Plasterk: 'Timmerfrans vrat half jaar uit zijn neus'
Gewoon even een snapshotje uit de krant. Timmerfransie wil in 2010 bij zijn terugkeer in de kamer buitenlandwoordvoerder worden, nadat ie al stas (2007-2010) was geweest. Kan niet, want politieke mores, dus is het niet handig dat een voormalig staatssecretaris, die alle ambtenaren kent, diezelfde ambtenaren moet gaan controleren als kamerlid. Dan gaat Timmerfransie als een klein kind in de hoek zitten mokken tot ie z'n zin krijgt. Uiteindelijk gaat de PvdA overstag en worden toch de erecodes geschonden die het systeem in 070 toch nog een beetje eerlijk houden. Detailtje, maar wel weer een mooi voorbeeld van hoe Nederland steeds meer afglijdt naar een land van schaamteloze beroepsbestuurders die zonder eer en geweten de baantjes verdelen.Hoe Frans Timmermans aan zijn portefeuille kwam. #Plasterk pic.twitter.com/wHMpqau2ri
— Raoul du Pré (@raouldupre) December 27, 2016
Reaguursels
Inloggen***gooit een N 3 reacties en 16 uur naar boven***
"and theN to see"
Maar goed dat we niet alles weten
Een half jaar nietsdoen en niemand merkte enig verschil ...
Op zijn Facebook heeft deze narcist met worstevingers nog steeds de VN speech staan, met de tekst eronder, alleen in die tekst is het stukje van thugs en de ring net anders neergezet (gunstiger voor Frenske ivm de werkelijkheid) dan hij het in het echt uit had gesproken.
www.facebook.com/frans.timmermans/pos...
"Just imagine for one minute, first to lose your husband and then to have to fear that some thug might steal his wedding ring from his remains. "
in de speech zelf: oh kijk, hij heeft de link naar de speech zelf al weggehaald bij de tekst.
"and the to see images of some thug removing their wedding band"
Vanaf 3:10
www.youtube.com/watch?v=ps-HyHfljPk
Internationaal gerichte elitaire PVDA-ers zoals Dijsselfuck en Timmerlul zijn de ergste politici die er zijn. Bij die gasten weet je als autochtone Nederlander in ieder geval zeker dat jouw belang ergens op de bodem van hun prioriteitenlijstje staat. Nooit op stemmen dus.
Dat de Koreaanse Slet Zich verwaardigt om Zijn wijsheden te debiteren te midden van al die domme reaguurders! Dan heeft Hij toch echt wel een probleem om iets nuttigs met Zijn tijd te doen.
Ik ben niet zo belangrijk dus maak ik mijn wachttijd op Schiphol nog even vol met wat sneren van de Koreaanse Slet (anagram van de Loense Kaatser, de Sleetse Orkaan, de Anale Kosteres):
Verder heb je niets van het artikel begrepen.
Misschien niet voor jou omdat je jouw zin niet krijgt...
Jaloers?
Wat is je punt eigenlijk?
Is het moeilijk voor je, die democratie?
... waar elke prutser hier zo op zit te mekkeren...
Als jij doorzettingsvermogen, wilskracht en talent had gehad...
Iets zegt me dat Mark meer bereikt heeft dan jij...
Volgens mij snappen maar weinig mensen hier ook maar iets van Nederlands staatsrecht.
Nee, je snapt het niet.
Dat van die centjes leeft enkel in jouw hoofd. Waarschijnlijk omdat jij enkel je nest uitkomt voor wat centjes. Andere mensen werken voor meer dan dat alleen.
Je snapt er echt niets van, volgens mij. Een beetje droevig.
Fransie, stuk Parmaham dat je daar rondlummelt, als immer.
Geniet van je laatste paar maandjes.
En dan verder dry agen aan een bureautje waar niemand je ooit nog opmerkt.
Je lijkt me een prima boegbeeld voor Unilever of dr Oetker.
Neem trouwens die zeikerd van een Plasterk met je mee, op weg naar de voedselbank.
@De Koreaanse Slet | 27-12-16 | 11:59
Ik snap het juist prima! DKS is net zo een onvoorstelbare hufter met een opgeblazen ego als een blimp, totaal ontbrekende zelfreflectie en een EQ van een baksteen, als die Timmerfrans.
Volgens Marcel van Dam zoiets als "een minderwaardig mens" waar van Dam het kennelijk ook al over zichzelf had.
Wat een toeval! Ook die Marcel van Dam was een onvoorstelbare hufter van de PvdA kliek van corrupte graaiers en oh zo integer. Toch? Exota affaire?
Net een dwarse peuter dus..... heb het altijd al met een kleuterschool vergeleken.... zat ik en toch niet zo ver naast....
@Ikreaguuralzesjaar | 27-12-16 | 10:09
"dat wordt vroegtijdig (binnen het jaar na de AOW-leeftijd, in plaats van 90-jarige baardmans) de pijp uitgaan"
Oh wat erg! Dat duurt nog jaren, vreselijk!
Het is weer bal op GeenStijl. Op dit moment ruim 200 reacties waarvan ruim 80 afkomstig van of gericht aan de Maniakale Koreaan. Met in Zijn Plempsels weer de gebruikelijke sneren. Het wordt tijd voor GeenSlet.
@brughslurph | 27-12-16 | 09:38
Niemand! Het hek is nog steeds dicht, Dit was alleen maar een scheet die hij heeft laten vliegen.
@Dutchbeaurouge | 27-12-16 | 09:38
You're so vain - Carly Simon
@Contento-Limbo | 27-12-16 | 09:32
Laat dat gewauwel maar zitten.
@Pieter V | 27-12-16 | 16:37
meer in de durven = meer in de SPIEGEL durven
@De Koreaanse Slet | 27-12-16 | 10:04
Iedereen met lef kan zijn ambities waar maken. Ik heb mijn ambities waar gemaakt met integriteit als hoogste waarde in mijn leven. Ik heb dan nooit anderen in de grond hoeven te stampen en hun levens te verwoesten zoals dit soort triefel doet om hun ambities te verwezenlijken. Ze gaan letterlijk over lijken.
Jaloers? Op een dergelijk stuk vreten met het EQ van een baksteen? Nee hoor, ik zou me rot schamen en mezelf niet meer in de durven aan te kijken.
Timmermans is weldegelijk idealistisch. Maar ook met een fikse snuif narcisme. Dat maakt hem voor veel mensen onuitstaanbaar. Persoonlijk zie ik mezelf eerder een biertje met Wilders drinken dan Timmermans.
De Koreaanse Slet | 27-12-16 | 12:13
Het allergevaarlijks zijn politici die vrijheden en welvaart op willen opofferen uit idealisme, voor het algeheel nut. Politici die denken dat zij beter weten wat goed voor het volk is dan het volk zelf. Persoonlijk geloof ik niet in enig idealisme bij Timmermans, daarvoor is hij té onbeschoft, is hij té opportunistisch en staat hij net iets té hard aantoonbaar te liegen.
@De Koreaanse Slet | 27-12-16 | 09:31
Het Timmermans is immers echt goed .... in het verkwanselen van Nederlandse cultuur en belastinggeld en mag dus rustig van de corrupte bende waar hij lid van is 7 maanden freewheelen?
Nu heb ik mijn hele werkzame leven voor Amerikaanse multinationals gewerkt en daar dat fenomeen nooit gezien hoor.
Als iemand daar echt goed is wordt dat vanzelf snel geregeld maar als je gaat dreigen of chanteren lig met al je spullen binnen 5 minuten op straat, goed of niet goed.
@Speertjespunt | 27-12-16 | 09:21
Ruggegraatloos? Van al die dolken die ze elkaar in de rug steken zeker, steeds weer.
Belangrijker is het feit dat een stelletje criminelen zijn die de netto belastingbetalers laten opdraaien voor hun privé-hobby's. Koenders is ook zo een figuur en Cohen was de Godfather van die criminele zooi.
dooiekadaver | 27-12-16 | 14:48
Ik ben het met je eens. Ik denk dat ons gedachtengoed beter is voor de mens. Socialisme maakt mensen afhankelijk.
Timmermans doet niets voor NL, niets voor dit land, niets voor de mensen en al helemaal niet voor mij. Ik wil oneindig minder Timmermans, minder PVDA en minder EU. Niets uitvreten en toch enorm je zakken vullen verbaast me niets bij dat soort arrogante lui die in het bedrijfsleven na 1 dag al zouden instorten. Minder minder minder.
"Politicus vreet uit z'n neus" waarom ben ik niet verbaasd?
Het zijn en blijven backstabbers bij de partij van de arrogantie.
He, alweer een negatief bericht over die luie gemaakte Roda supporter.
Op de een of andere manier heeft hij wel een bepaalde eenheid van karakter: het verwondert geen moment, dit bericht. De PvdA hàd hem hier een beetje kunnen genezen, maar nu dat niet gebeurd is zullen we deze wandelende zelfgenoegzaamheid onze nieuwsberichten nog wel een tijdje zien vullen.
@Der Paulie | 27-12-16 | 13:36
Fantastisch epistel Der Paulie. Vraagje ga jij Marit Maij aan een nieuwe baan helpen na 15 maart 2017. Of gezien haar verleden waarbij de gehele familie Maij uit de ruif van Brussel at, zullen we haar maar een keertje niet aan een nieuw baantje helpen.
Bevrijd Nederland nu ook eens! Mijn vrienden overzees (Bristol) die UKIP stemmen, zij houden niet van die pro-immigratie politiek van die socialisten, het zijn een stelletje moslimknuffelaars, samen met de machtigen die de boel lopen te bankrollen. www.freebritainnow.org/0/fabiansociety...
Tijd voor huilie huilie.
Eens met dooiekadaver. Heeft De Koreaanse Slet ooit gehoord van de Fabian Society? PvdA kopstukken zijn hier sterk geïnspireerd door geweest o.a. www.nrc.nl/nieuws/2016/12/15/hoe-vere... en www.trouw.nl/tr/nl/5009/Archief/articl... . Dit socialisme van de PvdA past niet anders dan in een groter plan. Alsjeblieft, zeker geen alu-hoedjesmateriaal, maar gewoon historie. www.youtube.com/watch?v=vftNpSXUOU8
De Koreaanse Slet | 27-12-16 | 13:59
DOe niet zo naief. Socialisten willen meer armoede, het is namelijk hun electoraat. Zonder armoede kunnen ze namelijk niet virtue signallen naar al die champagnesocialisten die denken dat de PvdA sociaal en empatisch is.
Armoede bestrijden doe je niet door iedereen een uitkering te geven en een minimumloon te forceren.
Te koop; aluminiumhoedjes, handgevouwen, bestel vandaag om ze nog voor de Chemtrails verstopt in 'legaal' vuurwerk op 1 januari door de lucht verspreiden worden.
Maar even serieus als iemand zo hard dramt om een positie zijn er waarschijnlijk 3e partijen met bepaalde interesses bij betrokken.
En als ik tegen mijn baas zeg 'dan ga ik toch gewoon niets doen' krijg ik ook te horen dat ik daar alle tijd voor thuis mag nemen op 'onbetaald verlof'
De Koreaanse Slet | 27-12-16 | 10:14
Dank voor je reactie. Daar scheiden onze wegen. Ik ben in staat en een goede rechtvaardige baas te zijn die zelfs hele harde noten kan kraken zonder de reflatie te verliezen. Vaak is rechtvaardigheid en integriteit de achtergrond. Het doel of de effectiviteit is niet altijd de leidraad voor een goed management. Geloofwaardigheid wel.
Ik ben er van overtuigd dat mensen het beste tot hun recht komen als zij zelf sturing kunnen geven aan hun werkomgeving en werkproces. Vertrouwen geven is ook vertrouwen ontvangen.
Daarom kan ik wel waarderen dat Timmerfrans of Rutte als Pinocchio's hun zin krijgen, de wijze waarop niet. Iedereen mag het proberen in het leven. Het ligt aan anderen of ze er mee wegkomen.
dooiekadaver | 27-12-16 | 13:18
Dat denk ik niet. Dat is zo. Als VVD-er ben ik niet zo van het socialisme. Maar inderdaad veel van de verworvenheden van armen, zo niet alle, komen rechtstreeks uit de koker van de PvdA. Wat jammer is voor de PvdA is dat de Nederlander vindt dat die verworvenheden enkel gelden voor autochtonen vandaar dat Wilders zijn opkomst kon maken.
Pierre Tombal | 27-12-16 | 13:16
Ja.
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
De man die in vloeiend Engels over betonnen dreigingen en andere onzinnigheden kan praten.
@ Pierre Tombal | 27-12-16 | 13:16
.
hij kan ook janken in alle talen
Dit soort inside-information krijgen 'wij' altijd van mensen, die binnen in de keuken hebben rondgelopen, en hebben gezien hoe de overige hazen liepen.
Maar vooral, dat die mensen zelf geen enkele ambitie meer hebben om met 'n andere bestuurscarrière in die ons-kent-ons-sfeer te willen blijven rondzwemmen.
(waar men elkaars pis als limonade heeft te drinken)
Pasterk verliet zijn wetenschappelijke wereld; en nu verlaat hij de politieke wereld. Was hij niet de man met die hartaanval in z'n gemoed? Hoeveel jaar inkomen moet hij nog veiligstellen tot z'n pensioen (?), haalt hij dat nu al, of gaat hij 'n boek schrijven?
Van andere bijna-zeker-te-vertrekken PvdA-kamerleden gaan wij natuurlijk met hetzelfde carrière-recept in de komende maanden ook nog 'diepte-interviews' meemaken. Om de kaalgeplukte konten van deze kippetjes zonder ideologische veren niet te zien.
Dan gaan ze nog even 'n poepie laten ruiken, zodat we hun geestelijke ontbindings-stank niet zullen opmerken.
Wij gaan nog hele interessante processies van hun wezenloze karkassen meemaken. Ik zie geraamten. Ik hoor de knekels. Het is de PvdA die nog niet heeft gemerkt, als dolende oude olifant naar 't olifantenkerkhof, dat ze aan haar dodenmars is begonnen. PvdA, ze is knorrig, agressief, wil tijdens haar dodenmars niet meer uit haar koker ontwaken. Asscher als doodgraver van 't aangekondigde einde. Rubberen pop, keurig in 't stemmige pak, bereid kop van jut te zijn, na zijn transplantatie op 't slaapwandelende zombie-lijk van de PvdA. Het is niet eens 'n slechte horrorfilm; het is niet eens 'n animatie. Het zijn de ronddolende, geestelijk daklozen van de PvdA. Er zijn al onderdelen vanaf gevallen/ of vanaf gebeten, en die staarten van de opgejaagde salamander blijven ook nog eventjes tot maart 2017 spastisch bewegen maken. (Denk-gollempjes; en Jacques Monasch)
De homeopathische verdunningen van 't communisme tot de sociaal-democratie van de PvdA blijken dan toch na zo'n 70 jaar 'n krachteloze waterigheid te hebben opgeleverd. Einde van de glijbaan is in zicht, PvdA-jongetjes en PvdA-meisjes; de race naar beneden is al bijna voltooid. Daar beneden is er geen sneeuw meer om sneeuwballen naar de maatschappij te gooien.
In hoeveel talen kan hij exemplarisch zeggen, totaal narcistische supermarktrolkleuter
En nog toegeven aan die arrogante kutkleuter ook. Slappe lul!
De Koreaanse Slet | 27-12-16 | 12:04
LOL jij denkt dat de PvdA voor de armen opkomt. Wat schattig.
@De Koreaanse Slet | 27-12-16 | 11:28
Goed? We hebben hier over Timmerfrans hoor. De man die in vloeiend Engels over betonnen dreigingen en andere onzinnigheden kan praten.
Het zal niks uitmaken, want al staat het in de babyboomersbode, zijn gemiddelde fan heeft nog steeds zijn bij elkaar gefantaseerde emotionele masturbatie bij DWDD op het netvlies.
watmagjenogwel | 27-12-16 | 13:03
Komt goed in maart! Wordt in elk geval lachen geblazen na deze uiterst treurige jaren.
Was Timmermans niet degene, die 'n intern geheim te houden mail over het leiderschap van Job Cohen heeft helpen lekken naar de pers?
Wat uiteindelijk de val van Job Cohen inluidde?
Timmermans, said in English Oxfort-language, they call politician people like him, 'a nasty piece of work'.
vankoetsbeen | 27-12-16 | 13:01
Ik ook, laat daar geen twijfel over bestaan, maar als 70 jarige heb ik de moed al lang opgegeven, het wordt niks meer.
Gemiste kans dit artikel. Het kopje Problem solver hier is veel schokkender: nos.nl/artikel/2150253-timmermans-deed...
Timmermans wil niet reageren.
Nou Franske, het begint een beetje een patroon te worden.
Maar goed, wat zou je nú het liefste willen? Er is budget.
De PvdA heeft ons land kapot gemaakt, vals maakbaarheidsideaal van hun, de VVD geeft het land een schop na met hun ultra-nihilisme. Ik weet wel waarop ik moet stemmen in maart...
joost2 | 27-12-16 | 11:44
Joost, je hebt helemaal gelijk, alleen de domme massa wordt dom gehouden door MSM, helaas.
De Koreaanse Slet | 27-12-16 | 12:04
Ik heb het helemaal niet over de ideologie van de PvdA, noch over de PvdA-kiezer, en al helemaal niet over mijn politieke voorkeur. Ik heb het over hoe personen zich binnen systemen bewegen, hoe systemen ruimte kunnen geven aan opportunisme, luiheid, arrogantie, en, ja, ook wreedheid, agressie, meedogenloosheid. Karakters als Asscher komen niet alleen bij de PvdA voor, die zie je overal, opportunisten pur sang die zich als parasieten vasthechten aan het systeem dat hen voedt en dat leegzuigen.
Er zijn er heus wel die "hun best doen", en er zijn er bij de PvdA ook heus wel die "hun best doen voor de gewone man", maar daar heb ik het niet over, en daar had jij het ook niet over. Jij had het louter over ambitie, hard werken en dan vanzelfsprekend macht hebben en die, ook voor eigen gewin, maximaal benutten.
Overigens, dat een PvdA'er zijn best doet voor de gewone man, dat is simpelweg zijn beroep zou ik zeggen. Zo doen de bakker zijn best om een goed brood te bakken, en de slager zijn best om een goed stukje vlees te verkopen. Een bakker die er maar wat van bakt is het niet waard om zich bakker te noemen, een bakker die een half jaar geen fuck uitvoert is gewoon geen bakker maar iemand die pretendeert bakker te zijn.
En nu je het toch plots weer over de VVD hebt, daar lopen er nóg meer rond die zonder verdienste omhooggevallen zijn, of vanuit het milieu waar ze uit voortkomen met de paplepel ingegoten hebben gekregen hoe je zonder talent en zonder moraal toch hogerop kunt komen - of blijven.
Nee. Je snapt het niet. Het ging Timmermans helemaal niet om de centjes maar om de rol die hij ambieerde. Daar heb ik best respect voor.
Dat van die centjes leeft enkel in jouw hoofd. Waarschijnlijk omdat jij enkel je nest uitkomt voor wat centjes. Andere mensen werken voor meer dan dat alleen.
De Koreaanse Slet | 27-12-16 | 11:58
Je beantwoord mijn vraag helemaal niet(heb je wel meer last van trouwens,om het antwoord heen draaien),ik zal hem wat simpeler stellen.
Je hebt respect voor iemand die weet dat hij zijn geld toch wel krijgt als hij voor zijn "principes" blijft staan?
En mensen die weten dat zij naar 3 maanden geen salaris te hebben ontvangen en daardoor hun vaste lasten niet meer kunnen betalen hun principes overboord gooien die noem je maar "mensen die enkel hun nest uitkomen voor wat centjes"?
Die eerste groep noemt men in de volkstaal "graaiers"
Die tweede groep noemt men de "gewone man"
Die eerste groep strooit maar met geld,die tweede zorgt ervoor dat die eerste dat kan doen.
Maar goed ik lees dat er meerdere reaguurders al hebben gezegt wat zij van jou vinden dus dat bespeert mij weer tikwerk.
Jammer dat ie weer iets is gaan doen. Iedereen en de hele wereld zou beter af zijn als Franske niets zou doen.
-weggejorist-
Maar om op Timmerlul terug te komen, het zegt toch wel genoeg over wat een gajus er in de EU zit.
Ben van mening dat het allemaal narcisten zijn, niet een uitgezonderd.... nou ja, eentje dan.
Helaas, vandaag moeten we weer kijken wie er reaguurt, voordat je het reaguursel gaat lezen, scheelt een hoop tijd.
Vreemd dat die reaguurder nog steeds niet is "opgerot".
.
necrosis | 27-12-16 | 09:36
Ja toch... Necrosis, hij heeft zeker een paar vrije dagen, en voelt zich geroepen om te trollen.
" half jaar uit zijn neus gevroten " ,
Dat valt me dan weer mee van de man , had eigenlijk toch wel verwacht dat hij uit Andermans neus gevroten zou hebben .
.
We hebben het toch over DE Timmermans van DE PvdA ??? ..... Of heb ik het nou niet helemaal begrepen ?
Carmelita | 27-12-16 | 12:07
Timmermans is weldegelijk idealistisch. Maar ook met een fikse snuif narcisme. Dat maakt hem voor veel mensen onuitstaanbaar. Persoonlijk zie ik mezelf eerder een biertje met Wilders drinken dan Timmermans.
Eigenlijk is DKS de reaguurder van het jaar, zoals hij dit hele topic beheerst.
Over ambitie gesproken!
De Koreaanse Slet | 27-12-16 | 11:54
Dat vind ik ook.
Maar ik heb niet de illusie dat hij werkt voor een ideaal, maar dat wel voorwendt.
En hij is irritant (het mondkapje, de tranen).
Trump doet niet aan die flauwekul. Is een koopman, uit op goede deals.
Zijn doel lijkt me echt te zijn: make America great again.
Vlees en botten.
Timmerfrans kan beter maar uit zijn neus eten want als hij 'werkt' word hij alleen maar dikker.
Schoorsteenveger | 27-12-16 | 11:55
Timmermans zat daar namens de PvdA. Niet jouw partij begrijp ik maar de PvdA zet zich vooral in voor de minderbedeelden. Alle minderbedeelden en dat zit de arbeider best dwars.
Je hoeft het niet eens te zijn met de ideologie van de PvdA je kan er keihard tegen zijn maar uiteindelijk doen zij hun best voor de gewone man. Het is zelfs een beetje zielig om te zien dat ze capitale fouten hebben gemaakt in hun bestaan en dat daardoor hun achterban zijn verloren aan de SP en PVV. Zo barmhartig ben ik nog wel. Maar goed straks in maart kunnen we ons opmaken voor Rutte 3 dus nog vier jaar VVD beleid met helaas concessies op links.
Had die narcist er dan meteen uitgeflikkerd.
PvdA: Partij van de Angstig-narcisten
-weggejorist-
ditotje | 27-12-16 | 11:52
Nee. Je snapt het niet. Het ging Timmermans helemaal niet om de centjes maar om de rol die hij ambieerde. Daar heb ik best respect voor.
Dat van die centjes leeft enkel in jouw hoofd. Waarschijnlijk omdat jij enkel je nest uitkomt voor wat centjes. Andere mensen werken voor meer dan dat alleen.
De Koreaanse Slet | 27-12-16 | 11:22
Meedogenloos, ook jegens de kiezer, ook jegens het volk, ook jegens het systeem. Mag ik daar een moreel oordeel over hebben? Mengele was als arts ook meedogenloos. Harde werker, maar of hij het nou in morele zin verdiende om zo machtig te worden dat hij kon beschikken over leven en dood, ik weet het niet.
Hard werken, wat zegt dat? De gemiddelde succesvolle projectontwikkelaar of industrieel is ook meedogenloos,heeft alle trekken van de psychopaat of sociopaat, maar kennelijk nét de persoonlijkheidsstructuur die hem ervan weerhoudt seriemoordenaar te worden.
Volksvertegenwoordigers vertegenwoordigen het volk en dienen het volk rekenschap te geven. Zij hebben een dienende functie. Zo simpel is het. Als zij zich macht toeëigenen die niet passend is bij de functie die zij vervullen, of als het hen enkel om die macht gaat en niet om het dienen, dan moet het volk de mogelijkheid hebben om ze op te laten hoepelen. De persoon Timmerfrans interesseert mij niet, de persoon Asscher ook niet, maar wat mij wel mateloos interesseert is hoe systemen mensen vormen, en hoe ze zich als ratten door de riolen van dat systeem gaan bewegen.
Carmelita | 27-12-16 | 11:43
Voor sommige zeker. Ik ontken ook helemaal niet dat Timmermans narcistische trekjes heeft. Maar dat is meer een kijk eens hoe goed ik mijn werk doe. En vanuit het sociaal-democratische spectrum heeft hij nog gelijk ook. Eigenlijk sowieso vanuit het politieke spectrum.
Je blijft op hetzelfde neerkomen. Frans is een lul maar als PvdA politicus is hij gewoon erg goed en succesvol. Ik durf te wedden dat ze hem binnen de eigen partij ook een lul vinden maar wel erkennen dat hij zijn werk enorm goed doet en derhalve bereikt wat hij bereikt heeft.
@De Koreaanse Slet
Dus jij hebt waardering(aanbid eigelijk) voor iemand die zijn zin niet krijgt en dan maar lekker niets meer gaat doen,wetende dat hij toch zijn riante salaris wel krijgt?
Iemand wel eens tegen jou gezegt dat je raar bent?
Intussen in Berlijn: 7 lichtgetinte kansenparels in traditionele klederdracht steken dakloze in brand : www.ad.nl/buitenland/zeven-verdachten-...
Timmermans is weer een van die vele linkse elites die ons land teisteren.
De meeste PvdA bestuurders hebben ons land sinds joop den uil arrogant bestuurd.
Eigenlijk was en is die pvda een soort sekte.
Ze kregen maar misbruikten tevens hun macht.
Lieten ook linkse figuren infiltreren in andere partijen, zodat Nederland uiteindelijk links kleurde. Zie maar de links ~" liberale`" Rutte.
Je moest toen progressief zijn, links denken, de ambtenaar dacht in spijkerpak eerder te kunnen promoveren dan met zijn gewoonlijke kostuum met stropdas, de dokter en onderwijzer mochten Kees genoemd worden, winst maken was vies, onderwijs versplinterde, het vak vaderlandse geschiedenis werd ondergeschikt gemaakt. Men werkte aan de ontkerkeling door het joods/christelijk geloof te radicaliseren, men kreeg de media in handen, topambtenaren moesten links zijn, ook hoogleraren moesten links zijn, en stimuleerden onze studenten in de leer van Karl ~Marx . Normen en waarden werden ondergeschikt. Wat in 2016 uiteindelijk overbleef was ,dat Nederland bestuurd werd door een links radicale grachtengordel kliek.
Zie hier wat die `pvdA in dit land kapot gemaakt heeft en waardoor velen die partij nooit meer zullen stemmen.
Zelfs de oude socialist Drees verafschuwde die partij en verliet die kliek.
De ~Nederlander betaalde zich bont en blauw aan belastingen, werd kapot bezuinigd, waardoor veel ouderen met b.v. alleen de AOW en een klein pensioen nauwelijks rond konden komen. De zorg is een grote puinhoop en onbetaalbaar gemaakt.
En dat allemaal door een partij die zich sociaal noemt.
De `Nederlanders moeten in maart 2017 deze linkse kliek vernietigen en non valeurs zoals die Timmermans naar huis sturen en gewoon een baan laten zoeken waar zij moeten werken voor hun geld.
Want, als het waar is wat ~Plasterk hier verklaart, dan moet dit m.i. het einde van de politieke carriere van egotripper Timmermans zijn.Die moet ogenblikkelijk naar Nederland vanuit zijn luxe stoel in Brussel terug geroepen worden om zich te verantwoorden.
Reden: diefstal aan salaris van gemeenschapsgeld wegens wanprestatie.
Maar ja, nepotisme Nederland he !!
De Koreaanse Slet | 27-12-16 | 11:00
Daar heb je gelijk in, ik herken het.
Maar denk je niet dat, wat aanvankelijk idealisme is, uiteindelijk meestal verwordt tot machtsstrijd en niet meer dan dat? Persoonlijke roem, dus.
Iets zegt me dat dit een heel vermoeiende kerstvakantie wordt.
Als je 27 talen vloeiend spreekt zoals Frans is BZ toch ook de enige plek waar je tot je recht komt?
Den Heerscher | 27-12-16 | 11:30
Veel mensen willen na hun politieke carrière iets anders gaan doen. Ik zie niet in wat daar mis mee is als deze mensen capabel zijn. De meeste zijn capabel daarom krijgen ze dat soort banen/baantjes.
We hebben in Nederland en het westen een nogal stringent anti-corruptie beleid dus alhoewel je gelijk hebt dat succesvolle politici uiteindelijk mooie baantjes krijgen heeft dat weinig te maken met zelfverrijking ten koste van het volk. Voor dat soort praktijken moet binnen Europa in Oekraïne of Rusland zijn. Daar is blatante corruptie schering en inslag. Dat is hier niet het geval. Alle bijbaantjes zijn openbaar en je kan niet zeggen dat het een vetpot is wat ze eraan verdienen.
Le cheval est aussi dans le Pré. ý
Papa fume sa pipe.
Pierre est une garçon.
Ooievaar Raoul du Pré .ý
Linksen... Mss dat allah binnenkort eens een keer wat tijd kan maken voor een Akbar al dan niet false flag aanslag waarna we een 'je suis gauche' plaatje op ons FB account kunnen zetten.
Paljas | 27-12-16 | 11:25
De man zat toentertijd in de kamer voor de PvdA en zijn rol was dus om de PvdA stemmer te vertegenwoordigen. Hij vond kennelijk dat hij die rol het beste kon vervullen met de portefeuille buitenland maar daar zat al iemand, kennelijk kreeg hij gelijk want na zes maanden kreeg hij die rol.
Je denkt toch niet dat de volksvertegenwoordiging van PvdA, SP, GroenLinks, PVV, etc. daar zitten om mijn belangen te behartigen? Nee. Die zitten daar voor hun kiezers. Voor mijn belangen moet ik vertrouwen op de VVD.
Volgens mij snappen maar weinig mensen hier ook maar iets van Nederlands staatsrecht.
Een minister moet wel in het belang van heel Nederland handelen maar wederom zal dat zijn vanuit het oogpunt van een bepaalde politieke ideologie wat beklonken is in het regeerakkoord. Geven en nemen zeg maar.
-weggejorist-
@De Koreaanse Slet | 27-12-16 | 11:13
Je hebt mij nergens iets zien beweren over "oud geld".
Kijk hoe weinig mensen lid zijn van een politieke partij. Zie vervolgens dat de hele VVD-top oud Minerva-leden bestaat. Het feit dat in het noorden het grootste deel van de PvdA-leden bij Albertus Magnus vandaan komt en het grootste deel van de VVD-leden bij Vindicat Atque Pollit. Etc.
Wat het persoonlijke succes betreft:
De telefoontjes en e-mailtjes op basis van de CV zijn ook mij niet vreemd en met een goede carriere in de IT + twee bedrijfjes ernaast hoef ik financieel gezien echt niet te klagen, zeker niet nu ik ook lekker geemigreerd ben en in daardoor een stuk minder onderhevig aan allerlei regelzuchtig gemekker van de Neerlandsche staat.
Ik heb het dan ook niet over persoonlijk succes dat geboekt wordt, wat dat betreft heb je gelijk - Kansen genoeg voor iedereen, behalve wellicht de tokkies uit het vervolgtopic dankzij de gebrekkige opvoeding (die de genoemde slagerszoon overigens niet zal hebben, omdat papa een middenstander is.)
Ik heb het over volksverlakkerij door de huidige Homo Sapiens Politicus. Over het structureel najagen van eigen gewin in plaats van het groter goed zoals je van een politicus zou moeten kunnen verwachten. Over een baantjescaroussel en commisariaatjes binnen het bankwezen en bij unilever.
Er is een groot gebrek aan integriteit binnen de volksvertegenwoordiging en dat is iets waar we wat aan zouden moeten doen. En neen, geenpeil is, hoewel een leuk idee, geen oplossing. - Weloverwogen en geinformeerde beslissingen is wat we nodig hebben, beslissingen die in openheid tot stand komen en die oprechte kritiek kunnen verdragen.
Men zou eens kunnen beginnen met het niet laten sneuvelen van "breekpunten" tijdens de coalitievorming en een verbod op verdere carriere in de private sector nadat men minister-/stas-/kamerlid-af is, in ieder geval voor de eerstkomende 10 jaar. Onderschat de macht van het lobby-apparaat ten koste van de bevolking niet.
Ik beschrijf iets heel anders dan waar je tegen ageert in deze laatste tegel. Als je wil beweren dat dit probleem niet bestaat, prima. Dan zijn we uitgepraat.
Pierre Tombal | 27-12-16 | 11:10
Als iemand goed is flikker je deze er toch niet uit?
Ik kende iemand die na een arbeidsconflict boos naar huis is gegaan en na een paar weken terug mocht komen op zijn voorwaarden. Gewoon omdat hij eigenlijk gelijk had en sowieso beter zou kunnen functioneren met deze nieuwe voorwaarden.
Hij is overigens niet teruggekomen, want nog steeds boos, maar dat is niet relevant.
Haha, tegen de tijd dat Timmerfrans weer terug wil keren naar de landelijke politiek zal er geen PvdA meer zijn. Ik kan de geur van ontbindende lijken daar bijna hier ruiken. Mooi. Geen gespreid bedje voor Fransje, maar een langzame verdrinkingsdood in de lijksappen van regenteske salonsocialisten.
De Koreaanse Slet | 27-12-16 | 11:00
Niemand ontkent dat de man capaciteiten heeft. Maar waar is zijn integriteit? Als je niet in de kamer zit om doelen voor de burger te realiseren, maar voor de volgende stap in je loopbaan, dan hoor je daar niet te zitten.
-weggejorist en opgerot-
Schoorsteenveger | 27-12-16 | 11:08
Je hoeft hem niet te eren. Je hoeft hem niet aardig te vinden. Je hoeft het niet met hem eens zijn. Maar het is wel verstandig om tenminste te weten hoe hij zover is gekomen. Dat is dus door meedogenloos te zijn, en hard te werken om zijn ambities waar te maken.
'Know your enemy, know yourself' zeg maar.
Timmermans is door de PvdA beloond voor niksdoen ten koste van degen die hard werken. Past helemaal in de traditie van deze partij, zo gaat zij ook met ons om.
na dit geintje dan eigenlijk nog een nieuw contract in 2012? Zo'n jo(n)ker flikker je er dan toch op zo'n moment per direct uit?
Pierre Tombal | 27-12-16 | 11:10
Daarom was Franske in 2014 na zijn mondkapje en trouwring optreden heel snel weer een treetje hoger op de graailadder.. Ik heb niemand op dat moment gehoord dat hij niet gemist kon worden in Den Haag.. sterker, volgens mij hing de vlag al uit.
Nou Plassterk... je stond erbij en keek erna.. om nu 6 jaar na dato wat klikspanerig te gaan doen.. Had toen wat gedaan, je bent dubbel schuld aan dit graai en snaai gedrag van je collega... en dubbel immoralistisch door dit corrupt gedrag als een klein kind in je goedkope column naar buiten te brengen.. ook een goede jaarwisseling!
maart 2017, de k*t burger zal hopenlijk een duidelijk signaal af gaan geven op dit burger leegtrek en afbraak zorg voor de burger gedrag van de elite.
Den Heerscher | 27-12-16 | 11:06
Ja zodra je wat voorstelt staan mensen, organisaties en bedrijven in de rij voor je. Persoonlijk krijg ik ook met enige regelmaat een telefoontje of e-mail of ik ergens in geïnteresseerd ben. Als ik aan het begin van mijn carrière was blijven zitten waar ik toen zat had ik dat nooit gekregen. Zo werkt het leven. Niet sinds de jaren zestig maar al sinds de 'dawn of man'. Wat er wel enorm verandert is is dat je tegenwoordig niet uit een elitaire familie hoeft te komen om het ver te schoppen in het leven. Koos uit de slagersfamilie kan het net zo ver, zelfs verder schoppen als Frédéric uit een elitair nest van oud geld.
Oké, maar dit was dus 2010. En dan mag DKS hier wat leuteren over oprotpremies en contracten, waarom kreeg Fransje na dit geintje dan eigenlijk nog een nieuw contract in 2012? Zo'n jo(n)ker flikker je er dan toch op zo'n moment per direct uit?
-weggejorist-
De Koreaanse Slet | 27-12-16 | 10:53
Timmerfrans heeft ambitie, zeg je, en die ambitie heeft hem gebracht naar waar hij nu is. Tuurlijk is dat zo, maar wat zegt dat? Misschien heeft hij ook heel erg hard gewerkt om zijn ambities waar te maken, maar moet ik hem daarvoor eren? Als het louter gaat om het vergaren van macht, om het ritselen van een baan, het veroveren van een positie, dan is er weinig te prijzen, dunkt me.
Blijft overeind dat het binnen de PvdA kennelijk mogelijk is, in ethische zin, om als kamerlid een half jaar geen flikker uit te voeren. Bravo, applaus, petje af, chapeau.
Overigens, ik meen dat veel beroepen of bezigheden door de ander zwaar onderschat worden. Maar het omgekeerde is ook het geval. En dat ambitie alléén niet genoeg is om te deugen voor je vak, dat zien we op afstand als we naar de glansrijke carrière kijken van de grootste rat bij de PvdA, Lodewijk Asscher. Hoe die zich, als ambitieus mannetje, binnen het systeem omhooggevreten heeft is exemplarisch.
@Den Heerscher | 27-12-16 | 11:06 mezelf.
Linkje door i.v.m. haakje sluiten...
nl.wikipedia.org/wiki/Zuiveringseed
Er zijn zeker ras-opportunisten maar die moet je zoeken bij populistische partijen.
Ik blijf het zeggen Fransje is een lul maar hij is niet gekomen waar hij is omdat hij een incapabele zak hooi is.
De Koreaanse Slet | 27-12-16 | 11:00
@ De Koreaanse Slet (hoe verzin je het btw)
1) wat zijn dat "populistische partijen? Welke partijen volgens jou?
2) Zitten ras-opportunisten alleen bij de " populistische" partijen?
haat | 27-12-16 | 11:02
Er is niets mis met een ambachtelijke vak. Als je dat ambieert is dat perfect. Maar als je minister wil worden o.i.d. dan zal je toch wat meer doorzettingsvermogen, ambitie en talent moeten hebben.
Ik denk dat veel mensen het vak politicus ernstig onderschatten. Waar de meeste mensen al om vier uur 's middags met hun hoofd bij de nieuwe aflevering van hun favoriete televisie programma zijn politici doorgaans de hele dag bezig met hun werk.
@De Koreaanse Slet | 27-12-16 | 10:53
De kop van dit artikel doet in het geval van Frans anders vermoeden.
@De Koreaanse Slet | 27-12-16 | 10:41
Ja joh... Die gasten in de politiek zijn zoveel slimmer, beter geinformeerd, onderlegder, etc. dan elke ander, tuurlijk.
Donderstraal een eind op man, wie gelooft dat nog.
Vroeger was parlementarier (of wethouder, of burgermeester, etc.) een erebaan, weggelegd voor degenen die hun schaapjes reeds op het droge hadden. Er stond vrijwel geen betaling tegenover, laat staan wachtgeld of iets dergelijks.
Sinds de jaren '60 werkt het anders. Sindsdien is het studie - studentenvereniging + lidmaatschap van een partij - actief zijn voor de lokale afdeling en je omhoog likken - plekje op de lijst.
Als je je netwerk van middenstand en later grootbedrijf netjes feteerd terwijl je in de politiek zit, ligt er daarna een mooi baantje of commisariaatje bij een van die bedrijven voor je klaar. Het enige verschil tussen een Jos van Rey en een Wouter Bos of Jan-Kees de Jager, is dat laatstgenoemden iets sluwer zijn en wegkomen met gedrag wat net zo laakbaar zou moeten zijn.
Vergeet het adagium "wiens brood men eet, diens woord men spreekt" niet - Dit geldt voor zowel de schrijvertjes die voor journalisten door moeten gaan, als voor beroepspolitici.
Als je daadwerkelijk denkt dat men daar voor de eigen principes en de kiezer zit of zat, kijk dan vooral even naar de loopbaan van prominente ex-politici.
Ik heb niets tegen elite, tegen academici, tegen expertise toepassen, tegen mensen met meer geld die proberen minder belasting te betalen, tegen netwerken, etc. - Die zaken zijn niet meer dan normaal.
Het is het structurele kiezersbedrog, het opheffen van de middenstand middels draconische belastingmaatregelen en het schaamteloze misbruik van het kiezersmandaat voor eigen gewin wat me tegen de borst stuit. Lees die zuiveringseed nog eens (nl.wikipedia.org/wiki/Zuiveringseed) en probeer dat eens te rijmen met het huidige gedrag van de gemiddelde politicus van de afgelopen 2 decennia.
-weggejorist-
Sovy | 27-12-16 | 10:48
Ook Mark Rutte heeft een indrukwekkende CV. nl.m.wikipedia.org/wiki/Mark_Rutte
Iets zegt me dat Mark meer heeft bereikt dan jij en ook dat hij aanzienlijk meer recht daarop heeft.
Je kan zeggen wat je wil, vinden wat je wil vinden maar mensen met ambitie en talent komen ergens, anderen dus niet.
De Koreaanse Slet | 27-12-16 | 10:53
Iedereen heeft talent, iedereen heeft ambitie, je omgeving en achtergrond zijn de platformen die het mogelijk of onmogelijk maken om je talenten en ambities te ontwikkelen.
De Koreaanse Slet | 27-12-16 | 10:53
En die ambitieuse mensen bakken hun eigen brood? Slachten de koeien zelf en stucen de muren, leggen hun waterleidingen aan? Dat eeuwige neerkijken op 'die loonslaven' is een irritante mantra van mensen die denken dat ambitieus zijn dé sleutel tot succes is. Je kan wel proberen, maar werkweigeren is gewoon fout. Succes met trollen, ouwe dictatorlover :*
mensen met ambitie en talent komen ergens, anderen dus niet.
De Koreaanse Slet | 27-12-16 |
Raar om dat in een topic over Timmermans te zetten.
Carmelita | 27-12-16 | 10:49
Dit soort mensen zijn vaak al sinds de middelbareschooltijd bezig met een bepaalde politieke ideologie en dat gaat ze aan het hart. Ze studeren daarvoor. Worden lid van een partij, zetten zich lokaal in. Etc.
Er zijn zeker ras-opportunisten maar die moet je zoeken bij populistische partijen.
Ik blijf het zeggen Fransje is een lul maar hij is niet gekomen waar hij is omdat hij een incapabele zak hooi is.
-weggejorist-
Je kan zeggen wat je wil, vinden wat je wil vinden maar mensen met ambitie en talent komen ergens, anderen dus niet.
De Koreaanse Slet | 27-12-16 | 10:53
Klopt,
maar in de politiek komen ook mensen met alleen ambitie en geen inhoudelijke kwaliteiten ergens, blijkbaar.
Schoorsteenveger | 27-12-16 | 10:44
Ik denk dat veel mensen het vak politicus ernstig onderschatten. Waar de meeste mensen al om vier uur 's middags met hun hoofd bij de nieuwe aflevering van hun favoriete televisie programma zijn politici doorgaans de hele dag bezig met hun werk.
Nogmaals je kan Timmermans terecht een lul vinden maar het is niet zo dat zit waar hij zit door niets kunnen en niets te doen. De meeste reacties hier getuigen van loonslaven mentaliteit en verklaard dus ook waarom velen werkloos thuis zitten of met een 'dead-end' job zitten zoveel mogelijk actief niets te doen gewoon omdat de gasrekening betaald moet worden.
Je kan zeggen wat je wil, vinden wat je wil vinden maar mensen met ambitie en talent komen ergens, anderen dus niet.
Nou het is gezellig hier, soms heb je van die topics dat je alle reacties leest. Dit is geen trollen, maar lekker dwars doen en non-conformistisch. Des te sneuer als ze in allerlei moeilijke hoeken moeten kronkelen om het toch nog een beetje verkoopbaar te maken. Maar ok, ik ga erin mee; je bent echt uniek DKS, goed onderbouwd, Timmermans in een rijtje met Hitler noemen, Trump erbij trekken. Nice man, loop je ook in een Ajaxshirtje door Rotterdam? Dan heb je namelijk wel ballen, dit is gewoon flauw dwars doen en mwa trollen dan maar. Ambitieus? Pff dat zijn van die egotrip kwaliteiten die we al genoeg hebben gezien ikke ikke ikke, moet je vooral toejuichen ja. Wat is er zo bewonderingswaardig aan iemand die door een grote groep mensen is gekozen en dan als een klein kind niet gaat werken totdat ie zijn zin krijgt? Dat doe je maar lekker als je voor de baas werkt, niet als je door het volk gekozen bent.
En wat Pedante Fran betreft: hier heeft hij niks over verteld in zijn eigen documentaire.
De Koreaanse Slet | 27-12-16 | 10:41
Ik betwijfel de "ideologische overtuigingen".
Het is waar dat het bedrijfsleven voor capabele mensen financieel lucratiever is, maar het politieke podium lokt de wat meer ijdele mensch.
Daar naam te maken!
Wel grappig dit te vernemen van Ronald Plasterk.
Dat is toch de minister die samen met Melanie Schultz vier jaar sabatical heeft genomen.
De Koreaanse Slet | 27-12-16 | 10:41
Je hoort het hier eerst van KS, het "neusje van de zalm" zit in de politiek, daarom zitten we ook met een geschiedenisleraar die jaren over zijn studie heeft gedaan als mp. Ja, de echte cream of the crop.
Idioot.
Misschien is het woord respect overtrokken. Fascinatie is meer het woord.
De Koreaanse Slet | 27-12-16 | 09:59
Fascinatie kan ik begrijpen, ik ben ook gefascineerd door het feit dat een ongelofelijke narcist zonder verdere aantoonbare kwaliteiten dan narcist zijn, goed toneel kunnen spelen en veel talen kunnen spreken, zo ver kan komen.
Werkweigering om je zin te krijgen is overal een doodzonde, behalve blijkbaar in de regering.
Als je vindt dat je een account/positie verdiend hebt, maar je krijgt hem niet, is als een klein kind reageren niet de manier om wel je zin te krijgen.
Ik weet niet welke leidinggevende dan denkt "ach wat zielig, laten we hem maar zijn zin geven, het is zo'n lieve jongen".
Die wereld ken ik niet.
Weet u trouwens wie er ook gefascineerd was met "de groten der aarde"?
De Koreaanse Slet | 27-12-16 | 09:29
Je vindt het stoer? STOER? Achterlijke debiel dat je bent, hoe kun je dat gedrag van die zak hooi Timmermans ook maar enigszins als positief bestempelen?
De Koreaanse Slet | 27-12-16 | 10:32
Gefeliciteerd met je glansrijke carrière. Maar dat mensen met macht 'doorgaans' hard gewerkt hebben voor die macht waag ik te betwijfelen. En dat ze vervolgens het een of andere morele recht hebben op die macht, daarover kun je van mening verschillen.
Excuus. Ik lijk me te vergissen. Kan geen quote vinden van Timmermans die zegt dat er geleverd moet worden aan rebellen in Syrie.
Bvdb | 27-12-16 | 10:25
Zoek eens op Van Baaaalen.
Den Heerscher | 27-12-16 | 10:29
Maar dat is niet zo bij politici. M.u.v. amateurs zoals bij de PVV zijn de meeste Nederlandse top-politici zijn mensen die veel meer kunnen (konden) verdienen in het bedrijfsleven. Neem een Wouter Bos of een Gerrit Zalm. Dat zijn echt geen domme jongens. Die kiezen ervoor uit ideologische overtuigingen om (tijdelijk) de politiek in te gaan. Je kan zeiken wat je wil maar dat soort mensen zouden altijd meer verdienen en bereiken dan Jan Lul.
Het is een gotspe dat je dat niet weet.
Die verfoeilijke elite waar elke prutser hier zo op zit te mekkeren is gewoon het neusje van de zalm (pun intended) en deze mensen verdienen meer, komen verder en zijn dus in feite de elite. Wat me dan weer verbaasd is dat ondanks dat velen uit hele bescheiden families komen en zover zijn gekomen door hard te werken/studeren, goede connecties te maken en vooral veel talent. Dat is toch iets om te ambiëren en niet iets om reutelend boos over te zijn. Als jij doorzettingsvermogen, wilskracht en talent had gehad had je dat misschien ook kunnen bereiken. Niets stond je in de weg. Zoveel is zeker.
Het is toch ook een kinderachtige zandbak club. Sneu.
@De Koreaanse Slet | 27-12-16 | 10:32 - overigens zijn onafgemaakte zinnen ...
Van Twitter: John Enoch Powell ‏@TiberFoaming 14m
@raouldupre Timmermans heeft die (voor de politiek) perfecte combinatie van sociopathie en incompetentie.
Dat klopt niet helemaal denk ik. Hij lijkt mij zeer competent en toont met deze manoeuvre aan dat hij snapt hoe het machtsspel werkt. Het probleem is, dat hij zijn competenties aanwendt voor zijn eigen meerdere eer en glorie en wat hij zelf inschat dat goed voor het volk is. Terwijl hij dienstbaar zou moeten zijn aan kiezers en belastingbetalers. Tegen die houding is maar één remedie: Stemmen op zijn meest competente en gedreven politieke tegenstanders en zorgen dat hij over zo min mogelijk belastingbudget beschikt.
Trap er niet in. Niet opnieuw.
Over Frans een keer ruzie gekregen. Een lid van mijn schoonfamilie, babyboomer, wilde niets kwaads over Frans horen. Argumenten werden niet gewaardeerd. Ik zie die reflex steeds vaker bij babyboomers. Als je met redenen komt dan worden ze boos en houden ze het bij gemeenplaatsen en jijbakken. Echter gebeurt alleen als het gefortuneerde babyboomers betreft. Zodra het pensioentje klein is dan blaas men een andere melodie.
adem inhouden, zuurstof te weinig.. waar kennen we dat van om op een post te geraken..
@De Koreaanse Slet | 27-12-16 | 10:32 - wauw 4 uur/dag.
Ik krijg bijna respect voor jou.
Hoeveel zou een half jaarsalaris van een parlementariër bedragen, opgerent met wettelijke rente vanaf 2010? Terugvorderen die hap. Het is niet aan een politieke partij om dergelijke cadeautjes uit te reiken. Dat is publiek geld.
krelus | 27-12-16 | 10:22
Ik heb ooit naast een marketing manager die zijn verantwoordelijkheden zijn ontnomen maar wegens een clausule in zijn contract was het niet mogelijk hem te ontslaan. De man heeft bijna twee jaar zich elke dag gemeld op kantoor zijn acht uur gedaan en zijn loon opgestreken.
Dat had ik in die tijd niet hoeven proberen. Dat is het verschil. Je hebt mensen met invloed en macht en mensen zonder invloed en macht. Mensen met hebben daar doorgaans hard voor gewerkt en kunnen dus veel meer flikken binnen een organisatie. Mensen die dat niet kunnen/willen/durven dus niet.
Lijkt me vrij normaal.
In mijn laatste contract had ik ook een clausule onderhandeld waarin stond dat welke van de partijen de samenwerking zou stop zetten dat ik een X-bedrag aan oprotpremie zou krijgen. Ik zegde de samenwerking op en kreeg zonder slag is stoot mijn aanzienlijke ontslagvergoeding.
Maar ik heb wel jarenlang 12-16 per dag gewerkt met volle overgave en overtuiging om mezelf in een positie te werken waarin dat vrij normaal is.
Weet je trouwens waarom?
Is het al een beetje rustiger geworden na zijn "tour of fame"? Deze corpulente egotripper kan maar niet genoeg van zichzelf krijgen.
En wat BvdH zegt, zijn domheid en pompeusheid is stuitend.
@De Koreaanse Slet | 27-12-16 | 10:04 t/m De Koreaanse Slet | 27-12-16 | 10:23:
Jij ook weer hier? Lekker moeilijk doen door het op te nemen voor PvdA-Timmerfrans-establissement, onderwijl door laten schemeren hoe slim je jezelf wel niet vindt, in casu door "namedropping" van een aantal grote leiders en een schrijver?
Hou toch op man, ga naar Joop en daar lekker fappen op je eigen plempsels.
Even los van het onderbuikerige gebazel wat hier vaak voorbij komt en dat Timmerfrans dan een succesvol beroepspoliticus mag zijn, dat maakt hem nog niet een minder megalomane engnek.
De houding waar hij van beticht wordt past uitstekend in het plaatje Timmerfrans. De vraag of dat soort figuren nou daadwerkelijk beter in staat zijn om geinformeerde, weloverwogen beslissingen te nemen namens een volk moet m.i. met "driewerf NEEN" beantwoord worden. Het zelfde geldt voor Mark "de glimlach" Rutte.
Machtsgeile eigengereide figuren zoals dat staan niet ten dienste van het volk (of je daarmee nou het Nederlandse of het algehele Europese bedoelt; EU is een andere discussie dan over de poppetjes), staan niet voor principes of een bepaalde richting die men voor het collectief probeert te betrachten.
Zij staan enkel voor zichzelf, de eigen portemonnee en de eigen status. Laat dat nou precies het probleem zijn - Gebrek aan vertegenwoordiging, stemmen op A en B krijgen zonder mogelijkheden tot correctie en bovenal zonder uitleg. Als het echt zo'n goede beslissing was, dan kon het wel goed uitgelegd worden. Misschien wel, maar het gebeurt niet.
Wat betreft dat zurige, betweterige toontje van je zou je wellicht ook de politiek in moeten gaan. Je loopt toch over van ambitie? En alles beter weten dan iedereen is tegenwoordig ook een vereiste naar ik vernomen heb. Weet jij wel wat een vacuumbom is?
Nu weten we ook waarom Fransie zolang zijn adem in kon houden, dat kwam door dat zuurstof mondkapje.
Excuus. Ik lijk me te vergissen. Kan geen quote vinden van Timmermans die zegt dat er geleverd moet worden aan rebellen in Syrie.
Werkweigering? Zou mooi zijn als dit alsnog zo'n schandaal wordt dat hij z'n huidige droombaantje moet opgeven gnagna
Veni_Vidi_Vici | 27-12-16 | 10:19
Ik voel mij verbonden met het VVD programma daar deze mijn ideologie uitdraagt en mijn wensen ambieert en dus stem ik daarop. Mag dat niet? Is het moeilijk voor je die democratie?
Respect voor Plasterk! Hij laat die eikel er niet mee wegkomen. Gewoon goed gedaan! Wat een drammert is die timmermans.
En een heel domme deuger ook. Hij was toch ook die man die wapens aan de rebellen wilde geven opdat de duivel Assad maar de voet dwars gezet zou worden. We hebben gezien wat dat heeft gebracht. Martelingen en executies van de lokale bevolking. En maar vroom deugen. Alles wat mis is met Nederland en Europa is verenigd in de domheid en pompeusheid van Timmermans.
iets dergelijks moet je als gewoon ambtenaar, op een gewone afdeling eens proberen of in het bedrijfsleven. Je wordt er dan gewoonweg na een hoop hrm-bemoeiienis uitgegooid. Politiek, bestuurders, PvdA het blijkt één grote beerput
roze_bril | 27-12-16 | 10:18
Als ambitie niet gepaard gaat met vaardigheden dan zit je nu werkloos thuis gefrustreerd te zijn. Zo simpel is het. Wat is je punt eigenlijk?
@roze_bril | 27-12-16 | 10:18
Mensen met grenzeloze ambitie maar niet de kennis en kunde zijn een groot gevaar. Dat zie je perfect in Timmermans die letterlijk over lijken gaat om zich omhoog te werken.
sinar2 | 27-12-16 | 10:09
Politici liegen. Allemaal. Je punt? En ja alle politici, allemaal, zitten daar - als het goed is - met ambitie en die ambitie is om - als het goed is - heel ver te komen met hun ideaalbeeld van een staat. In het westen zit dat doorgaans wel snor overigens hoor. Je kan en mag het finaal niet eens zijn met de ideologie van socialisten maar ze komen wel op voor hun doelgroep te weten de sociaal economisch zwakkeren. Vrijwel elke reaguurder die werkloos thuis zit mag God op zijn blote knietjes danken dat de PvdA in het kabinet zit.
Je komt niet ver in het leven als je zonder visie en ambitie op je knietjes gaat.
De Koreaanse Slet | 27-12-16 | 09:29
.
Toch vreemd dat je dan zo'n fan van de EU bent DKS, die doolt visie-loos als een kip zonder kop rond en gaat op de knieën voor Erdogan en sluit de zelfde labbekakkerige deals met andere potentaten elders.
.
Wat zei jou meester Mark, nog zo'n drol, ook alweer over visie DKS?:
.
"Visie is als de olifant die het uitzicht beneemt" en "Als visie een blauwdruk voor de toekomst betekent, dan verzet alles wat liberaal is in mij zich daartegen."
.
En daar huppel jij achteraan.. De enige visie die jij en de jouwen hebben is een televisie. De rest is ongefundeerde raaskallerij, bewezen leugens en verdraaiingen van waarheden.
.
Het tijdperk van de landverraders & verkwanselaars, zoals jij, zit in de terminale fase. Het is de hoogste tijd dat een echte kapitein het schip gaat besturen, een die wel degelijk een visie heeft. Als dat niet goedschiks kan, d.m.v. de democratie, dan is het de hoogste tijd dat de bemanning gaat muiten en de loopplank wordt uitgelegd.
@De Koreaanse Slet | 27-12-16 | 10:04
Ja ja, de man van de ambities. Dat hoor je tegenwoordig de eerste de beste slet zeggen. "Ik barst van de ambitie" Net of dat een deskundigheid weergeeft. Nooit vraagt men zich als eerste, kan ik dit wel. Heb ik de vaardigheden wel. Nee, maar we hebben heel veel ambitie. Dat zijn van die lege hulzen, net als jij.
Bij de PvdA hebben ze dit goedgevonden; waarschijnlijk bang voor gezichtsverlies / verdere imagoschade.
Nieuw is het trouwens ook niet. Ik zag kereltje Pechtold een tijdje terug tekeer gaan tegen minister Plasterk. Pechtold voerde het woord over materie - koninkrijksrelaties - die destijds in zijn portefeuille als minister zat.
En van de regen in de drup: Timmerfrans naar Brussel en dan krijg je Bertje Flapdrol er voor terug (daar zat kennelijk nog statiegeld op).
Misschien dat Franske Belg gaat worden, hij heeft zijn gedrag en afkomst al mee: BELG = Ben Eerst Limburger Geweest.
Gewoon over heen lezen, erger je je ook niet.
ristretto | 27-12-16 | 09:52
Valt wel mee hoor. Fransje wil iets en bereikt dat. Volgens mij is Frans wel een beetje narcistisch. An sich is daar ook niet zoveel mis mee zolang het maar geen Trumpiaanse vormen aan gaat nemen.
Ook is het zo dat mensen die overtuigd zijn van eigen kunnen en vol met ambitie zitten veel bereiken maar daar zit ook een keerzijde aan. Veel mensen vinden je dan niet meer aardig. Zelf ook meegemaakt. Ik was rete-populair bij mijn collega's bij een vroegere werkgever, stond bekend als een rots in de branding, een alles kunner, iemand waar je naartoe kon gaan om advies en steun om je deal te maken etc. Tot ik promotie kreeg. Plots werd ik niet meer uitgenodigd op feestjes en vond niemand me aardig, wel een goede baas, maar niet aardig. Ja ook dat is het leven. Vreemd genoeg ben ik met bijna iedereen weer bevriend geraakt nadat ik opstapte en elders ging werken. Het kan verkeren. We lachen er nog graag om.
Wie heeft het hek van DKS open laten staan?
brughslurph | 27-12-16 | 09:38
Bij de Pompekliniek in Nijmegen is het UIT-cijfer met 1 toegenomen sinds middernacht.
@Rommelende Onderbuik | 27-12-16 | 10:05
In 2012 haalde ze nog 38 zetels (strategisch stemmen).
Momenteel lopen de leden weg als een ernstige aanval van acute spuitpoep.
De voormalige leider kon ophoepelen, twee grijze wolven gaan de AK in Nederland proberen uit te bouwen en Monasch gaat ook verder onder eigen naam.
Ondertussen blijft Wilders stijgen in de peilingen, ik zit te genieten.
@De Koreaanse Slet | 27-12-16 | 10:04
Hij is niet begenadigd, hij misbruikt alles voor zijn eigen agenda. En gaat daarbij leugens niet uit de weg.
Dus de ene PVDA failure lult over de andere die net even iets meer heeft bereikt?
Geeft haarscherp het niveau binnen die partij weer.
Partijen die zo doen, die moeten we snel wegstemmen! Timmermans moet op zijn corpulentheid letten, bij de maaltijd voortaan één aardappel, altijd sojamelk, zoetjes in de koffie, elke dag half uurtje lopen, alle vet eten vermijden, meer knoflook en zo. Zijn cholesterol, hdl en ldl zijn ernstig verkeerd, dat wordt vroegtijdig (binnen het jaar na de AOW-leeftijd, in plaats van 90-jarige baardmans) de pijp uitgaan aan hart- en vaatziektes.
Het blijft leuk.
Koefnoen - loflied op Timmermans.
m.youtube.com/watch?v=fOK2aBdeA9U
Gelukkig heeft de PvdA binnenkort niet zo veel meer te verdelen onder haar sekteleden.
Een topic over een narcist met een door een narcist volgespammed paneel.
.
Wat een symmetrie!
sinar2 | 27-12-16 | 09:54
Lekker goedkoop weer. Timmermans stond niet op Maidan *kuch*. Het mondkapje verhaal is onduidelijk hij had het gehoord en het kan best dat iemand dat gedaan heeft. Dat van die ring is hetzelfde.
Timmermans mag dan een begenadigd politicus zijn maar hij heeft zeker zijn fouten. Jij niet?
Die onbegrijpelijke gedachte dat politici volmaakte wezens zonder emotie zouden zijn blijft mij verbazen.
Timmermans is een lul, dat vind ik ook. Je hoeft het niet met hem eens te zijn. Dat ben ik ook niet. Maar hij heeft wel zijn ambities waargemaakt. Jaloers?
@Fijnstoffer | 27-12-16 | 09:59
Ik weet niet wat Fransie heeft moeten doen om die baan te krijgen.
Ik weet nog wel dat Druncker niet gediend was van Frans' opmerkingen over diens drankgebruik.
Wat heeft Frans moeten doen om die job alsnog te krijgen?
*volgens mij wil ik dit niet weten*
Timmerfrans ten voeten uit. De man die beweerde dat de wereld niet hoefde in te grijpen toen de Yezedi's in Irak naar een gebergte gedreven werden door IS. Want, zo zei Timmerfrans, de Iraakse wetgevendst beschermd deze christenen.
The killing fields was er niets bij, afgeslacht zijn ze.
Het is een diplomaat, hé. Hij houdt van het spel. Dat zag je heel duidelijk in die egodocu over hem.
Frans Timmermans zit in de politiek voor Frans Timmermans. Belang van Nederland of de PvdA staat duidelijk op plek twee bij hem. Niet lang hierna gaf Timmermans PvdA leider Job Cohen een mes in zijn rug.
"Nou, dan doe ik gewoon niks."
Het meest bedenkelijke is, dat er een ruimte is ontstaan waarbinnen een degelijke houding praktisch mogelijk is, maar bovendien ook als moreel aanvaardbaar wordt gezien. Dat er binnen een partij gevochten wordt om posities is te begrijpen. Dat iemand tegen de code in een positie wil bemachtigen, zelfs dat is nog te billijken misschien, maar dat iemand als hij z'n zin niet krijgt op kosten van de gemeenschap vierkant weigert om nog een poot te verzetten is al kwalijk te noemen. Wat echter ronduit verwerpelijk is, is vervolgens de houding van de fractie als totaal die de man zonder scrupule lange tijd de ruimte geeft om gewoon maar niks te doen. Het is niet alleen op kosten van de gemeenschap, het is over de rug van de kiezer. Zo gauw die zijn stem heeft uitgebracht wordt hij vergeten en is alles mogelijk binnen het parallelle universum dat politiek heet.
De ijdele, volgevreten Timmerfrans is symptoomdrager van een inmiddels ziek geworden politiek systeem. Laten we hem eren als degene die bereid is om zonder scrupules de symptomen te dragen en ons de ziekte in al zijn lelijkheid te tonen.
@appelvink | 27-12-16 | 09:53
Ik heb hem permanent achter het reaguurdersfilter gestopt.
Ik kan een hoop verdragen maar dat eeuwige pro-EU/ anti Trump/ Poetin gaat op een gegeven moment vervelen.
Relaap @Bakito was ook af en toe vervelend, maar die had tenminste humor.
Nuchternederland | 27-12-16 | 09:37
Maar goed ik ben een rare wat dat betreft want ik ben ook gefascineerd door andere figuren zoals Hitler, Stalin, Gengis Kahn, Alexander de Grote, Caesar, Sun Tzu, Machiavelli etc.
Misschien is het woord respect overtrokken. Fascinatie is meer het woord.
Mijn boze oom zei al dat Fransie zo'n type is.
Wat een geluk dat de nieuwe lichting kandidaat partijen/leden van betere kwaliteit is! Meer betrokken ook, hoog opgeleid enz. enz..................
Als dit betrekking heeft op de verkiezingen in 2017, dan zeg ik liever niks.
Nuchternederland | 27-12-16 | 09:37
Ja ik heb respect voor mensen met ambitie en die op hun strepen gaan staan als ze iets willen. Zo ben ik namelijk ook.
Bijvoorbeeld. Hoewel ik de PVV qua alles ruk vind heb ik wel waardering voor Wilders hoe hij, geholpen door een enorme ego en een fikse portie narcisme, zijn standpunt blijft uitdragen. Hetzelfde geldt voor Trump ik vind het een griezel en hem totaal ongeschikt voor het presidentschap - maar hij heeft zichzelf, zij het met leugens, halve waarheden en verdraaiingen, toch maar mooi verkocht aan de belangrijkste staten. Dat hij de populaire stem dramatisch heeft verloren is een ander verhaal maar hij heeft het goed gespeeld. Dat mag ook best gezegd worden. Waar het schip strand? Impeachment gok ik. Ik kan me niet voorstellen dat hij met al zijn schandalen en kompromat de rit uit zit.
Feit is wel, gezien zijn huidige status 'alive', dat hij zijn adem niet lang genoeg heeft ingehouden.
"maar je kan hem niet betichten van onkunde. "
De Koreaanse Slet | 27-12-16 | 09:29
Ik noem even:
Zijn gezwatel op Maidan wat tot een burgeroorlog leidde.
De mondkapjes van MH17 want niet waar bleek.
De zogenaamd gestolen ring van MH17 wat niet waar bleek.
En zo kunnen we nog wel door gaan.
De man is een narcist die nooit zoveel macht had mogen krijgen.
Zonder het te weten, helpt ome Roon de complete Nederlandse politiek om zeep. Overal wordt vuile was buiten gehangen. Dissidenten van de PvdA richten een eigen clubje op en rollen daar ook weer ruziënd over elkaar heen, Roon steekt Timmerfrans een mes in de rug, Rutte ratificeerteen weggestemd verdrag en D666 steunt het negeren van het referendum ook nog eens. En zo zijn er nog heel wat voorbeelden te noemen én mogen we ons de komende tijd verheugen in allerlei nieuwe verhalen tot aan 15 maart.
Dan laat de Nederlandse kiezer zien dat ze de huidige politieke mores spuugzat zijn. Dat ze politici niet meer vertrouwen en ze nu wel klaar zijn met de situatie met vluchtelingen in Europa en het slappe optreden van Nederland en Europa. Dan volgt het zelfde als in Amerika: dan wordt er massaal gestemd om "de tegenpartij".
Face it, op 15 maart lacht Wilders zich de ballen uit de broek omdat hij verreweg de grootste partij is geworden. Of we dat moeten willen is nog maar de vraag maar feit is dat we serieus rekening kunnen houden met dit scenario.
En wat politici ook doen, het is wrijven in een vlek. Elke opmerking, elke move, het maakt de situatie alleen nog maar erger. Het beste is, à la Timmerfrans, stil zitten en niks zeggen en hopen dat het overwaait.
Heerlijk dit. Het is gewoon nog dik 2,5 maand schitterende televisie en de peilingen - die we moeten negeren naar het schijnt - zullen het scorebord zijn.
Stelletje fucknuts.
necrosis | 27-12-16 | 09:36
U bedoelt die 'succesvolle' maar toch immer boze emigrant, die blijkbaar doodongelukkig zit te wezen in zijn goedkope huis in Slowakije?
Negeer die schuimbekkende betweter. Is beter voor uw humeur.
En Timmermans mag van mij morgenochtend opdonderen. Ik haal wel een kartonnen doos bij de supermarkt.
Dhr. Timmermans is slim genoeg om de afweging te maken die Martin Schultz al gemaakt heeft: Terug naar de Natie-Staat of
Meer Europa. Schultz gaat de EU hervormen vanuit de Duitse thuisbasis; een goede keuze denk ik.
Het lijkt alsof onze eigen Molotov (molot = hamer) en.wikipedia.org/wiki/Vyacheslav_Molo... inschat betere kansen te hebben bij de EU dan bij zijn nationale thuisfront.
De Nederlandse politiek is, een enkele uitzondering daargelaten *kuch* SGP *kuch*, langzaam een soort Zanger Rinus-versie van de House of Cards geworden.
De man die je alles over zuurstofkapjes kan vertellen. Bewust gekozen mediatraantjes plengen als plastische imagebuilding om zichzelf internationaal goed op de kaart te zetten. Spijtig dat hij dat MH17 drama misbruikt heeft om om zichzelf te laten bewieroken. Sidekick (vicevoorzitter EU) van winterwhiskykoning Druncker blijkt zelf dus een wolf in schaapskleren. Had Timmerfrans niet laten doorschemeren destijds dat de Gülenbeweging achter de coup in Turkije zat? In ieder geval is het een eigengeiler pur sang. Iets verteld me dat Plassterk en Timmermans niet die band hebben om samen achter een sjoelbak te staan met een glas bier en een schaal garnalenkroketjes.
www.dagelijksestandaard.nl/2016/12/pla...
@ Koreaanse slet. Buon giorno. Niks mis met ambitie, niks mis met weten wat je wil, visie en doorzettingsvermogen. Onderweg maak je altijd vijanden. Het gaat om het fatsoen en de erecodes. En laten dat nou de zaken zijn waar de narcist schijt aan heeft.
Je weet dat kerst de tijd van de puzzels is. Ik ben al uren bezig om de code van je naam te breken. Ik weet gewoon dat het een anagram voor Timmerfrans is. De letters die ik overhou zijn de f, twee i's en twee m's. Misschien horen de andere letters er ook bij: een d, twee e's, een K, een o, een s en een l. Van dat laatste kun je bijna "dolksteek" maken. Ik ben er nog niet uit.
Maar een ding is een feit, jullie zijn beide supernarcist.
Hij heeft niet gewerkt, maar heeft wel zijn beloning geïncasseerd. In een beschaafd land zou, zeker zijn eigen partij, alle mogelijke moeite doen om onterechte uitkeringen weer terug te krijgen. Maar gezien de nimmer terugbetaalde ton van D66er Berndsen zal ook dit wel ijdele hoop zijn. De zelfverrijkingsindustrie moet hoognodig eens op de schop.
de Voorzittert | 27-12-16 | 09:43
Precies. Jij snapt het. Timmermans is een keiharde en daarom zit hij waar hij zit. Ik blijf het een lul vinden maar je moet je politieke tegenstanders natuurlijk niet onderschatten dan maken ze gehakt van je.
*geeft reaguurdersfilter kusje*
Heet dat 'overstag'?
Ik dacht dat dat 'pvda mores' heette.
Bytemaster | 27-12-16 | 09:39
Timmermans zat in de kamer. Als volksvertegenwoordiger voor de mensen die PvdA hadden gestemd. Heb jij toentertijd PvdA gestemd? Nee? Waar lul je dan over.
Verder heb je niets van het artikel begrepen. Fransje de arrogante lul eiste bij zijn eigen partij een portefeuille (te weten buitenland) en heeft die gekregen. Prima toch. Waar maak je jezelf druk over.
En nee. De democratie werkt prima zoals die is. Misschien niet voor jou omdat jij jouw zin niet krijgt maar zo is het leven nu eenmaal. In maart mag je het opnieuw proberen.
Oh en zo'n 80% van Nederland stemt niet op de PVV - naar schatting - dus die directe democratie is ook maar gewoon liegen tegen jezelf en een farce. Als we daadwerkelijk een directe democratie krijgen dan krijg je jouw zin dus ook niet anders zou Wilders wel 50+% van de stemmen krijgen in maart. Balen dus.
En dat je daar dan nog mee wegkomt ook. Onbegrijpelijk.
@McMarx | 27-12-16 | 09:43
Ik kom hier ter leering ende vermaeck, maar iemand zit mijn goede bui grondig te verzieken.
Weer een boze blanke.
Beetje ouwe koeien uit de sloot halen als het kalf verdronken is.
Gelukkig is Frans wel geschikt om Junckers op te volgen die gisteren zo jammerlijk crashte naast de zwarte piste in Gstaad.
Heeft de PvdA een familieruzie gehad met de kerst? Oom is boos op narcistisch en psychisch gestoorde andere oom.
@kwark001 | 27-12-16 | 09:37
Ik ga niet meer in discussie met mensen die overtuigd zijn van hun eigen gelijk zonder feiten aan te leveren en ondertussen andere reaguurders voor 'dom' uitmaken.
Uiteraard heb ik het niet over jou, maar dat wist je waarschijnlijk al.
Het is toch gelukt? Sterker nog, zie waar hij nu zit. Plasterk moet niet janken over Timmerfrans maar over de PvdA-leiding zonder ruggengraat.
@necrosis | 27-12-16 | 09:36
Niet op reageren, negeren en wegkijken.
Beetje populistisch artikel. Zitten vast weer van die extreem rechtse tokkies achter.
Heeft Frans deze tactiek misschien ook ingefluisterd bij de voetballers van zijn favoriete (Roda) clubje?
Zo van, als je niet in de spits mag, doe je gewoon niets meer tot je er wel in staat.
Ze staan op de 17e plaats nu, dus het zou best eens kunnen.
En dan zijn er nog steeds mensen die vinden dat de democratie in Nederland geen bijsturing verdient. Die vinden referenda overbodig omdat de mensen in Den Haag zich met hart en ziel voor Nederland inzetten en dat ze allemaal vakkundig genoeg zijn om het Nederlandse volk te vertegenwoordigen.
We hebben al kunnen zien dat volksvertegenwoordigers stemmen over wetten en verdragen die ze niet gelezen hebben, volksvertegenwoordigers heel weinig begrijpen van de informatietechnologie en nu zien we weer dat kinderachtigheid in de baantjesverdeling ook niet geschuwd wordt.
Weg met die kliek! Meer directe democratie!
Wie heeft het hek van DKS open laten staan?
Zoveel ambitie, Frans heeft teveel naar House of Cards gekeken. En lijkt het voorbeeld te volgen van twee zielloze beroepspolitici die alleen macht en status willen vergaren. Overigens denk ik dat Frans van mening is dat House of Cards gebaseerd is op zíjn leven. Typical.
necrosis | 27-12-16 | 09:36
Lijkt er wel op.
Jezus dks, ga je dit nu ook al verdedigen?
En jij hebt dit zelf ook gedaan, zeg je, nou bravo.
Nee hè, wordt ook dit topic gekaapt door die EU-likker/ Poetin & Trump hater?
@necrosis | 27-12-16 | 09:30
"Frans Timmermans"
Tapu | 27-12-16 | 09:34
Nee.
Tapu | 27-12-16 | 09:34
U bent van homosensuele persuasie?
Mastermattie | 27-12-16 | 09:24
Ja.
nl.m.wikipedia.org/wiki/Frans_Timmerm...)
Of je het ermee eens bent is natuurlijk een ander verhaal. Fransje is een zwaar gewicht die vreet jou (en mij ook) zo op.
"ik doe niks", waarom werd hij dan niet opzij gezet? Er kan toch iemand anders zijn functie overnemen>
@De Koreaanse Slet | 27-12-16 | 09:31
Ik vind je echt heel stoer. Mag ik je vriendje zijn?
"ik wil zijn lul!"
Hadden Timmie de Weener veeeeeel langer moeten doen. Niets.
Mijn oom is daar nog steeds boos over.
Beetje jammer dat hier niemand begrijpt hoe belangrijk deze STAATSMAN is voor Den Haag. En Voor Nederland. En voor Europa. Eigenlijk zelfs voor heel de wereld. Hoe vaak moet ie dat nu nog uitleggen voordat iedereen dit begrijpt?!
Je zou Timmermans toch zo langzamerhand gaan verdenken van het er op na houden van een vorm van antisociale persoonlijkheidsstoornis....
Tapu | 27-12-16 | 09:22
Hahaha ja als je een nutteloze prutser bent wel. Maar als je goed bent krijg je die accounts echt wel hoor. Zelf gezien, gedaan en meegemaakt.
Hoe zeg je in 25 talen dat Timmerfrans een lul met vingers is?
-weggejorist-
Het is zijn meest productieve halfjaar ooit geweest aangezien hij in die periode de minste schade aan de Nederlandse samenleving heeft toegebracht. Hem weer een functie geven is een gemiste kans geweest.
"Maar Timmermans heeft net zolang zijn adem ingehouden totdat hij dat woordvoerderschap had."
Blijkbaar had hij toen al een mondkapje op voorraad.
kleuter (sorry).
Ik vind dat wel stoer. Soms moet je je poot stijf houden om je doelen te bereiken. Timmermans is verder een arrogante zak, maar je kan hem niet betichten van onkunde.
Verder slaat dit: 'Detailtje, maar wel weer een mooi voorbeeld van hoe Nederland steeds meer afglijdt naar een land van schaamteloze beroepsbestuurders die zonder eer en geweten de baantjes verdelen.' nergens op. Fransje wil buitenland en Fransje krijgt buitenland. Daar kan je enkel respect voor hebben.
Je komt niet ver in het leven als je zonder visie en ambitie op je knietjes gaat.
Timmermans, die willen ze nog niet eens bij DENK. Minderwaardig mens die anderen graag een mes in de rug stoot en direkt staat te janken als je hem ter verantwoording roept.
Net alsof ik over m'n zwager lees, ook zo'n narcist.
De Kerst was weer uitermate gezellig. :)
Timmerfrans is een narcistische
Maar het heeft toch een flinke stuiver opgebracht , dat dan weer wel .
@vanBarchum | 27-12-16 | 09:22
Timmerfrans ligt waarschijnlijk aan hetzelfde cognacinfuus als zijn grote drinkebroer Juncker.
En ja, daar gaan sommige organen van opzwellen.
Tekenend voor een narcist, als ik m,n zin niet krijg doe ik lekker niks puh.
Wel echte limburger , zielig zieliger en gevoelig zielig.
Het is vast een lieve oom, toch ??zo lief.... dat ie nederlanders haat vanwege hun niet limburgse afkomst.
Heeft die vent überhaupt wel eens iets ten gunste van het volk gedaan of is het alleen maar schaamteloze zelfverrijking?
Plasterk is nog wat vergeten:
Timmerfrans vrat de andere helft van het jaar op kosten van de EU-burgerlul.
En Plasterk zelf moet gewoon weer columns gaan schrijven, in plaats van andere politici beschuldigen van dingen waar hij zelf ook aan meedoet.
Namelijk gratis vreten uit de ruif die 'taxpoet' heet!
Misschien kan hij een eigen partij beginnen....
Op naar 0 zetels :-)
Legt de EU al boetes op?
O, wacht....
Wat een zielig gedrag.
Moet je in het bedrijfsleven eens proberen. "Als ik dat account niet krijg, doe ik niks meer". Werkweigering, grond voor ontslag op staande voet. Als Kamerlid loopt je zeven mille bruto gewoon door.
Toen is hij ook drie broekmaten gegroeid.
Geeft weer aan hoe ruggegraatloos PvdA is.
Mooi, ook aan die kant interne heibel. De PvdA komt er wel.
REAGEER OOK