Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Deze vrouw is het hoofd van de NL Erdo-Stasi

blackwiddoowwwww534.jpgFort Holland, sidder, beef en huiver voor Erdogans engel des doods, Sükran Ince. Wat je noemt, een eng dametje. Sowieso heeft ze dezelfde Dracula-vibe als d'r DENK-neefjes, maar dan nog kouder. En dat moet ook wel, aangezien ze Erdogans chef Gülen-kopgeld is. "Een drijvende kracht achter de uittocht van leerlingen en personeel bij vermeende Gülenscholen in Amsterdam en Zaandam blijkt een Erdogan-lobbyiste die zelf geen kinderen op de scholen heeft. Het gaat om Sükran Ince, een Turks-Nederlandse juriste van begin 30 die zich bij de laatste parlementsverkiezingen in Turkije kandidaat stelde namens Erdogans AK-partij." Ook zat ze vuistdiep in allerlei Europese AK-organisaties, maar dat is lang niet het engste. Dat ze meer dan 3,5 jaar bij de Nederlandse Politie werkte, is dit natuurlijk wel. "In Nederland was ik werkzaam als een projectwerker bij de politie, en deed daarna 3,5 jaar strategie-analyse en consultancy in verband met hoe publieke instituties zich beter tegen georganiseerde misdaad kunnen wapenen." Weer een enge Klikdogan-Turk in 's lands blauwe gelederen dus. Onderstaand vertelt de kleine Turkse dood over haar lijst "Veilig naar school", die er op neerkomt dat de Turkse overheid nu weet welke gezinnen zich niet onveilig voelen op Gülenscholen, en dus 'landverraders en terroristen' zijn.

Reaguursels

Inloggen

versta er geen hol van!

rob1987 | 04-09-16 | 15:26

-weggejorist-

Nittickson | 04-09-16 | 14:06

Voorbeeld stellen: Het land uitzetten, persona non grata. Enne, kan die consul ook meteen op hetzelfde vliegtuig ?

LeBron | 04-09-16 | 13:17

Het wordt de tijd voor sterk en omvervalst NL nationalisme. Ter overleving en voor onze kinderen. T is mooi geweest.

BlowingBubbles | 04-09-16 | 12:48

@theo-is-dood | 04-09-16 | 10:21
-
Schaap.
-
What is in a name?

bisbisbis | 04-09-16 | 11:05

Ze lijkt een beetje op Goebbels. Maar die was niet van de Gestapo.

Rest In Privacy | 04-09-16 | 10:32

www.binnenlandsbestuur.nl/bestuur-en-o...

En dan achter de link een pleidooi voor het Toelaten van hoofd doekjes in de gerechtszaal: ""Door het dragen van een hoofdoek een beletsel te maken voor het worden van rechter of zelfs maar griffier discrimineren de gerechtsbesturen tal van eerzame juristen om de enkele reden dat zij een bepaalde geloofsovertuiging hebben. Doorgeschoten laïcisme noem ik dat. Of die kwalificatie voortvloeit uit een godsdienstige of een andere overtuiging doet daarbij niet ter zake.""

Uw reacties hier:http://www.binnenlandsbestuur.nl/bestuur-en-organisatie/kennispartners/capra-advocaten/buitengriffier.9546125.lynkx

theo-is-dood | 04-09-16 | 10:21

Lol driekwart vam de Turken stemt Erdogan. En die willen "wij" dus niet in het voorbrengingsproces hebben. 10% is grijze wolf willen wij ook niet. En 15 procent is voor Ataturk wat de zieligheidsindustrie ook niet wil. Want Armeense en andere zielige christenen mochten niet eens moslims uitmoorden van hem. Dan blijven alleen de Koerden over. Kunnen wij allemaal een uitkering aanvragen.:)))

Kaan78 | 04-09-16 | 06:37

Nou, daar was geen woord Frans bij zeg!
Bedoelde Mo met hoofdhaar afdekken niet ook de wenkbrauwen? is immers ook hoofdhaar toch? En haar tepels schijnen nog steeds door, of is dat mijn verbeelding?

SaintNick | 04-09-16 | 02:20

-weggejorist-

chrisjuh | 04-09-16 | 00:32

Lodewijk van den Berg was de in 1985 de 1e "Nederlandse" astronaut, voor Wubbo Ockels.
Hij woonde in de VS, maar aangezien hij in 1975 met onderzoek bezig was bij een "defense contractor" wat als staatsgeheim werd gekwalificeerd moest hij naturaliseren tot Amerikaan en de NL nationaliteit opgeven.
Lodewijk is nu 84 trouwens, eat your heart out Wubbo.....

In Nederland zijn we wat naiever, de Pakistaan Abdul Qadir Khan stal nucleaire geheimen toen hij in de jaren 70 onderzoek deed voor en bij het Nederlandse Urenco.
Die technologie werd later gebruikt voor de nucleaire programma`s van fijne landjes als Pakistan, Libie, Iran en Noord Korea.
Uiteindelijk werd Khan in 1983 (bij verstek) veroordeeld voor spionage, maar later in 1985 vrijgesproken vanwege een vormfout.

In 1992 waren we nog een keer naief, toen kreeg de beste Khan weer een visum voor NL "op humanitaire gronden" om de zieke vader van zijn vrouw te bezoeken.

gas-man | 04-09-16 | 00:01

GEEN dubbele paspoorten in (semi)publieke functies. Tweede Kamerleden niet, docenten niet en politiemensen ook NIET.
maxi1000 | 03-09-16 | 11:26
De overheid legt het vrij simpel uit wat de afwijzigingen kunnen zijn voor een VOG.
Jammer genoeg doen ze er niks mee.

www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/arbe...
Redenen weigeren VGB

*U neemt deel aan of steunt staatsgevaarlijke en antidemocratische activiteiten.
Er kwamen overige persoonlijke gedragingen of omstandigheden in het onderzoek naar voren.
*Bijvoorbeeld leugenachtig of heimelijk gedrag, niet-integer gedrag.

Punt 1 alleen al, alles wat gelieerd is aan een moslimland of organisatie ondermijnt de democratie.
Punt 2, niet integer gedrag, met een dubbel paspoort kun je niet volledig integer zijn aan het land waar je in overheidsdienst bent.

gas-man | 03-09-16 | 23:37

Doodsengel

bisbisbis | 03-09-16 | 23:25

Hersenspoeling geslaagd.
Weer een levende dode erbij.
Als Erdosnor zegt plof dan ploft ze.

Jan Dribbel | 03-09-16 | 22:53

@ fleurtje | 03-09-16 | 11:02
Helemaal mee eens, Fleur, maar kun je voortaan de spaties áchter de punten en komma's plaatsen in plaats van ervoor? Het is zo jammer van je vaak best wel zinnige opmerkingen. (Opbouwend bedoeld.)

Dr. Snoepjes | 03-09-16 | 22:15

Europa wordt geinfiltreerd door staatsgevaarlijke Erdo-aanhangers. Onze regering doet alsof hun neus bloedt. Landverraders zijn het!

Deze sujetten onmiddelijk het land uitzetten en hun NL paspoorten vernietigen!

MRF2739 | 03-09-16 | 21:40

Misdadige, onbetrouwbare blik in die ogen.

Sovy | 03-09-16 | 20:51

Ja onze pimmetje (pim fortuin) had gelijk over de islamisering in europa.ze zitten al dieper in alle bestuursfuncties en politiek dan wij denken.straks mogen we echt vechten voor de vrijheid van ons land en meningsuiting. Een bezorgde Nederlander

Jackyx | 03-09-16 | 20:33

Een duidelijk geval van een dom ERDOGANsje

Fontanarossa | 03-09-16 | 20:28

waar zijn de ondertitels? of beter, waarom praat ze niet nederlands? is dit voor de turkse staat tv ofzo?

ing. B | 03-09-16 | 20:08

@cabrão , jezus, volgens mij zou je alles en iedereen doen. Heb je geen zelfrespect? ;-)

ing. B | 03-09-16 | 19:57

euh, ik heb hier al eens eerder getiept dat het probleem bij de vrouwen ligt. Maar omdat wij in zo'n vastgeroest systeem zitten van "vrouwen en kinderen eerst" denken sommige mensen dat vrouwen beter zijn dan mannen.

Dat is een vergissing. Vrouwen zijn weliswaar zeker eeuwenlang onderdrukt maar het zijn gewoon mensen en tegenwoordig mogen ze van alles dus doen ze gewoon wat sommige mensen doen: asshole zijn.

Zie bv. jetta klisma, ook zo'n fascist.

Dus, hou op met die zg. gender verschillen, mensen zijn mensen en daar zitten best wat assholes tussen.

ing. B | 03-09-16 | 19:56

@bil cosby,

De vraag is wat u eraan gaat doen? Alleen berichten hier plempen gaat de situatie niet verbeteren.

jezusisonzin | 03-09-16 | 19:20

@LaatmaarLu? | 03-09-16 | 12:52
"Wat is die Rutte toch een vreselijke leugenaar. Na zijn "sorry hoor" aan de mensuh gaat hij weer gewoon lekker op vaste voet verder.
Aanwijzingen van Turkse inmenging? "nee, niets van bekend".... Het is toch te gek voor woorden! "
Ja haalt me de woorden uit de mond. Het zal toch niet waar zijn dat Beatrix, op advies van Hillary Clinton, in 2012 Nederland aan Turkije heb verkocht? En Willem Alexander nooit iets verteld heeft ? s13.postimg.org/rc78j5647/Telegraaf_Do...

rmstock | 03-09-16 | 18:58

Op welk moment gaat de meerderheid zich in Europa echt bemoeien met de influx van de mekkas ? Ben erg benieuwd..

Bill Cosby | 03-09-16 | 18:02

@cabrão | 03-09-16 | 11:22

Ga je gang zou ik zeggen. Helaas heb je wel een mes in rug voordat het een beetje leuk begon te worden.

Pieter V | 03-09-16 | 18:00

@Assembled in NL | 03-09-16 | 12:06

Ik heb vanmorgen anders wel een vuilniszak in de ondergronds afvalcontainer gegooid die meer dan een opvallende gelijkenis vertoonde met dit gedrocht.

Ik hoop nu maar dat ik me niet vergist heb want dan kom ik natuurlijk ook op een Erdo hitlijst.

Ten tijde van mijn werkzaamheden in Roemenië toen Ceausescu nog de dictator daar was deed de Securitate daar precies hetzelfde als nu de handlangers van Erdogan.

Pieter V | 03-09-16 | 17:57

Wat vinden de reaguurders, wordt het eens tijd om deze parallele staat te ontmantelen en Nederland te zuiveren van democratie vijandige elementen?

DebraCadabra | 03-09-16 | 17:54

@Mark_D_NL | 03-09-16 | 11:16

"Zij is een duidelijk voorbeeld van iemand die welbewust heeft geëxperimenteerd met de NL bevolking."

Inderdaad "social engineering" oftewel het experimenteren met het welzijn van de bevolking. Stalin en Hitler gingen ze voor en het linksdraaiend policor crapuul zag dat het goed was.

Het misdadige Coudenhoven-Kalergiplan. "Work in process".
Of moet het zijn "work in progress"?.

Pieter V | 03-09-16 | 17:48

@Chinook Elsevier | 03-09-16 | 11:03

Uiteraard is het hele ambtenarenapparaat vergeven van dat soort ons vijandige lieden.

Decennia lang hadden al die kolonisten voorrang op een job bij de overheid met gratis inzage in veel vertrouwelijke informatie

Pieter V | 03-09-16 | 17:41

is AA een onderdeel van AT5 ?

rmstock | 03-09-16 | 17:35

Binnenbaan | 03-09-16 | 13:12
Precies mijn gedachten. En dan ook nog een rechtenstudie op kosten van deze samenleving. Wel de lusten, niet de lasten

Gen. Maximus | 03-09-16 | 17:32

die dubbele paspoorten blijken echt een splijtzwam te worden. Wie had dat nou ooit gedacht? tssss. hoe stom kan je zijn.

mental K | 03-09-16 | 17:30

de intervieuwe van AA heeft de microfoon maar op tafel gelegd. Als de lange arm vanuit Ankara in je achtertuin komt spreken, moet je uitkijken dat je eige arm niet uit de kom spring. Toch ?

rmstock | 03-09-16 | 17:24

@ toolate | 03-09-16 | 16:17
Het probleem is dat de verantwoordelijken er dik aan verdienen.

Loebas | 03-09-16 | 17:14

@wingload,

Aboutaleb en Armin zijn marokanen. Iets met de klok en de klepel. Zucht. Maar dan is de ak partij wel vooruitstrevender dan iedereen dacht. Een vrouw met deze functie?

jezusisonzin | 03-09-16 | 17:14

engel des doods. dit is zo jaren dertig all over again.

isotope 465 | 03-09-16 | 16:48

Afschuwelijk en schijnheilig uiterlijk. Walking of the Brainless lijkt me een fantastische film met haar in de hoofdrol als hersenloze mensenverslindende maniak.

Use less | 03-09-16 | 16:36

Ik ben zo'n schurftige Nederlander met integratie problemen, ben Het Turks nog steeds niet machtig.
Het spijt mij o Opper Erdogan en zal de 50 stokslagen op mijn voetzolen als een verheerlijking verdragen.

MenteSuperior | 03-09-16 | 16:27

Zo, die heeft haar gratis podium ook weer gehad...........

simon49 | 03-09-16 | 16:23

-weggejorist-

toolate | 03-09-16 | 16:17

Loebas | 03-09-16 | 16:03

Die gaan we nog is heel hard nodig hebben!

doskabouter | 03-09-16 | 16:05

En justitie maar krampachtig proberen om de aandacht te verleggen naar motorbendes ... Want dat doet het goed op de bühne .

Loebas | 03-09-16 | 16:03

Leuk hè, die 'medelanders' met dubbel paspoort waarbij we niet aan de loyaliteit mogen twijfelen. Wéér op een gevoelige positie. Wie herinnert zich de Albayraks (2x) nog, twee dames die zouden zorgen voor een eerlijke omgang met assielzoekers? Hoeveel Grijze Wolven zijn er onder het Generaal Pardon naar binnen geloodsd? En dan die vriendelijke meneer Aboutaleb of mevrouw Arib? En laten we vooral niet Geert Wilders vergeten, waarvan niemand het dubbele paspoort wil aankaarten.
Wie is er een échte Nederlander, iemand waarvan we zeker weten dat als er stront aan de knikker is, wat voor stront dan ook, dat ze voor ONS land kiezen en zich niet ontpoppen als een vijfde colonne? Met dank aan links moeten me waar afwachten...

wingload | 03-09-16 | 16:00

Hebben we dan NIETS geleerd van de tweede wereld oorlog !!

annevance | 03-09-16 | 15:54

Heeft echt een blik in haar ogen als een kwaadaardige heks. een Eukalipta in het boek van Erdo de Boskabouter

protonplof | 03-09-16 | 15:49

Vrouwen met heel dunne lippen. Nou dan weet je het wel.

LibertasSimplex | 03-09-16 | 15:41

Getver.

Piet Karbiet | 03-09-16 | 15:40

Ja, maar Rutte is zelf toch ook een vazal van Erdogan?

Steinway | 03-09-16 | 15:33

Grijp eens in overheid. Hard optreden tegen dit soort mensen. Ik lees teveel bij reacties van onze nederturken dat ze het land willen overnemen en onze vrouwen willen gebruiken als hoer. Ze lijkt wel erg op Eva Braun. Vies wijf

franck7020 | 03-09-16 | 15:32

Brrr. Wat een eng hoofd. Ze kan zo als slechterik meedoen in de volgende James Bond.

Mahatma | 03-09-16 | 15:31

-weggejorist-

mallekater | 03-09-16 | 15:16

Dubbel paspoort bij leger, politie en veiligheidsdiensten misschien toch niet zo'n goed idee.

Sherpa | 03-09-16 | 15:04

@isitsoornot | 03-09-16 | 11:46
Ik sluit me geheel bij u aan. Met regelmaat valt me de mond open van verbazing als ik zie hóe ongelofelijk dom en naïef mensen hier zijn. Ze willen het maar niet horen, al staat het monster aan hun bed te rammelen. Bij uw beschrijving stel ik me de gezichtsuitdrukking van die man in de Ziggo reclame voor. Compleet leeg en schaapachtig. De verpersoonlijking van de doorsnee Nederlander helaas.

En on topic; eruit, eruit, ERUIT met dit sujet. Wégwezen, opzouten, opbokken, aftaaien, oplazeren, afijn u snapt hem. En álles met 2 paspoorten pér direct uit dit soort functies. Opnieuw is gebleken dat we ze niet het voordeel van de twijfel kunnen geven.

Sjefke7807 | 03-09-16 | 14:58

@CtrlAltDel | 03-09-16 | 14:53
Het gaat nu wel heel erg hard ja...

Slipsnifter | 03-09-16 | 14:56

ik zie op foto 1 dat deze tut al aan het oefenen is voor het dragen van een bomgordel
west europa gaat naar de kelote jongens, niet normaal meer

CtrlAltDel | 03-09-16 | 14:53

Speertjespunt | 03-09-16 | 14:42
Valt me nog mee dat die "streng religieuzen" niet op belangrijke posities zaten, want dat zie je ook steeds vaker.

Slipsnifter | 03-09-16 | 14:48

Ik ben ooit eens op een meldkamer geweest waar politie, brandweer en ambulance samen zaten. Daarachter zat de GRIP ruimte, voor als de pleuris uitbreekt, komen daar de bestuurders, commandanten etc om de coordineren. Als er dus een mega aanslag ergens zou komen, dan is dit gebouw, deze ruimtes enorm belangrijk. Aangezien heet meeste terrorisme tegenwoordig toch vanuit moslims komt, is het wel een vreemde gewaarwording om daar dan een paar streng religieuze schoonmakers te zien met toegangspasjes voor elke ruimte. Worst case scenarios doordenkend is dat dan een ideale plek voor een vervolgaanslag. Ik weet het niet...

Speertjespunt | 03-09-16 | 14:42

@Lupuslupus | 03-09-16 | 11:14
U zult wel "DE pijpen" bedoelen maar het is u vergeven. Als ik kwaad wordt type ik ook wel eens een vautje^^ Maar wat u aangeeft is dus waar o.a. mijn Lakota oom al jaren voor waarschuwt. Nog even en dan zijn wij de Indianen van Europa geworden. En de gehele Linkse Goegemeente en onze volksverlakkers in Den Haag zien dat het goed is. Je zou ze toch wat...

Sjefke7807 | 03-09-16 | 14:40

Soms vergeet je in welke waanzin we als Nederland terecht zijn gekomen. Je moet de situatie eens omdraaien. Stel je eens voor dat een PVV-er projectleider wordt bij de politie in Istanboel. Tuurlijk denk je dan meteen. Maar waarom laten wij het hier in NL dan wel gebeuren?

kenny harder | 03-09-16 | 14:36

Eruit eruit eruit!

Piet van het Padje | 03-09-16 | 14:33

Even over dat filmpje: ik woon nog altijd in NL en dan verwacht ik OF Nederlands gesproken OF ondertiteling.

J. Jarig | 03-09-16 | 14:32

We zijn al hartstikke veel geinfiltreerd door die gasten en onze regering doet maar huilie huilie dat die Russen geen antwoord geven op hun brieven over de MH17. Erdogan heeft Nederland al helemaal in zijn zak, Angela Merkel incluis.

DitjaarkrijgikAOW | 03-09-16 | 14:29

Wat is er toch gebeurd met het begrip "ongewenste vreemdeling"?

Ik kan mij wellicht beter afvragen wat er is gebeurd met onze werkelijke democratie. Zoals deze nu wordt geïntepreteerd worden onverschilligheid, wegkijken en angst gemakshalve vertaald in 'tolerantie', waarmee de echte democratische waarden ernstig ondermijnd worden.

Nelis SplitBloes | 03-09-16 | 14:22

Helder Groentje 14:01
Huh? Geenstijl neemt enkel het Curriculum Vitae door van deze dame, dat deze dame zelf in een Turkse krant gezet heeft, in een verkiezingscampagne voor het AKP. Daar staat in 3,5 jaar bij de politie. En een hele hoop Turkse islamitische staatsorganisaties die niet-turken weinig zegt.

Deze dame zegt zelf een lijst van kindernamen aan de gemeente Amsterdam te hebben gegeven, die van een Gulenschool willen, omdat hun vaders en moeder "vaderslandlievend" zijn.

Tevens is deze dame door Milli Gorus opgeleid en reist ze gezien haar instagram veel door Turkije en heeft Erdogen meermaals ontmoet en de hand geschud.

Hieruit blijkt dus dat een prominent lid van de partij van Erdogan met Milli Gorusbanden, lijsten met Nederlandse kindernamen gaat opstellen en zo een scheiding maakt tussen Erdogansgetrouwe kinderen en terroristenkinderen, dan weet u dat. Dat is geen beschuldiging, maar volgt gewoon uit de gepresenteerde feiten.

tipo | 03-09-16 | 14:14

@Helder Groentje | 03-09-16 | 14:01
Je klinkt net zo slap als de mensen die dit gecreerd hebben. Een onderzoek.. Sure en in de tussentijd wordt dat onderzoek weer gefrustreerd door haar aanhangers die op een andere stoeltjes zitten. Je onderschat dat het al het 1 voor 12 is.
--
Keiharde actie, een verdenking is genoeg. Beter een keer een verkeerde oppakken dan de 5e colonne nog verder laten groeien. Soms moet je de tering naar de nering zetten. De tijd is aangebroken. Het gaat om zelfbescherming.

Mark_D_NL | 03-09-16 | 14:12

Bedankt Stiller, je hebt me weer helemaal gerustgesteld. Is eigenlijk niets aan de hand, zal allemaal wel loslopen en hoe erg is het nou eigenlijk? Af en toe schiet me dan weer te binnen dat onze wetten gemaakt zijn in de tijd dat er geen moslim in Europa woonde, en onze voorouders het niet noodzakelijk achten om dingen over de islam in de wet op te nemen, aangezien ze zich niet voor konden stellen dat wij ooit het islamitische geloof zouden toestaan zich in deze contreien te vestigen, nadat zij het er net met zoveel pijn en moeite uit hadden geschopt.

SmilingBhudda | 03-09-16 | 14:09

Stel nou, meurende moslimkut, dag ik in jouw land ga wonen en daar een fatsoenlijker manier van leven ga propageren?
Doe jij daar ,moslimtrut, na het op onze kosten genieten van een fatsoenlijke opleiding dan ook moeite voor die buitenlanders die zich in jouw nazistaat niet thuis voelen?

mallekater | 03-09-16 | 14:08

Ik denk, dat ze als Heiland ingehaald wordt bij Denk. Krijgt Sylvana nog meer "scholing".

Theo-Pim-Riv | 03-09-16 | 14:04

Assembled in NL | 03-09-16 | 13:12 Dat stuk land hebben we natuurlijk eigenlijk al, we noemen het Nederland. En net zoals Turken / moslims dat momenteel doen, zouden wij daar weer (meer) zeggenschap over moeten kunnen krijgen via democratische weg. Dus ik zou zeggen, stem vertandig, voer actief campagne en sluit je aan bij de juiste partij.

Ramsesz | 03-09-16 | 14:03

Tja, in de nederlandse wegmetons-cultuur gedijt dit soort mensen natuurlijk uitstekend.

Slipsnifter | 03-09-16 | 14:02

Ik voorzie een 'sorry' over enige tijd...

Heeft iemand trouwens het nummer van die kliklijn? Fight fire with fire...

Fluitsmurf | 03-09-16 | 14:02

De regering ,zag dat het goed was deden een plas en lieten alles zo als het was..
Kortom het interesseert de regering helemaal niks ,nog nooit zo'n slap kabinet mee gemaakt als dit.... Mark ,laat je tanden eens zien .

Lasmeister | 03-09-16 | 14:01

Wat ik dan wel weer bijzonder vind om te constateren is dat een journalist iets beweert over iemand, hier de panelen direct roodgloeiend zijn met allerlei verwensingen over deze mevrouw alsmede dat er van alles over haar geroepen word.
.
De stellingen over haar zijn niet misselijk. Ik ben daarbij absoluut geen fan van de justitiële dwalingen die hier in ons land plaatsvinden en heb sterk de indruk dat de rechterlijke macht bestaat uit slapjanussen.
Toch denk ik dat bij zulke zeer stevige uitingen er een onderzoek moet volgen, wegens staatsondermijnende activiteiten en dat mevrouw zich daar tegenover een rechter met het bewijsmateriaal moet kunnen verdedigen en het geheel moet kunnen uitleggen.
.
Als ze dat niet kan, zou het de rechter sieren als zij vanwege haar activiteiten direct Nederland uitgezet word en als ongewenst vreemdeling verklaard. Beperkt haar mogelijkheden om hier nog langer actief te zijn. Ook een gevangenisstraf als ze inderdaad staatsondermijnende activiteiten onderneemt zou mijns inziens meer dan terecht zijn.
.
De manier waarop hier gereageerd word naar aanleiding van beschuldigingen over een persoon vind ik dan weer zeer riskant en bijzonder kwalijk.

Helder Groentje | 03-09-16 | 14:01

Wat een enge heks de rillingen lopen over mijn rug, en dan heb ik haar nog niet eens horen spreken :-|

Pi Mol | 03-09-16 | 13:57

Stiller | 03-09-16 | 13:26 Ik snap wat je zegt. Echter vind ik het wél zorgelijk dat 10% van mijn "landgenoten" - die aanhalingstekens zijn helaas veelzeggend - een cultuurvreemde ideologie aanhangt. Andersom zou zoiets, in bijvoorbeeld Turkije, nevernooit geaccepteerd worden. En die groep hier is sterk groeiende, door voortplanting en import, steeds meer mensen die niets ophebben met mijn land en mijn gebruiken. Tel daarbij op de faciliterende Nederlandse bestuurders, de sokpoppen van de EU en de grote groep "linkse" wegkijkers. En voila, nu snap je waarom ik mij zorgen maak. En waarom ik mij afvraag aan wie ik eigenlijk belasting betaal.

Ramsesz | 03-09-16 | 13:55

Toch zou ik haar doen. (Ik val op oosterse types.)
HMCuiteraard | 03-09-16 | 13:12

Nu, dan moet jij oom Jesse van Groenslinks gaan stemmen, dan kun je de komende jaren je hart ophalen.

daytripper | 03-09-16 | 13:44

Voor een zeekoe is weer te slank maar wel dezelfde gezichtsuitdrukking.

met klem | 03-09-16 | 13:39

Gelukkig is Rutte met meer, anders zou ik me ernstig zorgen maken over de Türkisering van de Nederlandse maatschappij. Want het is veel meer dan Voor/Tegen Erdogan. Het is meer een kwestie van dijken die massaal worden lekgestoken met als enige doel om zoveel mogelijk Gülen-aanhangers te laten verzuipen. Het probleem daarmee is dat de Gülen-aanhangers ooit een keer opraken en dan moet er een nieuwe groep zondebokken worden gevonden die als kanonnenvoer kunnen dienen om Erdo zo lang mogelijk in het zadel te houden. Waarom begin ik mij, als Nederlander, als collateral damage te voelen? Misschien omdat ik in de weg sta en ik de oprukkende Erdo-colonnes hinder.

Nivelleermarionet | 03-09-16 | 13:38

Stel nou, meurende moslimkut, dag ik in jouw land ga wonen en daar een fatsoenlijker manier van leven ga propageren?
Doe jij daar ,moslimtrut, na het op onze kosten genieten van een fatsoenlijke opleiding dan ook moeite voor die buitenlanders die zich in jouw nazistaat niet thuis voelen?

mallekater | 03-09-16 | 13:35

Donder op naar je eigen heilstaat, geitenkut, en blijf daar.
Gore profiteur, rot op en lever je nazipaspoort in.

mallekater | 03-09-16 | 13:30

Daarom dus: geen dubbelpaspoort-volk meer bij de politie/leger/veiligheidsdiensten toelaten. En dan maakt het ook niet uit of dat nu een Turks, Marokkaans, Zweeds of Japans paspoort is. Als je al niet de loyaliteit kunt opbrengen de nationaliteit op te geven van het land waar je niet woont ben je gewoon niet geschikt.

Ferdo76 | 03-09-16 | 13:28

@Ramsesz | 03-09-16 | 13:05

Uiteraard is het belangrijk wie die wetten bepaald. Maar nog belangrijk is wie die wetten uitvoert. Ik ben niet zo bang over wie de wetten veranderen; met 1.6 miljoen moslims, waarvan 300-400k turks, 400k marokkaans is het niet iets waar je je zorgen om moet maken.

De uitvoerders, als de wet op een andere manier interpreteren of niet uitvoeren, ja dan is het een probleem.

Stiller | 03-09-16 | 13:26

Ik zou zeggen knikker die klikdraak met doek en al na het ondergaan van een straf wegens spioneren en opruiing per direct het land uit

Koeienflat | 03-09-16 | 13:25

Misschien motten we wel aangifte doen voor discreminatie,landverraad en het opzetten van groepen tegen elkaar,ook misschien spionage voor vreemde mogendheid. Denk

repu077 | 03-09-16 | 13:22

De (Fr, Du, Br, Am.) inlichtingendiensten zullen heus wel weten, of de staatsgreep door Erdogan zelf geregisseerd was. Waarom horen we niets?

Rampstad | 03-09-16 | 13:19

Wat is nou helegaar het probleem?
Hoofddoek af, tape op d'r vocale stinkput en gewoon hard doen.

.... Toch?

R0BB3RT | 03-09-16 | 13:16

Zie hier de gevolgen van de fatale foutieve, dwaze beslissing van onze wetgever, c.q. diverse regeringen in het verleden, om buitenlanders met een eigen paspoort ook een Nederlands paspoort te verstrekken.Dat zullen nooit Nederlanders worden en hier nooit integreren.

Sorry maar hier weer een punt voor Wilders.

Deze mevrouw moet wegens ondermijnen van onze staat het land uitgezet worden en haar paspoort moet ongeldig verklaart worden. Dat zou getuigen van lef en vaderlandsliefde heer Rutte c.c.

Iemand die zo weinig op heeft met onze democratische normen en waarden en alleen daarvan maar de rechten claimt maar verder haar plichten verzaakt en zich agressief tegen Nederland en dan vooral zich misdraagt tegen onschuldige schoolkinderen hoort hier echt niet.
Bovendien is zij een verrader.
Toen zij bij de politie werkte, ( ongelofelijk dat dit zo maar kan ) is toen wel eens nagegaan wat zij allemaal naar Turkije door briefte??? Nee zeker?

Dit soort figuren tasten daadwerkelijk de kwaliteit van ons leven in Nederland aan en dus is het wat mij betreft : "wegwezen"".

Overheid stel eens een voorbeeld door deze mevrouw haar rechten af te nemen.
Of is het niet erg dat zij ons onderwijs systeem, onze vrijheid van onderwijs op erge manier aantast, over de hoofden van kleine kinderen n.b.?

Deze mevrouw zou voor de rechter moeten komen en veroordeeld moeten worden voor deze criminele feiten.

Maar onze bestuurders vandaag de dag zijn bang, bang voor Turkije, bang voor Erdogan, bang voor alles wat eventueel hun eigen belangen in de weg zou kunnen staan en laten ons autochtone Nederlanders verrekken.

Of zit het in onze genen, die lafheid, die verraders mentaliteit? Dat iedereen stil wordt, zich niet "ermee bemoeit", wegkijkt, gehersenspoeld door de linkse elite alles maar wegpoetst ?

Of heeft mijn al lang overleden grootvader destijds toch gelijk gehad, dat het zijn ervaring was, dat de meerderheid van de Nederlanders in de 2e wereldoorlog bestond uit laffe, bange, verraderlijke mensen, waardoor b.v. de meeste Nederlandse joden mede daardoor zijn vermoord?

Of komen we er toch eindelijk achter dat de pvda in de laatste decennia, tezamen met links geïnfiltreerde pvda politieke figuren in andere partijen zoals vvd,d66,cda, sgp, etc. ons land totaal naar de knoppen heeft geholpen.

En let op we zijn er nog niet.
De staatsomroep is al lang volop bezig ons weer te hersenspoelen en te indoctrineren met hun linkse gelul, ivm verkiezingen in 2017.

Het is tijd voor echte verandering in Nederland, weg met alles wat links is, weg met die communistische socialisten die elkaar hier de baantjes geven en zo corrupt zijn als de pest.

joost2 | 03-09-16 | 13:14

-weggejorist-

Assembled in NL | 03-09-16 | 13:12

Toch zou ik haar doen. (Ik val op oosterse types.)

HMCuiteraard | 03-09-16 | 13:12

In nederland uit de welvaartsruif vreten en via positieve discriminatie carriere maken bij de NL overheid (of dacht je dat ze allemaal op eigen kracht binnen zijn gekomen?), en dan je kandidaat stellen in een zandbak 3000 km verderop. Lekker dan... Tudeleduki dan maar, vergeet je niet je paspoort in te leveren en de deur achter je dicht te trekken, thx!

Binnenbaan | 03-09-16 | 13:12

Toch ben ik benieuwd hoe Turkije en de Turken zelf zouden reageren als . . . . . .
atheïstisch stemvee | 03-09-16 | 12:57
Sterker nog: ik wil in Turkije wonen. Ik hoef GEEN parallelle samenleving daar, ik zal me gedragen, doe leuk mee . . . .
Mag dát?
Wordt moeilijk denk ik. Dan gaan ze mijn verleden uitleggen als parallel en mijn opa als invloed.

Hartgrond | 03-09-16 | 13:11

En zo zijn er nog duizenden NSB-Turken die in dienst van de overheid gevoelige informatie doorspelen.
Maar dat zal wel allemaal hysterie zijn volgens Judith.

Uw Psychiater | 03-09-16 | 13:07

Stiller | 03-09-16 | 12:48 Tuurlijk. Maar je bent het met me eens dat het in dat geval nogal uitmaakt WIE die wet bepaalt, of niet? Voor mij is het belangrijk dat de wet waaraan ik mij dien te houden wordt geschreven door mensen die ongeveer hetzelfde zijn en denken als ik. Hoe meer ik afwijk in een land waar bepaalde wetten gelden, hoe moeilijker het voor mij wordt. Daarom is eenheid en demografische samenstelling van een samenleving ook belangrijk.

Ramsesz | 03-09-16 | 13:05

Hoogopgeleide gleuf immigranten hebben altijd iets met criminologie en recht.

Iets met; wat ik heb gekregen hou ik lekker, en ik wil van meer walletjes eten - veel meer.

Pompenkoning | 03-09-16 | 13:03

Wat moet ik met dat filmpje waar die pop zit te redeneren in het Türks?

daytripper | 03-09-16 | 13:00

Zulke moslimbagger als dit door mohammed en een -waarschijnlijk een geit-geproduceerde wangedrocht hebben we hier te lande nog nooit gezien maar wel gewoon op onze kosten een studie laten volgen, en kijk eens... we wisten het al maar het bewijs wordt eens te meer geleverd, het was tuig, het is tuig en het blijft tuig.
ALLEHVERREKMAAR, maar wijven die hun eigen ex-landgemoten verraden verdienen de straf die dat geloof vandaag nog zo'n misdrijf voorschrijft.
Hoe was dat ook weer?

Iets met stenigen, geloof ik?

mallekater | 03-09-16 | 12:57

Nederlandse wet is niet alleen essentieel, dat zou het uitgangspunt moeten zijn.
@Stiller | 03-09-16 | 12:48
Eens. Toch ben ik benieuwd hoe Turkije en de Turken zelf zouden reageren als er miljoenen atheïsten of christenen zich in Turkije zouden gaan vestigen. En dat die miljoenen dan -binnen de wet- complete parallelle samenlevingen zouden opbouwen. En dat door die parallelle samenlevingen de greep op de tweede/derde generatie atheïsten/christenen steeds steviger zou worden. Om nog te zwijgen dat president Wilders, uit een land ver weg, zich openlijk gaat bemoeien met die groeperingen en de Turkse staat zou proberen te beïnvloeden. Dat er vanuit Nederland overal kerken worden gebouwd in Turkije. Kleur het plaatje zelf maar verder in ;)
De wet is de basis. Een samenleving is meer dan dat.

atheïstisch stemvee | 03-09-16 | 12:57

@Mark_D_NL | 03-09-16 | 11:32
Hmm, ja... maar waarom zouden er geen verkiezingen komen?

Mastermattie | 03-09-16 | 12:53

Wat mij betreft opnieuw een reden om hoofddoekjes voor dit soort hogere functies te weren. Niet vanwege het hoofddoekje zelf, maar vanwege de ideologie die er achter steekt.

FrankVeer | 03-09-16 | 12:52

Wat is die Rutte toch een vreselijke leugenaar. Na zijn "sorry hoor" aan de mensuh gaat hij weer gewoon lekker op vaste voet verder.

Aanwijzingen van Turkse inmenging? "nee, niets van bekend".... Het is toch te gek voor woorden!

LaatmaarLu? | 03-09-16 | 12:52

Enige agenda item van Erdogan is ernstige ontwrichting met behulp van zijn aanhang in Europa, op een zogenaamd nette manier verpakt, net als die nepcoup.

Jan, Leiden | 03-09-16 | 12:51

@Stiller | 03-09-16 | 12:29 , doe nog maar een keer lezen. Ik heb het helemaal niet over assimilatie.
@Wutbürger_ | 03-09-16 | 12:40, zo is dat. Wat er in Turkije gebeurt: ik heb er een mening over, maar het is hun land. Zaandam is niet Turkije, al lijkt het er soms wel op.
@Hettiet | 03-09-16 | 12:33 , Dank.

Alexis de T. | 03-09-16 | 12:51

Ik begrijp al die nuances niet over 'bij de politie' enzo.
Grens open betekent binnenlaten. De rest is geleuter.

Hartgrond | 03-09-16 | 12:51

@rh1681 | 03-09-16 | 12:48
doet het weer niet.
Post anders ff de string na .com

SyntaxError | 03-09-16 | 12:49

@Ramsesz | 03-09-16 | 12:35

Nederlandse wet is niet alleen essentieel, dat zou het uitgangspunt moeten zijn. Als je je aan de wet houdt, is er niets aan de hand. Ook al halen ze al hun kinderen nadat ze 16 jaar zijn gepasseerd, van school. Zolang iemand anderen niet lastig valt, en men blijft binnen de wet, gaat het eigenlijk niemand wat aan hoe men denkt, eet, neukt, aanbidt, volgt, enz.

Stiller | 03-09-16 | 12:48

Betekent ook dus dat op een dag alles wat we hier spuien door dit certificaat tegen ons zal worden gebruikt. Rutte is niet voor niets zo voorzichtig...

Jan, Leiden | 03-09-16 | 12:48

Ooit van het Turktrust SSL certificaat gehoord? Zit in alles van Google; dus ook uw Chrome browser. Met dit certificaat leest Ankara alles mee wat u hier over deze digitale snelweg zegt. Soort van foutje bedankt dus bij Google, maar sinds 2012 nooit opgelost. Schrijf daar maar eens een artikel over!

Jan, Leiden | 03-09-16 | 12:47

Ijskoud berekenend wijf. Als ze hun eigen cultuur en land nou zo fantastisch vinden, laat ze dan alsjeblieft opsodemieteren. Maar nee, ze blijven liever hier zitten zodat wij voor hun uitkeringen kunnen betalen.

Akiron | 03-09-16 | 12:45

Kom maar op met de volgende obliteratie in Europa. Wel als eerste de hoofdverantwoordelijken, d.w.z. onze eigen politici, buitenspel zetten. Daarna de rest van het huisvuil.

Ronnie uit Helmond | 03-09-16 | 12:45

Alexis de T. | 03-09-16 | 12:13 Haha, kop op, u bent niet de enige. Hier een kleine bloemlezing van mensen die je nooit ziet of hoort in de politiek correcte media (en zeker niet bij de VARA of in de NRC), maar die wel heel zinnige dingen zeggen over de islam en de islamgoedpraterij:
www.youtube.com/watch?v=KdlczKTinA4
www.youtube.com/watch?v=spEmUwtR_uc
www.youtube.com/watch?v=vxBbpDLdkfw
derstandard.at/2000006383985/Hamed-Abd...
www.youtube.com/watch?v=VQjZHFnmADQ
www.youtube.com/watch?v=Hq-VQt_FqJE
www.youtube.com/watch?v=XasKz9axKrc
www.youtube.com/watch?v=EDmfUdQL8ho
www.youtube.com/watch?v=y9TN0G-XYoQ

notamused | 03-09-16 | 12:44

www.facebook.com/ince.sfa

Volgens mij is dit dezelfde mevrouw Sukran Ince, alhoewel ik geen 100 procent zekerheid heb. Hm, nog eens naar de foto's gekeken, bijna 99 procent zekerheid. Stuur haar allemaal maar een leuk berichtje!

rh1681 | 03-09-16 | 12:43

Ik zou der doen, helemaal volblaffen, mooi onder en over dat hoofddoekje heen. Heeft ze al verkering, hoor ik niemand over? Buiten de deur komt ze niet meer als het aan mij lag, ja alleen nog voor de boodschappen. Gewoon het huishouden draaiende houden. Voor je het weet denkt de buurt dat ze de hoer van Erdogan is. Een bewijs te meer dat die hele vrouwenemancipatie op ellende uitdraait. En wij maar denken dat die turkse meisjes het zo goed doen hier.

CleaudeSacke | 03-09-16 | 12:40

Alexis de T. | 03-09-16 | 12:13
om precies die reden hebben landen grenzen: om *daarbinnen* vrijheden te waarborgen (en te accepteren dat er daarbuiten mogelijk andere wetten zijn).
De overheid dient grenzen te stellen (letterlijk en figuurlijk) en handhaven, daarbinnen zou je alle vrijheid moeten hebben (en je medebewoners ook). Maar de grenzen zijn onduidelijk, en vaak willekeurig.
Als die grenzen vervagen, dan vervaagt ook de vrijheid.
Daarbij: huidige politici (en gutmensen) willen vooral buiten hun landsgrenzen regeren, en doen niets om de vrijheid in eigen gebied te verdedigen.

Wutbürger_ | 03-09-16 | 12:40

"ik ben niet extreem rechts" Assembled in NL | 03-09-16 | 12:26
Je hoeft je niet in te dekken, ik ga je niet framen als je je zorgen en je visie uitspreekt. Dit is Joop niet ;-)

Ramsesz | 03-09-16 | 12:40

Besef is er al een tijdje dat een dubbele nationaliteit bij politie, justitie, bestuur, nucleaire installaties, etc verboden moet worden. Landsbelang moet voorop staan. We bukken al te lang voor de rest van de wereld.

EdwinM. | 03-09-16 | 12:40

-weggejorist-

Assembled in NL | 03-09-16 | 12:36

Stiller | 03-09-16 | 12:29 De Nederlande Wet is inderdaad essentieel. Maar die is (nog) democratisch bepaald, veranderlijk en heeft draagkracht nodig. Daarom is eenheid en demografische samenstelling van ons land evenzo belangrijk.

Ramsesz | 03-09-16 | 12:35

Stalen ogen in een betonnen gezicht,
Oh God, stop dit duivelse wicht.

Leo* | 03-09-16 | 12:33

Gewoon, in de slotgracht met alle kikkers.
Misschien komen uit de volgende lading wat prinsen.
Deze word het niet.

MistaRazista | 03-09-16 | 12:33

Alexis de T.12.13
Ik sta in een hoek. Ik kan er geloof ik niet anders uitkomen dan net zo hard te schreeuwen, te stemmen op een partij die ik eigenlijk niet wil. Want wat ik zoek is een partij die net zoals ik denk. En dat zijn eigenlijk heel normale standpunten die ergens het nidden houden tussen sociaal, liberaal en libertarisch...... met u vele. Van mensen die altijd trots zijn geweest op hun landje van tolerantie,relaxed als wij waren.Nu blijkt dat onze valkuil.Tolerantie voor intolerantie.
.

Hettiet | 03-09-16 | 12:33

-weggejorist-

Assembled in NL | 03-09-16 | 12:32

Professor Superhirn | 03-09-16 | 12:22
Op zich wil ik best belasting betalen. Zodat zaken als veiligheid en verdediging, grensbewaking, voorzieningen en zorg voor ouderen/zieken goed worden geregeld. Maar aan WIE betaal ik op dit moment belasting? Wie werken er bij belastingdienst, overheid, geheime diensten, politie? Als de huidige samenstelling van bevolking, wijken en buurten een afspiegeling is van de samenstelling van onze landelijke organisatie... financieren dan we niet onze eigen ondergang momenteel?

Ramsesz | 03-09-16 | 12:32

@EefjeWentelteefje | 03-09-16 | 12:29
Ze is voorgedragen voor een lintje in April. Ze heeft veel goed werk gedaan voor de integratie van Turken in de Nederlandse samenleving.

Mark_D_NL | 03-09-16 | 12:32

En? Wordt deze enge trol nog op een of andere manier aangepakt?

Oeps. Domme vraag. Mag gewoon in Nederland.

EefjeWentelteefje | 03-09-16 | 12:29

@Alexis de T. | 03-09-16 | 12:13

Ik begrijp je frustratie niet, en ook niet van de meeste mensen. Waar heb jij last van? Dat ze het onderling "uitvechten", heb ik geen moeite mee. Zolang ze zich aan de Nederlandse wet houden, is het mij om het even wie wie verkettert, en wie hun kinderen van welke school haalt. Daar heb ik, of jij geen last van.

Uitgangspunt is altijd de rechtstaat, Nederlandse wet en de handhaving ervan.

Ik heb liever ook dat men zich volledig assimileert, maar dat is niet mogelijk. Niemand doet dat vrijwillig. Integratie, ja, ze zijn wat mij betreft volledig geintegreerd (spreken de taal, hebben een opleiding gevolgd, hebben een baan, respecteren de Nederlandse rechtstaat, enz). Ze hoeven mij of jou niet leuk te vinden, en andersom is het ook niet nodig. Net als ik niet alle Nederlanders leuk vind of het het met ze eens ben.

Serieus, ik begrijp het niet.

Stiller | 03-09-16 | 12:29

It's all in the family. Wij hadden ook zo'n zusje in de stad:
Neza Albayrak (Turkije, circa 1965) is een Nederlandse politica van Turkse afkomst. Ze is lid van de PvdA en de oudere zus van Nebahat Albayrak, die namens de PvdA in de Tweede Kamer zat en in het kabinet-Balkenende IV staatssecretaris van Justitie was.

Haar vader werkte als gastarbeider in Rotterdam. Met haar moeder en de rest van het gezin woonde ze de eerste jaren van haar leven in Turkije. Later kwam ze naar Nederland. Aanvankelijk werkte ze bij het ministerie van Justitie.

In 2006 werd ze wethouder voor de PvdA in Dordrecht, hoewel ze niet in deze gemeente woonde. Volgens de regels moest ze binnen een jaar verhuizen. Na een aantal maanden ontstond ophef, toen bleek dat ze zich soms met de gemeentelijke dienstauto van en naar haar woning in Rotterdam liet vervoeren. Ook zou ze volgens oppositiepartij Beter voor Dordt soms niet bij belangrijke evenementen aanwezig zijn omdat ze niet in de stad woonde. Toen ze na een jaar nog niet verhuisd was, vroeg ze opnieuw uitstel van de verhuisplicht aan. Officieel waren persoonlijke omstandigheden de reden (ze zat op dat moment ziek thuis), maar in sommige media werd gespeculeerd dat ze niet wilde verhuizen om haar zoon van zes die ze alleen moest opvoeden omdat haar echtgenoot in het leger van Turkije diende. De meerderheid van de gemeenteraad zegde daarop het vertrouwen in haar op. Omdat ze vervolgens aangaf niet zelf ontslag te nemen, werd ze ontslagen door de gemeenteraad.(Met ruim wachtgeld uiteraard...)

Mr_Natural | 03-09-16 | 12:27

Laten we Zwarte Piet afschaffen, dat is altijd goed.

hunkerdrift | 03-09-16 | 12:27

-weggejorist-

Assembled in NL | 03-09-16 | 12:26

Zo... de is goed geïntegreerd. In Nederland.

duitse herder | 03-09-16 | 12:26

-weggejorist-

Assembled in NL | 03-09-16 | 12:23

Naast het onveilige gevoel dat dat oplevert is mijn eerste vraag toch wel, aan wie betaal ik nu eigenlijk belasting, en waarvoor?
Ramsesz | 03-09-16 | 12:06

Precies dat vraag ik me ook af. Ik vraag me af wat er zou gebeuren als Nederland massaal de belastingaangifte weigert in te vullen. Dat kan de Belastingdienst nooit behappen. En dat vervolgens winkeliers stoppen met het vragen van BTW voor hun producten. En bedrijven geen loonbelasting en vennootschapsbelasting meer afdragen. Ik denk dat de economie zou floreren en alle exotische uitkeringstrekkers het land zouden ontvluchten. Het geld rechtstreeks ten goede laten komen aan hen die er voor werken, daar valt wat voor te zeggen.

Professor Superhirn | 03-09-16 | 12:22

-weggejorist-

Assembled in NL | 03-09-16 | 12:22

Is dit Turkse tv?
Geen flauw idee wat de dame allemaal beweert dus niet erg informatief.

dijkbewaker | 03-09-16 | 12:22

Assembled in NL | 03-09-16 | 12:09 Klinkt als een "reset" en dat klinkt erg verleidelijk. Maar dan wel hier, ik ga niet als "oorspronkelijke Nederlander" ergens in een reservaat zitten, terwijl mijn thuisgrond om me heen wordt overgenomen.

Ramsesz | 03-09-16 | 12:21

Dubbel paspoort = niet stemmen, niet verkiesbaar en geen baan als burgemeester, wethouder e.d., geen baan bij politie, justitie e.d.

De finale eindbaas | 03-09-16 | 12:18

Die kop met die doek erop, bah. Hoog tijd om de banden met Turkije te verbreken en iedereen die zich Turk voelt een enkele reis richting hun geliefde land te geven. Wat hebben we toch een problemen op de hals gehaald met dat volk.

bw54354 | 03-09-16 | 12:17

@Spinazi | 03-09-16 | 12:10
We hebben al sharia in Nederland. Nog niet officieel geïnstalleerd, maar wel een groeiende groep die zich eraan onderwerpt. Het is aldus volgens de profetie van Donner nog slechts een kwestie van tijd. Net als Rutte heeft ook Allah geen visie, de laatste kijkt slechts naar marktaandeel.

atheïstisch stemvee | 03-09-16 | 12:17

Stiller | 03-09-16 | 12:10
Smaken verschillen, bij Alle Godenzijdank. Turksen kunnen vaak mooi zijn ja, persoonlijk vind ik dit fysiek en intellect meteen een heks.

En grappen over een snor vind ik meestal flauw. Veel lastiger is het incest-neef-nicht-verhaal van de vrouwen.

chicago river | 03-09-16 | 12:17

Ik begin zo langzamerhand in een lastige positie terecht te komen. Eigenlijk al een tijdje. Punt is dit: ik ben een democraat in hart en nieren. Liberaal, in sommige opzichten libertarisch. Qua democratie zit ik zo op het punt dat je met 60% duidelijk gewonnen hebt, minder dan 40% heb je duidelijk verloren. Daar tussenin betekent het dat je het er even over moet hebben, hoe nu samen verder. Qua overheid denk ik: hou je aan je taak, doe wat het sociaal contract van de overheid verlangt in termen van orde, verdediging, publieke werken en nutsbedrijven. Qua individuele rechten denk ik ja natuurlijk, als we allemaal een beetje rekening met elkaar houden en elkaars standpunten kennen (niet zozeer accepteren of verwerpen, maar kennen) weten we wat we aan elkaar hebben, en als je mij een beetje respecteert doe ik dat ook met jou. Ik denk dat ik open en eerlijk deel uitmaak van een samenleving waaarvan ik accepteer dat ik hem niet helemaal in de hand heb, maar waar ik me voor een groot deel in thuis voel.
.
Dat wordt minder en minder. Ik begrijp niet dat mensen mij hun mening willen opleggen, ik begrijp niet dat er wordt getolereerd dat ze dat proberen te doen. Ik begrijp niet dat een samenleving die uit een koude oorlog komt waar het ging over het zogenaamde vrije westen tegenover een totalitair regime (1989 beste mensen, val van de muur) nu toelaat dat een ander totalitare staatsvorm respect eist, toegang eist en ondermijnt. Ik begin me een kat in het nauw te voelen in een samenleving waar mensen hun meningkjes proberen op te leggen. Ja natuurlijk doen zwarte levens ertoe, ieder leven doet ertoe. Mij wordt cultural appropriation verweten door mensen die de mond volhadden van de multicuturele samenleving. Kan mij het schelen dat je transgender bent, crossgender, dog-gender of dat je liever een piemel had, of geen. Volkomen irrelevant.
.
Wat ik me afvraag is als je zo nodig naar hier moet komen, asiel aanvraagt in het vrije westen, een toekomst wil bouwen die je kinderen mogelijkheden biedt, waarom je dan zo halstarrig blijft vasthouden aan waarden en normen waarvoor je gevlucht bent, of waarvan je erkent dat ze je niet voldoende mogelijkheden bieden om je te ontplooien, of dat je vertrekt uit je land in plaats ervoor te vechten en dan hier je hand ophoudt. Daar kan ik niet bij.
.
Erger is dan nog dat er een groot aantal mensen is in overheid, politieke organisaties en in de liefdadigheids industrie die zeggen: ja lieve immigrant, je hebt gelijk. Diezelfde overheid, politiek en liefdadigheid vergeten dat ze alleen die vrijheid hebben omdat ze een verlichting achter zich hebbn, een oorlog tegen het fascisme, en een koude oorlog tegen het communisme. En dat ze hun opleiding hebben kunnen genieten omdat er een paar liberalen zeiden: iedereen heeft recht op onderwijs: man, vrouw, blank, zwart, geel. Nou: daar sta je dan als zwarte vrouw, gele homo, blanke gehandicapte (blanke man durf ik niet eens te noemen, want ik heb natuurlijk een white privilege). Allemaal de handjes in de lucht, leve de burkini, alle ethiopiers in de bijstand, juichen op de gay-ride terwijl de imam op de hoek predikt dat homo's van een flat moeten worden gegooid.
.
Ik sta in een hoek. Ik kan er geloof ik niet anders uitkomen dan net zo hard te schreeuwen, te stemmen op een partij die ik eigenlijk niet wil. Want wat ik zoek is een partij die net zoals ik denk. En dat zijn eigenlijk heel normale standpunten die ergens het nidden houden tussen sociaal, liberaal en libertarisch.
.
Hier dat soort dingen plaatsen geeft ook geen voldoening meer: preaching to the choir. Ik vind het diep en diep triest dat ik moet denken "wacht maar tot Maart 2017", of dat ik de Dutch-Purge gedachte eigenlijk niet eens zo gek vind...
.
Ik ga maar even in een hoekje zitten huilen.

Alexis de T. | 03-09-16 | 12:13

Mark_D_NL | 03-09-16 | 11:58
De kracht van de overheidsdiensten miet je ook niet overschatten. Zestigduizend slecht getrainde politieagenten en een leger zonder wapens is bij een massale opstand niet genoeg.
.
Het is niet voor niets dat media en politiek vol op het orgel gaan bij het criminaliseren van het "rechtse" deel. Daar hebben ze uiteindelijk te weinig grip op. De linkse heethoofden zijn beter georganiseerd en worden naar hartelust geïnfiltreerd. Spontane "rechtse" opstand is vanuit een perspectief van intensieve menshouderij op deze tax farm natuurlijk minder goed te beheren.
.
Voor iedere echte omwenteling is een katharsis nodig, een omslagpunt. Op dit moment is die er duidelijk nog niet. Daarvoor gaat het economisch nog veel te goed, is de multiculturele ellende nog niet zichtbaar genoeg en de roof van onze bezittingen door de elite nog niet blatant genoeg.
.
Op dit moment zijn we hier niet anders dan die kikker in de pan op het vuur. Het water is lekker warm. En je weet hoe het afloopt wanneer je er niet op tijd uitspringt.

Glasgow Argus | 03-09-16 | 12:12

Het is nu een vast gegeven dat politie, justitie en de tweede kamer geïnfiltreerd door Erdo sympathisanten.
Nu kan Rutte wel beweren dat uit onderzoeken gebleken is dat er totaal geen bewijs is gevonden dat Erdo enige invloed heeft op onze samenleving dan zeg ik hoe kortzichtig kan men zijn.
Ik begrijp best dat hij zich conform aan de onderzoeken moet houden in zijn uitspraken maar dit loopt de spuigaten uit.

botbot | 03-09-16 | 12:11

Ik voorspel je: binnen 5 a 10 jaar hebben we hier in Nederland de sharia. En we laten het gewoon gebeuren. Wat een in en in laf volk zijn we geworden.

Spinazi | 03-09-16 | 12:10

Een soort van Eücalÿpta dus.

Roosx | 03-09-16 | 12:10

@Assembled in NL | 03-09-16 | 12:06

Ik versta haar wel. Maar het gaat om de verbeelding. :-) Lekkere slanke turkse, en die zijn duivels heet kan ik je vertellen.

Stiller | 03-09-16 | 12:10

Met Rutte aan de macht heeft de 5e collone vrij spel. Dus vooral weer pvda, d66 en vvd stemmen met zijn allen. Je zou Wilders eens in de kaart spelen.

Drs. Paco P. | 03-09-16 | 12:09

Met Rutte aan de macht heeft de 5e collone vrij spel. Dus vooral weer pvda, d66 en vvd stemmen met zijn allen. Je zou Wilders eens in de kaart spelen.

Drs. Paco P. | 03-09-16 | 12:09

De EU heeft hier ook een grote vinger in. Destabiliseren van natie staten e.d.... Daraom doet Rutte niet veel. Dit is plan en Rutte werkt hier aan me. Dat is zijn opdracht.
--
Mooie plaatjes van deze fascistische doos bij de EU vlag.
twitter.com/incesukran/status/5698653...
--
#Nexit

Mark_D_NL | 03-09-16 | 12:09

-weggejorist-

Assembled in NL | 03-09-16 | 12:09

Ik krijg het gevoel dat Nederland niet echt meer bestaat. Geen grenzen om ons te beschermen, cultuurvreemde samenlevingen in onze steden, een parlement dat niet ons maar buitenland, EU en zichzelf vertegenwoordigt, buitenlandse vetes in onze scholen, vreemde talen op televisie, een geïnfiltreerd ambtenarenapparaat en geen leger meer om ons te verdedigen. Naast het onveilige gevoel dat dat oplevert is mijn eerste vraag toch wel, aan wie betaal ik nu eigenlijk belasting, en waarvoor?

Ramsesz | 03-09-16 | 12:06

-weggejorist-

Assembled in NL | 03-09-16 | 12:06

Desmoulins | 03-09-16 | 11:39 De politieke correctheid en de islam vormen tezamen een perfect koppel in het vernietigen van de westerse cultuur. Ik vraag mij af hoelang het nog mogelijk is je kritisch uit te laten wat betreft de islam en de islamisering, op ook bijvoorbeeld een website als Geen Stijl en dit achter een pseudoniem. Volgens mij zijn er budgetten van honderden miljoenen euro’s naarstig op zoek naar mogelijkheden om de islamkritiek de nek om te draaien. Verder is er nog steeds de zeer tegenstrijdige informatie betreffende de islam, die enerzijds wordt aangeprezen als bron van mededogen, wat dan gretig geloofd wordt door een bepaald soort mensen in de westerse wereld, en die anderzijds in de islamkritiek verschijnt als praktisch een handboek voor etnocide.
Karen Armstrong: www.youtube.com/watch?v=lahXSUkuaIA
“Verkrachting, diefstal, afpersing, oplichting, georganiseerde misdaad, pooierij, pedofilie, necrofilie, slavernij, psychologische oorlogvoering, moord, terrorisme en systematische genocide, leidend tot de dood van meer dan 270.000.000 mensen.” J.K. Sheindlin, The people vs. Muhammad. The trial which challenges the founder of islam’s authority over all mankind. Psychological analysis, p. 304.

notamused | 03-09-16 | 12:05

Een zeer enge situatie. Erdogan is een gemene achterbakse sluwe rat die goed is om overal zijn enge mensjes op belangrijke posities in de EU te laten infiltreren en te domineren. Politiek kijkt er naar en doet er NIETS mee.

Echter is er een nog veel groter gevaar. Gülen heet dat. Wie is die vent? wat wilt hij, wat is zijn doel. Niemand die zich daarover bekommert. Door allen zich te richten op Erdogan, heeft niemand oog voor de eveneens enge MOSLIM Gülen. Hij kan in alle rust gesteund door U allen iets systematisch voort te zetten zonder dat U en ik en de politiek al helemaal niet ( die weet niet eens, of wilt het niet weten, dat er duizenden IS terroristen met de zogenaamde "vluchtelingen " =
illegalen meegekomen zijn) weten wat hij van plan is.

Professor Kluns | 03-09-16 | 12:05

-weggejorist-

Assembled in NL | 03-09-16 | 12:05

Lijkt me een mooie aanwinst voor de redactie. Ik neem aan dat werving al in gang gezet is?

Parel van het Zuiden | 03-09-16 | 12:04

@Hettiet | 03-09-16 | 11:16

Inderdaad. Ze ziet er lekker uit. :-)

Stiller | 03-09-16 | 12:02

Reinaert | 03-09-16 | 11:53
Dank voor de info. Dat wist ik dan weer niet. Het lot van de Korenwolf is er niets bij. Bij de Korenmarkt dan.

chicago river | 03-09-16 | 11:59

De kleine Turkse dood... Lol.

Fall | 03-09-16 | 11:59

De Turken dienen volledig te integreren in de landen waarin ze leven of anders dienen ze naar hun EIGEN land , dus dat is kennelijk Turkije ook al zijn ze hier geboren , te verhuizen. Ik zeg het al jaren dat ze Turkje en Marokkaantje spelen in Nederland. Echter de struisvogelpolitici bedekken nog steeds alles met hun policor gezwets. Het is integreren en Nederlander worden of anders wegwezen. Punt.

Zwizalletju | 03-09-16 | 11:59

Wutbürger_ | 03-09-16 | 11:32
:')

maxi1000 | 03-09-16 | 11:58

Stalken, oppakken voor haatzaaien en inmenging van een buitenlandse staat, hoogverraad, misschien blijft het niet allemaal plakken maar we moeten doorzetten.
Het is gewoon anti West-Europees gedrag dat keihard de kop in gedrukt moet worden.
Stop de dubbele paspoorten in de politiek of openbaar bestuur. Stemrecht alleen met één enkel Nederlands paspoort!
Deze haat moet lekker in Turkije blijven, in een Schurkije héél, vér, buiten Europa.

Antitheïst | 03-09-16 | 11:58

@Glasgow Argus | 03-09-16 | 11:44
Geweld is geen oplossing meer. De slagkracht van de andere kant is te groot geworden. In mensen en technologie. Mensen omdat je als autochtone European niet alleen de overheid als vijand hebt maar ook een haat ideologie met vele medestanders.
--
En we hebben nauwelijks technologie (wapens) om ons te verdedigen of een aanval te doen. Alles is de Autochtone European afgenomen en hij werkt er ook nog eens zelf aan mee. Zie bijvoorbeeld alle zombies die dag in dag uit hun hele hebben en houwen op Facebook, dochteronderneming NSA, plempen. Of het gewillige storten van geld voor "goede doelen".. En dan eindigt je geld in de zaken van de Clinton Foundation.
--
30 jaar lagen hebben jij en ik lopen slapen. En toen we wakker werden een jaar of wat geleden was het eigenlijk al te laat. . . Sorry.

Mark_D_NL | 03-09-16 | 11:58

We worden geregeerd door kale kippen. Ziende blind en horende doof. Mooi.
@atheïstisch stemvee | 03-09-16 | 11:50
Nee joh, ze weten precies wat ze doen. De werkelijke machthebbers, de bilderbergers met oa. Sutherland en Soros, en ook Obama en Hillary, willen de import. Markje en co. voeren het alleen maar uit, uit hang naar macht en geld.

La Bailaora | 03-09-16 | 11:57

@Borrelende Boris | 03-09-16 | 11:53

Dat, en alleen dat is het enige juiste antwoord. Nederlandse wet en handhaving ervan is precies wat we moeten nastreven.

Stiller | 03-09-16 | 11:57

De sleutel ligt in de handhaving van de Nederlandse wet. Integreren kun je niet afdwingen, loyaliteit kun je niet afdwingen en al helemaal niet door een tweede paspoort af te pakken. Stuur een miljoen Nederlanders naar Japan, grote kans dat de derde generatie zich nog steeds Nederlander voelt, ondanks dat ze een Japans paspoort bezitten.

Borrelende Boris | 03-09-16 | 11:53

@Glasgow Argus | 03-09-16 | 11:44
Het beste bewijs van dat het nooit meer goedkomt is het stemgedrag van het Nederlandse volk anno 2016. Er is nog steeds maar 20% dat PVV stemt, de rest roept dingen als 'hij gaat te ver'. Die mensen hebben dus geen enkele notie van urgentie, en ook niet dat de gevestigde partijen ze bewust richting afgrond stuurt. En ook niet van wat islam betekent, want als Geert dit soort dingen over de nazi's zou zeggen zouden ze er geen enkele moeite mee hebben, terwijl de islam zelfs nog een graadje erger is.

La Bailaora | 03-09-16 | 11:53

@chicago river | 03-09-16 | 11:44:

Arnhem is een geval apart: er wonen inderdaad nogal veel Turken, edoch ongeveer veertig procent daarvan is Koerd - en dat geeft nogal eens wat spanningen. Er zijn tijden geweest dat er midden op de dag op straat op elkaar werd geschoten, er werden oren afgesneden, enzovoorts.

Demografisch gezien dus een wonderbaarlijke stad, mede gezien het feit dat er ook nogal wat Marokkanen wonen.

Reinaert | 03-09-16 | 11:53

Kijk die handjes dan! Merkel heeft er ook een handje van. Wat betekent die code? Zönnüh gröte küdt jöngüh?

Breinbrouwsels | 03-09-16 | 11:53

Ik versta wel wat ze zegt hoor.

Stiller | 03-09-16 | 11:52

-weggejorist-

Taxi!! | 03-09-16 | 11:51

@tipo | 03-09-16 | 11:40
Zelfs een beetje bedrijf heeft een visie. Maar goed; coalitiegenoot PvdA had met Kok al de ideologische veren afgeschud, samen met een VVD dat alles verkoopt aan de hoogste bieder, geleid door een manager zonder visie. Dit geheel wordt gedoogd door een oud veilingsmeester en een vmbo'er.

We worden geregeerd door kale kippen. Ziende blind en horende doof. Mooi.

atheïstisch stemvee | 03-09-16 | 11:50

Weer zo’n voorbeeld dat Nederland van binnenuit wegrot. Keer op keer blijkt dat de parlementaire democratie de wortelrot van Nederland niet weet te voorkomen. Men neemt burgers niet serieus, eigen belang van kamerleden en regering gaat vóór en de vetbetaalde boven-ons-gestelden functioneren nog slechts als handlangers of buikspreekpoppen van de EU. Een EU die inmiddels een migratie-veerdienst in stand houdt en dictatoriaal Turkije hier de lakens laat uitdelen om de ondergang compleet te maken.

krelus | 03-09-16 | 11:49

@Desmoulins | 03-09-16 | 11:39
Inderdaad, we hebben het paard van troye binnen onze regering en EU zitten. Die organiseren actief de import van islam, zie het vorige draadje. Zie wat mensen als Sutherland en Soros daarover zeggen, en die jongens hebben meer macht dan Merkel of Rutte. Dus we zijn f*cked zeg maar, zoals Cicero zegt, en de correct mens maar doorslapen...

La Bailaora | 03-09-16 | 11:49

Wutbürger_ | 03-09-16 | 11:32
En dan nog afwachten wat haar fijne zusje Nurten Albayrak (ex-COA asielzoekertjes industrie) voor mooie rijke plannetjes heeft in Nederland. Tuig, gewoon tuig met 13 agenda´s.

chicago river | 03-09-16 | 11:48

@Desmoulins | 03-09-16 | 11:39
Minister President Cicero.. denk dat het best wel eens zou kunnen werken. Helaas is hij al een tijdje dood.

Mark_D_NL | 03-09-16 | 11:48

Tja, en dan komen de stoere reacties van we moeten korte metten dit en dat. Dat zal nooit lukken in een land waar de massa vooral bezig is met boer zoekt vrouw heel holland bakt en de narcistische jeugd met selfies en pokemon. Met een kop vol partydrugs slap staan te wiebelen op dance/trance/flauwekul festivals, de premier voorop. Het NLse volk bestaat inmiddels uit decadente weekdieren die over zich heen laten urineren en liever zeggen dat het regent dan dat ze de dader met een knuppel de hersens inslaan, zoals het hoort. Toen ik 10, 20, 30 jaar geleden een gezelschap van deugmensen wees op de gevaren van infiltratie van overheidsorganen vond men mij paranoia. Nu ik dit land down the drain zie gaan kan ik alleen nog maar leedvermaak hebben. Geert houdt het binnenkort ook voor gezien, vermoed ik.

isitsoornot | 03-09-16 | 11:46

Brrr ... en dan te bedenken dat ze járenlang mensen uit dat soort gelederen de voorkeur hebben gegeven ("onze voorkeur gaat uit naar") en hebben binnengehaald in allerlei overheidsapparaten.

nemoj me jebat | 03-09-16 | 11:45

De stinkende gevolgen van links/policorre multiculti-politiek.
En het wordt nog wel erger.

Fijnstoffer | 03-09-16 | 11:45

La Bailaora | 03-09-16 | 11:38
Dan ben je toch nog veel te optimistisch. Voordat een trend kan ombuigen miet er eerst een soort van katharsis zijn, een moment waarop iedereen definitief uit de collectieve hypnose ontwaakt. En te oordelen aan de Apeldoornse zangkoren zijn we nig lang niet zover.
Referenda zijn de vreedzame momenten waarop dat kan gebeuren en ik hoop de het Italiaanse referendum dat ergens in oktober gehouden wordt zo n schok kan veroorzaken. Zo niet, zal alleen een gewelddadig evenement voor een awakening zorgen.

Glasgow Argus | 03-09-16 | 11:44

Paintertje | 03-09-16 | 11:29
Enschede bestaat inmiddels zo´n beetje uit louter Turken. +overdreven modus off+ Maar ze zitten er wel massaal. Arnhem is ook interessant om te zien wat daar aan wannabe Anatoliers rondloopt.

chicago river | 03-09-16 | 11:44

onze MP heeft meer verstand van zeekoeien.!

Nietnagel | 03-09-16 | 11:43

Bijzonder dat de Volkrant hierover bericht. Mag ik dat zeggen?
En nog iets- je kunt aan die dame haar hoofd zien (geloof me nu maar, dan kan ik) dat ze een ijskoude is. Een wolf in nikaab.

nemoj me jebat | 03-09-16 | 11:43

Dubbele.Nationaliteiten.Afschaffen.Nu. De 5e colonne is onder ons. Levenslang wegens Hoogverraad.

Rest In Privacy | 03-09-16 | 11:43

atheïstisch stemvee 11:30
Of Rutte nu een doel of een rol heeft met zijn "ignorance is a bliss" is altijd lastig.

Een rol als usefull idiot voor islamisten heeft hij sowieso. Volgens mij moet dat wel bewust zijn, want hij weet dat hij die rol heeft en speelt hem met verve. Hij overdrijft er zelfs mee en gaat er prat op dat hij een usefull idiot voor islamisten is.

"Use me!" staat er op Ruttes voorhoofd. Dat heeft een doel.

tipo | 03-09-16 | 11:40

La Bailaora | 03-09-16 | 11:32

Houellebecq's boek "Soumission" wordt eerdaags een realiteit.
Van binnenuit worden we gesloopt en onze politieke elite en leugenpers zagen dat het goed was.

Verder wat Cicero schreef: "A nation can survive its fools, and even the ambitious. But it cannot survive treason from within."

Desmoulins | 03-09-16 | 11:39

@devoorzittert 11:12

Was gisteren op de havendagen.
Marine en korpsmariniers ruimvertegenwoordigd.
Tot mijn stomme verbazing,kun je ter hoogte van maastunnel
Ingang fotos worden gemaakt,van allochtoniers met een machinegeweer in hun hand,in Is pose,voor een achtergrond foto van een zandbak.
Daarna mogen ze nog even een magazijn losse flodders leegknallen.
Ik zag die grijns op die gezichten brr.
En dat doet de creme de la creme van ons leger!

De Profundus | 03-09-16 | 11:39

Mark_D_NL | 03-09-16 | 11:32

Ik zie dat ook elke dag en moet dan steeds denken aan een transport koeien die zich gewillig naar de slachtbank laten leiden.

komtdatschot | 03-09-16 | 11:39

@Mark_D_NL | 03-09-16 | 11:32
idd. Als je het anno 2016 nog niet ziet, dan ga je het helemaal nooit zien. In 2000, in de tijd van Fortuyn kon je nog zeggen, het kan, maar na alle aanslagen, incl. die op Theo van Gogh, hadden de oogjes toch allang open gemoeten. Dat gaat niet meer goedkomen met Nederland.

La Bailaora | 03-09-16 | 11:38

AntonPantoffel | 03-09-16 | 11:29
Nee hoor, van ingewijden verneem ik dat het allemaal een zionistisch complot is!

Glasgow Argus | 03-09-16 | 11:38

@Feynman | 03-09-16 | 11:27
kan je een c/p doen. Ik mag van mijzelf niet naar joop.nul.

Mark_D_NL | 03-09-16 | 11:35

En daarom een Marokkaanse of Turkse minister-president in Nederland. Dat zou toch een natte droom zijn voor elke weldenkend mens na Obama en Merkel.

roze_bril | 03-09-16 | 11:35

Dat filmpje bovenaan is maar een voorbeeld van pakweg 40 jaar stemgedrag van de gemiddelde ollander.
Kijk eens waar we nu staan.
De gemiddelde kiezer heeft holland verkwanseld aan Brussel en Mekka.
We hebben een president,zijn naam is Junker,die alles bepaald en de persvoorlichter van Brussel mag iedere vrijdag doen alsof ie de minsister president van holland is.
Maar goed om een lang verhaal kort te houden.
De meerderheid van de kiezers hebben het nu eenmaal zo gewild dus wie zijn wij om daarover te oordelen.

komtdatschot | 03-09-16 | 11:34

@Mastermattie | 03-09-16 | 11:25
Natuurlijk, Nederlanders laten zich gewillig uitleven, leegtrekken en van achteren nemen. Let maar op. Wanneer de verkiezing toch doorgaan in maart, wat ik betwijfel, stemt het klootjesvolk hun eigen ondergang en armoedeval tegemoet.
--
Ik heb nauwelijks nog vertrouwen in mijn medeburgers. Ik zie ze dagelijks verdwaasd lopen in de supermarkt, met hun hoofd in de smartphone en hun winkelwagens volgooiend met goedkoop vreten.
--
Veel Nederlanders zijn mensen zonder echte doelen, zonder eigenwaarde. Slappe mensen zonder idealen, die niet doorhebben dat ze binnenkort overlopen worden door mensen die wel moeten vechten voor hun vreten. En dat gaan Nederlanders dus verliezen.

Mark_D_NL | 03-09-16 | 11:32

maxi1000 | 03-09-16 | 11:26
Zoals een echte pvda-er draait ze goed in de baantjes carrousel:
"Nebahat Albayrak is per 1 juli 2016 benoemd tot lid lid van de Raad van Commissarissen van Unilever Nederland. Zij volgt daarmee de heer Doekle Terpstra op."

Wutbürger_ | 03-09-16 | 11:32

@Desmoulins | 03-09-16 | 11:27
Al jaren infiltreren moslims de politiek. En voor een bewuste reden, en dat is het van binnen uit uitholen van onze machtsbasis. Met democratie hebben moslims niets, maar ze snappen heel goed dat als je de machtsbasis van de vijand zeer goed kent, het overnemen daarvan een stuk makkelijker gaat. Zij kennen ons veel beter dan andersom. Alleen naieve drollen snappen dat niet.

La Bailaora | 03-09-16 | 11:32

AntonPantoffel | 03-09-16 | 11:29

Natuurlijk. Vandaar ook dat ze tot de inner circle van Erdogan behoort. Turken liegen.

Desmoulins | 03-09-16 | 11:31

@tipo | 03-09-16 | 11:27
Rutte heeft geen doel. Nog een citaatje dan:
"Visie is als de olifant die het uitzicht beneemt"

Vrijheid, blijheid. Wie dan leeft, die dan zorgt (en dat is niet uw overheid).

atheïstisch stemvee | 03-09-16 | 11:30

Rutte is een landverrader en een ieder die deze wolven in wolfskleding het voordeel van de twijfel geven ook.
Geen dubbele paspoorten binnen ons openbaar bestuur, aan onze ministeries en binnen ons justitiële apparaat.
En wie wil gaan naar het ware vaderland mag geen strobreed in de weg worden gelegd. Sterker nog: dat moet worden aangemoedigd.

Desmoulins | 03-09-16 | 11:30

Handig, die ondertitels.

paulvink | 03-09-16 | 11:30

Van mensen uit haar omgeving begreep ik dat ze een Gülen-aanhanger is, die probeert te infiltreren.

Rest In Privacy | 03-09-16 | 11:29

Volgens mij zijn er nog meer infiltranten in Nederland. Er wonen 400.000 Turken in Nederland, na Duitsland, de grootste Turkse diaspora. Dit is een belangrijk land voor Erdogan.

Paintertje | 03-09-16 | 11:29

klikturk

Kamervraag | 03-09-16 | 11:29

Doel van Rutte is islamisering van Nederland. Anders was hij wel eerlijk over Erdogans invloed in Nederland geweest.

tipo | 03-09-16 | 11:27

Wat een verrijking!
Al die chantabele Turken binnen de hoogste gelederen van ons overheidsapparaat; toegang tot staatsgevoelige informatie en men legt deze groep infiltranten geen strobreed in de weg want dat is xenofobisch, islamofobisch en nog wat van die zogenaamd irreële angsten.
Het wordt tijd voor de Grote Schoonmaak!

Desmoulins | 03-09-16 | 11:27

@Chow | 03-09-16 | 11:23

"Als visie een blauwdruk voor de toekomst betekent, dan verzet alles wat liberaal is in mij zich daartegen."
-Mark Rutte, 2 september 2013

atheïstisch stemvee | 03-09-16 | 11:26

Zo cynisch om te constateren dat alle uitspraken van Greet cum suis jaren na dato exacte werkelijkheid worden. GEEN dubbele paspoorten in (semi)publieke functies. Tweede Kamerleden niet, docenten niet en politiemensen ook NIET.

Hoe gaat het eigenlijk met die Nebahat Albayrak??

maxi1000 | 03-09-16 | 11:26

Opnieuw zal er na deze uitkomst niets veranderen. Iedereen ziet het en we slapen rustig verder. Iedereen is druk met z'n hypotheek en overige kosten. De Nederlander heeft een houding van zolang ik me er niet mee bemoei zal het mij niet overkomen.
In de toekomst zal je vooral voor jezelf moeten opkomen niemand gaat dit voor je doen.
Overigens zijn ze in BRD reclame aan het maken om vooral een NINA app te installeren voor mogelijk calamiteiten....
www.bbk.bund.de/DE/NINA/Warn-App_NINA....

Frosties | 03-09-16 | 11:25

Een soort Turkse Neelie Smit Kroes. Next.

Pedronegro | 03-09-16 | 11:25

En in maart allemaal weer op aartsleugenaar Rutte of luchtballon Pechtold stemmen of gaan we deze keer weel ons gezonde verstand gebruiken?

Mastermattie | 03-09-16 | 11:25

@Feynman | 03-09-16 | 11:20
Best man, je zegt " Aanwijzing na aanwijzing"... Rutte iss hier volledig van op de hoogte en snapt heel goed wat er gaande is. Hij heeft een andere agenda. En die agenda prevaleert. Je denkt toch niet dat ze 30 jaar EU beleid weg gaan gooien.

Mark_D_NL | 03-09-16 | 11:24

Soort Turkse Merkel dus

Bokito ergo sum | 03-09-16 | 11:24

Elessir | 03-09-16 | 11:09

Omdat het de overheid werkelijk geen moer kan schelen wie er in en uitloopt in dit land. Dit is helemaal hun belang niet.

Chow | 03-09-16 | 11:23

ik zou haar doen !

cabrão | 03-09-16 | 11:22

NL=kapot | 03-09-16 | 11:14
Heel sterk comment man/vrouw NL is kapot. Mooie gedachtegang de verwaarlozing/bejatting van de Nederlandse Staat en de verwijzing naar dit type dierenrijk.

chicago river | 03-09-16 | 11:22

Ruttes persco gisteren:
(journo) "Heeft u aanwijzingen dat er directe of indirecte inmenging plaatsvind vanuit de turkse staat?"
(Rutte) "nee".
(journo)"helemaal niet?"
(Rutte) "nee"
(journo) "is het niet een beetje naief dat te zeggen?"
(Rutte) "ongetwijfeld, maar ik heb geen eeh aanwijzingen."

Wutbürger_ | 03-09-16 | 11:22

Op die foto naar Erdo is het net een Emperor's Royal Guard uit de Star Wars encyclopedie.

Nanker Phelge | 03-09-16 | 11:21

Ondertussen staat Mark Rutte in de draaiende camera te kotsen dat Nederland nog steeds geen enkele aanwijzing heeft dat Ankara achter de ellende met NederTurken zit.

Zelfs de premier van Turkije accepteerde niet van Mark Rutte dat Ankara zich niet met NederTurken mag bemoeiden en zei openlijk dat Nederland zich immers ook uitspreekt over de situatie in Turkije.

Aanwijzing na aanwijzing en hij krijgt het met een strak gezicht over zijn lippen. Heer Olivier zou trots op hem zijn.

Feynman | 03-09-16 | 11:20

Ja, de verkiezingen zijn over zo'n 6 maanden, de campagnes zijn begonnen en nu durft de media opeens wel met dit soort berichten te komen. Het is weer ouderwets rechts lullen, maar na 15 maart weer links aankloten. TRAP ER NIET IN!

Mastermattie | 03-09-16 | 11:18

Al dat gemekker over dat de "Gülen-scholen in Nederland" onder vuur zouden liggen. Dat de vijfde colonne überhaupt zo iets als "Gülen-scholen in Nederland" hebben laten ontstaan daar hoor je niemand over.

Taggart | 03-09-16 | 11:18

Dat er parallele samenlevingen binnen Nederland bestaan, dat die samenlevingen hier alleen zijn voor het geld en de macht, dat die samenlevingen de autochtonen niet zien zitten, etc, etc, dat is toch algemeen bekend neem ik aan? En dat al een jaar of 20?

Dat men dat dan ook verontrustend noemt vind ik maar vreemd. Het is al zo lang bekend.

La Bailaora | 03-09-16 | 11:18

Toch lachen dat er bij al de naïeve linkse partijen zoveel islamitische facisten zitten. O wacht…

Dutch_Holland | 03-09-16 | 11:17

Geil wijf.weet niet wat ze zeg ,erg belangrijk zal het niet zijn op haar plastic tuinstoeltje, maar jezus wat ziet die er sexy uit.Ik ben geen man maar ik denk dat de mannen vanaf heden ook naar deze van top tot teen bedekte vrouwen moeten fluiten, sissen en flirten.En als ze niet luisteren HOER roepen.

Hettiet | 03-09-16 | 11:16

@altijdfeest | 03-09-16 | 11:08
Natuurlijk zijn de ogen open. Maar de verantwoordelijken zijn zich aan het indekken. De linkse kliek die dit heeft veroorzaakt die vluchten, liegen en bedriegen om maar geen verantwoordelijkheid hoeven dragen
--
Slisbek Halsema is een goed voorbeeld. Die is al aan het vluchten. Maar ze kan heel ver weg gaan, niets zal ver genoeg zijn. Zij is een duidelijk voorbeeld van iemand die welbewust heeft geëxperimenteerd met de NL bevolking. En daar zal zij voor boeten. Nu of over 15 jaar. . . . Tik, Tak.
--
Ik heb het eerder gezegd maar deze generatie Politici zal de eerste zijn die verantwoordelijk worden gehouden voor hun daden. Internet heeft alles vastgelegd dus er is geen ontsnappen meer aan. Over een paar jaar gaan de ogen echt open en dan zullen veel ex Policor figuren aansprakelijk worden gesteld. Geen ontkomen aan . . . .
--
Zie al die PVDA loser nu afscheid nemen, Die zijn bang, heel erg bang voor de gevolgen van hun beleid. En terecht dat ze bang zijn, heel erg terecht. Want wat Policor (Dus PVDA) heeft gedaan is onvergefelijk en verdient een keiharde tegenreactie.

Mark_D_NL | 03-09-16 | 11:16

Volgens mij heb ik haar hier ook wel eens op haar bezemsteel rondjes zien cirkelen boven een school.

Conan de Rabarber | 03-09-16 | 11:16

Vervolg: en géén Ned. paspoort meer voor islamieten. Ze kunnen een tijdelijke verblijfsvergunning krijgen die elk jaar - alléén bij onbesproken gedrag - verlengd wordt.
.
Er moeten nu eindelijk eens spijkers met koppen worden geslagen, vóórdat wij 'minderheid in eigen land' zijn geworden en naar het pijpen van de islam zullen gedwongen worden te dansen! 17 maart 2017: LAATSTE KANS!

Lupuslupus | 03-09-16 | 11:14

Bijen en Wespen...

Bijen doen al het werk en zorgen voor onderkomen en honing. Daarna vallen wespen binnen, moorden de Bijen uit en nemen alles over.

Ziet iemand het verband met Europa? Wespen komen trouwens ook nooit in hun ééntje!!

NL=kapot | 03-09-16 | 11:14

Hoe komen deze landverraders dan door de screening van de politie? Misschien moeten we eens eerlijk durven zeggen dat iemand met meerdere paspoorten niet in de politiek kan, noch bij de politie.

kommabijmebinnen | 03-09-16 | 11:14

Soms denk ik weleens dat we hier een paar jaar een dictator nodig hebben die dit soort spionnen per direct een enkeltje Ankara/[vul in] geeft. Gewoon een paar jaar orde op zaken stellen en de rationaliteit terugbrengen.

P. Pantoffel | 03-09-16 | 11:14

@Mark_D_NL | 03-09-16 | 11:08
Doe maar Google Docs, dan kan iedereen eraan meewerken.

Mastermattie | 03-09-16 | 11:13

Tip ! Wanneer iemand de handen zo heeft, dan is het meestal no good.. Van die bloed fanatieke lui, die tot alles in staat zijn.

Tony Chocolate | 03-09-16 | 11:12

Toch frappant: jarenlang werken de Turken in Nederland duidelijk harder dan Marokkanen. Ondernemender, vaak beter de taal sprekend, minder hoeren roepend, ze maakten er min of meer wat van.
.
Op een dag -onder bezielende leiding van Erdogan en tadaaa... de Islam- besloten ze dat dat niet precies was waarvoor ze naar Europa gekomen waren. Ze keken naar hun Marokkaanse neefjes en de kommer en kwe die zij decennialang wisten te veroorzaken. Lekker maatschappij-ontwrichtend en dachten: hé, dat kunnen wij ook, maar dan beter!
.
En in no-time zijn de rel-marokkanen gemarginaliseerd tot noodzakelijk kwaad, zijn de mocromaffia mannen allemaal deaudt of in Dubai en weten de Turken zich en masse tot staatsvijand numero uno te kwalificeren.
.
Leuk ook voor de derde generatie Turksen. Totaal verhollandst en dankzij de Islam totaal kansloos op arbeidsmarkt en de komende twintig jaar vechtend tegen de vooroordelen die ze allang van zich afgeschud hadden.
.
We islamiseren vrolijk door. Met alle gevolgen van dien.

de Voorzittert | 03-09-16 | 11:12

het paard van Trojan bevind zich al op volle sterkte in onze samenleving.

RUTTE WAT GAAN WE HIER AAN DOEN ? Hier kun je niet voor wegduiken.
.
Rutte gaat helemaal niets doen want dit is BELEID. En ja, overal. Van gemeenteraden t/m voetbalclubs, ze nemen de plaats van de Nederlanders in. (Hallo deelgemeenten Feyenoord en Delfshaven!!)
Het zijn GEEN Turkse- of Marokkaanse 'Nederlanders', het zijn Turken en Marokkanen.
.
Het 1e dat Kabinet Wilders I zal dienen te doen is een wetsvoorstel indienen dat voorziet in het intrekken van het Ned. paspoort bij 2-paspoort houders. Om te beginnen bij de *criminelen* van Niet Nederlandse Afkomst: 3x in aanraking geweest met de politie betekent *opzouten en nooit meer binnen*!

Lupuslupus | 03-09-16 | 11:11

Hoer van Erdogan, ga terug naar je pooier.

eerstneukendanpraten | 03-09-16 | 11:11

Alsof iemand die teef serieus neemt.

winkelwagenmuntje | 03-09-16 | 11:10

Ik val in herhaling maar waarom staan we toe dat die mensen zich in ons land bevinden? Er is geen legitieme reden voor hun aanwezigheid hier.

Elessir | 03-09-16 | 11:09

De blik van een zeloot

Risingson | 03-09-16 | 11:09

Nog 6 maanden.

van stampij | 03-09-16 | 11:09

RickTheDick | 03-09-16 | 11:04
Vriendelijk gezicht? Ik vind her doodeng. Dode ogen. Mogen we nog blij zijn dat we uberhaupt dat gezicht min of meer kunnen zien. Voor als de Po, haar voormalig werkgever nota fuqking bene, haar bij de kladden grijpt.

chicago river | 03-09-16 | 11:09

ik probeer mijn drinkontbijt bnnen te houden maar als ik naar die grafkop kijk komt het gal omhoog. Dank GS

Handsomeboy | 03-09-16 | 11:09

Volgens Eberhard van der Laan is dat toch heel iets uh uh uh nou in ieder geval niet zo erg als lijsten maken met schoolkinderen van niet ErdoganAKP/scholen... wat dat dan ook mag betekenen.. even doortrekkend. Sta je niet op de lijst van deze dame. Ben je alvast veroordeeld.
Gelukkig wonen we in Nederland met zijn allen. Anders was nagenoeg 90% van de scholen een Gulen/westers stijl aanhanger en dus.. een soort omgedraaide gele ster. Sta je op de lijst van de rode vlag/maan deug je.. sta je er niet op..

fikkieblijf! | 03-09-16 | 11:09

Die moet vast haar nl paspoort inleveren.

Tjemig | 03-09-16 | 11:08

Dit is nog maar het topje van de IJsberg. Nederland is geheel geïnfiltreerd door vreemde mogendheden. En dat is niet gek wanneer je kijkt naar het watjes beleid van de afgelopen 30 jaar.
--
En zoals eerder opgemerkt de menden die dit hebben toegelaten moeten opgepakt worden. Want ze hebben bewust gespeeld met de veiligheid van Nederland en haar inwoners.
--
Net zoals by Gulen moeten er ook hier openbare lijsten komen met bestuurders die dit hebben toegelaten. Geen leuk baantje hierna voor landverraders, maar in het gevang. . . Ik ga een excelletje maken..

Mark_D_NL | 03-09-16 | 11:08

Gaan de ogen nog steeds niet open in Den Haag.Armoede troef ,om alles aan een stel 2e paspoorten over te laten ? NL gaat steeds verder ten gronde eruit met zulk spul .

altijdfeest | 03-09-16 | 11:08

Het spijt mij vreselijk dat ik als Nederlander het Turks nog steeds niet machtig ben. Ik ben zeer slecht geïntegreerd en kan derhalve van het filmpje geen chocola maken. Sorry hoor.

atheïstisch stemvee | 03-09-16 | 11:08

Echt waar, dat volk is blijven hangen in het jaar 1600.
Wat een hoop achterlijkheid bij elkaar, wat een hoop middeleeuws denken.

Kennelijk hebben alle mohammedanen daar last van.

LangeTijdGeleden | 03-09-16 | 11:07

Heeft iemand een vertaling? Er moet toch wel 1 bekeerde turkguurder zijn?

Fappelmoes | 03-09-16 | 11:07

"Ja, wat suggereert u?"

Prof. D.A.H. Vintik | 03-09-16 | 11:06

Het is alsof je een tegel oplicht en het er ziet krioelen van de smerige onderkruipsels.

Professor Superhirn | 03-09-16 | 11:06

Minder,minder,minder van dit uitschot graag.
Kwam dit door de screening van de politie?onvoorstelbaar.
Het Avondland gaat aan tolerantie ten onder,stop dat nu.

De Profundus | 03-09-16 | 11:06

De top van de politie geeft voor zulke personen in die functie, een goedkeuring, ondanks dat de AIVD voor deze functies een negatief advies uit MOET geven.
www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/arbe...

2_amazing | 03-09-16 | 11:06

ze is niet de enige erdoganse die bij de overheid in dienst is

Islamofiel | 03-09-16 | 11:05

Stukje ondertieteling bij het filmpje zou trouwens wel lekker zijn.

Infidel66 | 03-09-16 | 11:05

Overduidelijk een gifmengster.
Met behulp van macht over andere Turken compenseert zij haar lelijkheid.

succesvol | 03-09-16 | 11:04

VOG-verklaring voor haar politie-werkverband? Wir schaffen es!

de Voorzittert | 03-09-16 | 11:04

Een gewillige beul met een vriendelijk gezicht. Maar wat heeft ze met de umlaut? Versta niks van haar verbindende praatje.

RickTheDick | 03-09-16 | 11:04

Maar Rutte heeft geen enkel... ach, laat ook maar.

Akiron | 03-09-16 | 11:03

Ja,wat suggereert U, dit dus. En weer is het raak.

Hier wordt pijnlijk blootgelegd dat er dus al twee paralellen samenlevingen zich hebben genesteld in onze natie, deze samenlevingen zullen ons land in een niet te lange tijd ontwrichten en onze sociale cohesie zoals die nog mag bestaan kapot maken. Ik verwacht van onze regering een directe actie en al deze lieden met een dubbel paspoort te verwijderen uit hun publieke functie, zo ook onze ministerie's te zuiveren van dit soort lieden.

Ik ga er vanuit dat ons hele ambtenaren apparaat is geinfiltreerd met deze lieden en toegang hebben tot alle informatie die niet in Ankara en Rabat thuishoort, het paard van Trojan bevind zich al op volle sterkte in onze samenleving.

RUTTE WAT GAAN WE HIER AAN DOEN ? Hier kun je niet voor wegduiken.

Chinook Elsevier | 03-09-16 | 11:03

Kortom, die kunnen we beter kwijt dan rijk zijn.
Enkeltje zandbak voor dit paard van Troje graag!

Mastermattie | 03-09-16 | 11:02

... en dan word je opgepakt, een formulier te tekenen om vervolgens zonder proces de cel ingegooid te worden ...
Spreken is zilver zelfcensuur is goud

Centauri3 | 03-09-16 | 11:02

En weer eentje met een zeer onfris gedachtengoed op een hoge post binnen de overheid.
Wat is die positieve discriminatie toch mooi, alle veiligheidscontroles worden er voor opzij gezet.

sinar2 | 03-09-16 | 11:02

Past precies bij dat stelletje ontkenners in Den Haag ,we wisten het niet ,daar komt iedereen mee weg hier ,imbecielen aan de macht .

fleurtje | 03-09-16 | 11:02

Topje van de ijsberg.

hellothere | 03-09-16 | 11:01

Dat wijf oppakken voor haatzaaien.

yyy | 03-09-16 | 11:00

Cruella de Vil. Maar dan in het echt.

Infidel66 | 03-09-16 | 11:00

Sterph! Mag ik dat zeggen, ja dat mag ik zeggen!

eerstneukendanpraten | 03-09-16 | 10:58

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland