Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Video. Integratiedebat uitgelegd in een stadsbus

Gisteren een trein, vandaag een bus. Uitstekende viral weer van de BOVAG om meer meer mensen uit het Onrendabelen Vervoer en in de auto te krijgen. Buschauffeur in Weert krijgt te maken met ontevreden vervoersclient, die vervolgens helemaal tokkie gaat, het complete vocabulaire van marokko.nl erbij haalt, en óók nog een racistenkaartje trekt. Uiteraard. Dik negen minuten realiteit waar onze dappere OV-chauffeurs dagelijks mee te maken hebben. Mooie luxewagen uitzoeken kan bij de collega's van Autobahn.

Reaguursels

Inloggen

Tsow, die is ook ECHT DOM zeg.

Niet normaal meer lol.

Tripps | 22-05-16 | 22:29

Filmpje duurt zo'n 9 minuten te lang. Die gozer had allang uit de bus gewerkt moeten worden en niet zachtzinnig (met zachte G). Dat ze nog met hem in gesprek gaan vind ik te bizar voor woorden. Kansloos dit.

Usumani | 22-05-16 | 17:37

Ik zit geregeld zelf in deze bus. En daar komen regelmatig van dit soort kansenparels voorbij. Onlangs nog een in Niqaab gesluierd meisje dat een kaartje had dat je pas na 09.00 uur mocht gebruiken, maar ze stapte om 08.00 uur in. Of ze even bij wilde betalen... Werd de chauffeur ook mooi voor racist uitgemaakt. Weert is een razendsnel afgegleden provinciestad met een enorm Marokkanen-probleem. Maar met een mediageile kop-in-het-zand-stekende D66-burgemeester die uitgeprocedeerde asielzoekers op zijn initiatief laat onderduiken. Het zijn dit soort lieden die na de komende Europese burgeroorlog voor standrecht in aanmerking komen....

Mark zit te Dutten | 22-05-16 | 16:17

Ik heb het af en toe een beetje doorgespoeld maar de politie zag ik niet. Overigens had ik als passagier in de bus die faalmocro er zelf uit gejorist.

Niek1582 | 22-05-16 | 15:19

Dit is gewoon een anti-Nederlander. Agressief, geen zelfinzicht, homofoob, kansloos.

Antitheïst | 22-05-16 | 15:13

ThereseBeez | 22-05-16 | 10:10
+ 100

telelezer | 22-05-16 | 13:55

"Snel een uitkering en huis en Miele geven. O, doen we dat al."
@ Patatter | 22-05-16 | 12:58
.
Muzzie: "Ik heb alle tijd,.. ik heb alle tijd.."
Dat is dus duidelijk

telelezer | 22-05-16 | 13:54

-weggejorist-

Bataafsche Lente | 22-05-16 | 13:04

Snel een uitkering en huis en Miele geven. O, doen we dat al.

Rest In Privacy | 22-05-16 | 12:58

Nogmaals: dit is géén mocro, dit is duidelijk een kamper.
De vraag is nu wel of je de kamper of de mocro daarmee beledigt.... Zal 't eens aan de policorsekte op de Joop voorleggen.

klön | 22-05-16 | 10:52

Onbegrijpelijk dat dit soort onrendabelen niet gelijk met de grond gelijk gemaakt worden, het blijven investeren in de "dialoog" heeft dit land helemaal verarmd en uitgeput. Diep en diep triest!

lanexx | 22-05-16 | 10:30

Kan je niet volgen... leg uit.
koter | 22-05-16 | 01:05

Nee, natuurlijk kan jij niet volgen. Jij begrijpt helemaal niks. Jij spuugt alleen de voorgekauwde al jaren doorprikte policor leugens. Zonder enig praktisch en kritisch inzicht in de werkelijke toestand en zonder ook maar een greintje inlevingsvermogen. Jij bent mee schuldig aan de ondergang van West-Europa en de wereld. Begin met zelf eens na te denken. BV alleen al over het feit waarom de islam de toekomst van de wereld bedreigt; waarom er in alle moslimlanden achterstand, uitbuiting, onderdrukking, geweld en werkloosheid is; waarom onze Westerse samenlevingen van een toestand van vrede met foutief voorspeld tekort aan arbeidskrachten zullen evolueren naar chaos en grote werkloosheidsproblemen. Waarom bv Tunesische jongeren in Tunesië geen werk hebben en dan maar zelfmoordaanslagen plegen; waarom achterlijke culturen in een wereld van snel voortschrijdende automatisering en robotica nog steeds even grote kinderaantallen hebben als toen alle paardenkracht nog van de dieren en de mensen kwam. Om je blik te verruimen van je schoolboeken naar de werkelijkheid, zal je wel eerst van die voorgekauwde kortzichtigheid af moeten geraken.

ThereseBeez | 22-05-16 | 10:10

koter | 21-05-16 | 22:34,

Je gebruikt een weegschaal om kilometers te tellen; dat werkt niet. Met weegschalen weeg je gewichten; met kilometertellers tel je kilometers.

Dus als je wil weten of allochtonen daadwerkelijk gediscrimineerd worden zul je moeten zoeken naar bedrijven waar inderdaad geen allochtonen werken. Maar dat is de goedbetaalde discriminatielobby (over "witte boordencriminaliteit" gesproken) nog nooit gelukt.
En dus gebruiken subsidiesponzen niet-relevante meetmethoden, en gaan ze willekeurig werklozen tellen. Zonder zich af te vragen of mensen überhaupt wel *willen* werken. Want dat blijkt in de praktijk het echte probleem, na gebrek aan opleiding en te lange strafbladen.
Veel immigranten willen helemaal niet werken;
- om religieuze redenen, de islam bijvoorbeeld verbiedt werken voor "ongelovigen", vraag maar aan imam Salam;
- ook het nationaalsocialisme van de only black lives matterbeweging verbiedt werken in een democratisch land; belastingen zijn er om te verspillen, niet om aan te vullen;
- overigens geldt voor blanke socialisten vaak hetzelfde;
- naast religieuze redenen zijn er gemakzuchtige redenen; werken is nou eenmaal minder leuk dan rondhangen, feesten en chillen.

Dat laatste geldt natuurlijk ook voor blanke uitvreters, maar in de praktijk blijken meer allochtonen dan autochtonen de relatie tussen werk en inkomen niet te (willen) snappen. Je ziet zelfs verschillen tussen groepen onderling;
- onder Somaliërs zit 70% in de bijstand;
- onder Eritreërs is dat ineens nog "maar" 50%;
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2015/07/...

Dat verschil van 20% kan niet verklaard worden door "racistische werkgevers", tenslotte zien die heus geen verschil tussen beide groepen. Ook het opleidingsniveau zal niet heel wezenlijk verschillen; het is dus de mentaliteit binnen die groepen zelf.

Je aannames kloppen dus weer niet met de feiten. En dat weet je, vandaar dat je alvast ook weer van onderwerp veranderde, met nieuwe aannames die je ook weer nergens aannemelijk maakt. Witte boordencriminaliteit vooral iets van autochtonen?
Heb je het stukje van gisteren over de Bijlmer al gelezen?
Dan je aanname over de "witte vlucht" uit wijken waar stadsbussen, pizzabezorgers en hulpdiensten steeds vaker worden aangevallen. Nederlanders ontvluchten die door overlast, criminaliteit en geweld geplaagde zwarte wijken niet omdat ze willen "segregeren"; maar omdat ze niet op overlast, criminaliteit en geweld zitten te wachten. Dat is iets heel anders. Niet alleen Nederlanders doen dat overigens; ook beter opgeleide allochtonen kiezen vaak voor witte wijken en witte scholen.
Kortom de meetbare problemen zijn weer het probleem; niet jouw onwaarschijnlijke aannames over witte mensen die hun kinderen willen beschermen.
En ondertussen worden joden en homo's uit de zwarte wijken weggepest, en kunnen vrouwen niet meer normaal over straat; maar blanken segregeren?
Terug naar de controleerbare feiten, er waren de afgelopen 10 jaar in NL regelmatig rassenrellen;
- tussen Molukkers en Marokkanen;
- tussen Antillianen en Marokkanen;
- tussen Nederlanders en ...?
- dus wie segregeren er nou?

Dandruff | 22-05-16 | 08:45

Hij heeft wel veel tijd nodig om de woorden ""fokking kanker flikker uit te hoesten.....""

mallekater | 22-05-16 | 08:27

Wat heeft die chaufeur een engelengeduld

Bokito ergo sum | 22-05-16 | 08:25

Bus uit sleuren, taseren en pepper sprayen bij meer verzet, handboeien om en in de cel gooien. Zo tegen de avond eens kijken of er medische hulp of autopsie geboden is.

kakkerlakgod | 22-05-16 | 07:58

Uitstekend hoorspel.

Rest In Privacy | 22-05-16 | 07:18

GIj gee gister gewoon goor.

stenenbeen | 22-05-16 | 06:42

Weert? Is dat niet waar die burgemeester illegalen liet onderduiken?

De finale eindbaas | 22-05-16 | 04:34

kan men zich voorstellen dan een Bedrijf z'n persoon in dienst wil hebben...

Rene046 | 22-05-16 | 02:29

Lekker random die racecard. Oh gut, je kan net zo goed racistisch zijn tegenwoordig; die racecard komt toch wel.

Mozes Langebroek | 22-05-16 | 02:06

-weggejorist-

klön | 22-05-16 | 01:38

Is helegaar geen mocro, is een kamper.

klön | 22-05-16 | 01:27

ThereseBeez | 22-05-16 | 00:57

Kan je niet volgen... leg uit.

koter | 22-05-16 | 01:05

@ koter. Je vindt jezelf vast heel interessant maar je hebt een plaat voor je kop van hier tot Marokko.

ThereseBeez | 22-05-16 | 00:57

Kaan78 | 21-05-16 | 18:09
Poehej, met zo'n reactie, dan moet je toch echt wel een complete koran opgesnoven hebben hoor, niet te geloven.
Rob de Geus, kom er maar in..

Cobalt bomb | 22-05-16 | 00:41

Recht op onderwijs is leuk en aardig maar je hebt er niks tot weinig aan als je er geen werk mee kan vinden. De primaire reden van onderwijs is je toegang verschaffen tot de arbeidsmarkt.
Wellicht is dit ook de reden dat sommige jongeren uit dat soort gemeenschappen het daarom ook niet zo serieus nemen.

koter | 22-05-16 | 00:34

Maria.1 | 22-05-16 | 00:20

Je hebt gedeeltelijk een punt. De allochtonen die jij ziet werken bij de gemeente zijn voornamelijk vrouwen. Het overlast probleem ligt echter bij mannen en dan met name jonge mannen. Overheidsinstellingen nemen allochtone vrouwen aan omdat ze hiermee twee vliegen in één klap slaan - je hebt statistisch hiermee twee minderheden op je grafiekje staan en dat is goed voor de cijfers. Het is dus vooral voor de bühne. Verder blijft uit allerlei statistieken en rapporten dat de arbeidsmarkt voor allochtonen in Nederland rampzalig is - één van de minst functionerende van Europa.
www.powned.tv/nieuws/binnenland/2015/0...

koter | 22-05-16 | 00:31

@koter | 21-05-16 | 22:34
Iedereen in Nederland krijgt echt gelijke kansen; iedereen heeft recht op onderwijs. Dat sommigen geen zin hebben hun school af te maken of problemen maken op het werk, daar kunnen de autochtonen niks aan doen. Oorzaak > gevolg.
Allochtonen worden in feite voorgetrokken op autochtonen. Dit zie je vooral bij gemeentelijke baantjes. Werkgevers krijgen subsidie als ze statushouders in dienst nemen en statushouders krijgen begeleiding naar werk. Wij, de autochtonen worden echt gediscrimineerd. Dus hou op met janken!

Maria.1 | 22-05-16 | 00:20

Desmoulins | 21-05-16 | 23:28

Oh oké, het viel me slechts op dat je geregeld je frustraties uit omdat jij vindt dat genoeg vrouwen vallen voor dit soort types (lees Marokkanen).

koter | 21-05-16 | 23:58

Als hij een racist was dan had hij toch weer door gereden?

mrgeseki | 21-05-16 | 23:31

@koter | 21-05-16 | 18:56

De inhoudelijke problemen heb ik hier al tig keren geplempt en zal dat nog wel vaker doen. De Nederlandse vrouw is niet 'mijn' vrouw, dat maakt u er van.
Het is slechts een observatie.
Ik raak een gevoelige snaar...
Sterkte.

Desmoulins | 21-05-16 | 23:28

Nelis SplitBloes | 21-05-16 | 22:29
Samsom is een verschrikking. Echt met afstand de grootste drammer die ik ook heb gezien. Wat een betweter is dat zeg. Ook altijd zeggen 'het is heel vervelend maarrrrrrr". Kan geen "eerlijk verhaal" van die kerel meer horen. En halve Zeilstra is ook een nitwit, nu de verkiezingen eraan komen gaan ze weer van alles beloven. Gadverdamme. De Islam mag wat mij betreft gewoon verboden worden, weg met die zooi.

catomar | 21-05-16 | 23:25

Jij bent racist... Nee hij met zn flikker dit en dat en racist roepen naar de chauffeur. Maar ik heb een kaartje. Gekkenhuis. Van wie is nou die bus van gij of mij jongeh!

ikdenkwat | 21-05-16 | 23:07

-weggejorist-

franck7020 | 21-05-16 | 23:04

Respectloos dit. 20 jaar geleden een baas van bus chauffeur meegemaakt in den haag bij centraal station toen de bussen nog boven op het viaduct stopte. Een buschauffeur werd beledigd door 2 jongens deze werden uit de bus uitgeschopt. De jongens verloren schoenen bij het uit de bus stappen. De schoenen werden opgepakt door de chauffeur en van het viaduct afgegooid. Ga maar lekker lopen. Misschien begrijpen ze het dan dit soorten gasten.

franck7020 | 21-05-16 | 23:04

Dandruff | 21-05-16 | 20:06 en Sjefke7807 | 21-05-16 | 20:29

M'n complimenten dat jullie beleefd en serieus op Kaan ingaan. Moet altijd om Kaan lachen. Een beetje de dorpsgek die wat schreeuwt. Zijn gebabbel raakt kant noch wal maar vrijheids van meningsuiting en zo, je weet wel. Laat maar gaan. Categorie Sylvana. Komt geen zinnig woord uit. Hehehe.

Basil Fawlty | 21-05-16 | 22:59

Beetje triest om een zwakbegaafde op GS te zetten.

Fedor Emelianenko | 21-05-16 | 22:38

Al controleer je voor de punten die jij noemde is de werkloosheid onder allochtonen nog steeds vele malen hoger. Niemand zegt dat criminaliteit direct komt door weinig/geen stageplaatsen. De oorzaak van straatcriminaliteit en kruimeldieverij is zeer bekend, namelijk: een slechte sociaal-economische positie en weinig perspectief deze te verbeteren. Witteboordencriminaliteit wordt voornamelijk begaan door autochtonen - vaak onbestraft. Dat er miljarden zijn gespendeerd wil niet zeggen dat het geld op de beoogde plekken zijn terechtgekomen. We weten heel goed dat dit soort gelden (in ieder geval een aanzienlijk deel ervan) aan de strijkstok blijft hangen: managementlagen, bestuurders, maatschappelijk werkers, leraren enz. Vaak mensen die zelf uit de dominante cultuur komen (autochtonen). Laten we dus niet doen alsof het geld direct bij de allochtonen komt alwaar ze een uiterst luxe leven kunnen bekostigen. De oplossing is niet geld spenderen de oplossing is iedereen ECHT gelijke kansen geven. Wanneer een aanzienlijk deel het gevoel heeft aan de zijlijn te staan kan je spenderen wat je wil maar krijg je nog steeds niet het beoogde resultaat. Degene die zich segregeren zijn Nederlanders zelf. Heb je van de witte vlucht gehoord? Het valt mij juist op dat allochtonen vaak zeer gemêleerde vriendengroepen hebben (een groep met Marokkanen, Surinamers en Kaapverdianen is niet ongewoon). Het zijn juist Nederlanders die zich ophouden in zeer homogene gezelschappen. Ik snap dus ook niet hoe je hierop komt.

koter | 21-05-16 | 22:34

Slipsnifter | 21-05-16 | 17:36

Laf Nederland spoelt zichzelf door de plee. Intussen zit Samsom op TV te mekkeren over tolerantie en barmhartigheid naar aanleiding van die schijnheilige mosterd-na-de-maaltijd-speech van Halbe Zijlstra.

Nelis SplitBloes | 21-05-16 | 22:30

Ik geloof best dat de chauffeur was doorgereden, maar waarschijnlijk was hij wel gewoon te laat. Dat is nogal een nuance verschil.

TouchSmart | 21-05-16 | 22:30

Slipsnifter | 21-05-16 | 17:36

Laf Nederland spoelt zichzelf door de plee. Intussen zit Samsom op TV te mekkeren over tolerantie en barmhartigheid naar aanleiding van die schijnheilige mosterd-na-de-maaltijd-speech van Halbe Zijlstra.

Nelis SplitBloes | 21-05-16 | 22:29

koter | 21-05-16 | 21:00,

Lijkt me duidelijk, maar voor de zekerheid had ik dit rond 20:22 al uitgebreid uitgelegd.

koter | 21-05-16 | 20:57,

Je haalt "controleerbare feiten" en "onwaarschijnlijke aannames" door elkaar.
- Controleerbaar feit is bijvoorbeeld dat relatief veel allochtonen onvoldoende de taal beheersen; laag zijn opgeleid; of een flink strafblad hebben.
Dat schrikt inderdaad veel werkgevers af.
- Onwaarschijnlijke aanname is de veelgehoorde leugen dat sommige bedrijven geen enkele allochtoon in dienst (willen) hebben.
Concrete voorbeelden daarvan hoor ik namelijk nooit.
Ondanks vele honderden gesubsidieerde "anti-discriminatieclubjes" waarvan je zou verwachten dat die dat hebben uitgezocht.
En waarvan overigens pakweg 98% streeft naar discriminatie van autochtonen.

Maar we dwalen af.
Terug naar de controleerbare feiten; relatief veel allochtonen zitten in de gewelddadige criminaliteit. Dat leidt soms tot relatief korte gevangenisstraffen. Mensen met huzarensalade in hun schedel roepen dan dat crimineel gedrag veroorzaakt wordt door een gebrek aan stageplaatsen of zoiets.
Maar hoe reëel is dat?
Stel iemand kan dagelijks honderden tot wel (tien-) duizenden euro's kan verdienen aan diefstal, overvallen, drugshandel of (kinder-) prostitutie; en dat alles zwart, èn met behoud van uitkering.
Zou zo iemand echt interesse hebben in een stageplaats?
Natuurlijk niet.

En ondertussen verloederen zwarte scholen en zwarte wijken, zogenaamd omdat wij daar "te weinig in hebben geïnvesteerd". De immigratie kostte Nederland volgens een voorzichtige schatting van Elsevier zo'n 100 miljard, de afgelopen 60 jaar; maar zou 500 miljard wel hebben geholpen?
Ik geloof er niks van.

Dandruff | 21-05-16 | 22:01

@Kaan78 | 21-05-16 | 20:15
Als je een debat wil voeren heb je daar gewillige partijen voor nodig. Aangezien een paar van de betreffende partijen al weigeren om überhaupt te integreren, is het debat met deze groepen per definitie nutteloos.


Dus gefeliciteerd met het buitenspel zetten van jezelf.

Rest In Privacy | 21-05-16 | 21:55

Wat een stuk stront met spraakgebrek. Dat je uberhaubt nog het gesrek aan gaat nadat je op zo'n manier bent uitgescholden.

baronbreekijzer | 21-05-16 | 21:50

Sjefke7807 | 21-05-16 | 21:15
Interessant, die kom je niet vaak tegen.

koter | 21-05-16 | 21:26

Als ik het goed begrijp had hij wel een buskaart.
Jaap de Paap | 21-05-16 | 20:23

En dat geeft recht op asociaal gedrag en het hinderen van andere reizigers. Een reisverbod moeten ze hem geven.

Zieke Dichter | 21-05-16 | 21:20

@Kaan78 gebruik je Google Translate of zo?

beerboeloe | 21-05-16 | 21:18

@koter | 21-05-16 | 20:42 Indiaan. Als ik Indiër bedoeld had, had ik Indiër geschreven. There's a difference...

Sjefke7807 | 21-05-16 | 21:15

Tja, meneer de Marrokaan.... GOED BEZIG JONGEN!!! Waarom reed die bus door zonder jou mee te nemen?

a: Omdat de bus vol was
b: Omdat je niet kunt lezen en daarom het juiste vertrekuur niet wist
c: Je eerder een grote bek heb opgezet tegen de chauffeur

B en C lijken het meest logisch

Zieke Dichter | 21-05-16 | 21:13

Ik vind dat afzeiken hier dus onzin, dit is overduidelijk iemand met een afwijking, waarschijnlijk autistisch en die lijdt hier zelf onder, want , geloof me, die ligt al 24 uur wakker en zit in deze stress over wat hem gisteren overkwam; een buskaart en níet in de bus 'mogen'.
Jullie horen toch godverdomme dat er wat anders aan de hand is dan iemand normaal zou doen?

Crufty | 21-05-16 | 21:13

De zwakbegaafdheid spat er vanaf. Dat krijg je ervan als je vader ook je oom is en je achterneef tegelijk.

CupDCake | 21-05-16 | 21:09

Hij reageert net zoals die autist die eens op tv was vanwege een youtube filmpje emt zn moeder in een auto, vergelijk het maar, Kees, ook zoveel hysterie om een klein dingetje, kunnen ze niets aan doen. Dit is gewoon iemand met een stoornis, dat hoor je meteen, dat herhalen, alsof ie in een loop vastzit.
www.youtube.com/watch?v=xoev3aokYxk

Crufty | 21-05-16 | 21:01

Nogmaals, niet *asociaal gedrag*; maar *dit asociaal gedrag*.
Kun je echt niet lezen of doe je alsof?
Dandruff | 21-05-16 | 20:49

Leg uit?

koter | 21-05-16 | 21:00

-weggejorist en opgerot-

RuftSpray | 21-05-16 | 21:00

-weggejorist-

RuftSpray | 21-05-16 | 21:00

Een autist dus.
Kan gebeuren.
Buskaart = reizen.

Crufty | 21-05-16 | 20:59

1.Kan zijn, maar het is verdomde moeilijk te bewijzen. Een bedrijf, persoon, instelling heeft altijd mogelijkheden zichzelf eruit te lullen. We weten allemaal dat het gebeurd maar waterdicht bewijs is er niet.
2. Wellicht discrimineren rechters niet bewust maar percepties hebben invloed. Het handelen kan dus onderbewust zijn.

koter | 21-05-16 | 20:57

misschien aparte ingangen voor westers, niet-westers-man en niet westers-vrouw

Ciara | 21-05-16 | 20:54

koter | 21-05-16 | 20:31,

Discriminatie is strafbaar, wat eigenlijk al onzinnig is.
Zeker in een land waar de grootste racisten (doorgaans allochtoon) steevast vrijuit gaan.

Dus nee, ik geloof niet dat rechters discrimineren.
Je gaat wijselijk niet in op het verband tussen het aantal keren dat men in aanraking is geweest; en de hoogte van de straf.
Dat zegt genoeg.

koter | 21-05-16 | 20:37,

Nogmaals, niet *asociaal gedrag*; maar *dit asociaal gedrag*.
Kun je echt niet lezen of doe je alsof?

Dandruff | 21-05-16 | 20:49

Sjefke7807 | 21-05-16 | 20:38
Indiër of Indiaan?

koter | 21-05-16 | 20:42

@Kaan78 | 21-05-16 | 20:15 De racismekaart kunt u wel vergeten. Ik ben Indiaan, dus heb zelf een andere cultuur en huidskleur. Ik sta overal voor open. Behalve als mensen menen anderen als "inferieur" te moeten bestempelen omdat ze niet van een bepaald geloof/afkomst zijn. De Christenen meenden ons te moeten "redden", niks geworden. En net zomin zit ik te wachten op moslim predikers die met dezelfde "hel en verdoemenis" aan komen zetten. Verder kraamt u voornamelijk, niet serieus te nemen onzin uit.

Sjefke7807 | 21-05-16 | 20:38

Dit asociale gedrag heeft alles met de door de islam gepredikte segregatie te maken.

Dandruff | 21-05-16 | 20:22

Dus de oorzaak van asociaal gedrag is segregatie?

koter | 21-05-16 | 20:37

Dandruff | 21-05-16 | 20:22

Heb nergens beweert dat jij dit hebt gezegd. Het is een vraag.

koter | 21-05-16 | 20:34

Wist niet dat über ook "bussen reed"

Pierre Nis4409 | 21-05-16 | 20:32

Wat een ongelooflijk Kutvolk is het toch.

nee_toch? | 21-05-16 | 20:32

-weggejorist-

dagpauwoog | 21-05-16 | 20:31

Dandruff | 21-05-16 | 20:28
Allochtone daders krijgen vaker een gevangenisstraf dan autochtone verdachten. Ook zijn de celstraffen voor de allochtone verdachten nog eens langer dan die voor hun autochtone criminele collega's. Discrimineren de rechters in Nederland?
www.trouw.nl/tr/nl/4492/Nederland/arti...

koter | 21-05-16 | 20:31

@Kaan78 | 21-05-16 | 20:08
Gelooft u deze blaartrekkende onzin nu werkelijk? Het feit dat u hier al rept over "inferieuren" geeft al aan waar uw gedachtengang zich bevindt. En wilt u het echt over mankementen gaan hebben? Wat dacht uw van: minimaal 906 aan inteelt gerelateerde afwijkingen onder een groot deel van de moslimbevolking in het M.O.? Link: wikiislam.net/wiki/Cousin_Marriage_in...

En sorry Joris voor de dubbelpost, geen idee hoe dat kwam.

Sjefke7807 | 21-05-16 | 20:29

Terence Hill | 21-05-16 | 20:17
"goed" is een waardeoordeel en dus puur subjectief. Allochtonen doen het statistisch gezien, in vergelijking met andere - omringende - landen, (om bij jouw bewoordingen te blijven) inderdaad niet slecht in Nederland. Het punt is dat je problemen niet allemaal aan één kant kan schuiven. Als je eerlijk wilt zijn zal je alles moeten benoemen: het irritante gedrag dat niet door de beugel kan en het feit dat (arbeids)discriminatie zeer wijdverbreid is in Nederland, en dat je dus als lieve leuke Marokkaanse, Turkse of Surinaamse jongen die netjes zijn HBO'tje heeft afgemaakt veel moeilijker aan de bak zal komen dan je witte klasgenoten. En als je eenmaal bent aangenomen veel moeilijk binnen zo'n bedrijf zal kunnen opklimmen. Als je dit begrijpt begrijp je ook een deel van de frustratie bij dit soort jongens.

koter | 21-05-16 | 20:28

koter | 21-05-16 | 20:18,

Zou dat er niet vooral mee te maken hebben dat allochtonen vaker veelplegers zijn?
Op gegeven moment als iemand voor de tigste keer in het beklaagdenbankje zit hebben preken, boetes en taakstraffen geen zin meer. Zelfs diverse D'66-rechters begrijpen dat.

Dandruff | 21-05-16 | 20:28

De Grutto is benoemd tot nederlandse vogel? Had beter een schijtlijster kunnen zijn!

De Laureaat | 21-05-16 | 20:26

koter | 21-05-16 | 20:18
Oh ja? Mijn ervaring is toch echt anders...
Iets met angst voor racisme enzo.

Ommezwaai | 21-05-16 | 20:26

Om met Jan Roos te spreken,die neger heeft het iq van een emmer gebakken kip.

swassannuf | 21-05-16 | 20:25

Kaan78 | 21-05-16 | 20:12,

Meningen zijn te weerleggen, feiten niet.

En jij weerlegt in al je reacties weer precies niks...

Dandruff | 21-05-16 | 20:24

Als ik het goed begrijp had hij wel een buskaart.

Jaap de Paap | 21-05-16 | 20:23

koter | 21-05-16 | 19:55,

Ik schreef nergens "asociaal = niet-Nederlands".
Als jij mijn woorden moet verdraaien om ze interessant te vinden, dan heb je verder vast niet veel te melden?

Dit asociale gedrag heeft alles met de door de islam gepredikte segregatie te maken. Als die buschauffeur een Marokkaan was geweest dan was die drol niet om helemaal niks zo'n scheldpartij begonnen. Hij doet dat alleen maar omdat die chauffeur "kafir" is; inferieur dus.

Dat blijkt niet uit deze ene scheldpartij; er zit een patroon in. Dagelijkse worden "ongelovigen" uitgescholden, bespuugd, beroofd, mishandeld, verkracht, vermoord; soms zo gruwelijk mogelijk. En steeds weer schofferen mede-moslims de slachtoffers in plaats van de daders, zoals dit burqa-bruinhemd;
www.breitbart.com/london/2016/05/21/me...
Of bij de herdenking van de aanslagen in Brussel, zoals dit opblaas-varken;
brabosh.com/2016/03/25/pqpct-c3u/

Dandruff | 21-05-16 | 20:22

Is mij ook een keer gebeurd, een buschauffeur die door reed. Heb het gewoon laten gaan...

diederik12345 | 21-05-16 | 20:19

OT
De VVD wordt rechts!
Jaja... de verkiezingen komen eraan.
U weet wel... die partij van 1000 euro voor iedereen! de onderste steen van MH17, geen cent meer naar de Grieken, Volkert v d Graaf komt NIET vrij, de verdwenen bonnetjes en het referendum dat NIET over visumvrij reizen ging.
Die partij dus.
Weet wat u gaat stemmen.

Schietmijmaarlek | 21-05-16 | 20:18

Ommezwaai | 21-05-16 | 20:16
Slechte zaak inderdaad maar daarbij moet ook de kanttekening worden gemaakt dat rechters allochtonen vaker harder straffen: eerder een gevangenisstraf en langer zitten.

koter | 21-05-16 | 20:18

@Kaan78 | 21-05-16 | 20:15
Ga je nou wéér wat anders doen, alwéér?
Was ik net zo lekker met je getrol mee aan 't doen.
***ander kaantje zoeken doet *****

A3an | 21-05-16 | 20:17

Kaan78 | 21-05-16

Aha, er is dus eigenlijk helemaal geen probleem met Marokkanen. Ze doen het m.a.w. best goed hier. En áls er dan al wat aan de hand is, dan is het onze schuld. Dank u, ik zal nu ongetwijfeld een stuk beter slapen.

Terence Hill | 21-05-16 | 20:17

Kaan78 | 21-05-16 | 20:08
Ga maar eens kijken in een gemiddelde gevangenis tegenwoordig.
Zo´n 80% van de "bewoners" bestaat uit allochtonen.
Maar ach, dat zijn maar statistieken toch?

Ommezwaai | 21-05-16 | 20:16

Sjefke7807
Tegen zo veel geweld kan ik niet op. Ik ga wat anders doen. Veel plezier met het integratiedebat die jullie niet met vreemdelingen willen voeren :))))

Kaan78 | 21-05-16 | 20:15

@necrosis.
"kaantjes" gelukkig weet ie niet wat dat betekent, zou die zelfs zijn eigen naam moeten verbieden, is haram !

A3an | 21-05-16 | 20:14

Dandruff
Dat is ook een mening. Weet je. Meningen zijn net als een kont. Iedereen heeft er een. ;)

Kaan78 | 21-05-16 | 20:12

Papa is in Nederland geboren, mama is in Nederland geboren, beiden uit marokkaanse ouders, hun kind wordt als autochtoon in de statistieken gezet!
Zo worden de statistieken vervalst als die weer eens op het criminele pad zijn geweest!
Snap je het kaan?
Zal wel niet.

A3an | 21-05-16 | 20:12

@necrosis | 21-05-16 | 19:28
Roflollend over de grond hier. En dan dat Nederlands van hem. Zit hier iedereen de maat te nemen en kan nog geen fatsoenlijke volzin uit het toetsenbord krijgen...

Sjefke7807 | 21-05-16 | 20:12

@necrosis | 21-05-16 | 19:28
Roflollend over de grond hier. En dan dat Nederlands van hem. Zit hier iedereen de maat te nemen en kan nog geen fatsoenlijke volzin uit het toetsenbord krijgen...

Sjefke7807 | 21-05-16 | 20:12

Terence Hill
Jazeker. Ik ben ten slotte geen inferieur mens.
Geweld van Marokkanen is statistisch niet gestegen in de laatste 40 jaar. Ze worden wel ikv etnisch profileren (kwalijke zaak) vaker als verdachte meegenomen door de politie. De media geeft wel onevenredig veel aandacht aan. Daardoor lijkt het alsof het geweldspiraal groeit. Daarnaast valt het in absolute getallen wel mee. Je hebt veel meer kans dat een autochtoon klootzakje je fiets steelt dan een Marokkaan. Maar door statistiek en procentueel de boel te verneuken, kunnen zij inferieure mensen het idee geven dat er een plaag is van Marokkanen. En daarna gaat jouw hersens in alles wat hij ziet en leest bevestiging zoeken. Geef niet. Iedereen heeft mankementen en inferieuren wat meer dan anderen.

Kaan78 | 21-05-16 | 20:08

Kaan78 | 21-05-16 | 19:27,

Dan heb je dus niet opgelet op school. Tijdens al die eeuwen van verzuiling was er namelijk helemaal geen sprake van tolerantie, acceptatie en emancipatie.
Pas toen hier de verzuiling afnam, ontstonden alle vrijheden zoals we nu kennen.

Overigens, jij noemt moslims superieur...
Is dat omdat moslims van hun kinderverkrachtende proleet Mohammed alle niet-moslims mogen verkrachten en vermoorden?
Moslims veroorzaken overal ter wereld de meeste problemen, dus ook hier; wat zouden wij daar van moeten leren?
Dat we er maar niet te veel moeten binnen laten?

Superioriteit blijkt niet uit crimineel gedrag en oorlogsmisdaden, integendeel.
Je zou het om moeten draaien; de islam leert dus dat iedereen die zelf nadenkt dood moet en dat kinderen van andersdenkenden mogen worden verkracht. De islam leert daarnaast dat de aarde plat is, en de zon ondergaat in een plas water.

Wetenschappers als Galileo, Darwin en Einstein hebben nooit iemand verkracht of vermoord, en riepen daar ook nooit toe op. Maar zij deden wetenschappelijke ontdekkingen waar ook moslims nog dagelijks van profiteren. De meeste moslimlanden moeten Westerse wetenschappers inhuren voor het vinden en oppompen van olie; het bouwen van wolkenkrabbers; de uitvinding en productie van medicijnen; etc.

Het islamitische dogma dat de meest perverse, meest wrede en meest moorddadige gek altijd gelijk heeft klopt dus niet. Gewelddadige gekken *krijgen* vaker gelijk, omdat anderen bang van hen zijn. Maar gelijk *hebben* is iets anders.

Dandruff | 21-05-16 | 20:06

@Kaan, bedelen kun je beter niet doen, ik heb tussen Arabs gewoond, bedelen is het enige wat velen kunnen als afzetten niet lukt.
En natuurlijk ben ik incompetent, gelijk heb je!

A3an | 21-05-16 | 20:06

Terence Hill | 21-05-16 | 19:54

Aan een Pool kan je vaak niet zien dat het specifiek een Pool is. Hierbij komt ook nog eens kijken dat Polen zich vooral ophouden op het platteland en in de kleinere gemeentes waar ze wel degelijk voor overlast zorgen: vaak problemen gerelateerd aan overmatig drankgebruik - huiselijk geweld, wegmisbruik en openbare geweldpleging onder andere.
De andere groepen die je noemt heb je veel minder van in Nederland en vallen dus ook minder snel op (Portugezen lijken fysiek vaak op Marokkanen; zelfde uiterlijke kenmerken en is voor een Nederlanders dus vaak niet te ondderscheiden). Nederland heeft met alle grote allochtone groepen initieel aanvaringen gekend: Molukkers, Surinamers, Antillianen, Turken en nu de Marokkanen. Uiteindelijk zal ook dit weer wegebben en neemt een andere groep de plaats in van Marokkanen. Is nog even afwachten wie dat zal zijn.

koter | 21-05-16 | 20:03

A3an
Ik waardeer 60 tot 70 % van de Nl heel erg veel. Tegen de intoleranten van de PVV heb ik alleen medelijden. Dat ze zinloos zo veel commentaar leveren en met haat en boosheid moeten leven. Leidt nergens naar. En dan moet ik bij zo'n stuk incompetent figuur zeker bedelen voor waardering en erkenning. Ik pas.

Kaan78 | 21-05-16 | 19:59

WTF heeft dit met het 'integratiedebat' te maken.

Dennis6642 | 21-05-16 | 19:55

Dagelijks blijkt enkele duizenden keren dat de integratie helemaal verkeerd gaat.
En GeenStijl laat een miniem promillage van al die incidenten de revue passeren.
Dandruff | 21-05-16 | 19:19

Volgens jou is asociaal gedrag bewijs van het gebrek aan integratie?
sociaal = Nederlands
asociaal = niet-Nederlands
Interessante definitie.

koter | 21-05-16 | 19:55

Marokkanen zijn ook gewoon mensen. Er zijn alleen goede en slechte mensen.
Kaan78 | 21-05-16 | 18:16

Er zijn echter wel opvallend veel 'slechte' Marokkanen. En dan zijn er nog de hele slechte die het voor de slechte verpesten. Heb jij er een reden voor dat het vrijwel altijd Marokkanen zijn die in dit soort filmpjes de hoofdrol spelen? Waarom zie ik nooit Polen, Vietnamezen, Portugezen, Grieken, Koreanen of Chinezen zich zo structureel misdragen? Zou het aan de Marokkanen zelf kunnen liggen? Immers, als het allemaal de schuld is van ons guurrechtse racisme, dan zouden alle buitenlanders, ongeacht hun land van herkomst, evenredig in onze probleemstatistieken vertegenwoordigd moeten worden.
.
U heeft hier vast een waterdichte verklaring voor.

Terence Hill | 21-05-16 | 19:54

@ Kaan
De dominante cultuur is eigenlijk best wel zielig volgens jou en dan met zijn jullie samen met 14 miljoen autochtonen."
********** Een dominante grote bek zul je bedoelen, in combinatie met dominante onwetendheid, ongeciviliseerdheid en een sprookjesfiguur********
Maar gelukkig staan jullie wel nog een grote tree hoger dan de meerderheid der "Mocro-talenten"....
Ik waardeer sommige Turken wel hoor, jij doet er alleen weer zoveel afbreuk aan... haha !

A3an | 21-05-16 | 19:54

-weggejorist-

Kaan78 | 21-05-16 | 19:52

-weggejorist-

janmetdepet | 21-05-16 | 19:51

Geef die chauffeur een lintje!
Ik had dat stuk bagger al na 2 minuten in die vullisbak gepropt.

Schietmijmaarlek | 21-05-16 | 19:48

-weggejorist-

leider.M | 21-05-16 | 19:45

Het zal ook weer eens niet een Limburger zijn.

Nuuk | 21-05-16 | 19:45

A3an
De dominante cultuur is eigenlijk best wel zielig volgens jou en dan met zijn jullie samen met 14 miljoen autochtonen. Ik vind 60 tot 70 % van de autochtonen best wel ok. Ik denk eerder dat jullie een identiteit probleem hebben. Zo kan de lange arm van Israel via donaties aan Geert jullie beinvloeden. Als kneuzen zonder eigenwaarde en denkvermogen papagaaien jullie alles wat door semi wetenschap en propaganda op jullie bord komt. Zeg nou eerlijk. Wat heeft dit allemaal met kritisch denken en doen te maken en houdt jullie cultuur in dat je anderen pedo, beestenverkrachter en zwakzinnige mag noemen onder de noemer van VVMU en verder...........? Wie zij jullie en wat is jullie bijdrage aan een beter NL?

Kaan78 | 21-05-16 | 19:40

A3an | 21-05-16 | 19:29
Ach, deze pseudo-zandbakintellectueel wil ook wat te melden hebben.
Volgens dit figuur is er helemaal niets aan de hand met de Marokkanen. Allemaal hardwerkende, eerlijke burgers.

Ommezwaai | 21-05-16 | 19:40

Lastig, zo'n mensachtige in je bus.

BillyDanzig | 21-05-16 | 19:38

necrosis | 21-05-16 | 19:14,

Religie of ideologie maakt weinig verschil.
Het socialisme is ook een religie, compleet met profeten (Marx, Engels); martelaren (Horst Wessel, Hans Kok); heilige boeken (das Kapital, Mein Kampf); onbetwistbare dogma's ("kapitalisme moet dood"); en zelfs talloze nauwelijks uit elkaar te houden maar elkaar op leven en dood bestrijdende sekten (trotskisten, stalinisten, maoïsten, etc).

Hoe wij de islam zien maakt uiteindelijk niet uit; moslims geloven er echt in. Net zoals Jesse Klaver echt gelooft dat hij gouden eikels kan laten groeien aan alle bomen van Nederland, als we maar op hem stemmen.

Dandruff | 21-05-16 | 19:32

@necrosis
Het is geen politieke ideologie, het is een cult.

TriggerSafeSpace | 21-05-16 | 19:30

"Prima maar dan niet richting vrouwen en kinderen. Dat is veel lager dan inferieur gedrag. Helaas hebben veel allochtone vrouwen en kinderen daarmee te maken. Ik vind het dan wel gepast om een autochtoon te slaan. Meestal durven ze niet naar buiten te lopen als het zo ver is. Maar ik zou het een verademing vinden als jullie de rest van de tijd (als er geen aanleiding voor is) dan wel normaal kunnen doen. Misschien is dat valse hoop van mij.
Kaan78 | 21-05-16 | 18:43"
******************************
Dit vind ik eigenlijk wel het lachertje van de dag...
Duizenden autochtone vrouwen die dagelijks voor kk-hoer worden uitgemaakt, de zowat dagelijks matpartijen/overvalllen'etc. door de mocro's op de autochtonen en "het kind" komt met dit aanzetten.
Er is helemaal geen hoop meer voor jou, kaan...

A3an | 21-05-16 | 19:29

Sukkel.

Lasmeister | 21-05-16 | 19:28

@A3an | 21-05-16 | 19:05
Zou hij weten wat 'kaantjes' zijn.
*grinnik ende grijns*

necrosis | 21-05-16 | 19:28

Dandruff

Als je kijkt naar 4 eeuwen NL zie je juist dat door segregratie en verzuiling emancipatie, integratie en acceptatie is gekomen met de jaren. Integratie lukt na 5 generaties. Het is voor jou te vroeg. Leer er maar mee leven. Ipv af te reageren als klein kind, kan je er ook het beste van maken. Maar daar heb je dan EQ en iets van intellogentie bij nodig. Gelukkig hebben juillie mensen van een superieure cultuur die jullie er bij kunnen helpen.

Kaan78 | 21-05-16 | 19:27

Loon hij zegt kankermongool dat mag niet hoor of wacht zij mogen alles, en niemand die er iets aan DURFT te doen ,ze hebben schijt aan ons.

janmetdepet | 21-05-16 | 19:21

Ing. Van der Pik | 21-05-16 | 19:07,

Bijna goed.
Dagelijks blijkt enkele duizenden keren dat de integratie helemaal verkeerd gaat.
En GeenStijl laat een miniem promillage van al die incidenten de revue passeren.
Jij vindt dat "gezeik", zeg je.
Maar ik ben juist het gezeik met de segregatie zat.
Met name alle ellende vanuit dat tyfusgeloof islam.

Zonder al die "incidentjes" van mensen die een pedofiele kinderverkrachter tot "perfecte mens" benoemden, zou GS inderdaad over leukere dingen kunnen schrijven.
Dus aan wie ligt dat "gezeik" eigenlijk?

Dandruff | 21-05-16 | 19:19

@Nauw Gaatje | 21-05-16 | 18:51
Aanrader: The Exterminator.
En nee, dat is NIET met Schwarzenegger!

necrosis | 21-05-16 | 19:18

Oh, heb het al gezien Chrome, had de extensie niet aanstaan! thnks... zat te schrijven!
Bedankje; sandrabrennand.com/corfu-foto-reisver...
Veel plezier met je "sweet memories"!

A3an | 21-05-16 | 19:18

Lol ok... ik heb jullie te veel voor 1 dag gegeven. Ga maar lekker herstellen. Morgen is er weer een dag.

Kaan78 | 21-05-16 | 19:16

Waarom ben ik hier nooit bij... echt een gemis in mijn leven. Niet in zijn leven want patsboem enzovoorts.

tattooboer | 21-05-16 | 19:16

Ik had hem als medepassagier meteen vol op zijn kk kop geslagen, meteen jaren frustratie vanwege die $%#^%@ mocro's eruitgeslagen heerlijk.

Elmer Fudd | 21-05-16 | 19:14

@Dandruff | 21-05-16 | 19:10
Het is geen religie, het is een politieke ideologie (met dank aan @parsons)

necrosis | 21-05-16 | 19:14

@catomar | 21-05-16 | 18:50
Hij is de huistrol van dienst zeg maar^^

Sjefke7807 | 21-05-16 | 19:13

@A3an | 21-05-16 | 19:05
Welke browser gebruik je?

necrosis | 21-05-16 | 19:12

Tja.
Waar kwam die naam "religion of permanent anger" toch vandaan?

Dandruff | 21-05-16 | 19:10

Ik word er een beetje moe van.

Ing. Van der Pik | 21-05-16 | 19:08

Het gezeik over integratie gaat werkelijk heel de dag door bij Geenstijl = De Telegraaf.

Ing. Van der Pik | 21-05-16 | 19:07

Lupuslupus | 21-05-16 | 19:03
Zelfs op het internet moet je kansenparels nog ontwijken, ja zelfs op Geenstijl zitten ze nog hinderlijk in de weg.

Rest In Privacy | 21-05-16 | 19:06

Onbegrijpelijk dat mensen op de pvv gaan stemmen hè. Pfff.

New Quacka | 21-05-16 | 19:05

@ChristianV | 21-05-16 | 19:00
De afstand tussen Albanië en Corfu is goed te doen voor mensen die aardig kunnen zwemmen.
En dat was in een tijd dat de Grieken hun grenzen nog wél in de gaten hielden.

necrosis | 21-05-16 | 19:05

"Gelukkig werkt het reaguurdersfilter nog, nu hoef ik de superieure bullshit van Kaan78 niet meer te lezen, dat verpest mijn plezier tijdens het reaguren.
necrosis | 21-05-16 | 18:39"
***************
Vertel me 's ff waar dat zit, want die Kaan is nog gekker dan die vent uit die bus, of het is een kind van 10 of hij is helemaal doorgezopen (is haram, kaan !), ergens ontsnapt kan ook nog !

A3an | 21-05-16 | 19:05

Hopelijk heb je er wat aan.
necrosis | 21-05-16 | 19:02
.
Heel hartelijk dank,ik ga het meteen proberen.

Lupuslupus | 21-05-16 | 19:03

necrosis | 21-05-16 | 18:54
lijkt wel een fokking aflevering van Bas & Aad die vakanties van jou

ChristianV | 21-05-16 | 19:00

necrosis | 21-05-16 | 18:39,

Maar stel nou dat Kaan een keer een niet-racistische, mogelijk zelfs niet-extreem domme opmerking maakt.
Statistisch gezien gebeurt dat om de 15 jaar; maar dat kan ook morgen zijn.
Door zo'n tooltje mis je dat dan wel.

Dandruff | 21-05-16 | 18:59

O ja, vergeet de kosten van de politie/ justitie en de rechtelijke macht ook niet die er dag in dag uit druk mee zijn.

Breng deze kosten ook maar in rekening bij de bazen.

Dan worden de gratis arbeiders ineens een stukje duurder.

ProAsfalt | 21-05-16 | 18:57

Is die Kaan78 het debiele broertje van die volslagen mocrodebiel in de bus? Vertoont namelijk dezelfde inteeltverschijnselen.
Oh shit, dat geldt voor heel erg veel mocro's.

Pieter V | 21-05-16 | 18:56

Dat de zwakstroom vrouwen zich eenvoudig laten inpakken door de mierzoete praatjes van deze hyena's, oké, maar ik zie ook genoeg fatsoenlijk vrouwen uit normale milieus die zich laten misleiden door dit soort zwakzinnigen om er later definitief van te genezen maar toch...
Desmoulins | 21-05-16 | 18:31

Je hebt dus niet zozeer een inhoudelijk probleem met ze maar bij jou gaat het omdat ze "jouw" vrouwen afpakken?

koter | 21-05-16 | 18:56

Inderdaad: "iedere dag hetzelfde"!
En dat geldt voor iedereen die zich op weg naar werk of sport wel eens buiten waagt. En dan vooral buiten de Haagsche centrumdriehoek van Rutte tot Asscher tot Klaver. Als je daarbinnen iedere dag alleen naar je werk fietst, maak je het vast niet mee. De rest van Nederland is het zat! C'est ca!!!

metzonderzijwieltjes | 21-05-16 | 18:56

Dit was de laatste keer dat ik zo'n filmpje heb bekeken. Mijn lichaam kan de enorme scheuten adrenaline die het gedrag van deze gedegenereerde barbaren veroorzaakt, niet meer aan.

Peter Emile | 21-05-16 | 18:55

@leider.M | 21-05-16 | 18:45
Ik was een eeuwigheid geleden op Corfu, een Grieks eiland wat vlak voor de kust van Albanië ligt.
Dat werd streng bewaakt door de Grieken.
Toen ik een foto wilde nemen van zo'n bewaker (met mitrailleur) zei hij: 'no pictures'.
Als ik een foto had genomen, had ik een serieus probleem gehad....
Overigens heb ik wel stiekem foto's gemaakt van een Grieks oorlogsschip dat tussen Corfu en Albanië voer.

necrosis | 21-05-16 | 18:54

necrosis | 21-05-16 | 18:47
.
Ik zal het wel weer niet snappen hoor maar ik zie nergens een tooltje dat ik zou kunnen installeren.
Ligt dat soms aan mijn gebruik van Firefox?

Lupuslupus | 21-05-16 | 18:54

Het is en blijft natuurlijk wel een nazaat van een gratis arbeider(s) waarbij de bazen dankbaar hebben geprofiteerd en - in dit geval de buschauffeur - zit met de last opgescheept.

Dit geintje kost ongeveer een halfuur. Dit maal e 75 per uur = e 37,50.

In te dienen bij de bazen die van de gratis arbeiders hebben geprofiteerd.

De grenzen staan wagenwijd open dus er zullen spoedig nog meer factuurtjes volgen.

ProAsfalt | 21-05-16 | 18:53

Zoveel mensen EOA. Jammer dat jullie "argumenten" eigenlijk geen deuk in een pak boter slaan. Waar ik me wel over verbaas is hoe jullie met deze bagage andere culturen minderwaardig vinden. Ik heb ten minste wat als Turk en kan dat waarmaken. Vraag ik aan jullie wie jullie zijn. Krijg ik er geen antwoord op. ik ga wat zinnege dingen doen zoals mails versturen. Have fun. Stapje voor stapje gaan we samen kijken hoe we jullie kunnen ontwikkelen. Rome is ook niet in 1 dag gebouwd.

Kaan78 | 21-05-16 | 18:53

@Neiltwo2 | 21-05-16 | 17:28
Ze wil het ook geen vier jaar volhouden, wachtgeld is een mooi iets.

miko | 21-05-16 | 18:51

Kaan78 | 21-05-16 | 18:43
Ik zit nog niet zo lang op GS, maar u fungeert een beetje als de dorpsgek op deze site? Laat het me even weten dan kan ik er rekening mee houden.

catomar | 21-05-16 | 18:50

"vocabulaire van marokko.nl erbij haalt,"

Mijns inziens heeft het weinig met het woord vocabulaire te maken want vocabulaire impliceert, althans dat is mijn beleving, van een taal dat men daarvan beschikt over een rijke woordenschat hetgeen deze persoon evident ontbeert.

ProAsfalt | 21-05-16 | 18:49

Ik ga niet kijken, niets nieuws.

Panos88 | 21-05-16 | 18:49

De gemiddelde DENK stemmer waarschijnlijk

Rest In Privacy | 21-05-16 | 18:47

@allah snackbar | 21-05-16 | 18:02

Een ploertendoder lijkt me meer op zijn plaats.

Peter Emile | 21-05-16 | 18:47

@Lupuslupus | 21-05-16 | 18:42
Gewoon het tooltje installeren, op het gereedschap klikken en naam van de 'begunstigde' invullen.
Vervolgens zie je de reacties van 'begunstigde' niet meer.

necrosis | 21-05-16 | 18:47

@kapitein_iglo | 21-05-16 | 18:23

Er wordt gesproken over begrotingstekorten bij de politie. Er is meer geld nodig, meer training, problemen overal. Maar naar de werkelijke oorzaak lijkt niemand te kijken.

Als politie zijnde dien je te kunnen/mogen intimideren. En als het nodig is actie te ondernemen.

Ik ben bijvoorbeeld meerdere keren in Barcelona, waar ik veel ben geweest, geconfronteerd met intimiderend gedrag van de politie. Hoe vervelend dat ook klinkt, eigenlijk is het gewoon heel goed. Spanjaarden, alsmede alle allochtonen die je in Barcelona ziet, lopen met een zo groot mogelijke bocht om ze heen. Ze zijn bang, want als je iets verkeerds zegt krijg je zo een stok in je rug geslagen van een halve commando.

Hoeveel tijd, geld en energie zou het schelen als de mocro's, algerijnen, polen, maar ook Nederlanders bang zijn voor de politie en dus per definitie minder shit proberen uit te halen? Veel. En die vraag kun je natuurlijk ook doortrekken naar het Nederlands recht. Hoeveel aanrandingen vinden er nog plaats als je daar 1 jaar celstraf, in plaats van nu 10 uurtjes schoffelen, voor krijgt? Weinig.

Ons land heeft een fijn sociaal karakter. Dat is iets waar ik heel trots op ben. Maar het past niet altijd meer bij de tijd van nu. Anno 2016 is het nodig om politie en justitie harder te maken. En om dat ook keihard te laten zien.

Ik teken er meteen voor, hopelijk worden ze in Den Haag ook een keer wakker, maar ik vrees dat het een volksrevolutie kost om dit te kunnen bewerkstelligen.

leider.M | 21-05-16 | 18:45

@FinFucker | 21-05-16 | 17:11

Knap, dat je in al dat gerasp en gerochel nog een zachte 'g' kunt ontwaren.

Peter Emile | 21-05-16 | 18:44

beerboeloe |
Prima maar dan niet richting vrouwen en kinderen. Dat is veel lager dan inferieur gedrag. Helaas hebben veel allochtone vrouwen en kinderen daarmee te maken. Ik vind het dan wel gepast om een autochtoon te slaan. Meestal durven ze niet naar buiten te lopen als het zo ver is. Maar ik zou het een verademing vinden als jullie de rest van de tijd (als er geen aanleiding voor is) dan wel normaal kunnen doen. Misschien is dat valse hoop van mij.

Kaan78 | 21-05-16 | 18:43

@merel veld | 21-05-16 | 18:38
Ik las ooit een mooiere:
Asociale mocro: ik mot naar huis
Asociale buschauffeur: da's dan 15.000 strippen

necrosis | 21-05-16 | 18:42

Gelukkig werkt het reaguurdersfilter nog, nu hoef ik de superieure bullshit van Kaan78 niet meer te lezen, dat verpest mijn plezier tijdens het reaguren.
necrosis | 21-05-16 | 18:39
.
Bij mij werkt het filter niet meer, kan het nergens vinden. Hebt u een tip?

Lupuslupus | 21-05-16 | 18:42

Gelukkig werkt het reaguurdersfilter nog, nu hoef ik de superieure bullshit van Kaan78 niet meer te lezen, dat verpest mijn plezier tijdens het reaguren.

necrosis | 21-05-16 | 18:39

maar ik zie ook genoeg fatsoenlijk vrouwen uit normale milieus die zich laten misleiden door dit soort zwakzinnigen om er later definitief van te genezen maar toch...
Desmoulins | 21-05-16 | 18:31
.
Ja dat definitief genezen zijn ze pas wanneer hun bloedjes van kinderen zijn ontvoerd naar de zandbak. En zij zelf eventueel in een blijf van mijn lijf huis terecht zijn gekomen.
Heb er geen seconde medelijden mee want ze hadden het kunnen en moeten weten.
Herinnert u zich nog de - waar gebeurde - film "not without my daughter"?

Lupuslupus | 21-05-16 | 18:38

Doet me denken aan legendarisch verhaal bij ons op dorp tussen bus chauffeur en eerste negert. Negert zegt 'Tis geel en het komt 5 minuten te laat', bus chauffeur 'Tis zwart en 't moet een half uur wachten'. Had iedereen toen maar de regels met een knipoog duidelijk gemaakt...

merel veld | 21-05-16 | 18:38

@Kaan78 misschien moest 'de hollander' zich ook eens wat meer ACTIEF aggresief gedragen ipv passief. Schijnt het enige te wezen waar dit soort gastjes respect voor hebben. Ik doe graag mee.

beerboeloe | 21-05-16 | 18:38

Die arme man is gwn heel gestressed want zijn uitkering gaat straks naar die nieuwe vluchtelingen die gepamperd gaan worden.

Rest In Privacy | 21-05-16 | 18:37

FinFucker | 21-05-16 | 17:11

Hahahahaha. Liep een tijdje geleden met mijn broer door Roermond en toen stopte een auto naast ons en stapte een Roermondse Mocro uit en nadat hij zijn maat fistbumpte zei hij "later" maar op zo'n Limburgse manier dat wij beiden (moi uit die streek maar al heel lang Amsterdam en broer Utrecht wonend) keihard moesten lachen vanwege dat Limbo accent. Het was gewoon niet serieus te nemen. "Laaaater" Mennekes keken ons en dachten effe om over te gaan op "kanker" opmerkingen maar helaas voor hun zijn wij 25 centimeter groter, dus lafbekken als ze zijn lieten ze het "kanker, tyfus, klootzak" achterwege.

Basil Fawlty | 21-05-16 | 18:36

Ik zou ook gewoon doorrijden voor dat soort lui als ik buschauffeur was.

Banana008 | 21-05-16 | 18:35

@koter, islam is een achterlijke religie, maar waanzin is ook een soort van zingeving.

beerboeloe | 21-05-16 | 18:34

@koter | 21-05-16 | 18:13

Dat de zwakstroom vrouwen zich eenvoudig laten inpakken door de mierzoete praatjes van deze hyena's, oké, maar ik zie ook genoeg fatsoenlijk vrouwen uit normale milieus die zich laten misleiden door dit soort zwakzinnigen om er later definitief van te genezen maar toch...

Desmoulins | 21-05-16 | 18:31

beerboeloe
Er is al geweld. De Hollander gedraagd zich passief aggressief. Ik negeer inferieuren. Maar anderen reageren erop. Nu we dit behandelen kunnen we eerst de oorzaak oplossen en dan het gevolg van dat sommigen gaan schelden.

Kaan78 | 21-05-16 | 18:30

Duidelijk gevalletje van 50 years of inbreed lijkt mij.

Smallhausen | 21-05-16 | 18:30

Eerst wordt de persoon met kaartje geframed en dan geshamed
Heel klassiek
Weet je wie ook problemen in een bus had? Stevie Wonder
Over het filmpje heb ik geen mening. Ik eet een broodje Tuna

RickTheDick | 21-05-16 | 18:29

Slipsnifter | 21-05-16 | 18:16

Volgens mij kom jij niet uit Nederland maar uit Narnia. De Nederlanders en Nederland is nog nooit positief geweest over de islam. Dit is echt niet iets van na 9/11. De islam werd initieel als bedreiging gezien omdat het concurreerde met het christendom. Na de sterke secularisatie van na de jaren 60 werd het gezien als bedreiging voor het secularisme. De denkfout die de Nederlandse politiek heeft gemaakt is dat zij dachten dat het vrije westerse leven zo ongelooflijk aantrekkelijk is in vergelijking met het islamitische leven dat op termijn de moslims wel vanzelf van hun geloof zouden vallen. Dit is niet gebeurt, sterker nog veel jonge moslims zijn nog geloviger dan hun ouders (zie zij vaak betichten van een lakse houding richting praktisatie van het geloof) en zijn van mening dat het westerse leven leeg, koud, immoreel en materialistisch is.

koter | 21-05-16 | 18:27

@Kaan78 'gedraag normaal' betekent niet iemand verrot schelden terwijl je ook in fatsoenlijk Nederlands je beklag kunt doen. Maar misschien is dat voor jou normaal, het zou me niet verbazen als ik je gebrekkige Nederlands zie.

beerboeloe | 21-05-16 | 18:27

Desmoulins
Waarom kan jij als lid van een inferieur cultuur niet normaal doen? Ligt het ALTIJD aan de ander?

Kaan78 | 21-05-16 | 18:26

@mental K | 21-05-16 | 17:38
Amen!!
Prima actie van die chauffeur.
Had die tokkie er waarschijnlijk ook eigenhandig uitgezet, ik ga toch geen vertraging oplopen vanwege zo'n idioot.
Oja en ondertiteling had wel gemogen jongens.

Berbaar | 21-05-16 | 18:25

@Parel van het Zuiden | 21-05-16 | 18:13

Intrinsieke islamitsiche solidariteit; niets is immers minder dan een niet-moslim als het puntje bij paaltje komt. Absoluut Parel, dat beperkt zich niet tot de virtuele wereld. Hij vertoont ook exact hetzelfde gedrag als dat addergebroed uit het audiofragment. Zegt de meest krankzinnige dingen om enkele minuten al de vermoorde onschuld te spelen...

Desmoulins | 21-05-16 | 18:24

Ondanks het leuk klinken van de Mocro zachte G ,
Wordt ik hier wederom niet vrolijk van...

hotmint | 21-05-16 | 18:24

@leider.M | 21-05-16 | 18:00
Nederlandse politieagent:
"Wat hij dan doet vindt ik gewoon niet leuk"
WTF?!? een 9 mm in zijn been, dat is de oplossing.
Dat vergeet hij nooit meer, stelletje softies!

kapitein_iglo | 21-05-16 | 18:23

Bill Cosby
Waarom zou je dat doen bij de chauffeur.
Hij kan ook niks aan doen dat hij discriminatoir heeft gehandelt. En dan mensen met iets meer hersens in de gemeenschap niks wil doen om hem te corrigeren.

Kaan78 | 21-05-16 | 18:23

Als je zo tekeer gaat dan mag je van mij niet met de bus mee. Zonder zelfbeheersing geen toegang.

Koning Willy | 21-05-16 | 18:22

Haha ik zou me kapot lachen om zon halve gare en daarna volgens Isis traditie een grote kei op het hoofdje leggen..

Bill Cosby | 21-05-16 | 18:20

Desmoulins
Lees gewoon de hele post (ZUCHT... tweede keer deze opmerking, ken jij je eigen spreekwoorden?)

Kaan78 | 21-05-16 | 18:19

"Vroeger reden buschauffeurs ook vaak langs mijn halte"
@ Tierelantijn | 21-05-16 | 17:59
Ze doen dat gewoon bij iedereen als ze te laat zijn. Dat is dus een duidelijk bewijs dat de buschauffeur geen k.k.raaasssies is.
Maar die mocro's zijn zo gefrustereerd dat alles voor hen raaasssies is

telelezer | 21-05-16 | 18:17

@ Hypno2050 | 21-05-16 | 17:31

Volgende keer er maar overheen rijden.

Krultang | 21-05-16 | 18:17

Het enige wat de buschauffeur in deze valt te verwijten, is dat hij deze laagbegaafde rifaap niet plat heeft gereden op het vers gelegde asfalt.

Rest In Privacy | 21-05-16 | 18:16

Alex Jones en Joe Biggs over "vluchtelingen" enzo:
(zet aub even een aluhoedje op voordat je dit gaat luisteren -> zware conspiracy)
4:32
www.youtube.com/channel/UCYv-5LsUyc_P...

SyntaxError | 21-05-16 | 18:16

Ik zeg gedraag normaal. Marokkanen zijn ook gewoon mensen. Er zijn alleen goede en slechte mensen. Goede mensen hebben
geen voorwaarde of eis om normaal te doen richting andere mensen. Jullie zijn niet goed meer.

Kaan78 | 21-05-16 | 18:16

@Desmoulins | 21-05-16 | 18:03
Het ligt ook aan hun cultuur, ten eerste hebben ze een intense hekel aan het westen en ten tweede leren ze dat je tegen ongelovigen (niet moslims) mag liegen.
Dat onze meiden zo dol zijn op niet westerse mannen komt door alle linkse wegmetons-indoctrinatie via school en media.
Als je jarenlang te horen krijgt dat wij slecht en inferieur zijn en dat alles wat niet westers is fantastisch is ga je het op den duur vanzelf geloven.
Het is als een mantra, eindeloos herhalen tot je niet beter meer weet.

Slipsnifter | 21-05-16 | 18:16

trenthopper | 21-05-16 | 17:16
Dit

D'r gaat wel meer meer meer geld naar Defensie, ik vind dat geen verkeerde ontwikkeling.

Hatertzzz | 21-05-16 | 18:16

@Kaan78 | 21-05-16 | 18:09

De vaart der volkeren?

Leg eens uit, oh verheven islamitische trekpop.

Desmoulins | 21-05-16 | 18:14

@Lupuslupus | 21-05-16 | 17:23
Markeer mijn woorden!
Als de helft van stemgerechtigd allochtonië in staat is om ergens tussen alle paspoorten het Nederlandse te vinden en daarmee gaat stemmen, en daar weer de helft van op "DENK" (wian, wtf) stemt, dan kan ook Sylvana beginnen met het verbranden van taxpoet wegens het stellen van domme vragen en het indienen van kansloze moties. En natuurlijk aanspraak maken op wachtgeld.
Dat is overigens de dag dat ik geen Sinterklaas meer speel rond 5 december, maar louter nog Zwarte Piet. Pikzwarte Piet.

Chiant | 21-05-16 | 18:14

Kaan78 | 21-05-16 | 17:53

Marrokaans tuig snelt elkaars koppen, schiet elkaar naar de 72 bubba's, zit diep in de criminaliteit en trekt tenslotte een uitkering omdat linkse kaaskoppen dat een 'feelgood' gevoel gaven. Gevolg is een grote bek naar alles en iedereen en schijten op onze westerse cultuur.
In Marokko heb je in een vroeg stadium al een lat van 1 meter in je nek, zit je een half jaar vast tussen de ratten in de cel en wordt je bij thuiskomst en passant nog even afgerost door opa en pa en je broers. Ik geef grif toe, linkse autochtone kaaskoppen zijn uiteindelijk verantwoordelijk voor deze Pavlov reactie. Jullie mocro's kunnen er wat dat betreft weinig aan doen, en ik neem dat linkse tuig het uiteindelijk veel meer kwalijk dan jullie.
Hopelijk doe heel veel Nederlanders dat ook als ze weer in het stemhokje staan.

Eppo | 21-05-16 | 18:14

"vuile k.k.flikker je reed door ik heb een buskaartje dus "ik heb rechten" "ik heb rechten" "ik heb rechten" "ik heb rechten"

telelezer | 21-05-16 | 18:13

Het zijn pathologische leugenaars en vrijwel allemaal.
Zowel hoog als laagopgeleid. Ik snap vrouwen ook niet die op dit soort idioten vallen...

Desmoulins | 21-05-16 | 18:03

Je weet toch wel dat vrouwen een zwak hebben voor mannen met dark triad persoonlijkheidskenmerken. Ze vallen (al zullen velen zeggen van niet) simpwelweg op bad boys met psychopathische trekjes. Het is geen geheim dat bajesklanten veel fanmail krijgen.
en.wikipedia.org/wiki/Dark_triad
www.dailymail.co.uk/sciencetech/articl...
en.wikipedia.org/wiki/Dark_triad

koter | 21-05-16 | 18:13

Kaan78 | 21-05-16 | 18:09
Joh, neem een borrel, kom ff tot rust.

catomar | 21-05-16 | 18:13

@Desmoulins | 21-05-16 | 18:05

Omdat schorem het altijd voor schorem opneemt. Wetend dat zij zelf ook een keer in zo'n situatie gefilmd worden.
.
En schorem is het, hoor, die @kaan78. Dat bloedzuigen van 'm zal zich niet tot de panelen beperken...

Parel van het Zuiden | 21-05-16 | 18:13

@koter | 21-05-16 | 18:00

Ach schei toch uit. Waar ik woon kan ik niet eens een auto parkeren. OV is zeker een verschrikking maar in de randstad een bittere noodzakelijkheid. Kan GVD nergens je auto fatsoenlijk kwijt alleen die onleefbare buitengebieden waar dit schorem juist in grote getale leeft.

Desmoulins | 21-05-16 | 18:12

@Ommezwaai | 21-05-16 | 17:57

Juist de VVD zegt dat nu.
Speciaal voor goedgelovige, nuttige idioten als bijv. DKS.
De VVD is een eurofiele partij dus verantwoordelijk voor het multiculturele drama en voor de nog steeds massale influx van onverenigbare culturen die men nog steeds vol overgave faciliteert.

Leugenachtige partij die alles zal zeggen om de status quo te handhaven.

Desmoulins | 21-05-16 | 18:10

roze_bril
Ik probeer een deel van de NL maatschappij mee te laten doen met de vaart der volkeren. Jullie zijn ziek. Gaan met 5 man op 1 vrouw aanvallen, pesten kinderen, gedragen als flapdrollen ihkv VVMU en proberen dmv passief agressief gedrag, aggressie uit te lokken en gaan huillie doen als iemand als Badr jullie corrigeerd. Wie zijn jullie man? Ik herken jullie niet meer.

Kaan78 | 21-05-16 | 18:09

Hij had gisteren niet door moeten rijden, hij had er vol overheen moeten rijden.

Sadomassochristus | 21-05-16 | 18:08

Ik heb het filmpje een minuut volgehouden en zit weer helemaal te stuiteren. Wat een totale lul is die k*tmocoro. Of wat het ook mag zijn.

bft | 21-05-16 | 18:07

@Desmoulins | 21-05-16 | 18:05

vergelijking...

F*** you autocorrect.

Desmoulins | 21-05-16 | 18:05

Kaan78 | 21-05-16 | 17:53
"Kunnen ze ook niet zo veel aan doen dat ze een laag EQ en compensatiegedrag voor een mislukt leven moeten projecteren aan mensen die er weinig mee te maken hebben en zijzelf onvoldoende kennen."

Je probeert een groep af te schilderen als minderwaardig, maar als ik jouw zin lees bekruipt mij het gevoel dat jij ook niet vooraan stond toen god aan het pottenbakken was.

pluk-87 | 21-05-16 | 18:05

@Kaan78 | 21-05-16 | 17:55

Laat weinig aan de verbeelding over, Kaan.
U weet best dat uw vergelijkbaar totaal nergens op slaat.
Waar komt dat toch vandaan om altijd op de bres te springen voor dit schorem?

Desmoulins | 21-05-16 | 18:05

@Ommezwaai | 21-05-16 | 17:57
wtfbbq!

SyntaxError | 21-05-16 | 18:04

Ben zo benieuwd naar de toekomst, kan bijna niet wachten...
meer, meer, meer van dit soort incidenten :(

"De VN-Vluchtelingenorganisatie en West-Europese landen zeggen dat Turkije geen hoogopgeleide Syrische vluchtelingen meer doorlaat. Het aantal zieke en laagopgeleide Syriërs dat de EU binnenkomt, is opvallend groot, schrijft het Duitse weekblad Der Spiegel."

Bron: nos.nl/artikel/2106398-turkije-stuurt-...

Vagitanus | 21-05-16 | 18:04

@Slipsnifter | 21-05-16 | 17:52

Het zijn pathologische leugenaars en vrijwel allemaal.
Zowel hoog als laagopgeleid. Ik snap vrouwen ook niet die op dit soort idioten vallen...
Wat voor een gesprek voeren dat soort mensen?
Dat accent alleen al. Er zijn natuurlijk uitzonderingen maar die zijn spaarzaam en liëren zich in veel gevallen altijd aan de overgrote walgelijke meerderheid.

Desmoulins | 21-05-16 | 18:03

Veolia doe je chauffeurs uitrusten met pepperspray en gummieknuppel. Enige waar dit inteelt volk respect voor heeft

allah snackbar | 21-05-16 | 18:02

Ommezwaai | 21-05-16 | 17:57
Als de VVD iets zegt, wat het ook is, weet je meteen al dat geen één woord ervan is gemeend, en alles van voor naar achteren is gelogen.

Rest In Privacy | 21-05-16 | 18:01

Ja wat wil je? Als je het OV na je 22ste nog met regelmaat gebruikt ben je gewoon een pauper of een tokkie. Dit verbaast me dus niets. Deze jongen is (wat zijn afkomst ook is) bijzonder goed geïntegreerd incl. lokaal accent.

koter | 21-05-16 | 18:00

Wordless is woordjes natuurlijk

Fuck-a-duck | 21-05-16 | 18:00

Vroeger reden buschauffeurs ook vaak langs mijn halte terwijl er slechts een keer per uur een bus reed. Daar ben ik nog aardig vaak door in de problemen gekomen. Ik snap die mocro zijn frustratie wel.

Tierelantijn | 21-05-16 | 17:59

Hulde voor de chauffeur die voet bij stuk houdt.
Wat is er toch mis met die Rifuitvreters.
Elk woord beginnen met K. en dreigen.
Als puntje bij paaltje komt de racisme kaart trekken.

Zum kotzen.

allah snackbar | 21-05-16 | 17:59

@kaa78, wat is precies je bedoeling van al die leugens die je hier opschrijft?

roze_bril | 21-05-16 | 17:57

Cursussen normaal gedrag gaan we niet geven aan AUTOCHTONEN. Moest mijn vorige post zijn.

Kaan78 | 21-05-16 | 17:56

Het is altijd die 99,9% die het voor de rest verpest.

lulleficatie | 21-05-16 | 17:56

Desmoulins
Heb je wel alles gelezen. Twee zinnen? Zucht...

Kaan78 | 21-05-16 | 17:55

Wat heeft dat volk toch altijd met dat k-woord?

XverderNix | 21-05-16 | 17:54

Wat een smerige racist, die buschauffeur. Hij wilt zich nog niet eens cultureel laten verrijken met kleurrijke wordless van die typhus mocro.

Fuck-a-duck | 21-05-16 | 17:54

Voor als je geen zin hebt om het filmpje te kijken: meneer heeft een buskaart.

laminaatplaat | 21-05-16 | 17:53

De mensen die werken zijn een afspiegeling van de maatschappij. Daar zitten dus ook klootzakjes van de pvv tussen. Kunnen ze ook niet zo veel aan doen dat ze een laag EQ en compensatiegedrag voor een mislukt leven moeten projecteren aan mensen die er weinig mee te maken hebben en zijzelf onvoldoende kennen. Cursussen normaal gedrag gaan wij niet geven aan allochtonen. Laten we allochtonen dan een cursus geven mbt hoe om te gaan met geestelijk minderbedeelde autochtonen.

Kaan78 | 21-05-16 | 17:53

@Desmoulins | 21-05-16 | 17:51
Ik heb er een paar meegemaakt op mijn werk, en het is liegen, liegen en nog eens liegen.

Slipsnifter | 21-05-16 | 17:52

@Kaan78 | 21-05-16 | 17:44

Lieg niet Erdogan cultist.
Hoor je Rutger of Jan ooit kk bezigen, dacht het niet.

Desmoulins | 21-05-16 | 17:52

En weer de vermoorde onschuld spelen nadat ie de chauffeur eerst minutenlang voor rotte vis heeft uitgemaakt. Wat een kudtvolk.
Echt 90% deugt niet.

Desmoulins | 21-05-16 | 17:51

En dat maakt het beroep van Buschauffeur nu zo leuk en afwisselend. De ene dag help je bij een bevalling in je bus en een week later heb je een tantoe irritante leipe mocro shit achter je zitten.
Als ik het zo hoor een van de weinigen met een (geldig) plaatsbewijs, dat dan weer wél...!

TonyD | 21-05-16 | 17:50

@leider.M | 21-05-16 | 17:46
Dat soort mensen kunnen het in nederland erg ver schoppen hoor, kijk maar eens in de politiek.

Slipsnifter | 21-05-16 | 17:50

-weggejorist-

Masturwasbeert | 21-05-16 | 17:49

@FinFucker | 21-05-16 | 17:11

Ze moeten dus allemaal een onuitstaanbare vis uit hun strot trekken... Vandaar dat men in de randstad dat Arabische gelul zo makkelijk overneemt, en dat zeg ik als Amsterdammer.

Desmoulins | 21-05-16 | 17:49

Sneu maar wel te voorspellen helaas.
+1 voor de kalmte van de chauffeur.
Maar geen snelle aktie van de politie -1.

Barchimes | 21-05-16 | 17:47

Hoe kan zo iemand trouwens uberhaupt lopen, poepen, en meer van dat soort dingen? Een mocro met het IQ van berggeit. Die gaat het vast heel ver schoppen.

leider.M | 21-05-16 | 17:46

@Snap je!? | 21-05-16 | 17:36
En volgende week ligt de buschauffeur in een plas bloed te gorgelen, want zo gaat dat tegenwoordig.
Iets met eerwraak of zo..

Slipsnifter | 21-05-16 | 17:45

Gisteren is in Polen een bom ontploft in Wroclaw , West-Polen. Een verdacht pakket werd opgemerkt in een stadsbus die reed in de Kosciuszko Straat. De chauffeur , de regels volgend, zette de bom gemaakt van een snelkoopan met spijkers op straat waar hij ontplofte. Eén persoon werd licht gewond. "Het gaat beginnen"zo twitterde men gisteren in Polen.

Jan Boule | 21-05-16 | 17:44

Zijn argumentatie lijkt we op die van Rutger of Jan. Hij scheldt alleen meer, daardoor lijkt er verschil in niveau.

Kaan78 | 21-05-16 | 17:44

Spugen leidt nu tot boete, mag van mij ook met dit zinloze gescheld. Plus busverbod, weet hij tenminste zeker dat de bus aan hem voorbijrijdt

beerboeloe | 21-05-16 | 17:43

Dat gaat ze geen 2 weken vol houden.
Neiltwo2 | 21-05-16 | 17:28
.
Dat klopt maar jaren lang uitvreten via wachtgeld gaat mij veel te ver. Daar zijn er al méér dan genoeg van.
.
Iemand wordt voor 4 jaar gekozen en als je er om wat voor reden dan ook voortijdig de brui aan geeft kun je gaan zonder een cent wachtgeld. Gewoon aansluiten bij het UWV en 4x per maand - aanwijsbaar ! - solliciteren.
Zó zou het moeten zijn maar het 2e kamertuig - de goeden niet te na gesproken - vindt het wel best zoals het gaat. Die gaan echt niet in eigen voet schieten door de regels te veranderen.

Lupuslupus | 21-05-16 | 17:41

En we blijven maar op volle kracht doorgaan met het binnenhalen van antiwesterse agressievelingen met het verstand van een kokosnoot..

Slipsnifter | 21-05-16 | 17:39

* zijn = zij

dubbelq | 21-05-16 | 17:39

Geef mij maar Molukkers, Vietnamezen, Chinezen etc, zijn hebben wel een poging gedaan om hier verder te leven. Zodra de islam om de hoek komt kijken is het gedaan. Van mij mag die hele groep van niet geïntegreerde moslims zo opzouten.

dubbelq | 21-05-16 | 17:38

Netjes afgehandeld van die buschauffeur. Wordt je thuis niet opgevoed, dan maar op straat, door de buschauffeur? Grote mond? Schelden? dan ga je niet mee. Idioot. Respect voor de buschauffeur, ik had hem er uit geflikkerd met zijn K*&flikker.

mental K | 21-05-16 | 17:38

Zou die jihadist eigenlijk een buskaart gehad hebben ?

Berthe | 21-05-16 | 17:38

Oow, wacht.

genoegisgenoeg | 21-05-16 | 17:36

Groot gelijk dat de buschauffeur deze grootsmoel de toegang tot de bus ontzegt.

Snap je!? | 21-05-16 | 17:36

Ach ja, het Nieuwe Nederland... spoel maar door de plee.

Slipsnifter | 21-05-16 | 17:36

De vraag: Wat blijft er over in Nederland?
.
''Veel mainstream opiniemakers en beleidsmakers hebben het graag over hoogopgeleide asielzoekers. Uit cijfers blijkt echter dat emigranten veel hoger opgeleid zijn dan immigranten, en dat deze stroom hoogopgeleide emigranten steeds hoger wordt.''
www.visionair.nl/politiek-en-maatschap...

duitse herder | 21-05-16 | 17:34

genoegisgenoeg | 21-05-16 | 17:28
Zijn die er dan? Zo ja, laat eens zien?

vossejongk | 21-05-16 | 17:32

ik had dit eigenlijk eerder achter het station verwacht, st jozefslaan jwz jonge (dacht ik want ik kom niet meer in die pauperstad weert). Man man man wat is dat achteruit gegaan in 20 jaar tijd, dat weert.

sufkut | 21-05-16 | 17:32

Volgende keer maar gewoon weer voorbij rijden.

Hypno2050 | 21-05-16 | 17:31

@genoegisgenoeg | 21-05-16 | 17:28
Dat worden saaie filmpjes, niet iedereen verliest de controle zo makkelijk

BenHetZoZat | 21-05-16 | 17:31

GeenStijl zijn racisten. Laat ook eens filmpjes zien van Chinezen, Duitsers, Belgen, Amerikanen , Zwitsers, Portugese/Italiaanse/Spaanse 3e generatie gastarbeiders in ons openbaar vervoer.

genoegisgenoeg | 21-05-16 | 17:28

Lupuslupus | 21-05-16 | 17:23
Ik hoop zo dat ze in de kamer komt. Ze gaat dat nooit 4 jaar volhouden. Zo'n type als Sylvana wil gewoon lekker overal tegenaanschoppen, en in de 2e kamer moet je netjes op je beurt wachten tot je iets (inhoudelijks) mag zeggen. Dat gaat ze geen 2 weken vol houden.

Neiltwo2 | 21-05-16 | 17:28

Jammer dat die chauffeur een regulier telefoontje nodig heeft voor assistentie. Waarom hebben die geen noodbutton ergens bij het stuur, die tech is gewoon 'off-the-shelf' beschikbaar en opent direct een audio verbinding met de centrale.

BenHetZoZat | 21-05-16 | 17:28

Waarom zien we dit soort filmpjes nooit op Joop.nl of Trouw.nl of VK.nl of NRC.nl of Frontaalnaakt.nl of VN.nl ??

gasboer | 21-05-16 | 17:25

Ik liep vandaag nog over de winkelstraat. Daar zag ik een Turkse familie en het kleine zoontje nam het zusje gewoon in een armklem. Zusje begint te huilen.
En de ouders doen NIETS..... Wtf, dan faal je toch hopeloos als ouder? Het begint al op jonge leeftijd.
Zucht :(

Tostiapparaat | 21-05-16 | 17:24

Ik zie kamervragen voor Sylvana.
Jan Gordelroos | 21-05-16 | 17:21
.
Dan moet ze eerst wel in de 2e kamer zitten hè? En dat gaat gewoon *niet* gebeuren.

Lupuslupus | 21-05-16 | 17:23

Ik zie kamervragen voor Sylvana.

Jan Gordelroos | 21-05-16 | 17:21

@Steinway | 21-05-16 | 17:18
Jammer dat deze touristen nooit meer weg gaan.

solcama | 21-05-16 | 17:20

Nee, dit is niet 'het integratiedebat uitgelegd'. Dit is waarschijnlijk iemand met een vorm van autisme. Ik had vroeger zo'n buurman.

jeanmondo | 21-05-16 | 17:19

Hij gedraagt zich als een Nederlander op vakantie in het buitenland. Kwa integratie iets met klok en klepel.

Steinway | 21-05-16 | 17:18

Die heeft ze sowieso niet alle 24 in het krat.

Divenire | 21-05-16 | 17:18

Dit hou ik niet vol niet.

Piet Karbiet | 21-05-16 | 17:18

Waarom moet de chauffeur bellen? Heeft hij daar geen meldknop voor?

Ikweetni | 21-05-16 | 17:16

De gemiddelde Nederlander is hier niet tegenop gewassen.
10 jaar geleden dacht ik nog dat de pleuris over 4-5 decennia pas uit zou breken maar god wat gaat het snel allemaal..

trenthopper | 21-05-16 | 17:16

Wat is deze

Drpepper | 21-05-16 | 17:15

Alsof het zin heeft om tegen zo'n figuur in te gaan. Dit soort mensen leven in een omgeving waarin het westen dagelijks wordt vervloekt. En dat terwijl de koran hypocrisie bijzonder zwaar veroordeelt..

leider.M | 21-05-16 | 17:14

Volk zonder zelfreflectie en een veel te hoog testosterongehalte. Rot op naar een plek waar de zon schijnt: Marokko.

Departed82 | 21-05-16 | 17:13

Ik kijk dit soort filmpjes over mongoloïde incestproducten niet meer.

Ars Vivendi | 21-05-16 | 17:13

Ik ga niet kijken. Ik lees wel wat dat stuk respectvuilnis te eisen heeft. Mijn bloeddruk is me te heilig.

Boer in 020 | 21-05-16 | 17:13

Het zijn 2 analoge parodiëen. (3 eigenlijk omdat er ook nog provinciaalse underdoggevoelens een rol spelen -met een zachte G-) Zalvend KK-homo zeggend verwijt iemand iets waaraan hij geen schuld heeft. Ondertussen wordt de politie gebeld die kennelijk nooit eerder is gebeld omdat ze niet eens weten hoe ze een noodoproep moeten verwerken. Mooi man!

Einde van de Domheid | 21-05-16 | 17:13

Ah fijn om het resultaat te zien van jarenlang pamperen, alles accepteren, wegkijken en de andere wang toekeren. Nederland, u kan trots zijn op uzelf en uw gebrek aan ruggegraat...

Acar_ketimun | 21-05-16 | 17:12

Haahahhaha een mocro met een zachte G. Lijkt wel of je marokkaanse Roy Donders hoort.

FinFucker | 21-05-16 | 17:11

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland