Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

AFA gegen NVU im oSS

Extreem tegen is ook niet goed De AFA (Anti-Fascistische Aktie) heeft de burgemeester en politiechef van Oss een overzicht gestuurd van verboden racistische symboliek. De krakers en beroepsboeroepers zijn bezorgd dat niet alle tekens en symbolen door de politie begrepen worden. De gemeente heeft van de extreem rechtse Nederlandse Volksunie (NVU) een aanvraag ontvangen voor een demonstratie aanstaande zaterdag maar het is nog onduidelijk of deze überhaupt doorgaat. Demonstraties van de NVU worden volgens de AFA doorgaans niet goed genoeg in de gaten gehouden. "De grenzen van het toelaatbare worden vaak op grove wijze overschreven zonder dat de politie ingrijpt". Ohja, zal best. Maar politie, let dan ook even streng op dubieuze symbolen van werkloosheid, straffeloosheid en luiheid: Arafat-sjaal, linnen tasjes, gaten in de kleding, gekleurd cq. ongewassen haar, neprasta, piercings, gestolen winkelmandje aan het fietsstuur, krakershonden, capuchons en haatzaaiende prullaria...

Reaguursels

Inloggen

Hier in Oss? Willen die NVU soms dood ofzo?

perforator | 07-04-07 | 16:09

18 = AH (Albert Heijn)

Spyrograaf | 06-04-07 | 12:15

Dat gaat leuk worden in Oss. Ze hebben niet alleen AFA en NVU in tha house maar ook een gezellig Roma weekend georganiseerd. www.aktieagenda.nl/bin/select?p=Oss&am...
Dat wordt lachen aanstaande vrijdag. Oss, dat is toch een stad waar ze eerst matten en dan pas praten?

Sunnygirl | 06-04-07 | 09:33

De AFA gaat de autoriteiten helpen en nota bene de pliesie? Dat is wel erg diep zinken. Zelfs Jehova's zouden niet zo ver gaan. Immers dat was toch dat onderdrukkende apparaat van de kapitalistische uitbuitende overheid ? Lijkt de PVDA wel.

Trouwens die lijst dat is veel te ingewikkeld voor de eenvoudige pliesieman en frau. Die worden daar alleen maar overspannen van. Ze kunnen al nauwelijks pasfoto's lezen. Kunnen ze beter in beslag genomen scooters en wapens op kantoor gaan testen.

nadenkeniseenkunst | 05-04-07 | 21:52

US army (45thdivision) gebruikte zelf eerst ook t Hakenkruis,dit symbool werd in 1933 verbannen en in 1939 werd er gekozen voor t symbool van n Adelaar die ook sterke gelijkenis met de Duitse Adelaar had,wel opvallend.
www.45thdivisionmuseum.com/History/Swa...

Torquemada | 05-04-07 | 21:14

Ameland leeg maken, pleur iedereen da lekker neer,
Na 3 maanden terug komen,

Ist lekkér rustig! En is Nederland een stuk mooier!

Stormingsoul | 05-04-07 | 20:47

die symbolen lijken toch wel veel op de symbolen die gebruikt worden door de USofA en de Verenigde Naties..... ?? Zoals de arends etc... The Eagle has landed..

herc | 05-04-07 | 20:46

opsomming: rechts kktuig wat geweldadig en asiocaal is en links maoistisch volk wat alleen maar beweegt als rechts iets doet. Redelijk in balans dus..

Hexamedia | 05-04-07 | 20:26

de honden blaffen... 05-04-07 @ 19:39

Ik ga alleen af op wat jij post. Daar moet ik een beeld op vormen. Jij roept zelf dat beeld op. Ik niet.

Flodder | 05-04-07 | 20:19

WillemIII 05-04-07 @ 19:41

Stinktruien zijn het. Gebreide vlooienmutsen. Okselrotstinkers. Tofoevretend krakersrapalje. Internazi's. En het erge is: dit soort tuig wordt gesubsidieerd door de staat! Sommigen mogen zichzelf dan anarchisten vinden, dat zijn ze ZEKER niet. De linkerhand van de overheid en de heersende klasse, dát zijn ze.

Ignatius van Loyola | 05-04-07 | 20:01

Minstens even eng inderdaad die afa's, de foto's in ogenschouw nemend...

WillemIII | 05-04-07 | 19:41

Flodder 05-04-07 @ 19:24:Deze post"Getuigt van een erge simplicatie en geestelijke gemakzucht. Hokjesdenken."
De cirkel is rond.

de honden blaffen... | 05-04-07 | 19:39

de honden blaffen... 05-04-07 @ 19:18

Bral nog wat verder over demonisering (dikke gaap voor dat mode-woordje) en de verderfelijke linkse media. Ben je soms zo'n dom puisterig pubertje met een bomberjack en hollands vlaggetje op de mouw? Niet. Zo kom je namelijk wel over.

Flodder | 05-04-07 | 19:24

Flodder 05-04-07 @ 19:16
Je wordt toch niet ingefluisterd door Marcel van Dam?

de honden blaffen... | 05-04-07 | 19:18

de honden blaffen... 05-04-07 @ 18:55

Ik refereerde met mijn post naar jouw denkwijze. Blijkbaar kwam het niet over. Jij hebt een zwaar gekleurde visie op de werkelijkheid. Je leeft in een verzonnen wereld. Je baggetaliseert wanneer het in jouw straatje past en dat doe je ook met overdrijven. Je bent een zielig persoon.

Flodder | 05-04-07 | 19:16

Flodder 05-04-07 @ 18:54
Ik heb het niet over de processen die zich jouw hoofd afspelen maar over bewuste demonisering van het Nederlandse volk door (in dit geval de linkse)pers.http://www.pcb-derank.nl/lessen/gasten/bgl/bgl.htm

de honden blaffen... | 05-04-07 | 19:00

Vet zo'n anti Wilders button van 2,5 meter doorsnee!

Hollandicus | 05-04-07 | 18:56

Flodder 05-04-07 @ 18:51
Ik niet,het is meer een soort folklore.

de honden blaffen... | 05-04-07 | 18:55

simplicatie = simplificatie

Flodder | 05-04-07 | 18:55

de honden blaffen... 05-04-07 @ 18:51

Er vindt zich in mijn hoofd geen oorlog tussen rechts-vs-links plaats, vergelijkbaar met de stellingnames van Ajax en Feyenoordhooligans. Getuigt van een erge simplicatie en geestelijke gemakzucht. Hokjesdenken.

Flodder | 05-04-07 | 18:54

de honden blaffen... 05-04-07 @ 18:39

Ja, het waren zeer waarschijnlijk niet alleen zielige slachtoffers. Kwalijke zaak als sommige media dit beeld, sensatiebelust dat ze zijn, hebben willen scheppen. Maar goed, met deze zaak kun je niet geheel extreem-rechts wat in Nederland bestaat baggetaliseren. Blood&Honour groeperingen beschouw ik als net zo gevaarlijk als de hofstadgroep.

Flodder | 05-04-07 | 18:51

Flodder 05-04-07 @ 18:32
Al is de(linkse)leugen nog zo snel,de waarheid achterhaald haar wel!

de honden blaffen... | 05-04-07 | 18:51

rara 05-04-07 @ 17:12

Communistisch Afghanistan: 200.000
Communistisch Ethiopia(inclusief door regering veroorzaakte hongersnoden): 1,25 miljoen
Communistisch Hongarije: 27.000
Democratisch Volksrepunliek Laos: 70.000
Nationaal-Socialistisch Duitsland: 20 miljoen

Ignatius van Loyola | 05-04-07 | 18:47

AFA lijkt me net zo eXtreem als michiel schmit..

Attila23 | 05-04-07 | 18:39

rara 05-04-07 @ 17:12

De marxisten hebben wel degelijk miljoenen over de kling gejaagd.

Sovjet-Unie(inclusief massamoordenaars als Lenin en Stalin): 62 miljoen
Mao Tse Toeng: 35 miljoen
Pol Pot: 2 miljoen
Communistische Vietnam: 1,6 miljoen
Poolse communisten: 1,5 miljoen
Maarschalk Tito: 1 miljoen
Vader en zoon Kim van Noord-Korea: tenminste 1,6 miljoen
Menghistu van communistisch Ethiopia: ten minste 100.000(exclusief de hongersnoden die hij mede hielp veroorzaken)
Communistisch Bulgarije: ten minste 150.000
Albanese communisten: 100.000
Angolese communisten: ten minste 200.000
Ceaucescu: ten minste 200.000
Fidel Castro: 80.000
Communistisch Tsjechoslowakije: ongeveer 180.000
Sandinistisch Nicaragua: 12.000

Deze lijst is nog niet eens compleet en ik kom al over de 105 miljoen doden veroorzaakt door marxistische tirannen.

Ignatius van Loyola | 05-04-07 | 18:33

de honden blaffen... 05-04-07 @ 17:45

"Dezelfde kliek die als er ergens asielzoekers amok maken en dan een pak slaag krijgen van de dorpsjeugd dat bericht zo weten te verdraaien dat "asielzoekers moeten vuchten voor extreem rechtse jongeren"."
.
Jij was erbij? Of is jouw gewenste waarheid, dé waarheid?

Flodder | 05-04-07 | 18:32

AFA, doe eens deaudvallen...

Co Rupsie | 05-04-07 | 18:28

de honden blaffen... 05-04-07 @ 17:45
Hear,hear! Geen speld tussen te krijgen.
Jammer dat er zoveel piepeltjes rondlopen die anderen een schuldcomplex proberen aan te praten omdat ze niet denken zoals die piepeltjes denken.
Jammer dat die linkse figuren niet in de gaten dat ze zelf alles in het extreme trekken, hun eigen gedachtengoed.

Maaknieuitjoh! | 05-04-07 | 18:12

glyce 05-04-07 @ 15:51

Jaaaa, ik heb wel wat beters te doen. Jij bent gewoon niet grappig.

Flodder | 05-04-07 | 18:09

Het zijn gewoon ideoloten!

Jan-Joris-Jaap-Joop | 05-04-07 | 17:56

Wanneer gaan deze ultra linksen eens werken. Stelletje stinkende ezels!

Rommie | 05-04-07 | 17:53

Braveau voor, en hulde aan, menig mede-reaguurder! Jullie hebben het al gezegd en vaak veel beter dan ik had gekund.

Jaja, de AFA is net zo vuig als de NVU! Want hysterische mensjes vol van dogma's zijn niet leuk maar wel niet zelden bijzonder gevaarlijk.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 05-04-07 | 17:52

Anti-Fa Ha-Ha-Ha

kay de cop | 05-04-07 | 17:49

de honden blaffen... 05-04-07 @ 17:45
Vuchten is uiteraard vluchten,scusi

de honden blaffen... | 05-04-07 | 17:48

"Extreem rechts"in Nederland bestaat voornamelijk in de hoofden van mensen die een nogal necrofiele belangstelling voor de tweede wereldoorlog hebben.
Je bent in Nederland nogal snel extreem rechts(he rosenmuller).
Iedereen kan zich nog wel het voorbeeld van de schooldirecteur herinneren die zijn leerlingen verbood om een Nederlands vlaggetje op hun kleding te dragen.Want dat zou provocerend zijn voor de biculturele jeugd.Een fraai voorbeeld van het politiek correcte denken van de linkse kerk die trots op Nederland tot iets verdachts heeft gemaakt.Dezelfde kliek die de Nederlanders een schuldgevoel aangepraat hebben omdat"zij bijna allemaal fout waren in de oorlog".In werkelijkheid stemde in 1939 nog geen 4% van de Nederlanders op de NSB.
Dezelfde kliek die de Nederlandse kinderen op school leert dat wij eigenlijk geen cultuur hebben maar dat zij wel open moeten staan voor (in mijn ogen achterlijke)culturen.
Dezelfde kliek die als er ergens asielzoekers amok maken en dan een pak slaag krijgen van de dorpsjeugd dat bericht zo weten te verdraaien dat "asielzoekers moeten vuchten voor extreem rechtse jongeren".

de honden blaffen... | 05-04-07 | 17:45

rara 05-04-07 @ 17:12

De marxistische moordmachine die in de 20ste eeuw over de wereld heeft geraasd heeft ongeveer 100 miljoen mensenlevens op haar geweten. Ik beschouw nationaal-socialisten overigens ook als socialisten en het nationaal-socialisme is een socialistische ideologie waarin men, net als bij het marxisme, men een grote machtige herverdelende staat nastreeft. Anno 2007 is er nog weinig verschil te bespeuren tussen neo-nazi's en het neo-marxistische tuig dat 'fascisme(de stalinistische term voor nationaal-socialisme)' zegt te bestrijden. Allebei voor een herverdelende overheid, allebei tegen kapitalisme, allebei pro Hezbollah, allebei tegen 'zionisten', allebei gewelddadig en agressief.

Ignatius van Loyola | 05-04-07 | 17:45

en de politie grijpt inderdaad te weinig in tegen dat soort...

zooishettoch | 05-04-07 | 17:33

De AFA zijn gewoon een stelletje fascisten.

zooishettoch | 05-04-07 | 17:32

Heerlijk weer, lekker vrij en wat doet men oorlogje voeren tussen links en rechts. Waarom gaan ze niet bejaarden wassen of zeau

huismerk | 05-04-07 | 17:18

AFA is fout-links. Links-fascisme noem ik dat.

3*links=rechts | 05-04-07 | 17:17

glyce 05-04-07 @ 16:30
Dan is er eauk nix gefuckt, lijkt me...

Attila23 | 05-04-07 | 17:14

@derkcs 05-04-07 @ 17:03
guevarra was een revolutionair, die zeker een flink aantal doden op zijn geweten heeft. maar die miljoenen van jou die komen zeker uit je eigen fantasie. het totale inwoneraantal van alle landen waar hij actief is geweest komt niet boven de 5 miljoen uit...

rara | 05-04-07 | 17:12

Guevarra mag wel, want die is communist/ socialist. Dat die er miljoenen over de kling jaagde deert de links facisten niet.

derkcs | 05-04-07 | 17:03

@vrijheid-van-spreken 05-04-07 @ 16:40.
nvu en afa. ja.

@SwiftCrack 05-04-07 @ 16:30
ja, maar dat heeft met mijn werk te maken. linux-beheerders moeten lang haar(pony-tail) hebben.

rara | 05-04-07 | 17:01

De geschiedenis wijst uit dat extreem links meer slachtoffers heeft gemaakt dah extreem rechts,Dusssssssss : AFA tief effe lekker op stelltje proleten

kruisridder | 05-04-07 | 16:58

Gek hé, die afa's roepen allemaal hele enge dingen over andere mensen maar beschuldigen ondertussen diezelfde anderen van haatzaaien!? Afa niet helemaal begrijpen, beetje dom.............................. Als ik dit soort mensen zie krijg ik zo'n jeuk!

Socialisten Vreter | 05-04-07 | 16:46

rara 05-04-07 @ 16:25 Je hebt het nou over AFA begrijp ik?

vrijheid-van-spreken | 05-04-07 | 16:40

@ rara 05-04-07 @ 15:56

Heb jij lang haar?

SwiftCrack | 05-04-07 | 16:30

@ @
in mijn reageerbuisjes zitten geen kindjes!

glyce | 05-04-07 | 16:30

@ Bigi Bana Boy 05-04-07

De rol van van der lubbe is nooit helemaal duidelijk geworden. Is nog steeds onwerp van discussie. De meest gehoorde therorie is dat het een zeer naive (tegen het verstandelijk gehandicapt aanhangende) kerel was die dusdanig is gemanipuleerd dat de duitsers hem als zondebok konden gebruiken voor de misdaden die zouden volgen. Of hij daarbij door nederlandse communisten of door nazi's tot zijn daad is aangezet is geloof ik ook niet duidelijk. Het is (zover ik weet) zelfs niet duidelijk of hij er uberhaupt wel iets mee te maken had of dat hij vanwege zijn simpelheid gewoon een makkelijk slachtoffer was.

Ik moest trouwens wel heel erg hard lachen toen ik zag dat die afa-fascisten-losers deze kerel vereren. Is wel bijzonder typerend!

Klaboesterbeer | 05-04-07 | 16:29

Ik had mijn leesbrilletje nog niet op en dacht eerst dat er AfGA stond en het ging over een protest tegen dat gele viervoetertje als tattoe symbool voor de nederlandse viervoeter unie.

Sikkeneur | 05-04-07 | 16:29

glyce 05-04-07 @ 15:51
*Noemt IVF kindjes niet gefuqt, maar de rest wel*

Attila23 | 05-04-07 | 16:28

ILT 05-04-07 @ 16:08
ik begrijp je kritiek wel, tot aan "je eigen ideeën en gedrag uit een bepaald woord te laten sluiten". kun je dit ook in begrijpelijk nederlands aan me uitleggen?

@vrijheid-van-spreken 05-04-07 @ 16:05
ach, het woord heeft door misbruik nogal aan betekenis ingeboet, en door het steeds maar weer te gebruiken om politieke tegenstanders te beledigen zorg je voor een verder verval. dat was ongeveer wat ik bedoelde.

rara | 05-04-07 | 16:25

Dieptriest die linkse lui.
Niet één fapbaar wijfie erbij...

da wizard | 05-04-07 | 16:25

@ rara

kijk eens wat verder dan alleen een naamgeving. Kijk ook eens naar waar dit soort clubjes voor staan. De NVU verschilt niet zo veel van de AFA. Zijn allebei anti-democratisch, rascistisch en anti-semitisch. De een vereerd massamoordenaar Hitler, de ander Stalin en mao what's the difference?

Laat je toch niet in de luren leggen door het gespeelde politiek correctisme van dit soort enge clubjes, durf eens wat verder te kijken. Maarja met een nick als die van jou ben ik bang dat jij al te ver heen bent...

Klaboesterbeer | 05-04-07 | 16:19

@Dikke Chinees
Exact, na die dag is het me helemaal helder hoe erg AFA is. Bedankt voor de link trouwens was het vergeten dan Schlijper ook daarover een archief had.

spooky | 05-04-07 | 16:17

Oss? Dat is toch de bakermat van onze Nationaal-Socialistische Beweging?
De tomatenkassen van den Gelievden Leider Maorijnissen? Wat een folklore!

Mayakovnik | 05-04-07 | 16:15

@ rara 05-04-07 @ 15:56:
Of om de domheid je al dan niet bewust te laten verstrikken in taalgebruik om je eigen ideeën en gedrag uit een bepaald woord te laten sluiten onder het motto: "ït's not facism when we do it". Erg slim rara, jij licht in de duisternis!

ILT | 05-04-07 | 16:08

Toegegeven, die Marinus van der Lubbe button vind ik wel okay.
Was toch wel een niet onderkende Nederlandse held.
De eerste die aktie ondernam tegen de nazi's-

Alhoewel, misschien hadden de nazi's wel nooit de macht kunnen grijpen zonder zijn brandje in de Rijskdag, misschein hadden we dan nooti de kristalnacht gehad, misschien wel nooit WWII.

Weet je wat, achteraf toch maar de tyfus voor die Marinus. Ik neem terug wat ik net als eerste heb gezegd.

Die Kuster button daarentegen is wel lauw, Zou alleen een voorbumper sticker met bullbar moeten zijn.

Bigi Bana Boy | 05-04-07 | 16:07

Neonazis zijn gewelddadig. Maar laat de pliesie eens kijken naar de andere kant:

Dit klappen gevende mannetje al gearresteerd, agentjes;

www.schlijper.nl/archive/2006/02/06022...

Dikke Chinees | 05-04-07 | 16:06

Oud vrouwtje van een jaar of tachtig vroeg laatst zo'n rooie waarvoor hij zo schreeuwde. Dat was in het landsbelang was het antwoord. Opkomen voor zijn rechten Doe je dat vaker? Zo vaak ik kan. Oh zei mevrouw, en wat zijn je plichten? De meeste mensen van jou leeftijd werken nu doorgaans...

Teal | 05-04-07 | 16:06

@sexpack 05-04-07 @ 15:41
Nee hoor. Ik hoef toch ook niet me klauwen in lava te proppen om te weten dat dat spul heet is?
.
@StijlvolRechts 05-04-07 @ 15:57
Das het leuke; zonder AFA rellen zouden kaalkopjes een stuk minder in het nieuws komen en dus een stuk minder sympathie krijgen als anti-linkse underdog anno 2007.

dlseth | 05-04-07 | 16:05

PRULLARIA, Traag. PRULLARIA.

Bupa | 05-04-07 | 15:58

Wat eigenlijk zo jammer is. Is dat het linkse krakerstuig and zogenaamde antifasisten denken het alleen recht te hebben op demonstraties. De demostraties van rechtse groeperingen lopen alleen maar uit de hand omdat linkse menen ze de mond te moeten snoeren. Want rechts mag immers niet gehoord worden. Het zijn tevens die lui die ook de relletjes starten. Daar zouden ze wat aan moeten doen.

StijlvolRechts | 05-04-07 | 15:57

vrijheid-van-spreken 05-04-07 @ 15:27
't gaat niet om zielig zijn ofzo. 't gaat om de domheid van sommige mensen om een anti-fascistische orgainsatie uit te maken voor fascisten. zie je eigen post.

rara | 05-04-07 | 15:56

Tog een goed verzorgde site van de NVU dat moet ik wel zeggen.
Handig in gebruik etc etc...

Das eigelijk alles.

0ortje | 05-04-07 | 15:56

Ik rem niet voor arnhemmers. Da's humor.

Days-Of-Wild | 05-04-07 | 15:52

@ Flodder
Niet? Beter zoeken...
@ Meneer Kolonel
En dat ik niet überrechts ben; ik heb namelijk een arafatsjaal (gehad).
@ @
Ik bedoel maar!
*nog wat reageerbuisjes afvult*

glyce | 05-04-07 | 15:51

Weer verspilde moeite om op de site van de nvu te kijken! Wat interesseert mij die namen nou van de afa? Zonder afa laten wij jullie ook rennen in Zwolle!! whaha

Soares | 05-04-07 | 15:50

Ik heb een hekel aan die domme rechtse gabbertjes, maar nog een grotere hekel aan de extreem-zielige linkse werkloze stakkers.

whatisup? | 05-04-07 | 15:49

Wat nog steeds het beste werkt bij AFA demonstranten is gewoon eisen dat ze zich legitimeren.
Kun zo zó het hele zwikkie opsluiten...

Patrick Bateman | 05-04-07 | 15:47

*Ginnegapt om glyce*

Attila23 | 05-04-07 | 15:46

AFFA!

Big Ern | 05-04-07 | 15:44

@ Glyce

Dit bewijst trouwens wel mooi dat ik helemaal niet uberlinks ben. Ik ben namelijk netjes geschoren en loop niet van onder een vuile capuchon een beetje tegen de grote boze wereld te loenzen.

kolonel klootoog | 05-04-07 | 15:42

dlseth 05-04-07 @ 15:34

Is dat zo? Je hebt ervaring, zo te zien.

sexpack | 05-04-07 | 15:41

@ @
En dat ga je aan mij uitleggen?
*grinnikt*

glyce | 05-04-07 | 15:37

Typisch gevalletje pot verwijt de ketel. Haatzaaiend agressief gewelddadig linx krakerstuig is natuurlijk allemaal dubbelplus goei. Sick fucks.

Rest In Privacy | 05-04-07 | 15:36

glyce 05-04-07 @ 15:31

Uhh, weblog van Traag? Is dat het lollige? Heb nog niet moeten lachen.

Flodder | 05-04-07 | 15:36

@sexpack 05-04-07 @ 15:33
Als je een rode ster hebt moet je naar de doktor... Of je maatje moet iets rustiger aan doen met iets meer glijmiddel.

dlseth | 05-04-07 | 15:34

dlseth 05-04-07 @ 15:30

owwwwwwwwwwwwwww... ik dacht dat je voor 2,50 een pin in je rode ster kon krijgen

sexpack | 05-04-07 | 15:33

@ Flodder
2de hit, wat staat daar?

glyce | 05-04-07 | 15:31

@sexpack 05-04-07 @ 15:26
€2,50 voor een lullig pinnetje? Kapitalisten! Schande! Branden zullen ze!

dlseth | 05-04-07 | 15:30

Kan de AFA niet even hun wat gevaarlijkere leden gaan verdenken van informantschap of zo? Om over het neotuig nog te zwijgen.
De ene partij verneukt historische symbolen en de ander staat ze er in bij door die symbolen als zulks te erkennen.
De AFA helpt de kaalkopjes met het verkrachten van de historie. Die schijt anti's hebben daar een handje van.
Moge bijde partijen eeuwig aan de gevleugelde zakratten lijden.

X4I | 05-04-07 | 15:30

glyce 05-04-07 @ 15:25

Wat is daar lollig aan? Ik snap het niet, of ben ik nu een negativo of vervelio?

Flodder | 05-04-07 | 15:28

rara 05-04-07 @ 15:05 Ja die AFA's zijn erg zielig ben ik met je eens. Het zijn uitzichzelf al fascisten en die wetenschap zal vast als een blok aan hun been hangen en nu moeten ze ook al het vuile werk opruimen.. en dat te bedenken dat menig AFA een broertjedood heeft aan werken laat staan vuilwerk!
Nou ik begin nu al te snotteren hoor!

vrijheid-van-spreken | 05-04-07 | 15:27

Die hele NVU is niet meer dan 'n marginale splinter. Totaal onbelangrijk en beetje erg sneu. Een splinter die hooguit in de duim van AFA-idieauten zweerklopt. Laat die lutsers lekker hun klubkleding aantrekken, hun broches, klubsymbooltjes en "insignes" dragen en roeptoeterend over 'n industrieterrein demonstruren voor het herstel van de Deutsche suprematie. Boeien...

Alleen Nazisymbooltjes uitventen komt je hier (010) en daar op wat *roggel* weerwoord te staan. Weest dan eauk de ventjes en ga niet lopen janken als je verder ongezien de typhus ingehoekt wordt.

Aan die AFA-idieauten is ieder woord eigenlijk verkeerd besteed. Neo-Fascistische stumperTs!

widtvoet | 05-04-07 | 15:27

Pin: rode ster: €2,50

wat is dat voor smerig gedoe?

sexpack | 05-04-07 | 15:26

Wat een negativo's en vervelio's lately op GS. Lees nu na een tijdje van afwezigheid weer 3 dagen mee en zie alleen maar zuur gezeik in de comments.
Watskebeurt hier!

Lollig trouwens, moet je "watskebeurt" eens googlen!
Weet je wat, klik maar: www.google.nl/search?hl=nl&q=watsk...

glyce | 05-04-07 | 15:25

@Hannalore 05-04-07 @ 15:20:
Grinnik, verder alles wel goed met u?

Lobo | 05-04-07 | 15:24

Ik rem niet voor turken..... die mis ik

Willy Vanilly | 05-04-07 | 15:22

@blikjegrolsch 05-04-07 @ 15:14

Die had toch uitgevonden dat je eerst de auto na een crash moet stabiliseren en er dan een cabrieau van maken?

KaiserSoza | 05-04-07 | 15:22

Button: Wilders €0,70

Neerlands bekendste racist. Doorsnee 2,5m

Tubifiks | 05-04-07 | 15:21

Oss.., de grenzen van het loelaatbare.., anale visitatie op de wadden.., extreem-rechtse zeehondjes.., de spiritualiteit van Marianne Thieme.., dreadlocks en Arafat-sjaals.., werkloosheid, prima, we zijn al rijk genoeg.., de geperverteerde seksualiteit van Constant Kusters.., necrofilie.., krakers en beroepsboeroepers.., tekens en symbolen.., echt.., nee, echt.., alles vind ik best.., doe wat je niet laten kan.., maar tief eens een lekker eind op met dat "gestolen winkelmandje aan het fietsstuur", één zo'n "winkelmandje-fiets" in 't fietsenrek, neemt drie plaatsen in.., en geen hondt kan zijn of haar fiets stallen. Schandalig, nee, meneer Balkenende.., als goed gristen, zou u daar eens wat aan moeten doen.

Hannalore | 05-04-07 | 15:20

@blikjegrolsch 05-04-07 @ 15:14
Tsja, dan ben je best wel ongelukkig

dlseth | 05-04-07 | 15:18

Aan alle AFA's en Neo Nazi's, VAL EENS DEAUD!!! Ander help ik het lot wel graag een handje.

MasterG | 05-04-07 | 15:16

Kusters woont in Arnhem. Dan snap je het wel.

blikjegrolsch | 05-04-07 | 15:14

weer eens grote boehoe van werkschuw, ongewassen tuig.........

DenLangel*l | 05-04-07 | 15:14

OMG in Oss? Mijn geboorte/woonstad? Shit als die rechtse kaalkopjes daadwerkelijk gaan demonstreren walg ik nog meer van dit prehistorisch, rascistisch stadje

Nikkeles Rockstar | 05-04-07 | 15:14

@Rodge 05-04-07 @ 15:10:
Fascisme kent ook andere verschijningsvormen dan het nazisme en de bijbehorende symboliek. Als je alleen op hakenkruisjes let, zie je de echte fascist soms niet.

Lobo | 05-04-07 | 15:13

Die kansloze linksuh en regsuh gasten lekker bij elkaar op een eiland zetten en de enge overlevende die executeren we. Zijn we dr gelijk van af.

Arty | 05-04-07 | 15:12

Rodge 05-04-07 @ 15:10
Wat doe je hier dan?

Attila23 | 05-04-07 | 15:11

De uberworstendraaier Marijnissen van de SPVV zetelt toch in OSS? Een demontratie van de NVU in Oss is dan natuurlijk helemaal abuis. De internationaal-socialisten van de SPVV zijn het geheel eensch met de denkbeelden van de NVU.

El Gouda | 05-04-07 | 15:11

-weggejorist-

Rodge | 05-04-07 | 15:10

*Geeft Weihe aan mijn kolonel en neemT er zelf eauk een*!

Attila23 | 05-04-07 | 15:08

dit is onderdeel van de (kansloze) strijd die nationaal-socialisten voeren tegen de democratie, waarbij de meeste democraten gewoon aan de kant toe staan te kijken. het zijn de afa-aanhangers die het vuile werk opknappen.

rara | 05-04-07 | 15:05

Ik moet zeggen dat die button van Kusters wel weer komisch is

Maaier | 05-04-07 | 15:03

AFA demonstreerd graag tegen zichzelf

vrijheid-van-spreken | 05-04-07 | 15:01

@ godsammekrake 05-04-07 @ 14:54

Then thou claims to be the same beast. Simpeldepimpel.

@ @

Lekker, weihe.

kolonel klootoog | 05-04-07 | 15:01

De amoebe (spreek uit: ameube) is een eencellig diertje meer kan je er toch niet van maken

bompa | 05-04-07 | 15:01

Beide clubjes deugen niet,teveel links of rechts. Toch moet een NL-vlagje bijvoorbeeld wel kunnen. Vaderlandsliefde staat tegenwoordig bijna synoniem voor racisme.

tasmaniandevil | 05-04-07 | 15:00

Ossenaren zijn van beide niet so gediend hoor; de AFA niet, maar ZEKER niet de Fascisten zelf. Wij in Oss geloven in een goede matpartij af en toe en verder geen gezeik. Zeker niet als het gaat om dit soort bosmongeaulen

Den Brabander | 05-04-07 | 14:58

@ knel, okay, dan.
Biertje?

Attila23 | 05-04-07 | 14:56

De ene groep uitkeringstrekkerts tegen de andere...
.
Ik hoop op minstens 200 doden en 500 zwaargewonden zonder onschuldige slachtoffers buiten deze groepen.

dlseth | 05-04-07 | 14:56

@ @

Ik zeg helemaal niets verkeerds over de Wadden. Prachtig! De Wadden!

kolonel klootoog | 05-04-07 | 14:55

@kolonel klootoog
I beg to differ

godsammekrake | 05-04-07 | 14:54

LOL, Der Sturmer meets de schoolkrant:
"Kameraad Christian Worch ageert duidelijk tegen de Amerikaanse en Zionistische agressiepolitiek":
www.nvu.info/demo/iran/2_010706_g.jpg

sjaakdeslinksesul | 05-04-07 | 14:54

GVD, geen kwaad woord over de Wadden!!

Attila23 | 05-04-07 | 14:53

Extreem links of rechts, gewoon opzouten met die handel. Nazi's hebben miljoenen mensen afgemoord, communsiten/socialisten nog meer zelfs. Daarom, als we de ene groep aanpakken moeten we ook die andere groep aanpakken.

ExtremeExtremist | 05-04-07 | 14:53

Ja om al die symbolen op m'n lijf te laten prikken, zoveel ruimte heb ik niet meer over.
Zijn zieke gasten bah.

De Regenjas | 05-04-07 | 14:50

Katherine Keyl al geboekt iemand?

widtvoet | 05-04-07 | 14:49

@ Lekker Moeder

Het is uitermate handig om alles wat net niet wenselijk is naar de wadden af te drijven. Kunnen die arme zeehondjes ook eens lachen.

@ godsammekrake 05-04-07 @ 14:39

Dat het beesten zijn betekent nog niet dat je ze als beesten moet behandelen.

kolonel klootoog | 05-04-07 | 14:48

AFA zijn toch die ongeschoren jongens en meisjes die tijdje terug eauk hier in 010 in de rondte liepen te paraderen met posters van wijlen Fortuyn in een Nazipak (met alles d'r op en d'r aan) onder 't luid skanderen van "DEAUD aan de Hollandse Hitler"?

widtvoet | 05-04-07 | 14:46

Als die twee groepen elkaar nou eens uitmoorden? Dan doen wij de laatst overgeblevene zelf wel even.

Breinstein | 05-04-07 | 14:46

kut AFA

024_kicksass | 05-04-07 | 14:46

kolonel klootoog 05-04-07 @ 14:37

Wat heb jij toch met de Wadden?

lekker moeder | 05-04-07 | 14:42

Ik heb eens een keer een werkstuk over de NSB gemaakt en daar heb ik als opsommingsteken de wolfsangel en de swastika voor gebruikt. Erg smaakvol.

Skeflau d'Bouterique | 05-04-07 | 14:41

@kolonel klootoog
Voedseldropping? Ze vreten al lang genoeg mee! Wat mij betreft zet die boot ze halverwege de overtocht af.

godsammekrake | 05-04-07 | 14:39

Bleh, ruziemakende fascistenclubjeSS.

Jan Passant | 05-04-07 | 14:38

@ Lobo 05-04-07 @ 14:35

Precies. Hup met ze allen op Vlieland en eens in de maand een voedseldropping.

kolonel klootoog | 05-04-07 | 14:37

Maar de Arafatsjaaltjes van Lonsdale mogen nog wel geweaun?

widtvoet | 05-04-07 | 14:36

Beiden groepen bestaan voornamelijk uit kansloze lui die graag samenspannen tegen andere kansloze lui. Best leuk als je je verveelt, maar verder niet zoveel aandacht waardig.

Lobo | 05-04-07 | 14:35

en schaamluizen

Klukkluk | 05-04-07 | 14:34

Met Nederlandse Vlaggen vlaggen buiten de Koninklijke vlaginstrukties zou VERBOTEN moeten worden...

widtvoet | 05-04-07 | 14:32

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken