
En voor Een Ander Feministisch Geluid dan de aandachtshoeren van #ImWithHer gaan we naar Philadelphia, waar powerlesbienne Camille Paglia (69) haar pijlen richt op Hillary Clinton. Camille (kijkt u anders ook even deze
halfuurdurende middelvinger voor SJWs of haar
optreden bij Ome Bill uit de oude doos)
wordt geïnterviewd door de Britse ophitsers van sensatieblaadje The Spectator en geeft Rodham Clinton een linkse directe.
"Hillary hasn't suffered Paglia continues because she is a woman. She has shamelessly exploited the fact: 'It's an outrage how she's played the gender card. She is a woman without accomplishment. "I sponsored or co-sponsored 400 bills." Oh really? These were bills to rename bridges and so forth. And the things she has accomplished have been like the destabilisation of North Africa, causing refugees to flood into Italy
The woman is a disaster!'" Ook de rest van het interview staat vol tegelbare wijsheden als
"Sometimes 'No' means 'Keep trying and maybe yes'" en
"I do not believe in quotas of any kind. Scandinavian countries are going in that direction and it's an insult to women the idea that you need a quota.". Mocht u daarna dringend behoefte hebben aan een mannelijke mening, dan kunt u uiteraard in het Alt-Right hoekje van het internet terecht, waar men zich schrap zet voor
Four Years of Ball-Busting. Kunnen we voor iemand nog een borrelhapje spiritcooken?
Reaguursels
InloggenGrab em by the pussy! Nuf said.
Hoe was het ook alweer mijnheer Trump? Quote: "If you have nuclear weapons, you should use them."
Alles beter dan dat.
Lupuslupus | 08-11-16 | 10:52
De grap is dat zodra je je RTL cookies verwijdert je opnieuw kan stemmen dus er wordt meer een grap uitgehaald dan dat het daadwerkelijk een representatieve poll is
Je moet met Hillary banger zijn voor oorlogen dan met Trump. Die gaat zijn land terugtrekken van hun wereldwijde "beschermrol" en het geld in eigen land besteden. En gelijk heeft hij. Europa heeft al een tijd een grote bek tegen alles en iedereen in de volle wetenschap dat ze altijd gesteund worden door de VS. Die relatie is nogal eenzijdig. Hillary zou het liefst aansturen op een oorlog met Rusland, Korea en/of China. Lekker dan.
Hele midden-oosten staat in de fik. Allemaal onder leiding van Hillary zo'n tyfusbende geworden. Hoeveel slechter zou Trump het uberhaupt nog kunen doen? Ik zeg, niet veel slechter.
@medelmo | 08-11-16 | 09:45
Zoek naar Dorothy Rodham in de Family Strong Hillary campagne en Hitler Abseits vom Alltag Hoffmann Photo Book:
i.4cdn.org/pol/1478509850659.jpg
Natuurlijk wordt Hillary Clinton de nieuwe president.
Geloof mij nou maar voor 100%.
Wie kan een arena afhuren met veel befaamde artiesten en wereldsterren ( die komen echt niet voor niks) die heel de avond staan te schreeuwen dat Hillary het moet worden.
Wat de Clintons uit "hun fondsen" hebben uitgegeven aan reclame,feesten, locaties, artiesten etc. kun je de begroting van heel Afrika mee sluitend maken.
Trump betaalde vrijwel alles uit eigen zak.
Maar Hillary lag wel in een bed met o.a. de Arabieren uit Saoedi Arabië en Qatar ( als minister van buitenlandse zaken) en kreeg miljoenen dollars voor "haar" fondsen voor goede doelen geschonken.
Wel onder de verplichting dat zij ervoor zou zorgen, dat Amerika even veel wapens aan die landen zou leveren. Zo streelde men elkaar nietwaar.
Hillary hield 3 toespraken voor de bank of Amerika in Wallstreet en smeerde de aanwezige bankiers stroop om de mond, door te stellen dat zij het best de zaken voor Amerika deden, terwijl het klootjesvolk aan de overkant daarvoor weinig of niks deed.
Het leverde haar 975.000 dollar op voor 3 lezingen?
Hillary verzond privé duizenden e-mails, ook wel betrekking hebben op staatszaken, vaak geheime.
Ik zet hele grote vraagtekens dat zij - ook zo kort voor de verkiezingen - daar uiteindelijk zo goed mee wegkomt.
Mensen omgekocht Hillary, want ook daar zijn jullie sterk in ?
Trump gedroeg zich vaak als een olifant in een porseleinen kast.Niemand is onfeilbaar, zeker ook Trump niet.
Maar ik denk dat hij als zakenman helemaal niet zo slecht voor Amerika zou zijn.Hij zou zich ook anders en normaler gaan gedragen als president , denk ik.
Reagan vond men in het begin ook maar een B-acteur als president,werd daarom uitgelachen door het linkse democratische establishment, maar uiteindelijk behoort hij tot een van de beste presidenten ooit.
Trump benoemde tenminste wel het aanwezige nepotisme bij de democraten, de rijke elites die elkaar in stand houden, de wallstreet yuppies en verwees naar zeer grote armoede, voedselbanken, werkeloosheid bij miljoenen Amerikanen in veel staten.
In Amerika staat veel industrie met gebouwen en loodsen stil en leeg in heel erg veel steden. Veel werk verdween naar het goedkopere buitenland, dankzij Obama qq. Armoede is er schrijnend.
Van kapitalist Clinton hoeven die niks te verwachten.
Amerika krijgt met mevrouw Clinton de slechtste president die het ooit gehad heeft.
Wel jammer, want een eerlijke, betrouwbare, intelligente vrouw als president zou wel eens goed zijn.
Hillary is niet dom, maar wel een dief,oneerlijk en onbetrouwbaar. Kijk maar naar die kop van haar als ze kwaad wordt.
Ik wens de linkse elite in Nederland, die haar zo verschrikkelijk erg gepromoot hebben , veel sterkte met deze mevrouw.
Hier eindelijk eens een goede inhoudelijke bijdrage ipv het voortdurende op de man spelen wat betreft Trump:
video.foxnews.com/v/5200735744001/?#sp...
Lupuslupus | 08-11-16 | 09:53
Geweldig, dat vosje maakt mijn dag goed.
All Aboard The Trump Train! Let's Make America Great Again!
Mensen waarom ik Hillery zo walgelijk vond dat ze genoot van een lynch partij van kaddaffi
Natuurlijk is die man een afschuwelijk crimineel,
maar daar zijn rechtbanken voor!
Het recht in eigen hand nemen is walgelijk
Trouwens onder en boven de wet staan is al crimineel.
www.youtube.com/watch?v=Fgcd1ghag5Y
Maak Nederland Wederom Groots
Barre_de_k | 08-11-16 | 10:47
.
Het is nu al 60-40 lol.
trololololololo
www.rtlnieuws.nl/buitenland/eindelijk...
55% voor Trump en stijgend :')
Maak Nederland Wederom Groots
@Feynman | 07-11-16 | 22:36
Die hebben het pas 1 keer fout gehad in de jaren dat ze die voorspellingen doen. Statistisch zeer sterk onderbouwd verhaal op die site.
Mensen ik kom uit de kast.
Voor alle duidelijkheid.
ik zou stemmen op Jill Stein.
Een eerlijke vrouw.
Beter 1 goede vrouw dan 10 mannen (Trump!)
Hillery-Bill is kiezen voor meer corruptie.
Bill-Hillery was kiezen voor corruptie.
cyberwar!!!!
www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/01...
map.norsecorp.com/#/
enjoy
Eén stemmer stemde op Mitt Romney, dus ongeldig.
Je blijft lachen met die Amerikanen
necrosis | 08-11-16 | 09:57
.
Als u stemmen zou tellen bij onze verkiezingen ligt u helemaal in een deuk. Ze maken gewoon 3 vakjes rood bij 3 verschillende partijen, of alle vakjes bij 1 partij. Of géén vakje.
Vind het altijd wel sneu omdat die formulieren alleen meetellen voor de opkomst. Ze zijn gewoon voor niets naar het stembureau gegaan. lol.
Ukraine staat op drie!
met ddos aanvallen!
Gisteren Nederland nu Ukraine!!
map.norsecorp.com/#/
@ThePeet | 08-11-16 | 09:50
Eén stemmer stemde op Mitt Romney, dus ongeldig.
Je blijft lachen met die Amerikanen
We vonden ze toen ze 1 week oud waren en hebben ze om de drie uur met de fles grootgebracht.(ook s nachts)
Maar helaas zijn ze niet ouder geworden dan twee jaar.
sorry mensen dat het over katten gaat, heb geen zin over Clinton te hebben.
En er is alweer een nieuw topic, dan ga ik het over Verstappen hebben.. hahahahaha
gatito | 08-11-16 | 09:40
.
Ja dat met de fles voeden is een hele klus maar dankbaar werk. Heb ik ook met een vosje gedaan dat 8 dagen oud was. Hij ging later gewoon aan de riem mee de honden uitlaten :-).
Ja Clinton is nou wel genoeg uitgekauwd dacht ik zo.
k Zie morgenochtend hier op GS wel wie het geworden is. Hopelijk Trump want anders ben ik de hele dag echt niet te genieten. haha. Nee onzin hoor. Wij hebben daar geen stem in dus kunnen er niets aan doen.
Het zal zijn yippeeee of bahbahbah. Nog één nachtje slapen :-)
Vergekijk berichtgeving .
deredactie.be/cm/vrtnieuws/buitenland/...
nos.nl/artikel/2141960-eerste-stemmen-...
CNN fuckers!
@necrosis, dus de helft van dat dorpje wilden niet op die twee stemmen.
Ddos aanvallen! op wikileaks,etc...
Nu in beeld!
Gisteren NEDERLAND op Derde plaats!
Nederland heeft het grootste aantal copy paste zogenaamde journalisten ter wereld.(NOS)
map.norsecorp.com/#/
Enjoy
RepubliekHolland1234 | 08-11-16 | 09:37 Fema is on alert,
Kampen zijn al ingericht, 8 jaar te laat komt er change.
Go trump.no more hitlary
Het zou me echt aan mijn reet roesten welk poppetje er nu weer 4 jaar mag zitten. Met beiden kunnen we leuke tv verwachten. Trump die gewoon ongecensureerd alles uitkraamt wat in zijn hoofd op komt en Hillary met haar spastische aanvallen.
Voor de rest blijft het een corrupt land met corrupte leiders en poept iedereen in de wereld morgen gewoon weer een drolletje.
Lupuslupus | 08-11-16 | 09:24
We vonden ze toen ze 1 week oud waren en hebben ze om de drie uur met de fles grootgebracht.(ook s nachts)
Maar helaas zijn ze niet ouder geworden dan twee jaar.
sorry mensen dat het over katten gaat, heb geen zin over Clinton te hebben.
En er is alweer een nieuw topic, dan ga ik het over Verstappen hebben.. hahahahaha
Geloof me, wat ik voorbij zie komen via mijn social media, mocht Crook hillary winnen dan komt er een nieuwe oorlog. of denken jullie dat het leger "oefeningen" houd door heel de VS?
@Lupuslupus | 08-11-16 | 09:18
Dat dorpje heeft 12 inwoners.
Clinton kreeg vier stemmen, Trump kreeg er twee.
Help, Clinton gaat winnen!
*moehahaha*
Lupuslupus | 08-11-16 | 09:18
Staat zelfs al op de Joop. Kijk je waar het over gaat, dan schud je meewarig je hoofd.Acht stemgerechtigden en Jole heeft het over de eerste winst binnenslepen.....
In Spanje, en dat is gewoon een kutland hoe ze met beesten omgaan.In Nederland raakte ik ook nooit katten kwijt, maar hier zijn slangen, maar ik denk dat mijn kat door een adelaar is opgegeten. Omdat ik die zag, die morgen dat hij verdween.
Ze waren gechipt, de dierenarts hier zei, niemand doet dat in Spanje. Toen ik hier zeven jaar geleden kwam wonen, liepen er ook allemaal zwerfhonden, allemaal achtergelaten door... Engelsen... die teruggingen en gewoon hun honden achterlieten.Is nu gelukkig wat minder.Vorige maand nog een Siamees, liep rondjes op 60 cm, na een dag goed eten kwan hij tot rust, bog wel een beetje depressief, maar werd wel opgenomen door de andere katten.Maar dit was duidelijk een huiskat, dus gewoon uit de auto gezet.
Er zitten veel Latino's onder de early voters, over het algemeen geen GOP stemmers en zeker niet Trump stemmers.
Borrelende Boris | 08-11-16 | 08:38
.
Hoe 'weet' u dat? Of is het gewoon maar een aanname? Iets dat u ergens hebt gelezen?
ThePeet | 08-11-16 | 09:12
.
Het is gewoon tenenkrommend hoe allerlei websites pro Clinton zijn. Op de Telegraaf: 1 dorpje mag nu al gaan stemmen en daaruit maken ze op dat Clinton gaat winnen. Eén dorpje notabene. Het is echt niet() normaal meer.
@borrelende boris, die aannames zijn ingegeven door de media. Onder de early voters kunnen simpelweg veel proteststemmers zijn of gewoon gemotiveerde stemmers die door de heftige campagne geprikkeld zijn om voor de juiste keuze te gaan.
gatito | 08-11-16 | 08:59
.
Oh u woont niet in Nederland begrijp ik? Wat voor gevaarlijke beesten kunnen het zijn die uw katten laten verdwijnen?
Mijn vorige kat is 21 jaar geworden (die had ik vanaf 6 weken en is 6x mee verhuisd) en na jaren heb ik sinds 2 weken nu weer een nieuw katje, hij is 9 weken. In het voorjaar laat ik mijn tuin katproof maken zodat hij niet kan weglopen.
.
Ja het is heel erg als huisdieren zomaar verdwijnen. Had u uw eigen katten al lang?
Lupuslupus | 08-11-16 | 08:52
Soms twintig, maar de mannetjes vertrekken na 2 jaar, zijn ze geslachtsrijp en gaan vrouwtjes zoeken.Dus incest komt eigenlijk niet voor.
Maar dan komen er weer nieuwe, soms heb ik wel 14 kleintjes,maar op een of andere manier zijn ze soms weg, veel
gevaarlijke beesten, denk ik, op mijn berg.
Ook mijn twee eigen katten zijn ineens verdwenen, heb er nog verdriet van.Zo zijn ze er, en een minuut later zie je ze nooit meer.
@Normpje | 08-11-16 | 08:45 - zijn allemaal 2 euro leden, die de partij van binnen wilden opblazen :-). Halve waarheden, werken beter dan leugens.
Ga mijn zwerfkatten maar eten geven. Iedereen dondert zijn katten maar uit de auto en komen allemaal bij mij. Schorem is het.
gatito | 08-11-16 | 08:37
.
Goed werk. Hoeveel zijn het er?
Voor alle Amerikaans stemgerechtigden hier: Er zijn meer keuzes, www.rt.com/usa/365715-jill-stein-loos...
Spekman bladieblaat over 1000 nieuwe leden in paar weken... is dit te checken? Over eerlijke verhalen.
@SamHarris, je bedoelt dat ze geen 100% OK stempel krijgen?
ThePeet | 08-11-16 | 08:32
Er zitten veel Latino's onder de early voters, over het algemeen geen GOP stemmers en zeker niet Trump stemmers.
Ondertussen in de EU, dat leger moet en zal er komen:
www.elsevier.nl/buitenland/achtergrond...
Ik word nerveus van dit soort berichten.
@ThePeet | 08-11-16 | 08:32
Early voters kan ook te maken hebben met het tijdsverschil in de verschillende staten:
www.ad.nl/dossier-amerikaanse-verkiezi...
ThePeet | 08-11-16 | 08:32
Of de black box, ik ga me er vandaag niet mee bemoeien, word er helemaal nerveus van.
Ga mijn zwerfkatten maar eten geven. Iedereen dondert zijn katten maar uit de auto en komen allemaal bij mij. Schorem is het.
ter aanvulling, early voters kunnen ook zijn opgekomen door de smerigste campagne die sinds lange tijd is gehouden. Het is maar de vraag of dat per definitie hoofdzakelijk democraten zijn.
@borrende boris, Clinton wint NIET zeker niet ruim.
Trump is niet veel bijzonders en er is maar 1 goeie Clinton:
youtu.be/1_GOZM9PbGg
Interessante ontwikkelingen. De meeste nieuws media zijn het er nu over eens dat Clinton gaat winnen met een ruime marge. Dit baseren ze op polls en de hoge opkomst van de early voters. Toch zie ik ook polls van o.a. Ipsos voorbij komen die een nek-aan-nek race voorspellen in de cruciale swingstates. Mocht Trump daar verrassen, dan kan het nog een lange nacht worden en is de ruime overwinning van Clinton helemaal niet zo zeker.
@SamHarris | 08-11-16 | 07:52
Aaaah daar is-ie: de oud-linkse tactiek van het de-humaniseren van mensen met andere opvattingen en overtuigingen dan de jouwe.
Als je op Trump stemt ben je niet iemand die totaal anders over politiek denkt, nee, dan ben je een 'immoreel beest'. Gelukkig zijn er reaguurders als SamHarris die zulks feilloos kunnen duiden vanaf hun moral high horse.
@SamHarris | 08-11-16 | 07:52
Als het allemaal niet deugd, wat doe je dan op GeenStijl?
Ik zal je even helpen.
*zwaait*
Fragmentje uit de oude doos is het kijken waard, leuke vrouw
@Kim-Jung-Un | 08-11-16 | 08:05
Het wordt een hele lange dag voor Hillary, eerst maar eens kijken of ze DAT volhoudt.
Als Hillary wint, is dat het einde van de 'Westerse beschaving '
Volgens de NPO en het deugleger is Trump de satan zelve, dus men stemme daar niet op. Engeltje Hillary wordt het dus, ondanks dat zij als vrouwenverraadster wordt gefinancierd door jihad-staten zoals Saoedi-Arabirië en Katar. Alleen ... waar blijft die stempas toch.
SamHarris | 08-11-16 | 07:52
Verder ziet u het leven nog wel zitten?
@kloopindeslootjijook | 08-11-16 | 07:47
Hoe vaak ga JIJ de genderkaart nog spelen?
-weggejorist en opgerot-
necrosis | 08-11-16 | 07:44
Voorlopig zakt de Euro bijna onder de dollar en vaten olie worden niet afgetikt in Euro's. Dat was ooit iemand van plan, maar dat duurde niet lang...
En of het Don of Hil wordt, Henk en Ingrid zijn altijd de lul, overal en altijd. Wie niet steelt of erft, moet werken tot ie sterft. En elke 4 jaar zn waffel houden.
@necrosis, wow zelfs de onafhankelijke kandidaten kregen er een stem. Dat zegt iets over de sterke verdeeldheid en kwaliteit van de kandidaten. Bitch kan in ieder geval zeker niet gerust zijn dat dit de opmaat gaat vormen.
Wel geweldig gevonden:
Dus omdat ze een vrouw is speelt ze de gender-kaart.
Dus Trump speelt de gender-kaart niet dus die is ok.
Wie speelt hier nu eigenlijk de gender-kaart?
Briljant.
En je hoeft het weer niet over jezelf te hebben.
Briljant!
@kloopindeslootjijook | 08-11-16 | 07:37
Als de Dollar flink daalt, heb je niets aan stijgende olieprijzen als Amerikaan.
In Europa profiteren we van een (in verhouding) duurdere Euro, dus merken wij weinig tot niets.
Behalve als de accijns op benzine/ diesel weer wordt opgetrokken......
Eerste overwinning voor Clinton (moehahahaha):
www.telegraaf.nl/buitenland/26975930/_...
Dus omdat ze een vrouw is speelt ze de gender-kaart?
Wie speelt hier nu eigenlijk de gender-kaart? Nou de boel niet gaan omdraaien omdat je toevallig HC niet ziet zitten. Eigenlijk schiet je met zo'n opmerking jezelf in de voet.
En het is weer wijzen naar de overkant, je moet niet bij haar zijn, dus bij ons. Drogreden. Vertel liever waarom je wel op DT moet stemmen.
En als het gaat om destabilisatie, maken mensen zich net zo goed druk over olifant-porselijnkast Trump die over de moeizaam door vele mensen in 50 jaar bijelkaar gesprokkelde afspraken heen gaat stampen en een destabiliserende factor wordt, dus nog meer enge dingen. Ook mensen in het midden-oosten. Olieprijzen weer omhoog. Goed de Amerikaanse olieindustrie, dat wel.
ze zijn beide een ramp
Tja, een echte feministe laat zich liever door een rat als Trump in haar kruis grijpen.
Hup Dukakis!
@2_amazing | 08-11-16 | 01:26
Haha, priceless.
La Bailaora | 08-11-16 | 01:36
Haar vader was een freemason en het was een pizza avondje.
Een van de Podestas was er in 2007.
Trump schijnt alle Staten achter zich te hebben , als Pennsylvania ook te winnen is heeft hij het voor mekaar, volgens de voorlopige uitslag Trafalgar Group.
Maar ik zeg voorlopige uitslag, de dag moet nog beginnen.
Waarom gaat niemand op Al Gore stemmen?
@Stormageddon | 08-11-16 | 02:15
Je bent pas knettergek om mee te hoax-en met die corrupte zooi dat zich zogenaamd inzet voor het welzijn der reaguurder \stormageddon/ #ookeenfeit
Er gaan deze aankomende week nare dingen gebeuren! Mark my words.
Goodbye Amy Schumer.
Goodbye Whoopi Goldberg.
Goodbye Miley Cyrus.
Goodbye Lena Dunham.
twitter.com/StefanMolyneux/status/795...
Stormageddon | 08-11-16 | 02:15
Wellicht een beetje verbaal-hooliganisme, meer niet.
@nik777 | 08-11-16 | 02:09
Omdat Trump knettergek is. #feit
www.slate.com/blogs/the_slatest/2016/1...
Stormageddon | 08-11-16 | 01:54
Oké, te kennis genomen. Maar waarom die andere gek ?
Rusland is het enige land dat de westerse wereld in weiniger dan een uur zou kunnen verwoesten. Trump wil coöperatie met Rusland, Clinton wil confrontatie. En Trump noemen de MSM gevaarlijk. Vreemd.
www.welt.de/vermischtes/article159313....... socialflow_twitter
Hier weer een succesverhaal uit de Wikommenskultur!
@nik777 | 08-11-16 | 01:26
Gelul! Er is ook een versie voor die andere gek gemaakt.
www.collective-evolution.com/2016/11/0...
-weggejorist-
nik777 | 08-11-16 | 01:26
Doet me denken aan deze: www.chicagotribune.com/news/nationworl...
Fantastisch verhaal.
@2_amazing | 08-11-16 | 01:26
Haha, priceless.
@Kudtkip | 08-11-16 | 01:09
Nee, men probeert deze sh*t aan alle kanten de kop in te drukken. Vanmorgen zelf gezien op twitter hoe er razendsnel MadeleineMcCann hashtag tweets bijkwamen, en evensnel weer verdwenen, van de hashtag lijst. Ook twitter probeert dit dus heel hard de kop in te drukken, ze zorgen in ieder geval dat dit niet trending wordt. En ja, er zijn dus wel mensen op internet die het weten, zoals bv. 2_amazing, maar alleen diegenen die wat verder kijken. De massa gaat het niet bereiken.
La Bailaora | 08-11-16 | 00:53
Had het net op twitter gezet van Brian Stelter hij moest meteen weg. :)
twitter.com/brianstelter/status/79578...
Eerlijke verkiezingen ?
Newsweek already has the Clinton victory edition in print www.politaia.org/wichtiges/newsweek-le...
The_Challenger | 08-11-16 | 00:54
Marshall eilanden gaan volgens mij al bijna naar de stembus. :) ;)
Enfin... morgen om deze tijd hebben we de exit polls, over 26 uur de voorlopige uitslagen van in elk geval North Carolina en Florida bekend en dan kan het al bekeken zijn. Als Hillary die twee wint dan is het feitelijk gebeurd, als Trump die twee wint kan het nog even spannend worden in Ohio, Iowa, Colorado, Nevada en Utah, en dan wordt het wel een latertje, maar zelfs dan is het een nog hele haal voor The Donald.
Als we de poststemmen en vroege stemmen moeten geloven gaat de huisjesmelker niet verhuizen naar DC.
Ook mooi on te zien. De lokatie van het katheder waarop men de kiezer, kijker toespreekt. Clinton "temidden" van de aanhangers. Juichend klapvee om haar heen. Trump op een podium met de VS vlaggen en staatsvlaggen achter hem. Maw Clinton wil als vrouw van het volk overkomen terwijl Trump de serieuze leider/ceo is.
Niks is spontaan. Over alles maar dan ook alles, ieder detail is van tevoren nagedacht. Katheder 10cm naar links? Nope dan sta je niet in het midden van de vlaggen. Katheder 10cm naar voren? Nope dan zie je te weinig Clinton klapvee.
La Bailaora | 08-11-16 | 00:53
Hoe kan dit nou nog níet naar buiten komen?
Deze geest is toch al uit de fles?
Ik vernam dit via andere kanalen, hoezeer de Clintons met hun Foundation schrikwekkend diep zitten in een wereldwijde kinderhandel (ped0-shit).
Het deed mij direct denken aan de zaak Demmink - ook nogal US-minded en niet wars van perverse praktijken.
Mijn idee. Al zou Hellary het worden, dan nóg kunnen de achterliggende motieven en groeperingen niet verscholen blijven - die gruwelijke werkelijkheid zal alles inhalen.
Mogelijk is dit te simpel gedacht, maar als jij dit hier weet te presenteren, en zo er nog meer des internets, dan zijn er toch wel meer die het gewag tot ernst drijven?
@ Moresnetunited | 07-11-16 | 23:41
Ik vraag mij idd ook af hoe de uitgesproken anti Trump zich opstellen als hij het idd wordt. U bent ook uit een vergeten land zie ik.
The_Challenger | 08-11-16 | 00:54
Hij is zeker authentiek. Daarom zei ik al, hij is in zijn element alsof hij in z'n boardroom zit. Zij is de insider (politiek) en hij de outsider zoals een dame nu op CNN zegt en die kaart speelt hij uit.
Basil Fawlty | 08-11-16 | 00:41
Hij is gewoon authentiek en hij geniet ervan. In Amerika gebeurt nu gewoon wat al een jaar of 15 in Europa gebeurt.
@2_amazing | 08-11-16 | 00:45
Komt niet naar buiten. Pers gaat dit nergens melden. Te veel impact. Het is al door verscheidene mensen aan journalisten gemeld. Ze branden zich hier niet aan. Niemand heeft zich ook gebrand aan de Laura Silbsby zaak, zie link La Bailaora | 07-11-16 | 23:01 Die is al 4 dagen oud, gaat over kindhandel en Clinton's directe betrokkenheid.
Hillary gaat morgen gewoon winnen, helaas.
Paglia is ook fel tegen Trump. Zij steunt Jill Stein, de anti-wetenschappelijke arts, die tegen vaccinatie, GMO en WiFi is. Nou, met zo'n endorsement is zelfs Trump een redelijk alternatief. Het wijf spoort niet.
www.patheos.com/blogs/danthropology/20...
Zelfs de Amerikaanse Joop moet niks van Jill Stein hebben.
www.huffingtonpost.com/entry/jill-stei...
Hellary is a tramp!
Haar heksenstem, wie verdraagt dat?
D'r boodschap, wie kent 'm?
Er ligt geen enkele goede voorbode in, voorop voor Amerika niet.
Ze vertegenwoordigt het oorlogszuchtige genengehalte van de US - we come to kill, see, and move every evidence.
Maar goed, dan Trump.
Da's de man die ik zou kiezen als de figuur van een zakenkabinet zoals ik het in NL ook graag wens.
Mensen die hun sporen al verdiend hebben en er niks anders mee te winnen hebben om in het landsbestuur te te acteren anders dan dienstbaar aan het grotere geheel, het volk.
*disclaimer*
Aan mijn pussy geen intentie te plegen overigens - hij kreeg z'n toupet door de strot opdat ie nog 8 weken marmottenballen zou schijten.
La Bailaora | 08-11-16 | 00:38
Daarom moet de pers dit naar buiten brengen, vergeet HRC en doe je werk.
100% match
The_Challenger | 08-11-16 | 00:33
Nee. Maar dan begrijp je mij ook niet. Ik aanschouw dit zonder een voorkeur. Ben slechts een onpartijdige observant, gelukkig. En ik moet zeggen ik geniet ervan. "The greatest show on earth" noemen Amerikanen de Superbowl finale. Nou dit komt in de buurt zo niet groter. Zoals ik al zei. Als je Hillary ziet nu gaan je tenen krommen omdat ze onnatuurlijjk overkomt. Zie je Donald dan zie je een relaxte "dude". Hij vindt dit fantastisch. Beiden hebben aan het einde van de campagnes niks meer te melden en proberen vooral mensen naar de stembus te krijgen maar je ziet dat Donald dit meer dan Hillary mooi vindt.
Basil Fawlty | 08-11-16 | 00:29
Hij heeft het nu anders over belastinghervormingen en energiebeleid
@2_amazing | 08-11-16 | 00:33
Madelein McCann, zelfs 5 matches?:
twitter.com/d_e_mol/status/7956965368...
- Broers Podesta
- Antony Weiner
- Brian Stelter (CNN reporter)
- Ghislaine Maxwell (dichtbij Epstein):
www.dailymail.co.uk/news/article-35896...
Basil Fawlty | 08-11-16 | 00:29
Heb je het laatste jaar al wat inhoudelijks gehoord van Clinton? Noem eens één plan...
Pedo's ALERT HRC
Podesta brothers vrouwtje Epstein Weiner
Allen hebben te maken verdwijning Maddie Mccan
en.wikipedia.org/wiki/Disappearance_o...
.
twitter.com/0hour/status/795685756358...
Lilia2 | 08-11-16 | 00:17
Hij zit in Londen. Duurt dus nog minstens een half uur.
Trump nu live op CNN in Scranton (the office), Pennsylvania. Hij is volledig in zijn element. Dit is wat hij mooi vindt. Hij vertelt eigenlijk helemaal niks maar de manier waarop.
Dit is the apprentice, your'e fired maar dan in het groot.
Daar waar Clinton eigenlijk een hekel heeft aan dit soort dingen vindt hij het fantastisch alsof hij in z'n eigen boardroom zit.
wowee001 | 08-11-16 | 00:03
Helemaal met je eens. Op Clinton stemmen omdat ze een vrouw is. Gaat om kwaliteiten toch? Of je eerlijk en betrouwbaar bent is belangrijk.
Zeg, Reuters, meen je dat nou? Niemand gaat meer op Clinton stemmen als ze dit lezen.
Reuters: *Clinton heeft dinsdag 90 procent kans op winst*.
www.nu.nl/algemeen/4347461/clinton-hee...
"Hillary campaign uses Huffington Post to "echo" its message."
twitter.com/PrisonPlanet/status/79563...
een meatspinnende Charles Groenhuizen op het scherm met het schuim op z'n fatsoenlijke bek, schreeuwend dat 'ie nog nooit zo hard heeft gedeugd als vandaag. Wat een wereld.
Makro777 | 08-11-16 | 00:12
Haha briljant, hoe verzin je het.
Lilia2 | 08-11-16 | 00:17
Lijkt je dat niet wat rijkelijk laat voor een finale doodsteek? Tot nog toe heeft hij alleen maar ruis veroorzaakt, maar geen wezenlijk schandaal onthuld. En zo iets doe je dan 2 dagen voor de verkiezingen om de pers de kans te geven om het te hypen. Ik verwacht dus niks meer van WL.
@Lilia2 | 08-11-16 | 00:17
Assange, Assange. Zit die niet in Londen?
Gewinflipt | 08-11-16 | 00:15
Krijg helaas mijn lachspieren niet verder gestrekt;)
Waar blijft Julian Assange nu met zijn laatste onthulling?
Of bedoeld hij 12 uur in de nacht New yorkse tijd?
Scary Hillary pictures:
www.google.nl/search?q=scary+hillary+...
Check die pizzagate anders even. Alles van Wikileaks wordt heigerig door het NRC gecoverd als het ze even uitkomt. De moraalpaal van die blije kutbelg duwde de tafel bij DWDD een paar keer subtiel van de grond. Vreemd dat ze niet thuisgeven als WL komt met mails over satanische rituelen, cumcakes bakken voor gevorderden en aanwijzingen van pedopraktijken van een adviseur. Als dat over Trump zou gaan werden de slingers opgehangen in de NOS studio. Dionne in een "I'm with her" bikini op de desk en een meatspinnende Charles Groenhuizen op het scherm met het schuim op z'n fatsoenlijke bek, schreeuwend dat 'ie nog nooit zo hard heeft gedeugd als vandaag. Wat een wereld.
Hoe het dan ook af gaat lopen
oude vent met gitaar zegt het nog maar es
www.youtube.com...
Tobi | 07-11-16 | 23:59
Thanks I just needed that.
wowee001 | 08-11-16 | 00:03
Tja, jouw argument straalt af van intelligentie.
.
Populisme is een term bedacht door elites die niet willen dat het plebs hun democratische macht gebruiken om die zelfde elite weg te werken. Er is niks mis mee, het is juist iets wat we soms moeten gebruiken. Vooral in deze tijd, deze plek.
ik vind conspiracy theorien normaal gesproken lachwekkend, maar wat ik de laatste dagen lees, ik ga toch maar een aluhoedje aanschaffen.
www.youtube.com/watch?v=qfL5KwUuvMc
www.youtube.com/watch?v=wMHIAOJXNDM
go trump.
Mensen laten zich zo leiden door dom populisme, echt walgelijk om te aanschouwen.
Vrouw die Trump van verkrachting beschuldigde valt door de mand:
www.dailymail.co.uk/news/article-39140...
.
Maar ach, wat zei het, de schade is al gedaan. Misschien krijgt ze nog een deel van haar bonus van de Clinton machine.
Hoe het dan ook af gaat lopen
oude vent met gitaar zegt het nog maar es
www.youtube.com/watch?v=PdiCJUysIT0
Een dilemma,
Kiezen voor weed of voor God bij de Usa verkiezingen: www.theonion.com/article/5-states-deci...
After years of grassroots movements, voters will finally make this momentous choice for themselves"
Duhh.
@VerenigingVanDieven | 07-11-16 | 22:51
Compleet geschift bedoel je.
@skoennie | 07-11-16 | 22:02
Bennie voor Clinton maar op zekers niet voor die totaal malloot. ALS ik al zou mogen 'voten' op geen van deze twee kandidaten.
Het volk wat hier weg loopt met Trump kun je ook niet serieus nemen.Een huilebalk met af en toe een grote bek en geen ideeën dan muren bouwen en handelsbelemmeringen opzetten.
Als je een half uur naar die vent luistert ben je toch gewoon klaar? Jesse Klaver heeft betere toespraken, wat zeg ik? Als Tofik Dibby amerikaan was zou ik eerder op hem stemmen.
Dit zijn in ieder geval geen Joopse geluiden. Hele kuddes (m/v) stemmen idd Clinton want vrouw.
Nonkel Frituur | 07-11-16 | 22:56
Ik bedoelde idd die linkse, ontkennende kliek die niet wilde inzien hoe de bevolking van de toenmalige oostbloklanden werd geterroriseerd. Zelfs niet toen Gorbatsjov partijleider werd.
Maar vooral bedoelde ik de studenten die toen vol afschuw spraken over zijn kandidaatschap en de afstandsraketten..
Clinton is niet te vertrouwen,vooral omdat ze omringt wordt door onbetrouwbare en schimmige figuren.
www.youtube.com/watch?v=nRu3U-nwyhw
Bij Pauw zijn ze allemaal weer lekker rationeel en objectief.
Man, man, man.
Het klimafaat zal doorgang vinden.
Zojuist op BBC4 "Rich Hall's presidential grudge" bekeken. (herhaling om 02:55 vannacht voor de nachtbrakers). Rich Hall is een Amerikaanse standup comedian die in Engeland woont, maar dan eentje die zeer goed beslagen ten ijs komt. In ieder geval. In anderhalf uur beschouwt hij de Amerikaanse presidentsverkiezingen sinds het begin van de VS. En ik moet zeggen hij doet dat briljant. Die man is zo cynisch en droog grappig dat voor dat je het weet 1 1/2 uur voorbij is. Mooiste, simpelste en briljanste verkiezingstaktiek die ik zag? Begin 19e eeuw. Net voor de verkiezingen. Een journalist van de grootste krant kopen en op de voorpagina van die krant laten schrijven dat je tegenstander is gestorven! Krant was toen de enige vorm van massamedia en het duurde dus dagen voordat je tegenstander dat kon weerleggen en dan was het sowieso te laat.
mobile.twitter.com/mitchellvii
Leuk account om te volgen. Beetje duiding bij veel polls. Pas op: pro Trump, maar geeft wel een goed gevoel als je tegen HRC bent.
Ik kijk al vooruit naar het moment dat de Nederlandse ambassadeur in de VS op het matje wordt geroepen: " dus uw coalitie, uw vice- premier. Uw gedoogpartners , uw voorzitter van de werkgeversbond, uw staatsmedia , uw vertegenwoordigers in het Europese Parlement vinden onze president een totaalidioot ? Leg toch eens nader uit ? "
-weggejorist-
En toch ben ik voor Clinton. Maar dat heeft meer te maken met het feit dat ik tegen wereldoorlogen ben.
skoennie | 07-11-16 | 22:02
Trollolo lol
Binnen een uur typ ik 650.000 emails en ik ben 14 jaar!
Senaat wordt steeds spannender. Kiezer is daar nu 18,4 keer zo machtig als gemiddeld in de VS. projects.fivethirtyeight.com/2016-elec...
Vandaag las ik dat er alvast één winnaar is in deze verkiezingsstrijd.
De broekpakken industrie.
Met dank aan Hillary.
heldheino | 07-11-16 | 23:31
Ik kijk ook slechts naar Hillary's CV en die van Trump.
Het bouwen van Trump steekt schraal af tegen het vernietigen van Hillary. Als ik Amerikaan zou zijn zou ik niet lang hoeven na te denken.
The_Challenger | 07-11-16 | 23:29
Pro Clinton of pro Trump, dat mag GS inderdaad zelf uitzoeken. Het zijn altijd de reaguurders die het echte karwei afmaken.
@Graaf van Egmont | 07-11-16 | 23:18
Als ik voor Clinton was zou ik niet op deze site komen. Nee, ik zie de heks nog als een van de verantwoordelijken voor de migrantencrises, dus doe mij maar Trump.
freelux | 07-11-16 | 23:22
De laatste tijd zijn er op GS ook anti-Trump stukken geschreven. Moeten ze helemaal zelf weten aangezien ze niet aan het infuus van de staat liggen en een commercieel bedrijf zijn.
Aan de andere kant. Op de NPO is het alleen maar pro-Clinton en anti-Trump. Dat is propaganda van het zuiverste soort. Door jou en mij betaald.
freelux | 07-11-16 | 23:26
In oorlog en liefde is alles toegestaan. Het is nu even oorlog.
Camille Paglia (www.spectator.co.uk/2016/10/the-woman-...) wees er op dat Clinton hypocriet is: zij heeft enkel geprofiteerd van emancipatie, en er niet zelf aan bijgedragen.
Jan, Leiden | 07-11-16 | 23:20
Trump zijn twitteraccount is helemaal niet afgepakt. Trump had een tijdje niet meer getwitterd. En als verklaring verzonnen de propagandamedia vervolgens dat dat was omdat dat niet meer mocht van zijn campagneteam. Daar is echter geen enkel bewijs voor. Het is slechts een door de media zelf verzonnen verklaring voor het feit dat er een aantal dagen geen tweets meer zijn verschenen die lijken op tweets van Trump zelf. Absurd hoe gemakkelijk mensen te indoctrineren zijn door propaganda
Jan, Leiden | 07-11-16 | 22:58
Niet alleen van Nieuwzuur en Clinton News Network uitgaan he?
OT
Hans Spekman is nu bij Pauw, hij heeft zijn stinkend sjekje niet mee naar binnen kunnen nemen want dat mag niet van de NPO. Geef die man een asielstatus!
Zelfs de leider van de Republikeinse meerderheid in het congres heeft vorige week al zijn congresleden opgedragen zich te concentreren op hun eigen verkiezing en desnoods afstand te nemen van Trump. Dat is nog nooit gebeurd. Geeft een negatief effect op de grassroot bijdrage voor Trump in de laatste fase.
Feynman | 07-11-16 | 23:04
Dat is allang niet meer zo.
www.politico.com/story/2016/11/paul-ry...
Met alle respect Feynman, ik vind dat je uitstekende stukken schrijft op GeenStijl, maar over Trump loop je zoveel onzin te verkopen dat is werkelijk stuitend. Je hebt werkelijk totaal je feitenkennis niet op orde en blijkbaar heb je je ook te weinig verdiept in de Amerikaanse verkiezingen. Is ook begrijpelijk aangezien het ver weg is, niet alle informatie goed doorkomt en om goed over de Amerikaanse verkiezingen te kunnen berichten is het ook beter daar te zijn en de sfeer te proeven. Maar als je je er niet zoveel in verdiep hebt, bemoei je er dan niet mee en probeer niet steeds je mening op te dringen terwijl steeds blijkt dat je feitenkennis niet op orde is. Zoiets heet propaganda. Waar heel GeenStijl nogal een handje van heeft als het op Trump aankomt helaas...
De Koreaanse Slet | 07-11-16 | 22:56
Die eerste zin... Dat is ook altijd de uitkomst van jouw plempsels.
Het zijn vooral de jongeren die al geregisteerd waren, maar slecht bereikbaar, die slecht te zijn inschatten. Niet de nieuwe, omdat hun inschrijving voor de verkiezingen zo goed als openbaar is.
Feynman | 07-11-16 | 23:04
Vandaar Obama's herhaaldelijke oproep aan de jongeren om te gaan stemmen. Viel me nogal op in zijn waarschijnlijk laatste speach voor Clinton.
Moest toch wel gniffelen bij het horen dat het campagne team van Trump zijn Twitter account afpakte om wellicht meer schade te voorkomen, hoe kan zo'n man nu zover in deze race zijn gekomen? Maar steun brokkelt alsmaar af van zijn eigen achterban, al een hele tijd zo!
Waarom geen kabouter Plop als president?
heldheino | 07-11-16 | 23:07
Typisch facebook. Ben je misschien ook geïnteresseerd in Hillary Clinton, Barack Obama.
Nee, natuurlijk niet. Ga weg!
JTKDM | 07-11-16 | 22:31
De slachtoffers van Keulen deden binnen één week aangifte. De vrouwen die zeggen te zijn betast, respectievelijk te zijn gekust, hebben geen van allen aangifte gedaan.
Zag vanavond op het journaal 2 republikeinse meisjes op pad gaan voor Hillary. Een of ander gat in de USA en wie had ze gevonden? De NPO natuurlijk. Om maar even aan te geven dat Trump een echte lul is. Het item werd afgesloten met een praatje over de oh zo positieve polls voor Hillary.
Kom er maar in Feynman.
Trump 13 miljoen twitter volgers.
.
twitter.com/realDonaldTrump
.
Bad omen?
Jan, Leiden | 07-11-16 | 22:58
Zelfs de leider van de Republikeinse meerderheid in het congres heeft vorige week al zijn congresleden opgedragen zich te concentreren op hun eigen verkiezing en desnoods afstand te nemen van Trump. Dat is nog nooit gebeurd. Geeft een negatief effect op de grassroot bijdrage voor Trump in de laatste fase.
Adversary | 07-11-16 | 22:36
Pollers spreken af en toe een nieuwe registrant. Dan weet je wat die gaat stemmen én dat die gaat stemmen omdat hij of zij er nu al veel moeite voor gaat doen.
De hoeveelheid nieuwe registraties wordt officieel bekend gemaakt. In veel staten moet/kan je ook aangeven bij welke partij je aansluit, dus dat is eigenlijk een betrouwbare poll vanuit de lokale kiesraad.
Het zijn vooral de jongeren die al geregisteerd waren, maar slecht bereikbaar, die slecht te zijn inschatten. Niet de nieuwe, omdat hun inschrijving voor de verkiezingen zo goed als openbaar is.
Hillary is een pure opportunist, en van wege haar extreme drang om zich zelf te bewijzen ook nog eens levensgevaarlijk. Gelukkig zal die drang worden getemperd door het feit dat maar +-15% van het Amerikaanse leger haar steunt.
@MogeWijEveOvergeve | 07-11-16 | 22:54
Wikileaks:
"how the Clintons supported child stealer Laura Silsby":
twitter.com/wikileaks/status/79424777...
Nog 1 dag en een paar uur, dan weten wij wie zichzelf hier onsterfelijk te kijk heeft gezet. De voor- of tegenstanders.
*verheugend in handen wrijft*
Voor beide kandidaten zouden er betere moeten zijn, maar die hebben zichzelf niet genomineerd. Maar om een grotere kater te voorkomen hier, alles wijst er vooralsnog op dat Hillary de staten krijgt met de meeste kiesmannen en pols geven aan dat de meeste swingstates al lichtblauw in de richting van de democraten wijzen. Een betere minder narcistische kandidaat voor het presidentschap had de republikeinen zeker geholpen... maar ja, te laat nu.
Het zijn veel woordjes maar zoveel leugens, valse beweringen en verdraaiingen. www.thestar.com/news/world/uselection...
VerenigingVanDieven | 07-11-16 | 22:51
Hij niet, zij wel.
Je wil een president die vier jaar gas kan geven. En ook echt alle Amerikanen vertegenwoordigd. Een combinatie tussen energie en ervaring. Jonger dan de ene helft van USA, ouder dan de andere helft. Midden in de maatschappij, ook qua leeftijd.
Een controlerende functie als senator of adviseur is even een heel ander verhaal als realtime moeten besturen zonder zelf het tempo te bepalen.
Oprisp | 07-11-16 | 22:36
Wie haatte er Reagan volgens u? U bedoelt die linkse kliek die liever de propagandapraatjes van het Kremlin geloofde? Ik herinner me hoe die betaalde marionetten hier de raketten probeerden te saboteren. Gelukkig hadden we toen nog politici met een rechte rug die zich niet van de wijs lieten brengen. Die raketten hebben ons leven gered.
Jan-Joris-Jaap-Joop | 07-11-16 | 22:52
Inderdaad. Waar is de testosteron. Die Peggold kijkt alsof hij een snoepje vraagt aan z'n moeder.
La Bailaora | 07-11-16 | 22:12
Het net sluit.
320 Miljoen inwoners en je kunt kiezen tussen een pschopate heks en een blonde narcist: Ze zijn daar goed de weg kwijt in de USA! Maar ja wij staan er even beroerd voor. Welke Nederlandstalige idioot komt er beter voor de dag? Deze media.nu.nl/m/m1mxop4ab78f_wd1280.jpg/... dan toch zeker niet! Of dit geval www.vn.nl/wp-content/uploads/sites/3/... dan? Wat een treurnis!
@Feynman | 07-11-16 | 22:02
En wat is daar mis mee? Lupuslupus is ook van die leeftijd en die is niet van gisteren.
Bij gebrek aan traditionele vijanden verzinnen feministen zelf vijanden.
Ik heb Trump al maanden lang gevolgd (en ook Hillary's eindeloze lijst misdaden en venijnige feministische opmerkingen) God zij dank als Trump wint. Die politieke correctheid en die anti-man ideologie genaamd feminisme mogen echt niet groter worden dan ze zijn. Want wat er in de VS gebeurt sijpelt door naar Europa. Straks hebben wij ook van die maffe wijven die spreekzalen gaan bezetten omdat iemand iets onwelgevalligs komt vertellen.
@Lupuslupus | 07-11-16 | 22:19
Hillary is net zo erg zoniet erger die haalt er haar schouders over op.
Lewis Lewinsky | 07-11-16 | 22:46
Die vraag moet je voorleggen aan Diederik Stapel.
@JTKDM | 07-11-16 | 22:31
In Keulen deden ze net iets meer dan een beetje stoere mannenpraat onderling.
Maar ja, kniesoor die daar op let toch?
FW Ta-183 Huckebein | 07-11-16 | 22:38
U stemt piratenpartij? www.dumpert.nl/mediabase/6624119/7468e...
@Feynman | 07-11-16 | 22:44
Dank voor deze info. Maar wel verdoemme. Is dat niet gewoon fraude?
1 ding wat Hilary heeft geprobeerd goed te doen is gezondheidszorg invoeren in de usa maar is mislukt
En daarbij heeft Hilary het vrije internet vergeten en daar komen heel veel enge dingen naarbuiten waarvan elke kiezer gaat nadenken en voor trumph kiest
Trumph wordt president sorry aandeelhouders.
@Oprisp, ja dat weet ik ook nog, zat toen nog in groep 7 of 8 of zo en het viel mij toen al op. Ik heb geen kinderen maar ze zouden van mij niet het jeugdjournaal mogen kijken als ik ze had. Zou wel op een gesprek met de school opleveren.
En daar is hij weer: Peter R de Vries bij RTL en nu als Amerika-deskundige.
Nee dank je. De koekjes die jullie maken zijn vergiftigd.
Lewis Lewinsky | 07-11-16 | 22:37
Ja en dan pakt hij even een kaart waarbij Hillary zonder swing states al wint.
Kijk je op het overzicht van NYT dan zie je 538, Cook, Roth & Saboto de halve defensie linie van Clinton al indelen onder leaning democrat. Die staten kan je niet nu al aan een kandidaat toeschrijven. RCP staat helaas niet in dit overzicht.
Nieuwsuur maakte een eigen map aan in de lay van RCP waar Clinton al op 278 kiesmannen staat. (zie links onderin ook user generated map) Kijk je nu op RCP zelf, dan zie je Clinton met 203 kiesmannen. www.realclearpolitics.com/epolls/2016/...
Ze maken echt nieuws bij nieuwsuur.
Go Trump!
@Adversary | 07-11-16 | 22:36
Ha! Trump wins. Trump wins bigly!
Feynman | 07-11-16 | 22:17
daar beoordeel je vrouwen toch ook als eerste op? met z'n 2en waren dat toch al 4 goede argumenten
@Piet Karbiet | 07-11-16 | 22:36
De meesten wel. In Nederland dan.
@Feynman | 07-11-16 | 22:33
Precies. Goed gezegd.
Gelukkig staat de correspondent van Nieuwsuur nu de peilingen te behandelen. Drie weken geleden zei diezelfde man dat het "honderd procent zeker was dat Hillary ging winnen". Deze objectieve sjoernalist beschouwt deze hele uitzending kennelijk als overbodig.
Nieuwsuur presenteert RealClearPolitics om aan te geven dat Clinton heel veel kans heeft. Op FiveThirtyEight ligt het veel dichter bij elkaar, en die site deelt tenminste zijn statistisch model én zat in 2008 en 2012 wel goed.
Nonkel Frituur | 07-11-16 | 22:30
Anders niet gauw geweten van dat standbeeld, dank daarvoor.
En wat haatten ze toen Reagan kan ik me herinneren.
Vier belangrijke pointers voor een Trump overwinning morgen. Nieuwe stemmers (die hiervoor niet stemden) worden niet gepolld. En er zijn een HOOP nieuwe stemmers. Tijdens de voorverkiezingen werd Trump met overweldigende opkomst verkozen. Hillary had lage opkomst en moest fraude plegen voor haar nominatie alleen al. Na acht jaar van één partij wint historisch gezien meestal de kandidaat van de andere partij. En last but not least, Trump pakt Florida.
@Lewis Lewinsky | 07-11-16 | 22:27
Ah joh, alsof die NPO-kijkers morgen allemaal mogen stemmen.
Feynman | 07-11-16 | 22:17
Republikeinen die Trump steunen doen dat uit opportunisme, geen keuz, maar niet uit overtuiging. De minder intelligente verouderde 50+ die hun land zien veranderen wel. Daar staat Trump dan ook voor.
Lewis Lewinsky | 07-11-16 | 22:27
Ja de categorie beide zijn kut, maar ik kies toch even Trump. Net zoals de categorie beide zijn kut, maar ik kies toch Hillary. Op zich goed om te laten zien dat er een grote groep kiezers hier echt een dilemma in zien, zonder goede keuze. Alleen is TV en internet een te snel medium voor dergelijke nuance. Zeker als je nu al je tafelgasten de deur hebt gewezen.
En dat terwijl testosteronbom Trump vrouwen behandelt zoals op een Keulse jaarwisseling.
@Cuyahoga | 07-11-16 | 22:07
Ik was mijn handen in onschuld.
www.nydailynews.com/opinion/tom-nichol...
Conservative Tom Nichols
Lewis Lewinsky | 07-11-16 | 22:24
Aangezien de gemiddelde reaguurder over voldoende intelligentie beschikt had ik de medestanders reeds ingecalculeerd. En u ziet: ik sta lang niet alleen met mijn standpunt.
Voor Reagan doe ik mijn spreekwoordelijke hoed af. En ik ga hem steeds groeten als ik in Budapest ben.
static.panoramio.com/photos/large/5626...
In het voormalige oostblok zijn ze nog niet vergeten aan wie ze hun vrijheid te danken hebben.
Het belangrijkste is natuurlijk dat Twan Huis een snoepreisje naar New York heeft. Op onze kosten.
Bokito ergo sum | 07-11-16 | 22:26
Op een gegeven moment krijg je TV die te pijnlijk is om langdurig te kijken. Of het nu Fox News of Russia Today is. Maar je moet het kijken om te weten waarmee andere mensen gehersenspoeld zijn.
Donkersloot | 07-11-16 | 22:23
Tricky Dicky zat aan de tabletten en was (daardoor) knap achterdochtig idd. Niet goed. Ik meen dat ik een van die journalisten van Watergate heb gezien net op ned2.
@Feynman | 07-11-16 | 22:17
Het is nog erger. Die ene vrouw met cupmaat, ingehuurd als Trump-stemmer, vindt Trump vreselijk. Valt niemand op, hoor, dat NieuwZuur de boel belazert. Echt niet.
@Feynman, wie dat soort dingen niet doorheeft is toch niet meer te redden, gaan meteen in zie? zieeeee? ZIEEEEEE??????!!! modus. Herders hebben schapen nodig anders kunnen ze net zo goed iets anders gaan doen, maar wat, het is alles dat ze kennen
@Cuyahoga | 07-11-16 | 22:07
Lol.
Als de dag van toen.
@Nonkel Frituur | 07-11-16 | 22:03
En wie bedoelen wij met *we*, inwoner van Faalstaat Belgenland? Jij en Jambon? Of jij en de premier zonder achternaam?
@skoennie | 07-11-16 | 22:02
't Is de keus voor oorlog tegen het Midden-Oosten of oorlog tegen Rusland.
Bij welke optie acht jij de kans groter dat ons planeetje een zonnetje wordt?
Met heimwee denken we terug aan Reagan, de beste president ooit. Wat een tijd was dat!
Nonkel Frituur | 07-11-16 | 22:03
Haalt het niet bij Nixon; nog achterdochtiger dan Trump en niet bang om handelend op te treden! Wat had die man geweldige dingen kunnen doen als die dekselse linkse journalisten hem niet aan het kruis hadden genageld!
focusonamerica.net...
Mee eens.
Oprisp | 07-11-16 | 22:15
.
Mooi hoor, dank u voor de link.
Over dat alt-right hoort daar niet een Frog bij: www.google.nl/search?q=alt+right+frog...
zegt wel genoeg over haar morele kompas.
Bokito ergo sum | 07-11-16 | 22:10
.
Nou dat morele compas hebben we al eerder gezien. Toen ze zich voor de hele wereld voor schut liet zetten door de escapades van haar hoerige vent.
@ skoennie | 07-11-16 | 22:02
Dan is het inderdaad logisch dat je voor Clinton bent ja, dat mens dat overal de Russen de schuld van geeft en er openlijk oorlogstaal tegen uitslaat. Dat mens dat samen met Obama rebellen bewapent om regeringen omver te werpen in het Midden-Oosten, met kapotgeschoten landen en een ongekende migrantenstroom onze kant op tot gevolg. Het samen met vriendje Soros pushen van dat associatieverdrag dat tot oorlog in Oekraïne en de herinlijving van de Krim heeft geleid. Die wereldoorlog is al min of meer begonnen met de instemming en medewerking van die corrupte heks.
Trump daarentegen heeft openlijk aangegeven de betrekkingen met Rusland te willen verbeteren en bekritiseert het roekeloos bewapenen van rebellengroepen in conflictgebieden. Dat vind ik een stuk gezondere instelling. Dus geef ik hem graag een kans.
Nieuwsuur vliegt weer uit de bocht.
Tafel stoel 1: Democraat voor Hillary
Tafel stoel 2: Republikein voor Hillary
Tafel stoel 3: PoliticChick 1 voor Trump (sic)
Tafel stoel 4: PoliticChick 2 voor Trump (sic)
en dan hebben we nog de presentator.
De Hillary supporters gekozen op intelligentie, de Trump supporters gekozen op cupmaat. Zucht.
Met heimwee denken we terug aan Reagan, de beste president ooit. Wat een tijd was dat!
Nonkel Frituur | 07-11-16 | 22:03
Het zou mooi zijn als de geschiedenis zich herhaalt, hoewel Reagan natuurlijk extra bijzonder was. Een geweldige man!
Lupuslupus | 07-11-16 | 22:07
focusonamerica.net/2010/12/13/populai...
Mee eens.
-weggejorist-
-weggejorist-
Wat Hans zegt:
www.youtube.com/watch?v=w1oWrZiyFPM
En toch ben ik voor Clinton. Maar dat heeft meer te maken met het feit dat ik tegen wereldoorlogen ben.
skoennie | 07-11-16 | 22:02
Wellicht handig het buitenlandbeleid van Clinton even naast dat van Trump te leggen. Ik denk dat je dan vrij snel om bent aangezien er maar één zegt te willen stoppen met "politieagent" spelen (lees: oorlogen starte). Spoiler: het is niet Hillary...
Dat ze schaamteloos geld aanneemt van de meest vrouwonvriendelijke landen die er zijn (Saudi-Arabie en Qatar) zegt wel genoeg over haar morele kompas.
Om Noord-Afrika te destabiliseren was Clinton niet nodig.
Dat kan je beter aan de moslims daar overlaten.
het probleem Hillary in een kaarte (via breitbart)
www.breitbart.com/national-security/20...
Feynman | 07-11-16 | 22:02
Was wel jong voor een Amerikaanse president natuurlijk.
Hij is er wel 20 jaar ouder uit gaan zien in die 8 jaar, dat wel.
Met heimwee denken we terug aan Reagan, de beste president ooit. Wat een tijd was dat!
Nonkel Frituur | 07-11-16 | 22:03
.
Helemaal mee eens. Maar u weet toch dat Reagan destijds zou verliezen? Haha. Heeft notabene 2 termijnen gehad. Het zou mooi zijn als de geschiedenis zich herhaalt, hoewel Reagan natuurlijk extra bijzonder was. Een geweldige man!
@Feynman | 07-11-16 | 22:02
Bill Clinton ook.
Één van de vorige keren dat het volk een keuze moest maken tussen een kwaadaardige moordenaar en een man die rare praatjes liep rond te bazuinen, was de uitslag ook op zijn zachts gezegd nogal verrassend.
Voor degenen die het niet meer weten: het was níet de moordenaar die met een kruis op zijn nek de berg Golgotha beklom.
Feynman | 07-11-16 | 22:02
Opvallend idd. Het zal wel iets te maken hebben met dat de gemiddelde leeftijd hoger wordt.
Takimag.com
Volg dat. Steve Sailer, mijn alt-right held, schrijft er ook. Heerlijk samenraapsel van wat serieus niet mag.
Even voor u idee, Obama was 47 toen hij aan de klus begon.
Feynman | 07-11-16 | 22:02
Even voor het idee, wij moeten werken tot we 100 zijn!
En toch ben ik voor Clinton. Maar dat heeft meer te maken met het feit dat ik tegen wereldoorlogen ben.
skoennie | 07-11-16 | 22:02
.
Huh? Nou u hebt er echt helemaal niets van begrepen. En als het als grap bedoeld was is die helaas mislukt.
Goh, een feministisch stemadvies op GS. Dit alles voor ome Donald 'I grab them by the pussy' Trump, de vleesgeworden oranje metroman.
Met heimwee denken we terug aan Reagan, de beste president ooit. Wat een tijd was dat!
Hillary met haar 69 jaar die het opneemt tegen Donald met 70 jaar. Zet de advocaat met slagroom en de rollator maar klaar. Zo oud was die Bernie Sanders met zijn 75 absoluut niet. Kandidaten zijn nog NOOIT zó oud geweest. upload.wikimedia.org/wikipedia/common...
Even voor u idee, Obama was 47 toen hij aan de klus begon.
En toch ben ik voor Clinton. Maar dat heeft meer te maken met het feit dat ik tegen wereldoorlogen ben.
Boodschap is helder, maar dat wisten we al. Welkom Ronaldo, maar misschien moet je nog ff oefenen. Je stukjes lezen nog niet echt lekker weg.. Succes
All aboard the Trumptrain!
REAGEER OOK