Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Also also also. Trumps Nat Sec adviseur over islam

Van de religie wiens naam niet genoemd mag worden, naar dit, in minder dan een maand. We zouden er bijna ongemakkelijk van worden en onze autistische behoefte aan structuur en voorspelbaarheid wordt in ieder geval goed en wel gepasseerd. Dergelijke taal uit de mond van een aanstaande Amerikaanse hoogste veiligheidsadviseur klinkt na acht jaar Deugbama zo onwerkelijk dat we het eigenlijk niet geloven. Maar we geloven het toch maar. En het schijnt ook nog eens een Poetinvriendje te zijn, dus Flynn zien we volgend jaar waarschijnlijk niet te terug tegenover Twan Huys bij Collegetour. Ondertussen in het Avondland. loleuautist.jpg

Reaguursels

Inloggen

-weggejorist-

DasIstKetzerei | 21-11-16 | 19:28

@VictorF | 20-11-16 | 16:59 "Wacht even met juichen voor Trump, voorlopig lijkt hij zich te omringen met neo-cons en dan verandert er niet veel."
.
Dat is wat de leugenmedia je doen geloven. Laat ze maar lullen. Christie bijvoorbeeld dacht even in beeld te komen, begon meteen neocons om zich heen te verzamelen, en werd prompt en met flair uitgerangeerd: De neocons komen niet voorbij Steve Bannon, tenzij ze van dienst kunnen zijn juist om dat globalisten-tuig over eigen benen te laten struikelen. Vandaar dat hun pressiegroepen (ADL, "J Street and the Oligarchy-funded fronts," enz) zo tekeer gaan www.paulcraigroberts.org/2016/11/15/tr... en onderling slaags raken www.zerohedge.com/news/2016-11-19/war-... Zie ook:
Elites Panic As Trump Begins To Deliver www.youtube.com/watch?v=U9_qxSOZiwk

ben kokhals | 21-11-16 | 14:00

Dusssss, geen verwarde mannen meer volgens de media.

momferd69 | 21-11-16 | 11:59

Die vent heeft toch helemaal geen verhaal.

van heinde en verre | 21-11-16 | 11:12

Ik geloof niet dat de Islam over 4 jaar rustig is. Dan is er veel meer nodig dan 1Trump. We hebben nog EU wegkijkers
Bestaat de EU nog over 4 jaar in deze vorm.

Moestuinier | 21-11-16 | 08:53

"de religie wiens naam" moet zijn "de religie wier naam"

MaikelPeppelenbosch | 21-11-16 | 07:20

Die autistisch schreeuwende EU-figuur doet me het meest aan Guy Verhofstadt denken.

Professor Superhirn | 21-11-16 | 06:41

-weggejorist-

Methylfenidaat | 21-11-16 | 06:11

-weggejorist-

Methylfenidaat | 21-11-16 | 06:04

-weggejorist-

Methylfenidaat | 21-11-16 | 06:02

Werken jij witte man. En Ik zorg ervoor dat jouw blondine dochter achter de ramen komt en jouw zoon genoeg coke/hero te snuiven/spuiten heeft... La la ik ben een boze moslim ik kom Europa overnemen.

Mulhid | 21-11-16 | 05:13

Heeft trouwens iemand al gechecked of dit een juist account is van die generaal BD?

Graaf van Egmont | 21-11-16 | 00:23

-weggejorist-

Quickbowjob | 21-11-16 | 00:12

@a4p | 20-11-16 | 23:16

Uiteindelijk komt het toch aan op keuzes in relatie tot macht.

litebyte | 20-11-16 | 23:57

@Tabernakel | 20-11-16 | 22:36

Dat klopt inderdaad. als er 1 conservatieve rechts (extremistische/fascistoide) godsdienst is, dan is het wel de islam.

*Echt* (socialisme en communisme) links heeft dan ook een broertje dood aan religie, vooral aan de (radicale) islam. Dat zie je nu in Turkije, dat zag je vroeger in Rusland en Africa.

litebyte | 20-11-16 | 23:55

Ik bedoel mooie elevator pitch maar geen businessplan, tis persies de aversie tegen weltuverhersung die deze ism zen baarden laat staan

Pedro el Negro | 20-11-16 | 23:49

Hij weet wel goed uit de doeken te doen hoe je duidelijk isms moet aanpakken

Pedro el Negro | 20-11-16 | 23:46

oh en heb je een geloof wat niet lekker mixt met democratie, ook daar moet een keuze gemaakt worden. vrijheid van geloof, vvm, etc. past het je niet? PLEUR OP in de woorden van Rutte.

Kenneth Nietvatten | 20-11-16 | 23:40

jamajamajamaja maaaaar. dit is disriminasicistisch of zo.
heldere taal. kijken of er ook heldere gevolgen komen. nee, niet die met blaffers maar gewoon, simpele dingen. voor nederland zou ik dit ook willen zien.
geen pedo's dus geen kind huwelijken, geen veelwijverij, ook niet voor een ander geloof, trouwen en scheiden doe je voor de wet, andere wetten gelden niet. leerplicht geldt, ook als dochter ongesteld wordt en vanaf dan thuis moet blijven.
dienstplicht, ben voor mits voor NL, niet in oekraine, maar dat geldt voor iedereen met een nederlands paspoort (m/v). heb je 2 paspoorten, maak een keuze. geen dienstplicht in NL dan geen paspoort en uiteraard geen verblijf.

bevrijdend dit.

Kenneth Nietvatten | 20-11-16 | 23:38

Van minimocromanagment naar endlözing in een paar weken tijd. Wat een wereld, wees lief voor elkaar of ik maak je deaud

rattenvanger XL | 20-11-16 | 23:29

Opzich kan je ook zo'n filmpje maken over waar 'murica allemaal gebombardeerd heeft...
Daarmee wil ik overigens niet zeggen dat we medelijden moeten hebben met kapotgebombardeerde moslim extremisten.

a4p | 20-11-16 | 23:16

Benoem wat het is: een uiterst destructieve sekte.

De spagaat waar het Westen in zit is dat met elke druppel brandstof welke men tankt, deze sekte verder wordt gevoed. Tevens houdt de bevolkingsgroei curve gelijke tred met de vondst van fossiele brandstoffen (ruwe olie, aardgas e.d.), dit weten ze hier in het Westen, vandaar het gespleten beleid van gedogen, binnenhalen en halfslachtig bestrijden. Bijkomend: hoe komen dit soort religieuze-zultkoppen aan wapens, wie levert deze en wie worden hier beter van?

Welke keuze men ook maakt, er zullen altijd partijen gedupeerd worden. Belangrijk is om de lijnen naar de toekomst door te trekken: wat als het zo doorgaat en willen we dit voor de generaties welke na ons komen?

Veluwse-Eikel | 20-11-16 | 23:09

Ik zie vaak zoveel haat in de ogen van moslims dat als blikken konden doden ik als in de reclame van Stimorol acuut gewipt zou worden. Trump makes the world Greet again. Stem PVV 15 maart 2017 asap Nexit Geert Wilders for MP, gehandicapte (ISlam) verbieden. Malek Ramadan heeft een hele poos geleden de oorlog aan ISIS verklaard. Waarom horen we er zo weinig over?

WitteGrunneger | 20-11-16 | 22:56

@kunnenzedanniks | 20-11-16 | 16:17
Sure zo oud als de weg naar Peking, maar niemand doet er nog wat mee.... Alle oorlogen in het midden oosten lopen fout omdat niemand durfft te benoemen wie de vijand is.

peterdh | 20-11-16 | 22:40

Onwetendheid is het grootste gevaar.

Tabernakel | 20-11-16 | 22:36

@sinar2 | 20-11-16 | 16:18
'En ondertussen staat er hier iemand voor de rechter die heeft gevraagd of het misschien iets minder mag met de islam hier.'

Nou de islam beledigen is vooralsnog strafbaar. Dat staat in onze grondwet. Gelukkig zei Geert dan ook Marokkanen en geen moslims. Dat mag wel want Marokkaan is geen ras hetgeen ook strafbaar zou zijn.
Het eerste want minister president Geert Wilders moet doen na zijn benoeming door de koning is het aanpassen van artikel 1 van onze grondwet.

keestelpro | 20-11-16 | 22:25

@ La Bailaora | 20-11-16 | 19:24

Je maakt terechte punten, maar miskent volgens mij de dreiging die Iran vormt. Hoe gevaarlijk Saoedie Arabie ook is, het heeft geen kernwapen en streeft er ook niet naar. Daar komt bij dat het huis van Saoed - hoe verwerpelijk het ook is - een zekere bufferfunctie tegen de macht van de mullahs vormt. Zoals bekend: de mullahs vormen het hart van de islam, en zijn de oorzaak van 1400 jaar stagnatie, terreur, slachtpartijen enz. Hoe meer macht zij hebben hoe slechter voor ons. In Iran zijn de mullahs de machthebbers, en ze zijn hard op weg een atoombom te verkrijgen. Ik ben er niet zo zeker van dat ze die niet gaan gebruiken als ze daar eenmaal de beschikking over hebben... Op de lange termijn is de soennitische islam door de macht van het getal uiteraard een groter probleem (alhoewel soennisme en sjiisme loten van dezelfde boom zijn, de boom die zelf het probleem is), maar op korte termijn is het waarschijnlijk verstandiger de aandacht (ook) op Iran te richten, zonder uiteraard waar mogelijk de soennitische terreur te ondermijnen.

HoogToontje | 20-11-16 | 22:01

Facebook zal dit filmpje inmiddels wel boycotten wegens nep nieuws.

watergeus | 20-11-16 | 21:57

Jezus jongens, die idiote nucleaire deal met Iran ter discussie stellen en mensen aanstellen die Iran als bedreiging zien betekent niet meteen een full fledged invasion of zo. Vooralsnog duiden alle tekenen op minder idealistisch "world police" gedoe en meer zakelijke realistische geopolitiek. En een detente met Rusland. En een duidelijker omschreven vijandbeeld: de radicale islam. Nou, winwinwin zou ik zeggen.

Vergelijk dat 's met madam Secretary, die de No fly zone boven Syrië al had aangekondigd! Geweldig idee, met de rode luchtmacht daar actief als gevraagde bondgenoot van het zittende regime. Dat is wél tastbare warmongering

Gen. Maximus | 20-11-16 | 21:39

La Bailaora | 20-11-16 | 18:57

Misschien om Europa als bliksemafleider te gebruiken?
Als de moslims ons meer gaan haten dan de merikanen hebben ze een zorg minder....

Tuborg øl | 20-11-16 | 21:22

Jammer. Was even positief omdat ik dacht dat hij zich zou richten op de Islamofascisten in Quatar en de Saoedies. Helaas de yanks blijven hen steunen. Flynn heeft iets met Iran. Helaas kun de Saoedies gewoon verder gaan met het islamiseren van de wereld. En de yankees hun eerste vijand Iran laten lijden.

Graaier | 20-11-16 | 21:03

Trump en Putin zijn twee verstandige mensen die elkaar nodig hebben om nog iets van de wereld te maken.
Of ze het gaat lukken weet ik niet want de wereld is al zo verrot dat het met hechtpleisters aan elkaar vast word gehouden.

komtdatschot | 20-11-16 | 20:59

-weggejorist-

Waarblijfthetkwartje | 20-11-16 | 20:46

@freelux | 20-11-16 | 19:41
Dat weet ik niet, ik ga inderdaad vooral op dit filmpje af. Daarop spreek ik mijn ongerustheid uit. Laten we hopen dat het allemaal meevalt.

La Bailaora | 20-11-16 | 20:44

De wal keert het schip.

metdedag | 20-11-16 | 20:35

automobilaterealist | 20-11-16 | 18:26
Ah. U gelooft nog dat alles goed komt als de opleiding goed is. Zelfs de meest geleerde mensen kunnen mentaal helemaal gek worden door de islam. Maar we kunnen het uiteraard nog een paar generaties proberen. Als er nog wel een beschaving is. Begrijpen van de islam doe ik wel, alle ongelovigen moeten deaud. Ik wil het niet verbieden omdat ik het niet begrijp, maar omdat het slecht voor de gezondheid is. Zowel voor de aanhangers als degene die met deze ideologie worden geconfronteerd. Overigens hebben moslimlanden geen moeite om christenen te vervolgen en te vermoorden. Wij zijn beschaafder. Gewoon verbieden. Zoals cocaïne, nazisme en door rood rijden. Het is ongezond en gif voor de samenleving.

Wim Venijn | 20-11-16 | 19:46

En daar heeft ie zijn peiler nou juist helemaal niet op gericht. En dat is zeer zeer verontrustend.
La Bailaora | 20-11-16 | 18:57
Ik vind dit nogal een voorbarige conclusie op basis van één filmpje. Weet je zeker dat hij nooit tegen de soennitische Islam heeft geageerd? Ik moet bekennen dat ik niet echt bekend ben met Flynn. Kan dus moeilijk beoordelen of het klopt wat u zegt dat Flynn het alleen heeft gemunt heeft op Iran en de sjiieten.

freelux | 20-11-16 | 19:41

Na regen komt zonneschijn mensen! Volgens mij is het in ieder geval gestopt met regenen.

Raad_maar_raak! | 20-11-16 | 19:40

-weggejorist-

Mr_Pikibelly | 20-11-16 | 19:28

""The United States relied on net imports (imports minus exports) for about 40% of the petroleum (crude oil and petroleum products) that we consumed in 2012. Just over half of these imports came from the Western Hemisphere. Our dependence on foreign petroleum has declined since peaking in 2005.""
www.eia.gov/energy_in_brief/article/f...

theo-is-dood | 20-11-16 | 19:27

Tirade | 20-11-16 | 18:57
Het idiote is dat deze mensen niet weten wie hun vrienden zijn, dus dan denken ze in het ene kamp te zitten terwijl ze zich in het andere kamp bevinden. Totale mafklappers zijn het zonder enig spoor van realiteitsbesef.
Zo links als de neten, die klankschaaljuffen ;)

Ongeblustekalk | 20-11-16 | 19:26

Ik had hoop en vertrouwen in Trump, maar dit gaat niet goed.
Wordt Iran aangevallen door Amerika en Israel, krijgen we
een nog groter conflict. Assad weg, Putin pikt het niet, want dan gaat de pijpleiding door en die andere staten, wat gaan die doen.Het wordt een grote misere, iedereen met elkaar in gevecht.
Ik hoop dat ik het verkeerd zie, maar blijven zorgelijke tijden.

gatito | 20-11-16 | 19:24

@HoogToontje | 20-11-16 | 19:13
Moslimbroeders zijn Soennie's, net als ISIS. Veel eerder vrindjes van elkaar dan Iran dat met een van die groepen zou zijn.

Weet je niet dat Iran vecht aan de kant van de Irakese overheid om Mosul van Isis in te nemen en in Aleppo vecht tegen Al Nusra? Zowel Iraq in Baghdad als Iran zijn Sjiieten. Dat weet je toch wel?

Als Al Nusra en ISIS vrindjes daar de oorlog zouden winnen krijgen we gewoon een door SA en Moslimbroeders gesteunde sharia kalifaat terug. En dat komt veel dichterbij als je Iran zou gaan aanvallen, die immers tegen die Jihadi's vechten. Zo ook in Yemen. Nee, de Hoethi's moeten die oorlog tegen Saoedie Arabië en Al Qaeda niet verliezen, dat zou een ramp wezen. En dat gaat zeer zeker ook gebeuren als ze de steun van Iran verliezen. En dat gaat weer gebeuren als de VS Iran aanvalt. Dat maakt ook ISIS (en Al Nusra) weer veel sterker.

Maar dan heb ik het nog niet over de reactie van Putin op een eventuele aanval op Iran. Laat ik het zo stellen, dat gaat Putin niet toestaan.

Het feit dat de VS continue de Soennitische islam uit de wind houdt, of zelfs al dan niet steunt, zorgt ervoor dat ik ze niet kan steunen. Soennitische islam is zeer zorgelijk in de wereld. Sjiitische islam bestaat ook maar uit 15% van de islamieten, een minderheid.

La Bailaora | 20-11-16 | 19:24

Is er al een Generaal Flynn plein? Of doen we dat niet omdat Jole uit zijn panty schiet?
Pedronegro, Donald trump Singel 3, Randstad

Pedronegro | 20-11-16 | 19:22

Stormageddon | 20-11-16 | 18:22
Je zegt het zelf al..

Ongeblustekalk | 20-11-16 | 19:22

automobilaterealist | 20-11-16 | 18:26
Ja met 'onderwijs' heeft Europa nu 3e generatie moslims die stemmen op DENK. Of martelen in Syrië. Bent u de aankomend D66 leider? Tip: hef jezelf op.

Bram van Ojik | 20-11-16 | 19:18

@necrosis | 20-11-16 | 19:10
Amerika maakt er een zooitje van.

La Bailaora | 20-11-16 | 19:17

Nog 8 jaar te gaan tot president Flynn. Een door de polcor media, totaal niet verwachte overwinning op de beoogde eerste vrouwelijke president van de USA; Michelle Obama.

bij de NPO ( die anno 2024) het monopolie hebben op de 5 staatskanalen, een duiding van het gevolg van deze onderbuik gevoelens door oud politici, nu voorzitters van de NPO, leden van raden van bestuur, enz; Spekman, Samson en eurocommissaris Pechtold.

Nuuk | 20-11-16 | 19:16

@ La Bailaora | 20-11-16 | 18:57

Ik denk dat IS veel minder een probleem is dan bv de Moslimbroederschap, of Iran. Misschien beschouwen we later IS wel als een blessing in disguise, IS heeft immers veel goeds gedaan voor het inzicht verspreiden onder de westerlingen dat er misschien toch wel iets heel erg mis is met de islam. De Ikhwan en Iran opereren veel meer in het geniep waar westerlingen goedgelovig en gelovend in de goedheid van de mens als ze meestal zijn slecht tegen gewapend zijn, en voor wat betreft Iran komt daar nog bij dat ze niet ver meer van een atoombom zijn. Itt andere staten met kernwapens zijn de ayatollahs religieuze gekken die hartstochtelijk geloven in de eindtijd en de wederkomst van de 12e Imam. En de komst van de eindtijd, die kan je een handje helpen door bv kernwapens tegen Israel in te zetten en zo WOIII uit te lokken. Het is niet voor niets dat mensen die een beetje verstand van Iran hebben zeer grote bedenkingen hebben bij de 'deal' van Obama met Iran, die feitelijk de weg openlegt naar de bom. Iran moet die bom niet krijgen.

HoogToontje | 20-11-16 | 19:13

@La Bailaora | 20-11-16 | 18:57
Ook Iran was een misrekening van de VS.
Die wilde de Sjah van Perzië weghebben, toen kreeg Iran ineens de in ballingschap levende ayatollah terug.
Dat beviel de VS niet dus steunden ze de oorlog tussen Iran en Irak.
Toen ging Irak ineens onaardig doen en moest de VS weer ingrijpen.
Wie het nog snapt mag het zeggen.

necrosis | 20-11-16 | 19:10

@necrosis | 20-11-16 | 19:02
Te hopen is dat ie het inderdaad anders gaat doen, want die change van Odrama was inderdaad een drama, maar uiteindelijk gaat het niet veel uitmaken als je door de hond of door de kat gebeten wordt.

La Bailaora | 20-11-16 | 19:09

@La Bailaora | 20-11-16 | 18:58
Hij zal het in ieder geval anders doen dan Odrama.

necrosis | 20-11-16 | 19:02

@nemoj me jebat | 20-11-16 | 18:48
Ik meen een slordige 3 miljoen dollar, helaas waren er mensen die dat doorhadden.
*weg met die Clintons, ga terug naar Arkansas*

necrosis | 20-11-16 | 18:58

@necrosis | 20-11-16 | 18:48
Ja, maar laten we hopen dat Trump werkelijk change gaat brengen, en daar begin ik me wel zorgen over te maken.

La Bailaora | 20-11-16 | 18:58

Er is geen enkele reden om de islam de hand boven het hoofd te houden. Toch doet de linksche gutmensch dit. Fatsoen zit in hun DNA. Ze willen nu geen rotzooi, niet beseffend dat het dan ooit te laat zal zijn. Bovendien is de afkeer van links tov van mensen die wel kritisch willen zijn tegenover de islam, groter dan tegen de echte vijand: de allesoverheersende ideologie. Ongelooflijk dat het zover heeft kunnen komen. Ja het is duidelijk dat om maatregelen te nemen tegen de verdere uitbreiding van dit fascisto-geloof de sfeer zal verpesten. Maar lijdzaam toezien zal het vernietigen. Maak je keuze

Tirade | 20-11-16 | 18:57

@HoogToontje | 20-11-16 | 18:46
Nergens zeg ik dat Iran deugt. Ja, ook sjiieten zijn geen fijne moslims, we kennen allemaal de Ayatollah's nog wel en waarom mensen als Afshin Elian hebben moeten vluchten, of Neda.

Veel grotere bedreiging voor de wereldvrede is echter Saoedie Arabië, Qatar, ISIS, Al Qaeda, Al Nusra en de andere soennie Jihadi's (bv Al Sham, Hamas en Boko Haram). We hebben uit Wikileaks keihard bewijs dat Hillary en haar clan weten dat die landen isis steunen, de overheden zo gezegd.

En daar heeft ie zijn peiler nou juist helemaal niet op gericht. En dat is zeer zeer verontrustend.

La Bailaora | 20-11-16 | 18:57

@gatito | 20-11-16 | 18:43
ja, dan kan je wachten op WW3.

La Bailaora | 20-11-16 | 18:53

Willen we meer of minder? Dat is de vraag.

Jan Marijnissen | 20-11-16 | 18:53

Het is meer een doctrine dan een geloof.

Heiner | 20-11-16 | 18:52

@Mastermattie | 20-11-16 | 17:28

Kan iemand mij uitleggen hoe dat systeem daar dan werkt? Dat Le Pen in de eerste ronde een giagntische voorsprong heeft, maar dat ze in een tweede ronde gezegd word te verliezen omdat dan die ander een voorsprong heeft... Wat is het verschil in die rondes dan?

peterdh | 20-11-16 | 18:51

necrosis | 20-11-16 | 18:36
En kwam er ook niet iets terecht bij Chelsea haar bruiloft?

nemoj me jebat | 20-11-16 | 18:48

@La Bailaora | 20-11-16 | 18:42
Wat dat betreft mogen Bill & Hill samen een jaartje of twintig doorbrengen in een federale gevangenis.
Ik ben benieuwd of Trump dat voor elkaar krijgt.
#teamTrump

necrosis | 20-11-16 | 18:48

@ La Bailaora | 20-11-16 | 18:08

Iran deugt ook niet he, het zijn dan wel sjiieten, maar dat zijn ook moslims... Iran is een hele grote bedreiging voor de wereldvrede in het algemeen en de stabiliteit in het MO in het bijzonder.

HoogToontje | 20-11-16 | 18:46

@carpi | 20-11-16 | 16:04

Wacht maar, want wedden dat ie binnenkort zo word afgeschilderd?

peterdh | 20-11-16 | 18:46

La Bailaora | 20-11-16 | 18:08

Ben het met je eens, als ik zo lees over deze Mad Dog, zoals ze hem in Amerika noemen, vrezen ze ook voor een oorlog met Iran.
En hoe gaat Putin daarop reageren.

gatito | 20-11-16 | 18:43

@necrosis | 20-11-16 | 18:36
Meer sh*t over de Clinton's:

"... the giant company Ericsson had ‘allegedly’ contributed, according to the Sida-financed publication, six million dollars in terms of ‘speech fees’ to Bill Clinton. ... the payment resulted in the US State Department removing Ericsson from the list of banned companies doing business with Iran.":
theindicter.com/swedish-company-tetrap...

La Bailaora | 20-11-16 | 18:42

-weggejorist-

Rest In Privacy | 20-11-16 | 18:40

@Stormageddon | 20-11-16 | 18:27
Je kan wel met linkjes gaan strooien, maar hoe zat het ook alweer met de Clinton Foundation en de Clinton Family Foundation?
Dat heen en weer geschuif met geld wat uiteindelijk grotendeels in de zakken van de medewerkers van de Foundations terecht kwam.
Linkjes heb ik al eerder gepost.

necrosis | 20-11-16 | 18:36

Trump moet zich alleen mengen met ISIS en met de Golfstaten die moeten lappen en de vluchtelingen opvangen. Voor de rest eigen land opbouwen en NAVO onder druk zetten. Geef ze geen stok om mee te slaan. Houd je aan de beloften.

Lyin Ted | 20-11-16 | 18:35

De verandering zit in de lucht, nu Europa nog. Verkiezingen in Duitsland waar de AfD sowieso de kiesdrempel gaat halen en wie weet heel veel zetels. Frankrijk, war Marine le Pen ook bijna zeker de 2e presidentsronde haalt. En last but least, de verkiezingen in maart 2017 in ons kikkerlandje waar een machtsgeile Rutte tijdens een georkestreerde verkiezingsbijeenkomst alvast een voorsprong heeft genomen op het monsterverlies van de VVD door zo'n beetje elke partijvoorman (Geert Wilders, Lodewijk Asscher, Henk Krol, Siebrand Buma)) te beledigen die er is, waardoor straks geen enkele partij met de VVD zal willen samenwerken zolang Rutte deze kliek leidt.

Schweinchen Dick | 20-11-16 | 18:34

Hij vergeet het Marokkaanse ras apart te benoemen. Homo delictus.

Vrijhetzelaar | 20-11-16 | 18:33

Dat Flynn als Putinista wordt bestempeld heeft ie te danken aan zijn vele optredens bij RT.com.
Sommigen beweren zelfs dat ie op de loonlijst van het Kremlin staat.
Onzin natuurlijk, maar je geeft zo wel munitie aan je tegenstanders. Daar zal hij mee moeten stoppen.

plaszak | 20-11-16 | 18:31

@automobilaterealist | 20-11-16 | 18:26
Toch werkte verbieden in Spanje wonderlijk wel, vooral toen diegenen die zich er niet aan hielden werden uitgezet...

La Bailaora | 20-11-16 | 18:28

@kapitein_iglo | 20-11-16 | 18:22
Ik heb het niet over geweld gehad, daar begon jij over.
Als ik persoon X niet mag wil dat niet zeggen dat ik gelijk geweld ga gebruiken.
En als persoon Y persoon X niet mag wil dat niet zeggen dat persoon Y mijn vriend is.
That's all.
Ik besteed mijn energie liever op een positieve manier.
En moet ik mijn antwoord nu ook in tweevoud posten?

necrosis | 20-11-16 | 18:28

Leuke meme trouwens Spartacus, jammer dat hij van zo'n lage resolutie is en over dit hele genre memes van twee poppetjes die iets samen beslissen en eentje die autistisch krijst van het niveau bleekdrinken is

Barre_de_k | 20-11-16 | 18:27

@necrosis | 20-11-16 | 18:24
Gelukkig hangt er om president-elect Pumpkinhead geen enkele zweem van corruptie. Die heeft namelijk nergens zakelijke belangen. *kuch*
www.slate.com/blogs/the_slatest/2016/1...

Stormageddon | 20-11-16 | 18:27

ik heb liever een zakenman in het witte huis dan een lid van de corrupte Clinton Dynastie
@necrosis | 20-11-16 | 18:24
Ja ik ook, maar misschien hadden we met een loose-loose situatie te maken.

La Bailaora | 20-11-16 | 18:27

Verbieden die ideologie dat de islam heet.
Wim Venijn | 20-11-16 | 16:57
Hahahaha spijker-kop verhaal. Het probleem met conservatieve gelovigen (ongeacht religie) is, dat zij hun persoonlijke geloofsbelijdenis boven de Wet plaatsen. Verbieden gaat dus niet, je zult met iets beters moeten komen. Opleiding bijvoorbeeld, de meeste van die harige baardapen geloven bijvoorbeeld niet dat zij van apen afstammen. Doe dáár wat aan, ipv dat eeuwige "ikke nie begrijp dus verbieden," je lijkt verdomme wel een Moslim!

automobilaterealist | 20-11-16 | 18:26

Stormageddon | 20-11-16 | 17:39
Dank.
Toch, als ik het zo lees heb ik zin om maar te blijven waar ik net was: de keuken. Mijn aanrecht. Waar alles zo lekker overzichtelijk is.
Hoe meer je in die politiek duikt, hoe minder je ervan begrijpt.

nemoj me jebat | 20-11-16 | 18:25

@postmodernismisdead | 20-11-16 | 16:20

Dan sluiten de EU-dictators een verbond met Iran misschien?
Die Vollidioten in Brussel zijn er krankzinnig genoeg voor.
Gewoon bekokstoofd in de achterkamertjes en de burger compleet buiten spel gezet.
Tuig van de richel dus.

Pieter V | 20-11-16 | 18:25

@kapitein_iglo | 20-11-16 | 18:22
vergeef mij omdat ik ten pooi viel aan de reaguurderserror.

kapitein_iglo | 20-11-16 | 18:24

@Ongeblustekalk | 20-11-16 | 18:14
Je mag denken en zeggen wat je wilt, iets wat ook voor mij geldt.
En Hillary was wat mij betreft een beetje 'triggerhappy'.
Ze zit stampvol met medicijnen (kijk eens naar haar bolle kop) en ze was in staat om WO III direct te beginnen, nog voordat Barry het witte huis had verlaten.
Gelul of niet, ik heb liever een zakenman in het witte huis dan een lid van de corrupte Clinton Dynastie

necrosis | 20-11-16 | 18:24

@sennholz | 20-11-16 | 18:09
Dat moet ik dan maar eens gaan organiseren. Verontrustend.

La Bailaora | 20-11-16 | 18:23

@Ongeblustekalk | 20-11-16 | 17:55
Ik ijk mijn eigen kompas wel, daar heb ik niemand voor nodig. Geen Amerikaanse presidenten, generaals, of weblogmalloten en al helemaal geen fanboys daarvan.

Stormageddon | 20-11-16 | 18:22

-weggejorist-

kapitein_iglo | 20-11-16 | 18:22

@necrosis | 20-11-16 | 17:41
dus je zoekt liever een geweldadige oplossing ipv een dialoog?

kapitein_iglo | 20-11-16 | 18:22

Ik geloof die man op zijn woord!

Schietmijmaarlek | 20-11-16 | 18:20

@necrosis | 20-11-16 | 18:00
U hebt niets met de VS te maken (anders dan dat de VS een hoop invloed heeft op wat er buiten hun landsgrenzen gebeurd).
Wat ik bedoelde te zeggen is dat Miezerig Mannetje (overigens ben ik ook nog steeds niet klaar met (de restanten van) zijn gedonder hier in Leiden) echt niet gaat emigreren als Geert MP wordt. Net als die celebs die nu ook niet blijken te emigreren vanuit de VS.

Mastermattie | 20-11-16 | 18:19

necrosis | 20-11-16 | 18:05
Ik ben ook niet gecharmeerd van Trump, maar dat betekent nog niet dat ik een denkfout maak in het vergelijk tussen Trump en Clinton. Wat een gelul zeg.
Ik kan me dat wantrouwen richting het team van trump wel voorstellen, het zijn net als dezelfde figuren die ook in het team van Bush sr. en jr. zaten.
Dat mensen daar niet doorheen kunnen zien, daar sta ik niet van te kijken., met dat vieze linkse institutionele onderbuikje.

Ongeblustekalk | 20-11-16 | 18:14

@La Bailaora | 20-11-16 | 18:08
het is nog even wachten totdat john bolton minister van buitenlandse zaken wordt -- dan kun je maar beter water en biscuitjes gaan inslaan...

sennholz | 20-11-16 | 18:09

Ik begin hier zeer zorgelijk over te worden. Is Trump mogelijkerwijs een net zo grote leugen als Hillary? Of wordt hij omringd met dat soort hawks, waardoor we ons in ieder geval grote zorgen moeten maken?

Laten we wel wezen, als je goed Michael Flyns zijn laatste video's bekijkt heeft hij het gemunt op Iran, de Sjiieten. Over de werkelijke culprits, de soennitische islam Saoedie Arabie en co., geen woord, geen yemen oorlog, geen IS. Dat maakt me zeer zeer huiverig dat ze niet oprecht zijn, in ieder geval Flynn niet.

Hier een video van Flynn waar ik nogal op afknap:

www.youtube.com/watch?v=7eWV7DnZwKM

La Bailaora | 20-11-16 | 18:08

Je kan van de Muricans zeggen wat je wilt maar ze kweken wel kerels met ruggegraat. En deze gast heeft ook nog de beschikking over 14 carriers en een miljoen miljard raketjes. En het was nog land onrustig in het Moslimië.

Yeohan | 20-11-16 | 18:07

@Ongeblustekalk | 20-11-16 | 17:55
Stormageddon is niet gecharmeerd van Trump.
Maar wat ik eerder schreef over Wilders, geldt ook voor Trump:
Als hij zijn beloftes niet nakomt dan kan hij een tweede termijn wel vergeten.
En wie weet wat voor imbecielen de Amerikanen dan krijgen om een keuze uit te maken.
Voorlopig ben ik nog steeds voor #teamTrump
De tijd zal het leren.....

necrosis | 20-11-16 | 18:05

Ik hoor eigenlijk niets anders dan wat ik in EU ook telkens hoor 'de radicale islam'.

Frans1156 | 20-11-16 | 18:02

@Mastermattie | 20-11-16 | 17:38
Wat heb ik met de VS te maken?
Miezerig Mannetje deed een belofte en daar zal ik hem aan helpen houden.
Overigens mag hij de volle verhuisdozen zelf gaan sjouwen, ik ben geen verhuizer, en zeker niet voor zo'n Eurofiel.

necrosis | 20-11-16 | 18:00

Stormageddon | 20-11-16 | 17:39
Vergelijk de retoriek van de Clinton clan eens met het Trump kamp, dan kan je daar jouw kompas op ijken. En vergelijk eens het moslim team om obama en clinton heen en vergelijk dat eens met het team dat Trump om zich heen aan het verzamelen is.

Een normaal denkend mens zou dat verschil moeten zien en daar conclusies uit trekken, dat is niet voor jouw weggelegd, dat blijkt.

Ongeblustekalk | 20-11-16 | 17:55

Eindelijk een yankee die de Islamofascisten durft te benoemen. Goed nieuws.

Graaier | 20-11-16 | 17:54

@Stormageddon | 20-11-16 | 17:39
Als er kaders worden opgeworpen waarbinnen een discussie mag plaatsvinden dan hoor je weinig nieuws inderdaad.
Dan wordt het verwarrend in plaats van verhelderend.

MogeWijEveOvergeve | 20-11-16 | 17:49

Helder ! En dit is nu de waarheid waarvoor de Nederlandse politiek correcte kliek en de linkse politiek lafjes wegkruipt, terwijl zij zelfs de boodschapper van dit kwaad strafrechtelijk laten vervolgen. Zo ziek is Nederland / EU.

krelus | 20-11-16 | 17:47

Niet om het een of ander, maar ook de Obama regering begin met een - inmiddels beruchte - reset van de Rusland-relatie. O, wat gingen ze het beter doen dan die kut-neocons met hun communistenhaat.


en.wikipedia.org/wiki/Russian_reset

omanders | 20-11-16 | 17:46

@kapitein_iglo | 20-11-16 | 17:34
De vijand van mijn vijand is hooguit iemand die dezelfde persoon als ik niet kan luchten of zien.
Maar mijn vriend zal hij/ zij nooit worden.

necrosis | 20-11-16 | 17:41

@nemoj me jebat | 20-11-16 | 17:29
Dit komt van één kant. De schreeuwers die vorige maand riepen dat (ondanks dat Bush de oorlog in Irak en Afghanistan begon) Clinton een "warmonger" is, schuldig is aan alle oorlogen in het midden-oosten en een oorlogsmisdadigster is, nu opeens 180 graden draaien en zeggen dat het misschien toch ook wel een beetje aan de islam ligt. Sterker nog, dat die oorlogjes daar misschien niet zo'n slecht idee waren. Beroerd uitgevoerd natuurlijk, maar principieel wel in de haak want: islam.
Het komt er een beetje op neer dat als een Republikeinse president oorlog voert dan is het goed want tegen de islam, een democratische president fout, want dat is alleen bedoeld om vluchtelingen te creëren om Europa te laten islamiseren. Of zo. Althans, ik parafraseer maar een beetje wat diverse Trumpianen de afgelopen maanden hebben geroepen.
Erg consistent komt het op mij allemaal niet over.
Maar enfin, als het morele kompas nu weer gewoon gericht wordt tegen de ideologie van de Mekkaanse roversbendes vind ik het prima hoor.

Stormageddon | 20-11-16 | 17:39

@necrosis | 20-11-16 | 17:35
Die belofte is net zo loos als al die Hollywood-Hoeren die beweerden de VS te verlaten als Trump president wordt.

Mastermattie | 20-11-16 | 17:38

roze_bril | 20-11-16 | 17:25
Illegaal (persoon)

Een illegaal is een persoon die zonder rechtmatige status in een land verblijft.

Methylfenidaat | 20-11-16 | 17:37

-weggejorist-

Methylfenidaat | 20-11-16 | 17:36

roze_bril | 20-11-16 | 17:25
Illegaal - illegaal

Methylfenidaat | 20-11-16 | 17:35

@Parel van het Zuiden | 20-11-16 | 17:30
Ik ben eerder benieuwd waar Miezerig Mannetje naartoe verhuist (zijn eigen woorden) als Wilders I een feit is.
En ja, ik beloofde hem verhuisdozen, die ga ik dan ook zeker brengen.
*gnehehe*

necrosis | 20-11-16 | 17:35

De wereld mag God op haar knieën danken dat er eindelijk een realist aan het roer komt.

Stratum | 20-11-16 | 17:34

Hij is geen poetin vriendje.
carpi | 20-11-16 | 16:04 |
maakt de vijand van jou vijand niet tot jou bondgenoot?

kapitein_iglo | 20-11-16 | 17:34

@roze_bril | 20-11-16 | 17:25

Guantanomo bay heeft redelijk wat vacante plekken. Oranje zou een Pechtold of Merkel goed staan...

Parel van het Zuiden | 20-11-16 | 17:30

Stormageddon | 20-11-16 | 17:18
Zo zwart-wit en ongenuanceerd is het toch allemaal niet?
Gelukkig ben ik gewend aan tegenstrijdige mixed messages: ik betrek mijn nieuws van alle kanten.

nemoj me jebat | 20-11-16 | 17:29

Het zal ronduit vermakelijk worden hoe onze z.g.n. "hoog in de bol hebbende elite" zich met deze realiteit gaat vereenzelvigen. Hilarisch zal hun duiding zijn de woorden uit het verleden in de juiste context te moeten zien m.b.t. het heden. Verantwoording afleggen ho maar, dan heeft plotseling de kiezer altijd gelijk. En dat laatste is waar.

Een vrije paling | 20-11-16 | 17:29

@Keyboardspeler | 20-11-16 | 17:05
Zeker, Frankrijk lijkt ook het licht te hebben gezien: http://www.independent.co.uk/news/world/europe/marine-le-pen-poll-election-odds-latest-french-presidential-lead-sarkozy-a7428126.html .

Mastermattie | 20-11-16 | 17:28

@roze_bril +1. Geweldig idee.

thomas.hobbes | 20-11-16 | 17:27

necrosis | 20-11-16 | 17:21
Als je die pensioen koppeling maar op tijd stop zet, want die loopt gewoon door zonder tegenbericht ;)

Ongeblustekalk | 20-11-16 | 17:27

Laat Trump dan ook alvast maar een internationaal strafhof oprichten in de VS voor mensen die doelbewust een land van hun cultuur ontdoen. Een regelrechte misdaad tegen de menselijkheid.

roze_bril | 20-11-16 | 17:25

@Jackanders
Thanks you Jack.

RickTheDick | 20-11-16 | 17:25

Parel van het Zuiden | 20-11-16 | 16:51
Er zijn altijd idioten die in zee gaan met links, extreem links zou ik willen noemen.

Dat is iets dat mensen zelf creëren en in stand houden.
Dom volk, net lemmingen.

Ongeblustekalk | 20-11-16 | 17:24

Dat was een flink stukje realistische benadering i.p.v. islam is vrede en daarom 20.000 aanslagen en miljoenen doden (standaard wereldvreemd slinks gebrabbel).

Driehoorn | 20-11-16 | 17:24

@Piet Karbiet | 20-11-16 | 17:06
Ik ga pas juichen als....(mag ik niet zeggen, want offtopic).

necrosis | 20-11-16 | 17:21

Heel apart.
Als je het filmpje ziet lijkt het een speech van Geert Wilders. Alleen de man die het uitspreekt wordt veiligheidsadviseur van de VS. Dus er zijn toch nog realistische geluiden te horen anders dan islam is vrede...
Wordt dit het einde van alle islam bullshit?
Laten we het hopen.
Laat deze frisse wind ook Europa bereiken omdat het heeeel erg nodig is voor onze toekomst.

dijkbewaker | 20-11-16 | 17:20

RickTheDick | 20-11-16 | 17:16
Dat staat er ook. Dat hij daar hoogstwaarschijnlijk NIET voor uitgenodigd wordt.

Jackanders | 20-11-16 | 17:19

Ik dacht dat de trumpista's tegen de oorlog in Syrië, Irak en Afghanistan waren, dat ISIS en Al Qaida door de CIA, Obama en Clinton waren opgezet en dat 911 een inside job was.
Maar dat is plotseling allemaal niet meer zo? Ik krijg wel een boel tegenstrijdige mixed messages de laatste tijd. Wel amusant hoor, dat wel.

Stormageddon | 20-11-16 | 17:18

Deze man vindt types als Twan en Pauw (en de rest van de sekte)zieke propaganda-hoeren, dus niks collegetour.

RickTheDick | 20-11-16 | 17:16

Er is hoop. Er is echt hoop...

chosenignorance | 20-11-16 | 17:16

Piet Karbiet | 20-11-16 | 17:06
Ja, jammer dat het socialisme gefaald heeft, iets dat zo mooi had kunnen zijn.
En dat een ex militair nu staat te roeptoeteren is helemaal schandalig natuurlijk, gaan je nekhaartjes van overeind staan.

Goede post, laat meteen iemands kernwaarden zien. (leftie)

Ongeblustekalk | 20-11-16 | 17:13

@Havanaclubsdz
+1 voor de linkjes.

atheïstisch stemvee | 20-11-16 | 17:12

-weggejorist-

Havanaclubsdz | 20-11-16 | 17:08

-weggejorist-

Havanaclubsdz | 20-11-16 | 17:08

-weggejorist en opgerot-

Havanaclubsdz | 20-11-16 | 17:07

Een wereldwijde doorbraak van rationele islamofobie zal mij zeer welkom zijn. Als dit hand in hand kan gaan met openlijk benoemen van de vijand dan schieten we een heel stuk op.
.
Wat mij al zoveel jaren heeft geïrriteerd is het feit dat men onder het mom van vrijheid van religie allerlei politieke/ideologische tokens heeft benut om de meest krankzinnige islamitische/salafistische organisaties in de EU te laten vestigen.
Die organisaties en de haat zaaiende imams en volgelingen, alsmede degenen die dat faciliteren zo hard mogelijk aanpakken en opgesodemieterd ermee.
Tijd voor de grootste schoonmaak.

Memek | 20-11-16 | 17:07

Nou hehe, eindelijk iemand met gezond verstand!

MacMiep.nl | 20-11-16 | 17:07

Overigens heeft Trump al contact gehad met Kissinger (een grote vriend van de Clinton's), die na afloop zei: "don't expect Trump to maintain all his promises". Trump heeft de boodschap/opdracht ontvangen.

VictorF | 20-11-16 | 17:07

@necrosis | 20-11-16 | 17:04
Ga nou niet zo op de details. We zijn hier in een feeststemming.
Juichen!

Piet Karbiet | 20-11-16 | 17:06

-weggejorist-

Havanaclubsdz | 20-11-16 | 17:06

@IJzervreter | 20-11-16 | 16:08 Precies, daarom ben ik ook dolblij dat het Trump is geworden... er gaat in 2017 een verfrissend windje waaien in zowel de VS als Europa.
Nu nog zo rond eind Februari een paar flinke complimenten van Pres. Trump aan het adres van Wilders en hij heeft kandidaten tekort op zijn kieslijst (max 50).

Keyboardspeler | 20-11-16 | 17:05

Islam is nooit anders geweest dan een veroveringsideologie, met een bij elkaar gejat zooitje uit joden- en christendom en dat dan vervolgens buitengewoon krakkemikkig verwoord.

Kortom, blij met deze man, al zou het zich niet hoeven te beperken tot de 'radicale' islam. Er is maar 1 islam - de enige vraag die je jezelf hoeft te stellen welke kant de zogeheten gematigden zullen kiezen als puntje bij paaltje komt.

Lijkt me geen vraag.

Ichneumonidae | 20-11-16 | 17:05

-weggejorist en opgerot-

Dow | 20-11-16 | 17:05

-weggejorist-

Havanaclubsdz | 20-11-16 | 17:04

@meneer Q | 20-11-16 | 16:51
Volgens mij stond dat linkje ook al in het topic....

necrosis | 20-11-16 | 17:04

Wim Venijn | 20-11-16 | 16:57
Een geloof verbieden kan niet, het zit in het hoofd van de moslims.
Het moet dus wat rigoureuzer worden benadert. Mattis en Flynn zijn mannen die dat wel willen doen.

Ongeblustekalk | 20-11-16 | 17:03

@metagod | 20-11-16 | 16:49
islam is sowieso radicaal, er bestaat geen gematigde islam.
Alles staat in hun heilige boekje, en iedereen die de inhoud daarvan ter discussie durft te stellen, wacht doorgaans een onprettig einde.

necrosis | 20-11-16 | 17:03

@Parel van het Zuiden | 20-11-16 | 16:51
Actie (niet per se fysiek) zal reactie oproepen, wat weer een tegenreactie zal veroorzaken. Iedereen zal op een gegeven moment moeten kiezen. Voor politiek correcte nuancering zal steeds minder plaats zijn. Dat met name links het geweld niet schuwt weten we al sinds begin vorige eeuw.

atheïstisch stemvee | 20-11-16 | 17:00

Misschien kan Knoops dit morgen nog even toevoegen aan het tweede gedeelte van zijn pleidooi.

Jackanders | 20-11-16 | 17:00

En de VS weet islamitische groepen steeds goed te gebruiken voor hun doelstellingen. Wacht even met juichen voor Trump, voorlopig lijkt hij zich te omringen met neo-cons en dan verandert er niet veel.

VictorF | 20-11-16 | 16:59

Waarheid als een koe!

nee_toch? | 20-11-16 | 16:59

automobilaterealist | 20-11-16 | 16:47
Constructieve oplossingen? Iets dat al decennia lang geprobeerd is om samen met de moslims naar een oplossing te zoeken. Werkt dus niet. Het is een grotere teringbende geworden.
If you not part of the solution, you are part of the problem.
Verbieden die ideologie dat de islam heet.

Wim Venijn | 20-11-16 | 16:57

De islam geeft nergens richtlijnen om een beter mens te worden in een open westerse samenleving en/of hoe om te gaan met andersdenkenden op basis van gelijkwaardigheid. Juist het tegenovergestelde gebeurt met de moslim in de westerse samenleving, hij wordt een slechter mens met radicale denkbeelden in onze maatschappij. M. Flynn stelt terecht dat we in oorlog zijn met de radicale islam.

Dr. Frambozenjam | 20-11-16 | 16:56

Jammer dat de generaal het tweede front vergeet te benoemen. We staan namelijk nog met de rug naar een tweede op religie gebaseerde ideologie, de politiekcorrecte kerk.
The enemy within.
.
We zullen alleen kunnen winnen als we de rug vrijwaren van messteken.

Parel van het Zuiden | 20-11-16 | 16:51

die nederlandse marokaan, brrr het woord alleen al, ik gun het in elk geval geen hoofdletters.
is gewoon een mensensmokkelaar heeft ze effe paar x goed vol mogen spuiten, en dat heet sexuele jihad. zijn ze goed in die rifboys

001001001 | 20-11-16 | 16:50

Het leukste moet nog komen. Spartelende eurofielen over pakweg half jaar wiens tranen door de pers worden uitvergroot tot de lenzen beslagen zijn.

larie | 20-11-16 | 16:49

Oppassen dat we niet een eindeloze discussie krijgen over wat radicale en niet radicale islam is. Iedereen moet zich hier gewoon aan de regels houden. Met die achterlijke godjes en profeetjes willen we niets te maken hebben.

metagod | 20-11-16 | 16:49

@Ravissant | 20-11-16 | 16:39
Het waren de Amerikanen zelf die Saoedi-Arabië aan zoveel geld heeft geholpen via Aramco.
nl.wikipedia.org/wiki/Saudi_Aramco

necrosis | 20-11-16 | 16:49

2 zaken. Ik zie (nog) geen tot zeer weinig ruimte voor een constructieve oplossing bij betrokkenen, daarnaast is de discussie op YT onder de video erg onderhoudend.

automobilaterealist | 20-11-16 | 16:47

Dat van dat Poetin-vriendje is een frame; trap er niet in. Flynn beschrijft in zijn boek Field of Fight dat hij Rusland beschouwt als één van de partijen die uit is op het onderuit schoffelen van de VS en spreekt hij zijn wantrouwen uit naar Poetin (terecht). Wel geeft hij aan dat het mogelijk moet zijn een samenwerkingsverband met Poetin's Rusland op te zetten. De verschillen zitten minder diep dan tussen de VS en Iran, een meer fundamentele vijand van de VS. Verder is Flynn zeer netjes naar de Islam door enkel de *radicale* islam als een gevaarlijke kanker te beschrijven, terwijl natuurlijk de hele ideologie dat is.

thomas.hobbes | 20-11-16 | 16:46

Top er komen allleen maar positieve en vooral realistische geluiden uit de USA!

Blonde Nel | 20-11-16 | 16:43

-weggejorist-

PROPAGANDABEER | 20-11-16 | 16:42

Maar het aller, allerbelangrijkste is dat de wereld met Trump veel veiliger zal gaan worden. De man heeft de juiste kijk op échte bescherming voor Israël, de vernietiging van islamitische terreur, het feit dat de NATO geen bewaarschooltje is maar een serieus te nemen bondgenootschap en op de Russen als wereldmacht (of je dat nou leuk vindt of niet).

De echte Stolwijker | 20-11-16 | 16:40

Ik denk dat de Braboneger ook Minister word. Gewoon, omdat ie zinnige dingen zegt.

Piet Karbiet | 20-11-16 | 16:39

Wellicht een beetje off-topic, maar men zou massaal aangifte moeten doen tegen de stroming " minder, minder Zwarte Pieten ". Dat zal ze leren daar bij het OM. Dat is pas racistisch!

070 | 20-11-16 | 16:39

Als je aan radicale Islam komt dan kom je aan olie. Benieuwd hoe ze dat probleempje tackelen

Ravissant | 20-11-16 | 16:39

Schitterend. De landen waar moslims vandaan komen, zijn zonder uitzondering kut en nu willen zij de landen waar zij wel gelukkig zijn, ook veranderen in kutlanden. Wat een terechterik. Kan iemand dat filmpje ook even naar Merkel sturen? Achterlijke zeug...

NACademicus | 20-11-16 | 16:38

-weggejorist-

Methylfenidaat | 20-11-16 | 16:37

Dit is een hele belangrijke video die zo veel mogelijk gedeeld moet worden.
Doen jullie ó'k je best.
Mailtje hiervan naar alle politici zou niet verkeerd zijn ...

A3an | 20-11-16 | 16:36

En WAT een contrast geeft dit artikel met dat andere artikel waarbij Rutte op de foto gaat met Maiwand de jihadist.
Kan niet wachten op het moment dat Trump tegen Rutte zegt dat hij meer moet gaan overleggen/samenwerken met Wilders.

Ongeruste vader | 20-11-16 | 16:35

Spartacus zegt het mooi; het is erg onwerkelijk het te horen. Maar wat klinkt het veelbelovend zeg.

Laten we hopen dat deze 'wind of change' ook langzaam Europa opwaait, hoewel ik denk dat we hier nog een aantal jaartjes achterlopen wat dat betreft.

Svoboda | 20-11-16 | 16:34

Voor de 1e golfoorlog was de VS voor ±30% afhankelijk van de olie uit het MO.
Hoe is dat vandaag de dag eigenlijk? Welke angst hebben de VS voor de Islam? Dat de Twin Towers worden omgevormd tot een moskee?! Of zijn de VS nog steeds bang voor de weapons of mass destruction in Irak? Moehaha. Het geklooi dat er nu is in de MO regio is mede te wijten aan het gepruts van de VS en de klunzen in Europa die daar in mee zijn gegaan.

catharsis | 20-11-16 | 16:33

@Piet Karbiet | 20-11-16 | 16:27 "Trump heeft alleen gesproken met conservatieve, blanke hardliners". Toch netjes dat hij toenadering geeft met de kringen rondom Hillary, aka de wrede oorlog-heks.

PureYak | 20-11-16 | 16:33

Eindelijk! Zo prettig om uit de mond van de aankomende bestuurders van de VS te horen dat je tòch niet gek bent... Wat een zegen! Er valt een last van m'n schouders!
Na vele jaren van ontkenning en de kop in het zand steken.
En nu: eindelijk eens stevig aanpakken die schoften!

Aristotalloss | 20-11-16 | 16:32

Hebben ze Rutte al ingeseind?

necrosis | 20-11-16 | 16:31

@Piet Karbiet | 20-11-16 | 16:27
Pff, zowel teletekst als de NOS zijn outdated, achterhaald.
De MSM kan het gewoon niet verkroppen dat een realist 's werelds belangrijkste man lijkt te gaan worden.

Mastermattie | 20-11-16 | 16:28

Lol. Teletekst heeft zijn praatje aangepast. nos.nl/teletekst#126 Er stond eerst dat Trump alleen maar met blanke mannen had gesproken. Nu staat er 'conservatieve, blanke hardliners'. De stagiaire heeft duidelijk op haar donder gehad.

Piet Karbiet | 20-11-16 | 16:27

En inderdaad, alles wat de EU uitkraamt is autistic screeching.

Old_Spice | 20-11-16 | 16:27

m-maar de komende 4 jaar zouden toch sowieso een ramp worden, wie van Trump of Hillary er ook maar zouden winnen? Toch?

K. Van Daal | 20-11-16 | 16:26

Fantastisch. Dit voelt als bevrijding. Een Hoge Amerikaan die met autoriteit meteen onze gevaarlijkste vijand aanwijst.

Van Zessen Klaar. | 20-11-16 | 16:26

Voor het eerst sinds jaren zie ik de toekomst weer wat hoopvoller tegemoet. Goodbye policor wegkijkers in de westerse wereld!

Banana008 | 20-11-16 | 16:25

Het is trouwens ook wel goed om in de gaten te houden welke kant de Democraten opgaan. Precies zoals Labour in Engeland die inmiddels leden van 'Militant Tendency' uit de jaren '80 weer in hun midden opneemt, zijn de Democraten hoogstwaarschijnlijk van plan nog wat verder naar links op te schuiven (als dat nog mogelijk was). Lees dit artikel eens over wie zij willen aanwijzen als hun nieuwe leider van de Democratic National Committee, een radicale moslim met anti-semitische neigingen:
m.jpost.com/Opinion/Column-One-The-Ell...

Nu kunnen de msm wel weer gaan roepen 'dit zagen we niet aankomen' maar het bewijs is voor het oprapen.

DearMud | 20-11-16 | 16:25

Dit is hetzelfde als wat Geert Wilders al jaren zegt.

Boy Cot | 20-11-16 | 16:24

Betekent dit dat Obama geen nieuwe regelgeving meer in kan voeren? http://www.speaker.gov/general/here-s-how-we-stop-president-obama-s-regulations

Mastermattie | 20-11-16 | 16:24

@postmodernismisdead | 20-11-16 | 16:20
Daarom zsm #Nexit. Ik zie Duitsland niet van koers veranderen.

First Contact | 20-11-16 | 16:23

The empire strikes back... t zal gvd tijd worden.... aan EU om mee te doen of in wonderen blijven geloven.

vertelnogeens | 20-11-16 | 16:23

@070 | 20-11-16 | 16:17
Idd. Feit is dat zonder 'westerse bemoeienissen' het een stuk stabieler zou zijn geweest in het midden-oosten. Plus de wens om Europa te islamiseren... Het stinkt aan alle kanten.

First Contact | 20-11-16 | 16:22

Zo, ik heb de USA toegevoegd aan mijn lijstje met emigratielanden. En wel bovenaan.

Ongeruste vader | 20-11-16 | 16:21

Joh! Maar goed, eindelijk dat anderen het nu ook inzien. De europese jankwijf politici are fucked.
Wordt trouwens wel interessant als USA en Russia vriendjes worden. Waar staat europa dan? In die Brusselse euroklerken heb ik geen vertrouwen. We are fucked!

postmodernismisdead | 20-11-16 | 16:20

Eigenlijk is het heel simpel; als er honderden moslims in de Franse straten gaan bidden dan zijn hun verzen wellicht religieus maar hun daad om dit in de openbare ruimte doen want te weinig mosketen is pure politiek. Islamitische politiek.
A Rose is a Rose is a Rose. Ook al noem je het een Tulp. (Vrij naar de Grote Roerganger van GroenLinks en massa-slachter Mao).

Piet Karbiet | 20-11-16 | 16:19

Ik word heel blij van de benoemingen van Trump. Het zijn doorzetters, en kwaliteit telt bij Trump zwaarder dan het feit dat hij met sommige mensen eens ruzie had.
En Poetinvriendje, ach dat zouden sommigen in deze panelen wel fijn vinden. Ik denk dat het wel meevalt. De heren doen gewoon zaken op basis van eigen kracht en wederzijds respect. En anders komt Poetin er nog wel achter dat hij te maken heeft met iemand met wie hij niet kan spotten.

De echte Stolwijker | 20-11-16 | 16:19

Toch wel erg dat pas na honderden zoniet duizenden slachtoffers het duidelijk is wie of wat de vijand is. Een politieke ideologie vermomd en beschermd als een religie.

Wim Venijn | 20-11-16 | 16:18

En ondertussen staat er hier iemand voor de rechter die heeft gevraagd of het misschien iets minder mag met de islam hier.

sinar2 | 20-11-16 | 16:18

Het is hoog tijd om de internationale politiek te resetten. Bijvoorbeeld door het steunen van Assad, ipv de islamitische terreurbende daar. Wie heeft trouwens al die ziekenhuizen, universiteiten, scholen en infrastructuur gebouwd in het Soennitische deel van Aleppo waar nu al die terroristen schuilen? Juist ja: Assad.We worden door de pers op het verkeerde been gezet. De reden? Ik kan slechts gissen. Ook elders zet het Westen stelselmatig in op de verkeerde partijen tot nu toe.

070 | 20-11-16 | 16:17

Zo oud als de weg naar Peking dit. Lees Sun Tzu, 'the art of war' en je weet dat hij gelijk heeft. Ken je tegenstander en ken jezelf...

kunnenzedanniks | 20-11-16 | 16:17

Het gonsde al een tijdje van de geruchten, Mike Flynn is een prima kandidaat die uit eigen ervaring spreekt. Geen wonder dat de fluffy pillows van links zo nerveus zijn geworden, hun geliefde knuffelideologie gaat tegenstand ondervinden.
Maar reken je niet alvast rijk, links heeft zich nog nooit iets van regels of verkiezingsuitslagen aangetrokken als deze hen niet zint.
Het meest gevaarlijke aan de ideologie van radical islamism (of islamo-nazi's) is het feit dat links duidelijk een verbond hiermee heeft gesloten. En dat uit zich op allerlei manieren, van het geven van de kernbom aan Iran tot het opengooien van de grenzen en de oorlog verklaren aan de eigen bevolking.
Eindelijk volwassenen in de Amerikaanse regering, nu Europa nog.

DearMud | 20-11-16 | 16:17

Daarom begint er vanuit de E nu heel veel lawaai te komen over "een federale politie" (hebben we al: Europol en een Europees leger (want de NAVO gaat toch wat problemen geven met die 2% regel).
De westerse wereld begint langzaam maar zeker wakker te worden. Mensen beginnen in te zien wat er gaande is en zich daartegen te verzetten.
De EU staat op losse schroeven en dat gekrijs van de E zijn de laatste stuiptrekkingen van een doodgaande politieke unie, die overigens ook maar opgezet is om de monetaire unie (de Euro), in stand te houden.

Mastermattie | 20-11-16 | 16:17

Helder. Dat zou ook eens tijd worden. Het was even moeilijk, het kostte wat jaren, aanslagen en vele doden, maar we beginnen te benoemen wie waarschijnlijk nu toch die ongrijpbare vijand is. En *surprise* het zijn niet de psychiatrische patiënten. Nu de Merkels, Junckers, Verhofstadten, Timmermansen, Hollandes en Ruttes nog vervangen door mensen die wél naar de realiteit durven kijken.

atheïstisch stemvee | 20-11-16 | 16:16

blij dat hij er bij is!

Jan III Sobieski | 20-11-16 | 16:15

En nu maar hopen dat er nog veel meer komen met dit soort mensen en ideeën. En dat zij ook gaan doorzetten om de rotzooi uit te roeien.

Carpe@diem | 20-11-16 | 16:13

Eindelijk iemand die de krant wel eens gelezen heeft.

lulleficatie | 20-11-16 | 16:13

Die TwitVid. Jezus, wat een felrealisme in 5 minuten.

Klapleaupert | 20-11-16 | 16:12

Wat mij betreft goedgekeurd. De deugmensen draaien maar om de feiten heen maar als we nu de islam eens duiden voor wat het is: een agressieve ideologie die we moeten dwingen tot hervorming anders is er geen plek voor deze ideologie in de westerse samenleving.

Old_Spice | 20-11-16 | 16:09

Trump verzamelt een stelletje houwdegens bij elkaar. Prima.

IJzervreter | 20-11-16 | 16:08

-weggejorist-

Peter Emile | 20-11-16 | 16:07

Ik believe niet dat het een politieke doctrine is. Het IS een politieke doctrine.

Piet Karbiet | 20-11-16 | 16:04

Hij is geen poetin vriendje.

carpi | 20-11-16 | 16:04

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken