
En dan nu het Oekraïense jaaroverzicht in 1 zin: Yulia Marushevska, het Meisje van Maidan dat schitterde in de door Soros en de Amerikanen
betaalde propagandavideo 'I am a Ukranian',
wordt beschuldigd van corruptie. De 27-jarige Yulia werkte tot voor kort bij de douane in Odessa, maar na haar vertrek wordt ze door de baas van de belastingdienst beschuldigd van het afromen van douanegelden. Yulia ontkent en beweert juist dat de belastingbaas corrupte figuren beschermt. En zo klettert het associatieland van de EU lekker verder omlaag in de bodemloze put van wanbestuur, corruptie en oorlogsvetes. De vrienden van Mark Rutte
bestieren een bandietenland dat sinds de door het Westen aangewakkerde Maidanrevolutie alleen maar verder
in ellende is afgegleden - tot op het punt dat zelfs de postermeisjes van de pro-EU-revolutie nu dus verdacht worden van miljoenencorruptie. En de Nederlandse kiezer wordt met een leeg inlegvelletje door vvd, PvdA, D66 en GroenLinks voorgelogen dat het "in het landsbelang" is dat de ene corrupte oligarch met het Russische vlaggetje op zijn bureau in Kiev is vervangen door een andere corrupte oligarch met een EU-vlaggetje op zijn bureau. En dan denken dat de corruptie daarmee opgelost is. Zeg maar
dag tegen je geldje, belastingbetaler...
Reaguursels
InloggenVan mij mag Oekraine bij de EU. Wir schaffen dass gewoon.
@Flikke-Rob | 29-12-16 | 23:41
Bewijs en motief graag. Oh en de rest hangt in het Joris-topic.
-weggejorist en opgerot-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
Xirdalan | 29-12-16 | 22:48
Omdat de bevolking in Oekraïne de corruptie beu is en maar al te graag wil hervormen en van Oekraïne een westers land maken. Natuurlijk er is nog een lange weg te gaan want Oekraïne is nog steeds zo corrupt als de neten maar gelukkig is er dat associatieverdrag dat Oekraïne dwingt om te hervormen. Aan de andere kant zolang de Russen niet oprotten zal het een puinhoop blijven.
@Nonkel Frituur | 29-12-16 | 19:38
Dat zal best, ik denk dat er niet veel mensen Poetin in bescherming nemen, en het is ook niet zo dat we Rusland nou perse bij de EUSSR en NATO willen hebben. Maar waarom met 2 maten meten als het de Oekraïne betreft? Waarom doen alsof een handvol EU miljarden subsidie alle problemen in de Oekraïne als sneeuw voor de zon laten verdwijnen? Fake news? Propaganda?
Goh, de Oekraïne lijkt België wel (Bende van Nijvel, Heizeldrama, Augusta affaire, moord op André Cools + Karel van Noppen, Salafisten in Molenbeek, een door een taalgrens verscheurd land, Paul v/d Boeynants, Gladio, et cetera)
Geen wonder dat Guy Verhofstadt zo'n hard pikje krijgt om zo'n corrupte bananenrepubliek als de Oekraïne bij de EUSSR te krijgen: het past perfect!
-weggejorist-
De USSR heeft de traditie van corrupte douaniers in gang gezet, en zo is het ook naar Oekraïne overgewaaid. Om dit terug te draaien is veel tijd nodig.
Ik heb echter wel vertrouwen in die Yuliya. Ze zou niet de eerste klokkenluider zijn die beschuldigd wordt. Haar voormalige bazen hebben immers veel te verliezen.
Aan de Russische buitengrenzen gaat de corruptie echter onverminderd voort. Mijnheer Belyaninov, hoofd van de Russische douane en zéér goede vriend van Poetin, troggelt via zijn douaniers gemiddeld 40000 EUR per jaar af van ieder groot bedrijf dat op regelmatige basis de grens moet passeren. Het standaard omkooptarief ligt momenteel op 250 USD per grensoverschrijding. De opbrengsten gaan rechtstreeks naar de zwarte kas van Poetin. Gelijk welke transporteur die naar Rusland rijdt zal u het omkooptarief bevestigen.
Wat een lekker ding, en zo naait ze zich er wel uit. Dat boegbeeld verdwijnt net zo makkelijk naar een belastingparadijs. Gaan we denk je er hier wat aan doen?
Nederland is geloof ik wel corrupter als hunnie........... meer regels dus corrupter. Wat dacht je van een RAADGEVEND referendum. kansloos
Zeg maar NEE en dan krijg je JA. Nederland is net zo corrupt als Oekraïne. Wanneer gaan we de straat op om dat corrupte zooitje in Den Haag uit te roken?? Dat gezeur hier op Geen Stijl verandert er ook niks aan.
Wat goed is komt snel zeggen ze wel eens maar ik vertrouw het niet als 26 jarige zo snel op zo een post zitten. Kan natuurlijk wel als de rest nog corrupter is dan zij. Maar goed, dit land gaat de EU meer geld kosten dan Griekenland ooit heeft gedaan.
@miko | 29-12-16 | 17:43
Geen idee. Iemands naam die begint met Jaap negeer ik sowieso.
2 uur geleden passeerde ik de Ukrainsche grens en het hangt daar vol met verklaringen dat corruptie verboden is en streng wordt bestraft. Beschuldigingen alhier zijn vaak politiek gedreven. Ben benieuwd naar deze casus.
@Van Rossem
correct Engels: 'I am aN Ukranian'
En nee, ik zou haar niet doen!
necrosis | 29-12-16 | 15:18
Het is wel degelijk "a" aangezien het klinkt als een woord dat met een medeklinker begint: " Joe-kra-een-iën"
Terug naar Engelse les, jij.
@Jaap de Vries | 29-12-16 | 15:10
Nou vraag ik me af of het echt zo erg was wat Jaap zei of dat Joris weer eens geen andere mening wil? Mogen we zelf nog afreken met trollen en ander gepeupel??
De vuige EU met haar Soros bende heeft de grijnzende leugenaar Rutte ook al in de zak. Onze EU clown is geestelijk gecorrumpeerd, zou dus aangeklaagd moeten worden voor hoog verraad!
heeft ze een stoppelbaard?
En anders google je gewoon even op "a ukrainian" en daarna op "an ukrainian" en vergelijkt het aantal hits.
Sorry necro
@VerenigingVanDieven | 29-12-16 | 15:28
En de j-klank behoort tot de categorie semi-vowel =>
A Ukranian.
Sorry necro
Aaah dus wel melding maken van een verdachte als het om Oekraïne gaat, maar een verdachte brand (met waarschijnlijk politiek-religieuze motieven) wordt niet behandeld. Om je heen schoppen is alleen naar links schoppen geworden, nietwaar?
-weggejorist-
Is het dan misschien een asociatieland ipv associatieland?
Goed voornemen voor 2017, geen zaken doen met Oekraïne.
Als mensenkenner zeg ik: no way dat blauwoogje corrupt is.
@Dutchbeaurouge | 29-12-16 | 16:25
Ergo: liegen. Zie: Rutte.
Als Verhofstadt daar met z'n vingers in heeft gezeten, geef ik mijn portie aan Fikkie. Zo niet, wil ik best een keer voor volk en vaderland dat Soros-gleuf-instrumentje bespelen! Ongerijmd zeg waarom Rutte c.s. zo met Oekraïne dweept. Klote, mijn aanvankelijke geilheid transformeert zich in gigantische boosheid, wat een kutzooi eigenlijk, wat een kutpolitici hebben wij, wat een teringbende is die EU!
Ja je verzint het niet he. Als politicus moet je ook maar in een paar dingen heel erg goed zijn: naïviteit en verbazing veinzen.
@TheEgg | 29-12-16 | 16:19
Het is hier dan ook niet fijn vertoeven als je niet enigszins geredpilled bent. Mwuhaha.
@Memek,de Hongaarse zijn ook mooi
EU is meer corrupt dan Oekraïne, het is maar even dat je het weet.
Rutte! Waar is m'n inlegkruisje!?
@VerenigingVanDieven | 29-12-16 | 16:13
Ik vond het eigenlijk vooral leuk om een discussie over Engelse grammatica te voeren, met betrekking tot een quote uit de Engelse literatuur, op een website die volgens de MSM bevolkt wordt door ongeletterde boze ooms.
Mwuha.
"En de Nederlandse kiezer wordt met een leeg inlegvelletje door vvd, PvdA, D66 en GroenLinks voorgelogen dat het "in het landsbelang" is dat de ene corrupte oligarch met het Russische vlaggetje op zijn bureau in Kiev is vervangen door een andere corrupte oligarch met een EU-vlaggetje op zijn bureau. En dan denken dat de corruptie daarmee opgelost is. Zeg maar dag tegen je geldje, belastingbetaler..."
Exact @VanRossem.
Ik zeg: VacuümVoorjaarsoffensief. Doen!
"Binnenhof bibbert om Vacuüm Voorjaarsoffensief" dixit de onovertroffen heer Pritt:
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2016/11/...
Europese vrouwen behoren tot de mooiste, zijn de mooiste, kijk maar naar topmodellen, veelal Europees, danwel met die roots. Mag niet gezegd worden, mag niet opgemerkt worden, mag niet want man met snor, maar wel gewoon waar. En waarom zijn deze vrouwen zo mooi? Omdat ze zo lekker Europees gebleven zijn (nog).
@Memek | 29-12-16 | 16:13
Geen ervaring met Oekraïense, wel met Hongaarse. Ik schrok van de onderlinge rivaliteit.
Memek | 29-12-16 | 16:13
Verder wel alles goed met je Memek?
@TheEgg | 29-12-16 | 16:11
Het ging me om de quote, eigenlijk. *neemt nog een diepe hijs*
De vrouwen behoren tot de mooiste van Europa. Waarschijnlijk ook tot de gemeenste.
VerenigingVanDieven | 29-12-16 | 15:59
U spreekt uit persoonlijke ervaring?
Ik denk dat deze "mooie" vrouwen uit de Oekraïne van binnen net zo verrot en smerig zijn als het land waar ze vandaan komen.
@Mark_D_NL heb 3 jaar intensief met programmeurs in Oekraine gewerkt, een collega is er tijdens de Maidan opstand live bij geweest. Heb nu en dan contact met een uitgeweken programmeur. Kan van die lui niks negatief zeggen. Corrupt? Het land is arm en iedereen wil i.d.d. graag snel geld. Of de EU de oplossing gaat brengen? Denk het niet. Maar om nu iedere Oekrainier te jij-bakken 'die is corrupt', is me iets te zwart wit. De Joop lees ik niet, en ben net als jij fan van Europa. Heb volgens mij geen woord gesproken over de EU. Prettige jaarwisseling!
@Mark_D_NL heb 3 jaar intensief met programmeurs in Oekraine gewerkt, een collega is er tijdens de Maidan opstand live bij geweest. Heb nu en dan contact met een uitgeweken programmeur. Kan van die lui niks negatief zeggen. Corrupt? Het land is arm en iedereen wil i.d.d. graag snel geld. Of de EU de oplossing gaat brengen? Denk het niet. Maar om nu iedere Oekrainier te jij-bakken 'die is corrupt', is me iets te zwart wit. De Joop lees ik niet, en ben net als jij fan van Europa. Heb volgens mij geen woord gesproken over de EU. Prettige jaarwisseling!
En door "de Amerikanen betaalde", Van Rossem? Maar goed, deze post lijkt een beetje op de zoveelste auto-fellatio-kijk-GeenPeil-eens-heel-relevant-zijn-post. Daarom mijn wens om dit in 2016 te laten.
Ik ben blij dat we een corruptieloos/schandeloos/doofpotloos/ EU hebben en het vingertje naar anderen kunnen blijven wijzen.
We zijn met de EU net Amerika, mooi weer spelen en achter de rug komen de corrupties/schande/doofpot gigantisch je om de oren meppen.
Lang leve elitaire machtmisbruikers
VerenigingVanDieven | 29-12-16 | 16:05
Het is nogal subtiel, maar zoals ik het begrijp:
expand research: In meer detail, uitdieping van de onderwerpen
extend research: Een groter bereik, meer aanverwante zaken.
In ieder geval minder recht-toe-recht-aan dan "A Ukranian", vooral als je het dan ook nog eens op een fictief effect toepast :)
@hotmint | 29-12-16 | 16:01
Maart is misschien een electorale afrekening, maar ik reserveer vast mijn agenda voor iets minder vrijblijvends.
TheEgg | 29-12-16 | 16:01
Andere (meerdere) inzichten krijgen is expansie? Ach ja, goed ervan kunnen slapen is voor mij het belangrijkste ;)
@flesje | 29-12-16 | 16:02
Je mag haar hebben, ze is te jong voor mij en ik zou haar mijn portemonnee niet toevertrouwen, al was die leeg.
Hopelijk kunnen we dat hele Oekraine-gedoe achterlaten in 2016. Ben klaar met dat land én het referendum erover. Belangrijkere zaken nu, zoals PVV veruit de grootste maken.
@TheEgg | 29-12-16 | 16:01
Expansie impliceert iets 3-dimensionaals, misschien vandaar.
Is ze nog single?Ik wil haar wel corrupt of niet.
Je wist dat dit ging komen.
En dan komt het.
En vervolgens gaat Rutte vrolijk door.
Zucht.
Maart...
@VerenigingVanDieven | 29-12-16 | 15:52
@Patje2011 | 29-12-16 | 15:53
Dat hangt er een beetje van af. Normaal gesproken wel, maar... gezien wat spice doet, is extend beter.
Je maakt immers niet beter gebruik van je consciousness, maar je krijgt er een stukje consciousness bij (precognition).
Indertijd liepen de Duitse, reguliere SS afdelingen met een grote boog om de Oekraïnse SS'ers heen. Ze waren te meedogenloos en wreed voor de reguliere SS.
arc-en-ciel | 29-12-16 | 15:33
-
Bij het horen van de naam Odessa moet ik altijd denken aan een eng clubje, ook genaamd ODESSA:
organisation der ehemaligen ss-angehörigen
@Memek | 29-12-16 | 15:57
De vrouwen behoren tot de mooiste van Europa. Waarschijnlijk ook tot de gemeenste.
En toch- ach laat maar. Pijnlijk. Gewoon ronduit pijnlijk.
Ik heb echt mijn beste gedaan, geloof me, maar hoe dan ook ik kan niets maar dan ook helemaal niets goeds ontdekken aan de Oekraïne.
Sterker, erger dan de Oekraïne kun je niet verzinnen, wat een gangster hol dat is. Het is niet alleen corruptie, het is nog vele malen erger.
Mensenhandel, racisme, maar dan echt racisme. Neo nazi's, een land in oorlog en de ellende lijst gaat nog even zo door.
OekraïNEE.
VerenigingVanDieven | 29-12-16 | 15:52
Scherp! Heel goed!
@Patje2011 | 29-12-16 | 15:48
De tweede 'extends' moet 'expands' zijn, verder zie ik niks?
Met zulke blauwe ogen? Die moet je wel vertrouwen
Geef je een kind een snoepje als het belooft dat het braaf is, of moet het laten zien dat het braaf is en krijgt het dan een snoepje? Die keuze is voor een hoop mongolen moeilijker dan hij ogenschijnlijk lijkt...
Brinkman kan zich straks voegen bij de liberalen van de Maidan. Waar ze hun poten van uw smeergeld gaan wassen met bloed.
@Klik_hier | 29-12-16 | 15:21
Sharon Dijksma?
VerenigingVanDieven | 29-12-16 | 15:41
In jouw Engelse mooie zin @VerenigingVanDieven | 29-12-16 | 15:10 zit ook een schrijffout. Quiz!
Maar ik mag niks zeggen, als mensen taalnazi's zijn dan ben ik een taaljood (oops kan dit wel?) Ik maak veel fouten.
Godallemachtig, geen visumvrij reizen voor oekrainers en ook niet voor turken. Niemand is daar voorstander van maar het gevoel bekruipt me dat ze dit toch willen gaan invoeren. Op welke partij kan ik nu het beste stemmen om dit tegen te houden?
@VerenigingVanDieven | 29-12-16 | 15:42
Jij maakt mijn dag weer goed.
*rolt over de vloer van het lachen*
Op Bestgore.com hebben ze een compleete sectie aan slachtpartijen in Oekraine opgenomen, zoveel worden er momenteel vermoord, verminkt en afgeslacht door die massamoordende hufter Poroshenko.
En de sukkels uit Nederland trapten er allemaal in, we vonden Rusland heel slecht want oe oe, ze hadden de Krim ingenomen.
Op de Krim is het sindsdien rustig gebleven maar in Oekraine regeert de genocide tegen ongewapende burgers in het Oosten. Dat zijn dus uitsluitend moordpartijen door oorlogsmisdadiger Poroshenko.
Laten we die klootzak vooral nog wat meer erkenning en geld geven, de arme stakker.
@poisonivy | 29-12-16 | 15:36
The first time Microsoft makes something that doesn't suck, it'll be a vacuum cleaner.
jicama | 29-12-16 | 15:30
Ik ben ook een Europa fan, maar een EU hater.
--
Jij bent een EU fan, en een Europa hater.
--
Jij haat diversiteit, jij vind het vervelend dat mensen hun eigen kleine cultuur willen behouden, jij bent voor meer armoede, meer immigratie van kansloze mensen. Jij bent voor nepotisme en voor meer geld naar EU baasjes en minder geld naar Nederlandse ouderen en kinderen. En jij ondersteunt de ongekozen zonnekoning Junckert.
--
Jij bent dus en democratie hatert pur sang! En een wegkijkert, maar dat was al veel eerder duidelijk. Ga lekker naar de joop.
Minstens even interessant als de mening van Van Rossem (GP) tegenwoordig: Wat denkt Sylvana (Artikel1) eigenlijk van het associatieverdrag met de Oekraïne, Voorzitter?
@necrosis | 29-12-16 | 15:35
Dat hangt ervan af of je Ukranian op z'n Engels of op z'n Slavisch uitspreekt ;-)
@necrosis | 29-12-16 | 15:35
Nee.
En kennelijk net niet goed genoeg :)
Wanneer komt er op Geenstijl de crowdfund om Brinkman het dubbele te kunnen bieden van wat hij nu geboden krijgt? Daar moet hij toch gevoelig voor zijn.
@Mark_D_NL | 29-12-16 | 15:32
Douane, toelatingsautoriteiten, allemaal willen ze geld zien anders kun je heel lang wachten. En je moet iemand van binnen hebben.
"Bugger them for breakfast" yep.
jicama | 29-12-16 | 15:30
Klopt, ook zeer onbetrouwbaar. Door wie wordt dat blaadje gefinancierd. Ik weet het, maar weet jij dat ook? En besef jij je dat "die" iemand die betaalt ook bepaalt wat er daar geschreven wordt?
--
Ik haal mijn nieuws van de straat in Ukraine, vanuit mijn netwerk. Daar kan geen door de EU, USA of Soros gefinancierd blaadje op.
--
Waarom doe jij dat niet? Internet laat je contact maken met de hele wereld. Vandaar weet ik altijd net wat meer en weet ik het net wat beter. Ik verdiep me door te praten met mensen, niet met politici die een financieel belang hebben bij bepaalde gebeurtenissen.
blandurego | 29-12-16 | 15:28
Oke ik zal happen ;wat heeft niemand dan ?
Noem eens één iets wat niet corrupt is in de Oekraïne.
@blandurego | 29-12-16 | 15:24
Maar heb ik gelijk of niet?
Ik spreek/ schrijf vloeiend Engels en ken de taalregels.
Oekraïne is de Dutroux van Europa en daar sluiten we gezellie een overéénkomst mee. Een associatie overéénkomst nog wel. We willen dus uitdrukkelijk geassocieerd worden met Oekraïne.
Indertijd liepen de Duitse, reguliere SS afdelingen met een grote boog om de Oekraïnse SS'ers heen. Ze waren te meedogenloos en wreed voor de reguliere SS.
VerenigingVanDieven | 29-12-16 | 15:21
Ik heb het enkele weken gelden weer geprobeerd in Ukraine... En weer bleek dat alles wat eerder gezegd was, of getoond op papier, hele en halve leugens. Alles draait daar om de snelle euri. Je kan geen toekomst bouwen daar. Allemaal korte termijn denkers. Allemaal geïnfecteerd met het corruptie virus.
--
Tegen deze mensen zijn onze parlementariërs niet bestand, dat zijn watjes die ingepakt worden door de gehaaide "politici" en oplichters in Ukraine. Denk je nou echt dat ze "opkijken" tegen, bijvoorbeeld, een klavert.. Die vreten ze op tijdens het ontbijt. We hebben mannen en vrouwen met ballen nodig. Geen VMBO sneeuwvlokjes die alles bij elkaar liegen om de eigen ego wat groter te maken.
@necrosis | 29-12-16 | 15:18
Taalnazi tot daar aan toe. Maar je verbetert het verkeerd.
www.englishclub.com/pronunciation/a-a...
A Ukranian.
@Mark_D_NL uatoday.tv/politics/saakashvili-s-ally... Europa fan, dus zal je ook wel nep vinden!
@blandurego | 29-12-16 | 15:19
Nog steeds jaloers dat je nog geen eigen topic hebt gehad op de GeenStijl?
Soros is een boef, maar sinds wanneer hechten wij waarde aan wat de Oekraïense justitie beweerd? Kan iemand Van Rossem van zijn fiep afhelpen?
@necrosis | 29-12-16 | 15:18
Je hebt ongelijk ;-) Ukranian begint met een j-klank.
Koning BongoBongo | 29-12-16 | 15:26
Niemand heeft ongelijk slash gelijk
Die Oekraïense dame is corrupt lekker. :)
jicama | 29-12-16 | 15:23
"RFE/RL is funded by the U.S. Congress"..... hahaha, die hebebn een heel duidelijk belang in Ukraiene. Dus die kan je al helemaal niet vertrouwen!
--
Nou doe nog eens een poging. Kom eens met een echt onafhankelijk linkje. Je verspreid namelijk nep nieuws, vriend.
blandurego | 29-12-16 | 15:24
Oke ,taalnazi... but still
En... de jubilaris heeft volgens mij dus ongelijk met zijn medeklinker...
@Jaap de Vries | 29-12-16 | 15:10
Ik kan natuurlijk niet voor van Rossum spreken, maar volgens mij hanteert hij hetzelfde principe als ik: Eerst verbeteren, dan belonen. Meer-meer-meer in de hoop dat het wel goed komt is weliswaar het EU mantra, maar heeft al precies 0 keer gewerkt.
Of dat nou gaat om verdergaande samenwerking of uitbreiding van het aantal landen "omdat het daarna makkelijker wordt om meer democratie te introduceren" of om Griekenland in de Euro "want dan moeten ze zich wel aan de begrotingsdiscipline houden". Om nog maar te zwijgen van "In gesprek blijven met Erdogan, want dan gaat hij meer onze democratische waarden en normen over nemen".
Denken dat een door en door corrupt land ineens minder corrupt wordt als je een enorme berg extra geld in omloop brengt is, op zijn zachtst gezegd, nogal... naïef.
jicama | 29-12-16 | 15:23
Radio Free Europe. Betrouwbare bron. Heb je niks van RT.com?
@Koning
taalnazi. En hij en ik kennen elkaar langer dan vandaag
wat is waar? andere kant van het verhaal: www.rferl.org/a/ukraine-live-blog-even...
necrosis | 29-12-16 | 15:18
Dacht niet dat u gelijk had in deze.... en om een jubilaris nou nazi te noemen op een jubileumdag.... mwah.
@ Harry
Wat is mijn punt?
Kunnen wij Yulia Marushevska niet omruilen met Pia Dijkstra, Attje Kuiken of Jesse Klaver?
@sinar2 | 29-12-16 | 15:15
Jaren geleden deed het bedrijf waar ik werkte veel zaken in het Oostblok. We wilden uitbreiden naar Bulgarije en stuurden er onze meest dominante verkoper heen. Kwam zwaar geïntimideerd terug zonder auto en spullen. Onze concurrent deed wel zaken in Bulgarije, maar die stuurden altijd een 'goon squad' mee.
Dat Oekraïne wordt de blunder. De blunder van de eeuw, nu al in 2016.
Beste Brinkman, hoeveel moeten we betalen willen we er van af zijn? Maar dan wil ik er ook helemaal klaar mee zijn. Niet zoals het ging met het referendum, nee klaar!
Want betalen moeten we. Aan wie maakt mij ook geen reet meer uit. Dan maar aan dat grietje met die te blauwe ogen
blandurego | 29-12-16 | 15:18
3 keer je offtopic punt proberen te maken in 4 minuten is beter inderdaad.
@ Jaap de Vries | 29-12-16 | 15:10
Rutte doet mee aan een circus dat EU heet en dat in brand staande huizen opkoopt om vervolgens te zeggen: we gaan helpen blussen.
En blussen (corruptie bestrijding) doet de EU met benzine (geld).
Hoe kun je nu beweren corruptie te bestrijden als het fenomeen Brussel aan dezelfde chronische ziekte lijdt.
De lamme helpt de blinde.
.
En het zal niet bij de Oekraïne blijven, de EU zal haar zucht naar macht en invloed laten doorwoekeren tot ze in de straten van Wladiwostok staan, koste wat het kost.
@ necrosis
Taalnazi. But what else is new.
Ik zou hem doen, uit elkaar scheuren. Letterlijk. Maar dat mag dan ook weer niet. Hou gewoon je bek dicht, als je niets nuttigs hebt te zeggen.
*kuch*
@Van Rossem
correct Engels: 'I am aN Ukranian'
En nee, ik zou haar niet doen!
Jaap de Vries | 29-12-16 | 15:10
Jaap. Geenpeil is niet rechts en is niet links. Kan je dat begrijpen, of zit je echt compleet vast geroest in de oude links/rechts doctrine van weleer.
--
Rutte is een slecht staatsman gebleken. Op nummer 1 staat ALTIJD de wens van je volk. Ook al ben je het daar niet mee eens. Dus opzouten met die lamzak Rutte. Een voetnoot in de geschiedenis zal Rutte zijn. Wanneer wij met hem klaar zijn, zal hij onder een brug zijn laatste jaren door brengen.
--
Dus kies maar aan welke kant jij staat. Aan de goede kant van de geschiedenis of blijf jij de Rutte en EU corruptie, geweld, haat en nepotisme ondersteunen?
Jaap de Vries | 29-12-16 | 15:10
Ja, want dat is zijn taak toch als MP van ons land?
Selectief verontwaardigd zijn over corruptie. Ons mengen in een gebied dat van oudsher nooit binnen 'onze' invloedssfeer gelegen heeft... Heel verstandig en nobel ja.
Lemming.
Ik zou der doen maar wel veilig.
Dwz eerst mijn portemonnee de kluis in ipv op het nachtkastje.
Simpele herhalende kuddedieren is wat mij stoort aan GeenStijl. Niet hun fout, maar wel degelijk de simpele zwitsal-of-niet die in vermoeiende herhaling vallen. Reageer gewoon niet. Het is irritant en het stagneert vooruitgang.
Advies aan elk bedrijf, groot of klein, in Nederland: doe nooit maar dan ook nooit zaken met Oekraïne. Je bent je spullen en je geld kwijt.
De EU en de Obama administratie hadden weer eens een 'schreeuw om democratie' in scene gezet en al die nuttige idioten slikten het weer als zoete koek. Zelfs nadat ze deze modus operandi ook gebruikt hebben om Libië, Egypte en Syrië te destabiliseren of tot een failed state bewerken, blijft de goedgelovige, conformistische massa Poetin, Rusland, klimaatverandering, populisme en islamofobie zien als de meeste reële gevaren voor onze toekomst.
Het zijn onze eigen, zich fatsoenlijk wanende, politieke elite en hun waterdragers die zich journalisten noemen.
'Ik zou er doen'
Jij bent een schaap.
Allemaal vervangbare pionnetjes die door de spelers van Het Grote Spel worden ge- en verplaatst.
en.wikipedia.org/wiki/The_Great_Game
De uitbreiding van het derde rijk liep ook stuk op de steppen van de oekraine. Zo zal het ook het vierde rijk vergaan.
-weggejorist-
-weggejorist-
@Patje2011 | 29-12-16 | 15:08
The spice extends life. The spice extends consciousness. The spice is vital to space travel.
Zwaar corrupt land... past dus eigenlijk prima bij de Brusselse natte droom!
Ik zou er doen
Tsja: 925.nl/archief/2016/12/21/eu-stort-mil...
Mooie blauwe ogen, en ik meen het echt.
Niets zo vervelend als in elkaar 'geslagen' (understatement) door een beer.
www.youtube.com/watch?v=C1ZYufb_LkM
Die wil ik wel doen.
In feite is dit gewoon een ordinaire coup, maar dan niet gepleegd door een leger.
Leer nu eens: "Gewone" mensen op postercampagnes zijn nooit echt gewone mensen. Het zijn altijd vriendjes/zoontjes/dochtertjes van iemand die je iets wijs wil maken (het is een campagne jongens).
Als je dat als beginnetje begrijpt, gaan we volgende week verder met het verschijnsel dat clubjes van <Oekraïners/Turken/autorijders/verontruste ouders>(doorhalen wat niet van toepassing is) ook gegarandeerd bestuurd worden door een bepaald type mensen.
Corruptie is nog nooit afgenomen door ergens meer geld tegenaan te smijten. Misschien heeft Rodrigo Duterte nog adviezen die wel werken.
Reagurende slet in 3,2,1...
Fiet fieuw.
REAGEER OOK