Filmpje. Man stapt uit Pegida
Zo snel is het nog nooit gegaan in Nederland clubjesland! Een woedende Pegida-meneer probeert tijdens een Pegida demo een woedende vlag te zwaaien, maar dat mag niet van Pegida opperhoofd Edwin en dus stapt hij, samen met zijn gevolg, LIVE VOOR DE CAMERA VAN POWNEWS UIT PEGIDA. Dames en heren, beseft u zich wel wat we hier zien? Een idealistisch conflict, as it happens gevangen in een Pownews item. Nog nooit vertoond op de Nederlandse tv! Helaas mislukken de pogingen van het Powned meisje van dienst om de querulanten bij de linkse tegendemonstranten te dumpen, maar ze mogen wèl even hun slogan in de mic blèren. Voor zover dat lukt dan.
Reaguursels
Inloggen70 procent van Nederlands bestaat uit mensen met een uitdaging zoals dat tegenwoordig heet. Ziehier een voorbeeld. Man man man,wat een dom volk.
Pownews, valt me van jullie tegen. Jullie laten wel de "crème de la crème" zien van mensen die tegen het vluchtelingenbeleid zijn, daarvoor zo'n linkse bal met een knijper op zijn neus, die nog nooit van een volkswijk vol met getintiers heeft gehoord of gezien, chapau!
Subliem verslag, vooral van de 'tegendemonstranten'.
Eigen bezem eerst al genoemd?
Zonder veel commentaar op hoe hier een wasbeurt van toepassing zou zijn:
nl.tinypic.com/usermedia.php?uo=XaTRJm...
Intussen heeft de gefilmde Afa-vlieg zich bij de maker van deze vid gemeld.
Niet om iets te verbieden of zo. Nee, juist meer opnamen waren gewenst. En waartoe?
Om bewijsmateriaal te hebben tégen de politie die zo schandalig had opgetreden.
Right.
Niemand van de eigen mesthoop die deze shit had vastgelegd. Kennelijk niet - alweer te traag (of dom dwars) voor de knuppelharde realiteit.
Iedere verdraagzaamheid kent haar grens
...
Jongens, die revolutie komt maar niet van de grond. Wanneer gaan de reaguurders eens aan de slag?
Berbaar | 20-06-16 | 18:29
Uhuh, weg met Karel Martel! Foei die kerel die die cultuurbrengers bij Poitiers versloeg! Weg met Jan van Polen! Die smeerlap hield de moslimhorden die cultuur kwamen brengen tegen bij Wenen!
Kom binnen, kom binnen, breng ons cultuur, want jullie hebben de nul zelfs nog niet uitgevonden, maar die heerlijke reli onderdrukking......
U bent een onverbeterlijke masochist?
@decadent degeneraat | 20-06-16 | 21:07
Ah, nog vergeten. Over het AIVD rapport. De echte fascisten zitten aan de linker kant van het spectrum. Extreem-rechts gaat liever BBQ en bier drinken lijkt het.
@pomtiedom | 20-06-16 | 17:06
Je bent zojuist een tegenvoorbeeld :) An sich geen slecht plan, voorkomt idd ook een braindrain en met een beetje meer inspanningen kun je ze nog wat extra vaardigheden aanleren.
Alleen gaat progressieve zijde daar nooit mee akkoord: Sobere huisvesting (mensonwaardig), nooit toegang tot Nederland (open grenzen) en tegenprestaties (werken is vernederend). En helaas is dat een factor om rekening mee te houden.
Zonde, want het is voor de verandering eens echt sociaal. Je ontdoet een land niet van de slimme koppen. Je probeert de toekomst van een land te waarborgen.
Overigens vind ik Pegida helemaal niet zo onsympathiek. Ze laten zich niet kapen door extreem-rechts. Zelfs de AIVD heeft er weinig op aan te merken: www.aivd.nl/binaries/aivd_nl/document...
(Niet een heel spannend document, de usual suspects: Geweldadig links en Jihadisten).
En het nivo van de discussie ligt hoger. So far, so good :)
Prof. v.d. Neuq | 20-06-16 | 16:54
Niveau boedoel je :>
XaleX_2 | 20-06-16 | 16:57
je bedoelt bedoel.
Deze crises over 'moet-de-islam-zich-aanpassen-aan-de -Westerse-maatschappij,-als-de-islamieten-in-de- Westerse-maatschappij-willen-leven?', of zou 't omgekeerd moeten, dat alle 'ongelovigen' zich maar hebben aan te passen bij wat één of andere imam roept in één of andere fatwa.
De wal gaat 't schip wel keren; echt, kom over tien, twintig of vijftig jaar nog maar terug, en je zult zien, dat 'die islamitisch orthodoxen', allang weer naar hun armoedige zandbak terug zijn, 'want 't Westen wilde zich maar niet aan hen aanpassen'.
Over de goede afloop op de langere termijn maak ik me dus geen enkele zorgen; zelfs in Indonesië wordt nu via de massa-berichtgeving al begrepen, dat 'die islamieten' telkens landje-pik blijven doen, en 'dus' van buiten af moeten worden afgestopt, want zelfreflectie wordt niet toegestaan binnen de islam.
Wat 'we' ondertussen goed in de gaten houden is, 'wie' in Nederland de landverraders zijn, waaronder de Volkskracht en de NRC.
En al die ruggegraatloze, maar partijdige ambtenaren.
En al die linkse gutmenschen in 't politieke spectrum.
Die worden 'straks' bij 'n nieuwe aanslag van 'n Volkert van der G.-type vanuit Milieudefensie vanzelf wel aan de publieke schandpaal gebonden. Terecht.
We kennen de geheime agenda's van de ondemocratische NGO's, die vluchtelingen opstoken met valse beloften, waarna 'hun' hulpverlening daarna weer subsidie nodig heeft.
We kennen de rugnummers van de landverraders.
We weten wie tegen zwarte Piet als nationale identiteit was. We hebben de namen van al die BN'ers. En van al die mensen van DENK. Zij gaan behoren tot de verliezers van de geschiedenis.
Dit zeg ik niet vanuit enige haat, maar vanuit medelijden met die zielige, zichzelf bedriegende kromdenkers. Ze blijven hardnekkig gokken op 't verkeerde paard. Door in hun bel van illusie, met mooie praatjes, hun betere weten te willen blijven onderdrukken. Hun weg naar de hel is geplaveid met hun oorspronkelijk goede bedoelingen. Maar méér houden ze dan ook niet over. Hardnekkig houden ze vast aan hun wrokkige boosheid. Deze linksen verliezen altijd. Echt waar. De islam blijft niet horen in de Westerse maatschappij. (zoals 't oorspronkelijke communisme, met dat soort linksche idealisme, ook niet bleek te horen in de Westerse maatschappij)
@BlowingBubbles | 20-06-16 | 19:09
Welnee die mensen zijn overduidelijk niet helemaal lekker.
Dat zijn de toetsenbord extremisten en alu-hoedjes eauk niet maar die zijn iig nog snugger genoeg hun verbale diarree in anonimiteit te spuwen.
Ik heb vooral medelijden met die sneuneuzen.
Minder
Minder
Minder
Primitieve religieus geobsedeerde inteeltklonen met het iq van een krulspeld
Als er niet doorlopend problemen waren met de integratie van allochtoons volk, was er helemaal geen Pegida of PVV geweest. Is gewoon een kip en ei verhaal waar veel mensen het liefst van wegkijken.
www.telegraaf.nl/binnenland/26043663/_...
In Al Mere.
-weggejorist-
Wow, als zélfs Pegida je niet wil hebben
Heerlijk dat die pegida mongeaulen weer eensch voor het voetlicht worden gehaald, wat een sneue sukkels.
Berbaar | 20-06-16 | 18:29
Ja, laten we ze vooral belachelijk maken. Vooralsnog staan zij daar wel met 70 man om te vertellen wat honderdduizenden thuisblijvers (waaronder ik) ook vinden. In feite worden die mensen door alle toetsenbord ridders in de steek gelaten.
@EnNouJijWeer | 20-06-16 | 18:48
Op zich heeft U een punt, dat tegengeluid mag best worden gehoord maar met mongeaulen als deze zal dat niet gebeuren.
Dat geluid gaat alleen een voedingsbodem vinden als het geuit wordt door beschaafde en ontwikkelde mensen.
Dit soort schreeuwlelijke varkensmutsjes doen de zaak meer kwaad dan goed.
Pegida moet het niet alleen opnemen tegen de staat, maar heeft tegenover zich ook de linkse meutemedia en linkse low-brow meute. Dan krijg je dit soort incidenten. Zo werd Wilders in de TK aangevallen door D66 omdat tijdens een toespraak ergens iemand met een prinsenvlag zwaaide. Gewoon, omdat ze te bang, te dom of te vilein zijn om het over de inhoud te hebben.
Pemberton | 20-06-16 | 17:08
Zweet? Maar dan niet van t werken vrees ik.
PEGIDA op zich is een prima initiatief, namelijk een hoorbaar tegengeluid laten horen tegen de moslims-vinden-het-niet-leuk-dus-gaan-we-het-voor-iedereen-zo-doen. Voor de wat oplettenden is dat VEEL meer dan verplicht-halal-vlees-eten, geen spaarvarkentjes meer bij de spaarbank, kerstbomen etc. weg uit de school, zwembad ramen (die er al sinds de jaren '70 zonder enkel probleem zaten) afgeplakt, etc., etc. En het gaat langzaam, maar zeker. Stukje bij beetje wordt de maatschappij "islam-compatible" gemaakt in plaats van de Westerse Islam compatible met onze maatschappij te maken, wat zou moeten.
Lupuslupus | 20-06-16 | 17:57
Het zijn enge mensen die denken dat zij alleen het goede vertegenwoordigen.
@NACademicus | 20-06-16 | 17:26
Haha die schijt volgens mij gewoon de keuken onder.
Man, man, man, wat een jostis!!
Heerlijk dat die pegida mongeaulen weer eensch voor het voetlicht worden gehaald, wat een sneue sukkels.
@Crufty | 20-06-16 | 17:12
Belachelijk.
Voorwaar de bloem der Nederlandsche Natie
ZuidLand, Noorland, Uterland, Gèland, Limboland, Grünland, Overland, Frislân, Drenland, Flevoland,ook tegen flügtelingen..
Sterk gekleurde bril in dit berichtje..
En 'n zichzelf als partijdig ontmaskerende commentator.
Dat mag hoor. Maar wees niet verbaasd dat 't overduidelijk is.
Pegida staat voor iets heel goeds: dat totalitaire ideologieën geen macht mogen uitoefenen op andersdenkenden..(niet alleen de islam dus)
En wees eerlijk; de tegen-demonstraties blijken juist heel agressief te zijn; door orde-verstoringen (anti-democratisch) en door expres foute informatie (extreem-links framen).
Het zijn dan ook deze anti-Pegida demonstranten die massaal worden gearresteerd en afgevoerd.
Eh, ik ben dus tegen tolerantie voor intoleranten..
Jammer dat bij Powned de journalistieke waarneming niet altijd even optimaal is. hmpf.
Maar voor de rest kan ik gekleurde berichtjes over dit of dat prima waarderen.
Nooit meer fascisme! Je voelt de ernst en urgentie bij deze mevrouw
lingo star | 20-06-16 | 17:36
.
Dat vinger wapperen en grote bek opzetten had ze toch echt bij mij niet moeten doen.... En dat terwijl ik in feite een zeer vredelievend persoon ben maar er zijn nou eenmaal grenzen.
Ach, eenmaal komt ze de verkeerde tegen.
Kan niet jongens. De EU wil moslims en halfbruine mensen over een halve eeuw.
Nooit meer fascisme! Je voelt de ernst en urgentie bij deze mevrouw
(hoeven niet actief gehaald te worden)
Dit gebeurt toch wel door mensensmokkelaars die willen cashen, of immigranten die aan hun landgenoten vertellen wat voor extreem goed leven ze hebben.
(Niet meer de grens over kunnen)
Bullshit, iedereen die NL uitrijdt mag dat gewoon, en pasoortnummer wordt geregistreerd. Bij terugkomst geregistreerde nummer zonder gedoe doorlaten.
Linkse mening is superprima, maar overtuig mij dan aub ook echt. Please, ik wil dat zo graag een keer meemaken.
@pomtiedom | 20-06-16 | 17:06
het gaat alleen niet om gematigd, het gaat om de feiten.
het gaat er niet om hoe je wat zegt, het gaat erom wat je zegt.
Realistisch generaliseren 'mág' sinds enige jaren niet meer, dat is 'fascistisch, fout, slecht, want het is negatief', maar positief generaliseren móet des te meer, met name wanneer het de islam betreft.
Puur emotioneel gelul dus, los van de werkelijkheid.
En verder heb je gelijk; vooral geen status, daar zouden ze helemaal gen recht op mogen hebben, dat recht zouden ze moeten verdienen, degenen die echt hier willen blijven om te werken, door aan te tonen dat ze bijdragen aan onze samenleving en economie en niet alleen afnemer zijn, daarnaast alles zelf aflossen, de rest; retour.
@Nilfisk | 20-06-16 | 17:23
Ondanks "bumperloos"... zou ik haar toch doen.
Wat zegt die vent met z'n pet nou vóór hij het voorgezegd krijgt?
Waarom blijven we migranten nu nog steeds vluchtelingen noemen? Nu hoor je niemand met de kreet "iedereen over één kam scheren".
Dan kunnen we ze toch net zo goed jihadisten noemen? Allemaal.
Hoe veegt die rechter figuur zijn reedt af?? Dat zal al een hele toer zijn...
necrosis | 20-06-16 | 17:14
Eerlijk gezegd volg ik dat niet. Ik vond alleen de site wel een prettig webstekje, daarom heb ik het er 5 jaar volgehouden. Helaas, het moest kapot, blijkbaar. Tussen wat daar nu nog als reaguurder rondhuppelt wil ik niet meer gezien worden, de scherpste en de lolligste zijn weg. Daar zaten gasten tussen met wie ik al meerdere jaren de degens kruiste.
Laat de gematigde criticus zich dan melden mét een goed verhaal en een sluitende oplossing voor het probleem van de vluchtelingen. Ik heb ze nog niet gezien.
pomtiedom | 20-06-16 | 17:06
Inhoudelijke kritiek is hier bijna dagelijks in de topics en de reaguursels te vinden. Maar ja, de macht houdt niet zo van internetachtige constructies waar mensen ongeremd inhoudelijk kritiek leveren en oplossingen aandragen. Zoals GS het ook zegt, de vluchtelingencrisis is beleid.... en oplossingen zijn helemaal niet gewenst.
@F#ckingAwesome | 20-06-16 | 17:23
Powned is geheel ingebed in de msm-stroming. Follow the money.
Ja joh, je camera's continu richten op het dom volk, zo houd je de mythe van de tweedeling tussen dom tokkie rechts en verheven intelligent links wel in stand ja. Slim hoor, hier je weblog voor lenen...
Mijn god! Volgens mij bedoelen ze: "Brabant, Zeeland tegen staatsmongolen, dorpsgekken, spotfiguren, Britt Dekker en Mark Rutte".
Hoe krijgen ze het bij dat powned toch voor elkaar om de meest irritante kutwijven aan te nemen?
Kees de Vries8082 | 20-06-16 | 17:11
Dat is een tikfout, geen spelfout. U zult er nog wel meer van me zien want ik heb weinig gevoel in mijn vingers dus typen is best een opgaaf.
@basweetutwel | 20-06-16 | 17:18
Omdat je alleen met borden rond mag lopen waarop staat , tegen alle feiten en de hele realiteit in; 'Islam is vreeeeede'.
".. haal je het probleem uit het zich maar bestaat het nog steeds."
pomtiedom | 20-06-16 | 17:06
Dat probleem lossen we ook niet op door ze hierheen te halen. De oorzaak van het probleem is: islam.
Zolang men blijft vasthouden aan die achterlijke doctrine die overloopt van haat en er geen afstand van wil nemen, zijn die vluchtelingen deel van hetzelfde probleem. Laten ze in hun thuislanden opstaan tegen deze verderfelijke idiologie en de meeste van hun problemen verdwijnen als sneeuw voor de zon. Doet men dat niet, dan kunnen wij hier blijven dweilen met de kraan open en importeren we bovendien het probleem. Kort samengevat: het is ons probleem niet, het is hun probleem.
Verder kan ik overigens een heel stuk mee in uw wijze van denken.
Volgens bronnen was er iemand met een bord met daarop de tekst "islam is de kanker van Europa"...
Dat bord werd in beslag genomen door de politie.
Waarom eigenlijk?
Grappig dat PowNews altijd al de josti's er uit wist te pikken en de interviews met de nog enigszins welbespraakten zodanig knipte en plakte dat het nog erger leek dan dat het daadwerkelijk was, en dat dat altijd hartstikke leuk was omdat de het krakertuig was. Nu hebben we opeens rechtse activisten, die net zo belachelijk worden gemaakt door PowNews, is het opeens allemaal heeeuuul erruuugg!!! Wat denk je nou, dat die riooljournalisten opeens met redelijke content komen nu rechts rumoerig is geworden?
Piet Karbiet | 20-06-16 | 17:14
Je kan er op wachten. Zie het volgende bord bij een volgende demo al voor me: "Socialisme is viezer'.
Er stond ook iemand met een stuk karton met 'Nationalisme is Vies' erop.
Daar moet ie dan maar eens mee voor een Turkse moskee gaan staan.
@Prof. v.d. Neuq | 20-06-16 | 16:54
Powned ging zich toch meer richten op internet omdat daar meer geld te halen is?
Ik ben diep teleurgesteld in Weesie....
Piet Karbiet | 20-06-16 | 16:41
Ontmoet Henk Junior.
Henk heeft RSI, een nekhernia, uitdrogingsverschijnselen en obstipatie.
En het stinkt bij hem thuis, naar algehele mufheid.
Henk had namelijk een goeie grap bedacht.
Kijk, Henk heeft het niet zo op geenstijl, omdat Henk daar vaak op de hak wordt genomen.
Henk is ambtenaar, pvda- of Groenliegtstemmer, of Gordon-fan.
Henk heeft een leuke collega, op wie hij stiekum verliefd is, en die collega is heel actief in de plaatselijke politiek, en greenpeace en vluchtelingenhulp en dat soort clubjes, en die haat GS.
Op het werk maakt Henk minstens 1 keer per dag een grap over Geenstijl en de reaguurders, om bij haar in het gevlei te komen.
Helaas nog zonder succes.
Maar Henk had dus een grap bedacht:
Zodra er een topic komt over iemand die stom is, zou Henk zeggen: "Kijk dat is een reaguurder, gezellig"
Over die tekst had hij lang nagedacht, maar dat 'gezellig' dat was het dan geworden.
Henk moest weken wachten om zijn plannetje uit te voeren.
Om het uur in spanning op F5 drukken, of zijn kans kwam.
Één keer had hij er een gemist omdat hij moest poepen, dus dat risico wou hij niet meer lopen.
Hence poepte dus alleen nog maar tussen 24:00 uur en 6:00 uur.
Met obstipatie als gevolg.
Maar goed, vanaf vandaag kan Henk weer normaal poepen.
Hij staat er goddomme: Geenstijl reaguurder gezellig.
En ik, als reaguurder heb nu een kleaute dag, dankzij Henk, want ik trek me dit enorm aan, die mensen lijken ook sprekend op mij.
We moeten ons leven gaan beteren, Piet.
Henk heeft gelijk, mea culpa, mea maxima culpa, dankzij Henk die ons een spiegel voor houdt.
Henk, topgozert, bedankt man.
Nog een ongewenste vlag;
www.telegraaf.nl/binnenland/26043663/_...
En dan te bedenken dat ik Powned nog gesteund heb. Kwam gelukkig snel tot inkeer toen bleek dat ze geen haar beter waren dan de rest en er van de plannen werkelijk niets terecht kwam
sinar2 | 20-06-16 | 17:01
.
Ik heb Powned nooit gesteund omdat ik altijd liever eerst de kat uit de boom kijk - zoals dat heet -. En verder is het dus nooit gekomen. Dat Rutger de demonstranten voor de Rechtbank in Amsterdam t.g.v. het 1e proces Wilders belachelijk maakte, mensen die ver gereisd waren en daar in de ijzige kou stonden, ik vond het zó ver beneden elk fatsoenlijk peil dat ik toen heb gezworen dat ik nooit meer iets met die club te maken wilde hebben.
.
Ja dat was in januari 2010 maar ik herinner het mij als de dag van gisteren.
@ Prof. v.d. Neuq | 20-06-16 | 17:03: niet weten hoe fascisme gespeld wordt is zo mogelijk nog ernstiger.
Akiron | 20-06-16 | 16:59
Dat kan ik me heel goed voorstellen.
Een (1) Jostiband lid heeft meer sociaal maatschappelijk, ethisch en moraal besef dan een hele bende AFA's bij elkaar.
Bestaat Powned nog?
De laatste keer dat ik er heb gekeken was het op sterven na deaud.
Het enige wat ik zag was een onoverzichtelijke en gebruikersonvriendelijke site met sneue topics en wat vage linkse roeptoeters die wanhopig pogingen doen om gehoord te worden.
Lijkt de EU wel.
Prof. v.d. Neuq | 20-06-16 | 17:03
En dan te bedenken dat het mormel de text had geleerd van die hippie met die knijper op z'n neus (tegen zijn eigen opgedroogde zweet stank trouwens).
pomtiedom | 20-06-16 | 17:06
De Australische oplossing in combinatie met de Hongaarse, is dat wat?
Zie dat alle kampen hun beste mensen hebben gestuurd.
"The proles remained human".
Lupuslupus | 20-06-16 | 16:46
U realiseert wel c.q. beseft zich wel dat het wederkerende c.q. niet wederkerende werkwoorden betreft?
Ach, wat kan u/ons/mij het nou eigenlijk schelen; nog maximaal een decennium en dan hebben we allemaal verplicht een Berberiaans spraakgebrek.
XaleX_2 | 20-06-16 | 16:51
Laat de gematigde criticus zich dan melden mét een goed verhaal en een sluitende oplossing voor het probleem van de vluchtelingen. Ik heb ze nog niet gezien.
.
Kijk, ik ben ook niet dol op zwervers en verslaafden die 's nachts in de buurt op een bankje slapen en door de vuilnisbakken wroeten. Ik vind het een misselijkmakend gezicht maar die mensen bestaan nu eenmaal en ze zijn hier. Met de grenzen dicht (is onmogelijk te realiseren tenzij we zelf ook nooit meer op vakantie/werk de grens over willen) haal je het probleem uit het zich maar bestaat het nog steeds.
.
Mijn voorstel is, laat de vluchtelingen komen (hoeven niet actief gehaald te worden maar ook niet gehinderd) en vang ze op in de 'sobere huisvesting'. Laat vanaf dag 1 duidelijk zijn dat ze hier nooit een permanente status kunnen krijgen en leer ze ook geen Nederlands. Er zitten vast ook leraren tussen de vluchtelingen, laat hen de kinderen onderwijzen met leerstof uit het thuisland en laat anderen werken voor wat ze kunnen (denk landbouw, werk voor de bevolking in de AZC's (e.g. kapper, zorg, etc.)en ander werk zoals wat voorgesteld als tegenprestatie bijstand). Alles gericht op voorbereiding tot terugkeer als de situatie daar verbeterd is en met goede basis zodat het land (Syrie) weer kan worden opgebouwd met hulp van de terugkeerders. Syrie is niet gebaat met een brain-drain en gebrek aan kinderen (vergrijzing)
Het IQ van Pegida bij elkaar geteld.... Trouwens, alsof de tegendemonstranten wel een bezem kunnen/willen vasthouden: ingehuurd uitzendbureau. Het is gewoon een moderne Jan Klaassen voorstelling.
Jack Spijkerman (1:50 min.) zou toch niet meer op Televee komen? Die kerel die moeite had met die slogan deed denken aan de Wijze Witte Wigman van Jiskefet, Kluk luk youtu.be/EmnGItjxcT0?t=326
De bestorming van de Bastille begon ook met dit soort getrut. Maar toen de neuzen eenmaal de goede kant op stonden liep de elite de honderd meter onder de 8 seconden... met gemak.
Wat AFA's willen is blijven gillen.
Maar met Bob Ross gaan de penselen los.
Heel rustgevend hoor. Schilderen.
www.youtube.com/watch?v=x7PpE15yh58&a...
[satire modus: on/off]
Ik besef "me" helemaal niks. Met die "vluchtelingen" bedoelen ze waarschijnlijk die 80% die geen vluchtelingen zijn maar die dankzij de slapende IND toch door mochten lopen.
Pemberton | 20-06-16 | 16:58
Het verschil tussen fasisme en nationalisme niet kennen is best ernstig. Nog ernstiger vind ik het dat die twee zaken tegenwoordig in het (linkse?) taalgebruik 100% uitwisselbaar lijken te zijn geworden.
@XaleX_2 | 20-06-16 | 16:51
En dan te bedenken dat ik Powned nog gesteund heb. Kwam gelukkig snel tot inkeer toen bleek dat ze geen haar beter waren dan de rest en er van de plannen werkelijk niets terecht kwam
Lager opgeleiden gaan nu eenmaal als eerste de straat op maar het feit dat ze hun mening niet goed kunnen verwoorden wil niet zeggen dat waar ze voor staan meteen verwerpelijk is. Integendeel!
JansJans | 20-06-16 | 16:53
.
Eens! Van die alom geprezen "hoger opgeleiden" komt niets dan ellende. Dat is toch overduidelijk gebleken.
Lager opgeleiden - of laten we ze de mensen met hun poten in de klei noemen - zijn gewoon eerlijk, hebben het hart op de tong. En dat zint al die zogenaamde (!) hoger opgeleiden niet, die praten het liefst met meel in de bek, het liefst uren lang en hebben dan nog steeds niets zinnigs gezegd. Als je van zoiets een samenvattend verslag moet maken zit je toch mooi met je handen in het haar.
Ah, geen hooivorken maar bezems.Laat ik nou net een schuur vol hooivorken gekocht hebben, merde.
XaleX_2 | 20-06-16 | 16:57
En dan nu de bonusvraag: welk woord mist er in mijn tegel?
a) dagen
b) dagen
Ik zie liever de Jostiband
vertel me meer, reuze interessant, ik hang aan je lippen..
Brr, die enge feeks met dat ''nooit meer fascisme'', dat is een aanslag op je trommelvliezen.
En het nivo van de discussie ligt hoger. So far, so good :)
Prof. v.d. Neuq | 20-06-16 | 16:54
Niveau boedoel je :>
De kop klopt ook al niet. Het was die Afarizeër die bleef schreeuwen.
Wat een nieuws. Flutitem. Lekker belangrijk
uncommonsense | 20-06-16 | 16:44
Waarom denk je dat veel Powned-reaguurders zich hier in de panelen melden?
Ik heb de afgelopen een paar keer gekeken en het is niet meer de site die we gewend waren. De layout deed een groot deel al vluchten en de content is momenteel de rest aan het wegjagen.
Ik hou me de laatste dagen trouwens vooral bezig met lezen. Ik moet erg wennen aan de manier van discussiëren op GS. Jullie zijn wat langer van stof en de artikelen lenen zich net iets minder voor lollige soundbites.
Wat me aanstaat is dat ik hier minder geestelijk beperkten aantref die niet weten wanneer ze d of dt moeten gebruiken. En het nivo van de discussie ligt hoger. So far, so good :)
Maak ze maar belachelijk. Opstand begint altijd onderaan. Lager opgeleiden gaan nu eenmaal als eerste de straat op maar het feit dat ze hun mening niet goed kunnen verwoorden wil niet zeggen dat waar ze voor staan meteen verwerpelijk is. Integendeel!
En zo wordt oprecht kritiek tegen het asiel beleid en de EU doodgemaakt. Door meelopende tokkies ( met dank aan tokkieclub Pegida) die uiteraard door de NPO gepresenteerd worden als het gezicht van 'kritisch Nederland'. Powned is net zo kut als hun nieuwe flashy website.
Altijd lachen, de onvermijdelijke ruzies in dit soort clubjes. Hoe feller hoe versplinterder, tenzij een sterke leider de neuzen dezelfde kant op weet te houden natuurlijk.
Het is niet mijn schuld dat er zo nodig een vrachtauto tegen Prof. Frik moest knallen.
"Omdat Edwin geen toegang (!) gaf om een spandoek op te hangen"? En dat heet een journaliste? Maar goed, als het een spandoek was dat verboten is, heeft meneer zich daar gewoon aan te houden.
.
"beseft u zich wel"..... Sorry maar wat is dat voor nonsens? Het werkwoord is beseffen en NIET 'zich beseffen'. Hoppa, terug naar school om werkwoorden te leren.
.
Wat een niveau van beide kanten zeg... Pownd is ook meer een hart van NL geworden, nul kritische vragen en alleen maar de idioten filmen om kijkers te trekken..
AFA krakertje doet alsof het bij pegida hoorde en stapt er uit voor de camera en spektakel.
Leuk een topic van Mutsaerts. Ik tel 7 Gordons in het item!!
Wat is dat met Powned tegenwoordig? Waar is de kritische noot? Waar is het cynisme? Ik zie op powned.nl alleen nog klakkeloos overgenomen ANP berichten of links georienteerde content.
Jolo de nieuwe hoofdredacteur daar?
Zie ze staan met een knijper op hun ongewassen koker. En dan nog serieus durven te beweren dat AZC-protesters stinken. Ja, als je elke dag kan uitslapen op je bruin bevlekte matras en je nooit doucht omdat je toch niet gaat werken, dan ruik je op een gegeven moment die extreemlinkse stank niet meer.
The Revolution as it unfolds
Jammer dat dit eindigt in onderlinge ruzies. Het doel, stoppen en terugdringen van de islamisering van Europa, zou iedereen na aan het hart moeten liggen.
GO. Jongens GO. Met jullie winnen we de oorlog wel.
Hesjes en bezems, dat siert ze allemaal wel trouwens, zowel deze 'afvalligen' als de 'tegenstanders'.
Wat is er nu weer mis met spandoeken trouwens?
En een bezem is dat niet gewoon een vermomde wapenstok, dat mag wel?
@HenkJR | 20-06-16 | 16:35
Oh jemineetje, een Verhevene in de panelen.
Doet dat pijn, zo'n wasknijpert op je neus?
Acz, zijn dat asielcentrumzoekers? Woord van het jaar 2016!
Met zulke vrienden...
Niet alleen vluchtelingen worden stigmatiserend weggezet ;-) #gelijkheid
Er wordt het plaatsje Zeeland bedoeld neem ik aan. Da's vlakbij een ACZ en er wonen veel debielen in de omgeving.
Kijk live reaguurders van Geenstijl gezellig
REAGEER OOK