Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Poetin: 'Russische hoeren zijn de beste'

Ja jongens, nog ff over Golden Shower Gate van vorige week. Zal geen verrassing zijn, maar Poetin geleuft er dus helemaal geen reet van (althans, dat wil hij dat u denkt). Dachten jullie nou echt dat de KGB de hele dag bezig is met het bespieden van willekeurige Amerikaanse miljardairs? Laat Poetin niet lachen. En dat Trump helemaal naar Moskou zou vliegen om hoeren over zijn bed te laten pissen slaat bovendien als een tang op een varken. Oh men, wat een wereld. Amerika's conservative right opeens fan van Assange, terwijl progressief links staat te klappen voor de CIA. De President-elect van de vrije wereld die pleit voor protectionisme, terwijl 's werelds communisten-opperhoofd vraagt om alsjeblieft een beetje meer meer meer vrijhandel. En Poetin die een persco geeft waarop hij Trump uitgebreid verdedigt tegen hoerenbedplashoaxes, maar het niet kan laten om daar terloops aan toe te voegen dat Russische hoeren girls of reduced social responsibility dus wel gewoon de beste ter wereld zijn. Dat u het even weet.

Reaguursels

Inloggen

Ik heb persoonlijk heb eventjes afstand genomen omdat ik het klaagzang beu was. Ik kon er niet meer tegen. Zeuren, klagen, zeiken, boos zijn.
De Koreaanse Slet | 19-01-17 | 00:27

Hahahahahaha.

Markuz2661 | 19-01-17 | 12:24

@ DKS

Kijk maar eens naar dit filmpje.Dat is een zeer intelligente joodse engelsman, waar jij heel wat van kan leren.

Jij gelooft dat mensen alleen maar consumenten moeten zijn en als ze een normaal leven kunnen leiden ze dus gelukkig zijn. Mensen zijn spirituele wezens en hebben meer nodig dan alleen maar een baan en regelmatige inkopen.

Douglas Murray: Its not only about us, here, now, its about all those dead before us and the ones yet to be born. To break that contract is treason. No nation of people breaks that contract in free will. Jij wil dit heilige contract verbreken. Jij bent een rootless cosmopolitan, en ik niet. Ookal is mijn afkomst niet nederlands ik vind dat de nederlander recht heeft op dit contract. En als jij zegt dat het niet uitmaakt dat Rotterdam en Amsterdam over 50 jaar meer lijken op Mogadishu dan op nederland ben jij degene die dit contract verbreekt. En je hebt het recht niet.

www.youtube.com/watch?v=V0OM4egCLBI&a...

spinoza999 | 19-01-17 | 09:35

@Graaisnaaiert | 18-01-17 | 23:43
Maar we moeten ook gewoon 'dealen' met alle ellende die we gezaaid hebben.

Waar zeg ik dat we dat niet moeten doen? Ik zeg laten we constructief zijn en ons niet fixeren op het negatieve. Er gaat namelijk ook best een hoop goed, heel goed. Zeker voor Nederland.

Ik heb persoonlijk heb eventjes afstand genomen omdat ik het klaagzang beu was. Ik kon er niet meer tegen. Zeuren, klagen, zeiken, boos zijn. En waarom? Ik ben de halve wereld rond geweest en vrijwel nergens kan je een beter leven hebben. Hier is het ook prima hoor. Zolang je geld hebt. Maar met geld kom je uiteraard heel ver overal. In Nederland heb je het gewoon hartstikke goed. En de echte problemen die er zijn. Die worden niet en nooit opgelost door mensen zoals Wilders, Erdogan, Poetin, Trump, Le Pen en al helemaal niet door walgelijke lafbek Farage (en eloquente eikel waar ik op kots).

Het staat je overigens absoluut vrij om gewoon de waarheid te spreken hoor, doen de jongens van de PvdA ook. Met Bolkenstein deden wij het al ruim voordat Fortuyn in beeld kwam. De SP deed het voordat wij het deden, maar met andere redenen. Je zoekt een vijand die er niet is. Er zijn problemen maar we moeten ze samen oplossen en een 'Poetin' is geen oplossing maar een verergering van de problemen.

De Koreaanse Slet | 19-01-17 | 00:27

@De Koreaanse Slet | 18-01-17 | 23:16
Die specialisten moeten nog langer als 1, 2, 3 generaties mee. Maar dat interesseert jou niet.

VerenigingVanDieven | 18-01-17 | 23:53

Ja, maar het feit dat die angst ( of een unheimisch gevoel t.o.v. verandering te hebben waar mensen het gevoel hebben weinig tot geen invloed op te hebben of kunnen hebben, zo vertaal ik het maar ) er is is niet de schuld van Poetin, Trump, Le Pen, Farage en Wilders, die zijn slechts een - in mijn ogen - logisch gevolg van die angst. En omdat de huidige machthebbers - en die in het verleden, ik noem pakweg een periode van 30-35 jaar - nooit enige moeite hebben gedaan om die angst, die bezwaren, de jamaars, tegengeluiden serieus te nemen ( of er iig naar te luisteren ) maar in plaats daarvan die mensen weg te zetten als racist, xenofoob, egoist en te komen met dogma's als " moet van Europa", "ja, maar we moeten toch" en "wij hebben het zo goed, kunnen nou niet" en "goed voor handel en banen" en ga zo maar door, daar hebben mensen concreet niks aan en wals je over ze heen. Kan me die jaren 90 debatten nog wel voor de geest halen, ergerlijk. Dus, nogmaals, " wij" hebben de huidige geopolitieke shitzooi destijds zelf gezaaid, moeten we nu niet gek opkijken dat we ellende in het oosten en het zuiden ( en nu ook ten westen van ons ) moeten gaan oogsten. En ik geef aan dat "we" nu precies dezelfde fouten weer maken en het is nog steeds diezelfde neoliberale kliek die erachter zit, inclusief hun juichaapjes in de media en de gedogers die al lang blij zijn met wat ik noem een toegeworpen afgekloven botje...

Graaisnaaiert | 18-01-17 | 23:43

@Graaisnaaiert | 18-01-17 | 23:05
(Volks)nationalisme is angst en een onrealistische hang naar een verleden wat toch nooit meer terug komt. Daar heeft liberalisme (neo of niet) niets mee te maken. Jouw grootouders stoorden zich enorm aan jouw ouders en hun ouders enorm aan aan uw grootouders. De wereld veranderd. Je gaat mee of je blijft bang en gefrustreerd thuis. Dat is een keuze. De wereld draait toch wel door.

De Koreaanse Slet | 18-01-17 | 23:23

@VerenigingVanDieven | 18-01-17 | 23:00
Dan kan je jezelf beter zorgen maken over de verhuftering. Dat is een veel groter probleem. En nee. Daar zit geen kleurtje of religie aan vast gebonden. Over de breedte zit de verhuftering er diep in.

De Koreaanse Slet | 18-01-17 | 23:18

@VerenigingVanDieven | 18-01-17 | 22:15
Juist andersom. Het mooie van globalisme is juist dat je een bedrijf vol met specialisten kan bouwen. Voor een goede prijs. Of je huurt ze in op afstand. Of je lokt ze naar een goedkopere locatie. Het kan allemaal.

De Koreaanse Slet | 18-01-17 | 23:16

@De Koreaanse Slet | 18-01-17 | 17:01
.
U schat mij volledig verkeerd in. Daarnaast gaat u volledig langs mijn punt heen, namelijk dat de Neolibs ( speciaal voor u: wat zich tegenwoordig Liberaal noemt maar mijlenver van de oorspronkelijke liberale idee van bijvoorbeeld Locke en Hobbes afstaat ) rechstreeks verantwoordelijk zijn voor zowel de opkomst van (volks)nationalitsiche partijen in Europa, de afkeer van een groot deel van de Europese bevolking van diezelfde EU ( Brexit ), de verkiezing van Trump en de opkomst van Poetin. Dat is mijn punt, wat u mij verder toedicht of erbij wilt halen is aan u, maar dat is imho irrelevant in deze. Het gaat er verder niet om wat ik van Poetin of Trump vind of dat ik er zou willen wonen, ik noem de oorzaak van de huidige situatie ( en geef aan dat ik me kostelijk vermaak met de selectieve verontwaardiging van de westerse politiek & media ) en u komt met symptoombeschrijvingen. Dan lullen we inderdaad langs elkaar heen...

Graaisnaaiert | 18-01-17 | 23:05

@De Koreaanse Slet | 18-01-17 | 22:47
Nog niet nee. Maar ik doe dit niet voor mezelf. Terwijl ik niet eens kinderen heb. Of 100% Hollander ben. Waar ken ik dat toch van?

VerenigingVanDieven | 18-01-17 | 23:00

@medusa324 | 18-01-17 | 22:28
"Ook op economisch gebied is Obama 1 van de allerslechtste presidenten. "

Dat is subjectief. Obama erfde de grootste crisis na de tweede wereldoorlog. Objectief heeft hij het prima gedaan. Banen gecreëerd. Auto-industrie gered. En nog veel en veel meer. Nee de Amerikaan gaat Obama missen. Jij mag hem haten hoor. Misschien omdat je denkt dat hij een stiekeme moslim is. Of omdat hij een halve neger is. Of gewoon omdat je iets moet haten. Maar objectief heeft Obama het prima gedaan. Misschien zelfs een van de beste presidenten van de laatste 30-40 jaar. Rijtje Reagan, Clinton. In welke volgorde weet ik niet maar waarschijnlijk:
1.) Reagan
2.) Obama
3.) Clinton

Carter, Nixon en Bush junior en senior passen sowieso niet in dat rijtje.

De allerslechtste president ooit was Nixon. Maar die eer gaat Trump van hem overnemen.

De Koreaanse Slet | 18-01-17 | 22:52

@VerenigingVanDieven | 18-01-17 | 22:03
Dan ga je toch lekker relaxen in een dorpje of leuk stadje? Genoeg plekjes in Nederland waar het heerlijk vertoeven is. Nergens last van.

De Koreaanse Slet | 18-01-17 | 22:47

@De Koreaanse Slet | 18-01-17 | 16:49
Lekker feitenvrij blaten is echt 1 van jouw allergrootste kwaliteiten. Hoe kom je er bij dat de Anerikanen het nu beter hebben onder Obama dan onder Bush. Ook op economisch gebied is Obama 1 van de allerslechtste presidenten. Academisch leesvoer is vast te hoog gegrepen voor iemand als jij, maar lees dit rapport van Harvard maar even en kom dan nog een keer vertellen dat het allemaal zo prima is gegaan onder Obama.
www.hbs.edu/competitiveness/Documents/...

medusa324 | 18-01-17 | 22:28

Eigenlijk is deze strijd al miljoenen jaren oud. De specialisten versus de generalisten. De specialisten zijn superieur bij de status quo. De generalisten zijn superieur bij veranderende omstandigheden.

Specialisten = nationalisten. Generalisten = globalisten.

VerenigingVanDieven | 18-01-17 | 22:15

@De Koreaanse Slet | 18-01-17 | 21:53
Ik buig niet, ik breek. Maar dat gaat nog wel even duren. Ik ben sterk. En ik heb geld genoeg hoor.

VerenigingVanDieven | 18-01-17 | 22:03

@Harry uit Rotterdam | 18-01-17 | 21:49
Beetje aluhoedje vind je zelf niet? Hoewel nu ik er over nadenk... https://en.wikipedia.org/wiki/Alexander_Litvinenko https://en.wikipedia.org/wiki/Viktor_Yushchenko

Het is niet onmogelijk...

De Koreaanse Slet | 18-01-17 | 21:55

@VerenigingVanDieven | 18-01-17 | 21:24
Zoals gezegd. De wereld is niet meer wat het was. Je groeit mee of niet. Jouw keuze. Kosmopoliet of niet. Wil je wel dan ligt er een rijkdom aan kennis en geld voor het oprapen. Zo niet? Zat kleine dorpjes en stadjes waar je er voor geen meter last van hebt.

De Koreaanse Slet | 18-01-17 | 21:53

Dit hele zaakje stinkt meer en meer. Wanneer Putin je uit de brand zegt te willen helpen is dat zorgelijk. Waar rook is, is vuur vertelde mijn grootvader zaliger altijd.
.
Ik kan me nog herinneren dat Trump begon over de gezondheid van Clinton. Nog geen drie maanden later zakte ze door haar hoeven op de 9/11 herdenking. Laten we Trum en zijn hoeren midden april nog eens bekijken.

Harry uit Rotterdam | 18-01-17 | 21:49

Wahahahaa, een hele verhandeling over hoeren en beauty queens,
van de man die de lanceercodes van de helft van de
kernwapens in de wereld heeft.
.
Wellicht toch ietwat zorgelijk...

hotmint | 18-01-17 | 21:32

@De Koreaanse Slet | 18-01-17 | 20:51
Wat ik bedoelde is dat jij een kosmopoliet bent. Ik niet. Jij hebt er geen probleem mee. Ik wel. Jij past je wel aan. Ik niet. Jij bent joods. Ik niet. En dat laatste is relevant. Dat weet jij. Dat weet ik.

VerenigingVanDieven | 18-01-17 | 21:24

@VerenigingVanDieven | 18-01-17 | 19:41
Och, in het dorpje waar ik nu het meeste van mijn tijd verslijt is geen neger te vinden hoor. Geen moslim. Niet eens een zigeuner.

Ik ben de enige buitenlander en een graag geziene gast bij de supermarkt of in het enige cafeetje aldaar. Maar dat is een dorpje.

In de echte wereld heb je gewoon (al is het maar voor je zaak) veel mensen nodig. Zo ken ik een paar Oost-blok IT-jongens die een mooi bedrijfje zijn gestart. Veel diensten aanbieden aan o.a. Azië en West-Europa. Ja dan moet je toch je Chinezen, Koreanen, Japanners en Fransen, Duitsers en Nederlanders binnenhalen alleen al voor je klantenservice. Wil jij een Japanner betalen voor een loon in Tokio? Een Duitser voor een loon in Berlijn? Nou? Vertel maar hoor. Nee dus. Dus je rekruteert ze naar Oost-Europa.

De Koreaanse Slet | 18-01-17 | 20:51

En daar heeft hij helemaal gelijk in

piratenpartij | 18-01-17 | 20:25

Russische politici zijn corrupt en achterlijk, ze hebben schijt aan het volk, het draait vooral om macht en geld.

Maar, toch ben ik voorstander om Rusland met het Westen bevriend te houden, want oorlog met Rusland is voor iedereen rampzalig en het is onnodig, Rusland is niet het ergste probleem in deze wereld, dus laat ze met rust, ze drinken, dansen en genieten van het leven op hun manier en hebben ze ook nog mooie chicks :)

Het ergste probleem in deze wereld is de islam, al 1400 jaar lang zaait de islamitische ideologie terreur, dood en verderf. Het Westen moet samen met Rusland werken om de zieke islamitische ideologie keihard aan te pakken. Ik ben blij dat Trump de nieuwe president van USA wordt, hij is een slimme en daadkrachtige leider, een echte leider dus.

Wonderful-Life | 18-01-17 | 20:02

@WdeZwijger | 18-01-17 | 11:41
Dus u wordt pas een man als u door een dictator onderdrukt wordt?! Man man man, het wordt steeds gekker.

Wonderful-Life | 18-01-17 | 19:52

Ik sla dit topic over, teveel Koreaanse spam.

D.A.A.R. | 18-01-17 | 19:42

@De Koreaanse Slet | 18-01-17 | 18:55
Ik vind het geen verbetering. En ik ben geen kosmopoliet, dus ik rouw.

VerenigingVanDieven | 18-01-17 | 19:41

Poekieman | 18-01-17 | 18:53

Trolololol

De Koreaanse Slet | 18-01-17 | 19:23

Haha, zo is het Tsaar Vlad, en vanaf vrijdag gaan we aan het werk.

Caparzo*Inc | 18-01-17 | 19:22

VerenigingVanDieven | 18-01-17 | 18:33

Je moet in het leven voorwaarts. De tijden veranderen en het is aanpassen of sterven. Terug in de tijd kan niemand en niets. China is niet meer hetzelfde. Rusland is niet meer hetzelfde. Amerika is niet meer hetzelfde. En Nederland is uiteraard ook met de tijd meegegaan.

De Koreaanse Slet | 18-01-17 | 18:55

Ik denk dat dhr. V. Putin en RT zo langzamerhand de meest betrouwbare nieuwsbronnen zijn geworden.

Poekieman | 18-01-17 | 18:53

bert.s | 18-01-17 | 18:29

Ja. Je doet niets tegen nepotisme. Mijn vrouw werkt hier ook in een bedrijf via via via zakenrelaties en een vriendelijk woord. Het gaat in deze om graaien en corruptie. Daar is gewoon vrij weinig sprake van in Nederland. Zeker niet op grote schaal.

De Koreaanse Slet | 18-01-17 | 18:53

bert.s | 18-01-17 | 18:24

Je kan ook een zakelijk visum krijgen voor zes maanden. Als je aantoonbaar zakelijke interesses hebt in Rusland. Verder heb je wel gelijk. Maar dat is zijn leven.

De Koreaanse Slet | 18-01-17 | 18:51

@De Koreaanse Slet | 18-01-17 | 18:10
Jij ervaart, wellicht door je andere achtergrond, de punten die ik aanhaalde anders dan ikzelf. Maar dat Nederland was een goede plek voor de Nederlander. Nee, het was niet ideaal. En benepen. En kleingeestig. En preuts. En het stonk naar spruitjes. Maar het was goed.

Damn. Wat haat ik die progressieven toch.

VerenigingVanDieven | 18-01-17 | 18:33

@ De Koreaanse Slet | 18-01-17 | 18:22

inderdaad corruptie heet hier anders. Graaien, baantjes draaimolen. Overal waar macht en geld is blijft corruptie bestaan.

Rest In Privacy | 18-01-17 | 18:29

De man geeft mooie heldere persconferenties. Spijker, kop en weer verder naar de volgende oplossing. Sportief, heeft humor, intelligent, houdt van zijn land en zijn mensen en komt in actie als het echt nodig is. Kan hij hier geen partij beginnen ?

Graaier | 18-01-17 | 18:25

@gajus
Heb je al je inburgering gedaan voor Russia. Taal cursus 1 dan voor fase 2 weer een taaldiploma. anders blijf je maar gewoon in de eu hangen en kun je daar alleen komen met een 1 maand toeristen visum of een 3 maanden uitnodiging van je as vrouw mits ze een inkomen heeft:)

Inderdaad de de Russinnen zijn de beste van het Kaalplukteam. Haar familie staat altijd voorop

Rest In Privacy | 18-01-17 | 18:24

Stijlomlaag

De 'graaicultuur' hier is minimaal. De meesten moeten echt werken voor hun geld. Natuurlijk zijn er manieren om te 'graaien' maar wij staan qua corruptie ergens op nummer vier op de wereldranglijst. De Russen op nummer 130. Dus valt wel mee.

De Koreaanse Slet | 18-01-17 | 18:22

Gajus | 18-01-17 | 17:39

Klopt. Hoelang weet ik niet maar ik was het eventjes allemaal zat.

Verder succes. Moskou is, indien je geld hebt, prima te pruimen dus geniet ervan. Maar pas op met de Russen. Prachtig volk, mooie mensen maar ze zijn listig en lastig. Geloof me maar ik heb meer dan 40 Russische kennissen, zakelijk en als vriendelijk en zelfs echte vrienden. Maar lastig volkje. Geniet ervan!

De Koreaanse Slet | 18-01-17 | 18:19

VerenigingVanDieven | 18-01-17 | 17:44

"Ik had het over de nationale identiteit, niet over die van jou of mij. Nederlanders waren ooit een onbezorgd, naïef volkje, hardwerkend, intelligent, gehecht aan haard en huis en natuurlijk de bekende Hollandsche gezelligheid."

Alsjeblieft. Dat was er nooit. Wat er wel 'vroegah' was was sociale cohesie of liever controle, gordijntjes open zodat iedereen kon zien wat je aan het doen was en er minder over je geroddeld werd. Je sherry uit een koffiekopje zuipen als oud vrouwtje want niemand mocht weten dat je je laatste jaartjes teveel zoop. Etc.

Hardwerkend? Meer de kantjes ervan aflopen. Misschien onze groot- of overgrootouders. De arbeiders destijds hadden een hobby om zo min mogelijk te doen. Qua alles. Vaak in opdracht van de baas. Geld verdienen. Je weet toch.
Intelligent? Nooit met tante Sjaan of ome Jan gesproken. Lieve mensen hoor - zie boven - maar bijster slim waren ze niet.
Naïef? Boerenslimheid vierde hoogtij. En iemand de arm uitdraaien of besodemieteren was de regel.
Gehecht? Man. Vreemdgaan was schering en inslag. Erger dan ik waar dan ook heb gezien.
Gezelligheid? Ja voor de koffie, om je uit te horen en vervolgens over je te roddelen. Oh en klokslag vijf uur oprotten want dan gaan 'we' eten.

Dat wil jij terug? Mag. Komt niet terug. Nooit meer. Was toen. Was ook niet ideaal. En ook dat was een momentopname.

Membahhh?

Oh en ja ik ben natuurlijk vrij elitair opgevoed, maar mijn allereerste vriendinnetje was een echte Hollandse meid met echte Hollandse ouders en echte Hollandse vrienden allemaal uit de arbeidersklasse. Alles wat bovenstaande is vermeld is echt waar. Geen grapjes. Veel van geleerd trouwens. Dat dan weer wel.

De Koreaanse Slet | 18-01-17 | 18:10

-weggejorist-

Stijlomlaag | 18-01-17 | 18:07

Putin made Rusia great again.

mydogandmyself | 18-01-17 | 17:53

@De Koreaanse Slet | 18-01-17 | 17:25
Door de kou in het noorden is ons arbeidsethos anders ontwikkeld. Niet werken is niet eten. Niet werken is doodvriezen. Niet samenwerken is sterven.

Ik had het over de nationale identiteit, niet over die van jou of mij. Nederlanders waren ooit een onbezorgd, naïef volkje, hardwerkend, intelligent, gehecht aan haard en huis en natuurlijk de bekende Hollandsche gezelligheid.

Ik wil dat terug. Tot die tijd blijf ik boos. Maar maak je geen zorgen. In het echt ben ik best sympathiek.

VerenigingVanDieven | 18-01-17 | 17:44

Dit bericht van Pœtin zou prima kunnen laten zien dat hij Trømp steunt zolang deze het pad blijft volgen dat voor hem is uitgestippeld. Als hij daar van af wijkt dan is een filmpje zo gelekt. De schuld is daarna makkelijk bij een of andere Tsjetsjeen te leggen die Rusland wil dwarszitten door de net verbeterende politieke verhoudingen met de VS op scherp te zetten. En dat is dan op zichzelf weer een mooi excuus voor een bommentapijtje ergens in de Kaukasus. Maar dat allemaal terzijde, hoe weet hij eigenlijk dat hun lichtekooien de beste zijn?

Jestersblue | 18-01-17 | 17:43

Ik ben overigens ook alles behalve gelukkig in Nederland. Maar dat ligt aan de gehele algemene mentaliteit. Van luie tokkies tot zeurende negers tot 'zielige' Marokkanen. Schaf die verzorgingsstaat af en zet het aan het werk.
De Koreaanse Slet | 18-01-17 | 17:25
Met u eens! Maar u woonde toch niet meer in Nederland?

Gajus | 18-01-17 | 17:39

Verhuizen dus. Met je honingpotje. Tot nooit meer ziens. Het was mooi en doei en vaarwel.
De Koreaanse Slet | 18-01-17 | 17:29
Dat gaat inderdaad gebeuren! We trouwen in Moskou. En ik heb haar zeker niet gepusht om naar Nederland te komen. Rusland en Nederland hebben allebei hun faaldingen maar ik kies voor haar en haar familie.
Niet alles is politiek DKS!

Gajus | 18-01-17 | 17:36

Grappig al die Poetin fans hier, leuk he zo'n homohatende, oppositie vermoordende, agressieve wereldleider? Hebben we als NL echt veel baat bij, smh.

suqmadic | 18-01-17 | 17:36

VerenigingVanDieven | 18-01-17 | 17:02

Alle politici liegen of (ver)draaien. Dus ook Rutte.

Het gemiddelde is ongeveer 20-25% van hun statements. Dat staat absoluut en totaal in het niets met de blatante leugens van Trump. Trump liegt en loog over praktisch alles. Controleerbaar. Verifieerbaar. Bijna alles. Zo'n 75% van alles wat hij zij was deels of een volledige leugen. Ongezien. Niemand heeft dat ooit gezien in Amerika.

Maar als jij wél graag voorgelogen wil worden doe dat.

De Koreaanse Slet | 18-01-17 | 17:35

Gajus | 18-01-17 | 17:18

Verhuizen dus. Met je honingpotje. Tot nooit meer ziens. Het was mooi en doei en vaarwel.

De Koreaanse Slet | 18-01-17 | 17:29

VerenigingVanDieven | 18-01-17 | 16:58

In het oosten en zuiden van Europa werken ze significant harder dan in het noorden. 12 uur voor een laag inkomen is geen uitzondering. En hard werken, keihard werken. Hier zit men liever thuis met een uitkering want je verdient "maar een paar honderd euro meer".

Je lult dus peop hier. Wij zijn gewoon rijker hier dat komt niet door Jan de arbeider maar slim handelen... Door... Juist de elite die toevallig ietsjes liever deelt dan in het Rusland van Poetin vooral omdat het moet.

Onze nationale identiteit kan niet worden afgepakt door immigranten. Zowel dan verdienen we dat want een Surinamer voelt zich echt Surinamer en dan Nederlander. Ik voel me Amsterdammer. Knappe organisatie of persoon die dat kan veranderen. Niets. Niemand kan mijn identiteit afpakken. Hou toch op. Een karbonade blijft vrij verkrijgbaar hoor. Als je het kan kopen in islamitische landen zo ook hier. Hysterische kul dus.

Nee. Het probleem is dat er een grotere groep onverdraagzame mafketels rondlopen die kennelijk denken dat alles kan. Van jihadisten tot domme tokkies tot neonazistische groepen.

Nee. NEE. Gewoon nee. Niet alles kan. Niet alles mag. Lees het wetboek als je wil weten waar de grenzen liggen.

Voor jouw informatie. Mijn zusje heeft een heel epistel geschreven over haar zorgen (wij zijn joods) over zorgen over vluchtelingen op sociale media, heel netjes, heel reëel - er kwam niemand langs hóór. Nee. Dus doe niet zo raar. Idioten dienen op zijn minst een waarschuwing te krijgen en eigenlijk erger. Maar dat is een ander verhaal.

Jammer dat je jouw ongetwijfeld goede stel hersenen en daadkrachtigheid niet inzetbaar stelt voor zaken die constructiever zijn dan boos zijn en meer geënt op haalbare doelstellingen.

Als je het ergens niet mee eens bent moet je actie ondernemen, niet langs de zijlijn klagen. Niet lullen, vullen. Binnen de kantjes van onze rechtsstaat uiteraard.

Ik ben overigens ook alles behalve gelukkig in Nederland. Maar dat ligt aan de gehele algemene mentaliteit. Van luie tokkies tot zeurende negers tot 'zielige' Marokkanen. Schaf die verzorgingsstaat af en zet het aan het werk.

De Koreaanse Slet | 18-01-17 | 17:25

Willen we meer of minder Poetin?
De Koreaanse Slet | 18-01-17 | 12:22
Meerrrrr!

Gajus | 18-01-17 | 17:18

Mijn aanstaande is Russisch. Een betere bedpartner heb ik nooit gehad.
Ik kan alleen voor mezelf spreken uiteraard. Als Putin dat nou óók doet...

Gajus | 18-01-17 | 17:16

@De Koreaanse Slet | 18-01-17 | 16:49
Rutte is ook een meesterleugenaar. Maar dan stukken minder sympathiek, haha.

VerenigingVanDieven | 18-01-17 | 17:02

Graaisnaaiert | 18-01-17 | 16:38

Oh. Maar wij begrijpen elkaar deels. Laat Poetin, Peskov, Erdogan, Trump, Bannon, nu juist de figuren zijn die vergelijkbaar zijn met jouw opsomming.

En nee ik ben geen 'neo-liberaal' bestaat die term? Ik ben zeker geen neo-con als je dat bedoelt (gokje hoor). Ik ben liberaal. Vrijheid, hard werken en geld verdienen zonder maffia

Jouw clubje in het Kremlin en tegenwoordig Washington zijn meer van dat soort of eigenlijk exact dat type. Niveau-riche dat precies is waar jij een hekel aan hebt, toch? Tenzij je zelf op miljoenen of miljarden in het vastgoed, olie of soortgelijks zit ...

Zo niet. Je bent belazerd door marketeers, propagandisten, agitprop en leugens en desinformatie.

Om het cru te zeggen. Als je in Amerika of Rusland zou wonen, you fucked your own ass. Geen zorgen hier is het nog niet zo ver. Maar je bent gewaarschuwd.

De Koreaanse Slet | 18-01-17 | 17:01

@De Koreaanse Slet | 18-01-17 | 16:08
Sorry mijn beste, maar geld transporteren van het hardwerkende noorden naar het luie zuiden is toch echt een vorm van nivellering.

De nationale identiteit staat onder druk door het toelaten van grote hoeveelheden incompatibele mensen. En dat schijnt EU beleid te zijn: http://www.bbc.com/news/uk-politics-18519395

De gedachtenpolitie staat aan je deur als je op twitter of facebook iets te kritisch bent richting de komst van een AZC.

De beste manier om de Russische agitprop tegen te gaan is ervoor te zorgen dat het niet beklijft. Ik ben al boos sinds 2005, je begrijpt wel waarom.

VerenigingVanDieven | 18-01-17 | 16:58

Graaisnaaiert | 18-01-17 | 16:38

Oh. Maar wij begrijpen elkaar deels. Laat Poetin, Peskov, Erdogan, Trump, Bannon, nu juist de figuren zijn die vergelijkbaar zijn met jouw opsomming.

En nee ik ben geen 'neo-liberaal' bestaat die term? Ik ben zeker geen neo-con als je dat bedoelt (gokje hoor).

Jouw clubje in het Kremlin en tegenwoordig Washington zijn meer van dat soort of eigenlijk exact dat type. Niveau-riche dat precies is waar jij een hekel aan hebt, toch? Tenzij je zelf op miljoenen of miljarden in het vastgoed, olie of soortgelijks zit ...

Je bent belazerd door marketeers

De Koreaanse Slet | 18-01-17 | 16:58

medusa324 | 18-01-17 | 16:12

Jawel hoor. Obama kreeg met zijn presidentschap toch maar de grootste naoorlogse crisis en wat oorlogen als erfenis van Bush. Hij heeft dat niet perfect opgelost, want het is niet mogelijk om iets perfect te doen.

Maar er zijn miljoenen banen bijgekomen. Allemaal verifieerbaar. De economie groeit behoorlijk. En er zijn zelfs een paar, veel te weinig in mijn ogen, geopolitieke problemen aangepakt. Dat was dan ook de faal van Obama zijn buitenlandse politiek.

De gemiddelde Amerikaan heeft het gewoon beter dan met Bush en zal het niet beter krijgen met leugenaar Trump. Ze zullen Obama, hoewel niet perfect, missen.

Dat jij zoals zo'n 62 miljoen Amerikanen in de marketing blaat van Trump praat doet daar niets vanaf. Trump is een meester-leugenaar. Overigens 65 miljoen Amerikanen stemde niet voor Trump, de op één grootste 'populair vote' overwinning ooit, en in totaal stemde bijna 76 miljoen Amerikanen niet voor Trump. Hij is nu al minst geliefde en meest verachte president ooit.

Waarom? liegen, bedriegen, besodemieteren en verraden. Dat is alles wat hij doet. Liegen, publiciteit zoeken, mensen belazeren. Etc. Niet sinds kort. Dat doet hij zijn hele leven al.

Een Clinton of Obama of wie dan ook is niet opgewassen tegen een narcistische baviaan die 75% keer van elke statement die hij maakt liegt zonder gêne. Niemand was daar op voorbereid. Trump verkocht zijn campagne zoals hij alles verkocht door te liegen. Alleen heel bijzonder voor professionele verkopers zoals ik brak hij alle gouden regels bewust en won toch. Het is een domme baviaan, maar je moet hem respecteren voor zijn tactiek.

De Koreaanse Slet | 18-01-17 | 16:49

Laat er maar een bus vol komen, dan zoek ik dat wel ff uit hoe goed ze zijn.

Voor-de-5e-keer | 18-01-17 | 16:44

Toch nog maar even richting DKS, want ik stoor me mateloos aan dat figuur...
Slet, ken je geschiedenis. U benoemt zichzelf tot de ingelezenen, maar kennelijk bent u er eentje die bij hoofdstuk 8 begint en dan selectief verder loopt te grasduinen. Zo krijg je natuurlijk nooit een compleet beeld, al is dat precies waar die neo-liberalere kliek sinds de late jaren 80 mee bezig is en als ik me niet vergis is DKS ook van die politieke snit.
Een treffend voorbeeld is zijn opmerking over Chamberlain in een post gericht aan mij. Symptomatisch. Alsof het wegkijkgedrag van N.C. de oorzaak is van de opkomst van Hitler. Kom nou toch, dat gelooft zelfs u niet. En kom nou niet als reactie met namen als de Henry Fordjes en de Krupp-Thyssens van deze wereld als de werkelijke opkomst van A.H. want dan heeft u er echt geen bal van begrepen.
Ditto met Poetin, wie heeft nou die voedingsbodem geschapen waarop Poetin uiteindelijk de macht naar zich toe heeft getrokken? Was echt niet de schuld van Gorbatjsov en Jeltsin hoor, dat waren wij in het Westen, wij waren niet tevreden met het - wat men toen dacht - einde van de Koude Oorlog en de ontmanteling van de S.U., wij wilden verder, naar het oosten, onze levensbeschouwing en normen en waarden aan de gordel om Rusland heen opdringen, met natuurlijk handelsdollars als onze beloning voor deze ongevraagde bekeringsdrift.
Neolibs maken een hele grote fout en dat is dat ze namelijk geloven dat hun visie de ultieme is, en dat je die als een sjabloon over iedere samenleving waar dan ook ter wereld kunt leggen en dat dat dan gaat werken. Zowel stuitend naief als stuitend arrogant...

Graaisnaaiert | 18-01-17 | 16:38

Wat is dit voor reclame voor Russische hoeren op GeenStijl ? Gauw maar even [email protected] gemaild.

lingo star | 18-01-17 | 16:33

@De Koreaanse Slet | 18-01-17 | 15:26
Je moet niet zwammen als je de feiten niet kent Slet. Obama was helemaal niet super voor de USA. Ze hebben niet voor niets Trump gekozen, de door Obama gecreerde en door Clinton afgeserveerde 'bucket of deplorables' was er klaar mee. Zijn in 8 jaar gemiddeld flink armer geworden. Obama zal de geschiedenis ingaan als 1 van de allerslechtste presidenten ooit. Van Trump zal de tijd uitwijzen wat hij gaat doen. Maar ik durf wel een wedje aan dat hij het beter gaat doen dan Obama. Trump is een macher, dat zijn meestal niet de slechtste presidenten.

medusa324 | 18-01-17 | 16:12

VerenigingVanDieven | 18-01-17 | 14:56

Niets nivelleringspolitiek. Er is gewoon een potje met contributiegeld en dat wordt elk jaar verdeeld onder de leden. De armste leden krijgen het meest zodat ze z.s.m. zelfstandig rijk zijn en de armste het minst omdat die makkelijk kunnen rondkomen en groeien in vergelijking. Waarom niet je buurman steunen in een moeilijke periode? Kijk naar Polen, Tsjechië en je ziet moderne economieën die weer onze klanten worden. Het is geven en nemen.

Het vernietigen van de nationale identiteit? Juist het totaal tegenovergestelde. De Ieren krijgen bijvoorbeeld subsidie om hun taal weer in ere te herstellen. Zo ook de Friezen. Je lult totale poep hier. De EU garandeert juist de identiteit van honderden volkeren binnen Europa. Dat kan je niet over de Russen (Russificatie), Chinezen (Sinoficatie), of Amerikanen zeggen. Echt je lult peop hier.

Er is verder geen gedachtenpolitie. Die was er niet eens. Jij wordt namelijk in tegenstelling tot Rusland of Noord-Korea niet dagelijks de strot volgeduwd met berichtgeving over de glorieuze leider Rutte en zijn glorieuze überleider, sterker nog er is juist veel te weinig aandacht voor wat onze regering, parlement, senaat of de EU met al haar lagen eigenlijk wel doet.

Wat er wel is is een halfbakken en waardeloos ineffectief plan om de Russische agitprop tegen te gaan. En dat is hard nodig. Zie de reaguursels. Er staat de grootste onzin in waarvan een groot deel regelrecht uit het Kremlin komt. En wij - het westen - hebben geen passend antwoord want vrijheden beperken, Russische propagandakanalen blokkeren, aluhoedjesblogjes sluiten etc. gaat tegen de fundamentele rechten die wij allen onderschrijven in de EU.

Dat mijn waarde is volledig verifieerbaar en controleerbaar. En het zijn de feiten.

De Koreaanse Slet | 18-01-17 | 16:08

spinoza999 | 18-01-17 | 15:03

Droom verder...

De Koreaanse Slet | 18-01-17 | 15:48

kleinkonijn | 18-01-17 | 15:25

Als je een mening wil hebben over een onderwerp dan moet je de feiten kennen.

Althans zo ben ik opgevoed en onderwezen. Door schade en schande wijs geworden uiteraard. Anders ben je namelijk aan het 'zwammen' of hoe je het ook wil noemen. Peanut gallery?

Ik geef je feiten. Daar mag jij een mening over hebben. Je kan best vinden dat we ontwikkelingssamenwerking moeten afschaffen want het is nutteloos. Dat is een mening. Daar kunnen we over praten. Want het is toch iets van 0.8% per jaar. Maar het vult het gaatje niet op van 150 miljard aan zorg en zekerheid.

Wat jij deed is dus zwammen. Eerst lezen feiten kennen dan kunnen we praten. En nee. Ik ga je niet serieus kunnen nemen als je jouw feiten niet kent.

Verder ben je ongetwijfeld een prima mens. Sterker nog ik wil graag dat je mijn posts sloopt met feiten. Of in ieder geval de feiten kent.

De Koreaanse Slet | 18-01-17 | 15:46

Ergens ten ALDE gerelateerde burelen heeft men bij het VSEU ministerie van desinformatie een Soros baantje weten te laten creeeren voor een sociaal maatschappelijk afgeschreven persoonlijkheid die dedicated de GS panelen dient te bestormen met obligate agitprop als zijn 24/7 textscan cronscriptje de woorden ´Rusland, Poetin, MH17, VVD, D66, Obama, Oekranie´ signaleert. Deze useful idiot, indien niet ingehuurd voorzien van zeeeen van vrije tijd, maakt vervolgens elke normale discussie tot een dusdanige pile of BS dat het voor anderen praktisch onmogelijk is de discussie te volgen laat staan in te haken. Een bepaald maximum aantal reaguursels per reaguurder per topic zou enige orde in deze eeuwige troll chaos kunnen scheppen.

HdJ | 18-01-17 | 15:33

medusa324 | 18-01-17 | 15:15

LOL! Hoe simplistisch kan je zijn. Ten eerste wil Trump kritiek voor zaken waar Obama acht jaar mee bezig was. Ten tweede heeft hij als beroepsmarketeer zijn maatje Pence gebruikt om een dealtje te sluiten voor belastingkorting met een bedrijf waarvan hij niet eens wist wat ze deden. Dat vervolgens opgeblazen naar fenomenale proporties waar uiteraard alweer niets van bleek te kloppen.

Trump is een marketeer. Zijn beroep is liegen en belazeren. Hij is erger dan een advocaat of een politicus tezamen.

Onderwijl heeft Obama (ik ben geen fan, want geopolitieke dwaas) wel het hele land uit de grootste naoorlogse crisis ooit getrokken en feitelijk en controleerbaar miljoenen banen weten te creëren.

De analyse is kort. Obama was super voor Amerika, slecht voor de wereld.

Trump is een beroepsleugenaar. Een marketeer. Iemand die schaamteloos het werk van anderen opeist. Maar de tijd zal het hopelijk zelfs jou laten zien.

De Koreaanse Slet | 18-01-17 | 15:26

De Koreaanse Slet | 18-01-17 | 14:34
Bedankt voor je comment. Ik ben altijd bereid om de mening van een ander aan te horen. Alleen jammer dat je gelijk verwijten maakt: 'Je laat dus duidelijk weten dat je echt niet snapt waar je het over hebt.' en 'Je bent echt naïef....'

kleinkonijn | 18-01-17 | 15:25

Nee. Obama is juist supergrappig en een begenadigd spreker. Poetin is een groffe hork. Maar Poetin was geen match voor de duif Obama. Dat hebben we gezien de laatste paar jaar. Obama was teveel bezig met de crisis op te lossen en banen te creëren en Poetin heeft zijn plekje op het wereldtoneel verzekerd met zijn sock-puppet Trump en cs. in het Witte Huis. Laten we hopen dat de politieke havikken snel wakker worden.
De Koreaanse Slet | 18-01-17 | 14:51

Obama bezig met crisis oplossen en banen creëren? Nou dat heeft ie dan heel subtiel gedaan want geen Amerikaan heeft er wat van gemerkt. Trump heeft in een paar weken als president-elect al meer echte banen geschapen dan Obama in 8 jaar. En daarnaast nog even een miljardenkorting bedongen op de JSF. Zo los je een crisis op.

medusa324 | 18-01-17 | 15:15

@ Slet

Hallo Koreaanse slet, stop er nou mee voordat ik je weer alle hoeken van de ring laat zien ivm Rusland zoals ik dat met je deed op powned.

De slet is er een die als ie had geleefd ten tijde van de opkomst van Julius Ceasar had lopen hameren op het feit dat Julius een fascist is niet begrijpende dat Julius, net zoals Putin, een product is van zijn omgeving. Verwachten dat binnen een doggy dog world de leider die komt bovendrijven niet een doggy dog mentality heeft is zeer naief.

Volgens de Koreaanse slet was nederland 100 jaar geleden een verachtelijk land, waar vrouwen werden onderdrukt en Indonesiers werden afgeslacht. Ook omtrent Nederland bestaat de waarheid uit vele tinten grijs. Net zoals in het Rusland van nu.

De Koreaanse slet kan zich op geen enkele manier inbeelden dat ook een leider als Putin niet ongenaakbaar is en als hij iedereen zou vermoorden die tegen hem is zijn leven ook niet zeker zou zijn.

Ik heb het je zo vaak gezegd, Rusland is een land dat in de fase zit waar engeland rond 1900 zat, grubby fusions of capital and politics. Daar moeten de russen doorheen.

OOk je leugens over vermoorde journalisten zijn onzin. Er zijn meer journalisten vermoord onder Jeltsin dan onder Putin, waarbij ik absoluut niet beweer dat dit Jeltsins schuld is. Stel je eens een fabriek voor in oost Rusland waar bijvoorbeeld milieuregels voor de medewerkers niet worden gewaarborgd. En stel je nou eens voor dat een journalist uit dat stadje moeilijke vragen gaat stellen in de plaatselijke krant. In deze situatie kan ik je vele andere figuren aanwijzen die zo een journalist wat zouden willen aandoen. Daar heb je geen Putin voor nodig.

Het gaat allemaal om het feit dat Rusland zich zelfstandig wil ontwikkelen. En aangezien het een rijk land is aan grondstoffen wil het westen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat Rusland zich niet ontwikkeld. Want een ontwikkeld Rusland zal helemaal zijn eigen gang gaan. Its all about the money...

spinoza999 | 18-01-17 | 15:03

@De Koreaanse Slet | 18-01-17 | 14:46
Dank voor je uitgebreide reactie. Maar de nivelleringspolitiek van de EU, het vernietigen van de nationale identiteit, de laag van apparatchiks, de propaganda en de in oprichting zijnde gedachtenpolitie komt op mij toch behoorlijk communistisch over.

VerenigingVanDieven | 18-01-17 | 14:56

Lilia2 | 18-01-17 | 14:44

Nee. Obama is juist supergrappig en een begenadigd spreker. Poetin is een groffe hork. Maar Poetin was geen match voor de duif Obama. Dat hebben we gezien de laatste paar jaar. Obama was teveel bezig met de crisis op te lossen en banen te creëren en Poetin heeft zijn plekje op het wereldtoneel verzekerd met zijn sock-puppet Trump en cs. in het Witte Huis. Laten we hopen dat de politieke havikken snel wakker worden.

De Koreaanse Slet | 18-01-17 | 14:51

vansuyle.com | 18-01-17 | 14:38

Misschien moet je leren lezen droevig figuur. Of kan je dat niet?

De Koreaanse Slet | 18-01-17 | 14:47

VerenigingVanDieven | 18-01-17 | 14:27

Nee. Het wordt EUSSR genoemd door nogal domme mensen die er geen bal van snappen. De vergelijking USSR en EU slaat letterlijk qua alles als een lul op een drumstel. De EU is een project van samenwerking met wederzijds goedvinden door gekozen democratische regeringen waarin de rechtsstaat en economische vooruitgang centraal staat.

Daar valt geen speld tussen te brengen. Er zijn nadelen, zoals met alles, maar het grossiert in voordelen en zeker voor Nederland als handelsland.

Zoals je weet zit ik in Verweggistan momenteel en ik kan je op het hart drukken dat ook hier steen en been wordt geklaagd over regeltjes zoals niet mogen roken in publieke gebouwen of andere vooral gezondheids gerelateerde zaken. Maar als je vraagt of ze het beter hebben als toen zeggen ze bijna unaniem (m.u.v. corrupte politici, die-hard communisten en losers die geen baan kunnen vinden) vrijwel allemaal 'Ja, veel en veel beter'.

Dat is best een enorm verschil met pak 'm beet tien tot dertig jaar geleden.

De EU is niet tot op het bot verrot. Wel tragisch langzaam, bureaucratisch en vreselijk ineffectief en inefficiënt. Het is naar mijn smaak juist teveel overleggen, bespreken, praten, afspraken maken, onderhandelen etc. Het zou kleiner en efficiënter moeten worden en een politieke, economische en militaire macht om de toekomst te verzekeren zoals wij deze hebben mogen genieten.

De Koreaanse Slet | 18-01-17 | 14:46

Putin heeft in ieder geval meer humor dan Obama.

Lilia2 | 18-01-17 | 14:44

Topic over Rusland, en De Turkse Slet begint weer te spammen. Wel apart, nu Poetin weer vriendjes is met jouw grote leider Erdogan. Die grote voorvechter van democratie en vrije meningsuiting in het nieuwe Turkse kalifaat.

vansuyle.com | 18-01-17 | 14:38

Prof. Pim Pam Pet | 18-01-17 | 11:16

Ik moest luid lachen op werk... +veel!

Gladiator Fap | 18-01-17 | 14:36

kleinkonijn | 18-01-17 | 13:46

Dat soort maatregelen leveren praktisch niets op. Enkele tientallen miljoenen per bezuiniging. Tezamen misschien een half miljard of ietsje meer. De echte kosten zitten 'm in sociale zekerheid en met name zorg. Ons nationaal budget is zo'n 280 miljard euro per jaar. De ruime meerderheid (50+%) gaat op aan zorg en zekerheid.

Je laat dus duidelijk weten dat je echt niet snapt waar je het over hebt.

Voorbeeldje. Buitenlandse missies zitten al ingebouwd in het defensie budget wat toch al karig is. Maar we kunnen toch onze partners 'helpen' omdat we lid zijn van de NAVO. Zelf onze defensie regelen zou ons een veelvoud kosten omdat we toch echt geen Russische landing kunnen weerhouden (mocht Poetin zich daartoe geroepen voelen) en onze toenmalige partners en bondgenoten uiteraard ons een middelvinger zullen geven. Tot daar NAVO. Hoe dan ook niets is gratis dus wel bescherming willen maar niet mee willen doen kost weer geld. Meer geld, veel meer geld.

Dan de EU. De EU levert ons, hoewel we netto-betaler zijn (dat betekent niets meer dan dat we meer betalen dan wat we direct aan subsidies terugkrijgen), veel meer op aan de afspraken die we hebben met 31 landen binnen Europa. Landjes zoals Noorwegen, Zwitserland en IJsland die geen volwaardig lid zijn betalen ook netjes mee overigens.

Niet omdat ze dom zijn. Neuh omdat het beter voor ze is. Dat is niet allemaal één groot feest maar het levert simpelweg meer op.

Je bent echt naïef als je denkt dat de EU een liefdadigheidsinstelling is dat enkel bezig met geld uitdelen aan arme landen. Daar hebben we de EU namelijk niet voor nodig. Dat konden, en kunnen, we zelf prima. Dit draait om steun d.m.v. leningen met regeltjes, eisen en voorwaarden. Het is complex, lastig, vaak zelfs vervelend en irritant maar de alternatieven zijn erger.

Vraag het anders aan Poetin die toch twee (2) miljoen illegale moslim gastarbeiders uit o.a. Kazachstan in Moskou heeft zitten. Kan je fact-checken hoor.

Misschien toch ietsje meer lezen en wegblijven bij Russische propaganda en vooral vage aluhoedjes blogjes.

De Koreaanse Slet | 18-01-17 | 14:34

Gun die man ook is een verzetje. Bill Clinton liet zich ook graag afzuigen door Lewinsky.

IndoFortuyn | 18-01-17 | 14:32

@De Koreaanse Slet | 18-01-17 | 14:17
Je hebt helemaal gelijk; je mist alleen mijn punt. De EU leidt uiteindelijk tot communisme. Het wordt niet voor niets de EUSSR genoemd.

VerenigingVanDieven | 18-01-17 | 14:27

VerenigingVanDieven | 18-01-17 | 13:43

Ik heb liever liberalisme en als ik dan bijkans moet zuchten onder wat sociaal-democratische grapjes dan moet dat maar.

Vrijheid bestaat niet onder fascisme of communisme. Dus alles wat je nu hebt kan je weggooien met 'jouw' 'voorkeur'.

In onze westerse samenleving kan je tenminste als simpele Jan de Boer of Wouter Smit uit een normaal arbeidersgezin jezelf opwerken tot groot ondernemer of politicus of wat je maar wilt.

Binnen het fascisme of communisme moet je deel uitmaken van een misdadige kliek om je winst te maken. Jouw keuze. Ik kies voor onze waarden en normen.

De Koreaanse Slet | 18-01-17 | 14:17

De Koreaanse Slet | 18-01-17 | 13:40
Die belastingverhoging hoeft helemaal niet als onze overheid het geld wat beter besteedt. Dwz. minder hoge bijdrage aan de EU, minder geluktszoekers, geen militaire missies in Zandbakkiestan, normale lonen voor publieke omroep pipo's enz. enz.

kleinkonijn | 18-01-17 | 13:46

Of ze de beste hoeren zijn weet ik niet...... ik weet wel dat het allemaal hoeren zijn, daar in Rusland....

Carlitros | 18-01-17 | 13:45

@De Koreaanse Slet | 18-01-17 | 13:15
Toch heb ik liever fascisme dan communisme.

VerenigingVanDieven | 18-01-17 | 13:43

kleinkonijn | 18-01-17 | 13:27

Door onze bondgenoot Groot-Brittannië? Amerika? Overigens is onze militaire strategie geënt op heftige samenwerking met de Britten, Duitsers en Fransen. Werkt perfect. Laten we dat vooral zo houden. Ik neem aan dat jij geen zin hebt in 5-10% belastingverhoging om én ons land geheel zelf te verdedigen én ouderenzorg en ziektekosten en uitkeringen en scholing en onderwijs en infrastructuur en etc.

De Koreaanse Slet | 18-01-17 | 13:40

www.rusdosug.com als je ook eens een Russische hoer wil proberen

klaaaaz | 18-01-17 | 13:29

Misschien dat het jullie ontgaan is, maar momenteel zit ons hele leger in Polen: www.defensie.nl/actueel/nieuws/2017/0...
Nu al onze troepen in het oosten zitten hoop ik niet dat we vanuit het westen worden aangevallen.

kleinkonijn | 18-01-17 | 13:27

Graaisnaaiert | 18-01-17 | 13:14

De stelling blijft staan. Heulen met het Rusland van Poetin (en dergelijken) loopt slecht af. De geschiedenis toont dat.

Waarom kan je niet gewoon zeggen 'nee DKS want...' Dus doe je maar lafjes een halve ad hominem want ik zal het fout hebben omdat ik niet aardig tegen je ben. Wat kinderachtig.

De Koreaanse Slet | 18-01-17 | 13:19

Wat weet hij er als homo nou van?

van heinde en verre | 18-01-17 | 13:18

Svoboda

Ja. Fascisme 2.0 dus. Dat spreekt mannen met een minderwaardigheidscomplex aan.

De Koreaanse Slet | 18-01-17 | 13:15

Ah, ja, ik had er even niet aan gedacht dat een reactie van DKS altijd gepaard gaat met het beledigen van de opponent. Geen zin in, los van het feit dat uw reactie inhoudelijk vooral uit kretologie bestaat die u nergens - uit mijn reactie - kunt halen. Ergo, u doet een "Rutteje", haalt een vraag/stelling uit zijn verband, poneert er een eigen stelling naast en gaat daar dan op los. Prettige dag verder...

Graaisnaaiert | 18-01-17 | 13:14

medusa324 | 18-01-17 | 12:36

Dat toont drie dingen aan. 1.) Dat u Russen als chronisch minderwaardig volk ziet. 2.) Dat u geen flauw idee heeft hoe de ruime meerderheid van Russen moet proberen te leven en geheel begrijpelijk vervalt in alcoholisme. 3.) Dat u niet weet hoe het clubje van Poetin de eigen bevolking besteelt en de schuld aan het westen geeft.

De Koreaanse Slet | 18-01-17 | 13:13

Zatkniss | 18-01-17 | 12:41

Ik heb een korte selectie van redenen anders prima benoemd. Maar misschien ben jij niet instaat om meer dan een paar regels te lezen. En uiteraard al helemaal niet om deze te controleren op waarheid.

Je bent waarschijnlijk iemand die met tunnelvisie en vingers in de oren keihard nee blijft gillen totdat de waarheid je letterlijk in je gezicht mept.

Maak je geen zorgen. Wij waken over u zodat u dat niet hoeft meemaken. Wel willen we u duidelijk maken dat u beter kunt zwijgen als u niet weet waar u het over heeft. U komt dan nogal dom over.

De Koreaanse Slet | 18-01-17 | 13:10

Realisties | 18-01-17 | 12:48

Niks stemmingmakerij. Feiten. Controleerbare feiten. Waarom trek je ze niet na en kunnen we daarna in conclaaf over jouw ingelezen mening. Zullen we dat doen?

De Koreaanse Slet | 18-01-17 | 13:07

Iets zegt me dat Han ten Broeke, Hans en Verhofstadt met open ogen in de Oekrainse hoerenhoningval van Porosjenko zijn geblowjobt. Met zoveel passie en gebalde vuistjes voor corrupt Oekraine zijn dat doe je niet zomaar

HetOorAakel | 18-01-17 | 13:07

Graaisnaaiert | 18-01-17 | 12:31

Dat kunt u vinden maar dat zeiden ze (o.a. Chamberlain) destijds ook over Hitler. Niet om een Godwin te maken maar gewoon historisch besef.

Poetin propageert namelijk iets wat we, de ingelezen mensen, Poetinisme noemen. Poetinisme is feitelijk een fascisme 2.0 het vindt zijn oorsprong in de vreselijk corrupte KGB en Sovjet loyalisten, en collaboreert met de Russische maffia (Bratva of vory v zakone) en bestaat uit een netwerk van oligarchen (veelal ex-KGB) en andere hele machtige mannetjes. De elite zeg maar. En dat is een elite waar iedereen en elk ander land een puntje aan kan zuigen. Een elite van ex-spionnen met een machtig leger. Of zoals veel analisten het noemen een veiligheidsdienst met een heel land, het grootste land, met olie, gas en heel veel domgehouden mensen. Zo'n 82% is kritiekloos naar Poetin en het Kremlin. Als dat geen alarmbellen doet rinkelen dan zit er iets goed mis met je. Of het is je brood. Of je bent dom. Of je bent zielig en wanhopig. Een beetje zoals een dakloos verslaafd meisje dat alles wil pijpen voor tien euro.

Weten jullie dat echt niet? Of weten jullie het stiekem wel maar is het niet belangrijk want ons land, ons westen en ons leven vernietigen is belangrijker? Zeg het maar.

De Koreaanse Slet | 18-01-17 | 13:05

@De Koreaanse Slet | 18-01-17 | 12:22
Haha, ik lach me weer suf over uw eenzijdige stemmingmakerij. Prettige dag verder.

Realisties | 18-01-17 | 12:48

Koreaanse slet, was jouw vriendin soms door Poetin bestegen? Anders kan ik je haat op de man niet verklaren.

Zatkniss | 18-01-17 | 12:41

De Koreaanse Slet | 18-01-17 | 12:22
"Een levensverwachting voor mannen van 64 jaar wegens uitzichtloosheid en alcoholisme."

Dat is al eeuwen zo. De Russen zijn onvoorstelbare zuipers. En daar verandert geen enkele president wat aan. Iedere lente worden de 'sneeuwvlokjes' geruimd. Ondergesneeuwde lijken van zuipschuiten die in de winter de weg naar huis niet konden vinden. Je kan Poetin van alles de schuld geven, maar dit is gewoon de gezellige Russische volksaard.

medusa324 | 18-01-17 | 12:36

Dit betekent dus wel dat:

Een GeenStijl niet zal mogen bestaan. Er staat gevangenisstraf op bloggen (zonder registratie) met anti-Brussel sentimenten.
Onafhankelijke 'journalisten' zoals een Joost Niemöller zouden in de Goelag zitten.
Echte journalisten zoals Bart Nijman zouden worden vermoord.
Er zou een enorme moskee in Amsterdam staan, uiteraard de grootste van Europa, om de moslims - tweede religie in Europa en tevens als officieel cultureel erfgoed van Europa - te appeasen.
Onze oudjes zouden statiegeld flesjes verzamelen op straat in bittere armoede om iets te kunnen eten.
De gemiddelde man zou rond de 64 sterven van alcoholisme.
Albanië zou erelid zijn van onze 'federatie' en als maffiestaat en stoottroepen functioneren.
Als Groot-Brittannië niet meer mee wil doen omdat de bevolking dat niet wil zouden we Nederlandse commando's in Londen neerzetten om onze spionnen te ondersteunen en met zwaargeschut voorkomen dat de Engelsen hun onafhankelijkheid krijgen.
Juncker zal stiekem de baas van Shell zijn en multi-miljardair zijn.
Etc.

De Koreaanse Slet | 18-01-17 | 12:36

@DKS: dat is allemaal heel fijn wat Poetin intern doet maar daar heb ik geen last van, interesseert me ook niet. Wij hebben hier in NL voldoende problemen op te lossen en in het verlengde daarvan de EU, laten we het daarbij houden. De beer moet op afstand blijven, hij heeft zijn hol ( Rusland ) en zijn territorium, de omliggende staten, en "wij" als Europa hebben daar sinds 1989 veel te gemakkelijk aan lopen trekken, tegen alle afspraken in. Logisch dat de beer brult , logisch dat hij de Krim |"bezette" ( want de EU had met de geplande toetreding van Oekraine daar echt wel Sebastopol overgenomen en uitgebouwd ), logisch ook dat hij in Georgie is gaan lopen stoken en als de EU zo doorgaat kunnen we ook ellende in de Baltics, Kazachstan enzovoorts verwachten. Gewoon niet doen, hij daar op zijn manier, wij hier op de onze. En dat er dan op een hoop "liberale" teentjes en fatsoensnormen en waarden wordt getrapt boeit totaal niet. Risk speel je maar op de keukentafel met je vriendjes, de geopolitieke versie in een instabiele regio met nukes is daarvoor veel en veel te gevaarlijk...

Graaisnaaiert | 18-01-17 | 12:31

Aldus de man die landen annexeert, macht naar zich toetrekt, desinformatie-organisaties heeft, laat hacken, geen fatsoenlijk onderzoek wil naar een neergschoten vliegtuig met zijn wapens. Zijn morele oordeel over anderen heeft weinig waarde.

Roer | 18-01-17 | 12:30

@De Koreaanse Slet | 18-01-17 | 12:22

Ik denk dat de experts er wel over uit zijn dat we meer ruggengraat willen. Dat spreekt mensen aan in Poetin. De punten die je aankaart zijn compleet valide en zijn niet dingen die we hier willen zien. Wat wel hard nodig is, is een regering/MP met ballen (m/v) en visie die niet bang is om tegen zere benen te schoppen ipv dat pruts-Polderen waar we al decennia mee bezig zijn.

Svoboda | 18-01-17 | 12:26

Ik kwam niet meer bij toen ik het gisteren zag. Echt, geweldig, de tradionele leiders, media en deugrakkers staan te schuimbekken en te schelden langs de zijlijn, mensen die nog nooit meer dan 5000 euro in de plus hebben gestaan schilderen Trump als achterlijk, dom, baviaan, racist, levensgevaarlijk, vrouwenhater enzovoorts af maar ondertussen lijkt er een dooi in de bevroren relatie VS-Rusland te komen, wordt de VS uitgenodigd aan een kringgesprek over de toekomst van Syrie - waar Obama was buitengehouden -, reageert Poetin niet op de provocaties van Obama om spionnen/ambassadeurs uit te zetten en hebben de beide mannen 1 hoofddoel, namelijk het zsm verslaan van IS en het stabiliseren van de regio ( + het laten stoppen van de "vluchtelingenstroom" ).
Tot nu toe is elke klap van Trump een rake, staan de beurzen hoog, is er meer vertrouwen bij de ondernemers en alleen die jankende zuurneuzen aan de "goede" kant van de deugkloof blijven maar doormekkeren hoe erg het allemaal wel niet is.
Wordt ondertussen behoorlijk zielig, ook die VS-talkshows enzovoorts...

Graaisnaaiert | 18-01-17 | 12:24

Och och, wat een chauvinist. Iedereen weet dat de Franse meisjes het beste zijn.

geepstra | 18-01-17 | 12:24

Oh wacht, op @mezelf: hypersurrealistisch.
There.

Call on the attacker | 18-01-17 | 12:24

Realisties | 18-01-17 | 12:02

Als de gemiddelde reaguurder wat meer zou gaan lezen over Poetin en het Rusland van Poetin dan zouden er minder Poetin fanboys zijn.

Tenzij u:

De media volledig in handen van de staat wil hebben.
Elke vorm van oppositie vermoord, gevangen gezet of anderzijds de mond gesnoerd wilt zien
Klakkeloos buurlanden wil binnenvallen omdat ze niet mee willen spelen.
Onafhankelijke journalisten wil zien verdwijnen, vermoord worden of geïntimideerd wil zien worden.
De grootste moskee in Europa gebouwd wil zien worden, geopend door de grote leider.
Islamitische maffiastaatjes wil in delen van Europa.
Rabiate vriendjespolitiek en corruptie.
Een levensverwachting voor mannen van 64 jaar wegens uitzichtloosheid en alcoholisme.
Extreme armoede onder ouderen.
Etc.

Willen we meer of minder Poetin?

De Koreaanse Slet | 18-01-17 | 12:22

Weet iemand een woord voor de overtreffende trap van "surreëel"?
Ik had niet gedacht dat ik ooit een Russische president de Amerikaanse president zou zien verdedigen tegen de beschuldiging van plassex.
Maar misschien lijdt ik gewoon onder een gebrekkige fantasie.

Call on the attacker | 18-01-17 | 12:21

Heb net even bij mijn Russische collega bevestigd gekregen dat de ondertiteling inderdaad klopt. Wat een baas, die Putin! :-D

Balsaq | 18-01-17 | 12:20

De lekkerste hoeren/pay-modellen komen toch uit Georgië aldus ingewijden.
Zie maar op facebook....

steekmug | 18-01-17 | 12:16

Geweldig voorbeeldje nepnieuws dat hele dossier, en vooral hoe het gebruikt wordt door MSM. Ja, het is misschien wel verzonnen maar WAT ALS het waar zou zijn. Wat een verschrikkelijke man zou het dan toch zijn he?

Berichten dat het inmiddels vaststaat dat het hele dossier bijelkaar gehoaxt is, en zelfs oer-conservatief McCain dit toegeeft, lees en hoor je dan weer nergens.

Men prikt er gelukkig makkelijk doorheen tegenwoordig.

Svoboda | 18-01-17 | 12:15

Ennnnn, heren,heren,letten we wel even op de toon! De juiste benaming is prostituee.

Rest In Privacy | 18-01-17 | 12:13

Vraag het aan Pechtold. Die zegt dan dat ie het weet maar wel even goed over moet nadenken hoe het ook al weer was.

McMarx | 18-01-17 | 12:13

@Raad_maar_raak! | 18-01-17 | 12:10
Be gone, double post, I command you!

Raad_maar_raak! | 18-01-17 | 12:11

@ Miko, of klagen hem aan.

Rest In Privacy | 18-01-17 | 12:11

-weggejorist-

Raad_maar_raak! | 18-01-17 | 12:10

Putin is gewoon een coole gast. Is in het geheim ook de leider van de Illuminatie, de voorzitter van de Bilderberg vergaderingen en ere-lid van de dames met verminderde sociale verantwoordelijkheid.

Raad_maar_raak! | 18-01-17 | 12:10

M. Hemelrijk | 18-01-17 | 11:04 |

Goed stuk. De wereld staat inderdaad op z'n kop.

De Koreaanse Slet | 18-01-17 | 12:08

girls of reduced social responsibility? om eerlijk te zijn prefereer ik "girls of negotiable affection" die term is toch net wat beter

Ceevoo | 18-01-17 | 12:07

Under his Trump
The girl who once had him down
Under his Trump
The girl who once pushed him around
Ain't it the truth baby?
Change has come, she's under his Trump
https://youtu.be/ak8z3Db0WLs?t=3

Watching the Wheels | 18-01-17 | 12:05

@Zyprexa20mg | 18-01-17 | 11:13

Ik kan je daar ook wel over inlichten maar als je nog even wacht kan je het binnenkort bekijken. We zijn bezig met de website (wel achter een paywall natuurlijk).

Grote Smurf | 18-01-17 | 12:04

Volgens mij heeft hij gewoon weer gelijk.

Slipsnifter | 18-01-17 | 12:03

De Russen zouden zich de ballen uit hun broek lachen van al dat fopnieuws dat dagelijks over hen wordt verspreid, als het niet zo levensgevaarlijk is. Want met elke (later steevast gedebunkte) beschuldiging aan Rusland worden onze weke hersentjes langzaamaan klaargewassen voor een warme oorlog. Als het NRC nou eens de berichtgeving over Rusland echt goed gaat kapotchecken, blijft er helemaal niks meer van over.

Realisties | 18-01-17 | 12:02

Waarom zou Trump NAAR de hoeren gaan? Ze komen bij hem thuis, ze trouwen met hem.

miko | 18-01-17 | 11:59

Je hebt ook NPO-hoeren. Die zeggen dat ze geen polls meer doen over politieke partijen. Behalve als de PVV iets schijnt in te leveren. Dan is het zoals nu voorpagina nieuws. Vuile stoephoeren.

Normpje | 18-01-17 | 11:58

@WdeZwijger | 18-01-17 | 11:19
Ja,Saddam ook, maar uiteindelijk is Obama nog steeds de grootste. He rules the world.
Man-o-man

miko | 18-01-17 | 11:57

Die Poetin moet niet teveel in zijn gezicht laten snijden. Ziet er niet uit...

bakermat | 18-01-17 | 11:55

@LangeTijdGeleden | 18-01-17 | 11:14
Stuur maar door! Ben benieuwd hoe ze bij NRC het veldonderzoek gaan aanpakken!

medusa324 | 18-01-17 | 11:53

saintinel | 18-01-17 | 11:18

Heerlijk hoe de naïviteit van het scherm spat.

Weird Guilders | 18-01-17 | 11:53

Dus die hoeren hebben gelogen voor geld?

Teleo | 18-01-17 | 11:49

Hier zie je wat de MSM teweeg kan brengen! Deze MSM laat alleen de mensen zien/horen die 'tegen' Trump zijn en proberen zo aan stemmingmakerij te doen. Alles wordt uit de kast gehaald om hem kapot te maken. "Het volk" volgt gedwee terwijl niemand nog weet wát Trump voor plannen heeft maar tot op heden zijn het plannen waar een groot deel van de bevolking dagelijks over praat; meer productie (lees banen) in eigen land (dus geen TTIP/CETA), geen oorlogen/bemoeienissen met andere landen, etc. Wie kan daar nu tegen zijn?? Obama kreeg op voor hand de Nobelprijs van de vrede (niet corrupt daar hoor...) terwijl geen van zijn voorgangers, zoveel oorlogen gecreëerd heeft dan diezelfde Obama. Wil niemand dat in ogen zien??

rowe | 18-01-17 | 11:48

Hoe weet poetin dat die hoeren de beste zijn?
Hoeveel heeft hij er dan geprobeerd?
Of laat hij dat door inspecteurs doen?
Solliciteren?

gestopt | 18-01-17 | 11:45

Hij kan het weten.
Wat dat betreft heeft hij aan Trump wel een gezellige makker in de activiteiten in het hoerendom.
Alleen heeft Poetin zich er niet toe verlaagd er eentje te trouwen.

mallekater | 18-01-17 | 11:42

De echte Stolwijker | 18-01-17 | 11:20
Dan worden mannen weer mannen

WdeZwijger | 18-01-17 | 11:41

@Einde van de Domheid | 18-01-17 | 11:30
Humor om dat weer terug te zien https://youtu.be/sOgu0rjCdnM?t=61

Watching the Wheels | 18-01-17 | 11:40

Kan Poetin zijn enegrie beter steken in het onschadelijk maken van die andere miljardair, Soros.
Hoezo heeft die engnek nog geen "ongeluk" gehad?

Abject | 18-01-17 | 11:40

Mooi gezegd die laatste zin over de geruchten verspreiders: "They have no moral limitations", zo lopen er hier in NL ook een aantal rond.

Toetsiemonster | 18-01-17 | 11:40

Progressief links zijn the usefull idiots geworden van de CIA en Soros de afgelopen 15 jaar.

bakoenin | 18-01-17 | 11:38

@Einde van de Domheid | 18-01-17 | 11:30
Hij stond hem goed!

Watching the Wheels | 18-01-17 | 11:37

@Einde van de Domheid
Iets wat aan de strakke kant, maar die stond 'm wel erg goed naar mijn persoonlijke mening.

PredatorGS | 18-01-17 | 11:35

Bij de BBC zit de rot er ook behoorlijk in zo te zien. Benjamin Ramm is de nieuwe generatie policor BBC journalisten die niet gehinderd wordt door enige ecomomische kennis en dus geen idee heeft wat protectionisme is. Trump wil helemaal geen stop op handel van "buitenlandse" produkten. Hij wil alleen dat produkten die voor de VS bedoelt zijn in de VS worden gemaakt, of dat gaat lukken is een andere vraag. Definitie protectionisme: www.investopedia.com/terms/p/protectio... Als je het over protectionisme hebt dan moet je naar China kijken. Daar mogen bijvoorbeeld maar 34(!) buitenlandse films per jaar in de cinema's worden vertoond. Men wil dat wellicht gaan veranderen maar op dit moment slechts 34 films. www.hollywoodreporter.com/news/china-f...

Basil Fawlty | 18-01-17 | 11:33

Tja, wordt een beetje welles nietes.
Als die MI6 man echt bewijs heeft laat hem er dan mee komen. In het andere geval zou ik zeggen, er is wat ruimte vrij gekomen op Quantanamo.

General McAuliffe | 18-01-17 | 11:33

'Links wordt rechts en rechts wordt links.'
Aldus Nostradamus (met zijn hele groene broek.)

Einde van de Domheid | 18-01-17 | 11:30

"..'s werelds communisten-opperhoofd.."

Putin is van (grootste) Verenigd Rusland, niet de Communistische Partij. Dat is de tweede partij.

Godsammekraken | 18-01-17 | 11:29

zijn die Russen weer de beste? Net als die Russische atleten zeker... dit riekt naar een staatsgestuurd doping programma voor Russisch girls of reduced social responsibility.

Nlz | 18-01-17 | 11:28

De beste hoeren komen uit Urk, dat is nog een echt pissersdorp.

kadoendra | 18-01-17 | 11:27

Haha... wat een theater leven wij in.

Solar666 | 18-01-17 | 11:26

Zelfs McCain heeft inmiddels toegegeven dat het 'dossier' niets dan afval is.
Tja ook Russische hoeren blijven hoeren.

Desmoulins | 18-01-17 | 11:24

De wereld is GEK geworden!
Laat wat mij betreft het Armageddon maar komen...

Aristotalloss | 18-01-17 | 11:20

WdeZwijger | 18-01-17 | 11:19
Ja, en straks is hij ook de baas over jouw mening en reaguursels.

De echte Stolwijker | 18-01-17 | 11:20

KLOPT !

Spul uit Oekraine en Kazakhstan doet het ook prima kan ik u melden.

Onze man in Mockba | 18-01-17 | 11:20

Put, Putin, Puta

nerugaer | 18-01-17 | 11:19

Kim Holland, kom er maar in.

Dostranamus | 18-01-17 | 11:19

Poetin = BAAS

WdeZwijger | 18-01-17 | 11:19

Mooi om te zien, dat Trump en Putin het voor elkaar opnemen. Heel wat beter, dan een oorlog uitlokken zoals Obama en Clinton deden! Nu nog ff de islam 'kaltstellen' en we gaan echt richting wereldvrede. :)

saintinel | 18-01-17 | 11:18

Rob Oudkerk : Russische crackhoeren zijn de aller, allerbeste.

Prof. Pim Pam Pet | 18-01-17 | 11:16

Putin zegt eigelijk dat de Democraten die het onderzoek lieten uitvoeren lager zijn dan Russische hoeren. En daar heeft hij gelijk in. Overigens, Oekraïnse hoeren zijn beter dan Russische hoeren.

i-Wonder | 18-01-17 | 11:15

Weet iemand hier in de reaguurderspanelen met eigen ervaring of Russische hoeren de beste hoeren zijn? Anders stuur ik dit bericht door naar NRC hoor!

LangeTijdGeleden | 18-01-17 | 11:14

Ik zou ook graag Poetins mening kennen over het seksleven van de smurfin.

Zyprexa20mg | 18-01-17 | 11:13

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken