Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Keulen bewijst: etnisch profileren werkt toppie!

topicsylverst.jpgGoh, gek zeg. Ook in Dld. staat de combinatie van een vrije, burgerlijke samenleving en bontkraagjes ook in 2017 onder druk. Het sneeuwt misschien een beetje onder door onze eigen hulpverlenerslopers, maar ook in Duitsland was het weer hommeles. De groepen signalementiërs trokken ook weer vrolijk door de straten, sloegen de hand weer aan de Duitse mevrouwen. In Keulen was het daarentegen rustig, omdat daar honderden "Nafris" (das blijkbaar Oosterburisch voor Naffers) uit voorzorg werden gecontroleerd; bij het station stond de politie klaar om de groepen op te vangen. U begrijpt natuurlijk dat deze maatregel niet als winst werd verwelkomd, maar gezien wordt als een schandalige vorm van etnisch profileren door Duits links. Het is weer erg typisch: de platte petten op straat proberen het probleem een beetje beheersbaar te houden, terwijl de politici en een deel van de media liever in een politiek correcte Traumwelt leven. Nog een mooi quoteje van een Duitse wetenschapster over de vraag of de massa-aanrandingen een politiek statement waren: Schwarzer: Nun, initiiert und organisiert durch eine Handvoll Leute hat sich an diesem Abend ein bestimmter Typ Mann – vor allem junge Algerier und Marokkaner – mit einem sehr patriarchalen Frauenbild, noch angeheizt vom politischen Islam, schwarmartig dazu verabredet, es den westlichen „Schlampen“ und deren Männern, diesen europäischen Schlappschwänzen, zu zeigen. Die wollten nicht einfach nur feiern oder mal ein bisschen ausgelassen sein – dafür geht an Silvester niemand auf den Bahnhofsvorplatz. Dieses zugige Eck ist ja gerade kein Ort zum Feiern. Nein! Es ging ihnen um Trouble, es ging um sexuelle Gewalt gegen Frauen als „Herrenrecht“, um die Jagd auf Frauen, um ihre Vertreibung aus dem öffentlichen Raum. Deshalb wurden die Frauen nicht nur im „Höllenkreis“ eingekesselt, sondern auch – was ich noch nirgends gelesen habe – auf der Hohenzollernbrücke in einer Art „Schandreihe“ an Männern vorbeigetrieben, die sich dann an ihnen vergreifen durften. Das war eine hierzulande neue Form von Attentat.

Reaguursels

Inloggen

De censuur-terreur om 'officiële instanties' mee te geselen is natuurlijk 't politiek-correcte praatje.
Of men niet etnisch profileert.
Of men niet racist is als men tweet over Nafris.
De wereldverbeteraars blijven altijd de beste stuurlui aan de wal.
Toch ben ik blij met de onterechte beschuldigingen door de Gütmenschen tegen de politiek arroganten.
De strijd tussen beschuldigende verzender en beschuldigde geadresseerde onthult immers de hypocrisie van beiden.
Natuurlijk is 't opsluiten van nep-asielzoekers in AZC's verstandig. Natuurlijk is de politie discriminerend en racistisch door wat ze in de praktijk meemaken.
De winst door al deze heibel in 't nieuws is, dat iedereen allang door de gêne heenraakt, voor racist of xenofoob of islamofoob uitgemaakt te worden.
Natuurlijk moet er wel gezond racisme bestaan als je zo veel dodelijke profielen ziet ontstaan bij aanslagen.
Natuurlijk moet je wel gezond xenofoob worden als je dochter wordt verkracht of vermoord zij zoveel buitenlandse daderprofielen.
Natuurlijk moet je wel gezond islamofoob zijn als je in je eigen land nog onbezorgd wilt kunnen leven zonder gesis van opgeschoten islamitisch tuig op straat en zonder al die leugentoeters op de linkse praatprogramma's.
Men mag echt tegen mij zeggen dat ik discrimineer.
Ik erken dat met 'n knikje in m'n hoofd en zeg dat ook openlijk; dat is positieve discriminatie 2.0.
Dat de overheid weliswaar in gelijke situaties niet mag discrimineren, maar dat de burger 'gewoon' en 'netjes' wél mag discrimineren, bij wie ze in dienst aannemen. Vraag gewoon aan zo'n sollicitant, dat je wilt weten hoe ze over zwarte piet denken, omdat 't personeel altijd graag daar 'n feestje van maken; en of ze wel loyaal en collegiaal zullen meedoen en passen in 't team?
En of ze vinden dat de Nederlandse wetgeving bóven de sharia van de islam geldt?
Zet dat ook als te beantwoorden vragen in de advertentie waarin je personeel zoekt.
Het wordt even wennen, maar we komen er; de wal gaat 't schip van onze gemeenschappelijke meningsvorming keren.
Ik wens iedereen 'n goed 2017 met veel discriminerend onderscheid. Daar knapt iedereen van op.

Der Paulie | 03-01-17 | 15:30

@necrosis | 02-01-17 | 09:22
Misschien kunnen onze dienders ook wel een poosje stage lopen bij de Guardia Civil. Zij hebben ook zeer efficiënte werkwijzen ontwikkeld door de jaren heen. Dwingen echte repsect af! En dat heeft denk ik ook wel met nabijheid te maken.

Aan de andere kant zijn zij ook wel meer vergelijkbaar met de Marechaussee. Zij kunnen handhaven maar we hebben er te weinig van en ze zijn eigenlijk altijd onzichtbaar (ittt GC dus).

Hoeveel kun je verwachten van bonnenschrijvers en straatcoaches... Meer blauw op straat, doe dan maar donkerblauw.

Of je slaat die stap over en gaat meteen voor camouflage-groen zoals in België en Frankrijk nu al zo'n 2 jaar standaard straatbeeld is. Zij hebben in ieder geval gereedschap bij zich waarmee er enige kans is iemand in een vrachtwagen tot stilstand te brengen.

Joffri | 03-01-17 | 12:25

@mallekater | 02-01-17 | 09:10
Chemisch castreren mag zeker weer niet. (voor meelezende stasi en huilende wees welkom zangeresjes; dit is een grap)

Joffri | 03-01-17 | 12:08

etnisch profileren werkt,
het is ook een etnisch probleem.

dat weet je | 03-01-17 | 07:29

Sinar 2, 1033 gisteren:
Wat denk je dat die gasten gefrustreerd zijn wanneer die wijven voortdurend tot aan het punt van de neus zijn bedekt, ze niet mogen aankijken EN niet mogen aanraken?
Ies koeltoer, maar de zakken worden op die manier wel volgeladen en dat zoekt een uitweg.

mallekater | 03-01-17 | 07:11

Die Grünen hebben al geprotesteerd tegen het etnisch profileren van de plietsies.
Want deze arme vluchtelingen gingen zo gewoon even met zijn allen even naar het nieuwjaarsfeestje bij de Dom, en nou werden ze toch zomaar opgepakt, en se deejuh tog niks?

Die Grünen zijn namelijk, net als de Groenen hier te lande, hartstikke policor.
Hebben liever dat hun vrouwen worden aangerand en bestolen dan dat een of andere op reldellerij betrapt vluchteling(lees: criminele gelukszoeker)zich beledigd zou kunnen voelen omdat hij is opgepakt wegens wangedrag.

mallekater | 03-01-17 | 07:08

Zijn de Groenen in Duitsland soms volgelingen van Joke Klaver (Joke Kuyt)?

Jan Dribbel | 02-01-17 | 23:54

Je hebt fris.
Je hebt onfris.
En je hebt Nafris.

lul-ijzer | 02-01-17 | 22:17

Toen de politie in Toronto in 2015 stopte met carding ging ineens de moorden door bekende kleur vrienden met bijna 40% omhoog in dat zelfde jaar. Dat is nu nog hoger. The chief, zelf gekleurd, wil niets liever dan het carding system opnieuw invoeren, maar die SJW en BLMs weer he

DutchCanuck | 02-01-17 | 22:07

Ook de Frankfurter Allgemeine ziet de buial hangen:

Selbst wenn die Kölner Polizei eine positive Bilanz der Silvesternacht zieht: Sie kann nicht darüber hinwegtäuschen, dass es in vielen deutschen Städten zu einem mitunter existentiellen Konflikt zwischen deutscher und eingewanderter Kultur kommt.

Daar is geen woord Spaans bij.

DebraCadabra | 02-01-17 | 21:57

Hoofdartikel in krant die Welt vandaag concludeert 2 dingen. Politiek correcte Groen linkse mevrouw + wat Gutmenschen die Keulse optreden racistisch vonden wordt inmiddels tegengesproken door rest van haar fractie. De overgrote meerderheid van de Duitsers staat achter optreden. Met gevoel voor onderstatement zegt de krant dat de meeste Naffers niet massaal voor het vieren van het feest naar Keulen kwamen. Hooguit komt lichte kritiek op het ongelukkige gebruik v/de politie aanduiding 'Nafris'.

Schweinchen Dick | 02-01-17 | 21:25

Laat me raden: en masse blanke dames aanranden bij een evenement geldt zeker niet als etnisch profileren? Ik begin het langzaam te begrijpen.

MickeyVonDutch | 02-01-17 | 19:43

Een groepje Noor Afrikanen aanhouden tijdens de nieuwjaarsnacht is niet etnisch profileren, maar is leren van je fouten.

Wat dan eigenlijk nog vreemder is, dat ondanks alle berichten over veel politie op straat, deze knuppels toch als een groep naar zo'n plein heengaan. Als je dan geen plaat voor je kop hebt.

jezusisonzin | 02-01-17 | 19:38

4 augustus 2013, Vladimir Poetin sprak het Russische parlement toe over de spanningen met minderheden in Rusland waarna hij een staande ovatie van 5 minuten kreeg:

“In Rusland leven we als Russen. Elke minderheid, van overal, die wil leven in Rusland, om te werken en te eten in Rusland, spreekt Russisch, en moet de Russische wetten respecteren.

Als ze de sharia prefereren, en het leven leiden van een moslim, dan adviseren wij hen om naar die plaatsen te gaan waar dat de staatswet is. Rusland heeft geen islamitische minderheden nodig. Minderheden hebben Rusland nodig, en we zullen ze geen speciale privileges toekennen, of proberen om onze wetten te veranderen om beter bij hun wensen te passen.

Het maakt niet uit hoe hard ze 'discriminatie’ roepen. We tolereren geen gebrek aan respect voor onze Russische cultuur. We kunnen beter leren van de zelfmoord van Amerika, Engeland, Nederland en Frankrijk, als we willen overleven als natie. De moslims zijn die landen aan het overnemen en dat zal ze niet lukken met Rusland.

De Russische gewoontes en tradities zijn niet compatibel met het gebrek aan cultuur of de primitieve manier van sharia wetgeving en moslims. Wanneer dit eervolle wetgevend lichaam denkt aan het maken van nieuwe wetten, moet het in gedachten hebben de Russische nationale belangen voorop te stellen, in acht nemend dat de moslims minderheden zijn en geen Russen.”

DeathValleyCreek | 02-01-17 | 18:58

@Bakkendoen | 02-01-17 | 10:22
-
Wat een gedoe om niets dan. Duitsers staan bekend om hun afkortingen in de spreektaal. PKW, LKW, SOKO, Ami's, Afri's, Nafri's. Lijkt mij niets mis mee.

DeathValleyCreek | 02-01-17 | 18:45

"(..)wat doen al die mafkezen hier."
@ Fat Pauly | 02-01-17 | 17:11
.
Hierom:...
https://www.youtube.com/watch?v=6vct7-R9vL0

telelezer | 02-01-17 | 18:08

Het grote wegkijken is er al weer vol aan de gang. Niet de feiten benoemen maar juist een gevolg publiekelijk afkeren. 'Kijk eens hoe goed wij zijn!'
@ EEnzame SchizofrEEN | 02-01-17 | 16:07
-
Wegkijken...? mar het zijn toch alleen maar "verwarde mannen"..
Oh wacht.....
-
Ik citeer:
"De politie heeft tijdens de feestdagen in Weert zeven overlast veroorzakende asielzoekers aangehouden. Vier wegens strafbare feiten, drie wegens het overtreden van een noodbevel. Van hen zitten er twee in vreemdelingenbewaring.
Burgemeester Jos Heijmans van Weert had het noodbevel op 21 december ingesteld om een eind te maken aan de overlast door 26 Noord-Afrikaanse asielzoekers."
http://www.telegraaf.nl/binnenland/27348773/__Asielzoekers_opgepakt__.html

telelezer | 02-01-17 | 18:06

Hoe lang duurt het nog wanneer we het moslimtuig Europa uitsturen. Laat ze lekker naar hun moslimbroeders gaan (bijvoorbeeld Saoedi-Arabië ofzo). Dit soort landen doen zoeveel (of nee toch niet).Kortom: wat doen al die mafkezen hier.

Fat Pauly | 02-01-17 | 17:11

Statistische selectie is gewoon slim. Punt

Wachtwoord1234 | 02-01-17 | 16:47

Kom net terug uit Du, op de radio (WDR) begint al weer het grote 'boos zijn' over de term nafris. Ik begreep even niet wat ermee bedoeld werd maar dat werd al snel duidelijk.
Het grote wegkijken is er al weer vol aan de gang. Niet de feiten benoemen maar juist een gevolg publiekelijk afkeren. 'Kijk eens hoe goed wij zijn!'

EEnzame SchizofrEEN | 02-01-17 | 16:07

Gelukkig ook geen Extreem Linkse Grootbekken in Keulen dit jaar.

Raider Twix | 02-01-17 | 15:29

Ci Ty33 | 02-01-17 | 11:23
Inderdaad universeel gedrag, voortkomend uit heimwee.

Carmelita | 02-01-17 | 14:56

"Kölner Polizisten haben Nordafrikaner in einem Tweet als „Nafris“ bezeichnet. Für Grünen-Chefin Peter ist das „völlig inakzeptabel“. Ihr Parteikollege Palmer warnte hingegen vor eine unnötigen Debatte über Rassismus bei der Polizei."
Je zou maar opgevoed worden door het linkse tuig. Een opvoeding waarbij je zogenaamd respect moet hebben voor mekka's. De linkse kliek vind ik inmiddels een grotere ramp voor onze maatschappij dan de naffers zelf.

Bill Cosby | 02-01-17 | 14:39

Abdel-Samad openbrief aan Merkel. De kerstmarkt-terrorist blijkt o.a. imam te zijn geweest in sommige van de 12 moskeeën die hij bezocht. En als dergelijke gekken niet gestopt kunnen worden, dan ophouden met geld over de balk gooien met nutteloze beveiligingsprojecten. de.sputniknews.com/politik/2016122831...

Ci Ty33 | 02-01-17 | 14:08

Gelukt. Dus nu kunnen we er weer een miljoen van binnenhalen! Cultuur jongens, je moet er wel wat voor over hebben.

Patatter | 02-01-17 | 13:50

Het is geen etnisch profileren. Het is gewoon kansberekening. De enige manier voor de groepen die zich gekwetst voelen is om de variabelen te wijzigen.

Nehemia | 02-01-17 | 13:50

Ci Ty33 | 02-01-17 | 12:38

Wordt er meteen uitgefilterd. Daarvoor hebben ze denk ik een x-aantal PR ambtenaartjes bij de gemeente Wuppertal om op te letten dat er alleen positief wordt geschreven.

Basil Fawlty | 02-01-17 | 13:31

Vroeger werd je nog aangekeken als man als je niet op kordate wijze je vrouw en kinderen beschermde.
Moet je nou eens mee aankomen. De politiek maakt het mensen totaal onmogelijk zich te verdedigen, politie komt niet opdagen als het nodig is, aangiftes worden niet opgenomen, mensen worden aan hun lot overgelaten maar owee als er 'disproportioneel tegengeweld' wordt gebruikt, dan zijn ze er als de kippen bij om je te vervolgen.
Je kunt als overheid niet mensen verbieden voor zichzelf op te komen, en daar tegenover te zetten dat de overheid zelf dan ook niets doet.
Dat is een van de meest immorele dingen die je kunt bedenken. Maar het is wel de werkelijkheid waarin we leven.

Draak uit Brabant | 02-01-17 | 13:28

Jawohl, dat was uitstekend politiewerk deze kerst!
Een combinatie van internets volgend en daadkrachtig optreden.
Enne, linksdenkers: Dit heet opsporing en statistisch selecteren.

hotmint | 02-01-17 | 13:12

'Etnisch profileren' is wat sommige etnische groepen zélf doen. De reactie van de politie daarop is een even logisch als noodzakelijk gevolg.

Peter Emile | 02-01-17 | 13:09

Ik hoop dat we in 2017 gaan inzien dat er inmiddels twee soorten mensen zijn. Een hogere en een lagere soort. Tijd dat we ons niets meer aantrekken van de lagere soort. Ik gun ze een reservaat, ter grootte van Afrika als het moet.

Stijlicoon | 02-01-17 | 13:07

Basil Fawlty | 02-01-17 | 12:26
En in de Spaanse WP (die wegens hun grote taalgebied vaak zeer informatief is en niet gebaseerd op Engelse brontekst) een plaatje van de Schwebebahn. es.wikipedia.org/wiki/Wuppertal Maar wat wel opvalt, hoe Alpha het allemaal is. Niets over al die industrieën en hun vervuiling, cq waar de mensen aldaar hun inkomen aan ontlenen, of hoeveel werkloze gastarbeiders er inmiddels zijn.

Ci Ty33 | 02-01-17 | 12:38

Duitsers,Fransen, Spanjaarden, Italië, Oostenrijkers, Belgen, Britten zijn het zat. Binnenkort breekt de pleuris uit.

franck7020 | 02-01-17 | 12:35

Ci Ty33 | 02-01-17 | 12:14

nadat u dat zei heb ik effe de wiki pagina bekeken en ik had al zo'n gevoel wat er zou komen. de.wikipedia.org/wiki/Wuppertal en inderdaad. Duidelijk geschreven en toegevoegd door de gemeente maw "komplett über organisiert!" ;) :)

Basil Fawlty | 02-01-17 | 12:26

Lopen door je eigen stad is dus risico opzoeken en erom vragen..?
medelmo | 02-01-17 | 12:10

Erg misleidend wat je hier stelt. Het was een samenkomen van stomdronken mensen op een relatief klein stukje grond. Als je je daar bij voegt dan neem je inderdaad een risico. Ik zeg niet dat het goed is wat er is gebeurd stel slechts dat je als verstandig en rationeel mens risico's dient in te schatten. Je moet uitgaan van de worst case scenario. Hierbij komt ook kijken dat Keulen Centraal al jaren een zeer slechte reputatie heeft. Het is een broedplaats van junkies en dieven... het kwam dus niet zomaar uit de lucht vallen. Je zal je moeten gedragen naar hoe de wereld werkelijk is niet naar hoe jij wil dat zij is. Feit is dat er kwaadwillende en labiele mensen rondlopen.

koter | 02-01-17 | 12:21

Nee, sukkeldenker, nee, minibreinkluft, die u bent, hoe men zich ook gedraagt, je houdt je poten thuis, je lul in je broek, niet met een roedel gelijkgestemde vrouwenjagers op stap. Nee, je spaart maar voor een eerzaam potje hoeren en snoeren in een Puff. Uw alias is "koter" Nou, u denkt als een koter, klopt dus wel.
.
Ach du meine Güte, u snapt er ook weinig van.
Komt dat schot, lamlul! Evocatus
.
Evocatus | 02-01-17 | 11:45
En zo is het maar net.
Kappen met die smerige ongein van 'seksueel uitdagende' vrouwen die het aan zichzelf te danken zouden hebben.
In ONZE cultuur blijf je gewoon met je smerige poten van vrouwen af. Vrouwen zijn namelijk ook gewoon mensen, die geen prijs stellen op zeer ongewenst bepotelen - óók als ze niet in zwarte lappen gehuld gaan.

Capisce, heren Zandbakkiërs en aanverwante Neanderthalers?

@Basil Fawlty | 02-01-17 | 12:09
Alice Schwarzer is een èchte feministe.
Heeft nooit een blad voor de mond genomen, en is nooit bang geweest om een knuppel in het hoenderhok te gooien. Ben het ook zeker niet altijd met haar eens, maar doorgaans zijn haar meningen en uitspraken in ieder geval stevige stof tot nadenken.

Chapeau, Alice!

EefjeWentelteefje | 02-01-17 | 12:18

Het probleem van etnisch profileren is juist dát het werkt, en dat is niet de bedoeling.

Guido | 02-01-17 | 12:14

Basil Fawlty | 02-01-17 | 12:04
Inderdaad, nu u het zegt. De goede oude tijd. En dat Wuppertal geen stad bleek, doch een conglomeraat.

Ci Ty33 | 02-01-17 | 12:14

Goede actie van de Duitse politie, maar het blijft natuurlijk gewoon symptoonbestrijding. De enige structurele oplossing is al die gasten terug te sturen naar land van herkomst. Geen geldverspilling meer, geen overlast meer, geen criminaliteit meer, geen aanrandingen meer, geen verdere islamisering. Eigenlijk zijn er alleen maar voordelen om al dat volk uit te zetten.

Banana008 | 02-01-17 | 12:12

Soort van vertaling (Google Translate met een paar correcties) van wat Scharzer zegt:

Heden ten dage, geïnitieerd en georganiseerd door een handjevol mensen heeft deze avond een bepaald type mens - vooral jonge Algerijnen en Marokkanen - met een zeer patriarchale beeld van vrouwen, opgehitst door de politieke islam, in groepen afgesproken de westerse "sletten" en hun mannen, deze Europese slapzwansen iets duidelijk te maken. Ze wilden niet zo maar feestvieren of een beetje uitgelaten zijn – daarvoor gaat niemand met Oud en Nieuw naar het stationsplein. Deze tochtige hoek is gewoon geen plek om te feesten. Nee! Het ging hun om problemen veroorzaken, het ging over seksueel geweld tegen vrouwen als hun “Herrenrecht”, hun recht als man, om de jacht op vrouwen, om hun verbanning uit de openbare ruimte. Daarom werden de vrouwen omsingeld, niet alleen in de "Cirkel van de hel", maar ook – wat ik nog nergens gelezen heb - op de Hohenzollern Brug in een soort van "Schandreihe" (schandrij) aan de mannen voorbijgedreven, die vervolgens zich aan hen mochten vergrijpen. Dit was een nieuwe vorm van aanslagen plegen in dit land.

2ndHansch | 02-01-17 | 12:10

koter | 02-01-17 | 12:02 A ik woon niet in rio.
B dus toegeven aan je angst en je leven laten leiden door naffirs is wat jij als veilig beschouwd en anders eigen schuld..
Lopen door je eigen stad is dus risico opzoeken en erom vragen..?
Risicoanalyse toepassen is wat overheden hadden moeten doen en niet de burger, deze betaalt hier al voor.
Lafheid heet dat wat jij voorstelt,

medelmo | 02-01-17 | 12:10

Evocatus | 02-01-17 | 11:31

Zij is dus een echte oude feminist. Niet een van die rubbertegel, schreeuwende, sjw, millenial k*tjes. In Duitsland noemen ze dat "'ne Emanze." Ben het niet altijd met haar eens (in dit geval natuurlijk wel) maar ze staat voor iets.

Basil Fawlty | 02-01-17 | 12:09

Ci Ty33 | 02-01-17 | 10:04

En is je toen de Schwebebahn niet opgevallen? Overigens detail: geen grijs pak maar grijs streepjespak. "Pinstripe" toen ook wel het Turkenpak genoemd. ;)

Basil Fawlty | 02-01-17 | 12:04

Als je niet profileert, dan gebruik je je verstand niet. Maar ja wat verwacht je anders van socialisten?
Degenen die willen dat ze niet geprofileerd worden die zullen zich als geheel moeten aanpassen. Het moet afgelopen zijn dat de goeden onder de kwaden lijden. Dat gebeurt al meer dan genoeg. Kijk bijvoorbeeld eens op Schiphol bij de douane. De douane is alleen maar zo streng omdat moslims vliegtuigen kapen en/of opblazen. Controleer alle moslims en laat de rest met rust. Dit heeft alleen maar voordelen. De belastingbetaler is goedkoper uit. Sosjologen kunnen onderzoeken of de islam zelfreinigend vermogen heeft (ik weet het antwoord al). Alles wat de islam aanhangt moet zelf maar lijden onder wat hun geloof voortbrengt. Het is nu de omgekeerde wereld.

watergeus | 02-01-17 | 12:04

-weggejorist-

koter | 02-01-17 | 12:02

atheïstisch stemvee | 02-01-17 | 11:31

weet je nog wat veel ernstiger is.. dat in onze eigen regering recent een politieke roverspartij een geheel ingepakte vrouw t.w. Boerka als een vorm van emancipatie heeft geframed..dat de uiting om zichzelf geheel op wat ogen na, die je kunt neerslaan, te bedekken dit zelf, jazeker deze vrouwen dit zelf wensen en dit als de ultieme vorm van emancipatie zien..het betreft dan 8 vrouwen in Nederland, waarvoor dus een mannelijke partijleider uren bezig is geweest om dit in de 'westerse hersens' te slijpen..

fikkieblijf! | 02-01-17 | 11:57

@Julia | 02-01-17 | 10:50 - blijkbaar hebben de glibberende EU vrouwen behoefte aan het ouderwetse rollen patroon? Wellicht dat EU mannen, kapot gefeminiseerd, die rol niet meer waar kunnen/durven maken.

Ik zou bijna gaan denken dat de meeste vrouwen zich het lekkerst voelen in de onderdanige rol naar de man.

MarcS | 02-01-17 | 11:55

Wat betekent dat Zentgraaff? "werkt toppie"

arc-en-ciel | 02-01-17 | 11:45

"terwijl het heel simpel is; je hebt een massa aan jonge mannen en vrouwen die zich midden in de nacht op een pleintje verzamelen. De mannen zijn stomdronken en de vrouwen aangeschoten. Daarbij komt ook nog eens dat de vrouwen zeer seksueel stimulerend zijn gekleed en zich ook zo gedragen."
koter | 02-01-17 | 11:11
.
Natuurlijk samengevat betekent dit: "Eigen schuld, dikke bult"
.
Nee, sukkeldenker, nee, minibreinkluft, die u bent, hoe men zich ook gedraagt, je houdt je poten thuis, je lul in je broek, niet met een roedel gelijkgestemde vrouwenjagers op stap. Nee, je spaart maar voor een eerzaam potje hoeren en snoeren in een Puff. Uw alias is "koter" Nou, u denkt als een koter, klopt dus wel.
.
Ach du meine Güte, u snapt er ook weinig van.
Komt dat schot, lamlul! Evocatus
.

Evocatus | 02-01-17 | 11:45

@koter | 02-01-17 | 11:39
Probeer je mij nu te overtuigen van mijn eigen punt? :)

atheïstisch stemvee | 02-01-17 | 11:44

Pas op mensen, dit verhaal wordt breed uitgemeten om alle aanrandingen en vernielingen in andere steden uit de spotlight te houden.
www.wochenblick.at/silvester-in-dortm...

MarieCurie | 02-01-17 | 11:43

-weggejorist-

koter | 02-01-17 | 11:39

@Julia | 02-01-17 | 11:14
Het trieste is dat de hoofddoek inmiddels is geframed als zijnde de emancipatie van de allochtone vrouw. Een vrouwenrecht en een onschuldige culturele eigenheid. Alsof een lapje stof zoveel kwaad kan.
De trieste constatering is dat er pas iets kan veranderen zodra de meeste vrouwen er genoeg van hebben en dit ook openlijk durven te zeggen.

atheïstisch stemvee | 02-01-17 | 11:31

@Raad_maar_raak! | 02-01-17 | 09:11

Vous pouvez considerer pour vous une demenagement a Luxembourg => la vous pouvez apprendre l'alleman a cote du Français.

Brulboei_61SB | 02-01-17 | 11:29

sinar2 | 02-01-17 | 11:27

Wat ben je dan?

koter | 02-01-17 | 11:29

@koter | 02-01-17 | 11:24
Ondanks mijn naam ben ik (gelukkig?) geen turk.
De naam heeft in andere talen ook een betekenis.

sinar2 | 02-01-17 | 11:27

Jonge Algerier und Marokkaner mit einem sehr patriarchalen Frauenbild. Aber natührlich. Diese Menschen sorgen nur Für
Kopfschmerzen.

Nehemia | 02-01-17 | 11:27

Julia | 02-01-17 | 11:14

Dat beeld over Westerse vrouwen leeft echt niet alleen onder mensen uit het Midden-Oosten. Kan je zeggen dat dit breedgedragen wordt. In Rusland, Oost-Europa, de Balkan, Afrika en Azië denken ze er precies zo over. Het is een reputatie die deze vrouwen wereldwijd hebben.

koter | 02-01-17 | 11:27

retourneren zal het woord van het jaar 2017 worden!
topsporter | 02-01-17 | 09:19

Ja mijn idee, maar retourneren zal helaas niet vanzelf gaan. De landen waar dit tuig vandaag komt nemen de lui niet terug, of beter gezegd (als het zouden doen), dan vragen ze er geld bij; poen dat de EU van onze belastingafdrachten met plezier zal fourneren, vrees ik.
Los daarvan gaan velen, ondanks een bevel tot uitzetting, gewoon in het duistere gat verdwijnen en niemand weet waar ze zijn. Dat is nu al geval.
.
Om te beginnen zou ik in 2017 dat tuig niet meer binnenlaten in het continent Europa, dan valt er ook niets meer terug te sturen.
Maar Ferkel Merkel heeft in haar nieuwjaarsboodschap o.a. .ezegd dat de grenzen open blijven.
Dweilen met de sluizen open dus, het wordt niet beter, het gaat gewoon door.

Memek | 02-01-17 | 11:26

Konden ze die gasten niet van de Hohenzollernbruecke direct de Rijn inflikkeren? Dat zou Duitsland en de rest van Europa een hoop ellende besparen..

Brulboei_61SB | 02-01-17 | 11:25

Waar komt het toch vandaan dat ze werkelijk geen enkele vrouw die alleen is met rust kunnen laten?
sinar2 | 02-01-17 | 10:33

Zou jij als Turk toch meer inzicht in moeten hebben. Volgens mij heeft het primair met twee zaken te maken (uitgaande dat wat jij zegt klopt):
1. relatief hoge testosteronegehalte. Geldt voor alles vanaf Midden-Italie en verder naar het Zuiden. Simpelweg een biologisch geven.
2. De Westerse cultuur en met name TV en cinema hebben mensen buiten het Western ervan overtuigd dat Westerse vrouwen botergeile hoeren zijn: (internet)porno, Jerry Sringer, Sex in the City. Het is buiten het Westen een hardnekkig vooroordeel dat Europese (met name Noord-West) en Amerikaanse vrouwen hoer(ig) zijn. In zekere zin is dit waar. Westerse vrouwen zijn in vergelijking met andere vrouwen ook seksueel losser. Ironisch genoeg is het een reputatie die ze zelf (met veel dank aan de feministen van de jaren 60) met opzet hebben gecreëerd.

koter | 02-01-17 | 11:24

-weggejorist-

Ci Ty33 | 02-01-17 | 11:23

-weggejorist-

Ci Ty33 | 02-01-17 | 11:23

Memek | 02-01-17 | 10:49
Het is een sociologische opmerking. En ik hoop dat iemand aan dat fenomeen duiding kan geven: Soms is gedrag kennelijk decennialang grondgebonden. En dat is gek. Ander voorbeeld: er zijn straten in Den Haag, en ook elders waar de afgelopen 70 jaar altijd rellen waren met oud-jaar. Ook al staan daar na de stadsvernieuwing nieuwe woningen en wonen daar nu nieuwe generaties en/ of nieuwkomers. En ten overvloede: Ik praat niets goed, in tegendeel.

Ci Ty33 | 02-01-17 | 11:23

fikkieblijf! | 02-01-17 | 10:51
sinar2 | 02-01-17 | 10:33
Hun eigen vrouwen laten ze thuis en verborgen onder doeken.. zelf gaan deze 'mannen' wel naar buiten en daar hebben ze het gemunt op voornamelijk ongelovige vrouwen... want hey dat zijn toch hoeren volgens hun geloof en denkbeelden.
Uiteindelijk gaat er vanuit de islam en de islamitische cultuur 0% zelfreflectie uit.. het gedrag van moslims en dan voornamelijk die van de mannen is waar zij namelijk zelf niet verantwoordelijk voor zijn... het ligt vooral aan de ander. (zelfs Rena Netjes heeft toegegeven dat de islamitische cultuur voornamelijk de schuld bij de ander legt en dat je zelf nergens verantwoordelijk voor bent)
De islam legt de verantwoordelijkheid in dit geval van de man, in geheel bij de vrouw. De vrouw moet thuisblijven, 'beschermd' worden (tegen wie?!), de vrouw moet in doeken omdat zij dan beschermd is tegen aanrandingen en laat zien dat ze het bezit is van de islam, familie en islamitische mannen, de misdragingen van de islamitische man is niet zijn eigen schuld... nee het is de schuld van de vrouw etc...
Moslims tonen geen enkel respect tegenover vrouwen laat staan ongelovige vrouwen... kijk de docu femme de la rue..
Moslims en vrouwelijke moslims houden beiden hun achterlijke denkbeelden in stand en wij zijn daar de dupe van...
daarom, elke islamitische vrouw die een hoofddoek draagt geeft een klap in het gezicht van de ongelovige europese vrouw... want deze islamitische vrouwen houden achterlijke denkbeelden in stand waardoor moslims zichzelf niet hoeven te veranderen, hun gedrag en denkbeelden tegenover ongelovige vrouwen etc.. waardoor ongelovige vrouwen loslopend prooi zijn voor moslims.
Het wordt tijd dat we moslims eens verantwoordelijk houden voor hun eigen gedrag.... en niet achterlijke denkbeelden toelaten waarin ongelovige vrouwen minderwaardig zijn, waarin hun eigen vrouwen thuis worden gehouden etc... waarin hun vrouwen alleen naar het zwembad mogen wanneer er een islamitisch vrouwenuurtje is maar waarbij hun eigen mannen wel gewoon naar het zwembad kunnen en zich daar vergrijpen aan ongelovige meisjes etcetc.

Julia | 02-01-17 | 11:14

De Duitse politie moet de politiek de keuze geven: 10x meer politieagenten inzetten, waarbij 90% zich op onschuldige burgers richt, zodat de overige 10% de echte doelgroep in het vizier houdt. Gewoon om niet van racisme beschuldigd te worden. OK het kost 10x zoveel. Het alternatief is etnisch profileren: Zeg het maar, mag het wat kosten of moeten we efficient optreden?

lulleficatie | 02-01-17 | 11:12

-weggejorist-

koter | 02-01-17 | 11:11

-weggejorist-

Zult-eter | 02-01-17 | 11:06

Stuur die Traumweltiers eens een avondje naar het Keulse stationsplein. Dat werkt zeer verhelderend en levert verfrissend nieuwe ideeen op. Aan de andere kant... Stel dat zelfs extreen links moet toegeven dat het niet zo lekker loopt allemaal... Wat dan?

@ Raad_maar_raak! | 02-01-17 | 09:11

"Ik kan wel Frans, maar geen Duits. Vertaling van het laatste als het kan"

Nee joh, ik kan wel Duits maar geen Engels. Mij hoor je ook niet als er weer eens hele lappen Engels geciteerd worden. Google translate is your friend

Mark van Leeuwen | 02-01-17 | 10:59

Linkse politici, socialisme als beweging en (alle soorten) religie, het zijn de grootste vernederingen van de mensheid.
Het is er om u dom, afhankelijk, medeLIJDEND en monddood te houden, een ander product dan dat heeft het nimmer opgeleverd.

Memek | 02-01-17 | 10:57

ik zou een retourtje afzenderland aan "schaffen"

coolgen | 02-01-17 | 10:56

De politie is je beste vriend.

dr Rechts | 02-01-17 | 10:53

Ik verbaas me elke keer weer opnieuw over die enorme sexdrang bij dat volk. Waar komt het toch vandaan dat ze werkelijk geen enkele vrouw die alleen is met rust kunnen laten?
sinar2 | 02-01-17 | 10:33

Apengedrag.... vandaar dat vrouwen met doeken over zich heen dienen te lopen,binnen huis moeten blijven..of achter een ander mannetje lopen. Alleen lopen betekend dat ze nog íngelijfd dient te worden..en dat is door te verkrachten.

Recent in steeds verder Islamitisch Turkije gaf een aanstaande wet een grote ophef. Verkrachters van minderjarige niet berechten maar verplicht stellen met hun slachtoffers te trouwen, om zo een straf te ontlopen..de kindbruidjes..enfin...

fikkieblijf! | 02-01-17 | 10:51

Implants | 02-01-17 | 09:38
Idd. Daarom, elke Europese vrouw die haar vrijheid lief heeft... die gewoon veilig naar buiten kan gaan, zonder hoofddoek, zonder mannelijke begeleiding, die zelf kan beslissen met welke vent ze naar bed wilt gaan....
Die vrouw zou juist HAAR (en die van haar (klein)dochters)veiligheden en vrijheden moeten verdedigen tegenover de islamitische ziekte die haar vrijheden wilt vergiftigen en uiteindelijk om zeep wilt helpen.
Europese vrouwen zouden niet trots op moeten zijn dat ze hordes mannelijke islamisten van fighting age binnenlaten, want deze mannen zullen uiteindelijk ONZE levens aantasten en niet op een positieve manier!
Elke vrouw zou hier tegen moeten zijn... het is dan ook niet te begrijpen waarom vrouwelijk links zo staat te glibberen om al deze mannen binnen te laten... zij laten gewoon ons verleden toe... datzelfde verleden waar tig vrouwen en feministen hebben geprobeerd het ten goede te veranderen...
We moeten maar onze mond dicht houden wanneer er voornamelijk jonge mannelijke islamisten binnenkomen die er totaal andere denkbeelden,denkwijzes op nahouden en vooral op het gebied van (ongelovige) vrouwen. Je mag vooral niet racistisch en xenofoob zijn.. maar wanneer er een tijdmachine zou bestaan waarin we hordes mannen uit 1900 binnenhalen dan zou wel men in rep en roer zijn want die mannen hebben toch zulke achterlijke ideen over vrouwen etc.

Julia | 02-01-17 | 10:50

Mijn vraag is: is dat samenscholen nog steeds gastarbeidersfolklore daar in Duitsland.? Want dan valt er toch ook wat ander licht op die bedreigende Keulse samenscholing.
Ci Ty33 | 02-01-17 | 10:04

We zijn inmiddels 47 jaar later, of is u dat ontgaan. Er is een heel groot verschil tussen gastarbeiders en geluk zoekend, profiterend Noord Afrikaan tuigh, dat er geen geheim van maakt dit soort "folklore" zoals u dat noemt, een hele nieuwe betekenis te geven.
Heeft u uw Gutmensch pilletje al doorgeslikt, pas op hoor want die zijn dodelijk voor een Westerse samenleving.

Memek | 02-01-17 | 10:49

Ethisch profileren werkt toppie? Roep het niet te hard, anders gaan al die neppers ik bedoel nederlandse rappers in 2017 weer huiliehuilie los op social fake-ia

Arknow | 02-01-17 | 10:44

Iemand een vertaling? Ik spreek geen duits, hadden ze de oorlog maar moeten winnen

niemand specifiek | 02-01-17 | 10:43

Zo, de Polizei is dus racistisch, was te denken, hoe kan het ook anders. 'NA Intensivtäter'. Met de nadruk op intensief... Wat doen die op straat, feestvieren op hun eigen barbaarse wijze. Maar moesten die allemaal niet opgesloten zijn, in afwachting van hun deportatie?

Bakkendoen | 02-01-17 | 10:40

Toont wederom het falliet van de postmoderne linksgedachte dat allen gelijk zijn en men beide wangen dient toe te keren in volle naïviteit.

Dit jaar verkiezingen, ook in Duitsland, tijd grote schoonmaak in het bestuur op alle niveaus.
En allerhoogste tijd voor DEFCON 2. Al het (ook sociaal maatschappelijk) gevaar verwijdere uit Europa ofwel alle migranten die niets toevoegen, in het bijzonder alle gelukzoekers en al diegene zonder werk, illegalen en last but not least het EU parlement.

Moneytron | 02-01-17 | 10:37

@me,myself and IK | 02-01-17 | 10:29
Inderdaad. Ik heb in toenemende mate het gevoel dat wij -Europese Aboriginals- een legitieme prooi zijn. Een doelwit zonder rugdekking. In plaats van bescherming vanuit de overheid, ligt alles wat blank en Europees is onder aanzwellend trommelvuur. In Den Haag en Brussel blijft het stil. Van het westelijk front geen nieuws.

*Disclaimer*
Dat ik dit zo voel, komt natuurlijk door mijn onderbuik, populistisch nepnieuws en mijn algehele gebrek aan opleiding.

atheïstisch stemvee | 02-01-17 | 10:36

Zoals de jihadis de islam als moreel ijkpunt inzetten en daarmee de rest van de moslims gijzelen, zo werkt dat bij de politiekcorrecten identiek. Het Linkse geloof gebruikt superieure moraliteit als ijkpunt om een land en haar burgers politiek te gijzelen en te verlammen.

klön | 02-01-17 | 10:36

DoorDraaiDeur | 02-01-17 | 10:10
Heeft denk ik te maken met de Nederlandse sub-cultuur: Andere mensen mogen het niet beter hebben.

duitse herder | 02-01-17 | 10:36

@Worajai | 02-01-17 | 10:30
Ik verbaas me elke keer weer opnieuw over die enorme sexdrang bij dat volk. Waar komt het toch vandaan dat ze werkelijk geen enkele vrouw die alleen is met rust kunnen laten?

sinar2 | 02-01-17 | 10:33

Nafris = Nordafrikanische Intensivtäter. Graag gedaan.

Toontje50 | 02-01-17 | 10:30

Wij kregen 40 jaar geleden een marokkaans gezin onder ons wonen. Uitgenodigd voor een kerstborrel bij ons. Man des huizes kwam alleen, vrouw mocht niet. Toen mijn vader even naar de keuken ging om een 2e borrel in te schenken, randde hij mij moeder aan (hand onder de rok, naar borsten grijpen. Mijn vader heeft hem vervolgens de trap afgeschopt.
Sinds die tijd hebben wij het thuis niet zo met islamieten.

Worajai | 02-01-17 | 10:30

Antitheïst | 02-01-17 | 10:06
Ik heb nieuws voor je, die oorlog is er al.

me,myself and IK | 02-01-17 | 10:29

@Bakkendoen | 02-01-17 | 10:22
Dat artikel is alleen voor mensen die er reclame bij willen hebben. Dus onbelangrijk.

Rest In Privacy | 02-01-17 | 10:27

Very curious.
Everyone talks "ethnic profiling" and none has mentioned "gender profiling".
Whereas all detained were males...

wezen | 02-01-17 | 10:25

Ik snap die linksen wel, hoor. Iemand controleren is oneindig veel ingrijpender en traumatiserender dan een vrouw een verkrachting / aanranding / seksueel geweld / en een villeine politiekcorrecte trap na via liegmedia te laten ondergaan.
.
Politiekcorrecten. Hearts of darkness.

Parel van het Zuiden | 02-01-17 | 10:24

Sheila S. en Bert W. zijn vast ook heel boos op de Keulse politie. Dus...

batvoca2 | 02-01-17 | 10:24

Wanneer fout gedrag aangepakt wordt dan heeft dat niets met etnisch profileren te maken. Etnisch profileren wordt alleen door mensen gedaan die een zondebok zoeken.

Nathan R Jessup | 02-01-17 | 10:23

De Deutsche Polizei krijgt er van langs van de MSM en de linkse politici omdat ze het woord 'Nafris' (Noord Afrikaner) hebben durven tweeten. Het kot is te klein, ze vallen over elkaar heen...
www.bild.de/politik/inland/sex-uebergr...

Bakkendoen | 02-01-17 | 10:22

In Rusland gaat het anders prima : www.youtube.com...
ja,diedus! | 02-01-17 | 09:16

100% eens, hier kunnen wij nog wat van leren. Aanpakken dat tuig zonder excessief geweld maar wel doelgericht.

Jesses Klaver | 02-01-17 | 10:22

Tsjonge....

pennestront | 02-01-17 | 10:20

Nafri staat niet voor NAFfer, maar voor Naffer-Intensivtaeter.
En daarvan moet de maatschappij 1 trein(boot- of vlieg- kan ook) -reis afstand houden.

Hemmenaar7 | 02-01-17 | 10:18

-weggejorist-

pennestront | 02-01-17 | 10:16

Het begint er op te lijken, of het is al zo, dat die immigranten binnen zijn gehaald als orde dienst om de mondige Europeaan een kopje kleiner te maken. En het begint ze te lukken. Nog wat internet censuur in de mix en het plaatje is compleet. Je spreekt je uit op social media? Dan sturen we wel een groepje dobbernegers af op je dochters die een gezellige avond hebben.
--
1600 slag bij nieuwpoort, 2017 slag bij Den Haag.

Mark_D_NL | 02-01-17 | 10:16

Eigenlijk zouden er per gemeente groter dan 50000 inwoners knokploegen( ordehandhavers) moeten worden samengesteld.

repu077 | 02-01-17 | 10:13

@necrosis | 02-01-17 | 09:51
Met fake-news bedoelde ik dat men de aanrandingen in de doofpot wilde stoppen door nepnieuws de wereld in te sturen. Immers, liet de politie in Keulen niet op 1 januari 2016 weten dat de jaarwisseling vreedzaam was verlopen en met geen woord repte over de aanrandingen?

kweethetooknietbeter | 02-01-17 | 10:13

Die Alice Swarzer heeft kennelijk het antigif tegen UvA-itis ontdekt.

brughslurph | 02-01-17 | 10:12

duitse herder | 02-01-17 | 10:05

Het is vreemd. Meestal storen we ons aan je copy-paste-lijstjes & je "hup-Denemarken"-verhaaltjes, maar als ze er niet zijn krijgen vele Reaguurders toch een leeg gevoel van binnen.

DoorDraaiDeur | 02-01-17 | 10:10

Wij spreken er op dit blog schande van.
De gutmensch, zak constateren dat er minder ellende was dan vorig jaar, dus gaat het de goede kant op.
Dat er minder ellende was, door een gebrek aan, aan te raden vrouwen zien ze niet. Wij wel.
De bezetters krijgen hun zin.
Vrouwen blijven thuis, geef ze eens ongelijk.
Feesten zijn tanende.

Het moet wel als succes voelen voor de bezetters.

MarcS | 02-01-17 | 10:10

@kzegje | 02-01-17 | 09:32
Zij lezen 'het nieuws' niet. Ze zijn het.

Rest In Privacy | 02-01-17 | 10:09

Martec001 | 02-01-17 | 09:59
Dat is zo lekker aan Polen. Die zijn tenminste niet zo lang blootgesteld aan de goedmensch doctrine. En hebben dus nog veel nationale trots. Het is heel prettig om daar tijd te besteden. En vermoed dat aardig wat Nederlanders die kant optrekken de komende jaren.

Mark_D_NL | 02-01-17 | 10:06

Etnisch profilerend kun je duidelijk stellen dat deze groep aan de fundamenten van de samenleving aan het zagen is. Ze leveren geen enkele bijdrage aan de Europese welvaart en maken van de Duitsers iets waarvoor ze eigenlijk terecht bang voor zijn.
Europa koerst nog steeds recht op een Islamitisch-Europese burgeroorlog af.

Antitheïst | 02-01-17 | 10:06

necrosis | 02-01-17 | 10:02

Ik heb geen ban gehad.

duitse herder | 02-01-17 | 10:05

Copycrauw | 02-01-17 | 09:23
Goed idee, maar misschien is het nog beter om alle lichten in huis uit te doen, alle deuren en ramen te barricaderen en je onder een dekbed in de kelder te verschansen.

Gags Beasley | 02-01-17 | 10:04

Dat samenscholen bij het station zagen we (op een uitje naar onze vermoedelijke voorouders in het Neanderthal) in 1970 in Wuppertal. Op die zondagmiddag stonden ongeveer 250 gastarbeiders gekleed in het toen modieuze nette grijze pak, gewoon te staan op het stationsplein. Als kind interpreteerde ik dat als heimwee gedrag, want dichtbij de trein naar huis. En uiteraard hadden ze toen nog geen eigen clubhuizen in de moskee. Maar zoveel samenscholing heb ik in NL nooit gezien. Mijn vraag is: is dat samenscholen nog steeds gastarbeidersfolklore daar in Duitsland.? Want dan valt er toch ook wat ander licht op diebedreigende Keulse samenscholing.
Overigens maakte een riviertje (de Wupper?) ook diepe indruk: het water was knal gif-groen gekleurd als riool van Bayer en consorte.
En dan nog iets over die armlengte afstand. Dat leerde men vroeger op school, nl de afstand tot de voorganger bij het te communie-gaan.

Ci Ty33 | 02-01-17 | 10:04

@duitse herder | 02-01-17 | 09:52
Mocht je eindelijk de banbunker verlaten?
Gelukkig ben je nog geen spat veranderd.
Bedoel je trouwens niet 2016?

necrosis | 02-01-17 | 10:02

-weggejorist-

duitse herder | 02-01-17 | 10:01

Hier in Polen pakt de bevolking het zelf op.
Nadat 4 Noord-Afrikanen een Pool hadden vermoord sloopten zo'n 200 Polen de hele Kebab winkel van de familie, en als de politie niet had ingegrepen was de hele familie waarschijnlijk gelyncht.
Helaas alleen in het Pools:
www.rmf24.pl/fakty/news-smierc-21-latk...

Martec001 | 02-01-17 | 09:59

@ja,diedus! | 02-01-17 | 09:16
Het ziet eruit als een razzia op een grote markt. Daar werken nogals eens illegalen uit mosselstaatjes.

Rest In Privacy | 02-01-17 | 09:59

Het zal Merkel en haar volgelingen een zorg zijn wat er gebeurt. Politie treedt op, daar zijn ze voor, zal ze zeggen. Er zijn wetten die tot veroordelingen kunnen leiden, dus dat is ook goed geregeld, dus Duitsland is veilig, geen mens hoeft zich daar nog druk over te maken.
Kortom, staat er nog iets belangrijks op de agenda vandaag?
.
Merkel en de haar toegekende, alom geprezen macht heeft de burgers Europa een enorme klap in het gezicht en een greep in het kruis cadeau gedaan. Met als bonus een continue dreiging van aanslagen.
Ik hoop dat dit afschuwelijk mens z.s.m. verdwijnt.
Raus mit der Ferkel Merkel.

Memek | 02-01-17 | 09:55

@Mali | 02-01-17 | 09:12
En omdat zij niet kunnen leiden, moeten wij lijden.
*met knipoog naar Maurice*

Rest In Privacy | 02-01-17 | 09:54

Laten we een nieuwe meer realistische mantra de eter in slingeren: het heeft met racisme niets te maken!

Rommelende Onderbuik | 02-01-17 | 09:54

Er is niets mis met links toekomst denken, als je maar oog houdt voor de situatie op de grond. Uiteindelijk moeten we naar een wereld toe waar iedereen gelijke rechten heeft, waar ieder mens vrij kan denken en reizen, en waar we allemaal lief voor elkaar proberen te zijn. De realiteit van nu is dat lang niet iedereen een prettige wereld zou willen. Veel mensen zijn verpest door slechte opvoeding, inferieure cultuur of besmet met religie. Als we die mensen niet beteugelen komt er niets van de gedroomde mooie toekomst terecht. We moeten dus discrimineren qua software en soms om praktische redenen profileren qua hardware.

zirk | 02-01-17 | 09:53


duitse herder | 02-01-17 | 09:52
Je bent waarzegster geworden?

Mark_D_NL | 02-01-17 | 09:53

-weggejorist-

duitse herder | 02-01-17 | 09:52

@kweethetooknietbeter | 02-01-17 | 09:36
Fake nieuws?
Albert Einstein had daar een mooie uitspraak over.
Iets als: meerdere malen hetzelfde proberen en verschillende uitkomsten verwachten.
Heel simpel, je zet Ajax en Feyenoord fans in een weiland en je krijgt rottigheid.
Of je zet een zooi illegale Noord-Afrikanen tussen Duitse vrouwen, dan krijg je ook rottigheid.
Zoals @Parsons al eens memoreerde: wat je weet, kun je voorspellen!

necrosis | 02-01-17 | 09:51

Op de Joop wordt etnisch profileren vergeleken met nazi-praktijken. Nou, dan ook maar nazi worden dan? Moeilijk, moelijk...

eerstneukendanpraten | 02-01-17 | 09:51

Hoe zo etnisch profileren? Als het er uit ziet als tuig, is dat toch niks etnisch...
Wedden dat ze geen enkele keurig geklede Marokkaan opgepakt hebben die gewoon naar de kroeg ging met een paar vriendinnen?

frank87 | 02-01-17 | 09:51

@Zentgraaff: Nafri is een afkorting voor Nord Afrikaner.
En de door Erdogan vervolgde 'komiek' Böhmermann tweete 'lustig': wat is het verschil tussen nafri en neger.
Natuurlijk hintend naar het verborgen racisme in de term Nafri. De idioot.

Onkel Bratwurstbude | 02-01-17 | 09:50

Nafri's, dat klinkt meer alsof het is afgeleid van Nordafrikaner, maar dan afgekort tot iets wat lijkt op Nazi's.

Professor Superhirn | 02-01-17 | 09:46

Laatst moest ik in mijn durpie me snel uit de voeten maken voor een hagelnieuwe Mercedes sportcoupé van een tonnetje of wat die met teveel snelheid en toerental kwam aanstormen. Achter het stuur zat een sujet met 'Opsporing Verzocht'-signalement, oftewel een type dat je in het bedrijfsleven nog niet eens als schoonmaker tegenkomt. Dan weet je gewoon dat het foute boel is en politie-agenten weten dat ook. Maar ja, waar zie je die nou nog en als ze al iets doen, dan moeten ze tegenwoordig, om de schijn op te houden, ook een paar oude dametjes en Gooise kakkers in te dure auto's aan de kant zetten om de schijn van "etnisch profileren" te voorkomen... Zucht.
.

Brou Is Back | 02-01-17 | 09:45

Moet je nagaan waar scherts figuren zoal Merkel, RUtte en Juncker de Europeanen mee hebben opgezadeld. En dan zittten ze daar met drogen de Leider uit te hangen. Ach, nog even, dan zijn ze letterlijk vogelvrij. Lijkt mij niet meer dan normaal dat de slachtoffers van hun beleid verhaal gaan halen wanneer de tijd daar is.

Mark_D_NL | 02-01-17 | 09:45

@ razwanzel | 02-01-17 | 09:26
Ecaxt!

Nu snap je ook waarom vrouwen daar verplicht worden om een hoofddoek of burka te dragen omdat een groot deel van de mannen daar zich niet kunnen gedragen. Geen respect hebben voor anderen/vrouwen en alleen maar aan zichzelf en zijn eigen behoeftes kunnen/kan denken.

Yeah sure | 02-01-17 | 09:43

Schandalig natuurlijk. Die lieve mensen hebben er ook recht op om op hun manier een feestje te vieren. De betreffende dames moeten niet zo kleinzielig doen en zich een beetje aanpassen aan de cultuur die ze op hun kosten uitnodigen in hun land.

jemagookniksmeer | 02-01-17 | 09:41


Freddie Stobart | 02-01-17 | 09:23
Het is niet alleen dat ze hun kwakkie kwijt zijn, maar ze geven ook aan dat wij onze vrouwen niet kunnen beschermen tegen dit tuig. Tijd voor verandering, de politie begint ook te ontdekken dat ze van de overheid niets hoeven te verwachten.

Implants | 02-01-17 | 09:38

De linkse zieligheidsindustrie wil daar discriminatie van maken; bij de politie heet dat profileren en in de statistiek heet dat correleren.

niemandzielig | 02-01-17 | 09:38

En typen op een Android, altijd -1. Sorry voor de spelfouten.

vanBarchum | 02-01-17 | 09:38

Wir grabben das.

yamahaha | 02-01-17 | 09:37

Nou, wat mij betreft etnisch profileren ze er 60+ jaar na de laatste grote Europese oorlog maar lekker op los. Er komen geen gaskamers, ze gaan gewoon retour zandbak, en discrimineren khoeft niet per definitie iets slechts te zijn. Het is al lang tijd dat de politie(k) de autochtone burgers en burgeressen eens gaat beschermen. Het was 20 jaar geleden al zo dat de vieze marokkaantjes hun poten niet van vrouwen konden houden, mijn vriendin van toen werd op station Utrecht al doer die vieze vingertjes betast. 20 jaar later is het failliet van links overduidelijk, die kuthippiementaliteit is veel schadelijker, dus ze profileren maar raak. 20 jarige naffertjes in hun dikke BMWs, "uhuh."

vanBarchum | 02-01-17 | 09:37

Jongens, jongens. Het is pas 2 januari. Is het niet wat vroeg om nu al conclusies te trekken? Ik zou als ik jullie was nog maar een paar daagjes wachten. Voor hetzelfde geldt is het zo'n fake-news-bericht net als vorig jaar.

kweethetooknietbeter | 02-01-17 | 09:36

Deze uitspraak van mevrouw Schwarzer mag van mij meteen op een tegeltje worden gebakken.
www.ksta.de/koeln/silvesternacht-am-do...
'Den Polarisierern kommt man am besten bei, indem man die Wahrheit sagt. „Politische Korrektheit“ ist am Ende nichts anderes als eine Form der Lüge. Sie will den Menschen um einer bestimmten Ideologie willen etwas vormachen oder sie für dumm verkaufen.'
Andere taal dan bijvoorbeeld die van Claudia de Breij, die het presteerde om in de tweede minuut van haar politiek geëngageerd gelul Wilders aan te vallen, en al snel de toon vond door te stellen dat al te veel aandacht aan al die aanslagen "de populisten" al te veel in de kaart speelt.
Alice Schwarzer durft zich gelukkig nog openlijk de fundamentele vraag te stellen waar het kwaad zich bevindt en hoe dat kwaad bestreden dient te worden.

Schoorsteenveger | 02-01-17 | 09:36

Laten we ons concentreren op 1 veilig Europa. Degene die daarbij wil horen zal zich moeten gedragen naar ONZE normen en waarden. Zo niet: opflikkeren!
Albert5000 | 02-01-17 | 09:30
Eerst maar eens een veilig Nederland. Want al dat geld van Nederland wat nu in de zakken verdwijnt van oost-Europese oligarchen en corrupte politici om zogenaamd een veilig Europa te maken. Kan beter in Nederland geïnvesteerd worden.

Mark_D_NL | 02-01-17 | 09:34

Blijkbaar zijn er in Hamburg toch weer veel meiden aangerand. Teringtuig

ijgenweis | 02-01-17 | 09:34

Logisch, dat zogenaamde ethnisch profileren, als ik brood ga kopen dan profileer ik ook altijd op een winkel met een boterham of zo als uithangbord, omdat mijn ervaring heeft geleerd dat je bij die met een verfkwast of een mobieltje aan de gevel over het algemeen geen lekker brood kan kopen.

Anyway, eigenlijk is het toch gewoon beter om ze op een Risk-kleur-lengte afstand te houden.

Cuyahoga | 02-01-17 | 09:34

@Raad_maar_raak! | 02-01-17 | 09:11
Als aanvulling op @Freddie Stobart | 02-01-17 | 09:23
Wordt min of meer het hele idee van jihad uit de doeken gedaan. Jonge mannen met 'patriarchaal wereldbeeld', aangewakkerd door de politieke islam, die op jacht gaan naar Europese slettebakken en de Europese mannen willen laten zien wat voor lapzwansen het zijn. Die jacht zien zij als hun "herrenrecht". Het uiteindelijke doel is blanke sletten uit de publieke ruimte te verdrijven.
Meerdere vrouwen zijn in het kruis gegrepen en er was naar goed gebruik ook een rij hitsige mannen op een brug, die vrouwen insloten en door die rij heen stuwden. Net als vorig jaar zeg maar.

atheïstisch stemvee | 02-01-17 | 09:34

Links is weer teleurgesteld dat ze opgepakt zijn. Hun knuffelimport moeten wel kunnen verkrachten en aanranden natuurlijk. Verstoren ze weer het feestje.
Iemand van extreemrechts is ook aangehouden. Je moet ook dan niet met Duitse vlaggetjes staan zwaaien natuurlijk.

Wim Venijn | 02-01-17 | 09:33

Ik begrijp niet dat die lui zich zo blijven gedragen,ze zijn zo vaak negatief in het nieuws.

kzegje | 02-01-17 | 09:32

Wanneer krijg ik nu bezoek van de politie of AIVD dat ik mijn mening niet meer mag ventileren?

Albert5000 | 02-01-17 | 09:32

We moeten ophouden de politie te beschuldigen van 'etnisch profileren'. De politie werkt op basis van:
1. Statistieken;
2. Ervaringsfeiten.
De statistieken geven nu eenmaal onomstotelijk weer dat allochtonen vaker bij criminaliteit zijn betrokken dan autochtonen. De ervaringsfeiten bevestigen dit.
Het is de taak van de politie strafbare feiten op te sporen maar het liefst te voorkomen. En dat met de meeste trefkans en beste inzet.
Dat de politie dan uitgaat van statistieken en ervaringsfeiten: chapeau, politie. Van mij alle hulde!!!
Ga zo door.
Het is toch belachelijk de politie te bekritiseren hiervoor?!
Wat moet de politie dan? Een hardwerkend gezinnetje bekeuren omdat pa zijn auto met 1 wiel op het trottoir parkeert, terwijl er op datzelfde trottoir gelijkertijd vlakbij een illegaal noordafrikaan een oud vrouwtje van haar tas beroofd of een jongedame onzedelijk betast.
En laat het woord ' racisme' naar mij in ieder geval achterwege. Want iedereen die dat nog een keer naar mij durft uit te spreken, krijgt de wind flink van voren.
Ik ben er klaar mee.
.
Laten we ons concentreren op 1 veilig Europa. Degene die daarbij wil horen zal zich moeten gedragen naar ONZE normen en waarden. Zo niet: opflikkeren!

Albert5000 | 02-01-17 | 09:30

Trots op de buren...

stinkslip | 02-01-17 | 09:29

Het is toch algemeen bekend in welke hoek het aanrandende verkrachtende vernielende tuig gezocht moet worden.Als het aan links ligt mogen ze ongestraft door gaan want ze zijn zo zielig.Helemaal niet zielig op pakken en het land uit ze moeten gewoon van onze spullen en vrouwen afblijven,hoe simpel kan het zijn.
Maar dat zullen ze nooit doen,ze haten ons en haten het westen dus grijpen elke gelegenheid aan om de boel te verzieken.
En voor de duidelijkheid hogen schijtheren het zijn moslims die de boel verkloten.

janmetdepet | 02-01-17 | 09:29

Weer een stapje dichter bij realiteitszin. Er is nog hoop!

Stinkendzadel | 02-01-17 | 09:27

Ik was er niet bij, heb het niet gezien noch gelezen maar kan me niet aan de indruk ontrekken dat de zg. rechts extremisten misschien wel gewone brave burgers waren die het zat waren dat hun land, cultuur en rechten te grabbel worden gegooid...
Daarnaast verbaasd het mij dat als er een voetbal wedstrijd is en de supporters via dranghekken, preventieve controles en veel machtsvertoon worden begeleid om te voorkomen dat er ongeregeldheden ontstaan dit als normaal beschouwd wordt, gewoon omdat het risico goed wordt ingeschat.
Als men dezelfde tactiek toepast op een groep mensen die keer op keer bewijzen dat ze zich misdragen heet het ineens etnisch profileren en discriminatie....

razwanzel | 02-01-17 | 09:26

@Raad_maar_raak! | 02-01-17 | 09:11
.
Jeez, hoe moeilijk is Duits nou helemaal... Het is bijna Nederlands!

Brou Is Back | 02-01-17 | 09:26

Men moet ook gewoon lekker thuis oud en nieuw vieren met familie en eventueel vrienden en buurtgenoten die men vertrouwd. Gezellig spelletjes doen en desnoods een of andere show kijken op tv, gewoon zoals we in de jaren 50 en 60 ook deden. Dat gehos bij lelijke muziek in anonieme massa`s van voornamelijk smerig naffri-tuig, criminelen en drugsverslaafden is toch geen oudjaar vieren?

Copycrauw | 02-01-17 | 09:23

Raad_maar_raak! | 02-01-17 | 09:11
Daar staat ongeveer dat het steeds noord-afrikaans tuig is en dat ze steeds brutaler worden. Groepsverkrachting enzo.
Niets dat we nog niet wisten.

Freddie Stobart | 02-01-17 | 09:23

Ff over de politiek en policor media in Nederland. Over hoeveel mensen hebben we het eigenlijk? De geïndoctrineerde meeloopmassa niet meegerekend. Dat kan toch nooit een substantieel deel vd Nederlandse bevolking zijn, of sla ik de plank mis? Dat zijn er toch niet meer dan 100.000? Zie hier de totalitaire trekjes....

Jos9595 | 02-01-17 | 09:22

@ja,diedus! | 02-01-17 | 09:16
Die Russische politie dwingt tenminste respect af.
Als je moet gaan liggen, dan ga je liggen!
Met of zonder 'hulp'.

necrosis | 02-01-17 | 09:22

Etnisch profileren komt juist doordat deze groepering voor zware overlast zorgt.En dan ga je dit krijgen .Logisch toch ?

altijdfeest | 02-01-17 | 09:21

retourneren zal het woord van het jaar 2017 worden!

topsporter | 02-01-17 | 09:19

Tjop, lat erop!

Raad_maar_raak! | 02-01-17 | 09:18

Linkse politici, een hel op aarde.

*JTR* | 02-01-17 | 09:17

En de linkse kerk weer in alle staten over de benoeming van de nafri's,tweet von der Polizei und ordnungshüter jawohl scheisse.

repu077 | 02-01-17 | 09:15

Dat al dat linkse volk maar aangerand mag worden door die Nafris...

a4p | 02-01-17 | 09:14

Politiek correct ideologisch gehuil over etnisch profileren doen we niet meer in 2017.

Pragmatisch en effectief aanpakken, dat doen we wel.

Muggenmepper | 02-01-17 | 09:13

Laten we goedmensen voortaan gewoon bij naam noemen: wereldvreemde gekken.

Rheia | 02-01-17 | 09:13

Jezus wat zijn al die politic bang om voor racist te worden uitgemaakt. Totaal ongeschikt om te leiden.

Mali | 02-01-17 | 09:12

Ik kan wel Frans, maar geen Duits. Vertaling van het laatste als het kan?

Raad_maar_raak! | 02-01-17 | 09:11

Je kunt een houten plank net zo lang buigen, tot hij breekt.

lul-ijzer | 02-01-17 | 09:11

In die persconferentie wordt niet nagelaten éérst even aan te geven dat ze ook 6 'rechts extremististen' opgepakt hebben.

marcoplarco | 02-01-17 | 09:11

Ze schaffen het wel.

Oeloeboeloe | 02-01-17 | 09:11

Keulen bewijst dat als 98% van de 'feestvierders' bestaat uit allochtoniers en het voormalig feestbezoek van dat plein elders of thuis blijft met dit soort westerse feesten, je er een paar duizend politie en macht omheen zet.. er ook diverse oppakt en afvoert.. ja dan gebeuren er weinig tot geen aanrandingen en andere criminele feiten.

Burgemeester Reker heeft hiermee bewezen de ármlengte afstand .. die werkt!!
volgend jaar weer en daarop weer... tot het hele oud en nieuw feest de geschiedenis boeken in verdwijnt..
Morgen horen we Merkel uitbundig roepen 'wir haben ess geschafft'!!

fikkieblijf! | 02-01-17 | 09:10

Ja, ik zag het, ze hebben in Keulen ongeveer 200 klotenklapperende lichtgetintiërs aangehouden en velen van hen in de bak geflikkerd.
Mooi, man.
Het gore moslimtuig had middels social media elkaar opgetrommeld om weer eens lekker te gaan keten op de Domplatz.
Mijn idee: Oppakken, vasthouden en retour afzender zo snel als maar gaat.
Opgeruimd staat netjes.

mallekater | 02-01-17 | 09:10

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken