Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Chatten met de NOS-top

Mag ik hier even overgeven...Het is weer mediadag, Dit is de speciale dag waarop krantenbazen zich verbazen waarom u geen krant meer wilt. Want de gemiddelde leeftijd van de krantenlezer is inmiddels de vijftig gepasseerd, terwijl de jeugd zich opperbest vermaakt op het internet. Leedvermaak-dag is een betere naam. Zo kunnen we vandaag in het kader van de leedvermaak chatten met de top van de staatstelevisie, ofwel het NOS-journaal. Zes adjunct-hoofdredacteuren (ja het mag wat kosten) en de grote baas zelf zitten klaar om al je prangende vragen te beantwoorden. Dus wil jij weten hoe het ook alweer zat met Job Frieszo, die met het partijprogram van de CD zwaaide om Fortuyn in de hoek te zetten, dan is dit je kans. Maar ook vragen over de uitstapjes naar donker Afrika om daar het paargedrag van de Zimbabwaanse holtor vast te leggen, dan wel de mislukte graanoogst in Kirgizië zijn welkom. Dit is je kans om Hans Laroes en zijn team van linkse betweters eens flink de oren te wassen... (directe link naar de chat)

Reaguursels

Inloggen

@. TheRealShowstopper,

Wat heeft guur en klimaat nou weer met weer te maken? 'K ken alleen regen of droog in dit land. Klimaat is een fabeltje van de politiek. Hier heerst geen klimaat!

GJH | 19-05-05 | 00:24

kort maar krachtig antwoord kreeg je preacher!

G-unite | 18-05-05 | 16:55

gunite vraagt wat vindt u van nieuwe media zoals media weblogs als geenstijl? zouden deze in de toekomst kunnen concureren met traditionele media als de radio?
Jan Mom Ik vind het interessante ontwikkelingen maar niet vergelijkbaar met een nieuwszender als Radio 1. Daarvoor is cruciaal dat de feiten altijd kloppen en daar ben je bij niet alle nieuwe media uitingen even zeker van.

hoe bedoel je de vraag beperkt uitleggen..

G-unite | 18-05-05 | 16:47

@GJH 18-05-05 @ 15:18

Nee, het was een grapje... klimaat... weervrouw.... jaja

TheRealShowstopper | 18-05-05 | 16:47

Op mijn vraag waarom er niets bij het tvjournaal werd gezegd over de doodsbedreiging van Mohammed B. aan de Nederlandse bevolking ,terwijl dat wel bij het radiojournaal te horen was, en of er sprake was van censuur, hoorde ik al ook niets, maar wel gezellig over het decor lullen, dat het zo mooi rood gaat worden. Hoezo kleur bekennen ?
En de vraag of je braindead moest zijn om een antwoord te krijgen vonden ze ook niet zo leuk geloof ik.

preacher | 18-05-05 | 16:36

hetgeleteken vraagt Is er een bepaalde doelgroep waar de berichtgeving op wordt afgestemd (bijv mid- tot hoog opgeleide persoon tussen de 20-50 bijv?)
Jan Mom Je zit in de goede richting. De gemiddelde leeftijd van de luisteraars waar we ons op richten licht tussen de 30 en de 60. En mensen met interesse voor nieuws zijn inderdaad doorgaans mid- tot hoog opgeleid.

Denk dat een de toevoeging PvdA-stemmende hier wel uitgefilterd zou worden...

hetgeleteken | 18-05-05 | 16:35

Speedy-G: "Mijn vraag over wie de oprachtgever dan wel financier van die studie van de UVA was werd gek vreemd genoeg niet doorgelaten..."

Lees dit stuk maar eens: "'Nieuwsmonitor' UvA is een corrupte bende"

Lees hier het hele verhaal:
www.klokkenluideronline.nl/modules.php...

Dr. Dr. Bartholdy | 18-05-05 | 15:55

Even een suffe vraag gesteld als 'Frits'
of ze voorbeeld nemen aan CNN of de BBC.
Kwam er gelijk door met suf antwoord.

vander F | 18-05-05 | 15:24

@. TheRealShowstopper

Wha? omdat ze een kleurtje had? Bikkel hard die journalistieke wereld zeg. Volgens mij is Timofeef Homo.. die moet dan ook weg.

GJH | 18-05-05 | 15:18

@ GJH 18-05-05 @ 15:08

Woei werd ontslagen voor het gure politieke klimaat....

TheRealShowstopper | 18-05-05 | 15:13

werkt hier prima met safari

vander F | 18-05-05 | 15:10

Ze willen me maar niet vertellen waarom ze Diana Woei toen zo snel ontslagen hadden. Dat was een hartstikke leuke weervrouw met een bijpassende naam. Ik ruik valsspel.

GJH | 18-05-05 | 15:08

Over enkele ogenblikken ga we verder met Marcel Gelauff
Hij gaat over vormgeving (hoe ziet het NOS Journaal eruit), maar ook algemene vragen over het maken van het NOS Journaal zijn welkom
Een vraag over de gebrekkige vormgeving van de nieuwslezeressen zal er ook wel niet doorkomen

Lucifer | 18-05-05 | 15:00

keiharde censuur, twee keer gevraagt hoe het zat met de uitstapjes naar donker Afrika om daar het paargedrag van de Zimbabwaanse holtor vast te leggen, en het verschijnt niet eens in beeld

Leon G | 18-05-05 | 14:55

NOS, staat dat niet voor Novus Ordo Seclorum?

Macrohard | 18-05-05 | 14:55

Maar ja, Hans Laroes wil natuurlijk niet eindigen als Haasbroek, dus Hans houdt zich strikt aan de ijzeren Partei Zensur.

DenkZelfstandig | 18-05-05 | 14:39

@Prof
De aantekening dat Job een valse nicht is die dacht nog geld van Pim te krijgen omdat hij in de darkroom van de EXIT op de reguliersdwarsstraat wel de lusten maar niet de lasten wilde dragen moet je hierbij wel maken.

Eskimauh | 18-05-05 | 14:27

Ipv. te gaan chatten kun je ook op home.hccnet.nl/h.edskes/fortuynd.htm nog eens naar de audio en video kijken van Job Friso die met het partijprogramma van de CD zwaait om zijn vergelijking in zake Fortuyn te maken.

Prof | 18-05-05 | 14:20

Een interessant verhaal over kinderbuttplugs is zeker niets voor jullie?

Mad_Mike | 18-05-05 | 14:14

"En wanneer nemen jullie nou eens NORMALE uitziende mensen aan die het weer een beetje fatsoenlijk kunnen voorspellen! Ik loop hier namelijk weer in een dikke trui en zweet me de tiefus."

Justin | 18-05-05 | 14:11

heeft u nou ook wel eens dat gevoel dat die kudtkinders nou wel eens dood kunnen vallen?

Mad_Mike | 18-05-05 | 14:11

Jaaaaaah, mevrouw de Boer met een kem sessie!

Speedy-G | 18-05-05 | 14:08

@ mad mike: ROFLOL! hahahahahaha

Roberto Sachinni | 18-05-05 | 14:07

komt mevrouw de Boer ook de volgende keer.

Justin | 18-05-05 | 14:07

Die gasten zijn trouwens ook analfabeet! een partij fouten in al die antwoorden waar je eng van wortd (kudt, spelfout!)

Roberto Sachinni | 18-05-05 | 14:06

@herr_merx
Ik vind het Journaal nog wel meevallen, NOVA en in het bijzonder Clairie Polak daar straalt het socialisme flink vanaf!

Speedy-G | 18-05-05 | 14:06

kalim vraagt Een tijd geleden hebben jullie een reportage gemaakt over onze school in Uden. Mij ontroerde die reportage zeer. Bent u ook weleens ontroert bij een reportage.
Diederik Bonarius jazeker, vooral als hey echt goed gemaakt wordt en echt is

onechte reportages:S

herr_merx | 18-05-05 | 14:06

Diederik, wanneer gaat celsi van de buis. Zij is zeer obstinaat en verdient een anale spanking. Bent u het eens met deze stelling?

Mad_Mike | 18-05-05 | 14:06

Mijn opmerking dat het onderzoek van Mark Deuze aan de Universiteit van Amsterdam heeft uitgewezen dat een groooooote meerderheid (79%) van de journalisten zichzelf als LINKS beschouwd werd ook al niet doorgelaten. Ik nou zo benieuwd over welk onderzoek Hans bedoelde......

geenorama | 18-05-05 | 14:06

"goed zo'n chatsessie, moeten we vaker doen, 1 x per maand of zo?" Lijkt me goed Swans! hebben wij weer wat te lachen!

Roberto Sachinni | 18-05-05 | 14:04

@speedy-g
ja ik reageerde ook met hoe ze niet standplaatsgebonden zijn maj

herr_merx | 18-05-05 | 14:04

Mijn vraag over wie de oprachtgever dan wel financier van die studie van de UVA was werd gek vreemd genoeg niet doorgelaten...

Speedy-G | 18-05-05 | 14:03

fukk het jeugdjournaal

herr_merx | 18-05-05 | 14:02

@Diederik
"We" als in de bezoekers van geenstijl misschien wel. Toch is er een grote groep bijvoorbeeld naieve socialisten waaraan dit nieuws voorbijgaat.

Veder ben ik het met je eens dat de politiek precies weet wat er aan de hand is maar niets durft of wil doen.

Speedy-G | 18-05-05 | 14:02

@ Eskimauh
Dat word lastig..... Allemaal oude bokken en een lekker wijf.......

Roberto Sachinni | 18-05-05 | 14:02

Ik maak mezelf niet populair hiermee maar, FF-gebruikers kap eens met je zo verneukt voelen! Dat anti-M$ gedoe is zoooooo nerderig!

[havana] | 18-05-05 | 14:01

Moest 't toch effe weten: 'Is de NOS net zo selectief als de manier dat deze chatsite is?'

Snijbonenmolen | 18-05-05 | 14:01

..."Uni v Amsterdamverschenen waaruit t tegendeel blijkt, ondanks de beeldvorming bij sommigen"

Wat klopt hier niet aan?? Je laat links links onderzoeken...? Je laat een foute agent toch ook niet een onderzoek naar zichzelf instellen?

Mad_Mike | 18-05-05 | 14:00

te laat, maar goed

oom govert | 18-05-05 | 14:00

@barcode:
deraath vraagt:
Bent u het er mee eens dat het NOS-journaal wordt gezien als een journaal dat verslagen brengt met een links tintje?
Hans Laroes:
nee, dat is aantoonbaar onjuist. kort geleden is er studie Uni v Amsterdamverschenen waaruit t tegendeel blijkt, ondanks de beeldvorming bij sommigen

oom govert | 18-05-05 | 13:59

14.00 Diederik Bonarius, volgende!

@ speedy-G
In dat soort gevallen ben ik het zeker met je eens. Het probleem vind ik persoonlijk alleen dat we al lang weten wie de échte veroorzakers van structurelen problemen zijn, alleen word er geen F*ck aan gedaan!

Roberto Sachinni | 18-05-05 | 13:58

Bent u het er mee eens dat het NOS-journaal wordt gezien als een journaal dat verslagen brengt met een links tintje?

LOL, kijken ze hier mee ofoz;)?

BarCode | 18-05-05 | 13:58

Daar istie dan:
"Bent u het er mee eens dat het NOS-journaal wordt gezien als een journaal dat verslagen brengt met een links tintje?"

geenorama | 18-05-05 | 13:58

Je moet proberen een vraag te stellen die correct lijkt, maar waar iemand met een IQ van GROTER dan 90 de steek onder water van kan onderscheiden.

DenkZelfstandig | 18-05-05 | 13:58

Bent u het er mee eens dat het NOS-journaal wordt gezien als een journaal dat verslagen brengt met een links tintje?

JAAAAAAA

herr_merx | 18-05-05 | 13:57

op de vraag of hij wel eens geile neuqeseks met sasha de boer had gehad of graag zou willen geeft ie ook al geen antwoord.

oom govert | 18-05-05 | 13:56

@BarCode
ja ook al gevraagd, steeds geen antwoord?

herr_merx | 18-05-05 | 13:56

@Roberto
Het blijft gissen wanneer er in een van de grote steden bijvoorbeeld een homo is aangevallen. Erbij vertellen welke afkomst de dader had is goed voor de beeldvorming.

Speedy-G | 18-05-05 | 13:55

Hoe komt het, denkt U, dat veel mensen het idee hebben dat de politieke verslaggeving van de NOS 'links' gekleurd is?

Da's toch een normale vraag?

BarCode | 18-05-05 | 13:53

CYB. ik heb het tien minuten terug gevraagd, maar nog steeds geen antwoord!

Moordkuil | 18-05-05 | 13:53

@ .Speedy-G. is op zich ook niet lastig alleen weten wij allang bij welke groepen de structurele problemen vandaan komen, toch? Althans, ik neem aan dat je hier regelmatig komt??.....

Roberto Sachinni | 18-05-05 | 13:52

@Cyb
vrees van niet :-) zoiets als nachecken.

File | 18-05-05 | 13:51

ik licht onmiddelijk de gristen-unie in
---
Hans Laroes: de essentie van journalistiek is selectie. en daar moet je dus damned goed in zijn

herr_merx | 18-05-05 | 13:51

Geen enkele kritische vraag komt er doorheen. Ik ben er weg.

xatr0z_ | 18-05-05 | 13:50

ik stel die communisten geen vraag,... van de tien woorden die ze intoetsen daar liegen ze er elf van!!.

swinger | 18-05-05 | 13:50

Ik kan het niet laten, heb toch nog 1 vraag gedumpt daar:
-
Hebben jullie dezelfde hoge normen voor objectiviteit als bijvoorbeeld in B&W van Hanneke Groetenman?
-
(spelfout met opzet)

DenkZelfstandig | 18-05-05 | 13:49

@Robert Schinni
Wat ik wil is dat vaker de afkomst van de dader wordt genoemd zodat sommige structurele problemen in onze maatschappij duidelijker en worden.

Zo lastig was ie toch niet ?

Speedy-G | 18-05-05 | 13:49

Hij kiest gewoon zelf de vragen uit waar hij op wil antwoorden..... of niet

BarCode | 18-05-05 | 13:48

al1 politiek correcte vragen komen er doroheen.... goh

herr_merx | 18-05-05 | 13:47

Chat doet raar, lijkt wel of het langs een ballotagecommissie gaat voordat her erop komt...

Speedy-G | 18-05-05 | 13:46

"waarom wordt uberhaupt de afkomst niet genoemd" vraagt ene speedyG.
wat wil die knaak dan, NAW gegevens?

wordt lastig met al die Irakezen, Palastijnen etc..... in het Journaal. Sacha de Boer; "o ja, eh, deze driehonderd Irakezen wonen allemaal op veld 5 naast de kamelenranch en zijn op zich iets wat onrustig. Wil je de rest van de gegevens moet je er zelf maar even naar toe!"

Roberto Sachinni | 18-05-05 | 13:46

De chats bij Stivoro zijn nog opener! Nou ja, totaal niet natuurlijk. Het is beiden Der Totalen Partei Zensur.

DenkZelfstandig | 18-05-05 | 13:46

bijschnabbelen, is dat eigenlijk wel een woord?

cyb | 18-05-05 | 13:46

@mallebabbe + @havanna

Idd nekschot voor dat kut wijfie...

Mad_Mike | 18-05-05 | 13:45

@brutus68
Selectie noemt Laroes dat :)

Zander | 18-05-05 | 13:45

kan iemand anders ook ff vragen wat hij vindt van bijschnabbelende nieuwslezers?

cyb | 18-05-05 | 13:45

@havanna
mee eens. die tering hoer van een celsie, opzouten!

mallebabbe | 18-05-05 | 13:45

Stel een beetje kritische vraag over de Haagse redactie, kom ik er niet doorheen..., CENSUUR heet dat...

brutus68 | 18-05-05 | 13:43

geen relatie tussen het slaan en etnische achtergrond ??? die is er juist weheeellll

Apollo | 18-05-05 | 13:43

Ja hoor. Het werkt weer eens niet in FF. De tiefus voor ze dan. ;-)

Armageddon | 18-05-05 | 13:43

@ .DenkZelfstandig. good busy man!

Roberto Sachinni | 18-05-05 | 13:42

wat een kutchat

ThE_ED | 18-05-05 | 13:42

Ben er weer uit gegaan. Het is allemaal zo doorzichtig, ik kijk vanavond misschien nog wel ff wat de huidige partij doctrine is. Voor het echte nieuws zit ik liever op GeenStijl.

DenkZelfstandig | 18-05-05 | 13:41

@ mad_mike
ah.... nice spul heb jij....

langneus | 18-05-05 | 13:40

Kan iemand even naar de bijverdiensten vragen van de razende reporters? En, wanneer Maartje -ik vinger de koningin- van Wegen, ontslagen wordt?

Moordkuil | 18-05-05 | 13:40

Heb weer een nieuwe gepost op de Partij Chat:
-
Hahaha, ik lig helemaal in een deuk. De normale vragen die jullie "onwelgevallig" zijn worden DIRECT op weblogs gepost. Iedereen is er nu live getuige van wat de NOS censureert.

DenkZelfstandig | 18-05-05 | 13:39

@langeneus
Kon hiervoor ook niet... Lang leve een blok met ip @'s... LOL

Mad_Mike | 18-05-05 | 13:38

nu deze gepost:

"Zijn er bij de NOS ook plannen om de strijd aan te gaan met RLTZ wat betreft financieel nieuws overdag?

langneus | 18-05-05 | 13:38

Sjongejonge, wat een ras-communisten zeg!

DenkZelfstandig | 18-05-05 | 13:37

@mad_mike,

volgens mij hebben ze nu ook verzenden delay op gezet.... ik kan niet 2 keer gelijk posten..

langneus | 18-05-05 | 13:36

die bert, anne, en hans zijn gewoon bots, die voor afgestelde vragen afvuren... :)

evert.999 | 18-05-05 | 13:36

Dat staat allemaal uit beaun, bovendien zuigt sp2 dus die van Ie heb ik niet eens..

Nitro Azurro | 18-05-05 | 13:35

ja, zo kom ik er nooit door als Tonino.

ThE_ED | 18-05-05 | 13:35

HOHO! er is toch wel één ding goed aan het NOS journaal van 20.00 uur?!!....... Sacha de Boer!

Roberto Sachinni | 18-05-05 | 13:35

Maar ze krijgen wel 100vragen per minuut denk ik, die kunnen ze niet allemaal beantwoorden toch ?

PS, vroeg of het sportjournaal eerder kon beginnen dan 22.30, omdat dan het bier meestal al op is

Apollo | 18-05-05 | 13:35

Verdeurie ze veranderen ook nog je naam als je een vraag stelt.

Pietje Bel | 18-05-05 | 13:35

@Nitro: blokkeer je popupblocker

Snijbonenmolen | 18-05-05 | 13:34

@langeneus...
Die vraag wil die niet volgens mij...

Mad_Mike | 18-05-05 | 13:34

"dus of concurrenten nu eerdre zijn of niet, dat is pechh."

cyb | 18-05-05 | 13:33

Wat voor zielige box hebben ze daar nou, bij mij werkt het in internet exporer en mozilla niet. Meer heb ik helaas niet voorhanden, hoewel dat ook wel niet zal werken.. Ik wil ook*huil*

Nitro Azurro | 18-05-05 | 13:33

Straks komt een kerel die verantwoordelijk is voor het Jeugdjournaal. Ga even vragen wanneer die irritante tyfus celsie eens oprot! Ik wil gewoon Erwin Krol in een spijkerbroek!

[havana] | 18-05-05 | 13:33

@Cornfed:
het NOS journaal maakt wel fouten, maar corrigeert ze niet
-
GeenStijl maakt ook fouten, maar corrigeert ze en BELANGRIJKER NOG: GeenStijl heeft niet zo'n BELACHELIJKE censuur ! Stelletje communisten bij de NOS!

DenkZelfstandig | 18-05-05 | 13:33

@DenkZelf : beter! Er zitten wel 20 mods aan de knoppen daar. Wat een aanfluiting die chat.

_danoize_ | 18-05-05 | 13:32

@de bier... Het is wel gewoon waar.. GS kan makkelijk iets plaatsen van 'oh sorry sletten het was nie waar, maar ja.... boeie' kan je in het NOS journaal wat minder makkelijk doen.... dan krijg je heel NL over je heen..

cornfed | 18-05-05 | 13:31

oke, volgende input voor scriptje:

"Voelt u zich persoonlijk schuldig voor de negatieve berichtgeving over de opkomst van Pim Fortuijn? Uitzenden van vergelijking met haider etc"

langneus | 18-05-05 | 13:31

Een nieuwe gepost voor de censuur machine van de NOS:
-
Kunt u uitleggen waarom Haasbroek ontslagen werd (voorstander van Fortuijn) en Job Friso wel mocht suggereren dat Fortuijn een rascist is (zwaaien met het CD programma en zo)?

DenkZelfstandig | 18-05-05 | 13:30

Laroes: "onze informatie behoort te kloppen". na een vraag over concurentie van weblogs. GVD, wat een arogante zak is het toch.

de bier | 18-05-05 | 13:30

Deze kwam net voorbij dus jawel hoor! binnen vier vragen is GS alweer voorbij gekomen!

VRAAG: "Denkt U het nog te kunnen winnen van de weblogs(o.a. geenstijl qua snelheid van nieuwsvoorziening op termijn?" ANTWOORD: ja, want de NOS zal ook snel zijn en blijven op teletekst en internet. en er is 1 groot verschil, qua ambitie althans|: |onze informatie behoort te kloppen. dat is bij weblogs niet per se het geval. ik juich weblogs wel toe overigens, ieder z'n eigen omroep/medium etc. alleen zujllen wij onze selectie en gidsfunctie blijven houden, denk ik. ANTWOORD 2 (dat kwam er nog even achteraan: "overigens is t niet per se een wedstrijd"

Roberto Sachinni | 18-05-05 | 13:30

Pff, wordt echt zwaar gemodereert, zo kennen we je weer NOS!

xatr0z_ | 18-05-05 | 13:29

@mad_mike
haha, jij ook dank, doel heiligt alle middelen!

langneus | 18-05-05 | 13:28

Denkt U het nog te kunnen winnen van de weblogs(o.a. geenstijl qua snelheid van nieuwsvoorziening op termijn?"
Hans Laroes ja, want de NOS zal ook snel zijn en blijven op teletekst en internet. en er is 1 groot verschil, qua ambitie althans|: |onze informatie behoort te kloppen. dat is bij weblogs niet per se het geval. ik juich weblogs wel toe overigens, ieder z'n eigen omroep/medium etc. alleen zujllen wij onze selectie en gidsfunctie blijven houden, denk ik

_danoize_ | 18-05-05 | 13:28

Alle credit komt ten goede aan .langneus...

k schreef er alleen ff een scriptje voor..

Mad_Mike | 18-05-05 | 13:28

Zoiets heb ik ook een kwartier geleden aan die vent gevraagd

Snijbonenmolen | 18-05-05 | 13:27

Ik zit er ook in hoor... Okee was een 30 x postje met een script... (en hiervanaf..)

Mad_Mike | 18-05-05 | 13:27

De vraag van langneus is aan de beurt :D

Zander | 18-05-05 | 13:27

maikel vraagt Denkt U het nog te kunnen winnen van de weblogs(o.a. geenstijl qua snelheid van nieuwsvoorziening op termijn?"

Maniac666 | 18-05-05 | 13:26

maikel, je jat mijn vraag!

langneus | 18-05-05 | 13:26

@ Barcode, ik vroeg of ze het weerbericht niet gewoon kunnen inkorten ( 20 sekonden ? , morgen kutweer ) en de tijd die overblijft nuttig besteden

Apollo | 18-05-05 | 13:26

nog niemand dat ding gehakt?

ThE_ED | 18-05-05 | 13:26

Hans Laroes:
ik noem het geen censuuur maar selectie.
-
HAHAHAHAHAHAHAHAHA !!!

DenkZelfstandig | 18-05-05 | 13:25

nu nog wachten op het antwoord. Ik ga ff koffie halen en broodje eten

Zander | 18-05-05 | 13:25

Hans Laroes in de chat : Ik noem het geen censuuur maar selectie.

HAHAHAHA

_danoize_ | 18-05-05 | 13:25

Hahahaha, ze lullen eindeloos over hun "onafhankelijkheid", hahaha.

DenkZelfstandig | 18-05-05 | 13:24

Woohoo mijn vraag :D

gast vraagt: In hoeverre pleegt de NOS censuur op gruwelijke onderwerpen en afbeeldingen die tijdens het journaal getoond worden en wie bepaalt welke beelden er getoond mogen worden?

Zander | 18-05-05 | 13:24

gefeli zander!;-)

langneus | 18-05-05 | 13:23

Nou, pfff, stelde een vraag waarom het NOS-weerbericht altijd zo chaotisch is dat ik aan het eind nooit meer weet wat het weer van de volgende dag gaat worden.. krijg niet eens antwoord... de schobbejakken!

BarCode | 18-05-05 | 13:23

@thygros:
popupkiller?? zet die even uit...

langneus | 18-05-05 | 13:23

Zit de man voor het eerst van zijn leven achter een toetsenbord ofzo?

Snijbonenmolen | 18-05-05 | 13:23

Dit is toch geen chatten meer? We kunnen net zo goed postduiven naar elkaar sturen

Zander | 18-05-05 | 13:23

Heb deze vraag gepost:
-
Uit sommige uithoeken van de samenleving komt veel kritiek op sociale partijen. Doet het Journaal ook iets om dat te corrigeren?
-
HAHAHA, ik ben benieuwd...

DenkZelfstandig | 18-05-05 | 13:22

ben ikde enige waarbij de chat het niet doet met netscape?

Thygros | 18-05-05 | 13:22

"zie net erge tikfout in antwoord aan joost. in laatste zin gaat t om ONAFHANKELIJKHEID; en nu zegt geenstijl t ook ja"

wie is dat? :)

cornfed | 18-05-05 | 13:21

"Denkt U het nog te kunnen winnen van de weblogs(o.a. geenstijl qua snelheid van nieuwsvoorziening op termijn?"

langneus | 18-05-05 | 13:20

Waarvan komt volgens u het ongenoegen over het kabinet Balkenende vandaan, aan zijn charisma en leiderschap kan het niet liggen?

Maniac666 | 18-05-05 | 13:20

Mijn vraag :)
In hoeverre pleegt de NOS censuur op gruwelijke onderwerpen en afbeeldingen die tijdens het journaal getoond worden en wie bepaalt welke beelden er getoond mogen worden?

Zander | 18-05-05 | 13:20

Wie weet er een leuke politiek correcte vraag waar cynisme in verborgen zit die zij toch niet snappen?

DenkZelfstandig | 18-05-05 | 13:19

geensteil vraagt je bedoelt in volle ONafhankelijkheid

terrorwally | 18-05-05 | 13:18

heb hans al gevraagd hoe het is om op mijn belastingcentjes te mogen chatten... zie niet in beeld verschijnen.. rooie haan pruts censuur

mallebabbe | 18-05-05 | 13:18

En mijn volgende, uiteraard gecensureerde, vraag was:
-
Waarom wordt dit allemaal gecensureerd? Nou ja, we kunnen in elk geval weer lekker lachen om de linkse kerk: we mogen niet weten en we mogen niet meten, haha.

DenkZelfstandig | 18-05-05 | 13:17

Waar blijven de 1337's?

Platgooien die hap!

rzer0 | 18-05-05 | 13:16

ik heb al gevraagd: Is er bij de NOS nog sprake van enige censuur?

Maniac666 | 18-05-05 | 13:16

Als we nou allemaal iedere 10 seconden hetvolgende verzenden:

"waarom wordt dit allemaal gecensureerd? en schiet eens op met beantwoorden!"

ik begin vast!

langneus | 18-05-05 | 13:16

Het kan grappig worden als je de vragen die je daar plaatst en die niet doorkomen hier wel post. Dan kunnen we zien wat we niet mogen weten en vragen, haha.
-
Jaja, de linkse kerk: we mogen niet weten en we mogen niet meten!

DenkZelfstandig | 18-05-05 | 13:15

Gaaaaaaaaaaap. Zelfs Poetin krijgt meer kritische vragen van de staatskrant

Zander | 18-05-05 | 13:15

joost vraagt :Waarom houden de meeste journalisten hun politieke voorkeur angstvallig geheim? Als het publiek weet waar een verslaggever staat, kan het m.i. een betere afweging maken over de objectieve 'waarheid' van een nieuwsfeit. Hoe ziet u dit?

LOL! Angstvallig geheim. Ik bezeik me van het lachen.

rzer0 | 18-05-05 | 13:15

iedereen heet sebas, hans, edwin wat een standaard namen

terrorwally | 18-05-05 | 13:14

Ah. Vandaar die drukte in de chat. Reet & z'n kletskevers zitten er ook.

Pritt Stift | 18-05-05 | 13:14

Heb deze vraag gepost (kijken of ie doorkomt):
-
Beste mensen, zijn jullie je er van bewust dat jullie overduidelijke censuur tot hilariteit in weblogs leidt?

DenkZelfstandig | 18-05-05 | 13:13

ze selecteren zelf de vragen... wat een sukkels.... lijkt rusland wel..

langneus | 18-05-05 | 13:13

ik vraag of ze wel is geenstijl leest :)

terrorwally | 18-05-05 | 13:13

de moderator stelt de vragen

Zander | 18-05-05 | 13:13

OK, het is dus zwaar gecensureerd, zodat alleen Lucas de Linkse NSB-er en zijn vrienden wat mogen zeggen.

DenkZelfstandig | 18-05-05 | 13:12

Misschien is het gewoon gecensureerd, zodat ze alleen de "correcte" vragen doorlaten. Het is in elk geval verdacht rustig en wat er gezegd wordt is verdacht correct en braaf.

DenkZelfstandig | 18-05-05 | 13:11

@Zander: inderdaad, gaat ook zo netjes om en om.

ThE_ED | 18-05-05 | 13:11

censuurchatten, had je kunnen verwachten. ik heb al even 10x gezegd: schiet eens op, gebeurt er nog eens wat, hallo? is daar iemand, etc etc. boel lijkt nogal traag te gaan

pieterjan | 18-05-05 | 13:11

Lekkere censuur zeg. Is de mod een exsoviet?

rzer0 | 18-05-05 | 13:10

volgens mij zit daar een goede mongeaulenfilter op :D

Zander | 18-05-05 | 13:10

@Maniac666 18-05-05 @ 13:07

Heuh ? Kijk jij naar een ander NOS Journaal dan ik ???

Bij mij bekijkt de NOS alles door de roderoze bril van het PvdA partijprogramma....

.... en dat stemt niet echt overeen met het Amerikaanse perspectief !

Van Rechts | 18-05-05 | 13:10

in vuurvos vind ik hem ook niet zo heel tof

ThE_ED | 18-05-05 | 13:10

Jepz super censuur..

Mad_Mike | 18-05-05 | 13:09

Als het al niet werkt in Safari en Mozilla, dan kan de rest ook niets zijn...

Nitro Azurro | 18-05-05 | 13:09

wat een censuur chatten man.

terrorwally | 18-05-05 | 13:08

Tsjaah. lekker chatten met mediabazen... hmzz zin in (NOT)

ennuhh wel gelijk jah... Kheb al lang geen krant meer in huis... internet tha toekomst :D scheelt je klauwen met geld.

*.Alwin.* | 18-05-05 | 13:08

Pritt Stift
18-05-05 @ 13:04
Godver da's waar ook. Daar is die Erik de Zwart toch ook uitgebreid overheen geweest?
Rare wijven heb je er toch tussen....

Pannie | 18-05-05 | 13:08

Thema "weblogs" lijkt me passen binnen zijn 24 uur nieuwsvoorziening baan. ...

ThE_ED | 18-05-05 | 13:08

Of hoe het voelt om daar van mijn belastingcentjes te zitten?

Mad_Mike | 18-05-05 | 13:07

tech problemen :)

pfff | 18-05-05 | 13:07

Of waarom NOS alles vanuit Amerikaans perspectief ziet en dus geen objectief nieuws versprijd

Maniac666 | 18-05-05 | 13:07

Ik zou wel willen weten of er bij de staatsomroep mensen zijn die doorhebben dat de staatsomroep geen bestaansrecht heeft.

Cpt. Iglo | 18-05-05 | 13:06

Gaan we hem nog met een of ander thema narren..? Of gewoon in 't algemeen?

Mad_Mike | 18-05-05 | 13:06

zo houden ze het spannend:s

Maniac666 | 18-05-05 | 13:06

lange ogenblikken...

ThE_ED | 18-05-05 | 13:05

Hmmm.... druke boel daar hoor... ;-)

Mad_Mike | 18-05-05 | 13:05

Er staat al 5 minuten: "Dag Hans, welkom. We starten over enkele ogenblikken", maar eh...
Leuk, dat chatten :-) Lekker rustige hobby.

FriescheHengst | 18-05-05 | 13:05

hmmm doet het niet de chat

terrorwally | 18-05-05 | 13:04

Ik zou wel van die Laroes willen weten of hij die Lilypaly nog aan het uitwonen is.

Pritt Stift | 18-05-05 | 13:04

Ik mag het NOS journaal wel.
Ik zou veeeeel liever chatten met t bestuur van de NOS, of nog beter het bestuur van de publieke omroep.
Dat zijn mi veel dankbaarder slachtoffers (hehehe)

fweddy | 18-05-05 | 13:04

Chat doet het niet onder Safari.

Cpt. Iglo | 18-05-05 | 13:03

Chat doet het niet onder Firefox...

De Raaf | 18-05-05 | 13:02

Kan ik ook met Erwin Krol uitgebreid babbelen over het weer in Europa en over foto's van het weer?

Opzeker | 18-05-05 | 13:01

Fat chance, Joris is aan het Freelancen bij de NOS.....

Carpa | 18-05-05 | 13:01

Wat een drukte

ThE_ED | 18-05-05 | 13:01

En hij is in de chat... Oeeeeeooo

Mad_Mike | 18-05-05 | 13:00

Goh wat zul je uitgebreid antwoord krijgen met honderd man in een chatbox..

Nitro Azurro | 18-05-05 | 12:59

Chatten met televisiemensen. Dat kan natuurlijk nooit iets worden.

HardeHand | 18-05-05 | 12:58

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken