Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Bangladesh: "Dhaka niets met de islam te maken"

Nog even over de doden van Dhaka. En de doodse stilte die daarop volgde. Er was een minuut zwijgen voorafgaand aan #GERITA. Maar voor de rest sneeuwde de dood van 20 "kuffar" die werden afgeslacht omdat ze geen Koran-tekst paraat hadden onder in voetbal-, fiets-, tennis, brexit- en F1-gedoe. Geen Japanse Zonnen en Tricolores geprojecteerd op het Koninklijk Paleis/Eiffeltoren/Brandenburger Tor/Big Ben. Geen Tunahan Kuzu die op hoge poten minuten stilte eiste. Geen Kamervragen van D66/GL/PvdA. Geen fotorubriek in NRC. Geen Grunberg die zich zorgen maakt om relipopulisme. Geen Mars der Beschaving en/of demo op Dam/Malieveld/Museumplein. En vooral geen hashtag. Doorlopen mensen. Niets met de islam te maken.

Reaguursels

Inloggen

Islam is vrede en Ramdan is Feest !
Alleen arme kansloze Moslim plegen aanslagen!
Oh nee wacht !
youtu.be/4QOHFY3PyME

Bolder | 04-07-16 | 17:26

Ja maar we moeten niet vergeten dat er veel onvrede heerst, een gevoel van sociale uitsluiting in sommige wijken...

Sans Comique | 03-07-16 | 22:02

@ A3an | 03-07-16 | 12:26
www.assembly.coe.int... viejohuevon | 03-07-16 | 13:16

Jaaaa geschreven voor verschrikkelijke deugmensen, die gewoon niet willen snappen dat islam, Brutaal racistisch discrimineren en wreed is en niets te zoeken heeft in Europa

protonplof | 03-07-16 | 20:11

Niet vreemd dit bloedbad, dit geloof laat aanhangers regelmatig "trainen" doormiddel van Halal slachten, het maakt het kelen van anderen als zijnde een daagse bezigheid, bloed zegt niemand meer iets.
Ben er ooit wel bij geweest wat was het lachen een kip kelen en dan loslaten en kijken hoelang hij nog rondliep.
Wil je iets bereiken dan direct een totaalverbod op Halal slachten, die jihad oefening is nergens voor nodig.

Flatuleerder | 03-07-16 | 18:26

@Magdat | 03-07-16 | 09:59 Maar gelukkig staan er overal woedende moslims op die aan al die misverstanden over de ware islam een einde willen maken. Door bijvoorbeeld te eisen dat alle teksten die oproepen tot geweld uit de koran geschrapt dienen te worden.


Indien ze dat doen, zal er een dunner boekje overblijven dan "De leukste Duitse grappen".


Ik heb kotsbeu de islam

tsarion | 03-07-16 | 18:14

@malang | 03-07-16 | 10:52
Vertel er ook even bij dat je ter plekke besneden wordt als je dat nog niet bent. Of je nou begreep wat je zei of niet.

VerenigingVanDieven | 03-07-16 | 18:06

verklaar ze maar de oorlog, alle sallafistfukkers, saudi arabie, en alle anderen die ons haten. begin maar met het sluiten van die haatinstituten in ons land. jullie zijn niet welkom in mijn land ! sluiten die hap, we zijn toch niet van de pot gerukt ? moven en wegwezen.

umeli | 03-07-16 | 17:05

Als ik hier zeg wat ik denk en schrijf wat ik zeg ben ik zo weggejorist.
Daar voel ik me niet lekker bij.
Als ik met jarenlange werkervaring met gastarbeiders die de "Ware Religie" aanhangen ,hierboven uitgebreid besproken,4 maal ernstig bereigd en gewaarschuwd ben en 1 maal met de dood dan piep je wel anders alleen maar vanwege diepere religieuze discussies en vasthoudend aan mijn eigen mening.Ik heb mijn lesje wel geleerd.
Ik heb een wat angstig gevoel overgehouden en houd mij het liefst verre van religieuze fanatici.

Voelmenietlekker | 03-07-16 | 16:22

De "dr. of common sense" over de aanslag / gijzel drama in Bangladesh En zijn visie over hoe dit islamitische terrorisme probleem aangepakt kan worden, aangezien het decennia lange konten likkerij door politici blijkbaar averechts werkt.

www.youtube.com/watch?v=FH2mLjmeOaE

mysteryposter | 03-07-16 | 16:18

Wie is verbaasd?

Der Paulie | 03-07-16 | 15:22

-weggejorist-

Wayne Schlegel | 03-07-16 | 15:20

PrinsesStoepje | 03-07-16 | 14:17,

Eigenlijk zou het mogelijk moeten zijn om fopwetenschappers die te veel onzin verkopen, na meer dan 3 onvergeeflijke blunders van hun papiertjes te verlossen.

Laat Bakker maar lekker de inhoud van prullenbakken downplayen.
Kennelijk is hij in de interieurverzorging beter op zijn plaats.

Dandruff | 03-07-16 | 14:51

Wayne Schlegel | 03-07-16 | 13:58,

"Het eerste dat ze doen is het publiek op afstand houden"...
Natuurlijk, en dat deden ze in Boston dus ook. Maar een binnenstad ontruim je niet binnen 3 seconden. Het is jou kennelijk ook ontgaan dat daar een marathon plaatsvond; en dat lokte behalve honderden deelnemers ook tienduizenden bezoekers naar de doorgaans toch al vrij drukke binnenstad. Die werk je niet in 3 seconden weg. Zelfs niet in 3 kwartier.
Net zo min als je binnen 3 seconden 176 ambulances ter plaatse hebt.

Je zegt heel veel dingen niet te weten. Zoals dat glas alle kanten op kan springen. Welnu, dan weet je dat nu; glas kan alle kanten op springen.
Daarnaast beweer je heel veel dingen niet te begrijpen.
Dat geloof ik meteen, maar ook dat bewijst nog geen complot.

Je ziet bijvoorbeeld een foto met ruim 50 mensen in 50 verschillende houdingen en 1 daarvan lijkt ergens naar te wijzen; of dat waar is, is niet duidelijk.
Maar dat bewijst iets vind jij?
Welnee, dat bewijst precies niks.
Je weet niet wie het is en of hij/zij echt ergens naar wijst, en zo ja waarnaar.
Maar zelfs als dat zo zou zijn dan hoeft die persoon nog geen "supervisor" te zijn.
Of weet jij wèl wie het is, en heb je bewijs?
Niet?
Dat bedoel ik.
En wie zegt dat die man in die rolstoel honderden meters is verplaatst?
Die foto is een momentopname; hoe weet jij nou waar hij gewond raakte; waar hij gevonden werd; hoever hijzelf eerst al gekropen had; waar hij naartoe gebracht wordt; etc?
Misschien zat hij trouwens al in een rolstoel, tenslotte doen er ook gehandicapten mee aan die marathon.

Jouw hele "argumentatie" is er op gebaseerd dat je geen kennis van zaken hebt, maar wel "vreemde dingen ziet". Op precies 2 van de tientallen miljoenen foto's die er die dag zijn gemaakt.

Dat overtuigt niet.
En nu ga ik het zonnetje in.
Als er die dag nog 2 foto's zijn gemaakt die je niet snapt, leg ik dat vanavond wel uit.

Dandruff | 03-07-16 | 14:45

Dat hele Bangladesh is al jaren verloren. Al 20 jaar worden er westerse vrouwen op straat uitgescholden voor hoer. Geen nieuws onder de zon in dat land, haat aan westerlingen. Land gaat toch tenonder aan overstromingen. Lekker laten overstromen. Met de hele typhuszooi erbij.

subversief | 03-07-16 | 14:44

@Wayne Schlegel | 03-07-16 | 13:58
Ik heb ook even gezocht, maar die Jeff Bauman was niet de enige die zijn benen verloor. Er werd ook een gezin zwaar getroffen, een jongetje van 8 overleed, en zijn zusje mist ook een been, evenals een andere vrouw. Nee niets duidt erop dat deze aanslag in scène gezet was, of zelfs niet echt was zoals jij beweerd. Blijft een sterk conspiracy verhaal hoor. www.nrc.nl/nieuws/2014/04/15/boston-ee...

Batavi Magistralis | 03-07-16 | 14:38

Dandruff | 03-07-16 | 13:49
Edwin Bakker doet erg zijn best om islamitische terreur te downplayen. Als je vandaag nog beweert dat islamitische terreur slechts een fractie van het geheel vormt ben je heel dom of je dient de verkeerde agenda. Maar ja hij heeft natuurlijk op zijn beurt ook op een linkse Uni gezeten.

PrinsesStoepje | 03-07-16 | 14:17

ukuppes | 03-07-16 | 12:25
Heel erg voor die man maar hij heeft er niks van geleerd. Denken dat democratie, menselijkheid, fatsoen of het "niet toestaan van haat" je zal redden van het zwaard van de islam is niet alleen naïef maar ook een belediging voor zijn vermoorde vrouw.
Juist die totale afwezigheid van testosteron en natuurlijke overlevingsdrang in het Westen maakt dat islamfascisten ons uitlachen. Ze kunnen gewoon hun gang gaan want het enige wat ze kan overkomen is dat ze worden doodgeknuffeld door Gutmenschen.

PrinsesStoepje | 03-07-16 | 14:04

Dandruff | 03-07-16 | 13:00
Ik ben een paar keer aanwezig geweest bij grote ongelukken en het eerste dat aanwezige hulpverleners doen is het publiek op afstand houden. En vooral niet toestaan dat gewone burgers zomaar met gewonden gaan lopen slepen.

In de VS zijn veel zaken goed geregeld: Ze wisten heel snel beelden van de verdachte te produceren, de hele stad werd binnen de kortste keren afgezet en aan het eind van de dag was de scene door een professioneel team zodanig opgeruimd dat je niet eens meer kon zien dat er iets gebeurd was. Bovendien was er bij dit evenement enorm veel op de been: politie, hulpverlening, etc. En dan moet ik geloven dat één of andere joker met een Amerikaans vlaggetje en een cowboyhoed een kerel met de benen eraf honderden meters rondrijdt in een rolstoel? En dat die 'gewonde' de hele tijd geen enkele vorm van emotie vertoont, net als alle andere 'slachtoffers'?

Er zijn zat beelden van de aanslag, immers het was de finish van een marathon en iedereen kan tegenwoordig foto's en video's maken. Als je die eens bekijkt zul je zien dat bij de eerste bom niemand omvalt, zelfs niet dichtbij de bom. Er is ook geen enkele schade, en dat voor een fragmentatiebom? Laat me niet lachen. Alleen een oude man die aan het rennen was valt om, maar bleek ongedeerd.

De tweede bom ontplofte op de straat en richtte wel schade aan, ook de drie doden denk ik. Deze bom ontplofte precies op de plek waar een bruine damestas stond, die daar door een vrouwspersoon is neergezet. Rara hoe kan dat? En waarom is dit niet onderzocht?

De foto in de NL-wikipedia zegt het allemaal:
nl.wikipedia.org/wiki/Bomaanslagen_ti...
De supervisor in het zwarte vest linksboven heeft net de fotograaf ontdekt. De houten bankjes onder haar gaan later pas kapot(!). Er ligt glas van een winkelruit (?? dan moet er ook een bom in een winkel zijn afgegaan ??). De honderden ijzeren dingetjes in de 'fragmentatiebom' hebben gelukkig verder niets kapot gemaakt. Behalve dan de benen van één vent? Enorme flauwekul als je het mij vraagt.

Amerikanen hebben helden nodig. Daarom zijn er bij elke aanslag één of meer helden aanwezig. Die worden goed in beeld gebracht, zoals bij Boston en Orlando, zodat ze op het netvlies gebrand blijven staan. Met films en tv-programma's wordt dit vervolgens in steen gebeiteld.
Eenvoudige mensen die, als de nood aan de man komt, hun mede-Amerikanen helpen. Daardoor vergeten ze ook meteen wat er allemaal feitelijk niet klopt.

Wayne Schlegel | 03-07-16 | 13:58

Ze hebben groot gelijk. Moslims hebben niets met islam te maken.

Rest In Privacy | 03-07-16 | 13:56

PrinsesStoepje | 03-07-16 | 13:38,

Nou ja; in de jaren '90 was er inderdaad ook al veel moslimterreur. En daarvoor ook al; denk aan München en de vele vliegtuigkapingen.
Hooguit heeft Bakker een punt dat pakweg 15% van de terreur toen socialistisch was; dat is nu wel iets minder ja.

Maar daarbij moet worden aangetekend dat de meeste linkse terreurbewegingen destijds ook al werden gesteund vanuit islamitische landen.
Sinds Hitler de koran een mooi boek noemde zijn socialisme en islam als twee handen op een buik.

Dandruff | 03-07-16 | 13:49

jeroentjev | 03-07-16 | 09:34
Die Bengaalse "senior minister" is in onze pers helemaal niet geciteerd. Ik heb het nieuws over Dhaka nauwkeurig bijgehouden en er werd na de ontknoping nauwelijks aanvullende info of duiding gegeven. Laat staan dat bovenstaande foto's gekuist werden getoond.
De truc is om radicale islam automatisch te koppelen aan IS als om aan te geven dat de rest "gematigd" is en een aanslag buiten IS om dus nooit islamistische terreur kan zijn.

PrinsesStoepje | 03-07-16 | 13:48

-weggejorist-

plofchickie | 03-07-16 | 13:47

Hoorde op BNR weer zo'n hoogleraar terrorisme (!) de grootste onzin uitkramen. ("jaaah in de jaren 90 was er óók terreur hoor!) Edwin Bakker heeft natuurlijk wel zijn eigen "instituut". En geeft les op de Uni en adviseert onze overheid. We zijn verloren.

PrinsesStoepje | 03-07-16 | 13:38

sorry for double post.

viejohuevon | 03-07-16 | 13:17

-weggejorist-

viejohuevon | 03-07-16 | 13:16

@ A3an | 03-07-16 | 12:26 - Bedankt voor de link, en speciaal voor:

www.assembly.coe.int/nw/xml/XRef/Xref-...

Dan weten we tenminste waar we officieel aan toe zijn. Al sinds 2010.

viejohuevon | 03-07-16 | 13:16

@ A3an | 03-07-16 | 12:26 - Bedankt voor de link, en speciaal voor:

www.assembly.coe.int/nw/xml/XRef/Xref-...

Dan weten we tenminste waar we officieel aan toe zijn. Al sinds 2010.

viejohuevon | 03-07-16 | 13:16

@ protonplof | 03-07-16 | 13:00 Een woord: olie?

sickworld | 03-07-16 | 13:09

notamused | 03-07-16 | 12:14
Ja het is jammer dat de huidige politiek het gewoon niet aandurft om paal en perk te stellen aan de chantage politiek van de landen met deze islamitische overheden die alleen maar bezig zijn met rotzooi schoppen in de wereld

protonplof | 03-07-16 | 13:00

Wayne Schlegel | 03-07-16 | 11:45,

Jij was er kennelijk bij, en meent professionele hulpverleners op hun "fouten" te moeten wijzen?
Flikker toch op.

Zelfs als jij gelijk zou hebben dat jij ooit gedurende 10 minuten een BHV-er hebt horen praten, dan nog weet je helemaal niks van hulpverlening.
En nog minder van hulpverlening tijdens een panieksituatie, in een overbevolkt en vanwege een marathon afgezet gedeelte van een stad.
Je weet helemaal nik.

Ik ga jouw huiswerk niet doen; jij beweert dat de realiteit niet bestaat, dus jij mag dat uitleggen.
Ik ga tot die tijd uit van de realiteit;
- Boston bestaat ècht;
- die aanslag daar was ècht;
- en er zijn daar ècht 176 gewonden gevallen.
Niet allemaal hele zware gewonden, maar als hulpverlener weet je dat niet als je je door de menigte wringt.

Dandruff | 03-07-16 | 13:00

Wat snappen de mensen niet aan ISLAMITISCHE staat?

Schietmijmaarlek | 03-07-16 | 12:49

Moslims die overal niet-moslims of andersdenkenden vermoorden. In Nederland moslims die klagen over dat wij hun te weinig aandacht geven omdat het niet in Europa is. Facepalm.

sjoerdploert | 03-07-16 | 12:47

Laatst zei iemand me dat er al 1000 aanslagen waren geweest in Duitse asiel opvang centra.
Dat klopt,alleen de daders zijn in ruim 90 % van de gevallen diezelfde asielzoekers(voornamelijk moslims)
Volg dat nieuws bijv.

hier www.nieuwreligieuspeil.net/

pejoar | 03-07-16 | 12:46

Laat me raden.... de aanslagen van afgelopen nacht in Bagdad hebben ook niets met IS te maken?

Schietmijmaarlek | 03-07-16 | 12:45

Natuurlijk.9/11, Madrid, Londen, Parijs, Brussel, Kopenhagen, Parijs, Brussel nog eens, Trukije meerdere malen... heeft echt helemaal NIETS met de Islam te maken. Want Islam = vrede, dus moslims hebben met die aanslagen heeltegaar niets te maken.
Zoals Duitsers destijds helemaal niets te maken met concentratiekampen........

mallekater | 03-07-16 | 12:41

Waarom er geen aandacht is komt door coolcat.
Zolang er geen naaister huis is ingestort en wij zelf als medeschuldige aangewezen kunnen worden omdat we nou eenmaal goedkope kleding willen hebben die door 6 jarige meisjes met blaren op de vingers gemaakt worden is er geen aandacht.
Laat er ergens op de wereld iets gebeuren waar de witmens of rechts verantwoordelijk voor gehouden kan worden en het is wereldnieuws. Bom inslag door moslims en 20 doden? Vind niemand interessant. Het is geen nieuws meer maar het leven van alle dag. Misschien dat er nog iemand komt kijken bij meer dan 100 doden door moslimgeweld. Laat een rotje afgaan bij een azc en het is wereldnieuws. Dat hakt er in en Rutte vind het afgrijselijk. Zoveel geweld tegen buitenlanders...
Maak een wit gezicht zwart en doe hem een gekleurd pakje aan en de VN komt in spoedberaad bij elkaar wegens latent racisme.
Geweld-moslim-islam is als water uit de kraan. Elk moment van de dag beschikbaar in ongelimiteerde hoeveelheden.

dijkbewaker | 03-07-16 | 12:40

De islam heeft ook niets met de islam te maken.

Jack Jersey | 03-07-16 | 12:32

-weggejorist-

A3an | 03-07-16 | 12:26


Goh, zelfs trouw durft vandaag het beestje bij de naam te noemen. Gaat dan toch heel langzaam het politiek correcte gelieg en gedraai verminderen?

www.trouw.nl/tr/nl/37461/Aanslagen-Par...

ukuppes | 03-07-16 | 12:25

Geweld heeft niks met islam te maken. "Jullie zijn welkom, welkom in mijn land "heeft vniks met GroenLinks te maken............. En de aarde is plat!

Uw Psychiater | 03-07-16 | 12:25

Who Cares Bangladesh? Wie interesseert het dat z'n poloshirt door een peuter aldaar in elkaar is genaaid? Waarom je nu druk maken om een stel odioten op een achterlijk stukje aarde?

Ravissant | 03-07-16 | 12:24

Nog niet zo lang geleden was er hier helemaal geen Islam. Toen waren er nul problemen gerelateerd aan, nul aanslagen gerelateerd aan en 0 politici, die tegen beter weten in, steeds futieler poogden de zaak glad te strijken. Het is hoog tijd dat er een eind komt aan dit interbellum.

netniet | 03-07-16 | 12:22

Ze poseren allemaal in IS-outfit voor een IS-vlag, ze riepen allahs hakkenbar, IS claimt de aanslag, maar het heeft echt helemaal niets met IS te maken!
twitter.com/JagbaniOnline/status/7495...
Tuurlijk jôh.

Schietmijmaarlek | 03-07-16 | 12:16

protonplof | 03-07-16 | 11:40 Ja, dat klopt allemaal. Maar het probleem is dat zoveel mensen het nog niet weten, of het zelfs niet willen weten, of het wel weten maar gewoon doorgaan met demoniseren van mensen die er een probleem van maken, enzovoort. Je mag elke denkbare religie en/of ideologie bekritiseren behalve de islam. En schrijf je toch een krtisch boek over de islam en de islamgoedpraterij, dan word je gewoon genegeerd – zie het lot van bijvoorbeeld Wim van Rooy.

notamused | 03-07-16 | 12:14

Wanneer gaan we dat zooitje nou eens uitroeien en de radicale islam over heel de planeet bestrijden? En eveneens de oorlog verklaren aan collaboraterende islamknuffelaars? Hopelijk wordt Trump president, dat zou een mooie boost zijn in de reeds ontketende patriottische lente.

pluk-87 | 03-07-16 | 12:07

MarcS | 03-07-16 | 11:26
====
Correctie: dit is het zinnetje dat je uitspreekt BIJ je 'bekering', je wordt niet 'bekeerd' DOOR het uitspreken van dit zinnetje.

Je kunt dat zinnetje gewoon citeren, citeren is namelijk niet hetzelfde als 'ermee instemmen'.

malang | 03-07-16 | 12:07

Barbaarse terreur en het woord "islamist", Muslim, kan je bovenmatig verschrikkelijk vaak in EEN zin gebruiken..... Het is tegenwoordig zelfs de eerste gedachte bij ALLE mensen op deze HELE aardbol bij dit soort nodeloos bloedvergieten.
En word zo vaak nu bevestigd dat de "religie" relatie er niet meer is, maar in die kringen vrijwel kritiekloos kan gedijen. Wat VER onder barbaarse krochten van nul-breinen zijn ontstaan, VER onder het niveau van dierlijke instincten: beesten!
VER onder het niveau van riool-ratten die nog in meeste gevallen doden om te vreten...

Wat als je als soortgenoot, lid van dezelfde misselijkmakende ideologie, wars blijft van een (ver)oordeel, in massa-kritiekloosheid vervalt, hierover immer het zwijgen doet, passief reageerd, als het kan in een stamelende voetnoot, bij deze misdaden de ouders, de hele familie opperst "verbaasd" reageerd in een camera... wir haben ess nicht gewusst "spelen"?
Dan ben je toch een soort "heler" van de misdaad?

En wat "maakt" dat van mijn politieke publiekgeldverslaafde parasieten in deze, die onmiddelijk in ontkenningsfase, zich in positieve discriminatie door hele groepen "politiek correct" in hun schoenen laten zeiken, en diegenen veroordelen(!) die de veters extra aantrekken om DAT te voorkomen?

Deze clubs moet je toch bij de wet gaan verbieden als destruktieve ideologie, en het verbod evenzeer betrekken op de uitingsvormen van deze ideologieën?
Alsof de Klu klux klan open en bloot in puntmutskostuum over de openbare wegen lopen, rijden, zich bevinden? Dat is hetzelfde?

Wat rest mij te verbazen dat er in dit zelfs hele gebouwen in dit land voor misbruik gelegaliseerd worden hiervoor door MIJN despoten, gewoon worden verkocht?
Ik meer moeite moet doen voor omgevingsvergunningen van een kippekootje, dakkapel?
Dan ben je toch een soort mede-heler van de misdaad?
Onze home-town islam-barabaren en de passieve kritiekloze gedogers van dezen, die vrijwel alle bestuurs-ambtenaren in dit land ongstraft van "achteren nemen" als orde van de dag, business as usual, en in bovenmatige statistische aantallen, HORDES zelfs in Randstedelijk verband, totale minachting over het welzijn en belang van de oorspronkelijke indentiteit van HELE landen, van hele samenlevingen, en voorgaanden slechts de andersdenkenden onder hun totaal-exploitaties van autochtonen willen onderwerpen?
Onder dwang druk dreiging en veel bloedvergieten?
Waar MIJN "volksvertegenwoordigers" er in totale geestesvernauwing er volgens Europol nu intussen min. 5000 in de EU geïmporteerd hebben?

En WAT hebben deze groepen OOIT aan een of ander produkt voortgebracht, bijgedragen, uitgevonden c.q. ontwikkeld, waar WIJ überhaupt iets aan hebben, zouden kunnen gebruiken, zouden willen kopen?
Nog geen paperclip, geen fietsventieltje, geen automobiel, geen............... NIETS hebben "bijgedragen", en hun (noodzakelijke) aansluitingen aan de mondiale "vaarten der volkeren" bewust (al is het maar het dragen van een hoofddoek) uit de weg gaan, saboteren, en vervogens de mondiale "vaarten der volkeren" onder "Barbaren-religie" juist bij HUN willen dwingen om bij "hun" aan te MOETEN sluiten?

Deze politici in DIT land die DAT nu gewoon gedogen, dienen voor tribunalen te verschijnen. Deze MOETEN islamisering op vele gronden gaan terug dringen... en heeft NIETS met "discriminiatie" te maken.
"Discriminatie", "zich ongeoorloofd negatief onderscheiden", doe ze zelf. Niet WIJ
In dit land alleen verblijven al je ont-Islamiseerd bent, en voor voldoende afstand ondertekend hebt.

Wat na een Nexit allemaal voorkomen had kunnen worden!

Katoentje | 03-07-16 | 12:03

Het zijn allemaal moslims die verantwoordelijk zijn voor de vele aanslagen, ze zeggen het te doen uit naam van de islam. Landen als Saoedi Arabië, Koeweit, Iran etc. steunen massaal terroristische organisaties, maar ook proberen ze grip te houden op moslims in het buitenland. Kortom er is maar één oplossing: een moslim-stop in de westerse wereld. Japan kan het ook, dus wij ook.

Dutch_Holland | 03-07-16 | 12:03

It's not hell but you can see it from there.

NACademicus | 03-07-16 | 11:58

@ fehlschluss | 03-07-16 | 11:31

Het volgt inderdaad altijd hetzelfde stramien. Hoe komt dat? Welnu, heel simpel: daar is over nagedacht. Zolang 'de ander' niet nadenkt werkt het. En meestal denkt de ander niet na, en daarom is het ook al 1400 jaar uiterst succesvol. Het wordt tijd dat we gaan nadenken, want dat 'succes' is niet goed voor de wereld.

HoogToontje | 03-07-16 | 11:53

Ik ben een kuffar.

Duifmans | 03-07-16 | 11:51

Dandruff | 03-07-16 | 10:56
Mensen in die toestand moeten helemaal niet honderden meters in een rolstoel worden weggereden. Die horen überhaupt niet in een rolstoel gezet te worden. Er waren ambulances dichterbij.
De man in kwestie heet Jeff Bauman. Google hem eens zou ik zeggen. De man met de cowboyhoed heet Carlos Arredondo, ook een erg interessante man.

Er zijn wel doden gevallen denk ik, maar bij de andere bom. En er zijn zeker geen 250 gewonden gevallen.

Wayne Schlegel | 03-07-16 | 11:45

excuses voor de typo's.

Zwizalletju | 03-07-16 | 11:43

@fehlschluss | 03-07-16 | 11:31
Ja ik ken het verhaal, ik volg Spencer. Zouden meer mensen moeten doen, ook de Europese elites en de mensen in de 1e en 2e Kamer die ons zegt te vertegenwoordigen, maar die op veel terreinen clueless zijn o.a. de Islam en bezig zijn met het bestrijden van de "Islamophobie". Gaan ze wellicht eindelijk eens nadenken over deze zogenaamde religie.

Zwizalletju | 03-07-16 | 11:42

Deze aanslag in Dhaka is islam ten voeten uit. kijk maar eens naar de afgelopen 10 jaar en de wijze waarop de islam zich presenteert:
- ongelooflijk brutaal
- racistisch tegen andere geloven
- discriminatie en onderdrukking van vrouwen
- anti vrijheid en democratie
- absoluut WREED gedrag t.o.v iedereen die in de ogen van een geestelijke iets doet wat hem niet welgevallig is
.
Door de geestelijk leiders van islamitische staten (bijv. Iran) wordt de westerse beschaving, de vrijheid en democratie als minderwaardig beschouwd. De afwijzing hiervoor kan worden verklaard door fanatiek vrouwen te dwingen in Europa hoofddoek verplicht te stellen en ook af te dwingen. De hoofddoek dient als symbool voor de afwijzing van de westerse vrijheid en democratie. Grof gezegd de hoofddoek dient als opgeheven middelvinger in het straatbeeld om de westerse samenleving af te wijzen.
.
Geweld wordt door de koran zonder restrictie toegestaan tegen iedereen die als "vijand" kan worden aangemerkt door de lokale geestelijke.
.
De huidige islam wordt door 80% van de import moslims in Europa zonder kritiek gesteund.

protonplof | 03-07-16 | 11:40

Zwizalletju | 03-07-16 | 11:12
Klopt helemaal, wat je schrijft. En toch blijkt ook in Japan de islam het gif te zijn dat stroomt waar het stromen kan; het ongedierte te zijn dat kruipt waar het kruipen kan. Het vindt plaats volgens exact hetzelfde geraffineerde stramien als bij ons in Nederland, Denemarken, België of Groot-Brittannië. Het lijkt allemaal zo speels en onschuldig maar is het bepaald niet. Een paar jaar geleden vond ik de uitspraak van Wilders “Islam is gif” een te extreme uitspraak. Tot mijn eigen afgrijzen moet ik nu onderkennen dat het toch wel klopt. Lees maar: www.jihadwatch.org/2016/06/hugh-fitzg...

fehlschluss | 03-07-16 | 11:31

Ze hebben gelijk, hoor. Al die aanslagen in Turkije, Belgie, Frankrijk en terug gerekend tot aan 9/11, het heeft allemaal helemaal niets te maken met die krankzinnige godsdienst de Islam... ze maken zelfs elkaar in massa''s af,maar nee, het heeft echt helemaal niets te maken met de Islam.

mallekater | 03-07-16 | 11:27

@malang | 03-07-16 | 11:03 - hihihi, laat dit nu net HET zinnetje zijn, waarmee iemand zich tot de islam bekeerd. Precies dit zinnetje.

Trol much?

MarcS | 03-07-16 | 11:26

@Dandruff | 03-07-16 | 10:53
Ik wilde het niet zeggen want dan loop ik weer olie op het vuur te gooien maar inderdaad ja, als je je een beetje gaat verdiepen in die kwestie tussen India en Pakistan dan ontkom je ook hier niet aan de conclusie dat het ook hier de mensen van islamitische persuasie zijn die op een gegeven moment begonnen zijn met gewelddadigheden. Omdat ze weer eens bang waren dat ze tekort gedaan werden.

VanBukkem | 03-07-16 | 11:20

King of the Oneliner | 03-07-16 | 11:09

Peru heeft wél heel wat verschillende culturen oorspronkelijk: Indianen, Europeanen, enkele Zwarte Afrikanen en Jappen. Deze zeer verschillende culturen aldaar zijn er wél in geslaagd te mengen. Het is de islam die onmengbaar is.
.
Hetzelfde geldt overigens voor Portugal. Ik kom wel eens in Lissabon, en daar heb je het sardienenfestival oid. En iedereen gaat gewoon de straat op: jong en oud, rijk en arm, maar ook, itt Nederland, autochtoon en allochtoon. En die Portugezen hebben veel immigranten (Angola, Kaapverdië, Brazilië, Vietnam), maar geen van allen hangt de islam aan. In Portugal mengt het om die reden wél. De islam is het probleem.

T0matenplukker | 03-07-16 | 11:17

De Islam is hét probleem. De Japanners hebben het begrepen en mogen volgens hun hoogste gerechtshof wettelijk alles wat met de Islam te maken hebben in de gaten houden.
Dat is daar nog te doen want ze hebben er zo weinig, maar die paar die er zitten begonnen ook al te zeiken

"Japan's Supreme Court has upheld the government's blanket surveillance of the country's Muslim community.

The court struck down the second appeal by Japanese Muslim plaintiffs against what they perceive as an unconstitutional invasion of their privacy and freedom of religion.

A 2010 leak of 114 police files revealed nationwide surveillance of Japanese Muslims. The files revealed that Muslim places of worship, halal restaurants and Islam-related organisations across the capital, Tokyo, were being monitored."

Bron: Independent 29-6-2016 : www.independent.co.uk/news/world/asia/...

Zwizalletju | 03-07-16 | 11:12

Bruggenbouwer Ramadan bij bbc1..

compitaal | 03-07-16 | 11:12

Europa wordt dankzij de ruggengraatloze regenten overgenomen door zand mohammedanen

MrShadow | 03-07-16 | 11:09

Ik kom vaak in Lima, Peru.
Het is het land met de minste moslims ter wereld. De bevolking is in tegenstelling tot het verziekte Nederland en West-Europa nog zeer homogeen, oftewel ons kent ons, en dat is ook zeer zeker te merken overal.
Er is een basis-vertrouwen, en beleefdheid, waardoor je niet steeds op je hoede hoeft te zijn, want in feite is iedereen familie van elkaar.
Als er een feest is, hoeven worden de vrouwen niet lastiggevallen door allochtonen, die voor een gespannen sfeer zorgen, overal waar ze komen.
Het is namelijk simpelweg niet mogelijk om culturen te mengen.
Dit zit zo diep ingebakken in de genen van de mens.
De mesn wil in principe geen vreemdelingen van andere stammen op zijn grondgebied/territorium.
Dat wij in het Westen deze basisregel negeren, zorgt voor ongelofelijke spanningen, want het verstand zegt: het moet kunnen, niet discrimineren, iedereen is gelijk en heeft recht om hier ook te zijn tussen onze mensen.
Maar het druist in tegen een dieper gevoel van eenheid en verbondenheid.
Daarom is het zo'n puinzooi in Europa.
Onze homogene samenleving is ondermijnd.
Het vertrouwen en samenhang is weg.
Want het moet allemaal maar kunnen.
Marokkanen hebben toch ook recht om in een disco binnen te gaan? Dat de spanning daarna bij binnenkomst bijna voelbaar oploopt , is een gevoel wat je niet mag verwoorden of zelfs bezitten.
Beschaving is een heel dun laagje vernis over een dikke laag oerinstinct.

King of the Oneliner | 03-07-16 | 11:09

@ van the man

Wat zeg je nou,mannen?
Sylvana,Femke,Neelie,Jette en Angela veroorzaken ook problemen,om er maar een paar te noemen.

pejoar | 03-07-16 | 11:09

an_the_man | 03-07-16 | 10:58

Tjonge, dat lijkt clever.
Maar als we nou toch gaan specificeren, doe het dan goed.
Ja, het zijn bijna altijd mannen.
Maar nu komtie: het zijn bijna altijd islamitische mannen.
En het zijn alleen islamieten (M/V/kind) die (foto's van) bloedbaden bejubelen.

Magdat | 03-07-16 | 11:07

Islam is dood, degeneratie en destructie.

Lauwe Koffie | 03-07-16 | 11:07

Waar zouden we zijn zonder media. Kan me herinneren dat door IS korans zijn uitgedeeld aan de bevolking. Wat moeten die er mee wanneer er geen bovennatuurlijk schepsel is? Juist, in de brand met die rommel.

mygoodness | 03-07-16 | 11:07

Komt omdat niemand een fuck geeft om bangladesh. Behalve de H&M voor haar productielijn.

panadol | 03-07-16 | 11:06

Klon. Even iets rechtzetten was mijn foutje .Ik bedoelde niet Theo v Goch maar Pim Fortyn.Sorry.

altijdfeest | 03-07-16 | 11:06

Brexit gaat ook over islam, nou doorzetten, desnoods met koude kikker Cove.

compitaal | 03-07-16 | 11:04

Een tijdje geleden heeft Ome Pat dit fenomeen ook al vrij accuraat uiteengezet: youtu.be/N46mIHEGHN0

T0matenplukker | 03-07-16 | 11:04

"... dan breek ik zijn nek, mag dat ook?"
Wutbürger_ | 03-07-16 | 10:55
=====
Succes, als hij wél en jij niet gewapend bent.

'Die vuilbekkerij krijg ik echt mun smoel niet uit, zelfs niet op straffe van de dood'.
dulcinea | 03-07-16 | 10:56
=====
Waarom niet? Je citeert slechts, daarmee zeg je niet dat je het gelooft of ermee instemt.

malang | 03-07-16 | 11:03

Er is een mate van angst nodig om het gepeupel er onder te houden. Vroeger deed de kerk dat hier. Nu maken ze mensen bang met dit soort gezeik, dat allang door de politiek had kunnen worden opgelost, als men maar had gewild.
Overdreven politie-acties bij Sensation is ook zo'n leuk voorbeeld.
Pak die relie-rukkers toch eens aan! Stop met subsidiêring van die malloten!

Tabernakel | 03-07-16 | 11:03

sickworld | 03-07-16 | 10:38
Magdat | 03-07-16 | 10:35
knutsel | 03-07-16 | 10:29

En toch is het 't enige wat je kunt doen. Wél vertellen dat de islam totaal fout is. Met mensen die het weten, bespreek ik m'n zorgen. Bij mensen die het niet snappen, benoem ik de feiten. Met mensen die niks willen horen, herhaal ik de feiten. Soms met pijn in m'n buik, maar ik doe het wel.

Je zult wel moeten. Mijn moeder van 88 kan haarfijn uitleggen dat het ontkennen van de feiten er de vorige keer voor heeft gezorgd dat er miljoenen mensen zijn vermoord, die eerst gewoon je buren waren.

Poesmobiel | 03-07-16 | 11:02

Wat ben ik toch een dom persoon omdat ik DENK dat het toch echt alles met de islam te maken heeft. Zaten er ook zwarte/donkere/gekleurde/gepixmenteerde wat mag ik zeggen van de SS tussen

Bokito ergo sum | 03-07-16 | 11:02

Zou manneke Klaver al last hebben van kotsbeu??

daytripper | 03-07-16 | 11:01

Waar witte westerse mensen over de schreef gingen, wordt alles klakkeloos teruggevoerd op een verderfelijk christelijke moraal. Maar nu de islam al 20 jaar snoeihard over de schreef gaat, wordt niets teruggevoerd op de islam. Gek genoeg heeft níets met islam maar wel altijd álles met islamofobie te maken. Je zou kunnen denken: als islam nooit een rol mag spelen, dan islamofobie toch eigenlijk ook niet? Maar kennelijk is dat geen progressieve gedachte... twitter.com/R0ninas2g/status/46814149...

fehlschluss | 03-07-16 | 11:01

Ojee. Het verwarde masculinisme heeft weer toegeslagen.

T0matenplukker | 03-07-16 | 10:58

Het was niet zo zeer een moslim maar het was weer een man.

het was weer een man.
En mannen veroorzaken veruit de meeste problemen: Volkert van der G. , Karst T., Mohamed B, Tristan van der V., de Mocro Maffia, Ajax supporters die een pop ophangen, Feyenoord supporters in Rome, PSV supporters in Madrid, Russen en Britten in Marseille, Amsterdamse penoze zoals Willem Holleeder, motorbendes die met elkaar op de vuist gaan, familie drama’s waarbij onschuldige kinderen vermoord worden, pedofielen die kinderen misbruiken.
Het zijn bijna altijd mannen, of ze nou Nederlander, Surinamer, Marokkaan of Antiliaan zijn. En of ze nou moslim, atheist of katholiek zijn.
Het zijn vrijwel altijd mannen die problemen veroorzaken.

van_the_man | 03-07-16 | 10:58

@ Magdat | 03-07-16 | 10:35

We hebben in 1919 een catastrofale fout gemaakt.

HoogToontje | 03-07-16 | 10:57

Wayne Schlegel | 03-07-16 | 10:49,

Wat wil je daar nou precies mee zeggen?
Dat die gewonde man een acteur is?
Dat die aanslag in Boston nooit heeft plaatsgevonden?
Dat Boston en Amerika eigenlijk helemaal niet bestaan?

Is het niet een tikkeltje aannemelijk dat de hulpverleners die het slachtoffer wegrijden, andere hulpverleners zijn dan de hulpverleners die eerste hulp verricht hebben?

Dandruff | 03-07-16 | 10:56

@malang | 03-07-16 | 10:52
Die vuilbekkerij krijg ik echt mun smoel niet uit, zelfs niet op straffe van de dood.

dulcinea | 03-07-16 | 10:56

@Wayne Schlegel | 03-07-16 | 10:49
Het is bijna Ketchup rood.. Ik vermoed dat Heinz erachter zit!

Mark_D_NL | 03-07-16 | 10:55

malang | 03-07-16 | 10:52
... dan breek ik zijn nek, mag dat ook?

Wutbürger_ | 03-07-16 | 10:55

Wat doet IS trouwens in Bangladesh, hun kalifaat (Syrië, Irak) ligt niet echt in de buurt.
Sterker nog, tussen Irak en Bangladesh zit ruim 4600 kilometer.
Wat is de volgende stap?
Pinguïns doodschieten op de Zuidpool?
Die lui hebben ernstig last van wat losse draadjes onder hun hersenpan.

necrosis | 03-07-16 | 10:55

@Wayne Schlegel | 03-07-16 | 10:49
Ja natuurlijk dat is het, allemaal Hollywood, net als de landing op de maan in scène gezet, en uiteraard 9/11. Volgens mij is het zelfs allemaal nooit gebeurt, het leven
is 1 grote film.

Batavi Magistralis | 03-07-16 | 10:55

VanBukkem | 03-07-16 | 10:44,

Tja, nog zo iets.
De overgang van Oost Pakistan naar Bangladesh kostte tussen de 300.000 en 3 miljoen mensen het leven; voornamelijk hindoes.
nl.wikipedia.org/wiki/Indiaas-Pakista...

Zo'n 10 miljoen hindoes vluchtten naar India, en dat leidde weer tot oorlog tussen India en Pakistan.
Dat leidde weer tot

Dandruff | 03-07-16 | 10:53

Mocht je ooit in zo'n situatie komen, dat een terrorist je vraagt een Koranvers te citeren op straffe des doods, zeg dan:

'La illáha illalláh, Mohammed rasóéloellah' (de ' op de letters a en oe geven de klemtoon aan)

Dat betekent:

'er is geen god dan Allah, en Mohammed is zijn gezant'.

Als je dit vers citeert, zeg je daarmee niet dat je dat ook gelooft, alleen dat het in de Koran staat.

Het zou je leven kunnen redden.

malang | 03-07-16 | 10:52

Enne....... Asscher van de Pvd8 knijpt zijn gluiperigeogen wat dichter. En roerpt dat hij op basis van de wet op vrijheid van Godsdienst niet, kan verbieden dat er hemelsbreed op 400 meter vanaf het Zuidplein in Rotterdam een gebouw is aangekocht, om leerlingen les tegeven in de extreemste vorm van de Islam. En slappe Asscher noemt dit integreren in de Nederlandse samenleving. Voor elk weldenkend mens, is het een kweekvijver voor toekomstige terroristen. En maar blijven wegkijken en goedpraten en sussen dat het wel mee zal vallen.

Goedverdoemme | 03-07-16 | 10:52

Wie gaat er dan ook in allah's name naar Bangladaesh op vakantie. Dan spoor je toch niet helemaal?

Ikdachthetniet | 03-07-16 | 10:51

Ja wat moet je anders, als je zegt dat het wel degelijk iets te maken heeft met de islam krijg je lynchpartijen over en weer. Beter om te liegen en feiten te verdraaien volgen de mondiale gezaghebbers.

ukuppes | 03-07-16 | 10:51

Klon.Nee Wilders waarschuwt ervoor al jaren al decennia lang.Theo v Goch zag het ook goed.Het ligt aan onze regering om alles maar binnen te halen, en geen rem erop te zetten.Daar ligt het aan.Wat ik niet snap,die willen van het westen niks weten ,maar komen wel in scharen hier naar toe ? Dan blijf toch lekker in het oosten.

altijdfeest | 03-07-16 | 10:51

Batavi Magistralis | 03-07-16 | 10:28
Het bloed bij de Boston Bombing is veel te rood. En toen Jeff Bauman werd weggereden (wat op zich al raar is met zo'n zwaar gewonde man) was alles schoon. Ook de helpers:
imgur.com/Wer90tC

Wayne Schlegel | 03-07-16 | 10:49

"One of the Bangladeshi ISIS attackers who killed 20 is your typical moderate/liberal Muslim"
Dat zegt toch al gelijk wat over de islam of niet?

Moonwarrior | 03-07-16 | 10:48

@Magdat | 03-07-16 | 09:59
-
Zeker. Dat zijn de wachtrijen voor het Holland festival (het bevolkingsdeeel dat welbewust de andere kant opkijkt) en de Pasar malam ( de bevolkingsgroep die geen kranten -meer- leest)

bisbisbis | 03-07-16 | 10:46

@Rheia | 03-07-16 | 10:42
Het wordt toch steeds duidelijker dat het gebrek aan commentaar uit Islamitische hoek niet "kop in het zand" is, maar passieve instemming.

dulcinea | 03-07-16 | 10:45

beetje ver gezocht dit.
media zegt dat het andere islamitische terreurgroep is dan IS. tsja.
En waarom hoor je er verder niks over? gewoon omdat het Bangladesh is. behalve dat gekke mens van de pvda die er elk jaar miljarden komt brengen is er niemand die weet waar het ligt. nobody cares.

Wutbürger_ | 03-07-16 | 10:45

Je geeft ze hun zin; je geeft ze een eigen islamitische staat oost-Pakistan('Bangladesh'), is het godverdomme weer niet goed.

VanBukkem | 03-07-16 | 10:44

En moslims wereldwijd steken ook hun kop in het zand en keuren dit niet af. Daarom moet de islam worden verboden. deze religie keurt geweld goed en stimuleert het. Ze moorden zelfs elkaar uit en hebben daar geen enkel commentaar op. De islam is ziek en zwijgende moslims zijn dat ook. Zij zijn een net zo groot probleem al terroristen omdat ze met hun zwijgen terreur faciliteren.

Rheia | 03-07-16 | 10:42

De bekende StaatSmongolen staan nog met een T Shirtje .www.joop.nl...
liegende lippen | 03-07-16 | 10:37

-----------------------------

Als het ook hier straks gruwelijk mis gaat kunnen die foto's wel eens enorm tegen ze gaan werken !

Castor12 | 03-07-16 | 10:42

@ knutsel | 03-07-16 | 10:29 Wat je zegt, met een kleine kanttekening, het is niet dat ik niet mag zeggen wat ik denk, het is eerder dat ze niet met het verhaal geconfronteerd willen worden. Zal wel een vrouwending zijn. Verwacht hier op GS, DK, Biflatie etc eigenlijk ook vooral mannen zichzelf die hartkloppingen veroorzaken. Muziekje erbij? www.youtube.com/watch?v=l09L45RM2RI

sickworld | 03-07-16 | 10:38

De bekende StaatSmongolen staan nog met een T Shirtje .http://www.joop.nl/kijk-nou/bekende-nederlanders-heten-vluchtelingen-welkom-arabisch

liegende lippen | 03-07-16 | 10:37

knutsel | 03-07-16 | 10:29

En @sickworld: ha, heb precies hetzelfde thuis. Mijn vrouw begint bij ieder massacre over die arme moslims die hier het slachtoffer van zijn, ik kan steeds minder goed mijn ergernis verbergen, ook tegenover de kinderen die 24/7 gehersenspoeld worden met al die policor bullshit.

Magdat | 03-07-16 | 10:35

Het zegt wel weer genoeg over die hypocriete Tunahan Kuzu en D66/GL/PvdA.

Willem van Rood | 03-07-16 | 10:35

Het gaat ook helemaal niet om de vraag of ze wel of geen isis zijn.
Kern van het probleem is de islam.
De islam is op haar beste momenten een vorm van builenpest. De ene pusbult noemen we al-qaida, de andere pusbult isis; maar het is dezelfde builenpest.

Welke naam we elk van die duizenden pusbulten geven is uiteindelijk lood om oud ijzer.
De islam is het probleem.

Dandruff | 03-07-16 | 10:32

Hoe zou het ook kunnen. Islam is vrede.

HoogToontje | 03-07-16 | 10:30

Waar ligt het dan aan ?
altijdfeest | 03-07-16 | 10:28

Aan Wilders natuurlijk

klön | 03-07-16 | 10:30

@sickworld | 03-07-16 | 10:23 Ik raad je aan het er niet meer over te hebben thuis. Doe ik al jaren niet meer. Ik weet het: zeer triest dat degenen van wie je het meest houdt niet mogen weten wat je denkt. Als de islam echter thuis al een scheiding veroorzaakt hebben ze echt gewonnen...

knutsel | 03-07-16 | 10:29

@Wayne Schlegel | 03-07-16 | 10:09
"En waar was het bloed bij de Boston Marathon?"
Ik neem aan dat je dat sarcastisch bedoeld? Het zag er toen bijzonder bloederig uit anders.. Echt bloed. Let
Vooral ook op die arme ziel zonder been.
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/04/...

Batavi Magistralis | 03-07-16 | 10:28

Waar ligt het dan aan ?

altijdfeest | 03-07-16 | 10:28

Alle godsdiensten gewoon verbieden. Er zijn miljoenen over de kling gejaagd in naam van onzichtbare opperwezens begeleid door sprookjesboeken.
Opzoute nou!!

Abu Shabu Shabu | 03-07-16 | 10:28

Als het allemaal niks met de islam te maken heeft hoop ik niet dat het islampromotieteam hier heen komt deze zomer om wat extra reclame te maken.

Alhoewel ze er natuurlijk al zijn en het een kwestie is van tijd.

voldemort | 03-07-16 | 10:25

En weer weigert Obama het te hebben over islamitische terreur. Ook Rutte en co. zwijgen in alle talen. Onze politici zijn laffe verraders. Totaal incapabel om een sterke vuist te maken ten de extremistische islam. Met zulke politici heb je geen vijand meer nodig.

Rheia | 03-07-16 | 10:25

Ze waren niet van IS. Gelukkig maar..

marcoplarco | 03-07-16 | 10:24

@ de Voorzittert | 03-07-16 | 10:15 ... doorgedrukt door uw wegkijkende buurman, collega én familieleden.

Vergis je niet: de prijs die je moet betalen voor het uitspreken van je mening over het volstrekt abject en infaam verschijnsel islam/islamisering is aanzienlijk. Ik schreef al eerder maar in huize SW is het inmiddels een heuse splijtzwam.

sickworld | 03-07-16 | 10:23

Aristotalloss | 03-07-16 | 09:49,

Je zegt; "Het enige continent waar er nooit islamitische bomaanslagen en dergelijke zijn is Zuid Amerika! Misschien omdat er daar geen noemenswaardige aantallen islamieten zijn!?!"

Fout helaas, Iran en hezbollah bliezen en joods cultureel centrum in Buenos Aires op; 85 doden.
nl.wikipedia.org/wiki/Bomaanslag_op_h...
In de dagen na die aanslag werden nog wat aanslagen gepleegd, onder andere op een forensenvliegtuig waarbij 19 slachtoffers vielen, waarvan 12 joods.
Twee jaar eerder kostte het opblazen van de Israëlische ambassade in diezelfde stad 29 doden.

De islam komt overal naar je toe.

Dandruff | 03-07-16 | 10:22

Op Joop hebben ze wel een bericht maar spreken ze alleen over een agent als slachtoffer en voor de rest helemaal niets meer gemeld, deze twintig doden zijn blijkbaar minder interessant .

Castor12 | 03-07-16 | 10:21

En dubbel! Sorry Joris.

kaplaarzenverkoper | 03-07-16 | 10:20

Het probleem van asymmetrische oorlogsvoering is dat de tegenstander geen gesloten blok vormt, maar uit allerlei onoverzichtelijke gelegenheidscoalities bestaat.
Je zag dat vroeger met Al-Quada: elke plaatselijke ploflim associeerde zich met de grote broers, ook al had hij nog nooit contact met een Al-Quada leider gehad. Maar die naam staat zo goed op je postuum c.v.
En voor de grote broers betekende het welkome publiciteit en prestige, zelfs al wisten ze niets van de plannen voor een aanslag. Legio keren claimde Al-Quada een aanslag die achteraf door een ongebonden, geïsoleerde groep bleek te zijn gepleegd.

En voor de media is het ook fijn overzichtelijk als alle ellende onder één naam verzameld kan worden.
In dit licht bezien is het niet verkeerd dat die minister de zaak nuanceert, nu meteen iedereen ISIS begint te roepen - en uitlegt dat het een plaatselijke groepering betreft. Om hier nu meteen de conclusie aan te verbinden dat betrokkenheid van de islam ontkend wordt, is spijkers op laag water zoeken.

Leipniz | 03-07-16 | 10:20

@MAD1950 Ze zullen Wilders de schuld geven. Polarisatie weet u wel.

Afgeschminkte Bassie | 03-07-16 | 10:19

-weggejorist-

kaplaarzenverkoper | 03-07-16 | 10:19

Wacht maar tot de ellende broeinest Pakistan gaat verlaten.

sickworld | 03-07-16 | 10:19

Khan zegt dat t ondeugende jongens zijn. De EU eikels en odrama kunnen weer opgelucht achterover leunen. Deze keer geen noodzaak totaal ongeloofwaardig te zijn in de media.

kaplaarzenverkoper | 03-07-16 | 10:17

Als je geen vers uit de koran kon opnoemen, werd je gedood. Verder niets met de islam te maken hoor.

Eparchus | 03-07-16 | 10:17

@BenBinnen | 03-07-16 | 10:05
Zelfde blindheid idd

dulcinea | 03-07-16 | 10:15

Het gaat er van komen hoor: een Europees-Islamitische staat. Gefaciliteerd door eurofiele politici en democratisch doorgedrukt door uw wegkijkende buurman, collega én familieleden. Bedankt allemaal en tot plofs!

de Voorzittert | 03-07-16 | 10:15

@ Road to serfdom | 03-07-16 | 10:01
Juist, de mohammedaanse ideologie is niet geografisch gebonden.
-
En het verschil tussen God en allah is messcherp:
ubi caritas deus ibi est
ubi odium allah ibi est

Thomas333 | 03-07-16 | 10:14

Zit ik net te zappen zie ik mensen op ned1 "Imagine" zingen. Ja joh, blijf maar lekker zingen en je hoofd in het zand steken.

knutsel | 03-07-16 | 10:12

Ik weet het wel: als zometeen Trump de #pres van de VS van A is ga ik bij hem persoonlijk politiek asiel aanvragen in de VS!
Hij lijkt zo'n beetje het enige staatshoofd te zijn met nog een beetje 'sense' in zijn hoofd!

Aristotalloss | 03-07-16 | 10:12

Kijk ook eens hoe blij ze zijn dat ze vanuit hun grijze onopvallende bestaan opeens een geweer mogen vasthouden
en dan ook nog op de foto mogen, met op de achtergrond zo'n hippe zwarte daesh vlag.
zijn ze opeens niet meer die grijze muis die WC potten moet schoonmaken, of Pizza's moet bezorgen, maar nu zijn ze beroemd en worden toegejuigd door andere mannen met hoogwaterbroeken en een vlasbaardje.... lekker toch ?

Berthe | 03-07-16 | 10:12

Oh, gelukkig heeft het dus niks met de Islam te maken, paranoide als ik ben dacht ik even hier en daar een verband te zien. Me bad, hoe kon ik nou ooit denken dat de religie van de vrede hier iets mee te maken kon hebben.

zwellevertje | 03-07-16 | 10:12

Makmodus: wij kunnen er ook wat van, zie wo2. Niks aan de hand dus met islam, rechtspopulisme is véél enger.

compitaal | 03-07-16 | 10:12

En nu maar afwachten tot de eerste massaslachting in Nederland plaatsvindt, ongetwijfeld door hoogopgeleide, compleet geïntegreerde en liberale moslims. Ik ben nu al nieuwsgierig wat de Grunbergs, Simonsen en Klavers dan gaan roepen om de slachtpartij te downplayen.

MAD1950 | 03-07-16 | 10:10

Zo zien dus echte aanslagen eruit, met echte doden. Ooit een dode gezien bij Sandy Hook, en in Orlando? En waar was het bloed bij de Boston Marathon?

Wayne Schlegel | 03-07-16 | 10:09

Eens met T.Tussengas en Goedverdoemme.
Er worden elke dag tientallen mensen vermoord bij moslimaanslagen waar we helemaal niks over horen. Gewoon omdat het te ver weg is.

In Thailand bijvoorbeeld, worden elke dag 1 of 2, soms 3 willekeurige boeddhisten vermoord. Meestal geëxecuteerd, soms ook wel onthoofd, levend verbrand, of er wordt een granaat een winkel in gegooid. Hoor je nooit wat van, in NL, een deel van die aanslagen is hier te vinden;
www.thereligionofpeace.com/attacks/at...
Pas als eens 6 willekeurige boeddhisten worden vermoord dan lees je er hier over, en blijkt dat er in pakweg 11 jaar tijd al 5.000 slachtoffers zijn gevallen.
www.nrc.nl/nieuws/2015/07/11/doden-bij...
Waarbij er in al die jaren slechts 3 of 4 x een militair treffen heeft plaatsgevonden tussen moslims en het Thaise leger. Vrijwel al die slachtoffers zijn forenzen, winkeliers of whatever die op een onbewaakt moment werden afgeslacht.

En zo zijn er nog wel wat landen waar we nooit over horen, tenzij er meer dan 10 doden in 1 keer vallen. Zoals nu in Bangladesh; waar de afgelopen jaren echter ook al talloze moorden zijn gepleegd op niet-moslims. Op de incomplete lijst van "theReligionOfPeace" staan echter veel meer landen waar we hier vrijwel nooit van horen.

Dandruff | 03-07-16 | 10:08

Van die militante groepjes die Buma hier ook wil kweken door islamitische probleemjeugd gratis schietles te geven, zeg maar?

Kapitein Stijlvol | 03-07-16 | 10:08

Hooogste tijd voor echte maatregelen. Maar ja, kom daar maar eens om...

tejootje | 03-07-16 | 10:07

Rammuh Dan!

78 doden in Bagdad bij twee bomaanslagen.

Is dagelijkse 'kost' tijdens Rammuhdan.

Heeft gelukkig niets met islam te maken.

Nelis SplitBloes | 03-07-16 | 10:05

Zo ziet u maar weer: er is een groot en reëel gevaar dat diep geworteld zit in de westerse samenleving. Een religie die met wortel en al uitgeroeid zal moeten worden; gebeurt dat niet, dan zullen we worden overlopen, afgeslacht en aan de kant gezet.
De religie van de linkse kerk: politieke correctheid.

jemagookniksmeer | 03-07-16 | 10:04

-weggejorist-

BenBinnen | 03-07-16 | 10:04

“Ik zal terreur zaaien in het hart van de ongelovigen. Slaat hun het hoofd af, verminkt hen in alle ledematen.” [8:12]
“Strijdt tegen hen tot de afgodendienst niet meer bestaat en de religie geheel aan Allah behoort.” [8:39, idem als 2:193]

De Caïro-verklaring van de mensenrechten in de islam is een verklaring van de lidstaten van de Organisatie voor Islamitische Samenwerking over de mensenrechten vanuit islamitisch perspectief. In deze verklaring is de islamitische wetgeving (de sharia) het uitgangspunt.
De vrijheid van meningsuiting komt bijvoorbeeld terug in artikel 22 en wordt hier beperkt tot meningsuitingen die in overeenstemming zijn met de sharia;
Er zijn zeer ongelijke rechten voor mannen en vrouwen. Artikel 6 vermeldt dat de vrouw haar eigen rechten en plichten heeft en dat de man voor het onderhoud van de familie dient te zorgen;
Er is geen vrijheid van godsdienst. Artikel 10 verbiedt expliciet het beoefenen van of bekeren tot een andere godsdienst dan de Islam; artikelen 19 en 22 bespreken straffen voor afvalligen.

squadra | 03-07-16 | 10:04

Ze worden gesponsord door giften uit Kuweit, Verenigde Arabische Emiraten, Bahrein, Pakistan, Saudi Arabia en Libië.
Willianus Wortelus | 03-07-16 | 09:36
.
Helemaal juist.... en wij in het "democratisch westen" financieren die dictaturen voor 100%: Olie hè.
Dus geen sponsoring of giften: 100% financiering door het Westen zelf!!!

Musset | 03-07-16 | 10:03

@hoofdleeg | 03-07-16 | 09:56
Ze steken het ook niet onder stoelen of banken. En dan nog dringt het niet door tot die Kotsbeu-Klaver-types.

dulcinea | 03-07-16 | 10:02

Er staat helemaal niets in het bericht dat de aanslag niets met de islam (die overigens op zich niet bestaat, zie de stromingen die elkaar het licht in de ogen nog niet gunnen) maar dat er geen rechtstreekse band is naar IS.

Azie heeft wel meer homegrown ploflims, kijk maar naar o.a. de Filipijnen. Denk dan even terug aan de bloederige historie tussen Bangladesh en Pakistan en de rol van de laatste in het internationale moslimterrorisme (lees bijvoorbeeld het standaardwerk Ghost Wars van Steve Coll, ook voor derol bv. van de CIA) en dan is er ineens een veel duidelijker plaatje. Lees sabotage door Pakistan. Claimen kan iedere boerelul en IS dus helemaal.

Voortaan eerst eens goed lezen. Goed denken lijkt ook deze ochtend weer wat teveel gevraagd. Verder vandaag een fijne sportdag (Max, IJsland)toegewenst. Ik heb geen hekel aan leuke dingen.

Rest In Privacy | 03-07-16 | 10:02

Dat het nieuws ondersneeuwt is niet gek. Met zoveel aanslagen neem je het voor kennisgeving aan. Het is inmiddels een gewoonte geworden en doet mij in ieder geval helemaal niets meer. Merkte ik ook al met Brussel.

hans123 | 03-07-16 | 10:01

Bizar altijd die eerste vraag of IS er iets mee te maken heeft. Het gaat om een ideologie stupid, heeft niks met een geografische entiteit te maken. IS is overal, voedingsbodem de koran, communicatiekanaal internet. Iedereen die zich aangesproken voelt tot het zieke gedachtengoed kan zich aansluiten.

Road to serfdom | 03-07-16 | 10:01

Ja, het begint anders op een lightshow te lijken. Iedere dag weer andere kleuren.. en die marsen. Ondoenlijk de veiligheid garanderen voor een boem in die dagelijkse schouder aan schouder protesten. De vraag is ook wat wil je ermee bereiken. Pijnlijk zichtbaar die moord en slachtpartijen uit naam van de Islam.. oh wacht mag niet.. niets te maken met de Islam.. niets!

fikkieblijf! | 03-07-16 | 10:00

'ISIS posted pictures of five of the attackers online along with a statement: 'Let the people of the crusader countries know that there is no safety for them as long as their aircraft are killing Muslims.'

www.dailymail.co.uk/news/article-36715...

Maar in hetzelfde artikel wordt er ook weer afstand genomen van de islam: 'Bangladeshi Prime Minister Sheikh Hasina has declared two days of national mourning after the massacre in the upmarket Gulshan district of the city.
In a statement on television she said: 'It was an extremely heinous act. What kind of Muslims are these people? They don't have any religion.''

Elke keer als er een excuus wordt verzonnen: wapenwet, gebrek aan stageplekken, de ware islam, lone wolfs, of nihilisten, wordt het probleem groter. Ook elke keer als niet de islam en het leven van Mohamed als directe motivatie wordt genoemd en onderkend.

Islam terreur in Bangladesh en India kun je goed volgen via Tarek Fatah, die vorige week een foto van zichzelf plaatste met het bijschrift 'That's me in the corner, loosing my religion'.

Poesmobiel | 03-07-16 | 10:00

Maar gelukkig staan er overal woedende moslims op die aan al die misverstanden over de ware islam een einde willen maken. Door bijvoorbeeld te eisen dat alle teksten die oproepen tot geweld uit de koran geschrapt dienen te worden. Omdat die teksten mogelijk uitgelegd kunnen worden als teksten die oproepen tot geweld.
Of door massale protesten tegen het invliegen van haatimams. Die oproepen tot 'zelfverdedigin' lees bloedbaden.

Dat doen die moslims als gebaar van goeie wil jegens die open samenlevingen die hen zo gastvrij ontvangen hebben, die hen verzorgd hebben, er alles aan hebben gedaan hun leven zo plezierig mogelijk te laten verlopen.
Dat doen ze uit naam van de menselijke beschaving. Om ons gerust te stellen.

Ja, de menigtes op het Museumplein en Malieveld zijn bijna niet te beteugelen.

Magdat | 03-07-16 | 09:59

@Fijnstoffer | 03-07-16 | 09:34
Ik koop altijd rollen toiletpapier met daarop de teksten van de knoran.
Uiteraard drie-laags en de tekst geeft niet af.
*verwacht heel boze comments*

necrosis | 03-07-16 | 09:59

DonBasco | 03-07-16 | 09:38
Er valt inderdaad weinig/niets goeds te zeggen over islam en diens goedpraters, maar de schrijver van dat artikel heeft naar het mij voorkomt wel erg selectief gewinkeld in de brontekst. www.assembly.coe.int/nw/xml/XRef/Xref-...

Ci Ty33 | 03-07-16 | 09:59

Verwacht nou geen normale reacties van linksmenschen als Mak of Groenberg, dat zijn verkeerd geprogrammeerde robots. Hersendoden. Zombies.

compitaal | 03-07-16 | 09:59

Als het niks met islam te maken heeft dan is het hoog tijd dat de islam Tim Kuik en stichting Brein in de arm neemt want dan betreft het hier illegale kopieën.

Conan de Rabarber | 03-07-16 | 09:56

Je wordt wakker...
Zet je PC aan en surft even naar GeenStijl...
Eerste wat je dan ziet is een bloedbad...
En je denkt...
.
Ach, is het weer zo'n dag...
.
En je scrolt weer verder...
.
.
.
Klinkt hard. Maar het is al zo 'gewoon' geworden dat ISIS gedoe dat je er eigenlijk gewend aan raakt.
.
Fout. Ik weet het. Maar je wordt er ook zo moedeloos van dat als je er wat van zegt je direct een label op je kop geplakt krijgt dat je een (extreem) rechtse lul bent.
.
Je raakt er zo klaar mee. En over een paar dagen is het weer zover. Maarja, volgens Linksch is er allemaal niks aan de hand.
.
We begrijpen het niet. Zijn eenlingen. Niks met Islam te maken. Daders hadden het vast moeilijk. We moeten ze niet veroordelen maar naar Europa halen om ze kansen te geven.
.
.
Man, wat kunnen sommigen mensen toch een gigantische plaat voor hun harses hebben.

davimore | 03-07-16 | 09:54

@wakker worden | 03-07-16 | 09:51
Ja, ja, ja. ik geef al toe dat ik het helemaal fout doe.. ik ben net zo'n lutser als Klavert.. ik ga me diep schamen, ik ben begroenlinksed!!!!!!!

Mark_D_NL | 03-07-16 | 09:54

Londen

Road to serfdom | 03-07-16 | 09:54

Parijs, Brussel, Istanbul, Lonsen, Beirut, Nairobi, Dhaka. #sameshit

Road to serfdom | 03-07-16 | 09:53

ISIS heeft niets met de islam te maken maar als je in Amerika een vlag ophangt met FUCK ISIS erop word je aangeklaagd voor belediging van moslims. www.breitbart.com/london/2016/07/01/mu...

Rest In Privacy | 03-07-16 | 09:53

@eerstneukendanpraten | 03-07-16 | 09:50
kan je me vergeven, het is zondag nog voor 10 uur smorgens..;-)

Mark_D_NL | 03-07-16 | 09:53

Waar islam is, is rotzooi. Islam maakt meer kapot dan je lief is.

Rest In Privacy | 03-07-16 | 09:53

Islamvrij is islamblij!

Nelis SplitBloes | 03-07-16 | 09:52

Te laat, was net wakker, sorry Mark

wakker worden | 03-07-16 | 09:52

Mark_D_NL | 03-07-16 | 09:46
Ik ben kotsbeu: moet zijn: ''ik heb kotsbeu'' toch...........

wakker worden | 03-07-16 | 09:51

Mark_D_NL | 03-07-16 | 09:46

Ik héb kotsbeu!

eerstneukendanpraten | 03-07-16 | 09:50

Islam maakt alles kapot wat je lief is.

van stampij | 03-07-16 | 09:50

I see dead people. Heeft 100% te maken met een religieuze aandoening.
Jesuisbangladaesh

RickTheDick | 03-07-16 | 09:49

Overal waar er islam is, is er grof en gewetenloos geweld van de islam. De Filipijnen, Indonesië, Australië, China, Birma, Rusland, Afghanistan, Pakistan, Bangla Desh, India, het hele Midden-Oosten, Afrika, Europa, de VS.... Maar de islamieten beweren bij hoog en bij laag dat het niets met de islam te maken heeft.
Het enige continent waar er nooit islamitische bomaanslagen en dergelijke zijn is Zuid Amerika!
Misschien omdat er daar geen noemenswaardige aantallen islamieten zijn!?!
(Maar ik zal wel weer een 'racist' zijn.......)

Aristotalloss | 03-07-16 | 09:49

Voor dergelijke landen heb ik geen reisadvies nodig.
Als ik dan zal gaan is het springend uit een vliegtuig met volle bewapening in camouflagekleding

Smept | 03-07-16 | 09:49

"Voor 250 euro een vierkante meter van de As-Sunnah moskee in Tilburg Noord. En voor duizend euro een plekje in een paleis in het hiernamaals" - www.bd.nl/regio/tilburg-e-o/tilburg/be...
--
Je zou maar in Tilburg wonen. Naast je voordeur wordt er geld opgehaald om Kufars te doden.

Mark_D_NL | 03-07-16 | 09:48

Capituleren met de islam is mensen/afvalligen die écht iets willen maken van hun leven Hier keihard verraden. Onthoud dat goed Dolfjansen Grunberg Fransicovanjolo etc

Faragefan | 03-07-16 | 09:48

Wat ben ik blij dat we die moordlustige ideologie in ons landje niet hebben.

Muggenmepper | 03-07-16 | 09:47

Al dat onzinnige bloedvergieten heeft uiteraard niks te maken met de islam, en al helemaal niks met hun vastenmaand, het is alleen maar onze schuld, Mea Culpa, Mea Maxima Culpa, zo goed?
www.thereligionofpeace.com/images/Ram...
*zucht*

Batavi Magistralis | 03-07-16 | 09:47

Ook dit 5876ste 'incident' heeft helemaal niets met de islam te maken... wie dit nog gelooft is klinisch seniel...

Corrie-Corky | 03-07-16 | 09:47

" soon coming in a theater near you" ....

070 | 03-07-16 | 09:47

Ja daar gaan we de komende jaren nog een hoop lol van krijgen, van al die dingen die niets met de islam te maken hebben.
Het is al weer een bijzonder bloedige ramadan, die overigens ook niets........

Zathras | 03-07-16 | 09:47

Ik ben kotsbeu Islam.

Mark_D_NL | 03-07-16 | 09:46

Islam heeft niets met een religie te maken.

Magdat | 03-07-16 | 09:45

De ene islam is de andere niet, maar de koran is altijd de koran.

maar toch | 03-07-16 | 09:43

Dit heeft alles met die duivelse islam te maken!

WitteGrunneger | 03-07-16 | 09:43

Zwijnen - Schweinen - Pigs - Porcs - Sviner - Griser

duitse herder | 03-07-16 | 09:43

Ook geen Jankende Burgemeesters.

meneer Q | 03-07-16 | 09:42

Islam heeft niets met islam te maken,

Eduardo- | 03-07-16 | 09:41

Geef ze een stageplaats of een uitkering.

"They are all highly educated young men and went to university. No one is from a madrassa," the minister said.

Oh wacht ...

BenBinnen | 03-07-16 | 09:40

Onder de noemer: ver van mijn bed show. Niemand in Europa is werkelijk geïnteresseerd wat zich afspeelt in een derde wereld continent.

Goedverdoemme | 03-07-16 | 09:39

-weggejorist-

T.Tussengas | 03-07-16 | 09:39

En de NPO draait vrolijk verder in sportzomermodus

dulcinea | 03-07-16 | 09:38

Jamaat-ul-Mujahideen Bangladesh is een 10.000 moslims tellende organisatie met een groot netwerk aan allerlei organisaties, imams, moskeeën, politiek etc.

Ze zijn erop uit een Islamitische staat op te richten onder sharia wetgeving in Bangladesh.

Ze worden gesponsord door giften uit Kuweit, Verenigde Arabische Emiraten, Bahrein, Pakistan, Saudi Arabia en Libië.

Maar ze hebben inderdaad helemaal NIETS met islam te maken.

Willianus Wortelus | 03-07-16 | 09:36

Ik word immuun voor al die ontkenning. Vroeger dacht ik er nog tegenin te moeten gaan, maar nu heb ik zoiets van stik er maar in. Als jij dat zo graag wil geloven dan doe je dat maar tot het te laat is. Die religieuze oorlog komt er toch wel, met en zonder ontkenning/erkenning. de eerste slachtoffers zijn de knuffelaars onder ons. Eigen schuld, dikke bult.

Alexis de T. | 03-07-16 | 09:35

Het houdt niet op, niet vanzelf.

Thomas333 | 03-07-16 | 09:35

"The jihadists who slaughtered 20 hostages at a Dhaka restaurant were members of a homegrown Bangladeshi militant outfit and not followers of the Islamic State group, a senior minister said Sunday.

"They are members of the Jamaeytul Mujahdeen Bangladesh," Home Minister Asaduzzaman Khan told AFP, referring to a group which has been banned in Bangladesh for more than a decade. "

Er wordt gesproken over jihadists en mujahdeen dus er wordt helemaal niet ontkend dat dit met de islam te maken heeft.

jeroentjev | 03-07-16 | 09:34

De haat druipt van de pagina's af en de volgers van de islam gehoorzamen de oproep tot dood en verderf aan de kufar, joden en christenen. Maar zelfs de koran heeft niets met de islam te maken.

Fijnstoffer | 03-07-16 | 09:34

Het verst dat men komt in de policor media is dat de "aanslag was gericht op buitenlanders". Dat het in werkelijkheid niet-moslims betrof durft men niet te schrijven.Wanneer houdt dit toch eens op, dat bedriegen van het volk?

VolleZak | 03-07-16 | 09:33

"your typical moderate/liberal Muslim"
Nou, dat belooft wat.

postmodernismisdead | 03-07-16 | 09:33

Ik heb gehoord dat er heel weinig buurthuizen in Dhaka zijn.

Mark_D_NL | 03-07-16 | 09:32

Maar het heeft nooit met de islam te maken, dus what's New...

Nuchternederland | 03-07-16 | 09:29

De bomaanslag in Bagdad (75 doden) gepleegd door Islamitische Staat heeft ook niets met Islam te maken.

subsidistan | 03-07-16 | 09:29

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland