Mastermind Istanbul jarenlang vrolijke vluchteling
Stevig tafeltje bij de hand om heel hard te headdesken? Mooi. Ene Ahmed/Akhmed Chataev/Chatayev/Chatawhatevs is aangemerkt als het vermoedelijke brein achter de aanslag op Atatürk Airport in Istanbul van vorige week (43 mensen vermoord, nog eens 230 gewond). Meneer Chataev, een hoge pief in het kalifaat van de Islamitische Staat, komt uit Tsjetsjenië, maar zou al in 2003 asiel gekregen hebben in Oostenrijk. Hij heeft maar één arm, naar eigen zeggen omdat de andere er door de Russen af gehakt is in een Russische gevangenis, maar een ander mogelijk scenario is dat de ontbrekende arm is gesneuveld bij Chataev's deelname aan de Tweede Tsjetsjeense Oorlog. Volgens Russische staatszender RT heeft Rusland de afgelopen jaren herhaaldelijk verzocht om uitlevering van Ahmed de Eenarmige, maar gelukkig stonden Amnesty International en het Europees Hof voor de Rechten van de Mens toen paraat om daar een stokje voor te steken. Want een gehandicapte Tsjetsjeen uitleveren aan een land waarin hem een oneerlijk proces en/of marteling te wachten staat, dat moeten we niet willen natuurlijk. En zo'n gezochte terreurverdachte gewoon vrij rond laten scharrelen in Europa is dan kennelijk een prima alternatief voor uitlevering. Hieronder een surrealistisch filmpje van een van de Atatürk Airport bombers die in zijn eentje door de uitgestorven shopping mall van het vliegveld rent, en gefrustreerd zijn geweertje op de grond smijt omdat alle onschuldige mensen op wie hij graag had willen schieten er al vandoor zijn.Amnesty voerde in 2010 actie om man niet uit te leveren aan Rusland. Man nu genoemd als mastermind Istanbul-aanslag. https://t.co/LaOLQgn239
— Harald Doornbos (@HaraldDoornbos) July 1, 2016
Reaguursels
InloggenHieronder een linkje naar een interactieve kaart van Duitsland met de plaatsen van door asi-elzoekers gepleegde criminele feiten. Of het klopt weet ik niet.
link:https://twitter.com/xyeinzelfall
link:https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=1_rNT3k2ZXB-f9z-2nSFMIBQKXCs
En dan heb je het nog maar over één met religif gehersenspoelde idioot. Ondertussen lopen er duizenden tegelijk Europa in met welkomstliedjes als achtergrondmuziek verzorgt door nutteloze linkse idioten, terwijl als jij het land wilt verlaten je al 15 keer bent doorgelicht voordat je de gate passeert. En dit alles mogelijk gemaakt door die dementerende dronken klootzak met z'n EU-bende. Van mij mag dat gewetenloze tuig aan de galg, want ze hebben steeds meer bloed aan hun handen en het leed wat ze inmiddels hebben veroorzaakt is onbeschrijflijk.
Erdogan is brein achter deze aanslag.
Wat een lutser in dat filmpje.......
Niemand vinden en dan ook nog eens geen boem doen...
Lekker wakker worden op Zaterdag, dooie moslims altijd +1. Dit weekend kan niet meer stuk. Koffie!
Hieronder een voorbeeld van een door uw centjes gesubsidieerde organisatie die als reisbureau voor migranten functioneert:
--Migrant Offshore Aid Station (MOAS)--
""MOAS began operating in the central Mediterranean in 2014. Since then we have rescued and assisted in the rescue of nearly 12,000 people. We are proud to have inspired other organizations to assist in the attempt to save lives at sea.""
Link:https://www.moas.eu/about/
@fikkieblijf & lupuslupus
1 tchechene 1 oezbeek en 1 tadjik, dat is toch duidelijk een Isis / al nusra / FSA handtekening als je het mij vraagt ! ( het is immers het voetvolk van de golfstaten voor de strijd in syrie)
Veder
Erdogan is nu over zijn houdbaarheids datum heen!
De economische sancties van Rusland zijn zeer pijnlijk , niet alleen de toeristen sector maar ook de bouw en de agrarische sectors beginen echte problemen te veroorzaken !
Niet voor niets is davotulu de Laan uitgestuurd , hij is namelijk de brein achter het groot turkeye opzet, en heeft dubieuze betrekkingen met SA de VS en Europa
Erdogan probeert nu weer vriendje te zijn met de buren , (excuses voor de SU 24 en smartegeld) maar de geest is uit de fles , turkeye zal de gif beker helemaal leeg moeten drinken ( lees meewerken aan een nieuw midden oosten onder leiding van de VS )
En de aanslag is duidelijk een hint met Een koevoet
DT denk ik dan
vinzDH | 02-07-16 | 10:20,
Ik heb niks tegen Polen en zelfs niks tegen moslims.
Dat zal voor de meesten hier gelden.
Maar het gaat om het beleid van de regering.
Lupus zegt terecht dat grote groepen (vaak oudere) Nederlanders nu ontslagen worden, om plaats te maken voor Polen. Dat is een drama voor die mensen, vooral omdat mensen boven de 45 nu nog nauwelijks een baan kunnen vinden. En het is óók een enorme kostenpost op onze sociale voorzieningen. Waar weinig tegenover staat, want veel van die Polen betalen hun belastingen in Polen, en geven daar ook het meeste geld uit.
Om het nog erger te maken; in Polen raken oudere Polen hun banen weer kwijt aan nòg goedkopere MOE-landers.
En overal leidt de toegenomen werkloosheid tot minder rechten voor werknemers; lagere lonen, geen vaste contracten, etc.
Heel Europa op drift; en op een paar miljonairs na heeft niemand daar baat bij.
Die hele EU maakt gezonde landen kapot, en ongezonde landen nòg kapotter.
@necrosis,
Hakbars zonder armen kunnen natuurlijk nooit een baan vinden.
En dat leidt weer tot radicalisering, aldus Groen links.
Al moet men nooit "nooit" zeggen.
Ik zie wel potentie in de productie van groene energie door middel van loopraderen. Net als voor hamsters, maar dan groter.
En gericht op Mekka, want zo coulant ben ik dan weer wel.
De EU heeft alles maar dan ook alles verpest met de open grenzen voor werknemers. 150.000 (!) Polen in Nederland terwijl die dweil van een Donner zei dat het er "hoogstens" 10.000 zouden zijn. En weet u dat de Nederlandse truckers een gruwelijke hekel aan de Poolse truckers hebben?! Zelfs in het bedrijf waar mijn schoondochter werkt is de helft van de Nederlander ontslagen (zelfs na 15 jaar daar gewerkt te hebben!) en vervangen door Polen.
.
Lupuslupus | 02-07-16 | 09:30
Nu Engeland uit de EU is zullen duizenden Polen de komende jaren de Noordzee over komen. Ik heb er eigenlijk geen problemen mee, de meeste werken hard en de gezinnen die hier zitten zijn nauwelijks van de autochtonen gezinnen te onderscheiden. Zelfde normen en waarden in tegenstelling tot derde generatie moslims.
mwah | 02-07-16 | 02:01,
Je zegt "China heeft in 2015 meer gevangenen vermoord dan er datzelfde jaar in de hele wereld zijn omgekomen bij aanslagen".
Heb je ook een bron?
Niet?
Wacht, dan zal ik je even helpen.
1. Executies China 2015, enkele duizenden;
www.nu.nl/buitenland/3393864/nog-steed...
2. Slachtoffers islamitische terrorisme 2015, ruim 27.000;
www.thereligionofpeace.com/attacks/att...
Waarbij moet worden aangetekend dat;
- China het grootste land ter wereld is;
- terwijl relatief kleine landen als Iran, Irak en Saoedi Arabië toch de 2e, 3e en 4 plaats bezetten;
- China de doodstraf gebruikt bij èchte misdrijven zoals moord;
- dus niet bij sharia-beschuldigingen als homofilie, afvalligheid, overspel of intelligentie;
- veel doodstraffen in moslimlanden worden voltrokken door de familie ("eerwraak"), en dus niet in de statistieken staan;
- massa-executies van minderheden door isis zijn bovendien niet meegerekend, omdat daar geen proces aan voorafging;
En dan nog; je vergelijking gaat mank. De kritiek in bovenstaande column en van 95% van de reaguurders hier is dat Amnesty zich vaker en intensiever bezighoudt met "Westerse wantoestanden" zoals een onschuldig kinderfeest in Nederland, dan met de massa-executies in islamitische en socialistische landen.
Deze terrorist had moeten uitgeleverd.
Maar Amnesty voorkwam dat.
En nu moeten er dus 40 mensen en 3 ranzige stukken vreten begraven worden in Istanbul.
Volgens mij heeft IS deze aanslag in Istanbul niet opgeëist.. Meestal zijn ze daar meteen en direct openbaar in over een fantastisch jihaddaad vanuit IS.. ik heb het vermoeden dat deze copycat van elders komt.. misschien wel, ik durf het niet te zeggen van Recep zelf. Om alsnog voor elkaar te krijgen niet te hoeven voldoen aan de laatste harde eis van de EU mbt terroristenbestrijding.. het is maar een aluhoedje.. Nu hij ook alle rechters weg heeft gesaneerd in dit land.. En om door te gaan met het 'bestrijden van Koerden en IS met alle alle steun van de USA en de EU..
necrosis | 02-07-16 | 09:03
.
Het probleem is dat ambtenaar zijn (gemeente of Rijk) nog zo ongeveer de enige "vaste" baan is waarin je je pensioenleeftijd kunt halen. Lijkt me volkomen logisch dat die zich uit alle macht aan hun stoeltje vastklampen.
Zoals u - helaas - uit ervaring weet heb je in het bedrijfsleven vandaag nog een baan en morgen sta je op straat.
De WW-duur is verkort, mensen ontslaan is veel makkelijker geworden. Een nieuwe baan vinden - anders dan TIJDELIJK via een uitzendbureau (die gewoon koppelbazen zijn) - is voor velen onmogelijk. Er zitten niet voor niets 600.000 mensen thuis op de bank. M.i. zijn dat er zelfs veel meer omdat ik in mijn omgeving zie dat mensen de moed maar opgeven om nog ingeschreven te staan bij het UWV en dus niet meer meegeteld worden.
.
Ook allen die na hun ww in de bijstand terecht zijn gekomen, worden niet meer meegeteld. En dat zijn er nogal wat.
.
Ben blij dat ik intussen een "nutteloze" oudere geworden ben die altijd werk heeft kunnen vinden (toen ik in 1961 ging werken kon ik elke dag een nieuwe baan vinden!!) en maar 2 kinderen heeft. Over de ene maak ik mij geen zorgen, die redt het wel maar de ander moest gisteren weer opdraven bij het UWV. En die zijn nu voor hem in gesprek met 2 werkgevers dus maar hopen dat het lukt.
.
De EU heeft alles maar dan ook alles verpest met de open grenzen voor werknemers. 150.000 (!) Polen in Nederland terwijl die dweil van een Donner zei dat het er "hoogstens" 10.000 zouden zijn. En weet u dat de Nederlandse truckers een gruwelijke hekel aan de Poolse truckers hebben?! Zelfs in het bedrijf waar mijn schoondochter werkt is de helft van de Nederlander ontslagen (zelfs na 15 jaar daar gewerkt te hebben!) en vervangen door Polen.
.
necrosis | 02-07-16 | 09:03
Idd. Die komt net zo gemakkelijk weer de grens over Europa in.
Wat we ook roepen en bedenken, binnenkort zullen ze weer ergens toeslaan met een hoop slachtoffers tot gevolg. Deze vorm van oorlogsvoering is nagenoeg niet te bestrijden. Soms zal het lukken ergens een aanslag te voorkomen maar dan zal het geheid ergens anders wel weer plaatsvinden. Hekken om landen en strengere grenscontroles is een schijnveiligheid.
@sinar2 | 02-07-16 | 08:58
Ik hoef alleen maar even terug te denken aan de Hofstadgroep:
nl.wikipedia.org/wiki/Hofstadgroep
Die typhuslijers gooiden zelfs een handgranaat naar leden van het AT.
Dat is poging tot moord!
@Lupuslupus | 02-07-16 | 08:52
Ambtenaren zijn voornamelijk bezig om zichzelf aan het werk te houden en uit te leggen waarom ze onmisbaar zijn.
Als je kijkt naar het aantal ambtenaren in Den Haag die weinig tot niets toevoegen, kan ik alleen maar concluderen dat je minstens 25% kan ontslaan en geen burger die er wat van merkt qua dienstverlening.
Het scheelt wel in de uitgaven van Den Haag aangezien de meeste ambtenaren een veel te riant salaris hebben voor het werk wat ze doen.
Het is wel frappant dat 24 uur na de excusses van erdogan voor het neerhalen van SU 24 en het toezeggen van schade vergoeding deze aanslag plaats vindt !
pietka | 02-07-16 | 08:40
.
Waarom zou deze aanslag daarmee iets te maken hebben? Ja het zou kunnen maar er zijn in Turkije dit jaar al meerdere aanslagen geweest.
Het afgelopen jaar zijn er in Nederland ook wel tientallen terroristen het land door Vluchtelingenwerk, Amnesty, Warchild en consorten met open armen binnengehaald. En iedereen die daar vraagtekens bij zet word meteen gillend voor fascist uitgemaakt.
Het wachten is dat er een kluit wapens en explosieven hebben en dan gaan ze ook hier hun gang.
Dat u daar even aan denkt als een collectant van die clubjes bij u aan de deur komen bedelen.
die ambtenaren worden door het werkende volk betaald om hun belangen te verdedigen en niet om alles onder de onderste steen van Minister Kukident te verbergen.
Bert-Bus | 02-07-16 | 04:20
.
"Wiens brood men eet, diens woord men spreekt".
Amnesty international + Human right watch zijn westers gesponserde politieke organisaties
Meestal geven zij de eerste waarschuwing naar een land toe wanneer daar een kleuren revolutie gepland wordt ! Dat die k.t tchetcheen niet uitgeleverd is ! Is natuurlijk te danken aan het feit dat de CIA daar geen belang bij had ! de oorlog in tchetchenie was immers een voortzetting van de oorlog in Afghanistan (SA en VS hebben de oorlog in tchetchenie geoorganiseerd en zwaar gesponserd )
Het is wel frappant dat 24 uur na de excusses van erdogan voor het neerhalen van SU 24 en het toezeggen van schade vergoeding deze aanslag plaats vindt !
Ze hadden natuurlijk nog meer schade kunnen aanrichten aan de toerist industrie door Izmir of Antalya aan te vallen , maar daar zitten de vriendjes van de VS vacantie te vieren
Dus Dan Maar Istambul
Kaukasus, as van het kwaad. Totaal middeleeuws verknipt.
@hans123 | 02-07-16 | 07:51
Een éénjarige bandiet?
Die ploflims worden steeds jonger.....
*gnehehe*
Update gijzeling in Bangladesh:
Gijzelnemers gedood door speciale eenheden:
www.nu.nl/buitenland/4286928/politie-d...
Als ik die eenjarige bandiet was zou ik mezelf verstoppen in een casino. Dan vinden ze hem nooit tussen de rest.
@Dr. Frambozenjam | 02-07-16 | 00:23
Zelfs al zat die Marokkaan nog in de gevangenis, Marokko neemt hem niet terug.
Zelfs als we zijn Nederlandse paspoort door de shredder halen en hem op het eerste vliegtuig naar Marokko zetten, sturen ze hem dezelfde dag nog terug naar Nederland.
Die vent heeft mazzel dat Nederlandse justitie gewoon een stel slappe zakken zijn.
Als die vent die misdaden in Marokko had begaan, zat hij waarschijnlijk de rest van zijn leven in een kleine stinkende cel met 25 celgenoten.
Wij kunnen niets met hem en de kans dat hij dit jaar weer achter Nederlandse tralies belandt is net zo groot als dat het morgen 3 juli is......
@mysteryposter | 02-07-16 | 03:30
Volgens Telegraaf inmiddels 20 doden en 2 twee dode agenten.
Uit de tekst: 'er wordt gewerkt aan een bevrijdingsplan'.
et dat soort lieden als gijzelnemers wordt het waarschijnlijk de Russische methode....
www.telegraaf.nl/buitenland/26129222/_...
@loze stijl | 02-07-16 | 02:09
Ben ik niet met je eens, je kan een prothese laten ontwikkelen me daaraan een haak.
Je maakt ipv een touwtje, een lusje aan je bomgordel.
Even met het haakje in het lusje ennnnnn trekken maar.
En wat denk je van bommen die op afstand (met een mobieltje) tot ontploffing kunnen worden gebracht?
Het enige dat helpt is zéér goed opletten op verdachte personen en bij dreigend gevaar met een .50 op zijn/ haar hoofd mikken.
OT Goh, blijkt er toch een geheime lijst te bestaan op het Ministerie van BuZa met instellingen die poen ontvangen van de vrindjes van Lex (SA). Waarom niet openbaar? Godverjakke: die ambtenaren worden door het werkende volk betaald om hun belangen te verdedigen en niet om alles onder de onderste steen van Minister Kukident te verbergen.
@ Frankasd | 02-07-16 | 03:38
In hoeverre hebben niet met islam geïnfiltreerd landen last van terrorisme? En kom nou niet met inmiddels oude en niet recent repetitieve Noord Ierland sjit aanzetten.
-weggejorist-
Gijzeling en doden in een diplomaten wijk in Bangladesh recent, naar het schijnt.
www.nu.nl/buitenland/4286829/doden-en-...
Misschien kan jongetje Jesse van GL, Amnesty bedanken mede namens Turkije? Hij heeft daar ongetwijfeld goede contacten.
Ik hoor hem in een eventueel commentaar al blaten : "het heeft onze grote zorg" ... "hier is duidelijk iets misgegaan"... blabla .. "keiharde aanpak terrorisme..." blablabla
Oude viking strijd liedje.
www.youtube.com/watch?v=9VYaN6MfRrQ
Ik zou me de mohamedaanse ballen uit de broek lachen als ik zulke vijanden had.
Oud volk lied uit Noorwegen, ook een mooie.
www.youtube.com/watch?v=414mrPgK5Yk
gaffelbaard | 02-07-16 | 01:43
Dat is nou een "verwarde" man. Ze spreken er veel over, maar nou zie je er een.
@necrosis | 01-07-16 | 20:13
2 hele armen afhakken is niet nodig ( daar schrikken mensen maar van)
10 vingers eraf is voldoende want dan is aan een touwtje trekken of een trekker overhalen schier onmogelijk
'Mastermind"hij is leuk.
Hier nog meer van de vriendjes van deze Einstein in actie, en het bewijs dat als we echt willen ze allang weg waren geweest.
www.liveleak.com/view?i=403_1467407899...
Wat is dat wat langs de camera flits op 1:34?
[x] Ongeschikt | 01-07-16 | 20:03
Ik gok een vlieg, of een mot, of ander vliegend ongedierte.
Een drone van de veiligheidsdiensten zal het niet zijn want zover zijn ze daar nog niet.
Ja weg met Amnesty!
Terroristen maken namelijk veel meer mensen dood dan staten gevangen doodmaken die onder valse voorwendselen worden beschuldigd van tereur/bedreiging staatsveiligheid.
Weg met mensenrechten, terroristen zijn veel gevaarlijker!
* China heeft in 2015 meer gevangenen vermoord dan er datzelfde jaar in de hele wereld zijn omgekomen bij aanslagen.
Dat kan niet. GroenLinks beweert dat er geen terroristen zijn in Europa. En als de Groene Landverraders dat zeggen, dan is het waar, toch?
Uw Psychiater | 01-07-16 | 20:02
Bijna correct en tevens bijna juist, ware het niet dat het vliegveld Ataturk aan de westkant van de Bosporusrivier ligt en dus formeel op het continent Europa ligt.
Laten we het maar een weef-foutje noemen.
Oud volks liedje uit Zweden.
www.youtube.com/watch?v=gTrDckGHsys
Die gast rent in het rond. Zoekt naar mensen om neer te knallen. Vind niemand. Gooit uit woede zijn wapen neer. Raapt het weer op. Rent weer verder. Zoekend. Vind nog steeds niemand....
Ik heb de beelden net 2 x keer bekeken.
Waar de Fuck! heb ik net naar zitten kijken?
** staart met grote verbaasde ogen naar beeldschem **
Hier is een mooi liedje Graaf, geinspireerd door "the hunger games"
www.youtube.com/watch?v=rnLgdkOgRJw
Fight Club: m.youtube.com/watch?v=Ifx3buwm_xE
Ter leering en voorkoming van obesitas en voor het gevalletje dat u moet rennen voor uw leven..*gemeentebier vandaag hoor*
Piet jongen, wat een kudtmuziek.
Club Foot
https://www.youtube.com/watch?v=lk5iMgG-WJI
De Russen laten ook wel is een steekje vallen.
Bron:https://www.youtube.com/watch?v=u1TN8Xb_RcM
De weg naar de hel is geplaveid met goede bedoelingen.
Achteraf bezien had men beter naar de (beter geïnformeerde) Russen dan naar Amnesty kunnen luisteren.
Ben benieuwd naar de reactie van Amnestie International...
Dankzij scribent weet ik ook hoe je "Tsjetsjeen" schrijft. Dank.
Dus, de Tsjetsjeen (zonder balk/arm) ziet er zo uit: i.imgur.com/iePmQh2.jpg
@ bruin kikkertje | 02-07-16 | 00:48
Het ging en gaat mij vooral om dat martelen, beste vriend.
https://www.youtube.com/watch?v=agVpq_XXRmU
https://www.youtube.com/watch?v=wKDBOB6UWKo
Briljard
Lewis 00.36: Kijk, daar heb je het al. Wordt er gevraagd om iemand uit te leveren met maar één arm, maar dan komt er iemand met één been aanhobbelen. Wie is dat nou? Voor de zekerheid dan maar niet uitleveren. Zou best kunnen.
A3an 00.06: Bedankt voor de link, maar wat bedoel je met "zzzzzzz" ? Dat ik zit te slapen of zo? De foto in jouw link toont toch ook een vent die op zijn krukken steunt?
Waarom zou hij dat doen als hij allebei zijn benen nog had. Het door jou aangehaalde persbericht zou best fout kunnen zijn en "éénarm" schrijven i.pl.v. "éénbeen".
Dan ben ik eerder geneigd om de foto te geloven.
@ Koreaanse slet 00.19: "Wat maakt het uit"? In principe niet erg veel, behalve dan dat het bericht wel eens onjuist zou kunnen zijn.
@ De Koreaanse Slet | 02-07-16 | 00:31
Ik zeg toch nergens dat ik het daar niet mee eens ben? Ik onderschrijf het grootste deel van je tegel, en vooral je laatste zin.
Maar er zijn altijd uitzonderingen die de regel bevestigen, en dat het in dit geval (extra) lastig was deze man uit te wijzen kan ik heel goed begrijpen, als ik het zo lees.
Niet meer en niet minder.
https://www.youtube.com/watch?v=nVTEqG9enEY
Lewis | 02-07-16 | 00:24
Verkapte onzin. Extremisten en maffiose figuren gebruiken, of liever misbruiken, onze mensenrechten al decennia om zich te hergroeperen en aan te vallen. Van nazi's tot moslims tot 'separatisten'. We zijn te ver doorgeschoten.
Natuurlijk leveren we zo'n figuur niet uit. Maar we moeten ze wel hier keihard aanpakken en er vanaf. Elk mens heeft rechten behalve de mensen die ons willen vernietigen daar is zo ongeveer de grens.
We kunnen alle vrijheid geven aan iedereen. Behalve de mensen die letterlijk en figuurlijk ons dood wensen.
Een rechtbank maakt wel eens een fout, soms komt bewijs niet rond. (Ik neem aan dat dat de strekking van dit stukje is!)
'Een gehandicapte Tsjetsjeen uitleveren aan een land waarin hem een oneerlijk proces en/of marteling te wachten staat, dat moeten we niet willen natuurlijk.'
Als ik het zo expliciet zie staan denk ik toch: nee, dat moeten we inderdaad niet willen.
Of laat ik het zo zeggen: dan kan ik me de aarzeling zo'n man uit te leveren wel voorstellen.
nemoj me jebat | 02-07-16 | 00:09
Ook zo iets. Een aantal reaguurders hebben hier over gecommuniceerd. Zoals @necrosis over de Marokkaan die al 19 jaar van zijn leven heeft vastgezeten en die uitgezet ging worden. Je zou denken wow eindelijk. Nou toen ik het eerste Telegraaf artikel over deze issue las waarin werd gesteld dat deze vastzat in het gevang en Dijkhoff hem wilde uitzetten kan ik je uit anonieme bronnen meedelen dat die dader gewoon vrij op straat rondloopt. Zelfs de Telegraaf gaat uit van politieke mededelingen en publiceert op basis van aannames. Die dader is ook officieel als de grootste veelpleger van Nederland verklaard. Maar goed, laat niet je joker zien is ook zo motto van mij.
@Piet Karbiet | 01-07-16 | 23:29
Verschoor is echt een baas....
bruin kikkertje | 02-07-16 | 00:01
En dat geldt uiteraard niet exclusief voor moslims. Gewoon voor iedereen die zijn thuis hier niet kan maken en vinden.
bruin kikkertje | 02-07-16 | 00:01
Maakt het uit? Laten we de Russische methode implementeren. Niet meedoen is af en weg. Hup naar het kalifaat. Maar nee. Dat vinden socialisten niet eerlijk. Voor mij is het duidelijk hoor. Je haat het westen? Prima ga dan weg. Vrijwillig of gedwongen. Maar rot op.
Als iemand van Amnesty, Artsen Zonder Grenzen, Oxfam-Novib, Vluchtelingenwerk, Greenpeace voor de deur komt gooi ik hem altijd dicht. Als je dat soort malafide organisaties steunt, help je de vijand eigenlijk. Vaak zijn het trouwens studentjes die voor 15 euro per uur + bonussenlangs de deuren gaan. Ik geef alleen aan de plaatselijke collecte voor het Sinterklaasfeest met Zwarte Piet natuurlijk om de kinderen een mooi feest te geven, ook plaatselijke initiatieven voor hulp aan ouderen steun ik.
Onze man in Mockba | 01-07-16 | 23:15
Okay. Sorry. De 2 miljoen officiële moslims in Moskou. Die andere 2 miljoen immigranten zijn slechts schattingen. Niemand weet precies hoeveel het er zijn.
Onze man in Mockba | 01-07-16 | 23:15
Blijf daar. Maak een kiekje voor ons van de grootste moskee in Europa en doe de groeten aan de vier miljoen moslims in Moskou. Doei!!
"Volgens Russische staatszender RT heeft Rusland de afgelopen jaren herhaaldelijk verzocht om uitlevering van Ahmed de Eenarmige"
Nee hoor. Rusland heeft een prima oplossing voor hun extremisten binnen hun 20% van de bevolking moslimgemeenschap. Gewoon ze buiten de landsgrenzen dumpen en zelfs helpen. Laat anderen het maar oplossen denken ze. De rest zweert trouwens loyaliteit aan Poetin en Kadyrov. Het is niet voor niets dat na Arabisch Russisch de tweede taal is in het 'kalifaat' aka Daesh. Leer mij Russen kennen.
Tja, maar wat moet je anders?
www.telegraaf.nl/binnenland/26129394/_...
Ik ben kotsbeu dat dit de populisten wééééééééééér in de kaart gaat spelen. Houdt dat in de kaart spelen dan nooit op?
bruin kikkertje | 02-07-16 | 00:01
Idd. Naar mijn weten was hij ook op paralympics aanwezig.
A3an | 01-07-16 | 23:50
Klopt. Maar dat is in het vliegveld. Wat er afgelopen week is gebeurd begon buiten de terminalgebouwen.
bruin kikkertje | 02-07-16 | 00:01
zzzzzz....
heavy.com/news/2016/07/akhmed-chatayev...
Is de informatie over deze Chatayev (of zo iets) wel correct? Vanavond op TV-nieuws toonde men een man met maar één been i.pl.v. één arm. Hij gebruikte beide nog aanwezige armen om op zijn krukken te steunen.
Wat is het nou, één been of één arm of is het toch iemand anders?
Kijk alleen begint hij niets, na ja niets, wat het verontrustige is dat er meer zijn. Sterker nog er aan verdienden. He wapen handelaartjes...
bisbisbis | 01-07-16 | 23:33
Inderdaad, die zuivering is al volbracht met als "hoogtepunt" de Ergenekon rechtzaak. Waar uiteindelijk iedereen is vrijgesproken of vrijgelaten maar dat heeft jaren geduurd en de angst die de AKP daarmee gezaaid heeft was genoeg om het leger terug in het hok te jagen. Ondertussen werden degenen die niet waren aangeklaagd al overgeplaatst of ontslagen en die posities zijn ingenomen door AKP mensen. En om helemaal te voorkomen dat zelfs die AKP mensen op "foute" gedachten komen, want men leeft daar in Turkije in een angst cultuur waar niemand, niemand kan vertrouwen houdt men het officierskorps happy met een immer groeiend defensie budget. Aan de beurt is nu de rechterlijke macht. www.elsevier.nl/buitenland/achtergrond...
Hiermee wordt weer eens bewezen, dat moslims agressief reageren op mensenrechten. Niet aan doen dus.
Heeft Judith Sargentini nog een verlichtende tweet de wereld ingestuurd?
Sweet:
www.waynakh.com/eng/2010/01/demonstrat...
@Basil Fawlty | 01-07-16 | 23:40
********************
Ik ken meerdere airports in Turkije, waaronder diverse in Istanbul.
Overigens, in India is de controle werkelijk extreem, te vergelijken met Israël, heb nergens zo'n strenge controle meegemaakt (6 x t/m beneden aan de vliegtuigtrap in een van de gevallen).
tattooboer | 01-07-16 | 23:44
Die verzekeringsreclame? Tenenkrommend slecht! Man, man, man wat een armoede.
A3an | 01-07-16 | 23:28
Yup. Vind ik ook een zeer slechte en enge ontwikkeling. Gevolg van decennialang nivelleren qua onderwijs en beloning.
Berbaar | 01-07-16 | 23:34,
IRA en Molukkerts waren wel degelijk socialisten, google er maar eens op.
IRA terroristen doken zelfs onder in linkse kraakpanden in Amsterdam, net als terroristen van de ETA.
Los daarvan; de IRA kreeg geld en pringstoffen van Khadaffi.
Ook diverse Molukse terroristen zijn in Yemen getraind.
Waarom de CPN-er, en later Groen Linkser (uiteraard) Sam Pormes.
Jouw poging om 1% van mijn beweringen onderuit te halen, is dus mislukt.
net NPO aan op 2 op internet. Worden reclames nu allemaal ge-RAPt? Wat een armoede zeg! Nederland bestaat blijkbaar niet meer... het is nu "straat" allemaal. Wat kan ik er aan doen dat we Nederland terug krijgen en de coffeeshoptaal er uit weg schoppen?
Iemand nog iets gehoord over die " verwarde vrouw met hoofddoek" in Moskou die met een afgehakt kinderhoofdje rondliep ?
Ex moslim spreekt over islam.
www.youtube.com/watch?v=IS7qCmLpzIs
Ik wil even kwijt dat ik voor Radja en Romelu ben. Dat het even vastligt.
Bert-Bus | 01-07-16 | 23:13
en
A3an | 01-07-16 | 23:21
Je moet het je zo voorstellen. Je komt in Istanbul aan op vliegveld bij departures en stapt uit taxi. Links van de weg heb je meteen de parkeergarages waar iedereen zonder check in kan lopen (net zoals in Nederland). Rechts heb je de algemene ingang en daar is al itt tot Schiphol een check. Dus wat is er gebeurt, denk ik, eerste randdebiel loopt garage in en blaast zich op. Politie rent van rechts (1e check) naar links (garage) en laat bij de eerste check beveiliging zonder wapens achter. Idioot nummer twee haalt ak47 uit een tas schiet onbewapende beveiliging neer en loopt check in gebied binnen. Het is van een doodenge eenvoud en kan in ieder land gebeuren en vooral in landen als Turkije en ook India waar men denkt dat kwantiteit afschrikt maar uiteindeljk is het de kwalititeit die telt.
Jan Dribbel | 01-07-16 | 23:35
Waarschijnlijk in Amsterdam
bijna_raak | 01-07-16 | 23:29
Waar zit deze terrorist?
Waarschijnlijk in Raqqa.
@Dandruff | 01-07-16 | 23:20
Denk niet dat die MolukkerTs en de IRA voornamelijk socialistisch geïnsoireerd waren toch?
Verder succes met de alu-hoed!
@Basil Fawlty | 01-07-16 | 23:25
-
Da's nog helemaal niets - je zou de slachting bij de voormalige legertop eens moeten aanschouwen. Het is nog altijd opmerkelijk dat Erdogan daarmee is weg gekomen.
Dat hele Amnesty is een subsidievreter en bedelaars om gratis geld. Er zit een hele organisatie met topsalarissen, auto's, dure hotels en geldwolven achter . Meer niet.
Is die man nu al opgepakt en waar is hij? De Russen/ Poetin zijn vrij ouderwets tekeer gegaan tegen de Tsjetsjenen, zeg maar zoals de Turken/Erdogan op de Koerden. Aan geen van beiden kun je met goed fatsoen iemand uitleveren maar Erdogan is ons vriendje en Poetin is onze vijand.
Welkom in Zweden
https://www.youtube.com/watch?v=v7AGVNS20_s
Wat je dus overhoud is een politiemacht met ja-knikkers die van toeten noch blazen weet.
Basil Fawlty | 01-07-16 | 23:25
*******************************
En dat is hier momenteel ook aan het gebeuren...
Zie de lage opleidingseisen. VMBO is al voldoende.
@Berbaar | 01-07-16 | 21:40 - sinds wanneer krijgt een meerderheid haar zin? Nepdemocraat, cherrypicker.
Verdragen, hm die schend de EU dagelijks.
A3an | 01-07-16 | 23:12
Denk ik ook. Bom in parkeergarage was afleiding. Maar wat me de afgelopen jaren in Turkije ook opviel. Onder Erdo is de grootte van de politie geexplodeerd (no pun intended). Tienduizenden jonge mensen vooral uit centraal en oostAnatolie (AKP gebied) zijn aangenomen bij de politie en politiek geindoctrineerd. Zie de inzet bij Gezi park. Nadeel is echter kwantiteit is geen kwaliteit. Die "politieagenten" zijn snel opgeleid om traangas te schieten en de knuppel te gebruiken richting eigen mensen. Ondertussen zijn veel ervaren "oude" politieagenten ontslagen of horizontaal gepromoveerd omdat ze het niet eens waren met Erdo maw de politie is "gezuiverd". Wat je dus overhoud is een politiemacht met ja-knikkers die van toeten noch blazen weet.
Bert-Bus | 01-07-16 | 23:13
Vertel, ik snap niet hoe dat onmogelijk zou kunnen zijn.
Op New Dehli bv worden de koffers buiten al gecheckt en geseald in plastic en verzegeld, toch kom je er het gebouw binnen met wapens of bomspullen al is het in je schoenen.
Ik ken honderden luchthavens door mijn voormalig beroep, maar met zoveel mensen (die moet je per slot van rekening binnen een bepaalde tijd ergens kunnen laten) is geen enkele luchthaven waterdicht te beveiligen....
Je kunt nergens de volledige security buiten laten plaatsvinden met tienduizenden paxen per dag.
Berbaar | 01-07-16 | 22:37,
Jouw lijstje bewijst jouw ongelijk;
- dat zijn stuk voor stuk socialistische clubjes;
- en die socialistenterroristen werkten ook toen al samen met moslimterroristen;
- oa bij aanslagen op joden in München, Entebbe, Rome;
- die socialistenterroristen werden bovendien vrijwel allemaal betaald, bewapend en getraind in moslimlanden;
- oa Libië, Syrië, Yemen en Libanon.
Het bondgenootschap tussen islam en socialisme is geen toeval.
De eerste socialist die de koran een mooi boek noemde was Adolf Hitler.
Daarna zijn (nationaal-) socialisten en moslims altijd bondgenoten geweest in de strijd tegen joden, vrouwen en democratie.
En nu dus wéér; wéér blijken linkse clubjes als Amnesty moslimterroristen te steunen.
Precies dat was de reden dat ik een jaar of 6 geleden mijn lidmaatschap opzegde.
The wild ride never ends...
Zag het vanochtend al op RT, Russen hier om me heen vragen of we helemaal debiel zijn in West Europa...., ik kan het alleen maar toegeven dat we malle Pietje van de wereld zijn geworden.
Morgen terug naar NL voor een weekje, helemaal geen zin in, voel me een stuk beter hier in Mockba.
Wat stoort het meest aan zoete Nienke, de puist of haar bloedirritante christenunie accent.
Ik heb nu 2 filmpjes op GeenStijl gezien met 2 van de 3 terroristen. De eerste was al vrij snel genoodzaakt aan het touwtje te trekken en de tweede komt vrijwel geen prooi tegen. Mag ik dan zeggen dat we enigszins van "geluk" mogen spreken met het aantal slachtoffers? Stel dat het vliegveld bomvol was geweest dan zouden er wellicht honderden te betreuren zijn geweest. Los van deze gedachten snap ik niet hoe het mogelijk is met wapens en bommen een vliegveld te kunnen betreden heden ten dage.
Basil Fawlty | 01-07-16 | 23:08
******************
Er is natuurlijk altijd paniek in het eerste moment van schieten, waarvan de anderen gebruik hebben gemaakt om binnen te komen (denk ik)....
Geenstijl, om het verhaal "zuiver" te houden. Die randdebiel rent niet door de mall maar daar het incheckbalie gedeelte. Daar zijn idd ook een paar winkeltjes, maw wat toeristraps met wat prullaria en een thee en koffietentje. De echte mall is na de douane achter incheck-balie gedeelte en dus achter deze camera. Wat wel frapant en triest is, is dat hij zich dus al een weg had gebaand door de eerste beveiligingsring en die is meteen bij de ingang daar wordt je bagage nml al gechecked (iit tot Schiphol), echter die mensen zijn van een privaat beveiligingsbedrijf en dragen geen wapens. Wel lopen er daar politieagenten rond maar die zullen wel naar de parkeergarage zijn gerend aan de overkant van de ingangen omdat daar het drama begon en wat dus overbleef tussen de algmene ingang, incheckbalies en het douanegebied (bemand door politie) was de ongewapende lokale beveiliging.(herken dat gebied omdat ik tientallen malen op dat vliegveld ben geweest). Ik denk dat een van die douane/politie-agenten uiteindelijk een van die ratten heeft doodgeschoten. Wat me ook opvalt dat hysterisch gedrag van die nageboorte. Nu las ik een tijd geleden een artikel waarin werd verteld dat veel van die IS losers synthetische drugs gebruiken. VS soldaten vertelden in dat artikel dat als ze op die idioten schoten ze bleven doorrennen en schreeuwen alsof ze niet geraakt waren en dat terwijl ze al half doorzeeft waren. Zou me niks verbazen als dat hier ook het geval was.
Berbaar | 01-07-16 | 22:37
Dat was natuurlijk wel wat anders dan miljoenen mensen binnen laten die deze foute ideologie aanhangen en willen opdringen.
Amnesty en aanverwante ngo's zijn de enemies uit 'The open society and its enemies'.
-weggejorist-
Amnesty, AZG, en meer van die 'hulp'organisaties, allemaal de hulpjes van de duivel. Ze helpen een alles vernietigende doctrine aan de wereldheerschappij, waarbij zij op hun beurt weer worden geholpen door infantiele weg-met-ons-politici. De hoogste tijd voor een weerbaarheidsbeweging van burgers, militairen, politiemensen etc. die het zat zijn om tegen de bierkaai te vechten.
Als ik mocht kiezen maak dan maar Brussel tot de grond gelijk, 100 jaar na de Slag om de Somme. De elite in Europa wist het toen ook allemaal zo goed voor de jongelui. Thuis voor Kerst.
@Olieboer | 01-07-16 | 22:31
Yup al decennia, IRA, RAF, CCC, Rode Brigades, MolukkerTs.
Depri puntje: er zullen hier altijd terroristen zijn eauk.
Truste!!
Amnesty... Daar ben ik lang geleden nog lid van geweest, toen hun missie zich beperkte tot a) politieke gevangenen die b) geen geweld hadden gebruikt. Nu overgenomen door progressieve moslimvrienden en Amerika-haters.
@sjoerdploert | 01-07-16 | 22:25
.
Dat was indertijd niet bij te houden.
Die joden bliezen zich zo vaak op, daar is niet tegen op te bouwen qua naamgeving aan winkelcentra en kindergarten in Gaza.
http://www.thereligionofpeace.com/
Blij te zien dat er geen terroristen zijn meegekomen vorig jaar. Ze waren al veel langer hier.
Twan Huys en die Groen Links nsb'er die in het het Europarlement zit (naam ontschiet me eventjes) kunnen tevreden zijn.
Ik zie op facebook(ja dat heb ik) weer een foto rond gaan met een schip met Europese vluchtelingen uit wo2 die in Amerika aankomen. Deze vluchtelingen worden vergeleken met de huidige vluchtelingen. Is er bekend hoeveel bloedige aanslagen deze vluchtelingen vervolgens in het gastland hebben gepleegd?
Graaf van Egmont | 01-07-16 | 21:58,
Wat een onzin, om zo verschrikkelijk veel redenen.
Waarvan de belangrijkste;
- net zo min als het socialisme is de islam een "vijand waar je naar moet zoeken";
- de islam is al 1400 jaar bezig met het uitroeien van niet-moslims;
- het is naïef te denken dat dat nooit in het Westen zou gebeuren.
Maar, belangrijker;
- de islam is de afgelopen decennia juist nooit als vijand gezien;
- zelfs na 9-11 riep iedereen (ook Bush) "islam = vrede";
- ondanks dat islamitische (geestelijk) leiders voortdurend schreeuwen om massamoord;
- het zijn vooral de vijanden van de islam die tot vijand" zijn gemaakt;
- en die daarom soms decennialang moeten onderduiken, voor moslims èn voor socialisten.
Ook die gek in Istanbul geen cia-agent, maar een moslim.
Net als al die andere moordenaars die deze week slachtoffers maakten in Pakistan, Kameroen, Yemen, Bangladesh, Kenia, Israël, Irak, Somalië, Thailand, Afghanistan, Syrië, Egypte, Libanon, India, Libië,
www.thereligionofpeace.com/
Maar, toegegeven; het is natuurlijk ramadan.
In de heilige maand vallen er altijd 2 x zoveel doden door islamitisch geweld dan normaal. Dit jaar al 1396 doden na 26 dagen ramadan; normaal kost de islam rond de 800 mesen per week het leven; oorlogen en genocides uitgezonderd natuurlijk, en ook alle doodstraffen van de sharia niet meegerekend, en ook even geen rekening gehouden met uitschieters zoals 9-11.
Maar je snapt mijn punt wel, hoop ik.
@Piet Karbiet | 01-07-16 | 22:10
Whatever, ik ga in mijn mandje liggen met een boek en een broodje.....
@Graaf van Egmont | 01-07-16 | 21:56
/
Grazie. Geniet er van bij uw open haard.
Ende vergeeth niet de jachthonden Dekkingsgraad en Referenda een bot toe te werpen.
M. Hemelrijk. Waar ken ik die nick van?
"Hieronder een surrealistisch filmpje van een van de Atatürk Airport bombers"
Volgens mij keiharde islam- realiteit hoor.
*kietelt onder zn oksels*
necrosis | 01-07-16 | 22:09
'Ik heb ondertussen zoveel mensen uitgezwaaid dat ik de tel ben kwijtgeraakt.'
*****************
Vandaag zelf ook uitgezwaaid ?
Graaf van Egmont | 01-07-16 | 21:58
Dus die vijand was er toen nog niet, erg verhelderend.
Ik zal inderdaad niet zeggen dat jij dat hebt beweerd, anders denken ze nog dat je een enorme debiel bent en dat mag niemand weten.
Tweak de medicatie eens, je slaat wartaal uit.
@necrosis | 01-07-16 | 21:40
Ik sta nu achter je.
*Big Boo roept!*
.. alsof ik enige invloed heb op wat dan eauk..
*zelfpret*
Neil young het is, wat een naam..
@Lewis Lewinsky | 01-07-16 | 21:49
Ik heb ondertussen zoveel mensen uitgezwaaid dat ik de tel ben kwijtgeraakt.
Ik ben er niet trots op, maar iemand moet de goede zeden onder de topics bewaken.
Het tooltje is definitief verleden tijd, maar wellicht kan ons aller G-Unite vertellen wie de beste zedenbewaker onder de topics is.
FF lezen over deze meneer.
heavy.com/news/2016/07/akhmed-chatayev...
@prov1nciaal | 01-07-16 | 20:55
Dus Putin dood zijn persoonlijke vijanden zoals Litvinenko met polonium-210 en laat terroristen lopen. Fijne leider is Geenstijl vriend Putin.
@hoaxje | 01-07-16 | 21:51
Je linkt naar *"Terror in Turkey" Istanbul Airport Bombing HOAX!*. Ben je wel goed bij je hoofd?
-weggejorist-
" er zijn geen aanwijzingen dat er zich onder de vluchtelingen terror....... , oh wacht dat heeft een andere deskundige al gezegd ".
Gerard Leeflang | 01-07-16 | 21:32
Nooit zeggen dat je het van mij hebt, maar toen de beruchte muur viel in 1989, moest er naarstig op zoek naar een nieuwe vijand. Laat dat nou de islam zijn geworden. In 1991 al.
Piet Karbiet | 01-07-16 | 21:21
Wil je dat NOOIT meer doen? De groeten terug van de Gravin. Ze loopt nu naast haar pumps van verwaandheid: "Ik heb de groeten van Piet Karbiet gehad."
Dit is waarschijnlijk een stofdeeltje wat snel van richting veranderd door de schokgolf van een explosie elders in de terminal/hal. Let maar eens op de metaalkleurige buis rechtsonder in het beeld. Die verplaatst ook plots.
@ [x] Ongeschikt | 01-07-16 | 20:03
Wat is dat wat langs de camera flits op 1:34?
-weggejorist-
-weggejorist-
Ah, my sweet lord ging over hemelrijk, niet om voorgaand comment, een ban of opgerot hoort hiet niet.
-weggejorist en opgerot-
@necrosis | 01-07-16 | 21:34
Je was er kennelijk even niet. Toen heb ik hem maar uitgezwaaid.
@necrosis 21:31
Je moet geluk hebben in het leven, dat is alles.
@deoudererijperevrouw | 01-07-16 | 21:25
Dan verschillen wij van mening en dat mag, toch?
Verder is er geen meerderheid voor en beletten door Nederland ondertekende verdragen de invoering.
Spann0nd idee, no cigar!
@Piet Karbiet | 01-07-16 | 21:28
Helaas voor jou heb ik geen Leffe in huis.
*schuift grote beker karnemelk toe*
.. alsof mijn favoriete omroep wordt leeggezogen door een soort.. iets.
Heerlijk dit bericht recht boven het wensdenken van GroenLinks en hun sprookjes dat er geen terroristen tussen de vluchtelingen zitten. Feiten torpederen hun fictie. Keer op keer.
BBC wordt kwalitatief slechter en linkser, is er een verband.. een soort parasiet ..
@Lewis Lewinsky | 01-07-16 | 21:10
Soms doe ik een melding zonder toelichting, zeker als een ban er duimendik bovenop ligt.
En verder heb ik meer mensen uitgezwaaid dan jij.
Vraag maar aan GU, mijn goedste vriend!
Graaf van Egmont | 01-07-16 | 20:59
Geen idee. Dat veel ge-rigged wordt is duidelijk, maar elke oorlog met de islam is winst en dat daar collateral uit voort komt is spijtig maar noodzakelijk.
Als er van een vijand gewonnen dient te worden, ook al is het een verwacht lang gevecht, heb je mensen nodig die vieze handen willen maken, en dan moet je af en toe wat voor opofferen. Zie 911 etc..
Oorlog voeren en seks is niet voor bange mensen. ;)
@deoudererijperevrouw | 01-07-16 | 21:02
Het vervelende is, dat je zelfmoordterroristen niet zo snel herkent.
Stel dat ik boodschappen ga doen en ik kom een zwangere vrouw tegen met een kinderwagen met daarin een kind.
Punt 1: wie zegt dat die zwangere buik geen kind bevat maar een bomgordel?
Punt 2: wie zegt dat die kinderwagen niet volgepropt zit met C-4?
Je kan je verstoppen in je huis maar dat is de oplossing niet.
Je hebt weinig zekerheden in het leven, kijk maar naar die krantenloopster ('rooie Anita') die tijdens haar krantenwijk in Rotterdam in haar nek en rug werd gestoken zonder duidelijke toedracht.
Ze heeft een week voor haar leven gevochten, totdat ze bezweek.
En ja, dat kan mij ook gebeuren.
Wat dat betreft zijn mensen de meest wrede dieren op aarde.
Ik was echter niet van plan om de voordeur te barricaderen en eeuwig thuis te blijven zitten.
Het leven is nou eenmaal een risico en heb het al vaak genoeg meegemaakt bij andere mensen.
Meer kan ik er niet van maken.
@MarcS 21:24
U kent hem goed, zo te lezen. Geef eens antwoord, Berbaar!
@necrosis | 01-07-16 | 21:17
*geld tellen doet*
Doe dan eens een rondje vrek, met je vijfkamerwoning zonder zielige Oeigoeren maar wel een vette illegale stofzuiger.
*leeg Leffe-glas neerzetten doet*
@Bert Konterman | 01-07-16 | 21:22
*******************
Ach, zo lang Juncker vindt dat "de leiders van andere planeten achter hem staan" is alles redelijk te verklaren...
www.focus.de/politik/videos/brexit-deb...
Knettergek die vent...
Of is het knettercrimineel ?
Stormageddon | 01-07-16 | 21:01
De gemiddelde brexit stemmer weet hier niets van of merkt hier niets van, hun financiele situatie verbetert niet door de brexit, en dat is logisch.
Het groot kapitaal redt zich wel, dat is de boodschap die hier van uit gaat, als die al over komt. Het narrative werkt voor nu nog prima. We zullen zien wat er gebeurt, vrijheid telt niet als je aan de grond zit.
Geef al jaren niks meer aan amnesty. De top zijn ook gewoon golddiggers die een levenswijze hebben die ze afkeuren voor anderen.
De eerste 2 links zijn al onbruikbaar gemaakt...
@Berbaar 21:19
Terroristen zouden gewoon de doodstraf moeten krijgen. Klaar. Doodstraf is vroeger afgeschaft en zou in deze moderne tijd weer ingevoerd moeten worden.
@deoudererijperevrouw | 01-07-16 | 20:42 - zoals wij gewend zijn, geen antwoord van berbaar. Wel reacties op anderen, dus is jouw vraag te pijnlijk.
Grappig te zien hoe hij telkens weer door het ijs zakt. Zal het niet aanpassen aan globalwarming zijn.
@smd 21:16
Pedos die rondhangen bij mijn favoriete popliedjes uit de jaren 60/70, gvd zou ze postuum wurgen.
Wow. Kon ik maar zeggen 'haha fail' maar het treurige is dat het symptomatisch voor het stuurloze schip dat het EU immigratiebeleid is. En de echte poep moet de ventilator nog raken vrees ik.
@Graaf van Egmont | 01-07-16 | 21:04
,
Volgens goed VVD Newspweak van Jette heet dat officieel 'In between Jobs'. Dat dit op iewat oudere leeftijd vanuit de Bijstand naar de Moestuin betekent is allemaal iets te veel Realiteit voor onze bewindslieden.
Groet aan de Gravin.
We Beginnen in Ede.
De kantemaaier er overheen. Dan een Schilderswijkje, een Gouda, en Utreg. Laten we doen dat wat een overheid uit de klauwen laat lopen. Al veels te lang. Wat geen politie? Laat die arabisch volgen, en elke bingo in een al-fuckaan moskee plaatsnemen.. nee he? Moeite..
@deoudererijperevrouw | 01-07-16 | 20:42
Het zal U misschien ontgaan zijn maar we zijn inmiddels zo'n 70 jaartjes verder.
Mijn opa zaliger vond eauk altijd dat "een echte vent" rookte, niet alles was vroeger beter.
Zie nou pas een topic boven mijn reacties, hol mens.
@Graaf van Egmont | 01-07-16 | 21:04
Mijn arbeidsrechtsadvocaat was een stuk beter dan die rechtenstudent van mijn werkgever.
*geld tellen doet*
Klavertje heeft geen idee waar dit populisme vandaan komt. Wel sukkeltje, dit populisme, is het gevilg van jarenlang gekut van de huidige pluchebezetters, die van alles beloven, maar vooral "zielige mensen in het buitenland" willen helpen en daarmee hun geldschieters (eigenlijk wordt je als hardwerkende bestolen) zwaar in de zeik nemen. Doe eens wat voor ONS en niet voor jouw "achterhaalde ideëen". De tijd van "links" is voorbij, loser !
Als je even googled op deze persoon dan ga je over je nek van het beleid dat de EU voert met betrekking tot dit soort vuilnis.
@compitaal | 01-07-16 | 21:13
De BBC is altijd al een verzameling geweest van extreem-links en pedofielen.
Terrorismebestrijding is gewoon moeilijk als je een gutmensch bent.
Terwijl we hier al jaren en jaren achtereen belogen en bedrogen worden door de elite's lopen er naïevelingen rond die als iets lang genoeg is "ingesleten" veel leugens voor waarheid aan gaan nemen.
Wie heeft de Taliban in den beginne gefinancierd en bewapend ?
En dat geldt voor heel veel meer zaken...
Ik zal er verder maar niet op in gaan...
Ooh
Was dit wel op de nationale Televee? Ik spreek veel mensen die heden ten dage Denken dat hier geen aandacht aan wordt besteed, wegens rascriminatie.
@storm
De BBC heeft definitief een ruk naar extreem links gemaakt, valt me nou pas op.
islam met een kleine i is de asshole off the world op dit moment, Er wordt zelfs geprobeerd een salaklotelijk opleidings-vrijheidsbeperkende-how to niet integreren 'afleidingsinstituut' opgericht tegen een jou en mij in ons fuckin' Nederlandje.
In ONS LAND! Waar wij de erfgenamen (Duitsers, en andere oorlogen) zijn van een vrij bestaan. De overheid is duidelijk de controle kwijt, en wij gaan daar zelf (eg wel) wat aan doen. Had je maar op tijd moeten ingrijpen den haag..
@necrosis | 01-07-16 | 20:17
Een onbegrepen man.
Niet stoken in huis: high five.
Mensen vinden mij ook maar raar omdat ik geen verwarming stook.
@necrosis 21:04
Dat zeg ik toch! Pfoe, kattig..
Linkse sukkels! Vinden alles en iedereen zielig zelfs de grootste terroristen.
@Stormageddon | 01-07-16 | 21:01
Blijft interessant. De NOS ging er prat op dat het een zooitje is in het VK. Ik heb dat woord meerdere keren gehoord; zooitje.
@necrosis | 01-07-16 | 21:07
:)
Maar waar was je dan?
@necrosis | 01-07-16 | 21:07
***********************
Houd je nu ook al duiven ?
Dacht dat jij van de kattenafdeling was....
@Lewis Lewinsky | 01-07-16 | 20:51
Zit jij nou onder mijn duiven te schieten?
Uitzwaaien is mijn afdeling, vrind!
En dan te bedenken dat de terreurspronsor Turkije saemn met Oekraïne een "international Muslim Brigade" heeft opgezet om terreur-aanvallen te doen tegen "de Russen" www.voltairenet.org/article188381.html... Daar zitten onder andere ISIS jihadi's bi én Tsjetsjeense terroristen.
@deoudererijperevrouw | 01-07-16 | 20:42
Ik heb de film gezien over de ontvoering van Eichmann uit Argentinië door leden van de Mossad.
Zeer indrukwekkend en terecht dat hij in Israël een mooie 'stropdas' kreeg.
deoudererijperevrouw | 01-07-16 | 21:02
Hij zit sinds vandaag officiëel in de WW. Ik zou er niet teveel van verwachten. Of heb je je gouden handdruk al binnen necrosis?
@necrosis 20:56
Willen terroristen dan niet zoveel mogelijk doden maken? Ik snap niet.. Leg eerst eens goed uit voordat we saampjes zullen zijn.
Ik vind het allemaal niet erg meer de hele wereld is verrot en diegene die zielig is heeft het voor het zeggen. Maak elkaar maar af en sla elkaar maar het leven uit. Volgens mij is dit de bedoeling van de EU...
OT/
Ondertussen, in Londen... De markt houdt zich niet helemaal aan het rampenscenario en de het narratief dat Brexit heel erg is. Hè die verrekte vrije markt ook...
www.express.co.uk/finance/city/685216/...
@Lewis Lewinsky | 01-07-16 | 20:51
*********************************
Dat geldt óók voor U.
Misschien zijn er mensen meer ingelezen dan U.
Denkt U dat de NWO op Uw niveau denkt ???
De grootste "waarheden" zijn meestal de grootste leugens gebleken...
De grootste leugens zijn meestal de grootste waarheden gebleken...
Genoeg voorbeelden voor aan te halen.
Wie denkt dat er 15 jaar geleden vele miljarden verdiend hebben ?
Wie denkt U dat er het meest aan oorlogen verdienen ?
Wie denkt U dat er het meest gebaat is bij oorlogen creëren ?
Wie heeft het uitgebreid over 7'ns gehad bij "rare" gebeurtenissen ?
@Guy Veropzoudten | 01-07-16 | 20:47
WTF??!?
Gerard Leeflang | 01-07-16 | 20:55
Ik denk dat Guy onlangs de documentaire JFK to 9/11 A Rich Mans Trick heeft gezien. Best wel aanbevelenswaardig trouwens. Of we de uitspraak van Guy in dit kader moeten zien, weet ik niet.
Troll alert
@deoudererijperevrouw | 01-07-16 | 20:30
Ik weet niet wat jij er van vind als nette, iets oudere dame, maar ik hanteer waarschijnlijk andere gedachten over terroristen.
Zie mijn linkje op 20:32.
Gaat ons 'uitje' in je knusse auto'tje nog steeds door?
*vreest van niet*
Guy Veropzoudten | 01-07-16 | 20:47
Kan je dat gezwam onderbouwen met een bron/bronnen?
i-Wonder | 01-07-16 | 20:43
Iemand die de KGB/FSB van binnenuit kent en al sinds het aan de macht komen van Poetin meedraaide is inderdaad meer waard dan een potentiële terrorist...
Mannen met hoedjes,@guy nepnick
Je bedoelt Saudi-Arabië, hierbij benoemd.
En Bangladesh heeft poep aan de knikker.
Hebben kotsbeu van ploflims in restaurant.
[!]@@Guy Veropzoudten | 01-07-16 | 20:47
Echt, totaal ongepast, jouw comment. *zwaait*
@Guy Veropzoudten | 01-07-16 | 20:47
**********************
In dat kader blijft het natuurlijk ook zéér verdacht dat in 9 van de 10 aanslagen "oefeningen" gaande zijn ter plekke...
@Guy Veropzoudten | 01-07-16 | 20:47
Are you mad? Je schrijft: *Moslimterrorisme is een creatie van primair de VS en het UK*. Rot op met je gelul.
Dat kan helemaal niet volgens Sargentini!
My sweet Lord.
-weggejorist en opgerot-
Vreemd verhaal. Putin laat zijn politiek vijanden in Engeland vergiftigen met radio-aktief materiaal maar laat deze man ongemoeid?
@Berbaar 20:34
De nazi's die opgehangen zijn had je ook willen laten leven? Eichmann??
Het is oorlog en één van de partijen houdt zich aan antieke spelregels. De ander kent helemaal geen spelregels. Alsof je Jannes van der Wal in een kooi zet met een freefighter.
Helaas nog maar weinig mensen die snappen dat we midden in WOIII zitten en al hard aan het verliezen zijn.
Wereldverbeteraars zijn een gevaar voor de wereld. Q.E.D.
@necrosis | 01-07-16 | 20:32
***************************
Hier in Nederland denken ze wel meer hele gekke dingen, zoals;
Dat je intoleranten met tolerantie weg kunt krijgen, tegemoet kunt / moet treden...
Dat je anti-democraten met democratie weg kunt krijgen...
Nog nooit gezien hoor, in de geschiedenis, dat dictators weggestemd werden, zich lieten wegstemmen !
Haha frusti. He jonghuz, war sein juli nauw?
Een een-armige bandiet. Die moet toch opvallen ?
Frantically looks for victims...
Ik zeg DENK-effect.
@deoudererijperevrouw | 01-07-16 | 20:30
Net zoals de meeste beschaafde mensen en landen.
De mensenrechten + amnesty mensjes maar uitleveren aan de Russen? Scheelt een hoop dooien vermoed ik!
@A3an | 01-07-16 | 20:17
Ik herinner me nog een zogenaamde sjeik in een rolstoel.
De hele wereld sprak er schande van toen hij werd geëlimineerd:
www.nu.nl/algemeen/295694/israel-vermo...
Zijn uiteindelijke doel was de ondergang van de joodse staat.
In Nederland is het misschien gebruikelijk dat als je een klap op je bek krijgt, je niets terug doet uit angst voor meer klappen.
Israël denkt daar anders over.
Wellicht was die actie een beetje over the top, maar zij doen wat wij westerlingen nalaten.
Mijn Tena lady heeft haar dienst weer bewezen.
Links: "Slechts een incidentje, er is absoluut geen enkele aanwijzing voor correlatie met de vluchtelingencrisis."
Amnesty is ook tegen de doodstraf voor terroristen, figuren die zelf zoveel mogelijk doden willen maken.
Putin, met z'n stalen ballen, zal wel gniffelen om dit slappe-zakbeleid onder de noemer 'rechten van de mens'.
Ter zijde, de Russen weten van oudsher ook hoe om te gaan met islamgekke gijzelnemers: www.chroniclesmagazine.org/how-to-dea...
Hoe kon deze terreuraanslag zolang duren (3 kwartier)? En waar was het leger?
@Stormageddon | 01-07-16 | 20:21
Het wordt toch echt tijd dat Judith Sargentini vervolgd wordt voor haar medeplichtigheid aan zoveel doden.
**herhaaldelijk verzocht om uitlevering van Ahmed de Eenarmige, maar gelukkig stonden Amnesty International en het Europees Hof voor de Rechten van de Mens toen paraat om daar een stokje voor te steken**
.
Het westen vond Tsjetsjenen altijd moedige vrijheidsstrijders en Rusland de boeman. Nou veel plezier met deze moedige vrijheidsstrijders
Begin die NGO's behoorlijk zat te worden.
totaal verziekte organisatie dus, links georiënteerde naïeve sulletjes
Staat Amnesty aan de verkeerde kant van de geschiedenis?
[Radiohead]You do it to yourself, you do
And that's what really hurts
Is that you do it to yourself
Just you and no one else
You do it to yourself
You do it to yourself
[/Radiohead]
Nee hoor. Kan niet. Bestaat niet. Is geen greintje bewijs voor.
mobile.twitter.com/judithineuropa/sta...
NRC spelt de naam dan weer als Achmed Tsjatajev.
www.nrc.nl/handelsblad/2016/07/01/spoo...
@lulleficatie | 01-07-16 | 20:13
Dus ik ben een terrorist.
@necrosis | 01-07-16 | 20:13
Hier is hij:
heavy.com/news/2016/07/akhmed-chatayev...
@lulleficatie | 01-07-16 | 20:13
Ik heb een heel zuinige auto, koop nooit plofkip en stook nooit, waardoor een energielabel volledig niet ter zake doet.
Wat is mijn kwalificatie nu?
@necrosis | 01-07-16 | 20:13
****************************
Volgens mij is ie het brein achter de aanslag maar niet een van de 3 daders...
Hoe vaak zullen we nog horen dat een terrorist als vluchteling in Europa verbleef? En wanneer word de Europese Unie verantwoordelijk gehouden voor deze waanzin...
Rusland: altijd gelijk, want die zijn voor hun eigen volk, rest van de politiek correcte gemeenschap en media niet.
'naar eigen zeggen' linkje kan niet gevonden worden.
Maar als hij zijn andere arm ook was kwijtgeraakt (kan me niet schelen hoe) had hij nooit een bomgordel kunnen laten afgaan of een Kalasjnikov kunnen beethouden, laat staan afvuren.
Ik zie mogelijkheden voor de veiligheid van Europa.
Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.
Uw Psychiater | 01-07-16 | 20:02
Volgens Groenlinks zijn automobilisten, plofkipkopers en mensen met een huis met energielabel C of hoger de echte terroristen, geen eenarmige bandieten....
Link vermoedelijk brein mist een dubbelpuntje achter http
De populisten krijgen steeds meer gelijk. Wat nu ?
Daar heb ik dus kotsbeu van.
Hij hep het kosbeu dat se allemal weggeloopt sein...
[/Sargentiniaan] Is hysterie. Ook dit. [/Sargentiniuit]
De doden danken Amnesty.
Wat is dat wat langs de camera flits op 1:34?
Amnesty krijgt ook gewoon geld van George Soros en zijn NWO vriendjes. Heeft niets met mensenrechten te maken maar Alles met stemmingmakerij.
Dat kan niet. GroenLinks beweert dat er geen terroristen zijn in Europa. En als de Groene Landverraders dat zeggen, dan is het waar, toch?
God, als je ziet hoe sommige mensen wegwaggelen: gymnastiek verplicht invoeren om bevolkingen weerbaar te maken?
Amnesty dan maar aan Rusland uitleveren? #lieverkwijtdanrijk
REAGEER OOK