Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Aanslag moskee Quebec gepleegd door blanke engnek

bissonnettewinke.jpegTerug naar Quebec. Het lijkt erop dat het "Allahu Akbar" roepen een false flag was, want de media TVA en La Presse melden dat Alexandre Bissonnette de enige dader is. Mohamed el Khadir (de andere persoon die gisteren werd gearresteerd) zou geen verdachte zijn van de terroristische aanslag, maar een getuige. Als Alexandre Bissonnet de Alexandre Bissonnet is die Facebook inmiddels heeft verwijderd lijkt het er verdomd veel op dat we met een blanke hatecrime te maken hebben. Alexandre liket Marine le Pen en Donald Trump (en Johannes Paulus II en Christopher Hitchens, by the way) en zou dus een keiharde moslimhatende extreemrechts-terrorist zijn. Na de breek nog wat meer foto's uit de timeline van Alexandre opdat u zelf wat psychologie van de koude grond kunt beoefenen. bissonnettewijn.jpeg
engventje.jpeg
rrrrrrr.jpeg
schakerbissonnette.jpeg En zijn laatste Facebookpost...
facebookbissonnette.png

Reaguursels

Inloggen

Ok, het verhaal is dus schijnbaar als volgt.
De Marokkaanse man was eerste hulp aan het verlenen aan een slachtoffer, wanneer er ineens nog een witte man (niet goed gemarkeerde politieman) met een pistool naar binnen stormde.
Waarop de Marokkaan maakte dat hij weg kwam en buiten door de politie werd opgepakt als "vluchtende verdachte"
De Marokkaan zegt juist en vriendelijk behandeld te zijn door de politie en snapt dat dit kan gebeuren in zo'n verwarrende situatie.

Klinkt plausible.

BasBr | 01-02-17 | 05:54

DutchCanuck | 31-01-17 | 18:09

1. Hmm. Weer wat geleerd. Ik geloof dat we zo'n regel/mogelijkheid niet hebben in Nederland.
2. Hopelijk zit de Canadese politie daar bovenop. Op basis van berichten tot nu toe is er nog veel niet bekend. Vooral de nabestaanden zullen een grondig en diepgaand onderzoek verlangen en willen weten wat er precies is gebeurd. Vragen zoals 'hoe kwam hij aan het wapen?' en vooral 'waar en wie is de andere gemaskerde die door een getuige werd gezien?' moeten beantwoord worden.

gaffelbaard | 31-01-17 | 22:38

Nathan R Jessup | 31-01-17 | 08:24,

Je liegt; "Ik heb wat reacties van Alexandre Bissonnette mogen lezen en qua gedachtegang schelen jullie niet zo veel van elkaar."

Kun je daar 1 concreet voorbeeld van geven?
Niet?
Laffe leugenaar.

Wordt geen DKS.
Iedereen kan schelden en lasteren, maar als dat het enige is waar je in uit wil blinken dan is dat meer dan gênant. Temeer daar jullie zelfs daar niet in uitblinken. Op persoonlijk vlak is schelden en lasteren inderdaad jullie enige talent. Maar als ik jullie naast een willekeurig kind van 8 zet dan wint dat kind elke scheldpartij nog glansrijk ook.
Probeer een echt talent te ontwikkelen, al is het maar iets nederigs als schoenen poetsen.

De Koreaanse Slet | 31-01-17 | 12:22

Je scheldt; "volidioot we moeten je niet".
Dat je enkele tientallen psychische stoornissen hebt betekent nog niet dat je de pluralis majestatis op jezelf toe kunt passen.

Maar ik geef toe; het is amusant te zien dat jij je boos maakt over het feit dat ik je zo vaak als leugenaar heb ontmaskerd.
Pakweg een jaar geleden bestond je "argumentatie" steevast uit;
- 50% beledigingen en gescheld;
- 50% aantoonbare leugens;
- van beiden slechts 20% kwaadaardige laster.

Maar nu ik jouw leugens te vaak ontmaskerd heb begin je te schuimbekken zodra je mijn naam ziet;
- 90% beledigingen en gescheld;
- 10% aantoonbare leugens;
- van beiden 60% kwaadaardige laster.

Ondanks al je rugzakjes is het toch nog overdreven sneu.
Frustreer je je niet teveel?
Kusje!

Dandruff | 31-01-17 | 22:17

De schutter was midden 20 (schijnt het)

1. Als de politie je hier nodig hebt, niet bent gearresteerd, en je niet naar huis kan/mag, of er een vlucht gevaar bestaat, blijf je op het bureau (deurtje open) soms een dag, 2 dagen etc.

2. Waarschijnlijk in de States. de grens met de US en Canada is zo lek als een mandje. sommige overgangen staan op afstandsbediening. De meeste grensstreek bewoners hoppen heen en weer voor benzine, boodschappen, alcohol. Wapens zijn makkelijke beschikbaar in het extreme rechts amerikaanse cirquit. als er indaat banden zijn, lijkt me dit een aanknopingspunt

DutchCanuck | 31-01-17 | 18:09

DutchCanuck | 31-01-17 | 17:19
1. Wat bedoel je met 'vrijwille bewaring'?
2. Als het zo moeilijk is aan een AK47 te komen in Canada, is dan misschien al bekend hoe deze tiener (zo ziet hij eruit) aan die AK47 kon komen?

gaffelbaard | 31-01-17 | 17:37

@gaffelbaard

Weet Ik niet. Er zijn hier wel een aantal opruiende blogs (rebelmedia etc) maar de journo kwaliteit is niet echt bien, en gebruiken te veel innuendo.

Ik denk dat die in "vrijwille" bewaring zit. Het is een moslim, kan wellicht de wapens hebben aangeleverd. In Canada is het moeilijk om aan AK47's te komen. Bovendien zijn ze ook duur in de US en moeilijk op je eentje de grens over te krijgen.

DutchCanuck | 31-01-17 | 17:19

DutchCanuck | 31-01-17 | 15:52
Inderdaad. Volgens een getuige zouden het gaan om twee gemaskerde mannen. Met wapens.

Als maar 1 dader is gepakt, waar is dan die andere dader?
Gaat de politie in Canada nog op zoek naar die andere dader?
Zijn daar al berichten over?

gaffelbaard | 31-01-17 | 16:34

@Croisantneuf

Dat is een raar en warrig verhaal. Je moet wel hard zoeken naar onzin. Wellicht waren het fotoos van betere tijden.

Ik ben al 30 jaar een mason. Ik speel niet eens schaak. Deze zieke knuppel was lid van de schaakclub op de uni.

DutchCanuck | 31-01-17 | 16:30

Achtergrond:

in Canada werd in jaren 70 "multiculturalisme" ingevoerd do pa Trudeau the Elder om de Quebecse separatisten een beetje to paaien. Tegelijker tijd kregen all indianen een special status.

Nadat Quebec naar de separatisten gevallen was, werd het tijd om zoveel mogelijk franstaligen de provincie in te pompen. Deze mensen kwamen vooral uit Libanon en algerije. Later ook ander afrikaanse frans sprekende landen

De Quebeccer is zeer katholiek, en de priestes hebben nog steeds veel macht in de kleine dorpen (qua ierland 20 jaar terug). Zij haten engelstaligen, willen een eigenland en zijn erg xenofoob. Willen geen hoofddoeken voor ambtenaren, etc.

Quebec City is het episch center van de seperatisten beweging, dus ook andershaat. De uni van Laval, totaal frans, is dan ook vrij rechts, seperatistisch.

No photo 3, is iets normaals hier in zekere kringen in Canada/Quebec. Een jong jongetje bij de Army Kadetten. Er zijn ook zeekadetten en airkadetten. Niets vreemds aan, op zich. Je ziet ze overall.

Mijn zoonz op de uni van Ottawa zien vaak xenophobe opstootjes in Montreal. Vooral rond de verkiezingen. het zijn vooral de lui uit oost van en oost-montreal die de zaak opjutten.

is deze zaak verbazend, nee, niet echt. Zat er aan te komen.

DutchCanuck | 31-01-17 | 16:15

Ik woon dus in Canada; heb het hele verhaal "live" kunnen volgen, via engelse en franse zenders.

1. eerst waren er 3 shutters
2. toen 2
3. toen 2 en een getuige
4. er zijn 3 automatische wapens gevonden
5. 2 mensen waren opgepakt
6. 1 zit nog vast
7. urenlang heeft Quebec regering niets gezegd
8. na een snelle eerste tweet, veroordeeld Trudeau (Mr. Selfie) 1 man, maar de rechtbank is pas om 8 uur open. Hij had dat nooit mogen weten
9. Quebec en de politie daar zijn 's lands meest corrupte politie force.

Deze totale gek kan onmogelijk 3 automatische wapens gedragen hebben, zo zich een verward verhaal van de media and regering.

DutchCanuck | 31-01-17 | 15:52

Het linkeroog gesloten heeft een betekenis.

Denk maar aan het lapje over het oog van de schedel op een piratenvlag. Dat is ook zonder reden.

Refereert aan het linkeroog van Horus van hij verloor in een ruzie met zijn kwade broer Seth.

Die gozer is echt gestoord dus. Complotdenker. Zo'n beetje ieder basis expressie van de Saturnus Cult is uitgedrukt. in iedere foto. (blauw is venus, rood is mars en zwart saturnus) Rood hoort bij de linkerkant en blauw bij de rechter.

Die foto met het schaakbord is zo 'Free Masonic' als het maar kan. De allegorie van het schaakbord. (Toeschouwer, speler, scheidsrechter). De speler en de scheidsrechter zien het bord van bovenaf, de toeschouwer van de zijkant en ziet de zwarte en witte vlakken dus niet. Dat is de obsessie met het getal 3.

Croisantneuf | 31-01-17 | 15:51

Doorlopen mensen. Heeft niets met polarisatie en rechtse haatzaaierij te maken.

Buck Futter | 31-01-17 | 15:31

-weggejorist-

Rest In Privacy | 31-01-17 | 13:04

FreeVogelaar | 31-01-17 | 12:25
Opmerkelijk ook dat links vaak de parallel met de joden trekt. Want als er mensen zijn die graag het werk van Hitler willen oppakken en afmaken waar het de joden betreft dan zijn dat wel moslims.

Sovy | 31-01-17 | 13:03

@klinkklaar | 31-01-17 | 12:02
Als nazaat van een 40/45 slachtoffer, kan ik je zeggen dat het nu hier erg veel gaat lijken op de oude NSB-tijd. Dat blijkt al snel als je tegen de huidige massa instroom van buitenlanders bent, dan ben je volgens de Linkse Politieke Partijen een racist bent. Het is dus van het aller grootste belang dat de bevolking van Nederland kiest voor partijen die de belangen van het eigenvolk steunen.

FreeVogelaar | 31-01-17 | 12:25

@Ce ca! | 31-01-17 | 09:05
Nu al bezopen? Knap...

Overigens mooi dat jij als pauper elitair wil zijn. ZO IS HET.

Trut.

De Koreaanse Slet | 31-01-17 | 12:24

@Ce ca! | 31-01-17 | 10:50
Ah wel nee kutje. Jij bent gewoon getikt in je bovenkamer. Net zoals je maatje 'Dandruff' ook zo'n vol-idioot die met zijn miezerige leventje van niets en niks toch probeert iets voor te stellen. Rot op trut. We moeten je niet.

De Koreaanse Slet | 31-01-17 | 12:22

Dit is een neergaande spiraal.
Ik zeg het al langer dat we misschien een oorlog tegemoet gaan die zijn weerga niet kent.
Het erge ervan is dat "links" de kant van de vijand kiest.
Ze gaan liever tegen hun eigen landgenoten tekeer dan tegen de echte vijand.
Zo dom zijn ze.
Ik hoop dat ik ongelijk heb maar ik zie hier niet echt een einde aankomen. Het is natuurlijk een doomscenario.
Maar frustratie woede en incidenten stapelen zich straks alsmaar op en dan sta je voor je het weet in halve burgeroorlog.
Amerika is goed op weg.
En hoe je het ook wendt of keert.
Het gaat ALTIJD om de islam.
Door voor of tegenstanders.

klinkklaar | 31-01-17 | 12:02

Lexus01 | 31-01-17 | 11:34
Hij verdient dan ook al de steun die hij kan krijgen, eindelijk weer een Amerikaan met hart voor de eigenbevolking aan het roer.
En inmiddels heeft hij waarnemend minister Yates van Justitie ontslagen, nadat zij haar departement opdracht had gegeven het inreisverbod van de president niet voor de rechter te verdedigen.
Volgens mij staat dat ongeveer gelijk met de weiger burgemeesters in Nederland, die geen illegalen willen uitzetten, ondanks bevel van de overheid.

FreeVogelaar | 31-01-17 | 11:46

@FreeVogelaar | 31-01-17 | 11:07
De politiek blijft maar (correct) de andere kant op kijken! Trump doet het allemaal een beetje snel! Maar is goed bezig!

Lexus01 | 31-01-17 | 11:34

mijn sympathie heeft die

hevriptem | 31-01-17 | 11:31

Die 5% moslims maken nog wel altijd 1.000 keer zoveel slachtoffers onder die 95% niet moslims, dan andersom. Voordat mensen dat verheten.

Gewinflipt | 31-01-17 | 11:29

Alcohol maakt meer kapot dan je lief is.

Rest In Privacy | 31-01-17 | 11:17

Ik zou hem doen.

Halveneger | 31-01-17 | 11:16

$Lexus01 | 31-01-17 | 10:56
Ik schreef al eens eerder hier, we staan nog slechts aan het begin van nog meer terreur en ellende. Vandaag zag ik een geheim E.U. rapport uit 2009, waarin stond beschreven dat Europa 60 miljoen immigranten voor 2050 moet gaan binnen halen. Voornamelijk uit landen zoals Afrika en het midden Oosten.
Het is dus geen toeval dat er veel immigranten uit Syrië hier heen zijn gekomen, eerder is alles dus georkestreerd.

FreeVogelaar | 31-01-17 | 11:07

Ach ja, staat nog niet in verhouding tot:http://www.franklinterhorst.nl/Christenvervolging%20neemt%20wereldwijd%20toe.htm

Lexus01 | 31-01-17 | 10:56

Het is geen moslim dus zal het wel een verwarde man zijn geweest. Zoals in Nederland ook het geval was bij de aanslag op onschuldigen in Alphen ad Rijn, de aanslag op de koninklijke familie en de vele verwarde mannen die hun gezinnen vermoordden.

Mocro2897 | 31-01-17 | 10:52

-weggejorist-

Rest In Privacy | 31-01-17 | 10:50

heldheino | 30-01-17 | 20:09
Nee, alleen al in Duitsland zijn er geregeld aanslagen op moskeeën en azc's door extreem-rechtse 'engnekken', zoals we terroristen nu schijnbaar noemen.

Ardbeg | 31-01-17 | 10:46

TheEgg | 31-01-17 | 08:02

Zo dan. Wat ben je toch kwetsbaar.

De Koreaanse Slet | 31-01-17 | 10:28

"false flag" of niet.

De Linkse premier Justin Trudeau greep die "terreurdaad" onmiddellijk aan om gelijk de Canadese grenzen open te stellen voor nog meer Islam, en zo kennen we de Linkse elite zowel daar als hier ook weer wel. Ik begrijp nu dat links denkt hoe meer Islam hoe meer terreur, het lijkt verdomt veel op behoefte aan zelf kastijding.
Maar goed, op 15 maart zou u wel eens de allerlaatste kans kunnen hebben om de verdere ondergang van ons land te kunnen gaan voorkomen.
We krijgen die dag namelijk de aller laatste gelegenheid af te rekenen met dezelfde soort linkse elite, die ook ons continent met hun politieke correctheid en massa immigratie en met islamisering op de absolute ondergang afstuurt een halt toe te roepen.
Ik zeg DOEN!

FreeVogelaar | 31-01-17 | 10:19

Arabier020 | 30-01-17 | 20:03

precies wat ik dacht..... klootzakken. Wie het ook gedaan heeft, sta op zijn minst even stil bij de slachtoffers en de nabestaanden. Er is iets gruwelijks gebeurt en iedereen probeert zo bijdehand geenstijls mogelijk te doen.... triest.

HaHaHarry | 31-01-17 | 10:09

@Ce ca! | 30-01-17 | 23:41
Zeker extreme mening, maar daarmee sluit ik mijzelf vervolgens ook weer uit. Daarmee is het uitbannen van extremisme eindig.
@dat weet je | 31-01-17 | 07:37
Dat doet dus niet ter zake. Net zo min als dat je bij de volgende islamitische aanslag moet terug verwijzen naar "ja maar, die gekke Canadees dan". Gewoon niet. Zij die dat niet willen inzien, zijn voor deze maatschappij al verloren.

Tubantia83 | 31-01-17 | 10:07

Vroeger was het een nieuwsbericht op tv en krant. 'Gelukkig' hebben we nu internep, waar iedereen elke dag weer z'n mening kan geven onder een nieuwsbericht over de andere cunt van de wereld...

Arknow | 31-01-17 | 09:46

Hey, dat is Joffrey van Game of Thrones!

Jan6887 | 31-01-17 | 09:35

-weggejorist-

Rest In Privacy | 31-01-17 | 09:05

Wat een verwarrende berichtgeving gisteren, en wat een idioot is die Bissonnette. Dan ben je fel gekant tegen een religie, en dan copycat je daarom maar even de gewelddadige uitwassen van die religie? Logisch. Verderfelijke idioot.

Wetenschopper | 31-01-17 | 09:04

@Dandruff | 30-01-17 | 22:35

Ik heb wat reacties van Alexandre Bissonnette mogen lezen en qua gedachtegang schelen jullie niet zo veel van elkaar.

Nathan R Jessup | 31-01-17 | 08:24

@ Pieter V | 30-01-17 | 19:51

Met de islam zijn we inhoudelijk snel klaar. Die is inhoudelijk onverenigbaar met onze cultuur. Waar het mij om gaat is de verdeeldheid onder westerlingen en het welles nietes spelletje wat daar uit volgt. Ik blijf geloven in een open dialoog, maar daarvoor moet op een aantal onderwerpen water bij de wijn gedaan worden, al ben ik de laatste jaren meer en meer geneigd om hypocriet links een dikke vinger te geven. Gelukkig zit zelfs op links ook een groep die wel wat rationeler in elkaar steekt. Hen hoop ik te vinden in die dialoog.

Lieutenant_Gruber | 31-01-17 | 08:23

Incidentje, niets aan de hand. Slechte jeugd gehad.

Poekieman | 31-01-17 | 08:22

Joh dit is toch ook een verwarde man, heeft niets met moslimhaat te maken, geen aandacht aan besteden en ook niet in de media want stel je voor dat je de blanken allemaal in een hoek zou stoppen met berichten hierover.

Morgen overal betonnen blokken bij moskeetjes en kunnen de moslimpjes weer in hun slachtofferrol kruipen, terwijl in de grote zandbak de volgende aanslag al klaar ligt.

GerMonster | 31-01-17 | 08:09

@De Koreaanse Slet | 31-01-17 | 02:20
Ik zou weg gaan en me hier niet meer laten zien. Weg van dat domme klootjesvolk.

Ach, een mens kan dromen.

TheEgg | 31-01-17 | 08:02

Incident, heeft niks met fascisme te maken. Rustig doorlopen mensen, kijk weg nu het nog kan! In deze tijden van Geert "Trump" Wilders, Donald "Benito" Trump en Vladimir "Stalin" Poetin is er geen SPRAKE van een geheel nieuwe opleving van ultrarechtse onderbuikgevoelens en hang naar Sterke Mannen! En de gedachte dat beïnvloedbare jongens als hierboven door dit soort types wordt geïnspireerd is natuurlijk volledig absurd. Laten we maar vooral de linkse pers de schuld geven van dit hele incident, nu het nog kan!

Donkersloot | 31-01-17 | 08:01

@dedeurs daar moet ik je gelijk in geven.
Hij gedraagt zich inderdaad als een Bully.

Lilia2 | 31-01-17 | 07:44

oke er is een blanke jonge man die nu dit heeft gedaan,
en hoeveel aanslagen waren er in de naam van allah de afgelopen 2 weken denk je.

achterlijke zooi.

dat weet je | 31-01-17 | 07:37

Zolang er schapen zijn die in achterlijke boekjes blijven geloven zal er terreur zijn.

dat weet je | 31-01-17 | 07:33

De berichtgeving op Volkskrant e.d. is weer hervat nu het erop lijkt dat de dader blank, engrechts en autochtoon is. Maar nergens de termen "lone wolf" "heeft niets met Trump te maken"

batvoca2 | 31-01-17 | 07:25

incident, heeft niets met islam te maken, verwarde man syndroom.

bergsbeklimmer | 31-01-17 | 06:40

Het wachten is op een aktiegroep die Westerse overheden Islamofobie verwijt vanwege de terughoudendheid bij diploma-erkenning van immigranten uit overwegend Islamitische landen.

kindapaas | 31-01-17 | 03:26

-weggejorist-

De Koreaanse Slet | 31-01-17 | 02:41

Ik flikker het liefst persoonlijk jihadisten uit een vliegtuig boven de oceaan om ze nooit meer terug te vinden maar om biddende mensen af te knallen voor welke reden dan ook is zum kotzen. Welke religie ze dan ook aanhangen.

Volgens mij zitten we hier met volk wat net zo ziek is als de jihadisten. Enge griezelige extremisten. Gadver.

De Koreaanse Slet | 31-01-17 | 02:28

Ik begrijp daar geen zak van. Achterlijke moordenaars zijn achterlijke moordenaars. Wil je beter dan de jihadisten zijn? Dan doe je er vooral goed aan om onze eigen idioten net zo hard te veroordelen. En ja. Er zijn 1,4 miljard moslims op de wereld. 99% is vredelievend en wil hetzelfde als jij dat wil. Wil jij echt behoren tot het zooitje randdebielen die terrorisme proberen goed te praten? Want dat volk vinden we ook tussen de moslims. Walgelijk.

De Koreaanse Slet | 31-01-17 | 02:24

Het is weer pijnlijk om te zien hoe vreselijk dom het klootjesvolk hier is.

Ten eerste wil men niet accepteren dat moslims met een ruime meerderheid op een droevige nummer één staan als het gaat om slachtoffer zijn van terroristen/jihadisten.

Ten tweede begrijpt het domme eikeltjes volk weer eens niet dat 'Allahu akbar' geen kreet is die exclusief is verbonden aan terroristen/jihadisten maar dat het ongeveer gelijk staat aan 'oh mijn God' en het wordt geroepen op huwelijken, feestjes, en zeker ook in totale paniek. Maar wat weten de lulletjes hier eigenlijk? Niets dus.

Ten derde. Het walgelijke bagatelliseren is te walgelijk voor woorden. Alsof men het wil vergoelijken. Het is te vies voor woorden. Terrorisme is terrorisme. Er valt daar niets over te bagatelliseren. Welke idioot het ook doet. Nee. Jihadisten zijn niet lief en niemand vind ze lief. Hoe haal je het in je bekrompen hoofd. En nee. Het is niet minder erg als toevallig een Dylan Roof of deze malloot een aanslag pleegt. Zoek hulp halve gare idioten.

De Koreaanse Slet | 31-01-17 | 02:20

Hee reaguurders, hou eens op met de huidskleur als 'wit' te beschrijven.
Het is blank.

De term wit is door een stel debielen letterlijk van het Amerikaanse 'white' gekopieerd. Is geen goed Nederlands. Mijn huid is namelijk niet wit.

Zosima | 31-01-17 | 01:48

Godsammekraken, reaguurders. Is het verdomme keer eentje van rechts, lopen jullie bijkans te huilen. Zielepieten.

Stijl-vol | 31-01-17 | 01:29

Tubantia83 | 30-01-17 | 23:34

Hangt er echt vanaf hoe je terrorisme definieert. Volgens veel westerlingen zijn de meeste terroristen moslims volgens veel moslims terroriseert het Westen (met Amerika voorop) de boel.

koter | 31-01-17 | 00:36

Zijn er al ooggetuigenverslagen van moskeebezoekers?
Waar komen de berichten van twee schutters met AK47'S vandaan??

de honden blaffen... | 31-01-17 | 00:32

Toch knap hoe ze zo snel de dader kunnen identificeren.
Hebben ze hem al?

fukallahalhollandi | 31-01-17 | 00:29

@ Opslag Medium | 31-01-17 | 00:00

Lol!

Rest In Privacy | 31-01-17 | 00:14

@ dedeurs | 31-01-17 | 00:05

Of de oppositie?

Rest In Privacy | 31-01-17 | 00:13

@Lilia2 | 30-01-17 | 21:49
De enige wetten die Trump uitvoert cq navolgt zijn zijn eigen natte dromen met eronder zijn handtekening. Waar ik misselijk van word is dat die opstandige puber van 70 jaar als een schoolpleinbully uitvalt tegen een ieder die hem om die 'wetten' bekritiseert. Trump moet de komende vier jaar maar eens flink in psychotherapie, compleet met waterboarding sessies, misschien dat het dan nog wat met hem wordt.

dedeurs | 31-01-17 | 00:05

Even voor de duidelijkheid, dit is dus geen echte rechtsextremist, en het heeft ook allemaal niets met islamofobie te maken of zo. Het is gewoon een lone wolf, een eenzame gek, dit zegt helemaal niets over de hele groep. Als hij de leer van Hitler gewoon netjes gevolgd had dan was er niets aan de hand geweest; nazisme is vrede. Het is een hele aardige jongen, die nooit wat fout doet.

Klinkt best raar he, als je het die kant op draait... Gek genoeg horen we het aan de andere kant wel altijd.

Opslag Medium | 31-01-17 | 00:00

# Het * naar boven smijt. (Sorry. I am English raised)

Rest In Privacy | 30-01-17 | 23:48

@Berbaar nee hoor.Dat is gebeurd tijdens de demonstratie op het vlegveld van Phoenix .
En dat was een dag geleden.
Tijdens de we zijn allemaal welkom in ons land demonstratie.
Mijn Amerikaanse vrienden op facebook houden me up to date.
Van beide kanten...

Lilia2 | 30-01-17 | 23:48

@ Old_Spice | 30-01-17 | 23:43

En wat moeten wij als dit de "masterplan" is?

Rest In Privacy | 30-01-17 | 23:46

Mafklappers reageren op deze manier wanneer ze terecht komen in een samenleving waar het niet gaat zoals het hoort volgens hun wereldbeeld. Dat is waarom islamieten zich misdragen en aanslagen plegen, en datzelfde geldt voor gekke rechtsmensen en gristenfundi's. De samenleving wordt overspoelt met immigranten. Dat schuurt tegen onze cultuur en onze cultuur schuurt tegen die van hun. De lijpo's reageren gewelddadig maar de verantwoordelijkheid ligt bij onze politici. Je kan dit voorkomen door massa-immigratie een halt toe te roepen. Je kan niet compleet verschillende culturen bij elkaar smijten en verwachten dat er geen gewelddadige reacties komen. De mens is geen robot.

Old_Spice | 30-01-17 | 23:43

Tja, niet raar dat er lui opstaan tegen de moslimterreur.. Ze denken toch overal hun gebedshuizen neer te zetten. Iedereen die het daar mee eens is gaat wel anders piepen zodra je bij de minderheid gaat horen.

limburgOkeDan | 30-01-17 | 23:42

@ Tubantia83 | 30-01-17 |

Extreme mening hoor!

Rest In Privacy | 30-01-17 | 23:41

PS , verwarde katholiek is een pleonasme! ;)

Rest In Privacy | 30-01-17 | 23:39

@ koter | 30-01-17 | 23:30

Ik denk niet dat kleurveel uitmaakt wanneer iemand besluit helemaal los te gaan op een samenleving of organisatie. Het is eerder de ongelijkheid die er heerst die men tot dat besluit neemt.Terreur is alle volken bekend.

En als je de MSM mag geloven is het eerste dat ze roepen is dat de beste man/vrouw verward was. Dus ja, is mijn antwoord!

Rest In Privacy | 30-01-17 | 23:36

Bah, vieze terrorist. Verderfelijk.

Flapuidt | 30-01-17 | 23:36

Marokkanen die aanslagen van islamisten op onschuldige westerse burgers goedpraten, door te zeggen dat het maar een paar mensenlevens zijn in vergelijking met de gevallenen in het Midden-Oosten, worden hier (terecht) verafschuwd. Maar als er een aanslag door een extremist uit een andere hoek wordt gepleegd, wordt hier door sommigen op eenzelfde manier een vergelijking gemaakt met het aantal slachtoffers dat door islamitische terreur het leven liet, en dat een en ander niet in verhouding zou staan. Ja, de meeste daders van terrorisme in de wereld zijn moslim. Ja, de meeste slachtoffers van terrorisme in de westerse wereld zijn omgekomen door toedoen van een moslim. Maar de meeste slachtoffers van moslimterrorisme in deze wereld zijn... moslim. Dit alles neemt niet weg dat je het handelen van deze persoon evenmin moet proberen weg te schrijven als "een lone-wolf", het product van een ongelukkige jeugd, een geestelijk gestoorde jongeman, of wat dan ook. Extremisme in welke zin dan ook moet worden uitgebannen.

Tubantia83 | 30-01-17 | 23:34

Sterker nog, de tweede 'verdachte' Kadir zou niet alleen slechts een getuige zijn, maar zou zelfs zo heldhaftig zijn geweest de nooddiensten te bellen. Dat is me iets te veel toeval om een 'muslim hero story' te creëren. Zeker in Trudeau's Canada.
His Lordship | 30-01-17 | 19:51

Is toch niet zo gek... het vond plaats in een moskee, nogal logisch dus dat er moslims ter plaatse zijn.

koter | 30-01-17 | 23:33

@Bigi Bana Boy | 30-01-17 | 23:26
Onders ons? Dus dan ben jij ook een holocaust ontkenner?

Fapfap | 30-01-17 | 23:31

Ik denk een verwarde katholiek.
Ce ca! | 30-01-17 | 23:22

Hoezo verward? Of is dit automatisch de go to uitleg wanneer een witmens moordt?

koter | 30-01-17 | 23:30

Ik kom met thuis van mijn werk. Is het goedpraten en het begrip tonen al flink op gang op dit topic ? Ik bedoel, met een fiks aantal Holocaust deniers onder ons sta ik tegenwoordig nergens meer can te kijken hier.

Bigi Bana Boy | 30-01-17 | 23:26

-weggejorist-

Rest In Privacy | 30-01-17 | 23:24

27 jaar en nog student aan een lokaal universiteit... zo das pas een studievertraging. Niet moeders slimste dus.

koter | 30-01-17 | 23:24

Ik vind het zorgelijk dat een Canadees door het lint gaat op deze wijze. Canadezen zijn toch keurige lui met kortgeknipt gras en aangeharkte paadjes, de jaren 50 walmt je tegemoet.
Dat geeft weinig moed voor moslims in Europa.

Eppo | 30-01-17 | 23:22

@ koter | 30-01-17 | 23:17

Ik denk een verwarde katholiek.

Rest In Privacy | 30-01-17 | 23:22

Verbazend toch, wat voor schade blanke mafklappers in hun ééntje kunnen aanrichten... die ongeorganiseerde, ineffeciënte, werkschuwe islamboys hebben er atijd óf een bomgordel, óf een rugzak, óf een vrachtauto, of minstens drie man met AK-47's voor nodig...

bisbisbis | 30-01-17 | 23:19

Decennialang islambashing in tochtige uithoeken van de interwebs. Ongeremde scheldkannonades van kansarme inteeltpaupers in achterafzaaltjes. Varkenskopje hier, brandbommetje daar. Lekker met andere maatschappelijk uitgetelden stemmen op wie het hardst roept dat er te veel moslims zijn, voor het knusse wij-gevoel en gewoon omdat het kan.

Een aanslag op een moskee. Je. Verwacht. Het. Niet.

SjengDeSter | 30-01-17 | 23:17

"Alexandre liket Marine le Pen en Donald Trump (en Johannes Paulus II en Christopher Hitchens, by the way)..."

Maar is het nu een atheïstenterrorist of moeten we hebben rekenen onder de katholieken?

koter | 30-01-17 | 23:17

Er heten meerdere hondjes fikkie.

michelr | 30-01-17 | 23:11

Maar deze gaat dus de boeken in als eerste wit/westers op moslim aanslag? Morbide als het allemaal is, maar Breivik was toch meer op eigen bevoking. (Of specuatie nog dus)

Triest, maar misschien een moment om ff paal en perk te stellen. Voor de 'zuivere' islam is hier geen plaats, dat mag je toch eisen. De 'gematigde' moslim legt het af op de leer, lijkt niet genoeg op mo de ubermoslim of heeft een minder grote eeltvlek op zijn voorhoofd. Wordt daar ook soort van mee gechanteerd. Fuck die shit dan gewoon en haal de scherpe randjes eraf hier. Druist natuurlijk tegen 1400 jaar indoctrinatie in, maar het alternatief is teringzooi hier op den duur. Trek de westers imperialisme kaart maar, dat was toch nooit jan lul die om 07:00/8:30 begint op bouwplaats/kantoor/random afdeling. Dat is de deal hier toch ook een beetje, werk doordeweeks voor jezelf of voor de baas. Doe je best, kop naar beneden dan ben je in je eigen tijd gewoon doen en laten wat je. 3x per fucking dag bidden heb je hier geen tijd voor, in Saoedi Arabië wel. Kiezen.

Hier gaan we toe werken naar normale allah in eigen tijd. Vind god maar in vlinders en bloemen, ofzo. Vraag zo'n spirituele hipster maar, ik goddeloos ook. Sorry. Verlichting, met een schema. Protip. Begin met een ludieke actie ofzo, in plaats van deuren dicht nu, deuren open met op elke moskee een spandoek met fuck terrorism. Misschien met humor, zelfspot (varkentje, roze, hint, stijlloos, winning). Voor maart scoren kan sowieso geen kwaad. Meer zeiken zou ik niet aanraden, nooit meer zeiken als de Hollander eigenlijk. Vinnezevaaknieleuk.

/schrikt wakker
/mompelt pvv
Mijn 2 centen, weet ik veel, maar dat doet niemand zo lijkt het. Islamisering, dat uitbreidende/eisende/gelazer met onaangepaste groepen gaat een rem op hier. Lijkt me het best dat de islamitische gemeenschap dat nu hier zelf in de hand houd voordat iemand dat straks voor je gaat doen. Begin zou kunnen zijn dat je zelf ff zegt we bouwen er geen moskee meer bij bv. Maar dan dommel ik weer weg om wakker te schrikken van de herhaling van zetten in dit experiment.

Aap Noot Miesje | 30-01-17 | 23:09

@Berbaar | 30-01-17 | 20:30 - jij bent er zo een idd. Moslim aanslag dan kom jij met Breivik. Goed van je, dat jij eindelijk wat zelfkennis aan het opdoen bent.

MarcS | 30-01-17 | 23:06

Tot op heden bleek elke op het oog niet-moslim die een dergelijke daad pleegde, bij nadere beschouwing geradicaliseerd, op een of andere manier van dubieuze komaf of bekeerd. Ik wacht graag op meer informatie voordat ik losbarst op wie dan ook. In elk geval afschuwelijk voor die mensen in die moskee. Achterlijke idioot om los te gaan op ongewapende burgers.

Maar ach, we kunnen het natuurlijk ook anders framen.... 'Dit is expres gedaan om de anti-islam mensen in een kwaad daglicht te zetten! Zij zouden dit nooit doen, echte islamofoben zijn hartstikke vredelievend!'

Braboblanke | 30-01-17 | 23:01

-weggejorist en opgerot-

Conservenblik | 30-01-17 | 22:59

Berbaar | 30-01-17 | 22:13,

Punt is dat het niet om die enkele tientallen gefilmde "incidentjes" gaat.
Probleem is dat er voortdurend tot haat en geweld wordt opgeroepen door de links-islamitische tegenstanders van de democratie. Zie ook het filmpje van de nos.
Het is het aanzetten tot haat en geweld dat leidt tot haat en geweld.

Trump wordt nu fel aangevallen omdat hij dezelfde wet toepast als Obama.
Die 2 minuten na zijn benoeming de Nobelprijs voor de Vrede kreeg.
Precies zoals Wilders voor een schijnproces werd gedaagd, omdat hij zei wat diverse PvdA-ers zeiden over Poolse arbeiders. Omdat Wilders voorstelde het huidige beleid van VVD en PvdA echt uit te voeren, is hij de Grote Boze Wolf.

En zo zijn er nog wel een miljoen voorbeeldjes.
Zolang de controleerbare feiten in al deze discussies geen rol mogen spelen, zal het geweld toenemen. In theorie natuurlijk alleen vanuit linkse en islamitische hoek; maar in de praktijk zal rechts vroeg of laat dezelfde methoden gaan toepassen.
De hoofdverantwoordelijken zijn degenen die de haat hebben gezaaid.

Dandruff | 30-01-17 | 22:35

Ze zullen nu bij het links fascistische joop wel helemaal los gaan.

Fapfap | 30-01-17 | 22:34

@ Berbaar

We zijn hier op Geenstijl om elkaar te informeren. Het liefste met het laatste nieuws,maar nog beter,... met nieuwe inzichten. Om iemand zijn plaats te wijzen omdat ze pas en week geleden de waarheid zag, is niet kies.

Rest In Privacy | 30-01-17 | 22:33

@klamme.vla | 30-01-17 | 22:10
Hmmm er zijn mensen in koelen bloede deaudvermoord en sommige lutserTs leuteren over de timeline van Arnoud van Doorn?
Bezoek eens een dokter!

Berbaar | 30-01-17 | 22:24

Apart dat het nu niet gaat om een 'verwarde man' maar om een verdachte 'terrorist'.

D.A.A.R. | 30-01-17 | 22:23

Niet gedacht. 27 jarige rechtsextremistische fruitcake dus. Hopelijk wel 1 van de laatste, zitten we niet op te wachten. Je zal er maar de ouders van zijn? Laat onverlet dat vanuit moslimlanden nog altijd meer aanslagen plaatsvinden en er veel staten zijn die geen ander geloof kennen dan de Islam. Niet in verhouding dan van een incident her en der. Maar hoe dan ook: geen enkele aanslag is goed te praten.

Jan, Leiden | 30-01-17 | 22:20

Je kan vergelijkingen trekken uit het verleden. De invasie tegen het kwaad t.o.v. de invasie van terroristen nu. Voila!

Als men niet van men fouten leert, is men gedoemd deze te herhalen. (= soortemet Godwin ofzo?)

Rest In Privacy | 30-01-17 | 22:18

-weggejorist-

ristretto | 30-01-17 | 22:18

Breivik maakte 77 slachtoffers, deze man 6, en dan kom jij op 99?
Zelfs met de 9 slachtoffers van Roof kom ik op 92. Tadaa.

En zoals gezegd, dat is in een periode van 6 jaar dus helemaal niks vergeleken met de slachtoffers van de islamitische terreur deze maand; zo'n 1200.
www.thereligionofpeace.com/attacks/att...
Lijst is overigens niet compleet;
- alleen dubbelgecheckte aanslagen worden meegerekend;
- moordpartijen door islamitische legers / milities worden niet meegerekend;
- slachtoffers van islamitische wetgeving worden niet meegerekend;
- slachtoffers van islamitische criminelen (vaak beschermd door de sharia) evenmin.

De schutter in het joods museum was moslim, en isis aanhanger.
En mcVeigh, dat is alweer 1995.
Dat jij zo diep moet graven naar voorbeelden bewijst jouw ongelijk; sindsdien hebben moslims aanzienlijk grotere moordpartijen gepleegd in oa New York, Madrid, Parijs, noem maar op.
En dan te bedenken dat er in de VS, Spanje en Frankrijk aanzienlijk meer niet-moslims dan moslims wonen.
En toch maken moslimterroristen de meeste slachtoffers.
Wat zegt dat over de islam?

Dandruff | 30-01-17 | 22:17

Had de kop van een reaguurder kunnen zijn...

hardhorendhert | 30-01-17 | 22:16

@Ce ca! | 30-01-17 | 22:05
Oud "nieuws" is geschiedenis en dat bespreken we doorgaans niet op een blog als dit.
Dat de landing in Normandië plaatsvond was ooit nieuws maar om dat nu hier in de panelen te gaan bespreken in, pak em beet, een topikkie over ISIS?

Berbaar | 30-01-17 | 22:13

Moeten we nu niet muisstil zijn? Dat heeft Arnoud van Doorn veel liever, zodat 'ie z'n timeline weer vol kan blaffen hoe we onze holletjes weer in kruipen nu 't een blanke hatecrime blijkt te zijn ipv. een terroristische aanslag.

klamme.vla | 30-01-17 | 22:10

@ Berbaar

Oud nieuws is toch ook nieuws.

Rest In Privacy | 30-01-17 | 22:05

EnNouJijWeer | 30-01-17 | 22:02
Je bent verbaasd dat er na een aanslag conflicterende berichten rondgaan?

Gualtiero | 30-01-17 | 22:04

@Nehemia | 30-01-17 | 19:17
Kijk eens wat Liveleak filmpjes en vertaal "alahu akhbar" als .. "ik moet poepen van de spanning", lijkt verdomd vaak te kloppen..

dugo | 30-01-17 | 22:04

@Gualtiero | 30-01-17 | 21:59
Hihi schokkend, NOT.
Hoe debiel moet je trouwens zijn iets van een Twitter account van Bikers 4 Liberty als feit aan te nemen.
Dommer worden ze niet gebakken!!

Berbaar | 30-01-17 | 22:04

Kort na de aanslag werd gesproken van 2-3 schutters, die ieder diverse maken herlaadden. En nu is het er nog maar EEN?

EnNouJijWeer | 30-01-17 | 22:02

nik777 | 30-01-17 | 21:49
fake news

Gualtiero | 30-01-17 | 21:59

-weggejorist-

Berbaar | 30-01-17 | 21:58

Canada ... Sorry
Heb net ook nog een misselijk filmpje op facebookgezien waar linkse protestanten met een hele groep een Trump aanhanger buiten westen slaan.Weinig aandacht voor dit misselijke gedrag.De man is bewusteloos.Zag er niet goed uit

Lilia2 | 30-01-17 | 21:51

Zelfde naam die gister door dailybeast werdt vrijgegeven via een false twitter account.
Samen met nog een rechtse extremist.
Wacht nog maar even af tot Vanada het zelf vrij geeft.
Of het nu een blanke extremist of een geflipte Is aanhanger is ,het is even erg.
Maar Obama stookt het vuurtje nog even lekker op door Trump te beschuldigen van racisme.Terwijl het zijn wet is die hij uitvoert.
Misselijk wordt ik ervan...

Lilia2 | 30-01-17 | 21:49

Dandruff | 30-01-17 | 20:48
Die 99 was heel makkelijk. Breivik en deze knakker bij elkaar optellen. Tadaa
En dan heb ik die knul die die zwarte kerkgangers neerschoot niet meegerekend.
Aluhoedjes waren oa Timothy mc Veigh, die knakker die het holocausmuseum onder vuur nam etc.

ikzalhandhaven | 30-01-17 | 21:49

Rechts of links, de leugen die is slinks. Recht(s)door of terug. Doe het beide met een rechte rug. Het liefste verticaal, ik stop nu dit verhaal.

Rest In Privacy | 30-01-17 | 21:43

Dit is de schuld van GeenStijl.

Rest In Privacy | 30-01-17 | 21:43

@ dildona | 30-01-17 | 21:25

Geen speld tussen te krijgen!

Rest In Privacy | 30-01-17 | 21:38

Ik hoop echt niet dat het een blanke is ...
Want daar hebben wij (alle witte blanke racisten die we zijn) extra hard last van.
Een Moslim kan elke maand een concertzaal neer maaien, een tram opblazen, you-name-it, zodra een wit gekkie ene paar moslims verder helpt dan is hek van de dam.

Dan gaan alle deugers extra deugen. Een geimproviseerde Moskee in een tweede hands clubhuis in Noord-Oost Groningen kan nu met een handomdraai 24-7 beveiliging krijgen als ze willen.
Laat staan moslimclubjes die ff een subsidie moeten doorduwen nu. Extragraties!

Die verstoorde balans is zo ergerlijk. Elke dode is er een te veel maar blijkbaar waarderen de deugers ze iets anders.

iustus | 30-01-17 | 21:38

@dildona | 30-01-17 | 21:31
En daar zijn we het dan weer wel over eens.
Fijne avond!

Berbaar | 30-01-17 | 21:34

Ik bedoelde met de tweede natuurlijk Berbaar en niet mezelf.
Verder, jongens, neem het allemaal niet te serieus, het leven is al erg genoeg (vraag dat maar aan de slachtoffers van dit soort zaken). Je druk maken om een reaguursel is slecht voor je gemoedsrust.

dildona | 30-01-17 | 21:31

vander F | 30-01-17 | 21:24
Zucht. De heer Dildona repliceert hier enkel wat "gematigde moslims" vaak roepen wanneer er een islamitisch geïnspireerd voorval plaatsvindt.
.
Vanzelfsprekend begrijpen "wij" dit soort terroristische aanslagen niet, van geen enkele kant.

Ramsesz | 30-01-17 | 21:31

Nog even ter relativering. Het tijdelijke inreisverbod geldt voor zeven landen die als gevaarlijk worden gezien. Het is dus niet een algeheel inreisverbod voor moslims zoals in de media wordt gespind.
.
Dat gezegd hebbende. Paul Watson legt in het kort uit waarover het nou gaat op zijn eigen unieke wijze.
The Truth About Trump's 'Muslim Ban'
www.youtube.com/watch?v=JNu4xU9qOEM

Nehemia | 30-01-17 | 21:28

Heeft in de moskerette blauwe bonen uitgedeeld aan de imamerette en de gelovigen. Mag straks voor de gerechterette verschijnen om daarna naar de strafferette gestuurd te worden.

Koos Knak | 30-01-17 | 21:26

vander F | 30-01-17 | 20:58
en @dildona | 30-01-17 | 20:55
Ik hoop dat jullie begrijpen (al vrees ik van niet, aangezien jullie het de eerste keer al niet doorhadden) dat ik de doorgaans genoemde reacties door moslims/moslimorganisaties verwoord die telkens worden geuit als er een islamitische aanslag is gepleegd. Als men een beetje consequent zou zijn (wat dus niet vaak gebeurt) zouden we dit overal in de media moeten lezen. Daarnaast zou het mooi zijn als we een gewoon Westers iemand bij bijvoorbeeld Jinek aan tafel zouden zien, die dan ook aangeeft dat ie nu bang is voor represailles (zoals moslims zich vaak ook slachtoffer wanen na een (door zich op zijn minst moslim-noemende aanslagpleger) gepleegde aaanslag.
Natuurlijk is dit een trieste daad en dat figuur zouden ze moeten afmaken, maar in de kern durf ik te beweren dat de volgende holocaust/genocide uiteindelijk veroorzaakt wordt door links en extreem-midden, omdat die de huidige toestand door laten etteren en laten doorescaleren, zodat er straks uiteindelijk weer een grote opruiming zal plaatsvinden, op grotere schaal dan in Joegoslavië, want Europa-breed. En dat zeg ik absoluut niet omdat ik deze uitkomst wens, maar ik vrees dat we daar echt naartoe gaan. Maar duidelijk: niet de schuld van Wilders, niet van Trump, maar uiteindelijk van de bevolkingsgroep die geen zelfreflectie kent en geen zelfreinigend vermogen heeft met behulp van het almaar goedpraten en wegkijken door een deel van de bevolking, die uiteindelijk kleiner zal worden naarmate de problemen voort blijven groeien. Op het punt dat het iedereen echt de keel uit komt is het te laat en is het de ene partij of de andere partij. Klinkt misschien eng, maar onthou het maar.

dildona | 30-01-17 | 21:25

Eerst maar eens meer informatie zien te krijgen over het motief en waar hij zijn inspiratie vandaan haalde.
De islamieten misbruiken dit treurig voorval om hun slachtoffer rol te versterken.

botbot | 30-01-17 | 21:25

vander F | 30-01-17 | 20:57,

Nederland is ook seculier.
Ondanks een grote christelijke bevolkingsgroep; een christelijke geschiedenis; diverse christelijke politieke partijen; en zelfs een wetgeving die flink geïnspireerd is door het christendom. Iets onbenulligs als de koopzondag was 10 jaar geleden nog helemaal niet zo vanzelfsprekend.

"Seculier" betekent in dit verband dus alleen maar dat Israël geen 3.000 jaar oude joodse wetgeving hanteert. Men mag in Israël gewoon moslim zijn, een jood mag zich bekeren tot het hindoeïsme of whatever.

vander F | 30-01-17 | 21:01,

Punt is dat niemand last heeft van Chinezen.
Dat de nieuwste definities van "racisme' volstrekt belachelijk zijn ben ik wel met je eens. Tijd dus om die definities in de prullenbak te gooien.

vander F | 30-01-17 | 21:11,

De tienduizenden verschillen tussen een religie die aanzet tot slavernij en genocide enerzijds, en een enkeling die islamitisch geweld met anti-islamitisch geweld wil bestrijden, waren hierboven al een keer of honderd uitgelegd.
Scroll even omhoog zou ik zeggen.

Dandruff | 30-01-17 | 21:24

@dildona | 30-01-17 | 20:55,
ik begrijp overigens je '2. Ik keur het niet goed, maar ik begrijp het wel.' niet.

Je keurt een moordpartij in een willekeurige religieuze keet met volstrekt willekeurige slachtoffers niet goed -check- ik ook niet, en de meeste wereldburgers met ons.
Maar je begrijpt het wel?
Wat begrijp je hier?
Even los van het feit dat we het heerschap niet kennen noch z'n beweegredenen dus dat is hier al knap eerlijk gezegd, dat je dat blijkbaar weet.
Maar in het belachelijk veilige Canada random aan het moorden slaan zou begrijpelijk zijn, c'mon.

Als m'n moedertje op straat zou worden afgeslacht door een religieuze gek zou ik idd haatgevoelens kunnen krijgen maar zelfs dan ga ik niet een willekeurige moskeet binnen stappen en er op los moorden.
Maar jij blijkbaar wel? Ik geloof daar werkelijk niets van.

vander F | 30-01-17 | 21:24

Tijd voor een inreisverbod voor canadezen.

jemagookniksmeer | 30-01-17 | 21:20

-weggejorist-

GormSuil | 30-01-17 | 21:18

verknipte racist die stiekem jaloers is op IS-boys

rob6814 | 30-01-17 | 21:15

Maar goed,
Trump en ISIS en hun extreme voor- en tegenstanders zijn natuurlijk donders blij met een aanslag als deze

vander F | 30-01-17 | 21:14

@rob6814 | 30-01-17 | 21:11,
vertel,
ik ben nieuwsgierig hoe zit het volgens jou?

vander F | 30-01-17 | 21:12

@Gladiator Fap | 30-01-17 | 19:50,
hmmm, volgens mij is het, in de pers althans, psies andersom toch?
totale blankes = verward typje
middenoosterlijk type = terrorist

vander F | 30-01-17 | 21:11

false flag waar jullie gretig intrapten

rob6814 | 30-01-17 | 21:11

*wordt

nerugaer | 30-01-17 | 21:11

Arabier020 | 30-01-17 | 20:03
Post jij een paar draden waar op islamitische websites medeleven wort geuit richting de duizenden christenen die vermoord zijn in Irak, Syrië en andere prachtige islamitische landen. Oh en doe er ook maar een paar voor de joodse slachtoffers van de aanslagen in Frankrijk en onlangs in Jeruzalem. Bedankt he!

nerugaer | 30-01-17 | 21:10

Snel geradicaliseerd en verward. En natuurlijk de schuld van Wilders en Trump.

doskabouter | 30-01-17 | 21:10

Smerig kut ventje, mag hopen dat hij weg zal rotten in de cel.

ikdenkwat | 30-01-17 | 21:09

Ik keur de daad niet goed, en ben ondanks alle ontwikkelingen in deze wereld in de kern nog voor vrijheid van religie (edoch niet als dit een excuus wordt om oorlogszuchtige en fascistische doctrines uit te dragen), maar het enige positieve aan deze daad vind ik dat het de moslim samenleving betrekt bij de ellende die aanhangers van hun geloof over deze wereld uit stort.
Ik hoop op een beschaafd en liberaal en sociaal antwoord. Dat ze de moslims bloemen gaan uitdelen in blanke achterstandswijken, of zo.

Rommelende Onderbuik | 30-01-17 | 21:07

@dildona | 30-01-17 | 20:55
Anders Breivik wil graag meer bezoek, ik denk dat U een fijne compagnon voor die arme stakker kan zijn.
Hij voelde zich immers ook bedreigd en niet veilig.
Die idioot had wel 1000+ pagina's nodig zijn moorden te legitimeren dus ik denk dat hij U, die hetzelfde doet in een paar regels, in de armen zal sluiten.

Berbaar | 30-01-17 | 21:02

Dit heeft niet met de islam te maken. De jongen is gewoon een verwarde tiener die geen goed voorbeeld gehad heeft in zijn jeugd. De staat heeft vast zijn opleiding niet betaald en hij kon geen stageplek krijgen bij de plaatselijke moskee.

nerugaer | 30-01-17 | 21:02

@Dandruff | 30-01-17 | 20:48,
Chinezen zelf zijn multi-foob,
en zeker islamofoob, nou fobisch, ronduit discriminerend of wel 'racistisch' volgens de nieuwste juridische redeneringen.

vander F | 30-01-17 | 21:01

@dildona | 30-01-17 | 20:55,
de dader voelde zich niet veilig, in bloody Canada??
L0L

vander F | 30-01-17 | 20:58

@Dandruff | 30-01-17 | 20:12,
'seculier' en 'joodse staat' slaat natuurlijk nergens op,
Israel is joods, dat er veel niet gelovigen rondlopen wil nog niet zeggen dat die hele staat niet in het teken staat van het jodendom.

vander F | 30-01-17 | 20:57

tenslotten........ -n

dildona | 30-01-17 | 20:56

1. Moslims zullen er ook aan moeten wennen dat dit soort dingen gebeuren, westerlingen moeten er tenslotten ook aan wennen (zie meldingen vanuit de EU dat we nu eenmaal zullen moeten leren leven met aanslagen).
2. Ik keur het niet goed, maar ik begrijp het wel.
3. De dader heeft deze daad waarschijnlijk gepleegd doordat hij zich niet veilig voelde.

Ik nodig anderen uit dit verder aan te vullen met dooddoeners die we altijd lezen als het een islamitische aanslag betreft gericht tegen westerlingen of het Westerse leven.

dildona | 30-01-17 | 20:55

Onschuldigen mensen overhoop schieten is not done, nooit , nergens, voor iedereen.
Maar wat een overdreven gedoe van de NL moskeeen, Nederlanders hebben geen wapens (laat staat automatische), maar wat voor soort "Nederlander" dacht laatst ook weer dat iedereen een wapen thuis had?

Duck Twacy | 30-01-17 | 20:53

Dit had ik niet achter Xander de Buisonjé gezocht.

Onderwegnaarzorgen | 30-01-17 | 20:52

ikzalhandhaven | 30-01-17 | 20:39,

Die 99 slachtoffers, daar heb je natuurlijk geen bron van?
Bovendien, over 6 jaar gerekend is dat helemaal niks, vergeleken met het aantal slachtoffers van de islam elke week.
www.thereligionofpeace.com/attacks/att...

En hoeveel doden maken aluhoedjes, gok je?
Ook geen bron natuurlijk?

Bovendien mis je het concept "actie = reactie".
Is het je opgevallen dat Chinezen en boeddhisten geen last hebben van racisten / islamofoben?
Zou dat te maken kunnen hebben met het feit dat zij nergens problemen veroorzaken?

Wij moeten er "begrip voor hebben" dat een onschuldige cartoon die bijna niemand gezien heeft, tot honderden doden in Nigeria, Pakistan, Turkije, en nog wat landen leidt.
Maar als moslims elke dag enkele tientallen tot soms wel honderden mensen vermoorden, dan heb jij er geen begrip voor dat een enkeling doordraait?

Dandruff | 30-01-17 | 20:48

Goh. Normaliter duurt het een behoorlijke tijd langer voordat er een foto is, en zelfs dan is het meestal een wazige, onduidelijke, schimmige foto waarop je eigenlijk helemaal niemand kunt herkennen.

Even denken, wat is het verschil...

a9b2b1 | 30-01-17 | 20:47

Nou, gelukkig maar. Hebben de Gutmenschen weer een nieuw Breivikje. Hoeveel staat het nu deze eeuw: IS-Links tegen gek-xenofoob 13.127-7,5 of zo?

Rommelende Onderbuik | 30-01-17 | 20:46

Laten we nou niet gelijk alle fascisten over één kam scheren.

Ramsesz | 30-01-17 | 20:43

ikzalhandhaven | 30-01-17 | 20:26,

Onnodig; dat doet het stalinistisch deel van de blanke mannen al sinds 11-09-'01.
Want als moslims 3.000 Amerikanen doden, dan moeten wij onze excuses aanbieden aan de moslims.
Net zoals onze koningin niet naar de familie van de vermoorde van Gogh ging, maar naar de "echte slachtoffers"; de Marokkaanse moskee en buuurtvereniging.
Ook de executie van wat joodse kleuters in Toulouse leidde tot veel ophef over "islamofobie", en steunbetuigingen aan de Franse moslims.

Terug naar de essentie;
- zijn er rechtse heilige boeken die aanzetten tot zulk geweld?
- zijn er rechtse kerkleiders die aanzetten tot geweld?
- zijn er rechtse kerkgangers die een rechtse moordenaar als held vereren?
- zijn er rechtse wijken waar een rechtse moordenaar zich maandenlang kan schuilhouden?

Niet?
Die verschillen verklaren niet alleen waarom rechts geweld zo zeldzaam is; ze verklaren vooral waarom rechts geen zin heeft om te doen alsof "rechts geweld" een probleem is. Dat het nos-journaal deze aanslag moet uitmelken met nepnieuws over een door moslims geschreven "islamofobe dreigbrief" zegt genoeg.

Dandruff | 30-01-17 | 20:39

Alleen als het schering en inslag is.
Nehemia | 30-01-17 | 20:30
99 slachtoffers in de afgelopen 6 jaar. En dan reken ik de conspiracy theorists maar niet mee.

ikzalhandhaven | 30-01-17 | 20:39

@suqmadic | 30-01-17 | 19:19
Nee hoor, ik steek de hand in eigen boezem. Wij,blank,seculiere mensen zijn een gevaar voor onze gelovige medemens uit Afrika en Azië. Ik stel dan ook voor om deze prachtmensen uit vooral het midden oosten te vrijwaren van onze haat en gewelddadigheden en ze allemaal een betaalde reis terug naar zandbakkië geven zodat ze hun fijne vreedzame levens daar verder kunnen leven.

miko | 30-01-17 | 20:36

@suqmadic | 30-01-17 | 19:19
Een beetje hetzelfde gevoel dat jij had toen de kogel voor Fortuyn van links kwam?

Joost Maghetweten | 30-01-17 | 20:35

Lijkt Harry Potter wel...

Muskatnuss!!! | 30-01-17 | 20:33

@gewoondoorlopen | 30-01-17 | 20:24
Prima tegel!!
Natuurlijk zal ieder weldenkend mens dit soort tuigh veroordelen.
Maar we houden natuurlijk altijd de vergoeilijkers, de stakkers die niets anders kunnen dan roepen "maar hullie doen ook slechte dingen hoor".
Triest, dat dan weer wel.

Berbaar | 30-01-17 | 20:30

ikzalhandhaven 2026
Alleen als het schering en inslag is.

Nehemia | 30-01-17 | 20:30

In ieder geval weer genoeg munitie voor de leugenpers, NOS, het linkse wegkijk blok, CNN, en miljoenen zelfhaters. Voor maanden lang.

070 | 30-01-17 | 20:29

Waarom klinkt dit verhaal zo ongeloofwaardig? Het zou de policor brigade wel erg goed uitkomen, ik ga vooralsnog uit van moslim terreur. De spin in het verhaal is te mooi om waar te zijn.

Alpengeist | 30-01-17 | 20:29

Eindelijk een blanke radicaal... eindelijk.
Statler en Waldorf | 30-01-17 | 20:10

Donder snel op man. Alleen mensen die van de realiteit losstaan denken dat 'hun' kant nooit iets fout doet.

ikzalhandhaven | 30-01-17 | 20:29

Framboos de dader. Gelukkig, sinds Vichy wisten we al dat dit tuig niet deugde.

Taggart | 30-01-17 | 20:28

Als dit klopt dan is er nu wat meer diversiteit in de aanslagen, multiculturalisten hebben nu wat ze willen.

XaleX_2 | 30-01-17 | 20:27

-weggejorist-

rob6814 | 30-01-17 | 20:27

omanders | 30-01-17 | 20:20,

"Het grootste probleem is dat Salah Abdeslam maanden in Molenbeek kon verkeren terwijl de hele wijk het wist. Elke Noor zou Anders Breivik hebben aangegeven. Daar zit het 'm in."

Hear hear!
Dat is de kern van de zaak.

Dandruff | 30-01-17 | 20:27

Gaan er nu rechtse reaguurders hun excuses aanbieden en de straat op namens witte blanke mannen?

ikzalhandhaven | 30-01-17 | 20:26

Hoezeer ik de EU verguis, pro-Zwarte Piet ben en vind dat je je als migrant hoort in te burgeren, dit is gewoon een klootzak die het recht niet heeft om het leven van medemensen te nemen. Gewoon een ordinaire terrorist, met een andere huidskleur. Niet meer en niet minder dan iedere andere AA-roeper.

gewoondoorlopen | 30-01-17 | 20:24

de echte haatzaaiers zitten in de westergasfabriek

eriksweet | 30-01-17 | 20:21

@Raad_maar_raak! | 30-01-17 | 19:59
En dan vergat ik de knoflook ook nog ;)

Pierre Tombal | 30-01-17 | 20:20

@Loebas | 30-01-17 | 19:27


Toch komen ze deze kant op. Ik moet zo lachen om dat gelul over doodsbange moslims. Als het echt waar was kozen deze mensen eieren voor hun geld. Hoeveel Turken in NL hebben een huis in Turkije? Veel.


Nog zo iets: Al die mensen die meer vluchtelingen binnen willen verklaren ook zonder blikken of blozen dat het nu net1933 is. Als dat echt zo zou zijn is het wel heel lullig om al die Anne Frankjes in spe in het hol van de leeuw binnen te laten, nietwaar. Moeten ze niet als de wiedeweerga zwarten gaan *evacueren*?


Ik heb mijn gedrag niet veranderd door aanslagen met trucks. Moslims doen dat ook niet. De kans dat je door een aanslag wordt gedood is verwaarloosbaar. Het grootste probleem is niet de aanslagen aan sich. Het grootste probleem is dat Salah Abdeslam maanden in Molenbeek kon verkeren terwijl de hele wijk het wist [1]. Elke Noor zou Anders Breivik hebben aangegeven. Daar zit het 'm in.


[1] www.metronieuws.nl/nieuws/buitenland/2...

omanders | 30-01-17 | 20:20

Euh dus hij was blank.... dus Trump is slecht?
Ofzo... dus.. goh.. www.youtube.com/watch?v=e43EIwjVKeQ&a...

Wen er maar aan.
Foto 3 is alleen raar,voor de rst zie ik normale foto s.

hebbuh | 30-01-17 | 20:19

Dit gaat natuurlijk erg slecht afstralen op ons blanke mannen , soms een beetje boos soms een beetje sarcastisch

Moresnetunited | 30-01-17 | 20:16

zozo toe maar. een blanke dit keer

Cousin Eddie | 30-01-17 | 20:16

Het 8 uur journaal heeft over twee schutters die hebben geschoten in de moskee.
Er was toch maar een dader is inmiddels allang bekend?

Rob trip slaapt lekker verder.

alphapapatango | 30-01-17 | 20:15

@Pieter V | 30-01-17 | 19:56
Je moet toch wel een behoorlijk mietje zijn om je land te laten kapen door islamitisch of links, heur.
Ik heb van beide weinig last.
De linksen kunnen flink weerwoord verwachten in discussie (en dat is best lachen) en Turkse, Marokkaanse, Antilliaanse or whatever inwoners met een ander kleurtje of geloof zeggen mij meestal vriendelijk gedag.
Zelfs mijn oude moedertje loopt nog bijna wekelijks zonder enig probleem over de Haagse Markt.
Dus gekaapt neuh, misschien voor autisten met een xenofobische aandoening en een mislukt leventje.
Tsjaa dan moet je natuurlijk iemand de schuld geven.

Berbaar | 30-01-17 | 20:15

-weggejorist-

dat weet je | 30-01-17 | 20:14

-weggejorist-

pluk-87 | 30-01-17 | 20:14

michelr | 30-01-17 | 20:03,

Onzin, jouw claim dat bijna 0,0000000001% van de christenen bijna half zo gewelddadig is als de islam voorschrijft, slaat nergens op:
- de KKK heeft de afgelopen 70 jaar minder slachtoffers (26) dan de islam per week maakt;
- in het niet christelijke, maar democratisch en seculier-joodse Israël maken de Arabische moslims van hamas en fatah méér slachtoffers dan het Israëlische leger;
- dat overigens vecht tegen moslimclubjes die streven naar de holocaust.

is gebaseerd op ghet vooroordeel dat "zelfverdediging = fascism"

Dandruff | 30-01-17 | 20:12

Ah de slachtofferorgie kan beginnen. Ik zat net het nieuws op de NOS te bekijken en ik vond het al zo vreemd, dat er zoveel aandacht was voor islamofobie.

Nu kunnen alle linkse mensen eindelijk met tevredenheid naar een aanslag kijken. Eindelijk een blanke radicaal... eindelijk.

Statler en Waldorf | 30-01-17 | 20:10

..en gelijk ook de angst/slachtofferkaart trekken in Nederland! Die arme ontploflims toch.....

Nederlanddraaitdoor | 30-01-17 | 20:10

En het 8 uur journaal gaat inmiddels weer verder met het ongegeneerd liegen.

Rob trip heeft het zojuist over de ''maatregel'' van trump.

Terwijl dit een maatregel is die door obama al jaren geleden is ontworpen.

alphapapatango | 30-01-17 | 20:09

Is dit nou de eerste terroristische aanslag van een blanke op moslims in het Westen?
.
Kan alleen maar betekenen dat iedereen Hitler is.

heldheino | 30-01-17 | 20:09

Oei, dit straalt slecht af op de blanke gemeenschap.

Rest In Privacy | 30-01-17 | 20:05

Over nepnieuws gesproken...

Op het nos-journaal zie ik nu een "extreem-rechtse dreigbrief" voorbij komen, waarvan vorig jaar al was aangetoond dat die nep was.

Dandruff | 30-01-17 | 20:04

Berbaar | 30-01-17 | 19:52

Haha.
Zelfverklaarde slimmerik.
Haha, jij? Haha.
Gast, jij bent een one-trick pony; een nietszeggende, wegkijkende, onverschillige kneus.
Nog steeds gebruikmakend van GS-jargon waar de meeste rond 2010 al genoeg van hadden.
Alleen zijn huidskleur maakt van hem een Breivikje.

Desmoulins | 30-01-17 | 20:03

Jammer dat niemand medeleven toont. Iedereen probeert maar geestig en grappig te doen. Wordt duidelijk hoe verrot men hier is.

Arabier020 | 30-01-17 | 20:03

"Mensen, er zijn ook witte christelijke idioten op deze wereld."

Ja, KKK, delen van Israel, etc.

michelr | 30-01-17 | 20:03

The Young Turks hebben hier ook smachtend op gewacht. Altijd als er iets is dat ze niet uitkomt halen ze die vorige white shooter erbij die in die black church los ging. Nu hebben ze misschien weer een andere: fuck the white. Ook in eigen land mogen die eigenlijk niet bestaan.

Lyin Ted | 30-01-17 | 20:03

Bij Joop.nl hebben ze deze update nog niet.
Het blijven toch ambtenaren he: om 5 uur klokken ze uit.
Wacht maar tot morgenvroeg, dan verandert het nu karige stukje (want het leek ongewenst nieuws) in een orgastisch feestje.

Mr. Happy | 30-01-17 | 20:01

@Pierre Tombal | 30-01-17 | 19:31
lol

Rest In Privacy | 30-01-17 | 19:59

Was deze man nu afkomstig van het zelfde roedel lone wolves als die uit Berlijn, Nice enz? Of toevallig een andere roedel?
Je zou bijna geen boswandeling meer durven maken.

Nuchternederland | 30-01-17 | 19:58

-weggejorist-

many-more | 30-01-17 | 19:57

@thijs4419, ho ho ho stop je gaat veel te snel. Niet zo snel roepen op basis van summiere informatie. Goddomme we leven in een rechtstaat! Niet meteen je onderbuik het werk laten doen.

roze_bril | 30-01-17 | 19:57

Als de dader uit moslimhaat precies deed wat de islam voorschrijft (onschuldige mensen doden), dan is dat natuurlijk heel ernstig.

Aan de andere kant, door deze aanslag is vanaf gisteravond dus iets minder dan 0,0000001% van alle aanslagen op moskeeën door een niet-moslim gepleegd.
Dat is walgelijk, en dat moeten we allemaal veroordelen.
Maar de grootste islamofoben zijn dus nog steeds moslims zelf.

Het echte probleem is dan ook de islam zelf. Een oorlogsdoctrine die dagelijks inspiratie geeft voor tenminste enkele tientallen, maar vaker vele honderden of duizenden doden.
Per dag ja.
Een oorlogsdoctrine die daarnaast de hele wereld in gijzeling houdt om boeken, toneelstukken, cartoons, joden, homo's, lego-huisjes, denksporten en tienduizenden andere zaken te verbieden. Alles wat de islam verbiedt, moet de beschaafde wereld ook verbieden; "want anders..."

Dandruff | 30-01-17 | 19:56

Hij speelt met zwart. En wit begint.

metzonderzijwieltjes | 30-01-17 | 19:56

@sinar2 | 30-01-17 | 19:41

Omdat het gewoon aandachttrekkers en beroepsslachtoffers zijn.
Was het maar waar dat ze niet meer op straat durven lopen.
Ik zou me weer thuis voelen in mijn eigen landje dat al lang door het linkse en islamitische triefel is gekaapt.

Pieter V | 30-01-17 | 19:56

Ja Supermuis, dus we kunnen diverse aanslagen tijdens Obama ook op zijn conto schrijven? Want hij heeft ook een ban ingesteld destijds. Deze Jihadi willen winnen, ze willen niet met ons praten, ze willen hun wereldbeeld doordrukken, al geef je ze al je geld en goodwill, deze intentie verandert niet.

Lyin Ted | 30-01-17 | 19:56

Ah typisch weer. "Hate crime".

RepubliekBanana | 30-01-17 | 19:55

Het is natuurlijk niet ondenkbaar gezien het inreisverbod van Trump dat ze het narratief van de aanslag wat aangepast hebben, maar dat blijft speculatie natuurlijk.

Nehemia | 30-01-17 | 19:55

Hij likes dus ook pagina's van de Canadese Sociaal-Democraten.

blikjegrolsch | 30-01-17 | 19:54

Het kan ook een false false flag zijn, dus toch gewoon een echte.

du Roi Soleil | 30-01-17 | 19:52

Kijk, moslims, bij een volgende aanslag van jullie soort, kunnen jullie net zo reageren als ik hier doe:

Wat een geflipte blanke. Ik vind dit verschrikkelijk. Ik geloof niet dat we wie dan ook helpen met dit soort onnodige en bovenal zinloze aanslagen.
Soms vraag je je af waarom mensen elkaar dit aan doen.

Maar je kunt natuurlijk ook gewoon juichen op het gesubsidieerrde maroc.nl en denken dat de daders 72 maagden krijgen.

Dick Luyenlomp | 30-01-17 | 19:52

@suqmadic | 30-01-17 | 19:19
Yep altijd interessant dit soort dingetjes.
De slimmere reaguurders zien dit voor wat het is, een Breivikje.
De dombotjes zul je zien ontkennen of roeptoeteren dat hullie het ook doen hoor.
Aanvulling voor het debieltjes lijstje dat dan weer wel.

Berbaar | 30-01-17 | 19:52

Hunter S. Thompson | 30-01-17 | 19:17
Hele films zijn er van gemaakt, alleen vallen al die halve garen tegenwoordig niet meer zo op. Wat een goede truc he?!

Cobalt bomb | 30-01-17 | 19:52

RIP voor de slachtoffers.

Het gevaar is dat de verhalen en acties van Wilders, Trump, Le Pen et cetera steeds meer een self fulfilling prophecy worden.

De politisering van de Islam kan je onder andere tegengaan door ervoor te zorgen de moslims die dat willenwel volledig kunnen participeren in de Westerse wereld.

Maatregelen zoals Trump's ban maken de wereld onveiliger omdat ze inspelen op het onzinnige narratief dat er een soort niet te voorkomen 'clash of civilisations' gaande is. Zo jaag je mensen letterlijk in de armen van ISIS (die noemde het daarom al de 'blessed ban')

Supermuis | 30-01-17 | 19:52

Laten we beginnen het beest bij de naam te noemen, terreur, neofascistische terreur. Een hate crime. Dylann Roof en Anders Breivik revisited.

thijs4419 | 30-01-17 | 19:51

Sterker nog, de tweede 'verdachte' Kadir zou niet alleen slechts een getuige zijn, maar zou zelfs zo heldhaftig zijn geweest de nooddiensten te bellen. Dat is me iets te veel toeval om een 'muslim hero story' te creëren. Zeker in Trudeau's Canada.

His Lordship | 30-01-17 | 19:51

@Lieutenant_Gruber | 30-01-17 | 19:31

Het probleem is niet op te lossen zolang de islamaanhangers geen afstand willen doen van de hun door allah opgedragen taken om desnoods met intimidatie en geweld de ongelovigen te bekeren, ze te bestelen omdat alles op aarde eigendom is van de moslims, de hele wereld te veroveren op welke manier dan ook en de hele wereld in een kalifaat te veranderen waar maar één wet geldt, de sharia.

Als dat klaar is is er vrede op de hele wereld en dat is waarom ze het zelf de religie van de vrede noemen.

Lees de koran nu eens zelf, van kaft tot kaft!

Pieter V | 30-01-17 | 19:51

Vraag: waarom is een blanke die een aanslag pleegt meteen een rechtsextreme terrorist, maar een moslim die hetzelfde doet een verwarde man?

Gladiator Fap | 30-01-17 | 19:50

Nou nou, gefifafeliciteerd! You've got 1. Kijkend naar de aantallen wijzen de odds nog steeds een andere kant op. Deze Verwarde man had voor hetzelfde geld een zeehondencreche in de fik gezet. (kom maar op met zijn getraumatiseerde levensloop en dus motieven)

Cobalt bomb | 30-01-17 | 19:50

Zoon van Boer | 30-01-17 | 19:47

Wit begint en zwart wint.
Soort van positieve discriminatie.

Desmoulins | 30-01-17 | 19:50

Het blijft raar. In verschillende media vandaag viel vandaag te lezen dat beiden Alahu akhbar riepen en ze (dus samen) de moskee binnengingen en bij toverspel is Kadir plotseling een belangrijke getuige. Uiteraard zijn de eerdere persberichten herschreven. De spin is dus nu dat het om een 'lone wolf' zou gaan.

Nehemia | 30-01-17 | 19:49

Geweld komt altijd van links.
False flag dus.

hebbuh | 30-01-17 | 19:49

eriksweet | 30-01-17 | 19:46

Poging twee is wel geslaagd. Hulde.
Wij zijn niet beter, wij zijn murw gebeukt.
U vooral.

Desmoulins | 30-01-17 | 19:48

excuses dat ik mijn gedachten hier de vrije loop laat... heb teveel van die filmpjes gezien denk ik

eriksweet | 30-01-17 | 19:48

Niet zo oordelen allemaal, misschien is zijn vader wel onthoofd ergens in de woestijn, zou jij dan niet boos zijn? (of je het dan zó moet afreageren is een ander verhaal)

sjeetje | 30-01-17 | 19:48

Ik als blanke veroordeel deze aanslag door een niet moslim. Al blijf ik hetzelfde denken over de Islam. Links en de Islam gaat dit helaas helemaal uitmelken, mocht dit echt waar zijn.

Rest In Privacy | 30-01-17 | 19:47

@roze_bril | 30-01-17 | 19:45
Schaken is wel racistisch .... waarom mag wit altijd beginnen?

Zoon van Boer | 30-01-17 | 19:47

we moeten natuurlijk laten zien dat we beter zijn..
nou het begin is er

eriksweet | 30-01-17 | 19:46

Ik ga het gewoon nog even afwachten, laat de politie zijn werk doen enzo...

Zoon van Boer | 30-01-17 | 19:46

Lone wolf. Hij schaakte dus het was geen racist. Familie zegt dat hij dronk dus oh wacht dit geldt voor moslims. Eh het heeft niks met islamofobie te maken want hij houdt van vinden. Oftewel het is erg wat er is gebeurd, maar ik zie vooral een verwarde slachtoffer.

roze_bril | 30-01-17 | 19:45

Fake news alert!! Het moest een blanke racist zijn. Die AA roepende Marokkaan moest koste wat t kost uit de wind gehouden worden.

echt_links | 30-01-17 | 19:45

Om maar even op z'n van Muiswinkels hierop te reageren: links zal wel blij zijn met dit nieuws, gefeliciteerd.

Aanslagpleger is een onzettende randdebiel trouwens, moge dat duidelijk zijn.

IslamPislam | 30-01-17 | 19:44

Kudt. Het is vind.

atheïstisch stemvee | 30-01-17 | 19:44

@suqmadic | 30-01-17 | 19:23

Nee hoor helemaal niet moeilijk te verkroppen, wel een ongewoon gevalletje vergeleken bij de grootschalige dagelijkse islamitische terreur.

Pieter V | 30-01-17 | 19:43

"verwarde man syndroom" discrimineert niet.

Lasius | 30-01-17 | 19:42

@Fridtjof | 30-01-17 | 19:27
Och ik voldoe ruimschoots aan de criteria voor islamofobie. Dat komt omdat ik het ook een ontzettend enge religie/beweging vindt. Ik zie mij nog geen aanslagen plegen hoor.

atheïstisch stemvee | 30-01-17 | 19:42

@suqmadic | 30-01-17 | 19:19
De werkelijke cognitieve dissonantie zit natuurlijk bij die lui die na aanslag nummer zoveel, waarvan het leeuwendeel uit islamitische hoek komt, nog steeds denken dat het multiculturele experiment met de islam in een vreedzame co-existentie zal uitmonden.

Oeleflaffel | 30-01-17 | 19:41

-weggejorist-

Muskatnuss!!! | 30-01-17 | 19:41

En wie was die Ali's Snachkbar-roepende knakker? De kans is groot dat vanavond Peter NSB de Vries in alle programma's even komt vertellen dat dit allemaal de schuld van Wilders en Trump en de blanke boze man is.

Uw Psychiater | 30-01-17 | 19:41

Verklaard nog steeds niet waarom moslims in Nederland nu volop gillen niet meer op straat te durven lopen.

sinar2 | 30-01-17 | 19:41

Hij was gewoon een beetje verward .

A.C.H.M.E.D | 30-01-17 | 19:40

-weggejorist-

eriksweet | 30-01-17 | 19:40

@suqmadic | 30-01-17 | 19:19

Stel je niet aan halve gare.
Inderdaad gaat het om een terrorist dat was Breivik ook.

Dat neemt niet weg dat de islam een gewelddadige veroveringsdoctrine is en dat het door de aanhangers dagelijks wordt bewezen.

Pieter V | 30-01-17 | 19:39

-weggejorist-

eriksweet | 30-01-17 | 19:38

Door dit soort idioten krijgt policor links weer fijn munitie. Eén aanslag door een niet-moslim op een moskee is immers veel en veel erger dan honderden, zo niet duizenden aanslagen andersom. Zo hoeven ze het daar voorlopig niet meer over te hebben.

Dr. Snoepjes | 30-01-17 | 19:37

Wanneer een moslim een aanslag pleegt is ie in de war.
Deze jongen echter werd gedreven door pure haat.
Vanwaar dat verschil?

Desmoulins | 30-01-17 | 19:36

Canadeeslinkscomplot antipvv. Its true.

Itastijl | 30-01-17 | 19:36

Stel dat die Marokkaan er niks mee te maken heeft, dan is dit een verhaal Kristenen slaan eindelijk eens terug?

Of was "getuige" El Khadir van een andere stroming die.... ?

basweetutwel | 30-01-17 | 19:35

Dit is een geschenk uit de hemel voor links en de aanhangers van de ideologie van de vrede. Slechts 6 martelaren in de niet weerbare leeftijd.

Cui bono?

Pierrepoint | 30-01-17 | 19:35

Kijk Joop eens genieten! (Geen idee trouwens ik kom er niet). De Breivik fles was bijna op en deze Canadese Bisonette smaakt hen ook niet verkeerd. Schiet lekker door de mond, scherpe afdronk.

Ik heb zojuist Mozart: le nozze di figaro opgezet om dit even elitair te verwerken.

Rest In Privacy | 30-01-17 | 19:34

Goh, een Breivik van eigen bodem zou Trudeau wel heel goed uitkomen.

Dan effe wat anders: Iemand de Screen Actors Guild Awards 2017 op FOX gezien? Het lijkt wel op een BLM meets anti-Trump manifestatie. Met tot nu toe enkel zwarte winnaars.

Lekker inclusief allemaal.

Abject | 30-01-17 | 19:34

dit 'argument' gaan we nog eeuwenlang aan moeten horen

eriksweet | 30-01-17 | 19:31

-weggejorist-

RedSplat | 30-01-17 | 19:31

Ik probeer me een voorstelling te maken van hoe Allahu akbar hoe op z'n Quebecs zou klinken :~

It is I, Bissonnet. I am dizgaized az a muzlim...

Pierre Tombal | 30-01-17 | 19:31

Walgelijk. Wel vind ik het fascinerend hoe de (online) wereld vandaag de dag in elkaar zit. Is de dader een moslim, dan geeft rechts gas, figuurlijk dan. Is de dader blank, dan geeft links gas. Vandaag was het bijvoorbeeld doodstil op mijn Facebook account, maar dat gaat los in drie-twee-een... En zo blijft het spelletje "welles-nietes" tot in de eeuwigheid doorgaan, zonder samen onder ogen te komen waar de problemen liggen en hoe we deze het beste moeten aanpakken. En juist dit resulteert in deze achterlijkheid en polarisatie.

Lieutenant_Gruber | 30-01-17 | 19:31

-weggejorist-

Samper | 30-01-17 | 19:30

De opluchting is groot. Was al moeilijk voor te stellen dat dader niet blank zou zijn. Moslims doen dit elkaar niet aan. Als de sharia was ingevoerd was dit niet gebeurd. Zal wel een taakstrafje worden.

RickTheDick | 30-01-17 | 19:29

Triest, want als je zulke dingen doet, dan ben je geen haar beter dan een moslimterrorist.

Ik ben ook tegen de islam, want ik ben tegen fascisme, maar ik ben niet tegen mensen, de islam als zieke fascistische ideologie moet je aanpakken, dus blijf kalm en stem op de juiste partij, wij bestrijden de islam met democratische beschaafde middelen.

Wonderful-Life | 30-01-17 | 19:28

Als de russen de verkiezingen niet hadden gerigged dan had Trump niet gewonnen en was dit niet gebeurt.
Het is allemaal de schuld van de Russen.
[sarcasm off]

General McAuliffe | 30-01-17 | 19:27

'Standaard tenenkrommend gezwam dat het aan islamofobie ligt, is vooralsnog voorbehouden aan minder heldere lichten...' aldus Ronaldo.

Fridtjof | 30-01-17 | 19:27

Ja ho, en z'n maatje Mohamed el Khadir dan
ook een doorgeslagen blanke engnek soms

Tobi | 30-01-17 | 19:26

en de protesteerders dachten dat ze klaar waren. hup van jullie luie reten af en protesteren!

eriksweet | 30-01-17 | 19:26

O jee een blanke terrorist. Dan zijn we de komende jaren, net als bij Breivik nog niet uitgeluld.

Gelukkig waren het in Parijs en Brussel gewoon moslims en dan mag het.

James Lastig | 30-01-17 | 19:25

Ach... De laatste jaren hebben moslims aardig aan de weg getimmerd wat betreft impopulariteit .

Loebas | 30-01-17 | 19:25

Jeetje zouden Canucks straks de USA ook niet meer in mogen?

Berbaar | 30-01-17 | 19:25

Zou die kinderpremier blij zijn dat hij deze onderdaan gisteren zo heeft lopen schofferen?

très cool | 30-01-17 | 19:24

Walgelijk om te zien hier hoe mensen gaan proberen te relativeren. Dit is gewoon erg en elke vorm van terrorisme is fout. Dat er ook blanke gekke tussen lopen is dan moeilijk te verkroppen ofzo?

suqmadic | 30-01-17 | 19:23

Shit! Zit ik de lokale nieuwswebsite lastig te vallen dat ze hun artikel aan moeten passen - de dader was eerst van Arabische origine - is het toch een westerling. Dat zou je niet van tevoren gedacht hebben toch?

Rest In Privacy | 30-01-17 | 19:22

Rare jongen. Hij zou ook zo op een piano kunnen gaan liggen.

Normpje | 30-01-17 | 19:22

Allahzijdank. Witte mannen terreur. Gelukkig kunnen we nog net op tijd die mocro van dader naar getuige veranderen. Merkt vast niemand.

Pedronegro | 30-01-17 | 19:22

Dit heeft NIETS met islamofobie te maken!

illuvatar | 30-01-17 | 19:22

-weggejorist en opgerot-

HeilTrump | 30-01-17 | 19:22

Die "Hoe dan?" haha ... met tomaten natuurlijk!

Watching the Wheels | 30-01-17 | 19:21

Hatecrime (wetten) zou(den) niet kunnen bestaan zonder de aanname van het bestaan van scheiding der rassen. Het is een ziek en suggestief ding.

Claude_Vieaul | 30-01-17 | 19:21

Het was vandaag oorverdovend stil vanuit moslimhoek. Ik durf mijn geld er wel op te zetten dat dat nu plots gaat veranderen.

Godsammekraken | 30-01-17 | 19:21

Zie je nou wel, het heeft niets met de islam te maken...

Pi Mol | 30-01-17 | 19:20

eerst de kruistochten en nu quebec, waar hebben die arme haatzaaiers het toch aan verdiend?

eriksweet | 30-01-17 | 19:20

@Nehemia | 30-01-17 | 19:17
Het Alahu Akhbar was dus met een Quebeqs accent, klaarblijkelijk. Gek verhaal, helemaal met je eens, maar een Canadees met sympathieën voor Marine Le Pen die samen met een Marokkaan een aanslag pleegt is ook niet een heel normaal verhaal.

Tubantia83 | 30-01-17 | 19:19

Deze naam is wel lekker moeilijk uit te spreken, die enige andere dader breivik bekt wel beter.

We gaan m nog honderden keren horen deze achternaam.
Rust in vrede voor diegene die gestorven zijn door deze psycho

rattenvanger XL | 30-01-17 | 19:19

Geen goed schaker, want hij kan totaal niet vooruitdenken gezien zijn achterlijke daad.

skogen0606 | 30-01-17 | 19:19

-weggejorist-

suqmadic | 30-01-17 | 19:19

Bontkraagje ..

Watching the Wheels | 30-01-17 | 19:19

Moslims zijn geen ras Ronaldo.
Het is een islamhater.

Desmoulins | 30-01-17 | 19:19

CNN bericht op dit moment nog over 2 verdachten. Fake news?

Rimini | 30-01-17 | 19:19

insjallah!

Fransievrolijk | 30-01-17 | 19:18

Hunter S. Thompson | 30-01-17 | 19:17
Cognitieve dissonantie.

Gualtiero | 30-01-17 | 19:18

Raar verhaal. Khadir is nu plotseling getuige? Waar komt dat alahu akhbar dan vandaan?
.
"Bissonnette en El Khadir zouden beiden student zijn aan de bij de moskee gelegen Laval-universiteit. De universiteit heeft nog niet gereageerd."
.
www.ad.nl/buitenland/student-quebec-en...

Nehemia | 30-01-17 | 19:17

haha als een blank het heeft gedaan kunnen sommige mensen het blijkbaar niet hebben. Dan klopt er natuurlijk iets niet. Mensen, er zijn ook witte christelijke idioten op deze wereld.

Hunter S. Thompson | 30-01-17 | 19:17

-weggejorist-

vanBarchum | 30-01-17 | 19:17

soort Breivikje

Rest In Privacy | 30-01-17 | 19:17

Oh, gelukkig gutmenschen waren akelig stil ineens op Facebook na gisteren de hele dag mijn timeline te spammen

Ruler | 30-01-17 | 19:16

Dubieus verhaal...

Goed-hardt | 30-01-17 | 19:14

D2 -D4

Nehemia | 30-01-17 | 19:13

false flag

WimCock | 30-01-17 | 19:13

in b4 "false flag"

Gualtiero | 30-01-17 | 19:12

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland