Buurthuisbaas Pauw lacht Zaanse politie uit
Nog een keertje want het is nog steeds onrustig in buurthuis Nederland. Donderdagavond zaten de Zaandammer Vomarboys bij Pauw om hun excuses te maken voor hun wangedrag om de samenleving de schuld te geven van hun gedrag, omdat ze geen buurthuis hadden. Pauw was echter poeslief (nul vragen over het uit de wijk jagen van Hart van Nederland) en dus ving het fletse format een boel flak van fronsende kijkers. Toen zelfs de MinPres de Grijze Welpen "tuig van de richel" noemde, moest de Pauw-redactie ook wat doen. Dus zat er vrijdag een advocaat (Gerard Spong), een televisie-ambtenaar (Xander van der Wulp) en een buurthuisvrijwilliger die Cinderella heet, om alsnog de lange lat over de Zaanse zemmels te halen. Ohnee, om de politie uit te lachen om hun lachwekkende & tranentrekkende "daadkracht". Kerncitaat: "Handhaven moeten ze gewoon." Kernfragment: De Zaanse Vomar-zemmels hádden een buurthuis, maar ze braken in, sloopten, stalen & bedreigden. En toen hadden ze geen buurthuis meer.
..en daarom krijgen ze dus geen buurthuis. #inbreken #stelen #vernielen #bedreigen pic.twitter.com/xDxPfztN7y
— Bart Nijman (@BartNijman) September 10, 2016
Reaguursels
InloggenDie jongens maken zichzelf volkomen belachelijk door te laten zien dat ze zwakzinnig zijn,die niemand iets te bieden hebben en alleen maar kunnen eisen. Zielige parasiterende zelfhatende slachtofferrolflapdrollen, die geen enkele opvoeding hebben gehad.
Check die lekkere blonde trafo achter Xander van der Wulp dan ff geil uit zn ogen kijken dan! 0_o
En ondertussen: www.ad.nl/dossier-nieuws/turks-nederla...
Het is de omgekeerde wereld dat iemand als Spong dit probeert voor te stellen als "niet best voor de politie".
Niet die politiemensen zijn hier fout, alleen die nozems die zich debiel gedragen. De politiemensen hebben geleerd zich niet te laten provoceren, en niet hun zelfbeheersing te verliezen. Is niets op aan te merken.
Verkeerde vrienden bestaan niet.Je kiest de mens(en) die het best bij je passen als vriend(en)Simple as that.
klinkt erg aandoenlijk en sociologisch, filosofis slim onderbouwd, maar wat deze nu nog pseudo-criminelen eigenlijk willen is niet een buurthuis(want door gaan ze uiteindelijk de boel terroriseren), maar een justitieel gedoogd rovershol. En dat ventileren ze met droge ogen bij Pauw. Wat een stelletje pronkjuwelen met opgestoken pauwe-veren inclusief Pauw en zijn redactie.
Als Rutte er werkelijk wat aan wil doen moet hij een landelijke maatregel van bestuur doen uitgaan , waarin het opzettelijk negeren of beledigen van een politie-officer (en ook ambulancemedewerkers) gelijk goed is voor arrestatie en vervolging.
Nu zijn een stelletje onvolwassen en onopgevoede kwajongens de baas op straat, zodat je meer rekening met het tuig moet houden, dan met de officiele ordehandhavers ( de politie) Uiteindelijk horen ambsdragers op te treden, net zoals dat vroeger ging met beheerders van poldergemalen, als er storm was en de molenaar versliep zich , zodat de molen niet bijgesteld werd, dan werd deze behoorlijk tot de orde geroepen en verantwoordelijk gesteld voor het eventuele verdrinken van vee en mensen. Nu verzuipen hele buurten door dit irritant gedrag en de Min President doet een copietje (pleur op)van Ab R`dam (Rot op) Zoals sneaky Spong ( gratis juridisch advies aan oproerkraaiers)terecht opmerkte een loze kreet. Maar Pauw blijft podium bieden aan deze maatschappijvernielers.
Volgens mij staat er in de wijk Poelenburg een heel mooi buurthuis: genaamd 'moskee'
ik heb altijd twijfels gehad, hoe tegenwoordig de gedragnormen tegen politie is, ik ben van 59 en toen zag verzoen er anders uit, vriendelijk groeten, goede dag zetten, duer openen voor vroewen of ouderen mensen helpen, ook tegen de politie deed men anders als tegenwoordig, en als je je misdroeg tegen oom agent ,merkte je het wel ,
maar goed andere tijden ,veranderde normen ook tegen over de politie tegenwoordig is normaal gedrag tegenover politie, groote mond, op auto,s staan ,met brandende peuken schieten, handgebaren, . het is veel voor iemand van mij generatie, maar ik zal het proberen
Het echte probleem zit hem in de dubbele nationaliteit van deze knakkers. Hoe sneller we dat afschaffen hoe sneller ze beseffen dat ze een kut Nederlander zijn net als jij en ik!
En dat de Echte kutters aangepakt worden!
Zoals dat normaal gebeurt in een rechtsstaat zonder sharia!
Ik leefde vroeger (+/- 35 jaar geleden) met een grote groep ook op straat en wij hadden in onze wijk helemaal geen buurthuis. Het verbaast mij dan ook dat wij vroegen nooit agenten zagen, onrust veroorzaakte en mensen lastig vielen. Nu werk ik elke dag met dit soort tuig, dat door mensen als advocaatje Spong elke keer bij de rechter dit tuig weet vrij te pleiten. Die advocaatjes zitten dan bij Pauw te klagen over de politie dat die moeten handhaven. Die willen wel handhaven, maar het recht niet aan hun hand krijgen of hebben. Op de politie is de afgelopen jaren te veel bezuinigd en daardoor moet de politie naar acties/oproepen met 2 personen en staan ze tegenover een groep/tuig van +/- 20 man die elkaar maar opfokken en stoer doen tegen over elkaar. De politie wil wel handhaven maar, kan niet en zijn ook mensen die s'avonds heelhuids naar huis willen!! Maar dit is een voorbeeld waar we allemaal mee te maken hebben en krijgen. Ik heb Wilders nog niet gehoord en of gezien. Oh ja, die Ismaël heeft het over dat de media alleen maar de negatieve dingen toont. Ik heb wat filmpjes bekeken van die kwakzalver en heb niks positiefs gezien. Jullie misschien???
ing. B | 11-09-16 | 00:54,
Er is inderdaad wat goed mis met links.
Over de precieze definities van links of rechts kun je hele boeken vol schrijven, maar dat ze terreur steunen is niet echt nieuw. Ik kan nog wel wat mensen en partijen noemen die ooit de massamoordenaars Stalin, Hitler, Mao en Pol Pot vereerden. Of met T-shirts, petjes en vlaggen van oorlogsmisdadiger Che Guevara liepen. Decennialang steunden "democratische" linkse groeperingen hier buitenlandse linkse terreurbewegingen zoals de raf, ccc, ira en eta; diverse gezochte terroristen sliepen in Amsterdamse kraakpanden.
Ik wil dat onderscheid links/rechts blijven maken als dat relevant is.
Als linkse subsidiesites haat zaaien tegen iemand met een andere (rechtse?) mening bijvoorbeeld.
Basil Fawlty | 11-09-16 | 00:34,
Ik ken ook goed geïntegreerde allochtonen, ook moslims, zelfs Marokkanen. Die worden ook niet vrolijk van dit soort beelden. Het gaat mij dus niet om de individuen, daar zitten altijd goede en kwade bij.
Maar als we naar het totaalplaatje kijken zijn de problemen erg groot. En dan is er ook wel degelijk een grote groep allochtonen die zelf misschien niet crimineel is, maar daar wel keer op keer begrip voor opbrengt. Op TV komt janken over "achterstandsposities", zoals de fascistische partij DENK en honderden soortgelijke subsidiesponzen.
En maar "racisme" roepen tegen iedereen die criminaliteit wil bestraffen. Ondertussen laat de ellende rond de (vermeende) Gülen aanhang in NL zien dat Turken veel meer van elkaar, dan van Nederlanders hebben te vrezen. Ook Hirsi Ali, Marcouch en Aboutaleb moesten beveiligd worden tegen moslims; niet tegen die zogenaamde PVV-tokkies. Die stemmen af en toe, en klagen wat op internet maar vormen in de praktijk geen enkel gevaar.
Tuig terugschoppen naar land van herkomst zou veel oplossen. Niet alleen omdat wij daar dan van af zijn; maar vooral omdat ze hun achtergebleven matties dan kunnen vertellen hoe goed ze het hier eigenlijk hebben. In Turkije moeten ze inderdaad keihard werken voor hun geld, niks uitkering, subsidie en gratis clubhuis. In Turkije halen ze het niet in hun hoofd om over een politieauto heen te lopen want dan hebben ze ècht wat te janken.
Dit land is in een razend tempo onleefbaar aan het worden, daar moet echt snel wat aan veranderen.
Die Raycep toch... Ebru wil hij naar Turkije hebben voor 3 rechtzaken, en die straatpussies mogen hier blijven.
ing. B | 10-09-16 | 19:56
Dat Pauw ook maar iets zelfstandig zou mogen in zijn programma is een fabeltje.
Hij krijgt instructies van de regie.
Zodra hij te kritisch wordt, of te veel van de PvdA partijlijn afwijkt wordt hij teruggefloten.
De beste meneer Spong mag zijn huiswerk wel eens gaan bijhouden:
Uit de Algemene Plaatselijke Verordening van Zaandam:
Artikel 2:47 Hinderlijk gedrag op openbare plaatsen
1. Het is verboden :
a. op een openbare plaats te klimmen of zich te bevinden op een beeld, monument, overkapping, constructie, openbare toiletgelegenheid, voertuig, hekheining of andere afsluiting, verkeersmeubilair en daarvoor niet bestemd straatmeubilair;
b. zich op een openbare plaats zodanig op te houden dat aan weggebruikers of bewoners van nabij de weg gelegen woningen onnodig overlast of hinder wordt veroorzaakt
2. Het verbod geldt niet voorzover in het daarin geregelde onderwerp wordt voorzien door artikel 424, 426bis of 431 van het Wetboek van Strafrecht of artikel 5 van de Wegenverkeerswet 1994.
Zie ik onder A nou voertuig staan? Kennelijk is het dus verboden op een voertuig te klimmen of je te bevinden! Daar valt een poltievoertuig in mijn optiek ook onder.
En nu weer terug in de boeken!
www.facebook.com/BloGgChickBommels/po...
Als er rellen ontstaan als de politie wél kordaat ingrijpt dan is de enige oplossing harder slaan. Dit kan je alleen de kop in drukken met geweld, dat is de enige taal die dit gajes verstaat. Net zo lang en net zo hard op timmeren tot ze inbinden.
"De Zaanse Vomar-zemmels hádden een buurthuis, maar ze braken in, sloopten, stalen & bedreigden. En toen hadden ze geen buurthuis meer."
Chapeau, chapeau! Wat een zelfinzicht, wat een knap staaltje reflectie. Hulde ten aanzien van de geroemde daden des heerschaps.
En dan nu allemaal huiliehuilie doen, want arme kanspareltjes hebben geen kot meer om in te breken, slopen, stelen en bedreigen. *stikt van 't lachen*
Wat een gelul allemaal van vooral die Spong. De politie kan wel maar mag niet keihard ingrijpen, anders valt iedereen over ze heen dat er "etnisch geprofileerd" wordt. Of er ontstaan rellen in de wijk dat wil ook niemand. De laffe houding van de overheid in deze wordt weer eens afgewenteld op de politie, die ook dit keer als kop van jut wordt gebruikt. Dit is dus het resultaat van al die jaren de politie afzeiken en bekritiseren dat ze het nooit goed doen. Politie denkt zoek het lekker allemaal zelf maar uit !
Er zijn ook uitvinders Turken:
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/05/...
Nederlanders (samen met de rest van West Europa) zijn het vermogen om te vechten volledig kwijtgeraakt. 70 jaar welvaart, pascifisme en socialisme heeft ons in hulpeloze slapjanussen veranderd. We laten ons gewillig pesten door rifaapjes, oostbloktuig en ander mediterraan gespuis. Dit gaat niet meer goedkomen vrees ik.
En dan die treurige burgemeester die zo graag kordaat wil overkomen en zichzelf overschreeuwt.
De agenten staan veelal aan het begin van hun carriere en is ingepompt ten koste van alles deëscalerend "op te treden" en zijn doodsbenauwd de regels te overtreden en de misbaksels voelen dat haarfijn aan.
Ja, oom Mark, het zal nog een hele toer worden de geest weer in de fles te krijgen. TOT de volgende grotere uitbarsting.
een oud-Hollands spreekwoord zegt : wie wind zaait zal storm oogsten.
Het zieke gedrag van de Turkse mormels is het resultaat van 30 jaar pappen en nathouden en je kunt het ze amper kwalijk nemen dat ze "ons" niet meer serieus nemen want 3 decennia volslagen mislukte integratie ( de ouders zitten thuis)een volkomen taboe op kritiek op de knuffel-allochtoon heeft dit monstrum gecreëerd.
In feite hebben dit soort jongens respect voor echt gezag en een harde hand indien nodig, maar dat hebben we allang niet meer in de rubbertegel samenleving.
Nee, wij gaan theedrinken.
En zou de "politiek"nu werkelijk niet doorhebben wat er staat te gebeuren wanneer de getalsverhoudingen straks gaan veranderen??
2 redenen waarom Oom Jeroen dit nu aankaart :
1) werd zelf zowaar boos in de vorige uitzending
2) zijn sponsor/werkgever Mark R. gaf groen licht
3) het is verkiezingstijd en Wilders moet de wind uit de zeilen worden genomen.
Trap er niet in!!
Overigens. Mijn Turkse Mme zag zojuist beelden van die mannetjes. Haar reactie: Blluuuh. Vieze paupers, die mogen niet eens thee serveren in de grote bazaar in Istanbul (en dat is al lowlife gebied voor Istanbullers). Normaal zie je dat soort mannetjes flesjes water, koekjes of bloemen verkopen op de ring E5 als er een file staat vrijdagmiddag (maw het laagste van het laagste).
@Dandruff We verschillen niet zo van mening denk ik, ik zat eerder op die Joop en ik werd er onpasselijk van, ik begrijp die vrijwilligster maar al te goed. En ik denk dat ik werkelijk links ben, maar dit is de laatste keer dat ik dit zeg, joop is niet links, net als dat de feminazis niet links zijn, er is iets mis met links. Of er is iets mis met mij. Een of andere Dunya gaf daar een reactie en dat maakte dat ik meteen wegklikte.
Maar uiteraard zitten veel mensen nog in een 'modus' die voorgekauwd is dus spreken we nog van links/rechts.
Ik kan nu niet verder reageren maar dank je hartelijk voor je reaktie. Misschien kom ik er later nog op terug.
Dandruff | 11-09-16 | 00:03
Dandruff. Zal je vertellen ik ben al heel erg lang getrouwd met een seculiere Turkse. Zij kwam hier in 1990 werkend voor een Nederlandse bank via Istanbul aan de trading kant. Ze had als vrouw zich kapot gewerkt op de uni om die baan te bereiken. 2000 applicaties en 1 baan. Ze was piepjong en is sindsfdien blijven hangen. Ze heeft nog steeds een topbaan. Zit in de 52% schaal qua belasting. Heeft nooit een cent uit de staatskas getrokken nee ze heeft bakken met geld aan ze betaald. Moet zeggen van '91 tot 200 als expat 35% en daarna heeft ze een Nederlands paspoort gekregen maar ze voelt zich nog steeds zeer seculier Istanbuls (niet nationalistisch Turks) ze betaald nadat ze het Nederlands paspoort kreeg 52%. Heeft ze geen moeite mee want Nederland heeft haar alles gebracht waar ze trots op is qua werk maar ze voelt zich nog steeds meer Istanbuls dan Nederlands en dat is an sich prima. Maar zij zei: Basil. Ik blijf altijd Istanbuls maar de Turkse paupers in Nederland die teren op mijn centen en zich meer Turks voelen na 3 generaties moeten heel snel oprotten en laat ze gaan werken in Istanbul. Daar kennen ze geen bijstand en werken is niet van 9 to 5. Nee het begint om 6 uur 's ochtends opstaan daarna 2 uur op de bruggen staan in de file en dan werken totdat het werk af is. Of dat nou 5,6,7,8 9 of 10 uur is en dat voor 1/3 tot de helft van het Nederlandse inkomen. Die plakkopjes gaan jankend terug na een week in die stad want je stelt niks voor. Grote bek Amsterdamse streetcred stelt niks voor in Istanbul. Ze lachen je keihard in je gezicht uit. Voor jou? 10.000 anderen want de jeugdwerkeloosheid is 28% daar. je past je aan of rot op.
ing. B | 10-09-16 | 22:05,
ing. B | 10-09-16 | 22:42,
Bedankt voor je verhaal. Ik hoop dat het slechts een tijdelijke fase is; verkeerde vrienden, YouTube whatever.
Natuurlijk heb je overal goede en slechte tussen zitten. Ik heb geen hekel aan mensen met een donkerder huidskleur, ook niet aan moslims. Ik zie echter wel een hoop problemen bij grote groepen allochtonen, met name moslims.
En dan heb ik het niet eens over de relatief hoge criminaliteit en het extremisme.
Ik heb het dan vooral over de *steun* voor die criminaliteit en dat extremisme. Bij vrienden en familie van die criminelen en extremisten maar zelfs bij wildvreemde moslims.
De eerste keer dat ik dat in mijn gezicht gespuugd kreeg was na de moord op leraar van Wieringen, op het Terra College. Vrij snel na de moord organiseerden moslims een demonstratie ter ere van de moordenaar; precies voor die school. Maar ook op islamitische internetfora las ik de ene steunbetuiging na de andere, voor de dader.
nl.wikipedia.org/wiki/Moord_op_het_Te...
Sindsdien zijn we het normaal gaan vinden; bij brute moorden zoals op de joodse kleuters in Toulouse krijgen de islamitische moordenaars applaus vanuit de islamitische gemeenschap.
Andersom, als er eens een getinte crimineel omkomt dan leidt dat steeds tot racistisch geweld tegen blanken. Ook in NL werd de dood van een crimineel die willekeurige agenten neerstak geheim gehouden tot er overleg was geweest met de moskee; om "de gemoederen te bedaren".
Later leidde het doodschieten van een overvaller tot diverse demonstraties tegen de slachtoffers, een juweliers echtpaar waarvan de man total loss was geslagen; de schoenzolen stonden op zijn hele lichaam afgedrukt. Ondertussen werden de slachtoffers aangeklaagd, terwijl de hele Marokkaanse gemeenschap wist wie de daders waren.
Er is binnen veel immigrantengemeenschappen ook geen greintje eergevoel of rechtvaardigheidsgevoel. Ze deinzen er niet voor terug een bejaard echtpaar gehandicapt te schoppen, of een meisje van 14 "voor de grap" knock out te slaan. En die gemeenschappen vindenn het oké; een 18-jarige die zomaar een 12-jarige keeper het ziekenhuis insloeg werd vastgezet, en al zijn matties op school zeiden "moet toch kunnen".
En dat is het grootste probleem; in hun gemeenschappen wordt dit allemaal aanvaardbaar gevonden. Geen idee wat jouw zoon uitspookt, maar hoe erg het ook is; ik geloof nooit dat zijn daden op TV zouden worden verdedigd en verheerlijkt door jou, je familie of zelfs zijn vrienden. Laat staan door andere willekeurige Nederlanders die zichzelf als "broeders" van alle andere bleekscheten zien.
Daarom is allochtoon tuig een groter probleem dan autochtoon tuig.
Vandaar dat die hufters in Zaandam zichzelf zo openlijk filmen.
Vandaar dat ze ook vrijwillig naar Pauw komen, om te janken.
Ze hebben geen idee dat ze fout bezig zijn.
Niemand heeft ze dat verteld; niemand in hun eigen gemeenschap, maar zeker ook niemand uit de linkse kerk. Daarom heb ik ook zo'n bloedhekel aan links gekregen; linkse advocaten en subsidiesponzen stoken de agressie tegen autochtonen regelmatig op.
Op de joop wordt nu weer stemming gemaakt tegen de vrijwilligster die constateerde dat de heren al een buurthuis hadden, maar dat ze dat buurthuis stelselmatig sloopten en terroriseerden.
media.tpo.nl/2016/09/10/vara-website-n...
Zij is dus "fout" omdat zij het niet met de naar Hitler-aanhanger Den Uyl genoemde website eens is over kwesties als islamisering.
De enige relevante vragen worden door de joop echter allemaal genegeerd;
- werd dat buurthuis nu geterroriseerd of niet;
- werd dat buurthuis nou regelmatig gesloopt of niet;
- zou het twittergedrag van die vrijwilligster niet te maken hebben met de ervaringen die ze heeft met die lui?
Daar zit
Heb een beetje onderzoek gedaan: Van de taser wordt door de politie (voorlopig) afgezien omdat hij duurder is dan de wapenstok en soms onbedoeld blijvende schade veroorzaakt. En dan is de afweging snel gemaakt door de boven ons gestelden, nietwaar? Want wie wil dan nog de verantwoordelijkheid op zich nemen?
Slappe hap weer.
Bedenk: Zolang we het tuig blijven pamperen, blijven ze winnen.
"no pain no gain".
Roven, slopen, bedreigen. 3 bekende eigenschappen van koranistisch tuig.
FinFucker | 10-09-16 | 22:16,
Helaas, "steelde" is sowieso fout.
Maar "stalen" ook als het om "dat tuig" (= enkelvoud) gaat. Dan is het "dat tuig stal"
is correct.
www.vertalen.nu/vervoeging/nl/stelen
@doitdoit
Ik denk dat taseren een prima oplossing is. Maar dan wel met die echt sterke tasers, waarvan je ook meteen een paar minuten op de grond ligt te kwijlen en in je broek te pissen. Het moet wel afschrikwekkend genoeg zijn om te voorkomen dat de hele menigte meteen bovenop zo'n agent springt.
@ditotje
serieus? Afschieten? We zoeken een serieuze, werkbare oplossing.
Wat denk je van taseren (door de politie, doen die ook eens wat) en dan twee weken op de knietjes de dorpsstraat ontdoen van kauwgomrestjes? Terwijl de goegemeente er lachend langs loopt? Daar gaat vast wel preventieve werking van uit. Enne, als tie niet z'n best doet of z'n mondje opendoet: direkt weer taseren en een weekje kauwgompulken erbij. Etcetera. Na een een half jaartje is het wel klaar met de praatjes.
-weggejorist-
@doitdoit Dankjewel.
@notamused Ik kan niet anders dan vanuit persoonlijke ervaring denken denk ik. Nogmaals, ik woonde ooit in een achterstandswijk in amsterdam, daardoor kreeg ik onaangename [voor]oordelen over 'allochtonen'.
Toen ik verhuisde naar het oosten waar geen allochtonen zijn verdween die antipathie.
Bedoel je misschien dat ik 'mensen die schijt hebben aan' op 1 hoop gooi?
Dus dat je het niet eens bent met de vergelijking die ik maak tussen [allochtone, jonge [kinderen nog eigenlijk] ] aso's in zaandam en [hoogopgeleide] aso'n in den haag ?
Dat begrijp ik.
Maar die opsomming van wandaden , daar kan ik nu even niets mee, die kinderen in zaandam doen niets anders dan hun territorium afbakenen, het zijn geen duivels zoals de mensen die indianen hebben uitgeroeid. het zijn kinderen die geen voeling hebben met hun omgeving.
En daarmee praat ik niets goed, maar als je dan toch met grof geschut wilt schieten :-)
Wat ik wilde zeggen is dat dingen niet altijd zo nakkelijk zijn, je kan natuurlijk zeggen: we schieten die kut kids gewoon dood als ze daar in zaandam weer lopen te zieken.
Maar dat mag niet he?
Zou een makkelijke oplossing zijn.
Volgens mij plaatsen wij hier allemaal onze gedachten om uiteindelijk tot een goede oplossing te komen.
En dan bedoel ik niet eens zozeer wij hier op geenstijl, ik bedoel wij allemaal, alle mensen die hun gedachten openbaar maken.
oh god, dit klinkt bijna boeddistisch. zo bedoel ik het niet.
Jahaa, ik weet dst de islam niet deugt, maar fuck, het is niet alleen de islam die niet deugt !!!
Snap je?
@ing. B
Je verhaal over je zoon doet me werkeloijk pijn.
Ik heb er zelf twee. Daarom. Ik ken de zorgen, ik voel de liefde.
Een positieve noot: Je inspanningen ga je later terugzien, daar ben ik zeker van.
Wat betreft de invloed van onderwijs en onderwijsgevenden: het gaat vooral om de "peer" groep. Ik spreek als docent uit ervaring. 1 docent doet niets (weinig?) tegen groepsdruk. Dus een verklote groep kinderen gaat een "goed" kind sowieso kapotmaken. Wat voor docent je daar ook op zet, maakt niet uit. Enige wat je als ouder volgens mij kunt doen is zorgen dat je kind niet op een school komt met veel "verklote/badvibe" kinderen.
-weggejorist-
@notamused
Ik vrees net als jij voor de gevolgen van de onverantwoordelijke "linkse kerk islamgoedpraterij" zoals jij dat noemt.
Het is droevig om te moeten consteren dat we niet weerbaar zijn.
Trap er niet in mensen! Alleen Geert kan blijven zeggen wat hij al jaren zegt.
Nu ben ik bezopen en geen neerlandicus, maar serieus "stalen"? Moet het niet gewoon zijn dat kut tuig steelde spullen ?
@doitdoit Nee, ik lach je niet uit! In het geheel niet. Ik maak me ook zorgen over die islamisering [ik wil het niet eens een hoofdletter geven] maar eenmaal in het oosten werd ik niet meer uitgescholden voor kankerhoer door bepaalde groeperingen dus werd het een non-issue.
Jammer genoeg heeft juist het onderwijs mijn zoon kapot gemaakt, waardoor hij zich nu gedraagt als een kutmarokaan, om het maar even zo te noemen. Dus ik denk daar inmiddels een beetje anders over. Dit is een blond, totaal westers kind, tot zijn 13-de voorgelezen in bed, ja, iedere avond, ik doe geen half werk.
En dat is waarom ik twijfel over de situatie, heeft het te maken met culturele achtergrond of met iets anders ?
We kunnen hier helaas geen serieuze discussie onderhouden omdat het topic hier niet over gaat, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
Er zijn inmiddels ook een boel witte kinderen die schijt hebben aan alles en die door wat voor omstandigheden dan ook zich gedragen als die zg. allochtone kinderen. Natuurlijk zien ze van alles op youtube maar toch, het is echt niet zo dat alleen getinte kinderen zich misdragen, en daar is geen aandacht voor, en dat vind ik ook verontrustend.
Trouwens, fijn even interactie te hebben op deze manier, dank!
doitdoit | 10-09-16 | 21:38 De linkse kerk heeft decennialang een moreel gelijk kunnen claimen, met te wijzen op de gruwelijke excessen van het gangsterkapitalisme, het egoisme, de onverschilligheid en de psychopatencult van banken en dergelijke. Maar de enorme blindheid van de linkse kerk voor de gruwelen van de islam gaan bewerkstelligen dat er van die linkse kerk waarschijnlijk helemaal niets overblijft. Zozeer als zij uitgekotst zal worden door heel veel heel gewone mensen die helemaal niet verrijkt willen worden met de cultuur van amputeren en stenigen van verkrachte vrouwen. Het zou mij niets verbazen, zie de geschiedenis, zie hoe mensen reageren op echt levensbedreigende omstandigheden, als er uiteindelijk een zeer gewelddadige oorlog komt tegen de islam en tegen die linkse kerk islamgoedpraterij.
ing. B
Ik schiet je i.i.g. niet neer, waarom zou ik? Ik ben het wel oneens met je over prioriteitstelling. Zelf werk ik sinds jaren in het onderwijs. Beroepsonderwijs. Ik leer jonge mensen een vak dat ik zelf jaren heb uitgeoefend. Ik heb 2 jonge kinderen. Ik maak me zorgen over hun toekomst. En dan niet over of ze in verhouding tot de meest welgestelden wel hun financieel deel zullen krijgen. Financiele wanverhoudingen zullen altijd blijven bestaan, dat is wat mij betreft inherent aan ons systeem: het beste van vele economische systemen waaronder veel slechtere. Nee, ik maak me zorgen over de Islamisering. Ja, lach me maar uit. Ik maak me zorgen om de overdracht van onze zelfbeschikking aan een anti-democratisch instituut als de EU. Wat betreft de Islam: ik heb negatieve gevolgen van de "verrijking" die de multiculturele samenleving biedt, aan den lijve moge ondervinden, en ik ben er voorzichtig en selectief door geworden. Ik pas, door schade en schande wijzer geworden, voor de toestroom van volgelingen van de Islam. Van die toestroom wordt Nederland, en de toekomst van mijn kinderen niet beter. Op zijn zachtst gezegd.
Kolbjorn Varmann | 10-09-16 | 17:01
+1
-weggejorist en opgerot-
Wie wil dat de politie niet de gekke henkie wordt van de islamitisch aangedreven treiterjeugd, die moet er voor zorgen dat de bazen van de politie gaan zeggen dat er zero tolerance is voor die islamitisch aangedreven treiterjeugd, en die zero tolerance komt er alleen als Nederland in maart 2017 massaal maar dan ook echt massaal, gaat stemmen op u weet wel wie, ja juist, die ja. En mocht ook dat niets uithalen, omdat er totaal ondemocratisch een cordon aso om u weet wel wie getrokken wordt, ga er dan maar vanuit dat er nog veel meer islamitisch aangedreven treiterjeugd komt, en dat er uiteindelijk een uitgebreide islamitisch aangedreven maffia komt, die uw Nederland grondig naar de klote gaat helpen. Want dat moet namelijk van allah. Zoals heel dat boek van hen daarover gaat. Roei ze uit waar je ze tegenkomt, en meer van gelijke strekking.
-weggejorist-
@doitdoit
Wij gingen weg in 2004, op dat moment gingen ze camera's plaatsen en omdat ik [nog steeds] links ben ging me dat echt te ver, een camera op mijn huis gericht! Zijn ze helemaal bezopen?
Even nog mijn meninkje: ik zag net Rutte een grote mond hebben op die andere rechtse site. [de buren als het ware]
Dat lijkt allemaal mooi maar is natuurlijk bijzonder gratuit.
Eerlijk gezegd heb ik meer de pest aan bankiers die wanstaltig rijk zijn ten koste van -of over de ruggen van- modale burgers die gewoon een huis wilden kopen, (politici idem: vergis je niet, die mensen krijgen hun bovenmatige uitkering ook via de belastingbetaler!) dan aan een stel perspectieflozen die nooit een gratis lunch of diner op kosten van de belastingbetaler zullen krijgen.
Je kan hier moord en brand roepen over deze huftertjes die niet deugen maar ik zie werkelijk weinig verschil met de hufters in den haag die net zo hard schijt hebben aan een deel van de bevolking dat keihard werkt maar daar een bijzonder laag loon voor ontvangt.
[verpleegsters, schoonmakers, agenten, onderwijzers, jeweetwel, die best belangrijke mensen die door rijke politici totaal genegeerd worden]
Ja, schiet mij maar neer.
Die dwergturk met dat handtasje aan zijn schouder die op die politie auto stond lijkt dezelfde als die dwergturk waar Kuzu mee op de foto ging kort naar die zogenaamde staatsgreep.
De EU ligt prima op schema. Zoals het er naar uitziet krijgen zij krijgen binnenkort hun zorgvuldig geplande burgeroorlog.
eunmask.wordpress.com/2015/12/23/de-v...
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/04/...
NPO-website (VARA) pleegt karaktermoord op vrouw na verschijnen in Pauw (VARA/NPO)
media.tpo.nl/2016/09/10/vara-website-n...
WirMachenMusik | 10-09-16 | 17:24
Ich bin ganz und voll einverstanden.
Mit freundlichen Grüssen,
Wir machen kurze Metten.
Rutte kan wel van alles roepen, maar waar bijven zijn daden? Bij soortgelijke relletjes in Londen, werden 's avonds en in de nacht de belangrijkste raddraaiers opgepakt door arrestatieteams. Zijn die temas bij ons wegbezuinigd of hoe zit het nou eigenlijk? Over overheid kun je dit soort stedelijke terreur niet over je kant laten gaan.
Het is de hoogste tijd dat politie een zero tolerance beleid gaat uitvoeren ( en daar ook permissie voor krijgt!) En voor dat tuig van de richel en kornuiten: 1 x een crimineel feit en gelijk uitzetten!! Het zijn geen Nederlanders ondanks het feit dat ze hier mischien geboren zijn. Ze gedragen zich asociaal, provoceren continu en hangen een andere cultuur aan. Als je hier woont gedraag je je naar onze normen en waarden anders verdien je geen Nederlands paspoort. En geen Nederlands paspoort=geen uitkering!We hebben een veel te softe benadering voor dit soort lieden wat alleen maar verder escaleert.
Op Joop demoniseren ze liever die meid, zo rechtvaardigen ze in hun hoofd dat het werkelijke probleem dan helemaal niet meer relevant is .
ing.B.
Dan zijn we misschien buren geweest in die tijd. 1e Atjehstraat bij Balieplein. Wat een griebuszooi daar, werkelijk ongelofelijk.
Godzijdank kunnen verhuizen rond 2001: ontsnapt uit de multiculturele nachtmerrie.
Het is zo simpel voer een samenscholingsverbod in, treiterturken geven zelf aan dat zij net zolang zullen treiteren tot er een buurthuis is, dit zijn Erdogan trekjes.
En waar blijft het gesprek met de moskeeleiding om deze ontspoorde treiterturken op te vangen en desnoods binnen de moskee een buurthuis te geven.
Of ziet de Islam in Nederland dit alles als een welkome slag ter islamisering?
-weggejorist en opgerot-
Misdadigers moeten gestraft worden ook al komen ze uit het "prachtland" Turkije . De wet moet gehandhaafd worden ook in Zaandam . Buurthuisslopers moeten hun straf ondergaan , regering regeer !
Die jongeren steken een middelvinger op naar de Nederlanders en de maatschappij. De boodschap is: ''wij willen niet integreren en meedoen, wij willen alleen maar de boel naar de klote helpen hier. De Nederlanders, de Nederlandse staat, de Nederlandse politie is altijd vanaf het begin onze vijand geweest en ons doel is de Nederlandse maatschappij kapot te maken.''
Leefden we maar in Israël of Oost_Europa dan hadden de autoriteiten en politici niet zoveel mededogen met deze honden gehad. Daar komt het ook in niemand op geen respect voor gezag te tonen.
@ La Bailaora. Inderdaad, wij zijn al 12 jaar geleden verhuisd uit oost/indische buurt. Kan je nagaan hoe veel jaren mensen nu al zo lang in deze situatie moeten leven.
Op het moment dat Pauw begint over dat de politie slecht in de communicatie is en niet wil reageren begint bij mij dan ook de irritatie op te lopen.
- veel mensen leven in wijken waar het al meer dan 10 jaar niet fijn is
- de politie moet daar al meer dan 10 jaar een soort van midden zien te houden omdat ze daar niets mag doen aan de situatie
- en Pauw zeikt jaren later dat de politie niet deugt. Wat een slecht geinformeerde journalist lijkt dat.
En dan vragen mensen zich af waarom Wilders zo hoog in de peilingen staat.
Nou daarom dus. Omdat dit allemaal in de afgelopen jaren 'geen thema' was terwijl het wel een thema was.
Op dit soort momenten ben ik blij in twente te wonen, geen spugende groepen jongeren meer op m'n stoep, heerlijk!
Ik wens de westerlingen van nederland veel sterkte toe en eigenlijk ook mijn condoleances.
Voor alle ellende die we al decennia lang hebben,met Marokkanen met Antillianen met de oostblok nu de Turken en Albanezen,en noem het maar op,dat hebben we aan onze politiek de regering zelf te danken.En het ergste van alles is ,dat wij kiezers de hoofdschuldigen zijn.Pim Fortuyn zag het aankomen .Janmaat of hoe die heet ? Theo van Goch.En Wilders niet te vergeten die al meer als 12 jaar strengst bewaakt wordt.En die al meer als 12 jaar ook waarschuwt voor criminelen niet van hier.En dat alles voor het vrije leven en het vrije woord.Er moet dringend wat veranderen ,anders gaat het bergafwaarts wat al aan de gang is.Schuld is ook de justitie en heel het politie apparaat het om en alles wat er mee te maken heeft.Gevangenissen sluiten ,voor bezuinigingen terwijl de criminaliteit oploopt.Kijk opsporing verzocht dan zie je genoeg.Maar ze willen ons wijs maken dat het daalt.Nou nee veel wordt onder de dekmantel geschoven en er wordt niet veel meer aangifte gedaan.Maar de aangifte formulieren over racisme wat niet is dat boomt.Er moeten andere wetten regels en een ander en streng beleid gemaakt worden.Ook uitzettingen uit het land moet strengst praktiseert worden.En eigen sores hier langer vast zetten .Bureau Halt opgeven en echt in het gevang en lang.En hoge boetes.Als die straffen in Nederland zijn veel te humaan.Wij nodigen gespuis direct uit om hier de boel te verzieken met onze straffen.Echt er moet echt wat veranderen dringend .En wij kiezers moeten op de goede partij zetten.
@zwartbroek
Taseren is daarom een prima tussenstap. Heel veel, heel direkt taseren. Reken maar dat dat werkt. Niet dodelijk, wel heel onaangenaam voor het slachtoffer. De taser is een paar maanden geleden "afgeschoten" als middel voor de politie. Ik weet niet meer waarom en door wie (maar kan er wel naar raden). Hopelijk wordt deze optie opnieuw bekeken. En dan ingevoerd, samen met de richtlijn na 1 (een) waarschuwing direkt te taseren.
Ik voorspel: dat buurthuis komt er. En ook het visumvrij reizen voor die kudtturken.
Spong weer... Had Hiddema geen tijd?
Je hebt in zo'n situatie als agent maar 2 opties. Ofwel je laten intimideren en vernederen en zo veel mogelijk de-escaleren, of je vuurwapen trekken en zo veel mogelijk van die gasten doodschieten. Die luisteren echt niet als je ze ferm toespreekt en zijn zeker bereid geweld te gebruiken tegen de politie.
@RonnieKray | 10-09-16 | 19:12
Als jij nederlands staatsburger bent en jullie zijn voor de wet getrouwd dan hoeft zij geen afstand te doen van haar Filipijnse paspoort. Check de uitzonderingen bij de IND.
In geen geval bij de gemeente akkoord gaan met afstand nemen. Hoeft niet, en je staat volledig in je recht.
Bespaar je die shitstorm als je je toch laat overhalen te tekenen.
RonnieKray | 10-09-16 | 19:12
De combinatie christendom-kapitalisme moet vernietigd worden. Dat kan het beste met de islam. In de watten leggen dus, die moslims.
enkelereisretour | 10-09-16 | 19:20
Dan ben je er nog niet, moet er na hard optreden van dat nieuwe politiekorps ook nog gestraft worden. Nee wil je verandering moet er heel wat meer gebeuren en als ik eerlijk ben zie ik het niet meer gebeuren.
Een buurthuis is een open huis voor alle bewoners uit de buurt. Het is echt van de zotte dat een stel kansloze jochies een gedeelte voor hen alleen krijgen met alle faciliteiten. Echt, wat een slappe hap is dit land.
Politie WEL uitrusten met tasers. Politie richtlijn meegeven om bij minste of geringste aanleiding (grote bek, belediging etc) te taseren die gasten. Daarna stuiptrekkend afvoeren. D66 rechters ook taseren bij gebleken ongeschiktheid trouwens.
@RonnieKray
Je en omgekeerd ook, als je als Nederlander Amerikaan wordt, moet je je Nederlandse paspoort inleveren.
Voor Turken en Marokkanen gelden deze regels opeens niet. Nou dat is is dus institutionele discriminatie.
Waarim kan een buurthuis niet in een moskee?
Die relnicht en oud-rechter Spong heeft makkelijk praten. Zegt dat de politie harder moet optreden. Maar zodra de politie dat doet worden ze direct weer op hun vingers getikt door een leidinggevende met een overduidelijke opdracht van een korpschef en de burgemeester.
Mijn idee is dat de top van de politie meer moet luisteren naar de mensen op de straat die dit dagelijks meemaken. De politieman op de straat is er immers ook kotsmoe van dat hij zich maar moet inhouden en zich de hele dag voor homo moet laten uitmaken en bespuugd wordt. Ik heb veel respect voor die agenten. Want iemand moet het toch doen dit soort kutbaantjes. Toen ik de leeftijd van dit tuig was heb ik ook een keer een grote bek tegen een agent op de straat gehad. Ik kreeg meteen met de vlakke hand een knal voor m'n harses. Daarna nooit in m'n hoofd gehaald om ze te beledigen.
Ik kan met dit verhaal nog goed herinneren. agent werd gestraft. www.youtube.com/watch?v=0BdV3MDtFKg
Er is maar 1 oplossing. Een totaal nieuw politiekorps. Enkel en alleen om op straat te patrouilleren en orde op zaken te stellen. Dus geen flitspolitie of bureauwerk meer. Een politiekorps in 1e instantie bestaande uit leden van de Marechaussee, Luchtmobiel, KCT, Korps Mariniers en speciaal geselecteerde politiemannen. Uniform en uitrusting naar voorbeeld van de Guardia Civil GRS. Zeker weten dat er dan weer goede kerels gaan solliciteren om bij zo'n elitekorps te mogen komen. Hallo politieke partijen.......... leest u even mee? imgur.com/a/hvTfQ
@The_Black_Knight | 10-09-16 | 18:55
Turken in Nederland kunnen heel makkelijk hun turkse nationalisteit opzeggen.
www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/nede...
Als ze dat niet doen weet je meteen waar hun loyaliteit ligt.
Sorry voor de double entry....
-weggejorist-
Ik begrijp het niet, mijn Filippijnse vrouw wordt niet toegestaan haar Filippijnse paspoort te houden als ze Nederlands staatsburger wil worden, ze moet kiezen. Niet dat ze haar Filippijnse nationaliteit wol behouden overigens, maar waarom gebeurt dat bij Marokkanen en Turken dat niet??
-weggejorist en opgerot-
Ik kreeg vroeger een draai om mijn oren van de hermandad.
Wat is er in die tussentijd allemaal mis gegaan
he_Black_Knight | 10-09-16 | 18:55
Wen er maar aan
allochtonenweblog.wordpress.com/2009/...
Waarom maken zij niks van hun leven?
barneyfresh | 10-09-16 | 13:51
In de landen waar ze vandaan komen moeten ze op een gegeven moment wel werken want geen uitkering. Die dwang hebben ze nodig, maar is hier niet.
Verder komt er niet zo veel uit dat soort landen. Motivatie om iets te bereiken is daar niet, anders was het allang al afgelopen geweest met de islam.
Pauw: "het is niet door ons opgezocht of gemanipuleerd beeld", hahaha. Normaal is het dat wel namelijk!
De belangrijkste stap, die gemaakt moet worden, is om het niet meer toe te staan, dat iemand 2 nationaliteiten heeft. Je kunt geen 2 heren dienen. En ook geen invloed hebben in 2 landen. En als je je "oude" nationaliteit niet kwijt kunt, dan krijg je gewoon de Nederlandse niet. En als je ervoor kiest om niet de Nederlandse nationaliteit aan te nemen, dan uitzetten bij veroordeling voor bepaalde delicten.
Dan kunnen we eindelijk zien wie er Nederlanders zijn en wie niet.
-weggejorist-
Over een week zijn we het weer vergeten.
Staan de vomar-boys nog steeds te rellen en te nichten en zal er niks veranderen.
En oh ja... dat buurthuis komt er wel hoor, of een snoepreisje, of een buurt voetbaltoernooi voor zwakzinnigen, of subsidie project voor graffiti op je voordeur voor gevorderden, of een cursus hoe ga ik om met vrouwen met gratizz bezoek aan de wallen.
Nederland is toch het mooiste land van de wereld toch? Stiekem weten we het allemaal en straks half Afrika ook. GO GO Rutte en de Vomarboys.... mijn HELDEN!
Vanmiddag werd ik heel stoer aangesproken door een BOA over een niet aangelijnde hond. Blanke Nederlanders aanspreken en bekeuringen geven durven ze wel.
Ik snap maar niet dat mensen verbaasd zijn over dit soort jongeren. Dit speelt al jaren en is in alle prachtwijken te bewonderen. Ik zag niet anders in Amsterdam Oost.
www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160909_0246...
Turkse politicus verteld wat Erdo van ons wil en eist.
We hebben niets meer in te brengen, onze politiek is volkomen in handen van Erdogan, zijn treiterturken houden ons bij de les.
Typerende PvdA Burgemeester, al 2 jaar pappen en nat houden mv Faber heeft kennelijk nog nooit gehoord van een samenscholingverbod. Slappe bestuurder van het kabilieber thee drinken en links wegkijken.
gewoon handhaven ..... ja,ja,.... dat hebben ze allang geprobeerd en steeds zijn/worden ze teruggeroepen onlangs nog met etnisch profileren.... ons systeem deugt niet voor personen die de boel moedwillig ondermijnen.... dan loopt je als wetgever altijd achter de feiten aan..... droom is uit: samenleving is dus niet maakbaar....
Pas nadat het redactiemeisje van Pauw ter plaatse donderdagmiddag die Ismael had "geclaimd", sloeg hij een andere toon aan tegen de ploeg van Hart van Nederland. Hij trok zijn medewerking in omdat hij het nu exclusief had beloofd aan 'NPO1'.
Nadat de verslaggever van HvNL zei dat ze ondanks zijn 'belofte' aan NPO1 er natuurlijk wel aandacht aan gingen besteden in de uitzending, werd hij helemaal pissig en joeg hij ze 'zijn' wijk uit.
HvNL heeft de beelden zelfs gratis aangeboden bij de redactie van Pauw, maar ze hebben er inderdaad geen enkel woord aan vuil gemaakt tijdens de uitzending.
Buurthuis of theehuis in de Turkije, eruit hier.
DeRustige_ | 10-09-16 | 15:07
Waar zijn de Nomads, Hells Angels en Satudarah MC als je ze nodig hebt...
Waar ben jij..? nu we je zo hard nodig hebben!
Ik ben serieus bereid "het een en ander" op te geven om aan te sluiten bij een groep, om dit gespuis h-e-l-e-m-a-a-l de tering in te trappen. Het moet nu maar eens afgelopen zijn.
Deze mevrouw is totaal gesloopt op joop. Zie ook stuk van Annabel op TPO. Wat een naar volk is dat toch, dat VARA volk.
Die gasten zetten de politie weg als slappe lullen en dat is eigenlijk ook de conclusie die Pauw en zijn PVDA kornuiten hier trekken, bedankt Jeroen !
LUL
Zo'n buurthuis moet wel een beetje hufterproof zijn natuurlijk.
Hier, een hele lijst; nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_woest...
@Mastermattie | 10-09-16 | 13:45
Vol in het gezicht helpt. Steeds maar weer totdat ze bekennen met barbie's te spelen vanwege Ken. Ze hebben zelfs de stick-a-dick mod voor Ken.
En ondertussen: vol in het gezicht, steeds maar weer, want dat is iets wat wel respect afdwingt.
Respect? Ja, datgene waar ze om huilen maar niet goed begrijpen.
Steeds maar weer, vol in het gezicht. Dat helpt.
marcoplarco | 10-09-16 | 18:25
uitkering / kinderbijslag stopzetten.
necrosis | 10-09-16 | 18:10
www.ricardomartins.com.br/wp-content/...
Wederom laat het weer zien hoe mak en lam ze al behandeld worden, en toch al zwaar oververtegenwoordigd in de misdaadcijfers zijn. Helemaal als je er rekening mee houdt dat misdaden waar geen dader van bekend is natuurlijk volgens de cijfers niet aan dit tuig kunnen worden toegeschreven. Vier jaar, een termijn PVV, hard aanpakken en ik weet zeker dat de cijfers een stuk lager zijn en de veiligheid in een hoop buurten een stuk beter.
@dikkerd108kg je haalt me de woorden uit de mond ,.... ik wou net zoiets tikken maar je was me voor
Toren C heeft ons niets bijgebracht over mensen op kantoor. Ook niet over mensen op straat. Omdat ze het zelf niet snappen. Zie Snijtafel.
En maar tegemoet komen in alles. Tuig word beloond slachtoffers zijn weer niet geholpen. Wat een laffe kut overheid en regering heeft nederland.
-weggejorist-
-weggejorist-
Vroeger moest je mans genoeg zijn om aangenomen te worden bij de politie. Nu vrouws genoeg. Ik begrijp die jongens wel. De politie vraagt erom. De politie faalt in haar verantwoordelijkheid om de orde te handhaven en burgers te beschermen. Ik heb dit persoonlijk ondervonden. Het is hopeloos in dit land.
Hier werkt maar één methode. Fysiek en mentaal afbreken. Lange lat er over, tucht en discipline er in rammen. Water en brood, en net zo lang en hard laten werken voor hun vreten tot ze bloed zweten. Doen ze hun best, dan kan er een plakje beleg af. Verstieren ze de boel, dan gewoon nog een half jaar erbij. En dit alles op kosten van de ouders die het verrekken om hun pleuristuig op te voeden.
Die jongens moeten een buurthuis krijgen. Tien meter onder de grond.
Torenckutjes willen handhahaving. Haha.
De zaanse politie is wel heel goed in het om 3 uur 's nacht bekeuren van fout geparkeerde auto's. Reden? Dan hoeven ze niet in discussie met de buurtbewoners die al jaren klagen dat er steeds meer parkeerplaatsen verdwijnen.
Het had ook een mooi stukje tv kunnen opleveren als de vomar boys en cinderella+ tegelijk in Pauw hun zegje hadden kunnen doen
Als ze zo'n knaapje oppakken om een middelvinger of een peuk, gaat het ventje uiteindelijk vrijuit met excuses van de rechter, en heeft de betreffende agent duizenden regels strafwerk moeten schrijven. Tijd voor snelrecht door GEKOZEN rechters.
-weggejorist-
Die jongens verdienen een bak lava.
Je zou willen dat abortus na de 800ste week na conceptie ook nog legaal was.
Van mij kregen ze een buurthuis met tralies onder 100 kV en 1m dikke gewapende betonnen muren met stro erin. Varkensmeel as voer is genoeg.
necrosis | 10-09-16 | 18:10
Mastermattie weer? Oh, die is drie jaar geleden overleden en bevindt zich nog in de twilight zone.
De politie is precies als Den Haag.
De-escaleren luidt het mantra.
En ook een idee,Overlast ect boetes voor de Ouders !
Na 3x Overlast ect. paspoort DEFINITIEF kwijt.
Kijken wie dan nog mensen wegjaagt uit "ZIJN" Hollandse buurt.
ik geloof d'r niks van, als je inbreekt en mensen bedreigd word je gewoon opgepakt. Als mensen je verdenken van zulke praktijken krijg je zoals die brommerclubs een samenscholingsverbod, ook in een eigen priveruimte. Zelfs als je die zelf gekocht hebt. Dat of er wordt alweer met twee maten gemeten. Toch gek dat ze dan als je je belasting niet betaald met het leger langskomen, verschil moet er zijn?
@Mastermattie | 10-09-16 | 13:39
Hoe kan jij al om 13:39 reageren terwijl het topic pas om 18:00 op mijn beeldscherm staat?
-weggejorist-
Ik zou kiezen voor de Spaanse Badplaats Methode.
Lachen naar de Politie levert je gelijk klappen op.
Ik zit te denken dat als wij zo in de steek worden gelaten door onze zogenaamde leiders wij vogelvrij zijn dus geen neeerlanders meer zijn misschien verbrand ik wel mijn paspoort je schaamt je toch de tering voor dit slappe land.
Waarom staat dit bericht op 10:12 terwijl het nu pas online komt?
Mastermattie | 10-09-16 | 13:39
De Spellingchecker lag eruit....
Wat zal Oom Erdo hiervan zeggen? Tenslotte is dit gedrag in Turky heel normaal, toch?
Pak ze dan ooopppp!!!!!! Ik ben er klaar mee ik lees al vier dagen de politie heeft het onder controle nou echt niet ze gaan gewoon verder.... schijt... tyfus land.
-weggejorist en opgerot-
De scheiding van man en vrouw in het openbare leven vanaf adolescentie, zoals de islam voorstaat, is uiterst problematisch. Dat geeft problemen in zwembaden, op festivals, op straat, in buurthuizen, maar ook in wasserettes waar ineens de moslimmannen de was doen, omdat hun vrouwen niet in contact mogen komen met blanke Hollanders. En dus zoeken die Hollanders steeds weer een ander zwembad met minder moslims, festivals met minder moslims, wassalons met minder moslims, buurthuizen met minder moslims, etc.
Wij hebben als alle West-Eurpese landen een gigantisch (islamitisch) multiculprobleem dat dringend en onmiddellijk effectieve oplossingen behoeft. Oplossingen die tegengesteld zijn aan de mestastaserende stimulatie door politici, rechters, politiebazen en mainstreammedia.
Maar nog veel belangrijker voor de toekomst is dat we opener, gedurfder en consequenter discussiëren over de onderliggende oorzaken:
Is dit probleem van bovenaf gecoordineerd en georganiseerd?
Waarbij dan vooral gezocht moet naar wie ervan profiteert en onderscheid tussen hoofdprofiteurs en gewillige helpers.
Daarzonder zal het met nieuwe specifieke verschijningsvormen blijven metastaseren richting de facto slavendom voor zowel de geïmporteerde probleemgroepen als voor de niet tot de cöoperatieve aristocratie behorende autochtone burgers.
In oplossingen voor dit samenlevingsprobleem door een bestuur met representatieve democratie begin ik met de dag minder te geloven.
Op een politieauto staan, ook als er geen schade is aan het voertuig, is strafbaar. Het valt onder baldadigheid
maakdatdekatmaarwijs | 10-09-16 | 16:45
niet om het 1 of ander.. wat als je massaal allemaal eens op de Turkse vlag gaat stampen en springen.. moet je eens kijken wat een 'belediging' van het land en het gezag dat daarvoor staat.
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
"En wat moet er dan gebeuren?" Laat ik daar nu eens op antwoorden. Wat er moet gebeuren is dat deze gasten gewoon van straat afgeplukt moeten worden. Rondhangen, scooterscheuren, middelvinger opsteken, op politieauto's staan, peuken naar politieauto's gooien, zich heer-en-meester voelen, mensen beledigen, mensen fysiek bedreigen, willekeurige omstanders slaan, politieagenten voor lul zetten met allerlei gedrag, etc., etc., etc. HET IS NU GENOEG geweest. Nederland wordt geteisterd door dit soort schorem, en het zijn bijna allemaal Turken en Marokkanen.
-
Wat er moet gebeuren is dat er gewoon actief jacht wordt gemaakt op dit soort gasten. Hinderlijk gedrag? Punt erbij op je puntenboekje. Drie punten? Hoppa, zonder pardon oppakken en in opvoedkampen duwen. Gewoon van de straat af. Discipline bijbrengen. Half zeven opstaan, vlag hijsen, Wilhelmus zingen, en de hele dag werken en leren. Nadat het tussen de oren zit: nuttig laten maken voor de samenleving, dus: kauwgom verwijderen van de straat, graffiti schoonmaken, schoffelen, etc., etc. WAAROM IS DIT GVD ZO MOEILIJK?
En inderdaad. Dit fucking tuig moet keihard worden aangepakt en waar mogelijk het land worden uitgezet.
-weggejorist-
En dan nog een dingetje meneertje Spong. Een sigarettenpeuk tegen een politieauto aanschieten, zonder dat hier schade ontstaat, is geen vernieling. Ook weer baldadigheid. Misschien kan meneertje Spong opnieuw het Wetboek van Strafrecht eens goed doornemen en dan verder praten.
En op Joop probeert de redactie aldaar om die Cinderella te fileren om zo het wegkijkproces bij de vara/npo wat makkelijker te maken.
filibuster | 10-09-16 | 14:12
Ja, want stel je voor dat je toch eens een allochtoon ergens de schuld van zou geven. Voor je 't weet rijden de treinen weer naar het oosten. Zie ook het virtuele, instemmende geknik van de goedmens bij Joop: het zijn hangjongeren, schavuitjes, doorgeschoten in hun gedrag. Een vermanend 'foei, mag niet'-vingertje is voldoende om ze weer op het rechte pad te krijgen. En natuurlijk een buurthuis en subsidie, veel subsidie. Met dergelijk promomateriaal kan Geert Wilders z'n verkiezingsprogramma inkorten tot de zin 'Willen jullie meer of minder'.
Artikel 424 Strafrecht
1. Hij die op of aan de openbare weg of op enige voor het publiek toegankelijke plaats tegen personen of goederen enige baldadigheid pleegt waardoor gevaar of nadeel kan worden teweeggebracht, wordt, als schuldig aan straatschenderij, gestraft met geldboete van de eerste categorie.
2. Indien tijdens het plegen van de overtreding nog geen jaar is verlopen sedert een vroegere veroordeling van de schuldige wegens gelijke overtreding onherroepelijk is geworden, kan hechtenis van ten hoogste drie dagen of geldboete van de eerste categorie worden opgelegd.
Wat verwacht je nu van agenten. Als ze ingrijpen worden ze be- en veroordeeld door rechters die, na lang wikken en wegen, kunnen vertellen wat de agenten fout deden. Zo zou ik als agent ook denken, over een uur zit mijn shift erop.
Dit filmpje laat ook weer eens zien waarom onze allochtone landgenoten wat vaker worden aangehouden
Meneer Spong heeft er zelf duidelijk geen verstand van. Op een politieauto staan, ook als er geen schade is aan het voertuig, is strafbaar. Het valt onder baldadigheid en hier kan de politie voor aanhouden en/of bekeuren. Als je wat roept moet je wel weten wat je roept met die hete aardappel in je keel meneertje Spong!
Dat uitgerekend Cinderella niet meer in sprookjes gelooft..
haha, nu vragen ze waarom de politie niet ingrijpt. Maar zodra er een politie ingrijp en er wordt weer eens neger doodgeknepen dan is de wereld weer te klein. Manmanman
Je geeft ze één vinger en ze nemen je hele land.
Waar zijn de Nomads, Hells Angels en Satudarah MC als je ze nodig hebt...
gezien in hun vlogs dat ze teren op haat en kritiek dus als daar de motivatie uitkomt dan weet je hoe de nabije toekomst er uitziet voor landen met dit soort calimeroprofiteurs
In Turkije schijnt in het arrestantenverblijf van een politiebureau een bord te hangen met de tekst: "Zelfs Allah kan je hier niet meer helpen".
Veelzeggend vind ik dat.
Onze dienders (alle respect) lopen in een gasfitters uniform en mogen vrijwel niks als het tot aanpakken moet komen. Ze stralen geen gezag uit en hebben ook geen gezag bij "tuig van de richel".
Hierin moet echt iets veranderen en dan moet er ook echt gestraft worden. Anders staat de Nederlandse agent gewoon voor lul.
Camera mee, zuigvragen stellen en 10 man ex SAS, blackwater, ex mossad, blauwe baretten of wat dan ook mee als beveiliging. Zuigen tot het escaleert en dan burger arrestatie. Fixeren tot ze huilen, op camera. Breken. Breken. Breken. Niet de botten, maar de schijt die ze hebben breken. Zoals je een hond onderdanig maakt. Want dat zijn dit soort gasten, honden, smerige lage valse honden die misbruik maken van hun laffe, lakse baasjes (ouders en orde handhaving).
politie.. echt, de politie in Nederland is een lachertje. Niet door de dienders zelf maar door diens werkgever die bepaald dat ze vooral als een soort veredelde buurtwerkers (sjaki, de sjaak zijn..)de zaak onder controle moeten houden.
Met inachtneming van duizend en 1 regels vanwege de vele camera's die wettelijk kunnen aantonen als ze 1 woord verkeerd zeggen. Gezag, autoriteit die je nodig hebt als ordebewaker en handhaver van de samenleving is door regering ze ontnomen. Voor het salaris hoef je geen pliesie meer te worden.
Kan Nederland of de EU nog beter, gewoon niet weer een enclave ergens beschikbaar stellen, 1 van de bovenwindse eilanden of een eiland kopen van ontwikkelingsgeld in de philippijnen en die hele hyena 'jongeren' streepjes Hollanders 20-40 jarige, daar een buurthuis/eiland schenken. Kunnen ze elkaar vervelen en de kop afhakken. Bokito's meer zijn het niet..
Krijgen we weer een discussie over de toon van het debat;-)
De jaren lange multi-culti overlast wordt geprobeerd weg te redeneren met verkleinwoorden, jongeren vertonen nou eenmaal puberaal gedrag, gaat vanzelf over en de inteelt heeft niks te doen, geen aandacht schenken en het wordt alleen maar erger... Mag ik bestraling met Cobalt60 aanbevelen? Ja, dat mag ik!
@Dutch_Holland | 10-09-16 | 13:54
Inderdaad, en dan eens kijken of ze bij hun heiland daar zich ook zo mogen gedragen. Ze vinden onze politie watjes en dat klopt, dan ga je toch in de heilstaat Turkije eens ervaren hoe leuk de aanpak daar is van geteisem zoals zij?
Dat schorem, geteisem, triefel, tuig van de richel, dixit Mark Rutte, aka Pinocchio, net zo hard aanpakken als het puur Nederlandse tuig in de 60-er jaren.
Juist ja! Gewoon keihard de gummiknuppel er overheen voor iedere debiel die de instructies van de politie niet opvolgt.
Maar ja, feit blijft dat het hele politieapparaat vol zit met policor halve zolen en watjes.
En de uitzonderingen moeten net doen alsof anders duurt hun dienstverband niet lang meer.
Vorige week is er in de Zaanstreek toch een splinternieuw buurthuis voor deze broeders geopend (ter vervanging van hun oude buurthuis aan de Spaklerweg in Amsterdam)? Daar kunnen ze de gehele dag recreëren.
Het probleem is groter dan alleen deze vervelende mannen die niet willen deugen. We zitten opgescheept met een zeer naïve groep mensen die gaan praten over een probleem dat je niet kan oplossen met praten en reviewen. Deze naive mensen kunnen simpel niet onderkennen vanuit hun naiviteit dat dit soort mannen letterlijk een paar klappen dienen te krijgen. Het probleem heeft het punt bereikt waarbij enkel nog de taal van de knokkels geldt.
Ik vind ook walgelijk hoe het probleem neergezet wordt in de media. Alsof het een politieke en maatschappelijke glitch is dat niet beheersbaar is.... Dit is het resultaat van simpele zielen te veel ruimte geven.
Wanneer je de opmerkingen van de buurtwerkster leest, ontbreekt bij haar de professionele afstand. Dat neemt niet weg dat de "Vomarboys" lieverdjes zijn. Zij willen een buurthuis, een plek alleen voor zichzelf, waar zij hun gang kunnen gaan. De manier waarop deze groep de politie zit te pesten en het wegsturen van een cameraploeg spreekt niet in hun voordeel. Dat kan geen momentopname zijn.
Ze willen geen buurthuis... ze willen een TURKS buurthuis.
Alleen voor broeders. Niet voor vrouwen. Niet voor blankes.
Zonder toezicht en sneue Nederlandse regels.
Snap dat dan!
En op Joop probeert de redactie aldaar om die Cinderella te fileren om zo het wegkijkproces bij de vara/npo wat makkelijker te maken.
En dan te bedenken dat 1 van hen beveiliger is op Schiphol, dan voel je je toch meteen een stuk veiliger. Ofwel kijkt deze apelul de andere kant op als je zakken gerold worden, ofwel doet hij er zelf aan mee.
En MinPres; "tuigh van den richel" is wel héél 18-krijt hoor, het zijn een stel Capra hircus Copulerende lamzakken!
Zaanse zemmels +1 van Rossum
Rutte is vanwege de verkiezingen weer begonnen om als een PVV-er te praten...
Jonge en ouwe agenten samen vaker een oliebol bij de vomar verkopen.
Nederlanderschap onwaardig en aangezien dat toch maar hun financiële nationaliteit is, graag uitzetten naar Turkije.
Enkeltje turkije opzouten met die gasten.
Voor dat soort is hier geen ruimte.
Uitzetten paspoort afpakken en landverbod!!!!
Ben toch echt benieuwd wat de beste aanpak is van dit soort tuig. Negeren wellicht?
Terug naar thuisland sturen is een fijne leus, maar helaas moeilijk haalbaar.
Wat doe je aan mensen die niet geholpen willen worden?
Waarom maken zij niks van hun leven?
Uiteindelijk is het Cinderella die zegt waar het op staat. Ze hebben alles al gehad, meerdere keren zelfs. Maar vervolgens plunderen ze dat buurthuis en halen het zelfs in hun botte harses om vrijwilligers met een vuurwapen te bedreigen als deze aangeeft dat ze niet mogen roken in het buurthuis.
Vuile ondankbare honden zijn het!
Een paar enkeltjes Turkije zou uiteindelijk goedkoper zijn geweest!
In plaats van te blijven toelichten en verdedigen. Mea culpa uitgooien om uiteindelijk uit te komen bij de term a-sociaal gedrag.
Als Gemeente bloedserieus ingaan op de wens van 'die' 'jongelui'. Nu er tenslotte eindelijk is gepraat..
Een paar containers ergens in het verre buitengebied plaatsen en aanmerken als 'buurthuis'voor deze gasten.
Verwarming hoeft er niet in want het loopt allemaal in dikke jassen rond. Paar geiten in de wei in de buurt, wedden dat ze dan gaan mekkeren dat dit ook weer niet goed iesssjj.
En de opdracht aan die vlogger; dagelijks verslag uit brengen aan het Gemeentebestuur, hij heeft toch de macht en is toch leader of te gang..
Waarom staat dit bericht op 10:12 terwijl het nu pas online komt?
REAGEER OOK