Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Al-Melo schreeuwt om meer Marokkanen

Een doodgewone provinciestad in Nederland. Een horde roomblanke mannen. Veel bomberjacks, weinig haar, luide leuzen. Spandoeken, ook, die geen twijfel laten over de loyaliteit van de aanwezigen. Onrustige rechterarmen. Een kale man grijpt naar de microfoon en vraagt aan de kolkende massa: "willen jullie meer, of minder Marokkanen?" Meer! Meer, schreeuwt het volk. Opgehitst door oeroude groepsinstincten en het gevoel van eigenheid door als één man in één shirt achter één vlag aan te rennen schreeuwen de Almelonezen om meer, meer, meer Marokkanen. Verder bewijs in de zaak-Wilders hoe gevoelig het volk is voor de sturende uitlatingen over bevolkingsgroepen. Logies, want Iliass Bel Hassani, de man met de mic, heeft met zijn fluwelen touch er maar mooi voor gezorgd dat de Heracles Almelo volgend jaar mee mag ballen voor de UEFA-cup. Succes jongens en maak d'r wat van in Europa!

Reaguursels

Inloggen

Juichen voor voetbal is hetzelfde als juichen voor kanker.
Noltie | 25-05-16 | 04:31 (×15)

Zat je te dicht bij je Numpad-Entertoets te fappen ofwa?

Alexander des Burgus | 25-05-16 | 07:11

-weggejorist-

Noltie | 25-05-16 | 04:32

-weggejorist-

Noltie | 25-05-16 | 04:31

-weggejorist-

Noltie | 25-05-16 | 04:31

-weggejorist-

Noltie | 25-05-16 | 04:31

-weggejorist-

Noltie | 25-05-16 | 04:31

-weggejorist-

Noltie | 25-05-16 | 04:31

-weggejorist-

Noltie | 25-05-16 | 04:31

-weggejorist-

Noltie | 25-05-16 | 04:31

-weggejorist-

Noltie | 25-05-16 | 04:31

-weggejorist-

Noltie | 25-05-16 | 04:31

-weggejorist-

Noltie | 25-05-16 | 04:31

-weggejorist-

Noltie | 25-05-16 | 04:31

-weggejorist-

Noltie | 25-05-16 | 04:31

-weggejorist-

Noltie | 25-05-16 | 04:31

-weggejorist-

Noltie | 25-05-16 | 04:31

-weggejorist-

Noltie | 25-05-16 | 04:31

@Wonderful-Life | 24-05-16 | 20:03


De dataset van consang.net is openbaar, ze doen aan bronvermelding en je kan alles nachecken. Ze doen geen statistiek, het is gewoon rechttoe-rechtaan data verzamelen.

omanders | 24-05-16 | 22:26

Dus bij deze danken we Iliass Bel Hassani voor de vraag die hij gesteld heeft.. Die precies hetzelfde was als die van Wilders.

Waardoor Wilders echte voor de rechter moet verschijnen.

Het antwoord van het volk was alleen anders bij deze.

Rene046 | 24-05-16 | 20:48

Har har, goede stunt van deze meneer. :-P
Dus nu, meer, meer, meer Marokkanen naar Almelooo

hotmint | 24-05-16 | 20:46

@omanders | 24-05-16 | 19:38
Of die gegevens en onderzoeken betrouwbaar zijn, is maar zeer de vraag hé.

Wetenschap roept ook vaak dingen die achteraf onjuist blijken te zijn, of beïnvloed zijn door bepaalde denkbeelden, denk bijvoorbeeld aan sommige (extreem)linkse hoogleraren die hun studenten met linkse propaganda hersenspoelen, dat geldt trouwens ook voor sommige (extreem)rechtse hoogleraren etc...

Dus, zo onafhankelijk zijn wetenschappers ook weer niet hoor, vooral als het gaat om onderwerpen als rassen en etniciteit.

Wonderful-Life | 24-05-16 | 20:03

@pluk-87 | 24-05-16 | 19:43
Precies! Helemaal Mee eens. Want als je zelfs een intolerant cultuur in een multikulti-samenleving wilt hebben, dan is die multikulti-samenleving gedoemd te mislukken. Daarom, om een multikulti-samenleving succesvol te maken, moet de intolerante islam sowieso verboden worden.

Wonderful-Life | 24-05-16 | 19:50

@Wonderful-Life | 24-05-16 | 19:36
Met de islam valt inderdaad geen multiculti te maken.

pluk-87 | 24-05-16 | 19:43

Wauw. En dan hebben we het alleen nog maar over dingen die je zelf kan beïnvloeden, zoals partnerkeuze.

omanders | 24-05-16 | 19:42

@omanders | 24-05-16 | 19:38
Zo gaat het vaak met dit soort onderwerpen, he. Wensdenken en feiten ontkennen.

pluk-87 | 24-05-16 | 19:41

@Wonderful-Life | 24-05-16 | 17:22


Je begrijpt dat ik een aantal onderzoeken geciteerd heb? En een kaart met data? Dat die dingen niet zozeer mijn mening zijn alswel gegevens? Dat het enige wat ik doe die twee verbinden?

omanders | 24-05-16 | 19:38

@pluk-87 | 24-05-16 | 19:25
Precies. Wij zijn niet geheel eens, maar meningsverschil en diversiteit zijn leuk, anders wordt het saai. Het belangrijkste is wel, dat iedereen elkaar respecteert en tolereert, zodat het vreedzaam en gezellig wordt. Daarom ben ik voorstander van multikulti maar dan uitsluitend voor tolerante culturen. Intolerante culturen hebben in een multikulti-samenleving helemaal niks te zoeken.

Wonderful-Life | 24-05-16 | 19:36

@Wonderful-Life | 24-05-16 | 19:05
Ik weet wel dat de kleur van de huid natuurlijk niet een laag IQ veroorzaakt, ik had het over een causale relatie als je spreekt over gemiddeldes, en die is er, en dat is niet geheel terug te voeren op islam.
Maar we hebben onze punten duidelijk gemaakt en we zijn het niet geheel eens, wat ook niet hoeft natuurlijk.

pluk-87 | 24-05-16 | 19:25

@Gerard Leeflang | 24-05-16 | 19:07
Denk je dan aan het politieke tij dat keert, of aan een soort revolte? Of een combinatie natuurlijk.

pluk-87 | 24-05-16 | 19:22

pluk-87 | 24-05-16 | 18:33
Dat nadert met rasse schreden, je moest eens weten.

Gerard Leeflang | 24-05-16 | 19:07

@pluk-87 | 24-05-16 | 18:31
Kijk, als het waar was wat je zegt, zou ik ook mee eens zijn hoor, maar het probleem is, het is gewoon niet waar wat je beweert.

Domme mensen heb je overal, het feit is dat er vooral heel veel domme mensen uit het Midden-oosten en (Noord)-Afrika komen, dat komt door 1400 jaar aan islamitische ellende, terreur en onderdrukking, heel Afrika is direct of indirect benadeeld door al die islamitische ellende van 1400 jaar lang, dat is niet niks.

Die mensen hebben zoveel last van die achterlijke islam, dan lijkt het alsof aan hun huidskleur ligt, maar nee, het ligt niet aan hun huidskleur, het ligt vooral aan de islamitische ellende, net als de blanken in Tjetjenie, die zijn ook erg dom en achterlijk geworden, door eeuwen lang islamitische achterlijkheid.

Wonderful-Life | 24-05-16 | 19:05

@Gerard Leeflang | 24-05-16 | 18:05
We zijn anders aardig op weg, alleen er komt vast nog wel iets uit de hoge hoed, als de situatie penibeler wordt.

pluk-87 | 24-05-16 | 18:33

@Wonderful-Life | 24-05-16 | 18:18
En hier is de welbekende racismekaart. Uit niets blijkt dat ik andere etniciteiten haat, uit niets. Ik ben voor de preservering van alle etniciteiten, dus ook de blanken.

De blanken als groep gaan naar de slachtbank, dat bedoel ik uiteraard metaforisch, omdat ze aan het uitsterven zijn (in absolute en relatieve aantallen neemt hun aantal af).

Verder hoef je niet tegen me te praten alsof ik een mentale beperking heb hoor, dat doe ik tegen jou ook niet. Ik begrijp ook wel dat er slimme donkere mensen zijn, alleen wel veel minder dan bij de blanken. Ik sprak over gemiddelden, maar dat lijken mensen altijd maar moeilijk te begrijpen.

pluk-87 | 24-05-16 | 18:31

@pluk-87 | 24-05-16 | 17:57
Zie je wel, dat is je probleem pluk-87, je bent gewoon een racist, en dat roep ik niet gauw hoor, maar dat ben je echt, van je reacties is wel duidelijk te merken dat je andere rassen haat, en dat is treurig.

Waarom denk je dat blanken naar de slachtbank gaan?! Je denkt wel heel erg negatief hoor, dat is slecht voor je hart. Denk in termen als goed mens en slecht mens, het is uiteindelijk wat voor een ideologie een mens aanhangt, alleen dat laat zien wat voor mens het is, denk niet in termen van wat voor huidskleur een mens heeft. Is dat nou zo moeilijk?! Het leven zou veel leuker worden, als je wat positiever denkt hoor, is goed voor je.

Wonderful-Life | 24-05-16 | 18:18

Ook maar naast wilders in beklaagdenbankje want antwoord had zomaar helemaal verkeerd kunnen zijn.

Umberto die trotzoni | 24-05-16 | 18:16

@pluk-87 | 24-05-16 | 17:41
Ik ga mijn reacties hier niet nogmaals herhalen, lees wat ik heb geschreven, blanken zijn (net als de rest van de meerderheid van de mensheid) ook niet zo slim hoor, met al die oorlogen in Europa, blanken die elkaar hebben uitgemoord om daarna massaal links-policor te denken en zo naïef de ellendige islamitische ideologie te importeren, dat kan je sowieso niet als evolutionair slim beschouwen hoor.

En wat "genetica" betreft, wie zegt dat het zo is?! Wetenschap roept ook vaak dingen die achteraf onjuist blijken te zijn, of beïnvloed zijn door bepaalde denkbeelden, zo onafhankelijk zijn wetenschappers ook weer niet, vooral als het gaat om onderwerpen als rassen en etniciteit.

Wonderful-Life | 24-05-16 | 18:08

verzineennaam | 24-05-16 | 17:20
Mij maakt een kleurtje niets uit. Echter maken blanken de dienst uit en die zullen een grote vermenging met aziaten, negers en arabieren niet toelaten. Wat u zegt gaat niet gebeuren, dat is wensdenken.

Gerard Leeflang | 24-05-16 | 18:05

pfoe , nog meer marokkanen !?
zei de hoer

nemeton | 24-05-16 | 17:59

@verzineennaam | 24-05-16 | 17:20
Jij denkt dat de blanken zich zo naar de slachtbank gaan laten leiden? Ik zou er niet op rekenen als ik jou was, er borrelt nog al iets in de samenleving, niet alleen op internet. En anders is er altijd nog mother Russia en wat Amerikaanse staten en Australie etc.

pluk-87 | 24-05-16 | 17:57

@verzineennaam | 24-05-16 | 17:20
Dank u wel, dat u met mij eens bent! Altijd leuk om te horen!

Maar, het gaat niet om blanke ras dat in de minderheid is, dat maakt ook niks uit, van mij mogen blanken in de meerderheid zijn hoor, dan ga ik ook niet anders denken, het is geen wedstrijd welke ras het grootste wordt, zo dramatisch hoef je ook niet te denken hoor, ik vind gewoon pure onzin als mensen hun medemens op basis van huidskleur en ras willen beoordelen, dit geldt ook voor de zwarte racisten trouwens, die ook oh zo graag altijd met zwart/wit willen denken, dat is heel stom.

Er zijn heel veel beschaafde zwarte mensen, er zijn ook heel veel beschaafde blanke mensen, maar er zijn ook tuig bij zwarten en blanken, het gaat uiteindelijk om gedrag, opvoeding, normen en waarden en wat voor ideologie men aanhangt. Huidskleur of ras bepaalt niet of je een goed of slecht mens bent. Je innerlijkheid wel.

Wonderful-Life | 24-05-16 | 17:53

@Wonderful-Life | 24-05-16 | 15:09
Ja het heeft niet veel zin om zo te discussiëren want het is niet mijn woord tegen dat van jou, jij bent gewoon niet thuis in evolutie en genetica maar denkt er wel een sterke mening over te moeten hebben die overeenkomt met jouw gevoel.

Eeuwenlang zijn bv donkere mensen afzonderlijk geëvolueerd van blanke mensen. En jij denkt dat dit geen enkel verschil heeft opgeleverd?

En ik beoordeel mensen niet op hun 'ras'(er is maar 1 menselijk ras voor zover ik weet, maar je bedoelt waarschijnlijk etniciteit) of huidskleur, ik sprak uiteraard over gemiddelden.

pluk-87 | 24-05-16 | 17:41

@McMarx | 24-05-16 | 16:59
Mijn reactie Wonderful-Life | 24-05-16 | 17:22 geldt trouwens ook voor jou.

Of je nou over rassen, etniciteit of volkeren wilt hebben, de meerderheid van de ("Blanke") Europeanen is net zo dom als de rest van de mensheid. Alleen het Midden-Oosten en Noord-Afrika zijn veel dommer geworden, vanwege 1400 jaar lang aan islamitische ellende, terreur en onderdrukking.

Als die islam onverhoopt ooit Europa gaat veroveren, dan zullen onze kleinkinderen net zo achterlijk en dom worden als al die gehersenspoelde islamietjes.

Het heeft dus niks met huidskleur of ras te maken, ook niet met etniciteit of volkeren, domheid is overal waar mensen zijn, de meerderheid is meestal dom, blijkbaar het is ook natuur en het maakt deel uit van de mens, alleen sommige ideologieen maken mensen nog dommer dan anderen. De islam is het ergste wat men kan overkomen.

Wonderful-Life | 24-05-16 | 17:36

@verzineennaam | 24-05-16 | 17:20
Het gaat niet om winnen. Het gaat om een bestaan waarbij de kleur van de ogen en de huid er niet toe doet.
Daar zit nog wel een probleemptje.

McMarx | 24-05-16 | 17:24

@omanders | 24-05-16 | 16:56
Alsof "blanke" Europeanen zo slim zijn?! Laat me alstublieft niet lachen, je denkt altijd met rassen, dat vind ik heel stom, maar goed, als je zo heel graag wilt denken, dan zeg ik:

Al die oorlogen in Europa, blanken die elkaar hebben uitgemoord, dat was heel erg dom. In ieder geval, dat kan je niet als slim beschouwen hé

En na al die ellende door al die oorlogen, gaat de meerderheid van de Europeanen links-policor denken om vervolgens een vijandig ideologie te importeren die nu al voor heel veel problemen in Europa zorgt, dat is weer heel erg dom.

Ga je mij nou ook vertellen dat al die "blanke" domheid door "inteeltneuken" komt of omdat ze blank zijn?! Man man, hou op met die onzin, het heeft niks met huidskleur of ras te maken en ook niet met die onzin van "inteeltneuken", het is eenmaal zo, de meerderheid van de mensheid is helaas dom, het maakt niet uit wat voor ras of huidskleur.

Wonderful-Life | 24-05-16 | 17:22

-weggejorist-

verzineennaam | 24-05-16 | 17:20

@omanders | 24-05-16 | 17:02
Je denkt op te korte termijn in de geschiedenis.
Voorafgaand aan deze periode was er al veel aan genemix gebeurt.
Daar komt bij dat je geen vergelijk maakt met het midden-oosten waar de zaak er nogal slecht aan toe was in dat opzicht.
Nog even los trouwens van de positeive genemix tussen de Homo Sapiens en de Neanderthaler.

McMarx | 24-05-16 | 17:13

@McMarx | 24-05-16 | 17:06


"Het feit is dat ie er was en is - daar gaat het om."


O helemaal. En het heeft enorme consequenties. Daarom moet je het ook goed uitleggen.

omanders | 24-05-16 | 17:08

@omanders | 24-05-16 | 16:56
Aangaande de variabiliteit kan ik het met het eens zijn.
Het maakt mij weinig uit wat de hoofdreden van die variabiliteit is geweest en nog zo zou zijn. Het feit is dat ie er was en is - daar gaat het om.

McMarx | 24-05-16 | 17:06

@McMarx


"Feit is dat we in noordwest Europa een veelzijdiger genemix hebben doorgemaakt en daarmee de inteelt achterlijkheid minder prominent is geworden."


Het typische is dat als je in die genenmix gaat kijken Noorwest-Europa nu juist uitsteekt door een *gebrek* aan nieuwe genen influx. Ja, de Angelen verhuisde naar Engeland, maar beide bevolkingen waren zozeer hetzelfde dat het nauwelijke verschil bracht.


Zie dit figuur, linksboven: www.cell.com/cms/attachment/2056068822...

www.cell.com/current-biology/fulltext/...

omanders | 24-05-16 | 17:02

Overigens helemaal mee eens heur meer Marokkanen terug naar Marokko.

NB-Stb | 24-05-16 | 17:01

Meer Marokkanen betekent verhoudingsgewijs minder Nederlanders....... aangifte misschien?

NB-Stb | 24-05-16 | 17:00

@Wonderful-Life | 24-05-16 | 16:29
Bepaalde achterlijke gevaarlijke ideologieën komen bij bepaalde 'rassen' meer voor dan bij anderen. Dat heeft iets met de oorsprong van groepen te maken die we blijkbaar een ras noemen. Zelf heb ik het liever over etniciteiten of volkeren in plaats van rassen.
Dat de meerderheid van de mensheid dom zal blijven is niet bepaald een stimulans om vooruit te komen als geheel.

McMarx | 24-05-16 | 16:59

@McMarx | 24-05-16 | 16:14


Nee. We hebben niet vanwege de volksverhuizing een minder inteeltige bevolking, we hebben dat vanwege de afwezigheid van polygamie en het verbod op neef-nicht huwelijken. Polygamie reduceert namelijk het aantal vaders en neef-nicht huwelijken reduceren grotelijks de genetische variabiliteit: Je kinderen gaan steeds meer dezelfde eigenschappen krijgen op beide genen - een van je vader en een van je moeder - die je per eigenschap meekrijgt. Als je een gemeenschap hebt waarin iedereen neef-nicht huwelijken vermijdt is er zo goed als geen aantoonbare inteelt.

omanders | 24-05-16 | 16:56

Van mij mogen ze naar Almelooooooooooooooooo

beerboeloe | 24-05-16 | 16:54

tweetybird | 24-05-16 | 13:03
Spoel je mond joh.... Het is hier in twente relatief vredig en veilig. Dat willen we graag zo houden....

loze stijl | 24-05-16 | 16:42

Leuk gevonden toch? Als je een statement wilt maken, doe het dan met humor in plaats van een rechtzaak. Mooi dat er Marokkanen zijn die dat doorhebben.

Russells Teapot | 24-05-16 | 16:34

@McMarx | 24-05-16 | 16:21
Ga mij nou niet vertellen dat oorlogen en verkrachtingen alleen in Europa waren, dus dat is weer geen goede argument van je. Oké, je probeert allerlei onzin te verzinnen om andere rassen te minachten, dat gaat je niet lukken, want nogmaals, het heeft helemaal niks met huidskleur of ras te maken. Het heeft te maken met bepaalde achterlijke gevaarlijke ideologieën en het feit dat de meerderheid van de mensheid altijd dom zal blijven. Helaas.

Wonderful-Life | 24-05-16 | 16:29

@Wonderful-Life | 24-05-16 | 16:14
Oorlog betekent verkrachting van vrouwen en nakomelingen met meer genenmix. Het mag dan weliswaar geen schoonheidsprijs verdienen maar is wel een factor om rekening mee te houden in de geschiedenis die maakt dat het westen is geworden wat het is. En het betekent slimmer dan het zandbakvolk en die apen uit Afrika die nog steeds het liefst aan lianen rondslingeren met het uitstoten van krachtige kreten maar niet klaarspelen.
Het gaat niet om de slimheid van het individu maar om de Darwinistisch effect van het geheel.

McMarx | 24-05-16 | 16:21

Dit is precies wat er mis is in Nederland.

Als een Nederlander of iemand die de nederlandse identiteit zoiets zegt is het 1000 aanklachten.

Als een balkon nederlander (iemand die de nederlandse cultuur aanvalt) zoiets zegt is er niets aan t handje...

bhaal | 24-05-16 | 16:18

@omanders | 24-05-16 | 16:06
Ja, ga maar met moeilijke woorden smijten.
Feit is dat we in noordwest Europa een veelzijdiger genemix hebben doorgemaakt en daarmee de inteelt achterlijkheid minder prominent is geworden.

McMarx | 24-05-16 | 16:14

@McMarx | 24-05-16 | 16:01
"Oorlogen in Europa", dat kan je ook niet als slim beschouwen hé, "blanke" Europeanen die eeuwen lang elkaar hebben uitgemoord, dus dat kan je ook als zeer dom beschouwen, dan komt dat volgens je bewering ook door eeuwen lang "inteeltneuken"?! Wat ik onzin vind.

Ik denk eerder, dat de meerderheid van de mensheid dom is, het was, is en het zal altijd zo blijven, door die domheid van de meerderheid ontstaan er gevaarlijke ideologieën en die veroorzaken vervolgens veel ellende in de wereld, het maakt dus niet uit wat voor ras het is, de slimme mensen zullen helaas altijd in de minderheid zijn. Daarom, de mensheid zou uiteindelijk zichzelf kunnen vernietigen, want "stupidity kills".

Wonderful-Life | 24-05-16 | 16:14

@Wonderful-Life | 24-05-16 | 15:52


In Europa zijn neef-nicht huwelijken al sinds de middeleeuwen verboden door de kerk. Het gebeurde wel, maar dan had men toestemming van de kerk nodig.


@McMarx | 24-05-16 | 16:01


Nee. Het is niet de diversiteit, het is de heterozygositeit. Europeanen zijn relatief hetzelfde. Maar voor de genen waarin ze verschillen is de kans dat verwanten verschillen groter dan in de rest van de wereld.

ars.els-cdn.com/content/image/1-s2.0-S...

www.sciencedirect.com/science/article/...

omanders | 24-05-16 | 16:06

@Wonderful-Life | 24-05-16 | 15:52
De volksverhuizingen en oorlogen in Europa hebben voor een genendiversiteit gezorgd die er mag wezen.
Het begrip Tokkie is relatief. Moslims bijvoorbeeld kunnen nu bijna allemaal als tokkies gezien worden vanuit onze geschiedenis en verworvenheden.

De linkse domheid heeft niets met inteeltneuken te maken maar meer met het doorschieten van moraliteit en een gebrek aan oorlog. Dit is een effect van een recente verwordingsgeschiedenis die te kort is om met doorgegeven genenpool te maken te hebben doen gedaan zijn geworden.

McMarx | 24-05-16 | 16:01

@McMarx | 24-05-16 | 15:41
Dat zeg je. Maar als je dat toch graag wilt beweren, dan kan je ook beweren, dat Europa ook bezig was, aan het "inteeltneuken". Want er zijn inmiddels zoveel domme linkse "blanke" Europeanen, waar komt al die linkse domheid en naïviteit vandaan?! Dan kan je ook lekker makkelijk beweren, dat het door eeuwen lang "inteeltneuken" komt. Dat verhaal van "inteeltneuken" vind ik dus eerlijk gezegd beetje onzin, verzin iets anders, zou ik zeggen.

Wonderful-Life | 24-05-16 | 15:52

Groot hek met prikkeldraad d'r omheen en gaan met die banaan!

Dutchman420 | 24-05-16 | 15:41

@Wonderful-Life | 24-05-16 | 15:32
Het inteeltneuken zat er al bij de oude Egyptenaren goed in. Met de Farao's als voorbeeld.
Het ontstaan van de islam in die regio's kwam niet uit de lucht vallen. Het was een logische neerslag van degeneratie van een bevolking die al flink op weg was in die richting.

McMarx | 24-05-16 | 15:41

Wonderful-Life | 24-05-16 | 15:34
Juiste conclusies trekken is niet zo jouw ding blijkbaar.

klön | 24-05-16 | 15:40

@klön | 24-05-16 | 15:25
Precies, dus het heeft helemaal niks met ras of huidskleur te maken, er zijn walgelijke ideologieën die de mens dom maken.

Wonderful-Life | 24-05-16 | 15:34

@McMarx | 24-05-16 | 15:21
Dat zijn vooral achterlijke islamitische tradities, dus het was pas nadat de islam het Midden-oosten heeft verwoest, 1400 jaar lang islamitische ellende in het Midden-Oosten en Noord-Afrika, dat is niet niks hé. Dat gaat ook hier gebeuren, zodra de islam onverhoopt Europa verovert.

In de tijden van Babylon en het oude Egypte, was het "blanke" Europa nog achterlijk. De tijden veranderen, daarom Europa moet nu oppassen om de ondergang-geschiedenis van Babylon en het oude Egypte niet te laten herhalen.

Wonderful-Life | 24-05-16 | 15:32

Ik DENK minder toch maar. In elk geval degenen met een strafblad en dat zijn er zomaar/zowaar een heleboel.

Nelis SplitBloes | 24-05-16 | 15:30

Wonderful-Life | 24-05-16 | 15:09
"Beoordeel mensen nooit op basis van ras of huidskleur, doe je dat toch, dan heb je zelf ook een IQ van een vlieg"
Niet bijster slim om dit zo te stellen.
Bij sommigen houdt de islam mensen dom, bij anderen het policor "denken".

klön | 24-05-16 | 15:25

@Wonderful-Life | 24-05-16 | 15:09
Je vergeet het inteeltneuken dat al tijdens de oude hoogculturen in het middenoosten zijn tol al aan de horizon had kunnen zien verschijnen.
Wat we nu zien in het middenoosten is niets anders dan een compleet achterlijke inteeltbevolking waarvan een deel naar ons land is gekomen en vrolijk inteelt doorneukt.

McMarx | 24-05-16 | 15:21

Ligt het aan mij maar ik hoorde op die meer-vraag enkel wat gejoel en ongedefinieerde geluidskolk.. toch zeker geen meer meer antwoord.
Denk dat publiek de humor wel inzag. Maar stiekem ook dacht; ok je kan lekker ballen maar dat hoeft ook weer niet!

iustus | 24-05-16 | 15:16

@pluk-87 | 24-05-16 | 14:38
Zodra Europa onverhoopt islamitisch wordt, dan zullen ook de meerderheid van de blanke Europeanen erg dom en agressief worden, met een IQ van ver onder de 80, kijk bijvoorbeeld naar al die blanke islamitische gewelddadige tjetjenen, heel veel van hen zijn islamitische terroristen en maken deel uit van ISIS, die zijn ook blank, maar ze hangen de islamitische ideologie aan, ze zijn door de islam gehersenspoeld en dom geworden.

Het Midden-Oosten was voor de opkomst van de islam prachtig qua cultuur en beschaving. Bijvoorbeeld Babylon en het oude Egypte, het was prachtig daar, daarna is het helaas door de islam verwoest, de meerderheid van de mensen daar zijn ook door de islam geterroriseerd, gehersenspoeld en dom geworden. De islam is eeuwige ellende.

Dus, wat je zegt, is pure onzin, je gelooft in een leugen die verzonnen is, door stelletje domme racisten, die andere rassen proberen te minachten.

Tip. Beoordeel mensen nooit op basis van ras of huidskleur, doe je dat toch, dan heb je zelf ook een IQ van een vlieg.

Wonderful-Life | 24-05-16 | 15:09

@pluk-87 | 24-05-16 | 14:38
Petje op, petje af systeem. Dat is mijn simpele IQ test. Dat petje staat symbool voor nog wel meer andersoortige hoofdbekleding.
Baseball petje op:
Recht: 10 punten eraf
Scheef naar voren: 20 punten eraf.
naar achteren: 30 punten eraf.
Scheef naar achteren: compleet debiel.

McMarx | 24-05-16 | 15:08

Blijf me afvragen waarom hij koketteert met Marokkaan-zijn en zijn geloof, terwijl hij uit Delfshaven komt en een balletje trapt bij Heracles.
Hij is pas 23. Goeie kans dat hij zich vroeg of laat keert - tegen het voetbalvertier, tegen Nederland en vóór islamitische wetten in Nederland.

Zuurteregelaar | 24-05-16 | 14:59

Maar nu de vraag?
Is dit niet strafbaar, aangezien Wilders vanwege dezelfde vraag vervolgd wordt?
Als er iemand gediscrimineerd wordt, dan is het wel Wilders.

ET007 | 24-05-16 | 14:51

Jammer dat hij zich laat meeslepen in de uitspraken van Wilders. Zijn prestatie moet niet als "wiedergutmachung" worden gedegradeerd van minder fraaie daden van andere Marokkanen. Nu wordt "goed gedrag bij Marokkanen" toch weer als iets bijzonders gezien (de uitzondering die de regel bevestigt).

TB2318 | 24-05-16 | 14:41

@Wonderful-Life | 24-05-16 | 14:23
Wat jij doet is loepzuiver wensdenken.
Etniciteit en gemiddeld IQ hebben wel degelijk een causale relatie. Niet populair om te zeggen, wel waarheid. Wetenschap, iets met genetica en evolutie, weet je wel.

pluk-87 | 24-05-16 | 14:38

Zeker, ik wil ook meer marokkanen.
Meer marokkanen die dit land verlaten.
Meer marokkanen die een penisverlenging doen opdat ze een wat minder kort lontje krijgen.
Meer marokkanen die uit de kast komen in het kader van liegen wordt je ongelukkig en radicaliseer je.
Meer marokkanen die extra spraaklessen nemen om van dat afschuwelijke en tergend accentje af te komen.
Meer marokkanen die wat minder naar de hitlerjugendkapper gaan.
Meer marokkanen die minder aan vreemde pijpjes lurken.
Meer marokkanen die minder alcohol drinken (krijgen ze toch enkel kortere lontjes van).
Meer marokkanen die de islam als een achterlijke geloofsbelijdenis gaan zien.

McMarx | 24-05-16 | 14:28

@pluk-87 | 24-05-16 | 13:48
Dat heeft niks met ras of huidskleur te maken, een blanke die de islamitische ideologie aanhangt, wordt ook achterlijk gehersenspoeld en zijn IQ zakt flink ver onder de 80. Een Arabier die de islamitische ideologie niet aanhangt, kan ook een beschaafd mens zijn met een IQ van ver boven de 100.

Dat je op basis van ras of huidskleur een mens beoordeelt, geeft juist aan dat jou IQ nog ver lager dan die 80 is. Want huidskleur en ras maken geen reedt uit wat voor IQ je hebt, de ideologie die men aanhangt bepaalt uiteindelijk dat wel, kijk bijvoorbeeld ook naar die linkse communistische blanken, die hebben ook een IQ van een vlieg, net als rechtse tokkie's die altijd hun medemens op basis van ras en huidskleur willen beoordelen.

Wonderful-Life | 24-05-16 | 14:23

Zo lang als hij mij 5 x per dag op zijn bidkleedje vervloekt mag hij wat mij betreft op sodemieteren en de rest van die malloten met dat achterlijke geloof ook .

blauwe zander | 24-05-16 | 14:21

Er zijn dus in Almelo meer mensen met humor dan Herman Finkers. Dit geeft ook weer aan dat het "gewone" volk zich niet zo druk maakt om uitspraken van Wilders. Het is de elite die er altijd een punt van maakt.

Mannes | 24-05-16 | 14:17

bel hassani is een geboren Rotterdammer. Hij is net zoveel marokkaan als welke Nederlander dan ook. Laat almelo maar lekker vollopen met dat gespuis. Is de rest van Nederland weer wat rustiger.

Vout | 24-05-16 | 14:12

Almelo wordt de Marokkaanse eclave van NL

Jos Tiebent | 24-05-16 | 14:03

het zal wel aan mijn oren liggen maar ik hoor toch overwegend "minder 3x"

oblix | 24-05-16 | 14:01

Ik gun elke PVDA-stemmer, VARA-coryfee en Joop-adept ook meer meer meer Marokkanen; als zwager, als buurman, als buurtgenoot. Het kunnen we niet genoeg zijn want de vervuiler betaalt wel netjes mee he. Alleen woont de hypocriete gutmensch structureel in totaal andere buurten. Maar hun kinderen krijgen het vanzelf voor hun kiezen. Socialer kunnen we het niet maken. Ellende, overlast, geweld en rotzooi nivelleren onder de wegkijkers en slappe zakken is evengoed een feestje.

Rest In Privacy | 24-05-16 | 13:59

Maar vraagt iemand zich ooit af waarom deze Marokkanen zich in Nederland vestigen.
Zij kunnen toch ook hun Thuisland helpen opbouwen.
Want daar is het een grote puinhoop.

waarzeggertje | 24-05-16 | 13:59

Hoeveel menspersonen passen er eigenlijk in NL? En vanaf welk aantal betekent "meer" van de ene groep vanzelf "minder" van elke andere? Verder, gevoel voor humor +1

Ramsesz | 24-05-16 | 13:59

Meer werkende Marokkanen die belasting betalen.

Dan hebben ze ook geen tijd om rotzooi te trappen.

TeeJee | 24-05-16 | 13:58

Ik zou dan een luidkeels "minder, minder, minder" als reactie weer humor hebben gevonden. En dan na het beteuterde gezicht een luidkeelse lofzang op het individu Bel Hassani.

BlowingBubbles | 24-05-16 | 13:57

Nou, ik zal het aan de IND doorgeven. Stuur ze allemaal maar naar Almelo.

Tierelantijn | 24-05-16 | 13:57

Zodra een Marokkaan een kunstje kan met een bal, is het ineens een goeie Marokkaan. Zelfs als ie een fundamentalistenbaard heeft en weigert vrouwen een hand te geven. Zie FC Utrecht.

Het geeft aan hoe opportunistisch en principe-loos het voetbalklootjesvolk is.

Peter Emile | 24-05-16 | 13:56

Die lui die vorig jaar een grensrechter doodschopten waar kwamen die ook alweer vandaan ?

Berthe | 24-05-16 | 13:54

Aangezien hij in het begin zegt "Bram, Bram deze is voor jou" ga ik er voor het gemak van uit dat het om Bram Castro gaat (de keeper van Heracles). Denk dat Bram vlak daarvoor Bel Hassani heeft lopen ouwehoeren over Marokkanen. Maar goed dit is ook allemaal maar speculatie. In dit feestsfeertje roep je soms dingen die achteraf wat minder verstandig zijn.

vincent uit groninge | 24-05-16 | 13:53

Meer IS, meer pedofielen, meer corruptie en meer Marokkanen!
Donder op zeg!

Snelle Jeroen | 24-05-16 | 13:52

Maar de vraag is, gaat hij dat regelen?

Nuchternederland | 24-05-16 | 13:51

Dat is wel mooi kudt voor al die Marokkanen, moeten ze allemaal in Almelo gaan wonen.....

krijgdetiefusmaar | 24-05-16 | 13:49

@Wonderful-Life | 24-05-16 | 13:46
Ga toch weg, we moeten niet meer Berbers of Arabieren met IQ 80 erbij hebben, ook niet als ze niet-moslim zijn.

pluk-87 | 24-05-16 | 13:48

@haatgenerator, interesseert me geen zak of hij sympathiek is, het is een moslim. Wat moet er in hemelsnaam nog meer gebeuren hier voordat men beseft hoe ongelooflijk funest deze zwaar, zwaar gestoorde mensonterende imbeciele ideologie is.

ploppy | 24-05-16 | 13:47

Als Geert nou ook zoveel humor had..

salsaparilla | 24-05-16 | 13:47

Het gaat niet of wij geen Marokkanen willen zien, daar gaat het niet over, want er zijn ook heel aardige beschaafde christelijke, joodse en atheistische Marokkanen, die zijn wat mijn betreft van harte welkom.

Wij willen geen islam, daar gaat het over, de islamitische ideologie deugt niet en maakt mensen ziek in hun bovenkamer, wij willen dus geen islam.

Wonderful-Life | 24-05-16 | 13:46

Je zou maar serieus meer Marokkanen in Nederland willen hebben. Daar moet een plaatsje voor in de DSM vrijgemaakt worden.

pluk-87 | 24-05-16 | 13:45

... wáár liggen de voorgedrukte aangifteformulieren???

bisbisbis | 24-05-16 | 13:45

En dan zul je zien dat Heracles in de eerste ronde ofwel een tegenstander treft van het kaliber Red Boys Differdange ofwel dat ze a la AZ eerst naar Siberië of zo mogen afreizen omdat daar ook een club zit die Europees voetbal heeft binnengehaald...

Brulboei_61SB | 24-05-16 | 13:34

Ik kan er wel om lachen.

brutus68 | 24-05-16 | 13:34

Nou, dan is ' meer, meer, meer Hollanders' vast ook geen probleem, toch?

Worst_kaas_scenario | 24-05-16 | 13:31

Hij had ook kunnen vragen of hij bij het douchen z'n onderbroek moest aanhouden.

Berthe | 24-05-16 | 13:29

Duidelijk.. Moet die onzin rechtzaak nog doorgaan? Of wordt deze beste man nu ook gedaagd?

diek | 24-05-16 | 13:27

Oh! Liggen de voorgedrukte aangiftes al klaar?

Rätselhaft | 24-05-16 | 13:25

Als minder niet mag (negatieve discriminatie), dan mag meer ook niet toch (positieve discriminatie)?

Gaz21 | 24-05-16 | 13:23

Ik wil geen, geen, geen islam in Nederland. Mag ik dat vinden? Ja, dat mag ik.

marcoplarco | 24-05-16 | 13:23

Mensen met humor +1, daar kan je mee praten.
Meer van dat.
Minder criminelen en aso's, van welke origine dan ook.

Genex | 24-05-16 | 13:22

@ploppy | 24-05-16 | 13:00
Waarom? Zolang ze niet snode plannen maken om ons te doden of erger, en zolang ze niet 24/7 ons betichten van discriminatie want hun is moslim, mogen ze van mij geloven wat ze willen.
Volgens mij is dit een sympathieke en goede voetballer.

Haatgenerator | 24-05-16 | 13:21

Piet Karbiet | 24-05-16 | 13:09 Inderdaad.
Het is zo jammer dat die 99% het stelselmatig voor de rest verpest.

Willianus Wortelus | 24-05-16 | 13:20

Om positief te beginnen: bel hassani heeft een eigenschap die hem uniek maakt onder Marokkaanse voetballers en dat is dat hij een begin van zelfreflectie toont. Alleen daarom heef hij het proces van neergang in zijn carriere kunnen draaien. Andes was ook bel hassani op zijn tweeëntwintigste bij een of andere club in Tsjetsjenië of Azerbaidjan of god weet waar terechtgekomen. Alleen nog in he nieuws komend bij de volgende rel over salarisbetaling.
.
Jammer, jammer, jammer dat ook deze gast loopt te koketteren met die woestijnideologie. Voor alle Marokkanen in nederland zou het goed zijn wanneer iemand als hij zou zeggen: ondanks dat verstikkende geloofssysteem, ondanks de achterlijkheid van mijn achtergrond, ondanks alles heb ik de top gehaald. En dat heb ik helemaal zelf bereikt,moor te doen,moor te luisteren en door na te denken.

Glasgow Argus | 24-05-16 | 13:20

Willen we meer of minder kansloze criminele pedofiele moslimgekkies in Nederland?

Mark_D_NL | 24-05-16 | 13:18

Almeloooo, de parel van Twente

kleine bob | 24-05-16 | 13:18

Haha ik vind het leuk!

Simon_GS | 24-05-16 | 13:16

Het lastige is alleen dat je er een miljoen moet importeren wil je 1 of 2 talentvolle voetballers vinden die het eerste elftal halen en zich daarna, in en buiten het veld en de kleedkamer, wel weten te gedragen en een voorbeeld voor de jeugd kunnen zijn. Tot nu toe halen ze het net niet of gaan ze voor het nationale elftal van Marokko of Algerije spelen.

Piet Karbiet | 24-05-16 | 13:09

Dan gaan we dat regelen. Paar duizend die kant op.

De Geus | 24-05-16 | 13:08

Laat maar weer zien hoe belachelijk dat proces is tegen Wilders. En gelukkig tegelijkertijd ook dat er Marokkanen zijn met humor en relativeringsvermogen!

Hypno2050 | 24-05-16 | 13:08

Nou hup Greet, kant en klaar voer voor je politieke fop proces

opbokkennu | 24-05-16 | 13:06

Soms staat het licht op rood, soms staat het op groen, in Almelo is altijd wat te doen!

Geert Linkers | 24-05-16 | 13:05

Je zou dus kunnen zeggen als ze allemaal verkassen naar almelo hebben wij er minder minder en zij er meer meer meer. Ik zeg deal.

tweetybird | 24-05-16 | 13:03

Minder criminele kudt Marokkaantjes.

Schmutz Geilmacher | 24-05-16 | 13:03

Meer meer meer.....?; Schande, raasssiest (tegenover de autochtone bevolking)
Waar zijn de voorgedrukte aangifteformulieren..??

telelezer | 24-05-16 | 13:02

He. Humor ja. Maar die rechterarmpjes... Uhm.

LangeTijdGeleden | 24-05-16 | 13:00

-weggejorist-

ploppy | 24-05-16 | 13:00

Als hij die vraag mag stellen zonder vervolgd te worden, geeft dat eigenlijk aan dat Wilders niet voor de vraag wordt vervolgd maar voor een antwoord dat hij niet eens zelf heeft gegeven. Snappie'm nog?

God Zelf | 24-05-16 | 13:00

@ Kapitein_Koek | 24-05-16 | 12:56
Vind ik ook.
Dit is ludiek.

Lewis | 24-05-16 | 13:00

Als dit mag mag "minder" ook. Meer en minder zijn beide in gelijke mate aanduidingen van hoeveelheid.

phantom2 | 24-05-16 | 12:59

Wat mij betreft mogen zij ze allemaal hebben.

aardappelninja | 24-05-16 | 12:57

Die Marokkaan heeft humor.

Kapitein_Koek | 24-05-16 | 12:56

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken