Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

#Wildersproces S02E08: Knoops' conclusie

De professor is bang voor een totale vertrouwenserosie des apocalypsendoods. Maffiamaatjes gaan het het opeens opnemen voor hun natuurlijke vijand het OM. Dreiggekkies hebben alsnog heel grote spijt. De verwarde man die iedere morgen vieze teksten op de Volkskrant kalkt, komt aanzetten met grappen die 2,5 jaar geleden al een haatbaard hadden. Zelfs afgevaardigde Kuzu is niet tevreden en vindt het 'schandalig' dat het OM geen 100 stokslagen heeft geëist. Dit proces kent tot nu toe alleen maar verliezers. Misschien dat advocaat Knoops, die de draad weer oppakt na afgelopen vrijdag, de eerste winnaar kan worden. Live chips, cola en strijd voor de VvMU op PLEIDOOI24 en hieronder bij Rechtsstaat Tv Luxemburg. UPDATE: Het Blonde Beest komt later deze week nog gezellig even langs. LIVESTREAM:

Reaguursels

Inloggen

Onvoorstelbaar!!! dat slechts zo weinigen dat begrijpen. NSB tijden herleven. Je kunt straks niets meer zeggen over marokkaans tuig of de instroom van moslim-criminelen uit het MO, iedereen die het hoort kan je aangeven.

Lupuslupus | 21-11-16 | 18:26
.
Inderdaad, een soort staatsgreep.

Musset | 21-11-16 | 19:04

@Petrus Poortwachter; ik heb getekend om redenen die door Lupuslupus al voor het voetlicht zijn gebracht. Denk dat u gelijk heeft dat een groot deel van de bevolking niet bekend is met de petitie. Tekenen kan overigens anoniem. Dus dat zou de reden niet mogen zijn. Zelf oproepen tot tekenen van de petitie heb ik bij een tweetal kennissen gedaan, mensen waarvan ik met zekerheid wist dat ze politiek gezien dezelfde visie hebben. Maar openbaar delen op fb o.i.d. .... NO WAY. Noem me maar paranoïde maar dat staat gelijk aan maatschappelijke zelfmoord. Als je je baan wilt verliezen moet je dat doen. Nog niet te spreken over de kinderen die je maakt tot absolute paria's. Het kan niet..... openlijk rechts zijn en de PVV of FvD steunen.

Jastno | 21-11-16 | 19:02

Lupuslupus | 21-11-16 | 18:26
Kom kom mevrouwtje... Er zijn tal van redenen waarom iemand die petitie niet zal hebben getekend: Niet bekend met het bestaan ervan, het vervelend vinden om met naam en mailadres op die lijst te staan of gewoon een beetje petitie-moe zijn. Om nou gelijk de NSB weer van stal te halen... De petitie werd overigens wel genoemd in het pleidooi van Knoops (evenals het 'populaire webblog Geen Stijl), dus het aantal tekenaars is wel meegenomen. Voor wat het waard is.

Petrus Poortwachter | 21-11-16 | 18:49

HeHet mes snijdt aan 2 kanten. Bij een veroordeling is er niets wat ons weerhoudt aangfite te doen tegen de pechtolds en de klavers. En daar zijn genoeg uitspraken geweest die net zo erg, zo niet erger zijn dan wat wilders gezegd heeft

Bensel | 21-11-16 | 18:47

@Pieter V | 21-11-16 | 16:18
Inderdaad, dat klopt helemaal betreft de jurisprudentie. Als Wilders daadwerkelijk veroordeeld wordt kunnen wij als reaguurders onze woorden beter op een goudschaaltje leggen voortaan.
Batavi Magistralis | 21-11-16 | 17:32
/
Dat slechts 11.000 mensen dat doorhebben (zij tekenden immers de petitie) is een teken aan de wand.
Natuurlijk zal de petitie geen verschil maken in de uitspraak van de rechtbank en daarvoor is die ook niet bedoeld.
.
De PVV heeft 15 zetels à 60.000 stemmers. En dan maar 11.000 handtekeningen???? Iedereen die de VvM hoog in het vaandel heeft: 'je mag alles over mij zeggen maar bij geweld ligt de grens', zou die petitie allang hebben moeten ondertekenen.
.
Na een veroordeling - wat God verhoede - is Wilders nog de enige die vrijuit kan spreken: in de 2e kamer.
En de bevolking van Nederland is dan de mond gesnoerd.
.
Onvoorstelbaar!!! dat slechts zo weinigen dat begrijpen. NSB tijden herleven. Je kunt straks niets meer zeggen over marokkaans tuig of de instroom van moslim-criminelen uit het MO, iedereen die het hoort kan je aangeven.

Lupuslupus | 21-11-16 | 18:26

Prijs de dag niet voor het avond is..

Heiner | 21-11-16 | 18:20

Als de heer Wilders woensdag naar de rechtbank komt dan zou het zeer passelijk zijn als hij ook zijn gehele partijprogramma tot in detail voor doet lezen zo heeft hij desondanks de vooringenomen uitslag van de rechterlijke linkse d66 poppenkast toch nog een fijne uitgebreide partij reclame gratis en voor niets via diverse kanalen de ether in geventileerd.

Koeienflat | 21-11-16 | 18:12

@Pieter V | 21-11-16 | 16:18
Inderdaad, dat klopt helemaal betreft de jurisprudentie. Als Wilders daadwerkelijk veroordeeld wordt kunnen wij als reaguurders onze woorden beter op een goudschaaltje leggen voortaan. Voor de linkse kerk zou dat zeker een uitkomst zijn, zij houden er immers van om mensen met een niet welvallige mening de mond te snoeren. Dit is natuurlijk een punt waar geen enkel weldenkend democratisch ingesteld mens naar toe wil.

Batavi Magistralis | 21-11-16 | 17:32

Dhr. Wilders is er woensdag zelf bij. Dat belooft wat.
Infidel66 | 21-11-16 | 17:08
.
Geert heeft 1/2 tot 1 uur nodig voor zijn speech. Aan het eind van de vorige rechtszitting vond ik hem trouwens niet zo sterk. Maar ach, wat kan hij na het 2 dagen betoog van mr. Knoops nog toevoegen, hoogstens wat persoonlijke punten. Maar hij heeft het recht daartoe en wellicht is het voor hem persoonlijk ook een opluchting wanneer hij zelf iets mag zeggen.

Lupuslupus | 21-11-16 | 17:16

Prachtig zorgvuldig betoog van Knoops. Rekening houdend met uiteenlopende gevoelens, en die benoemt. En vooral aandacht vragend voor het overstijgende proces welke invloed heeft op de democratische beleving. Als iedereen dat zou doen, zou het een heel stuk prettiger communiceren en samenleven zijn.

Schaaldier | 21-11-16 | 17:08

Dhr. Wilders is er woensdag zelf bij. Dat belooft wat.

Infidel66 | 21-11-16 | 17:08

Altijd vreemd. Het OM krijgt ruim vier dagen de tijd om na te denken over wat Knoops vrijdag heeft gezegd. Het krijgt ook anderhalve dag de tijd om na te denken wat Knoops vandaag heeft gezegd. Het OM zal daarover anderhalf uur losgaan.

Vervolgens krijgt de verdediging slechts een lunchpauze om dat te fileren. Knoops verzocht om een nacht, om er nachtwerk van te kunnen maken, kreeg het niet.

Feynman | 21-11-16 | 17:02

Pieter V | 21-11-16 | 16:30
Bos dus. Ik liet me kennelijk even meeslepen. Waardoor eigenlijk?

Graaf van Egmont | 21-11-16 | 16:45

Lekker stukje over een finse klager.

Heinzz | 21-11-16 | 16:41

@Graaf van Egmont | 21-11-16 | 14:21

Bos dus. Of het een man is heb zo mijn twijfels over.
Ik dacht eigenlijk meer een zelfgenoegzame kwezel.

Pieter V | 21-11-16 | 16:30

@Gies van Agt | 21-11-16 | 12:11

Alleen in een krankzinnig land waar linkse politiek correcte dwaallichten het voor het zeggen hebben is het uitspreken van de waarheid gelijk aan een belediging

Pieter V | 21-11-16 | 16:26

@Batavi Magistralis | 21-11-16 | 11:36

Het is veel erger. En dat is ook de bedoeling van het OM en de smeerlappen in het Nederlandse bestuur die ze zonder enige twijfel van instructies hebben voorzien.

Als Wilders veroordeelt wordt bestaat er jurisprudentie dat er makkelijk toe kan leiden dat iedereen die commentaar heeft op buitensporig wangedrag door eenvoudig te duiden groepen hufters, door de rechter veroordeelt kan worden en daarmee dus de mond gesnoerd kan worden, want ook een strafblad dus de volgende keer dat je een terechte opmerking maakt over de hufters ben je een recidivist.

Pieter V | 21-11-16 | 16:18

@komtdatschot | 21-11-16 | 10:31

Die aanpak was ook in de Sovjet Unie heel populier hetgeen veelal resulteerde in een verhuizing naar Siberie.
Ook mensen met voor het regime ongewenste meningen opsluiten in een gekkenhuis was een populaire oplossing.

Nog heel even dan komt ook in onze vertrapte rechtsstaat dat middel wel weer in beeld, gezien hetgeen de zelfverklaarde moreel superieure Übermenschen weer aan het uitvreten zijn.

Pieter V | 21-11-16 | 16:06

@James Lastig | 21-11-16 | 09:45
Een zaterdag sprak ik mijn oom (volbloed Oglala Lakota) weer eens via de Skype. Door persoonlijke omstandigheden was dat er niet van gekomen vanaf zijn kant. Zo ongelofelijk ver als dat deze man in "the middle of nowhere" woont op het Pine Ridge Reservaat, zo goed wist hij te vertellen hoe hier de vlag erbij hangt. Zijn letterlijke woorden; "Hier duurde het honderden jaren voordat de immigranten (de Europeanen) ons (de Indianen) er onder hadden. Mede door de grootte van het land en de onherbergzaamheid, als ook het gebrek aan (transport)techniek. Ik geef het daar bij jullie nog een paar jaar(!) en dan is het gedaan met de native Nederlanders. Dan zijn jullie een verdrongen vreemde in eigen land geworden." Dit zou iedereen een héél goed op zich moeten laten inwerken. En voor de liefhebbers hieronder een linkje t.a.v. Duitsland. U kunt het woord "Duitsland" gerust vervangen door "Nederland", want we zitten demografisch gezien in hetzelfde schuitje:

gatesofvienna.net/2016/11/the-genocida...

Verder is het topic hier even verderop t.a.v. "Gas Lighting" ook een hele goede aanrader. Want we worden gegaslight waar we bij staan. "Islamofoob, onderbuik, racist", het is allemaal één grote Gas Light.

Sjefke7807 | 21-11-16 | 16:03

We zijn nu weer live geloof ik.

NOS -veel

Onderbuik2 | 21-11-16 | 15:51

@Marie Curieux | 21-11-16 | 15:25
@Onderbuik2 | 21-11-16 | 15:36
Ja, dat was erg raar. En volgens mij pakten ze het weer 'live' op iets dat Knoops een halfuur geleden al gezegd had. Maar ik kan me vergissen natuurlijk.

kweethetooknietbeter | 21-11-16 | 15:43

Briljant pleidooi van Knoops was een terechte klap in het gezicht van de OM waar alleen nog maar vrijspraak uit kan volgen. Tenzij ze nog verder de grond ingedrukt willen worden met hun onterecht verkregen en onjuiste bewijslast in een hoger beroep.

speculoos | 21-11-16 | 15:39

Ja de NOS stopte ineens met uitzenden, wat een amateurs.

Onderbuik2 | 21-11-16 | 15:36

Gerard Spong zei bij Pauw 17 november:
.
"Betwist niet de juridische analyse (vh OM), maar wel de toepasbaarheid daarvan."
.
pauw.vara.nl/media/366943
.
Knoops doet das dus wel, mijns inziens zeer goed.

2_amazing | 21-11-16 | 15:30

Het briljante pleidooi van de heer Knoops werd de NOS teveel. Stopten tijdens het pleidooi om het journaal uit te zenden. Snel naar RTL gegaan, die ging gewoon door.

Nu pauze btw.


Marie Curieux | 21-11-16 | 15:25

Graaf,
Wij zijn toch erg blij dat niet alleen onze lieve kleindochter, Kobus (bouwvak ondernemer) en ik zien, dat u ook bevestigt dat Prof. Knoops de vloer aanveegt met het OM.
Groetjes van Kobus en tante Leens.

mevr.Kribo | 21-11-16 | 15:22

Jimmy200 | 21-11-16 | 13:09
Citaten:Dat is ook zo, de mens staat qua ontwikkeling hoger dan de hond en de hond hoger dan de worm.
.
Nakomelingen zijn niet vruchtbaar. Ook als Sylvana paart met een aap zullen er geen nakomelingen komen. Zijn beide aparte rassen, de mensachtige en de aapachtige zijn twee verschilende rassen.
----------
U verwart een paar (biologische)begrippen. Verschillende rassen die van de zelfde SOORT zijn kunnen nakomelingen voortbrengen. Verschillende soorten hoe verwant ook kunnen dat niet. DAAR ligt de grens!
Daarnaast behoort de soort Homo sapiens tot de primaten een orde van de zoogdieren.
.
De mens is een zoogdier en een primaat. Het verschil met dieren bestaat er in biologische zin niet.
.
Als Sylvana of welk mens dan ook die vruchtbaar is terug in de tijd zou gaan komt die een voorouder-tijdstip tegen waar GEEN nakomeling meer mee mogelijk is. Een biologische barrière. Een ander soort mens dus! Alle tussenliggende tijd kan dat wel WEL.
.
Alle mensachtigen daarvoor zijn logischerwijs ook uitgesloten van de "moderne mens" om nageslacht te produceren.
.
Die eerste andere (oude) soort mensachtige heeft ook weer een geschiedenis van voorouders waar een moment komt dat er geen nakomelingen kunnen voortgebracht worden. Enz.
.
Gaandeweg terug in de tijd beginnen de verschillen met de moderne mens toe te nemen. Tot miljarden jaren terug in de tijd vanaf het eerste begin.
------
Overigens kan je van elk dier op dezelfde manier teruggaan. Het is ook niet zo dat de mens verder geëvolueerd is terwijl de rest ergens zijn stilgezet.
Ze hebben allemaal hun eigen evolutionaire klok waarbij bepaalde veranderingen er wel een versnelling kan plaatsvinden zoals na het uitsterven van de Dino, de zoogdieren dominant werden om het gat op te vullen. Een explosie van verschillende nieuwe soorten was het resultaat waaronder de mens uiteindelijk.

dijkbewaker | 21-11-16 | 15:21

Knoops beweert dit allemaal wel, maar die 6400 aangevers, ook diegenen die geeneens Nederlands kunnen lezen of schrijven, hadden dit natuurlijk ook allemaal wel bedacht voordat ze aangifte gingen doen. Hum hum.

Heiner | 21-11-16 | 15:19

Ik kan niet anders dan constateren dat het OM er ongenadig van langs krijgt van Knoops. Het is onthutsend.

Rest In Privacy | 21-11-16 | 14:48

mevr.Kribo | 21-11-16 | 14:35
Laat je eens niet zo opnaaien door Kobus. Jij suggereert dat je lieve kleindochter verstand heeft van strafrecht en het OM klunzen vindt en Knoops een gloedvol betoog houdt.
Nou kan iedere cassière en bouwvakker ziet dat Knoops de vloer aan veegt met het OM omdat het gewoon een zeer goede advocaat is. Daar hoef je dus geen rechten voor gestudeerd te hebben.
Ik weet zeker dat jullie lieve kleindochter waarschijnlijk bij haar eerste strafrechtzaak gigantisch op haar bek zal gaan. Is niet erg. Dat zal haar geest scherpen.

Graaf van Egmont | 21-11-16 | 14:46

Zo heerlijk en briljant ook hoe Knoops het onderzoek van het MDI (meldpunt discriminatie internet)fileert.

Zie tweets van @SaskiaBelleman twitter.com/SaskiaBelleman/with_repli...

Marie Curieux | 21-11-16 | 14:39

En Knoops gaat maar door met zagen. Wat een martelgang voor het OM.

Sprinkhaan | 21-11-16 | 14:38

Het OM wordt werkelijk met de grond gelijk gemaakt door koops. Ze zitten kompleet voor joker. Wat zal die D66 rechter dat erg vinden.

Therapietje | 21-11-16 | 14:37

Gies van Agt | 21-11-16 | 14:30
Gewoon volksmennerij van die omroep.

lanexx | 21-11-16 | 14:36

Graaf en Haakspring,
Onze lieve kleindochter met (een beetje )juridische achtergrond mag dan volgens uwe geen eigen mening omtrent deze casus hebben.
Bizarre ontwikkelingen.

mevr.Kribo | 21-11-16 | 14:35

En ik memoreer nog even de grote rol van de staatsomroep (jeugdjournaal) in deze. Allemaal kleine onschuldige Marokkaanse meisjes in beeld die zich met tranen in de ogen afvragen of ze van meneer Wilders nog wel in Nederland mogen blijven als hij aan de macht komt...

Gies van Agt | 21-11-16 | 14:30

Lol,
De zaak kan zo de shredder in.
Ze zetten zich nóg meer voor lul als ze de zaak niet onmiddellijk stop zetten...
Maar ja, laat ze zichzelf maar goed voor schut zetten, ze zullen zich dan een volgende keer wel 10 keer bedenken...

A3an | 21-11-16 | 14:30

Geert Wilders zal zelf deze week de rechtbank nog toe spreken.

Titje | 21-11-16 | 14:30

Het OM is even vergeten ONafhankelijk onderzoek te doen naar de impact van de minder minder minder uitspraak. Beetje jammer, omdat daar het hele verhaal over de impact, en daarmee samenhangende strafmaat onderuit gaat.

Feynman | 21-11-16 | 14:28

@Harry de Slijter | 21-11-16 | 13:29

Volgens @Bijtendehond | 21-11-16 | 11:25 heeft de Nijmeegse 'zwarte piet', en ik citeer hier even Bijtendehond, '[de] keutel al ingetrokken'. Wel jammer als dat zo is. En áls dat zo is, dan vraag ik me af of hij wellicht bezoek heeft gehad van de (wijk)agent om hem te vragen om toch maar geen aangifte te doen. En misschien zag hij er zelf (ook al) geen heil in. Maar dat is maar mijn mening.

kweethetooknietbeter | 21-11-16 | 14:28

A3an | 21-11-16 | 14:26
Daar kan ik ook in mee gaan.

Graaf van Egmont | 21-11-16 | 14:28

Ik zie de gegronde redenen om de opmerking; "Knoops fileert OM" te wijzigen naar "Knoops raspt OM"...

A3an | 21-11-16 | 14:26

Er moet aangifte gedaan worden naar de politie in deze. Er komen dingen boven die te schandalig zijn voor woorden, het OM mag zich doodschamen!

lanexx | 21-11-16 | 14:24

Heerlijk deze afbraak!

Heinzz | 21-11-16 | 14:22

Nuchternederland | 21-11-16 | 12:46
Die Knoops is zijn geld dubbel en dwars waard. Hij fileert het OM volledig. Wat zal die Bosman zich nu al kapot schamen.

Graaf van Egmont | 21-11-16 | 14:21

mevr.Kribo | 21-11-16 | 13:52
Ik ken helaas voldoende rechtenstudentjes met eenzelfde houding. Die hebben het idee dat ze alles weten over de rechtspraak, en zijn verrassend overtuigend van zichzelf. Ik heb vroeger vrijwel alle weddenschappen van mijn rechtsgeleerde huisgenoten gewonnen als ze weer eens zaten te oreren over het (on)recht en met name hun 'recht op ...'.

Sprinkhaan | 21-11-16 | 14:17

Zo, wat gênant dit allemaal zeg. Mensen die aangifte doen en niet weten wat een aangifte is. En dat onderzoeksrapport.... Openbaar Mafia vliegt nu wel uit de bocht.
Die andere advocaat krijgt het nu letterlijk benauwd. Goed bezig Knoops.

Schaaldier | 21-11-16 | 14:16

Hilarisch: Marinier Gerardus Godefridus Johannes Alexander Knoops heeft de aanval tot vernietiging in deze totaaloorlog echt geopend! Dit is Stalingrad in NL! Geschiedenis!

Musset | 21-11-16 | 14:15

mevr.Kribo | 21-11-16 | 14:08
Uw vermoeden berust nergens op, aangezien ik 40 jaar met strafrecht van doen gehad heb. En om u voor te zijn, dus niet als verdachte of dader.

Graaf van Egmont | 21-11-16 | 14:10

Graaf van E.
Beste,je hebt niet goed gelezen; onze lieve kleindochter is nu bezig voor haar Msc, strafrecht.
Wij vermoeden, dat zij van strafrecht iets meer verstand heeft/ weet dan u.
Met ook een hartelijke groet terug van mijn Kobus.

mevr.Kribo | 21-11-16 | 14:08

Met dank aan het domme kiesvee dat door hun stem op de schuldige Haagse Apenheul partijen dit volk heeft binnengehaald (en nog steeds doet)
www.telegraaf.nl/binnenland/27074404/_...

telelezer | 21-11-16 | 14:07

Geenstijl is genoemd hoor!

Sprinkhaan | 21-11-16 | 14:05

Productplacing! lol

Heinzz | 21-11-16 | 14:03

Zigeuners namen het soms niet zo nauw met het mijn en dijn.
Bekend was de truuc waarbij een zigeuner bij de voordeur de bewoner aan de praat hield en de rest via de achterdeur het huis leeg haalde.

Onderbuik2 | 21-11-16 | 14:02

mevr.Kribo | 21-11-16 | 13:52
Ik wil jullie kleindochter niet afzeiken hoor, maar wat weet jullie kleindochter daar nou van?
De groeten aan Kobus..

Graaf van Egmont | 21-11-16 | 13:59

Onze kleindochter, 3e jaars rechtenstudent kwalificeert de verdediging van Mr.Knoops als groots, meeslepend en geniaal.
Het OM daarentegen vindt zij een stelletje vooringenomen juridische klunzen!(kwalitatief stukken minder).
Kobus en tante Leens hopen nu maar dat de rechtbank niet in deze casus dezelfde vooringenomen kwaliteit gaat leveren.(PVV haatster mevr. E. van Rens lid van het trio; dat belooft niet veel objectiviteit)

mevr.Kribo | 21-11-16 | 13:52

Mooie kwalijke rol weer van de politie in deze zaak. Marokkanen met list en bedrog aangifte laten doen.

Graaf van Egmont | 21-11-16 | 13:51

Zigeuners kunnen mooi viool spelen! Marokkanen niet ze gebruiken misschien een vioolkist maar niet om een viool te vervoeren.....:-(

Jimmy200 | 21-11-16 | 13:49

@Dommelsch | 21-11-16 | 13:45
Scherp. Interessante vraag...

Gies van Agt | 21-11-16 | 13:48

-weggejorist-

MrBrilliant | 21-11-16 | 13:48

Ziggo zend het nu gelukkig gewoon uit op de TV, kanaal 501.

Onderbuik2 | 21-11-16 | 13:44

Oei, ontluisterende verklaringen van de mensen die 'aangifte' hebben gedaan...

Gies van Agt | 21-11-16 | 13:42

je politie = de politie (sorry).

Infidel66 | 21-11-16 | 13:42

En dan zou je politie je beste vriend zijn. Ongelooflijk.

Infidel66 | 21-11-16 | 13:41

MrBrilliant | 21-11-16 | 13:17

Het beestje mag niet bij de naam genoemd worden. De mensen moeten opnieuw in slaap gesust worden (alsof dat nog zou lukken). Vervolgens moet de waarheid gewoon weer keihard genegeerd worden. Wie weet verandert dat met veel geduld iets aan de feiten ofzo?

Schaaldier | 21-11-16 | 13:32

Theater begint weer het zoveelste bedrijf,

Titje | 21-11-16 | 13:31

De Marokkaan is de nieuwe zigeuner.
Koonkluk Huis | 21-11-16 | 13:01
.
Van zigeuners heb ik nooit last gehad. Die kwamen vroeger aan de deur om messen en scharen te slijpen. En dat deden ze goed.
.
Marokkanen en messen is een heel ander verhaal.

Lupuslupus | 21-11-16 | 13:19

-weggejorist-

MrBrilliant | 21-11-16 | 13:17

Niet bij elke diender natuurlijk, maar het is wel heel erg ziek.
Musset | 21-11-16 | 13:08
.
Nee niet bij elke diender. Maar zeker in de grote steden zou ik mij als ik met de politie te maken kreeg, afvragen 'zou hij/zij er ook zóeen zijn'?

Lupuslupus | 21-11-16 | 13:16

-weggejorist-

Jimmy200 | 21-11-16 | 13:09

Alles was kennelijk geoorloofd in onze bananen republik om maar een aangifte tegen Wilders te verkrijgen

speculoos | 21-11-16 | 13:08

Lupuslupus | 21-11-16 | 12:58
.
Niet bij elke diender natuurlijk, maar het is wel heel erg ziek.

Musset | 21-11-16 | 13:08

In één ding is deze zaak uitstekend geslaagd met dank aan het OM: niemand kijkt meer naar een Marokkaan als persoon met slechts de Marokkaanse nationaliteit (al dan niet in combinatie met die van een ander land). De Marokkaan is de nieuwe zigeuner.

Rest In Privacy | 21-11-16 | 13:01

Mr. Knoops slingerde heel wat - terechte - verwijten richting rechtbank. Die kunnen ze in hun zak steken.
Dat de politie zelfs naar de moskee ging om daar de mensen op te hitsen, wat een enorme schande. Het NSB-bloed(!) kruipt bij de politie *blijkbaar* nog steeds waar het niet gaan kan.

Lupuslupus | 21-11-16 | 12:58

Ik neem de middag ook vrij om deze thriller live te kunnen volgen. Wat een kei die Knoops!!

Musset | 21-11-16 | 12:55

Die vrouwelijke rechter zit daar met zo'n ongeïnteresseerd gezicht te luisteren, kijkt zo laatdunkend naar Knoops, die heeft haar mening allang klaar: schuldig. Die rechter zit volledig gevangen in haar eigen cognitieve dissonantie. Hopen maar dat de voorzitter het hoofd koel houdt en bij de feiten blijft. Dan kan er niets anders dan een vrijspraak volgen.

Nebuchednezzar | 21-11-16 | 12:54

wat een advocaat die Knoops . heel veel respect voor deze advocaat

f u europe | 21-11-16 | 12:51

Lunchpauze. De rechters horen professor Knoops aan alsof het een college betreft. Er wordt geen vraag gesteld. Dat was wel anders bij de getuigen van de verdediging, waar de rechter door sturende vragen haar vooringenomenheid suggereerde.

Feynman | 21-11-16 | 12:51

-weggejorist-

Antonioni | 21-11-16 | 12:51

Pauze, de harde pistolets met ardenner pate en koffie kunnen door

speculoos | 21-11-16 | 12:51

Rutte en Asscher hebben aangifte gedaan, maar van een politiek proces is echt geen sprake. Heus niet.

Lewis Lewinsky | 21-11-16 | 12:50

Wow, wat een genot om naar deze pure logica te luisteren, na het onsamenhangende gebral van het OM.

Methylfenidaat | 21-11-16 | 12:50

Lunch. Half twee verder met het politieke proces.

Lewis Lewinsky | 21-11-16 | 12:50

Volgens Spong was er een dusdanig sterk verhaal afgestoken door de OvJ, dat Knoops daar zeker niet tegenin zou gaan.
Wat zat die man er naast.

Nuchternederland | 21-11-16 | 12:46

Wat? Asher ook?

Methylfenidaat | 21-11-16 | 12:45

Heeft Knoops de vervolgingsbeslissing zelf al behandeld?

LibertasSimplex | 21-11-16 | 12:45

@ Brou Is Back | 21-11-16 | 12:40
+1

telelezer | 21-11-16 | 12:44

Er wordt echt gehakt gemaakt.....

Infidel66 | 21-11-16 | 12:42

-weggejorist-

Brou Is Back | 21-11-16 | 12:40

Met een megafoon rond gelopen? Deden de luidsprekers van de Moskee het niet?

Methylfenidaat | 21-11-16 | 12:40

Arachne | 21-11-16 | 12:30

Nou, dan vind ik dat ik best wel een voldoende verdiend heb met hetgeen wat ik geleerd heb bij maatschappijleer in de jaren '80.

Jos Tiebent | 21-11-16 | 12:39

Bijtendehond | 21-11-16 | 12:35
Maximaal 432p bij de NOS, it sucks.
En het geluid is niet synchroon.
Methylfenidaat | 21-11-16 | 12:37

Op mijn iPad loopt het wel synchroon.

Bijtendehond | 21-11-16 | 12:39

Bijtendehond | 21-11-16 | 12:35
Maximaal 432p bij de NOS, it sucks.
En het geluid is niet synchroon.

Methylfenidaat | 21-11-16 | 12:37

"[....] aangifte deden met behulp van een PvdA-raadslid", aldus Knoops. Hahaha.
En nou een doekje zoeken.

Jos Tiebent | 21-11-16 | 12:36

J. Jarig | 21-11-16 | 12:33

Koop eens een andere PC, tablet of neem een duurder/ander internetabonnement.
NPO doet het hier prima.

Bijtendehond | 21-11-16 | 12:35

NPO moet zich doodschamen voor de baggerkwaliteit van de verbinding naar de livestream.

J. Jarig | 21-11-16 | 12:33

Volgens mij zouden er maar 4 rassen bestaan: Kaukasisch, Aziatisch (of Mongoloïde), negroïde en latino's, oftewel Zuid-Amerikaans. Hoewel die laatste al mogelijk een kruising is geweest.

Dan spreek je wel heel biologisch over rassen (erfelijkheid, medicijnwerking en pigmentatie/haarkleur), maar het is wel de definitie van een ras.

Dat er kruisbestuivingen komen is wel grappig, maar het zal nooit een biologisch sterk ras worden.

Nex(i)t.
Jos Tiebent | 21-11-16 | 10:56
-----------------------------------------------------------

Volgens zij die er voor geleerd hebben zijn er 4 rassen:
Kaukasisch, Aziatisch (of Mongoloïde), Negroïde en Amerikaans (Indianen hele continent) In de wandelgangen: blank, geel, zwart en rood.

Latino's zijn een mengeling van rood met blank (spanje/portugal), vergelijkbaar met de Indo's.
De latino's in de VS hebben een sterke en zeer aanwezige belangenorganisatie met de naam La Raza = het ras.
Hoewel het merendeel van de latino's bij een DNA test een hoog percentage Europa blijkt te hebben, identificeren ze zich met een "rode deel". Dit maakt hen, in hun ogen, de echte Amerikanen.

Google Jessica Alba DNA.

Arachne | 21-11-16 | 12:30

Tjakkaaaaa, goed bezig die Knoops.

Methylfenidaat | 21-11-16 | 12:30

@Gies van Agt | 21-11-16 | 12:21
Damned. I missed that one ;)

Ing. eslapen | 21-11-16 | 12:22

@Ing. eslapen | 21-11-16 | 12:16
We zijn het eens, mijn bijdrage was ironisch bedoeld.

Gies van Agt | 21-11-16 | 12:21

@Gies van Agt | 21-11-16 | 12:11
Het formuleren van een standpunt onderbouwt met gegevens gepubliceert door de Nederlandse overheid kan nauwelijks beledigend genoemd worden.

Vervolging door dezelfde overheid is ook moeilijk te rijmen met de uitgevoerde onderzoeken.

Ing. eslapen | 21-11-16 | 12:16

Barbertje moet hangen.
-
En wij gaan het met z'n allen pikken.
-
Geen demonstraties met Nederlandse vlaggen op Rotterdamse bruggen, een leeg Malieveld, er staat nu anderhalve hónd voor de rechtbank met een kartonnen plakkaatje.
-
In ieder ander Europees land hadden er duizenden demonstranten voor het gerechtsgebouw gestaan.
-
Nederland is niet meer achter z'n scherm vandaan te wrikken.
-
Maandag weer aan het werk, ziet u - en de volgende premier heet gewoon weer Mark Rutte.

bisbisbis | 21-11-16 | 12:15

Oeps harde cijfers over Marokkanen. Hoge criminaliteit, veel terroristen en 92% anti-Joden.

i-Wonder | 21-11-16 | 12:13

Ing. eslapen | 21-11-16 | 12:09
Inderdaad

Methylfenidaat | 21-11-16 | 12:12

@Ing. eslapen | 21-11-16 | 12:09
Het gaat niet over de feiten, maar over beledigen...(*snik*)

Gies van Agt | 21-11-16 | 12:11

Sneu voor het OM, dit is enkel maar meer reclame voor lieve marokkanen.

Methylfenidaat | 21-11-16 | 12:11

Standpunten van #Wilders zijn niet gebaseerd op lucht, zegt Knoops, "maar op data van onze eigen overheid."

De doodsteek

Ing. eslapen | 21-11-16 | 12:09

Hoorde net op het nieuws dat de man die is opgepakt bij de vermiste meisjes een Nederlander is. Maar lees op internet dat het gaat om een NL-Mar . Ik ben nu gekwetst en baal om de slechte naam die je nu krijgt als Nederlander.Kan dit zomaar ? Want wat zijn het nu , Nederlanders of Marokkanen ?

ja,diedus! | 21-11-16 | 12:03

In Frankrijk is een nieuwe aanslag verijdeld. Dat zegt Bernard Cazeneuve, minister van Binnenlandse Zaken. Er zijn zeven mensen tussen 29 en 37 jaar opgepakt in Straatsburg en Marseille.

nieuws.vtm.be/buitenland/215381-aansla...

Methylfenidaat | 21-11-16 | 12:01

Kuzu schijnt herstelbetalingen geëist te hebben voor het slavernijverleden. De vraag is welke Turkse moslims nu aan welke blanken dan dan moeten betalen. Aangezien in de negentiende eeuw de blanke slavinnenhandel in Instanbul en andere Turkse steden welig tierde. Kan iemand die vraag aan Kuzu stellen?

Rest In Privacy | 21-11-16 | 11:56

Beledigen is echt veel erger dan de problemen benoemen, onderkennen en eindelijk is flink aanpakken

Gies van Agt | 21-11-16 | 11:55

Oh het was maar een trailer...

Sleutelplanktovenaar | 21-11-16 | 11:54

Haha. Zal wel even duren dit filmpje.

Dommelsch | 21-11-16 | 11:53

Het ene incident na het andere incident....

Gies van Agt | 21-11-16 | 11:53

Oh oh, allemaal mooie voorbeelden van de kansenparels van onze maatschappij

Gies van Agt | 21-11-16 | 11:52

Lol, compilatie-video, hoeveel uur/dagen gaat dit worden dan?

Sleutelplanktovenaar | 21-11-16 | 11:51

We zijn terug!

Rest In Privacy | 21-11-16 | 11:50

McMarx | 21-11-16 | 09:38

Pas op wat u wenst,.Het kan zowaar uitkomen. ;=]

Kromme Banaan | 21-11-16 | 11:49

Morgen in het AD: Rechtbank saboteert rechzaak Wilders.

Ing. eslapen | 21-11-16 | 11:49

Bij NPO ook. Die gooien er maar weer eens een herhaling van het journaal in @Feynman

Bijtendehond | 21-11-16 | 11:49

Snel alle kabels eruit er komt een filmpje

speculoos | 21-11-16 | 11:47

Sabotage?

Infidel66 | 21-11-16 | 11:47

Even terzijde, (wat betreft vernederen) in een Tegenlichtuitzending over het Rifgebergte werd gezegd; 'Een misdaad is niet zo erg, erop betrapt worden is een enorme afgang..'
Ik denk dat Spekman destijds dat bedoeld moet hebben met dat roze overall-plan. Dat er geen schaamte was voor overtreding maar voor erop betrapt worden.

Einde van de Domheid | 21-11-16 | 11:46

En toen trok iemand van RTL de andere stekker er ook maar uit.

Feynman | 21-11-16 | 11:46

Het was blijkbaar makkelijker geweest op de lopende zaken bij de rechtbank uit te splitsen naar nationaliteit.

Ing. eslapen | 21-11-16 | 11:46

Tjonge jonge, proces van het decennium en de videoverbinding in de bijzaal van de christelijke gereformeerde kerk is nog beter. Even de bode erbij roepen...

VanWoerden | 21-11-16 | 11:44

Nou, kan me goed indenken dat die "rechters" minstens 2 weken nodig hebben om te muggenziften en "iets" te vinden om hem tóch te kunnen veroordelen.
----
Dat niemand het ook maar waagt om te zeggen dat hij n'import welke nationaliteit te benoemen als "gewenst minder mensen" van deze groepen.
De gekheid kent geen grenzen...
Hier wordt Nederland en zijn rechtspraak voor het buitenland weggezet als "volslagen debiel"....

A3an | 21-11-16 | 11:44

Nu live in de rechtszaal een advocaat ad honderden euro`s per uur die niet begrijpt dat zijn laptop twee bureaubladen heeft en de tweede het grote scherm achter de rechters is. Zou hij even zijn scherm op dupliceren in plaats van uitbreiden bureaublad zetten, zou alles prima werken.

Nu wordt aan de bode gevraagd of hij op een andere plek met een andere kabel dezelfde fout mag maken.

Feynman | 21-11-16 | 11:44

Moeilijk hoor, een filmpje laten zien.

Rest In Privacy | 21-11-16 | 11:43

Omgaan met computers is ook niet de sterkste kant bij die rechtbank.
En welke IT-er heeft dat netwerk aangelegd?

Bijtendehond | 21-11-16 | 11:43

De commercielen gooien het geluid er ook af, het is een groot complot!

Einde van de Domheid | 21-11-16 | 11:42

HAHAHA Knoops gaat Opsporing Verzocht in de rechtbank kijken! EPIC Trol actie. Dit moet haast wel uit opdracht van Wilders zijn.

Rest In Privacy | 21-11-16 | 11:42

Gaat Knoops nu "Opsporing verzocht" herhalen in de rechtbank ?

Ing. eslapen | 21-11-16 | 11:41

@necrosis | 21-11-16 | 10:05
Iemand had hier ooit een lijst gepubliceerd van stelende en frauderende PvdA'ers, en behalve op GeenStijl lijkt geen enkel medium zich daarvoor te interesseren.
#teamKnoops
#teamWilders
.
Selectief en subjectief. Er is geen andere manier om het te beoordelen.

Infidel66 | 21-11-16 | 11:40

Het OM staat behoorlijk schaakmat door dit pleidooi van Mr. Knoops. Het vergelijk van uitspraken Spekman/Samson is heel sterk. Het gaat niet om ras, maar om overlast gevend en crimineel gedrag wat bij Marokkanen nou eenmaal sterk oververtegenwoordigd is. Iedereen met gezond verstand weet dat zowel Spekman/Samson alsook Wilders, juist dit wilde benadrukken, en niet het raciale (huiskleur?) aspect van Marokkanen. Ben erg benieuwd hoe het OM zich hieruit gaat glibberen. Mocht Wilders wel veroordeeld worden 9 december dan bevinden we ons op een sterk hellend vlak, waar de vrijheid van meningsuiting onder grote druk komt te staan, en het OM zich niet onafhankelijk toont betreft politieke standpunten, maar slechts een instrument is van de linkse kerk. Dan zou in feite niemand meer kritiek kunnen uiten over crimineel of overlast gevend gedrag van Marokkanen, want dan ben je een racist.

Batavi Magistralis | 21-11-16 | 11:36

Vermoeiende televisie. Knoops doet krampachtige pogingen de uitspraken van Wilders te nuanceren, maar het OM stelt terecht dat op 19 maart niet expliciet is gezegd dat het slechts om criminele Marokkanen zou gaan. Bovendien blijft Wilders nu roepen dat hij de uitspraak van 19 maart nu weer zou doen. Dus kennelijk bedoelt hij dan wel degelijk alle Marokkanen. Interessant juridisch gevecht.

Mannes | 21-11-16 | 11:36

-weggejorist-

Basil Fawlty | 21-11-16 | 11:35

Joris. Internal server error. Doe er maar eentje weg.

Bijtendehond | 21-11-16 | 11:32

-weggejorist-

Bijtendehond | 21-11-16 | 11:25

kweethetooknietbeter | 21-11-16 | 11:13
Bijtendehond | 21-11-16 | 11:21

Heeft keutel al ingetrokken.

Bijtendehond | 21-11-16 | 11:25

@speculoos | 21-11-16 | 11:20
Hopenlijk dat twee rechters er ook zo over denken.
Van de derde weten we het al.

Ing. eslapen | 21-11-16 | 11:23

@Lupuslupus | 21-11-16 | 10:34
Er zijn er de afgelopen jaren dan ook weer genoeg van de linkse persuasie geweest die vinden dat die beveiliging van Wilders ook wel opgeheven kan worden.
Volkert loopt ten slotte weer buiten dus die kan wel weer om een boodschap gestuurd worden door Blank Links

Ikdus | 21-11-16 | 11:23

kweethetooknietbeter | 21-11-16 | 11:13

Hopelijk een opstap naar een massale aangifte door de BWM.
Wel lastig voor mensen met een kleurtje die er hetzelfde over denken.
In mijn kennissenkring zijn dat een paar Antillianen en een paar Indo's.

Bijtendehond | 21-11-16 | 11:21

OM staat schaakmat LOl

speculoos | 21-11-16 | 11:20

Ik heb geen paspoort meer. Wat nu?
Lupuslupus | 21-11-16 | 10:49
.
Joop van Riessen naait u een plaatje van 'n meeuw op uw jas.
.
Bizar dat deze linkse smeerkees nooit is vervolgd na die uitspraak op TV.
PVV-stemmers zijn blijkbaar vogelvrij verklaard.

appelvink | 21-11-16 | 11:14

Over rechtszaken gesproken; ben benieuwd of onderstaande ook tot een rechtszaak gaat leiden:

In Nijmegen gaat een aantal Zwarte Pieten maandag 21 november om 12.30 uur, straks dus, aangifte doen tegen Sylvana Simons wegens opruiing en haatzaaierij. Dat heeft Nijmegenaar Andy Tuasela via zijn Facebookpagina bekendgemaakt.
bron: www.hartvannederland.nl/algemeen/2016/...

kweethetooknietbeter | 21-11-16 | 11:13

Wat een zielige brief van advocatenkantoor maar ja kantoor is grote verdediger en consigtier van Marokkaanse Manfîy dus niet verbazenwekend
Verdedigt te vuur en te zwaard onder het mom van schaamtecultuur agressieve Marokkaanse dood- en doorrijders.

jaap932057795966 | 21-11-16 | 11:11

NA GeenPeil, Brexit en Trump, zie je de nieuwe strategie van de culturele elite -gesteund door de MSM- langzaam aan een nieuwe vorm aannemen. De eerste feiten zijn er al: marokkanen zijn ineens een ras (OM) als dat uitkomt, maar als het anders uitkomt zijn het ineens nederlanders (ontvoering twee meisjes). Kortom de problemen met deze groep worden nog meer met een policor sausje overgoten...

kunnenzedanniks | 21-11-16 | 11:09

Ik kan me vergissen, maar volgens mij maakt Knoops gehakt van het requisitoir!

Dommelsch | 21-11-16 | 11:08

Klok kijken kunnen ze bij die rechtbank ook al niet.

Lupuslupus | 21-11-16 | 11:04

Jos Tiebent | 21-11-16 | 10:56
Hoewel die laatste al mogelijk een kruising is geweest.

Ja, van Spanjaarden en Portugezen (en later met "inheemsen).

De Europese versie daarvan wordt Hispanic genoemd.

Bijtendehond | 21-11-16 | 11:01

Volgens mij zouden er maar 4 rassen bestaan: Kaukasisch, Aziatisch (of Mongoloïde), negroïde en latino's, oftewel Zuid-Amerikaans. Hoewel die laatste al mogelijk een kruising is geweest.

Dan spreek je wel heel biologisch over rassen (erfelijkheid, medicijnwerking en pigmentatie/haarkleur), maar het is wel de definitie van een ras.

Dat er kruisbestuivingen komen is wel grappig, maar het zal nooit een biologisch sterk ras worden.

Het woord racist of racisme is daarom ook totaal verkeerd, en mag niet in die hoedanigheid in wetgeving worden toegepast, slechts in biologische context. Discriminatie zou weer wel mogen, maar ik discrimineer zelf ook als ik blonde meisjes leuker vind om naar te kijken dan naar brunettes.

Geen rechter die me zou veroordelen, dunkt me. Onbegonnen zaak. Vrijspraak. Einde zendtijd.

Nex(i)t.

Jos Tiebent | 21-11-16 | 10:56

@Lupuslupus | 21-11-16 | 10:52
Dan komen ze na de pauze terug met de mededeling "Wij staken de vervolging."

Ing. eslapen | 21-11-16 | 10:56

Dit is de tweede keer dat het OM de sleepnetmethode gebruikt.

De eerste keer stond Wilders voor 147 uitspraken terecht. Als er eentje te ver ging werd hij veroordeeld. Eigenlijk zijn dat 147 losse processen. Waar hij 147 keer is vrijgesproken. Was hij op eentje veroordeeld, stond er nergens in het nieuws dat hij 146 was vrijgesproken.

De tweede keer heeft de uitspraak minder minder minder tot 188 pagina`s tenlastelegging geleidt. Een kleine uitspraak op zoveel mogelijk manieren bekijken, en interpreteren, en dan hopen dat er minimaal 1 manier om die uitspraak te horen strafbaar is.

Het OM heeft dus wederom geen vertrouwen in om kort en duidelijk verhaal aan te geven welk delict gepleegd is. Dat geeft een verdediging die moet reageren en ingaan op allerlei halve beschuldigingen. Hoe moet men zich verdedigen tegen iemand die in zijn eigen zolderkamer in de lucht staat te meppen?!?

Inmiddels hebben we een proces wat door bijna niemand nog te volgen is. En alleen daarom al haar maatschappelijke waarde volledig verliest.

Feynman | 21-11-16 | 10:55

En nu al pauze. Beginnen die rechters soms te zweten?

Bij welke werkgever mag je na 1 uur en 10 minuten na aanvang al pauze houden?
Bijtendehond | 21-11-16 | 10:49
.
Ik verstond het niet goed maar dacht dat de OvJ om deze pauze vroeg.

Lupuslupus | 21-11-16 | 10:52

Ze zijn toch pas om 9:30 uur begonnen?
En nu al pauze. Beginnen die rechters soms te zweten?

Bij welke werkgever mag je na 1 uur en 10 minuten na aanvang al pauze houden?

Bijtendehond | 21-11-16 | 10:49

Oh ja. Dank. Zal mijn paspoort vast klaarleggen. En mijn gouden kiezen.
Piet Karbiet | 21-11-16 | 10:45
.
Ik heb geen paspoort meer. Wat nu?

Lupuslupus | 21-11-16 | 10:49

@Lupuslupus | 21-11-16 | 10:40
Oh ja. Dank. Zal mijn paspoort vast klaarleggen. En mijn gouden kiezen.

Piet Karbiet | 21-11-16 | 10:45

Ik krijg geen beeld op welke zender moet ik hem zetten?Heb Ziggo
roodborstje1 | 21-11-16 | 10:27

Ziggo kanaal 501

rightwing | 21-11-16 | 10:44

Feynman | 21-11-16 | 10:34
Zou het niet een goed onderwerp zijn om een artikel te schrijven waaruit duidelijk wordt wanneer en door wie de nederlandse rechtspraak afgleed naar het trieste niveau waar wij nu mee te maken hebben en dat een basis biedt voor mensen die een bepaalde religie aanhangen om ongestraft andersdenkenden, vrouwen, joden en homo's te terroriseren?
Dat zou veel duidelijk maken voor de goegemeente, maar ik schat de kans klein in dat het stukje er komt.

Ongeblustekalk | 21-11-16 | 10:44

wakker worden | 21-11-16 | 10:29
Een echte Duitser had het sleepoog gebruikt. Gründlichkeit.

Feynman | 21-11-16 | 10:44

De niet onderbouwde claim van het OM dat Marokaans een ras is kost Knoops nu al uren aan spreektijd. Knoops verdedigd nu niet de uitspraak die Wilders gedaan heeft, maar een uitspraak die alleen het OM gehoord heeft.
Feynman | 21-11-16 | 10:38
.
Ja maar mr.Knoops kan niet anders na het geblaat van het OM. Hij *moet* dat onderuit halen.

Lupuslupus | 21-11-16 | 10:43

Bijtendehond | 21-11-16 | 10:39

Correctie @ikdus, keek in de verkeerde krant.

Bijtendehond | 21-11-16 | 10:41

Hij zei dat we Wilders moesten mollen.
Dattie lang in de hel mag branden, naakt aan een vleeshaak.
Piet Karbiet | 21-11-16 | 10:35
.
Aanvulling 1e zin: en dat alle PVV-ers gedeporteerd zouden moeten worden.

Lupuslupus | 21-11-16 | 10:40


Ikdus | 21-11-16 | 10:35

Je bedoelde te zeggen dat ze hem geen Ier noemen, neem ik aan.
Dutch citizen betekent volgens mij nog altijd Nederlands (staats)burger.

Bijtendehond | 21-11-16 | 10:39

De niet onderbouwde claim van het OM dat Marokaans een ras is kost Knoops nu al uren aan spreektijd. Knoops verdedigd nu niet de uitspraak die Wilders gedaan heeft, maar een uitspraak die alleen het OM gehoord heeft.

Feynman | 21-11-16 | 10:38

Bizar hoe weinig aandacht dit onder de reaguurders krijgt, dat is nou een thermometer in je reedt beste OM en rechters, het vertrouwen is al lang weg niemand denkt dat dit geen politiek proces is, links likt zijn vingers er bij af dat ze vals kunnen spelen maar de rest waardeert het niet

Bokito ergo sum | 21-11-16 | 10:38

@necrosis | 21-11-16 | 10:28
Dat was PvdA-er en oud-politiecommissaris Van Riessen. Hij zei dat we Wilders moesten mollen.
Dattie lang in de hel mag branden, naakt aan een vleeshaak.

Piet Karbiet | 21-11-16 | 10:35

Huurmoordenaar werd ingeschakeld en de toekomstige minister president werd in koele bloede afgeschoten.

komtdatschot | 21-11-16 | 10:31
.
Pim werd niet 24/7 bewaakt.

Lupuslupus | 21-11-16 | 10:34

necrosis | 21-11-16 | 10:18
Het OM doet nu als Wilders iedereen met blauwe ogen, een blauwe huidskleur of iedereen met een lange neus het land wilde uitzetten. Dat is niet gebeurd.

Is ook een godwin van hier tot tokio. Tijdens de Kristalnacht waren Joden niet oververtegenwoordigd in criminaliteit of uitkeringsafhankelijkheid. Marokkanen zijn alleen al om die reden niet de nieuwe joden.

We vervolgen nu de boodschapper van slecht nieuws. Terwijl de Marokkaanse gemeenschap vooral haar draai zal moeten vinden op het rechte en economisch haalbare pad.

Hans Janmaat werd honderden keren vervolgd. Hij heeft helaas zijn beroep bij het Europese Hof niet mogen overleven. Pim Fortuyn werd vermoord. Wilders is inmiddels 147 keer vrijgesproken.

Dat heeft geen enkele minderheid, crimineel of werkloze op enige manier geholpen. Alsof je de maatschappij probeert te verbeteren door te gaan dammen in een achterafzaaltje.

Het is een belediging van de intelligentie van alle betrokken partijen om te denken dat suppressie van meningen enig nuttig effect zal hebben op maatschappelijke problemen. Dat werkt zelfs niet in gesloten maatschappijen zoals Noord Korea, Birma, Syrië, Irak, Afghanistan, Rusland of Turkije.

Dit is voor mij precies hetzelfde als iemand die zijn telefoon probeert op te laden door m vanaf twaalf hoog uit het raam te gooien. In de hoop dat de potentiële gravitatie energie zich zal omzetten in elektrische lading. Aint gonna happen.

Feynman | 21-11-16 | 10:34

De RTL-link hierboven werkt niet op een mobiel apparaat.
Bijtendehond | 21-11-16 | 10:30
.
Volgens mij heeft Roodborstje het over de TV() en niet over internet.

Lupuslupus | 21-11-16 | 10:33

Wilders is een bedreiging voor de haagse maffia en dat vind de haagse maffia natuurlijk allemaal niet zo leuk.
Dus kaltstellen via de rechtbank die Wilders en als dat niet lukt dan maar weer een huurmoordenaar inschakelen

Pim Fortuyn was ook een bedreiging voor de haagse maffia maar daar wist de haagse maffia wel raad mee.
Huurmoordenaar werd ingeschakeld en de toekomstige minister president werd in koele bloede afgeschoten.

komtdatschot | 21-11-16 | 10:31

Wilders had Berbers moeten zeggen, is iets nauwkeuriger.
hotnot | 21-11-16 | 10:28
.
Nee want Berbers zou je wel als een ras kunnen zien. Net zoals b.v. Creolen. En dan zou Wilders wel 'schuldig' zijn aan rassendiscriminatie.

Lupuslupus | 21-11-16 | 10:31

roodborstje1 | 21-11-16 | 10:27

Op een tablet werkt bozewitteman24 beter.
RTL werkt wel, maar dan moet je eerst naar de pagina van RTL om "mobiel of tablet" kiezen.
De RTL-link hierboven werkt niet op een mobiel apparaat.

Bijtendehond | 21-11-16 | 10:30

In 1948 leefden er nog zo'n 270.000 Joden in Marokko. Aan het einde van de 20e eeuw telde de gemeenschap nog zo'n 7.000 mensen. Thans wonen er nog ca. 3.000 Joden in Marokko. nl.wikipedia.org/wiki/Geschiedenis_va...
Dat komt door een campagne voor Verbinding, Vrijheid en Diversiteit en tegen Racisme en Discriminatie, aangezet door de Marokkaanse Koning Mo V. Veel straten zijn vernoemd naar Bekende Joden.

Piet Karbiet | 21-11-16 | 10:30

-weggejorist-

Pripri | 21-11-16 | 10:30

Hameln, Deutschland? Anyone? Nationaliteit buiten de MSM Weer!

Pripri | 21-11-16 | 10:30

Feynman | 21-11-16 | 09:45
Nog steeds wordt in o.a. het A.D. en het Brabants Dagblad over een Nederlander gesproken.
Nu in Duitsland: een ''Duitser'' heeft zijn vrouw bij de nek aan de trekhaak van zijn auto gebonden en door de straten gesleurd.
Ik wacht nog ff af (duitser)???

wakker worden | 21-11-16 | 10:29

Ik krijg geen beeld op welke zender moet ik hem zetten?Heb Ziggo
roodborstje1 | 21-11-16 | 10:27
----
nos.nl/livestream/2144245-proces-wilders.html

A3an | 21-11-16 | 10:29

@Cuyahoga | 21-11-16 | 10:12
Wat denk je van die tweet van die ex-PvdA'er Kicken?
Die stelde doodleuk dat Wilders moest worden opgehangen.
Ik vraag me nog steeds af waarom die vent niet voor de rechter moet komen.
En wie was diegene ook alweer die stelde dat je alle PVV stemmers preventief moest ruimen.
Dergelijke opmerkingen op GeenStijl levert je per direct een ban op.

necrosis | 21-11-16 | 10:28

Ik krijg geen beeld op welke zender moet ik hem zetten?Heb Ziggo
roodborstje1 | 21-11-16 | 10:27
.
Wordt uitgezonden op RTL.

Lupuslupus | 21-11-16 | 10:28

Wilders had Berbers moeten zeggen, is iets nauwkeuriger.

hotnot | 21-11-16 | 10:28

Is de boze blanke man ook een ras? Want dan wordt ik de laatate tijd wel heel veel gekwetst met vooroordelen!!

boerk | 21-11-16 | 10:27

Ik krijg geen beeld op welke zender moet ik hem zetten?Heb Ziggo

roodborstje1 | 21-11-16 | 10:27

field day voor Knoops zo te horen.

Bert Konterman | 21-11-16 | 10:26

Zelfs de Hoge Raad heeft nationaliteit als ras al afgeschoten. Het OM negeert dus de Hoge Raad.

Feynman | 21-11-16 | 10:25

@Feynman | 21-11-16 | 10:10
Ik ben een hetero sapiens.
*wachten doet op zwarte busjes met hooggeplaatste raampjes*

necrosis | 21-11-16 | 10:18

Marokkaan is ras. Prima, maar dan ook meteen een fokverbod, invoerverbod en ruimen (bedoel export) van de criminele varianten.

metagod | 21-11-16 | 10:15

Heau, heau, de dreiggekkie in kwestie, Mark van Zon, heeft helemaal geen spijt.
Hij heeft die tweet niet in een onbezonnen moment gestuurd, maar grossierde in dat soort onzin.
Nadat hij er meerdere malen op gewezen werd, dat dit echt niet kon, ging hij gewoon door, en heeft uitdrukkelijk verklaard dat hij geen spijt had.
Er zijn meerdere bezinmomenten geweest.
Toen hij erachter kwam dat een en ander toch ten koste van zijn inkomsten zou gaan, via de stichting Football Maties, een vage constructie voor de zielige voetballertjes in Afrika.
Overigens lijkt het mij gezien het karakter van de man raadzaam om eens in die stichting en haar inkomsten en uitgaven te duiken, want de ervaring heeft geleerd dat fanatieke gütmenschen en stichtingen in financiëel opzicht geen goede combinatie zijn.

En ja het is zielig, maar wat mij betreft gaat deze lul met zijn ballen op het blok.
Wat hij flikt is honderd keer erger dan wat Wilders zegt, dus gelijke monniken, gelijke kappen.
Mark van Zon, je bent voorgoed af.

Cuyahoga | 21-11-16 | 10:12

Dutchbeaurouge | 21-11-16 | 10:04
Knoops geeft nu voorbeeld na voorbeeld dat Wilders het over de Marokkaanse nationaliteit had. Blijkt al uit de omliggende context.

Dat Marokko gevuld is met nomaden vanuit de Sahara en Arabieren via de kust en inmiddels via uitwisseling ook veel blank bloed heeft zou al moeten aantonen dat een Marokkaans ras niet bestaat. Evenals een Nederlands, Amerikaans of Brits ras.

Om daarna de rechtbank te overspoelen met jurisprudentie dat een nationaliteit niet dezelfde bescherming geniet zoals huidskleur, geaardheid en dergelijke.

Het is juridische armoede dat je zulke algemeen bekende zaken moet betogen.

Feynman | 21-11-16 | 10:10

Mr. Knoops is ook officier geweest bij de Mariniers. Dat zal de Graaf van Egmont zeker aanspreken :-)

Lupuslupus | 21-11-16 | 10:08

Zo, professor Knoops schuift even het "RAS" argument van het OM helder weg.
Er kan nu langzaam gezegd worden dat de aanklacht niet juist is opgesteld en daardoor rechtsvervolging beëindigd wordt.

Rest In Privacy | 21-11-16 | 10:08

Meer, meer, meer, zendtijd voor de PVV, je weet nooit waar het nog goed voor kan zijn.

Titje | 21-11-16 | 10:08

De reacties onder het interview met de professor vluchtig scannend, denk ik dat zijn onheilspellende voorgevoelens een voorspellende waarde hebben. Niet slechts v.w.b. de rechtsspraak.

atheïstisch stemvee | 21-11-16 | 10:06

@Infidel66 | 21-11-16 | 09:50
Over rechtszaken gesproken, was er niet een 'smetje' wat betreft een vastgoeddeal met Kuzu's partner Osturk?
Details heb ik even niet paraat maar er was wel 'iets'.
Maar dat is niet belangrijk genoeg want: Geert Wilders.
Ik heb al een tijdje kotsbeu van die selectieve verontwaardigdheid.
Iemand had hier ooit een lijst gepubliceerd van stelende en frauderende PvdA'ers, en behalve op GeenStijl lijkt geen enkel medium zich daarvoor te interesseren.
#teamKnoops
#teamWilders

necrosis | 21-11-16 | 10:05

Als Marokkanen als ras gezien worden, dan zijn Hollandse Nederlanders toch ook een ras? Is daar niets uit te halen?

Fapfap | 21-11-16 | 10:05

Wat een krankzinnig proces is dit toch. Met een OvJ die zo intens graag wil veroordelen en dus dan maar zelf een formulering van de betekenis van het woord "ras" in elkaar flanst. Dat ten eerste is al een zichzelf serieus nemend recht sprekend orgaan volkomen onwaardig. De belachelijkheid van de duizenden voorgedrukte aangiftes, de absurditeit van het hele politieke proces wat gevoerd word, het schisma wat dit in de maatschappij veroorzaakt, het is allemaal werkelijk krankzinnig, een show van mensen die-niet-helemaal-goed-meer-zijn.

Dutchbeaurouge | 21-11-16 | 10:04

Wat zou Knoops zelf stemmen? D66 denk ik. Of CDA.

Normpje | 21-11-16 | 10:03

Die boze witte man houdt een pleidooi. (dit was cynisch bedoeld)

FasiscovanJole | 21-11-16 | 10:03

Als mevrouw de rechter in dit geval eens doet wat ze geleerd heeft op de uni en de dader als slachtoffer ziet dan zou het nog kloppen ook. Maar nee, nu gaat het collectief voor het individu omdat het marokkanen zijn.
De omgedraaide wereld.

Ongeblustekalk | 21-11-16 | 10:02

Ik zie ook helemaal geen negors. Schandalig.

Piet Karbiet | 21-11-16 | 09:55

@Feynman | 21-11-16 | 09:45
Natuurlijk kan dat niet in de titel, dat straalt slecht af op de meerderheid van de Marokkanen in Nederland die werken, succesvol zijn en perfect geïntegreerd.
Kijk maar naar 'Opsporing verzocht'.... oh, wacht.....

necrosis | 21-11-16 | 09:54

@necrosis | 21-11-16 | 09:45

"Zelfs afgevaardigde Kuzu is niet tevreden"

Kuzu zit in de tweede kamer en kreeg destijds 23.000 voorkeurstemmen, zelfs nog te weinig voor een halve zetel.
.
Het zou dhr Kuzu gesierd hebben als hij zich helemaal niet uitgelaten zou hebben gedurende de tijd dat het proces nog niet afgerond is.

Infidel66 | 21-11-16 | 09:50

Uitkomst staat al vast, een zeer scherpe reaguurder zag al meteen dat #11 de vrouwelijke rechter is. Die 5000 schadevergoeding is echt niks vergeleken met de daadwerkelijke kosten van dit circus het loopt waarschijnlijk in de tonnen. Ik ga ook PVV stemmen voor het eerst, sorry Greet niet op jou maar op Bosma

Bokito ergo sum | 21-11-16 | 09:49

It's a political process.
Dutch state must be ashamed of itself.

wezen | 21-11-16 | 09:48

@Feynman | 21-11-16 | 09:45
Op het Journaal was hij gister nog gewoon een Nederlander.
Of ie ook boos was werd er niet bij vermeld.

Piet Karbiet | 21-11-16 | 09:48

"Zelfs afgevaardigde Kuzu is niet tevreden"

Kuzu zit in de tweede kamer en kreeg destijds 23.000 voorkeurstemmen, zelfs nog te weinig voor een halve zetel.

necrosis | 21-11-16 | 09:45

Maar is prof. mr. dr. Knoops hiermee nu ook verworden tot een laagopgeleide, boze blanke man zoals wij allemaal hier , vrouwen incluis?

Nuchternederland | 21-11-16 | 09:45

Och wat enig, het kantoor van de hoer van Badr en ander nafferiaans uitschot heeft kritiek op de heer Wilders...

Desmoulins | 21-11-16 | 09:45

Denkt er werkelijk iemand dat Nederland ooit nog weer van de Nederlanders wordt?

U lijkt niet te (willen) beseffen dat uw soort, de blanke werkende en belastingbetalende Nederlander, alleen nog getolereerd wordt omdat ze uw belastinggeld nodig hebben.

Verder moet u gewoon uw mond houden ... racist.

James Lastig | 21-11-16 | 09:45

Ondertussen is de "Nederlander" die in Portugal is opgepakt in verband met de twee zestienjarige vermiste & teruggevonden meisjes óók een Marokkaan. www.nu.nl/binnenland/4353586/nederland...

Nu.nl meldt stilletjes onderin de dubbele nationaliteit. Kan gewoon in de titel.

Feynman | 21-11-16 | 09:45

Daar gaan we weer. #WildersTV

yamahaha | 21-11-16 | 09:44

Gelukkig, er wordt toch gestreamd.

Infidel66 | 21-11-16 | 09:40

Dag 10 of zo van het geneuzel proces tegen Wilders.
Dat gaat nog wat worden als Greet straks MinPres is.
Dan hebben heren en dames juristen genoeg werk tot in het einde der dagen.

keestelpro | 21-11-16 | 09:39

Hopelijk gaat dit uren duren. Ik blijk goed te kunnen werken terwijl ik er naar luister.

Rest In Privacy | 21-11-16 | 09:38

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken

#BREEK

Thierry Baudet per direct gevraagd uit FvD-bestuur te stappen