HOERAO - PORTUGAL EUROPAMEISTER
Tsja. Geen speld tussen te krijgen. Chef Seth-grapjes van de NPO zet even alle voetbaldeskundologen, VI-tafelgasten, Henk Spaansii en overige Egbersianen in de hoek met deze bemmende analyse. U kunt vanavond iets leuks gaan doen. Het wordt 2-1. Portugal en dat wandelende nichtenkapsel Europameister.#porfra Hier alvast de uitslag van de finalewedstrijd Portugal-Frankrijk: pic.twitter.com/2wAMXGRiPR
— Wim Daniëls (@wimdaniels) July 10, 2016
Update: Portugal wint met 1-0. Zonder Ronaldo, die eruit geschopt werd. Gefeliciteerdão.

The challenge that caught Ronaldo's knee pic.twitter.com/TLxTZw9pyd
— The Cauldron (ICYMI) (@CauldronICYMI) July 10, 2016

@BroadcastMoose @ajjpickles Ronaldo "sprinting", eh Moose? Deary me. #TalkSTOP pic.twitter.com/cZvFf9kWyI
— Michael Byers (@byerstweets) July 10, 2016
Hahahahahahahaha pic.twitter.com/JLr8FqfO0A
— Jamie (@HearYanitedSing) July 10, 2016
📢Paris voiture en feu pic.twitter.com/MTgrTO8a4K
— Dominique LUNEL (@DominiqueLUNEL) July 10, 2016
Reaguursels
Inloggenen waarom nu ronaldo verkiezen boven messi? r speelde nauwelijks finale en matig jaar... m als individu veel belangrijker... meer goals & assists... ook buiten veld is m veel beter vb....
en waarom nu ronaldo verkiezen boven messi? r speelde nauwelijks finale en matig jaar... m als individu veel belangrijker... meer goals & assists...
over 12 jaar winnen we weer ek.... denemarken 92, grieken 2004 en portugal 2016.... op naar 2028!!!
Ach, aanstellerij met z'n knietje.
Iedereen die roept dat het een ""aanslag op Ronaldo was""moet eens goed naar de herhaling kijken (of de foto hierboven). Verder heb ik me weer rot geërgerd aan dat Portugese gedrag, ok, ik ben wat bevooroordeeld want ik zat in 2006 1ste rang op de tribune,maar wat een jankerds zijn het toch.
Daarintege vond ik de Franse attitude "wij gaan die beker wel effe winnen" ook zwaar kut. Kortom,het moet maar zo. Handtasjes kampioen van de armoede,tijd voor de Spelen..
een goede voetballer dat wel maar als mens zo een die je op ruime afstand moet houden.
Oh, was het ballen voor het EK?
Geweldige schaakpot gezien. Ik dacht na 120 minuten dit wordt remise, maar uiteindelijk was de Portugese zet--> Paard D6--> e5 een meesterzet. Frankrijk probeerde nog wel de lange rokade, maar koning was net te laat.
Zo, vanochtend de groene schimmel van mijn beeldscherm geveegd. Nu nog de resten gravel uit de hoekjes zuigen, de vieze gele truien in de kliko en de Olympische kringen uit mijn tafelblad schuren en de sportzomer zit er weer op.
Ik kan niet wachten.
the Jackdawn | 11-07-16 | 09:23
En bedankt.
necrosis | 11-07-16 | 07:07
"Waarschijnlijk was ik te duur ivm mijn leeftijd...."
Deze is niet persoonlijk bedoeld maar ik hoor hem vaak.
Iedereen heeft een marktwaarde en dat wordt uitgedrukt in salaris. De marktwaarde heeft te maken met de kwaliteiten van een persoon. Mensen in de leeftijdscategorie 35-50 hebben de hoogste marktwaarde, bij mensen boven de 50 loopt de marktwaarde terug omdat deze mensen niet meer in de werkelijkheid leven en vaak de vooruitgang tegenhouden. Het probleem met deze mensen is dat zij niet beseffen dat bij een dalende marktwaarde een dalend salaris hoort waardoor ze zichzelf als te duur beschreven terwijl er moet staan gebrek aan kwaliteiten voor het gevraagde salaris. Vele 50 plussers zijn zelfs zo halsstarrig dat ze hun baan hierdoor verliezen en denken dat ze in de gewone markt kunnen concurreren met een dertiger. Soms moet je gewoon accepteren dat je gewoon niet goed genoeg meer bent.
Samenvattend: een nogal teleurstellend toernooi dat ook nog eens veel te lang duurde. Van mij mogen ze weer met 16 landen gaan werken, 4 groepen van 4 landen, beste 2 gaan door naar de knock-out-fase.
@the Jackdawn | 11-07-16 | 09:00
Dat handtasje kan never nooit tippen aan de oppergod van de grasmat: Johan Cruyff!
@Piet Karbiet | 11-07-16 | 08:12
Jij soms?
Moet ik nu je voeten gaan kussen?
necrosis | 11-07-16 | 08:36
"En Ronaldo gun ik niets, er zijn heel wat voetballers die stukken beter zijn dan dat handtasje."
Paul Pogba zou zo iemand moeten zijn met een transfersom die hoger ligt dan die van Ronaldo. Buiten zijn oproep aan Allah om hem bij te staan was hij onopvallend gisterenavond.
Puur op zijn kwaliteiten moet je respect hebben voor Ronaldo jammer dat er mensen zijn die moraal belangrijker vinden dan klasse, maar wat is nieuw bij de aanbidders van de woestijngod.
@valdhaute | 11-07-16 | 08:45
Als niemand groter is dan het team, waarom loopt dat verwende rotjong Ronaldo dan rond alsof hij de beste speler op aarde is?
Bovendien werd het winnende doelpunt gemaakt door Éder, terwijl Ronaldo zijn vaste kapper weer had gebeld.....
*gne*
@necrosis | 11-07-16 | 08:28
Zeg maar een jihadistisch incidentje.
Volgende topic:
Merkel roept migranten op om Duitse varkenvreters te respecteren.
www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/artic...
Zo zie je maar weer, niemand is groter dan het team.
Chapeau Portugal.
Portugees voetbal: boooooring.
@ristretto | 11-07-16 | 08:09
Het is Roodkapje en de Wolf!
En Ronaldo gun ik niets, er zijn heel wat voetballers die stukken beter zijn dan dat handtasje.
*tong uitsteekt*
@McMarx | 11-07-16 | 08:05
Voor zover ik weet is hij bij geen enkele voetbalclub meer welkom.
Ik heb heel wat 'tackles' gezien die niet altijd even fraai waren, maar wat die Bouaouzan flikte, was gewoon een doelbewuste aanslag.
En wie had dit voorspeld? 1-0 in de verlenging. Nou?
@necrosis Ook ik erger me suf aan dat jankerige gedrag van Ronaldo. Het is Peter en de Wolf. Hij roept O vaak en zo hard om kaarten dat het gisteren niet eens opviel dat het echt was. Zijn haar gaat nooooooit in de war. Kijk nog eens goed naar zijn goede acties. Zijn sprongkracht bij de 1-0 tegen Wales. Dat heeft hij zelf door trainen en genen ontwikkeld. Respect dus.
Gunnen.
@necrosis | 11-07-16 | 07:56
10x de rode kaart is nog mild uitgedrukt.
Wat je die dader zou willen toewensen mag niet van Joris benoemd worden.
Toch blijf ik de wedstrijd Frankrijk - Ijsland erg verdacht vinden.Ijsland heeft zich heel het toernooi erg sterk bewezen, en opeens heel hard verliest van een matig frankrijk? Het ruikt hier naar omkoping.
@Parel van het Zuiden | 11-07-16 | 07:50
Ik had eigenlijk verwacht dat Rusland het EK zou winnen omdat Oekraïne de winst van ESF kreeg....
@ristretto | 11-07-16 | 07:36
En nog even dit:
Voetballers gaan tegenwoordig te snel 'liggen'
Hier een overtreding die minstens 10 rode kaarten verdiende:
www.youtube.com/watch?v=ubdQNK5GuMg
En Niels, die zal nooit meer professsioneel kunnen voetballen!
@ristretto | 11-07-16 | 07:36
Net zoals bijvoorbeeld handel en welvaart zijn discussies over een wel of niet verdiende voetbaloverwinning ouder dan de EU.
@ristretto | 11-07-16 | 07:36
Ronaldo ging wel vaker liggen bij een licht tikje om zo een rode kaart aan te smeren en een strafschop te mogen nemen.
Waarschijnlijk zat zijn haar in de war.
Kijk eens naar Schotse voetbalwedstrijden, daar pakken tegenstanders elkaar flink hard aan, ze staan weer op en lopen weer door.
Ik heb vaak genoeg 'vedettes' gezien die kermend van de pijn op het veld lagen, maar nadat er een rode kaart was uitgedeeld en de scheids naar de stip wees, konden ze wél een strafschop nemen.
Zo, de Fransen hebben toch echt een pr probleem. Portugal verdient alleen al de prijs omdat Ronaldo bewust de wedstrijd uit werd geschopt. En verder wat een jaloezie! Wat een afgunst. Stormageddon cijfert zich suf om maar vooral aan te tonen dat het niet zo terecht is. Man, man, er zijn veel te veel reaguurders die iets tegen Europa of de Europesche gedachte hebben zoals deze nu door Brussel wordt uitgevoerd, die zélf de Rijnlandse uitgangspunten van de EU naleven; alles gelijk, iedereen solidair, kop boven het maaiveld uit? Eraf!
Laat een ander winnen, gun het en wees blij voor een ander. Klap voor een prestatie.
Portugal krijgt hierdoor een enorme morele injectie die zich zeker economisch kan vertalen.
En hier nog even de uitslagen van Portugal in de groepsfase:
Portugal speelde in de groepsfase gelijk tegen IJsland (1-1), Oostenrijk (0-0) en Hongarije (3-3).
Wat mij betreft hebben ze NIET overtuigend gewonnen!
Overigens blijf ik het jammer vinden dat de finale geen IJsland- Wales is geworden.
Dat zijn nou twee ploegen die knokken voor elke centimeter.
Dan was het misschien 10-10 geworden in de verlenging met 150 strafschoppen.
En nu wint FC Handtasje met 1-0.....
@INH.30CL | 11-07-16 | 02:17
Helaas nog geen andere baan.
Ik had een vacature gevonden die me op het lijf was geschreven.
Ik hoorde niets, toen ben ik maar gaan bellen.
Bleek dat ze inmiddels iemand anders aangenomen hadden...
Waarschijnlijk was ik te duur ivm mijn leeftijd....
Aan links-leugenaar-eurofiel Frans Timmermans. Hé ijkel herinner je je nog je tweets over die immigratie-cruijf in Zweden; Ibrahimović? Die heeft inmiddels ook de EU de neuk toegezegd. Smerige PvdA zakkenvuller over de ruggen van mensen die wel werken.
Tja, hard voor Slakkenslurpije, maar gezond voor ze. Die croissants konden wel weer eens een lesje in onderdanigheid gebruiken. Nu zijn Portugezen ook niet noodzakelijkerwijs het meest sympathieke volk wat op deze modderbal in de ruimte rondkruipt, verre van zelfs, maar dit is een mooie afsluiting voor wat in wezen een dom spelletje is.
Zoals de meeste sporten zijn. Komt uiteindelijk toch neer op "Krog véél sterk!", of "Rak harder rennen dan jouw zoon!".
Degene die het hardst rent, of het hoogste springt, of het meeste eetbare materiaal mee terugneemt (iets wat misschien méér te bewonderen is) mag uiteindelijk de meeste chickies aan de haren meeslepen naar zijn grot. En in al die duizenden jaren is de kern van de zaak eigenlijk nauwelijks veranderd.
Zoals met die Dafne Schippers. Heel gaaf dat die meid dat heeft gehaald. Ben blij voor haar, en voor haar ouders. Maar ik zou als vader toch zoiets hebben van, "Zo, schat, onze dochter kan héél hard rennen. Toch gaaf, ons gezamenlijke DNA, of niet?"
't Is niet dat ik meteen van mijn kinderen verwacht dat ze het geneesmiddel tegen kanker vinden, of eigenhandig vrede in het Midden-Oosten weten te bewerkstelligen, maar ik hoop dat ik de absurditeit van de situatie begrijpelijk heb uiteen heb weten te zetten. Je hoeft het absoluut niet met me eens te zijn, maar zo zie ik dit.
@Stormageddon | 11-07-16 | 04:03
Ja ,ok. ...
*de bedstee opzoekt*
@miko | 11-07-16 | 03:53
Swart. Met een S. Dat is ook een dingetje.
@Stormageddon | 11-07-16 | 03:38
Ach,ja en dan hebben we het niet over clubvoetbal. Kijk sjakie Zwart maar eens in zijn eigen momentje van faam de laatste jaren.
Maar dat is het leuke aan voetbal,en veel andere sporten.
@miko | 11-07-16 | 03:31
Dat blijven dingetjes. De 12-1 van Spanje-Malta, de rode kaart van Kieft (alhoewel, in alle eerlijkheid we het in de thuiswedstrijd hebben verspeeld met dat tegendoelpunt... Het ging om doelsaldo.)
Maar zo blijft de Rensenbrink-paal ook een dingetje. En de sliding van Krol. En de diverse penalty missers.
@tweetybird | 11-07-16 | 03:20
Vier jaar.
@Stormageddon | 11-07-16 | 03:19
Ja ja,draai het er nog maar eens in. ik denk dat mijn antipathie tegen Belsenland uit die tijd komt. En Spanje, werkelijk,ik kan nog steeds niet juichen voor dat land.
@tweetybird | 11-07-16 | 03:20
Zelfde geraaskal. Je snapt het punt niet. Never mind. Uitgeluld.
Stormageddon | 11-07-16 | 02:47
Hhmmm jij wil het niet begrijpen. Ook al hebben ze belabberd gespeelt ze zijn toch echt de EK kampioen. Wat jij of ik vinden is niet belangrijk. Het gaat om het uiteindelijke resultaat. Zoals bij alles in het leven. Jij vindt dat een ander had moeten winnen. Maar wat jij vindt is niet belangrijk omdat die ander niet gewonnen heeft. Dus hebben ze het spelletje niet goed gespeelt anders hadden ze in de finale gestaan en gewonnen. In de rest van het leven werkt het ook zo. Niet altijd degene waarvan jij vind dat ze moeten winnen wint. De portugezen hebben gewoon het spelletje het best gespeeld. Ze hebben namelijk gewonnen. Ondanks dat jij het liever anders had gezien. Hun hebben dus gelijk gekregen en jij niet. Ik zou als ik jouw was een klacht indienen. Ik zelf neem het zoals het is. Portugal is twee jaar lang de EK kampioen. Waardoor. Nou ze hebben de finale bereikt en gewonnen. En dat is het enigste waar het omgaat. Niks anders. Ik zou zeggen deal with it. En morgen weer een nieuwe dag. Op naar de olympische spelen. Ook mooi!!!
LOL @miko | 11-07-16 | 03:14
Tja... Het was ook een goed acteur. Willem droomt er nog wel eens van, denk ik.
Enfin, hij heeft op dat toernooi goed gespeeld, belangrijke goals gemaakt.
@Stormageddon | 11-07-16 | 03:11
Goeie generatie voetballers. Ceulemans, -Vercauteren- , Gerets, Scifo, Vanderelst, Pfaff...
Zo, even aangepast.
*fles santateresa tegen de muur smijt*
JA! het zit diep.
@Graaf van Egmont | 11-07-16 | 02:10
Tja, geen Iniesta taferelen voor hem in Portugal. Als hij zijn nadagen als voetballer daar slijt.
@miko | 11-07-16 | 03:00
In Mexico werden ze vierde. Niet slecht voor dat fantasiestaatje. Dat was ook wel een team dat de finale had kunnen halen. Goeie generatie voetballers. Ceulemans, Vercauteren, Gerets, Scifo, Vanderelst, Pfaff...
Beetje pech dat ze in het schema tegen Argentinië met Maradona uitkwamen. Tegen de Duitsers hadden ze toen meer kans gehad, denk ik.
@INH.30CL | 11-07-16 | 02:13
Nou dan eerder een ESB'er toch??
*laarzen nog eens oppoetst*
@tweetybird | 11-07-16 | 02:12
Dat 'hoe' is super irritant net zoals de echte Haka.
dat 'HU' is trouwens overgenomen van een Engels clubteam. Zoals de meeste yells in voetbal.
Verder heb ik al het restecpt voor IJsland zoals alle kleine teams. Grote teams moeten het spel maken Om maar in het Frans te blijven noblesse oblige.
Maar leuk om naar te kijken??? neuh,.. niet echt.
Daarom is de prestatie van Portugal goed.
Frankrijk heeft de spelers, en het thuispubliek.
@Stormageddon | 11-07-16 | 02:47
Vraag haar eens naar de buitenspelregel!
@DANNY3960 | 11-07-16 | 02:27
leuk hé ? dat die er tegen Wales uitgingen.
Wij gaan naar Mexico,Japan, maar we spelen noooit een rol van betekenis. lekker zo een burennaijver!!
@tweetybird | 11-07-16 | 02:32
Nee, dan ga je alleen maar uit van de finale. En inderdaad, de Fransen speelden vagine avec poires vanavond, maar statistisch over het hele toernooi gemeten hadden ze moeten winnen. Het was geluk en toeval dat Portugal überhaupt de finale haalde dit toernooi. Gezien hun prestaties, alweer statistisch gezien, hadden ze er geen recht op gehad.
Zelfs Belgiē heeft een beter toernooi gespeeld. Volgens de regeltjes en het schema was het heus terecht, maar het was heus niet het beste team van het toernooi. Maar als je dat verschil niet snapt dan zijn we uitgeluld. En ik acht de kans groot dat je het niet snapt, want je komt er nu al voor de derde keer op terug. Met dezelfde raaskalkul.
@necrosis...... er wordt aan gewerkt.
www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/artic...
@INH.30CL | 11-07-16 | 02:31
Prima. Wat dat betreft kan het ook wel eens zonder die snotneuzen, maar het blijft bijzonder dat de generatie die onder Foppe de Haan 2x het EK onder 21 won nergens meer te bekennen is en sindsdien niets heeft klaargespeeld. Niet bij clubs en niet bij Oranje. Dat waren talentvolle voetballers, maar ja... Te snel voor de centen naar verre landen en niks meer gebracht na die glorieuze finale in Groningen.
En waar moeten we het nu mee doen? Zeg het maar. De helft van het team van Danny Blind ken ik niet eens. Weet niet waar ze spelen en of ze wel wat kunnen. Treurig.
Stormageddon | 11-07-16 | 02:24
Onzin. Het beste team wint wel. De finale met de minste inzet en alle wedstrijden zo'n beetje gelijkspelen en in het bedrijfsleven roepen ze dan toch echt dat je een baas bent. Nee u heeft er weinig van begrepen. Wie wint heeft gelijk ook als ze geen gelijk hebben. De uitslag laat namelijk zien dat ze de winners zijn. Niks meer niks minder!!! Het doet er niet toe hoe . Enkel die finale geeft namelijk de beslissing. En die finale is dus waar het omgaat. De rest is in weze bullshit. De terechte winnaars dus want juist in die finale hebben ze gedaan wat ze moesten doen. Namelijk winnen!!Alles daarvoor is niet belangrijk!!!
@Stormageddon | 11-07-16 | 02:24
En daar kunnen wij prima mee leven toch? Ik vond het een verademing dit toernooi te kunnen volgen zonder die overbetaalde getatoeëerde blaaskaken die zich een Nederlands elftal durven te noemen
Stormageddon | 11-07-16 | 02:24
Ik had echt België getipt..........
DANNY3960 | 11-07-16 | 02:22
Ik bedoel is er goed nieuws?
@miko | 11-07-16 | 02:02
Tja, het beste team wint niet altijd. Dat weten we al tenminste sinds 1974.
-weggejorist-
Graaf ..... alles goed met je?
Maar over twee jaar doen we het anders. Om de spanning te verhogen betekent het verliezen in de finale ook een gedwongen einde van het het EU lidmaatschap. Nou dat nederland dan maar gauw die finale mag verliezen. Sterker nog . Ik juig voor de tegenpartij. Ben de rotste niet. Een soort referendum maar dan anders!!!
-weggejorist-
@necrosis | 11-07-16 | 02:07
gaat niet gebeuren onder Blind mannetje. voetbal is sowieso niet meer wat het ooit was. heb je inmiddels weer ander werk zich serieus afvraagt met interesse>
@miko | 11-07-16 | 02:07
NSB-er!
miko | 11-07-16 | 01:57
U maakt een foutje. U vergelijkt een team van spelers dat bij elkaar meer als honderd miljoen vertegenwoordigt met een team van spelers waarbij 1 van de sterspelers 3 dagen traint en 4 dagen de post loopt in ijsland. En waarvoor dat de enigste manier is om eventueel te winnen. En het zo bezien was ijsland toch echt een verrassing.En hebben ze niet slecht gespeeld. En het HOE was geweldig. Zelfs supporters van andere teams namen het over!! Ze hebben dus wezenlijk wat bijgedragen. De haka uit rugby overgebracht op voetbal. Over twee jaar hoop ik een ek voetbal met teams bestaande uit ufc vechters om de sfeer te verhogen. Zodat russische en engelse supporters zich nog meer verwant voelen met het voetbal. Wij houden het wel bij het organiseren van het ek atletiek. Het enigste wat ons dan kan gebeuren is dat een ver springer denkt dat hij over de waal kan springen. Zijn er al rellen waarbij de frambozen vieren dat ze hebben verloren!!Zeg maar uitgebrande auto's en portugeze restaurants die afbranden. Hou me op de hoogte.
Moet toch erg zijn voor Ronaldo. Dat je met je team de finale wint en je hebt er zelf geen zak aan bijgedragen. Vandaar misschien dat hij zich aan die beker vastklampte. Dan leek het nog wat.
Tja die Fransen hadden pech, dit keer konden ze geen bommen laten ontploffen om zo te winnen als toen tegen Duitsland.
@INH.30CL | 11-07-16 | 02:00
Volgende keer misschien, als ze wél gaan voetballen....
@INH.30CL | 11-07-16 | 02:00
Nationalist!!!
*Zimmerfrans en Junkiert belt*
Alle Franse koloniën zijn door wurgcontracten nog steeds aan Frankrijk gebonden. De winst die een land haalt, komt in de Franse schatkist en het land krijgt een zakcentje. Moet er iets gedaan worden, doen Franse bedrijven dat. Officieren in het leger worden verplicht in Frankrijk opgeleid. Frankrijk maakt uit wanneer een president zijn langste tijd heeft gehad en welke generaal of kolonel ondersteuning krijgt bij een coup.
Onafhankelijkheid is dus niet echt een Frans dingetje.
De EU is daarover gevallen, maar kneep een oogje dicht en het gaat gewoon door.
Waarom knepen ze een oogje dicht? Waarschijnlijk omdat Frankrijk weet dat Duitsland onder net zo'n wurgcontract staat bij de Amerikanen, als uitvloeisel van WW2
@Stormageddon | 11-07-16 | 01:41
Ik kom je nog wel eens pootje haken om te zorgen dat je met beide benen op deze aardkloot blijft staan.
*gnehehe*
@Stormageddon | 11-07-16 | 01:21
Daarom, in 98 hadden we ook wereldkampioen moeten worden en wie werden het toen? precies, onverdiend. Dus wat gebakken deeg uit de eigen oven of zo iets
@Jan Dribbel | 11-07-16 | 01:50
Ze moeten Messi geen gevangenis straf geven maar voor straf elke week de wedstrijd van vanavond laten kijken.
Net zo als met Alex in een Clockwork orange. Met van die spannertjes op zijn ogen, dat zal hem leren!
@Jan Dribbel | 11-07-16 | 01:50
Ze moeten Messi geen gevangenis straf geven maar voor straf elke week de wedstrijd van vanavond laten kijken.
Net zo als met Alex in een Clockwork orange. Met van die spannertjes op zijn ogen, dat zal hem leren!
Hup Holland!
@Stormageddon | 11-07-16 | 01:47
IJsland ging voor de winst????
IJsland is HET voorbeeld van dit toernooi. Saai spel, afgemeten de zaak dichtgooien en hopen op een foutje van de tegenstander.
Heb je Portugal IJsland gezien?? IJsland speelde niet anders dan Portugal vandaag. De beuk er in elke meter pakken en vooral storen en afbreken.
Ik denk dat de mooiste finale Duitsland Kroatië was geweest. Of met Spanje. Al weet ik niet of dat kon door de loting.
DANNY3960 | 11-07-16 | 01:49
o sorry dat had ik dan verkeerd begrepen. Nou ik keek het wel al voor max verstappen. Ben wel een beetje van voertuigen en ronkende motors. En pitstops . Waar ik mij zeer over verbaas want als ik met mijn auto naar de garage ga duurt het altijd twee uur. Voor hetzelfde als ze daar in nog geen tien seconde doen. Raar want daar rekenen ze ook voor twee uur werk af dus had ik beter een pitstop kunnen maken.
@necrosis | 11-07-16 | 01:24
A propos, Congo is een voormalige Belgische kolonie. De meeste van de getectyleerde uit het Franse team komen uit west Afrika. Beter had je dus gezegd Cote d'ivoire deux of zo.
@Jan Dribbel | 11-07-16 | 01:42
Ze stuurt haar advocaat maar, dat enge mens maakt mij de pis niet lauw.
Messi of Ronaldo:
Messi: 22 maanden gevangenisstraf.
Ronaldo: 0.
Messi staat voor.
@necrosis | 11-07-16 | 01:24
Fransen teren al lang op d'Afrique.
Om hun sportteams op niveau te houden en om hun taal als wereldtaal te handhaven door middel van enorme subsidies.
En zelfs daarin worden ze afgetroefd door de portugezen.
tweetybird | 11-07-16 | 01:43
Je bent niet mee. Ik bedoel dat er slechts enkelen F1 keken...... tot daar ineens De MAX kwam...... nu is ineens weer iedereen fan......
Ik neem nog een G&T Buenas noches.
@miko | 11-07-16 | 01:43
Nee, maar die gingen in elk geval wel voor de winst. En speelden beiden onbevangen. Ik had die twee wel graag tegen elkaar gezien. Hoe dan ook, dit was een toernooi van niks. Ik kan me maar 4 goede wedstrijden herinneren en dat is wel wat mager voor zo'n toernooi.
miko | 11-07-16 | 01:43
Maar de wales supporters konden wel goed zingen en de ijslanders hadden een geweldige yell. Dat dan weer wel!!
@Stormageddon | 11-07-16 | 01:34
Gelukkig voor die kapper heeft FC handtasje gewonnen, anders hadden ze hem ter plekke gelyncht.
Nou ja, gewonnen, 1-0, dat noem ik geen winnen.
Toen PSV met 10-0 over Feyenoord walste, dat noem ik winnen.
.
@DANNY3960 | 11-07-16 | 01:30
Tja, maar wel waar. Bovendien moet een verdediger harder werken om in de spotlights te komen dan een aanvaller.
@Stormageddon | 11-07-16 | 01:31
Het is niet dat Wales en IJsland nu zo aanvallend speelde.
DANNY3960 | 11-07-16 | 01:35
Voorlopig wel weer tweede en maakt hij het nog steeds waar. Dat 18 jarige knulletje. Hij durft harder te rijden als tweetybird. En durf heeft hij wel. Maar ja geloof jij maar dat jij dat ook allemaal kan. Ik weet wel dat dat allemaal prestaties zijn van jewelste. Ik doe het hun in de verste verre niet na!!
necrosis | 11-07-16 | 01:24
Foei, de FC Congo.
Ik heb een telegram gestuurd naar Sylvana met het verzoek je op de zwarte lijst te zetten.
Alhoewel een "zwarte lijst" was ook niet direct een goede woordkeuze.
@necrosis | 11-07-16 | 01:36
Ik heb wel vaker gelijk. Meestal zelfs. Maar dat moet je niet verder vertellen, gaat de lol eraf.
@DANNY3960 | 11-07-16 | 01:35
Ik geef nog steeds geen zak om F1 maar die Max is wel een verademing hoor.Alleen al zijn presentatie. DAAR kan de gemiddelde voetballer wel een voorbeeld aan nemen.
@Stormageddon | 11-07-16 | 01:31
Ben ik het toch een keertje met je eens.
Ben effe weg. Ben op weg naar frankrijk. Een bus aan het kopen voor 2 euro die ik in ga richten als camper. Iets met frankrijk EK kampioen. Mischien als ik die bus meeneem krijg ik zelfs twee euro van die frambozen. Blij dat ze van die schande af zijn. Ben de rotste niet . Ga ermee op vakantie en zet er alleen achter in sierletters schap verloren!!
tweetybird | 11-07-16 | 01:24
Tuurlijk gast........ zoals diegenen die NOOIT van F1 gehoord hebben en nu luidkeels MAX roepen.
Goodnight.
@necrosis | 11-07-16 | 01:28
Nee. Er zaten allemaal motten in. Iedereen dacht het door het veld kwam en dat de lampen de hele dag hadden gebrand... Die motten kwamen allemaal uit zijn kapsel.
necrosis | 11-07-16 | 01:28
Hij had de mot in z'n lijf.
En verder speelde Frankrijk vanavond een ongelofelijk zwakke pot. Echt een kutwedstrijd van Franse zijde. Geen schim van het team dat de Duitsers naar huis stuurde. Jammer.
De ideale finale was toch Wales-IJsland geweest. Misschien over 4 jaar. Hopelijk wordt het dan wél een leuk toernooi. Het was overall weer vrij kut. Het laatste leuke EK was in Zwitserland en Oostenrijk 2008. Daar waren tenminste goede wedstrijden te zien. Dit was zeer matig allemaal.
Dieptepunt......... www.hln.be/hln/nl/8356/EK-Voetbal/arti...
Ik heb het 'helaas' allemaal moeten missen, maar zat Ronaldo's haar nog een beetje in model toen hij het veld werd afgedragen?
Graaf van Egmont | 11-07-16 | 01:16
Yep dat idee had ik nu ook. Toen viel het op dat ze echt gingen voetballen. Daarvoor u kunt wel eens gelijk hebben.
-weggejorist-
DANNY3960 | 11-07-16 | 01:01
Ach u bent al een franzosen verliezende framboos. Maar ik leg het nog kort uit. Ik heb veel moeite met lezen en schrijf daardoor ook nogal slecht. Voor de rest iemand afbranden op schrijfwijze maakt u al een verliezer. Want ook iemand die slecht schrijft mag zijn zegje toch doen. We zitten hier niet op nederlandse taalles. Als u het begrijpt wat ik schrijf zou het goed moeten zijn. Niet iedereen is de goeiste in de nederlandse taal. Ik kijk al weer verder. Op naar de olympische spelen met onze geweldige hardlopers. Martina en dapne schippers. Dit is weer voorbij!!O ja wist je dat we ook een geweldige fietser hebben. Met dik haar.
@tweetybird | 11-07-16 | 01:14
Dronken dus. Je raaskalt. Je roept dingen die ik niet beweerd heb. Maar goed. Neem er nog eentje man! Aguardente, neem ik aan?
Wat mij betreft had IJsland mogen winnen, of Wales.
Ik gun het FC Ronaldo/ handtasje in ieder geval niet.
@miko | 11-07-16 | 01:15
Het is alleen buitenspel als het wordt geconstateerd door de scheids. Maar los daarvan: ja, in '88 hebben we gemazzeld. Statistisch waren we toen niet het beste team. In '92 wel en die verloren we.
En Wim Daniëls is ook een lul. Portugal betekent haven-haven. portus is haven en cale is rede. Een schip ligt dus op de rede voor de haven, voordat hij naar binnen kan/mag.
@OR-lid | 11-07-16 | 00:26
Volgens mij begon Frankrijk wat voor te stellen als voetballand toen de 'buitenlanders' mee gingen doen.
Ronaldo uit de wedstrijd schoppen was niet sportief, hoe erg ik Ronaldo ook vind als mens. Maar na het verdwijnen van Ronaldo viel het me op dat de Portugezen beter begonnen te spelen. Soms kan zo'n sterdom ook een rem zijn op een team.
@Stormageddon | 11-07-16 | 00:59
Een beetje zoals Nederland in 88 met een buitenspel goaltje?
Stormageddon | 11-07-16 | 00:59
Man je lult. Jij begrijpt niet hoe spelletjes worden gespeeld. Mischien dat je daardoor ook zo weinig van politiek begrijpt.De winnaar is degene die wint. Niks meer niks minder. Zo is Rutte ook de winnaar ten opzichte van ons referendum tegenkamp. Wij stemmen tegen en dat tegen is weer drie maanden uitgesteld en niemand die hem tegenhoudt. Daarmee is hij de morele winnaar en lacht hij ons allemaal uit. Zo werkt dat spelletje. Ik hoop weer wat geleerd. De winnaar heeft altijd gelijk ook al vinden jij en ik dat niet!! Vanwege de voorgeschiedenis!!En in dit geval hebben de portugezen wel gestreden als leeuwen. Hoe je het went of keert. Ook die NPO gekken zaten er flink naast en opvallend was dat er geen nabeschouwing was en gelijk de avond etappe. Want hun waren namelijk moreel gezien ook verliezers. De heren analisten. Want het tegendeel bleek waar. Iets wat ze moeilijk bij de NPO kunnen erkennen.Je lijkt wel een beetje op ze. Ach ja!!! Eerst schopte de fransen ronaldo de wedstrijd uit en daarna probeerde ze uit frustatie het ook nog met Nani. En toen verloren de frambozen mijn sympathie. En hoopte ik op een overwinning voor portugal. En wat ik hoopte gebeurde.
weetybird | 11-07-16 | 00:48
Waar is de echte Joris? Minstens 10 fouten in uw plempsel.
Vroegah werd hier van gedachten gewisseld in foutloos nederlands.
Tsja, vroegah is slechts paar jaar geleden.
Ben de serie Marseille aan het kijken op Netflix. Zie dat het 1-0 is geworden in de verlenging, blij dat ik de juiste keuze heb gemaakt voor deze zondagavond.
@tweetybird | 11-07-16 | 00:48
Ben je dronken? Jezus man, wat een onsamenhangend gelul allemaal. Ik zeg gewoon dat ze in een normaal systeem met 16 teams de eerste ronde niet waren doorgekomen met 3 gelijke spelen. En daarna met meer mazzel dan kunde de finale hebben gehaald. Ik bestrijd toch nergens dat het niet volgems de regels is gegaan? Ja, volgens de regels hebben ze het toernooi gewonnen, maar statistisch waren ze niet het beste team van het toernooi en was Ronaldo niet de beste speler van het toernooi, hakje of geen hakje.
@Stormageddon | 11-07-16 | 00:12
Ik ben met je eens dat ze zeker gemazzeld hebben in de eerste ronde met die derde plek. Raar iets was die regel ook.. Maar voor de rest wat vanavond betreft vond ik ze beter dan frankrijk. Overigens vreemde actie van Ronaldo in die dugout. Doet ie dat slaan met zijn vuist nu opzettelijk?
Stormageddon | 11-07-16 | 00:31
Tuurlijk ronaldo is een ijdeltuit. Toch ik wil jouw wel zo'n doelpunt zien maken met zo'n hakballetje. Ik zeg keep dreaming. Als ik ronaldo zo zag was hij blijer met de ek beker als die 100 miljoen euro die jaarlijks bijgeschreven word op zijn rekening. Gek joh dat iemand blijer is met zo'n overwinning als het geld wat hij in een jaar verdient dat ik nog niet heb als ik 300 wordt. Geluk zit toch in een klein hoekje!!!
tweetybird | 11-07-16 | 00:41
Seizoenwijs support jij FC "Bal op dak"?
Wat een puinhoop ... is dit echt?
www.youtube.com/watch?v=85kyI01KvQQ
Stormageddon | 11-07-16 | 00:12
Wat een gelul vent. De winnaar is wie in de finale wint en dat is portugal. Al hebben ze alle wedstrijden gelijk gespeelt. Ze hebben de finale bereikt en gewonnen ,dus de terechte winnaars. Zo is het spelletje nou eenmaal. En die frambozen zijn voor lul gezet. En dat terwijl ik eerst voor frankrijk was. Maar die poetugesen hebben werkelijk gespeeld of hun leven er vanaf hing en zijn zondermeer de terichte winnaars. Ze hebben namelijk in de allerlaatste wedstrijd geknokt voor de overwinning. Die sukkels bij de NPO waren ook al zo negatief. Portugal verdedigt alleen maar. Ja maar die ene aanval die ze dan deden was wel gelijk effectief. De winnaar heeft altijd gelijk. Portugal gefeliciteerd. En het spelletje goed gespeeld. Jullie zijn de terechte winnaar want jullie hebben gewonnen!!
>SyntaxError | 11-07-16 | 00:27
Er komen nog steeds meer filmpjes via deze search query die filtert op "afgelopen uur".
Zoals deze:
www.youtube.com/watch?v=1GWwTw-lc5s
Het blijft voetbal natuurlijk, altijd "ME" nodig ... Stakkers!
Ierland bevestigt de uitzondering op de regel natuurlijk.
Ik had eerste voorkeur voor Frankrijk. Maar na het uitschakelen van Ronaldo, had ik toch voorkeur voor Portugal.
OR-lid | 11-07-16 | 00:26
Rasiez.
@miko | 11-07-16 | 00:21
Ik gun het Portugal wel, maar dit team niet. En Ronaldo al helemaal niet. En op basis van dit toernooi ook niet. Portugal was niet het beste team, Ronaldo niet de beste speler (verre van) en statistisch had dit team niet mogen winnen.
Geod verdedigen is tot daar aan toe, catenaccio kan ook heel mooi zijn. In de gloriejaren van Inter Milan was het uiterst effectief en briljant. Maar die wonnen dan ook meestal. Met minimale cijfers, maar ze gingen altijd voor de nul achterin en de winst. Dit Portugese team heeft 5 keer met meer mazzel dan kunst een gelijkspelletje gehaald. Dat is geen onverzettelijkheid.
Riots France:
www.google.nl/search?q=riots+france+&...
-weggejorist-
het portugese voetbalelftal. nog onsympathieker dan de andere zuidelijke landen. pfffft. en dan zo halfbakken-op-de-sloffen zonder overwinningen de finale halen en die dan wel winnen... wat een afgang. EK=kut. het is officieel
@Stormageddon | 11-07-16 | 00:12
Onzin, onverzettelijkheid is ook een goede eigenschap.
Mooi? absoluut niet maar de Fransen kregen op hun neus wat ze zelf tegen de Duitsers presteerde.
En die jankbal Ronaldo verdient dit wel. Zo een grote voetballer moet ook een internationale prijs winnen met zijn land.
blij dat dit toernooi erop zit. wat een hoop slechte wedstrijden
Mooi hoor! Bij zowel winst als verlies hoort tegenwoordig auto's afbranden. Op de een of andere manier is omgaan met emoties niet echt een ding in 2016.
@Handsomeboy | 11-07-16 | 00:10
Een incident waarschijnlijk, volgens de krant van morgen ..
Jullie hebben beelden van de acrobatische veldrenner vast al gezien, maar toch nog een korte samenvatting:
pbs.twimg.com/media/CnB84_LVUAAFUu5.j...
pbs.twimg.com/media/CnCFfQjXYAAEE3j.j...
-Vanaf 0.07 zie je hem de linker hoek in springen, en een of andere turn routine uivoeren :):
screengrabber.deadspin.com/idiot-on-th...
@Handsomeboy | 11-07-16 | 00:10
Goed camerawerk ook.
@deechteprins | 11-07-16 | 00:04
In 7 wedstrijden 1x gewonnen in de reguliere speeltijd, de rest allemaal gelijk. Sorry, dan ben je kampioen onwaardig. Ze hadden er in de voorronde al uit moeten liggen.
Kampioen van de armoede.
live feed van de rellen in wording in Parijs. Dat gaat nog wel een paar uurtjes door.
www.rt.com/on-air/350457-euro-2016-fi...
In Brussel zullen ze wel weer blij zijn dat dit nationalistische feestje weer voorbij is......
Altijd goed als die arrogante Frambozen iets NIET winnen... Gefeliciteerd, Portugal!
suikerfeest en dan tig miljoen banlieu tuig....
Gelukkig. In ieder geval geen Frankrijk. Ik vond Portugal ook gewoon beter
Kampioen van de armoede.
Nou, nog een poule opzetten? hoeveel auto's vannacht in les France die in vlammen opgaan?
Handsomeboy | 10-07-16 | 23:56
.
Aaaaah hebben de Fransen hun zin niet gekregen ?
@Pritt: parabéns Portugal klinkt beter.
De gemoederen op de chumps elizee beginnen al aardig op te lopen. Riot police in full gear.
Nog even... La Liga 21 aug........ Premier League 13 aug.
Zwakke wedstrijd, zwak tournooi overall. Verassende winnaar. Kunnen we nu weer mooi voetbal krijgen aub?
Nederland heeft definitief het Ek 2016 verloren.Had tot het laatste moment hoop!
Toch niet weer Van Marwijk met z'n mondhoeken-tic in de finale van Studio France, ik durf niet te kijken.
mooi feesie op RT @
Heerlijk de AfriFransen met lege handen in eigen huis.
Zo, afgelopen en de croissants hebben verloren.. Daaag!
MOOI. Die lange broodjes bakkers verliezen van de zoutevissenvreters.
man, man, man.......... verder niet veel woorden voor
Wat een kolder dat die Ronaldo gewoon naast de trainer gaat staan en niemand er wat van zegt.
Heerlijk. Ronaldo aan het coachen
DANNY3960 | 10-07-16 | 23:26
Broer is meer van brullende motoren.
www.rt.com/on-air/350457-euro-2016-fi...
jwjg |10-07-2016 | 23:23
3x?
Zit timmerfransz in het publiek?
Stormageddon | 10-07-16 | 23:23
Na een paar wedstrijden texte ik mn broer reeds......... het zou weleens een Griekenland dingetje kunnen worden.....
-weggejorist-
-weggejorist-
Zat Juncker in het publiek?
@DANNY3960 | 10-07-16 | 23:10
Het scheelt niet veel. Werkelijk schandalig. 3 gelijke spelen en als slechtste nr. 3 met de hakken over de sloot door. Enfin. Snel vergeten dit toernooi.
Als het aan de EU ligt, komt straks het Iraaks/Eritrees/Turks etc etc ook uit Europa.
Is dit de finale van het EK of het AK?
Eén nul, één nul, Frankrijk staat voor lul!
Jaaaaaaaaaah
Hij trapt hem binnen!
Breaking news in de Telegraaf,Silvie Meis heeft cola over haar jurk gehad.Gaarne delen
watervlug | 10-07-16 | 23:10
o.o.
-weggejorist-
Hup Portugal
Worst case scenario.... Pepe scoort uit buitenspel in blessure tiid de winning goal. AMEN.
Breaking news in de Telegraaf,Silvie Meis heeft cola over haar jurk gehad.Gaarne delen
Wat een vreselijk slechte pot voetbal. Kunnen we het toernooi niet gewoon in z'n geheel over doen? Geen van beide partijen verdienen de winst.
Wat is zo'n veld eigenlijk kapot inefficient groot.
Alles fout. Prutser, ik ga slapen,
Jammer! Heeft GeenStijl weer eens een goed en actueel artikel ("GS Zondagsschool. Economie in de eurozone") en dan plempt men er weer een "voetbal topic" boven!
Hallo GS, alsof er FUC-KING NER-GENS anders dat tering voetbal te zien is...?!
Ik hoop dat @Wim Daniëls heeft genoten van zijn '100% nutteloze' voorspelling.
Lees het wel ergens morgen. Twee ploegen die niet thuis horen in de finale.
Nekklem, agressie, agg bah, ik ga weer terug naar mijn muziek :)
Hmmm 6 minuten net gekeken en sorrie hoor maar ik zie alleen agressieve primaten, allemaal!
@miko | 10-07-16 | 22:11
Bedankt voor de aanvullingen.
"Gal" is waarschijnlijk van Ketische oorsprong. "Wal" vlgns mijn woordenboek Germaans.
Walnoot is de vertaling van Latijn nux gallica of gallicana naar Waalsche Noot > Walnoot
miko | 10-07-16 | 22:14
Dat was meer bedoeld als "paarlen voor de zwijnen" maar ik ben het met je eens.
Payet eruit? Als ik Fransman was geweest had ik nu een robbenwisselgevoel gehad.
@eerstneukendanpraten | 10-07-16 | 21:54
De parel van de eredivisie is echt wel Ziyech. ook mossel maar geen handenschudweigeraar dacht ik.
@La Bailaora | 10-07-16 | 21:34
Maar Duitsland was in 74 wel gewoon beter. dat zag iedereen in de wereld behalve in Nederland.
@Zwizalletju | 10-07-16 | 21:33
Sommige hebben als stam wal, zoals:
Wales
Cornwall
Wallonië
Wallis[bron?]
Walachije
Andere hebben als stam gal, zoals de volgende:
Gallië, de oude naam van Europa tussen de Rijn, de Alpen en de Pyreneeën
Galicië (Spanje)
Galicië (Polen)
Galatië, een Keltisch koninkrijk dat thans in Turkije ligt
(Ankara was aanvankelijk de Keltische stad Ancyra)
@La Baillaora, eens! Wie vergeet Dieter Eilts nog, na het fantastische EK van Dld in Engeland.
Ik ben voor de motten. Wat een horsefighter trouwens, dit exemplaar dat precies vanaf het huilmoment van C. Ronaldo op z'n oogbal gaat zitten rusten. www.rtlnieuws.nl/sites/default/files/s...
Die handtas heeft zich uit de wedstrijd laten dragen ,zag dat het een onbegonnen zaak was tegen de Franssen ,en begon te huilen ,wat een nicht .
Nou, dat wordt verlengen en strafschoppen als het zo blijft. Dus dat zal Portugal dan wel winnen. Wat een ellendig potje voetbal om zo'n mooie sportdag af te sluiten. Heel jammer.
Piet Karbiet | 10-07-16 | 21:30
Geen geintjes over moslims nu! Trouwens, de parel van onze eredivisie en erkend weigeraar van handschudden met vrouwen gaat naar een Arabisch land om te voetballen en 5 keer per dag met alle inwoners samen met zijn kont omhoog te bidden. Hij lijkt op een figuur uit de Kabouter Plop-serie en zijn naam klinkt als parasiet.
@RoBD=Skullfucker | 10-07-16 | 21:38
"Maar goed spelende teams die niet wonnen?"
Waar haal je dat uit mijn verhaal?
Nergens waarin ik dat zeg. Alleen dat teams die geen indruk hebben gemaakt allang vergeten zijn. En dat teams die wel indruk maakten op een toernooi niet vergeten worden. Het Nederlands elftal van 1974 speelde een zeer indrukwekkend toernooi, maar speelde een slechte finale, waardoor het verloor. Toch zijn er nog heel veel mensen die dat team niet vergeten zijn.
Van teams die geen indruk wisten te maken zijn er wel een paar voorbeelden: bv. Denemarken 1992 of Griekenland 2004.
Triestig..... tot hiertoe kijk ik een afspiegeling van een zielig EK.
Ben alleen maar voor Frankrijk omdat die vieze vuile bontkraag van een matennaaier Benzema dan nooit maar dan ook nooit meer wordt opgeroepen.
MrShadow | 10-07-16 | 21:20
Smerig neergehaald? U is blind?
Ik zie trouwens ook een speler waarvan ik denk 'nou die kan maar beter niet in Amsterdam gaan wonen, want dan krijgt ie een rotleven zonder dat de politie hem gaat helpen'.
@Mastermattie | 10-07-16 | 21:33
Okay, dan zet ik mijn geld op Oboema Sosetekoe.
www.youtube.com/watch?v=FyFPTbD3yJg
@la Bailaora 21:34
Ik weet niet over welke generaties je het hebt. Kan zelf aardig wat Europese-en wereld kampioenen opnoemen vd laatste 30 jaar. Maar goed spelende teams die niet wonnen? Ik weet er geen. En dat geldt denk ik voor de meesten
Ik dacht dat de Les Bleus zouden spelen vandaag? Maar wat ik zie is toch echt iets anders. Of is dit nog de voorwedstrijd?
Als Frankrijk dit nu niet wint weet ik het niet meer. Zou die 2e spits een held kunnen zijn?
@Uw psychiater 21:25
Hoewel ik ook bepaald geen fan ben, lijkt uw eerdere diagnose aangaande meneer R onjuist
Domme sport (ers), nog dommere regels. Overduidelijk opdracht om Ronaldo uit de wedstrijd te trappen. Gele kaart inhoudsloos in finale. Tijdstraffen bij kaart, elke fatsoenlijke sport heeft regels die wangedrag kunnen ontmoedigen.
@MrShadow | 10-07-16 | 21:29
Voor jou zo te zien niet, voor anderen wel. Bv. hoe het de herinnering in gaat. De Braziliaanse ploeg van Pele en de Nederlandse ploeg (total football, zelfs zonder te winnen), blijven generaties lang in het geheugen gegrift.
@miko | 10-07-16 | 21:16
Het is een Germaans woord , Oud Engels "wealh" = vreemdeling
Huidige Duitse woord "welsch" heeft ook nog die betekenis maar dan meer richting Romaanse volkeren.
Walachije , (zuiden Roemenië) hoort trouwens ook bij deze groep.
Piet Karbiet | 10-07-16 | 21:30
Als ie klaar is met zn reet naar het westen te keren.
Komt die moslim Ribery er nog in?
La Bailaora | 10-07-16 | 21:26
.
Hoe je wint boeit niet, als je maar wint
Tja met die paar miljoen zou ik ook janken meer meer meer ,spanje italie en portugal en engeland hebben het europees voetbal dank zij de e.u hier finaal kapot gemaakt .
tegen wordig krijg je bij een speler gratis een jaar pampers
Huilen om jezelf altijd -1.
@MrShadow | 10-07-16 | 21:20
Huilen doen alleen mietjes. En wedstrijd van zijn leven? Met geluk de finale halen via de makkelijke route, een wedstrijd gewonnen en dan zou het de 'wedstrijd' van zijn leven zijn?
Als Portugal dit zou winnen dan doet het dat zonder enige indruk te maken.
Ronaldo plat #Rexit
witchmaster | 10-07-16 | 21:24
.
Niet overdrijven, de echte knokwedstrijd was toch echt de finale tegen Spanje in 2010
Sinds wanneer speelt Klinsmann bij die Visigoten, eigenlijk?
.
Juuk an me tas.
Ahh, beroepsaansteller Ronaldo heeft weer pijn. Een massage van zijn vriend Badr zal de pijn wel verzachten.
Nee waar ze zijn verot geschopt
De analyse van Daniëls is in ieder geval leuk om te lezen. Zeldzaam als het om voetbal gaat.
witchmaster | 10-07-16 | 21:21
.
Bedoel je de 8ste finale WK 2006 waar NL bagger was ?
Ja wat is daarmee ?
Ik moet zeggen dat het me niet tegenvalt zo, dat EK. Met de terreurdreiging en rel/staak frambozen.
ow foutje het remember i.am so sorrie
@MrShadow
Rerember nederland portugal !!!!!!
Even een pleister op zijn knie en het ventje kan weer meedoen.
La Bailaora | 10-07-16 | 21:18
.
In de wedstrijd van z'n leven smerig neergehaald worden door een klere Fransman, ik kan hem begrijpen
En Ronaldo eruit.. daar gaat je voorspelling..
-weggejorist-
Dit is zo verdrietig. Ronaldo kan niet verder... :-(
Haha, Christina huilt. Watje.
@Zwizalletju | 10-07-16 | 21:13
Alles waar Wal- in zit is Keltisch.
Volgens mij wonen er ook muzelmannen her en der
@hfakker | 10-07-16 | 21:10
The European Commission and UEFA sign partnership agreement
europa.eu/rapid/press-release_IP-14-11...
Walen , Wales en Walnoten :de Germaanse benamingen voor vreemdelingen en vreemde noten.
All the way portsjzugaal.
Heeft Ronaldo zijn grote prijs, dat verdiend hij wel. En kunnen we die kudtfransosen zien janken. priceless.
Hup Ronaldo
Dit EK stinkt naar Juncker
Portugal - Frankrijk.
+ Duitsland en de rest = dit jaar
150 miljard
Koopje.
Ja hoor.... de grote Ronaldo theatershow....
Heb de wedstrijd gemist. Maar had wel verwacht dat Portugal ging winnen.
Liever Ronaldo dan Frankrijk. Ook leuk: als Portugal wint heeft Ronaldo eindelijk Messi verslagen.
Onzin. Het Keltische rijk omvatte heel Europa. (zelfs tot diep in Turkije) De Franken, Saksen, Bohemen etc waren daar onderdeel van.
s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/66/...
Desalniettemin gaan de Portugezen winnen. Dik!
Sinds Wim Daniëls dat verd** koningslied onverdoofd fileerde
kan hij bij mij wel een potje breken
Ronqldo heeft alvast z'n liedje gedaan.
REAGEER OOK