Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Really? Gejank over wachtrijen Zaventem

ezgif-1831934308.gifNatuurlijk, opgeblazen worden door een moslimsterrorist is niet leuk. Dat verpest echt ontzettend je dag. Maar weet u wat nog erger is? Wachtrijen. Dat is echt de hel. Tuurlijk, zo'n explosie waarbij je ledematen alle kanten op slingeren, dat is vervelend. Van die dingen die je er niet bij kunt hebben op je dag. Gaat zo irritant door je gemaakte plannen heen. Maar dat kun je van wachtrijen ook zeggen. Op Zaventem draait de vertrekhal die door de Allah-fanboys vakkundig is gesloopt weer op tachtig procent. Maar vanwege alle extra veiligheidsmaatregelen staan er lange wachtrijen. Iedereen wordt nu immers buiten al gecheckt, zodat explosieven en ander Koran-gerelateerd doodmaaktuig niet in de vertrekhal komt en ze aanslagen nu dus in de buitenlucht moeten plegen. De wachttijden kunnen oplopen tot twee uur en waarschijnlijk hebben ze daar niet die goochelaarclown die in Schiphol altijd de wachtenden vermaakt. Want je wilt de terroristen immers geen goede reden geven om een aanslag te plegen. Blijken dus maatschappijen te klagen over die wachtrijen. Luchtvaartmaatschappij Brussels Airlines noemt de wachtrijen bijvoorbeeld vanuit commercieel opzicht niet houdbaar. Burgerkutjes die te laat van huis gaan kunnen dan hun vlucht missen. Is dat zo, Brussels Airlines? Zullen wij u eens iets vertellen? Passagiers die de vlucht missen omdat ze in kleine hompjes vlees zijn geblazen door extremisten, dat is pas commercieel niet houdbaar. Naar onze bescheiden verdienen mensen die klagen dat ze lang moeten wachten, omdat veiligheidsdiensten proberen te voorkomen dat ze getroffen worden door een spijkerbom, het om opgeblazen te worden door een spijkerbom. BIJ WIJZE VAN SPREKEN DAN [/disclaimer], met je #FirstWorldProblems. Het is al heel wat dat die vertrekhal überhaupt weer in de running is, zo snel na de aanslag. Laten we daar eens op focussen, in plaats van jankbaby's die wachtrijen irritanter vinden dan veiligheid.

Reaguursels

Inloggen

Ik stond daar dus.. zonder enige informatie in een ellenlange rij aansluiten. Geen kant die je op kan, regelrecht in de fuik.

Zeker Quid, superfijn dat de luchthaven zo veilig is. Alleen jammer dat er duizenden mensen buiten als bommenvoer staan te wachten. Het is werkelijk een wanvertoning die daar plaatsvindt.

Overigens heb ik, voor de bezorgde medereaguurders onder ons, m'n vlucht wel gehaald.

Er was namelijk slechts 2,5 uur vertraging...

Maar Schalk | 03-05-16 | 12:24

Ik stond daar dus.. zonder enige informatie in een ellenlange rij aansluiten. Geen kant die je op kan, regelrecht in de fuik.

Zeker Quid, superfijn dat de luchthaven zo veilig is. Alleen jammer dat er duizenden mensen buiten als bommenvoer staan te wachten. Het is werkelijk een wanvertoning die daar plaatsvindt.

Overigens heb ik, voor de bezorgde medereaguurders onder ons, m'n vlucht wel gehaald.

Er was namelijk slechts 2,5 uur vertraging...

Maar Schalk | 03-05-16 | 12:24

Terecht dat mensen klagen. Er wordt schijnveiligheid gecreeerd en daar ben je dan 'slachtoffer' van. Maar goed, blijkbaar geloofd Quid dat controle echt helpt, -facepalm-

Pieleke | 03-05-16 | 08:13

gelul, je mag zeiken over de wachttijden. Het is pure incompetentie. Ga naar welk willekeurig Aziatisch land en je koffers en jijzelf worden ook al voor de ingang gecheckt en je ziet nooit een rij. Belgen zijn gewoon onkundig. Laat de beveiliging door Duitsers doen en het plan werkt wel en de wachttijden smelten als sneeuw voor de zon. Janken moet dus. Overigens wel een goede reden om gewoon met de trein of bus te gaan. Europa is niet zo groot en voor intercontinentale vluchten mogen we concluderen dat Frankfurt dichtbij is.

BananaMonarchy | 03-05-16 | 05:37

-weggejorist-

ablacadabla | 02-05-16 | 22:04

Wat voor wereld leven wij als een vliegtuighaven eruit moet zien als een explosieven verstevigde bunker om mensen hun veiligheid te garanderen. De maatregel die men nu neemt is een tijdelijke om schijnveiligheid te creëren. Deze maatregel zal na een paar jaar weer lakser worden. In essentie, zolang pislam wordt toegestaan op ons continent, dan wel ons land, zullen overheids gebouwen, pers gebouwen, onderwijs instellingen en ga zo maar door waar veel burgers samen komen en degene een functie naar de bevolking toe vervullen moeten worden gebouwd naar NATO standaarden om directe VBIEDS te kunnen weerstaan. Kunnen we direct de criteria die we hanteren waar ambassades bouwen in derde landen zoals Pakistan en Iraq hier gaan bouwen voor onze scholen. Man man man man wat een wereld.

sickstyle | 02-05-16 | 20:43

Nu staat 1000 man buiten op een hoopje, waar het er voorheen 100 binnen waren. Nogal wiedes dat men klaagt.

KennyBeter | 02-05-16 | 20:31

Ik zou juist wel via Brussel vliegen, kans dat de bliksem twee keer op dezelfde plek inslaat is immers ook uiterst gering.
Behangdelul | 02-05-16 | 15:54

Niet als de bliksem eenmaal op die plek is ingeslagen. Daarna is de kans dat deze daar weer inslaat even groot als elders.

Charlie36 | 02-05-16 | 19:32

Zal wel. Op Brussel kon je goedkoop parkeren. En met een goede shuttle zat je snel op de luchthaven. Wordt nu dus voortaan Dusseldorf.

Kamervraag | 02-05-16 | 19:26

Quid, je bent oetmoet. Weet je namelijk wat nu zo grappig is? Moslimterroristen hartje wachtrijen want stilstaand, dus een makkelijker doelwit krijg je niet. En druk, dus reeds veel slachtoffers bij een matige explosie. En nog mooier, van die airport zigzagrijen als in nokia snake. Als je dan in het midden ploef doet heb je 360° damage. De rijen zijn dus weldegelijk een probleem, maar demense klagen om de verkeerde redenen.

Badderbeest! | 02-05-16 | 19:22

Enkeltje Budapest dan maar..

Neut | 02-05-16 | 19:01

-weggejorist-

WigaDan | 02-05-16 | 18:55

-weggejorist-

WigaDan | 02-05-16 | 18:55

-weggejorist-

WigaDan | 02-05-16 | 18:52

-weggejorist-

Elastiek | 02-05-16 | 18:27

Gejank over wachttijden.
Van reizigers op weg naar goedkope vakantiebestemmingen. Turkije, bijvoorbeeld.
Zó vriendelijk, die Turkse moslims.

Maar het is hun eigen schuld, die wachttijden.
Hadden ze via hun domme stemgedrag maar niet honderdduizenden moslimbarbaren in hun land moeten binnenhalen.

Als je je land heel wilt houden, en prettig, moet je moslims buiten laten.

Liefst zo ver weg mogelijk.

Peter Emile | 02-05-16 | 18:21

James Lastig | 02-05-16 | 16:45
Helpt niet, in die situatie mag je van het Opperhoofd veinzen dat je geen moslim bent.

Bruine Beer | 02-05-16 | 18:16

Een beetje terrorist neemt volgende keer gewoon de aankomst hal of blaast zich op in de rij voor de vertrek hal dat is de pest met zulke aanslagen dat hou je nooit tegen

Poldergek | 02-05-16 | 18:07

woordgrap van de dag | 02-05-16 | 17:31
Volgens mij heet de film Scanners.

roosvrij | 02-05-16 | 17:51

De oplossing tegen mensen opblazen in de vertrekhal is tragere verwerking? Meer mensen in de vertrekhal?

Pimp my Voortuin | 02-05-16 | 17:50

Ik zou ook niet op m'n gemakkie staan in de rij op Zaventem. In ieder geval zouden mijn zintuigen op volle toeren werken.

roosvrij | 02-05-16 | 17:50

@Lupuslupus | 02-05-16 | 16:39

Het kan allemaal zoveel efficiënter en effectiever.
We weten allemaal heel goed van welke kant het gevaar komt.
De enige barrière is nog steeds de verstikkende politieke correctheid.

Desmoulins | 02-05-16 | 17:38

Voor mij maakt het niets uit, ik sta toch altijd al in de verkeerde rij.

the haque warrior | 02-05-16 | 17:37

Over gevulde tomatensoep gesproken: weet iemand toevallig uit welke horrorfilm dat gifje komt?

woordgrap van de dag | 02-05-16 | 17:31

Merkwaardig. Er zit alleen maar gevulde tomatensoep in dat hoofd.

hardhorendhert | 02-05-16 | 17:08

Zo snel na heropening naar het vliegveld gaan is net zoiets als naar een film gaan op de dag van première en klagen dat de zaal vol zit met luidruchtige mensen.

Captain Pervert | 02-05-16 | 17:05

Doe als Israël, racial profiling en er zijn geen rijen.

sprx | 02-05-16 | 16:50

Al die moeite terwijl het zo simpel is.

Iedereen die naar binnen wil moet verplicht een stripje bacon eten, probleem opgelost.

Jamnmer voor die paar goedwillende moslims, joden en vegetariërs maar 'collateral damage' heb je altijd en minder dan nu het geval is.

James Lastig | 02-05-16 | 16:45

@Quid. Zo'n stukkie ha'k nie verwacht van jou....

Ik vlieg veel.
Wachten is kudt, buiten wachten is nog kudter.
3 uur queue-en voor een vlucht van 2 uur is kudterter
Je schiet er geen zak mee op daar een potentiële terrorist nu nóg makkelijker spel heeft. Opblazen in/naast de rij met wachtenden geeft beslist meer casualties dan in de vertrekhal.

Het is schijnveiligheid en slaat compleet nergens op.

Onkel Bratwurstbude | 02-05-16 | 16:41

Daarom dus 'racial profiling'.
Werkt prima in Israel.
Desmoulins | 02-05-16 | 16:27
.
Precies. De lui waar de dreiging vanuit gaat moet gecontroleerd worden. Niet opa Jan en oma Nellie van 85.
.
Als je een valse hond laat zien dat je bang voor hem bent, grijpt hij je. You do the match....

Lupuslupus | 02-05-16 | 16:39

@ablacadabla

Pleur je toch op naar een andere site? Wij gaan je sowieso niet missen hoor.

overVecht | 02-05-16 | 16:34

Mensen die klagen over bewezen symbool maatregelen jankbaby's noemen. Grappig voor iemand van geenstijl.

tada | 02-05-16 | 16:31

Daarom dus 'racial profiling'.
Werkt prima in Israel.

Desmoulins | 02-05-16 | 16:27

Jezus christus wat een flutstuk. De maatschappij wordt steeds verder lamgelegd door deze hysterische angstcultuur, en de Geenstijl doet er lekker aan mee. Zoals hierboven al gezegd: security theater, niets meer en niets minder.

crutchlow | 02-05-16 | 16:26

Dat decadente stompzinnige gelul werkt onze ondergang alleen maar verder in de hand. Willen die idioten liever opgeblazen worden door de door hun zo geliefkoosde mohammedanen?
Ongeduldig, onverschillig en conformistisch...
De gemiddelde Westerling in een notendop.

Desmoulins | 02-05-16 | 16:26

meer vrijheid.

Diotima | 02-05-16 | 16:25

Ja, want security theater kun je nooit genoeg van hebben.
fladder | 02-05-16 | 15:35
Hehehe, precies.
Quid, liever wat minder veiligheid en wat meer veiligheid.

Diotima | 02-05-16 | 16:25

Ik weet al na 3 zinnen wie het artikel geschreven heeft.

hurenisvoorpaupers | 02-05-16 | 16:23

Wees blij dat het mooi weer is en dat het vliegveld zwaar beveiligd is..
En blaast een terrorist zich op in de rij, dan kunnen de overlevers, als ze bekomen zijn van de schrik, na een dag of wat vertraging gewoon inchecken en op reis gaan.
Het is ook nooit goed.

Schietmijmaarlek | 02-05-16 | 16:23

@Mark_D_NL | 02-05-16 | 16:13
Ook geinig: de poldervariant op de Palestijnse busjes (ok was er al: Apeldoornse suzuki). Het opzettelijk kapodt deaudtrijden van de mensen op zebrapad, bushaltes of andersoortig publieke ruimten waar geen anti-islam betonblokken staan.

de Voorzittert | 02-05-16 | 16:22

De eer die wij op het vliegveld moeten bewijzen aan de islam wordt steeds omvangrijker.
Geen vloeistoffen of gereedschap meer in de hand baggage, schoenen en alle metalen uit voor de scanner, handtastelijke fouilering, etc.
Een hoop tijd en ergernis.

Peter_K | 02-05-16 | 16:22

Commercieel gezien niet houdbaar. Extra controles zijn helaas nodig maar de manier waarop het nu gaat lijkt me niet de oplossing.

mereggie | 02-05-16 | 16:22

@Dr. Snoepjes | 02-05-16 | 16:08
Dat is vrij eenvoudig uitgelegd Dr. Snoepjes. U gaat volledig voorbij aan de upside van de islamisering voor de gemiddelde politicus: in stand houden van complete zieligheidsindustrie, 100k potentiele linksstemmers per jaar erbij, niet hoeven toegeven aan mislukking van multiculti, in de picture blijven in de baantjescarroussel, pluskuddo van EU krijgen, uitgenodigd blijven worden op gutmensch feestjes, aan tafel mogen blijven schuiven (of nog mooier: op reis mogen) bij de NPO en ga-zo-maar-door.
.
De prijs? Teloorgang van Europa, uitsterving blonde manen én her en der een neefje of nichtje die opgeblazen wordt in de bloei van hun leven. In dat laatste geval is het een kwestie van moeilijk kijken, Wilders of GS de schuld geven en kramp kunnen weerstaan van het wegkijken.

de Voorzittert | 02-05-16 | 16:18

Veiligheidstechnisch is dit echt geen betere oplossing, nu kunnen ze in principe een autobom gebruiken die velen malen krachtiger kan zijn dan wat je in een rugzak/koffer kan hebben.

Zoon van Boer | 02-05-16 | 16:16

Ik vraag me af he? Als er zich nu een koppel zelfmoordterroristen in de wachtrij buiten opblaast, waar gan we de mensen dan controleren?

Barry Hay | 02-05-16 | 16:15

Eerst ruim 2 uur in een wachtrij buiten, dan nog een uurtje wachtrij binnen en dan nog 2 uur wachten op je vliegtuig omdat je nu eenmaal 2 uur van te voren moet inchecken. Om je ochtendvlucht te halen moet je dus al midden in de nacht aanschuiven.
Maar Quid vind dat wel normaal.

sinar2 | 02-05-16 | 16:13

@de Voorzittert | 02-05-16 | 16:08
Kijk, jij snapt het. De Me2 idioten, de copycats. Die zijn een zeer groot gevaar. En wat dacht je van een idioot die het voorbeeld van de stekers in Israël gaat volgen? Die gaat natuurlijk ook een keer komen.
--
Leef altijd in Code Orange.. ;)

Mark_D_NL | 02-05-16 | 16:13

Wat fijn dat er makkelijk betaalbaar alternatief is met de hogesnelheidslijn naar Amsterdam... Oh. Wacht. Ehm...
Hmmm.

Wat kostte dat geintje ook alweer? En waarom laat Pro-Rail / de overheid niet gewoon een SNCF service rijden met TGV's over dat godgloeiende dure spoor? De NS is gebreke gebleven met z'n Fyra en er is toch hopelijk wel een clausule in de licentie dat bij in gebreke blijven een andere maatschappij de service kan overnemen. Desnoods onder de kostprijs, als dat lijntje maar benut wordt. Toch?! Of ben ik nou gek?

Stormageddon | 02-05-16 | 16:12

Volgens mij smullen terroristen van wachtrijen.. Dus een wachtrij van 2 uur lijkt me een mooie hoeveelheid mensen op een kluitje!

WellusNietus | 02-05-16 | 16:12

Vanavond bij de politiek correcte omroep annex volksverlakkers: alle goede dingen die de islam tot nu toe heeft gebracht. De geschatte duur van de uitzenging bedraagt enkele nanoseconden.

wooky | 02-05-16 | 16:11

Moet je je toch eens voorstellen wat een fijne, veilige samenleving met korte wachtrijen we zouden hebben als er geen moslims meer waren. Nou is dat helaas moeilijk per direct te realiseren, maar het wordt serieus tijd om op z'n minst de toevloed naar onze landen te stoppen en verder ook onmiddellijk op te houden met elke vorm van toegeven aan die achterlijke haat- en polariseercultuur.
Waarom laten onze politici dit allemaal gebeuren? Zij kunnen toch ook zien dat massale import van islam voor een breed spectrum aan maatschappelijke problemen zorgt? En dat structureel, al tientallen jaren lang, en steeds erger. Er is werkelijk niets dat op een positieve ommekeer duidt met dat volk.

Dr. Snoepjes | 02-05-16 | 16:08

Weet niet hoe het met u is beste mede-reaguurder, maar ik sta in de gemiddelde wachtrij flink op scherp. Als standing duck gister bij de ArenA blij dat ik binnen was. De ROC-dropout die zich dit najaar gaat opblazen mikt vermoedelijk niet op Schiphol namelijk...

de Voorzittert | 02-05-16 | 16:08

@Behangdelul | 02-05-16 | 15:54
Makkelijke targets blijven makkelijk targets. En de kans is aanwezig dat je copycat aanslagen krijgt. Nee Brussel is een no go voorlopig. Jammer want Brussel had wel voordelen ten opzichte van Schiphol.

Mark_D_NL | 02-05-16 | 16:05

het zijn vooral zakelijke vliegers die er last van hebben... beetje makkelijk stukje kwit, maar als jij de volgende keer ergens lang moet wachten kun jij het tenminste goed relativeren.

Satria | 02-05-16 | 16:05

Wat een slecht verhaal. Ik erger me mateloos aan alle onzinnige slecht georganiseerde maatregelen in naam van onze veiligheid.
Om veilig te zijn moeten we eerst uren in de rij staan ?

Het is gewoon het probleem verplaatsen. De volgende keer is het gewoon een busstation of een treinstation.

Dreddie27 | 02-05-16 | 16:04

-weggejorist-

ablacadabla | 02-05-16 | 16:04

Wat een onzin stuk. Meer dan 3 uur in een wachtrij staan voor security theater. En de eerste de beste moslim terrorist blaast zich nog steeds op tussen de wachtrijen. Ok, dan blijft wel je kostbare plafonnetje in de vertrekhal heel.

Dit is toegeven aan de terroristen. Namaak security die ons leven moeilijk/onmogelijk maakt. Precies wat de terroristen (en alle fascisten, ken uw geschiedenis!) graag willen.

TheEgg | 02-05-16 | 16:04

Tip van de week; ik neem altijd mijn eigen bom mee waardoor ik statistisch gezien elke bomaanslag voorkom.

rechtsdwalendeautist | 02-05-16 | 16:03

Het is en blijft schijnveiligheid al die verscherpte controles en maatregelen. Als iemand zich wil opblazen kan dat altijd wel, bijvoorbeeld in een supermarkt of iets dergelijks.

Ronman2k | 02-05-16 | 16:02

Fuck dat mobiel reaguren ook typotechnisch...

overVecht | 02-05-16 | 16:02

Ik ben benieuwd hoe Kwit zou reageren als hij zijn vlucht had gemist...

wooky | 02-05-16 | 16:02

Nou Quid. Ik kwam afgelopen jaar dus te laat @ Madison Square vanwege onnodig oponthoud cq begeiliging. 12 uur onderweg zijn om die ene wedstrijd te zien en dan vanwege beveiligings gezeik je doel missen. Echt niet tof kan ik je zeggen en dat moet jij begrijpen als basketbal liefhebber.

overVecht | 02-05-16 | 16:01

Weer zo'n verzonnen 100% risico-afdek actie voor een 0.00001% kans op een event. Bommen gaan over menigtes, niet over binnen of buiten. Je moet toch wat verzinnen, als beleidsmedewerker. Want als je geen beleid maakt ben je ook geen beleidsmedewerker. Da's logisch.

Alexis de T. | 02-05-16 | 15:59

@Kaas de Vies | 02-05-16 | 15:44
Dus jij eet altijd de nootjes op....
*Kaas holschop geven doet*

necrosis | 02-05-16 | 15:58

Ben net terug van vakantie. Op de heenreis heb ik twee uur in de vertrekhal van Schiphol gestaan. Ik was blij toen ik door de douane was. Hoe langer je in een wachtrij staat, voor het vliegveld, op het vliegveld, of voor de douane, hoe meer kans je hebt dat een of andere haatbaard op zoek gaat naar 72 maagden.

catomar | 02-05-16 | 15:56

Ondertussen bij de buren. Allard's Gehaktbar is heel normaal.

SapperDeFlap2166 | 02-05-16 | 15:56

First world problems, inderdaad. In een derdewereldland. Toch knap.

De echte Stolwijker | 02-05-16 | 15:54

Quid, je haalt je geblaat in je eigen stuk al onderuit. Als iemand zich in die wachtende rij buiten opblaast heb je minimaal net zoveel doden te betreuren. Dat Brussels Airlines loopt te klagen doet daar helemaal niks aan af.

Korporaal Banaal | 02-05-16 | 15:54

@Mark_D_NL | 02-05-16 | 15:49
Ik zou juist wel via Brussel vliegen, kans dat de bliksem twee keer op dezelfde plek inslaat is immers ook uiterst gering.

Behangdelul | 02-05-16 | 15:54

Quid, slecht verhaal. Net of dit ook maar iets gaat voorkomen. Al die schijnveiligheid is vermoeiend, vies en vervelend. Laat ze boeven gaan vangen ipv burgers lastig te vallen. Kap verder is met angst zaaien. De kans dat mij iets op een vliegveld gebeurt is nog steeds kleiner dan geraakt worden door de bliksem.

Hunter S. Thompson | 02-05-16 | 15:53

Men neme het cassettedeck van zolder.. Neemt eerst wat stilte en daarna Arabisch op.. Zet hem in de vertrekhal aan, wacht even.. en het is plots helemaal niet zo druk.. Zelfredzaamheid heet dat.. Het is dat ik niet van vliegen houd.. (vooral niet als ze steken)

Ikmaakdehuisregels | 02-05-16 | 15:52

Gat in the markt: vlieg 'highly secure' (met wachtrijen), of lekker goedkoop - eigen risico, zonder wachtrijen..

MalteseKnight | 02-05-16 | 15:50

Geloel, Kwit.
want, wat @drijflijk | 02-05-16 | 15:32 zegt.
En verder, gewoon genoeg personeel inzetten om lange rijen te voorkomen.
Maar, dat kan natuurlijk weer niet, want te duur.

vliegende knorrepot | 02-05-16 | 15:50

Je gaat tih niet meer via Brussel vliegen. Denk je nu echt dat die Belgen het nu wel onder contole hebben? Dat gaat niet zo snel. Net zoals in Nederland zitten er veel op politieke gronden gekozen nitwits op sleutelposities. Pas wanneer dat opgelost is kun weer een beetje op de veiligheid in België gaan vertrouwen. Tot die tijd kun je locaties als vliegvelden in België beter een beetje mijden.

Mark_D_NL | 02-05-16 | 15:49

Het is heel simpel, ga niet via Zaventem of ga helemaal niet. Dom kuddevolk.

special-k | 02-05-16 | 15:47

Iets met kalf en put, de kans dat op dezelfde plaats weer een aanslag wordt gepleegd 0. En controleer alleen het islam tuig, o wacht dat is discriminatie.

Maxx! | 02-05-16 | 15:47

Het zal ook wel iets te maken hebben met de relatieve competentie van Belgen om iets in de publieke sfeer te organiseren.
Belgie is een historische vergissing. Een nep land, met nep parlementen en nep polici. En naar dat lichtend voorbeeld is de EU gemodelleerd.

Glasgow Argus | 02-05-16 | 15:47

OK, nu ben ik het zat. Ik doe niet meer mee met de 4 mei herdenking als de wachtrijen niet worden opgelost.
#nomorecuesforjews

Teen | 02-05-16 | 15:44

@necrosis
Ik pak ook altijd jouw l
prive vliegtuig, jij hebt altijd van die lekkere nootjes.

Kaas de Vies | 02-05-16 | 15:44

Vlucht gemist, bedank de zandneger in djellaba die naast u in de rij staat. Bedank zijn vrouw ook, herkenbaar aan de KOMO zak, die er een paar meter achter staat.

Jan van de Biertent | 02-05-16 | 15:43

Quid is hersentjes Quyt. De wachtrij is waar je wordt opgeblazen. De tijd dat terroristen nog om nostalgische redenen de bom in een vliegtuig probeerden te krijgen is voorbij. Nu moeten grote groepen mensenbij elkaar staan op de plek waar de bagage nog niet is nagekeken op een bom. Daar mag je best een beetje over klagen.

insensitive clod | 02-05-16 | 15:42

@très cool | 02-05-16 | 15:33
Precies, ik pak altijd mijn privé-vliegtuig....

necrosis | 02-05-16 | 15:42

Zorg gewoon dat je zo veel personeel en materiaal hebt dat je geen lange wachtrijen hebt. Dat is de boodschap van de 'klagers' Gelijk hebben ze.

Witje64 | 02-05-16 | 15:39

Padvinderijwaarheid; Rijtje na karweitje.

medelmo | 02-05-16 | 15:39

Hoe meer islam, hoe meer ellende. Altijd en overal.

Diegenen die weer op islam-knuffelende partijen gaan stemmen, moeten dan hun bek dichthouden, want ze hebben geen recht meer om te klagen, dat het steeds gevaarlijker wordt, in Europa. Dan is het volgende van toepassing: Dom volk verdient niet beter.

Ik ga zeker op de PVV stemmen, hopelijk de islam wordt eindelijk keihard aangepakt, want de islam is de bron van heel veel ellende in deze wereld. #Feit.

Wonderful-Life | 02-05-16 | 15:36

Ja, want security theater kun je nooit genoeg van hebben.

fladder | 02-05-16 | 15:35

Vliegtuig = openbaar vervoer = per definitie kut

très cool | 02-05-16 | 15:33

ehm... nu staan dus de mensen buiten te wachten in een rij? Extra veilig, je bent echt geen "sitting duck" dan.

zoals altijd het probleem niet oplossen, maar lekker verplaatsen.

Kaas de Vies | 02-05-16 | 15:33

Wat @Willem Hollander zegt. Omdat we hier zo krampachtig politiek correct willen zijn worden ook alle hoog bejaarden en kleuters aan full body scans onderworpen wat natuurlijk ridicuul is. In Israel doen ze dat wel anders, daar plukken ze gewoon de baarden, jurken, bontkraagjes en ander relevant tuig eruit.

drijflijk | 02-05-16 | 15:32

Goed stuk Quid...

Zo'n clown om de vinex-lemming te vermaken in de rij op weg naar de all-inclusive naar Erdoganistan toont eigenlijk al aan hoe sneu het met de Nederlander is gesteld...

el burro | 02-05-16 | 15:31

'Koran-gerelateerd doodmaaktuig' +1

(c)ZWITSUL | 02-05-16 | 15:30

Logisch dat mensen gaan zeuren, blanke 60 plussers worden er ook uit gehaald, want etnisch profileren mag natuurlijk weer niet van de goedmensjes. Dus enorme rijen zijn dan het logische, maar onnodige gevolg.

Willem Hollander | 02-05-16 | 15:29

Pff... dan ga je toch via een ander vliegveld.

Mastermattie | 02-05-16 | 15:29

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken