Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

"Negers zijn gewoon zo"

topicnafferskroeggif.gifDe politiek vindt het heel erg dat couleurlingen de club niet inkomen want "verkeerde schoenen", terwijl de ondernemerts op basis van resultaten uit het verleden liever geen groepen alleenstaande testosteronbommetjes uit verre+warme landen in hun zaak willen hebben. Is al dertig jaar een probleem, al dertig jaar verandert er geen donkergroene ster, maar het is inmiddels zo'n nostalgisch item van de jaarlijkse ophefkalender dat gerommel over buut'nlanders in de horecaf bijna bij de achterlijke cultuur van de Rijndelta hoort. SBS kan dus makkelijk weer een keertje scoren met totaal voorspelbare verontwaardiging en ging met Alberto Stegeman en een paar getinte mystery guests op stap. Wat blijkt? Groningen is blijkbaar het minst raksistisch, terwijl in Breda een soort KKK'ers schuilgaan achter de vriendelijke zachte G. Geheel voorspelbare ophef en koren op de molen van de Sylvaniden. En dat terwijl de oplossing zo simpel lijkt! Het grote probleem is dat groepen alleenstaande mannen uit een machocultuur niet werken met gezellig uitgaan. Een beetje meisjes inmixen zou dus wel handig zijn voor het testosterongemiddelde, maarja, dat is lastig. Bij de helft van de doelgroep worden de meiskes onder een doek gehouden want anders hoerrrrrr, terwijl de jongetjes gewoon de straat op mogen om uit te gaan. Werkt niet, disbalans van jommes en meissies, dus dan wordt het matten. Kortom, de volgende keer als Mo en Rashid/Daekwon en Jerandro de kroeg in willen, dan moeten ze gezellig met wat Bobbelingettes/Berberella's op stap. Laten we u achter met deze bonusquote van een Haagse horecabaas: ,,Weet je hoe vaak we ellende hebben van gasten die meisjes lastig vallen? Meer van negers dan van Marokkanen. Je kunt zeggen dat ik negers discrimineer, maar ze zijn gewoon zo.''

Reaguursels

Inloggen

-weggejorist-

Puupke | 29-11-16 | 11:51

Laat die Stegeman zelf eens een tent uitbaten, piept ie wel anders...

Carmelita | 29-11-16 | 09:53

Flikker op met je hypocriete gelul. De heren uit NA discrimeren zelf hun vrouwen, homo's, Joden, niet-gelovigen en westerlingen in het algemeen op diep ingesleten dagelijkse wijze. En dan janken als je de club niet in mag. Waar je vriendjes laatst amok hebben gemaakt.

Zeddegeizot | 29-11-16 | 09:29

Feiten zijn feiten. Valt gewoon niet te ontkennen. Negers, marokkanen, turken enz. veroorzaken veel meer problemen in het uitgaansleven.........

chrisjuh | 29-11-16 | 09:28

Kunnen we de woorden 'discriminatie' en 'racisme' ook niet schrappen?

Ali Bi | 29-11-16 | 09:16

Breda is een mooie stad. Laat die niet verpesten door die sbs6 rakker. Die vent die parkeerplaatssex loopt te filmen en ranzigheid tot norm heeft verheven.

van Oeffelen | 29-11-16 | 08:39

Vind het bizar dat die tenten gelijk als discriminerend worden neergezet in bijvoorbeeld het AD. Waarom word er nooit gekeken naar de reden van die "discriminatie".

Barkruk2 | 29-11-16 | 08:36

Ja natuurlijk gaat hij fel tegen het huidige deurbeleid in want dat gaat over zijn matties. Ze moeten die moslim gewoon Den Haag uittrappen, richting Pakistan.

Hagenaars,stem massaal PVV!!!
Lupuslupus | 28-11-16 | 17:49

Zo, wat ga jij hier af. De man is een hindoestaan uit Suriname. Faal.

Bruine Beer | 29-11-16 | 07:28

In Groningen vallen ze ook allemaal wel mee. Komt omdat die boeren erg groot zijn en je daar geen ruzie mee wilt. Dus je let daar wel op voor je de verkeerde meid in haar bips grijpt. Komt er ineens zo'n vuist van zo'n lompe 2.10m Harm-Jan op je bek, dan lig je vlak. Als ik zo om me heen kijk naar de mietjes hier in de randstad, dan snap ik wel dat die getinte grappenmakers daar niet bang van worden.

Upendo | 29-11-16 | 02:23

achterbuurtnegers worden geweigerd, hippe negers kunnen zo doorlopen, straatmocro's geweigerd, die ene nette mocro waarvan je aan zijn kop en kleding kan zien dat ie gestudeerd heeft en een goede baan heeft mag zo doorlopen. Weet ik uit een enkele x uitzendwerk aan de kassa. Blanke matjes met trainingsjackies zouden er ook niet in komen.
Indien te dronken : jammer maar helaas voor een ieder.

Hemmenaar7 | 29-11-16 | 01:34

@Captain Pervert | 28-11-16 | 21:49
Wanneer was dat?
donderdag The Palace was gewoon studentenavond, bier voor 1 gulden :-)

Hemmenaar7 | 29-11-16 | 01:28

Alberto speelt met vuur!
https://www.youtube.com/watch?v=e3xU8IDPpyg

Hemmenaar7 | 29-11-16 | 01:08

en in de praktijk is het duidelijk wat er niet gewenst word
ik zal me er verder niet over uitlaten u weet wat ik bedoel

bowlfabriek | 28-11-16 | 23:34

Hei-kneuter | 28-11-16 | 22:48
Precies. Als vrouwen lastig worden gevallen krijgt de onderneming een slechte naam. En als er geen vrouwen meer komen, blijven de mannen ook thuis. Je onderneming kan dan binnen een paar maanden failliet zijn. Iedere ondernemer weet dit.

Admiraal Balthasar | 28-11-16 | 23:33

Iedereen die meer dan 3 x op stap is geweest in zijn leven weet hoe het in de praktijk werkt en er aan toe gaat. Dus zeg voor het gemak 60% van de bevolking van 15 jaar en ouder. En dan denkt die zgn onderzoeksjournalist met een gekunsteld scenario iets aan te tonen. Als je gezelligheid brengt en omzet ben je overal welkom. Voldoe daar niet aan dan jammer joh.

Moresnetunited | 28-11-16 | 23:30

Méér Braboneger ! Die gaat gewoon naar een chiwawa bingo avond als hij daar zin in heeft.

Simon_GS | 28-11-16 | 23:09

@hei-kneuter precies!!

bowlfabriek | 28-11-16 | 22:51

Vroegah (circa 30 jaar geleden) ontstond er een nieuw fenomeen, er kwamen groepjes marokkanen vanuit een nabijgelegen stadje naar de dorpsdiscotheek. Natuurlijk geen marokkaanse meisjes. Dus inderdaad, marokkanen proberen (autochtone) meisjes te versieren, wat heel begrijpelijk is. Maar omgaan met 'een blauwtje lopen' bleek nogal moeilijk, dus het antwoord daarop was provocerend en aggressief gedrag.
Naast die overlast gaven die gasten ook bijna geen geld uit en dronken water van de kraan in de toiletten. Terwijl de gemiddelde boerenlul uit de omliggende dorpen flink wat geld stuksloeg op beer. De discotheek eigenaar ging daarop zijn deurbeleid aanpassen om de marokkanen te weren. Simpelweg meer drank omzet en om de goede sfeer te behouden. Niets met racisme te maken, wel met ondernemerschap.
En het bleef nog lang gezellig in die discotheek. Voor mijzelf ook als boerenlul zijnde.

Hei-kneuter | 28-11-16 | 22:48

@rattenvanger als je op een normale manier zou proberen een belgische chick te scoren dan geloof ik niet dat belgische kerels dat een probleem vinden.hooguit als je in een of ander dorp komt waar men je niet kent of zoiets .alleen in de zandbakcultuur kennen ze geen nee ,en blijven zich gewoon opdringen aan de dames

bowlfabriek | 28-11-16 | 22:36

Stel dat nederlanderse kerels alleen maar in België zouden gaan stappen, en ze proberen een wijf te scoren. Zouden de Belgische kerels dat leuk vinden? Dat is nou het hele eieren eten, zij integreren NIET. De sandpeople zijn rastistischer dan ons. Wat dacht je van een deurbeleid op basis van cultuur. Prima, door schade en schande zijn we zo ver.

rattenvanger XL | 28-11-16 | 22:27

ahh ja deurbeleid ,de tent waar ik vroeger kwam werden finnen idd geweerd,reden?wekelijks gedonder/overlast en meiden die lastiggevallen werden.dat gold overigens ook in mindere mate voor de wat meer bruinere medemens.zowieso onder 21 kwam je er niet in,en als er een groep met alleen jongens aan de deur stond kwamen ze er ook niet in(ongeacht je kleurtje) (hing heul veul van het gedrag af )dit soort maatregelen is volkomen logisch,aangezien binnen no time de mensen uit de wijde omgeving wegbleven.en de eigenaren de tent langzamerhand naar de klote zagen gaan .tja .. toen zagen ze ook het licht blijkbaar

bowlfabriek | 28-11-16 | 22:10

wie zal het zeggen | 28-11-16 | 21:36
Scherp gezien. Maar helaas ben je daar de enige in.

Captain Pervert | 28-11-16 | 21:50

In Groningen had je de Rumba en de Palace, daar gingen de Surinamers/Antillianen/rasta's en andere jongens heen die het kruis van hun broek op vergelijkbare hoogte hadden hangen.
Je zag ze eigenlijk amper ergens anders, meisjes die vallen op donkere jongens gingen naar die tenten, meisjes die daar geen zin in hadden gingen naar 1 van de 500 apres-ski hutten. Hoe het ondertussen is weet ik niet, tijdje niet geweest.
Maar het heeft er ook mee te maken dat Groningen niet een Schilderswijk op 100 meter afstand heeft zitten. Er zijn nooit problemen van het kaliber waar Sylvana over zou gaan gieren.

Captain Pervert | 28-11-16 | 21:49

Toen ik het keek, dacht ik al: hier komt een GS topic over, maar ik had wel een snediger stuk verwacht dan dit.

Captain Pervert | 28-11-16 | 21:44

Stegeman.
Specialist in fijne ambachtelijke vleeswaren.

donjon | 28-11-16 | 21:43

Bewijst niks. Zelfde experiment doen met drie negerinnen, drie marokaanse meiden, en drie nederlanderse meiden..... ik verwacht dat ze alle 9 altijd binnen komen. De rest is ervaring van de uitsmijters.

wie zal het zeggen | 28-11-16 | 21:36

Ik denk dat als we blanke jongens naar een marokaans buurthuis sturen ze er ook niet inkomen. RACISME! tja.

Kenneth Nietvatten | 28-11-16 | 21:36

"Haagse wethouder Rabin Baldewsingh gaat fel tegen het huidige deurbeleid in. Je kunt op basis van incidenten geen deurbeleid uitvoeren"

Nee beste man, maar wel obv vaststaande patronen!

Gen. Maximus | 28-11-16 | 21:14

Het geldt niet voor iedereen maar wel voor een groot deel, dat drinkt geen alcohol (dus geen omzet), vrouwen uit hun cultuur mogen niet op stap, en ze gaan iets te vaak op een onprettige manier om met vrouwen. Je kunt ze nooit individueel uitselecteren, dus dan maar op categorie.

Gewinflipt | 28-11-16 | 21:09

dansen, sjansen. Haha, geweldige begeleidende tekst bij de dansende meneer in het plaatje. Doet ie trouwens de Moonwalk?

dysdiadochokinese | 28-11-16 | 20:48

Domme Alberto, heeft zonder het zelf door te hebben de 'Veilig Uitgaan Gids 2016' uitgegeven vol kroegen waar je relaxed een biertje kan drinken met een lage kans op incidenten.
Zal druk worden in Breda komend weekend.

Harry Turtle | 28-11-16 | 20:36

-weggejorist-

LinkseWreker | 28-11-16 | 20:28

Ik ben als blanke ook zo vaak geweigerd. Reden: ik ben geen vrouw. Want die komen wél altijd binnen. De oplossing: ga ergens anders naartoe waar ze je geld wél willen. Nu ik de dertig ben gepasseerd lach ik er sowieso om dat ik ooit in een rij ging staan voor een stel abominabele uitgaansgelegenheden.

Admiraal Balthasar | 28-11-16 | 20:21

Jaren in de horeca gewerkt en ja, groepjes licht getinte opgefokte jongens met opgeschoren kapsels werden vaak geweigerd, soms werden ze toch binnen gelaten en was het 9 van de 10 keer binnen een uur trammelant.. Dusja na 100 keer het zelfde gezien te hebben wordt je er toch iets minder happig op..

henkdekanarie | 28-11-16 | 20:08

@Hartgrond | 28-11-16 | 19:18
Troost je met de gedachte dat je op de GeenStijl wél welkom bent.
(tenzij je de huisregels negeert)
Dankjewel, er biggelt een traan over m'n rotkop.

Hartgrond | 28-11-16 | 19:51

Ik denk zelf dat De Braboneger overal in komt. Wat een held is dat. Kan iedereen De Braboneger Verkaast aanraden op de maandag om 22:15 op NPO3 of gewoon terugkijken via uitzending gemist. Hoe hij omgaat met verschil tussen blank en zwart is gewoon hoe het zou moeten!

Dinand | 28-11-16 | 19:51

necrosis | 28-11-16 | 19:19
Dude! 'The Texas Chainsaw massacre'

darmflora | 28-11-16 | 19:47

Gewoon dus ook die vrouwen uit deze doelgroepen mee. Klaar?

Maar dat zouden dan weer geen eerbare vrouwen zijn waarmee je later wél mee mag trouwen?

Wat is er dan eerbaar aan die mannen wanneer die wel mogen doen en laten wat ze willen? Meten met 2 maten! Blijf dan ook thuis!

Zal wel de mannelijke uitleg zijn van die ideologie die voor hun een godsdienst is?

Jan, Leiden | 28-11-16 | 19:35

Zwart mag niet meer. Roetvegen is wel ok. Groningen trekt zich niets van de discussie aan.

Wim Venijn | 28-11-16 | 19:35

bft | 28-11-16 | 19:11
U bent dan ook waarschijnlijk geen vrouw....

Ommezwaai | 28-11-16 | 19:23

@Hartgrond | 28-11-16 | 19:18
Troost je met de gedachte dat je op de GeenStijl wél welkom bent.
(tenzij je de huisregels negeert)

necrosis | 28-11-16 | 19:23

Laten we niet naïef doen, die ondernemers zijn gewoon door schade en schande wijs geworden. Ze weten dat als ze groepjes Marokkanen en Antillianen naar binnen laten ze binnen de kortste keren een zware vechtpartij hebben met wellicht dodelijk afloop. Deze jongens kunnen zich gewoon niet gedragen en zijn zeer agressief en gewelddadig. Overigens jagen ze ook alle meisjes weg want die willen echt niet in zo'n omgeving blijven, en dan gaat je tent failliet door politieke correctheid.

Fushichou | 28-11-16 | 19:21

Iedere vent met afkomst neem ’n wijf uit diezelfde afkomst mee, einde discussie. En wens iedereen nog een fijne avond toe!

Veluwse-Eikel | 28-11-16 | 19:20

@darmflora | 28-11-16 | 19:12
Van welke film?
Nu weet ik nog steeds niets.

necrosis | 28-11-16 | 19:19

Hartgrond is vele malen de deur geweigerd vanwege rotkop.

Hartgrond | 28-11-16 | 19:18

Er is geen enkele horecaondernemer die geen geld wil verdienen, wat dat betreft zijn hun motieven zuiver kapitalistisch en hebben niet in de verste verte iets met racisme te maken. Wie zie gedraagt en geld uitgeeft, is welkom.

smdyasc | 28-11-16 | 19:18

necrosis | 28-11-16 | 19:10
Hét origineel uit 1974!

darmflora | 28-11-16 | 19:12

Negers kunnen goed dansen en ze lachen altijd zo leuk. Sommige van mijn beste vrienden zijn negers.

bft | 28-11-16 | 19:11

Overigens trof ik in de jaren '90 van de vorige eeuw ook vrolijke Arabieren zoals in het gifje aan in een pub in hartje London, die op een gezellige manier aan het hoeren en snoeren waren. Ze hielden als onbezoldigd uitsmijter ook zwervers en andere onplezierige bezoekers buiten de deur met een fooi. Misschien een tip voor horecaondernemers hier te lande om testosteron bommetjes buiten de duer te houden.

darmflora | 28-11-16 | 19:10

@darmflora | 28-11-16 | 19:00
Ik weet niet over welk origineel je het hebt, sommige remakes zuigen, andere remakes roeleren juist grote tijd, zoals 'the thing' en 'the fly'.
Daarentegen was 'the Hitcher II' een baggerfilm vergeleken met het origineel met Rutger Hauer.
Maar over smaak valt wel degelijk te twisten.

necrosis | 28-11-16 | 19:10

Alberto Stegeman wanneer gaat U een aflevering(en) maken over clubs en discotheken ( ja toen ook al...) die ten gronde zijn gegaan door bezoekers van "rassen uit warme landen" U zult versteld staan. Maar ja dat scoort zeker niet lekker.. Of misschien eens vragen aan bezoekers van clubs wat die willen.... meer of minder.....

hansvanvoren | 28-11-16 | 19:02

Goed te weten als vrouw dat je bij De Paap gezellig kan stappen.

J. Jarig | 28-11-16 | 19:01

Negatieve ervaringen met bepaalde soort mensen tja dan komen ze niet binnen heeft niks met kleur of afkomst te maken een winkeldief wordt ook de toegang ontzegd.Behalve als het een neger betreft natuurlijk.Gelukkig werkt het niet zo of toch wel?

janmetdepet | 28-11-16 | 19:00

necrosis | 28-11-16 | 18:40
Van het origineel uit 1974 was ik als tiener best onder de indruk ja. Remakes doen er niet toe.

darmflora | 28-11-16 | 19:00

Ik snap het niet.
Waarom zou het niet gezellig zijn als je grote groepen Marokkanen binnenlaat, en grote groepen Antilianen.
En om niet te discrimineren ook nog een grote groep Molukkers.
Moet je kijken hoe multicultureel en gezellig het binnen wordt!

Nuchternederland | 28-11-16 | 18:59

Maar wel de ondernemer verantwoordelijk stellen als er in zijn tent een incident plaatsvind, dan mag er wel gegeneraliseerd worden door de gemeente, walgelijke druilen. Wilt u een koffieshop het leven zuur maken? Gewoon een paar keer beschieten, dan is de tent wel dicht en kan de zware crimineel, Satudarah of Hells Angels of mocromaffia, weer bij anderen beschermingsgeld 'vragen'. Maar daar een rapportage over maken is wat link.

bijna_raak | 28-11-16 | 18:58

Nu maar hopen dat de Rest van Nederland niet massaal noar stad tou komt. Het moet wel een beetje gezellig blijven natuurlijk.

atheïstisch stemvee | 28-11-16 | 18:50

En verder zou ik tegen die antidiscriminatieclubs willen zeggen: je oogst wat je ooit hebt gezaaid. En dat is al een dikke vijfduizend jaar het geval.

mad love is coming | 28-11-16 | 18:50

@Lupuslupus | 28-11-16 | 18:21
Zal ik dan de video van 'en eeuwig zingen de bossen' meenemen?
*films als 'the Texas Chainsaw massacre' zal ik maar thuislaten*
necrosis | 28-11-16 | 18:40
.
Geweldige film die ik helaas zelf niet heb. Wel de 3 boeken gelezen dus neem maar mee. En met die andere heb ik ook geen probleem. Ben niet zo'n teer zieltje.
Toen dat filmpje gisteravond kwam waarvan Holman had gezegd: zó afschuwelijk, (waar dat roodharige meisje werd doodgeschoten) dacht ik 'is dat nou alles? Het is maar een film hoor'....haha. Nee ik kan echt wel wat hebben.

Lupuslupus | 28-11-16 | 18:49

@Lupuslupus | 28-11-16 | 18:26
Sterk, beresterk terug gekomen. Applaus!!

miko | 28-11-16 | 18:48

Waarom komen er bij mij enkel beleefde goed geaarde negers op werkbezoek?

Rest In Privacy | 28-11-16 | 18:48

We hebben de keus tussen het aanpassen van EEN wet. Of het deurbeleid van duizenden cafe's. Waarom nou zo moeilijk?

Leptob | 28-11-16 | 18:48

Maar waarom zie je eigenlijk nooit donkere snookerspelers? Volgens Samsom is dat het geval omdat het genetische bepaald is dat zij daarvoor niet in de wieg zijn gelegd.

mad love is coming | 28-11-16 | 18:48

Wanneer, wanneer, wanneer gaan negers en Marokkanen hun soortgenoten nou een aanspreken op hun wangedrag.
Dit is namelijk de oorzaak van het feit dat de goeden onder de kwaden moeten lijden.
En waar staat trouwens geschreven dat een tent iedereen moet binnen laten?
Prof. Pim Pam Pet | 28-11-16 | 18:31

Niet, want snitch, not done, haram.

Squeezemylizard | 28-11-16 | 18:48

@Sander_Mokum | 28-11-16 | 18:26
De nagel op de kop. Hetzelfde geldt voor het gehuilklaag over stageplekken en aanwervingen: alsof bedrijven gaan struikelen over huidskleur als er wat te verdienen valt. Ze zijn anders niet te beroerd om te verhuizen naar Bangladesh als hen dat uitkomt.
Klaagjankers moeten maar zelf een "niet-racistisch" bedrijf oprichten. Dan concurreren ze iedereen naar huis want volgens hun logica is er een overaanbod aan niet-blank talent.

Vlaan | 28-11-16 | 18:45

Zentgraaff over testosteron. Het moet niet gekker worden.

Hartgrond | 28-11-16 | 18:45

@Lupuslupus | 28-11-16 | 18:21
Zal ik dan de video van 'en eeuwig zingen de bossen' meenemen?
*films als 'the Texas Chainsaw massacre' zal ik maar thuislaten*

necrosis | 28-11-16 | 18:40

Feynman | 28-11-16 | 18:26
.
Dank voor de link Feynman. We kunnen in ieder geval wel vaststellen dat het uitbaten van een kroeg tegenwoordig een tricky businesss is. Je kunt alles nog zo mooi voor elkaar hebben maar tuig kan je nering binnen de kortste keren naar de gallemiezen helpen.
Alleen al de *bewaking* aan de deur voor een gelegenheid waar je heen wilt om een paar gezellige uurtjes door te brengen....En het ergste is natuurlijk dat het zo gegroeid is en men dat nu 'normaal' vindt.

Lupuslupus | 28-11-16 | 18:40

Natuurlijk is discriminatie aan de voordeur een vervelenmd probleem waar we eigenlijk zo snel mogelijk vanaf willen. Maar je kunt het de uitbaters zeker niet kwalijk nemen. Kijk eens naar die plekken waar geen selectie aan de voordeur plaatsvindt zoals een zwembad. Een en al overlast totdat deze uiteindelijk maar gesloten wordt.

Charlie36 | 28-11-16 | 18:38

necrosis | 28-11-16 | 18:23
Was aan het zappen en bleef heel even bij Stegeman hangen. Mijn vrouw had al na enkele seconden commentaar op het zeurderige toontje van het programma en de klaagnegers en mocro,s. Ze is een Aziaat en zij is echt allergisch voor dat gezeur.

Bennie Boos | 28-11-16 | 18:35

Prof. Pim Pam Pet | 28-11-16 | 18:31
Uhh, in de Algemene Negerwet?

Pedronegro | 28-11-16 | 18:32

Nou Stegeman.
Dan moet je ook een vent zijn.
En..
Dezelfde kroeg en dan 3 kaalgeshoren plakplaat gabbers in trainingspak binnen te krijgen...
Daarna 3 gemiddelde nederlandse mannen bij een turkse koffiehuis of moskee binnen proberen te krijgen.
Nee... we gaan de discriminatie kaart trekken...
3 net geklede verzorgde Nederlandse jongens.. 3 negeroide jongens met capuchons en 3 haatbaarden langs de deuren laten gaan.
Elke imbeciel wist de uitkomst al... en die is fucking terecht !!!

†EVIL† | 28-11-16 | 18:31

-weggejorist-

†EVIL† | 28-11-16 | 18:31

Wanneer, wanneer, wanneer gaan negers en Marokkanen hun soortgenoten nou een aanspreken op hun wangedrag.
Dit is namelijk de oorzaak van het feit dat de goeden onder de kwaden moeten lijden.
En waar staat trouwens geschreven dat een tent iedereen moet binnen laten?

Prof. Pim Pam Pet | 28-11-16 | 18:31

Ik heb nog nooit een Chinees, Jood of een Indo rotzooi zien trappen tijdens het uitgaan.

nee_toch? | 28-11-16 | 18:29

Misschien moet sbs met mystery Nederlandse meisjes opstap gaan en kijken hoe vaak deze "hoeren" worden lastig gevallen door de gekleurde Nederlanders.

Dutch_Holland | 28-11-16 | 18:27

Ferry van Coesant FTW!

darmflora | 28-11-16 | 18:26

In mijn horecazaak heb ik eerst met een negerquotum gewerkt. Er mochten er tien in en die rouleerden dan met hun matties buiten. Was te veel gedoe nu hebben we naast een rookruimte ook een afgesloten negerruimte: een soort darkroom zeg maar.

Pedronegro | 28-11-16 | 18:26

-weggejorist-

Sander_Mokum | 28-11-16 | 18:26

Lupuslupus | 28-11-16 | 17:49
Het zijn de grote steden die na incidenten cafés drie, zes of twaalf maanden sluiten. Ook Den Haag heeft _ZELF_ een beleid om na een incident... www.omroepwest.nl/nieuws/3077673/Wanne...

Feynman | 28-11-16 | 18:26

@Lupuslupus | 28-11-16 | 18:08
Je snapt echt niks, is het wel?
miko | 28-11-16 | 18:22
/
Klopt. Dom geboren en nooit iets geleerd. Kijk eens in de spiegel zou ik zeggen.

Lupuslupus | 28-11-16 | 18:26

Dat met dat meisjes inmixen werkt in de praktijk anders erg goed, met name boven de rivieren en in het achterland laten de meisjes zich gemiddeld erg gewillig inmixen door zo uitheems mogelijke types.

jemagookniksmeer | 28-11-16 | 18:26

@hotnot | 28-11-16 | 17:51
Die kroegen komen er niet, geen bank of brouwer wil ze krediet geven.

Guido | 28-11-16 | 18:24

@Bennie Boos | 28-11-16 | 18:17
In de tijd dat ik vrijwel elke dag in mijn stamkroeg zat, heb ik nog nooit een Chinees (of andere Aziaat) gezien.
Die mensen houden zich op de vlakte en veroorzaken geen 'golven'.
In een hoop uitgaansgelegenheden zijn de toiletten tegenwoordig populairder dan de dansvloer.
En niet omdat er zo'n knappe toiletjuffrouw zit.....

necrosis | 28-11-16 | 18:23

Het taboe van wat is racisme, daar komen we in de toekomst steeds meer achter.
De 'aanname', dat verschillende mensen met verschillende 'achtergrond' hetzelfde zijn is gewoon niet zo.
Dat lijkt 'n te negeren mening, maar 't zijn echt aantoonbare biologische feiten, en dan heb ik 't niet over alleen maar de buitenkant van 'n anders gepigmenteerde huid.
1e
Bewijs vanuit de medische wereld.
Bij orgaan transplantaties blijkt, dat juist heel veel aansluiting moet worden gezocht bij hetzelfde 'ras' van de donor en de ontvanger.
Zou men blanke organen transplanteren in 'n Arabische donor of negroïde donor, dan kun je er 100% zeker van zijn, dat de donor veel meer, en veel sterkere medicijnen zal moeten slikken tegen afstoting, wat weer gepaard zal gaan met veel meer negatieve bijwerkingen.
Conclusie: de rassen verschillen niet alleen van huidskleur, maar ook tot in alle organen.
Verklaring: vast staat dat de blanken (en de Aziaten) gemiddeld 3% genetisch zijn opgebouwd uit de Neanderthalers. Die 3 % is heel veel, want het verschil tussen de mens en de chimpansee is genetisch ook 3%.
Maar de van de Neanderthalers overgenomen genen zijn niet zomaar 3%, maar verspreid over een breed beïnvloedingsgebied van 20%. (de ene blanke heeft dus heel andere gebieden overgenomen van de Neanderthaler dan de andere blanke)
Ik hoéf dus geen enkele kwalitatieve opwaardering te geven van het blanke ras, en ook geen enkele negatieve diskwalificatie van de Arabieren of de negroïde medemens.
Puur op basis van de materiële feiten, zowel qua fenotype (de biologische gegevenheid), alsook qua genotype (de genetische gegevenheid), kan men onverdacht van enige sentimenten, gewoon stellen dat de mensen ''echt niet gelijk zijn; en dat de verschillende eigenschappen zich ook niet laten ontkennen.
Met deze constatering ontstaat er 'n groot probleem in de politiek-correcte wereld; want kennelijk klopt de makkelijk romantische veronderstelling niet meer; 'dat alle mensen toch eigenlijk allemaal gelijk zijn'.
Want er is nog geen theorie, tenzij je direct als racist en Nazie en fascist wordt afgevoerd en verbannen van de publieke discussie, 'dat alle mensen toch echt niét gelijk zijn'.
(want oh, moeilijk, dan zou de discussie moeten worden gestart, dat áls men dan toch ongelijk zijn, er óó op beschaafde wijze zou moeten worden nagedacht over hoe we de schillen tussen mensen waarderen, en hoe we daar netjes over mogen nadenken zonder de anders denkenden te mogen verdoemen.
Het taboe 'er mág geen verschil tussen mensen zijn, *want we kunnen niet omgaan met verschillen tussen mensen*, is nog te eng, en teveel ruimte biedend aan onderbuik-sentimenten, en dan ontstaat er chaos, want dan gaan mensen nog denken, 'dat je bij verschillende eigenschappen tussen mensen, 'dus' ook ongebreideld mag discrimineren.
Die vermeende 'chaos' bij verschillen tussen de mensen houdt 't taboe daar op in stand.
De bewakers van de politieke correctheid blijven menen, dat de gewone mensen daar nog niet mee om kunnen gaan, terwijl in werkelijkheid het juist die meningenpolitie is, die geen theorie heeft (en ook niet wil ontwikkelen), 'hoe' je netjes met de verschillen tussen mensen kunt omgaan.
Maar oh, wat zijn de feiten vervelend.
Want oh, wat vervelend, dat telkens blijkt, dat negers en Arabieren inderdaad anders in elkaar zitten, qua biologie en genetische erfelijkheid, dan de blanken en de Aziaten.
En in de nabije toekomst gaat steeds meer bekend worden, dat al die verschillen ook daadwerkelijk verschillende uitkomsten oplevert bij het gedrag van het ene 'soort' mensen, vergeleken met 't andere 'soort' mensen.
De discussie loopt dus goed af; de feiten gaan gewoon duidelijk worden. Het duurde ook bij de acceptatie van Darwins evolutietheorie enige tijd, nadat de 'gelovigen' honderden keren werden tegengesproken, dat de natuur echt niet in 'n paar duizend jaar oud ontstond na 'n schepping, maar dat de natuur daar zonder schepping zelf voor heeft gezorgd in miljoenen jaren.
De feiten gaan dwingen; soms duurt dat wel vijfhonderd jaar. De Paus heeft pas zo'n vijf eeuwen ná Copernicus toegegeven, dat de aarde draait rond de zon, en niet andersom.
In de toekomst wordt gewoon lacherig gedaan over de benepenheid van deze tijd, dat we zo bang waren 'racistisch', en 'fascistisch', en 'discriminerend' te zijn zodra er verschillen tussen mensenrassen moesten worden begrepen.
'Wat waren de mensen toen dom en achtelijk hè, papa, en mama?', zal er in de toekomst gezegd worden door de kinderen; ' wat zijn we blij dat we 't nu allemaal veel beter begrijpen'. 'Ja, kind, dat was in die tijd eigenlijk nog 'n godsdienstige strijd vanuit de gedachte, dat als iedereen zou weten, dat er echte verschillen bestaan tussen de mensen, dat er dan alleen maar hele erge chaos kan ontstaan'. Daarom waren ze er toen nog zo bang van.

Der Paulie | 28-11-16 | 18:23

Is er geen zwarte markt meer in Nederland? Hebben ze vast ook zwarte kroegen zou ik denken.

A.Vis | 28-11-16 | 18:22

@Lupuslupus | 28-11-16 | 18:08
Je snapt echt niks, is het wel?

miko | 28-11-16 | 18:22

Daarom kom ik liever bij jou een drankje doen dan mijn leven wagen in een uitgaansgelegenheid.
Dan weet ik (vrijwel) zeker dat ik het overleef.
Toch?
*voor de zekerheid hondenkoekjes meeneemt*
necrosis | 28-11-16 | 18:10
.
O wat gezellig! Ben al zeker 15 jaar niet meer in een uitgaansgelegenheid geweest. Beetje goudgeld betalen voor een glaasje wijn waarvoor ik in de supermarkt een hele fles koop. En de hele avond dom geklets aanhoren.pff zeg.
Zonder hondenkoekjes bent u ook welkom hoor. Ik ben beslist NIET gevaarlijk dus u overleeft het en nog ongeschonden ook. Zeker weten. Gezellig babbelen, drankjes en hapjes erbij. Leuk toch?

Lupuslupus | 28-11-16 | 18:21

Nee je moet je zaak laten slopen. Mensen komen niet meer als je zaak vol staat met die gasten. Zo simpel is het.
Was er geen buurthuis?

Claude_Vieaul | 28-11-16 | 18:20

-weggejorist-

Hebbiehemookweer | 28-11-16 | 18:20

-weggejorist-

RoccoPornetti | 28-11-16 | 18:20

-weggejorist-

RoccoPornetti | 28-11-16 | 18:20

De bestuurder van de auto: "... een keer in mijn leven, ben ik geweigerd ..." Er is dus geen probleem.

Ik ken echt genoeg mensen die in geen enkele doelgroep vallen en veel vaker geweigerd zijn. Deze uitroep is van een racist die denkt dat alleen "zijn soort" door die "andere soort" geweigerd wordt.

Stegeman: "Denk je dat je geweigerd wordt?
Marokkaan: "... ja ... stereotypering ... in de media ..."

Ik denk dat de stereotypering in de media het minste probleem is. Die vooroordelen worden te vaak AFK IRL bevestigd. Eerder de matpartij van de avond ervoor, of de avond zelf. Ga eens op straat staan, kijk om je heen en turf zelfs eens.

Daarvoor had ik graag een onderbouwing geleverd. Maar de gemeentelijke basisadministratie is enkele jaren geleden gestopt tweede nationaliteiten te registeren, en politie en media publiceren geen afkomst meer. Van enige stereotypering in de media is geen sprake. Google maar, het was mijn intentie een relevant linkje hier te plakken.

Totdat natuurlijk een aantal mensen als Zwarte Panters verkleed geen demonstreren tegen de mobiele eenheid. Dan krijg je dit soort beelden: youtu.be/e3cAIswWFyw?t=19 (zet gelijk op pauze, PowNed durfde maar een seconde in het item te verwerken, de meeste activoerders die wel vredig in beeld kwamen waren blank, behalve de internationale socialist die een journalist onder een auto probeert te duwen.)

Zwarte Panters zijn onder andere bekend van de marteling en moord op Alex Rackley. Het is maar waar je de inspiratie vandaan haalt. en.wikipedia.org/wiki/Alex_Rackley

Als Pediga in witte puntmutsen zouden rondlopen zou dat zeer terecht internationaal nieuws zijn, maar vice versa worden deze Zwarte Panters heel anders behandeld, en dus gediscrimineerd. Hun daden weggemoffeld, zelfs door in hun ogen de te rechtse media.

Er ontstaat daardoor enige afstand tussen wat portiers in de echte wereld ervaren, en het besef bij de jeugd hoe ze overkomen en hoe ze eigen glazen ingooien. Zelfkritiek. Lastig.

Het domste wat je kan doen als je geweigerd wordt, is in discussie gaan. Het enige wat de portier dan denkt is: Hé ik had gelijk, kort lontje, ff gezicht onthouden, die wil ik niet binnen." en dan wordt je dus de volgende keer weer geweigerd. Ook die fout zie je hier gemaakt worden.

Een fout die de jongeman ook al non verbaal maakte, door met enige spanning over wel of niet geweigerd worden op de portier af te stappen. Het is voor een portier de kern van zijn werk om dat aan te voelen, en die persoon te weigeren. Meeste mensen weigeren zichzelf.

Vervolgens de gedachte "ik ben student, dus ik mag niet geweigerd worden". Genoeg kroegen die echt HELEMAAL klaar zijn met de ballen die de toko slopen, de sfeer kapen en andere mensen hun rust stelen. Dat is juist een reden om WEL geweigerd te worden.

Kroegen in Nederland is hele moeilijke business. Veel gaan er ieder jaar failliet. Ze hebben niet de luxe betalende klanten onnodig te weigeren, ze hebben ook niet de luxe ongenode gasten onnodig binnen te laten. Als de tucht van de markt niet genoeg is om dit probleem op te lossen, dan is een TV-programma, debat of wet dat ook niet.

Men oogst wat gezaaid is.

Feynman | 28-11-16 | 18:19

Dit is geen topic dat je moet negeren.

Nehemia | 28-11-16 | 18:17

Knap als je het programma van die Alberto Stegeman kan uitzitten. Ik had er na zo 2 minuten genoeg van. Neponderzoek wat al 200x eerder gedaan is. Ga je eens afvragen waarom bijvoorbeeld Chinezen nooit problemen hebben om ergens binnen te komen.

Bennie Boos | 28-11-16 | 18:17

-weggejorist-

panadol_plus | 28-11-16 | 18:16

Dat heet uitlokking, mijnheer Stegeman.

Papa Jones | 28-11-16 | 18:16

@Panos88 | 28-11-16 | 18:05
In veel uitgaansgelegenheden kom je ook als witte man niet binnen als je sportschoenen en een campingsmoking draagt.
En petjes zijn ook 'not done'.

necrosis | 28-11-16 | 18:16

Aan de absolute onderkant van het 'swingerswereldje' (eigenlijk recreational sex) bestaan zogeheten negerfeesten. Daar is uiteraard geen negerin te bekennen. In de echte swingerswereld is ras een compleet non-issue. Kneuzen durven er zich er nu eenmaal niet te vertonen: je valt letterlijk slap door de mand. Voor u is er gelukkig de reguliiere hoereca.

Hetkanverkeren | 28-11-16 | 18:14

Bijna alweer vergeten : www.rtlnieuws.nl...
ja,diedus! | 28-11-16 | 18:07
.
Wie laat zijn kind nou ook naar een school met 99,9% kleurlingen gaan? Welke vader doet zoiets? Je kind voor de wolven gooien?
Arme jongen. Hopelijk gaat het goed in zijn nieuwe school maar hoe dan ook, dit vergeet hij zijn hele leven niet meer en die vader moet uit de ouderlijke macht worden gezet want dit is pure kindermishandeling. Vast wel een geitenwollen sok van 'we zijn allemaal gelijk'. En aan dat hersenspinsel offer je dan je EIGEN KIND op!

Lupuslupus | 28-11-16 | 18:14

Prima dat die uitsmijters een beetje opletten op wat er binnen komt. Ik neem aan dat een stelletje agressieve hooligans ook niet binnenkomt. Wat het met racisme te maken heeft ontgaat mij helemaal.

Asimov6 | 28-11-16 | 18:13

-weggejorist-

edwinemanuelposse | 28-11-16 | 18:11

Alberto Stegeman maakt dus makkelijke programma`s. Niet de moeite waard.

roze_bril | 28-11-16 | 18:11

@Lupuslupus | 28-11-16 | 18:03
Daarom kom ik liever bij jou een drankje doen dan mijn leven wagen in een uitgaansgelegenheid.
Dan weet ik (vrijwel) zeker dat ik het overleef.
Toch?
*voor de zekerheid hondenkoekjes meeneemt*

necrosis | 28-11-16 | 18:10

Er zijn ook zwarte kroegen.

mr. Quispel | 28-11-16 | 18:09

static.fjcdn.com...
miko | 28-11-16 | 18:03
.
Ach wat schattig. Het ligt niet aan de kleur maar hoe iemand zich gedraagt.....

Lupuslupus | 28-11-16 | 18:08

Ik zal je een ding zeggen; als ik een kroeg had kwamen er ook überhaupt geen zandkleurige of ander getinte binnen! Het is mijn zaak en ik bepaal wie ik binnen laat en wie niet.
tslerf | 28-11-16 | 18:01
.
Dan moet u er eerst wel een besloten club van maken met leden. Dat beperkt de 'instroom' van lieden die u niet als klant wilt hebben 100%.

Lupuslupus | 28-11-16 | 18:06

@Astroturfer | 28-11-16 | 17:58
Voor zo ver er überhaupt sprake is va discriminatie op huidskleur afkomst; vaker worden ze er uit gepikt op het verkeerde jasje of petje en een bepaalde blik in hun ogen.

Panos88 | 28-11-16 | 18:05

Laat de hitsige negers er in, gaan de blanke meisjes er uit en dat heeft niets met discriminatie van blanken richting negers te doen. Ik liet mijn dochter vroeger ook niet in een etablissement gaan waar ze 100% risico liep gemolesteerd te worden door wat voor testosteronbom dan ook.

Als de blanke klanten niet meer komen, komen de negers ook niet, geen gleufjes, geen interesse. dus kan de tent dicht. Maar gelukkig was hij niet racistisch.

bergsbeklimmer | 28-11-16 | 18:05

@edwinemanuelposse | 28-11-16 | 17:55
Saai of niet, in de plaats waar mijn huis woont zijn al een aantal uitgaansgelegenheden gesloten omdat Marokkaanse streepje Nederlanders drugs liepen te pushen en bepaald geen prettig publiek was.
Het uitgaansleven is sowieso veranderd in de afgelopen 20 jaar, voor mij hoeft het niet meer.

necrosis | 28-11-16 | 18:05

Diverse 'minderheden' zijn de laatste 30 jaar zó gepamperd dat ze er vast van overtuigd zijn dat ze hier alles kunnen uitvreten. En als je als uitbater zegt tot hier toe en niet verder, word je als racist weggezet.
De wereld op z'n kop.

Lupuslupus | 28-11-16 | 18:03

-weggejorist-

miko | 28-11-16 | 18:03

-weggejorist-

tslerf | 28-11-16 | 18:01

En zwarte voetbalscheidsrechters zijn er ook al niet. Wat is Nederland toch racistisch.

contramien | 28-11-16 | 18:00

Negers erger dan marokkanen??? Ja nee zeg wat is het nou, verdomme? Moet ik nou op zoek naar een partij die minder negers wil?

Sans Comique | 28-11-16 | 18:00

Ik ben in de kroeg ook liever onder de mensen dan tussen de mensen. Dus ja , eigen soort(gelijke) graag.

ja,diedus! | 28-11-16 | 18:00

Ik vraag me af wat er gebeurd als ik met een groep hardcore gabbers naar binnen wil In een Hindoestaanse club.

Goatboy2014 | 28-11-16 | 17:59

Stegeman heeft zeker alleen zonen. Deuglul.

de Voorzittert | 28-11-16 | 17:58

Lieve meneer Baldewsingh: kom hier eens een paar avondjes aan de deur staan. Ik beloof u, dat u na twee avondjes etnisch profileert - op een meter of dertig afstand.
-
En dat heeft niéts te maken met 'discriminatie', maar met simpele, feitelijke, waarneembare, meetbare, reproduceerbare ervaringsgegevens

bisbisbis | 28-11-16 | 17:58

Hoi Zent. Leuk artikel. Jammer dat er geen oplossing is want PVV stemmers zijn nazi's en Wilders is Hitler. Aldus u.

Mozes Langebroek | 28-11-16 | 17:58

Als je niet discrimineert, dan kan je binnen de kortste keren je tent sluiten en komt er Nieman meer binnen.
Bovendien geven bepaalde groepen geen stuiver uit dus die worden ook geweerd.

Astroturfer | 28-11-16 | 17:58

@Muggenmepper | 28-11-16 | 17:51
Ik heb een hele tijd geleden 'border security' gezien.
Ze hadden een (blanke) toerist uit Engeland even apart genomen die, naar later bleek, een korte tijd in de bak had gezeten in Engeland wegens een kroeggevecht.
Hij werd apart gehouden totdat het eerste vliegtuig richting Engeland vloog.
Hij kwam Australië niet in.

necrosis | 28-11-16 | 17:57

Moedig van die horecabaas.
Dommedaris | 28-11-16 | 17:50

Het zal goedverdoemme eens tijd worden voor een stellingname...!

Sarcastisch varken | 28-11-16 | 17:56

Klopt hoor, van de week kwam ik thuus en stond er voor mn deur 2marokaanse meisjes die door hun nog jongere (dik en rokende) broertje werd ophewacht met de vraag "war zze gweesht wasz". En met wat hand en voetwerk dit antwoord wat vlotter eruit proberen te krijgen want " ghaat jou niex aa" en "je hoeft niet zzo stoer te doen hoor" daar had ie blijkbaar niets aan. Triestig.

boerk | 28-11-16 | 17:56

-weggejorist-

edwinemanuelposse | 28-11-16 | 17:55

-weggejorist-

edwinemanuelposse | 28-11-16 | 17:55

Prima als je iedereen moet toelaten maar dan moet je ook het recht hebben iedereen die lastig word zonder pardon je tent uit te mogen knuppelen.

sinar2 | 28-11-16 | 17:54

Prima redelijk idee; per Mocro pikkie één Berberella in de tent.

ploppy | 28-11-16 | 17:53

Het is onze eigen domme rot-schuld mensen, dan hadden we maar niet moeten luisteren naar de Brusselse bezettingsmacht en de grenzen maar niet wagenwijd moeten openzetten voor "Jan en Alleman (sorry, ik bedoel "Mo en Alleman")
.
Bedankt Den Haag
Bedankt Brussel
Bedankt debiele kiezers

telelezer | 28-11-16 | 17:53

Klopt, met de aantekening dat het hier niet om een genetisch maar cultureel probleem gaat. Gewoon lekker normaal gaan doen dus.

Panos88 | 28-11-16 | 17:52

Ook dat hebben velen aan zichzelf te danken.Wat natuurlijk pijnlijk is voor mensen die het goed bedoelen .En dat is dan jammer.Maar zo is het ,de meeste maken het voor die goede alles kapot.Dan moeten ze zelf maar een bar openen .Zijn ze lekker onder mekaar.

altijdfeest | 28-11-16 | 17:52

En toen kwam DENK met de ultieme oplossing: gescheiden kroegen voor mannen en vrouwen.
Dan kunnen de mannen elkaar aan gort beuken en vrouwen elkaar de haren uit het hoofd trekken.
Wat een vooruitgang....
*kucht*

necrosis | 28-11-16 | 17:52

Ergens de aflevering te bekijken zonder Flash player?

DAFLUP | 28-11-16 | 17:51

Ze brengen geen vrouwen inderdaad. Überhaupt niet. Beter hadden we Braziliaanse immigranten genomen toen we gastarbeiders nodig hadden. Dan hadden we het zoveel gezelliger gehad met carnaval etc. en lekkere wijven te over ;D

een maffiabaas | 28-11-16 | 17:51

Het is gewoon quotering, niets mis mee. Je moet als kroegbaas je gasten binnen beschermen en dan is het helaas noodzakelijk om voor bepaalde risicogroepen quota te hanteren. Anders ontstaat er uit ervaring rottigheid en kan je je tent wel sluiten.

Rest In Privacy | 28-11-16 | 17:51

Het schijnt tegenwoordig moeilijk te zijn, eigenlijk onmogelijk, om nog een nieuwe horeca gelegenheid te beginnen. Maar als die haagse wethouder Rabin Baldewsingh nou echt ballen heeft, dan geeft ie die gasten vergunningen voor een eigen plek, en gaat ie er zelf 3 avonden per week zitten om klappen te vangen. Dan hebben we aan het eind van de rit er een ervaringsdeskundige bij.

hotnot | 28-11-16 | 17:51

Heeft u geen verklaring omtrent kroeggedrag? Helaas.

Muggenmepper | 28-11-16 | 17:51

Als je zegt dat je vaak gezeik hebt met negers is dat geen racisme, dan heb je gewoon vaak gezeik met negers.

crankshaft | 28-11-16 | 17:50

heinoo | 28-11-16 | 17:46
Inderdaad. Dubbele standaard van de gemiddelde gemeente. Achteraf loopt men te zeiken als er wat is gebeurd.
.
De gemiddelde portier weet heus wel welk publiek garant staat voor narigheid in de zaak en dat zijn meestal geen roomblanke Nederlanders....

Ommezwaai | 28-11-16 | 17:50

Wat jammer nou dat ENDP er niet is om de lauweren in ontvangst te nemen ;)

brughslurph | 28-11-16 | 17:50

Moedig van die horecabaas.

Dommedaris | 28-11-16 | 17:50

Ik ben groot voorstander dat je als ondernemer zelf kan bepalen wie je binnenlaat in jouw zaak. Het ondernemersrisico en de aansprakelijkheid ligt bij jou.

Arachne | 28-11-16 | 17:50

MIJN zaak.
-
IK bepaal wie er binnen komt.

bisbisbis | 28-11-16 | 17:49

Uit de link:
"Haagse wethouder Rabin Baldewsingh gaat fel tegen het huidige deurbeleid in. ,,Je kunt op basis van incidenten geen deurbeleid uitvoeren"
.
Ja natuurlijk gaat hij fel tegen het huidige deurbeleid in want dat gaat over zijn matties. Ze moeten die moslim gewoon Den Haag uittrappen, richting Pakistan. Hij wil in Den Haag honden verbieden...Alle hondenbezitters in den Haag haten dat stuk verdriet als de pest, cholera en aids samen.
Hoorde van mijn broer die in het weekend bij mij was dat Baldewansingh nog vice-burgemeester is ook!
/
Hagenaars,stem massaal PVV!!!

Lupuslupus | 28-11-16 | 17:49

Ga uit, kijk zelf en maak er chocola van, je weet togg. Neem je camera mee #BBC wildlife.

RickTheDick | 28-11-16 | 17:49

Typische geval van verpest door hun eigen soort/geloofs/landgenoten...
Dat die Stegeman zich hiervoor leent. En de timing.... Waanzinnig.
.
Makkelijk scoren inderdaad, kneus.

Ommezwaai | 28-11-16 | 17:47

Je hebt kareatiden en sylvaniden. Het verschil zit hem in de steensoort.

bisbisbis | 28-11-16 | 17:47

-weggejorist-

Stijlicoon | 28-11-16 | 17:46

Gemeente: Je mag niet discrimineren aan de deur.
Gemeente: Schiet/steekpartij na ruzie in je tent, je zaak wordt gesloten

heinoo | 28-11-16 | 17:46

"koren op de molen van de Sylvaniden"

Ik moest lachen....

necrosis | 28-11-16 | 17:45

Straks komt zeker ook nog de melding dat water nat is?

FW Ta-183 Huckebein | 28-11-16 | 17:39

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken