Handig! AZC blijkt irl-Marktplaats
Dat is nog eens handige info voor Groningse vindistudenten zonder centen! Het azc in Delfzijl blijkt eigenlijk een soort Beverwijkse Bazaar te zijn, zonder dat het spul van de vrachtwagen valt: het wordt er gewoon uitgehaald. Een iPhone 6s voor zestig piek, een laptop voor veertig piek, een flesje Black Label voor vijf piek: geen geld! Je kan gewoon naar het azc tuffen (geen controle) en vragen naar een Marokkaan of een Algerijn. Van de popo heb je geen last: men 'weet wel dat er iets speelt', maar agenten mogen de kamers niet controleren en het COA mag de kastjes niet controleren. Wel vlug zijn, want Ali Baba en de veertig rovers zijn bijna weer weg. "Ze weten dat ze na een tijd Nederland worden uitgezet. De groep van nu maakt alweer plannen om naar een ander land te trekken." Kortom: spulletjes nodig voor de uitzet? Denk Delfzijl! (PS voor de inwoners van onder meer Delfzijl, Bierum, Termunterzijl en Appingedam: "Deze asielzoekers uit veilige landen trekken er vrijwel dagelijks op uit om op rooftocht te gaan." Houd ramen en deuren gesloten.)Asielzoekers verhandelen gestolen spullen op azc Delfzijl https://t.co/CpT0t4kCYK
— Dagblad v/h Noorden (@dvhn_nl) April 5, 2017
Reaguursels
InloggenMoet een nog veel grotere teringbende worden .
In Gouda geven ze 500 Euro beloning als je een Inbreker meldt.
Laat maar lekkers naar de kalote gaan alles .
Na een prachtig begin van de reacties waar wordt ingegaan op het stelen en verdelen, vervalt de meute weer in praten over asielbeleid. Terugkomend op stelen e.d. Dit komt nu in de pers. Meer dan 10 jaar geleden hoorde ik dit al van een medewerkster van de IND over o.a. het AZC Leiden; dus niets nieuws. Vergelijk ze met drugs- en alcoholverslaafden die zijn ook zielig want er stond toch iemand met een pistool dat ze drugs of alco moesten nemen.
Het is zelfs zo dat wanneer je bij het AZC melding maakt dat iemand daar naar binnen is gegaan met jouw spullen, je gewoon geld krijgt (van het COA), als je maar geen aangifte doet en je bek houdt...
WillemWordtWakker | 05-04-17 | 15:23
Dus met een beetje creativiteit kunnen wij daar ook wat verdienen?
-weggejorist-
We hebben hier ook al Bulgaren, Roemenen en Polen die ongewenste visites afleggen. Tot voor kort waren we nog gevrijwaard van de Ridders, nu dus niet meer...
Maar goed, mochten ze bij mij komen, krijgen ze met de herder te maken en daarna met mijn knuppel.
De taal van geweld spreken ze allemaal!
Geenstijl, doe es uitzoeken welke maatregelen coa concreet genomen heeft na deze brandbrief?
www.dvhn.nl/groningen/Brandbrief-COA-m...
In Gilze hebben we al 25 jaar een AZC.
Het COA is een gedmachine en wil dat voor hun asielindustrie zo houden. Nooit treden ze echt op, hooguit wanneer de buitenwereld eea bekend wordt neemt men quasie maatregelen die meestal ontoereikend zijn.
Zo ook in Delfszijl waar men smoesjes gebruikt om het nu te bagataliseren. Men kan bij verdenking ook direct politie verzoeken die kasten met een doorzoekigsbevel te doorzoeken. Er is geen controle maar vooral andere asielzoekers doen vele meldingen en het wordt onder de mat geveegd of sporadisch actie ondernomen met nu die goedkope smoes over dat men niet mag controleren.
Bij vermeende diefstal direct politie inschakelen en Dijkhof dient ervoor te zorgen dat er direct een huiszoekingsbevel komt.
Maar nee, smoesjes en ondertussen blijven die lui komen, magreb figuren maar ook Kosovo, Albanië etc.
COA kost ons burgers sloten met geld en ze bevorderen misbruik en criminaliteit omdat ze altijd zaken bagataliseren evenals alhier de burgemeester.
Die heeft maar 1 stokpaardje, sluiten van hennepteelt huizen en veroordeling van Jan B. (Broeders). Die hem bedreigde. Prima maar wanneer burgers die in hun straat ogezadeld worden door woningcooperatie met asielzoekers, drugsgebruikers etc. dan is de burgemeester niet thuis. PVDA uiteraard.
Ook klachten van omwonenden van het AZC. Wimpelt hij weg of ontneemt burgers de microfoon bij bijeenkomsten.
En zo leeft het COA in hun eigen wereld vaak gesteund door de lokale politiek.
Geen kijkshop maar een getinte jatshop!
Wat zijn die arme vrouwen en kinderen toch ondernemend - hartverwarmend, of niet soms?
Is toch zo in ieder AZC ?
www.youtube.com/watch?v=XhJaZLXy9DI
automobilaterealist | 05-04-17 | 15:30
Dat was mij ook al opgevallen de laatste dagen!
Afgelopen zaterdag is de eerste AZC-SHOP officieel geopend door een zichtbaar ontroerde Claudia de Breij.
@iedereen.
Als niemand meer reageert op de Koreaanse Slet, dan lost dit probleem zichzelf op. Er is toch geen eer aan te behalen. Links en logica gaan niet samen.
Sjefke7807 | 05-04-17 | 14:48
Echt hè. De man in de YT filmpje laat het zo'n beetje op kleuter niveau zien en nóg snapt men het niet... *head desk*
-------------------------------------------------------------
"onze" overheid staat er mooi gekleurd op, om maar bij de kauwgomballen te blijven. Maar man, het is een voortreffelijke uitleg, op kinderlijk niveau! Zelfs de gelukzoekers zullen dit snappen. En er hartelijk om lachen!
Heeft al iemand heel hard:" Magniet !", geroepen ?
Ieskoeltoer ......
litebyte | 05-04-17 | 14:17 & Sjefke7807 | 05-04-17 | 14:27 & Ben Hetzat | 05-04-17 | 14:28 & Radijsje | 05-04-17 | 14:29
Feit is wel, dat het dankzij jullie nu een stuk stiller is, aan de overkant! Hulde.
Black label voor 5 euri... Zo maken ze t leuk, maar alcohol is toch haram? Of is dat niet als je eraan kunt verdienen?
Rooddraakje | 05-04-17 | 12:04
Het is alleen haram als het je uitkomt.
Het is zelfs zo dat wanneer je bij het AZC melding maakt dat iemand daar naar binnen is gegaan met jouw spullen, je gewoon geld krijgt (van het COA), als je maar geen aangifte doet en je bek houdt...
Jesse Klaver zou zeggen waar het op staat "ze moeten zich gedragen". Kijk dat zijn nog eens statements.
Canada schopt na 60 jaar een Nederlander die een strafblad heeft terug naar Nederland! De man is als baby met zijn ouders naar Canada geëmigreerd en spreekt geen woord Nederlands! Wij moeten hier maar pikken dat parasieten en barbaren ons land verneuken en leegroven en kunnen ze niet uitzetten!Ze zijn debiel in Den Haag!
De AZC man, de AZC man, de AZC man die brengt alles bij u thuis.
Doordeweekse boodschappen, dagelijks aan huis. Leve de man van het AZC van je hiephiephiephoeree !
@Radijsje | 05-04-17 | 14:29
Echt hè. De man in de YT filmpje laat het zo'n beetje op kleuter niveau zien en nóg snapt men het niet... *head desk*
Hij gebruikt de States als voorbeeld maar je kunt het model één op één overzetten naar Europa. Ook hier dezelfde waanzin en drogredenen.
En hoezo kan men daar de kastjes niet onderzoeken. Wat een aperte onzin! Ze krijgen hier werkelijk álles gratis in de schoot geworpen. En als dank gaan ze plunderend het land door. Bij gegronde vermoedens van misdaad etc. gewoon met de botte bijl erin en zoals ergens anders al geopperd, een peleton mariniers naar binnen. Mensen die niets te verbergen hebben, verbergen niets. Bij gebleken misstanden en crimineel gedrag een enkeltje naar zand van herkomst. En dat gezwatel van "ja maar kan niet!" moet ook maar eens over zijn. Al te goed is buurmans gek. Je moet op bv het vliegveld van Dubai eens met iets "on-islamitisch" (wat ik me daar dan ook bij moet voorstellen) in je bagage landen. Het wordt er uit gehaald en je mag op je knieën gaan zitten van dankbaarheid als ze je niet gelijk terug het vliegtuig in flikkeren naar je thuishaven. En hier moeten we het ons allemaal maar laten aanleunen...
en toch stemd iedereen CDA en VVD dus niet zeuren meer.
Wij hadden het kunnen stoppen, als wij massaal op de PVV en op de FvD hadden gestemd! Nederlanders, dom volk, trek de stop maar uit de dijk!
-weggejorist-
Werkelijk, het is te zot voor woorden hier in dit land.
Welke wet zegt dat een illegaal zijn kastje niet hoeft te tonen als daar uit veiligheidsredenen om wordt gevraagd?
Man, ik zou gewoon met een peloton mariniers dat complex binnen gaan en alles checken. Vooral de inhoud van de kasten en kluisjes. Echt hoor, volgens mij liggen er gewoon granaten en wapens in die kasten maar mag dat niet aan het licht komen.
Sjefke7807 | 05-04-17 | 13:46
Duidelijker wordt het niet!
Sjefke7807 | 05-04-17 | 14:06
Elke discussie met dks eindigt in "op de man spelen ", sckelden en beledigen zodra zijn argumemten ip zijn.
Ik doe er al een tijdje niet meer aan mee.
@litebyte | 05-04-17 | 14:17
Ik weet het. Daarom liet ik het daar ook bij. De man zou het nog niet geloven als zijn gezicht in de fik stond en we het hem zouden zeggen...
Niet vreemd een D66 wethouder van Groningen laat een nieuw onderkomen bouwen om uitgewezen asielzoekers te huisvesten dit alles op kosten van de belastingbetalers. Het kabinet grijpt niet in en kijkt weg.
Waarom is het zo dat als je een buitenlander (m/v) trouwt hij/zij terug moet naar land van herkomst en van daar uit een permanent visum moet regelen en daar ook nog minimaal een half jaar op de beslissing moet wachten, en dat terwijl die illegalen hier als celebreties worden behandeld.
- Asiel aanvraag vanuit eigen land of, indien gevlucht, vanuit eerste veilige land.
- illegalen 100% geen verblijfsvergunning en uitzetting afwachten in detentie.
- Echte vluchtelingen opvangen en, met ter beschikking gestelde middelen, zelf hun opvangkamp laten runnen, inclusief onderwijs in hun eigen taal (zitten ongetwijfeld genoeg mensen tussen die les kunnen geven.
- Altijd gedwongen terugkeer als land weer veilig is.
Bovenstaande lijkt me allerminst inhumaan en zal de stroom sterk indammen.
@Sjefke7807 | 05-04-17 | 14:06
TIP: ga niet in op De Koreaanse Trol
eenzijdige reacties, verdraaingen, het niet inhoudelijk ingaan op vragen, geen links naar 'feiten' op de man spelen en schelden, iedereen voor dom uitmaken die niet voor de EU is etc etc etc.
Doe het niet...
telelezer | 05-04-17 | 13:10
3 weken
@De Koreaanse Slet | 05-04-17 | 13:52 ]
U bent mij nog een excuses schuldig na vorige ranzige beledigingen aan mijn adres van uw kant. Verder speelt u opnieuw op de man en ontwijkt u opnieuw feiten die er gewoon zijn. Maar soit. U doet maar.
Politie mag niet naar binnen en het COA mag geen kastjes openmaken..... ik ga even zitten, want het draait me voor de ogen..
Ouderwetse grens bewaking .
Alles wat binnenkomt of opgepakt word, vingerafdrukken, geen paspoort of twijfel, direct detentie en onderzoek door mensen uit de regio ( hebben we zat ) liegen is moven , alles uit veilige landen direct detentie en uitzetten .
Vingerafdrukken in EU database , alle eerdere oplichters buitenspel .
Hoe moeilijk is het ?
Ze hebben toch wel fietsles gekregen.
litebyte | 05-04-17 | 13:27
De enige stabiele bestuurlijke (lees: "groeiende") factor in Nederland m.b.t. asiel- en toegangsbeleid in de afgelopen 40 jaar, is het lobbyisme binnen de EU. Hier kun je overigens geen individu of partij de schuld van geven (hooguit de koude oorlog), je kunt enkel concluderen dat Wet- en regelgeving op sommige gebieden geDEcentraliseerd moet worden. Niets nieuws ook, dat begreep het geëmigreerde uitschot aan de andere kant van de plas al toen het nog gebruikelijk was om op straat te schijten.
@komtdatschot | 05-04-17 | 13:44
De EU is feitelijk een grote cluster fuck. Maar gewoon er in blijven geloven als EUroscisten, dan lossen de problemen vanzelf op... oh ja en uitbreiden natuurlijk.
@roze_bril | 05-04-17 | 12:53
Precies. We kunnen nu al zo ongeveer dagelijks zien wat onze "medemenselijkheid" ons oplevert. Een land dat een schim is geworden van zichzelf en waar de idiotie hoogtij lijkt te vieren. En de mensen die er aan twijfelen of er iets van zeggen worden; vermoord (Fortuyn), veroordeeld (Wilders), en zodanig gedemoniseerd (Janmaat) dat het leven een hel werd. En het stompzinnige stemvee vindt het allemaal best want men stemde op meer, meer, méér van dit alles! *face palm*
En speciaal voor onze huistrol DKS wordt het hier nog eens haarfijn uitgelegd waarom.het.niet.werkt.:
www.youtube.com...
Sjefke7807 | 05-04-17 | 13:46
Tjsa. Je kan dus niet lezen. Dat is best een heftige aandoening.
De agenten mogen de kamers niet in, en het COA de kastjes niet controleren? WTF?! Open rossen die rommel en indien gestolen zaken of ander ongein aangetroffen > retour afzender.
DerFoehrer | 05-04-17 | 13:45
Moeilijk toch die rechtsstaat. Gelukkig stuur jij nu een mailtje naar de politie dat ze je hele huis mogen onderzoeken plus je pornocollectie.
@roze_bril | 05-04-17 | 12:53
Precies. We kunnen nu al zo ongeveer dagelijks zien wat onze "medemenselijkheid" ons oplevert. Een land dat een schim is geworden van zichzelf en waar de idiotie hoogtij lijkt te vieren. En de mensen die er aan twijfelen of er iets van zeggen worden; vermoord (Fortuyn), veroordeeld (Wilders), en zodanig gedemoniseerd (Janmaat) dat het leven een hel werd. En het stompzinnige stemvee vindt het allemaal best want men stemde op meer, meer, méér van dit alles! *face palm*
En speciaal voor onze huistrol DKS wordt het hier nog eens haarfijn uitgelegd waarom.het.niet.werkt.:
www.youtube.com/watch?v=LPjzfGChGlE
Ik heb vanmorgen de Syrische luchtmacht nog gebeld ... maar die hadden het te druk met andere dingen...
Radijsje | 05-04-17 | 13:37
Ah welnee. Het gros ligt op apegapen ergens onderaan de ladder. Je moet niet alles klakkeloos aannemen. Er is helemaal geen programma voor illegalen. Er is geen programma om iedereen die binnenkomt een gratis huis te geven. Er zijn bepaalde potjes om de meest hulpbehoevenden een basis te geven. Hendrik-Jan en Bart gaan lekker op vrijdagmiddag een pilsje drinken want ze vinden het wel genoeg. Olufemi uit Nigeria wast de glazen wel. Slaapt samen met vier anderen op een kamer die ze huren in de Bijlmer voor drie keer de werkelijke huurwaarde. Geen uitkering. Geen ziektekostenverzekering. Geen rechten. Het is niet fris. Daarom moet het ook stoppen. Laat Toos met haar uitkering die glazen maar wassen tegen minimumloon.
De agenten mogen de kamers niet in, en het COA de kastjes niet controleren? WTF?! Open rossen die rommel en indien gestolen zaken of ander ongein aangetroffen > retour afzender.
litebyte | 05-04-17 | 13:32
Nou,den haag krijgt weer de bevelen van het EU reich,maar dat zal den haag de domme burgers natuurlijk niet vertellen,want anders kunnen ze zg landelijke verkiezingen ook wel opheffen.
Zie het verraad van Lissabon.
denachtwakers.nl/2015/12/13/het-verraa...
De Koreaanse Slet | 05-04-17 | 13:18
Sorry hoor, de meesten zijn, al zouden ze kunnen werken, hier alleen maar om te parasiteren. Kom nou niet aan met krenterige werkgevers, ook het Arbeidsethos onder die lui is tergend laag. Ze hebben alleen maar snelheid, als ze het geld van de bank halen!
@komtdatschot | 05-04-17 | 13:25
En het lokaal bestuur wijst naar het COA, het COA wijst naar Den Haag, Den Haag wijst terug naar het COA, uiteindelijk krijg je het zover dat een eind verantwoordelijke rubberen Kloodtzak een uitspraak doet in de trant van: "de onderste steen", "dit valt niet te tolereren" en meer van dat incompetente gedownplay.... met daarnaast altijd het standaard excuus "we moeten voldoen aan internationale afspraken."
De term GZC - Geluks Zoekers Centrum zou de lading beter dekken. Zolang als we deze profiteurs niet linea recta uitzetten naar land van herkomst (of gewoon per boot afleveren op een kust naar keuze van het continent van afkomst) blijft het probleem bestaan.
@automobilaterealist | 05-04-17 | 13:18
Nogmaals ondanks dat het goor tuig van de richelis wat niets met op zoek naar werk laat staan vluchteling te maken heeft.
Maar dit staat los van de verantwoordelijkheid. Er wordt hier nu gescholden op dat vuilnis, maar wie geeft als bestuurder de mogelijkheid dat dit vuilnis hier zijn gang kan gaan?
Graaisnaaiert | 05-04-17 | 13:17
Precies dit. Net zoals de Amerikanen gewoon een Greencard systeem invoeren. Deze kan makkelijk afgenomen worden waarna een illegale status recht geeft op uitzetting. Diplomatieke druk zetten op landen die het niet toestaan om nationaliteit op te geven en dubbele nationaliteit strafbaar/zwaar belasten. Dubbele nationaliteiten ook niet toelaten op vertrouwelijke functies. Vluchtelingen helpen, opleiden en terugsturen zodra het veilig is. Economische migranten (dan bedoel ik niet de expats met kennis/geld) direct terugsturen, eventueel nog beboeten. In de Middellandse zee geen hulp meer bieden en boten terugsturen net zoals Australië. Europa had zich sterk en daadkrachtig moeten opstellen maar wordt gerund door een stel incompetente geldtrekkers. Zonde.
Voor vragen aan de raadsleden uit Delfzijl kunt u terecht op onderstaande link.
www.delfzijl.nl/internet/raadsleden-2...
U kunt ook terecht bij burgemeester Beukema van de pvda voor de nodige vragen over het asiel beleid van Delfzijl.
www.wikiwand.com/nl/Gerard_Beukema
(dubbelpost, sorry Joris ).
@hierboven: en natuurlijk vindt de eerste opvang in een gesloten omgeving plaats, zoals bijvoorbeeld oude legerkazernes. Het terrein verlaten is onmogelijk - tot de aanvraag is gehonoreerd - mits om medische redenen en dan natuurlijk onder permanente begeleiding.
-weggejorist-
Een club Noord-Afrikaanse asielzoekers die structureel crimineel gedrag vertonen nadat reeds GRATIS in alle primaire levensbehoeften is voorzien?
"Je verwacht het niet."
De Koreaanse Slet | 05-04-17 | 12:59
Zolang ik leef 60+ gaan er al vele miljarden die kant op!
Het helpt geen ruk. Enerzijds corrupte overheid, anderzijds, merendeel van de bevolking is lui en met net zo'n instelling als hun eigen overheid! Even uw ogen open doen, helpt!
Ik weet het, u moet altijd vroeg op, maar toch maar even proberen uw ogen open te houden!
Radijsje | 05-04-17 | 13:08
Ik heb twee honden. Dus elke ochtend rond vijf uur op om te wandelen. Ogen staan wijd open. Ik ben van de leeftijd dat zes uur slaap of minder voldoende is.
Je kan er verder lang of kort over ouwehoeren. Probleem 1.) is de asielwet, de immigratiewet is zo zwaar dat je echt moet willen en kunnen om te immigreren. PvdA wetje trouwens. 2.) Is dat er kennelijk echte kansen zijn om inkomsten te genereren in de illegaliteit. Dit is vooral het probleem van gierige ondernemers 3.) dat men niet genoeg investeert in het tegengaan van mensensmokkel en leugenachtige reclame. Het is helemaal niet leuk voor immigranten hier. Bijna niemand wil ze (behalve wat slavendrijvers) en het geld ligt niet voor het oprapen. Het moet zo onaantrekkelijk mogelijk zijn. Een echte legale investering voor je toekomst.
telelezer | 05-04-17 | 13:10
Dat terwijl een Nederlander maar 1 maand krijgt
------------------------------------------------
Dat heb ik zelf maar even aangepast, ik heb nu ook alle dagen vrij!
Die aanzuigende werking moeten we vanaf, en dat kan heel simpel door asieltrajecten en migratietrajecten te scheiden, wat het op papier nog steeds zou moeten zijn.
Daarnaast moeten we ervoor zorgen dat asielzoekerij nooit kan leiden tot een permastay, laat staan naturalisatie, dat een asielzoeker geen aanspraak kan doen op sociale voorzieningen - buiten de door de opvang aangeboden faciliteiten, natuurlijk -, dat de asielzoeker niet in aanmerking komt voor een zelfstandige woonruimte en dat de asielzoeker vertrekt wanneer wij het als veilig verklaren. Om dat te bereiken moeten we illegaliteit strafbaar stellen en met elke asielzoeker een contract opstellen. Weigeren/overtreding is eerst de bak in en daarna gedwongen uitzetting naar het betreffende land/de betreffende regio. Landen die niet meewerken aan terugkeer worden gekort op de ontwikkelingsgelden en eventuele bezittingen en tegoeden van die landen hier zullen we bij weigering moeten bevriezen.
Dit is geen vluchtelingenopvang maar uitschotopvang, onder het mom van vluchtelingenopvang. Marokko en Algerije zijn blij dat ze deze lieden kwijt zijn en het COA vindt het allemaal wel best want ze verdienen er goud geld aan. En veel Nederlanders vinden het kennelijk ook wel best gezien de partijen die ze gestemd hebben.
Overigens daalt immigratie al jaren. Iets met vraag en aanbod.
De Koreaanse Slet | 05-04-17 | 12:59
.
Pardon ??
.
Aantal immigranten naar Nederland:
2014 - 181.736
2015 - 224.956
2016 - 230.000
.
Totaal: 636.692
duitse herder | 05-04-17 | 13:06
Amerika sukkel. En je cijfers voor Nederland zijn ook niet correct.
Vindistudenten zonder centen bestaan niet. Fake news.
Die lui, moeten wel in een deuk liggen, uitkering en een eigen bazaar, geweldig land man!
@ Radijsje | 05-04-17 | 12:38
-
Wat velen van ons (velen van hen natuurlijk wel) niet weten is dat ze elk jaar van de Sociale Dienst twee maanden MET behoud van uitkering op vakantie mogen naar het land waar vandaan ze "gevlucht" zijn; en op verzoek ook nog een derde maand, hoewel die derde is dan zonder uitklering. En wanneer ze terugkomen gewoon weer verder in de uitkering.
Dat terwijl een Nederlander maar 1 maand krijgt.
Wellicht dat wat meer dikbetaalde managementlagen, meer diversiteit (lees meer corruptie) en nog wat meer overbelasten van de wijkteams bij de politie gaat helpen.
Van der Steur heeft al een aardige aanzet gegeven.
Teleo | 05-04-17 | 12:50
Boeit me niets. Politie e.d zijn al overwerkt en staan op hun tandvlees. Er zal best een advocaatje of medewerker zijn die zijn centjes zo verdient maar die kunnen lekker oprotten naar een uitkering of gewoon zorgen dat de echte asielzoekers sneller kunnen immigreren en integreren. Boeien. Ik wil best ver gaan maar een enorm percentage is gewoon crimineel en heeft voor geen meter nut. Geen tijd aan verspillen. Buitengrenzen dicht en opvang in de regio vanuit daar lossen we het wel op. Ik weet zeker dat zat landen voor een paar miljard een mooi vluchtelingenstadje in de regio willen inrichten. Kost wat. Heb je ook wat.
De Koreaanse Slet | 05-04-17 | 12:59
Zolang ik leef 60+ gaan er al vele miljarden die kant op!
Het helpt geen ruk. Enerzijds corrupte overheid, anderzijds, merendeel van de bevolking is lui en met net zo'n instelling als hun eigen overheid! Even uw ogen open doen, helpt!
Ik weet het, u moet altijd vroeg op, maar toch maar even proberen uw ogen open te houden!
Rhenium | 05-04-17 | 12:48
Het zou duidelijkheid scheppen als iedereen het verschil begreep tussen echte vluchtelingen en opportunistische meelifters.
Overigens daalt immigratie al jaren. Iets met vraag en aanbod.
De Koreaanse Slet | 05-04-17 | 12:59
.
Pardon ??
.
Aantal immigranten naar Nederland:
2014 - 181.736
2015 - 224.956
2016 - 230.000
.
Totaal: 636.692
Net nog een leuk merk fietsje gekocht.
-weggejorist-
Een rovende bende sprinkhanen tussen de bevolking parkeren en dan ook nog in bescherming nemen tegen handhaving.
Verder ziet het er rooskleurig uit voor het COA;
decorrespondent.nl/6100/europa-wil-vl...
De Koreaanse Slet | 05-04-17 | 12:59
"Iets met vraag en aanbod"
Dus is het heel eenvoudig, gewoon het aanbod wegnemen.
Ik wilde zo'n iPhone 6 voor zestig euro. Daarom ben ik naar Delfzijl gereden en heb ik naar een marokkaan gevraagd. Is nog veel goedkoper dan ik dacht. Want bij elke iPhone krijg je een scooter, een e-bike, een invalidenkarretje, een VW Golf en een Eritrese schoonheidskoningin cadeau. Alles samen voor maar zestig euro. Alhoewel die oplichter van een kutmocro de schoonheid terugvroeg nadat ik haar had uitgeprobeerd.
Flatuleerder | 05-04-17 | 12:59
Meer geld naar veiligheid, defensie en onderwijs dus. Minder naar ouderenzorg en sociale zekerheid. Of wil je meer belasting betalen?
hebben ze ook een website waar ik spulletjes op kan bestellen?
roze_bril | 05-04-17 | 12:53
Nee. Daarom doen we aan ontwikkelingssamenwerking wat eigenlijk verkapte investeringen zijn voor Nederlandse bedrijven. Het punt is als je ze hier niet wilt dan moet er geen reden zijn voor ze om te komen en twee het beter zijn dat ze daar blijven. Dat gaat niet makkelijk. Je zit met maffia in je maag. Met louche autochtone ondernemers en met wetgeving die niet meer van deze tijd is.
In een land met 16.000 actieve dienders, over 4 ploegendiensten kun je niet anders verwachten dan chaos en ellende.
En maar VVD blijven stemmen, omdat die voor veiligheid staan.
roze_bril | 05-04-17 | 12:45
Zolang rijke Amerikanen met liefde arme Mexicanen aannemen voor het vieze werk werkt een muur, een onmogelijke muur van 21 miljard dollar, niet. Het probleem zit hem niet bij de immigranten en hun wensen op een beter leven maar enerzijds in de banen die er zijn en anderzijds het gebrek aan banen in hun thuisland.
Je verdraait de bende weer. Leer eens iets over oorzaak en gevolg. Overigens daalt immigratie al jaren. Iets met vraag en aanbod. Eventjes harder nadenken en je komt er wel.
Heeft er al een oudbakken politicus geroepen dat het beter is als er een touwtje uit uw deur hangt?
Bij verdenking plaats je die "bewoners" toch over naar een andere kamer.
Tijdens het verhuizen kom je dat illegaal spul wel tegen, want daar mag het personeel wel bij zijn.
Je maakt me niet wijs dat er geen filialen zijn in andere AZC-plaatsen.
Aan vindingrijkheid en werklust ontbreekt het ze in elk geval niet. Doe mij er ook maar één. Ik ben wel toe aan een nieuwe pc en klusmateriaal.
Het gaat gewoon mis zolang dit pus der aarde niet opzichtig en zonder pardon het land uit getieft wordt.
.
Niet via de achterdeur of een met briefje dat ze ongewenst zijn. Maar gewoon naar een openbaar deportatiecentrum, en in een openbare optocht naar Schiphol om daar in het oudste vliegtuig van de KLM vloot naar Marokko gevlogen te worden. Militaire bewakers mee. Desnoods het toestel daar laten als Marokko ze niet terug wil nemen. En dat een paar keer. Wedden dat het dan zelfs tot de botte hersenen van dit pus doordringt?
.
Het gaat om de signaalwerking. Geen pardon. Geen beroep. Geen herkansing. Geen zieluggg. Gewoon weg. Opdonderen. Er uit.
De Koreaanse Slet | 05-04-17 | 12:39
Met de grenzen sluiten kun je ook iets anders bedoelen.
Vluchtelingen kunnen zich bijvoorbeeld op twee plaatsen aan de grens melden. Daar wordt bepaald of ze in aanmerking komen voor een AZC. Zo niet. Rechtsomkeer.
kwark001 | 05-04-17 | 12:46
Dat is al zo. Het punt is dat het 'rechtsomkeer' wettelijk niet mogelijk is. Ik pleit al jaren voor opvang in de regio en vanuit die veilige locatie kunnen ze legaal immigreren. Op voorwaarden. Verder heb ik ook geen problemen met illegalen zolang ze maar gewoon hard werken.
Maar het hele asielbeleid is misdadig. Men zit er soms jaren te hopen, belachelijk. Gewoon in Turkije aanvraag doen en indien geschikt. Kom maar. Tussentijds wel alvast de taal leren en weten waar je gaat wonen. Indien niet geschikt. Succes. Doei.
@Gajus | 05-04-17 | 12:19
Mja je gaat dus op voorhand mensen vertrouwen waarvan je moet vaststellen of ze te vertrouwen zijn. Belachelijk.
Martinspire | 05-04-17 | 12:45
Heb je het over de zittende politici?
De Koreaanse Slet | 05-04-17 | 12:33
www.youtube.com/watch?v=sRn3z56udfY
-weggejorist-
@De Koreaanse Slet | 05-04-17 | 12:43
Menswaardig mensen helpen. Misschien heb je wel eens van zhkh gehoord. Je kunt niet eindeloos mensen blijven helpen als je er zelf aan ten onder gaat. Menswaardig mensen helpen. Waarom is dat altijd hier naar luilekkerland halen en op onze kosten hier de pot verteren? Want daar praten we in grofweg 70% van de gevallen over. Wat is voor jou de limiet aan mensen helpen. 1 miljoen? 10 miljoen 1 miljard? Want zoveel mensen hebben hier op deze aarde hulp nodig. En als je ze hulp geeft, worden het er nog meer. En waarom is menswaardig mensen helpen niet op locatie? Waarom is mensen menswaardig alleen aan de westerse wereld voorbehouden? En waarom gaan we mensen menswaardig helpen die op onze cultuur spugen en er niks mee te maken willen hebben? Het zal allemaal wel. Maar ik ga daar niet in mee.
meerekenen bij GDP...
De Koreaanse Slet | 05-04-17 | 12:43
Hoho. Dat gespuis houdt juist veel Nederlanders aan het werk.
Plieise, Justitie, COA, Beveiligingsbedrijven. Gesubsidieerde mensen met hulpgevoelens, etc.
De brave asielzoekert heb je juist niets aan.
De naïviteit van de overheid en NGOs druipt hier weer van af. Het zijn allemaal zulke lieve mensen die onze cultuur komen verrijken toch? En ze hebben het zo zwaar gehad.
Het zou veel duidelijkheid scheppen als de overheid het woord "asielzoeker" zou vervangen door de term "mislukte abortus".
De Koreaanse Slet | 05-04-17 | 12:39
Met de grenzen sluiten kun je ook iets anders bedoelen.
Vluchtelingen kunnen zich bijvoorbeeld op twee plaatsen aan de grens melden. Daar wordt bepaald of ze in aanmerking komen voor een AZC. Zo niet. Rechtsomkeer.
" ach... die paar rotjochies"... quote van die krullebol R.v B. (D66)ook bekend als zakkenvuller bij Menzis.
@De Koreaanse Slet | 05-04-17 | 12:39
Jij roept alleen maar over simpele oplossingen. En hoe ze niet werken. Jij maakt van iets simpels iets onoverkomenlijks. Zo is het aantal Mexicanen die naar de VS komen al gedaald bij alleen al het dreigen met een muur. Ook de muur in Hongarije werkte prima. Jij praat ontzettende poep zoals altijd. Een muur werkt gewoon. Om alle asielzoekers tegen de houden? Nee, maar dat hoeft ook niet. Als de grootste gedeelte maar wordt tegengehouden. En de nadelen? Och zo zijn er altijd wel nadelen, maar die wegen niet op tegen de enorme voordelen.
@Gajus | 05-04-17 | 12:19
Mja je gaat dus op voorhand mensen vertrouwen waarvan je moet vaststellen of ze te vertrouwen zijn. Belachelijk.
De Koreaanse Slet | 05-04-17 | 12:33
Ja, maar... Alle mensen zijn gelijk!11!
#Gaat in de wei dartelen met roze bril
Teleo | 05-04-17 | 12:38
Nee hoor. Dat is linkse bullshit. Er is een enorm verschil tussen menswaardig mensen helpen die het nodig hebben en criminelen faciliteren omdat je wetten het niet toestaan om dit gespuis buiten de deur te houden of tenminste aan te pakken. En erger. Het gaat ten koste van mensen die wel oprecht een constructieve bijdrage willen leveren. Er zijn 1,001 redenen om keihard op te treden tegen dit volk en allemaal geheel terecht. Opzouten met tuig. Er is al genoeg tuig hier.
Het is heel eenvoudig met Marokkanen; de meest absurde Nederland aftakelende theorieën zijn gewoon waar.
Keer op keer vooroordeel bevestigende toestanden.
Aboutaleb trekt ook binnenkort zijn schaapskleren uit, let maar op.
Omdat het kan!
Hoeveel mensen zouden daar hun gejatte spullen terugkopen zonder dat ze het doorhebben?
Stelen van kufars is volledig haram volgens een prachtig geschreven boek.
Hi Marc D. Ben Jij niet Marc V uit brasilie?
Nederlands praten ho maar. Stelen en roven gaat ze beter af. En maar zeggen dat geert wilders gek is, met zijn grensbewaking. Bij zulk nieuws moeten alle tassen worden doorzocht worden. En niet zeggen dat dat bij een azc niet kan, wat als ik naar een voetbalwedstrijd ga kijken ze ook wat ik in mijn rugtas heb.
Voor-de-5e-keer | 05-04-17 | 12:30
Geert lult ook poep. Ten eerste kon je veertig, honderd en driehonderd jaar geleden op tig plekken de grens overwandelen. Veel mensen verdienden zo geld. Ten tweede kan iedereen hier asiel aanvragen, lees de asielwet. Ten derde lost het niets op ruim voor Schengen of de EU of lidmaatschap van bijvoorbeeld Roemenië stikte het hier van prostituees, criminelen en illegale werkers.
Het blijft simplistisch te denken dat je dit met een muur of grensbewaking kan oplossen. Komt nog bij dat de schade niet opweegt tegen de kosten. Wil je hermetisch Nederland afsluiten van de buitenwereld dan ben je een veelvoud kwijt aan kosten. En wie betaalt dat? Precies de belastingbetaler.
Er zijn geen simpele/domme oplossingen voor dit soort problemen. Leer dat eens.
En dan te bedenken dat Nederland straks mede geregeerd gaat worden door pechhold en klaver. Advies komt vandaag
van mevr. hamer (pvda).
Oh, kijk nou toch eens, deventer :
Willem055 | 05-04-17 | 12:08
De Koreaanse Slet | 05-04-17 | 12:33
Ja, maar... Alle mensen zijn gelijk!11!
#Gaat in de wei dartelen met roze bril
Die lui, moeten wel in een deuk liggen, uitkering en een eigen bazaar, geweldig land man!
Te beginnen bij mogelijke criminelen en ze alles ontzeggen.
De Koreaanse Slet | 05-04-17 | 12:33
+1
@Rooddraakje | 05-04-17 | 12:04
Je betaald voor de oorlog tegen het westen. Daarvoor is alles geoorloofd
Maar als je zegt dat er geen echte vluchtelingen zitten ben je harteloze nazi!
.
De tyfus voor je asielopvang, de asielprocedure en andere kulpraatjes. Noem me een xenofoob, maar die achterlijke uit zandbakistan en Donker-Afrika vluchten nergens voor, economische migranten die de welvaartsstaat uitzuigen; over de Naffers en Balkistanniërs nog maar te zwijgen (cirmineel pleuristuig wat de linea recta de grens overgetrapt moet worden).
@piratenpartij | 05-04-17 | 12:23
Als Pasen en Pinksteren op één dag vallen zeker?
Raar he dat bevolking in opstand kwam tegen asielzoekerscentra. Misschien kan de politiek excuses aanbieden en massaal ontslag nemen. (zonder recht op afkoopsom)
Graaisnaaiert | 05-04-17 | 12:34
Zo is het. En de GGD wegbezuinigen.
Voor een Krankzinnig Nederland!
We moeten een sterk signaal afgegeven dat dit niet getolereerd wordt in Nederland!
@ Mark_D_NL | 05-04-17 | 12:35
-
Ja hoor, dat hebben we immers op 15 maart toch allemaal gedaan.
Hahahaha
Zwarte Markt.
@chrisjuh | 05-04-17 | 12:32
Dat is bewust, anders straalt dat zo slecht af op arme echte (99%) vluchtelingenkinderen met een baard.
Mark_D_NL | 05-04-17 | 12:35
Doen we al. Elke maand op de eerste maandag om 12.00 uur..
De Nederlandse bevolking heeft het zo gewild. Dus Who gives a fuck?
@ prov1nciaal | 05-04-17 | 12:11
-
Inderdaad om moedeloos van te worden.
Maar ik denk niet dat ze het "willen" maar dat een enorm deel van het kiesvee gewoon te naief en te dom is om dit in te zien en zich makkelijk laten ompraten door de dagelijkse gedram op radio en TV.
De ware schuldigen zijn "onze"(haha) laaghartige leiders die het volk via de MSM dom en naief houden en auf Befehl van Brussel onze grenzen wagenwijd open laten voor de over de laatste jaren nu al al meer dan een miljoen, en gestaag maar systematisch groeiende aantallen immigranten.
En wij Nederlands schapenvolk kunnen klagen wat we willen, maar we zijn en blijven gewoon machteloos.
Bedankt Den Haag
Bedankt Brussel
Bedankt debiel kiesvee
We moeten een sterk signaal afgegeven dat dit niet getolereerd wordt in Nederland!
Zolang er nog geen wetgeving is die ervoor zorgt dat asielzoekers zich - hangende de procedure - vrijelijk door ons land mogen bewegen blijf je dit soort ongein houden.
Ik noem dit politieke onwil, zowel vanuit Brussel als vanuit Den Haag en New York/Geneve. We lappen onze welvaart weg aan die instituten en als dank krijgen we alle door hun veroorzaakte problemen op ons bordje, wat ons naast een hoop overlast en problemen nog veel meer geld kost.
Waanzin!
Agressieve Zakkenrollers Conglomeraat
Rooddraakje | 05-04-17 | 12:04
Dit zijn geen asielzoekers maar criminelen uit voornamelijk Marokko maar ook elders. Die komen hier omdat de asielwet voorschrijft dat iedereen hier asiel mag aanvragen. Russen. Marokkanen. Albanezen. Turken. Serviërs. Etc. Dus die komen letterlijk misbruik maken van het systeem. Dit soort mensen verdienen een speciaal uitzetcentrum waar ze hun deportatie kunnen afwachten. Ook uit Syrië komen gewoon zware criminelen om optimaal de klootzak uit te hangen. Dit is dus ook het grote probleem. Het kaf van het koren scheiden. Om dit te voorkomen of in ieder geval te verhelpen moet men dus de asielwet aanpassen. Gewoon categorieën maken.
Te beginnen bij mogelijke criminelen en ze alles ontzeggen.
Het coa (centraal orgaan achterlijke) weet weer van niets.........
AZC: Allochtonen Zaken Centrum.
Nederlands praten ho maar. Stelen en roven gaat ze beter af. En maar zeggen dat geert wilders gek is, met zijn grensbewaking. Bij zulk nieuws moeten alle tassen worden doorzocht worden. En niet zeggen dat dat bij een azc niet kan, wat als ik naar een voetbalwedstrijd ga kijken ze ook wat ik in mijn rugtas heb.
Niet aan de hand! Doorlopen mensen!!!
Gelukkig is VVD de grootste partij en gaat rubberen Rutte dit keihard weglachen.
Afrikaans Zakelijk Consortium
Beroep = Boerenlul | 05-04-17 | 12:26
Exact. Dat soort hindernissen moet ook worden genomen. Plus al die met PvdA'ers vervuilde bestuurslagen.
Het geeft maar aan in welke precaire situatie Nederland zich bevindt.
@Gajus | 05-04-17 | 12:19
Ministerie van Justitie is het Clubhuis van de VVD (citaat van Buma). Als je dat wil opschonen zul je eerst alle VVD'ers daaruit moeten trappen daarna kan je weer beginnen met schoonmaak en goed personeel.
En twee vrouwelijke slaven graag. Krijg ik bij drie stuks korting op bezorgen?
(PS voor de inwoners van onder meer Delfzijl, Bierum, Termunterzijl en Appingedam: "Deze asielzoekers uit veilige landen trekken er vrijwel dagelijks op uit om op rooftocht te gaan." Houd ramen en deuren gesloten.)
Ojee ff het touwtje uit mijn brievenbus halen.
Zouden ze "asielzoekers" uit veilige landen niet in een apert centra kunnen zetten met een hoop ontspanningsmogelijkheden, maar met een groot hek erom.(...)
@ bozzie46 | 05-04-17 | 12:12
-
Mag niet van Brussel; iesse raaasjiest..
@telelezer | 05-04-17 | 12:20
Ze brengen 'pecunia non olet' wel goed ten uitvoer zo. Zijn dus eigenlijk best goed geintegreerd!
Vroeger toen ik nog in Groningen studeerde kon je altijd als je fiets gejat was een andere kopen op de brug bij het station - het was dan meestal van zo'n onverstaanbare (lees geen tanden meer) junk met Nederlandse roots.
Die goeie oude tijd...
en in den haag blijft men doof en blind.stalen platen voor hun hoofd.
Doe mij er maar één. Een sterke, gezonde, typhus- en malariavrije, graag. Als hij ook kan koken wil ik er wel een meiertje voor betalen.
Hoe laat kan ik 'm ophalen?
Algerijnen en Marrokanen horen hier niet in azc!! Zij zouden worden uitgezet.
très cool | 05-04-17 | 12:21
En als je Beaudet hebt gestemd?
bozzie46 | 05-04-17 | 12:12
+1
Plus strenger aan de poort selecteren en alleen asielzoekers toelaten (en dus niet al het andere gevogelte)
Het liefst helemaal niemand toelaten. Want alles, echt alles heeft een aanzuigend effect.
Asielzoekers uit veilige landen kunnen gewoon een werkkamp in (ideetje van Lubbers, maar dan actueel gemaakt) - droogt die stroom vanzelf op..
Lekker belangrijk... Gezien de uitslag van de verkiezingen is dit wat Nederland wil. Succes ermee!
Staatsvijand Politie laat deze misdaad natuurlijk weer onhinderd los op de bevolking. Maar dit is waar NL voor gekozen heeft. Als je geen PVV hebt gestemd moet je nu heel erg je bek houden.
Black label voor 5 euri... Zo maken ze t leuk, maar alcohol is toch haram? Of is dat niet als je eraan kunt verdienen?
@ Rooddraakje | 05-04-17 | 12:04
-
Wij boze witte kk.varrrkens en kk.hoerrren zijn ook haram, maar ach, als je er aan kunt verdienen: uitkeringen en Mieles Mag immers van de koran: domme ongelovige debielen laten betalen
Redactie, kunt u de link van hun webshop vermelden svp?
Het zoveelste waanzinnige voorbeeld van hoe wetgeving een effectieve aanpak verhindert: kamers en kastjes niet controleren. Wat een flauwekul. Wetgeving uit het jaar nul.
Als we ooit een guurrechts kabinet krijgen, wat ik hoop, verwacht ik dat de hele justitiële keten opgeschoond wordt. Niet alleen maar 1000 agenten erbij en dan maar hopen dat het beter gaat.
Mijn vraag: waarom zijn die nep-vluchtelingen niet allang over de grens gegooid?
Een verblijfsvergunning krijgen ze toch niet.
Dijkhoff zit weer eens te slapen.
... maar agenten mogen de kamers niet controleren en het COA mag de kastjes niet controleren.
Maar een politicus wordt in dit vrije land om zijn uitspraken vervolgd.
Wat zijn we toch een fantastisch land met zijn allen! Toch.
Minder, minder, minder.
Geert, doe er wat an!!1!
Nederland: gekke henkie.
Nederland: de pinautomaat voor Afrika en de hele rest van de wereld.
bozzie46 | 05-04-17 | 12:12
een 100% stop is nog goedkoper.
Kom op mensen! We moeten zulke ondernemers belonen natuurlijk. Iets met de VOC mentaliteit. Iemand nog een betonsch... ik bedoel stageplaats voor deze parels over?
Zouden ze "asielzoekers"uit veilige landen niet in een apert centra kunnen zetten met een hoop ontspanningsmogelijkheden, maar met een groot hek erom. Ik denk dat de nieuwe asielaanvragen van deze groep in een recordtijd gezakt is. Voordelen volop: geen problemen bij omwonenden van deze groep, echte asielzoekers ervaren minder overlast en scheelt een hoop geld als het aantal aanvragen daalt.
TheseDays00 | 05-04-17 | 12:11
kan niet. Past niet op een scooter.
Stijlloze promotie!
De Nederlandse bevolking heeft het zo gewild. Dus Who gives a fuck?
Ik zoek nog een bankstel, reaguurder in die buurt die dat even kan bemiddelen?
De totale waanzin. Zouden ze in land van herkomst eens moeten proberen. Maar hier mag dat gewoon. We staan erbij en we kijken ernaar. Zo af en toe verlang ik naar wat meer Orban-achtige politici in dit land.
Prachtig, die positieve toon in dit bericht. De NPO is trots op jullie.
Het bericht waarvan je wist dat het zou komen.
Daar kan dealdumpert, of hoe heet dat, niet tegen opboksen.
politiek.tpo.nl/2017/04/04/coa-en-geme...
-weggejorist-
Dus een AZC in de buurt heeft wel voordelen!
Als ze betrapt worden mogen ze nog even blijven maar dan in detentie.
Black label voor 5 euri... Zo maken ze t leuk, maar alcohol is toch haram? Of is dat niet als je eraan kunt verdienen?
De kolonie Nieuw-Beverwijk.
REAGEER OOK