Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Zwembad-jihad. Gewetenloos AD stuurt meisje onbeschermd naar 'oorlogsbad'

suN2rENq.jpegHet Algemeen Dagblad laat zich weer eens van zijn meest gewetenloze kant zien. Sterverslaggeefster Christy Dollen (bekend van bikinipics waar je spontaan van in de hashtag schiet) is op gezag van Stuiterballen Hans maar liefst een HALF UUR gaan zwemmen in het Islamabad des Zwembadjihads te Den Haag. Lekker verantwoord werkgeverschap, Hans, het leukste meisje van de redactie onbeschermd te grabbel gooien aan de grijpgrage vingertjes van minderjarige minderheidsjongens. Maar dan de feiten. Ondanks twee rondjes in de aanrandkreek is Chrissy NIET aangerand. Wel is ze vunzig aangestaard in het bubbelbad. "Ongemakkelijk? Ja. Onveilig? Nee." Om de nieuwswaarde van dit artikel te onderstrepen laten wij Chrissy de conclusie trekken. "Eenmaal buiten denk ik na over dit halve uur zwemmen. Daaruit kan ik natuurlijk niet opmaken of de verhalen waar zijn of niet. Dat is ook niet de bedoeling. Oorlogsgebied of niet: ondanks dat ik me soms wat ongemakkelijk voelde, heb ik best lekker gezwommen."

Reaguursels

Inloggen

Halfuurtje, en dat ná allle aandacht, totaal nutteloos lijkt me dat dan.

Jan, Leiden | 24-04-17 | 23:06

Deze vrouw is duidelijk slachtoffer van het Stockholm syndroom. Zo heb ik zelf gezien dat ze anaal genomen werd door aanwezige kansenjongeren, terwijl ze moest blaten als een geit. Echt waar!

funkyd | 24-04-17 | 22:02

-weggejorist-

bananabanana | 24-04-17 | 19:47

Dit soort zielige journalistiek van wegkijkende-alles-goed-pratende journalisten zou niet meer een blaadje mogen komen dat krant heet.
Door op zo'n manier maak je de echte slachtoffers te schande. Naast de hersenloze reactie van allerlei islamitische organisaties, is dit weer de wereld op z'n kop.
Het is een tweede natuur van dit soort volk om de slachtoffers uit te zoeken die minder weerbaar zijn (pubermeisjes, veel jonger dan dit naïeve geval). Ook zit het in helemaal erin gebakken om de dingen achterbaks te doen. Het is al lastig om dit op heterdaad te constateren en al helemaal als de daders zichzelf trainen om het uit het zicht te doen.
-
Is het een optie om haar nichtje van twaalf een abonnement te geven en uiteraard de rest van de redactie. En om zeker te weten dat de krant vol staat in een ander bad, waar het even geen hype is. Mag ook in Zweden of in het prachtige Frankrijk.Succes verzekerd.
Kunnen ze ook eens echte verhalen in de krant zetten.
Achterbakse wereldverbeteraars.

bananabanana | 24-04-17 | 19:42

Touwtje hing er onder uit

KamperUi | 24-04-17 | 19:34

Dus als een verslaggever van het AD een halfuur kan rondlopen in Syrië zonder doodgeschoten te worden, is het daar veilig en kunnen alle vluchtelingen terug?

Franker | 24-04-17 | 18:45

Berbaar | 24-04-17 | 11:43
Ze doen 'iets', je geeft dus zelf al aan dat dit een flut onderzoek is geweest.

Implants | 24-04-17 | 17:32

AD en journalistiek. haha wat een grap en dan noemt deze doos zich journalist. Ga op z'n minst een halve dag daar heen en op verschillende dagen en verschillende dagdelen. Ik kom zelf regelmatig in een zwembad en het publiek scheelt nogal wanneer doordeweeks en in het weekend. Daarbij heb ik het tijdstip nog niet eens meegenomen.

HipsterBrood | 24-04-17 | 17:12

"Het was niet de bedoeling om te bepalen of de verhalen 'waar' zijn". Zegt ze zelf, tot slot. Geknetter in de hersenpan. Wat kwam ze dan WEL aan het doen? Sfeer proeven?

Trouwens knap bedenkelijk, om deze situatie in te gaan met het idee 'zouden die klagers misschien de boel besodemieteren'. Je niet alles laten aanleunen, prima. Maar om er bij voorbaat vanuit te gaan dat hier valse beschuldigingen worden geuit vind ik wel vreemd.

Vooral omdat dat haar uiteindelijk niet eens lijkt te interesseren.

DebraCadabra | 24-04-17 | 17:06

Een enorm bullshit artikel van het AD.

Bovendien heeft het niets te maken met een onderzoek want dan zou ze meerdere keren op meerdere tijden er moeten gaan zwemmen.

Goedkooe journalistiek nergens op gebaseerd = Afgang AD.

Moneytron | 24-04-17 | 16:27

30 minuten en dan weggaan als je begluurd wordt. Beter wat langer blijven zodat ze goed zien dat je alleen bent. Hoekje opzoeken in bad waar geen toezicht is. Ben heel benieuwd. Ook beter om het 's avonds te doen. En dan in het donker weglopen richting de bosjes.

Luisje99 | 24-04-17 | 16:23

Dapper hoor, in de voorjaarsvakantie - waarin half Marokko in.... Marokko zit.

bisbisbis | 24-04-17 | 15:50

Goh, een heel half uur? Nou, dat is diepgaande journalistiek.

Ghard Leers | 24-04-17 | 15:12

Lekker, zwemmen tussen de plas en zaadcellen van dat volk dat dat daar rondzwemt en erom bekend staat niet bijzonder hygiënisch te zijn. Zou ik als ik haar was haar baas toch maar voor verantwoordelijk stellen.

dalskog | 24-04-17 | 15:09

@ Feynman | 24-04-17 | 10:35
Het voldoet geheel aan het wereldbeeld van de lezer. Die ziet dit dan ook als een bevestiging van zijn gelijk. Hoe deze conclusie tot stand is gekomen doet er dan niet toe. Helaas.

GaatDeGoedeKantOp | 24-04-17 | 15:07

"ondanks dat ik me wat ongemakkelijk voelde omdat Petr de fries stond mee te kijken heb ik op de parenclub van zoetermeer toch lekker geneukt"

12pints | 24-04-17 | 14:58

Zeker boerkini gedragen?

Waarschijnlijk was het bad net schoongeveegd vanwege de publiciteit.
Haar bezoek was ook aangekondigd en er was extra beveiliging.
( twee mannen op de trap die achter haar aanliepen).

MistaRazista | 24-04-17 | 14:50

Hoho, bontkraagjes hebben ook normen. 23 jaar of niet, zo lekker is ze niet. Ik denk dat ze liever hun kruit droog houden voor een echt lekker ding.

Zware | 24-04-17 | 14:35

Dus een werkgever stuurt een vrouw voor een onderzoek ergens heen om te zien of ze seksueel misbruikt gaat worden. Als dit echte aar is zoals hier getypt wordt is het AD nog dieper gezonken. En veel dieper kon al niet na het aannemen van nare man, ook wel bekend als tuigvlogger

Bas1877 | 24-04-17 | 14:25

Zeker een witte oude man die haar zat te begluren!

ozonone | 24-04-17 | 14:23

Hulde voor deze dame.
Zwembadmedewerkers en autochtone dames moeten niet zo zeuren: af en toe bij je poes gepakt worden hoort er nu eenmaal een beetje bij in onze prachtige MC samenleving. Grow up!

Parafernalio | 24-04-17 | 14:19

"Daaruit kan ik natuurlijk niet opmaken of de verhalen waar zijn of niet." Lieve help, is dit wat voor journalistiek moet doorgaan vandaag de dag? De NRC en deze chick insinueren dus gewoon rustig dat alle verhalen van aangerande meisjes en gefrustreerde badmeesters ook gewoon verzinsels zouden kunnen zijn... Ze hebben het misschien wel gewoon uit hun duim gezogen om aandacht te trekken ofzo, 50/50 kans. Eens te meer bevestigd dat de meeste (hedendaagse) journalisten totaal niet bekend zijn met waarheidsvinding middels de beginselen van de wetenschappelijke methode.

stampertje85 | 24-04-17 | 14:03

Lieve help, wat een onderzoeksjournalistiek. Na een half uur al weggaan omdat je er genoeg van hebt dat die vent je zit aan te staren, maar vervolgens concluderen dat je best lekker hebt gezwommen en er eigenlijk niks aan de hand is. Briljant.

Dr. Snoepjes | 24-04-17 | 13:55

Doet me denken aan dat panorama verhaal jaren gelden.
Met ajax vaantjes uitgedoste auto in de buurt van de Kuip parkeren en dan maar wachten tot het mis gaat.

Alleen moest panorama mensen inhuren omdat "misgaan" te verzorgen.

Hier had het gewoon misgegaan als ze wat langer dan 30 minuten was gebleven.

Ikdus | 24-04-17 | 13:55

"Ondanks dat terroristen soms met trucks in winkelstraten dood en verderf zaaien, heb ik best lekker gewinkeld."

Boerkablaffer | 24-04-17 | 13:51

Niks aan de hand dus. Lekker weer terug in het warme zand vd naiviteit. ht

roze_bril | 24-04-17 | 13:49

=[)

Badderbeest! | 24-04-17 | 13:31

Lewis Lewinsky | 24-04-17 | 11:05
-
Ik moest lachen =]

Badderbeest! | 24-04-17 | 13:30

@Berbaar | 24-04-17 | 12:03

Man man man, men komt af en toe weleens mensen tegen met een bord voor hun kop maar jij slaat echt alles.
Een half uur zwemmen op zaterdagmiddag, niet aangerand (wel al binnen een half uur naar aangegluurd) worden en gauw de pleiterik maken is géén journalistiek.

Maar misschien heeft u zelf een dochter van zo tussen de 11 en 16, die kunt u dan in ieder geval met een gerust hart zelfstandig in de zomervakantie dagelijks naar dit zwembad laten gaan, het is er veilig.

ska ska ska | 24-04-17 | 13:30

duitse herder | 24-04-17 | 11:18
Viezerik! Blij toe dat u vrijwillig verkast bent.

Dr. Blechtrummel | 24-04-17 | 13:29

Maar ze hadden de blonde dame ook niet moeten sturen maar de Haakneusvlogger. Die was zeker aangerand daar.

Dirk III | 24-04-17 | 13:20

Kijk eens Nederland, alles wat er wordt beweerd door de rechtse kant van de medaille is onzin.
Bill Cosby | 24-04-17 | 10:57

Je weet toch wel dat het AD een rechts publicatie is?

koter | 24-04-17 | 13:20

Even kijken, ik ga op onderzoek uit maar op het moment dat datgene zou kunnen gaan gebeuren wat ik wilde onderzoeken ga ik toch maar uit het zwembad weg en concludeer dan dat er niets is gebeurd.
#Muts.

Graaisnaaiert | 24-04-17 | 13:19

Vunzig aangestaard worden is het eerste stadium. Doe nou niet net alsof het normaal is.
zwarte_weduwe | 24-04-17 | 10:35

Ik weet niet of het normaal is wel dat het erg veel voor komt. Mannen staren vrouwen (die ze mooi of geil vinden) constant aan. Vrouwen doen dit trouwens ook alleen zijn ze veel subtieler... ze weten onder de radar te blijven.
Je ziet overal dat mensen het doen: in de trein, op het station, op straat, op werk, op school, op de sportvereniging enz. Of het vunzig is is natuurlijk puur subjectief. Als een aantrekkelijke man (George Clooney of Brad Pitt-type) een vrouw aanstaart zal ze zich gevleid voelen, doet een Danny DeVito-type het dan voelt ze zich beledigd en vies.

koter | 24-04-17 | 13:13

Waarheid zal wel ergens in het midden liggen. Hoogstwaarschijnlijk heeft dat personeel behoorlijk lopen overdrijven in de brief die gericht is aan groep De Mos. Er sprak duidelijk rancune uit en frustratie over het werk, salaris en de promotiekansen. Daarbij komt ook kijken dat Nederlanders in overdrive gaan zodra het over Marokkanen gaat... als er iets aan de hand is is het vaak veel minder extreem dan voorgesteld. Ook krijg je snel veel aandacht en steun voor je zaak wanneer de potentiële daders Marokkanen zijn. Heus dat zich incidenten voordoen in dat bad (zoals in elk bad) misschien zelfs bovengemiddeld vaak maar bewijzen dat het er elke week misgaat zijn er niet.

koter | 24-04-17 | 13:04

Onderzoeksjournalistiek anno 2017: je laat een vrouw van 23 een half uur zwemmen in het Islamabad en trekt dan de conclusie dat het allahmaal heel erg meevalt. Doet me denken aan dat briljante werk van die NRC journalist die naar Zweden ging om door een paar straten te lopen en vervolgens de conclusie trekt dat er in Zweden helemaal geen probleem is met asielzoekers.
En zo wordt iedereen in de maling genomen door de MSM.

Jippie | 24-04-17 | 12:57

@Mannes | 24-04-17 | 12:45
Er zijn tal van dat soort baden in binnen- en buitenland. In Rotterdam is er al eens een zwembad om afgebroken.

Guido | 24-04-17 | 12:49

Nu even wachten op het filmpje van Ilgun Haakneus. Al vraag ik me af hoe ze dat in een dodebomenkrantje gaan persen.

Guido | 24-04-17 | 12:48

Ik ken het bad en de omstandigheden niet, dus is het lastig oordelen. Maar misschien zijn er reaguurders die er wel komen en misschien wel lastiggevallen zijn. Laten zij dan hun verhaal doen.

Mannes | 24-04-17 | 12:45

@Berbaar je gaat me toch niet zeggen dat je deze onderzoeksmethodiek serieus neemt en klakkelooz overneemt? Ik laat me graag informeren, maar niet d.m.v. een halfbakken 'ik heb even snel gekeken maar niks gezien' tekstje?

Hem | 24-04-17 | 12:29

@Sarcastisch varken | 24-04-17 | 12:17
Ach een kort en toegegeven niet representatief onderzoekje is altijd nog beter dan een anonieme brief van een badmeester na-papagaaien zonder ooit in het betreffende bad geweest te zijn.

Berbaar | 24-04-17 | 12:28

Nederland Het land van de klaagroeperts.... Het land van de koealaberen Van de kansenpareltjes.... rapebaden ontkenningsknikkerss waar gaat de discussie over...... Inplaats van stellig proberen te ontkennen,dienen ze die kutlijers uit het zwembad te schoppen.... opgeruimt staat netjes

arunt_da_beftekkol | 24-04-17 | 12:23

Ze is er waarschijnlijk niet echt geweest. Proof or it did not happen.

crankshaft | 24-04-17 | 12:22

Tjah, deze actie is statstisch gezien natuurlijk totaal waardeloos en daarom misleidend.
.
Maar het idee is niet verkeerd, dus @AD:
1 - Raadplaag eerst graag iemand met statistische kennis om te zien welke aantallen wel met grote waarschijnlijkheid een representatief resultaat leveren.
2 - Doe die proef vervolgens met meer meissies en meer zwemtijd.
.
Tip: Je kunt natuurlijk ook bestaande zembad gangsters vragen hier aan mee te werken.
.
Ik ben zeer benieuwd...

hotmint | 24-04-17 | 12:19

Die van "Stuiterballen Hans" is wel een klassieker. Ik volg colleges Wegkijken bij de UVA en in mijn examen gebruikte ik hem ook: Een moslim-terrorist heeft in het centrum van Stockholm diverse mensen doormidden gereden. Mijn antwoord: "ach ja, ik heb vroeger ook wel eens een stuiterbal gepikt".

skoftig | 24-04-17 | 12:19

Dat meisje is klaar voor het grote werk.
Gaan we nog veel van horen.

komtdatschot | 24-04-17 | 12:17

Berbaar | 24-04-17 | 12:09

Nee tuurlijk wil niemand nuance. Mensen willen gewoon weten wat daar precies binnen gebeurt! Gek hè?

Dit "onderzoekje" kan overigens wel in het Guinness book of Records als kortste onderzoek ooit ter wereld...

Sarcastisch varken | 24-04-17 | 12:17

Net als dat eeuwige gezeik over Bataclan. Er zijn dat jaar 213 457 concerten in Europa gegeven waar geen islamitische terreuraanslag is gepleegd

skoftig | 24-04-17 | 12:16

Ismail had natuurlijk z'n matties gewaarschuwd dat sterverslaggeefster Christy kwam pootjebaden.

bruutje | 24-04-17 | 12:12

@Hemmenaar7 | 24-04-17 | 12:02
Inderdaad maar niemand wil nuance, men wil slechts bevestiging dat het zwembad een soort warzone is.
Helaas pindakaas lol

Berbaar | 24-04-17 | 12:09

Nee, dan had ik haar geloofd en had ik wellicht de moeite genomen om het AD een keer te kopen. Dat laatste lieg ik.

Dirk III | 24-04-17 | 12:09

Dirk III | 24-04-17 | 11:57

Niveau middelbare school? Is het al zo droevig gesteld met het Nederlandse onderwijs intussen? Ik had hier echt niet mee aan hoeven komen op mijn middelbare school. Groep 5 basisonderwijs misschien, maar verder echt niet.

IntegereVoorzitter | 24-04-17 | 12:04

-weggejorist-

Berbaar | 24-04-17 | 12:03

als nuancering vind ik het artikel (in de AD dan) niet eens zo gek

Hemmenaar7 | 24-04-17 | 12:02

is het wel overeenkomstig het Frans-Weisglas-protocol gebeurd?

krelus | 24-04-17 | 12:00

Sjors W. | 24-04-17 | 10:49
Tijdens de nieuwjaarsduik had deze "verslaggeefster" al een rode bikini samen met zwarte half lange broek aan. Ik zie nergens in haar epistel wat ze in het zwembad aanhad.

Wellicht was ze met haar badpak, zonder make-up en leeftijd niet meer binnen de doelgroep van de doelgroep waar ze onderzoek naar deed. Of was de doelgroep naar het strand omdat het een kapot warme dag was.

Ook vraag ik mij af wat ze bedoelt met dat ze `s middags is wezen zwemmen. Specifieke tijden of foto`s ontbreken. Op zaterdag is het zwembad beperkt open.
9.30 - 12.00 Alle leeftijden Alle baden
14.00 - 16.00 Alle leeftijden Recreatiebad
Ze beweert namelijk het hele zwembad gezien te hebben, maar op dat tijdstip is alleen het recreatiebad maar twee uur open. (zou toch niet dat het zwembad met korte venstertijden probeert de discrimineren onder minderheden die slecht kunnen klokkijken?)

Ik ga zo in debat met mezelf wie ik dommer vind bij het AD. Het meisje die het artikel schreef om haar contract te behouden, of de man die haar deze taak gaf en het resultaat ervan doorzette.

Feynman | 24-04-17 | 11:58

Berbaar | 24-04-17 | 11:43
Wat doet ze dan? Leg eens uit? In een half uurtje proberen te ontkrachten wat medewerkers, die daar al jaren werken, hebben aangekaart?
Om iets te toetsen moet je het wetenschappelijk benaderen en kun je dus niet volstaan met een spreekbeurt op het niveau van de middelbare school.
Dus of ze gaat in de zomervakantie twee weken lang een uur rondjes zwemmen door het aanrandbad of je schrijft gewoon niets.

Dirk III | 24-04-17 | 11:57

Wat een stomme actie en een stomme conclusie.
@Fijnstoffer | 24-04-17 | 10:29
-
Inderdaad een stomme actie en stomme conclusie. Immers, deze dame is 23 jaar oud; die hakbarjochies van 14-18 durven daar niks tegen te doen (allen maar geil naar te loensen; zie artikel); die durven aleen maar hulpeloze jonge kleine meissies van 10-14 jaar te bevoelen en aan te randen.
-
Ergo: Volkomen stomme actie en volkomen stomme irrelavante conclusie dus.
Maar nee,.. eigenlijk helemaal niet eens zo irrelevant, want het toont (alweer) aan dat het dEUgfascistische AD coute que coute het ongelijk van die lelijke racistische gemene witte realistische Nederlanders probeert aan te tonen

telelezer | 24-04-17 | 11:52

Ik stel voor dat ze deze hele week elke dag een uurtje gaat zwemmen tussen 14:00 en 15:00 uur.
Als ze dan nog geen vinger tussen d'r lippen heeft gehad of een onvrijwillige nippleslip dan geloof ik haar.
AD, ik wacht en tot die tijd neem ik jullie niet serieus.

Dirk III | 24-04-17 | 11:49

Man man man wat een slechte journalistiek. Als je het echt goed wilt doen (testen). Moet je op een drukke dag gaan zwemmen. In een vakantie of met mooi weer.
Dit slaat werkelijk nergens op. Een halfuurtje zwemmen..........

chrisjuh | 24-04-17 | 11:45

Is ze het water ingegaan ? Is ze al zwanger ?

Wekkertje | 24-04-17 | 11:43

@Implants | 24-04-17 | 11:27
Haha lol we weten het nu wel.
Een topikkie vol met lutserTs die allemaal menen te weten hoe het had gemoeten maar niet verder komen dan gejankebal in de panelen.
Het AD/Christy doen tenminste iets maarja ik zie het glas dan ook doorgaans halfvol ipv halfleeg.

Berbaar | 24-04-17 | 11:43

@netniet | 24-04-17 | 10:37

Of 10 minuten in een caravan gaan zitten om te ervaren hoe slachtoffers van mensenhandel zich voelen.

Oh, wacht.

twitter.com/hvbommel/status/844171553...

a9b2b1 | 24-04-17 | 11:41

Dit wordt onze toekomst als het aan het Partijen-Kartel (dixit Thierry) ligt
https://youtu.be/4DFPKNdYFkE

telelezer | 24-04-17 | 11:40

Ben het met de reaguurders eens maar allen die het over 9 uur hebben of zondagochtend moeten eens een cursusje begrijpend lezen volgen.
Zaterdagmiddag schrijft ze.

Ben Hetzat | 24-04-17 | 11:37

Sarcastisch varken | 24-04-17 | 11:24

Ik ben op zich nog wel bereid om te geloven dat ze naar binnen is geweest, net als dat ik best kan geloven dat ze er na 30 minuten alweer helemaal klaar mee was. Als ze langer was gebleven had ze namelijk echt huiswerk moeten doen (medewerkers interviewen, vaste badgasten om hun ervaringen vragen) met het risico dat ze intussen een aanrander of tien tegen het lijf zou lopen. Ze geeft eigenlijk met haar stukje eerlijk toe dat ze daar te bang voor was en geen zin in had. Dat probeert ze te verhullen met een laf slotzinnetje, maar eigenlijk zegt ze natuurlijk gewoon [x] ongeschikt te zijn voor echte onderzoeksjournalistiek.

Dat ze zich na 30 minuten al te onveilig voelde om verder onderzoek te doen heeft dan weer wel nieuwswaarde.

IntegereVoorzitter | 24-04-17 | 11:35

-weggejorist-

poepdoos | 24-04-17 | 11:33

halve uur?

Nu woon ik al ee tijdje niet meer in NL en was spellen nooit mijn grootste kwaliteit maar klopt dat wel. Is het niet gewoon half uur?

Ze is in elk geval eerlijk over haar gebrek aan journalistieke diepgang. Ik verdenk er velen van maar een half uurtje iets te onderzoeken he het te presenteren als levenswerk.

Sketcher | 24-04-17 | 11:33

Het AD had z'n andere topjournalist, die tuigvlogger, mee moeten sturen.

Dan hadden ze saampjes hun eigen nieuws kunnen creëren in het zwembad.

Gajus | 24-04-17 | 11:31

Een heel half uur, toe maar.

His Lordship | 24-04-17 | 11:29

Dit is toch een beetje het journalistieke equivalent van 'mijn opa is 90 en heeft zijn hele leven gerookt, dus roken is helemaal niet ongezond.' Een overhaaste generalisatie opgehangen aan anekdotisch bewijs, en derhalve dus geen zak waard.

Broodroof | 24-04-17 | 11:28

"eerste en enige ongewenste aanraking van de dag" versus "in totaal heb ik een half uur gezwommen"... Verstrooid beeld van tijd heeft dat kind, een dag van 30min!

B*tchmeister | 24-04-17 | 11:27

Bwahahaha... maar je zal de kost geven aan degenen die in dat stukje trappen. Wie gelooft dat het opzet was om maar een half uurtje polshoogte te komen nemen? Niemand toch? Nee, de waarheid volgens mij is dat ze zich meteen ongemakkelijk voelde, dat ze opzettelijk niets hoorde en dat ze voor zichzelf besloten had "kom op, meid, even doorbijten en dat minimale halve uurtje volmaken, want met minder kan je echt niet aan komen zetten."

EnNouJijWeer | 24-04-17 | 11:27

Berbaar | 24-04-17 | 10:43
Je snapt er geloof ik niet veel van, om 9 uur in de ochtend liggen die figuren nog op hun nest. Representatief zou zijn op verschillende dagdelen en dagen, dit flutonderzoek is bedoeld om weer een krant met leugens vol te plempen. Zo doen marketeers het, maar dit was voor die vrouw de veiligste optie omdat de IQ80 club dan nog niet aanwezig is.

Implants | 24-04-17 | 11:27

Ben net ff buiten gaan staan en weet nu zeker dat de opwarming van de aarde gewoon gelul is.

Petrus Poortwachter | 24-04-17 | 11:27

Er is maar één ding wat ons zorgen moet baren. Dat is de gretigheid waarmee men ons wil doen laten geloven dat er niets aan de hand is nadat gebleken is dat er wel degelijk veel aan de hand is. De censuur op alles wat met de gevaarlijke kanten van de islam te maken heeft is van een nogal hardnekkige aard. Totdat de maat vol is. Maar dan is het te laat. Ik krijg steeds meer heimwee naar m'n land. Het land waar ik een jaar of 40 geleden nog zo lekker onschuldig en ongehinderd speelde. Het Nederland van voor de eeuwwisseling.

jekalemoeder.nl | 24-04-17 | 11:26

Die Millenial-huppelkutjes, waarom willen die toch altijd zo enorm hun best doen om ons allemaal te laten geloven dat echt niet alle Marokkaanse cq. Islamitische testosteronbommetjes zo slecht zijn? Ik word er af en toe moedeloos van, dat krampachtige geroeptoeter dat ze niet allemaal zo slecht zijn, ondanks dat persoonlijke ervaringen alsook inmiddels dagelijks gebeurtenissen in de Westerse wereld anders doen uitwijzen.

Le Roi | 24-04-17 | 11:26

Rutger en Jan Roos in een bikini naar de rapebad voor een degelijke representatieve waarheidsgetrouw onderzoek.

MrEA | 24-04-17 | 11:26

Gisterenavond een halfuurtje naar buiten gekeken en geen enkele meteoriet gezien dus meteorieten bestaan niet.
Wat een kutkrant is get AD.

Randall3.0 | 24-04-17 | 11:25

IntegereVoorzitter | 24-04-17 | 11:15

Een conclusie kunnen we sowieso alweer trekken: alles wat naar het AD ruikt, ruikt (na bezorging spoedig) naar stront en van journalistiek is geen sprake. Ik betwijfel na het lezen van het stuk of ze wel echt binnen is geweest en uit verschillende verklaringen een stukje heeft getypt.

Sarcastisch varken | 24-04-17 | 11:24

@Feynman | 24-04-17 | 10:35
Klopt helemal. Zo is er ook nooit een Jood afgevoerd tijdens de Holocast, aldus iemand die even een half uurtje was gaan kijken op het station.

McMarx | 24-04-17 | 11:22

Wauw, die onderzoeksjournalistiek van tegenwoordig!
Dit ontstijgt het niveau niet van er is wel eens iemand gestorven door het roken van sigaretten. We laten onze reporter een sigaretje roken.. Hmmm nee, ze is niet gestorven.
Wat een prutkranten met een prutniveau.

Dirk III | 24-04-17 | 11:18

Tof ja idd geen speld tussen te krijgen met zo'n test!
Nu nog eenkeer maar dan met de 14jarige dochter van de chef en haar vriendinnetjes! Lachen man!!

MokumsMoppie | 24-04-17 | 11:18

Geen foto's van haar in het zwembad. Geen bewijs...

duitse herder | 24-04-17 | 11:18

Volgens haar stukje was het zaterdagmiddag, maar het is inderdaad slappe kul.

excuus maakt... maar haar haar was niet eens nat waarschijnlijk

Henri-Bardouin | 24-04-17 | 11:17

Nijntje gaat naar de aanrandkreek. Nijntje krijgt een vieze blik maar is niet aangerand. De kreek is veilig.
dwalmpje | 24-04-17 | 11:03

Precies!

orange pekoe | 24-04-17 | 11:16

Ik loop een half uur onbeschermd over de Afrikaans savanne en concludeer dat het niet onveilig is. Sommige kijken wel raar en dat voelt wel even ongemakkelijk (maar dat is dan natuurlijk mijn eigen foute perceptie die in de weg van multiculturalisme, utopia en de hele dag elkaar knuffelen staat).

Sans Comique | 24-04-17 | 11:16

Sarcastisch varken | 24-04-17 | 11:08

Een half uur omdat ze toen is gevlucht voor een creep die haar in het bubbelbad zat te begluren. Maar verder is er niks aan de hand hoor. (Waarom sprak ze die vent er niet gewoon op aan?)


Om 900u 's ochtends op zondag. Heldin! not
Henri-Bardouin | 24-04-17 | 11:12

Volgens haar stukje was het zaterdagmiddag, maar het is inderdaad slappe kul.

IntegereVoorzitter | 24-04-17 | 11:15

@Mesmer | 24-04-17 | 10:35
Nee, dit is riooljournalistiek. Zwemmen in bagger gaat niet zo makkelijk.

Jostifiel | 24-04-17 | 11:12

Zo ongemakkelijk dat ze binnen een half uur met de staart tussen de benen em peert. Maar verder niets aan de hand hoor...
Sano | 24-04-17 | 11:09

inclusief aankleden, kaartje kopen, zoeken waar kleedhokjes zijn, kleding in en uit kluisje gehaald en foto voor de deur. Om 900u 's ochtends op zondag.

Heldin! not

Henri-Bardouin | 24-04-17 | 11:12

Journalistieke onwetendheid? In veel moslimgezinnen wordt stilgestaan bij Isra en Mi'haj, een zéér belangrijk Islamitisch feest. Perfecte dag om dan een duik in "Islamabad" te nemen...

Homo homini lupus | 24-04-17 | 11:12

Als er in dat half uur ook niemand verzopen is kunnen alle badmeesters in Nederland best ontslagen worden.

Petrus Poortwachter | 24-04-17 | 11:11

Is Chrissy blond?

Titje | 24-04-17 | 11:11

Dus als ik het goed begrijp is alles tegenwoordig okee in het zwembad als je tijdens een half uurtje zwemmen eens NIET wordt lastiggevallen, aangerand dan wel verkracht?

Wat een niveau weer.

EefjeWentelteefje | 24-04-17 | 11:11

Onbegrijpelijk dat een kwaliteitskrant als het AD hun treitervlogger niet hebben meegestuurd om dit alles op film vast te leggen en dan kunnen bewijzen dat alles uit de duim gezogen is.

mia | 24-04-17 | 11:10

-weggejorist-

vlijtig liesje 50 | 24-04-17 | 11:10

Ze heeft wrsl op zondagochtend het uurtje familiezwemmen bezocht

vlijtig liesje 50 | 24-04-17 | 11:10

Wil graag pleiten voor MINDER oude vieze WITTE mannetjes om negen uur s ochtends in dat zwembad.

Dr. Blechtrummel | 24-04-17 | 11:09

Zo ongemakkelijk dat ze binnen een half uur met de staart tussen de benen em peert. Maar verder niets aan de hand hoor...

Rest In Privacy | 24-04-17 | 11:09

Mooi, en nu nog een keer voor 4 uurtjes op een zinderend hete zomerdag tijdens de (school)vakanties.

Badderbeest! | 24-04-17 | 11:08

Een fucking half uur?? Mocht ze van haar baas maar een half uur binnen zijn? Waarom zo kort? Waarom niet 2 uur ofzo?

Allemaal retorische vragen...

Ze MOCHT geen misstanden zien namelijk. Dit heeft AD afgesproken met het management van het Zuiderparkbad. Nogal doorzichtig...

Sarcastisch varken | 24-04-17 | 11:08

Ik heb zojuist de trekker van een met één kogel geladen revolver overgehaald, met de loop op mijn slaap gericht.
Er is niets gebeurd.
Russische roulette is veilig en schaadt de gezondheid niet.

jemagookniksmeer | 24-04-17 | 11:07

Zelfs de Marokkanen hebben gehoord van het gezegde "Never stick your dick in crazy". Dat blijkt zo maar weer eens!

Jostifiel | 24-04-17 | 11:07

Binnenkort zal de ster-vlogger wel in het bad gaan vastleggen dat er niets aan de hand is.
Ja, ik bedoel die Turk met die grote neus en slecht
Nederlands spreekt. Die oproerkraaier, die politie voor lul zet en bij voorkeur vrouwelijke politici dwars zit.
U weet wel, die een tweede kans moet krijgen. Die nog bij z'n moeder woont, geen opleiding heeft en denkt dat hij alles kan doen en zeggen in Nederland. Want, "ik heb het recht"-vrije meningsuiting-democratie en meer van dat geneuzel.

demaup | 24-04-17 | 11:07

Maar het AD journalist heeft haar 15 minutes of fame. En daar draait alles om. Krijgt ze nu een column in het AD.. on nee, wacht.

Mark_D_NL | 24-04-17 | 11:06

Toen onze Mo een Mo-tje was
was hij aardig om te zien
Nu gromt hij alle dagen
en graait nog bovendien

Petrus Poortwachter | 24-04-17 | 11:06

Heb zojuist een sigaret gerookt. Heb me een beetje ongemakkelijk gevoeld, maar geen kanker. Roken is veilig.

Lewis Lewinsky | 24-04-17 | 11:05

Is dit er 1 die past in het Harry van Bommel rijtje 'ik heb 30 minuten in een kast gezeten en nu weet ik wat Anne Frank heeft meegemaakt'?

Arijane | 24-04-17 | 11:05

Tja, dit is typerend voor "representatief" onderzoek. Maar deze jonge blonde dame dit nu gedurende 2 weken elke dag 1 uur zou gaan zwemmen, dan zo het meer representatiever zijn. Maar ja, na een paar minuten begluurt te zijn, besloot zij er de brui aan te geven. Verstandig maar het haalt haar verhaal helemaal onderuit.

loser | 24-04-17 | 11:05

*mompelt hoofdschuddend iets over anekdotisch bewijs*

Tha Man | 24-04-17 | 11:05

Nacho_Vidal | 24-04-17 | 11:02

Tuurlijk wel. Gewoon heel hard roepen dat je trans bent en dat het discriminatie is alleen maar omdat je een bikini draagt. Heb je meteen de hele linkse club aan je zijde en is de plisie poeslief. Dan vragen ze je zelfs niet meer waarom je als kerel met een GoPro het zwembad in bent gegaan.

IntegereVoorzitter | 24-04-17 | 11:04

En Ralf en Barbie hebben ook een relatie zie ik. Het was dus geen geintje.

Armin Langbaard | 24-04-17 | 11:04

Nijntje gaat naar de aanrandkreek. Nijntje krijgt een vieze blik maar is niet aangerand. De kreek is veilig.

dwalmpje | 24-04-17 | 11:03

bert.s | 24-04-17 | 10:59
Ik denk als ik, of welke kerel dan ook gaat zwemmen in een kleine bikini met een Go-Pro op zijn harses, op elke voorpagina van elke krant komt te staan.

Je bent in ieder geval niet binnen een half uur weg uit het politiebureau.

Nacho_Vidal | 24-04-17 | 11:02

Ze valt helemaal niet in de doelgroep, ze is boven de 14.

marcoplarco | 24-04-17 | 11:02

Ik denk dat meiden die samen lol hebben in een zwembad, die zich amuseren, eerder als prooi worden gezien dan een jonge vrouw die een paar baantjes doet.
Bovendien is iedereen wat alerter na alle ophef.

Carmelita | 24-04-17 | 11:02

ik zou eens een weekje gaan zwemmen met een kleine waterdichte camera in mijn bikini topje als ik zo'n figuur had. de inkomsten van youtube zullen de kosten ruim vergoeden

bert.s | 24-04-17 | 10:59

En wat is dan nu de conclusie? Dat er niets aan de hand is?? Je reinste belediging naar de medewerkers van dit bad en de slachtoffers! Bedankt Chrissy domme gans en bedankt AD voor deze bijdrage met hoge journalistieke waarde

vonschlitss | 24-04-17 | 10:58

Gewinflipt | 24-04-17 | 10:56
Ik begreep em wel hoor

Nacho_Vidal | 24-04-17 | 10:58

Christy Dollen zou eens dit verslag moeten lezen: "Brussel-Eurabia", dan kan ze zich op andere fronten ook wat 'ongemakkelijk' voelen:
cult.tpo.nl/2015/11/15/eindelijk-verkr...

matrixbluepill | 24-04-17 | 10:57

Kijk eens Nederland, alles wat er wordt beweerd door de rechtse kant van de medaille is onzin. Wij sturen een meisje op zondagochtend voor een half uurtje naar het zwembad. Dit is natuurlijk een volledig niet representatief onderzoekje zonder valide resultaten, kut ad.

Bill Cosby | 24-04-17 | 10:57

Marokkaanse=Marokkaanse jongens

Gewinflipt | 24-04-17 | 10:56

Marokkaanse alleen binnen laten als ze een jongedame meenemen. Zonder hoofddoek of boerkini. Probleem opgelost.

Gewinflipt | 24-04-17 | 10:55

Gelukkig maar. Niks aan de hand. Iedereen doorlopen.

Rommelende Onderbuik | 24-04-17 | 10:55

Onderzoeksjournalistiek anno 2017. Mijn broek zakt er vanaf.

Kan die domme muts niet met het personeel van het zwembad persoonlijk praten? Meerdere zwembaden in de Randstad langs gaan? Bezoekers vragen om hun ervaringen? Er zijn zoveel manieren om de waarheid boven tafel te krijgen. Maar blijkbaar levert dat heden ten dage ongewenste resultaten op en krijg je dit soort broddelwerk dat door het lokale sufferdje als "te amateuristisch voor woorden" zou zijn gekenschetst, maar voor het AD goed genoeg is.

mirvink3478 | 24-04-17 | 10:55

ja ja en door het nieuws zijn ze wakker . probeer het is over een week of 3 in de luwte
grote kans om gestinkvingert te worden in je kreek

harries | 24-04-17 | 10:54

Ben zojuist de hele wijk doorgelopen, al die ophef over vuurwerk is zwaar overtrokken. Er was niks te horen, maar het was wel een heerlijke wandeling.

Klik_hier | 24-04-17 | 10:53

Ok bedankt AD het is me nu allemaal helemaal duidelijk. Gek dat je abonnees aan het verliezen bent???? Mwahhh!
Lichtstadfan | 24-04-17 | 10:49

Het AD neemt ook zo goed als dagelijks stukken over uit de buitenlandse boulevardpers- zonder bronvermelding. Dan staat er een stuk uit de Dailymail, met als auteur: 'de redactie'.
Ze kunnen beter zeggen 'de stagiare die stukken zonder bronvermelding in het Nederlands vertaalt'.

Zo journalistiek integer is het AD.

orange pekoe | 24-04-17 | 10:53

@mennie | 24-04-17 | 10:45 - 19 jaar verder, alle problemen opgelost lees ik.
Wat leven wij in een fijn land!

MarcS | 24-04-17 | 10:52

En nu nog eens in de Zomer.

Hiesjes | 24-04-17 | 10:52

Loop eens twee weken met die badmeesters mee. Dan krijg je een beeld van wat daar werkelijk speelt. Schrijf dan eens een stukje in een krant of op een internetachtige constructie.

Petrus Poortwachter | 24-04-17 | 10:51

Als de gemiddelde AD-lezer in dit soort journalistieke conclusies stinkt dan zegt het wel wat over de gemiddelde intelligentie van de AD-lezers....

matrixbluepill | 24-04-17 | 10:51

Een half uur en ze voelde zich al ongemakkelijk, werd gevolgd en begluurd. Stel je voor dat ze daar 4 uur was gaan zwemmen, zoals een normaal mens toch wel doet.
.
@Berbaar: nee dit is geen onderzoeksjournalistiek. Dit is de gewenste uitkomst behalen. Je kunt het ook zien, na een half uur had ze er al genoeg van.

KermitDeKrikker | 24-04-17 | 10:51

Tjeezus, dat zoiets dan geplaatst wordt. Voor de amusementswaarde? Tip begin dan geen krant maar een huis aan huis blad of help de lokale pizzeria aan een nieuwe menukaart. Dat is ook iets doen met letters, besmeur je het publieke debat niet met je onbenullige inbreng. Als je er goed over nadenkt gewoon gevaarlijk. NEXT (niet de millennials folder)

flat out | 24-04-17 | 10:49

@ Feynman | 24-04-17 | 10:35

Mevrouw laat zich eerst buiten op de foto zetten door een professionele fotograaf (best opvallend), zwemt dan in sneltreinvaart door het zwembad, gaat nota bene weg omdat ze er genoeg van heeft en een vervelende man in het bubbelbad haar aan zit te staren..

Denken dat de aanrandende kansenparels zich direct als een roedel jakhalzen op iedere vrouw in bikini storten, dat is a) echt heel naief en b) bijna racistisch, want ze denken bij het AD dus echt dat ze volledig achterlijk zijn.

Het probleem is niet dat je als volwassen vrouw die een halfuur komt zwemmen meteen bij je kudt gegrepen wordt (hoewel ze ook al wel vervelend aangestaard worden, blijkbaar), maar dat je als 15-jarige die een volle middag in het zwembad doorbrengt een grote kans loopt wel een keer ergens in een hoekje gedrukt te worden.

Alsof die lui die het doen de situatie van te voren niet even scouten.

Sjors W. | 24-04-17 | 10:49

Als ik een half uur bij vrienden van Amster Live sta dan voel ik ook altijd een enorme verbinding met de mensen in Auswitch.

Nacho_Vidal | 24-04-17 | 10:49

Best wel.

Koonkluk Huis | 24-04-17 | 10:49

Ok bedankt AD het is me nu allemaal helemaal duidelijk. Gek dat je abonnees aan het verliezen bent???? Mwahhh!

Lichtstadfan | 24-04-17 | 10:49

Ik ga geen link geven maar op krapuul.nl zag ik een headline waarin de badmeesters als racistische leugenaars werden afgeschilderd. Daarmee is de zaak wel afgedaan /s

Veldmaarschalk Sorry | 24-04-17 | 10:48

In 1980 stonden er bij ons op school journalistiek interessantere artikelen dan dit verslagje van Christy.

priks | 24-04-17 | 10:47

Ik zag pas een mooi filmpje waarin cultureel marxisme werd uitgelegd. Nou, het AD kan er wat van!

"Een half uur in het zwembad en ik was nóg niet aangerand: zie je wel, de multiculturele samenleving is een doorslaand succes en wie anders beweerd is een vuile gore racist, fascist en xenofoob en moet onmiddellijk een Berufsverbot krijgen".

En dan vragen ze zich af waarom de dodebomenmedia op sterven na overleden zijn...

De Droit | 24-04-17 | 10:47

Die straat staat bekend vanwege de vele ongelukken. Ik ga er oversteken om het te testen. Ja, het was er erg druk maar ik ben niet aangereden. Dus de straat is veilig.

whatsinaname | 24-04-17 | 10:46

@Berbaar | 24-04-17 | 10:43
Van onderzoeksjournalistiek mag je verwachten dat die een correct beeld geeft van de werkelijkheid zoals die zich voordoet aan de regelmatige bezoekers.
.
Dit is gewoon een farce. Helaas is deze vorm van "journalistiek" wel een regelmatig terugkerend fenomeen.

Peter_K | 24-04-17 | 10:46

Wat een compleet onnodig artikel van het AD.
Beetje een feit hiermee ongedaan proberen te maken.

Anno 1998:
www.trouw.nl/home/op-vrijdagavond-is-...
In Amstelveen:
"De meesten van hen kwamen uit Amsterdam en waren van Marokkaanse komaf."
Over Den Hommel in Utrecht:
"Deze vrijdagavond is het betrekkelijk rustig in Den Hommel. De zes medewerkers hoeven maar af en toe in te grijpen. Als een paar jongens proberen zonder te betalen binnen te komen, omdat ze “alleen maar even komen kijken”, verschijnt de beveiligingsbeambte in uniform op het toneel. Hij is sinds twee weken weer de hele avond in Den Hommel vanwege de problemen die Marokkaanse jongeren er veroorzaakten. Geen kwajongensstreken, maar het zware werk: bedreiging, mishandeling en aanranding en verkrachting van meisjes in het zwembad."

mennie | 24-04-17 | 10:45

'Tijd voor de laatste stop: het bubbelbad. Ik zit er net in als me opvalt dat een man tegenover me naar mij staart. Ongemakkelijk? Ja. Onveilig? Nee. Ook omdat twee meisjes en hun vaders in het bad zitten. Voor even sluit ik mijn ogen en probeer ik wat te ontspannen. Zodra ik ze open, zie ik dat hij nog steeds gluurt. Ik heb er genoeg van en besluit me aan te kleden.'

Nou lekker ontspannen dan, met zo'n glurende man tegenover je. Wat als ze alleen met hem in het bubbelbad had gezeten.

orange pekoe | 24-04-17 | 10:45

Goed zo Chrissy. Volgende week mag je van het AD naar het tahrirplein

Pierke Smulders | 24-04-17 | 10:45

(bikini)pics or it didn't happen

Johan1235 | 24-04-17 | 10:44

En de winnaar van de oliebollentest is: het AD.

kweethetooknietbeter | 24-04-17 | 10:43

Ik heb net 10 minuten in mijn zwembroek gezeten om te voelen hoe het is in het islama-bad.

knutsel | 24-04-17 | 10:43

@Reynaerde | 24-04-17 | 10:33
Nou is een half uurtje wel wat kort maar ze doet precies wat reaguurdertjes in een eerder topikkie al voorstelden, onderzoeksjournalistiek.
En dan is het wéér niet goed want de uitslag/conclusie is niet wat men verwacht had. lol!!

Berbaar | 24-04-17 | 10:43

Nou nou, dat AD is dus echt verworden tot kant en klare kattenbakvulling, De poes mag hem ongelezen hebben!

kommabijmebinnen | 24-04-17 | 10:43

Mijn buurman reed laatst met 25 bier in zijn mik naar huis en kwam heelhuids aan. Conclusie: autorijden met alcohol op is ongevaarlijk.

Mouth Of The South | 24-04-17 | 10:43

Prachtreportage. Nieuws anno 2017: lokvrouw gaat half uur naar zwembad, wordt NIET aangerand.
Eind goed, al goed, niks aan de hand, storm in een glas water.

Morgen in het AD: Tom Beugelsdijk stond 5 seconden op het veld in Nou Camp.
Hij draaide mee met het grote Barca.
Dat kan dus.

Magdatkandat | 24-04-17 | 10:42

Had ze wel een perskaart aan d'r burkini hangen?

Ad Hominem Tu Quoque | 24-04-17 | 10:42

Lekker niveautje AD.. man wat aanmatigend slecht en dom. Die dode bomen waren al niet meer echt relevant voor de ingelezen mens. Maar dit is toch wel weer een dieptepuntje. En natuurlijk ook tekenend voor het niveau van die "journalist" die laat zich gebruiken voor een gebbetje.

Mark_D_NL | 24-04-17 | 10:42

Is ze de treitervlogger al tegengekomen in het AD pand?

swassannuf | 24-04-17 | 10:41

@Nurten | 24-04-17 | 10:39
Eens.

ChatBot | 24-04-17 | 10:41

Incidentje.

donkieshot | 24-04-17 | 10:40

Nee GS. Dit item hadden jullie moeten maken.

Nurten | 24-04-17 | 10:39

Krampachtige downplayreflex neemt monsterlijke proporties aan... zelf zeggen dat ze eigenlijk totaal geen zinnig woord kan zeggen over hetgeen speelt in het zwembad, en dan TOCH proberen om middels een onderhuids neerbuigend k**slotzinnetje de hele zaak af te doen als aanstellerij.

Ze zou zich heel erg diep moeten schamen. Schrijf dan dat je te lui of te bang was om langer te blijven. Dat je geen zin had om het aanwezige personeel te interviewen. Schrijf desnoods dat je niks te schrijven hebt omdat je gewoon je huiswerk niet hebt gedaan.

He GeenStijl, ik hoorde dat er een zaterdagslot vrij is gekomen. Zijn jullie nog op zoek naar een leuk format? AshaDuidings, zoiets. Zo zomaar ruimte kunnen bieden om wat tegenwicht te bieden aan dit soort onzinstukjes. Wel door een vrouw laten schrijven he, anders krijgen jullie weer het vrouwenhaters-kaartje naar het hoofd.

IntegereVoorzitter | 24-04-17 | 10:39

Feynman | 24-04-17 | 10:35

Hear, hear! Dat wat hij zegt en niks anders

Hem | 24-04-17 | 10:39

Volgende week laten ze twee homo's hand in hand door Amsterdam Slotervaart lopen. Als er dan een half uur niets gebeurt, is er dus niets aan de hand.

Paulus de Bk | 24-04-17 | 10:38

Morgen: Het AD heeft een van haar medewerkers 2 uur niets laten eten zodat deze zich kan associëren met Afrikanen die wel echt weten wat honger is.

Overmorgen: Het AD heeft een medewerker 10 minuten in de bezemkast opgesloten zodat deze zich kan associeren met levenslang gestraften.

En dan nog als ze alleen is geweest, wie zegt fan dat ze is geweest ?

netniet | 24-04-17 | 10:37

De volgende keer een halve dag in plaats van een half uurtje. En dan niet snel baantjes trekken maar ook de aanrandbeek een paar keer in gaan.

sinar2 | 24-04-17 | 10:37

Knappe meid! Denk dat ik ook stiekem zou gluren in het bubbelbad.

jawor36 | 24-04-17 | 10:36

Misschien worden alleen lelijke meisjes aangerand.
Stuur eens een doorsnee kudde meisjes slim AD. Als test zeg maar, net zoals jullie met patat doen en oliebollen.

squadra | 24-04-17 | 10:36

Verbaast me weinig. Voor elk oorlogsgebied geldt dat voor elke 10 minuten aan doodsangst, strijd op leven en dood, en totale chaos, is er ook 24 uur aan stilte en verveling.
.
Dat je in die luwtes redelijk veilig bent doet niet af aan het feit dat het nog steeds oorlog is.
.
Zal bij dat zwembad niet anders zijn. Die aanranders zijn echt niet 24/7 in het zwembad aanwezig. De problemen ontstaan pas die paar keer per maand als zij op komen dagen.
.
Maakt het niet minder lullig voor dat meisje in bikini die net dat moment gekozen heeft om een stukje te zwemmen.

quantumcollider | 24-04-17 | 10:36

Zelfs als zou ze zijn aangerand, dan nog zou ze schrijven dat ze best lekker gezwommen had. De linkscorrecte kerk bezigt namelijk haar eigen variant van taqiyya.

Professor Superhirn | 24-04-17 | 10:35

Vunzig aangestaard worden is het eerste stadium. Doe nou niet net alsof het normaal is.

zwarte_weduwe | 24-04-17 | 10:35

Een kwaliteitskrant die zich bedient van een n=1 onderzoek. Dan mag je van mij je bul ook letterlijk gebruiken als toiletpapier en terug naar de middelbare school.

Die geluiden van ruim 30! medewerkers kaltstelt met een half uur waarneming. Dat is hetzelfde als stellen dat er nooit wordt ingebroken omdat je in een Vinexwijk een half uur naar twaalf dichte voordeuren hebt gekeken.

Als het AD zich afvraagt waarom de lezersaantallen teruglopen, moeten ze eens kritisch kijken wat ze de lezer voorschotelen. Hoe dom en onderdanig denken zij dat de lezer is, aangezien ze verwachten dat de lezer alles braaf zal oplikken en slikken?!?

Feynman | 24-04-17 | 10:35

"ondanks dat ik me soms wat ongemakkelijk voelde, heb ik best lekker gezwommen."

Niks aan de hand mensen, een AD-journaliste is (om 09.00?) het zwembad ingedoken en ze voelde zich niet de hele tijd ongemakkelijk. Wat meer kunnen jullie wijv0n in hemelsnaam wensen, ammirite?

Met zulke feministen en intelligentsia heb je eigenlijk geen geïmporteerde onderdrukkende mannenbroedercultuur meer nodig.

Sjors W. | 24-04-17 | 10:35

Wat een baggerjournalistiek. Zo'n verhaal hoort in de Privé of die andere bladen die bij kapper liggen thuis.

Mesmer | 24-04-17 | 10:35

OK, duidelijk, geen speld tussen te krijgen.
Dus iedereen die vanaf heden nog gaat lopen zeuren over onheuse bejegening of andere kleinzieligheden in dat bad is gewoon een xenofobe racist.
En PVV tokkie natuurlijk.

jemagookniksmeer | 24-04-17 | 10:34

nu een half uurtje raqqa
"Eenmaal thuis denk ik na over dit halve uur zonnen. Daaruit kan ik natuurlijk niet opmaken of de verhalen waar zijn of niet. Dat is ook niet de bedoeling. Oorlogsgebied of niet: ondanks dat ik me soms wat ongemakkelijk voelde, heb ik best lekker in de zon gezeten."

buddy mccoy | 24-04-17 | 10:34

Nou badmeesters/aangerande vrouwen jullie horen het jullie stellen je aan. Christy heeft het even gecontroleerd en het was slechts ongemakkelijk.

Barkruk2 | 24-04-17 | 10:33

Voor goed journalistiek onderzoek en om de sfeer echt goed te proeven moet ze dit natuurlijk minstens tien keer herhalen.

miss error | 24-04-17 | 10:33

Christy's ouders zullen enorm opgelucht zijn geweest toen ze na haar undercoveroperatie weer levend thuiskwam

rudy_wzv | 24-04-17 | 10:33

Goed om te zien dat er nog media in Nederland zijn die moeite steken in gedegen onderzoeksjournalistiek...

Reynaerde | 24-04-17 | 10:33

"Zodra ik ze open, zie ik dat hij nog steeds gluurt. Ik heb er genoeg van en besluit me aan te kleden."

Ze heeft zich dus weg laten jagen door 1 man. Waarom niet langer gebleven? Wat ze misschien ergens bang voor? Wat zou ze doen wanneer het er 6 waren? Maar er is niets aan de hand hoor.

Mahatma | 24-04-17 | 10:33

geenspam | 24-04-17 | 10:30
Knap dat je dit eruit kan halen. Ik kom niet verder dan "meisje ging naar zwembad om iets te onderzoeken maar bleef zo kort dat er niks onderzocht is"

Hem | 24-04-17 | 10:32

Wat een iditorie. Dat ze eerst eens leren waar het over gaat.
Getraumatiseerd raken hoef je maar één keer, daarna blijft het je hele leven bij je...

Peter_K | 24-04-17 | 10:30

Het zal wel een nieuwe manier van 'omhoog neuken' zijn.... Wat wilde je nu helemaal bewijzen meisje..... dat het personeel van dit zwembad ongelijk heeft? Manmanman.... wat een niveau weer

Fatwabuster | 24-04-17 | 10:30

p.s. @geenstijl waarom werkt de "klik voor groot" niet?

Hem | 24-04-17 | 10:30

Kadootje van de hoofdredacteur gekregen "Ik deed de aanrandkreek and all I got was this lousy T-shirt"?

Godsammekraken | 24-04-17 | 10:30

maw; iedereen die zegt aangerand/lastiggevallen te zijn is een vieze fasjist/rassist/slamofoob/ksenofoob/nsber etc.

geenspam | 24-04-17 | 10:30

Wat een stomme actie en een stomme conclusie.

Fijnstoffer | 24-04-17 | 10:29

Nou, het AD. Bedankt. Voor euh... Niks.

Hem | 24-04-17 | 10:29

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken