Graaiende haatfeeks: "Jammer dat Ebru vrij is"
Oh Nederland, wat heb je toch een prachtig pluriform meerstemmig divers veelkleurig opinielandschap. Daarin is kennelijk ook plaats voor Aysel Erbudak, die 1,7 miljoen gezondheidszorgeurootjes achterover drukte en op Grinpad FM bij het programma 'WNL Tegenpolen' heur scheur mocht opentrekken. Wij zaten toen onze songfestivalformulieren uit te printen, maar de bagger die zij over Fortuynlaureaat annex Prinses van de Vrijheid van Meningsuiting Ebru Umar uitstootte moet u toch even terugluisteren. Wij geloven onze oren nog steeds niet. "Ik had het liefst gehad dat ze haar niet hadden losgelaten inderdaad", zegt Erbudak in reactie op de schandalige arrestatie van Ebru door het gajes van Erdogan. Erbudak wilde zelfs nog verder gaan, maar gelukkig maakte ze de zin "Zij verdient het echt niet om nog..." niet af. Drie keer bah en een zeteltje bij ARTIKEL 1 DENK (oh nee, die hebben alleen mannen in de Kamer) voor mevrouw Erbudak. Want het laatste woord is natuurlijk voor La Umar zelf. "Ze is ontploft. Who gives a fuck?" Amen.
Reaguursels
InloggenOooh mother of god, Nederland onafhankelijk, vrijheid van meningsuiting. Nou als ik de reacties alhier zie, dan denk ik dat dit alles iets is, wat al zeer lang is achterhaald. We wensen mensen die voor hun mening uitkomen, weet ik wat voor vreselijks toe, en iemand die zaken fout heeft gedaan in het verleden, word hier dubbel en dwars op teruggepakt. Een ieder kan blijven wenden, draaien en keren. Mw Erbudak heeft het wel voor elkaar gekregen om een ziekenhuis wat zwaar in de rode cijfers stond, wel winstgevend te maken, ondanks alle schandalen, ik vrees dat het gros wat hier zijn gal spuit, dit never te nooit voor elkaar zal kunnen krijgen. Het is zo gemakkelijk om kritiek te geven.
-weggejorist-
@Stiller | 15-05-17 | 10:13
Welnee, een moslim "geiteneuker" noemen is helemaal geen "schelden", integendeel, het geeft juist blijk van een diep cultureel besef. Het was immers het islamitische opperhoofd Khomeini die in een pamflet sw mannen aanraadt de ongestelde, dus onreine vrouw met geen vinger aan te raken en hun nood dan maar te lenigen in het kameel of de geit. Het is helemaal geen schelden maar juist een vanuit kennis gevoede diep-culturele kritiek van het islamitisch gedachtengoed: óf je loopt achter de islam (van o.a Khomeini) aan. óf je noemt de moslims die dat inderdaad doen gewoon "geiteneukers". Da's een mooi -wn hoogcultureel-
retorisch dilemma, dunkt me : je bent vóór of tegen de islam van Khomeini, een tussenweg is er niet. Of dacht je er soms anders over?
-weggejorist-
Een Turkse beleefdheidsvorm. Een kritische columniste met een mening in het gevang gooien want onwelgevallig.
Godkolère, wat is dat mens lellek. Ieke Türk bien mit gekloerde lenzün demoslimkrant.nl/wp-content/uploads/20...
vriendinnetje van ene H. Mens, net als een zekere advocaat en pianist die samen een nieuwe partij in de kamer vertegenwoordigen.
ik heb dit idd live aangehoord. Ze sprak loepzuiver ABN zonder scheldwoorden (waarvoor hulde) dus dacht ik eerst dat het een KoefNoen (lees: Slechte) grap was. maar helaas... Alle Turkse ellende in 010 was ook 100% de schuld van de nederlandse staat en alle feiten die de interviewster aanhaalden werden ontweken met de opmerking "dat is informatie die ik niet heb".
Tsja dat krijg je als je tot je schouders in de hol van Erdogan zit en het lekker vindt.
Deze criminele vrouw wil haar criminele carrière in Turkije voorzetten door daar met ziekenhuizen de boel te flessen. Ja dan moet je in turkije in een goed blaadje komen staan.
Trouwens heeft zij al het gejatte zorggeld al weer terug betaald?
Als werkgever was mevrouw meer dan een feeks.
Rot op naar Turkije en kom nooit meer terug!!
@pejoar | 15-05-17 | 11:50
Ik vededig niet haar persoon. Maar haar mening. Ze heeft Ebru volgens mij geen kuthoer of nageboorte genoemd. Zolang mensen niet het schelden, beledigen gelijkstellen aan vrijheid van meningsuiting, heb ik geen probleem met welke mening dan ook.
@DerUnterMensch | 15-05-17 | 10:55
"Sterker nog, elke negatieve mening over een persoon kan gezien worden als een belediging of als schelden. Zou dat dus niet meer mogen, dan mag je geen negatieve mening meer hebben en daarmee is er niets meer over van de vrijheid van meningsuiting."
Dus geiteneuker, klootzak, nageboorte, <ziekte>lijer vallen onder "negatieve mening"? Wow. Dus als je dit bij je familie, vrienden, of gewoon op straat roept, krijg je niet gelijk een klap op je kop, maar het is ook nog bewonderingswaardig? Want je bent in je recht om te zeggen wat je wilt? Toch?
"Daarom moet schelden of beledigen dus gewoon mogen in een fatsoenlijke vrije rechtstaat."
Nee, in een fatsoenlijke vrije rechtstaat, heb je normen en waarden, omgangs- en fatsoensnormen.
Ik neem aan dat je de marokaantjes die dames voor hoer uitschelden ook niet verdedigd met "ze oefenen hun vrijheid van meningsuiting".....
een mening hebben mag.
maar dit mens is zo ongeloofwaardig door haar uitlatingen dat het gênant wordt.
jij mag haar verdedigen,net zoals je die despoot verdedigd,maar dat maakt jou nog ongeloofwaardiger.
dus hou op met onzin.
@DerUnterMensch | 15-05-17 | 11:05
Sorry, maar je kan mijn woorden draaien totdat je een ons weegt, maar op iemand schelden, geiteneuker noemen, is geen kritiek leveren, is niet je mening uiten. Je komt zelfs op straat er niet mee weg om iemand een klootzak te noemen. Waarom zou iemand ermee weg mogen komen om een staatshoofd een geiteneuker te noemen. Vrijheid van meningsuiting is precies dat: je mening, mening / kritiek over / op iemand: op zijn handelen, op zijn beleid, enz.
Verder: Deze dame heeft een andere mening, en ze wordt compleet verketterd om juist die mening die afwijkt van wat hier gangbaar is. Als je echt opkomt voor vrijeheid van meningsuiting, dan zou je de reaguurders hierboven ook moeten aanspreken. Dan ben je pas consequent.
@Stille
Ironisch genoeg geef je overigens zelf een perfect voorbeeld van waarom schelden moet mogen.
-
Iedereen die schelden, kleineren gelijk stelt aan vrijheid van meningsuiting is niet goed bij z'n hoofd.
-
Wat je hier doet kan prima worden gezien als schelden en beledigen van mensen die jou mening niet delen. Erg grappig dat je dit doet in een betoog tegen schelden en beledigen, en waarbij je ook nog probeert duidelijk te maken dat het niet onder de vrijheid van meningsuiting valt.
-
Jij maakt deze beledigende en scheldende opmerking namelijk omdat je jou menig over wilt brengen. Dan zou je volgens je eigen zeggen dus niet mogen. Toch vindt je duidelijk dat je deze scheldende en beledigende opmerking mag doen, anders zou je hem niet plaatsen. Je bent dus niet erg consequent in je opvatting. Al toont het vooral aan dat je niet door hebt wat je eigenlijk zegt.
-
Misschien zeg je dan, dit is niet schelden, dat is dan jou opvatting. Dat is dan direct een onderdeel van het probleem, het is subjectief.
@Stiller | 15-05-17 | 10:13
Natuurlijk moet schelden wel behoren tot de vrijheid van meningsuiting. Simpelweg omdat schelden nogal subjectief is. De opmerking Dat is een domme kerel is prima een mening die je moet kunnen doen. Het kan namelijk best terecht zijn en moet te bespreken zijn. Het kan echter ook als schelden worden opgevat. Zou schelden dus niet meer mogen dan is die mening ook niet meer toegestaan.
-
Sterker nog, elke negatieve mening over een persoon kan gezien worden als een belediging of als schelden. Zou dat dus niet meer mogen, dan mag je geen negatieve mening meer hebben en daarmee is er niets meer over van de vrijheid van meningsuiting.
-
Daarom moet schelden of beledigen dus gewoon mogen in een fatsoenlijke vrije rechtstaat.
-
Het hoeft in de maatschappij niet als fatsoenlijk te worden gezien, en mag dus buiten de fatsoensnormen vallen. Echter zou het nooit verboden mogen zijn. Fatsoensnormen en wetgeving horen niet het zelfde te zijn. Dat is zelfs heel gevaarlijk, want dan krijg je het onderdrukken van alle niet welgevallige ideeën. Wat uiteindelijk een soort dictatuur zal opleveren.
@peterdh | 14-05-17 | 19:31
Dat zeg ik toc hook. Al kan hier natuurlijk nog altijd heel veel meer als daar en Al zou het dan nog hooguit een boete zijn, geen celstraf.. Ik vindt het vervelend dat het zo is, maar het is toch wel zo. Ook in Nederland moeten we nog stappen maken. Maar dan wel de andere kant op dan wat die mevrouw graag wilt.
-
Helaas wordt die wetgeving ook weldegelijk toegepast. Zie: www.metronieuws.nl/binnenland/2015/05...
En ook:
www.nrc.nl/nieuws/2016/07/14/man-krij...
Die laatste zou je mogelijk nog kunnen zien als smaad of bedreiging maar de veroordeling was toch echt belediging.
-
Daarbij zoals ik al aan gaf kan belediging in het algemeen in Nederland strafbaar zijn. Koning of niet. Dat is zeker niet goed en dat moet zeker veranderen. Dat over het algemeen er niet heel snel voor gestraft wordt is mede waarom ze een puntje en geen punt heeft. Maar het blijft zo dat dit soort absurde wetgeving dus wel degelijk in Nederland bestaat.
@Implants | 15-05-17 | 10:16
Inderdaad, niets gepresteerd. Nul comma nul. Als je op het schoolplein links en rechts mensen gaat uitschelden, maak je ook geen vrienden, en moet je op een gegeven moment of van school af, of je wordt dagelijks in elkaar geslagen, of iemand moet je beschermen.
Mensen beledigen, uitschelden, kleineren is geen kunst, is geen vaardigheid. Wanneer dringt dat nou eens door bij de zgn "vrijheidsstrijders" hier.
Stiller | 15-05-17 | 09:21
Niets gepresteerd en toch bewaakt, en haar huis gemold. En wat heeft die kleine van jouw (koter) dan wel gepresteerd in zijn leven. Ben benieuwd...
@J.Morika | 15-05-17 | 09:53
Ja, die heb ik gelezen hoor. Veel woorden, geen inhoud. En dan kan je wel verongelijkt hoog van de toren blazen, maar het is nietszeggend. Schelden is niet gelijk aan vrijheid van meningsuiting. Een staatshoofd een geiteneuker noemen, is schelden. Dat is niet de norm.
"Zielig"? Waar zie mij zielig zijn en doen? Doe normaal.
@Stiller 09:33 Ach, doe toch niet zo zielig asjeblieft. Wat ik "meelijwekkend" noem (en waarom) heb ik netjes uitgelegd op 09:15. Als je iets te mekkeren hebt, ga daar dan maar op in. En houd het bij het eigenlijke onderwerp : de VVMU en de uitingsvrijheid in het algemeen, en ga het niet gooien om "schelden" enzo. Dat misplaatste kleinburgerlijke moralisme van je, en trouwens ook de rest van de zieligheidsindustrie is namelijk kotsmisselijkmakend.
Trump krijgt meer en meer gelijk. Gevaarlijke mensen in de media en bij de Nederlandse tv maken de wereld gevaarlijker.
@J.Morika | 15-05-17 | 09:29
Waar ben je het niet mee eens dan? Schelden is wel de norm? Schelden en kleineren is wel vrijheid van meningsuiting? Er gelden in andere landen geen andere normen & waarden en wetten?
Stiller 09:21 is kennelijk net zo melijwekkend als die hele Aysel Erbudak. Wat lopen er toch rare mensen rond op deze wereld. Ik wens Turkije veel goeds toe, vooral dat de turken zelf eens normaal (en zuiver, en correct) leren nadenken. Zoniet, dan is dat hele land verloren voor de komende decennia.
-weggejorist-
Eigenlijk is het heel simpel : wat je hier voor je ziet gebeuren is, dat die Aysel Erbudak haar eigen cognitieve dissonantie oplost door idiote dingen te zeggen over de Nederlandse media en/of de manier waarop in Nederland de publieke meningsvorming werkt. Daarvan wordt namelijk een volstrekt scheef beeld neergezet. Dan stelt ze eigenlijk dat Nederland en Turkije (dus) eigenlijk helemaal niet zoveel van elkaar verschillen. En dan, zie je wel, Nederlanders moeten dus niet zeuren over Erdogan en/of Turkije want ze zijn eigenlijk precies hetzelfde. Et voilá: het probleem omtrent de vrijheid van meningsuiting in Turkije is volledig weggemasseerd. Het gekke is: ze gelooft er kennelijk zelf nog in bovendien. Dat maakt het allemaal eigenlijk ronduit meelijwekkend.
Ongelooflijk.
Die zorgcharlatan is het oplichtende voorbeeld waarom positieve discriminatie bloedlink is.
@Koeienflat | 14-05-17 | 19:31
" Om op een goed voetstuk te staan speelt ze toneel "
Toneel spelen zou impliceren dat iets niet waar is en eigenlijk maar verzonnen... Maar daar moet ik je teleurstellen. Ze meent dit, en is overtuigd dat Nederlanse journalisten moeten worden opgepakt en gemarteld als ze Hitler beledigen. Ehh erdohan.
Dat dat wijf zich nog trots Turks noemt, DAT is pas beschamend. Wel hier de tent oplichten voor ik weet niet hoeveel geld en er dan trots op zijn dat ze Turks is?
Of heeft ze misschien die graaimentaliteit omdát ze zo vol overtuiging Turks is?
Zelfde niveau als Albayrak... onbetrouwbaar, oplichters, clowns, dieven en charalatans. Maar goed gebruik gemaakt van de policor gekte in dit land.
-weggejorist-
@leider.M | 14-05-17 | 19:10
Over wat dat mens zegt. Of heb je de link zelf niet beluisterd?
@LuckyGirl | 14-05-17 | 19:24
Dank je, jij snapt het.
-weggejorist-
@du Roi Soleil | 14-05-17 | 19:47
Gewoon: pvda.
Op de mavo speelde ze al de hoerr.
En nee, ik zat niet bij haar op school..
Hier is een citaat van vrijheidsstrijder H. Teeuwen zéér van toepassing: "Ga eens dood!"
JEKKOH | 15-05-17 | 00:56
Troll, ga terug in je hol.
-weggejorist en opgerot-
Haar ex oud-stadsdeelvoorzitter Henk van Waveren heeft destijds ook een dubieuze rol gespeeld bij de bouw van de heul erg Turkse Westermoskee. Mijn broer werkte toen voor de toenmalige initiatiefnemer Kabaktepe en er waren schimmige constructies waar hij toen helemaal geen benul van had. (maar die ik achteraf heb geanalyseerd) Die Kabaktepe kreeg trouwens van Frank Bijdendijk van woningbouwvereniging Het Oosten 125 gulden per uur voor "advies-werkzaamheden". Jaja als we al het belasting-geld wat aan dit soort lieden is uitgekeerd nog in onze zak hadden waren we het rijkste land ter wereld.
ze zal dan ook wel voor de doodstraf zijn en deze willen hebben voor Ebru als Adolfus Erdogan zijn zin krijgt, en dat krijgt hij want onze politici hebben nog geen opdracht van het geld gekregen om hier tegen te zijn dus spelen ze een spelletje chicken big time.
Wie importeert uit andere culturen haalt mensen binnen die niet per se westerse waarden als persvrijheid en vrijheid van meningsuiting onderschrijven. Daar is deze mevrouw een goed voorbeeld van.
Droop | 14-05-17 | 22:18
Klopt. Mensen in het Nederland moeten goed beseffen dat mensen uit andere landen er hele andere ideeën op nahouden. Heel veel zaken die hier als normaal gelden zijn buiten NL totaal abnormaal. Dit is één van de reden dat Nederland door Bill O'Reilly op Fox News (beste bekeken kanaal in de VS) met regelmaat op de korrel werd genomen.
Erbudak/Albayrak.
Dat rijmt.
Wat een drukte om niks. Als er één persoon is die totaal irrelevant zou moeten zijn is het Ebru wel. Een kinderloze vrouw van bijna 50 die werkelijk niets noemenswaardig heeft gepresteerd in haar leven en haar claim to fame is dat ze zo hard mogelijk tegen haar afkomst aan schopt. Dat Nederlanders het voor haar opnemen komt alleen omdat ze anti-Marokkaan, anti-moslim en nu ook anti-Turks is. Was ze dit niet dan zou ze voor de gemiddelde Nederlander ook gewoon een kutturk zijn. Wat is haar mening als het niet om deze onderwerpen gaat? Het enige wat ik zie is een bijna bejaarde vrouw die zowel innerlijk als uiterlijk bijzonder lelijk is.
Anderen weer zouden willen dat Erdubak vast zat.
Helaas voor heel wat meer dan een belediging.
@Der Paulie
Ik ken een bevriend echtpaar in Brussel waarvan er een bij een gemeente van Brussel werkt. Die kwam ook zo'n Turks type als deze helleveeg tegen maar die werd door haar linkse vriendjes de hand boven het hoofd gehouden.
Wel was er sprake van vergaande corruptie, vriendjes politiek, incompetentie, vreemde geldstromen, wantrouwen naar collega's (vaak oorspronkelijke Brusselaren), nepotisme en andere misstanden.
Maar deze dame moest en zou blijven, ze was immers gekozen.
Brussel gaat gegarandeerd naar de kloten als men deze misstanden blijft gedogen.
@Dr_Johnson | 14-05-17 | 22:21
de-gids.nl/2013/no7/de-stuurloze-stad...
www.vpro.nl/speel~POMS_VPRO_958385~to...
Dat krijg je als de linkse politiek je decennia lang de ruimte biedt om hun eigen achterlijke cultuur te mogen blijven cultiveren. Dan komt dit soort haatstrond uit hun kokosnoot. En vervang gerust de naam van Ebru voor elk ander dit niet in hun beperkt kringetje meeloopt.
En toch, alles gelezen hebbende over deze turkse juf hou ik een vieze smaak over. Gif, mevrouwtje, puur gif.
Nou ja, als het niemand wat kan schelen, zal het ook mij jeuken, hoor. Ik trek nog maar een lentebokje open.
Dr_Johnson | 14-05-17 | 22:21
Net bekomen van de herfstbok. Waar blijft de tijd.
Als ze in Turkije zou stelen wat ze hier gedaan heeft waren haar handjes er al afgehakt, wat een domme kut .
Kunnen we dit rabiate, parasiterende, moreel gespeende kreng a.u.b. de komende tijd in deze en alle belendende panelen structureel gaan kapotslopen (in overdrachtelijke zin natuurlijk)?
Sterph Erdukak.Sterf.
Aysel Erbudak is een deugturk.... volgens Erdogan.
leider.M | 14-05-17 | 20:31
Zit wel wat in, kan ik begrijpen.
Maar vind het net zo cheap als een hotmail adres als bedrijf gebruiken. <P
Multicultureel | 14-05-17 | 22:23
Zwitsal én troll! Da's vast geen lang leven beschoren hier.
Een Turkse mevrouw, waarvan je weet dat zij daar niet had moeten gaan zitten.
-weggejorist en opgerot-
@Der Paulie | 14-05-17 | 19:30
Ja, zoiets dacht ik nou ook.
Maar met al die "diversity officers" tegenwoordig, die als taak hebben niet-westerse allochtonen naar "topposities" te "begeleiden" (ook Erik Akerboom wil graag meer "diversiteit" in de politietop), is mijn educated guess dat je ontsporingen als die van Albayrak en Erbudak in de toekomst nog veel vaker zult gaan meemaken.
Nou ja, als het niemand wat kan schelen, zal het ook mij jeuken, hoor. Ik trek nog maar een lentebokje open.
Wiens brood men eet diens woord men spreekt. Behalve als het gaat om integratie. Douglas Murray zei het al eerder. Wie importeert uit andere culturen haalt mensen binnen die niet per se westerse waarden als persvrijheid en vrijheid van meningsuiting onderschrijven. Daar is deze mevrouw een goed voorbeeld van.
Lefgozer | 14-05-17 | 21:27
Nee, schijnt dat ze heel toevallig na de uitspraak van de rechter dat ze 1,7 miljoen aan het ziekenhuis terug moest betalen terug is verhuisd naar erdoland. Maar het was geen vlucht hoor; het was namelijk al heel lang gepland.
Een grijze wolvin - zover is duidelijk.
Allemaal niks bijzonders.
Gewoon een Turk,;die, net als vele andere Nederturken, Nederland afzeikt, Erdogan adoreert en intussen hier graait.
"Plots, op het moment dat eigenlijk niemand meer in Amicitia gelooft, verschijnt Nursel van Oene ten tonele. ,,Als ik deze lege winkels binnenloop, zie ik geen problemen, alleen maar mooie mogelijkheden'', vertelt zij juni 2015 opgewekt in deze krant. Zij kondigt de komst van een trendy foodhal aan. De financiering is geen probleem, verzekert zij. Dat doet zij deels zelf en er is ook nog een externe financier.
Van Oene is een onbekende naam in de wereld van de retail en horeca. Waarom krijgt uitgerekend zij het vertrouwen van Zegwaard? Haar oudere zus blijkt tot zijn beste en oudste vrienden te horen. Het ligt voor de hand dat zij Van Oene, die samen met haar echtgenoot Cees een bureau in verandermanagement drijft, heeft aanbevolen. Het betreft niet zomaar een zus. Aysel Erbudak is de omstreden bestuursvoorzitter van het Amsterdamse Slotervaartziekenhuis. In 2013 is Erbudak ontslagen. Er lopen nog steeds rechtszaken."
Een familiedingetje!
Ze mag het zeggen we hebben hier vrijheid van meningsuiting het zelfde de recht wat zij met deze opmerking probeert te verbieden.
Het is een oer stomme muts, mag ik dat zeggen?, ja dat mag ik!
het besodemieteren zit in de familie.
www.ad.nl/amersfoort/de-vloek-van-de-k...
Braboblanke | 14-05-17 | 21:42:
Dat is ook het paradoxale, maar tegelijk tekenende van onze eigen politieke cultuur helaas.
Do do as I say, don't do as I do.
Doe trouwens liever persona non grata.
Dan zijn wij ervan af en hoeven niet nóg een keer voor de kosten op te draaien.
Zolang je mijn poten maar niet opeet.
Gravin v Kippenbouth | 14-05-17 | 19:58
Vrouwe, gelieve u geen zorgen te maken. De Turkse keuken is mij lief, maar de zogenaamde vrouwendijengerechten daarin neem ik niet letterlijk. Wel ga ik later deze week aan de asperges. Dichter bij kannibalisme wens ik niet te komen. Vertrouwend op uw welnemen en uw geruststelling. De uwe, hkv.
Ah. Zij vindt het dus oke als iemand om het doen van bepaalde uitspraken wordt vastgezet. Prima, laten we haar dan maar arresteren om deze uitspraken. Kijken hoe oke ze het dan nog vindt. 'Want we leven toch in een vrij land??' Ik zie het al helemaal voor me hoe ze in de verontwaardigde modus schiet.
Ah, Miss Mismanagement spreekt! Jammer. Want het raakt kant noch wal. As usual. Blijf weg. We gunnen je aan Turkije. Van harte.
Zijn er ook nog voorbeelden van Turken die wel geslaagd zijn in NL?
Het wordt steeds duidelijker dat de Turkse cultuur een slechte is.
Ik zou haar niet doen, al kreeg ik geld toe.
Ik heb het nog geluisterd ook. Wat een intens walgelijk mens. Dat woont gewoon in Nederland he?! En kan zo'n mening ontwikkelen. Er gaat echt iets helemaal niet goed met onze maatschappij.
Is dat geld al terug betaald??
Wat @plaszak | 14-05-17 | 18:52 zegt.
+1
Waarom krijgt deze trut spreektijd? Laat haar oppleuren naar Erdogistan
De Treinende Rechter | 14-05-17 | 20:49:
Vond jij ook niet dat er een geweldig tegengeluid kwam van de heren?
Ze zeiden werkelijk alles wat ik had willen zeggen.
"Een meisje dat verkracht wordt tijdens een livestream, dát is een online verkrachting en een schande dat jullie die terminologie gebruiken voor een weblogtopic dat je ook gewoon kan overslaan."
IJzersterk.
miss error | 14-05-17 | 20:43
De Treinende Rechter | 14-05-17 | 20:49
heb onder volgend item al geplaatst:
OT: ik voel een geweldig item aankomen over het NPO radioprogramma met R. Oudkerk als gastheer met o.a. Heleen Mees en Anne Fleur.
Is net afgelopen en ik moet de krul uit mijn tenen gaan breken.
Iemand een betonschaar?
Overigens kon Mees het mentaal niet aan en heeft een primeur, ze is weggelopen tijdens de uitzending.
LuckyGirl | 14-05-17 | 20:03
;)
Er komen wel wat lelijke heksen uit hun hol gekropen de laatste tijd.
@ miss error | 14-05-17 | 20:43
-
als we al deze lieden niet al 30 jaar lang hadden binnengehaald dan bestond deze discussie zelfs helemaal niet
Ebrudak mag bij Pauw straks misschien ook slap lullen, maar ze moet snel haar Nederlandse paspoort inleveren en uitzetten dit soort vullis.
Och dadelijk hebben we een toffe regering met de VVD en Groen-slinks en het cda en de landverraders D666 de partij van het beest die halen direct het geld terug echt echt echt waar en met rente
PvdA Modderkruiper. Als ze VVD-er zou zijn geweest had ze nu in de bajes gezeten.
Ik heb het gisteren live geluisterd en me verbaasd over deze Erdogan apologeet. Veel van wat ze zei is een gotspe.
Maar goed het gaat gewoon door, nu weer bij de vara bus op Radio 1 de keurige mevrouw Helleen Mees!!!
Het institutionaliseren van de term online verkrachting gaat gewoon door.
Er komen wel wat lelijke heksen uit hun hol gekropen de laatste tijd. Het is krankzinnig dat deze oplichtster, net als stalkster en ex-bajesklant Mees, nog een podium krijgt. Laat ze maar snel op haar bezemsteel naar Turkije vliegen.
Het meest schandalige aan deze hele kwestie, mevrouw Erbudak, is dat Umar destijds niet op eerste verzoek met de eerstvolgende vlucht terug naar huis is gehaald.
.
Nu word ik doorgaans vrij snel moe van Umar, maar ze houdt een Nederlands paspoort en heeft daarmee het recht op bijstand. Het gebrek aan inzet door BuZa om een van 's lands onderdanen als de wiedeweerga terug naar huis te brengen is stuitend voorbij en om je dood te schamen.
.
Je haalt je eigen mensen naar huis, daar ben je voor. BuZa had echt niet meteen de KBX hoeven sturen, maar dit sloeg nergens op.
.
Volgende keer dat die kastmullah in Ankara jankt om een stel patriots langs de grens, moesten we daar eerst maar eens een maandje rustig en heel diep over nadenken.
@Gazzerop | 14-05-17 | 20:24
Denk dat het vooral gewoon handig is om wat interessante stukjes te publiceren. Zonder enige twijfel kun je beter soundcloud gebruiken dan al die crappy playertjes links en rechts
@Domie nee | 14-05-17 | 18:42
bedoel je nou serieus dat iemand van een dak moet worden gesmeten? Als dat zo is: laat je nakijken.
Gatver de gatver, krijg wel zo'n gore smaak in mijn bek van dit soort types (en ben nog nooit in haar buurt geweest).
Overigens wel vet professioneel dat WNL sousclous gebruikt om dit soort shit te "archiveren".
Moslims en een beschaafde vrije welvarende samenleving... Het gaat gewoon niet samen.
Ft. Anne Fleur!
www.nporadio1.nl/live
Luister wat de immer vrouw (en heroineafhankelijke minderjarige)-vriendelijke Rob Oudkerk te vertellen heeft over GS.
Ik beloof dat ik een comeback maak waarbij successen die ik in het Slotervaartziekenhuis heb behaald, zullen verbleken.
Ernst Oosters8389 | 14-05-17 | 20:10
Keiharde cynische hahaha. Ben toch wel blij dat ze zoveel zelfreflektie heeft. Facepalm en headbang on the desk.
Lees: frauderende turkse erdogan slet heeft weinig verrassende mening.
Ik sluit me aan bij Ebru: who gives a fuck. Het enige waarover ik me verbaas is dat het ding überhaupt Neerlands praat.
Komt geen zin recht uit vanwege het slangengekronkel in d'r hasses.
.
Ebru you go girl, speak from the heart
@Nivelleermarionet | 14-05-17 | 20:11
".. moet onze Ebru met rust laten". Nee, ze moet Nederland met rust laten. Deze feeks heeft onze maatschappij al veel schade toegedaan en niemand zal er om rouwen als ze met haar botte rotkop lekker terug naar Erdogeitistan afreist.
Dat valse secreet moet onze Ebru met rust laten. Ebru is de enige (al of niet ex-)Turk (v) die normaal kan denken. Ebru +veel, de rest niet goed toerkie-toerkie.
Ik begrijp niet dat Erdubak nog uitgenodigd wordt als gesprekspartner.
Maar dat terzijde.
Voor haar is Erdogan haar koning en dus is kritiek op hem majesteitsschennis (en idd zowel in Turkije als Nederland strafbaar).
Kritiek op Ebru schaar ik onder de VVM.
Leuk is het bepaald niet, die kritiek op Nederlanders en intussen hier in Nederland de profiteur uithangen.
Sneu.. en besmet
Erbudak is onlangs geëmigreerd naar Turkije, waardoor zij geen vaste woon- of verblijfplaats meer in Nederland heeft. Later dit jaar wordt haar huis in Beverwijk geveild. Vanuit het buitenland zegt ze over haar faillissement: 'Ik betreur de rechtsgang in Nederland. Dit alles wil niet zeggen dat ik aan de beademing lig. Ik beloof dat ik een comeback maak waarbij de successen die ik in het Slotervaartziekenhuis heb behaald, zullen verbleken.'
.
Bij deze.
LuckyGirl | 14-05-17 | 19:59
Zou me niks verbazen Lucky. Zij doet mij denken aan die types die in de kleine straatjes van het Pera district in Istanbul hele ranzige nachtclubs runnen. Dure kleding, met goud behangen maar wel praten met een plat accent, schelden als een viswijf en de hele dag op een barkruk, zwaar rokend voor de deur van haar tent zitten en natuurlijk in bezit van een Chelsea tractor. :-))
@LuckyGirl | 14-05-17 | 19:59
Hier staat ze met haar hippe leren broek op het dak van het ziekenhuis.
www.vn.nl/wp-content/uploads/sites/3/...
Ik kon eigenlijk alleen maar denken aan hoe ze die outfit heeft betaald met de creditcard van het ziekenhuis.
@hoogstetijd
Ebru vind ik ook thuishoren in je opsomming van Nederlandse namen!
kaplaarzenverkoper | 14-05-17 | 20:05
Mijn welgemeende excuses, vanzelfsprekend heb je gelijk!!
@hoogstetijd
Ebru vind ik ook thuishoren in je opsomming van Nederlandse namen!
Basil Fawlty | 14-05-17 | 19:55:
Je hebt een topic gekregen!
Aan de rechterkant van de FP het blokje 'redactiepraat'. Met daarin zes tweets van @BartNijman die een zeer, zeer triest beeld weergeven van het Europa van nu. En dit gaat 24/7/365 door. Het is om hopeloos van te worden.
Gloeiende, gloeiende kachelpoken. Donder op naar je eigen tyfusland, Aysel Erbudak. Afschuwelijk wijf, blijf van onze Ebru af. Goed begrepen??
Aysel Erbudak is volgens mij geen naam die in ons land een permanente verblijfstatus moet hebben. Eerder namen als Karin de Vries, Ingrid Vos en Ineke Jansen.
Goh.lekker verassend dit,70 % van de Nederturken zijn Erdo fan.
leider.M | 14-05-17 | 19:50:
Overigens lijkt ze op de foto bij het NRC artikel er in gefotoshopt te zijn.
Het doet me bijna denken dat ze er zelf nooit fysiek is geweest.
En wat
Een vrije paling | 14-05-17 | 19:41
ook al schreef, ze heeft natuurlijk geïnvesteerd in onroerend goed in Turkije en moet dus wel vriendjes met Erdogan blijven.
Of zoals ze dat vroeger noemden, heulen.
du Roi Soleil | 14-05-17 | 19:47
Zoals gewoonlijk geen achtergrond onderzoek gedaan door het Corps de l'ambtenaren.
Ja hoor, wederom zo'n kutturkse met graaivingers. Hoe is het mogelijk dat zo iemand een zorginstelling leidt? Het is maar goed dat de PvdA gedecimeerd is!
............ En ga ik mijn kippenvleugeltjes met aardappelschijfjes bakken. En me maar weer eens kapotschamen.
Hetkanverkeren | 14-05-17 | 18:48
Kippenvleugels? OK dan.
Zolang je mijn poten maar niet opeet.
-weggejorist-
Nou ja, het is duidelijk. Dit zijn de intelligente puisten op de multicultiframe. Wen er aan.
@Luckygirl www.bol.com/nl/p/de-kraak-van-het-slo...
@LuckyGirl | 14-05-17 | 19:47
Goed punt. Waarschijnlijk zou dit een uitstekend scorende miniserie op een RTL-achtige zender kunnen zijn.
Wat een vrouwenlogica, haar kromme verhaal doet gewoon pijn aan mijn hoofd.
Het journaille moet toch echt eens wat kritischer gaan worden en dit soort prietpraat gewoon volledig met de grond gelijk maken. Zo moeilijk is dat niet.
kan deze failliete uitvreter niet gewoon terug gaan naar dat geweldige land waar ze vandaan komt?
leider.M | 14-05-17 | 19:36:
Waarom een toneelstuk over het ziekenhuis.
Het NRC stuk leest al weg als een miniserie over haar leven.
Duizelingwekkend.
"In 1996 werd Erbudak veroordeeld wegens medeplichtigheid aan uitlokking van een poging tot afpersing. Ook werd ze in 1996 veroordeeld voor het arrangeren van schijnhuwelijken. Nadat een van de vrouwen zich had willen terugtrekken, zou Erbudak een schadevergoeding van elfduizend gulden hebben geëist. In 1997 werd ze gearresteerd omdat haar uitzendbureau tussen 1992 en 1994 illegalen zou hebben laten werken en ze zou hebben gefraudeerd met de afdracht van belastingen en premies. In 2000 werd ze in hoger beroep hiervoor veroordeeld tot vijftien maanden gevangenisstraf. Na een verzoek tot gratie werd de celstraf omgezet in een werkstraf.[3][4]"
.
Hoe kan iemand met zulke antecedenten in 2006 bestuursvoorzitter van een ziekenhuis worden? Durfde niemand daar nu iets van te zeggen, uit angst voor racist uitgemaakt te worden?
@Mahatma | 14-05-17 | 19:43
Hoe bedoel je 'op die positie' ? Als je het hebt over haar vorige baan bij het slotervaart ziekenhuis dan is dit een toevalstreffer van een professioneel woekeraar te noemen. Dat ziekenhuis stond op de afgrond en zij heeft met een bevriende investeerder een plan opgemaakt om het ziekenhuis over te nemen. Mind you: ze was parkeerwachtster. Overigens is ze inmiddels helemaal niks meer behalve persoonlijk failliet en erdogeit-slaaf.
Mafia vrouwetje als er iemand in de gevangenis moet zitten is het deze vrouw. Machtsmisbruik, dievegge ga zo maar door.
Omhoog gevallen mufti's die de weelde van verantwoordelijkheid niet kunnen dragen; what else is new?
De grote vraag is hoe dit mens op die positie terecht is gekomen. Wat is haar netwerk en waar zitten ze nog meer te graaien?
Bijzonder verontrustend is wel dat dit soort criminele figuren in NL blijkbaar op functies als bestuursvoorzitter van een ziekenhuis terecht kunnen komen.
Luister zelf.
Islamofobie neemt toe
zondag 14 mei 2017, 19:00 uur
In 2016 nam het aantal incidenten rondom moskeeën weer toe.
De incidenten lopen van brandstichting, vernieling, bekladding tot bedreiging.
Voor het eerst zijn daders van een brandstichting ook veroordeeld wegen een terroristisch misdrijf.
Ook is er een toename van meldingen en aangifte bij de politie en antidiscriminatiebureaus.
Het Monitor Islamofobie Project van de UVA onderzocht dit jaar specifiek de beeldvorming over moslims op de weblogs GeenStijl en Powned sinds hun ontstaan tot eind 2015.
Onderzoeker Ineke van der Valk vertelt over haar bevindingen.
In de studio reageert Jelle van Buuren, universitair docent van het Institute for Security and Global Affairs. Hij onderzocht deconstructie van het complotdenken rond het thema Eurabia.
Onderzoeker Ineke van der Valk en Jelle van Buuren, universitair docent van het Institute for Security and Global Affairs, doen Huilie-Huilie over GeenStijl.
Op geen enkele wijze de houding van Aysel Erbudak verdedigend komt hier de lange arm van Erdogan duidelijk naar voren. Madam Erbudak kan niet anders, want wiens brood men eet, diens woord men spreekt. Zij moet Ebru Umar wel afvallen wil zij haar belangen, connecties en posities hier en in Turkije behouden. Juist haar kromme redenatie en zich afzetten c.q. het verwerpen van het vrije denken tekent deze vrouw. Misschien benijdt ze Ebru wel stilletjes en zou ze zich diep in haar hart ook deze vrijheden willen permitteren. Ze kan het echter wel, maar wil het niet. Triest. Echter bij een omwenteling in Turkije zal zij met Kuzu en Östürk c.s. de eerste zijn om te verkondigen altijd in het verzet tegen Erdogan gezeten te hebben en dus in aanmerking te komen voor een verzetskruis, terwijl de meeste echte verzetsstrijders dan reeds lang onder de grond liggen. Gek bij het aanhoren van deze vrouw smaakte mijn laatste Nexitje niet meer. Even op adem komen!
Kan mij niet schelen. Ik woon in Hongarije. Een zwijn is een zwijn als ze zich gedragen als een zwijn. Deze Turkse die vastgezeten heeft in Turkije verdient alle respect. En ik zou haar niet doen.(en zij mij niet) Respect voor deze sterke en slimme vrouw. Het zelfde voor Hisrh Ali. Deze intelligente vrouwen laten wij gaan.
@ leider.M
En wij maar belasting betalen voor deze -engelse vertaling- stierenstront.
-weggejorist-
Ik heb me verdiept in Aysel Erbudak, een volkomen kutwijf zoveel is duidelijk. Doet me denken aan die andere kutwijven.
de ene zat in de Kamer de ander de hoofdidioot van vluchtelingenhulp. Iets met gouden wagens. Jezus, turkse dames
zijn lekker maar volkomen KUT. Mark my words.
Wat me het meest stoort is dat ze in het "interview" de verkeerde persoon tegenover haar hebben gezet.
Umar zelf had het beter gedaan denk ik.
Ik persoonlijk zou hysterisch lachen waarschijnlijk.
Bijzonder interessant artikeltje over deze feeks www.nrc.nl/nieuws/2015/11/13/leiding-...
Lekker makkelijk om te stelen van anderen hiero.
Om van te kotsen. Smerige oplichtster.
@miko | 14-05-17 | 18:25
Waarschijnlijk heel wat mannen met grote Turkse snorren en drie vrouwen in niqaabs in de kelder. Misschien een sadomasochistische guurder die wel eens wil weten hoe het is om fout te zijn. Maar behalve dat: Nee, geen gezond mens.
@LuckyGirl | 14-05-17 | 19:29
Wellicht is er een Erdogeit aanhanger in de zaal aanwezig om te rapporteren aan Turkije en/of aan Aysel?
Ah, mevrouw Erbudak is de maat der dingen. Vertelt wat een columnist vermag en wat niet. Legt satire langs haar eigen intolerante meetlat en noemt alles daarbuiten 'onbeleefd'. Tevens is mevrouw Erbudak niet bekend met het oeuvre van Hans Teeuwen, anders had zij WimLex er niet continu bijgesleept.
Nou mevrouw Erbudak, u kunt de tyfus krijgen met uw afgeknepen moraal en uw eenrichtingsrespect. Al verdient u het wel om uw mening te kunnen geven, want VvMU. U weet wel, dat wat u het liefst af zou schaffen.
Stemvee hartjes Ebru!
Graaiturk.
Excusez le mot: Waarom praat je hier in plaats van in het Ottomaanse drooomland 3000 km richting evenaar? De boodschap die je hier verkondigd werkt nogal averechts, zie je....
@DerUnterMensch | 14-05-17 | 18:51
"Overigens heeft ze wel een puntje, belediging van de koning is niet toegestaan"
Zal ik even tornen aan dat "puntje" van haar. Ja het staat in de wet. Of dat ok is weet ik niet, ga ik nu op zondag geen mening over vormen... Maar heb je de filmpjes van LuckyTV al eens gezien over Willie?
Filmpjes die elke week verschijnen? Hoe goed word die wetgeving stammend uit weet ik welk jaar toegepast? Als ze de LuckyTV redactie vast gaan zetten voor hun filmpjes weet ik namelijk dat die hele fucking wet binnen een week uit het wetboek word geschrapt.
Dat is het fucking verschil met Turkije. Ja het staat in onze wet, word het nageleefd? Nee. Waarom niet? Omdat wij een verlichtte maatschappij zijn na 1400 jaar. Dat is een verschil. Een *wezenlijk verschil*
Die vrouw die "een puntje heeft", heeft helemael geen puntje. Ze loopt vast in haar eigen gezever (drogredeneringen) ... Laat haar lekker de tyfus krijgen als ze denkt dat ze pre 600AD overtuigingen kan implenteren in een vrije democratie. Flikker op!
@plaszak | 14-05-17 | 19:19
Kan niet wachten ;-)
Wel begin ik te twijfelen aan jouw vermogen begrijpend te lezen aangaande DKS. De politieke voorkeur is er een van de VVD, al dan niet in vermomming, net zo als mejuffrouw Erbudak; alles is geoorloofd zolang het binnen de juridische kaders van de wet blijft. Moraliteit telt niet. Met een gulle lach de zaak besodemieteren is top.
Deze mevrouw heeft in feite ontzettend bang voor het Erdoregime Om op een goed voetstuk te staan speelt ze toneel en meent dan veilig naar turkije te kunnen reizen en daarom verloochend ze zichzelfen al deze mensen die opgesloten en mogelijk gemarteld worden door het turkse regime.
In de vroegere Nazi-tijd waren ook veel Duitsers die omwille van dezelfde reden meededen met de Nazi's
Als er iemand de weg kwijt is, is het deze ordinaire vrouw wel. Wat een leeghoofd
Turkse nichtjes.
Albayrak en Erbudak; weet u nog.
In combinatie met de PvdA.
1e In opspraak geraakte COA-directeur Nurten Albayrak (veroorzaakte verziekte werksfeer; corruptie; rondrijdend in zakelijke Mercedes voor privé-ritjes en dan de agenda vervalsen; hup exit).
2e Aysel Erbudak, directrice van het Slotervaartziekenhuis in Amsterdam, is in het verleden veroordeeld voor uitlokking van afpersing. Plus graaien, graaien, graaien.
Helemaal toevallig nichtjes volgens Cohen (PvdA); typisch islamitisch en Turks volgens Wilders.
Maar ja, het gezonde verstand he.
Als het niet in de genen zit (racistisch), en ook niet in de cultuur/religie (islamitisch) en ook niet in de nationaliteit (Turkse import); zou het dan echt zomaar helemaal toevallig zijn dat er twee zwerende criminelen uit hetzelfde nestje zijn gekropen?
Wij generaliseren niet (er bestaan genetisch ook niet-inteelt Turken; die niet generatie op generatie binnen de familie moesten trouwen tussen broer en zus, of tussen neef en nicht).
Wij generaliseren niet (er bestaan beschaafde en tolerante islamieten, ookal heb je dan vaker te maken met de democratisch-moderne Alawieten en de spiritueel-vrijzinnige Soefi's, dan met de radicale soennieten of met de nog engere streng orthodoxe sjiieten).
Wij generaliseren niet (er bestaan beschaafde Turken, die wel scheiding van staat en religie willen; die wel tegen de dictatuur van Erdogan stemden; die wel de seculiere beschaving van Mustafa Kemal Atatürk onderschrijven en willen horen bij Europa).
Maar. We komen af en toe wel heel veel rotte appels tegen. Vanuit dezelfde hoek. Dit is er zo een.
Als een mispel. Komt nooit meer goed. En omdat soort zoekt soort, plaatst deze Erbudak wat voetzoekertjes in de media, om daarmee in haar thuisland Turkije 'n welgeziene gast te worden voor Erdogan. Zo doorzichtig. Zo hoerig. Zo de clichés over 'dat-soort-mensen' bevestigend. We herkennen 't deuntje van de slangenkuil; precies hetzelfde deuntje van de PvdA. Hardnekkig in de boosheid. Die vechten elkaar de tent uit. De laatste twee gaan nog met elkaar in gevecht om de winnaar te zijn; ze kunnen niet anders. Tot op het bot. Verzuurd. Ze draaien op 't venijn, de boel bij de anderen te kunnen verstieren, want voor henzelf hebben ze al geen weet meer van wat er mooi en goed kan zijn. Afgunst. Naijver. Jaloezie. De kift. Ze heeft zelfs tanden in d'r ........ Never stick your dick in crazy; you might not get it back.
leider.M | 14-05-17 | 19:20:
Maar mág dat toneelstuk wel van Erdoham?
En inderdaad, dat "massaal" is belachelijk.
Gewoon belachelijk.
Jammer dat ze het in de radiouitzending niet hebben gehad over het toneelstuk.
-weggejorist-
De vraag was: zou je haar doen? Mijn hond schudt meewarig nee. En zei: Een varken kan verliefdt worden op een vis maar waar moeten zij de liefde bedrijven. Nu heb ik een slimme hond helaas halal.
ja en als je het hele programma hebt beluisterd, dan kun je ook nog horen dat zij Nederland alléén en alléén de Nederlanders de schuld geeft van het niet integreren van Turken. Bovendien strooit ze hier en daar nog wat beschuldigingen aan het adres van Nederland waar het gaat om discriminatie en achterstelling van allochtonen. Je gelooft je oren niet als je dat mens hoort argumenteren en beweren. Wat een vreselijke haatheks en leugenaar.
Madamme is het prototype omhooggevallen PC Hooftstraat ordinair chique. Zat net eens haar "carriere" te lezen op Wiki. Man man man dat deze vrouw nog een podium krijgt op de radio.
leider.M | 14-05-17 | 19:12:
Er klopt inderdaad erg veel niet en veel is tegenstrijdig wat ze verkondigt.
Ik bedoelde het in die zin dat ze geen blad voor de mond neemt en we weten wat we aan haar hebben.
En ik meen dat Miko's tegel niet over jouw tegel ging maar over het interview.
Ik plaats het hier nog een keer want ik zie graag dat zo veel mogelijk reaguurders het ook horen.
En nog bedankt voor de link!
soundcloud.com/user-905364887/turkije...
@LuckyGirl | 14-05-17 | 19:17
"Turkije heeft massaal voor Erdogan gestemd" :P
Ze heeft overigens kinderen ja. En die profiteren ongetwijfeld van het brede skala aan wijsheden van hun moeder. Er staat ons dus nog wat te wachten.
Wel godverdomme! We zitten dus nu naar een goed Nederlands sprekende en "goed geintegreerde" Turk te luisteren die het gewoon een goed idee vind om *godverdomme* ons hele Nederlandse bestel onderuit te halen. We hebben vanaf de fucking boekdrukkunst een beetje bedacht dat er mensen zijn als columnisten, cabaretiers en weet ik wat nog meer die kunnen zeggen wat ze vinden, ook beledigend, en ze vind dat je dan maar opgepakt mag worden, gemarteld mag worden. Mijn woorden voor haar:
Krijg de tering, Verlaat dit land als het je niet bevalt, ik hoop dat ze jouw oppakken en in een donker celletje gooien. Waag het niet om te zeggen dat dit verkeerd is om te denken: *want dat is precies hetzelfde als wat jij verkondigd* ... Flikker op!
Hebben we hier 1400 jaar verlichting voor doorgemaakt????
Aanklagen die handellll!
Erbudak, niet democratisch, hoort bij de mafia zoals Albayrak. Ik ben tegen het laten vervullen van belangrijke bestuurlijke functies door mensen die uit landen komen waar geen democratie heerst. Dat is nu dus ook turkije. Ik weet het... uitwerken en zo, maar toch moet dat de lijn zijn om onze democratie te bewaren. Deze vrouw zit dus rustig een geiten neukende dictator te verdedigen, die werkt aan een donkere islamitische, wrede staat.
Ow! Trouwens! Van 12 t/m 20 mei is er zowaar een toneelstuk te zien over mevrouw Aysel Erbudak waarin haar oplichtersverleden wordt uitgelicht. Zie www.amsterdamstheaterhuis.nl/events/tg... en
www.youtube.com/watch?v=zw0keRQcb3A
@McMarx | 14-05-17 | 19:16
Op wat ik lees van DKS en zijn politieke voorkeuren die daar uit blijken. Daar is ie behoorlijk open en eerlijk in.
Maar goed hij is er niet. Het is niet aan mij om dat voor hem in te vullen. Kan hij zelf heel goed.
Dus dat besnorde Erbudak graaiwicht is fangirl van Edohitler
dat heeft ze dan gemeen met die overige eencelligen in Turqenland en hiero
Dat dit soort lui slechts bagger uitkramen verbaast toch niemand, werkelijk
leider.M | 14-05-17 | 18:54:
"Ik als seculiere Turk...".
"De tijd zal leren straks of al die mensen wel of niet terecht zijn opgepakt.".
Helder.
Heeft ze ook kinderen?
Moslima spionne want geen hoofddoek. Mag van Erdogan als je haat zaait en onrust stookt bij de infidels.
Moslims = volk van Satan.
@plaszak | 14-05-17 | 19:03
Waarop baseer jij dat dan? Als het gaat om de soort van redenaties lijken ze in mijn ogen uitstekend bij elkaar te passen.
@JanvandeBiertent | 14-05-17 | 19:14
Die dame heeft zoveel 'dingen' gedaan. In 1996 werd Erbudak veroordeeld wegens medeplichtigheid aan uitlokking van een poging tot afpersing. Ook werd ze in 1996 veroordeeld voor het arrangeren van schijnhuwelijken. Enzovoorts. Leuke dame ja.
Is zij niet begonnen als parkeerwachter in Amsterdam, meen ik me te herinneren?
Ernst Oosters8389 | 14-05-17 | 19:00
Nee, haar "neefjes" runnen de parkeerterreinen rond de zwarte markt in Beverwijk.
Veel van de grond daar is/was eigendom van de erven van Jan Schram.
Meer ballen op haar kin gehad dan Ronaldo op de punt van zijn voetbalschoen.
@LuckyGirl | 14-05-17 | 19:11
viel me niet op, idd behoorlijk pijnlijke uitspraak.
Overigens "ze is een vaandeldraagster die haar mening niet onder stoelen of banken steekt" => dat kan wel zo zijn, maar de helft van de dingen die zegt kloppen maar half. Dus tot in hoeverre is dat dan wat waard?
Deze dame noemt zich ook nog eens seculier maar juicht Erdogan toe??
Leuk, hier heeft ze het nog over transparantie. hihi, Erdo en transparantie.
www.youtube.com/watch?gl=JP&hl=ja...
leider.M | 14-05-17 | 18:54:
Ontluisterend.
Één ding moet ik haar geven, ze is een vaandeldraagster die haar mening niet onder stoelen of banken steekt.
Overigens een pijnlijke uitspraak over de doodstraf:
"Ik wil iemand niet om één mening afschieten".
Bijna lachwekkend als het niet zo ernstig was.
Weer zo'n propagandasletje van Erdogan. Lang leve de totaal mislukte integratie en lang leve de multiculturele samenleving!
@miko | 14-05-17 | 19:01
waar heb je het in godsnaam over
-weggejorist-
Het zal je moeder zijn!
Dat mens loopt meteen vast in haar eigen drogredeneringen. Kan niet vaak genoeg gebeuren, dat dit soort zogenaamd democratisch denkende figuren "ontploffen" en laten blijken dat ze boordevol willekeur zitten en niet willen accepteren dat democratisch zijn, democratisch denken en democratisch handelen ook geldt voor datgene wat de Turkse Nederlander of Nederlandse Turk belangrijk vindt.
Dit valse wijf is heel erg, maar veel erger zijn de achterliggende veroorzakers hiervan: de Haagse trawanten van Brussel die deze lieden met honderduizenden tegelijk ons land binnen blijven halen en waarvan er nu al meer dan een miljoen hier wonen (officiele cijfers; illegalen niet meegerekend)
-
Word toch eindelijk eens een keer wakker dom kiesvee!
Fuck, Erdo's haatkliek reikt ver zeg. Volgens mij hebben we als Hollandse massa lang niet in de gaten wat een mate van bedorven Turks sentiment er speelt onder die mensen, het lijkt erop dat die meest onderling uitgesproken wordt. Dit is echt een gotspe.
Aysel, mijn kut is mijn spaarpot, Erbudak was niet al te lang geleden niet van de treurbuis te slaan. Zij was toch het voorbeeld voor allochtone vrouwen. Op het schild gehesen en geprezen zonder achtergrond check.
Lees het boekje over het Slotervaart ziekenhuis
www.bertramendeleeuw.nl/sites/default/...
DerUnterMensch | 14-05-17 | 18:51:
Er is zeker sprake van een bepaalde willekeur.
Maar als vuistregel geldt dus:
miljoenen jatten=ok
een mening die als beledigend ervaren kan worden=niet ok.
Eigenlijk een soort Hennie dus.
@McMarx | 14-05-17 | 19:01
Slecht plan, want ik weet zeker dat DKS niets met dit sujet te maken wil hebben.
@leider.M | 14-05-17 | 18:54
WTF?? Als je een beetje verstand hebt snap je dat Erdogan juist niet voor rust zorgt al was het alleen maar het feit dat hij van Turkije een wereldmacht wil maken. Wat ze dan ook nog eens toejuicht.
Is het een plan om Aysel Erbudak aan De Koreaanse Slet te koppelen? Lijkt me een prima duo. Dezelfde soort van U-bocht redenaties.
Is zij niet begonnen als parkeerwachter in Amsterdam, meen ik me te herinneren?
Ik geef dit ongure sujet in zoverre gelijk dat ik van mening ben dat als je ervoor kiest om in een ander land te verblijven, je de daar geldende wet en gebruiken hebt te respecteren, hoe belachelijk of onrechtvaardig die in jouw ogen ook mogen zijn.
En wie dat niet doet (en die wetten of gebruiken willens en wetens overtreedt) moet niet zeuren als ze op de blaren moeten zitten.
Je kunt er ten slotte ook voor kiezen om er niet heen te gaan.
Nog afgezien van haar niveau Nederlands na bijna 40 jaar in Nederland en diverse managementposities. Ze zal wel hoofdzakelijk de Turkse media volgen.
Deze mevrouw hoort bij de brigade " De Krankzinnigen Van Het Onaantastbare Gelijk", oftewel het klapvee voor brulaap erdogan. En toont zichzelf als faciste; onwelgevallige mening? Opsluiten! Is ook handig voor haarzelf, want verbaal en intellectueel legt ze het honderd keer af tegen kanjer Ebru Umar. Dit rancuneuze, graaiende sujet is ook nog eens baas van een ziekenhuis geweest. Lekker dan.
-weggejorist-
Als ik een Turk zou zijn zou ik me schamen voor Aysel Erbudak die met haar daden en uitspraken alle Turken in NL/EU in een negatief daglicht plaatst.
Maar aan de andere kant, als ik een Turk zou zijn zou ik helemaal niet weten wat schaamte is zolang Erdogan niet nadrukkelijk zegt dat ik me ervoor moet schamen.
Over vrijlaten gesproken. Waarom zit dat mens niet in de bak ?
Bonusfragment: soundcloud.com/user-905364887/turkije...
plaszak | 14-05-17 | 18:50:
Oh?
Weer wat geleerd.
Wederom een wolf in schaapskleren.
Net zoals ze niet slim genoeg is om de gevolgen van haar fraude te overzien is ze ook niet slim genoeg om haar ware aard te verbergen.
Laat het nogmaals een les zijn, loyaliteit van deze mensen aan onze samenleving is een structureel probleem.
Domme wijf hoort zelf in de bak.
Erbubak.
Met een schuld van 1.7 miljoen, vergaard door pure oplichting, doet deze mevrouw alles om een centje bij te verdienen. En zoals u allen inmiddels wel bekend maakt Turkijistan onder het bewind van d'n Erdogeit graag wat centjes over naar Turkmenschjes die wat positief zeggen over Erdogeit. Erbudak weer wat minder schulden, Erdogeit iets blijer. Iedereen blij.
Samen overeengekomen omgangsnormen zijn geen wetgeving.
Overigens heeft ze wel een puntje, belediging van de koning is niet toegestaan, belediging van een ambtenaar in functie is niet toegestaan (en dat laatste daar zijn veel reaguurders het hier volledig mee eens aangezien ze staan te juichen onder filmpjes waar bij een agent iemand een klapt geeft of op pakt voor een belediging).
De vrijheid van meningsuiting wordt ook steeds verder ingeperkt onder het mom van belediging. Want ja, je kunt ook straf krijgen voor een belediging van een burger.
Echter is dat natuurlijk allemaal ook absurd. Je moet ook de koning of een ambtenaar of wie dan ook kunnen beledigen. Kan dat niet, dan is dat namelijk een enorme inperking van de vrijheid van meningsuiting. Dus HELAAS heeft deze Turkse dame wel ergens een punt. Al kan hier natuurlijk nog altijd heel veel meer als daar en als Ebru Umar die dingen had gezegd over Rutte was er waarschijnlijk ook helemaal niets aan de hand geweest. Daar heeft ze dus weer helemaal ongelijk. Maar ze is dan ook slim genoeg om het over de Koning te hebben en dan ben ik er nog niet zo zeker van dat je er niet bestraft voor zou kunnen worden. Al zou het dan nog hooguit een boete zijn, geen celstraf.
De reden dat ze niet bij DENK zit: ze zijn bang dat ze Kuzu's selfiestick jat.
@LuckyGirl | 14-05-17 | 18:42
Dat werkt op exact dezelfde manier waarop hier hele volksstammen achter Putin en Assad aanhollen.
Maar ome Erdo vindt het geweldig als zijn Turkse invasievelingen centjes achterover drukken van de ogelovige westerse honden. Gajes!
Wat een domme turken hoer.
[...] zou Nederland er ook ongelukkig mee zijn. [...]
Da's toch wel iets anders dan mensen vastzetten of laten verdwijnen.
Of niet, mevrouw de Erdogan-pijper.
Wilde ik hier een bijdehand reaguursel typen over Turkse vrouwen in het algemeen, en dan hun libido in het bijzonder (wat ik me qua gemiddelde Turkse kerel prima kan voorstellen) blijkt het "slachtoffer" in kwestie een modeontwerpster van Koerdisch-Armeense afkomst. Dan houdt het inderdaad even helemaal op. En ga ik mijn kippenvleugeltjes met aardappelschijfjes bakken. En me maar weer eens kapotschamen.
Zullen we de hele Turkse kwestie graag daar laten, mevrouw Erbudak? Ja? Oke!
Wat een domme heks!
Ze liegt, ze draait en ze redeneert niet logisch.
Als je in Nederland het staatshoofd ( Willem Lex ) beledigd wordt je ook opgepakt volgens dimlicht Erbudak... Serieus moeten we voorbeelden gaan geven die je ongelijk bewijzen?
Maar wanneer Turken de Nederlandse journaliste met haar team uitmaken voor kk joden, dan is er niets aan de hand volgens bot mesje uit de Turkse la Erbudak. Want Turkije heeft Tokkies net als Nederland. Yep en we hebben ook Turkse tokkies in Nederland (hallo Aysel Erbudak).
Nee, het gaat niet om vrijheid van meningsuiting. Je mag alleen Erdogan niet beledigen. Daaronder valt ook kritiek op Erdogan wanneer hij leugens verspreid zoals; de Nederlanders roofden de organen van de vermoorde moslims in Srebrenica.
Mevrouw Erbudak, ú bent een schande voor de Turken en een dom gansje bovendien!
Komt lekker uit haar woorden.
even een lijstje opdat we niet vergeten wie deze vrouw is:
.
1,7 miljoen = Het bedrag dat Erbudak dient te betalen is als volgt opgebouwd:
.
1.000.000 euro Privéschuld Erbudak aan Simed
250.000 euro Ten behoeve van Meromi Participaties (ter verwerving van onder meer aandelen in Drimpy), zonder dat er een verplichting bestond van Slotervaartziekenhuis tot betaling en zonder dat de betalingen Slotervaartziekenhuis ten goede zijn gekomen.
223.535,41 euro wegens voorschot op het salaris
143.551,88 euro - wegens privé-uitgaven gedaan met de creditcard van Slotervaartziekenhuis
61.535,00 Aan facturen voor privéaangelegenheden. Het betreft onder meer vliegtickets, chauffeursdiensten, advieswerk met betrekking tot de overname van Beyond Medical B.V. (een vennootschap waarvan Meromi Participaties) en tickets voor een concert van Pearl Jam.
45.000 euro Uit de kluis opgenomen gelden zonder deugdelijke onderbouwing
.
Dat zo'n vrouw nog spreektijd krijgt bij grindpadfm. Bizar.
Lekker oprotten naar dictatoriaal Turkije daar hoort deze frauduleuze doos thuis. Feeks. Ebru laat zich door dit soort idiote Turken hoop ik niet gek maken.
Oppakken, veroordelen en uitzetten die Erdoganpiemol-zuigende-haatheks Aysel Erbudak!
Kan je uit het aantal .. uuhms.. afleiden hoe labiel iemand is?
Beleefdheidsnormen.... Erdoham heeft toch echt een hoop te danken aan complete schijt te hebben aan "beleefdheidsnormen".
Hop, Tokkies dit, ongepast gedrag dat.
Voor een mevrouw met zo'n strak moreel kompas zou ze beter kijken naar wie Turkije totaal naar de klote helpt.
Jarenlang was iedereen die er een beetje verstand van heeft juist zeer tevreden met dat moderne seculiere moslimland.
Wat is dat toch met mensen die zodra er een complete gek aan de macht komt ineens pal achter hun leider gaan staan?
Oh ja, voordat ik het vergeet: Erdoham is een bokkenpijper!
Madamke de oplichter had nog al wat noten op haar zang. Nederland zit zwaar in de problemen hoe wij toch met buitenlanders omgaan. En vreemd dat z'on charlatan uberhaupt een podium krijgt. Haar mening is namelijk nog minder waard dan de kauwgom onder mijn schoen.
Hint voor moslims zij is een pot dus ?
Erbu van het dak
Is die niet failliet en krijgt het Slotervaartziekenhuis niet nog veel geld van haar?
ze past perfect bij Denk.
Zou ze nog steeds in de schuldsanering zitten of werkt dat anders bij gevluchte Nederturken die 1.7 mln achterover hebben gedrukt?
Wat een domme Turkse kut, praat zichzelf constant klem.
Ga dan toch lekker naar Turkije, hoer!
Kwaadaardig. Ze zal misschien zelf zorg nodig hebben. Als de erfgename van haar daden.
Aysel Erbudak die een platform krijgt is al te idioot voor woorden een ordinaire Turkse die via ongure vriendjes het zelfs geschopt heeft tot directeur van een ziekenhuis en in die periode ook heel wat zwendels heeft bekokstoofd.Echt onwaarschijnlijk.oh en voor Ebru respect dame!!
@miko | 14-05-17 | 18:25
Ja. Als ze wel haar paspoort inlevert, netjes het gejatte geld teruggeeft en na de beurt naar Turkije gaat en nooit meer terugkomt. Onder die voorwaarden.
Als ze op die Erdogan geilt moet ze maar lekker naar Turkije verhuizen. Ik zal die dievegge, want dat is ze, in ieder geval niet missen.
@miko
Voor zover ik weet is Ebru nooit Turk geweest;-)
Ligt iedereen nog in die vijver op de Coolsingel of zo?
Is er trouwens iemand, buiten Parsons, die haar zou doen?
"Dat ze Turks is vind ik zwaar beschamend"
Mooi, Ebru is geen Turk meer.
En voor de rest mag deze vrouw verrotten met je: Ik vind het jammer dat ze vrij is gekomen.
Zou mevrouw wel eens lezen wat er over Rutte word gezegd?? Wat een slap vergelijk.
REAGEER OOK