Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

GSTV - BINNENKORT AANSLAG IN NEDERLAND

Er komen geen zingende IS baardmannen, riep asielmaffia-advocaat Wil Eikelboom in de Volkskrant. Is hysterie, riep Judith in Europa. Maar ondertussen zat er kennelijk doodleuk een terreurcel in Resort Heumensoord. Pontificaal dit land binnengewandeld langs alle AIVD-gleufhoeden, MIVD-regenjassen, marechaussees, detectiepoortjes en dreigingsniveaux. Prompt en om Wilders niet in de kaart te spelen werd er gecommuniceerd dat het hier een 'slapende' terreurcel betrof. Want die zijn niet zo erg ofzo. Tot grote opluchting van wegkijkmedia NRC en Volkskrant. Machiel de Graaf stelde vanmiddag Kamervragen aan Van der Steur, en die deed alsof z'n neus bloedde. Kortom: uw regering wil niets liever alsdan een Bataclan in Nederland, want dan kunnen ze zeggen: zie je wel, we hebben een Europees leger nodig. Enfin, dood moet u, Nederlander. Dood, dood, dood...

Reaguursels

Inloggen

Jawel we hebben een Noord Europees leger nodig. Jammer voor jullie politieke vrienden die een dikke boterham op defensie verdienen maar het is volstrekt achterlijk dat we de taken niet samen uitvoeren met Scandinavische landen, Duitsland en Belgie.
In elk geval sta je niet voor lul met slecht 30 vliegtuigen. Oh wacht... rechts.... ja dat moeten vliegtuigen en helikopters uit de VS zijn natuurlijk dat is het echte probleem.

BananaMonarchy | 08-06-16 | 16:10

Je bent welkom.

Yummy | 08-06-16 | 12:17

@Joooooooop... ik moest lachen ;)

Betweetert | 08-06-16 | 10:17

Maar nog even en we hebben die terreur cellen helemaal niet meer nodig. Er is inmiddels zoveel weerstand tegen het beleid dat nu ook uit de eigen autochtone bevolking mensen opstaan die de overheid willen stoppen. Heb je straks geweld uit twee kampen.

Betweetert | 08-06-16 | 10:15

Omdat in dit prachtige land voorbereidende handelingen NIET strafbaar zijn. Ik herhaal, niet strafbaar zijn. Al beraam je een aanslag op de minister president, pas na uitvoer hiervan komen ze je opzoeken of je van je bed lichten. Dat weten die lui ook en dus kunnen ze hier ongestoord hun gang gaan.Er word ze namelijk niets in de weg gelegd. Sterker nog, ze krijgen ook gewoon eten, dak boven hun hoofd en leefgeld. En met een beetje geluk zelfs een Miele.

Betweetert | 08-06-16 | 10:12

Lévensgevaarlijk potje monopoly, dat van de vuile socialisten/Genocidalen.
(wet bedoeld om “vuurwapens te houden uit de handen van vuile socialisten”)

hallevvezool | 08-06-16 | 08:59

Wat iedereen allang wist gebeurt nu. Deze ramp in mede mogelijk gemaakt door naïef links en vrouwtje Merkel. Wat mij betreft alle vluchtelingen alsnog eruit en grenzen dicht. Onze tolerantie wordt continu misbruikt en keert zich tegen ons.

hautmont | 08-06-16 | 08:40

Zingen mag helemaal niet van Allah. Stel je voor dat er nog iets menselijks van je over blijft als moslimslaaf, dat is natuurlijk niet de bedoeling.

watergeus | 08-06-16 | 08:40

Zit net artikel op NOS app te lezen. Geraaskaal komt er op neer dat het toch het gelijk van Sargentini is hoor. Bizar om te lezen...... nog dieper het woestijnzand in met dat hoofd!!! Rare jongens, die Hollanders....

verbanden | 08-06-16 | 08:26

Parel van het Zuiden | 07-06-16 | 19:35
Je praat onzin een lidmaatschap van d66 (ben ik zelf ook lid van) betekent niet dat ik het overal mee eens ben... D66 is een democratische partij en een mening hebben mag.
Als lid bepaal je de koers van een democratische partij en kun je daarover stemmen. De meerderheid beslist...
D66 is een sociaal liberale partij die opkomt voor de verdrukten en zwakkeren in de maatschappij maar die ook vind dat als het even kan mensen hun eigen verantwoordelijkheid hebben, en in hun eigen levensbehoeften moeten kunnen voorzien.

oh nee niet weer | 08-06-16 | 08:09

@Parel van het Zuiden | 07-06-16 | 19:35

Heerlijk verwoord want de tijd van nuance is voorbij. Dit zijn gewoon kei harde egoïstische beroepscriminelen die het voor ons en onze kinderen bewust levensgevaarlijk maken, terwijl over alles glashard wordt gelogen.

Wij zijn collateral damage voor hun natte geo politieke dromen, maar we mogen er gvd wel voor opdraaien. De terrorist is niet gehersenspoelde Achmed met zijn strontbom, de terrorist zit in drie delig pak te bedenken hoe ze Achmed van ons geld stiekem kunnen faciliteren en opleiden onder de valse linkse multiculti vlag.

De mensen met macht creëren het meeste leed in deze wereld, zodat ze daarna hun vooraf bedachte vrijheid beperkende, uitbuitende, misbruikende beleid met goedkeuring (of niet eens nodig, zie referenda) van de gutmensch erdoor kunnen persen.

Voor de vast geroeste gutmensch stuur ik altijd deze wiki link:
en.m.wikipedia.org/wiki/Unethical_hum...

Het gaat dan wel over onze grote vrienden, mijn punt is dat ze eens beseffen dat het onze leiders geen ene moer uitmaakt wat er met ons gebeurd. Al kan het naïeve goedpraat volk dan komen met "jamaar dat doen ze nu niet meer hoor" i1.kym-cdn.com/entries/icons/original/...

Ik twijfel ook of we dit soort posts nog wel kunnen maken. Ik heb me vaak afgevraagd waarom ze niet gewoon het werk doen wat ze horen te doen, maar ik zag dat fout. Dit IS het werk wat ze moeten doen.

Het systeem laat zich gewoon sturen door het grote geld. Alsof zon dronken Juncker grootse plannen bekokstoofd? Dat is ook maar een trekpop. De individuen achter de grote bedrijven, hoe geschift psychopathisch ze ook zijn, hun wil is letterlijk de wet.

Mijn rechtvaardigheidsgevoel lijd er elke dag onder. Gelukkig zal de onderste steen weer boven water komen als de eerste zich opblaast en Teeven heeft dan het bonnetje van de gebruikte bom materialen, dus betaal gerust uw belasting.

Durereaguurder | 08-06-16 | 07:14


Het Binnenhof is natuurlijk een perfecte plek voor een aanslag, maar als dat niet lukt dan de vierdaagse in nijmegen maar, ze zijn daar inmiddels wel bekend met de omgeving.Overigens waren dit niet de eerste IS- mennekes.... die gasten in Parijs en Brussel waren ook bekend bij de Nederlandse politie.
Gisteren op Duitsland 1:
Er zijn ruim 800 lieve moslims naar Syrie vertrokken als IS strijder, er zijn er inmiddels rond de 300 teruggekeerd en die worden NIET vervolgd of vastgezet... is geen beginnen aan zei de woordvoerder..... tja, dat zijn er toch vrij veel nog, dacht ik.

mallekater | 08-06-16 | 06:13

Hee volgens mij is er een vre-se-lij-ke miscommunicatie aan de gang in neoliberaal Nederland.
-
Eerst moet de sociaal-economische onderlaag weg uit de stadskernen en de A1 locaties, omdat de grondprijs daar voor meer verkocht kan worden.
Kwestie van winstmaximalisatie, dus eruit met dat plebs.
Slopen van sociale huurwoningen, en dure kaveltjes ervoor terug.
-
En toen werden de armen naar de buitenwijken gemarginaliseerd... kansloos enzo.
Maar nu? Nu zit dat tuig uit verweggistan in de stadskernen, precies waar alle gutmenschen ook zitten... A1 locaties zoals de grachtengordel enzo.
-
Heerlijk ironisch dat de elite figuren straks zelf de gevolgen van hun idiote beslissingen als eerste gaan voelen. Leuk hè, dat wonen in het centrum van een grote stad. Centraal Stationnetje misschien, hmmm?
-
Nee hoor, geef mij maar zo'n buitenwijk die behoorlijk buiten de kern ligt. Lekker rustig.

Rest In Privacy | 08-06-16 | 04:49

theteach | 07-06-16 | 23:00
Een dode Nederlander levert vermoedelijk meer op: er worden op termijn pensioenen, aanvullende voorzieningen en allerlei zorg uitgaven bespaard. Zet de contante waarde van deze uitgaven uit ten opzichte van de contante waarde van de verwachte belastingopbrengsten en het omslagpunt zal vermoedelijk liggen rondom 50 jaar; vanaf dat moment heeft de overheid geen belang meer bij uw resterende levensduur zelfs als u nog steeds belasting betaalt.

kindapaas | 08-06-16 | 04:29

IS verliest terrein in Irak; grote kans dat ze gaan hergroeperen vermomd als Syrische vluchteling in het Veilige Vrije Westen. Iedere politicus die denkt dat dat kan gebeuren verspeelt zijn geloofwaardigheid.

kindapaas | 08-06-16 | 03:45

-weggejorist-

1920 | 08-06-16 | 01:18

Elbert, schuif god terzijde en ga ervoor.

Cootgie1 | 08-06-16 | 01:16

@Maria.1 | 07-06-16 | 22:56
Hihi geen inhoud, niks te melden dus ad-hominems.
U bent af!
Truste mutsie.

Berbaar | 08-06-16 | 00:37

@VerenigingVanDieven | 07-06-16 | 23:51
Wat een vreemde en vervelende uitspraak.
Veritas vos liberabit.

Bill Cosby | 08-06-16 | 00:28

Europa heeft een bonte verzameling slapende cellen binnen haar gelederen die binnenkort gaan doordraaien. En hoe noem je een verzameling op hol geslagen cellen bijelkaar? Een gezwel; wat tzt denk ik nog wel 'ns bestraald dient te gaan worden.

Slogra | 08-06-16 | 00:27

Slapende terreurcel aan de ene kant. Slapende politici aan de andere...

metzonderzijwieltjes | 08-06-16 | 00:24

Ik gun iedereen alle goeds en vrede en zo. Maar als er dan toch een knal komt, mag het dan alsjealsjealsjeblieft Klaver zijn die hem op zijn fietsje opvangt? Moslimfundamentalisten zijn gevaarlijk! Maar nog gevaarlijker zijn de wegkijkers en faciliteerders.

metzonderzijwieltjes | 08-06-16 | 00:22

Zo zie je maar weer wat een slappe lul Jesse Klaver is. Brrrrrr, wat moet dat lulletje in de politiek.

monkey_boy | 07-06-16 | 23:58

@Bill Cosby | 07-06-16 | 23:40
Ik was te aardig. Sterf, weekdier.

VerenigingVanDieven | 07-06-16 | 23:51

@Bill Cosby | 07-06-16 | 23:40
"Luctor et emergo" is aan u niet besteed. Ieuw.

VerenigingVanDieven | 07-06-16 | 23:44

@telelezer | 07-06-16 | 22:54
Klopt. U heeft gelijk, net als uw mede-reaguurder, maar aangezien wij het niet kunnen winnen van de grote machten is het wat mij betreft verstandiger om ons als volk volledig over te geven aan de nieuwe macht. Zoals eigenlijk onze voorgangers ook altijd hebben gedaan, ook al denken wij zo goed als allemaal dat onze voorouders wel in vrijheid hebben geleefd. Het leven met de islam is op dit moment het grootste gevaar (en dat moet je als eerste erkennen)

Bill Cosby | 07-06-16 | 23:40

Ze willen het niet toegeven dat IS het slim heeft gedaan om in de puinhoop van de grenscontroles en registratie van de vluchtelingstromen in het begin. Toen liep alles gewoon naar binnen. dus het kunnen er 1 tot ???? wezen die toen gewoon binnen zijn gelopen.

kereltie_ut_drenthe | 07-06-16 | 23:38

Open grenzen, oftewel: plichtsverzaking van de staat, contractbreuk eigenlijk. Met open grenzen is de bevolking de staat niets meer verschuldigd, geen gehoorzaamheid, geen belastinggeld, niets. En toch doen we allemaal of alles nog bij het oude is, de wet van de inertie. Als een kip zonder kop die blijft doorlopen. De hele staatsinrichting is een sterfhuisconstructie, het is een openbare veiling geworden.
Geen grenzen, geen staat.

Rest In Privacy | 07-06-16 | 23:30

En stel het gebeurt. Dan wijst gans Nederland meteen naar die arme ome Henk.

Driewerf Hoezee | 07-06-16 | 23:23

@Maria.1 | 07-06-16 | 22:56
Volgens mij is het een linkse intellectueel die houdt van verkleedpartijtjes. Gewoon een gevoel.

VerenigingVanDieven | 07-06-16 | 23:21

Pure hysterie van GeenStijl, DENK en Joop.nl weten wel beter.

Rest In Privacy | 07-06-16 | 23:21

@Maria.1 | 07-06-16 | 22:56
Wie weet ja :)

pluk-87 | 07-06-16 | 23:17

".. Het was bijna weer gelukt in Düsseldorf, het is ongelofelijk dat de regering zo naïef blijft, en de vluchtelingen blijft pamperen en binnenhalen."
@ King of the Oneliner | 07-06-16 | 21:41
.
En zodra (let op: ik zeg niet "als" maar "zodra") het gebeurt, dan is het natuurljk de schuld van Wilders omdat hij "haat heeft gezaaid"
De overheid kan dan niet alleen voor "grove nalatigheid" (dus stafbaar) worden vervolgd maar ook voor medeplichtigheid aan massamoord (meer dam 100= massamoord) omdat ze ondanks honderden dagelijkse waarschuwingen van Wilders & co, willens en wetens weigert het te voorkomen dmv effectieve grenscontrole in te voeren.
En mark(no pun intended) my words: dan kraaien ze allemaal om het hardst: Wir Haben Es Nicht Gewusst"

telelezer | 07-06-16 | 23:07

joooop | 07-06-16 | 20:00

Hahaha, jammer dat DWDD op zomer reces is (die 5 ton is voor deeltijdbaan), hadden vast plagiaat gepleegd en dit stukje door het VARA cabaret na laten spelen (net als ze met Dumpert doen).
Er zullen vast heel veel DWDD kijkers bij zitten die denken dat het echt is!

bananabanana | 07-06-16 | 23:05

Neen, (werkende) Nederlander, stomme kutrascist. U moogt niet dood. Want wij hebben uw belastingduiten hard nodig. Die hebben wij nodig voor het negeren van de primaire taken van de overheid (veiligheid, zorg, onderwijs, infrastructuur). Uw in leven zijn hebben wij nodig voor het betalen van luchtfietserij (integratie, immigratie, EU, CO2 problemen, Ontwikkelingshulp, Al dan Niet Vliegende Fyra's). Sorry hoor. Zodra mijn afhankelijke ouder de geest geeft, ben ik hier weg.

theteach | 07-06-16 | 23:00

U bent wel bijzonder naïef als u denkt dat de EU, (...) dat EU leger inzet tegen de islam i.p.v. tegen u en mij.
@ VerenigingVanDieven | 07-06-16 | 22:48
.
U heeft het goed gezien.
eunmask.wordpress.com/2014/05/31/eu-r...

telelezer | 07-06-16 | 22:57

@pluk-87 | 07-06-16 | 21:13
Pluk doe geen moeite met Berbaar. Ik vermoed dat hij zelf mee doet met de Ramadan if you get my drift.

Maria.1 | 07-06-16 | 22:56

".. Een Europees leger geeft ten minste hoop en voorkomt dat wij doordrenkt worden met de islam. Want dat is uiteindelijk de vijand."
@ Bill Cosby | 07-06-16 | 22:39
.
U bent dus duidelijk blindweg in de EU(SSR) propaganda getrapt; want dat is namelijk PRECIES wat Brussel wil, dat mensen zo denken als u. Juist om de roep om een EU leger te entameren schept het Brusselse Politburo ze zovbel mogelijk chaos, met name door ons vol te laten lopen met immigranten.

telelezer | 07-06-16 | 22:54

Kindje Klaver interessert het niet enis zo te zien net uit bed. Erg vertrouwenswekkend allemaal.

beerboeloe | 07-06-16 | 22:53

Ik sprak laatst nog iemand die zei 'Ik woon vlak bij dat AZC. Nooit last van die mensen.' Meestal heb je dat ook maar 1 keer, maar dat kun je dan ook niet meer navertellen.

zwarte_weduwe | 07-06-16 | 22:49

@Bill Cosby | 07-06-16 | 22:39
U bent wel bijzonder naïef als u denkt dat de EU, die de vluchtelingenstroom op allerlei manieren faciliteert, dat EU leger inzet tegen de islam i.p.v. tegen u en mij.

VerenigingVanDieven | 07-06-16 | 22:48

@VerenigingVanDieven | 07-06-16 | 22:28
Deze tijd waarin wij leven is absoluut niet wenselijk voor ons en onze nazaten. Een Europees leger geeft ten minste hoop en voorkomt dat wij doordrenkt worden met de islam. Want dat is uiteindelijk de vijand.

Bill Cosby | 07-06-16 | 22:39

Ik vind het ongelofelijk dat niemand Wilders steunt in zijn plan om geen dubbele nationaliteiten bij defensie aan te nemen. Ongelofelijk stom!

Maria.1 | 07-06-16 | 22:28

@Bill Cosby | 07-06-16 | 22:24
Ik wel. En ook met u. Moet ik u eraan herinneren wie de macht heeft in Brussel?

VerenigingVanDieven | 07-06-16 | 22:28

Een Europees leger heb ik absoluut geen probleem mee verder...

Bill Cosby | 07-06-16 | 22:24

joooop | 07-06-16 | 20:00
Haha geweldig stukje over 'onze' Pechtold en de terrorist. En nog waar ook....

Bottleneck | 07-06-16 | 22:13

-weggejorist-

Ries13 | 07-06-16 | 22:01

De makkelijkste manier voor islamitische terroristen om een aanslag te plegen in het Westen is niet een prachtgig uitgewerkt plan, zoals misschien 9/11 was (twijfels hierover, maar dat is andere discussie), maar heel simpel met 2/3/4 man een druk Terrasjes-plein, zoals bijv. Leidseplein, Rembrandtplein, of een trein/metrostation oplopen, de Kalasjnikovs tevoorschijn halen uit de backpack, en wild om zich heen beginnen te mitrailleren.
Binnen no-time 100-en doden en gewonden.
Dat ze later zelf door de politie worden doodgeschoten, interesseert hun niet, want martelaar.
En zo zal het waarschijnlijk gaan.
Andere optie is, bomvest laten afgaan op dezelfde drukke plaatsen, en dan heb ik het niet over voetbalstadions, popconcerten etc, maar gewoon op straat of plein of perron.
Het idee dat ze dijken door gaan steken, drinkwater ver4giftigen, vliegtuigen opblazen is veel te ver gezocht.
Ze zullen het simpel, maar effectief doen.
Het was bijna weer gelukt in Düsseldorf, het is ongelofelijk dat de regering zo naïef blijft, en de vluchtelingen blijft pamperen en binnenhalen.

King of the Oneliner | 07-06-16 | 21:41

@pluk-87 | 07-06-16 | 21:13
Yep de grotere aanpak maar helaas als die aanpak het opschorten van grondrechten behelst of schijnoplossingen als grenzen sluiten omvat, inclusief alle bijkomende economische nadelen, dan haak ik af.
De problemen zoals U ze schetst ontken ik niet maar voor simplistische "oplossingen" ben ik niet te porren.

Berbaar | 07-06-16 | 21:28

@Berbaar | 07-06-16 | 21:20
En u bent een intrigant. Zonder aanstellerige 'T'.

VerenigingVanDieven | 07-06-16 | 21:25

Zoveel Islam in welk land dan ook is een tikkende tijdbom. Overal in de wereld waar de Islam meer voet aan de grond krijgt is het geweld, onverdraagzaamheid en ellende. Blijkbaar wil een groot deel van de Nederlanders dit hier ook. Prima. Morgen of overmorgen gaat de eerste "bom" af. Dan weer een. Dan weer een. Ach: wie niet horen wil, moet maar voelen. We weten allemaal wie dit gefaciliteerd hebben en de vervuilers betalen gelukkig net zo hard mee. Socialer kunnen we het niet maken.

Rest In Privacy | 07-06-16 | 21:24

Eerst roep die Serensphagetti dat het 'hysterisch' is en belachelijk. Ze versterkt bewust haar woorden om de melder en degene die het wel op de agenda wil hebben af te schilderen als domme idioot!
Nu blijkt dat degene die niet bij één van wegkijk partijen zit gelijk heeft is aftreden (zonder wachtgeld) gepast.
-
Nee, niemand maakt zich druk. Blijkbaar is dit normaal in het Europarlement?
-
Ook zeer nieuwswaardig is dat Jessie voor het eerst een op feiten gebaseerde conclusie trekt! Hij kan inderdaad bezig zijn met de onzin te corrigeren van de GroenLinkse moraalridder troepenmacht op Twitter.
Het nieuws achterhaald ze steeds sneller!!!

bananabanana | 07-06-16 | 21:22

@Parel van het Zuiden | 07-06-16 | 21:12
Hihi heerlijk, "vergolden" eauk nog wat een giller.
Niets in het leven is doorgaansch 100%, behalve dan dat U een aanstellerT bent.

Berbaar | 07-06-16 | 21:20

Kom net uit de supermarkt want het bier was op. Het meisje achter de kassa vond het verbazingwekkend druk voor de tijd van de dag (20:30 PM). Zeker nog nooit van ramadan gehoord...

eerstneukendanpraten | 07-06-16 | 21:17

@Berbaar | 07-06-16 | 20:53
Ja dat ben ik met u eens, het allerbeste is ze uberhaupt houden waar ze het best tot hun recht komen.
@Berbaar | 07-06-16 | 21:06
De mensen die de grenzen willen sluiten zien dit denk ik als onderdeel van een grotere aanpak. Niemand denkt dat het opgelost is met een herdershond hier op de grens tussen Essen en Nispen etc.
En de islamisering ga ik niet uitleggen, dat kunt u zelf zien. In bepaalde wijken kun je als blonde vrouw niet fietsen omdat veel mensen haar als hoer zullen zien en derhalve hebben ze geen respect voor haar (met alle gevolgen van dien zoals uitscheldingen of erger). En JA dat komt in grote mate door de islam. Want we gaan nu niet alles recht praten wat krom is ;P.

pluk-87 | 07-06-16 | 21:13

laat maar....

Rest In Privacy | 07-06-16 | 21:13

@Berbaar | 07-06-16 | 21:08

Ieder Nederlands leven is er een. En ieder verloren leven door niet handelen mag wat mij betreft ook op het conto van u en de uwen geschreven worden. Vergolden wat mij betreft ook.
.
Wij zijn het verre van eens. Er is slechts overeenstemming dat er geen 100% oplossing is. Niet zo moeilijk. Immers niets in het leven is 100%.

Parel van het Zuiden | 07-06-16 | 21:12

@Berbaar | 07-06-16 | 21:06
Vrijheid van grensovergang is geen basaal bevochten vrijheid.

VerenigingVanDieven | 07-06-16 | 21:10

@Parel van het Zuiden | 07-06-16 | 20:54
Fijn dat U het dus impliciet met mij eensch bent.

Berbaar | 07-06-16 | 21:08

Jan weer een geweldige reportage vanuit de Tweede slaapkamer. Kobus en ik zagen je vanmiddag op terras zitten op het Plein, we hadden graag even kort kennis willen maken (zielsverwanten), je was echter druk met jouw cameraman en wij dachten; maar ff niet storen.
In ieder geval een hartelijke groet van Kobus en....

mevr.Kribo | 07-06-16 | 21:07

@pluk-87 | 07-06-16 | 20:52
Als ik die had zou ik hem U zeker mededelen mijn beste maar helaas.
Het is een complexe situatie en types die roepen dat grenzen dicht, geen vluchtelingen en het opgeven van basale bevochten vrijheden de oplossing is l*llen maar wat uit hun (red)nek.
En Islamiseren waar en hoe doet/ziet U dat?
Vanwege Ramadan produkten bij de Appie?

Berbaar | 07-06-16 | 21:06

@Parel van het Zuiden | 07-06-16 | 20:54
De wegkijkende trol die opereert onder de naam Berbaar is een leugenaar.

Hij doet zijn eigen huis op slot, hij doet zijn eigen bedrijf op slot en hij doet zijn eigen auto op slot.

Maar hier liegt hij dat sloten niet helpen. Een liegende zielepoot, meer is Berbaar niet.

Lewis Lewinsky | 07-06-16 | 21:05

joooop | 07-06-16 | 20:00
Bijzonder leuk geschreven! Helaas is het niet eens zo ver bezijden de waarheid.

BlowingBubbles | 07-06-16 | 21:01

@Het Vijfde Wiel | 07-06-16 | 19:37
Ik behoor liever tot het kaf dan het koran! ;)

miko | 07-06-16 | 21:00

Kunnen jullie nu niet eens van het idee afstappen dat we met onnozele, naïeve regeringsleiders (puppets-on-strings) te maken hebben?
Alles wat er nu gebeurt is al jaren geleden bedacht en ze zijn nu al bezig met 2020 en (veel) verder.
Alles komt van de overkant.
Wake-up guys !

A3an | 07-06-16 | 20:59

Is Nijmegen niet een beetje ver van Den Haag (2e kamer en Binnenhof om een aanslag te plegen.

Kanernietmeertegen | 07-06-16 | 20:59

@pluk-87 | 07-06-16 | 20:49

Ik zou ook niet durven beweren dat er liberalen bij de VVD, of D66, zitten. Ik bedoel het gedachtengoed.

Parel van het Zuiden | 07-06-16 | 20:55

@Berbaar | 07-06-16 | 20:39

Niets garandeert binnenkomst. Maatregelen nemen die garantie in ieder geval weg. Uw claim van promilles, dat is dom gelul. Vanzelfsprekend is niets full-proof, maar ieder Nederlands leven telt.
.
Daarnaast is het natuurlijk zo dat wanneer het moeilijker wordt men de weg van de minste weerstand zal volgen. Wellicht een ander land als doelwit. En als Europa nou eens flink aan de weg timmert op dit gebied vallen de slachtoffers ineens weer in den verre vreemde. Bij voorkeur daar waar het vandaan kwam.
.
Maar goed. U bent eigenlijk geen Kan-niet, u bent een Wil-niet die Kan-niet veinst. Uw gezwatel gaat in tegen millennia empirie. Kan-niet en Wil-niet zijn trouwens uiterst luie vormen van denken. Het soort denken dat ons in berenvellen en grotten gehouden had als er naar geluisterd was.
.
Zwatelse!

Parel van het Zuiden | 07-06-16 | 20:54

@pluk-87 | 07-06-16 | 20:42
Niets er tegen kunnen doen is natuurlijk onzin.
Maar denken dat grenzen "sluiten" of extra screening IS terroristen tegen houdt is natuurlijk onzin.
Het probleem dient aan de wortel aangepakt te worden, een veilig Syrië en Libië zou al een hoop schelen en schept ruimte voor opvang in de eigen regio.
Dat lijkt mij beter om na te streven dan hier grondrechten als de vrijheid van Godsdienst/vergadering/vereniging overboord te zetten.

Berbaar | 07-06-16 | 20:53

@Berbaar | 07-06-16 | 20:46
Wat is uw oplossing dan? Steeds verder islamiseren (het land en wijzelf) en hopen dat ze ons een beetje met rust zullen laten? Hier en daar een aanslagje accepteren als onafwendbaar? In dialoog gaan met de radicale islam?

pluk-87 | 07-06-16 | 20:52

@Graaf van Egmont | 07-06-16 | 20:42
Tenzij hij in het nauw gedreven is, zoals de aanslagen in Brussel.

VerenigingVanDieven | 07-06-16 | 20:51

@Parel van het Zuiden | 07-06-16 | 20:41
Zelfs de zogenaamde liberalen van de VVD zijn boven alles als de dood om voor 'racist' versleten te worden. Dat is denk ik een belangrijk kernpunt.
Die partijen die u noemt lopen allemaal in dat specifieke 'correcte' stramien van conventies, en daarna pas in dat van hun partij-ideologie (en ergens daarna komt pas gezond verstand).

pluk-87 | 07-06-16 | 20:49

@Graaf van Egmont | 07-06-16 | 20:45
Jazeker zijn dat terroristen.

Lewis Lewinsky | 07-06-16 | 20:48

@pluk-87 | 07-06-16 | 20:34
Yep die vrijheden zijn bevochten met mensenlevens mocht U dat zijn vergeten.
Verder gaat het inperken van die vrijheden nada opleveren.
Weet U nog de drooglegging in de US of A?
Nou dat leverde heul wat op namelijk een florerende georganiseerde misdaad.
Anyway het is allemaal hypothetisch, Vrijheid van Godsdienst, Vergadering/Vereniging en het opvangen van asielzoekerTs zijn een absolute.
Dat gaat never nooit niet veranderen en daar ben ik erg content mee.
Wen er maar aan!

Berbaar | 07-06-16 | 20:46

Lewis Lewinsky | 07-06-16 | 20:36
Je moet nog een hoopt leren mbt terroristen. Waren die asielzoekers in Düsseldorf terroristen? Zo ja en waarom zouden ze niks in de brand steken om bewijslast te verdonkeremanen?

Graaf van Egmont | 07-06-16 | 20:45

@Berbaar | 07-06-16 | 20:39
Ik spreek veel mensen die redeneren zoals jij en dat vind ik zeer kwalijk. Hoe kun je nou een houding hebben dat we er 'toch niks tegen kunnen doen'. We kunnen naar Mars, maar een uit de kluiten gewassen sekte kunnen we niet stoppen? Het probleem is dat het Westen (vooralsnog) geen vuile handen wil maken. Het kan allemaal opgelost worden, maar je moet wel willen/durven/monsterindebekkijken/doorpakken/uitroeien.

pluk-87 | 07-06-16 | 20:42

VerenigingVanDieven | 07-06-16 | 20:32
Dat is gewoon niet waar. Het zou voor de hand liggen, maar een crimineel vergaart gewoon informatie voor dat hij toeslaat.

Graaf van Egmont | 07-06-16 | 20:42

@pluk-87 | 07-06-16 | 20:34

Liberalisme voorziet gewoon in wets- en ordehandhaving en landsverdediging, hoor. Zo is het prima mogelijk om illegaal in het land verblijvende mensen te vervolgen. Zo is het prima mogelijk om haatzaaien, faciliteren en voorbereiden van aanslagen te vervolgen. Zo is het prima mogelijk om paspoorten in te trekken. Etcetera.
.
Helaas hebben VVD, PvdA, D66, CDA en consorten ook op dit vlak de democratische rechtstaat uitgehold. Alle drie de machten vertikken het gewoon te handelen naar grondwet, wetboek, en rechtstatelijke mores. Islamoordenaars zijn namelijk speciaal. Voor hen gaat de wet niet op.

Parel van het Zuiden | 07-06-16 | 20:41

Kabinet kan de veiligheid van de burger niet waarborgen.

Als door het land de agenten opstraat onder vuur worden genomen. Wat dan?

Maar een aanslag op r*tte zal niemand erg vinden want we zijn toch met velen
En alles over de aanslag pleuren we onder de onderste steen. Of het nooit gebeurt is. En daar lachen wij dan weer om.

jitro | 07-06-16 | 20:41

nee joh dit ka nniet waar zijn?! In NL zijn het toch alleen maar lieeeve hoogopgeleide eisers die de vergrijzing gaan oplossen???

pietpaardenlul | 07-06-16 | 20:40

@Lewis | 07-06-16 | 20:31
Ik wil het best nog eens herhalen voor U:
Betere en meer screening OK, tegen grenscontroles ben ik ook niet maar dat gaat een promille verschil maken, misschien.
IS cellen komen altijd binnen als men wil dus grenscontroles + betere screening = veilig is dom gel*l.

Berbaar | 07-06-16 | 20:39

@Graaf van Egmont | 07-06-16 | 20:22
*En dat die terroristen hun eigen schuilplaats niet gaan onder schijten*.

Eerder vandaag hebben zes *vluchtelingen* hun eigen huis, het asiel in Düsseldorf, in de hens gezet.

Je hebt dus ongelijk. *QED, rust zijn zaak en zo*
nos.nl/artikel/2109718-zes-vluchteling...

Lewis Lewinsky | 07-06-16 | 20:36

Lekker dan, IS in mijn achtertuin. Burgemeester Bruls, krijgen de bewoners van Brakkenstein en Nijmegen nog excuses voor het feit dat u hun veiligheid in gevaar hebt gebracht?
Toen we in september onze zorgen uitspraken over de gebrekkige screening van de asielzoekers, ie. nul komma nul screening, werden we weggezet in de media en door de gemeente als paniekzaaiers, islamofoben en racisten. Maar we zagen het toch goed maar ik heb een donkerbruin vermoeden dat we geen excuses gaan krijgen.

moeder8209 | 07-06-16 | 20:36

@Berbaar | 07-06-16 | 20:21
Waardevoller dan mensenlevens?
We kunnen ook op dezelfde voet als nu doorsukkelen en de islam geen strobreed in de weg leggen. We zullen dan wel van aanslag naar aanslag blijven leven, maar dan heb je tenminste wel lekker je vrijheid van vereniging en godsdienst behouden!!

We lopen hier tegen de paradox van het liberalisme aan, je moet soms namelijk intolerant zijn om grotere intolerantie te voorkomen. Of in de volksmond: je kunt geen ommeletje bakken zonder een eitje te breken.

pluk-87 | 07-06-16 | 20:34

@Graaf van Egmont | 07-06-16 | 20:22
Meeste misdadigers plegen hun daden op bekend terrein.

VerenigingVanDieven | 07-06-16 | 20:32

Het beleidt in NL is gebaseerd op de hoop dat terroristen hun eigen nest niet bevuilen.

watazooi | 07-06-16 | 20:32

Ik denk echter dat ze er met een 'met de kennis van nu' en een 'Ich habe es nicht gewust' vanaf zullen komen en het plebs tussen de puinhopen laten creperen.
error503 | 07-06-16 | 20:27
.
Dat gaat ze niet lukken. Wilders waarschuwt al 11 jaar!
Er komen aanslagen, ook in ons land. Dat kan niet anders. Wij, de bevolking zal dat niet kunnen voorkomen maar we kunnen wèl gepast reageren. En waar dat eageren uit bestaat kunt u zelf wel bedenken. Of niet dan?

Lupuslupus | 07-06-16 | 20:31

@ Berbaar | 07-06-16 | 20:26
Ah, daar was je antwoord.
Niemand heeft het over volledige veiligheid of waterdichte garanties, natuurlijk niet.
Maar je kunt wel doen wat je kunt, en dat gebeurt natuurlijk absoluut niet op het moment. Alles staat wagenwijd open, we hebben geen idee wie of wat ons land binnenkomt en het is wachten tot de boel gigantisch gaat klappen.
Elk gevoel van urgentie lijkt bij de politiek, nationaal en Europees, te ontbreken. Dat is onthutsend en tenenkrommend. En bovenal levensgevaarlijk.

Lewis | 07-06-16 | 20:31

Wanneer oh wanneer staan de Nederlanders eindelijk op !
Kom op met de pek en veren, de hooivorken , de wagens om ze daarop tentoon te stellen. Ik ben erbij !

Het moet eens afgelopen zijn.

edelweiss | 07-06-16 | 20:30

@Rheia | 07-06-16 | 19:28

Nee, dat zijn EU-paten. Groot verschil.

Desmoulins | 07-06-16 | 20:30

@Berbaar | 07-06-16 | 20:21
U zet uw fiets nooit op slot, omdat sloten opengebroken kunnen worden?

VerenigingVanDieven | 07-06-16 | 20:29

@ Berbaar | 07-06-16 | 20:21
Wat die grenscontroles betreft: verwaardig je anders even antwoord te geven op mijn vraag.
Zie je verschil tussen enerzijds open grenzen en een ongecontroleerde toestroom en anderzijds gecontroleerde instroom?

Lewis | 07-06-16 | 20:28

Lewis | 07-06-16 | 19:53
Dat vroeg ik me laatst ook af, gedachtespelletje dat al snel eindigde in een enorme Godwin toen ik moest denken aan de processen van Neurenberg.
Ik denk echter dat ze er met een 'met de kennis van nu' en een 'Ich habe es nicht gewust' vanaf zullen komen en het plebs tussen de puinhopen laten creperen.

error503 | 07-06-16 | 20:27

Altijd achterin de trein gaan zitten, de haatapen blazen zich bijna altijd in het midden of voorin op.

Handsomeboy | 07-06-16 | 20:27

@Lewis | 07-06-16 | 20:08
Als 20 IS terroristen ons landje binnen willen komen dan komen ze dat ook uiteindelijk, whatever we do.
Betere screening is natuurlijk prima en noodzakelijk maar je veilig wanen, of zelfs de link tussen betere screening en meer veiligheid leggen is gewoon dom (wink, wink Pritt).

Berbaar | 07-06-16 | 20:26

Wat voor ellende er over ons heen komt en hoeveel mensen er ook gaan ploffen, één ding staat in ieder geval al bij voorbaat vast. Het heeft niets maar dan ook niets met de Islam te maken.

catomar | 07-06-16 | 20:25

Zo'n Jesse Klaver gaat pas serieus in op dreiging als er eerst 100+ onschuldige forenzen en scholieren random opgeblazen zijn op Amsterdam CS. En zelfs dán zullen ze het bij GroenLinks aangeven dat "dit helemaal niks met de Islam te maken heeft".
.
Het is de notoire onnozelheid van de booslim in dit land dat er nog geen grootschalige terreurdaad heeft plaatsgevonden.

de Voorzittert | 07-06-16 | 20:24

Lewis | 07-06-16 | 20:18
Het enige voordeel is, dat Nederland altijd een perfecte schuilplaats is geweest voor criminelen en terroristen. En dat die terroristen hun eigen schuilplaats niet gaan onder schijten. Ze blijven onder de radar, plannen en voeren het ergens anders uit.

Graaf van Egmont | 07-06-16 | 20:22

Waar?
Ik gok op Rotterdam.
Aboutaleb moet als 'huisslaaf' van de PvdA een lesje worden geleerd

Islamofiel | 07-06-16 | 20:21

@pluk-87 | 07-06-16 | 20:03
Om grenscontroles kan men (makkelijk) heen, al eeuwen.
Islam verbieden en moskeën sluiten is voer voor luchtfietsers want dat gaat hier never, nooit niet gebeuren.
Gelukkig maar want de vrijheid van Godsdienst en vereniging/vergadering zijn voor mij waardevol.

Berbaar | 07-06-16 | 20:21

@ Graaf van Egmont | 07-06-16 | 20:15
We are screwed. Zo voelt het wel tenminste: je kunt gewoon wachten tot het mis gaat, wachten op de volgende aanslag. Ik heb er hier een tijdje geleden een topic over getikt, nog net zo actueel als nu - uiteraard, want niemand verwacht wezenlijke veranderingen in het beleid.
Ik kan hier zo ontzettend kwaad om worden. We hebben geen idee wie we binnen halen (of we weten het wel maar doen er geen reet aan, nog erger) en hopen maar gewoon dat alles goed gaat.

Lewis | 07-06-16 | 20:18

Ontzettend slecht filmpje mijnheren.
Creëer nou eens een objectief plaatje.
Mij maakt het geen reet uit of het nou links of recht is. Als je maar een beetje in de buurt van oprecht interviewen/editen komt.
De vragen zijn nog niet eens zo slecht , maar laat de heren een antwoordt formuleren voordat je erin beukt met een voorgeprogrammeerd eindbom.

Totaal niet interessant op deze manier en ver van objectieve journalistiek. Het ding wat mist in Nederland.
Altijd hoop gehad dat geenstijl dat gat eens goed zou vullen , maar helaas....
Populair zijn en lekker cashen blijkt toch belangrijker te zijn.

Jammer jongens..

blamage_fr | 07-06-16 | 20:17

@HMCuiteraard | 07-06-16 | 20:10
Na het Lentefeest (ipv Pasen) is het nu hongermaand.
*voor de mossels*

necrosis | 07-06-16 | 20:17

Barbarous_Relic | 07-06-16 | 20:05
Laten we het zo stellen: die moslimverdachten, daarvan weten ze niet eens hoe ze in werkelijkheid heten. En ze zijn weg en niemand heeft een idee waar ze zitten. Dat is de huidige stand van zakem.

Graaf van Egmont | 07-06-16 | 20:15

@Ing. Van der Pik | 07-06-16 | 20:10
Wordt het geen geen tijd dat jij je LP vervangt?
Er zit een forse kras in!
*gnehehe*

necrosis | 07-06-16 | 20:14

@Kapitein Mosey | 07-06-16 | 20:07
Klaver is een snotneusje en ongeschikt voor de politiek.

necrosis | 07-06-16 | 20:13

Timmermans had toch een lijstje met vingerafdrukken?

charissa | 07-06-16 | 20:12

@ joooop | 07-06-16 | 20:00
Ja, het blijft een mooie en een zeer actuele.
Voortaan wel even credits geven waar die due zijn, zou ik zeggen.

Lewis | 07-06-16 | 20:11

Volgens diverse experts is eigenlijk heel de islamitische gemeenschap in Europa één grote slapende terreurcel, van waaruit met toenemende intensiteit te verwachten zijn:
Verkrachtings-epidemieën (zie Scandinavie);
Ontvoeringen van kinderen, die dan maandenlang groepsverkracht worden (zie Engeland);
Auto-in-de-fik-epidemieën (zie Frankrijk);
Niet aflatende hoge scores in de criminaliteit (zie Opsporing Verzocht);
Plotselinge mes-aanvallen (zie Israel, Duitsland en Zweden);
Plotselinge auto-aanvallen (zie Frankrijk) ;
Aanslagen, zelfmoordaanslagen (waar niet?);
Eindeloos veel eisen van aanpassing (overal waar moslims zijn);
De islam gelooft in verkrachting en moord als dè manier van aanbidden van hun god. En dat blijkt. Vervolgens is het te hopen dat bij degenen die ons regeren eindelijk eens het kwartje valt.

notamused | 07-06-16 | 20:11

Properheid is geboden. Het is immers vastenmaand. Geen slechte gedachten aub.

HMCuiteraard | 07-06-16 | 20:10

Wordt het gewoon niet eens tijd dat ik eens in de regering kom te zitten?

Ing. Van der Pik | 07-06-16 | 20:10

We moeten beter gaan "screenen". Wel dat hoeft niet meer want ze zijn al binnen. Zelfs als er een aanslag gepleegd wordt verandert er niets, want we leren niet.

wegrenner | 07-06-16 | 20:10

@kwark001 | 07-06-16 | 20:01
Ik adviseer je absoluut om NIET ongevraagd mijn huis binnen te stappen.
Dat levert je een ritje ziekenhuis op en mij waarschijnlijk een ritje politiebureau....

necrosis | 07-06-16 | 20:09

Ome Henk <3 <3

enelkoklort | 07-06-16 | 20:08

Er zijn hier 4 dingen zeker. 1 De dood. 2 de Belastingdienst. 3. Regen. 4. Voetbaltrainers die ontslagen worden. Dus wat is zeker?

Ing. Van der Pik | 07-06-16 | 20:08

@ Berbaar | 07-06-16 | 20:00
Het zou niet schelen, denk je?
Ik zal het even beeldend maken voor je.
Optie 1. Iedereen kan onbelemmerd het land binnenkomen en pas daarna zien we wie we willen/kunnen houden en wie we proberen terug te sturen.
Optie 2. We laten alleen de mensen binnen van wie we vinden dat ze daar recht op hebben en van wie we zo goed als we kunnen hebben kunnen nagaan of ze goede bedoelingen hebben.
Ja, ook bij optie 2 komen er kwaadwillenden binnen. En ook als je de grenzen zou sluiten zal het nog altijd mensen lukken het land binnen te komen. Maar wat denk je zelf, zouden we het over wezenlijk andere aantallen hebben dan bij optie 1?

Lewis | 07-06-16 | 20:08

@saintinel | 07-06-16 | 19:44

Er zit geen auteursrecht op. Stick it to 'm!

Parel van het Zuiden | 07-06-16 | 20:07

Wat is die Klaver een enorme Eikel. Gewoon blijven ontkennen Jesse goed zo lamzak.

Kapitein Mosey | 07-06-16 | 20:07

Grenzen hebben we nodig geen eu en zeker geen eu leger!

NB-Stb | 07-06-16 | 20:06

Barbarous_Relic | 07-06-16 | 20:05

Ja, dat klopt. Een halal maaltijd, kopje thee en 1000 euro oprotpremie.

kwark001 | 07-06-16 | 20:06

Hoor net op de NOS dat het geen zin heeft om die mannen op een belastende verklaring van een ex-ISer op te pakken, want dan staan ze binnen 48 uur toch weer buiten. Maar de overheid heeft in geval van een terreurverdachte toch wel wat meer bevoegdheden ?

Barbarous_Relic | 07-06-16 | 20:05

@Berbaar Kijkt Weg | 07-06-16 | 20:00
Domste plemp van de draad.

Doe eens beter je best, dude.

Lewis Lewinsky | 07-06-16 | 20:04

Mark Rutte: "ramadan kaboem"
Is allemaal "muruna"

Bolder | 07-06-16 | 20:03

@Berbaar | 07-06-16 | 20:00
Het is een begin. Grenscontroles invoeren, islam verbieden, moskees sluiten etc zijn verdere maatregelen om te overwegen.

pluk-87 | 07-06-16 | 20:03

necrosis | 07-06-16 | 19:57

Nu is dat huis ons land. En nu?

kwark001 | 07-06-16 | 20:01

Het moet ongelooflijk frustrerend zijn om je standpunten en motieven als Islamitische terrorist niet serieus genomen te worden door de geterroriseerde samenlevingen, ook nadat deze uitdrukkelijk worden herhaald in een verklaring. Nog erger, Regressief links, in hun eindeloze capaciteit voor masochisme en zelfhaat, probeert om de schuld op zichzelf te schuiven, en ontkennen hiermee de terroristen zelfs het genoegen in het opeisen van de verantwoordelijkheid.

Het is als een slechte Monty Python sketch:
Terrorist: "We deden dit omdat onze heilige teksten ons verplichten dit te doen."

Pechtold: "Nee, je deed het niet."

Terrorist: "Wacht, wat? Ja, we deden het wel..."

Pechtold: "Nee, dit heeft niets met religie te maken. Jullie gebruiken religie alleen als een dekmantel voor sociale en geopolitieke redenen."

Terrorist: "WAT !? Lees onze officiële verklaring nogmaals. Wij verwijzen naar de expliciete rechtvaardiging uit de Koran. Dit is Jihad, een heilige kruistocht tegen heidenen, godslasteraars, en ongelovigen."

Pechtold: "Nee, dit heeft niets te maken met de Islam. Jullie zijn niet echte Moslims en jullie belasten een belangrijke religie door dit te zeggen."

Terrorist: "Huh !? Wie bent u om ons te vertellen dat we niet echte moslims zijn!? Islam is letterlijk de kern van alles wat we doen, en wij hebben de ware, de meest letterlijke en eerlijke interpretatie van de stichtende teksten uitgevoerd. Het is ons bestaansrecht. "

Pechtold: "Nee. Wij hebben u gemaakt. We hebben een sociaal en economisch systeem opgezet dat u vervreemdt en niet vertegenwoordigt, en dat is de reden dat je dit hebt gedaan. Het spijt ons."

Terrorist: "Wat? Waarom verontschuldigd u zich? Wij slachten je genadeloos af. We richten ons op onschuldige burgers – we willen helemaal niet vertegenwoordigt worden!

Pechtold: "Luister, het is onze schuld. Wij begrijpen dat je je onwelkom voelt en daardoor boos bent."

Terrorist: "Serieus, stop om de schuld voor deze actie op je te nemen! We hebben hard gewerkt om het uit te voeren, en we zijn niet van plan om u de verantwoordelijkheid te geven."

Pechtold: "Nee, we hebben uw extremisme gevoed. Wij accepteren de volledige schuld."

Terrorist: "*$^&%, hoeveel mensen moeten we hier afmaken om eindelijk onze boodschap over te brengen? "

joooop | 07-06-16 | 20:00

Euh, ja, "slapen" is wat zo'n cel hoort te doen. Lekker helder weer, die jongens van de media. Als een cel ophoudt met slapen, vallen ze aan. Dan is het dus te laat. Oftewel, ELKE terreurcel die opgepakt gaat worden, is een slapende cel.

Maar die aanslag komt nog wel. En het antwoord gaat zijn: Meer EU, meer knuffelen, meer immigratie, en MINDER, MINDER, MINDER rechten voor de burger. Goh.

Piet van het Padje | 07-06-16 | 20:00

@Lewis Lewinsky | 07-06-16 | 19:48
Tuurlijk knul dan komen kwaadwillenden het land niet meer binnen.
Slaap lekker luchtfietser.
Proest...........!!

Berbaar | 07-06-16 | 20:00

Betaal gewoon belasting en probeer te begrijpen dat jij en degene waarvan je houdt zo op een dag lukraak lekker afgeknald worden zonder dat je waar krijgt voor je Belastinggeld, dat wordt namelijk aan Turkije gegeven. Vooral niet boos worden en niemand de schuld geven. Slaap lekker.

tragic1911 | 07-06-16 | 19:59

Nederland is slechts de broedplaats. Wij zijn de safehaven voor slapende cellen en recruiters, omdat onze veiligheidsdiensten nagenoeg niets klaarspelen en onze politieke correctheid een veilig parapluutje biedt. Wij hebben deze functie overgenomen van Londen, waar de geheime diensten nu te actief voor ze zijn. De kans op een aanslag in Nederland is zelfs kleiner dankzij sleepercells, omdat ze niet hun eigen nest willen bevuilen, aldus een IS recruiter waar ik laatst een interview mee zag.

DezeNicknameBestaat | 07-06-16 | 19:58

Thomas333 | 07-06-16 | 19:47 |
Ja, haal die site idd maar zoveel mogelijk aan.
De kunst is nu alleen nog om dat al die Gutmenschen onder de neus te wrijven en aan het verstand te brengen.
#ditlandgaatnaardegallemiezen!!!

Aristotalloss | 07-06-16 | 19:57

@kwark001 | 07-06-16 | 19:51
Grote kans dat er binnen 10 seconden een honkbalknuppel in je nek ligt.....

necrosis | 07-06-16 | 19:57

Man, man, man wat een hysterisch geleuter weer allemaal.
Tikkie dik aangezet ook Pritt maar dat moet kunnen.
Tuurlijk screening kan en moet beter maar denken reaguurdertjes nu echt dat dat IS cellen gaat tegenhouden?
Nu zijn de vluchtelingen een handige dekmantel maar anders kiezen ze wel een andere weg om hier te komen.

Berbaar | 07-06-16 | 19:57

Vervelend, maar het kan af en toe gebeuren dat tussen al die gratis arbeiders een rotte appel zit die hier en daar af en toe een aanslagje wil plegen zolang het maar niet in de buurt van de bazen plaatsvindt. Dan is alles goed toch?

ProAsfalt | 07-06-16 | 19:56

Er zatem toch wel tralies in die terreurcel? Just checking.

Shoarmamasutra | 07-06-16 | 19:56

De dikke van Dale moet veel nieuwe woorden toevoegen door jullie input. Mn scherm is er inmiddels vies van...*proest*

Rest In Privacy | 07-06-16 | 19:56

Slapende moslimterroristencel in Nijmegen. Zes asielzoekers verdacht van brandstichting in het AZC van Düsseldorf. Maar de gevaren van moslims zijn imaginair, volgens de Inslaapbode en de slapende hersencellen in de Tweede Slaapkamer.
*grenzen dicht, goeddoemme*

Lewis Lewinsky | 07-06-16 | 19:55

Geen Europees leger, wel uitroepen noodtoestand en militarisatie van politiemacht om aankomende burgeropstanden à la Frankrijk, Griekenland, etc. neer te kunnen slaan.

Schwanz | 07-06-16 | 19:55

Wij krijgen dezelfde beveiliging als Pim Fortuyn & Theo van Gogh. Willem van Oranje zou dat niveau op 10 juli 1584 als koninklijk beschouwen. Balthasar Gerards slachtte hem als, zoals later John F Kennedy ook geslacht werd.

Nederland heeft na een half millenium nog niets geleerd. Vol trots vloog er vandaag een F35 over, waarvan de software niet af is, we er te weinig kopen om nut te hebben en sowieso al zo weinig munitie kopen dat onze militairen pinda zouden roepen.

Soms is de realiteit wranger dan de schrijvers van Dad`s Army durfden te verzinnen.

Feynman | 07-06-16 | 19:55

mag het niet zeggen maar het begint met een B(oem) en eindigt op (oh wat) erg..

fikkieblijf! | 07-06-16 | 19:54

Klaar = Klaver

*ipad sloopt*

eerstneukendanpraten | 07-06-16 | 19:54

Klaar is levensgevaarlijk.

eerstneukendanpraten | 07-06-16 | 19:53

Zelfs na de onvermijdelijke grote klapper in ons land, zullen de 'goedmensen-media' middels Nieuwsuur, DWDD, Pauw en de rest van de wegkijkers vol op het orgel gaan om vooral iedereen behalve de islam er de schuld van te geven.
Ergens hebben ze nog gelijk ook, zij en de politiek zijn zelf minstens even schuldig.

Jackanders | 07-06-16 | 19:53

Loopt wel los mensen, ga rustig slapen. Met een beetje geluk zijn ze hier alleen maar voor een uitkering, doorzonwoning en de meubelcheques en plegen ze hun aanslagen over de grens.

thijs4419 | 07-06-16 | 19:53

Ha, great minds think weer eens alike.
Ik vroeg me net af of er geen politieke koppen zouden moeten rollen nu/als bekend wordt dat zich wel degelijk terroristen onder de asielzoekers zitten. Zo werkt dat toch in dit land? Zelfs als je niet direct verantwoordelijk bent voor gebeurtenissen (wat de betreffende huidige ministers en staatssecretarissen natuurlijk wél zijn) dien je de politieke consequenties te ervaren.

Lewis | 07-06-16 | 19:53

Stel je voor: er komen vreemdelingen je huis binnen. Je weet niets over hun. Ze gaan eisen stellen en bestelen je.

kwark001 | 07-06-16 | 19:51

@rode peper | 07-06-16 | 19:42

Nope, er is geen ruimte meer voor nuance sinds iedere tegenstander van immigratie, islamisering, en EU tot extreem-rechts is verklaard met goedkeuring van die zogenaamde "goede" , "naieve" gutmensche.
.
Kwaadaardig gespuis, vijand van vaderland en vrijheid, sluipmoordenaars van de toekomst van onze kinderen, de doodssteek voor de ratio.
.
Know your enemy!

Parel van het Zuiden | 07-06-16 | 19:48

Jesse Klaver is volkomen gestoord volgens Judith Sargentini.

succesvol | 07-06-16 | 19:48

De grenzen sluiten. Geen asielzoekers meer toelaten. Je moet er even opkomen.

Lewis Lewinsky | 07-06-16 | 19:48

*Het gevaar van moslims is imaginair* aldus Grunberg hedenochtend in de Wegkijkbode.

Lewis Lewinsky | 07-06-16 | 19:46

Frankrijk zal wel weer de volle laag krijgen tijdens het voetbal toernooi.

lady blabla | 07-06-16 | 19:45

Toch sterk dat Judith die tweet niet verwijdert. Of ze is ernstig van de masochistische persuasie, dat kan ook natuurlijk.

VerenigingVanDieven | 07-06-16 | 19:44

@Parel van het Zuiden | 07-06-16 | 19:35
En zo is het!
Ook een mooie counter op bijvoorbeeld een verjaardag, als er weer eens iemand op Wilders loopt af te geven...

saintinel | 07-06-16 | 19:44

We gaan dood, Allemaal !

ouwerups | 07-06-16 | 19:42

@Parel van het Zuiden | 07-06-16 | 19:40,

de bilderbergers zijn zeker kwaadaardig maar er zijn ook echt goede naieve gutmenschen

rode peper | 07-06-16 | 19:42

En die Klaver weet weer van niets en kijkt een beetje dom en blasé in de camera alsof hij zich net economistisch heeft afgerukt. Bestaat er in dat GroenLinks geen overleg of zo? Of mag iedereen daar zo maar alles roepen? Tsss... Man, wat een prutsers.

Aristotalloss | 07-06-16 | 19:42

Er gaat niks gebeuren waar ik van ga schrikken, want schrikken doe je van iets onverwachts.

pluk-87 | 07-06-16 | 19:41

@Ronnie uit Helmond | 07-06-16 | 19:38

Gezien de feiten op de grond zijn gutmensche niet meer naief te noemen. Kwaadaardig is een beter passend woord.

Parel van het Zuiden | 07-06-16 | 19:40

Het grootste gevaar zijn de naieve gutmenschen in de volksvertegenwoordiging. Deze willen niks anders dan de ondergang van het vrije Westen. Zij dienen uitgesloten te worden.

Ronnie uit Helmond | 07-06-16 | 19:38

Parel van het Zuiden | 07-06-16 | 19:35

Hear, hear.

kwark001 | 07-06-16 | 19:37

What goes around, comes around. De toekomst zal kaf en koren scheiden. De wegkijkers zullen met de nek worden aangekeken, laat staan wat er met de verraders gebeurd.

Het Vijfde Wiel | 07-06-16 | 19:37

Kop in het zand en net doen of er niks aan de hand is menschen...

Reageerdur | 07-06-16 | 19:36

Slapende terreurcellen bestaan niet in een azc, dat zijn gewoon voorbereidingshandelingen van aanslag in progress.

TheseDays00 | 07-06-16 | 19:35

Grenzen open, amper tot geen controles & antecedentenonderzoek, de COA omerta, (auto)persbreidels van de MSM, liegende bestuurders, terugkeerjihadi's vrij op straat, haatpredikers in elke moskee op de hoek.
.
U mag op het Islamslachtblok.
.
En de, excuses le mot, kankerlijers die dit voor u besloten hebben? Achter hekken, poorten, beveiligers, state of the art beveiligingsapparatuur. Er is immers niet aan de hand.
.
Landverraad, niets meer niets minder. En iedereen in het bezit van een partijlidmaatschap van VVD, PvdA, D66, CDA en consorten, alsmede de fatsoensstemmers, zijn medeplichtig.

Parel van het Zuiden | 07-06-16 | 19:35

OME Henk???
Als in "van zijn personeel stelende, liegende, subsidie frauderende en bedriegende laaienlichter"?
Gezellig zo'n oom.

Prof. Pim Pam Pet | 07-06-16 | 19:33

Ik neem aan dat Rutte zijn onderdanen ook dit jaar weereen vrolijk ramadan kaboem heeft, toegewenst?

down | 07-06-16 | 19:33

De verantwoordelijke politici zijn ook Nederlanders. Just saying.

Rheia | 07-06-16 | 19:28

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland