Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

HAHA. DIE DOMME TRUMP OVER ZWEDEN

Wat is het weer lachen geblazen met die Trump he jommes! Want er is helemaal niets aan de hand in Zweden. En daar is de onderstaande oom agent het volledig mee eens.

Reaguursels

Inloggen

Seraphin | 20-02-17 | 17:58
u heeft of een selectief geheugen of niet goed doorgelezen. Het gebruik van explosieven in Zweden is gewoon ordinaire georganiseerde misdaad binnen mn de horeca en afpersing van bedrijven en betreft vnl handgranaten en daders uit de Balkan regio. U weet nog wel onze yugo's van een jaar of 15 geleden. Niks moslims of Islam of terrorisme, gewoon maffia. Maar het was idd zeer extreem in Zweden vorig jaar en alleen te vergelijken met een land in oorlog. Een groot probleem maar niet echt in relatie tot dit topic.

KomodoVaraan | 21-02-17 | 11:55

Trump heeft een tweet geschreven dat hij het nieuws bedoelde van de avond ervoor waarin Zweden ter sprake kwam waar het helemaal uit de hand gelopen is met de import en er dagelijks bergen verkrachtingen en geweldplegingen plaatsvinden.

De MSM moet er natuurlijk weer een referentie naar een niet bestaande aanslag van maken om Trump te kunnen beledigen, maar zoals gebruikelijk is dat woorden in de mond leggen. Trump heeft het woord aanslag niet eens gebruikt.

Ik kots op de MSM, kijk geen NPO, doe je Facebook weg en zeg je twitter op.

GerMonster | 21-02-17 | 09:24

Die terroristen kwekers en steuners in Zweden hadden Trump mooi te pakken met nepnews.

pedro300 | 21-02-17 | 08:51

Zo te lezen komen er heel veel reaguurders regelmatig in Zweden.

bob de boarder | 21-02-17 | 07:41

Patatter, problemen die niet bekend mogen worden worden UITGEBREID BESPROKEN in een TV-programma?... dat gekke trumpie een jaar later bekijkt en dan bij het klaarkomen roept: "Ër was een aanslag in Zweden, ik heb het gisteren zelluf op TV gezien"??.
Jonge jonge, hoe groot is de actieradius van jouw denkwerk?

mallekater | 21-02-17 | 07:28

Ik ben PRO TRUMP. Ok ik won niet meer in Nederland mede omdat Ik het buitenlander verhaal zat was, maar ook omdat je meer voor een dollar kan doen dan een euro. In Nederland heb je geen stijl, maar niets anders. Hier is zijn er tientallen sites, radio stations en tv canalen die het Helena all niet eens zijn met liberals, CNN etc.

Ik begrijp die nederlandse eenzeidigheid niet. De EU is over, we gain terug naar 80. Grenzen dicht, Nederland hoog, en goede business. Trump is ook daar voor.

Gekkenhuis

DutchCanuck | 21-02-17 | 03:58

vanavond rellen in allochtonenbuurt Stockholm... auto's in de fik, plunderingen, politie loste waarschuwingsschot... rellen braken uit toen de politie iemand wilde arresteren ivm een drugszaak... www.aftonbladet.se/nyheter/a/Lz524/pol...

fram | 21-02-17 | 01:09

Hij verwees naar een TV-programma over de problemen in Zweden. Problemen die niet bekend mogen worden want anders krijg je smerige zaken als bijvoorbeeld democratie.

Patatter | 20-02-17 | 23:37

Voor wie het nog niet heeft gezien, hier de uitleg van Tucker Carlson die het betreffende programma presenteerde waar Trump naar refereerde. Overigens leuk om de interviews van Tucker Carlson te zien, die laat zich niet gek maken of om de tuin leiden.
www.youtube.com/watch?v=2BlKkd21zhI

Dr. Snoepjes | 20-02-17 | 22:50

In Zweden zijn ze expert in het politiek correct verhullen van slecht nieuws betreffende het falende culticulturele experiment; heb hier ter plekke 2 keer de oproep van de hoogste politiechef in Malmö gelezen, gericht aan de burgers, om te helpen de rellen te beëindigen. Dan moet er echt wel wat aan de hand zijn, maar werkelijk niets terug te vinden in de pers.

Franker | 20-02-17 | 22:03

Fair and balanced.. Een FoxNews slogan. Na dat rammelende anti-Trump stuk van Ronaldo van gister, nu ook ruimte voor de andere kant van de medaille. Prettig! Persoonlijk vind ik het brengen van de feiten zoals hierboven prettiger dan de (imho foute) duiding van een 'opiniemaker'. Toch, Geenstijl doet een beetje 'Fox'y! Prima!

Goed-hardt | 20-02-17 | 21:33

zweden is verloren.

gelukkig ligt het nog wat afgelegen, makkelijk met een muur af te sluiten.

laten we hopen dat we in de rest van Europa nog net niet zo ver heen is.

Ir. Wilhelmus | 20-02-17 | 21:32

Hier het voorland hoe een kabinet van GroenLinks en Pvda naïevelingen een land helemaal naar de verdoemenis kunnen helpen, met het pamperend islamiseren.
-
Terwijl de eigen vrouwen niet mee veilig over straat kunnen (bron benoemen houden we vooral taboe). Paraderen die oer stomme GroenLinks minister meisjes in een rijtje gehuld gehuld in lappen neerbuigend langs de Iraanse hoofdgeestelijke.
Nee dat is niet schandalig zij weten niet beter. Echte mensen daarentegen weten wat voor kutland Iran is geworden naar aanleiding van de islamisering aldaar! In de jaren zeventig waren ze verder dan nu. En nee niet door boycots door het westen, maar door de Islam.
De vrouwen die daar opkomen voor vrouwenrechten en islamitische onderdrukking, worden indirect in de steek gelaten door onze Zweedse minister meisjes van de Zweedse GroenLinks en Pvda coalitie! Om nog maar te zwijgen over de vrouwen die zich omdraaien in hun graf vanwege de neerbuigendheid tijdens hun bezoek.
-
Ondanks dat GroenLinks ook een ramp is op allerlei andere fronten, is het goed dat menig vrouw het voorland van Zweden en de Franse buitenwijken tot zich door laat dringen. En ja, eenmaal te laat zoals in Zweden is de weg terug niet meer mogelijk of heel erg zwaar en met veel meer gevolgen!

bananabanana | 20-02-17 | 21:08

Bij deze cijfers en gebeurtenissen zou de Zweedse regering toch voor het oorlogstribunaal in Den Haag moeten verschijnen voor in mijn ogen oorlogsmisdrijven op de eigen bevolking. Maar zolang links hun ogen gesloten blijven duurt het hooguit nog 5 jaar en dan is het te laat en no-point of return meer mogelijk. Laten we hopen dat in de rest van Europa de ogen dan wel op tijd geopend zijn. Voor 15 maart heb ik in elk geval geen bijster hoge verwachtingen meer. Het overgrote deel gaat weer zoals ik al voorspelde weer netjes de oude vertrouwde hokjes rood kleuren.

Rotterdammert1965 | 20-02-17 | 20:07

-weggejorist-

Sofa1 | 20-02-17 | 19:23

Cobalt bomb | 20-02-17 | 18:24
Dank voor de link.
Zweden, ons voorland.
Wanneer worden wij overspoeld met OostBlok Bedelaars?
Wel goed georganiseerd door hun SlavenDrijvers, die hun zakken vullen, zodat ze in hun thuisland grote villa's kunnen bouwen.
Onze LinkseKerkers en hun politici zullen wel weer geen enkele tegenstand bieden.
Maar het ergste zijn de Burgers die deze ''bedelaars'' geld geven.
Zogenaamd uit medelijden, maar natuurlijk vooral om zich kort goed te voelen als ze zo'n nep-bedelaar €0,50 hebben gegeven.

Ella | 20-02-17 | 19:12

Eerlijk gezegd hebben de vorige presidenten van de VS wel voor minder aanleiding een land binnengevallen om de gekozen regering te verdrijven en als bevrijder van de bevolking te willen komen.

Rotterdammert1965 | 20-02-17 | 19:03

1 op de 4 vrouwen in Zweden en bij een groot deel van de wereld gaat nog geen lampje branden. We praten dus over genocide van een bevolking met medeweten en toestemming van de eigen regering.

Rotterdammert1965 | 20-02-17 | 19:01

Multicultuur multicultuur
ze zeggen dat het leuk is maar het kost ontzettend duur.

mainstreampers mainstreampers
als het niet op geenstijl staat, is het allang niet vers

linkse zak linkse zak
het noemt jou een nazi en zit vol kouwe kak

hoofddoekclub hoofddoekclub
als je niet zegt van ze te houden, ben je beëlzebub

antisemiet antisemiet
Adolf kon er wel wat van maar vergeet de islam niet.

Tot zover mijn bijdrage voor de Gouden Griffel

DearMud | 20-02-17 | 18:46

Jongens, jullie mogen allemaal wel gelijk hebben aangaande Zweden maar de Zweden kiezen toch echt hun eigen regering. Blijkbaar vinden de meeste Zweden het allemaal prima zoals het gaat.

Sofa1 | 20-02-17 | 18:12

*Met jachtbuks over de schouder Zweedse vriendin naar werk begeleiden doet*

Noodaggregaat | 20-02-17 | 18:06

de NOS presteert het ook om hierover te berichten zonder in te gaan op de verkrachtingsgolf. Dus het klopt, als het niet waar was zouden ze die kans nooit laten liggen.

noerg | 20-02-17 | 18:04

-weggejorist en opgerot-

Snatch | 20-02-17 | 18:02

Ach iedereen die zich informeert weet dat het in Zweden hopeloos mis is gegaan. De vele overvallen, diefstallen, vechtpartijen, aanrandingen, verkrachtingen en geweldsdelicten door migranten lopen er de spuigaten uit.

Wekelijks gebeurt er wel iets van een migrant die een autochtoon aanvalt, uitscheld etc tot steekpartijen en aanranding.
Zweden heeft zijn eigen graf gegraven door zo ver te gaan met migratie.

Velen willen geloven dat het kan. Een multiculturele samenleving op basis van gelijkwaardigheid. Het kan niet zo blijkt, het werkt niet en aanzienlijk deel migranten wijzen onze normen en waarden laat staan wetten af. Bij meer dan 5% allochtonen in een samenleving en vooral wanneer deze migranten niet verspreid in verschillende sociale wijken, steden en dorpen wonen gaat het mis. Meer dan 5% kan men gewoonweg niet absorberen en integratie laat staan assimilatie zal dan niet plaatsvinden met alle gevolgen van dein, zeker wanneer die 5% groeit naar 15 en zelfs 30%.

Moneytron | 20-02-17 | 18:02

Nightmarokaan | 20-02-17 | 11:19
KomodoVaraan | 20-02-17 | 11:58

Vooropgesteld; Trump ging hier inderdaad wederom in de mist. Echter, een simpele google omdat ik wilde weten waar de hel hij het over had, bracht mij op een wikipedia pagina waarin de "incidenten met granaten en/of explosieven" in Zweden staan opgesomd. Score 2015: 29, 2016: 34. Dat zijn nogal wat "bommen en granaten" voor een land met nog geen 10 miljoen inwoners. Ik kan mij niet voorstellen hoe NL er uit zo moeten zien als we pak 'm beet iedere week / 2 weken iemand een granaat naar z'n harses geworpen krijgt. Sterker nog; het laatste incident dat ik me kan herinneren dateert van de arrestatie van de Hofstadgroep. Kortom: Zweden is verre van een vredige plaats, en dat lijkt heel spontaan plotseling zomaar in de laatste 5 jaar te zijn gekomen.

Seraphin | 20-02-17 | 17:58

@despecialist ik ken de getallen niet maar dat verhaal over de manier van tellen van zweedse verkrachtingen klinkt me als een heel slechte smoes voor die afschuwelijke cijfers.

Ir. Wilhelmus | 20-02-17 | 17:40

TegenBeterWetenIn | 20-02-17 | 17:22
Ik begrijp dat hij dus wel zelf zit te kijken. Let wel de man woont alleen in het WH, vrouwtje M doet niet mee aan de grote Trump show in DC en zit met zoontje in NYC.
Uiteraard alles en iedereen beveiligd op kosten van de kleine belastingbetaler, inclusief de weekendtripjes met overuren voor de medewerkers naar Mar-a-gogo. De kosten voor dit alles zijn nu al fenomenaal hoog ..... wordt ongetwijfeld straks weer als fakenews afgedaan.

KomodoVaraan | 20-02-17 | 17:36

Het interessert geen biet wat Trump precies gezegd heeft, dit is wat ie bedoelde:
www.youtube.com/watch?v=hW80_GCaqwE
is gewoon 180 graden op hoe het was in conflict vermijdend Zweden.

Cobalt bomb | 20-02-17 | 17:32

Ondanks dat het in Zweden niet altijd prettig is, blijft dit een schandelijke blunder van Trump. Aangezien je van een president niet kan verwachten dat hij elke dag tijd heeft om televisie te kijken en kranten te lezen, betekent dit dat hij gepiepeld wordt door zijn administratie. Een interessante, maar ook zorgwekkende situatie. Welke Republikeinen zagen er aan zijn stoelpoten? Het lijkt wel House of Cards.

TegenBeterWetenIn | 20-02-17 | 17:22

-weggejorist en opgerot-

myosotus | 20-02-17 | 17:02

glebber | 20-02-17 | 16:47
In Zweden wordt dus elke verkrachting apart geteld. Als een vrouw naar de politie stapt en zegt dat ze 100x door haar man verkracht is, dan zijn dat 100 aparte verkrachtingen, terwijl in de meeste landen dit als 1 geteld wordt. Verder zou de definitie veel ruimer zijn. Als je er over nadenkt is verkrachting in die zin ook heel moeilijk internationaal te vergelijken.

despecialist | 20-02-17 | 17:02

glebber | 20-02-17 | 16:47
Goed punt, ik denk dat dat de verklaring is inderdaad. Het zou wel heel vreemd zijn dat in Zweden zo veel meer verkrachtingen plaatsvinden terwijl ze minder moslims hebben, per 100k, dan zeg Nederland.

despecialist | 20-02-17 | 16:55

Vrijheid geven aan mensen die vrijheid van anderen willen nemen. Tja dat is tzelfde als een pistool tegen je eigen hoofd zetten > Zweden.

ca12nag3 | 20-02-17 | 16:37

Nathan R Jessup | 20-02-17 | 16:11

Maar dat is ook wel de key hier. In Malmo vinden 3.2 moorden/100k inwoners plaats, in de meeste grote Amerikaanse steden is het veel slechter en.wikipedia.org/wiki/List_of_United_...

despecialist | 20-02-17 | 16:19

@Cobalt bomb | 20-02-17 | 15:56
"Redelijk karikatuur en bezijden de waarheid als je het mij vraagt maar ze meenden het toch echt!"

Trump sprak in Florida, in deze Staat werden vorig jaar meer moorden gepleegd dan in Zweden.

Nathan R Jessup | 20-02-17 | 16:11

@despecialist | 20-02-17 | 15:52
Aan weg poetsers is hier geen gebrek.
@Cobalt bomb | 20-02-17 | 15:56
Wat niet weet wat niet deert, tot het te laat is.

FreeVogelaar | 20-02-17 | 16:06

In Duitsland lopen ze met grote "LALALA" vingers in de oren op de radio te verkondigen dat Trump zo dom is en vervolgens wordt er humorvol verkondigt dat Zweden bestaat uit louter knäckebröd etende mensen die in houten huisje wonen die rood met groen zijn en dat er sneeuw ligt in de dennebossen. Dus daar gebeurt natuurlijk nooit iets.
Redelijk karikatuur en bezijden de waarheid als je het mij vraagt maar ze meenden het toch echt!

Cobalt bomb | 20-02-17 | 15:56

Toch is er 1 ding dat ik niet snap. Het lijkt altijd alsof het in Zweden zo veel erger is, maar er wonen relatief minderm moslims in Zweden dan in Nederland: www.pewresearch.org/fact-tank/2016/07/...

Wordt de ellende in Zweden dan overdreven of wordt de ellende in NL weggepoetst ? Of spelen hier andere factoren ?

despecialist | 20-02-17 | 15:52

Frosco | 20-02-17 | 15:17
Zweden publiceert geen gegevens over criminaliteit door immigranten. De feiten voor Zweden over immigranten zijn extrapollaties uit Noorwegen, heel erg vergelijkbaar overigens dus het zal goed in de buurt zitten.
46% vd vrouwen in Zweden is slachtoffer van sexueel geweld. Dat probleem hebben we gelukkig niet in NLD. Wij scoren slechts 45%........... en de Britten en de Fransen 44%.... gelukkig zijn de Finnen (ja daar zijn ze weer) nog veel erger met 47%en de Denen na 10 jaar een rechtse gedoger en het meest stricte immigranten beleid van de EU scoren onbetwist op nr 1 met 52%.
Vrouwen zijn het veiligst in Midden en Oost Europa en tussen de macho's in het zuiden van Europa.

KomodoVaraan | 20-02-17 | 15:36

@Frosco | 20-02-17 | 15:15
"Swedish reality today 55 no go zones for police and locals "

De Amerikaanse realiteit is dat Trump performance een 38% approval rate heeft, wanneer dit niet snel verandert zal de GOP waarschijnlijk de meerderheid verliezen en wordt Trump een lame duck omdat er geen meerderheid meer is voor zijn beleid.

Nathan R Jessup | 20-02-17 | 15:28

Op Twitter zijn er gelukkig ook mensen die de #lastnightinsweden hashtag proberen toe te lichten met het trefwoord 'rape': twitter.com/search?src=typd&q=%23...

Natuurlijk zijn er meteen van die SJW's die hierop reageren met de mededeling dat het fakenews is, want zo stellen ze, de definitie van verkrachting zou landelijk aangepast zijn waardoor er meer onder de definitie valt en er dus een stijging in de cijfers is.

Nu ben ik benieuwd naar het volgende;

- per wanneer is de definitie aangepast, hoe is de trend voorafgaand aan deze wijziging?
- hoe zit het met de cijfers in Denemarken en Duitsland?

Ik zou verwachten dat de cijfers in Denemarken en Duitsland correleren met de immigratiecijfers, zou daar de definitie dan ook aangepast zijn?

Met behulp van welke tool kunnen we dit soort onderzoekjes het beste opensource uitvoeren? Gewoon maar wat linkdumps hier in de comments gaat een zooitje worden.

NasiGordon | 20-02-17 | 15:25

@Nuchternederland | 20-02-17 | 14:57
"De MSM wil het graag verkeerd begrijpen,"

De regering van Zweden had het dan zeker ook verkeerd begrepen net als de rest van de wereld. Zweden vroeg zich af waarom Trump zo bezorgt was terwijl je zou denken dat de raketten testen van Noord Korea en Iran hem meer zouden bezig houden. Misschien moet Trump eens naar een veiligheidsbriefing gaan ipv foxnews te kijken.

Nathan R Jessup | 20-02-17 | 15:23

KomodoVaraan | 20-02-17 | 15:14

mallekater | 20-02-17 | 15:10

Ik daag jullie beiden uit om met een bewezen onderbouwing te komen.

Die erfenis klopt, toen was the Donald allang weer boven water financieel gezien.

Maar ik wacht vol spanning op enige onderbouwing van hetgeen jullie hier beweren.

kleinegerrit | 20-02-17 | 15:19

FreeVogelaar | 20-02-17 | 15:09
het herhalen van een leugen is er aan bijdragen, u geeft exact aan wat de problematiek vandaag de dag is rond "nieuws" en linken en liken en retweeten en nu komt u met het excuus dat Trump ook al gebruikte over de "landslide" kiesmannen stemmen. "o dat is de informatie die ik kreeg"...............

KomodoVaraan | 20-02-17 | 15:18

Zweden heeft grote problemen met immigranten uit de islamitische landen. Dat is algemeen bekend en er is veel over geschreven.
Swedish city of Gothenburg largest incubator of ISIS terrorists in Europe
aranews.net/2015/11/swedish-city-of-go...

Frosco | 20-02-17 | 15:17

De feiten benoemen mag kennelijk niet meer. Iedereen weet dat Trump gelijk heeft over Zweden.
Swedish reality today 55 no go zones for police and locals
youtu.be/oCsEqKjP9p0

Frosco | 20-02-17 | 15:15

kleinegerrit | 20-02-17 | 14:59
u vergeet (opzettelijk?) de erfenis van 200 milj USD. U vergeet dat hij in 2016 bijna 1 mllrd USD verlies toonde over 2015, u vergeet dat ie 6 casino faillissementen aan zijn broek had, u vergeet dat Trump tegen een rechter zei dat "het voelde alsof hij 50% aandeelhouder was en dus die waarde claimde terwijl hij 30% had". Hij zou nu tussen de 3 en 4,5 mllrd waard zijn waarbij zijn merknaam de grootste waarde is. En dat is precies waarom hij alles in het nieuws als POTUS zo direct persoonlijk opvat. Wel fijn dat ie van China na 5 jaar gisteren de rechten op de Trump naam voor China heeft mogen registeren. Timing is leuk.
O en als ie niets had gedaan met de erfenis van pappie maar gewoon de NYSE index zou volgen had ie nu 13 mllrd gehad. Heeft ie er toch dik 10 verklungelt.

KomodoVaraan | 20-02-17 | 15:14

Kleinegerrit,

Lol
Gelukkig heb jij wel een idee, blijft de vraag nog open staan of je het goede idee hebt.

Trump, maar ook en vooral jij doen me denken aan zo'n tiep dat tegen het verkeer in rijdt en dan vaststelt dat iedereen aan de verkeerde kant van de weg rijdt.
LOL.

mallekater | 20-02-17 | 15:10

@KomodoVaraan | 20-02-17 | 14:54
FreeVogelaar | 20-02-17 | 14:43
Leugenaartje...
---------------
Ik schrijf hier slechts wat ik elders lees, een link naar Xandernieuws kun je zelf wel vinden.

FreeVogelaar | 20-02-17 | 15:09

De Zweden zullen wel denken. Wat een rasmogolen die Yanks zeg. Geeft dan ook wel weer een pervers inkijkje in de inlichtingen wereld. Kennelijk houdt de Amerikaanse regering zich bezig met incidenten in Zweden ? Eigenlijk wel triest dat de Zweedse politiechef nu een soort van verantwoording moet afleggen voor een fuckup van Trump. Rare wereld.

Croisantneuf | 20-02-17 | 15:07

mallekater | 20-02-17 | 14:54

Dit is dus precies wat niet klopt.
Heb jij je überhaupt verdiept in hoe Obama aan zijn presidentschap gekomen is?
Tevens heeft Trump een lening van zijn vader gekregen van "maar" 1 miljoen dollar, dat was 10 jaar later miljarden waard, daarna stond hij 1 miljard in debt, en heeft hij zelf weer een nieuw imperium opgebouwd.

Je schreeuwd nogal hard, maar hebt eigenlijk geen enkel idee.

kleinegerrit | 20-02-17 | 14:59

maar hij is hier gewoon m.i. de fout in gegaan, geeft niet, kan iedereen overkomen maar kom er dan ook als een kerel voor uit.
"look what happened in Sweden. Last night. In Sweden. Sweden."
Graaisnaaiert | 20-02-17 | 13:23

Tis dat ik last night dat Fox programma waar hij naar verwijst, hier niet op de kabel heb. Anders had ik instemmend kunnen knikken.
Hij zegt niet, "last night something terrible happened in Sweden". Hij verwijst simpelweg naar dat programma op Fox.
De MSM wil het graag verkeerd begrijpen, stelletje sneue figuren. En al die zielige twitteraars, ik wens ook hen veel asielzoekers toe (variant op een joods spreekwoord).

Nuchternederland | 20-02-17 | 14:57

@redredme | 20-02-17 | 14:31
Reality check voor jou (NSFL). Zo oprecht begaan met het lot van slachtoffers ben jij hè? Jij misselijkmakende klootzak.
www.google.nl/search?q=picture+raped+...

Oeleflaffel | 20-02-17 | 14:55

Met de huidige verrijkingsgolf lijkt is gisteravond met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid helaas echt wel minstens één vrouw verkracht door genoemde types.

BAH!

Statistisch heeft Trump gewoon gelijk!

Balsaq | 20-02-17 | 14:55

Leuk, al die kritieken hier op Obama, en dat dan uit de bekjes van onderknuppeltjes die de man nog niet tot de enkels kunnen reiken al staan ze op hun tenen.

Wees rustig maar beledigd, hoor, maar wat ik zeg dat meen ik.
Mocht je dat willen aanvechten stel ik voor dat je in vrij snel tempo dezelfde carriere maakt als Barack Obama, ik daag jullie uit!

Julkie zullen zeker dichter in de buurt van Trump kunnen komen, een man die met leugens en bedrog, belastingontduiking en benadelen van zijn clienten zich op onwaarschijnlijke manier heeft verrijkt terwijl hij toch al meerdere miljarden op de plank had gekregen van papsie.

mallekater | 20-02-17 | 14:54

FreeVogelaar | 20-02-17 | 14:43
Leugenaartje.... Dit is de letterlijke tekst en dus niet uw "je ziet" vertaling waar het "kijk" moet zijn en het (op Fox)toevoegen ...... niet iedereen kijkt FOX weet u.
Om vervolgens het "last night in Sweden. Sweden who would believe this" als een soort "breaking news" te plaatsen in een rijtje aanslagen.
-
"We've got to keep our country safe," he said. "You look at what's happening in Germany. You look at what's happening last night in Sweden. Sweden, who would believe this? Sweden. They took in large numbers. They're having problems like they never thought possible. You look at what's happening in Brussels. You look at what's happening all over the world. Take a look at Nice. Take a look at Paris."

KomodoVaraan | 20-02-17 | 14:54

Zweden, het land waar ooit regels zijn gemaakt op basis van vertrouwen. En die voor dat heerlijke gevoel van vrijheid zorgen. Hoe groter je verantwoordelijkheidsbesef, hoe groter je vrijheid in het land van Emil en Pippi. Echter, om met vrijheid te kunnen omgaan heb je nu eenmaal verantwoordelijkheidsbesef en sociale eigenschappen nodig. Ze hadden dus wellicht beter eerst de asielzoekers, met vanuit hun cultuur andere normen en waarden, daarop kunnen testen.

Schaaldier | 20-02-17 | 14:48

Ik lees net elders in een bericht hierover.
‘We moeten ons land veilig houden,’ zei Trump. ‘Je ziet wat er gebeurt in Duitsland. Je ziet gisteravond (op Fox) wat er gebeurt in Zweden. Zweden, wie zou dat kunnen geloven? Zweden – ze lieten grote aantallen binnen, en hebben nu problemen die ze nooit voor mogelijk hadden gehouden.’
Dus geen woord over een aanslag in Zweden, dat verzon de Linkse Media.

FreeVogelaar | 20-02-17 | 14:43

-weggejorist en opgerot-

redredme | 20-02-17 | 14:31

Wienerschnitzel, grapjurk, dus omdat de situatie in Zweden niet optimaal is is het doodgewoon en acceptabel dat Trump zich een slag in het ond staat te liegen?
Is verder alles wel in orde met je?
Je kunt ervoor behandeld worden, hoor.

mallekater | 20-02-17 | 14:31

Moslims laten zich niet of nauwelijks integreren, dat mag namelijk niet van de islam. Immigratie is 1 van de manieren waarop de islam zich verspreid en andere geloven en bevolkingsgroepen verdringt. Moslims binnen halen is vragen om problemen. Mensen die dit ontkennen liegen of zijn ongeinformeerd, een andere optie is er niet.
Het is voor moslims ook geen optie om vrijwillig een land wat ze aan het islamiseren zijn te verlaten (ja ze mogen wel weg op vakantie en al die onzin) maar tenzij ze weggestuurd worden is het land verlaten geen optie want daar staat in de koran de doodstraf op.

Energya | 20-02-17 | 14:30

@Nathan R Jessup | 20-02-17 | 14:20
Juist!!!

loze stijl | 20-02-17 | 14:29

Trump is iemand die je aan het denken zet.
Hij liegt per definitie en je moet dus zelf op zoek naar wat er echt aan de hand is.
Dat dat weinig te maken heeft met het geblaat van Trump geeft niet, want de man is nauwelijks nog serieus te nemen.
Maar even een tijdje zelf kritisch denken kan geen kwaad.

WINWIN, dus.

mallekater | 20-02-17 | 14:28

Nathan R Jessup | 20-02-17 | 14:20
yep, maar Trump niet kennelijk. Die vraagt het Bannon of Ivanka.

KomodoVaraan | 20-02-17 | 14:26

@FreeVogelaar | 20-02-17 | 11:48
Nee, die verspreking is absoluut niet begrijpelijk maar getuigt van te weinig actuele kennis van zaken.
Dat Zweden een groot migrantenprobleem heeft is boven elke twijfel verheven maar Trumpetter zou zich eens wat beter moeten laten voorliegen over zaken die zich buiten zijn eigen heilige landsgrenzen voordoen.
En trouwens: In zijn eigen land zijn verkrachtingen en moorden dagelijkse kost. Je moet als (blanke blonde) vrouw eens alleen 's avonds of 's nachts door de Bronx, Harlem, Chula vista en overige getto's lopen. America first? Ik wens hem veel wijsheid en kracht.

loze stijl | 20-02-17 | 14:24

@KomodoVaraan | 20-02-17 | 14:14

Waar hebben we het over, een President hoort zijn berichtgeving te baseren op de gegevens van zijn Intel, niet van een programma dat hij op de televisie ziet.

Nathan R Jessup | 20-02-17 | 14:20

Neuh.... niets aan de hand in zweden:

www.swedenwatch.com/

En wat hebben we een lol over "ja, het sneeuwt" of "de ene eland komt de andere tegen", maar ondertussen.

Gaute | 20-02-17 | 14:17

Kinderachtig de man heeft zich gewoon vergist en nu gaat iedereen scheitlollig doen , zijn zat barbaarse praktijken gebeurd wat Trump bedoelt .

ministerSinister | 20-02-17 | 14:17

Spaanse Peetvader | 20-02-17 | 12:54
Dat ik u dit nog moet uitleggen.
Goed die glazen bordjes die daar staan, daar wordt zijn tekst op zichtbaar, dus dat draaien met zijn hoofd is oplezen wat er staat. Het enige dat ie uit het hoofd kan zeggen is "fake news".
"bijna" zeggen wat je bedoelt is leuk in een cafe maar niet als de president vd US, in functie. Het is geen verkiezingscampagne tijd meer waar dit soort versprekingen nog wel kunnen. En het opsommen in het rijtje Nice en Parijs is de context van grote aanslagen.
Kortom, Trump doet aan framen van een overigens bestaand Zweeds probleem, maar dat maakt het geen aanslag als Nice, Berlijn of Parijs "last night".
Woorden doen er toe, zorgvuldigheid zeker, nu meer dan ooit in tijden van trollen, fake news en echt nieuws en framen en context.

KomodoVaraan | 20-02-17 | 14:14

@krijgdetiefusmaar | 20-02-17 | 11:36
Frankrijk voelt de bui al hangen en is een grote politiemacht aan het trainen voor 'urban warfare'.

VerenigingVanDieven | 20-02-17 | 14:10

En Trump is natuurlijk wezenlijk anders dan zeepsmoel Obama die met zijn hypnospeech hele volksstammen in katzwijm kon laten vallen, maar Barack voerde verschrikkelijk beleid uit. Het Midden Oosten in de brand. Gewoon keiharde voortzetting van Bush beleid. Libië naar de kloten. Afghanistan plat gedroned. Syrië naar de vaantjes. Opkomst IS en al die andere terreurgroepen die als proxyleger moesten dienen om Assad te wippen. Staatsschuld in zijn achtjarige presidentsschap verdubbeld. Verder warm voorstander van TTIP. Faciliteerde een kaalslag van Amerikaanse banen die allemaal naar lage lonen landen gingen. Een echte globalistenpuppet. Wetgeving ondertekend waardoor de vrije pers op termijn geëindigd kan worden. Obamacare ook een drama. Maar speechen kon die Barack wel. Met zijn warme caramelstem leidde hij velen om de tuin. Hij beloofde Trump een rustige overgang, maar die backstabber heeft Trump genaaid waar die kon en dat doet die nog steeds, want Obama is niet aan het golfen. Nee die is druk bezig met allerlei rattige plannetjes om het de Donald zo moeilijk mogelijk te maken. Uiteraard lees je daar in de reguliere pers niks over.

Nehemia | 20-02-17 | 14:10

Nacho_Vidal | 20-02-17 | 11:28

Ik heb precies hetzelfde, heb nagenoeg alles gezien tijdens de verkiezingen, sprak met vrienden en familie over hem, enige reactie die ik kreeg; wat een idioot, die word nooit president.
Heb meerdere weddenschappen gedaan, allemaal gewonnen, bier technisch is het een zeer vruchtbare tijd geweest voor kleine gerrit.

Het is gewoon stuitend dat zelfs personen met een geweldige carrière, hoogst mogelijk genoten opleiding, wereldwijs, geen achtergrond of echte kennis van zaken op doet.
Ik ga tegenwoordig de discussie niet eens meer aan, je word al vrij snel weggezet als mafkees als je wel ziet dat Trump door de msm en alle giftige invloeden als mafkees weggezet word.

Enge toestanden eigenlijk...

kleinegerrit | 20-02-17 | 14:09

Nehemia | 20-02-17 | 13:21
Eens maar een Roemeen of Spanjaard het maakt mij niet uit, het zijn beiden immigranten voor NLD's e begrippen en ja die willen we toch helemaal niet, grenzen dicht enzo? Of is het tij aan het keren en is het nu Europese grenzen dicht en dan alleen voor afrikanen en moslims?

KomodoVaraan | 20-02-17 | 14:07

ja, het gaat super in Zweden,kijk ff rond op YT bijvoorbeeld, echt super ja.

Wienerschnitzel mit | 20-02-17 | 14:03

MikeLekkerBelangrijk | 20-02-17 | 12:57
Daarom ook mijn voorstel in mijn plemp. Nieuwe immigranten toestaan op basis van succesvol integreren van hun voorgangers. Enne 40 jaar geleden was er ook een immigranten groep die structureel atijd een "kastje op hun voet had laten vallen". Maar ja toen werd er nog gecontroleerd en uitkeringen gekort en toen was de pijn weer snel over, toen waren het gastarbeiders waarvan men dacht dat ze teruggingen. Men, het CDA dan, want die zagen deze religieuze medemens met grote kinderschare maar wat graag komen.

KomodoVaraan | 20-02-17 | 14:02

Hem Eigen | 20-02-17 | 13:15

lastig als de meeste media in bezit is van 4 bedrijven.
men moet het nu doen met blogjes, youtube journalisten en instituten van journalistiek.

menig kranten draaien verlies en zijn dus aangewezen op digitaal clickbait artikelen.

men is dun aangewezen op lokaal nieuws of een journalistiek bureau dat maanden doet voor een reportage om juiste journalistiek te beoefenen.
Of tendentieus ongefundeerd en nodeloos kwetsende blogs.

neem FOX news. Faux news had de afgelopen US verkiezingen het meest inhoudelijk correcte nieuws van alle Amerikaanse zenders op CSPAN na en dat is een sport kanaal.

Als Faux news het meest correct is dan hebben we een probleem in de wereld journalistiek.

AP accociated Press, Reuters waren de meest respectabele nieuws organisaties in de wereld (volgens menig journalist)

Tijdens de verkiezingen waren deze organisaties degene die uitslagen van de verkiezingen naar buiten brachten voordat stembureaus in sommige staten open gingen. dezelfde organisaties werden gebruikt om het laatste schandaal naar buiten te brengen en de wereld in te slingeren. Zie pissgate Er is haast geen nieuws organisatie te vinden die niet de telex van AP of reuters kopieert zonder eigen onderzoek. iow Allemaal papegaaien.

Dan maar Breibart of Gatestone lezen en dan eigen conclusie trekken door feiten na te trekken. helaas moet de lezer tegenwoordig zelf journalistiek beoefenen.

Er was ooit een tijd dat journalisten verantwoording droegen voor hun werk. nu doet men amper werk en is de verantwoording bij de bronnen gelegd of de editor die de titel veranderd.

fukallahalhollandi | 20-02-17 | 13:59

Hahaha, Trump is dom en Zweden is top. Grab them by the pussy klinkt in het zweeds ook anders en bovendien is dat nog helemaal geen verkrachting, hetgeen een cultureel erfgoeddingetje in Zweden aan het worden is. Of die Amerikaanse pussygrabber zijn amateurisme als het gaat om sexuele behandeling van vrouwen even voor zichzelf wil houden.

Of was daar alle ophef niet over. Heeft de MSM weer een komma of punt gevonden die niet klopt en gaat het weer eens om de details?

Het gaat om de doelen die je nastreeft en ik wil met niet onsterflijk belachelijk maken maar het kan heel gevaarlijk zijn pussy te grabben maar niet iets meer dan weinig vrouwen heb ik daar ook anders over horen praten.

Is een beetje situatieafhankelijk. En niet principieel, zoals zoveel op dat vlak.

Wanneer kunnen we de internationale Cultureel Marxistische anti-Trump pro-refugee-and-women-dag vieren?

Lets kick some balls!

Devadip | 20-02-17 | 13:59

Ik kan serieus alleen maar respect opbrengen voorvoor Trump.
De man werkt de ballen uit zijn broek , is 70 jaar, heeft altijd hard gewerkt.

Die rally in Florida doet hij met plezier, geen gescript door spin-dokters bedacht marketing stuntje.

En de msm kan door blijven gaan, hijhoud niet op om er VOl tegen in te blijven gaan, het is niet de persoon om op te geven, die blijft gewoon door gaan tot zijn laatste snik. Prima eigenschappen lijkt me voor een Potus.

kleinegerrit | 20-02-17 | 13:52

Mannes 1340
Het zal ook meer met zijn gezichtsmimiek te maken hebben. Aan de andere kant bevindt Trump zich in een politiek terrarium vol met gifslangen en waggelende varanen die er continu op uit zijn om hem pootje te lichten plus de voortdurende demonisatie van de pers. Dat doet iets met een mens maar de rally in Florida gisteren was een doorslaand succes. Wat de media ons willen doen geloven is ver bezijden de werkelijkheid. Trump geniet veel steun onder de Amerikaanse bevolking onder alle lagen, maar ze laten natuurlijk alleen de sneewvlokjes van de Democraten aan het woord.

Nehemia | 20-02-17 | 13:50

Het is de hoogste tijd dat Trump een "sabbitical year" neemt. Ik krijg bij hem steeds meer de indruk dat hij het helemaal niet leuk vindt om president te zijn.

Mannes | 20-02-17 | 13:40

Liever een ietwat onnauwkeurig uitspraak van Trump, dan het voorlezen van een autocue door spindokters geschreven teksten zoals Obama

observer59 | 20-02-17 | 13:24

Het probleem zit hem in het feit dat Trump het letterlijk had over "look what happened in Sweden. Last night. In Sweden. Sweden." En nadat hij naar de diverse aanslagen in Europa had verwezen. Tuurlijk is Zweden een tikkende tijdbom wat betreft botsingen tussen autochtonen en onaangepaste nieuwkomers en ook is er al het nodige gebeurd daar ( moord op dat knappe medewerkstertje in een ACZ om maar wat te noemen ), maar een specifieke moord of aanslag "last night" was er dus niet. Trump heeft zich at best onduidelijk uitgedrukt - hij hintte ook in die richting later - maar hij is hier gewoon m.i. de fout in gegaan, geeft niet, kan iedereen overkomen maar kom er dan ook als een kerel voor uit.

Graaisnaaiert | 20-02-17 | 13:23

Komodovaraan 1216
Kijk eens naar de Zuid Europese staten. Torenhoge werkeloosheid onder volwassenen en de jeugd. Laten we nou eerst eens met de stofkam door het Europese arbeidspotentieel gaan wat nu nog aan de kant staat. Die potentiële werknemerstaart is gigantisch. Eerst de werkzoekenden binnen Europa waar mogelijk fiatteren om weer aan de slag te geraken en als die mogelijkheden zijn uitgeput gaan we over de grenzen kijken. Er zit hier nog zat waardevol potentieel ongeacht de Brusselse zotteklap die we dagelijks horen.

Nehemia | 20-02-17 | 13:21

Liever een ietwat onnauwkeurig uitspraak van Trump, dan het voorlezen van een autocue door spindokters zoals Obama

observer59 | 20-02-17 | 13:19

Zou het wel mooi vinden als er ook andere media wordt gelinked niet alleen gatestone...

Hem Eigen | 20-02-17 | 13:15

KomodoVaraan | 20-02-17 | 12:16
Waarvoor is het nodig dat we immigranten nodig hebben?
Je mag deze vraag overslaan als in het antwoord 'vergrijzing' besloten ligt.

Kikero | 20-02-17 | 13:09

Hier in Europa weten de politici en media gelukkig altijd precies waar en wanneer een aanslag heeft plaats gevonden, alleen zitten ze er altijd helemaal naast met wie het heeft gedaan. In plaats van dat ze melden dat het om islamitisch geïnspireerde moslims gaat zeggen ze dat het om verwarde eenlingen gaat.

down | 20-02-17 | 13:06

Misschien zinspeelde Trump hier op
www.independentsentinel.com/judge-appr...

Het nieuwe normaal in Zweden en eigenlijk ook in Nederland volgens GroensLinks, VVD, PvdA en Denk. Een nieuwe traditie waarover deze partijen overigens erg zwijgzaam zijn in hun verkiezingsprogramma.

miss error | 20-02-17 | 13:04

KomodoVaraan | 20-02-17 | 12:45ontdek eens waarom en solliciteer als nederlander , wit en autochtoon in de kassen.
O ja niet roepen over recht op pauze en zo hé.
cao enz enz.en iets met afdracht en wit werken ( niet cash in handje) werkse .
maar tenslotte heeft een oorzaak en gevolg niets met elkaar te maken.cyn.

medelmo | 20-02-17 | 13:01

Spijkers op laag water... Schoten voor open doel... Open deuren intrappen... De journalistieke wereld laat zich echt van zijn allerbeste kan zien.

Ton8695 | 20-02-17 | 13:01

KomodoVaraan | 20-02-17 | 12:45

Mjah, you can't have one without the other, agreed.
Maar helaas hebben we ook een zekere "culturele groep" die massaal binnenkomt en zich af laat keuren, zich mentaal instabiel laat verklaren, en leeft op de bijstand. Deze groep voert bij verre uit de statistieken van bijstand aan. Ik begin steeds meer te denken dat de thuiszittende zielenpiet veel meer voor de ruling elite oplevert dan jan modaal die werkt. Ziet u, die mensen moeten namelijk vertegenwoordigd worden, bijstand hebben, etc. etc. Allemaal van het geld van de staat, en in tegenstelling tot particulieren, betaald de staat wel consistent.

MikeLekkerBelangrijk | 20-02-17 | 12:57

Overigens rfereerde hij dus aan een documentaire die de vorige avond werd uitgezonden wat de woorden "last night" in de zin verklaarden.

Spaanse Peetvader | 20-02-17 | 12:56

-weggejorist-

Spaanse Peetvader | 20-02-17 | 12:54

keestelpro | 20-02-17 | 11:02
Hij refereerde aan een uitzending van Fox news van 17 februari over de toestand in Zweden, zie: www.youtube.com/watch?v=CrSIKDpHmq4#a...

me,myself and IK | 20-02-17 | 12:53

Bij dit topic wordt zwaar geleund op Gatestone. Wat is Gatestone? "Gatestone Institute is een internationaal overlegorgaan en denktank, niet partijgebonden en zonder winstbejag, met als doel het onderrichten van het publiek over de zaken waarover de gevestigde media niet berichten".
John R. Bolton is de "chairman" en Nina Rosenwald "president". Het blijkt dat N. Rosenwald fondsen heeft ingezameld voor Geert Wilders. En wie is John Bolton? Zie en.wikipedia.org/wiki/John_R._Bolton .
Bolton is een "neo-conservative", die jarenlang voor Reagan en Bush heeft gewerkt en die:
1) het een goed idee vond om een oorlog tegen Saddam te starten.
2) De VN eigenlijk een mislukt instituut vind en na een (min of meer mislukte, en daarom maar tijdelijke) benoeming, de ""the most controversial ambassador ever sent by America to the United Nations" was.
3) deloyaal naar zijn baas Colin Powell was.
4) een "kiss-up, kick-down sort of guy" ("he was always ready to please whoever had authority over him, while having very little regard for people working under him") is.
Dus dat Gatestone "niet-partijgebonden" is, is dubieus te noemen. En bij iemand als Bolton zijn helemaal vraagtekens te plaatsen. Eerder lijkt het dat Gatestone in de hoek van "Alt-right", Breitbart en PVV zit.
En Lubach heeft gisteravond feilloos laten zien wat het probleem met de PVV is, zie www.youtube.com/watch?v=484IkD8TWpg .

NoblesseOblige | 20-02-17 | 12:52

De directe link naar de Bosnische moslim, oh nee de boze buitenlander, die het met Trump eens is. upload van een uur geleden www.youtube.com/watch?v=y1_viPSD-bY

am*dam | 20-02-17 | 12:48

-weggejorist-

FirmaLenB | 20-02-17 | 12:46

MikeLekkerBelangrijk | 20-02-17 | 12:27
U reageert op mijn laatste zin en negeert het stukje ervoor. We hebben immigranten die integreren idd hard nodig. Er zijn namelijk 600.000 ollanders die niet willen werken maar wel geld willen ontvangen. En dus staan de kassen en bloemen industrie vol met hardwerkende Polen en Roemenen. Idem de zomers als die 600K+ bankhangerts op t strand liggen in Zandvoort, oogsten de Polen etc de asperges, appels en aarbeien.
Ze rijden voor ons de spulletjs van bolpuntcom en de wehkamp rond, of hangen achterop de vuilniswagen of poetsen het kantoor s'avonds.
U vindt daar geen enkele blanke ollander ...... te min voor de geweldige InHolland opleiding communicatie.

KomodoVaraan | 20-02-17 | 12:45

Goh, Trump refereerde naar een Fox News uitzending over de verrijking in Zweden, maar volgens de Zweedse goedmens is er weer eens niets aan de hand. Een Zweedse politieman die twee weken terug uit de school klapte over dat alle zaken die hij die week had behandeld bestond uit mannen met namen als Mohammed, Mahmoud en Hassan werd gelijk beschuldigd van racisme en wat niet al en bedreigd met rechtszaak want de feiten op tafel leggen dat mag natuurlijk niet. Een Fb groep ter ondersteuning van deze moedige politieman heeft in die twee weken al 200.000 volgers.
www.facebook.com/groups/2795289991331...

dalskog | 20-02-17 | 12:44

Zo, Trump beschuldigen van fakenews over Zweden lijkt mij nou weer een extra vernedering voor de slachtoffers van de islam in Zweden.

komtdatschot | 20-02-17 | 12:40

-weggejorist-

FirmaLenB | 20-02-17 | 12:36

Trump refereerde aan een TV uitzending . En zo te zien in het filmpje is het niet veilig in Zweden vanwege asielzoekers die vrouwen hebben aangevallen.

alshetware | 20-02-17 | 12:33

Karola7. | 20-02-17 | 12:22 Clinton was een kleintje .
Te lang democrats en opbouw van hun wanstaltige agenda 2x obummer daarvoor clinton,s en bushes.
Nu wordt het gevecht niet eerlijk gespeeld maar wel gewonnen.
Tenslotte is de periode van de eerste 100 dagen nog niet voorbij.
Sit back and enjoy the show.

medelmo | 20-02-17 | 12:31

Karola7. | 20-02-17 | 12:22
Dit heeft niets met HRC te maken. Als je zelf roept dat de pers liegt en factfree trolt, dan zal de pers elke leugen of verspreking aanpakken. Als je zelf roept dat "intelligence" het niet weet, zullen ze laten weten dat ze het wel weten ..... etc etc etc de lijst is te lang, al jaren overigens en het wordt niet minder nu hij POTUS is. Dat deed Reagan wel, die nam de rol van president aan. Trump niet, die reageert nog altijd persoonlijk, omdat het zijn merknaam betreft en dus zijn inkomsten.
Dus wie de bal kaatst,.... ook voor Trump. Hij moet zelf niet zo janken.

KomodoVaraan | 20-02-17 | 12:30

. Het kan dus wel, en we hebben ze inderdaad hard nodig.

KomodoVaraan | 20-02-17 | 12:16

We hebben ze hard nodig? Je gaat toch niet de beperkte geboortes kaart trekken hé? Of dat lul verhaal met de vergrijzing. We hebben ze op dit ogenblik nodig als kiespijn, onze eigen culturele identiteit is namelijk in het geding. Mohammedanen worden per massa geïmporteerd zodat de homogene bevolking, door vermenging/ vervanging straks geen eigen culturele identiteit meer heeft en daardoor makkelijker te controleren. Tevens wordt er doorgaans een hele groot fout gemaakt. We leven niet in een sociale samenleving, maar in een economische samenleving. Er is echt niets sociaals aan en de massa immigratie met alle stichtingen en instituten is gewoon bg fucking business. Er wordt grof geld aan verdient en u kunt die verkrachtende rand debiel maar beter 'tolereren', want anders bent u een Nazi.

MikeLekkerBelangrijk | 20-02-17 | 12:27

KomodoVaraan | 20-02-17 | 12:16 We hebben ze hard nodig als gewone man om alles te betalen en te laten stemmen op de kandidaat die men kiest.;-)
incl je vorige reaktie.

medelmo | 20-02-17 | 12:26

Tuurlijk is er iets aan de hand in Zweden. Daar gaat het dus niet om. Elke reactie van elke president van Amerika kan grote gevolgen hebben. Het is bij Trump helaas niet de eerste keer dat hij hele vreemde dingen zegt. Vindt je het raar dat het internet daarmee aan de haal gaat.geef gewoon toe dat deze kerel ongelofelijk dom is. Hij gaat Amerika echt niet great maken.

welstijl10 | 20-02-17 | 12:23

Het enige wat Trump weg had moeten laten is het woordje "yesterday". Verder hebben de Zweedse politici tonnen boter op hun hoofd. Zweden is een grote puinhoop geworden. En dan de vraag stellen wat Trump gerookt heeft is een Gotspe. Zielig vertoning trouwens van de oude media om elke kleine verspreking op te blazen tot mega bewijs van hun gelijk. Wat ze gewoon niet hebben.

Lichtstadfan | 20-02-17 | 12:23

Het is werkelijk niet te geloven zeker berichtje van die politieman uit zweden niet gezien die klaagde over het aantal aanvallen, verkrachtingen, en overvallen
enz. enz. en hoeveel steunbetuigingen hij kreeg in de vorm van twitter emailtjes
en ladingen boeketten bij zijn huis en op zijn werk.
Maar het is net als hier,als je de waarheid zegt ben je een racist,een tokkie,een
laagopgeleide,nee dan in de DWDD een vrijdag,mathijs duide weer even voor ons
met die journalist eco hoe dom Trump wel niet is,en dat gezicht van Mathijs zo van
kijk mij eens gelijk hebben,alle fragmentjes weer aan elkaar gemonteerd terwijl er bekend is dat er ook bij FOX mensen zitten die niet zo lekker zitten bij de overige
FOX medewerkers maar dat hadden we weer niet uitgezocht natuurlijk.
Geef gvd die man nou eens een kans,en laten we Regan niet vergeten,die werd ook
bespot en uitgelachen,maar heeft wel heel veel goeds voor elkaar gekregen.
Maar ja ik geef het je te doen ,die macht van DIE duivelse Hillary Clinton is zo groot.ze zullen er werkelijk alles aan doen om die macht terug te krijgen en ik ben bang dat Trump dat niet kan winnen maar we zullen zien.

Karola7. | 20-02-17 | 12:22

Ik ga voor Baudet en Hiddema.
joost2 | 20-02-17 | 12:14
Helaas staat hiddema niet op 1 anders had ik hem gestemd.

Sjonie01 | 20-02-17 | 12:19

Ondertussen in de Azijnbode:
Defensieminister neemt afstand van Trump: VS zijn niet in Irak om 'olie in te pikken'
Tsja... Het grootste probleem van een "gek" als Donald Trump is dat hij "eerlijk" is.

Orakel1958 | 20-02-17 | 12:17

Wat is er gebeurd met die trotse Vikingers.
Blind zijn ze geworden. Slap en zonder vechtlust.
Ze moeten notabene wakker geschud worden door de Amerikaanse president.
Maar natuurlijk onkent de Zweedse linkse elite dat er ook maar ies aan de hand is.
Zolas overal in Europa.
Landverraders.

klinkklaar | 20-02-17 | 12:17

Nehemia | 20-02-17 | 12:06
Het is helaas waar dat we migranten nodig hebben, maar net als dat we een auto nodig hebben, of een vliegtuig als instrument om verder te komen, doen we dat laatste ook gecontroleerd, en pas na het vereiste diploma hetgeen tijd en studie vraagt en een examen.
Kortom het gaat niet om voor of tegen migranten, het gaat om de methodiek van integreren en het tempo daarvan. En een goede graadmeter daarvoor is hoe het voorgaande migranten is geslaagd. Dan blijken bepaalde groepen dit heel snel en moeiteloos te kunnen (daar kun je er dus meer van ontvangen) en bepaalde groepen niet (daar zet je de rem op en leidt dat wat al in huis is verder op zodat het wel lukt).
-
We zijn collectief vergeten hoe we Indonesiers, Surinamers, Antillianen, Chinezen, Joden, Belgen, Yugo's etc (honderdduizenden) hebben weten op te vangen en weten te integreren. Het kan dus wel, en we hebben ze inderdaad hard nodig.

KomodoVaraan | 20-02-17 | 12:16

Het verschil is dat Zweedse vrouwen nog duidelijk mogen zeggen hoe en hoe vaak ze worden onderdrukt door de achterlijkheidscultus.
Vraagt u het eens op de vrouw af in een sharialand. Veel succes ermee.

Notenkraker | 20-02-17 | 12:16

Trump moet opboksen tegen de linkse elite kliek die in de 8 jaar Obama zich scheel heeft verdiend en veel macht heeft gekregen om zich t.o. veel Amerikanen arrogante te gedragen.
Geweldig dat de oplichters en moneymakers de Clintons van het tapijt zijn verdwenen.

Veel van die lieden zitten nog in ministeries, inlichtingen diensten etc. Ook linkse rechters staan niet achter hun president hebben we kunnen constateren.
Als Obama een decreet uitvaardigt om 10KM hek te plaatsen bij Mexico, hoorde je niemand.
Trump heeft dus grote tegenwerking van zijn eigen ambtenaren, de zgn. 5e colonne.
Hij zal hen immers veel macht afnemen en dat vindt geen ambtenaar leuk.
Tot nu toe hebben zij berichten de wereld ingestuurd
( waar of niet waar ) met maar een doel het beschadigen van de nieuwe president van Amerika.

Maar hier in Nederland is de pers, radio en TV ook links en worden we weer voorgelogen met valse beloftes
door de arrogant zittende politici, zoals die egotripper Rutte en de links radicale ex Marokkaan Klaver.
Ik hoop dat de kiezer deze keer die leugenaars eens door heeft en anders zal stemmen dan op de gevestigde linkse grachtengordel kliek.
Ik ga voor Baudet en Hiddema.

joost2 | 20-02-17 | 12:14

Die afvalbak was Zwitserland na de uitschakeling van de WK hondenlul.
Zweden staat al 5 jaar in brand met 40% moslims.

siempie2696 | 20-02-17 | 12:14

Is dit niet het moment om de waarheid te steunen, en Trump te helpen zijn punt mbt Zweden duidelijk te maken?
Want de linkse kliek valt nu Trump aan over Zweden, dat er helemaal niets aan de hand is aldaar, terwijl een beter ingelicht persoon wel beter weet.
Wie maakt er een (hopelijk) trending topic aan op twitter met wat er allemaal mis gaat in Zweden op het immigratieprobleem-vlak?
#whatswronginsweden ???
Lijkt me dat er beeldmateriaal en content genoeg is.

Nuchternederland | 20-02-17 | 12:13

Wat er in Zweden gaande is. Met die billies van Ikea nemen een aantal nieuwkomers geen genoegen. Echte willen ze hebben. Daarom zijn die vrouwen ook steeds meer op hun hoede als ze naar buiten gaan.

Nehemia | 20-02-17 | 12:10

Even sfeer proeven in Zweden: www.youtube.com/watch?v=XcjcpKY0hpo. 55 no-go zones volgens dit filmpje. Politie durft niet mee winkelcentrum in, crew wordt aangevallen. Vrij helder lijkt me.

Mag trump geen optelsom maken? Zich niet verspreken? Het gaat erom dat er wel iets aan de hand is in Zweden, maar door te schreeuwen over een verspreking wordt dat weer vakkundig in de doofpot gestopt, en staat iedereen die zijn land wil beschermen tegen immorele groepen weer buiten spel. Lekker zo doorgaan....

JanLoos | 20-02-17 | 12:09

Maar kijk wat er gisteren in de VS gebeurde. In de VS! We willen niet worden als de VS. Nee ik heb het helemaal niet over een aanslag. Jullie kunnen toch wel tussen de regels ddoor lezen, kom op nou. Hoezo 'fake news'? Jullie moeten gewoon jullie huiswerk beter doen!

Zenzeo | 20-02-17 | 12:08

Zweden is al verloren, Duitsland ook. Het is enkel nog een kwestie van tijd.

 

Wie de toekomst van Zweden wil zien hoeft alleen maar naar de geschiedenis van Libanon te kijken, hetzelfde verhaal.

hallootje kadootje | 20-02-17 | 12:06

Keizerin Merkel offert gewoon het Avondland op en ook de Brusselse retoriek is eender. Migranten hebben we nodig zingen ze in koor als kwakende schorre kikkers. Die onlusten in de banlieues onlangs gaan zich als een olievlek uitbreiden. Hoe meer zielen uit de muzelmanlanden - hoe meer chaos.

Nehemia | 20-02-17 | 12:06

Niets aan de hand in Zweden...; 5% Muslim population commit 77.6% of all rapes in Sweden....

Trump heeft gewoon keihard gelijk maar de linkse liberale en socialistische media en regeringen willen het daar niet over hebben... net als Mutti Merkel die riep in München nog dat de EU méér Moslims en andere " vluchtelingen" moet opnemen.

FrieslandDashond | 20-02-17 | 12:06

Ach ja, de versprekingen van Trump
Wij hebben van die goede redenaars. Politici, heel veel. Praten kunnen ze als geen ander. Ze praten als Brugman.
Maar wat DOEN ze. Naast het goede praten. Ze importeren die mannen waar Trump zich over verspreekt. Die mannetjes, die ’s nachts vrouwen verkrachten, aanvallen. En het normaal vinden want prooi. In wat eens zo’n rustig land was als Zweden. Waar je ’s nachts om twee uur nog zonder angst over de straat kon. Heel goed dat er nu over Zweden gesproken wordt.
Wie weet wat er nog allemaal voor bagger onder het vloerkleed ligt. In Nederland, Duitsland, Zweden, Frankrijk. In Italie worden vrouwen ook al op de regionale treinen verkracht. En niet door autochtone Italianen.
Verspreekt u zich nog maar eens, president Trump. Ergens is het goed voor. Misschien komt er eindelijk wat duidelijkheid in de landelijke pers. Misschien gaat het licht branden. Misschien beginnen mensen eindelijk te begrijpen dat het nergens goed voor is om mannen van omtrent de twintig, zonder opleiding, zonder onze moraal en zonder ons geweten, te importeren in het oude Europa. De teloorgang van Europa, daar zijn onze goede sprekers schuldig aan.
-
Link naar Italiaans artikel, de daders zijn Noord-Afrikanen, volgens de krant
www.ilmessaggero.it/primopiano/cronaca...

onnosel | 20-02-17 | 12:01

Het was weer dieptriest alle framing in de media ten aanzien van Trump. Natuurlijk NPO, RTL, AD, NRC, Volkskrant voorop. Die Trumprally gisteren in Florida was episch. Trump heeft veel steun onder het volk en onder alle lagen, voorkeuren en etniciteiten. De media zitten in de zak van de globlalisten en de ook de meeste pers hier nemen het policor geluid van overzee zonder vraagtekens over. De enige media hier die neutraler zijn in de berichtgeving zijn de Elsevier, TPO, Telegraaf en GeenStijl. Dan zijn we er denk ik wel.

Nehemia | 20-02-17 | 12:01

Het beeld wordt duidelijk. Trump twittert en kwettert factfree een eind weg, en Mattis en Tillerson en zelfs religekkie Pence corrigeren alles in de grote boze buitenwereld.
En de puppeteers (Koch bijvoorbeeld) lachen zich gek, net als de Wallstreet vrinden van Goldman Sachs.
De kleine man, zo juichend voor Trump gaat het allemaal betalen en vindt dat kennelijk prima want men juicht maar door. Een volk krijgt de leiders dat het verdiend kennelijk.

KomodoVaraan | 20-02-17 | 11:58

Met Ronald Reagan kon je altijd lachen, met Trump ook. Beleid is goed.

Klassieker Reagan: youtu.be/wgSSRE27GQ0

Dutch_Holland | 20-02-17 | 11:56

Pedronegro | 20-02-17 | 11:48.
Inmiddels heeft de kanarieval z'n werk gedaan..
Die strijd is al maanden bezig ,en langer.
Dat is de strijd tussen NWO pro islam en NWO pro Joodschr.
Democrats en conservatists. het gaat niet fout ,in alle gevallen worden er mensen ontmaskerd en ontslagen .35 al zover bij de diensten en wat journalisten overgeplaatst.
Vault7 en the deep state .wikileaks
Enjoy;-)

medelmo | 20-02-17 | 11:56

@Joost2, Zweden is veel erger dan hier, de linkse geldingsdrang voor idioot beleid zijn geen kwadraatjes genoeg voor. Ze (links) hebben wat te bewijzen, dat het toch écht kan in hun behagelijke idylle. Ik ken ook mensen daar, ze voelen zich vrij machteloos want werkelijk níks mag je zeggen. Een smerigere begripvolle glimlach dan die van links in Zweden kan je je niet voorstellen.

Bokito ergo sum | 20-02-17 | 11:53

Trump wordt gekloot door zijn eigen inlichtingendiensten. Er is een machtsstrijd aan de gang die wel eens heel fout kan aflopen.

Pedronegro | 20-02-17 | 11:48

@keestelpro | 20-02-17 | 11:02
Het was volgens mij inderdaad een verspreking, maar wel een begrijpelijke, bij de gedachte aan al die immigranten terreur alleen al.

FreeVogelaar | 20-02-17 | 11:48

Carpediem 11.40- Yep, WEER niet uitzetten, WEER tolereren, en nee, ze rotten echt niet vanzelf op.
Wellicht als mevrouw Marine Le Pen daar de baas word, gaat er een keer spijkers met koppen geslagen worden, en houd dit slappe gedoe een keer op. (Die monsters die daar zaten, zijn er veel van ondergebracht op het Franse platteland, dat is dus binnen de korste keren ook geheel verziekt).

Wienerschnitzel mit | 20-02-17 | 11:46

Wie zegt dat er niks mis is in zweden is gewoon af en niet alleen zweden.

Sjonie01 | 20-02-17 | 11:46

-weggejorist-

Palladium | 20-02-17 | 11:45

Vrienden van mij die in Zweden wonen begrijpen uiteindelijk de opmerking van Trump wel.

Natuurlijk was er geen aanslag en dus heeft de voorlichter van Trump hem niet goed geïnformeerd.
Maar Trump sprak wel over een probleem.

Maar pas op, het zo tolerante Zweden ( net als in Nederland ) heeft ongelofelijk veel last van criminele immigranten. Het land is er door overlopen.
Inderdaad durven vrouwen 's-avond in de grote steden niet meer alleen de straat op te gaan. In Zweden zijn er en worden er dagelijks vrouwen verkracht door veelal illegale immigranten. Er heerst grote angst.
Dat gevaar drong ook door tot zelfs in Amerika.
In Nederland doen we zoals altijd aan struisvogelpolitiek.
Maar ook hier gaat het fout.
En laffe politici zeggen en doen niks.
Vanavond zal die communist Twan Huys wel weer op TV komen en zijn strontkar gebruiken met weer zo'n onbekende Trumps basher die 10 minuten de gelegenheid krijgt over Trump te schelden.

Huys, ook zo'n vergiftigde linkse elite klojo.

joost2 | 20-02-17 | 11:44

In Zweden is absoluut niets aan de hand, zolang ze het onder de pet weten te houden, stem 15 maart met de wetenschap van nu. Want ook in ons eigenland blijft heel veel onder de Pet.
www.infowars.com/muslim-migrant-anally...

FreeVogelaar | 20-02-17 | 11:43

Trump zegt "last night in Sweden" omdat hij de vorige avond iemand op tv iets heeft horen zeggen over Zweden.
Het moet een grote last zijn op de schouders van tv-makers en zendermanagers om te beseffen dat de machtigste man van de wereld zo intens bezig is met hun productie – en daar misschien wel zijn politiek op baseert. Vreemd idee dat je de focus en de koers van de Amerikaanse politiek zou kunnen beïnvloeden door in het Witte Huis stiekem een tv-toestel over te schakelen van Fox News op Sesame Street.

simpelman | 20-02-17 | 11:43

-weggejorist-

myosotus | 20-02-17 | 11:43

een moet zijn .en.

blauwe zander | 20-02-17 | 11:42

Jedenfalls hebben ze weer wat gevonden om de man af te branden. Als die Zweden nix van terror weten, ga maar es in een groot aantal steden daar kijken, een groot Islam ghettos, waar de ordediensten net als in de rest van het fantastische Europa met een grote boog omheen rijden . Ook daar gecreerd na dom wegkijken, doen of er nix aan de hand is, lief willen zijn voor de vijand enz.

Wienerschnitzel mit | 20-02-17 | 11:42

Zolang de olifant in de kamer niet geadresseerd wordt zullen partijen als de PVV, FN en AfD blijven groeien in Europa.

hStripe | 20-02-17 | 11:41

Is dit een reclametopic? Dat Spartacus en Gatestone kleiner dan drie zijn, prima, zal wel, maar zoveel (liefdes)linkjes?

Dus we hebben een topic dat bestaat uit een twitter-search en verder uit linkjes naar een (zo kan ik me voorstellen) niet al te best lopende site. Slow. Clap. (om niet te zeggen: Normaal. Doen.)

www.gatestoneinstitute.org/biography/...

kraakhelder | 20-02-17 | 11:41

Ik daag elke naïeve bij voorkeur blonde linksdraaiende vrouw uit om eens een weekje Malmö aan te doen. En zeker in de avonden rond te wandelen. Uw roze bril zal afvallen als die er niet al eerder was afgeslagen. Denemarken is overigens ook zo politiek correct maf, maar die beginnen na een winterslaap van een paar decennia te ontwaken. Zweden snurkt nog door!

Kennethhagers | 20-02-17 | 11:40

Het "geluk" schorem, begint in Calais ook al weer op gang te komen.

-weggejorist-

Snatch | 20-02-17 | 11:40

Het Avondland valt en maakt plaats voor een islamitische overheersing een links ziet dat het goed is.

blauwe zander | 20-02-17 | 11:39

De nacht voor de nacht in Zweden is een oorlogcrimineel die betrokken was bij executies van Syrische soldaten veroordeeld tot levenslang.

Als we het toch hebben over screening van immigranten en vluchtelingen.

fukallahalhollandi | 20-02-17 | 11:39

@tipo | 20-02-17 | 11:07
In Zweden is dat iets bijzonders. En dus een hint naar de afkomst van de daders - in ieder geval geen blonde Zweedse ijshockeyers.

Guido | 20-02-17 | 11:38

De vraag is alleen hoeveel poep de ventilator moet raken voordat de gemiddelde inwoner wakker wordt.
De politiek is alleen maar bezig zoveel mogelijk vlekken weg te poetsen of laat de politie zoals ook in Zweden voor de vlekken staan zodat niemand ze ziet maar op een gegeven moment wordt de stank zo erg en zijn er zoveel vlekken dat je zo blind als een GL-er moet zijn om het niet te zien.
Ik ben eerlijk dat ik niet kan wachten dat we een keer schoon schip gaan maken en elke idioot die zich misdraagt daar ook voor gaan berechten, opsluiten en indien migrant deze direct uitzetten en betalen voor de gevangenisstraf in het land van origine.
Die idiote gedachte dat we mensen nodig hebben die ons en onze normen en waarden minachten is stompzinnig.
We hebben altijd voorop gelopen in technische ontwikkeling en het bedenken van oplossingen voor problemen. Minder mensen is juist een zegen en lossen we op met robotics en geeft de mensen die hier wonen een goede levensstandaard. Iedere migrant die hierin wat wil en kan betekenen is welkom volgens het Australische systeem. Heb je kennis die we kunnen gebruiken, wees welkom! Kom je alleen de boel verzieken? Blijf weg.

Dirk III | 20-02-17 | 11:37

Sweden 1st, France 2nd, The Netherlands 3th?

krijgdetiefusmaar | 20-02-17 | 11:36

De media hebben foute info verzorgd

repu077 | 20-02-17 | 11:36

Wat zou Trump effectief zijn als hij zich beter voorbereidde op wat hij gaat zeggen. Hij moet de overgang van de campagne-improvisatieshow naar de presidentiële optredens nog maken. Hopelijk lukt hem dat.

De Vrijlansier | 20-02-17 | 11:36

De media hebben foute info verzorgd

repu077 | 20-02-17 | 11:36

Nog een filmpje hoe goed het gaat met de kansenparels in de Zweedse metro. www.dumpert.nl/mediabase/7051941/6dc77... Dit advies is niet alleen aan deernes gericht, ook aan grote vikingen!

Feynman | 20-02-17 | 11:36

Nacho_Vidal | 20-02-17 | 11:28 frustraties zijn een slechte voedingsbron.
Wat is alles , ook wikileaks? tip.
Ouders weten dat de tijd helderheid zal verschaffen .
Laat ze maar weten dat met Trump de ww3 ff verder weg is dan dat het met Heksje clinton zou zijn geweest , en dat hebben voldoende amerikanen ingezien... net als 9-11 trouwens.
De wal doet het schip keren.

medelmo | 20-02-17 | 11:35

Hahahahaha. Een rijk land met aan failed states doen denkende verkrachtingsstatistieken gaat het staatshoofd van een ander land de maat nemen. Hahahahhaha.

Parel van het Zuiden | 20-02-17 | 11:35

Trump heeft niet over een terroristische aanslag gesproken.
Dat hebben de media er van gemaakt.

de honden blaffen... | 20-02-17 | 11:33

De enige plek waar je nog redelijk normaal kunt wonen is in oost europa. En die gekken die daar wonen, die kiezen er vrijwillig voor om hierheen te komen... Hoe stom kan je zijn?

New Quacka | 20-02-17 | 11:33

Het is ook gewoon heel dom van Trump. Die moet zich realiseren dat élk woord van de POTUS onder het vergrootglas ligt, en zeker nu met al die SJW'ers die de uitkomst van democratische verkiezingen niet willen accepteren.

Je kunt je als president dan 0,0 foutjes in publieke optredens permitteren. Elke misser is munitie voor de welbeproefde 'leid van het onderwerp af'-strategie van de SJW'ers.

raskol | 20-02-17 | 11:31

Ik zie nog liever trump met ze vrouw dan willy met maxima.
Trump doet het niet voor het geld hij ook lekker kunnen gaan genieten van ze rijkdom.
Trump durft dingen aan licht te brengen die mis zijn, ook over vacinaties.
Fluoride ook puur vergif wat bijproduct is aluminium fabrieken.
www.youtube.com/watch?v=IwPQ7NtNjKc

Sjonie01 | 20-02-17 | 11:30

Laat het maar gebeuren hopelijk gaan de ogen dan een keer open.

Frosties | 20-02-17 | 11:30

Twee jaar geleden is er in Zweden een wet aangenomen dat je geen kritiek mag hebben op de overheid mbt vooral asielzoekendevluchtelingen. Je mail mag worden gecontroleerd, je collega mag je aangeven. Nee, dit is geen grapje.

duitse herder | 20-02-17 | 11:29

Ik vind Nederland multicultureel genoeg. Laat de rest van de niet westerse wereld zich eerst maar eens fatsoenlijk ontwikkelen. Dus over 100 jaar kunnen we de boel evalueren en eventueel weer wat toelaten.

Dutch_Holland | 20-02-17 | 11:28

medelmo | 20-02-17 | 11:25
Het is vechten tegen de bierkaai.

Ik quote; 'wij lezen niet alleen de Volkskrant, wij lezen álles' ja dat klopt jullie zijn met pensioen, hebben veel tijd ja.

Maar bekijken jullie ook de optredens op tv? En wat zien jullie dan?

Het frustreert me. Het zou me niet zo moeten aantrekken, maar het zijn mijn ouders..

Nacho_Vidal | 20-02-17 | 11:28

Trump zou zo ongelofelijk veel effectiever kunnen zijn als hij beter zijn huiswerk deed, zichzelf een beetje kon beheersen, en niet een ziekelijk verlangen naar bevestiging had.

geenspam | 20-02-17 | 11:27

@Nacho_Vidal | 20-02-17 | 11:24
Bekende uitspraak:
"De beste democratie is die met een dictator aan het hoofd"
Met een echte democratie bereik je alleen maar compromissen waar niemand blij mee is.

Eigenaar_IJsland | 20-02-17 | 11:26

Het leukste vind ik toch nog wel de selectieve verontwaardiging van de linkse rakker. Moet je eens als 'rechtse' groep een grapje maken, is gelijk racisme of discriminatie of body shaming of whatever. Zweden staat gewoon hartstikke in de fik, Trump benadrukt dat op, absoluut Trumpiaans half geinformeerd overigens, eigen wijze en prompt weet de gehele linkse media hem te vinden.

Dit zijn m.i. dezelfde slag mensen die lekker doorlopen als Zweedse praktijken zich voordoen.

geepstra | 20-02-17 | 11:26

Bagatelliseren is een Europese sport geworden. Zweden is voorlopig koploper.

JanLoos | 20-02-17 | 11:26

Ben blij dat jullie dit oppikken... jammer dat er op msm lacherig over gedaan wordt.. Rape-capital of Europe

Samui07 | 20-02-17 | 11:25

Zweden of Frankrijk, ik zeg Zweden ik toep

Bokito ergo sum | 20-02-17 | 11:25

Nacho_Vidal | 20-02-17 | 11:13 Als steun , vault 7 en over een paar weken is het anders.
Daarnaast zijn de eerste persjourn.al aangepakt.
Rest volgt.
De kanarieval heeft gewerkt.laat je vader ff yu tuben.

medelmo | 20-02-17 | 11:25

Jammer van het mooie land, maar het zou geweldig zijn als Zweden volledig in vlammen ten onder ging. Als waarschuwing voor de andere landen.
Dus koop geen Zweedse waar, laat er geen cent achter en probeer iedere volksverhuizer die kant op te krijgen!

du Roi Soleil | 20-02-17 | 11:25

MarcS | 20-02-17 | 11:22
'Ach hij is zo gestoord die Trump, ach het is zo'n debiel, hij lijkt wel een dictator!'

Wat een gelul.

Nacho_Vidal | 20-02-17 | 11:24

herman4298 11:18
Herman. Klik op de roze dingen. Denk er nog even over na. Bekijk de video. Denk daar ook even over na. Vergeet de titel vervolgens. Die was cynisch bedoeld, maar dat is een moeilijk woord, dus laat maar.

tipo | 20-02-17 | 11:24

Er is helemaal niets aan de hand daar, nee hoor. Ik dacht er ooit aan daarheen te emigreren, heerlijk tussen mijn eigen volk, mooi niet dus. Overal zit dat gore gajes. Zelfs in het uiterste noorden van Noorwegen, plaatsje Alta, zwaaide een deur open en daar kwam een zootje triefel uit rollen. Wijven helemaal van top tot teen in de lorren en capuchontuig, Wat een ellende. Heb liever een sprinkhanenplaag.

metalrabbit | 20-02-17 | 11:23

@Nacho_Vidal | 20-02-17 | 11:13 - och, mijn moeder vond hem op Hitler lijken, dat had ze gehoord op het nieuws. Toen ik vroeg waarom dan? Boos op mij omdat ze zich niet hoefde te verantwoorden. Ik denk dat ik, inmiddels, het 'nest' ontgroeid ben.

MarcS | 20-02-17 | 11:22

Oja en daar had ik laatst ook nog een discussie over. De vrouwen die verkracht werden in Zweden.

De vriendin van mijn vader zei: 'Worden álle vrouwen in Zweden verkracht?'.

Ik was met stomheid geslagen. Nee natuurlijk niet. Maar het is al erg genoeg dat (door het beleid) er de mogelijkheid wordt gegeven dat er tientallen vrouwen worden verkracht.

Ik snap het niet. Het is dus geoorloofd omdat er van een rechtse kant kritiek wordt geuit op dit soort zaken?

'Weet je, laten we gewoon toestaan dat vrouwen eventueel kunnen worden verkracht, aangezien het beleid links is waardoor dit kan, vind je namelijk dat het de schuld is van vluchtelingen, dan ben je racistisch'.

Want zo is het!

Nacho_Vidal | 20-02-17 | 11:20

De ondergang van Europa de tolerantie voor intolerantie.

Hettiet | 20-02-17 | 11:19

Zweden heeft binnenkort een unicum. Een ontwikkeld land dat vrijwillig een derde wereldland wordt. Een voorheen veilig land dat inmiddels 55 no-go areas kent. Een land dat vroeger steevast top 3 was gemeten naar schoolresultaten en nu in een vrije val is geraakt. Enig echt exportproduct bestaat nog uit vrouwen in de leeftijdscategorie tussen de 20 en de 35, een groep die weigert om zich jog langer te laten verkrachten door middeleeuwers. Een land dat wordt geregeerd door een regering die zo hypocriet is dat ze het zelf niet vreemd vinden om een stoere anti-trumpfoto met alleen maar vrouwelijke ministers af te wisselen met een reportage van dezelfde ministers aan Iran - allemaal een hoofddoek op.
Een post-democratische regering die bewust en luidruchtig een democratische partij achter een cordon sanitaire heeft geplaatst, niet alleen voor de huidige regeringsperiode maar okk voor de volgende.
Zweden is bezig met een doelbewuste genosuicide, de eerste in de geschiedenis.

Glasgow Argus | 20-02-17 | 11:19

Tump is niet perfect, maar neemt wel de juiste maatregelen. Obama was goed in praten maar daar heb je niet zoveel aan, tenzij je keukenverkoper bij Mandemakers bent. ( en we weten allemaal wat voor gladjakkers dat zijn)

Dutch_Holland | 20-02-17 | 11:19

Trump had de avond voor zijn uitspraak over Zweden een FOX-reportage gezien over de multiculti-ramp in dat welhaast communistische land.
Als ik Trump was geweest had ik eens een maandje Zweedse producten geboycot en Zweden een maandje de toegang tot de VS ontzegt om de Zweedse overheid eens te dwingen het voor hun vrouwen en andere slachtoffers op te nemen!!!
More Trump!

Aristotalloss | 20-02-17 | 11:19

Ongelooflijk, hoe goed die truukjes van Trump werken! Één zogenaamd versprekingkje en meteen is Zweden inderdaad al jááááren een hellhole.
Je moet natuurlijk niet wegkijken voor Islam-extremisme, maar dat gaat in elk geval een stuk trager de verkeerde kant op dan waar Trump allemaal mee bezig is. Maar niks aan de hand, hoor. Gewoon doorlopen.

Nightmarokaan | 20-02-17 | 11:19

-weggejorist-

herman4298 | 20-02-17 | 11:18

Knap om op die video met het Zweedse probleem zo om de brei heen te draaien/praten en vooral de oorzaak niet te benoemen.

Wekkertje | 20-02-17 | 11:17

Trump mag dan een narcistische joker zijn, hij zegt rake dingen in zijn speech. Luister z'n volledige speech in Florida, zo gek klinkt hij namelijk niet. Als je ziet wat er in Zweden qua gangster islam allemaal aan de hand is, snap je wel waarom veel mensen in andere de opkomst van de islam vrezen. Dat staat namelijk gelijk aan meer geweld, minder vrouwenrechten, meer jodenhaat, meer homohaat en een erosie van de rechtstaat. Uit politieke correctheid berichten de mainstream media er nauwelijks over en 'dus gebeurt het niet'.

martymcfly | 20-02-17 | 11:17

Maar wat is er dan eerdergisteren gebeurd in Zweden?

Panos88 | 20-02-17 | 11:16

Mooi, dan kunnen we dus allemaal gerust gewoon doorlopen, uiteraard met de duimen in de oren gepropt en de vingers voor de ogen..

Boris die Sauertopf | 20-02-17 | 11:13

Ik snap de haat en hoon richting Trump ook niet.

Normaal appten mijn vader en ik (in de loop naar de verkiezingen vooral) veel met elkaar.

Gister vroeg ik hem of hij de persconferentie had gezien. Gelijk een relaas van woede en aanval richting mij.

Hij was een debiel, kinderachtig en een olifant in porceleinkast, gestoord.

Ik heb het niet gezien. Ik zag een man die gewoon ander reageerde dan de 'normale' presidenten.

Tevens is er veel steun vanuit de bevolking in Amerika. Zijn al die miljoenen mensen dan ook fout?

En nog terugkomend op mijn vader. Ook hij wordt verkeerd ingelicht door de kranten. Zijn approval rate wordt zeer laag gesteld door de linkse kranten. 38% was het. Maar dit is niet waar, hij staat wel eens waar niet hoger dan 45%. Het is gewoon een leugen.

Ik mag zelfs niet meer van mijn vriendin (advies) uiten op FB dat ik voor Trump ben, beter van niet zegt ze.

Dat is toch raar?

Nacho_Vidal | 20-02-17 | 11:13

Gek genoeg geloof ik Trump eerder dan al die roeptoeterende mensen die schreeuwen dat hij niets weet van wat er in Zweden aan de hand is. Het is intussen bekend dat autoriteiten in extreem linkse landen als NL, Frankrijk, Duitsland en zeker Zweden waarheden mbt problemen met allochtonen verdraaien of geheel proberen te verzwijgen. Voorbeelden te over. Dus als Trump met zijn CIA en NSA informatiesysteem zegt dat er iets was in Zweden dan ben ik sterk geneigd dat te geloven ipv de ontkenners. Aangezien die sowieso álles ontkennen wat niet in hun wereldbeeld past of het nu feitelijk is of niet. Daarbij nemen zij Trump niet serieus en dat is de facto een grote denkfout.

Dutchbeaurouge | 20-02-17 | 11:12

Tot de laatste blonde haar is wegverkracht zal Zweden blijven deugen. De nieuwe vikingen eten haram en sissen heel Europa straks de moeder. Maar oh wat moeten we om die malle Trump lachen.

de Voorzittert | 20-02-17 | 11:11

Policor is toch een nek gerelateerde ziekte? Of valt het onder geestesziekte?

Rest In Privacy | 20-02-17 | 11:10

En zo wordt er ook op elke slak van Trump zout gelegd, en wordt elke uitspraak in de meest letterlijke zin van het woord uitgemolken zoals linksgekkies dat graag doen. Vermoeiend. Er was weliswaar die betreffende avond niets gebeurt, maar het geweld, de overlast, de criminaliteit en vooral het aantal verkrachtingen door 'immigranten' in Zweden liegen er niet om. Wat is dat ooit zo mooie land afgegleden de afgelopen jaren zeg.

Le Roi | 20-02-17 | 11:10

Down is Dow.

Dutch_Holland | 20-02-17 | 11:08

Natuurlijk is het foute boel in Zweden. Ik heb het hier niet voor niks vakk de politiek-korrekte hel op aarde genoemd. Met stip op één zelfs. Blijft staan dat Trump een impulsieve malloot "that shoots from the hip" is. En macht moet je altijd bashen. Zelfs als het jullie favoriete fuckboy betreft.

Bigi Bana Boy | 20-02-17 | 11:08

Trump heeft gewoon een punt, alleen moet hij nog werken aan de boodschap. Veel Zweden zijn de vele gelukzoekers meer dan zat en volgens mij zijn de verkrachtingsstatistieken (met in de hoofdrol deze gelukszoekers) harder gestegen dan de down Jones sinds Trump aan de macht is.

Dutch_Holland | 20-02-17 | 11:08

Zweden wil graag aan Trump komen uitleggen hoe goed hun asiel en integratie beleid werkt . Ja hoor ...... doe maar .

Harry_DH | 20-02-17 | 11:08

Ach het was vooral humor om te lachen, die domme uitspraak maar het is inmiddels wel uitgemolken.
Stukkie nuance van die Zweedse bromsnor is dan ook prima.

Berbaar | 20-02-17 | 11:07

De verkrachters zijn compleet nuchter bij de verkrachtingen, aldus agent. Goh...

tipo | 20-02-17 | 11:07

Zweden gaat als eerste vallen, of toch Frankrijk?

Eduardo- | 20-02-17 | 11:06

https://m.youtube.com/watch?v=uws9BlnJmjI

Er is niets aan de hand.

Nacho_Vidal | 20-02-17 | 11:05

En als de goede man even afkomst van daders er bij vertelt staat ie vanmiddag nog op non-actief.
Want de politiek correcte elite hier in Nederland heeft te veel macht, in Zweden hebben ze een dictatuur wat dat aan gaat.

Ikdus | 20-02-17 | 11:04

Trump maakte een verspreking. Dat 'last night' moest waarschijnlijk 'last year' zijn.
Misschien moet Trump zijn speeches wat beter voorbereiden.
Maar ik begrijp wat hij wil zeggen.
Amerika mag nooit dezelfde kant op gaan als Zweden.
Zweden is een ramp.

keestelpro | 20-02-17 | 11:02

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken