Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Terreurdreiging? Zo kom je festivals binnen!

Geen kaartje voor Sziget, Pukkelpop, Mysteryland of Lowlands? Zeau kom je toch naar binnen op je favo festival naar keuze deze augustusmaand. Deze twee hoogstirritante vloggers/kudtprankers doen even voor hoe het moet. En wat is het ook dood- ende doodsimpel. Met een zwarte broek, zonnebril, T-shirt met een V-tje en een walkietalkie van de Bart Smit albertostegeman je overal naar binnen. Doe er uw voordeel mee, en de boemlauwe groetjes aan Mark Rutte en Giel Beelen.
Update: Hi! Super leuk dat jullie een stukje hebben gewijd aan het filmpje van Summertime over het binnen sneaken bij Tommorowland. Zou er bij het stukje kunnen komen te staan dat het van het programma Summertime is? Dat zouden wij echt supercool vinden. Dank! Met vriendelijke groet, Senior Producer Summertime

Reaguursels

Inloggen

Correctie: Niet Walibi maar De Efteling :P

Cognomen | 05-08-16 | 03:21

Lutsers

Maximus Cesar | 04-08-16 | 18:12

hier zit meer achter... zo vlot zal het niet gegaan zijn. mark my words.

Florkepor | 04-08-16 | 15:57

HOE moeilijk kan het zijn? Gewoon consequent polsbandjes checken. Wie mag waar naar binnen? Niet eens kijken naar ogen of huidskleur, maar naar polsbandjes. Deze gasten hadden kleine cameras mee. Beide. Weten jullie wat voor schade een bom ten grootte van een kleine camera kan aanrichten? Schaam je, Tomorrowland!

renedepee | 04-08-16 | 15:11

Millenials wat zijn ze slim hè
*zucht*

brughslurph | 04-08-16 | 13:31

Haha dit al zo oud, wat meerdere hier al aangeven dit kan bij zo goed als alle festivals.

BTW ik zou juist gaan als het mega druk is, des te minder letten ze goed op....

ejk1913 | 04-08-16 | 13:21

Smile GS, het was net op het nieuws bij Studio Brussel.

Piet Karbiet | 04-08-16 | 12:02

@Dutch_Holland | 04-08-16 | 08:25
Een bedrijf kan maar niet goed genoeg beveiligd worden tegen hun directeur.

Rest In Privacy | 04-08-16 | 10:42

Ik ben nog te jong voor deze methode.

Jezus_Boeddha | 04-08-16 | 10:26

Sja. "False flag" op een ietwat kleinere schaal. Vandaar altijd: Vertrouw maar valideer.

Aetje | 04-08-16 | 08:46

Geweldig deze actie, heb zelf meer dan 15 jaar beveiliging gedaan, deze actie komt omdat er teveel beveiliging bedrijven er aan mee doen, totaal geen overzicht over wie er allemaal werkt, normaal krijg ook de beveiliging een bandje om zodat ze kunnen zien dat je daar werkt, zijn ze dit vergeten ofzo??????? geen klein foutje maar een groot foutje.

Nick001 | 04-08-16 | 08:35

Ik liep vanmorgen ook zo naar binnen, o wacht dat was bij mijn eigen bedrijf.

Dutch_Holland | 04-08-16 | 08:25

@necrosis
Die ga ik eens even luisteren dan!
(Naast mijn dagelijkse portie Nile, Morbid Angel, Cryptopsy, Benighted, Aborted.....). En Motörhead!

ParaPiet | 04-08-16 | 08:15

Rood bandje om de arm en met zachte dwang door de rij wachtende heen lopen, dwars door de beveiliging.
Petje van het Rode Kruis werkt ook goed.
Social engineering.

Rest In Privacy | 04-08-16 | 07:56

Volgens rtlnieuws zijn jullie die twee hoogstirritante vloggers/kudtprankers.

__dictatuur | 04-08-16 | 07:54

Profiling. Ik weet, het is vloeken in de kerk, maar het moet! Erger, het is dom dat het niet standaard is. Wat heeft men er nou aan om een ouwe lul als ik voor het protocol aan te houden op Charles de Gaulle terwijl mijn vrouw al wachtend figuren door ziet komen waarvan de kans dat er ten minste drugs worden gevonden 1000 keer groter is dan iemand die recht uit Singapore komt.
Leuk hoor die policor, maar in the end of the days it says booom. Ow GGM! We gaven ze toch alles, we gaven ze toch geld en educatie, en nee, ik ben geen profeet, maar ik zou hen wegtrappen en zeggen: ik zei het toch stel dumbo's!
Het antwoord op Joop.nl zou zijn: kruisigt hem! Want zij heulden met de Romeinen. De profiteurs van de malaise waren ook toen al dezelfde soort verachtelijke collaborateurs, de witgekalkte graven vol stinkende beenderen.

toetssteen | 04-08-16 | 02:33

Zeg ik op een compleet verkeerde topic! proost

CyberFreak | 04-08-16 | 01:59

-weggejorist-

CyberFreak | 04-08-16 | 01:52

Pas nog meegemaakt. Een Dj die niet geboekt was komt met rolkoffer vol CDs aan bij de artiesteningang en zegt dat hij moet invallen. Wordt backstage binnengelaten. Daar vraagt hij of hij van andere Djs een uurtje mee mag draaien of de set mag overnemen, gratis. Die andere Djs weigeren allemaal, dus hij zegt nou dan loop ik wel even over het festival en kom straks nog eens kijken. Toch weer mooi 45 euro entree uitgespaard en leuke artiesten gezien.

KayakFun | 04-08-16 | 01:15

@necrosis | 03-08-16 | 21:37
Ik zou geen zwart T-shirtje aan doen met zo'n V-tje van "beveiliging" :) youtu.be/NDA6RHAkA1Y?t=28

Watching the Wheels | 04-08-16 | 00:15

@Hiesje
Hahaha, poep gebeurd!
@Lewis
Dank, interessant leesvoer denk ik!

Deipnosophist | 03-08-16 | 23:42

@ Deipnosophist | 03-08-16 | 23:26
Francis Schaeffer (google 'm maar) noemde de mens 'a glorious ruin'.
Says it all.

Lewis | 03-08-16 | 23:35

pandalicious | 03-08-16 | 21:42,

Op de grotere festivals werkt een valse maar ook echte perskaart niet.
Media moeten ruim van tevoren een accreditatie aanvragen en slechts de uitverkorene worden toegelaten.

Wat wel zou kunnen werken is een fake politie ID en een portofoon in je hand of al rennend naar binnengaan in Rode Kruis outfit 😇

basweetutwel | 03-08-16 | 23:34

@ Deipnosophist | 03-08-16 | 23:26

Bij Dancevalley lang geleden ook wel eens doosje drank begraven (want pre-mix is zo extreem goor).
Kom je daar aan staat er een tent bovenop.
Das humor.

Hiesjes | 03-08-16 | 23:30

Als je geen pitbull hebt, wat moet je dan... nou dan ga je naar zo`n hippie festival.

Uw Psychiater | 03-08-16 | 23:28

Zag een aantal comments over bierblikjes van te voren begraven. Dan zal het net zo makkelijk zijn om explosieven te begraven, lijkt me?
Allemaal schijnveiligheid, maar dan wel het excuus om diep in het persoonlijke te mogen graven, vast te leggen, etc.
We leven in een rare wereld en ik snap er steeds minder van. Merk wel dat ik steeds vaker last heb van plaatsvervangende schaamte, voor de mens als diersoort in zijn algeheel.
We zijn, tegenstrijdig genoeg, de intelligenste en meest stupide levensvorm tegelijkertijd...

Deipnosophist | 03-08-16 | 23:26

Als het maar gratis is. Gegroet, beste buren.

Nonkel Frituur | 03-08-16 | 23:22

@niksiswaar|21:39,

Dat is inderdaad de manier die nog steeds werkt.
Zo kwam ik jaren terug backstage een vent tegen met meerdere polsbandjes om maar geen enkele actueel. Hij zag er uit als een roady en kon nonchalant gewoon doorlopen.

Paar jaar terug werd bij de Alpha tent mijn pas van m'n nek gerukt door een security supervisor die ik al jaren ken. Haalde de pas van vorig jaar uit m'n tas deed die aan m'n keycord en kon bij de controle gewoon doorlopen.

Toen ik langs de supervisor kwam ging hij er vanuit dat de security collega mij kon, was niet zo. Pakte m'n pasje terug en adviseerde hem dat het personeel echt goed moet kijken wat er op de pasjes staat.

Kom je zelfverzekerd over dan gaat er een wereld voor je open.

basweetutwel | 03-08-16 | 23:17

@ParaPiet | 03-08-16 | 23:03
Lars heeft nooit kunnen drummen.
Ik ben fan van extreem snelle muziek (zoals Heresy) en dat kon en kan hij niet bijbenen.

necrosis | 03-08-16 | 23:12

Tsja. Zo heeft er helaas een keer een Noorse man jongeren op een eiland verteld dat hij er, in politieuniform, was voor hun veiligheid. En een paar minuten later dat hij op zoek was naar de schutter.
En ze van dichtbij stuk voor stuk door hun kop geschoten.

Stilløs | 03-08-16 | 23:11

Was allemaal natuurlijk een stuk sterker geweest als dit een paar streepjesnederlanders waren geweest.

très cool | 03-08-16 | 23:11

Zo'n pakje is niet eens nodig. Als je je gezicht op oneindig zet en gewoon doorloopt alsof je iets belangrijks komt doen laten ze je ook gewoon doorlopen. Heb ik in het verleden vaak genoeg gedaan bij festivals. Kom je op lowlands ook gewoon backstage mee.
niks is waar | 03-08-16 | 21:39

Idd.. vooral kijken of je eigenlijk liever ergens anders bent en vooral niet voor je plezier naar zo'n evenement gaat met kolere herrie gaat. Zorg ook dat je er niet te happy gekleed er uit ziet.
Want je bent natuurlijk al voor dag en douw aan de slag daar. Zelfs personeel op quads en golfkarretjes me laten rondrijden. Kratten drinken voor de "artiesten" regelen.
Allemaal mogelijk als je vriendelijk, proffesioneel en beetje dringend overkomt. Moet je wel je kop mee hebben, Als je ogen als schoteltjes hebt met een fout accent wordt het allemaal stuk lastiger.

Hiesjes | 03-08-16 | 23:07

Umm.. die vrachtwagen in Nice deed toch ook gewoon alsof hij ijs kwam afleveren bij een van de restaurants op de Boulevard?
Beveiliging tegen terrorisme is er alleen voor de elite. Probeer maar eens bij een EU gebouw met een vrachtwagen iets onaangekondigd te komen afleveren. Zelfs aangekondigd kom je daar niet binnen en word alles eerst in een magazijn gecontroleerd voordat het überhaupt het echte gebouw in gaat. Daarom worden vliegtuigen ook -zo- gecontroleerd, die zouden immers op iets elitairs kunnen crashen.
En daarom gaat het ook door totdat wij, de bevolking, zelf onze elite "aanvallen", want de dreiging die ons bedreigd is voor hen totaal geen dreiging, en honderden doden burgers per jaar door terrorisme/immigratie is maar een statistiekje, niet eens te vergelijken met het aantal verkeersdoden in Europa per jaar.
Mijn ouders zijn vandaag, met de camper, de grens met Zweden overgestoken, daar werden ze gestopt en door een Zweedse agent, en in het Nederlands, sterk aangeraden om niet te stoppen/overnachten tussen dorpjes en dus alleen op campings te staan, en te zorgen dat snachts alles goed afgesloten was en dat als ze met een fiets rondgingen, te zorgen om voor het donker weer terug op de camping te zijn. Dat was 10 jaar geleden nog echt wel anders.

DaJonkel | 03-08-16 | 23:07

@kweethetooknietbeter | 03-08-16 | 22:54
The Rolling Stones werden in hun jonge jaren ooit de toegang tot het toilet van een tankstation ontzegt.
Hun legendarische woorden: 'pissen kunnen we overal'.

necrosis | 03-08-16 | 23:05

@necrosis
Je zegt gewoon dat je de "achter-de-coulissen-drummer" van Metallica bent. Echt iedereen weet inmiddels dat Lars niet meer kan drummen. Wacken in de pocket kerel.

ParaPiet | 03-08-16 | 23:03

Ik nodig deze jongens uit het te proberen bij Lowlands, gaat niet lukken.
Kom al jaren beroepsmatig op de grotere festivals, voor die van Mojo Concerts. Beveiliging gaat via TSC en dan kom je niet binnen in een shirt met de V van Viezerik.

basweetutwel | 03-08-16 | 23:02

Niveautje FoxNews/Trump FEAR!! roepen dit weer. Ja je kan je overal op allerlei manieren naar binnen werken. Dat is al 100 jaar zo en had je vroeger geen kutvlogger voor nodig om te leren. Hoezo terreur? Denk je dat je met je bomvest om of AK47 over je schouder ook gewoon naar binnen was gelopen? Voordeel van die zomerfestivals is dat iedere anabool zonder shirt rondloopt en je dus niet bang hoeft te zijn dat iemand iets onder zijn dikke winterjas heeft. Wil een idioot echt iets doen, dan lukt dat ook wel zonder v'tje. Dan is een grootrijbewijs al genoeg. Die v'tjes zijn er niet om hakbars tegen te houden. Come on GS! Doe ff weer wat spraakmakends ipv deze non stop langspeelplaat de laatste maanden.

Quantum Suicide | 03-08-16 | 23:00

-weggejorist-

vander F | 03-08-16 | 22:54

@Limonadesiroop | 03-08-16 | 22:39
@necrosis | 03-08-16 | 22:42
Het was maar bedoeld als een flauw grapje tussendoor.

kweethetooknietbeter | 03-08-16 | 22:54

Kende iemand die zichzelf met regelmaat festivals in wist te lullen. Ene keer astma aanval en moest met spoed z'n medicijnen uit z'n auto halen, andere keer had ie een psygose en moest met spoed eruit... dat soort dingen.

Het is niet ongewoon dat dit gebeurd, maar met kleding van een security is het wel weer origineel.

Anoguurder | 03-08-16 | 22:52

Nu wil ik geld toe hebben voor ik bij zo'n festival naar binnen ga, en niet zo'n beetje ook.
Is dat ook te regelen?

jemagookniksmeer | 03-08-16 | 22:50

En bedankt. De welwillende vrijwilliger en de onderbetaalde securitygast kan voortaan een miljoenmiljard keer zijn ID laten zien. Door dit soort narcistische vlogklojo's.

de Voorzittert | 03-08-16 | 22:48

@Bijtendehond | 03-08-16 | 22:41
Ik drink niet van die goedkope zeik, ik drink kwaliteitstripels die rond de €1,50 kosten.
En halverwege een krat ben je katjelam.

necrosis | 03-08-16 | 22:46

We hebben in Zaventem gezien dat de beste plek om als plofarabier je werkt te doen is midden in de rij bij security.

flame_me | 03-08-16 | 22:43

Ik verkleed me altijd als tapwacht, heb je nog gratis bier ook.

Harry Turtle | 03-08-16 | 22:41

@A.S. Perien | 03-08-16 | 22:36
Vergeet dan niet zo af en toe wat beloftes als '1000 euro voor de werkende' of 'de onderste steen boven' te roepen...

kweethetooknietbeter | 03-08-16 | 22:40

kweethetooknietbeter | 03-08-16 | 22:37
Flesjes op Parkpop?? Nee, blikjes smokkelden we wel mee, maar flesjes nooit. Veel te link met al die rondrennende kinderen.

Limonadesiroop | 03-08-16 | 22:39

@Limonadesiroop | 03-08-16 | 22:27
Hetzelfde geldt voor festivalbier, dat is opdrinkbier/ paardenzeik.

necrosis | 03-08-16 | 22:37

Been there, done that. Next

Raad_maar_raak! | 03-08-16 | 22:37

@Limonadesiroop | 03-08-16 | 22:27
Of was het niet zo, dat je nodig pissen moest, maar voor de wc's een enorme lange rij stond en de bosjes te ver weg waren, dat je besloot in het lege bierflesje, dat je in je nog in je hand hield, te pissen. En, dat je even later, zo dronken als een kanon, aan datzelfde fles schudde en dacht: 'oh, er zit nog wat in, ik dacht dat ie al leeg was' en dat je dan dat bierflesje tegen je mond zette... ;)

kweethetooknietbeter | 03-08-16 | 22:37

Met donker pak, fatsoenlijke das, gepoetste schoenen, Mark Rutte kapsel, bril en lach kom je ook altijd goed weg. De eerste de beste terrorist die zo gaat komt tot voor in de 2e kamer.

A.S. Perien | 03-08-16 | 22:36

Ik verkleed me altijd als Jumbo medewerker en loop dan met volle winkelwagens de lokale jumbo uit. Ik heb ook een Bus met een Jumbo bezorgservice sticker. Vole winkelwagens wagens gaan zo mijn Transporter in. En niemand heeft het door want veel wisselend en jong personeel en wanneer je net doet alsof het gewoon is kan je altijd doorlopen.

Mark_D_NL | 03-08-16 | 22:31

necrosis | 03-08-16 | 22:24
Ik zou nooit over of in bier pissen!! Tenzij het Heineken is natuurlijk, maar dat is dan ook geen bier/pils ;)

Limonadesiroop | 03-08-16 | 22:27

@Berbaar | 03-08-16 | 22:19
Elvis is al bijna 40 jaar dood, dus dat gaat niet werken.

necrosis | 03-08-16 | 22:27

@vliegende knorrepot | 03-08-16 | 21:58
Gelukkig was dit in België.

Balletje Mayo | 03-08-16 | 22:26

@Limonadesiroop | 03-08-16 | 22:06
Lauw bier?
Yuk!

Berbaar | 03-08-16 | 22:25

In het kader van terreurdreiging, my ass. Die security is er om vechtpartijtjes in te dammen en dat soort dingen. Wil je een terreurdaad plegen op een festival zijn de mogelijkheden eindeloos. Zoals in dit filmpje, of ga desnoods eerst bij een securitybedrijfje stage lopen (oh wacht...) of werken of bij een andere organisatie die het terrein op kan komen (leveranciers bijvoorbeeld) et voila. Een soort 9/11 aanpak dus door middel van 'infiltratie' maar dan in het heel klein/kort. Of regel een truck. Ram je door de rij wachtenden heen. Of in een willekeurige drukke straat.

Bottleneck | 03-08-16 | 22:25

Oude truc.
Ik bezoek nogal wat motorsport evenementen, teamkleding aan, kijken alsof je het druk hebt, eventueel in een andere taal in je mobiel ratelen en pronto je komt overal binnen.
Eauk fijn mbt hospitality suites ;)

Berbaar | 03-08-16 | 22:24

@Bytemaster | 03-08-16 | 22:09
Volgens mij heeft siroopje destijds over mijn blikken staan pissen.

necrosis | 03-08-16 | 22:24

"Doe er uw voordeel mee..."

En m'n achterdeel dan?

Mr. C. Delicti | 03-08-16 | 22:21

-weggejorist-

Hans Gruber | 03-08-16 | 22:20

@necrosis | 03-08-16 | 21:50
In Uw geval lijkt me te melden dat Elvis is entering the festival vast meer resultaat zal boeken ;)

Berbaar | 03-08-16 | 22:19

@Limonadesiroop | 03-08-16 | 22:06
Vandaar dat die blikken vaak zo stonken.....

necrosis | 03-08-16 | 22:18

Voor Tomorrowland scheelt dat toch al zo gauw 190 euro voor een dagticket. Dat is snel verdiend.

CaptainKurk | 03-08-16 | 22:15

Bytemaster | 03-08-16 | 22:09
Uhh ja uuhh nee uh jaahaa.. uuhh ik was gewaarschuwd door een vriend.. uh ja een vriend, laten we het daar maar op houden..

Limonadesiroop | 03-08-16 | 22:15

Beveiliging tegen moslimpsychopaten die voordat ze zelf naar hun maagden mogen graag zoveel mogelijk anderen ombrengen is een illusie. Mogelijkheden ten over. Het enige wat kan helpen is op zoveel mogelijk plaatsen gewapende agenten en militairen hebben staan die zodra het bloedbad begint het aantal slachtoffers proberen te beperken. En natuurlijk die moslimpsychopaten voor die tijd proberen te traceren en op te pakken dan wel uit te zetten.

Road to serfdom | 03-08-16 | 22:14

Eehm. Polsbandjes?!
Ook voor security.

Weeraanmelden | 03-08-16 | 22:12

@Limonadesiroop | 03-08-16 | 22:06
.
Dat laatste klinkt als een persoonlijke ervaring, want zoiets verzin je niet :-)

Bytemaster | 03-08-16 | 22:09

necrosis | 03-08-16 | 21:57

Die truc gebruiken we nog steeds, alleen je moet je bier niet in de bosjes begraven want daar pist iedereen.

Limonadesiroop | 03-08-16 | 22:06

-weggejorist-

LuckyGirl | 03-08-16 | 22:04

Heel leuk dat soort glimmende logo's, maar zelfs met electro-zwakstroom kom je er nog voor in aanmerking. Maar bedankt, weer meer controle en 'ausweis bitte'.

WernerT | 03-08-16 | 21:59

Geen nieuwsch - Nederland en beveiligen, dat gaat dus geweaun nooit werken.
Flitsen, daar zijn ze dan weer wel heul goed in.

vliegende knorrepot | 03-08-16 | 21:58

Vroeger ging ik vaak naar Parkpop (gratis).
Een week voor aanvang ging ik met een maat wel even een flinke voorraad halve liters bier op het terrein begraven.

necrosis | 03-08-16 | 21:57

Ja, maar zij zijn toch ook geen Moslimterroristen? Anders waren ze wel aangehouden.

teevee | 03-08-16 | 21:55

Wat een enorme loser moet die gast in Ansbach wel niet geweest zijn. Die werd tegen gehouden omdat hij geen kaartje had.

Graaf van Egmont | 03-08-16 | 21:55

necrosis | 03-08-16 | 21:50
Normale kleding aan. En doorlopen. Niemand houd je tegen.

niks is waar | 03-08-16 | 21:54

Op zo'n soort manier ben ik op heel wat festivals binnen gekomen. Tegenwoordig betaal ik netjes omdat ik de knaken heb. Wel lekker dom van die tjappies om deze trucs aan iedereen uit te leggen.

deministerpresident | 03-08-16 | 21:53

Mulhid | 03-08-16 | 21:39
Grote bak met onzin verkoop je hier, vaak is de beveiliging gewoon amateuristisch opgezet als je er zomaar tussendoor kan lopen wanneer de als er niks met ID-kaart is geregeld.
 
Trouwens apart dat de beveiliging van de ingang ze niet stopt, het lijkt me vaak ook dat beveiliging bij een crew ingang naar binnen zou moeten waar juist ook een controle moet plaatsvinden. Mijn gok is dat ze gewoon aan de vroege kant waren en dat de reden van de lakse beveiliging is geweest (niemand komt zo vroeg, leidinggevende die nog niet aanwezig zijn of nog elders bezig zijn of zo vroeg niet verwachten).

HaatAth3ist | 03-08-16 | 21:52

Zou het lukken als ik met een gitaar om mijn nek naar binnen loop en zeg dat ik Paul McCartney ben?

necrosis | 03-08-16 | 21:50

We weten toch allemaal dat al die bewaking gewoon schijnveiligheid is. Het is gewoon niet mogelijk om alles hermetisch te sluiten. De terroristische dreiging moet je aan de bron oplossen en de bron is die grote olifant in de kamer.

Bytemaster | 03-08-16 | 21:49

@Muggenmepper | 03-08-16 | 21:43
Gewoon een computer, kleurenprinter en lamineermachine en klaar is necro.

necrosis | 03-08-16 | 21:48

Misschien komt het ook doordat ze geen rugzak bij zich hadden. En wellicht is dat korte gesprekje allang voldoende voor de echte beveiligers om aan te voelen en te zien aan de lichaamstaal van de heren, dat ze niets kwaads in de zin hebben.

kweethetooknietbeter | 03-08-16 | 21:47

pandalicious | 03-08-16 | 21:42

Des te arroganter je doet des te groter de kans is dat het lukt. Heb nooit met een kaartje hoeven zwaaien. Hooguit iets onverstaanbaars mompelen en doorlopen werk erg goed.

niks is waar | 03-08-16 | 21:46

@miko | 03-08-16 | 21:41
Nee!
Dan loop ik straks een week met pijn mijn reet rond.

necrosis | 03-08-16 | 21:45

Dat is bij 45+-festivalgangers al sinds mensenheugenis bekend...

EefjeWentelteefje | 03-08-16 | 21:44

Wat een bazen. Wel idioot dat niemand ff een IDtje vraagt.

Muggenmepper | 03-08-16 | 21:43

@niks is waar
Gewoon arrogant binnen lopen werkt inderdaad meestal. Indien nodig nog even flapperen met een of andere valse perskaart of klantenkaart van de MacDo en het zal wel lukken.

pandalicious | 03-08-16 | 21:42

@necrosis | 03-08-16 | 21:37
Jij kunt je altijd voor doen als groupie van Rob Halford.

miko | 03-08-16 | 21:41

Zo gaat dat dus

nee_toch? | 03-08-16 | 21:41

-weggejorist-

poepdoos | 03-08-16 | 21:40

En nu op schiphol.

poepdoos | 03-08-16 | 21:40

Je zou er nog niet dood gevonden willen worden..

pierdeaarsgier | 03-08-16 | 21:40

-weggejorist-

Mulhid | 03-08-16 | 21:39

Ik zie het probleem niet althans niet wanneer je etnisch profileert maar dat schijnt niet te mogen in den lande.

ProAsfalt | 03-08-16 | 21:39

Zo'n pakje is niet eens nodig. Als je je gezicht op oneindig zet en gewoon doorloopt alsof je iets belangrijks komt doen laten ze je ook gewoon doorlopen. Heb ik in het verleden vaak genoeg gedaan bij festivals. Kom je op lowlands ook gewoon backstage mee.

niks is waar | 03-08-16 | 21:39

Ja, pijnlijk. Maar waarom iedere naffer op ideeën brengen?

Graaf van Egmont | 03-08-16 | 21:38

Oud nieuws.

Als je uur voor opening gaat kom je overal binnen.
Of een geel hesje aan doen. Ook geen probleem.

Nick1945 | 03-08-16 | 21:37

Weet iemand iets over de beveiliging in Duitsland?
Ik zou morgen best gratis naar Wacken open air willen.

necrosis | 03-08-16 | 21:37

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken