van krijgen. Dat is politiek correct volgens hen.
"De yezidis leefden er in harmonie met lokale Arabieren. Mijn vader werkte als bouwvakker voor Arabieren. Ik speelde met hun kinderen, vertelt ze via een vertaler. Maar toen IS op 3 augustus 2014 in ons dorp arriveerde, hebben ze ons verraden. De ISers wisten niet wie precies een yezidi was. De Arabieren hebben ons toen aangewezen. Dat kwam als een grote schok voor me. - Het zal net zo'n schok zijn voor onze links georiënteerde medemens in Nederland.
Dijkhoff alweer? Eerst een vrouw omver rijden met z'n dikke nek-bak, dan kindbruidjes toestaan en nu dit weer.
Man ik begin te twijfelen aan die mensen hun I.Q.!
Vreselijk hartbrekend verhaal van deze jonge vrouw.
Heb er geen woorden voor.
Dr_Johnson | 08-06-17 | 17:15
Nogmaals, de overheid had zelf pro-actief een en ander kunnen aftimmeren.
Je kunt er alleen nog maar om lachen.
o,zat ze niet bij die 3 duizend verblijfsvergunningen zonder verplichtingen verkregen, door Dijkhoff..
overigens hanteert Den Haag en Brussel dat verkrachting geen reden is tot asiel.. je moet er toch niet aan denken al die boten vol met vrouwen en jonge meisjes die voor veel geld hun mannen, broers, vaders en ooms hulpeloos achterlatend.. roeiend richting JeuROPE..
"De kwestie is hier niet of dat meisje moet mogen blijven. Het schandaal is dat de overheid het De Balie wel erg moeilijk gemaakt heeft om haar hier een zaal te laten toespreken."
Schoorsteenveger | 08-06-17 | 14:28
Nogmaals, volgens mij kan dit meisje geen aanspraak maken op asiel, omdat ze al in een vluchtelingenkamp zit. Ik vind ook niet dat het De Balie erg moeilijk gemaakt is om haar hier een zaal te laten toespreken. Die borg van 10k krijgt De Balie gewoon terug op het moment dat het meisje weer in het vliegtuig terug naar Singar stapt.
Ik snap wel dat die borg een voorwaarde was om toestemming te verlenen haar hier een toespraak te laten houden. De overheid wil een garantie dat ze inderdaad weer teruggaat. Doe je dat niet dan bestaat het gevaar, zoals ik in mijn eerste reactie geschetst heb, dat er binnen de kortste keren tientallen, honderden vluchtelingen worden uitgenodigd om hier een toespraak te houden, die vervolgens niet meer weg gaan, maar hopen op een verblijfsvergunning.
De meeste derdewereldlanders die hier verzeild raken willen namelijk nooit meer weg. Vergelijk, jaren geleden alweer, de zaak van die Somalische piraten, die door een Nederlands oorlogsschip werden opgepakt en ter berechting naar Nederland gestuurd. Het eerste dat ik in de krant van de kant van hun advocaat las, was dat de piraten "zeer verguld" waren dat ze in Nederland werden berecht, want ze hoopten na hun eventuele straf hier asiel aan te vragen en te kunnen blijven (come to think of it, hoe is het er eigenlijk mee afgelopen? Zitten ze op dit moment straffen uit? Zijn ze vrij en wonen ze inmiddels hier? Zijn ze teruggevlogen naar Somalië? Iemand enig idee?)
En ja, Malala is wellicht toch een wat apart geval. Die heeft inderdaad de Nobelprijs gewonnen, reist de hele wereld af om aandacht voor de meisjes problematiek in Pakistan eo te vragen, en heeft misschien allang asiel gekregen in de UK, waar ze destijds behandeld werd voor die schotwond aan haar hoofd. Nou ja, ik weet niet of ze daar asiel heeft gekregen, of ergens anders, of dat ze nog steeds in Pakistan woont.
Ik ben geen expert, maar mij lijkt het dat Malala op zich in aanmerking voor asiel zou komen: ze is een "special target" met hoge publiciteitswaarde voor de Taliban, die geloof ik ook gedreigd heeft het karwei alsnog af te maken, als ze daartoe de kans krijgen. Dat was dacht ik ook de oorspronkelijke bedoeling van dat asielverdrag uit 1951: een "safe haven" bieden aan iemand die persoonlijk door zijn regime vervolgd werd en voor zijn/haar leven te vrezen had, of hoe zei Aboutaleb het laatst ook weer: een verdrag bedoeld voor die ene bedreigde Rus die naar Zweden vlucht.
Loopt iemand niet méér gevaar in zijn land om iets naars te overkomen dan de gemiddelde inwoner, dan is er geen reden tot asielverlening, want anders kan iedereen wel hierheen komen en asiel vragen/eisen. Dat laatste is nu al ca 30 jaar gaande. En dat moet m.i. gestopt worden, of we moeten het niet erg vinden op termijn ten onder te gaan.
die yezidi vrouwen mogen ze van mij meteen een verblijfsvergunning geven.. dat zou pas humaan zijn.... wat die anderen betreft.... tsjaa
Met zo'n bericht als dit ben ik er steeds meer van overtuigd dat die hele marionetten kliek in den Haag alleen nog maar aangestuurd wordt, wederom door een kliek, maar nu in Brussel.
Als er via NEEderland een visa aanvraag is, wordt er extra moeilijk over gedaan, en dat geld niet alleen voor deze vrouw, maar ook voor andere nationaliteiten.
HET bewijs dat ze alleen nog maar orders opvolgen uit Brussel.
Met dat in gedachte wat stelt die formatie dan nog voor, alleen maar voor de bühne.
Ik ben onderhand helemaal klaar met onze faal-politici. Wat een triest excuus voor de mensheid zijn die lui in Den Haag. Ze kunnen werkelijk niets. Prutsers en lutsers. Het enige wat onze volksvertegenwoordiging nog vertegenwoordigd is hun eigen elitaire rot-netwerk. Het zal waarschijnlijk niet meer te stoppen zijn dat een stel incompetente Josti's een land zo snel naar de sodemieter helpen. Goed bezig overheid. De kampen gaan zich steeds meer scheiden.
Zeg, GS doe eens berekenen hoeveel van al die tandartsen en medicijnenmannen uit alleppo, deelnemen aan het maatschappelijke leven in nl ?
Mensen die tegen IS zijn worden door Links niet vertrouwd. Want Links is voor......
Dr_Johnson | 08-06-17 | 13:09
De kwestie is hier niet of dat meisje moet mogen blijven. Het schandaal is dat de overheid het De Balie wel erg moeilijk gemaakt heeft om haar hier een zaal te laten toespreken. Er had van alles in het werk gesteld kunnen worden om een en ander goed af te zekeren, van overheidswege.
Vergelijk het eens met dit geval:
nieuws.nl/algemeen/20130906/malala-yo...
Benieuwd of hier zoveel barrières waren opgeworpen. Denk het niet, want zij had de Nobelprijs voor de Vrede al op zak, en dan doe je niet moeilijk. Rutte stond in elk geval vooraan om als een Hekking met dat meisje in de schijnwerper te kunnen staan.
Dan kan ze beter asiel aanvragen. Volgens de regels is dat bij het eerste land waar ze in europa aankomt. Daarna wordt beslist naar welk land ze toe gaat. Zo werkt het nou eenmaal, mits ze fanatiek moslim is die al tijden door de veiligheidsdiensten in het oog wordt gehouden, dan staan ze hier om je te springen.
Onze zelfhaat kent geen grenzen. Op naar de totale zelfdestructie!
"Hoe verklaart u dan dat er nog steeds mensen vanuit die veilige vluchtelingenkampen met vliegtuigen de EU worden binnengehengeld?"
Graaisnaaiert | 08-06-17 | 13:21
Ik weet niet precies waar je op doelt. Het is voor vluchtelingen zo goed als onmogelijk om met het vliegtuig naar de EU te reizen, want je moet beschikken over een visum, en dat wordt uiteraard niet afgegeven als er ook maar het geringste vermoeden bestaat dat iemand hierheen reist om asiel aan te vragen. Waarom denk je dat ze allemaal al jaren in gammele en lekke bootjes hierheen komen dobberen? Waarvoor ze bovendien gemiddeld 5.000 moeten neertellen? Een vliegticket is een stuk goedkoper, en een stuk veiliger.
Mensen die wél ingevlogen worden zijn vrouwen en kinderen van asielzoekers die - via zo'n bootje - hier zijn beland en een verblijfsvergunning hebben gescoord. Op dat moment krijg je te maken met het fenomeen van de "gezinshereniging". Die gezinnen krijgen dan toestemming om te komen en een visum en kunnen gewoon het vliegtuig pakken (vaak ook nog vergoed door de gemeente waar ze een gratis huis krijgen, heb ik wel eens gelezen). Verder heb je dan nog het verschijnsel dat er "op uitnodiging" van de regering een beperkt aantal vluchtelingen (ik dacht een paar honderd per jaar) hier mogen komen en ja, die komen dan ook per vliegtuig.
Tot slot: in vluchtelingenkampen zijn ze inderdaad veilig, althans veilig genoeg. Je kunt de (levens)standaarden in al die derdewereldlanden niet vergelijken met die in West Europa.
Vind je het een legitieme reden - een "toelatingscriterium" - dat vluchtelingen hier betere voorzieningen hebben dan in de vluchtelingenkampen in de regio, of in het geval van Afrikanen, een beter "toekomstperspectief" dan in hun eigen land, dan kun je dus niet anders dan iedereen toelaten die zich hier aan de grens meldt. Waar dat toe leidt, daarvan hebben we in 2015 een voorproefje gehad; dan zullen miljoenen per jaar West Europa binnengolven en komt al snel de vergelijking met de ondergang van het West Romeinse Rijk in de 5e eeuw voor ogen: dan bestaat West Europa over ca 40, 50 jaar niet meer, althans niet als een welvarende, vrije, en beschaafde regio.
Om te kotsen. Geheel in de traditie van '40-'45 staan de Nederlandse apparatsjiks weer eens aan de verkeerde kant van de geschiedenis.
Ja hoor, is jezidi en meisje. Wat willen jullie nou? Geen hardcore *ik ga het westen uitvreten en slopen en ik neuk alle blonde bitches de moeder* mentaliteit. Daar kan de linkse kerk dus helemaal niets mee dus oprotten met dat kind!!
Dit is nou een echte vluchteling en die willen we niet opvangen terwijl het verkapte IS vluchtelingentuig de verblijfsvergunning bij aankomst direct opgespeld krijgt. Dit is een grove schande.
Waar kan ik een klacht indienen? Actie!
P. Pantoffel | 08-06-17 | 10:11
Vluchtelingen die de halve veilige wereld over reizen zijn in mijn ogen geen vluchtelingen meer, die status verliezen ze dan. Op dat moment zijn het gewoon migranten, wat voor geschiedenis ze dan ook met zich mee dragen. Het vluchtelingenverdrag wordt gewoon misbruikt om de halve wereld hier een huis te geven.
Ja, verkrachte Jezidimeisjes die hier moslims komen bashen met verhalen uit de eerste hand moeten we hier natuurlijk niet willen. Dat past niet in het zelfbevredigende beeld van de politieke elite over de multiculti-samenleving. Want als moslims zich niet meer in een slachtofferrol kunnen wringen, dan ontploft de bom natuurlijk. Dus Jezidimeisje, hier een gratis tip van Mike: in Nederland zijn moslims lief of zielig maar nooit stout. Het is allemaal je eigen schuld en meisjes die dergelijk gedrag uitlokken bij moslims om ze daarna in een kwaad daglicht te stellen, kunnen we hier in Nederland Luilekkerland niet gebruiken!
Maar dit staat wel in NRC Handelsblad, heeft GS daar geen bij voorbaat negatief sausje voor?
De echte monsters zitten in onze regering.
Ik kan ze met m'n neus aanwijzen.
Bah, bah. Ongelofelijk.
Ooit komen onze bestuurders voor een tribunaal... Hoop ik..
Dr Johnson 13:09:
"Allemaal niet ideaal, en ik wil helemaal niets afdoen aan de ellende die dit meisje door toedoen van IS is overkomen, maar de bottom line is dat ze in dat vluchtelingenkamp "veilig" zit. Dit is een voorbeeld van de zg opvang in de regio waar we met zijn allen - althans muv de Gutmenschen en de partij van de Jessias - zo vóór zijn."
.
Hoe verklaart u dan dat er nog steeds mensen vanuit die veilige vluchtelingenkampen met vliegtuigen de EU worden binnengehengeld? Ze zijn toch veilig, daar? Hoef je die hele poppenkast van de opvang hier ook niet op te voeren.
Het begint er sterk op te lijken dat elke vorm van duiding of benoemen in de kiem gesmoord moet worden. Wat voor idiote politiek is dat? Dat kan ik alleen maar rijmen met het feit dat politici misstanden juist toelaten, puur uit eigen gewin.Want zolang die dreiging bestaat, valt er geld tegenaan te gooien.
Let maar op, als straks de 'blankes' uit Zuid Afrika moeten vluchten, dan moeten de grenzen van de Gevestigde Orde opeens wel dicht. Want rassies en verkierde hojdskoeleur.
Op een tip eens rondgekeken in de buurt Bo-Kaap (bij Kaapstad) op Streetview. Guess what? Hoofddoekjes galore. Waren die er altijd al, of is Zuid Afrika ook niet meer veilig voor de Halvemaantochten?
Kamervragen in 3,2,1... Oh, niemand?!
In de Volkskrant staat dit:
"De Balie met 10.000 euro borg moet staan voor Parween, om zeker te zijn dat ze na haar verhaal teruggaat naar het vluchtelingenkamp bij Singar, waar ze een tent van 5 bij 3 meter deelt met zeven anderen."
Allemaal niet ideaal, en ik wil helemaal niets afdoen aan de ellende die dit meisje door toedoen van IS is overkomen, maar de bottom line is dat ze in dat vluchtelingenkamp "veilig" zit. Dit is een voorbeeld van de zg opvang in de regio waar we met zijn allen - althans muv de Gutmenschen en de partij van de Jessias - zo vóór zijn.
Indien er toch weer geprobeerd wordt hier in Nederland asiel aan te vragen, dan heeft dat, zoals in het geval van ALLE asielzoekers en vluchtelingen, te maken met alle gratis voorzieningen en het gratis geld.
Vraagt Dijkhoff geen hoge borg om te zorgen dat ze na de lezing weer teruggaat, dan hoef je geen rocket engineer te zijn om te voorspellen dat de Gutmenschen dan vanaf volgende week intensief gebruik gaan maken van deze nieuwe "route" om vluchtelingen Nederland binnen te loodsen, en over een half jaar worden er opeens honderden Syriërs, Somaliërs, Afghanen, etc per maand "uitgenodigd" om hier lezingen te komen geven, waarna er meteen asiel wordt aangevraagd.
Nogmaals, ik vind het lullig voor dit meisje, en ik zie ook graag dat die verkrachtende Somalier eruit geschopt wordt, maar ze zit in een vluchtelingenkamp en ze zit veilig. Als zij toch mag blijven, dan zou het niet meer dan rechtvaardig zijn als de rest van dat vluchtelingenkamp ook wordt ingevlogen.
Natuurlijk doet de regering moeilijk. Want zij is geen moslim-vluchteling dus per definitie niet zielig dus hoeft ook niet geholpen te worden. En dan gelden de regels voor haar wel maar als je een zielige moslim bent, dan gelden de regels niet. Welkom in Nederland, waar scheiding van kerk en staat altijd voorop staat behalve als je een zielige moslim bent.
En hele groepen blijven geloven in onze systemen. Ze stemmen op politici die gebakken lucht verkopen en verwonderen zich dat er mensen zijn die op een schreeuwlelijk als Wilders stemmen. Maar als gewoon naar het nieuws kijkt en iets verder speurt dan het hapklare NPO dinee dan zie je grotesk falen op alle niveaus in een over-geregulariseerde samenleving.
Punt is, te veel mensen op hoge plaatsen waarbij beleid wordt vastgesteld en/of uitgevoerd zijn alleen nog bezig met processen en procedures. Zij zien niet de mens achter de cijfertjes, maar alleen nog targets. Er is daar geen medeleven, alleen geveinsde betrokkenheid. Lid van Greenpeace en Amnesty, met een goed loontje en een stem op d66 vinden zij zichzelf het morele ijkpunt van de natie. Ondertussen holt dit land achteruit op de plekken waar zij zelf niet willen komen.
Het rechtvaardigheidsgevoel in Nederland heeft een kwijnend bestaan, door formalisten en bureaucraten. Het went nooit.
De overheid wil alleen dit meisje beschermen. Er is namelijk een zeer grote kans dat ze haar verkrachter hier tegen komt, die zijn namelijk wel welkom hier.
We halen alle diarhee naar binnen en die gene die het echt nodig hebben worden weg gezet. wat een kut land.
En onze "leiders" zij geen leiders, het zijn zelf verrijkende klootzakken.
Dijkhoff (duitse spelling, also also) is een smerige kruipende gluiperige rat. Met zijn dikke BMW... En wel het vuil van de aarde dit land inloodsen, dat verdedigt meneer wel. Dus zo zit meneer in elkaar, kwaadaardig en harteloos.
Waar eindigen wij?.....
RamondeM | 08-06-17 | 10:14
-
Nou, Groen Links zit weer aan de onderhandel tafel dus doe eens een gok....
ja, dit moet je ook anders aanpakken. Via duitsland binnenkomen en dan gewoon in het eerste beste politiebureau asiel aanvragen.... en hop.. je bent binnen.
Nooit officieel doen.
Natuurlijk mag dit meisje niet binnenkomen zij verteld natuurlijk het verhaal dat islam kut is.!
Dus die mag niet meer doen met het linkse feestje
Maar alibaba en de 7 verkrachters uit soemalie zijn welkom
Pleur toch op met die wet en regelgeving van de pvda
En neem het systeem van australie over
Snel.
Het EUroscisme... gevaarlijk hypocriet
@tipo | 08-06-17 | 11:54
.
De procedures zijn helemaal niet juist afgehandeld. Als je op uitnoding naar Nederland komt van buiten de EU en je hebt geen bewezen inkomen of banktegoed ( of economische binding met het thuisland, zeg een winkel/huis/auto ) moet er iemand garant voor je staan. Dat is een x-bedrag per dag, ik dacht 100 euro ofzo. Het bedrag - wat kan oplopen tot 50K - is belachelijk, zeker omdat deze mevrouw hier maar is voor 1 - of een paar - lezingen. Als de vergunning in orde is zou dat zonder probleem moeten kunnen. Wilde dat we zo tegen haatpredikers optraden...
Poes Fiep | 08-06-17 | 12:08
En zo is dat.
Ja, dit is gewoon een uitvloeisel van waar Nederland op heeft gestemd. Je moet iemand die verkracht is nog harder straffen en een verkrachter belonen. Dat is Nederland, een gaaf land.
--
Kom op verkrachters zijn gaaf, en vrouwen die zeuren omdat ze verkracht zijn, laat ze oprotten, eigen schuld hoor, zij hebben tieten!
--
Mark Rutte is echt een hele goede MP, hahha, nee hoor maak een grapje. Rutte is een domme lutser, met een kut toekomst.
Ik vind het goed. Ik wil er hier geen enkele vluchteling meer bij, tenzij ze slechts een tijdelijke status krijgen. Opvang in de regio van herkomst. Natuurlijk moeten de monsters er sowieso uit.
We slaan de hele tribunaalfase gewoon over.
Waarschijnlijk bij gebrek aan overlevenden.
* loopt tandenknarsend door de kamer *
Als ik verstandig ben geef ik mijn mening nu even niet. Ik wordt hier zo boos om. Boos? woedend
Voor de overheid geldt in de eerste plaats dat de Openbare Orde niet of anders, zo min mogelijk, in gevaar wordt gebracht. Met die Overheidsbril bekeken vormt zij kennelijk een risico; een risico op reacties vanuit ....
Hou eens op met dat woord "vluchteling"! Een knappe kop die dat verzonnen heeft. Want dat gaat er bij zowel christenen als socialisten als koek in. Kom maar arm vluchtelingetje, wij helpen je wel. Fout, fout, fout! In dit geval gaat het om een slachtoffer dat van een uitnodiging geen gebruik kan maken vanwege het onbegrijpelijk beleid dat hier gevoerd wordt ten opzichte van bijvoorbeeld ook Aziaten die hier alleen maar op vakantie willen komen. Waarschijnlijk uit angst voor meer asiel aanvragen. Nou, geloof maar niet dat Aziaten in Nederland zouden willen blijven. En ben je weleens een werkloze Chinees tegengekomen?
Wat een verschrikkelijk verhaal zeg. Ze zouden die maagden toch pas krijgen als ze zichzelf​ opgeblazen hebben. Is ook al niet waar. Bliezen ze zichzelf maar collectief op, ik weet wel een paar zandbakken waar ze gratis terecht kunnen.
Groen Links speelt nog even hard to get voor de bühne maar het zal voor de meesten wel duidelijk zijn geweest toen ze al lachend en tongzoenend uit elkaar gingen na de eerste, zogenaamd " mislukte " formatie dat alles reeds beklonken was zodat we straks een milieu belasting en nieuwe asiel tsunami voor de kiezen krijgen .
Laten we hopen dat ze die vier jaar niet vol gaan maken .
De conclusie is dus dat vrind dijkhoff de grootste pedopooier van NL is.
En dat wij al dit 'kindergeluk' moeten meefinancieren.
Gaaaaaaaaaf land!
*dweilt de uitgekotste lunch van de vloer*
Ik denk dat ik het begrijp: eerst haal je allerlei onderontwikkelde mensen hier naartoe, zodat alle wel beschaafde mensen hier niet meer willen wonen en naar het Midden-Oosten verhuizen (dat dan toch leegstaat). Kunnen wij laten zien hoe je van die droge zandbak wel een ontwikkeld land kunt maken, en kunnen zij hier proberen zonder talent en opleiding het water buiten de dijken te houden.
hotnot 11:46
De procedures zullen juist afgehandeld zijn. Maar de mensen worden geschoffeerd en de uitkomst is dat verkrachters meer rechten hebben dan hun slachtoffers. Dat is nooit de bedoeling geweest, maar wel het resultaat als je procedures boven mensen stelt. Als je ambtelijke procedures heilig verklaart ipv moreel leiderschap.
Ons dagelijks bestuur, met inbegrip van de EU, zal niet rusten voordat ons land in een marxistisch-islamitisch kalifaat is veranderd.
Ik hoop dat verstandige mensen nog genoeg tijd hebben om een geschikt emigratieland te vinden. Het lijkt er in ieder geval op dat de tijd begint te dringen.
@ rtxpow | 08-06-17 | 10:07
-
Door de Brusselse bezettingsmacht en hun Haagse trawanten worden we gedwongen onze grenzen open te houden voor deze lieden.
De deurkloppers vluchten(kuch) uit landen waar islamitische ellende, opstand, moord en doodslag heerst. Als we nog lang doorgaan met als naieve idioten er steeds meer meer meer binnen te halen, dan duurt het niet lang meer voor we zelf uit eerste hand ook hier steeds vaker gaan meemaken hoe gewelddadig het daar in die landen is.
Het begin is er immers al in Parijs, Brussel, Berlijn, Manchester, enz, en nu zowaar eindelijk ook in Winterswijk met gisteren een plof/steek-lim (natuurlijk zwaar gebagatelliseerd door de MSM).
www.telegraaf.nl/tv/vndg/28333169/__Zo...
-
Met het ongebreideld, domweg en blind binnen halen van deze lieden halen we ook hun problemen, hun oorlogen en hun cultuur van haat en gewelddadigheid als zich steeds verder uitzaaiende kanker-virussen in ons land binnen. Hier naar binnen in ons goede oude Nederland waar we na moeizame eeuwen van eigen oorlogen nu eindelijk een dikke halve eeuw vrede en welvaart kennen! Onze welvaart, waarop ze als sprinkhanen afkomen om, zonder enige werkelijke bijdrage te leveren, te komen vreten uit onze(!) ruif waarvoor WIJ een leven lang werken en belasting betalen.
Maar durf ervooral niets van te zeggen, want dan ben je een raassiest en en een xenofobe fascistische neo-nazi (of nog erger: een PVVer).
-
Uit dom en naief medelijden voor onbekenden die zelf geen medelijden hebben met hun eigen geloofsbroeders, laat staan met ongelovige honden en hoerrrren, halen wij het Paard van Troje binnen en laten onze (klein)kinderen met de rotzooi van geweldsplegingen, roofovervallen, inbraken, moorden, verkrachtingen en wie weet burgeroorlog, zitten.
Bedankt Den Haag
Bedankt Brussel
Maar vooral: Bedankt debiel kiesvee
Schande hopelijk stelt Buma kamervragen inderdaad.
-weggejorist-
Is standaard procedure. Omdat ze zelf niet over middelen beschikt, moet iemand haar uitnodigen. De uitnodigende partij, in dit geval niet alleen een privé persoon, maar ook een bedrijf of organisatie, moet een garantstellingsverklaring ondertekenen. Dit formulier:
ind.nl/Formulieren/1310.pdf (pdfje)
Onderaan op pagina 3 lees je dat je garant staat voor alle kosten, tot een maximum van 10000 euro. Die garantstelling vul je in, ga je mee naar het gemeentehuis, die vragen voor een stempeltje 9,75euro. Je moet een verzekering (TTI) afsluiten, anders neemt de ambassade je aanvraag niet eens in behandeling. In sommige landen kom je niet eens bij de ambassade, daar word het loketwerk door een gecontracteerd bedrijf gedaan, die ook nog eens geld vraagt. Ik heb al eens eerder gevraagd, maak eens een topic over de helse procedures waar nette mensen hier in nederland door moeten om iemand van overzee uit te nodigen. Het is niet normaal.
Ik zie dat reaguurder bintang op 08-06-17 | 10:24 alles al in kortere woorden heeft gezegd.
Kamervragen?
Wat is dat toch met al dat verkrachten de laatste tijd? Volgens de deugdozen is het verschrikkelijk als een lingeriemodel op een video op internet in een onderbroek loopt en op de site van bv GS of Dumpert wordt getoond terwijl ze er zelf voor kiezen!!! En als er dan grapjes over worden gemaakt als "daar moet een piemel in" is het not-done. Dat is dan virtuele verkrachting.
Maar worden vrouwen werkelijk verkracht door asielboys als gevolg van de linkse hobby, van het binnenhalen van zoveel mogelijk schorem, dan hoor je het gras zingen.
En nu dit weer, een echt slachtoffer van wellicht gasten die hier als terugkeerjihadi van een huis en uitkering genieten, zo behandelen. Om je kapot te schamen!
Steeds als ik denk (tegen beter weten in) dat het niet erger kan komt er weer zo'n bericht voorbij. Dit zijn de echte vluchtelingen en die zijn meer dan welkom. Juist ook omdat deze vluchtelingen heel slecht in de regio opgevangen kunnen worden.
Het asielvraagstuk wordt gekaapt door de economische vluchtelingen die hier komen om alleen maar te nemen en niet te geven.
Dit is zo slecht voor mijn bloeddruk. Ik probeer mijn nieuws overal te vergaren maar ik krijg steeds meer moeite om sites als Joop te lezen en dan met name de commentaren.
Waar is het misgegaan dat we ons dit alles moeten laten welgevallen? Het ene na het andere stuk over de witte racistische man en waarom ik mij aangesproken zou moeten voelen. De zoveelste Arnon Grunberg die ons als racist bestempeld omdat er een probleem benoemd wordt met een islamitische achtergrond. Zijn al deze mensen al ziende blind? Zien ze dan echt niet wat er om ons heen gebeurd? ik weet retorische vraag.
Tis geen dobberneger he,dan ben je al gauw verdacht in de ogen van de progressieve samenleving.
@Obsi | 08-06-17 | 11:23
Oh wat een geweldig idee. Al die 100+ zeikwijven bij elkaar en dan dit meisje eerst haar verhaal laten doen, vergezeld van beelden die volop op internet te vinden zijn.
En daarna nodigt de presentator elk van die 100+ zeikwijven uit om persoonlijk hun ervaring over hun 'virtuele verkrachting' te laten vertellen.
Lijkt me een mooi programma voor WNL. Niet op PowNet, dan wordt het te infantiel
Christenen nicht erwunscht, nur Islam.
@ Lupuslupus | 08-06-17 | 11:08
Hmmmm? Ik vergeet helemaal niks. En je mag best weten dat ik zelf ook op de PVV heb gestemd. Maar toch vind ik wat ik vind.
Ayaan all over again.
Die verdomde dubbele maat hadden wij nooit moeten uitvinden.
Hier was "asiel" toch voor uitgevonden?
Helaas is "asiel" nu juist wat het niet moet zijn.
Verkrachters, beulen, jihadisten, en economische profiteurs komen binnen en de echte slachtoffers (vaak van de kansparels dus die hierheen komen) blijven achter.
Zieker dan ziek en wat doe je ook de Nederlandse burgers aan met het binnenlaten van dit gespuis!
PVV + FvD gaan nog eens heel groot worden.
Als je denkt dat niets je meer kan verbazen...
Waar zijn de virtueel verkrachte sponsor-ophitsers nu?
WAT een Land.. wat een kutland wat een kutmentaliteit.
Zij is uiteraard wel welkom. Wat niet willen in dit land en waar we ook kapot aan gaan zijn die verkrachters, messentrekkers, zakkenrollers en zelfs terroristen uit Marokko, Algerije, Libie, Somalie en Iritrea. Voor dat duivels addergebroed moet de grens pot dicht. Hopelijk snappen ze het in Den Haag een keer en stoppen ze met het heulen met de vijand.
Je zou bijna denken dat het een groot complot is om zoveel mogelijk de moslims te knuffelen ten koste van alle anderen.
Onze leiders verraden ons. Ik hoop dat ze er een keer op worden afgerekend.
Is het mogelijk een debat te organiseren met dit meisje en de door Geenstijl virtueel verkrachte dames met als thema :Verkrachting.
Om gek van te worden. Hoop dat West Europa nog gaat
ontwaken: Hey Europe... Be Like Poland and Hungary!
www.youtube.com/watch?v=IsPN0E8_AQE
"Want echt, we zijn een ontzettend gaaf land."
Wat te denken van onze linkse media en staats TV die hebben alleen maar belangstelling voor Mauro story's.
Dan gaan ze vol op het orgel zo'n stom Yezidi trutje is toch niet interessant hebben de gutmenchen geen belangstelling voor.
Met dank aan Claudia de Breij en mediaconsorten.
Bureaucratische dapperheid: pak gewoon makkelijke slachtoffers die zich wel aan de regels houden nog eens extra. Scoor je mee bij je baasjes!
Walgelijk en niet te bevatten.
PS: verkrachten is halal, dan wel anderszins in lijn met de sharia?
Dit is de toekomst voor je blonde dochters, achterlijk Nederland.
Ja maar Baudet is een nazi en jullie van de GeenStijl zijn stom en seksisme.
Ik sta er niet echt van te kijken eerlijk gezegd.... troostmeisjes werden ook al niet erkend door onze regering. Die hebben ook jaren moeten vechten voor erkenning. Dit is in mijn ogen exact dezelfde situatie.
--
redelijk kansloos weer...
Nou heeft WIlders het de anderen ook wel ongelooflijk makkelijk gemaakt om hem uit te sluiten, laten we wel wezen.
Lewis | 08-06-17 | 10:58
.
Wat een onzin zeg. FvD gaat dezelfde 'behandeling' krijgen hoor (men is al druk bezig met hen te demoniseren). Zeker ook 'eigen schuld'.
U vergeet voor het gemak maar even dat er 1,2 miljoen personen op de PVV hebben gestemd(). DIE worden buitengesloten! Maar u vindt dat blijkbaar helemaal prima. Bah!
Ze blijven het elastiek maar oprekken. In hun van eigen gelijk doordrenkte arrogantie. Maar het zal heus knappen.
Dat kan niet lang meer duren.
keestelpro | 08-06-17 | 11:02
De kans dat e.e.a. vier jaar gaat duren is gelukkig minimaal.
Benieuwd wat ze vandaag op dat eilandje voor onze kust gaan stemmen. Als het daar fout gaat dan zijn we echt verloren.
Je moet wel heel naïef zijn om te geloven dat het bij de politiek draait om "vluchtelingen", we importeren alleen het volk wat maximaal onverenigbaar is met het westen, dus laag IQ en haatreligie zijn belangrijke selectiecriteria.
Het hoe- en waarom is mij ook niet helemaal duidelijk, maar onze beschaving wordt op dit moment afgebroken voor onze ogen, en we laten het gewoon gebeuren.
Wonderlijke wereld.
* 28 jarige esmee die zelf haar Somalische aanrander moest opsporen. Dader krijgt verblijfsvergunning.
* Pool rijdt 3 mensen dood ( opa,oma en kleinkind) eerste eis : 120 uur schoffelen. Man schrijft iets naars over Sylvana....80 uur schoffelen.
* Geert W. rechtszaak wegens minder, minder
Rutte, Samsung , Spekman wegens racistische uitspraken...... niets.
* Brandvlek op gazon bij Moskee: 4 jaar cel. Wijk terroriserende Marokkanen.... niets.
* Duizenden mannen zonder of met vals paspoort: uitkering. IS slachtoffer gevlucht uit de hel ..
hier ook de pineut, verkracht door het "systeem"
Welke organisaties maken het eigenlijk mogelijk dat zo'n vrouw naar voren wordt geschoven en haar gruwelervaringen met IS wereldwijd kan verspreiden?
Manneke Pislam | 08-06-17 | 10:52
Mijn portiek ziet er ook vol mee, die lui voeden hun kinderen op door ze stelselmatig te negeren. Mag ik uren lang 's nachts wakker liggen van het gekrijs, omdat pa&ma er het schijt aan hebben. En uiteraard allen werkeloos, en te dom om te poepen. Teringlijers.
Dit land is terminaal ziek
Nu zal er zeker op korte termijn een regering gevormd worden, ze laten het zeker niet op een herverkiezing aankomen.
Want het mag niet gebeuren dat een groot deel van de Nederlandse bevolking inziet wat een kapitale fout ze hebben gemaakt.
Atheïsten, christenen, bekeerlingen, islam afvalligen en homosexuelen zijn de enige echte vluchtelingen.
Als ik die wijven zie, helemaal ingepakt in moslimkledij en kerels met baardjes in soepjurken draait mijn maag om.
Dat vlucht voor moslim geweld??
Zij verspreiden moslim geweld.
Dat integreert hier nooit en te nimmer en het blijven fanatieke moslims tot hun dood.
En hun nageslacht net zo goed.
Waar vluchten ze eigenlijk voor.
IS is precies wat ze willen als je zo gekleed gaat.
Een wijf in burka vlucht voor IS. Yeah right!
Blijf waar je bent en doe je akelige ding waar je vandaan komt.
Zo blijft iedereen geukkig.
Radeloos en machteloos word ik van dit soort berichten.
Waarom hebben wij ons niet op democratische wijze van deze incompetente regering kunnen ontdoen?
Ik kan niet geloven dat het Nederlandse volk wéér zo stom is geweest om en masse op het kartel te stemmen.
4 jaar duurt zo lang...
ik ben onze politiek echt zat. Wordt er ziek van.
LangeTijdGeleden | 08-06-17 | 10:55
.
Iedereen die op 15 maart jl. *niet* op de PVV of FvD gestemd heeft, is hier zelf schuldig aan. Zo simpel is het.
TOEN was (wellicht de laatste) mogelijkheid om iets te veranderen, nu niet meer.
Daarom vind ik het alleen maar zeer triest voor al die stemmers op bovenvermelde partijen, voor de rest: je oogst wat je hebt gezaaid/gestemd. Geen seconde medelijden mee!
@ Ray Skak | 08-06-17 | 10:55
Nou heeft WIlders het de anderen ook wel ongelooflijk makkelijk gemaakt om hem uit te sluiten, laten we wel wezen.
chicago river | 08-06-17 | 10:46
Ik begrijp dat De Balie haar heeft willen uitnodigen, om mensen zoals jij en ik te confronteren met het diepe leed dat die gruwelijke oorlog daar met zich meebrengt. Als tegenwicht, zal ik maar zeggen, voor al die verhalen rond zielige Syrië-gangers die teleurgesteld naar ons welvaartslandje terugkeren om hier door een netwerk van hulpverleners te worden opgevangen.
Het geschetste beeld is helemaal in lijn met de verrotte geest van de deugmens en met het EU-beleid.
En ondertussen in Den Haag wachten we op de formatie waar alle laailichters met Rutte voorop alsnog in een doosje gepropt moeten worden om dit land onder last van de EU en immigratie nog verder naar de knoppen te helpen.
De PVV, de enige die het ook Zat is, mag niet eens meedoen.
Door deze stellingname van Rutte an anderen zijn zij niet anders dan Erdogan.
Manneke Pislam | 08-06-17 | 10:52
Koophuis? Vergeet het dan maar.
Ongelofelijk ziek dit...
Islamitische "fighting age" mannen krijgen hier kamers, huizen, geld, zorg, noem-het-maar-op en verkrachte vrouwen moeten borg betalen want ze oh oh oh als ze maar niet blijven in dit land.
Godverdomme, ik ben onze politiek echt zat. Wordt er ziek van.
Dit is het verschil in regelgeving tussen een verblijfsvergunning regulier en een verblijfsvergunning asiel. Schrijnend. Te meer omdat regulier streng wordt gehandhaafd, terwijl voorwaarden voor verblijfsvergunning asiel dagelijks met voeten worden getreden.
Verschrikkelijke voorbeeld van domme bureaucratie.
Domme reaguurders die hier een complot in zien.
@ Ommie de HaatMoker | 08-06-17 | 10:50
Bij mij in de kerk komen ook een paar vluchtelingen. Heel aardige mensen, spreken al een beetje Nederlands, proberen zo goed en zo kwaad als het gaat te integreren. Ziet er naar uit dat twee van hen weg moeten, IND betwijfelt of ze wel echt christen zijn. Nu ben ik helemaal voor streng beleid, niet iedereen kan blijven, maar zul je zien dat juist déze mensen hard worden aangepakt, en dát frustreert natuurlijk wél.
Wat hebben we toch een fijn land met zijn allen.
zeeman73 | 08-06-17 | 10:33
"een groot deel echter is gewoon oorlogsvluchteling"
Ja, en dit meisje is ongewoon oorlogsvluchteling, buitengewoon oorlogsvluchteling, haute categorie oorlogsvluchteling.
Ik begrijp uit het artikel in NRC dat de Yezidi-gemeenschap haar in liefde heeft opgenomen, dus waar zit die angst dat ze hier wil blijven? Overigens, wat een mazzel, ze mag kennelijk blij zijn om door haar eigen mensen niet uitgestoten te worden:
"Traditioneel zou een verkrachte en misbruikte jonge vrouw nauwelijks meer een man hebben kunnen vinden, maar de yezidigemeenschap (in totaal slechts zon 300.000 mensen) besloot de misbruikte vrouwen bij uitzondering niet te stigmatiseren. Ook uit zelfbehoud. Als 3.000 tot 4.000 jonge vrouwen, die door IS werden geroofd, zouden worden uitgesloten, zou het voortbestaan van de yezidis in gevaar kunnen komen."
Nou, dan stigmatiseren wij haar wel, dacht de overheid.
-weggejorist-
Jeeej, ik heb sinds een jaar somalische gelukseisers naast me wonen. Buikjes van de vrouwen gaan op en neer. kindjes poepen voor het geld, ik zie het van dichtbij. Hebben een groter inkomen dan ik verdien als proces-operator in ploegendienst. Zij zijn werkeloos en zielig. Huis werd geheel gerenoveerd en ingericht op kosten van de belastingbetaler en na een jaar is het een zooitje: gordijnen zijn half naar beneden getrokken, kind staat uren voor een gesloten deur te janken omdat ie er niet in mag, in de tuin genieten in de zomer is er niet meer bij want somalische ruzie. En de geuren die ze verspreiden, hebben mij allemaal culturele verrijking opgeleverd. Ik woon volgend jaar in Friesland(no shit).
Dijkhofs cynische ironie wordt door een groot deel van de bevolking aangezien voor intelligent beleid maken.
Waarvan akte.
Kan hier wel om janken. Jezis, wat zijn we diep gezonken, en nog is de bodem nog lang niet bereikt.
Oh wacht eens, dit is een echte vluchteling die waarschijnlijk haar best zou doen ondanks haar traumas om in Nederland een succes te maken, ja dat moeten we zeker niet willen natuurlijk. Bizar tot en met dat deze dappere vrouw zo een behandeling krijgt.
Brullende eisers met hun iPhone woest zwaaiend in designer kleding, ook hier verkrachtend en spugend op de kafir gaan even voor mevrouw .
Mvr. Gr.
K. Dijkhof .
En leg dát maar uit
Denk maar niet dat de kortpittige kapsels welkom-welkom zouden zingen als de migrantenstroom voor 90% uit hoofddoekloze meiden zou bestaan.
Schoorsteenveger | 08-06-17 | 10:39
@ zeeman73 | 08-06-17 | 10:33
Het is te goor politiek gezien, maar ik blijf bij mijn punt: hoe raakt een yezidi meisje een paar duizend km verderop in de situatie om te vragen om hulp? En ja, om dan een klap voor de kop te krijgen van de NL overheid, absoluut. Maar wat DOEN al die mensen hier en waar kwam het reisdoel vandaan?
De motorclub No Surrender heeft een kleiner strafblad dan die hele corrupte hypocriete VVD elite en het soort wat er omheen hangt.
1) MH-17 De onderste steen hebben ze onvindbaar verstopt.
2) Bij het Oekraine referendum hebben ze de middelvinger opgestoken mbv het CDA.
3) Bij het referendum 2005 europese grondwet hebben ze ook de middelvinger
gebruikt om duidelijk te maken dat ze geen zaken met U doen, en weer het CDA.
4) Achterbakse huiskamer onderhandelingen VVD en Groen Links.
5) Het verspreiden van grove leugens, bij uitstek een VVD voorrecht,tov de PVV.
6) De meest veroordeelde corrupte politici vind je bij de VVD.
Een referentie, iemand die garant staat en zelfs een borgsom, dat kan ik snappen. Die borg hoor je uiteindelijk terug te krijgen. Maar een overheid die een boete wil opleggen als iemand gebruikmaakt van wettelijke rechten, lijkt me illegaal bezig.
Als je denkt het kan niet gekker krijg je dit.....
Leven we hier al onder de sharia? De vrouwelijke slachtoffers straffen en de mannelijke daders belonen?
van heinde en verre | 08-06-17 | 10:32
Ehm, Groen Links?! Je bedoelt die club van het dansen onder de regenboog, eenhoorns aaien en met zijn allen kumbaya zingen rond het kampvuur? Groen Links, de club die totaal onbekend is met zoiets als Real Politik en politieke naïviteit tot kunst verheven heeft?
Als er ooit al conclusies getrokken worden, zullen die niet al te best zijn, vrees ik zo.
Ik ben ervan overtuigd dat als je een stel zwervers van de straat plukt en ze het land laat regeren , we beter af zijn dan dat debiele gajes wat er nu zit.
Onvoorstelbaar en geloof me, aan hun arrogante koppen te zien zijn ze er ook nog van overtuigd dat ze iets goed doen.
Even terug naar het topic.. ik zeg kamervragen. Geert....
@ zeeman73 | 08-06-17 | 10:33
Eerder andersom denk ik, maar inderdaad, natuurlijk zijn er ook echte vluchtelingen die onze steun verdienen en hier terecht worden opgevangen. De teneur van het stuk lijkt me echter meer dan terecht: stuitend dat in dit geval opeens wél ferm en moeilijk wordt gedaan terwijl de grenzen voor alles en iedereen wagenwijd openstaan.
Eigenlijk altijd al geweten. We halen de economische migranten op voor de kust van Libië met de Frans Timmermans veerdienst en de echte vluchtelingen houden we buiten de deur.
Ik begrijp de overheid wel. Een door IS gruwelijk misbruikt meisje dat hier wil blijven, daar komt alleen nog maar extra gedonder van. Dat is een klap in het gezicht van de moslimgemeenschap die het toch al zo moeilijk heeft na al die aanslagen, en koren op de molen van al die goedbedoelende, maar door de samenleving in de steek gelaten jongeren om nu nóg sneller te radicaliseren en daden te gaan beramen die niks met de Islam te maken hebben. Oprotten dus.
Ik begrijp De Balie ook niet, dat men in deze roerige tijden tegen beter weten in olie op het vuur wil gooien. Ze zouden daar hun verantwoordelijkheid moeten kennen en nemen, verdorie.Voor je het weet verspreidt de boodschap zich en komt er een stroom van misbruik-meisjes op gang die allemaal -God behoede het= hun verhaal willen gaan doen in krant en op tv, of erger nog, op Internet. Dan is het hek van de dam.
zeeman73 | 08-06-17 | 10:33
De vraag is of je ook oorlogsvluchtelingen wilt. Op een postzegel genaamd Nederland, van alleen al 17 miljoen inwoners, and counting. Je hoeft geen wiskundige te zijn om te zien hoe dat verloop loopt qua gelden, pensioenen, maar vooral: de grote culturele en sociale verschillen.
Problemen invoeren! Dat lijkt de hobby te zijn van de politieke partijen van dienst.
Fitte mannen worden met welkombordjes het land binnengeloodst maar voor jonge vrouwen is een garantieverklaring nodig.
@zeeman73 10:33
Fuck you. Dit stuk suggereert niks, behalve dat de IND en politie procedures boven mensen stelt. Behalve dat slachtoffers van verkrachting minder rechten hebben in Nederland, dan de verkrachters zelf. Want zo is het in Nederland.
Misschien wil dit meisje helegaar geen asiel aanvragen in Nederland. Van mij mag ze, ze is welkom. Maar misschien wil ze veel liever naar haar familie terug?
Dan blijft ze slechts een gastspreker met een visum. En dan geldt gewoon de borggeld regeling voor diegene die haar hier naar toe heeft gehaald. Misschien heeft ze zelfs al een retourticket geboekt?
Vragen, vragen.....
Eigenlijk zou iedere asieleiser een borg moeten regelen, maar deze gastspreekster nou net weer niet.
Die lui in Den Haag hebben bloed aan hun handen, liters...... Ik ben geen complot denker maar ik begin steeds meer te denken dat achter deze idioterie een ander belang/plan moet zitten.
Dit land was het 15 jaar geleden al zat......
Ehm, er is nergens sprake van het feit dat het meisje zou willen blijven.
Ze komt spreken voor, wat Zentgraaff noemt, grachtengordel mensjes. Op zich al verwonderlijk dat die groep geïnteresseerd is dit verstorende geluid dus vreemd verhaal. De overheid reageert m.i. dan hooguit overdreven maar niet perse kwaadaardig.
Niets mag de EUgenetische agenda in gevaar brengen. Echte vluchtelingen binnenlaten en hun verhaal laten doen zou slechts maatschappelijke weerstand tegen massa-immigratie oproepen.
Het Coudenhove-Kalergi plan moet en zal zegevieren. Geen offer is te groot voor het altaar van de utopische heilstaat.
Het stuk suggereert dat alle vluchtelingen die hier verblijfsstatus hebben gekregen eigenlijk profiteurs zijn. Dat is uiteraard niet het geval. Een deel van het is niet echt oorlogsvluchteling maar migrant, een groot deel echter is gewoon oorlogsvluchteling.
NeDDRland op z'n best.
Weerbare mannen die een potentieel risico voor de staatsveiligheid vormen en masse binnen laten en een meisje dat komt uitleggen hoe gruwelijk de haatideologie van diezelfde mannen is zo ongeveer de deur wijzen.
Ik ga m'n hooivork maar weer eens oppoetsen.
GroenLinks, trek je conclusies eens. En dit keer wel goed.
De fatsoenlijke samenleving van Bart Nieuwenhuizen.
Japanners noemden dit troostmeisjes.
Gedwongen seksslavinnen.
Die Japanse en andere Aziatische madames uit WO II zijn daar nooit overheen gekomen.
Gebeurt overal, en altijd, maar dat maakt het niet minder supergruwelijk. Oh, er is ook een `verklaring´ voor: wiki:
Het systeem werd bedacht door de generaal Okamura Yasuji.
Om de reden achter het fenomeen te begrijpen, moet men teruggaan naar de Russische Burgeroorlog in Siberië en het Russische Verre Oosten. Bij afloop van die oorlog in 1922, bleek dat een derde van het Japanse expeditieleger was uitgeschakeld door syfilis en gonorroe ten gevolge van seksueel contact met prostituees. Om een herhaling van deze feiten bij verdere veroveringen te vermijden, vatte Japan het plan op om speciale, gesloten bordelen op te richten met strenge hygiënische voorschriften.
Oorlog kent geen regels zeggen ze, en dat klopt als een bus.
-weggejorist-
En die Dijkhof leuk en gezellig doen bij de slimste mens.
En winnen ook nog.
Zo slim is hij dus niet. Of wel. Als infiltrant voor IS.Met zijn hipster baardje. Toch een islamisten baardje.
Ik kan die zege rotkop van hem sowieso niet uitstaan als ik hemn op tv zie. Kop van Jut.
Ze pakken al jaren de verkeerden aan.
Geintegreerde gezinnen of individuen die alles goed doen worden terug gestuurd.
Maar islamitisch illegaal straat tuig wat nota bene is opgepakt voor een misdrijf mag hier lekker blijven want kan niet terug, mensenrechten, zielig, regering werkt niet mee, blah blah blah!!
Rechters en regeringsleiders.
Net zo'n tuig als degenen die ze het land binnen laten.
-weggejorist-
Ja dat is tekenend voor het nationaal en europees beleid.Wij worden geregeerd door (kast) homo's. Hen interesseert vrouwenrechten NIETS alleen hun eigen rechten en voorkeursbehandelingen. Wanneer 2 homo's afgetuigd worden door onze multiculturele vrienden moeten ze amechtig "optreden" door als mannen hand in hand met elkaar op het Binnenhof te lopen.Het theater waar ze zo dol op zijn! Welk een daadkracht! Maar er worden dagelijks door diezelfde groep vrouwen verkracht, lastig gevallen, geintimideerd en vernederd door diezelfde groep en daar wordt nauwelijks over gepraat; dat wordt als gewoon ervaren. Dankzij de LGBT activisten van Gay Pride vindt er al jarenlang een morele erosie plaats in NL die ten koste van vrouwen gaat.
Dit land heeft, nagenoeg terminale, k*nker. Eeuwenlange inspanningen van generaties kapot gemaakt in luttele decennia.
Duuh. Dit meisje vertelt namelijk een verhaal dat in strijd is met de heersende Haagse mening over de islam. Dus doe ff niet asiel aanvragen ja!
Logisch want het Jezidimeisje is Christelijk. Als ze moslim was geweest mocht ze blijven
Gaaf land dit! Rutte c.s. werken hard aan 'Verelendung' zodat de Europese heilstaat gevestigd kan worden.
Het moment om te protesteren was bij de verkiezingen. GroenLinks en D66 hebben gewonnen, VVD is nauwelijks afgestraft. Laten we eerlijk zijn, Nederland wil dit.
@tipo | 08-06-17 | 10:18
Feminist zijn is niet meer dan een bumpersticker anno 2017, een hobby. T moet allemaal niet te serieus worden / de barricades op want dan wordt het eng en is de lol ervanaf.
Mahatma | 08-06-17 | 10:17
Zij en haar collega-feministen hebben het te druk met het verzet tegen de institutioneel vrouw-onvriendelijke Intertoysfolder.
Lijkt me de standaard procedure wanneer iemand een visum aanvraagt om naar Nederland te vliegen. En ja, het is een heel triest verhaal, maar er zijn miljoenen mensen met een triest verhaal. Willen we die hier allemaal opvangen?
Wat vooral steekt, is dat we geen vergelijkbare procedures hebben wanneer mensen per bootje naar Europa komen.
Dit is niet mijn regering, vriend!
Ik heb er wel een woord voor: viezeriken.
Mark is iig alvast zn verbaasde blik aan het oefenen in de spiegel als straks bekend word dat dit defacto de laatste generatie Yezidis is.
Mag wat kosten natuurlijk die globale islamisering.
Onze bestuurders hebben liever hardwerkende testosteronbommen, deze kunnen ons personeelstekort in de toekomst oplossen, ze staan te popelen om alvast te beginnen (kuch).
Zit trouwens te wachten op een commentaar van de een of andere deugneus BN-er om hier aktie voor te voeren of haar in huis te nemen zoals de BN-ers er al zo veel hebben opgenomen. (sarcasme uit)
"Onze" regering is besmet met islamofilie.
Een zeer ernstige vorm van weg met ons welke niet te genezen lijkt door rationeel denkvermogen.
Fijn land! Top Mark!
Gaat weer fijn potje staan vloeken in hoekje huiskamer. Ongelofeloos!
Elke dag weer verbaasd over de snelheid waarmee wij zakken in het moeras van het wegkijken en niet benoemen van de problematiek die onze samenleving langzaam maar zeker aan het kapot maken is.
Ja logisch, ze is christelijk. En de boven-ons-gestelden willen alleen maar islamieten importeren.
Werkelijk zum kotzen! Maar van het Nederlandse beleid blijf je chronisch kotsen.
" Wer die Wahrheit nicht kennt ist bloss ein Dummkopf
Aber wer Sie weiss und Sie eine Luege nennt , der ist ein Verbrecher."
- Bertold Brecht. -
Ter overdenking , zodat als het zover is , Klaas weet waarom hij voor het tribunaal staat.
"Incidentje jongens en meisjes, niets aan de hand. Gewoon doorlopen. Religie van liefde en vrede is gewoon een keertje verkeer uitgelegd en die slet moet trouwens niet zeuren maar slikken."
Ik denk dat het niets meer wordt met NL. En hooivorken en fakkels op het Binnenhof worden vast uitgelegd als "rechts terrorisme".
Simpel: zij heeft het dobberbootfoldertje nooit gehad en is dus noodgedwongen eerlijk.
@ Hettiet | 08-06-17 | 10:05
+1000
Blijkbaar zijn gespierde viriele negers meer in trek bij diegenen die het beleid bepalen dan meisjes. Ieder z'n hum natuurlijk, maar houw je liefhebberij buiten de regelgeving.
Dat de feministen die zo druk met Baudets proza zijn, zich eens keren tegen de Nederlandse bureaucraten godverdomme.
YourSmiley | 08-06-17 | 10:13
Nee hoor, ik heb helemaal niet voor die policor boevenkliek gekozen! Al jaren anti-policor (PVV en FvD), maar helaas is nog niet iedereen wakker.
Het is bij de wilde beesten af. Elk weldenkend mens deelt Zentgraaffs sentiment.
Dit land. Dit eens zo mooie land. Wat háát ik het soms. Wat schaam ik me soms kapot. En wat woedend kan ik worden, omdat er structureel foute keuzes worden gemaakt die onze toekomst in razendsnel tempo helemaal kapot maken.
Het is een boze droom, maar we zullen er niet uit wakker worden.
Eindelijk iemand waar zelfs ik zeg: "Welkom in ons land".
Kijk eens Apeldoorners. De eerste waarvan ik hoor die het écht verdient.
Ik heb hier al 4 x een reactie geschreven en weer verwijderd omdat deze vast strafbaar is.. dus ik hou het bij een quote "tijdens een revolutie zullen de leiders eerst sterven"
Er is geen moreel leiderschap meer in Nederland. Enkel een bureaucratische machine die verkrachte vrouwen nogmaals verkracht en verkrachters een medaille, huis en wasmachine geeft.
Waar blijft Herpesberger met haar acties tegen de Staat? Nep-feministe.
Nou Greet, waar blijf je? Kans om punten te scoren bij het goedvolk en de feministes...
Kunnen we niet een beetje coulant zijn jegens 'het monster uit Mogadishu'? Het is tenslotte ramadan mensen..
We worden afgerekend op onze daden en niet op onze woorden. Het wordt tijd dat er iets verandert. Wie neemt het op?
Het lijkt allemaal wel bewust, zo dom en onrechtvaardig kan niemand toch zijn? Er zit een plan achter. IS sympathisanten krijgen de rode loper uitgerold en voor de zeer zeldzame ECHTE vluchteling wordt net zoveel moeite gedaan alleen dan andersom; hoe het best mogelijk weg te krijgen.
Nou, (zinloze) Kamervragen dan maar weer....
We worden geregeerd door gekken.
Maar als we hier wat blijven typen gebeurt er niets. Tot dat het te laat is.
Hoe zat het ook alweer met die 2000 gelukszoekers die zonder screening een verblijfsvergunning kregen, Klaasje?
Ga dat eerst maar eens fixen voordat je over een Jezidimeisje begint, natnek!
@61 | 08-06-17 | 10:08
Goed dat u het aankondigt dat u komt, dan kan er op tijd dranghekken en ander hekwerk worden neergezet om u en de uwen of afstand te houden. En waag het niet om een gek mutsje op te zetten of een bord met een tekst omhoog te houden, want dat is men genoodzaakt u een paar uur in de cel te zetten om u daarna met een 'oeps, foutje bedankt, had niet gemogen' weer de straat op te sturen. Of ben ik nu te cynisch?
Mooi ook hoe ze vertelt dat de "gematigde" moslims in haar dorp hebben verraden aan de IS-gangers.
Waar eindigen wij?.....
-weggejorist-
En geef haar en al die andere kapotgemaakte Yezidi's wél een verblijfsstatus ipv al dat parasiterende tuig wat nu aan komt dobberen.
Zum kotsen, wat leven we in een walgelijke maatschappij. Oh wacht, de maatschappij zijn we zelf?! En wij hebben deze 'leiders' zelf gekozen. Dat maakt ons mede verantwoordelijk. Je kop in het zand steken en met je vingers naar anderen wijzen, heeft geen zin. Waarom slaan we de handen niet ineen en gaan we echt iets aan deze onzinnigheid doen, behoudens achter ons toetsenbord zitten janken.
Bij de haatbaarden leeft een ander idee van beschaving. Het is de hoogste tijd voor de bom op Raqqa. Laat ze als honden creperen die lui.
Nog twijfels over wat onze zogenaamde volksvertegenwoordigers met ons voor hebben? Dit gaat straks in een stroomversnelling als de linkse ratten de touwtjes ferm in handen krijgen in Duitsland, Frankrijk en ook de UK. Brexit van de baan, let maar op. En ook Nederland gaat straks vol op het orgel tegen de eigen bevolking. Nog meer dan nu het geval is. U bent allen gewaarschuwd.
wel godverdomme nog aan toe. het moet echt niet gekker worden. maar helaas zal dat t wel.
Tergend & ten hemel schreiend. Telkens als je denkt dat het niet erger kan...
Dit is nou een echte vluchteling en die willen we niet opvangen terwijl het verkapte IS vluchtelingentuig de verblijfsvergunning bij aankomst direct opgespeld krijgt. Dit is een grove schande.
Waar kan ik een klacht indienen? Actie!
Telkenmale denk ik dat het niet meer mogelijk is dat de Nederlandse staat mij niet verder kan verbazen, en steeds blijk ik mij daar toch weer ernstig in te vergissen. Diepe, diepe zucht!
Je gaat hopen op een soort Nürnberger proces waar deze hele kliek nog eens terecht moet staan.
"Het is allemaal een misverstand. Dit meisje kan gerust komen. Zonder borg. En ze asiel aanvraagt, dan wordt die gewoon in behandeling genomen, zonder boete. En als haar zusje(s) of broertje(s) ook hier asiel wil komen aanvragen, dan kan dat gewoon."
Nu maar eens -zeker- massaal naar het Binnenhof. Kunnen we meteen onze mening geven over het Oekraïense NEE=NEE standpunt van GeenPeil. En de foute vriendjes van zowel deugpremier Rutte en Buma. Ik ga Theo Hiddema opporren.
As dinsdag, dan is er vragenuurtje en veel pers.
Kom op, doe eens een keer echt mee.
Ziek dit....
Ons dagelijks bestuur, met inbegrip van de EU, zal niet rusten voordat ons land in een marxistisch-islamitisch kalifaat is veranderd.
Ik hoop dat verstandige mensen nog genoeg tijd hebben om een geschikt emigratieland te vinden. Het lijkt er in ieder geval op dat de tijd begint te dringen.
Zo rolt de EU...
Godverdomme.
Meer heb ik er niet over te zeggen. En meer valt er eigenlijk ook niet over te zeggen.
Islamisering is al goed geborgd binnen het Nederlands/Europees overheidsbeleid. We komen er wel!
Dit meisje is welkom bij ons.Ik hoor graag hoe wij haar kunnen opvangen.Ik betaal voor ALLES.
Ik ben onze leiders best wel zat.
REAGEER OOK