Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

En roept u maarrr

Er kan weer worden gestemd op de FeateauF*ck inzendingen. Een zoals verwacht hebben we de journalisten van onder meer de staatsomroep alweer aan de telefoon gehad. Hun afkeer over de inzendingen werd niet onder stoelen of banken gestoken. Jullie zijn heel fout bezig! Dus mocht u vanavond Piet Hein, Jan Peter of pappa paard schuimbekkend op het scherm zien verschijnen, weet dan dat dit is ingestoken door de dames en heren van de pers. Voor het gemak wordt alleen even vergeten wie er begonnen is met het zaaien van angst. Enfin, aan u nu het woord wat betreft de vijf beste exemplaren.

Reaguursels

Inloggen

Wanneer komt de uitslag nou?

Bismarck | 28-05-05 | 00:19

Kijk gewoon even in de cache voor de verwijderde plaatjes.

Het zijn 2 plaatjes die weggehaald zijn waarin een vergelijking wordt gemaakt met Bakellende en Hitler.

Bij het eerste plaatje staat Hitler naast Bakellende met de opdruk: 'Stimmt "ja" denn... Nach ein Volch, Ein Reich Ein Fuhrer... Jetz auch.. Ein Europa und Ein CONSTITUTION!
Een voetnoot hierbij luidt 'Alle goede beslissingen hebben 1 ding gemeen'...

Het tweede plaatje Geeft Bakellende weer in het uniform van Hitler, met rechtsboven "JA" en onderaan "Fuhrer wir folgen dir".

oh, wil je de Cache-URL vinden? Google dan even op de keywords:

Cesarino door Pritt Stift Anonieme inzender geenstijl

Kies dan bij het zoekresultaat voor 'in-cache'. De plaatjes staan bijna helemaal onderaan.

cachehunter | 26-05-05 | 21:43

@huh
Hij is heel goed, maar zou helaas uitgelegd kunnen worden, door een of andere mierenneuker als anti-semitisch." Der ewighe Jude " van Gertje Mak.
Het krioelt waarschijnlijk van de mierenneukers die GS te grazen willen nemen, nou ze in de ' picture ' staan.
Jammer !

preacher | 26-05-05 | 15:53

Ik heb de mijne vanochtend nog gesubmit. Wat laat, maar komt die er nog door?

Seth | 26-05-05 | 14:11

@Huh: niks mis mee toch?

Snijbonenmolen | 26-05-05 | 10:33

@. preacher & Mexicano

Hier is het gedrocht dat kennelijk niet door de ballotage kwam. Roept u maar, wat kan er niet door de beugel?...

img264.echo.cx/my.php?image=propaganda...

Huh..? | 26-05-05 | 10:20

ach mensen weet je er zijn er genoeg die gewoon cool zijn en idd de swastika's schoten de pan uit maar het is en blijft een vrij symbool die niet perse geassocieerd hoeft te worden met Nazi's al moet je ze natuurlijk nie op een ss uniform rammen
.
tog blijf ik erbij dat we wel een snaar hebben geraakt bij de 2nd room en dat ze not amused waren
.
op naar de volgende FF _0_ GS jullie blijven de beste

Kloes | 26-05-05 | 09:48

@Adonai: hij zou 'm gisteren rond 12.00 's middags al gepost hebben. Misschien heeft Donnert van tevoren al aan de GS-redactie gemeld niet in een feauteauxf*ck voor te willen komen.

Snijbonenmolen | 26-05-05 | 09:24

@Snijbonenmolen, nix mis mee toch, maybe te laat ingeleverd?

@Ewld, er is wel een vreemde selectie geweest.

Adonai | 26-05-05 | 09:15

ik vind dat het wel mag, tis kunst (A)

en preacher, slaap jij wel?

Ewld | 26-05-05 | 06:48

Vanavond bedacht ik mij ineens dat vrijheid van meningsuiting eigenlijk nooit bestaan heeft, zelfs in de oertijd werd je nog met een knuppel op je kop geslagen als je een verkeerde kreet uitbrulde. Ik kan mij voorstellen dat 'de zwarte kip ' een hoop werk heeft gehad vandaag om netjes binnen de juridische lijntjes te blijven met al die feauteauf*ck's . Ik liep vandaag de hele tijd te zeiken over censuur enzo, maar misschien moet je vrijheid zien als zover mogelijk de grenzen ' oprekken ', zover gaan als juridisch mogelijk is.
Tja, en op een gegeven moment de grenzen verleggen, wetten veranderen, maarja dat is toekomstmuziek.
Ik ben in ieder geval toch wel blij dat hier nog zoveel kan en besefte me vanavond eigenlijk pas , wat er allemaal nodig is om het zo te houden !

preacher | 26-05-05 | 04:49

Het braafste jongetje van de klas. Heb ik weer. Dan maar Balkenende met een kek snorretje shoppen. Verfrissend lijkt me dat. Kan ik nog inzenden?

natte cake | 26-05-05 | 02:55

@shareholder: om die van zalm in dat deutsche pakkie heb ik erg moeten lachen, geef ik grif toe. Maar om nou overal swastikas op te knip ende plakken gaat mij ook een brug te ver, laat staan holocaust foto's met een tekstballontje. De VDD doet iets heel doms met dat reclamefilmpje, maar dat is juist reden te meer om je niet te verlagen tot hetzelfde niveau.Een goeie FF hoeft niet grof of shockerend te wezen om een goeie FF te zijn. het gaat om de boodschap of anders om de lol, voor mij geldt het laatste.

Hop-SaSa | 26-05-05 | 02:03

Vreemd trouwens,dat alle afbeeldingen van Bakellende als Adolfje verdwenen zijn.
Ik heb al die feauteauf*ck's nog eens bekeken en vind toch wel dat er vreemd gescreened is. Het zal allemaal wel iets met juridische mumbo-jumbo te maken hebben.

preacher | 26-05-05 | 01:44

Sja ik vind het wel bon ton van GS dat er fucks zijn verwijderd. Hoxha verwoordt dat hier goed, denk ik. Voor de rest denk ik dat de boodschap goed is overdreven en daarmee prima is overgekomen.
Sja, normaal gespreauken ga ik geen politici in apepakkies (nazi kostuum) afbeelden. Soit. Normaal gespreauken zou een politieke partij ons ook geen Jodenvervolging, oorlog of terreur voorhouden als argument aka alternatief. Fight fire with fire. Stemt Neen.

Shareholder | 26-05-05 | 01:10

@Hop-sasa
Jezus, dan wordt het bij mij al snel een hele saaie ' fotoverandering ' .

preacher | 26-05-05 | 00:48

hanteer gewoon de fatsoensnormen die je moeder je heeft bijgebracht bij het maken van een fotofuck, dan is dr niks aan de hand. (tenzij je moeder ma tokkie is uiteraard, dan ligt het ff anders)

Hop-SaSa | 26-05-05 | 00:43

Te ver ? Hij is ZIEK dat wel, maar is die angstpropaganda ook niet ziek, dat gedreig over oorlog en dat misselijke filmpje van de VVD ? Die misselijke poging om weer meer van onze vrijheid en welvaart af te pakken met die zg. grondwet ?
Juist omdat ie zo ziek was, vond ik het, satirisch gezien, wel een sterke boodscap of lading hebben.Shock-effect ! En daar houden ze juist zo van hier bij GS.
Het was ook niet mijn favoriet, o.k.

preacher | 26-05-05 | 00:34

@preacher
Nou moet ik wel zeggen dat die foto van Kloes mij wel veel te ver ging. Ik ben vrij ruimdenkend, maar een foto met lachende premier met als achtergrond een groot massagraf met daarin vergaste naakte lijken gaat de fatsoensnormen toch ver te boven.

Mexicano | 26-05-05 | 00:25

Ja, die van @kloes stond er gisteren ook op.Toen ik vanmiddag keek, was ie ineens verdwenen en daarna volgden er ineens nog een heel stel.

preacher | 26-05-05 | 00:20

Ik heb alle 209 foto's even gecheckt op de naam "Huh", maar inderdaad, geen inzender van die naam, terwijl ik zeker weet dat ik die naam gisternacht nog heb gezien.

Mexicano | 26-05-05 | 00:16

@. preacher & Mexicano
Staat op de zaak, zal hem morgen wel ff uppen.

Huh..? | 26-05-05 | 00:10

@Huh..?
Laat eens zien!

Mexicano | 26-05-05 | 00:08

@huh....?
Heb je um op het net staan ?

preacher | 26-05-05 | 00:07

@. Prof. Hoxha 25-05-05 @ 23:03
Dan zou ik toch serieus heel graag willen weten wat er aan mijn fuck mankeerde. Geen Hitler, geen kamp, geen swastika, geen lijk, zelfs geen snorretje voor Balkenende, niks nakko noppes, gewoon een aardige f*ck.
Zal m'n baas leuk vinden>:| Eerst uren in zijn tijd lopen f*cken, wordt je nog gediskwalificeerd ook :S

Huh..? | 26-05-05 | 00:03

@Behe
Ja, hij is heel mooi , maar stikt ook van de nazi-symbolen, ik snap um ff niet meer !
Ik vind zowiezo dat in politieke satire alles moet kunnen, het is niet zo dat je serieus met die dingen aan het zwaaien bent.
De jodenster is er trouwens ook uit gegooit.

preacher | 25-05-05 | 23:46

idd ik heb hem nu op B&W staan dus wie weet zou wel vet zijn.
.
weet je wat ik mail hun ff

Kloes | 25-05-05 | 23:41

Hmmm, die van mij was oorspronkelijk ook een nazi propagandaposter, maar staat er nog steeds (de 4e van het begin)??

béhé | 25-05-05 | 23:39

@prof.Hoxha
Jammer dat je hier niet wat eerder mee gekomen bent.
Maar eh is Adolf ook een Nazi-symbool dan ?

(b.v. die van @adonai en @Ewld )

preacher | 25-05-05 | 23:19

@Kloes, Ik weet hoe je je voelt, Zo'n feateau fuck is je kindje, en als hij dan op de nationale tv verschijnt, dan krijg je toch even een brok in je keel

PS, Ze praten over de EU grondwet in Barend & van Dorp, dus wie weet nog meer bekendheid!

K. Leajeau | 25-05-05 | 23:17

jezus, weer niet toegevoegd, ze mogen mij echt niet :'(
ik heb 1. geen vernietigingskampen oid verwerkt, 2. ook geen hakenkruizen oid, alleen een JP die op Adolf lijk... sorry hoor

Ewld | 25-05-05 | 23:06

@K. Leajeau
whahahaah te mooi weet je wat me ma zei "nou ik vind die met dat massagraf necht nie zo schokkend" ik lacen en toen hoorde ik van shownieuws dus ik dacht heyyyy editienl is ook crap dus zullen het ook uitzenden
.
ik voor de tv me ouders per se laten kijken eerst gezeik over pratende auto ofzo en toen ineens BAMMM GS gaf opdracht om poster voor referendum te make en toen zag ik hem mijn picje ik pikte ff traantje weg

Kloes | 25-05-05 | 23:04

Wat betreft verwijdering: Heel simpel, nazi-symbolen motten we hier nooit niet. Elke fatsoensrakkert is momenteel op zoek naar een aanleiding om GS weer even te gebruiken voor eigen (politieke) doeleinden, dus die zijn we maar liever even voor. Verwijzingen naar WOII, is niets mis mee. Kabinet begon met dreigen, u niet. Maar wat betreft fotoshoppen van vernietigingskampen, dat is even een afweging.

Prof. Hoxha | 25-05-05 | 23:03

@Kloes, Ik wou dat mijn ouders er ook zo over dachten, sterker nog, ik krijg de wind van voren om mijn foto. :D

K. Leajeau | 25-05-05 | 22:57

waarom mis ik altijd die slechte klote programma's ? :)

Ewld | 25-05-05 | 22:50

die van marijnissen jammer dat mijn 1e met massagraf al eraf was anders had ie er zeker bij gestaan maja.
.
me moeder en vader zijn trot op me xD landelijke televisie en iedereen me maar uitlachen toen ik zij dat ik later beroemd zou worden
.
vandaag editieNL & Shownieuws morgen CNN en overmorgen de wereld muahahaaha

Kloes | 25-05-05 | 22:49

streams, anyone?

Arrnie | 25-05-05 | 22:48

hulde aan GS! wereldheerschappij is nabij

yumpie | 25-05-05 | 22:45

@Kloes
Welke?

preacher | 25-05-05 | 22:42

zonet op RTL4 EditieNL, item over GS feautauxfuck. Zapte er bijna voorbij, zag alleen die mediageile kop van Dittrich. Stelletje lutsers!

yumpie | 25-05-05 | 22:41

MIJNE OOK!! DE EERSTE NOG WEL :D

K. Leajeau | 25-05-05 | 22:41

GEWELDIG!!!

ik zag er net 1 van me op tv xD bij EditieNL

Kloes | 25-05-05 | 22:40

fuuuck, voetbal vergeten

Ewld | 25-05-05 | 22:33

@ratz.....
Dat vierkante ding in de kamer, waar je vroeger naar sesamstraat op keek !

preacher | 25-05-05 | 22:31

/offtopic
Liverpool buigt in 6 minuten de achterstand van 3-0 om in 3-3.
/ontopic

Mexicano | 25-05-05 | 22:07

@preacher de ouderwetse wat?

r_atzavlatz | 25-05-05 | 22:03

@rise
ik denk ook dat ze dan gillend de benen zouden nemen ! Sugar lee hooper zetten we vooraan.

preacher | 25-05-05 | 21:55

@Ewld:
niet dat er 1 specifiek zuigt hoor,
het zijn er gewoon wat veel geworden nu.
@Mexicano: welnee joh, Donner is niet bout it, bout it en Froger, Joling en Gordon zouden dan naar de grens gestuurd worden om ze zingend op te wachten.

Rise | 25-05-05 | 21:51

waar blijft die S(B)S stream?

Rest In Privacy | 25-05-05 | 21:49

Biertjuh....

Rest In Privacy | 25-05-05 | 21:48

5 uur terug poste ik mijn image :s

Ewld | 25-05-05 | 21:46

Ja, of thee met een biskwietje erbij....

preacher | 25-05-05 | 21:46

@Rise
Dat kun je nou wel zeggen, maar nu is het nog een feauteaufuck. Maar straks, als het NEE wordt en Donner gelijk krijgt, dan verandert fuck in real.

Mexicano | 25-05-05 | 21:45

4 uur cup a soup, zouden meer mensen moeten doen.

Rest In Privacy | 25-05-05 | 21:44

hmmz aantal oorlog fucks begint ook wel een beetje te vervelen nu..

Rise | 25-05-05 | 21:42

@kloes
Zou het zeker nog een keer proberen. Misschien overtreft het aantal lijken de "geenstijl-limiet". Haal om te beginnen de helft weg.

Mexicano | 25-05-05 | 21:39

volgens mij zijn ze in slaap gevallen hoor :p

Ewld | 25-05-05 | 21:37

@kloes, hahahahahahahaha, deze feauteau moet erin zeker nu hij helemaal is aangepa(e)st.

Rest In Privacy | 25-05-05 | 21:36

@kloes
als ik jou was, dan zou ik het nou nog een keer proberen !

preacher | 25-05-05 | 21:34

@ratz...
Er komt toch ook een herhaling op die ouderwetsche beeldbuis ?

preacher | 25-05-05 | 21:30

@kloes
Hij komt er misschien niet door omdat je "gestemt" met een t schrijft.

Mexicano | 25-05-05 | 21:23

@kloes
Der kijkt nog een lijk recht in de camera !

preacher | 25-05-05 | 21:18

@ewld
Try again earthling !

preacher | 25-05-05 | 21:15

ik zal niets vertellen :P
zou ik misschien opnieuw posten, of zal dat als opdringerig opgevat worden :(

Ewld | 25-05-05 | 21:14

@Ewld
Ik weet ook niet, waarom sommige wel en sommige niet....

preacher | 25-05-05 | 21:14

gvd, nieuwen.. maar mijne niet :(

btw: genoeg nazi-duitsland verwijzingen, dus het mag nog wel?

Ewld | 25-05-05 | 21:11

lol die van mij is er door gekomen, ik heb het hoofd van Balkende op het lichaam van hitler geplakt en er staat JA! onder. Het orgineel was een schilderij van Hitler.

Of moet ik nu mijn mond houden ander is ie hier ook weg.....

Bismarck | 25-05-05 | 21:10

@ewld
Er zal wel druk van 'bovenaf ' zijn uitgeoefend!

preacher | 25-05-05 | 21:08

@ewld
Erg mooi gedaan, dat kapsel doet 't um helemaal !

preacher | 25-05-05 | 21:07

dat valt niet te zien, en jammer dat er censuur is... gs stelt mij teleur..
[/slowchat]

Ewld | 25-05-05 | 21:06

@Ewld
Nee, schijnbaar worden alle feauteaufuck's verwijderd, die de vergelijking maken met Nazi-Duitsland !

preacher | 25-05-05 | 21:04

mag ik vragen waarom ze niet meer op de site worden gezet? ik was iets voor 17.00 :(

Ewld | 25-05-05 | 21:03

Als iedereen van wie z'n feauteaufuck verwijderd is, die nou eens op zijn eigen site plempt en de link hiereven neerzet, dan kunnen we er nog even van genieten !

preacher | 25-05-05 | 21:03

hoezo :P omdat die al 1000x voorkomt?
het was btw Jan Peter Hitler, ahumm

Ewld | 25-05-05 | 21:01

linksonder :P

Ewld | 25-05-05 | 21:00

@Ewld
Nou, dan kan je het wel vergeten, denk ik.

preacher | 25-05-05 | 20:59

met hitler rechtsonder,

Ewld | 25-05-05 | 20:58

@Ewld
En hoe zag die eruit ?

preacher | 25-05-05 | 20:58

godveromme wanneer wordt mijne toegevoegd

Ewld | 25-05-05 | 20:55

"Volgens Boris Dittrich getuigde de foto's van zeer slechte smaak en kwaliteit"

Slechte kwaliteit?! Als hij het zo goed weet, waarom komt hij dan niet gezellig mee feateaufucken?

K. Leajeau | 25-05-05 | 20:49

Heeft het nog zin om er een op te sturen?

Elvis_Presley | 25-05-05 | 20:36

Volgens mij heeft die Geert Mak ook zitten foto fukken. Er gaan er zoveel over de oorlog!

knuffelpoes | 25-05-05 | 20:20

was dat die van D36 ? Die was geweldig!

zeiksmurf | 25-05-05 | 20:17

Die van mij is intussen ook verwijderd. Beetje matig, eerst zeggen dat alles mag, en dan dingen weghalen die "te ver" gaan.

Framoes | 25-05-05 | 20:12

SBS Sex inderdaad. Zowel Boris D66 als Glennis Grace zijn boos. Goed werk dus.

Jedebielebroertje | 25-05-05 | 20:01

damn werd er nog een plaatje geshowed ?

Kloes | 25-05-05 | 19:53

ja ik ook, stream please

r_atzavlatz | 25-05-05 | 19:51

Yes, hoor het net, Shownieuws!

Iemand een streampje ergens want ik heb hem gemist.....

Cesarino | 25-05-05 | 19:48

Hum weer eens de tv gehaald!!!!

Gangster of love | 25-05-05 | 19:34

@adonai
Ja, er zijn weer wat nieuwe bijgekomen.

preacher | 25-05-05 | 18:58

@cesarino, jammer dat die van jou weg is. Ik vond het niet aanstootgevend (maar heb gelukkig de oorlog ook niet meegemaakt). Ik vond de boodschap duidelijk.

Rest In Privacy | 25-05-05 | 18:56

@Mercy, helemaal mee eens. Het zijn er nu ineens weer meer geworden trouwens.

Adonai | 25-05-05 | 18:51

Het zoekt de grens van toelaatbare censuur niet op, maar gaat er overheen !

preacher | 25-05-05 | 18:51

@Adonai, ik geloof dat bijna alle foto's iets met (een) oorlog te maken hebben.
Alleen denk ik dat sommige misschien voor bepaalde mensen tever gingen, maar ook dat snap ik niet want er staan nog genoeg op waar iemand zich eventueel aan zou kunnen storen, ja toch?

Rest In Privacy | 25-05-05 | 18:49

@preacher, inderdaad, leve de aanstaande Europese Grondwet.

Rest In Privacy | 25-05-05 | 18:47

@Mercy
Als alles wat met oorlog te maken heeft gehad, gelijk verbannen zou moeten worden, waarom is de Uncle Sam 'I want You' poster dan wel geaccepteerd?

Adonai | 25-05-05 | 18:46

Dit was toch allemaal satirisch bedoeld ? Ik weet niet onder welke dwang deze creatieve uitingen worden verwijderd, maar ik vind dit toch echt wel de grens opzoeken van toelaatbare censuur! Voordat je het weet mag je niets meer in dit verscheurde landje. De VVD-reclame was bedoeld als propaganda en bangmakerij, dit was gewoon humor, teminste voor degene die het kan begrijpen.

preacher | 25-05-05 | 18:45

@mercy

die davidster was van mij, en inderdaad is die verwijderd. Ik maak me er verders niet druk om, wat mij wel stoort is dat er nog een fuck op staat die diezelfde ster gebruikt, met dezelfde tekst erin als mij en die staat er nog wel op.
Ik ga er vanuit dat die ook wordt verwijderd, anders zou het wel heel krom zijn.

Cesarino | 25-05-05 | 18:44

@Adonai, dat was ook aan de vooravond van die grote Krieg toch?

Rest In Privacy | 25-05-05 | 18:43

@Huh
Ben zelf ook slachtoffer van de censuur hoor, had www.calvin.edu/academic/cas/gpa/poster... verbouwd naar JP, blijkbaar toch te schokkend. Dit is een propaganda-poster gebruikt tijdens een referendum in DLD in 1938, dus eigenlijk wel erg passend. En bovendien nog zonder enige nazi-symbolen.

Adonai | 25-05-05 | 18:40

Ik had gestemd op de Davidsster waar nee-stemmers op stond. Ik kan me wel voorstellen dat iemand die de oorlog meegemaakt heeft zich daar (misschien) aan stoort, maar het is een kwestie van smaak denk ik. De boodschap was voor mij duidelijk.

Rest In Privacy | 25-05-05 | 18:37

@. Adonai
Ik kan over de andere plotseling verdwenen f*cks niet oordelen, weet niet welke er niet door de ballotage-commissie zijn gekomen, maar de mijne was zeker niet schokkend, geen lijken, geen swastika's, geen Adolfjes, niets.
Bovendien kan ik me niet voorstellen dat GS zich laat sturen door adverteerders, zo bont zal het ook wel weer niet wezen.
Tog..?

Huh..? | 25-05-05 | 18:33

Vreemd dat zelfs Geenstijl daaraan meewerkt. Waarschijnlijk wil één van de adverteerders of misschien we de hoster niet geassocieerd worden met verbouwde nazi-propaganda.

Adonai | 25-05-05 | 18:29

Nog maar 189 inzendingen. Gaat lekker zo :/

Huh..? | 25-05-05 | 18:28

Heeyyyyy, één die ik goed vond is weggehaald, weet iemand waarom?

Rest In Privacy | 25-05-05 | 18:25

@preacher
Een duitse zwart-poster uit WOII verbouwd
tot verkiezingsposter voor het CDA.
Niets schokkends, maar toch wel leuk als hij er tussen had gestaan.

Huh..? | 25-05-05 | 18:24

@preacher, idd het is mevrouw mercy ;-)

Rest In Privacy | 25-05-05 | 18:21

Ik heb opzettelijk een milde gemaakt, had dit al voorzien. Die van de NSB vond ik best ok eigenlijk.

r_atzavlatz | 25-05-05 | 18:17

@cesarino
Dat zeg je nou wel, maar waar houdt de censuur dan op ? Het lijkt mij ook trouwens, dat iedereen persoonlijk verantwoordelijk blijft voor zijn/haar uitingen hier

preacher | 25-05-05 | 18:17

@Ganglion
Ik ben ook wel benieuwd wat er aan de hand is!
Dat moet toch wel 'major force ' zijn, om GS
dingen weg te laten halen.

preacher | 25-05-05 | 18:13

Met alle respect voor de GS crew.
Geen problemen opzoeken als die vermeden kunnen worden door wat fucks te verwijderen.

Cesarino | 25-05-05 | 18:12

Thx Mercy!

Framoes | 25-05-05 | 18:11

De teller stond even op 197, maar inmiddels zijn er maar liefst 8 stuks weer verwijderd? Komt er zoveel dreigend commentaar binnen en gaat GeenStijl daarvoor door de knieen? In ieder geval zijn de twee NSB-posters verdwenen. Vreemd, want er staan wel kwetsender feauteaufu*ks dacht ik zo.

Een record van 200 inzendingen zit er zo niet meer in jammer genoeg.

Ganglion | 25-05-05 | 18:06

euh preacher, was eigenlijk een steekje naar "De Provinciaal 25-05-05 @ 15:54"
maar toe maar, ga je gang, ik heb er al twee ingezonden ;-)

Conan de Rabarber | 25-05-05 | 17:51

@huh...?
Wat had jij dan gemaakt ?

preacher | 25-05-05 | 17:46

Morgen een spoeddebat in de kamer?

incapable | 25-05-05 | 17:44

Ik snap er geen f*ck van. Net stonden er
195 inzendingen, daarna 197, nu weer 192,
en de mijne zit er nog steeds niet bij :S

Huh..? | 25-05-05 | 17:43

@kloes
Het is mevrouw mercy volgens mij

preacher | 25-05-05 | 17:43

@conan....
Maar als ik hem zo voor me zie dan lijkt het me toch wel een mooie fuck !

preacher | 25-05-05 | 17:42

@ewld
duhhh psp is voor n00bs maar mr. mercy ken geen Photoshop dus bood ik hem een makkelijker alternatief

@Huh..?
1 van mij is ook weg ik denk dat ze later met een soort verklaring komen

Kloes | 25-05-05 | 17:42

@conan de rabarber
Zou die door de censuur heenkomen ?
Misschien toch wat te schokkend voor onze lieve kijkbuiskindertjes !

preacher | 25-05-05 | 17:38

Ja ik snap ook geen reet van feauteausjop, maar ik heb wel een goed idee, als iemand 'm ff wil maken: Balkie gebogen over de kaart van de EU met z'n plooibroek op de knieen en zijn gele ster wagenwijd opengetrokken en Schröder die'm er van achteren inloopt met zijn harde duitse paal. Oja, EU logo niet vergeten, blauw met gele sterfuckertjes.

Conan de Rabarber | 25-05-05 | 17:32

@fleischbaum

Waar is mijn inzending gebleven..???

Huh..? | 25-05-05 | 17:20

@kloes, PSP, dat is pas 'n00b'

ik baal van mijn inzending, ik zie nu pas dat mijn hitler niet lijkt, veel te veel gesmudged... verder ben ik niet het enige met dat idee, jammer want ik had het 2 dagen geleden als gemaakt :P

Ewld | 25-05-05 | 17:18

HA! eindelijk weer es wat goeie humor op GS... Ik lach me kotsmisselijk met al die geniale fotofoks! Einstein; "Nee = Ja2" -hoe kom je erop!?! Top

Ultraextremist! | 25-05-05 | 17:14

@mercy
.
was een joke aapie paint is voor n00berts gebruik dan een ander programma voor leken zoals paintshop pro ofzo

Kloes | 25-05-05 | 17:14

@the saint of hippo 14.10: " Ik heb destijds op die mensen gestemd, dus waarom zou ik ze wantrouwen?" mmhh gefraudeerd? Ik mocht G*dverd*mme maar 1 stem uitbrengen en jij hebt op die mensEN gestemd, nou snap ik hoe Balk II er is gekomen

Thygros | 25-05-05 | 17:08

R_atz.....
What the fuck, ze snapten geen fuck van je fuck ?

preacher | 25-05-05 | 17:04

hij gaat over mijn feauteaufuck, jeroen pauw belde net omdat de nova redactie de fuck niet snapte..

r_atzavlatz | 25-05-05 | 17:01

@kloes, ik heb ook paint maar waarschijnlijk weet ik gewoon niet goed genoeg hoe het werkt. Ik ben eer wel al even mee bezig geweest maar dat is zo lelijk dat durf ik Geenstijl niet aan te doen ;-)

Rest In Privacy | 25-05-05 | 17:00

@mercy
.
tip : gebruik Paint ken je ook hele leuke dingen mee doen

Kloes | 25-05-05 | 16:57

Ik snap niks van dat hele photosjop :(, misschien kan iemand iets van mijn idee maken. Een foto van een giraffe in Artis (want die willen ze geen subsidie meer geven en we moeten dus maar naar de Zoo in London) en dan de giraffe met een kopje van JP ofzo. En dan iets in een titel met : de nek uitsteken.

Rest In Privacy | 25-05-05 | 16:54

Vreemd eigenlijk, de man van de Tuftuf club die ooit Koos Spee als Hitler op zijn site had staan, terwijl hij hem zelf niet gemaakt of geplaatst had, wordt nu nog steeds aangeklaagd door justitie, terwijl dit allemaal wel kan. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het allemaal geweldig hoor, die plaatjes, maar ik vraag me af met welke maten er gemeten wordt in dit kutland. Maar volgens mij doen wel meer mensen dat.

Bokkiedropzak | 25-05-05 | 16:53

@DarkMatter
.
kdan nou dan bel ik me ma dat ik tog kom eten vanaaf. Mja idd ik heb de commercial gezien was er nie kapot van dus ik dacht joh wrm nie hij staat nog online in een mapje op me site dus daar leef tie voort :p
.
en zwarte kip is een GS crew member hijs de huis advocaat aapie ;)

Kloes | 25-05-05 | 16:53

@kloes,

Ze kunnen je niet aanklagen, VVD heeft zich zelf ook al schuldig gemaakt aan het tonen van holocaust (joden) en massamoord (alle kisten in joegoe). Hun zullen dit al vast uitgezocht hebben, aanklagen kan niet, wel aansprakelijk stellen voor moreel niet juist gedrag, maar daar kan je volgens mij niet op veroordeeld worden (zwarte kip?) Ik zie er nog een aantal bij staan die ook op het randje zitten. Waarschijnlijk is er over die van jou geklaagd en over de rest niet....

GS-Crew: care to comment the removal?

DarkMatter | 25-05-05 | 16:47

@preacher
.
damn zou best kunne ... ik hoop eigenlijk dat ik het ben enkel ik heb nie zoveel geld voor advocaat kennen jullie me een beetje helpe of zwarte kip ken jij me bijstaan ?
.
Btw als het echt zo is GS crew kenne jullie me ff mailen xD

Kloes | 25-05-05 | 16:34

@kloes
Misschien gingen die telefoontjes wel over jouw feauteaufuck !
Je bent misschien beroemd !

preacher | 25-05-05 | 16:21

@provinciaal
.
Damn man wat een goed idee ik ga er hem gelijk maken.... ST.Neurt

Kloes | 25-05-05 | 16:15

Je doet je naam eer aan.

Conan de Rabarber | 25-05-05 | 16:06

Mooie inzendingen. Helaas kan ik zoiets niet, maar ik heb wel een idee. Als er een begaafd iemand tijd/zin heeft:
Een foto (uit Startrek) van een "Borg Cube" (u kent die ietwat onpersoonlijke jongens wel met hun slogan: "Resistance is futile, you will be assimilated"), met op de "Cube" een grote afbeelding van het EU-logo (blauwe cirkel met gele sterren aan de rand).
Thanx.

De Provinciaal | 25-05-05 | 15:55

Mooie inzendingen. Helaas kan ik zoiets niet, maar ik heb wel een idee. Als er een begaafd iemand tijd/zin heeft:
Een foto (uit Startrek) van een "Borg Cube" (u kent die ietwat onpersoonlijke jongens wel met hun slogan: "Resistance is futile, you will be assimilated"), met op de "Cube" een grote afbeelding van het EU-logo (blauwe cirkel met gele sterren aan de rand).
Thanx.

De Provinciaal | 25-05-05 | 15:54

Een strak design is vrij onbelangrijk imho..

r_atzavlatz | 25-05-05 | 15:52

@darkmatter
.
zonder in een discussie over vormgeving te willen belanden; maar het is een algemeen gegeven dat kleine details al snel over het hoofd gezien worden. heeft niets met de afwerking te maken. meer met het feit dat na een stuk of 155 fuckx je zulke dingen niet meer opvallen.

kolonel klootoog | 25-05-05 | 14:57

jullie beginnen snel met stemmen tegenwoordig! Fleisch, plemp je die van mij er nog ff bij ? ben pas net klaar met fucken..

Rise | 25-05-05 | 14:53

@the saint of hippo 13:38

Welke feauteaufu*k van mij bedoel je?

Ganglion | 25-05-05 | 14:52

Ik heb altijd het eeuwige probleem dat de afwerking wel goed is tot op zo'n klein nivo maar dat de "kleine" subtiele geintjes die er inzitten en het speciaal maakt nu weer net niet opvallen bij de GS bezoekers, toch eens betere ideeen gaan verzitten en een kut afwerking gebruiken, want de meeste zijn idd niet echt fantastisch afgewerkt,

PS use it, don't abuse it...

DarkMatter | 25-05-05 | 14:50

@framoes, gefeliciteerd!!!!!!

Rest In Privacy | 25-05-05 | 14:47

@mercy.
.
maar dat bedoelde ik toch ook gewoon een beetje heel erg.
.
een paar lagen, ff iets knippen, maskertje erover. een beetje gausian, ietsje optrekken en je fuck is helemaal het heertje. en als je ander werk ziet kan idd op gs een cursus geen kwaad. leuke ideeën, naatje afwerking.

kolonel klootoog | 25-05-05 | 14:47

Ik wil wel graag een cam winnen, scheelt me weer, aangezien ik met het geld dat ik ga krijgen als kado (ben vandaege eenentwintig jaaren oudt geworden) een digicam kopen. En de camera's die ik op het oog heb, kosten een eurootje of 300.

Framoes | 25-05-05 | 14:46

@preacher
idd maar als ze dan de opdracht aanpassen in plaats van mij weer 30 min van me leven vervolgens prullenbak in zien te verdwijnen is tog zonde.

maja een rechtzaak is uiteraard nie zo fijn en ben ik mee eens dat je die beter kunt voorkomen maar leg dat dan ff aan ons uit leute von keinsteil dan kunnen wij ons ( een beetje) aanpassen

Kloes | 25-05-05 | 14:45

@kolonel, het gaat er niet om om mijn zin te hebben maar zoals ik zei de ene heeft een andere smaak dan de andere en bij de ene ligt een grens van acceptatie verder dan bij de andere. En inderdaad, ik kan misschien beter een cursusje gaan volgen eer ik iets plaats :(

Rest In Privacy | 25-05-05 | 14:40

@preacher, heb ik nog op mijn PC zitten ook. ;-)

Rest In Privacy | 25-05-05 | 14:38

@mercy.
.
jij je zin joh. het ging in dit specifieke geval om *mijn* oma. dus welke 80 jarig joodsch mokkel je er verder bij betrekt is wat mijn oma betreft volstrekt onrelevant.
.
vergeet je niet ook ff een cursusje fotosjop naar beneden te laden.

kolonel klootoog | 25-05-05 | 14:37

@ Viper : Blij dat je hapt, heb ik het toch niet voor niets daar neer gezet. :) Ik vermoed dat de eerste de beste politicus trouwens niet eens weet wat een nick is...

Blijft staan dat ik de GS-site voor wat betreft het simpel aanpassen van je profiel zwaar ruk blijf vinden. Zonde van de site...

TM | 25-05-05 | 14:37

Chapeau geenstijl en alle fotofuckers! Zo kunnen alle politici en de gekleurde pers weer eens zien dat het hier geen dictatuur is en dat wij altijd nog zelf mogen nadenken! FREEDOM!!!!!!!!!!! Laat die manipulatieve lijers daar uit Den Haag maar een nieuwe fabeltjeskrant schrijven! We are not going to swallow SHITE!

exhxv666 | 25-05-05 | 14:37

@kloes
Altijd triestig censuur, vooral bij GS !
Misschien toch wat bang voor een rechtzaak ?

preacher | 25-05-05 | 14:35

@kolonel, en ze stemt ook TEGEN.

Rest In Privacy | 25-05-05 | 14:35

@Brusselmans
Dat is die van Shareholder. Die vond ik echt de beste. Heb hem nu als wallpaper ingesteld....
@Hippo
Je hebt nog nooit gestemd. Dat mag pas vanaf 18 jaar, dus je moet nog 12 jaar wachten.

bananenrepubliek | 25-05-05 | 14:34

@Kolonel, dat zeg je nu, maar ik heb laatst aan een oude mevrouw van in de 80 het Geenstijl adres gegeven en ze vind het leuk en is nog een Joodse ook, dusssssssss

Rest In Privacy | 25-05-05 | 14:34

@mercy
Adobe photoshop.

preacher | 25-05-05 | 14:33

@mercy
.
ik denk dat als mijn oma naar GS zou surfen het meteen haar eerste en laatste keer op het net zou zijn.
.
en volgens mijn zijn we het gloeiend met elkander eens. olijfje? sherry?

kolonel klootoog | 25-05-05 | 14:33

@preaher
nope hij was opeens weg erboven stond er nog 1 van me met de dildo

dus ik zag ook direct dat ie er nie meer stond vind ik best jammer aangezien dit in de opdracht stond :

"De spelregels? Die zijn er niet. Het kabinet neemt het immers ook niet zo nauw met de feiten. Dus laat je fantasie de vrije loop en zaai angst."

tja ik dacht dat er geen regels waren dus ik liet mijn fantasie ff varen en dacht aan het filmpje en de jodenkampen

ochh dan win ik tog een mooie cam met de andere 2 :p

Kloes | 25-05-05 | 14:32

Ik heb zelf wel een leuk idee maar geen programma om het in elkaar te zetten, waar doen de meesten het mee?

Rest In Privacy | 25-05-05 | 14:30

@kloes
Heb je hem zelf terug getrokken ?

preacher | 25-05-05 | 14:28

'T zijn niet stuk voor stuk pareltjes van goede smaak maar Lachende Gerrit in zn SS kostuum is wat mij betreft de winnaar!!!

Brusselmans | 25-05-05 | 14:27

Mijn plaatje was idd vrij grof ok misschien had ik geen plaatje van massagraf moeten gebruiken ook al heb ik er stiekem tog om gelachen ( uiteindelijke plaatje dan )

de regering probeert een situatie te scheppen die zal ontstaan als wij allemaal tegen stemmen dus dat er weer oorlog komt als we het nie doen en er weer zo'n sicko is die mensen zal vermoorden vanwege geloof ( gebeurd nu ook enkel nie in grote getallen )

maar idd ik heb plaatje aan mijn familie laten zien en die vonden het wel ver gaan ik leg me er bij neer.

wie zou eigenlijk hebben over die van mij ?

Kloes | 25-05-05 | 14:26

"kolonel blootoog, wat de ene humor vind vind de andere weer niet, als ik iets niet leuk vind om te zien scroll ik verder, elk zijn smaak. En ik denk dat je oma dan ook wijs zou verder scrollen...

Rest In Privacy | 25-05-05 | 14:23

@framoes
Jij bracht mijn gevoel beter onder woorden !

preacher | 25-05-05 | 14:21

@mercy.
.
mijn vader, mijn tante en mijn oma (als ze het huis uit zou kunnen om te stemmen) stemmen, qua overlevenden WWII tegen. of ze echt blij worden van het (mis)gebruiken van allerhande ellende beeld weet ik niet echt zeker. maar elk FF kent zijn nazifuck. maar het moet wel een beetje smaakvol en goed gedaan blijven. ik vind het persoonlijk een goedkope oplossing.

kolonel klootoog | 25-05-05 | 14:20

@the saint of hippo 25-05-05 @ 14:10
Ik heb absoluut geen vertrouwen in deze regering. En ik heb ook geen vertrouwen in de EUGW, Nederland is Nederland, en dat moet zo blijven. Andere landen moeten met hun poten van onze wetten/regels afblijven (veto weetjewel).

Framoes | 25-05-05 | 14:18

@the saint of hippo
Ik vraag mij af wat je hier dan eigenlijk doet, als je zo'n vertrouwen in politici hebt ? Het lijkt mij niet echt de boodschap die GeenStijl probeert te geven.

preacher | 25-05-05 | 14:15

@bastifantasti, vraag aan één van de weinige die nog over zijn van de holocaust of ze voor of tegen stemmen en kijk wat voor een antwoord je krijgt.......

Rest In Privacy | 25-05-05 | 14:12

Sjit, ik ben vergeten de winnende fotofuk op te sturen. Mijn computer was van de lijn af. Heel toevallig. Maar als Donner daar achterzit dien ik een schadeclaim in.

Gavrilo | 25-05-05 | 14:12

@Framoes,
Mensen die zich door angst laten leiden zijn per definitie dom. Maar voor de volledigheid: Tegenstemmers zijn ook erg dom.

Vóór stemmen omdat het kabinet het zegt is makkelijk en tamelijk logisch. Ik heb destijds op die mensen gestemd, dus waarom zou ik ze wantrouwen?

the saint of hippo | 25-05-05 | 14:10

Ahhh Fleischie toe nou! Flikker die voicemails eens op de site? Wat werd er letterlijk gezegd? Of moet je je goeie contacten in het journalistieke milieu behouden?

ElEndoscoop | 25-05-05 | 14:10

Heb om veel bijdragen hard moeten lachen. Het enig dat me toch erg stoort is het gebruik van foto's van concentatiekampen voor dit soort grappen. Ik snap wel dat het een reactie is op die overigens ook onsmakelijke spot van de vvd. Maar dan moet je niet precies hetzelfde gaan doen door net zo respectloos deze beelden voor je eigen grap/poltieke mening te misbruiken.

bastifantasti | 25-05-05 | 14:06

@ams
Zolang je net zo hard toegeeft dat tegenstemmen om de regering te pesten net zo achterlijk, zo niet achterlijker is, ben ik dik tevreden. En erger je niet teveel, is nog veel ongezonder dan voor of tegen stemmen...

Timmer | 25-05-05 | 14:05

Ik had niet verwacht dat hier ook censuur toegepast werd ! In ieder geval een feauteaufuck is verdwenen, die van @kloes, waar je een greppel vol met (joodse?) lijken ziet, Balkenende op de voorgrond en een tekstballonnetje bij een van die lijken : "had ik maar ja gezegd ". Ik vond hemzelf ook erg ziek, maar wel toepasselijk voor de zieke angstsfeer die dit kabinet (heeft ge)-hanteerd, om ons 'ja'te laten stemmen, waarbij ze zelf ook dit soort beelden wilden gebruiken.

preacher | 25-05-05 | 14:02

"En kan politiek Den Haag nou ***gloeiende***ver eindelijk eens ophouden met me voor dom uitmaken?

BTW : krijg het nog steeds niet voor elkaar om mijn URl aan mijn nick te linken. Een virtuele bier in het GS-cafe voor degene die me even kan vertellen hoe en wat te doen... :)" - TM

Whaha! Irony.

ViperNL | 25-05-05 | 14:01

*perks* KP? waar?
.
"ik zie ze er voor aan" als je het hier zo walgelijk vind, tieft dan een flink end op.

kolonel klootoog | 25-05-05 | 13:58

ik heb me helemaal de tering gelezen over die grondwet, ze steken 'm maar waar de zon niet schijnt.
niet de US of China zouden voorbeelden moeten zijn maar Zweden of Zwitserland.
ik stem tegen puur en alleen om JP te pesten.

Hodja | 25-05-05 | 13:58

@ TIMMER
Dus omdat anderen tegen zijn ben jij voor? Dat zeg toch niets over mij, maar veel meer over jou. Ik lees hier vnl om me te ergeren. Jij bent kennenlijk niet helemaal achterlijk, maar omdat je een hekel aan zowel links en rechts hebt stem je voor. Dat gedrag is wel degelijk achterlijk!

ams | 25-05-05 | 13:56

@the saint of hippo 25-05-05 @ 13:38
Ja we zijn angsthazen en populisten. Vergeet niet te zeggen dat we ook heel dom zijn. Net zoals sommige mensen iedereen die ook maar 1 idee van Wilders oke vindt, als dom bestempelen.
Lekker makkelijk he? Net als JA stemmen, omdat de regering dat adviseert.

Framoes | 25-05-05 | 13:53

@ TM en diepgraver
Ik denk dat er heel weinig heilig is voor de feauteauf*ckers. Straks misschien een wedstrijd met daarin de nodige kinderporno. Ik zie ze er voor aan. Zou me niks verbazen

flinkescheet | 25-05-05 | 13:52

@diepgraver
mooi tgesproken man _0_

Kloes | 25-05-05 | 13:52

@flinkescheet : deze geenstijl feauteauxf*ckers maken slechts af wat onze regering is begonnen. (remember the banned propaganda movie ??) Dusse.. Als je dit wanstaltig vind, dan ben je het vast en zeker met ons eens over het huidige kabinet

diepgraver | 25-05-05 | 13:47

Het land met de meeste inwoners zal de meeste macht krijgen. Toch maar hier houden dan die Turken ;-)

Rest In Privacy | 25-05-05 | 13:44

Tsja Flinkescheet, dat krijg je ervan. Ik heb nog maar zelden een fotofuck gezien zonder nazi-invloeden. En alhoewel ik ook niet koud of warm word van dat soort fucks moet je je wel realiseren: het heet hier "Geen Stijl"...

TM | 25-05-05 | 13:43

Heb slechts enkele aardige inzendingen gezien. Moest vooral kotsen om de W.O.II inzendingen. Vond die heel erg laag.

flinkescheet | 25-05-05 | 13:41

Damned if you do, damned if you don't. Wordt er eindelijk geouwehoerd over dat verdrag is het weer niet goed. Blijkbaar mogen we alleen 'discussieren' als we het allemaal met de glorieuze leiders eens zijn.
En zo zie je dan maar weer hoe ongelofelijk bedreven onze verheven ministers zijn in de communucatie met de burger zodra het gaat om het aangaan van de discussie terwijl men niet gesouffleerd wordt door de spindoctors.

En kan politiek Den Haag nou ***gloeiende***ver eindelijk eens ophouden met me voor dom uitmaken?

BTW : krijg het nog steeds niet voor elkaar om mijn URl aan mijn nick te linken. Een virtuele bier in het GS-cafe voor degene die me even kan vertellen hoe en wat te doen... :)

TM | 25-05-05 | 13:40

Eens met Timmer.
Tegenstemmers zijn angsthazen, net zoals de populisten Wilders en Marijnissen.

Ganglion: geniale feauteau!

the saint of hippo | 25-05-05 | 13:38

@ams
Voor de eerste keer hier zeker? Of verafgood je de gehele geenstijlredactie in zulke mate dat je hun stelselmatige (en bij tijd en wijlen briljante) afpissen van zowel kaalkopjes als ultralinkse relnichten door de vingers ziet? Stemt Voor! Lang leve de Verenigde Staten van Europa!

Timmer | 25-05-05 | 13:38

GeenStijl Rockt weer als vanouds met deze FoteauFock!
Vanavond GS op TV over hoe schandalig het allemaal wel niet is!

ArendhoutSki | 25-05-05 | 13:37

mp3 van de GS helpdesk! we willen het telefoon verhaal horen

yumpie | 25-05-05 | 13:37

laat de dames en heren journalisten eerst maar eens objectieve nieuwsberichten brengen, want het is wel opvallend dat de Nederlandse pers angstvallig doodzwijgt dat buitenlandse politici (voorstanders van de grondwet!!!) toegeven dat deze grondwet geen eindstation is maar een stap op weg naar en een basis voor de verenigde staten van europa. Stelletje gesubsidieerde thunderbirdkoppen daar in Hilversum , wiens brood met eet wiens woord met spreekt, sodemieter toch op met je belastinggeldverslindende kutomroepen en ga lekker zitten soppen bij je partner i.p.v. weer een liegende en bedriegende politicus die komt vertellen dat de grondwet goed is voor nederland, net als destijds de euro. Ik begin gofferdegoffer al op P. Kouwes te lijken, van boosheid vergeet ik alle leestekens.

fuckface | 25-05-05 | 13:37

Met al deze propaganda hadden ze die 3,5 miljoen extra subsidie voor deze grondwetonzin makkelijk in de schatkist kunnen laten. Dus ze moeten blij zijn!

Sturges | 25-05-05 | 13:37

de staatsomroep mot gewoon d'r bek houden!
Stemt Tegen!

yumpie | 25-05-05 | 13:36

Oooh ik heb hem, Fleisch bedoelt LJ, hmmm zelfs journalist blijkt nog te hoog gegrepen voor mij.... nou ja, er worden nog veel moderators gezocht ;-)

Carpa | 25-05-05 | 13:35

@Timmer
Heerlijk iemand die een goede reden heeft om ja te stemmen. Heel intelligent in een post waarin je afgeeft op links én rechts.
Als mensen zoals jij nou geen stemrecht hadden, zag de wereld er een stuk beter uit!

ams | 25-05-05 | 13:33

@erem: Jij zou journalist moeten worden man. Met zo'n doortastendheid, inzicht en analytisch denkvermogen ga je het nog ver schoppen!
(ofwel: ja.)

Joris von Loghausen | 25-05-05 | 13:32

mjaa ach stem je nu voor, dan heb je dat over 5 jaar wel door.

ik snap eigenlijk niet waarom mijn plaatje weg is gehaald terwijl er nog genoeg andere vrij nazistische / met doden bezaaide plaatjes staan.

Kloes | 25-05-05 | 13:31

pappa paard?? Zit Horse tegenwoordig in de politiek of mis ik iets?

Carpa | 25-05-05 | 13:30

Afkeer? Deze posters zijn juist geniaal propagandamateriaal voor! Ik wist nog niet wat ik moest stemmen, maar door de posters (en het feit dat alle kaalkopjes, stinkende geitenwollensokkentypes, Hilbrand Nawijn en de overgrote meerderheid van de geenstijlbezoekers tegens stemmen), stem ik woensdag voor. Geestijl bedankt!

Timmer | 25-05-05 | 13:25

Hoe werkt dat stemmen nou? van links naar rechts tien vakjes per afbeelding... eh... geef ik per illustratie van links (waardeloos) naar rechts (een topper) waardering alvorens te submitten?

erem | 25-05-05 | 13:25

euh, is uiterst links het meeste punten, of is uiterst recht het meeste punten?

STAAFF | 25-05-05 | 13:24

wereldfaam voor gs! en wie hebben jullie precies aan de lijn gehad en waar moet ik de video op scherpstellen vanavond?
.
trouwens, ze kunnen me collectief de bout haggelen.

kolonel klootoog | 25-05-05 | 13:21

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken