Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Heerlijk: pleefittie in de Stopera

topicgenderneutralepleetjestrigglypuff.gifVervelende mensen kun je altijd herkennen aan een zeker trekje: ideologie > werkelijkheid. SP'ers bijvoorbeeld, maar ook D66'ers en PvdA'ers maken zich er graag schuldig aan. Als die drie partijen dus een kongsi vormen om iets Heel Doms door te drukken, dan weet je dat er de meest idiote Prinzipienreiterei aan zit te komen. En jawel: de worstenmakers, bakfietsers en verstokte plucherozen hebben besloten dat boelveel jaren tweeslachtelijke evolutie niet meer bestaat en dat we allemaal genderneutrale snowflakes zijn die naar genderneutrale pleetjes moeten. Anders zouden de drie bouwpakketten van Nederland zich gekwetst voelen, u begrijpt wel. Dat het overgrote merendeel van de mensen helemaal niet op dit soort pleetjes zitten te wachten maakt voor de Rode Khmer-achtige principedenkers totaal niet uit: de genderideologie moet en zal doorgedramd worden. Zo ook in de Stopera, waar de gemeenteraad op voorstel van de SP besloten heeft om dozen en piemols in één hokje te stoppen. Maar wat schets onze verbazing? De ambtenaren hebben er helemaal geen zin in! De secretaresses willen gewoon hun lipstick kunnen bijpunten zonder dat De Vries van de afdeling debiteuren zijn prakkie van gisteravond uit staat te ruften in hun onmiddelijke nabijheid. Wie had dat gedacht!

Reaguursels

Inloggen

Fail.14.37

Iets met in je eigen huis, eigen familie en zo.
Je vader, broers, zussen en moeder....
Dus niet op een openbaar toilet waar jan en alleman naar binnen kan zetten, ook wanneer je net even alleen wenst te zijn.

Wat is het precies dat je niet snapt??

mallekater | 23-07-16 | 15:52

Oh, godverdomme.Het is toch niet de SP die dit soort flauwekul aanstuurt?
Nee, toch, hé?
Want in dat geval ben ik helemaal klaar met die club.

mallekater | 23-07-16 | 11:04

Je bent oud wethouder van Utrecht, pvda-er.
Je naam is Gilbert Isabella.
Via het nepotisme netwerk ben je de vertegenwoordiger van Nederland op de Antillen.
Waarschijnlijk woont hij huur vrij in een mooi huis met grote tuin.
Je salaris en onkosten bedraagt 10.000,00 euro per maand.
Vervolgens declareer je:
vliegreizen v.v. Nederland, nodig of niet nodig;
lunches, diners,tuinman, auto,schoonmaakster en wat ik vergeet.
De totale kosten schat ik in op 25.000,00 euro per maand.
En nu lachen:
Bij navraag bij de mensen van de pvda, wordt gesteld:
" ja, maar de heer Isabella heeft ook groene vingers en doet dus ook zelf wat in de tuin".

Wie het begrijpt mag het zeggen.
Over pleefitie gesproken.

joost2 | 23-07-16 | 00:36

Maar komen in plaats hiervan de 'Swartes' en 'Blankes' bordjes weer terug?

Grob E. Boll | 23-07-16 | 00:32

Discriminatie van ons, mannen! Vrouwen moetn ook maar van wc's gebruik maken die wij helemaal ondergepist hebben.

Patatter | 22-07-16 | 21:26

"...vrouwen om staand in een urinoir te moeten zeiken. Maar het met een mooi gezicht zijn voor de mannen die staan te wachten."
@ Koonkluk Huis | 22-07-16 | 17:07
omgekeerd toch ook een mooi gezicht voor de vrouwen

telelezer | 22-07-16 | 18:10

Genderneutrale pisbakken..? Ik noem dat uitlokking. Immers, de eerste mini-cameraatjes zijn al verborgen en de eerste kijkgaatjes in de zijwanden zijn snel geboord.

telelezer | 22-07-16 | 18:08

@ben kokhals | 22-07-16 | 17:25
Ben nu al aan het genieten.

Rest In Privacy | 22-07-16 | 18:05

@Koonkluk Huis | 22-07-16 | 17:07
* Plastuitjesautomaat toevoegen doet *

Rest In Privacy | 22-07-16 | 18:05

Het probleem bestaat niet en als het bestaat kom met bewijs.
Als het probleem bestaat, schiet een transgender niets met een unisex wc op.
Wat h/zij wilde vermijden, word op die manier NIET vermeden.

Als ik een Trans was zou ik vooral de balen hebben dat anderen mij framen in het beeld WC of mens met WC probleem. Wat is daar nou positief aan?

MistaRazista | 22-07-16 | 17:51

@Peter Emile | 22-07-16 | 15:48
Verstandsneutraal als in hersendood? Nou, dat is een doelstelling die zo behaald is, dat is ook geen echte uitdaging. Wel treurig om te constateren, maar ja, wat wil je na al die jaren MSN conditionering en "hypes" over/om helemaal niets. We zijn al allemaal lekker mals gemaakt. Althans een heel groot gedeelte van de populatie dan toch wel.

HouseMaster | 22-07-16 | 17:42

Haha, ja dat wordt leuk. Moslimse ambtenaren en genderneutrale pleetjes.

ben kokhals | 22-07-16 | 17:25

Dus als we last van kotsbeu hebben, dan kunnen we gewoon elke wc binnenstormen? Kunnen ze in de plee een foto van Pechtold, Klaver en Samson plakken? Dan weet iedereen waar hij/zij/het tegenaan moet schijten of zeiken.

Uw Psychiater | 22-07-16 | 17:09

Lijkt me niet zo fris voor vrouwen om staand in een urinoir te moeten zeiken. Maar het met een mooi gezicht zijn voor de mannen die staan te wachten.

Rest In Privacy | 22-07-16 | 17:07

De pis- en schijthok industrie zit te springen om extra klandizie. Gewoon een derde toiletgroep erbij. Moet natuurlijk wel gesitueerd worden tussen de mannen- en de vrouwen-ontlastingsgroepen; symbolische werking nietwaar, is ook wat waard.

Opent evenens vergezichten voor de bouwvoorschriften t.a.v de toiletten. Ieder woning minstens drie stuks van suks. Je weet maar nooit wie je op bezoek krijgt.

Prima voor de economie, toch. Die Baderieaanzet tot ombouwen van zolders e.d. t.b.v van ontheemden en ander gespuis, kwam nooit van de grond, dus laten we hopen dat dit wel lukt.
Tschüß, Evocatus
.
.

Evocatus | 22-07-16 | 16:39

@Peter Emile | 22-07-16 | 16:23
Je hebt helemaal gelijk. Als ik in het café een vieze toilet zie, dan vraag ik altijd om de schoonmaakspullen en maak ik het hele toilet weer spik en span.

Rest In Privacy | 22-07-16 | 16:38

Trouwens: Ik denk dat de meeste vrouwen niet blij zullen zijn met het feit dat ze (openbare) toiletten moeten delen met mannen; de meeste kerels zijn namelijk gewoon smeerlappen. Op welk openbaar herentoilet je ook komt, in café's, in restaurants, in disco's, op stations, in bioscopen, in het casino, overal is het het zelfde beeld: strontstrepen in de toiletpot, strontvegen en opgedroogde sperma-kwakken op de muren, toiletpapier - zowel gebruikt als ongebruikt - op de vloer, ranzige pis - zowel opgedroogd als vloeibaar - naast de pot, op de bril en op de toiletrand, plastic toiletrol-houders vol brand- en smeltvlekken vanwege de brandende peuken die erop worden gelegd, en dan heb ik het nog niet eens over de schoen-afdrukken op pleebrillen in toiletten die ook door allochtonen worden gebruikt.

Ik weet niet waarom dat altijd zo is; iets schoon houden en iets netjes achterlaten is kennelijk niet stoer. Of niet 'cool'. Of zo.

Peter Emile | 22-07-16 | 16:23

Eerst word je jarenlang geterroriseerd met gezeik, gezeur, gedram & geëmmer over het GroenLinkse begrip "klimaatneutraal", en zodra dat dan eindelijk ongevraagd en dwingend in het collectieve bewustzijn is ingeramd, begint het zelfde zooitje moraalruiters en wolkenrijders te zeiken en drammen over "genderneutraal".

Bij mij begint zo langzamerhand de overtuiging post te vatten dat deze samenleving met zijn luxe-problemen, zijn links geïnspireerde decadentie en haar - ja, 'haar' - doorgeschoten feminisering niet beter verdient dan ten onder te gaan.

Radicale moslims hoeven eigenlijk helemaal geen actie te ondernemen; we doen het zelf wel.

"Klimaatneutraal", "genderneutraal", wat is de volgende stap op dit pad der waanzin? Verstandsneutraal?

Peter Emile | 22-07-16 | 15:48

-weggejorist-

Mufrius | 22-07-16 | 15:36

Overigens wat Piet van het Padje zegt. Zoveel ken ik er niet maar de transseksuelen die ik ik ken zijn prachtige mensen, vaak met een vreselijke strijd achter de rug, danwel er nog volop in verwikkeld. Het maakt dat hele policor genderneutrale (het godvergeten woord alleen al als je in het verkeerde lichaam geboren bent) er alleen maar des te afstotelijker door.

Hetkanverkeren | 22-07-16 | 15:15

Nelly Duijndam is zelf genderneutraal geboren.

PrinsesStoepje | 22-07-16 | 15:11

@Mark_D_NL | 22-07-16 | 14:17
In 020 is de helft omgebouwd of weet niet wat met is.

Rest In Privacy | 22-07-16 | 15:10

Ambtenaresses en politica: nog te lui en/of te dom om hun doordrenkte tampons fatsoenlijk door de plee te trekken. En daar moet je dan als kerel je welverdiende bolus tussen draperen? Ben ik even blij dat ik geen Amsterdammer ben! Sowieso trouwens.

Hetkanverkeren | 22-07-16 | 15:09

Ik ben voor als het moslims in functies weert uit het stadhuis.
Een paardenmiddel maar allah.

Rest In Privacy | 22-07-16 | 15:05

In principe ben ik voor transseksuelen want de islam is er tegen en daar worden ze ook onderdrukt. Dat verdient support.

Maar in de praktijk is er in je bovenkamer heel wat mis voordat je je om laat bouwen tot een ander geslacht (graag op eigen kosten).

Om daarna nog alle toiletten in Nederland aan te laten passen is een brug te ver. Ga maar naar het toilet dat het meest toepasselijk is op de stand van operaties.

KayakFun | 22-07-16 | 14:50

@Ommezwaai | 22-07-16 | 14:16
Ach, aan het water en groen en 2 ton boven water.
In 3 minuten ben ik buiten de stadsgrens. Alleen mijn postcode is nog Amsterdams.

Piet Karbiet | 22-07-16 | 14:41

Ik heb al jaren een genderneutrale wc thuis. Wat is het probleem hier eigenlijk?

fail | 22-07-16 | 14:37

Gender neutraal. Denk nou eens goed na over die twee woorden. Een van de twee hoort niet in dat rijtje.

Yohean | 22-07-16 | 14:35

Elitaire Nimby's in progress....

bakermat | 22-07-16 | 14:35

U wilt genderneutraal? Moet je eens naar een concert, beurs of jaarmarkt gaan waar ook veel vrouwen zijn. Ineens zijn de mannentoiletten dan ook magisch VROUWENtoiletten, maar andersom zijn de vrouwentoiletten nog steeds vrouwentoiletten. Vrouwen zijn schijnbaar enorme zeikerds. Allemaal.

Adversary | 22-07-16 | 14:34

@eerstneukendanpraten | 22-07-16 | 13:58
als Ron de pinda's opheeft, maakt ie er zelf een snickers™ van.

HouseMaster | 22-07-16 | 14:34

Genderneutraal. Dat heette vroeger gewoon unisex. Is geen nieuw concept. Maar socialisme zou socialisme niet zijn als ze geen oude concepten in een nieuw, politiek correct jasje zouden gieten, om vervolgend te doen alsof ze de beste mensen op Aarde zijn daar voor.

En wat transgenderisme betreft, de operante conditie daar is TRANS. Oftewel, een mismatch tussen brein en lichaam, qua geslacht. Het is geen derde geslacht. En mensen die de transitie hebben ondergaan leven volledig als dat geslacht. Oftewel, DIE HEBBEN HELEMAAL GEEN BEHOEFTE AAN UNISEX TOILETTEN. Nou ja, nu misschien wel, nu men er zo'n heet hangijzer van gaat maken, en iedere politiek gemotiveerde hufter dus gaat speculeren wat iemand wel of niet in de broek heeft. Veel plezier, vrouwen met kort haar en mannen met lang haar!

Dus ja, voor mensen in transitie is dat lastig, want die komen nogal androgeen over. Vervelend, maar dat is dus ten alle tijden een minuscuul deel van de bevolking. Dat de politiek met hen gaat dwepen om een punt te maken, is met recht vals te noemen.

Piet van het Padje | 22-07-16 | 14:33

Dat gaat nog leuk worden wanneer je aan zo'n lange doorlopende pisbak staat en er komt een dame naast je zitten met de reet over de rand. Als dat maar niet te opwindend wordt, want dan lukt het pissen helemaal niet meer...

Eduard van Druten | 22-07-16 | 14:32

dit gif-beeldje... de spijker op zijn kop!

nik777 | 22-07-16 | 14:27

Waarom dienen cafés volgens de wet zelfs te beschikken over een gescheiden voorportaal? www.google.nl/?gws_rd=ssl#q=cafe+verp... Dat is meten met twee maten. En waarom zou de reden voor die wetgeving ineens niet meer gelden?

Ci Ty33 | 22-07-16 | 14:27

Stinken mannen erger dan vrouwen? Wie laat de beste remsporen na? M? V? Ho? Les? Trans? Gebruiken ze wel VIPoo? Verkrampt Timmermans na banket 4 heel erg omdat ie zijn verorberd bordje 16 graag tot de laatste vetcel opgenomen is wil binnenhouden? Schijt hij wel eens die kiloknaller? Vragen vragen vragen! Blij dat ik een eigen plekje Nederland op 3 hoog achter daar voor heb.

verbanden | 22-07-16 | 14:25

Brulboei_61SB | 22-07-16 | 14:21
Voor dat geld kunnen ze alle amsterdamse ambtenaren een gepersonaliseerde Dixi geven.

Glasgow Argus | 22-07-16 | 14:24

En vrouwen ruften niet?
Wie had dat gedacht?
@necrosis | 22-07-16 | 13:46

Mooie vrouwen ruften niet, maar verspeiden een zoet muskachtige geur als ze poepen. Dikke vatsige wijven gevuld met onverteerde Mac Donald's snacks e.d. in hun darmen ruiken vies.

Dutch_Holland | 22-07-16 | 14:24

@bisbisbis | 22-07-16 | 13:54
Kleine correctie: ik schat in dat het niet tonnen, maar miljoenen gaat kosten. Dit gezien de reputatie van 020 om achteloos miljarden over de balk te kunnen smijten endaar ook nog mee weg te komen. Ik noem als voorbeeld de soap opera die zich binnen een straal van 500m van de Stopera afspeelt onder Damrak, Rokin en Vijzelstraat....

Brulboei_61SB | 22-07-16 | 14:21

Er is nergens tijd en geld voor behalve voor zaken waar niemand op zit te wachten. That is what politics seems all about.

EdwinM. | 22-07-16 | 14:20

"Sekseneutrale toiletten zijn vooral belangrijk voor mensen die nog 'in transitie' zijn van man naar vrouw of andersom, zegt Corine van Dun van Transgender Netwerk Nederland. "Zij volgen al behandelingen, kleden zich anders en.....

willen naar het toilet dat bij hun nieuwe identiteit past.

Dan worden ze wel eens vreemd aangekeken of krijgen ze te horen dat ze weg moeten gaan."

Dit soort dingen, en vooral die middelste zin, maakt dat we allemaal kapot gaan als NL, en als westerse wereld.

breakingnews | 22-07-16 | 14:18

Heveel genderneutrale mensen heb je eigenlijk. Is dat 1 op 10 ofzo? Ze maken zoveel geluid, terwijl het volgens mij maer een marginaal groepje is.

Mark_D_NL | 22-07-16 | 14:17

Piet Karbiet | 22-07-16 | 14:12
IJburg? Ik had u toch echt hoger ingeschat...

Ommezwaai | 22-07-16 | 14:16

@Piet Karbiet | 22-07-16 | 14:12
In Amsterdam gaan wonen en dan gaan klagen dat socialisten klaarkomen bij het eindeloos faciliteren van menselijk afval.

Van hetzelfde niveau als mensen die in Hoofddorp gaan wonen en dan gaan klagen over het lawaai van Schiphol.

dlseth_ | 22-07-16 | 14:16

Het wachten is op het moment waarop iemand aan de bel gaat hangen dat Joodse vrouwen geen toilet mogen bezoeken waar ook heren plaatsnemen.
.
Volgens mij moet er gewoon een derde soort toiletten bijkomen voor mensen die genderverschillen ontkennen, wel graag de rekening doorschuiven naar deze lui.

General McAuliffe | 22-07-16 | 14:13

Socialisten strijden niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
OT: Voor die 320 woningen voor statushouders zijn inmiddels alternatieven bedacht, o.a. 3 meter voor mijn huis. twitter.com/danielvanderree/status/75...

Piet Karbiet | 22-07-16 | 14:12

Glasgow Argus | 22-07-16 | 13:59

LOL!

eerstneukendanpraten | 22-07-16 | 14:11

Behalve dan dat vrouwen zich ongelofelijk hard in hun eigen vrouwelijkheid mogen rondwentelen, en mannen altijd de boeman zijn.

#feminismiscancer

Mantorok | 22-07-16 | 14:11

Mooie oplossing.

Maar wat was nou eigenlijk het probleem?

dlseth_ | 22-07-16 | 14:10

Die hele GL bende zouden ze moeten weren uit de politiek, domme hippies!

lanexx | 22-07-16 | 14:09


Koonkluk Huis | 22-07-16 | 14:02
Rob Hoogland had gelijk.
Er bestaan maar twee soorten geslacht.
Een met en een zonder piemel.
Gewoon op de ene deur een tegel met een piemel, op de andere met een kruis erdoor.
Heel simpel allemaal, discussie gesloten.

Bolder | 22-07-16 | 14:08

Crufty | 22-07-16 | 14:04
Niet eens aan gedacht maar dat is idd wel een pluspunt.

catomar | 22-07-16 | 14:07

Het wordt steeds achterlijker met de eisen van de minderheden en hun hersenloze helpertjes. Pleur een eind op en ga wat nuttigs doen.
Ik twijfelde al een hele poos maar nu weet ik het zeker: Nederland is een open inrichting geworden: er lopen meer gekken buiten dan binnen de muren van het gesticht.

Lupuslupus | 22-07-16 | 14:05

Er blijken dus ambtenaren met ruggengraat en karakter te bestaan!
Of is het toch eigenbelang?

Bolder | 22-07-16 | 14:04

Het zou de wachtrij voor vrouwen enorm verkorten, dus ik ben voor.

Crufty | 22-07-16 | 14:04

Ik ben in sommige gevallen wel voor gender neutrale toiletten. Bijvoorbeeld op openbare plekken waar veel kinderen komen. Ik denk aan langs de snelweg en bioscopen, fastfoodketens enz.
Als moeder liet ik mijn zoontjes toen ze klein waren niet alleen naar de mannen wc gaan. Maar op een bepaalde leeftijd wilden ze ook niet met mij mee naar de dames (logisch). Dus ging ik met ze mee naar de mannen, ik vond dat niet prettig maar de veiligheid van mijn kinderen vond ik belangrijker. Zelfde "probleem" hebben vaders met dochtertjes die scheef worden aangekeken in het damestoilet.

catomar | 22-07-16 | 14:04

Doe je best en echt, geloof me, alles valt te leren. Genderneutrale badhokjes inspecteren, lijkt me wel wat. En gratis geld toe krijgen.

Carpe@diem | 22-07-16 | 14:03

Per afdeling kan je toch gewoon afspraken maken dat de vrouwen de linkertoiletten nemen en de mannen de rechter. Of andersom. En de transgenders zelf mogen kiezen.

Rest In Privacy | 22-07-16 | 14:02

eerstneukendanpraten | 22-07-16 | 13:58
Dan had hij beter in de Nutella reclame kunnen gaan zitten.

Glasgow Argus | 22-07-16 | 13:59

Beter als de oplossing bij OC&W waar men naast een heren- en damestoilet een genderneutrale toilet heeft.
En om Glasgow Argus | 22-07-16 | 13:48 zijn nieuwsgierigheid te bevredigen, nee die gender neutrale toiletten staan niet op de ministersvleugel die zijn alleen op de begane grond waar alleen het klootjesvolk er last van heeft.
.
Je schijt thuis op hetzelfde toilet als je partner of je bezoek (er van uit gaand dat er iemand tussen zit van een andere sekse) en in de intercity, vliegtuig of een openbaar toilet zijn ze al decennia genderneutraal.

Johanvb | 22-07-16 | 13:58

Glasgow Argus | 22-07-16 | 13:52

Dat met die nootjes doet hij omdat hij ervoor betaald wordt en omdat ze bruin zijn...

eerstneukendanpraten | 22-07-16 | 13:58


necrosis.
Natuurlijk niet, daarbij zullen vele mannen ook niet veel zin hebben om in de lucht van ongestelde lozingen te zitten.
Mannekes bent mannekes en froukes bent froukes en never the twain shall meet in their private closets.

Nuff said.

Carpe Diem, je kunt alleen badmeester in Duitsland worden wanneer je een oprecht salafistisch asielzoekert bent met een ongekende minachting voor vrouwen in badpak.En te allen tijde bereid "handgreiflich"te worden.

Als fatsoenlijk Duitser of Hollander maak je geen schijn van een kans...oudejaarsavond in Keulen, ze kunnen er daar niet genoeg van krijgen.....

mallekater | 22-07-16 | 13:54

@Leprecunt | 22-07-16 | 13:49

Vergis je niet: openbare dames wc's zijn doorgaans net zo ranzig als heren wc's, zo niet ranziger.

ZKH EénOog | 22-07-16 | 13:54

Dit is een absoluut non-issue, dus daar gaat weer héél veel tijd en geld van de belastingbetaler voor gebruikt worden.
-
Voorspelling: de ambtenaren halen bakzeil en er gaat voor TONNEN verbouwd worden.

bisbisbis | 22-07-16 | 13:54

Gewoon konsekwent elke dag 4x over de bril heen zeiken, moet je eens zien hoe snel die modegril weer voorbij is.

burgermoedt | 22-07-16 | 13:54

Ja, hallo! Principes gelden alleen voor anderen ja. Liet Halsema al zien.

roze_bril | 22-07-16 | 13:53

P.S. Dit is dus op initatief van een Erdofan bij de gemeente Amsterdam.

Münire 'Je steunt toch ook geen militaire coup in Nederland?' Manisa van de PVDA.

Beter dat haar NL-paspoort kapot gaat.

TheBurnerMan | 22-07-16 | 13:53

Valt me mee dat de groep PvdA/D66/SP het secretariaat en dhr. De Vries niet voor racist (of op z'n NPO's: rascist) uitmaakt.

Is er rekening gehouden met moslims? Die hebben namelijk vanuit geloofsovertuiging recht op gescheiden toiletten. Als de groep PvdA/D66/SP dat niet gedaan heeft, verdenk ik die groep van verhuld racisme (of op z'n NPO's: rascisme).

El Rico Grande | 22-07-16 | 13:52

Ik snap het van twee kanten niet. Waarom willen mensen dit zó graag snel invoeren met als gevolg allemaal kosten. Maak het gewoon standaard bij nieuwbouw en/of doe het dan als je toch al moet renoveren/verbouwen.
-
Aan de andere kant snap ik ook de mensen niet die enorm lopen te ageren tegen wc's waar zowel mannen als vrouwen gebruik van maken. Big deal. Mijn wc thuis is altijd al genderneutraal geweest. Maar ik ben dan ook wel heel erg progressief.

vindead | 22-07-16 | 13:52

eerstneukendanpraten | 22-07-16 | 13:50
ron brandsteder doet toch alleen nog maar nootjes?

Glasgow Argus | 22-07-16 | 13:52

Zolang de dames niet weten wie er zo luidruchtig naast ze zit te schijten heb ik geen probleem met gender neutrale WC. Gewoon even wachten tot je zeker weet dat ze weg zijn voor je het toilet verlaat. En als je er naar toe gaat zeg je iets neutraals "ik ben even naar de postkamer, er komt net een fax uit Darmstad binnen".

Osdorpertje | 22-07-16 | 13:51

Ik word zo moe van die hippies in de politiek. Man waar is het boeren verstand gebleven. Dit zijn toch gvd geen onderwerpen waarover een gemeenteraad moet gaan. Er zijn wel grotere problemen in onze hoofdstad...

Ome WiIlem. | 22-07-16 | 13:51

Maar er wordt dan nog steeds geen rekening gehouden met échte liefhebbers zoals Ron Brandsteder.

eerstneukendanpraten | 22-07-16 | 13:50

Christus op een pogo nog aan toe. Definieer die shit dan anders en dan is het klaar, het gaat er niet om als welk geslacht je je "identificeert" maar om hoe je uitgerust bent. Heb je een lul dan ga je daar naar binnen; heb je een vagijn dan het andere hokje. Heb je geen of beide of voel je je niet aangesproken? doe dan lekker waar de fuck je zin in hebt... iedereen die zich hier niet in kan vinden laat zich maar een stoma aanmeten of gaat zich thuis op zijn of haar genderneutrale schijtbak uitleven.

De Donderaap | 22-07-16 | 13:50

Die scheiding is er zodat vrouwen niet ip ondergespetterde brillen hoeven te zitten. Die genderzwakbegaafde moeten gewoon ff naar beneden kijken om te weten wat ze zijn.

Leprecunt | 22-07-16 | 13:49

Zou de genderneutrale toilet ook ingevoerd worden op de verdieping waar de wethouders kantoor houden, of hebben die gewoon een eigen toilet in de en-suite?

Glasgow Argus | 22-07-16 | 13:48

Zou de genderneutrale toilet ook ingevoerd worden op de verdieping waar de wethouders kantoor houden, of hebben die gewoon een eigen toilet in de en-suite?

Glasgow Argus | 22-07-16 | 13:48

NIMBY... Het blijft 020 hè

PikinhetBlik | 22-07-16 | 13:48

En vrouwen ruften niet?
Wie had dat gedacht?

necrosis | 22-07-16 | 13:46

Als die genderneutralen nou gewoon thuis schijten in plaats van daarvoor speciaal naar het gemeentehuis te gaan, is het probleem ook opgelost.
Of probleem, me dunkt dat Utrecht en Amsterdam voldoende problemen hebben, maar dit is er géén.

Cuyahoga | 22-07-16 | 13:46

Ik ga mij aanmelden als badmeester in Duitsland, alles beter dan het het zootje hier.

Carpe@diem | 22-07-16 | 13:46

Een pleefiguur slaan.

TheBurnerMan | 22-07-16 | 13:45

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken