Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Beveiliging Wilders 'overwerkt in angstcultuur'

evervigilantttt.png's Lands laatste linie tegen terreur, de Dienst Speciale Interventies, was al stuk. En nu lijkt ook die laatste dijk tussen VvMU en sharia onder de druk te bezwijken. Meerdere leden van de Dienst Bewaken en Beveiligen trekken keihard, edoch anoniem aan de bel en gebruiken het eeuwige alarmwoord ANGSTCULTUUR: "Er is een groot gebrek aan empathie tegenover het personeel, dat zich hierdoor afzet tegen de leiding. Iedere vorm van kritiek vanaf de werkvloer wordt niet serieus genomen of wordt beantwoord met represailles. Er is een angstcultuur. Chefs denken teveel aan hun eigen positie", aldus staat te lezen in De Telebloid alsook imgur. En het is nou niet alsof Fort Holland dit nu kan gebruiken. "Terrorisme en meer dreiging vraagt om meer inzetten. Nederland is ook nog eens voorzitter van de EU dit jaar. De dienst staat onder druk," aldus Hoofd Operatiën van de Landelijke Eenheid, Theo van der Plas die duidelijk meer geld wil bij de volgende potjesverdeeloverleggen. Gelukkig komt het allemaal goed. Want Ahmed Marcouch zit er bovenop. "Dit moet zo snel mogelijk opgehelderd en opgelost worden. Bij dit soort diensten kun je je geen onrust veroorloven." Nogal een open deur, maar het is wel waar. Ondertussen kabbelt Nederland rustig op een volgende aanslag af, hier of elders, waarna we allemaal Charlie zijn, krokodillentranen huilen en massaal Imagine zingen rond stationspiano's. Maar daar win je geen oorlog mee.

Reaguursels

Inloggen

Het is weer het oude liedje. Nederland moet paraat staan en er is weer heibel in de tent. Eerst even een aanslag afwachten en dan ontstaat er plotseling actie! Dan kan alles opeens! Wat een gezeik zeg!

streber | 24-04-16 | 00:01

@telelezer | 22-04-16 | 15:14

Bravo! Niet dat jouw briljante reactie gelezen wordt door de islamknuffelaars, maar toch.

Annuska G. | 23-04-16 | 14:55

@telelezer
Amen

Badnews | 22-04-16 | 20:13

theo1610 | 22-04-16 | 14:25
Meer geld, anders vergaat Nederland!

theo1610 | 22-04-16 | 19:47

telelezer | 22-04-16 | 18:38

Goede aanvulling :-)

Rotterdammert1965 | 22-04-16 | 18:45

"En een ieder die zeurt over de kosten van de beveiliging van Wilders.(..)"
Rotterdammert1965 | 22-04-16 | 18:19
.
De beveiligings kosten worden gemaakt niet omdat Wilders dat zo leuk vindt maar doordat laaghartige proleten deze democratisch gekozen volksvertegenwoordiger al 15 jaar lang met gruwelijke moord bedreigen; gewoon omdat hij dingen zegt die hen niet aanstaan.
Daarnaast moet vooral de overheid zich schamen omdat ze deze vuiligheid niet voor eens en voor al de kop indrukt.

telelezer | 22-04-16 | 18:38

En een ieder die zeurt over de kosten van de beveiliging van Wilders. Zeuren jullie ook zo hard over de beveiliging van ons koningshuis? Dat kost een poepie meer dan Wilders en het koningshuis kruipt al aardig voor de Religie van de Vrede.

Rotterdammert1965 | 22-04-16 | 18:19

Denk ook niet dat Wilders gepopt gaat worden, dat zal echt wel tegengehouden worden in Den Haag. Daar zijn ze als de dood dat als Wilders omgelegd wordt hetzelfde gebeurd als destijds met Pim. Dan staat de PVV na de verkiezingen op 50 of 60 zetels.

Zal binnen een jaar dan wel weer verkiezingen komen, maar zal Bontes en Van Klaveren het gat opvullen van de PVV. Onderschat deze 2 zeker niet.

Rotterdammert1965 | 22-04-16 | 18:17

Als de islam, en daarmee elke moslim, inderdaad zo slecht en kwaardaardig is, zat jij hier echt niet zo gezellig te reaguren hoor.
vivantomnesvirgines | 22-04-16 | 17:19

Denk dat de onschuldigen ondertussen op 1 hand te tellen zijn en je dan nog vingers overhoud.

Rotterdammert1965 | 22-04-16 | 18:13

@ vivantomnesvirgines | 22-04-16 | 17:19
Ik zeg niet dat ELKE moslim zo is, ik zeg slechts dat Wilders dat niet doet en dat hij daarom niet degene is de een angstcultuur creeert (zoal HenkJR | 22-04-16 | 11:22 heel sluw probeert te suggereren).
Echter, degenen die bovenstaande vuiligheden uithalen zijn de echte angstcultuur creanten,
En of je het nou wel of niet "slecht en kwaadaardig" wilt noemen; ik haal slechts de rauwe feiten aan. Ik neem aan dat u wel eens kranten leest of het TV nieuws kijkt.. toch?!

telelezer | 22-04-16 | 17:35

Onder welk ministerie valt deze dienst eigenlijk?
IJzervreter | 22-04-16 | 11:29

Onder het Ministerie van Veiligheid en Justitie. Het is een afdeling van de Landelijke Eenheid van de politie. Net zoals bijvoorbeeld het AT.

robw2020 | 22-04-16 | 17:30

Als de aanslagen maar in Den Haag zijn, vind ik alles prima. Daar woont en werkt dat dictatoriale politieke tuig dat dit veroorzaakt.

Raider Twix | 22-04-16 | 17:27

telelezer | 22-04-16 | 15:14
Als de islam, en daarmee elke moslim, inderdaad zo slecht en kwaardaardig is, zat jij hier echt niet zo gezellig te reaguren hoor.

vivantomnesvirgines | 22-04-16 | 17:19

""Heeft Wilders die angstcultuur niet gecreëerd..?""
@ HenkJR | 22-04-16 | 11:22
.
Driewerf Neen beste HenkJR;
Uw als geloof vermomde "Veroveringscultuur Van De Vrede" creeert namelijk al 1400 jaar een angstcultuur terwijl Wilders pas 20 jaar aan politiek doet.
www.youtube.com/watch?v=c7y2LRcf4kc&a...
.
Ik beantwoord uw stomme kip-en-ei vraag daarom met een tegenvraag:
Hakt Wilders hoofden af?
Steekt Wilders weerloze gevangenen in brand.?
Weigert Wilders om vrouwen een hand te geven?
Bespuugt Wilders meisjes en vrouwen?
Randt Wilders meisjes en vrouwen aan?
Slaat Wilders meisjes en vrouwen in elkaar en noemt ze k.k.hoeren?
Hakt Wilders hoofden af?
Steekt Wilders weerloze gevangenen in brand.?
Laat Wilders bommen ontploffen in steden en op door vrouwen en kinderen drukbezochte markten?
Schiet Wilders met opzet raketten af op ziekenhuizen en scholen?
Vermoordt Wilders filmmakers als ze een film maken over hoofddoekjes?
Bedreigt Wilders democratisch gekozen volksvertegenwoordigers met de dood als ze toevallig iets zeggen wat hem niet zint?
Gaat Wilders met kalashnikofs naar vreedzame drukke steden om meer dan honderd onschuldige jongeren medogenloos af te maken in een discotheek en in de straten?
Gaat Wilders naar het strand om onschuldige westerse toeristen (inclusief hun jonge kinderen!) af te maken?
Schiet Wilders tekenaars dood omdat ze iets tekenen wat hem niet bevalt?
Slaat Wilders conducteurs het ziekenhuis in omdat ze om zijn kaartje vragen?
Gaat Wilders midden op staat liggen bidden?
Roept Wilders op tot geweld ipv keer op keer te benadrukken dat we het echt democratisch en geweldloos moeten houden?
Berooft en vermoordt Wilders juweliers?
Berooft Wilders gepensioneerden en slaat ze het ziekenhuis in omdat ze joods zijn?
Is Wilders een inbreker?
Verschijnt Wilders regelmatig in Opsporing Verzocht voor steeds vaker begane misdaden?
Roept Wilders op tot moord op iedereen die anders durft te denken?
Gooit Wilders joden en homo's van het dak af met het hoofd naar beneden?
Roept Wilders op om collega's door het hoofd te schieten?
Trapt Wilders meisjes in elkaar omdat ze korte rokken dragen?
En ga zo maar eindeloos door;
en door
en door

telelezer | 22-04-16 | 15:14

-weggejorist-

theo1610 | 22-04-16 | 14:25

Misschien moet geenstijl om nog relevant te blijven wat meer variëteit aanbrengen in de topics: Moslims, Marrokkanen/Finnen/Turken/Polen, de Islam an sich vanuit leken perspectief, en elke scheet van geert wilders - gaan op den duur vervelen. Aan de kwaliteiten van de redactie ligt het niet. In de vrijmibo's worden heel wat interessante linkjes gelinkt, waarom die niet zelf even uitdiepen? En FotoFuckVrijdag moet terug. Zo dat waren mijn 2ct.

Escovanity | 22-04-16 | 13:43

loze stijl | 22-04-16 | 13:11 alleen de gewone burger moet zich aan de regels omtrend schulden houden. Overheid en grote bedrijven kunnen lenen tot zij een ons wegen. En criminelen die stelen het wel ergens vandaan.

cees2025 | 22-04-16 | 13:37

Wow het antwoord van de topchef lijkt wel op de gemiddelde manager in elk middelmatig bedrijf dat verlies lijdt. Gewoon kop in het zand steken, alles weg wuiven en zeggen dat er niks aan de hand is ... hoe toevallig.

Dit is iets dat men tegenwoordig leert; Leg de problemen bij iemand anders neer voordat jij het probleem krijgt=een slechte chef op de verkeerde plek=een slechte ontwikkeling voor je bedrijf=ga a.u.b. snel een andere baan zoeken voordat het te laat is.

speedy_con33 | 22-04-16 | 13:18

De verkiezingen zijn in zicht,en raad eens wat!
Het voortraject van het excuus moet voor de zekerheid even Nieuwsuur bestendig worden gemaakt.
Want: Gister extra terreurangst gezaaid.
Vandaag, gebrek aan beveiliging door gerommel binnen de dienst.
Stel je voor; wat nou als door deze 2 factoren Wilders opeens iets dergelijks zou overkomen als Proff. Pim?

Dan heeft het niet gelegen aan onze heren op het binnenhof, maar neemt de top van de veiligheidsdiensten dit tegen forse betaling voor hun rekening,met een jijbak richting vak K, die dit bezuinigingsbeleid verdedigen naar de uitgaven voor de burger en terrorismebestrijding op Europees niveau.

Ergo: Dan is het uw en mijn schuld!
Gek he, dat de diender in het veld zich hier niet in zou kunnen vinden?

deraderendraaien | 22-04-16 | 13:15

@the Jackdawn | 22-04-16 | 12:00

Zolang er door de roverheid €40.000.000 op een namiddag kan worden uitgetrokken voor een schilderijtje maak ik me geen zorgen over de financiële gezondheid van dit prachtige land ( kuch)

loze stijl | 22-04-16 | 13:11

rechtsdwalendeautist | 22-04-16 | 12:42
"Ik weet niet wat een varkensmutsje daarmee te maken heeft."

Dat geld kan ook aan de beveiliging van Greet gedoneerd worden, als je echt om Wilders geeft dan geef je gul.

the Jackdawn | 22-04-16 | 13:08

P. Bernhard v.LeipeB | 22-04-16 | 12:50
Goed dat je LOI i.p.v. NTI adviseerd omdat hier meer aandacht wordt gegeven aan moeilijk lerenden, die aandacht die jij ook nodig was.

Bhagwan Sri Rajneesh | 22-04-16 | 13:00

@General Dripple | 22-04-16 | 12:18
Falen en wegkijken? Terrorisme en radicalisering is een zwaar overschat probleem. Diensten hebben het prima onder controle. Die enkele uitschieter af en toe ergens in Europa stelt toch bijna niets voor in verhouding met de aandacht die het krijgt.

Maar er valt te verdienen aan angst. Zetels, belangen, macht. En dan hebben we het al lang niet meer alleen over Wilders. De schrijver van bovenstaand stuk (Spartacus, die zo grappig is met gaskamers) wordt ondermeer betaald door het Gatestone Institute: een zak geld van een gesjeesde joodse mevrouw (Nina Rosenwald) die zichzelf "een vurig zionist" noemt. Kijk naar zn artikelen en het is 95% moslims bashen en joden aaien. En verder wat reclame voor wapens

Maaiveld | 22-04-16 | 12:59

@Mastermattie | 22-04-16 | 12:56
rastafari's moet zijn pastafari's

Mastermattie | 22-04-16 | 12:57

@Maaiveld | 22-04-16 | 12:39
Steek die kop toch eens boven dat maaiveld uit.
Natuurlijk is er angst en natuurlijk wordt daar (niet alleen door de PVV overigens) gebruik van gemaakt.
Maar de feiten liegen niet. Steeds meer mensen worden zo'n beetje dagelijks geconfronteerd met de uitwassen van een separate samenleving.
Het probleem begint ermee dat de politiek nog steeds van mening is dat religies boven de wet staan.
Daar hebben de kleuterneukers van de katholieke kerk eerst jarenlang slim gebruik van gemaakt en nu spelen moslims (oh en rastafari's trouwens ook) daar slim op in.
Als men nu eerst eens begint met simpelweg toepassen van de bestaande wetten en niet gaat goochelen met fopstrafjes en knuffelcursussen zijn we al een aardig eind op weg.

Mastermattie | 22-04-16 | 12:56

Sjonie01 | 22-04-16 | 12:34
Wat is "me vca"? Spellen leer je er iig niet maar verder is het misschien iets voor een loi-cursus beveiliging.

P. Bernhard v.LeipeB | 22-04-16 | 12:50

Die 30.000 is er nog niet.
rechtsdwalendeautist | 22-04-16 | 12:42
Was pas de eerste tranche. Geen Stijl zal dit heus nog wel eens pluggen. Ga ook storten al is het maar € 5,-. Ze zien ook hoeveel mensen betalen. Hoe meer dat er zijn hoe angstiger ze worden.

hurenisvoorpaupers | 22-04-16 | 12:48

@netniet | 22-04-16 | 12:42
Dat is nu juist het punt:
Het gaat niet om wat ze kunnen of doen.
Het gaat om wat in de moskeeën wordt opgedragen.

Mastermattie | 22-04-16 | 12:46

bitvakker | 22-04-16 | 12:33

Er is zeker plaats. Maar... in tegenstelling tot bijvoorbeeld Nederland, kun je je in Nieuw-Zeeland alleen vestigen als je een meerwaarde hebt voor de NZ-samenleving. Bijvoorbeeld als je een beroep/vak hebt, waaraan ze daar behoefte hebben: "skilled migrant". Ook moet je gezond zijn en geen crimineel verleden hebben. En moet je de Engelse taal redelijk goed machtig zijn; daar moet je -ook als skilled migrant- een pittig examen voor doen. Op www.immigration.govt.nz kun je basale informatie vinden.

Kievit | 22-04-16 | 12:44

the Jackdawn | 22-04-16 | 12:33
Die 30.000 is er nog niet.
Als er iets gebeurt dan zijn we gewaarschuwd; laat dat maar eens op u inwerken.
Ik weet niet wat een varkensmutsje daarmee te maken heeft.

rechtsdwalendeautist | 22-04-16 | 12:42

Mastermattie | 22-04-16 | 12:26

Uiteraard ligt mijn hoop dat u geen gelijk krijgt, met alle respect. Deze 2 droeftoeters hebben niks gepresteerd en het vermoeden van mijn kant is dat dat ook niet gaat gebeuren. Ze hebben gepoogd een raadgevend referendum op poten te krijgen om het korten van toeslagen ed in Marokko tegen te gaan. Welgeteld 1700 handtekeningen wisten ze te verzamelen. Mijn vermoeden is dat er meer Marokkanen zijn die geraakt worden door de maatregelen die nutoch getroffen zijn. Gelul voor de bühne enmeer is dit clubje niet.

netniet | 22-04-16 | 12:42

Vedor | 12:16
Islam en Marokkanen is wat nu goed verkoopt (stemmen trekt van bange poeperds). Daarvoor waren het MOE-landers, daarvoor waren hey Antilianen. Die problemen worden enorm uitvergroot en isolatie wordt als ideale oplossing voorgesteld. VMBO politiek.

Maaiveld | 22-04-16 | 12:39

Hoe meer islam, hoe meer ellende. #Feit

Wanneer zullen onze politici en "leiders" dit feit onder ogen zien?! Het westerse islamknuffel-beleid is rampzalig.

Wonderful-Life | 22-04-16 | 12:35

Bokito ergo sum | 22-04-16 | 12:04

Ben jij een gereïncarneerde lemming?

the Jackdawn | 22-04-16 | 12:34

Ik heb voor me vca geleerd dat je het gevaar altijd bij de bron moet bestrijden word tijd dat ze dat in de politiek ook is toepassen.

Sjonie01 | 22-04-16 | 12:34

Wie er nog denkt dat de overheid de burgers gaat beschermen die heeft het mis. Voor hun eigen beveiliging en die van alle EU hotemetoten zorgen ze natuurlijk wel goed. Zie het aantal MP5's op het Binnenhof en Marinekazerne Amsterdam. Het is natuurlijk zo wie zo van de gekke dat top bijeenkomsten gehouden worden in zwaar beveiligde kazernes. U denkt dat de overheid bang is voor terroristische aanslagen? Nee, ze is bank voor hun eigen volk.

Graaf van Egmont | 22-04-16 | 12:33

Kievit | 22-04-16 | 12:20

Klinkt jaloersmakend, is er daar nog plaats ?

bitvakker | 22-04-16 | 12:33

rechtsdwalendeautist | 22-04-16 | 12:13
"Mooie spin om straks te zeggen, de beveiliging was niet top, maar we hebben het volk gewaarschuwd."

Wanneer er 30.000 euro binnen no time binnenkomt aan donaties voor een proces tegen Rutte moet het voor de PVV-adept toch een kleine moeite zijn om even met de pet rond te gaan voor de beveiliging van hun idool. Als er iets met Wilders gebeurd dan is het omdat de PVV-adept zijn varkensmutsje belangrijker vind dan de beveiliging van Greet.
static3.trouw.nl/static/photo/2016/17/...

the Jackdawn | 22-04-16 | 12:33

@HenkJR | 22-04-16 | 11:22
Nee! Dat zijn de binnengehaalde fanaten van een achterlijke ideologie!
Waarvan 1 een opiniemaker/filmregisseur/vader de keel doorsneed op straat in Amsterdam!

deraderendraaien | 22-04-16 | 12:32

Greet met getuigenbescherming en sinds kort de rest van het circus met daderbescherming. 24/7
Logisch dat men wat over-werkt/-spannen raakt.

hallevvezool | 22-04-16 | 12:28

vivantomnesvirgines | 22-04-16 | 11:39

Zet ook het rijtje pvvda eens neer. Nou die is nog stukken groter waarbij ook nog eens verteld moet worden dat die pvv-ers wel gelijk ex pvv zijn en bij de pvvda ze terugkomen in de kamer of beloont worden met een burgemeesterschap of meer van dat soort mooie baantjes. Terwijl ze corrupt als de tering zijn. Gevalletje de ketel die zwart ziet zeg maar. Je bent en blijft een sukkel!!!

tweetybird | 22-04-16 | 12:26

@netniet | 22-04-16 | 12:12
Vergis u daar niet in. Er duiken nu allemaal berichtjes op vanuit de Turkse regering om Erdogan bespotters te verklikken. Op dezelfde manier zal straks opgeroepen worden om op die twee van Denk te stemmen.
Sterker nog, we weten hoe de aangiftes tegen Wilders zijn ingevuld: namelijk door mensen, moskeebezoekers, die niet eens wisten wat ze invulden. Deze mensen stemmen straks allemaal op Denk. De PvdA zal er daardoor op achteruit gaan (prima!) maar het zal me niets verbazen als die twee grobbebollen uiteindelijk drie of meer stoeltjes overhouden.

Mastermattie | 22-04-16 | 12:26

vivantomnesvirgines | 22-04-16 | 11:36

Vertel want nu maakt u mij echt nieuwsgierig. Wat hebben ze bijgedragen dan.Want we hebben ondertussen meer aan uitkeringen uitbetaald ook naar marokko en turkije als dat we ooit door ze verdiend hebben. Sterker ze kosten nog geld de gastarbeiders van toen. Dus u lult echt uit u nek ,knuffelaar. Face it. Ze hebben o,0 bijgedragen voor het volk. Enkel wat bazen zijn er rijk van geworden en dan vooral in het westland. U lult echt poep. En de multi culti is ook met die 2 groepen mislukt doordat er een religie tussenzit die niet verenigbaar is met onze westerse waarde. Er is niet de intergratie zoals gedacht gekomen. Ze blijven apart en als groepen op zichzelf. Waar dat bij indo's ,surinamers en noem maar op niet zo is. Die zijn gewoon echt nederlander.

tweetybird | 22-04-16 | 12:22

Bij mijn emigratie naar Nieuw-Zeeland heb ik steeds gedacht, dat dit voor enkele jaren zou zijn. Het vaderland blijft toch trekken, met daarbij de familie en vrienden, die je soms weleens mist. Maar... hier is het leven zo rustig, de mensen zo vriendelijk, niets van al dat gedoe wat ons van de media uit Europa ter ore/oge komt. Ik heb hier nog geen minaret gezien.
Maar nu ik dit weer lees - en zovele andere verhalen- word ik wat moedeloos over Nederland en denk ik steeds meer om maar mooi in Nieuw-Zeeland te blijven. Zonder familie weliswaar. Maar ook zonder de steeds agressievere islam, zonder de steeds indolentere politiek, en met het steeds hardnekkiger wegkijken voor alles wat er mis is.
Ik blijf hopen dat het volk ooit eens wakker wordt. Het kán: straks in maart 2017 massaal stemmen voor PVV, SGP en VNL; de enige partijen die de verloedering van de Nederlandse samenleving lijken te kunnen tegengaan.

Kievit | 22-04-16 | 12:20

Maaiveld | 22-04-16 | 12:12
Wilders dankt zijn bestaansrecht aan het falen en wegkijken van de andere partijen.
Je moet oorzaak en gevolg niet omdraaien.

General Dripple | 22-04-16 | 12:18

Maaiveld,

Klopt niet wat je zegt. Hij strijdt alleen tegen verdere islamisering en de aso-mentaliteit van kansloze en criminele Marokkanen.

Vedor | 22-04-16 | 12:16

Mooie spin om straks te zeggen, de beveiliging was niet top, maar we hebben het volk gewaarschuwd.

rechtsdwalendeautist | 22-04-16 | 12:13

Wilders gedijt het best in een angscultuur. Sterker: onder het mom van het beschermen van de Nederlandse cultuur vormt hij deze cultuur om in een angstcultuur. Alles wat Antilliaans, Oostblok, lichtgetint of moslim is, is gevaarlijk. De oplossing die hij telkens biedt is isolatie, afzondering en buitensluiting. In de 21ste eeuw. Knettergek.

Maaiveld | 22-04-16 | 12:12

Anoguurder | 22-04-16 | 11:36

Het bestaansrecht van Denk is er vooralsnog helemaal niet. Samen zijn ze goed voor iets minder dan 33k voorkeurstemmen en zijn feitelijk dus met twee, goed voor een halve zetel. Het feit dat ze er nog zitten wordt door menigeen bestempeld als zetelroof. Dat het mag binnen de huidige wetgeving en dus zijn zoals het is maar de heren hadden natuurlijk ook een andere beslissing kunnen nemen en op eigen kracht een kans kunnen wagen bij de volgende verkiezingen. Een echte moslim stemt niet want moslim. We moesten, gelukkig, nog maar eens zien wat er overblijft van dit zooitje bij een volgende ronde.

netniet | 22-04-16 | 12:12

Anoguurder | 22-04-16 | 11:36

Het bestaansrecht van Denk is er vooralsnog helemaal niet. Samen zijn ze goed voor iets minder dan 33k voorkeurstemmen en zijn feitelijk dus met twee, goed voor een halve zetel. Het feit dat ze er nog zitten wordt door menigeen bestempeld als zetelroof. Dat het mag binnen de huidige wetgeving en dus zijn zoals het is maar de heren hadden natuurlijk ook een andere beslissing kunnen nemen en op eigen kracht een kans kunnen wagen bij de volgende verkiezingen. Een echte moslim stemt niet want moslim. We moesten, gelukkig, nog maar eens zien wat er overblijft van dit zooitje bij een volgende ronde.

netniet | 22-04-16 | 12:12

Bokito ergo sum | 22-04-16 | 12:04 ja, met de gedachte dat ik zelf geraakt kan worden direct danwel indirect. Ben ik het daarmee eens. Liever dat zij nu de hand overspelen dan dat straks de vijfde colonne dusdanig vertegenwoordigd is met alle gevolgen vandien.

cees2025 | 22-04-16 | 12:11

Beveiligers zijn heel vaak bedplassers, de angst zit in hun zelf.

Bhagwan Sri Rajneesh | 22-04-16 | 12:08

@davimore | 22-04-16 | 11:55
2e klas kleuterschool?
Een peuterspeelzaal zult u bedoelen.

Mastermattie | 22-04-16 | 12:06

Managers zijn doorgaans psychopaten
De top van Justitie (zie de zaak Demmink, gekonkel van Teeven etc.) is door en door rot.
Ons kabinet heeft bewezen schijt aan het volk en aast slechts op het EU pluche terwijl ze alle weg geven waar NL ooit voor stond.
Niemand weet nog waar hij of zij aan toe is en iedereen doet maar wat tot de bom barst.

jouwgedachte | 22-04-16 | 12:05

-weggejorist-

souht | 22-04-16 | 12:05

@drs kwenie | 22-04-16 | 11:49
En ook geen filter over het smoelenboek graag!

Mastermattie | 22-04-16 | 12:04

Laat de dag die je wist zou komen maar komen. Nederland heeft gewoon een uiterst bloederige aanslag nodig. Als we het hebben over oorlog dan is er ook collateral-damage, hoe traumatisch het ook moge zijn voor iedereen die betrokken is is het gewoon het beste dat het gebeurt.

Bokito ergo sum | 22-04-16 | 12:04

@Mastermattie | 22-04-16 | 11:17 "Misschien moeten we gewoon eens beginnen bij de oorzaak van het probleem, in plaats van de symptomen."
.
Iets dergelijks was ik aan het denken tijdens het lezen, en boem... daar stond het, kraakhelder in het eerste commentaar.

ben kokhals | 22-04-16 | 12:04

Als Wilders omgelegd wordt is de proxy afleider van het kabinet om aanslagen goed te lullen weg. Dit zal dus niet zo snel gebeuren. Als het wel gebeurd is het vals beeld van eenheid tegen islamisering weg en zal er onder de samenleving eenheid ontstaan.

S802 | 22-04-16 | 12:02

Feynman | 22-04-16 | 11:24
"Met de miljarden aan Griekenland, Oekraïne & Brussel hadden we dit kunnen betalen."

Die 40 miljoen die het referendum heeft gekost om de EU te zieken hadden meer zoden aan de dijk gezet. Het geld van Griekenland hebben we nog steeds teruggekregen met rente.

the Jackdawn | 22-04-16 | 12:00

Die judas doet het er gewoon om. Het gaat 'm helemaal niet inhoudelijk om de discussie, maar gewoon om wilders / de pvv te dwarsbomen met z'n 'onderbrekingen'.
.
Anoguurder | 22-04-16 | 11:49
.
.
Wedstrijdje interruptie spelen is natuurlijk ook veel leuker dan daadwerkelijk iets voor de burger voor elkaar krijgen toch?
.
2e Kamer begint langzamerhand op een 2e Klas Kleuterschool te lijken...

davimore | 22-04-16 | 11:55

vivantomnesvirgines | 22-04-16 | 11:47
Maar ook te laf om zich te bevlekken. Dat zijn de karakteristiek van Plucheplakkers.
Je kan geen omelet maken zonder eieren te breken.
En dat geeft soms wel eens vlekken...

Abu Shabu Shabu | 22-04-16 | 11:54

Wilders vind ik nou niet echt een leider en hij zou pim fortuyn zijn veters niet eens mogen strikken. Pim fortuyn was echt een "gevaar" voor de wegkijk/linkse knakworstjes. dat was een leider namelijk.
cees2025 | 22-04-16 | 11:47
Wilders likt voorlopig nog gewoon de bruine anjer van Willy en veel beter dan Max het ooit zal doen. Als hij überhaupt nog sex van haar krijgt. Het is Bernard niet.
-
Maar wie weet is dit toch wel degelijk een waarschuwing aan zijn adres. Er zijn er meer afgeknalt die zich tegen hun broodheren begonnen te keren met als mooiste voorbeeld Kennedy.

hurenisvoorpaupers | 22-04-16 | 11:53

@vivantomnesvirgines | 22-04-16 | 11:39
Gelukkig zijn de VVD'ers en PvdA'ers vrij van alle smetjes...
necrosis | 22-04-16 | 11:45

je kan beter vragen waar vvd pvda WEL smetvrij van zijn zo ondertussen, niet veel .... denk ik dan maar zo

ik denk dat het wilders"bash" time is want het wordt langzaam maart.ze kunnen er niet vroeg genoeg bij zijn.

WhaTsHenneping | 22-04-16 | 11:52

--begin-quote--
Iedere vorm van kritiek vanaf de werkvloer wordt niet serieus genomen of wordt beantwoord met represailles.
--end-quote--
.
Klinkt als bijna iedere willekeurige werkgever?
.
Zolang je je werk doet en niks te klagen/op te merken hebt ben je een topwerknemer. Zodra je je mond open doet ben je vervelend...

davimore | 22-04-16 | 11:52

Tja, ik ben voor contrageweld, lik op stuk, nooit omheen gedraaid. Stik met je Lennon.

compitaal | 22-04-16 | 11:50

www.facebook.com/KiesKuzu/photos/a.59...

Die judas doet het er gewoon om. Het gaat 'm helemaal niet inhoudelijk om de discussie, maar gewoon om wilders / de pvv te dwarsbomen met z'n 'onderbrekingen'.

Anoguurder | 22-04-16 | 11:49

Je n'etais pas Charlie, je ne suis pas Charlie , je ne serai pas Charlie. Brand geen kaarsjes, zing geen John Lennon, haat stille tochten en leg geen bloemen.Als het mis gaat, en dat gaat gebeuren, zoeken ze 't maar lekker uit.Ik ben er klaar mee.Net als met die hele islam.... doehoei!

drs kwenie | 22-04-16 | 11:49

@Anoguurder | 22-04-16 | 11:23
Dat viel mij 15 jaar geleden in Amsterdam West al op. De importmensen deden niet mee en verwierpen de Westerse waarden maar de gang naar de specialist in het Andreas ziekenhuis kon men zonder problemen vinden; alle afdelingen zaten dagelijks vol met jurken en hoofddoeken. Hypocriet volk.

Piet Karbiet | 22-04-16 | 11:48

het begint hier potdorie steeds meer op België te lijken.
Straks gaan die beveiligers nog staken!

R van Perzie | 22-04-16 | 11:48

catomar | 22-04-16 | 11:32 maakt niets uit, het volk is het dit keer goed zat. Wie jij er ook opzet om de rechtse stem te vertolken. Wilders vind ik nou niet echt een leider en hij zou pim fortuyn zijn veters niet eens mogen strikken. Pim fortuyn was echt een "gevaar" voor de wegkijk/linkse knakworstjes. dat was een leider namelijk.

cees2025 | 22-04-16 | 11:47

necrosis | 22-04-16 | 11:45
Die zijn over het algemeen inderdaad minder bevlekt.
Kan er ook niks aan doen...

vivantomnesvirgines | 22-04-16 | 11:47

@vivantomnesvirgines | 22-04-16 | 11:39
Gelukkig zijn de VVD'ers en PvdA'ers vrij van alle smetjes...

necrosis | 22-04-16 | 11:45

catomar | 22-04-16 | 11:32
Scherp van je. Zou zo maar kunnen en worden we voor een aanslag op Wilders klaar gestoomd zodat we straks met z'n allen zeggen " tja die verdomde angstcultuur he" daar moeten we wat aan doen. We gaan voortvarend werken aan het voorkomen van angstcultuur. Slaap verder lieve kijkbuiskindertjes

hurenisvoorpaupers | 22-04-16 | 11:44

Heeft Wilders die angstcultuur niet gecreëerd?
HenkJR | 22-04-16 | 11:22
.
Neen, Wilders heeft deze benoemd, lees de eerste reactie nog eens aandachtig!

NB-Stb | 22-04-16 | 11:44

vivantomnesvirgines | 22-04-16 | 11:39
inderdaad , een lijst van allemaal (ex) PVV'ers die kopschoppen, straatroof en aanslagen.
Dank voor het laten zien!
Ik ben nu van mijn geloof af en ga VVD stemmen, dat zijn tenminste eerlijke mensen.

Nuchternederland | 22-04-16 | 11:43

@Nuchternederland | 22-04-16 | 11:39
Ik wacht nog steeds op zijn uitleg.
En nee, dat lulverhaal over brievenbuspissen hoeft hij niet op te hangen.
Dan knal ik direct uit de startblokken!

necrosis | 22-04-16 | 11:43

Management cultuur, flink geld binnen halen 'omdat jij de risico's draagt als het fout gaat' (ook al vangt je beveiliger mogelijk de kogel als het echt mis gaat), maar als er iets niet lekker loopt direct vingertjes wijzen naar het personeel dat onder hen valt.

Tijd om een beetje bottom up te gaan denken bij de roverheid, managers lossen niet of nauwelijks echte problemen op en zorgen eigenlijk alleen maar voor nog meer managers. Je uitvoerend personeel op 1 zetten en als de persoon die de boel bij elkaar zou moeten houden het niet trekt of zich af reageert op het personeel, moet je die schakel vervangen.

Terra | 22-04-16 | 11:42

en in oorlog zijn we.

Hr. J. Ceasar | 22-04-16 | 11:41

Misschien moeten we gewoon eens beginnen bij de oorzaak van het probleem, in plaats van de symptomen.
Mastermattie | 22-04-16 | 11:17
Er is helaas geen we.

hurenisvoorpaupers | 22-04-16 | 11:40

necrosis | 22-04-16 | 11:26
Van zijn partij wel buitenproportioneel veel...

vivantomnesvirgines | 22-04-16 | 11:27

Natuurlijk is Die Wilders de schuld van alles, je weettoch

Nuchternederland | 22-04-16 | 11:39

Feynman | 22-04-16 | 11:26
Dit hoeft zeker niet door onwil te komen. Ik weet toevallig dat in verplegingshuizen veel demente indo's onbewust terugvallen op hun oude cultuur. Waarom zou dat bij turken, marokkanen etc anders zijn?
Bovendien heeft deze generatie wel degelijk iets bijgedragen aan ons land, dus ik vind dat het geen overdreven luxe voor hen om rekening te houden met hun cultuur.

vivantomnesvirgines | 22-04-16 | 11:36

@Crufty | 22-04-16 | 11:30

@Feynman | 22-04-16 | 11:26

De enige reden dat de partij DENK bestaansrecht heeft is juist door die seculiere groep die weigert hier te willen integreren. Die weigeren met nederlanders om te willen gaan. Die de familie al wijsmaken dat hun dochters en zonen absoluut niet met nederlanders om mogen gaan, laat staan op relationeel gebied iets kunnen beginnen.

Het is die seculiere groep dat het ons vs hun verhaal dagelijks doet aanwakkeren. Ons de schuld geven van dat men tweespaak creert hier in de samenleving terwijl het die judas en aanhangers zelf is die hier hun eigen natte droom willen verwezelijken.

Echt, jaren 70 / 80 / 90, werd gehakt gemaakt van dat soort mensen. Jezus wat mis ik die tijd. De overheid speelt hier zelf een rol aan mee, einde dienstplicht, we hebben pussy's op straat waar je geen oorlog mee kunt winnen. Alles wordt maar aan politie, veiligheidsdiensten en AIVD's overgelaten, terwijl de burger al bang genoeg is voor represailles.

Vechten zit in je bloed. Daar is niet veel voor nodig om dat te unlocken. Men moet eens leren op te komen voor eigen rechten en waarden hier in dit land. En niet achter een tobo staan tikken waarom dingen zo kut zijn.

Zelfs dat heeft die judas uitstekend begrepen, dat door middel van democratisch recht ook hij stemgerechtigen kan krijgen, voor z'n seculiere doelgroep.

Zo, en nu ga ik er lekker op uit.

Anoguurder | 22-04-16 | 11:36

@vivantomnesvirgines | 22-04-16 | 11:27
Vertel....

necrosis | 22-04-16 | 11:33

Misschien moet Defensie maar de taken gaan overnemen van de DBB. Die zijn erop getraind om te werken in een angstcultuur.

Jostifiel | 22-04-16 | 11:32

Chefs, die in de eerste plaats aan zichzelf en hun eigen gemak denken, je verwacht het niet...

Crufty | 22-04-16 | 11:32

Ik ben bang dat als de peilingen in maart 2017 een hele grote winst voor Geert Wilders voorspellen, dat de opdracht van hogerhand komt om "per ongeluk" een gaatje in zijn beveiliging te laten vallen. Maar dat mag ik niet zeggen geloof ik.
Zo diep is het vertrouwen bij mij in de politiek gezakt.

catomar | 22-04-16 | 11:32

@Anoguurder | 22-04-16 | 11:23
ja inderdaad walgelijk, verliezen noemt hij dat, met zijn Erdoganachtige gedreig, doch hij gaat verliezen, de huichelachtige als een geit articulerende stemmenronselaar.

Crufty | 22-04-16 | 11:30

@IJzervreter | 22-04-16 | 11:29
Erdogans Ministerie van Buitenlandse zaken.

Mark_D_NL | 22-04-16 | 11:29

Onder welk ministerie valt deze dienst eigenlijk?

IJzervreter | 22-04-16 | 11:29

necrosis | 22-04-16 | 11:26
Van zijn partij wel buitenproportioneel veel...

vivantomnesvirgines | 22-04-16 | 11:27

Anoguurder | 22-04-16 | 11:23
Taal niet geleerd?!? Moeilijk doen via een tolk?!? Klachten niet aan de dokter kunnen vertellen?!? Slechtere anamnese, diagnose & zorg. Eigen schuld, dikke bult of grafkist.

Feynman | 22-04-16 | 11:26

@HenkJR | 22-04-16 | 11:22
Hoe vaak is Wilders opgepakt in verband met straatroof, kopschoppen en dergelijke zaken?

necrosis | 22-04-16 | 11:26

Met de miljarden aan Griekenland, Oekraïne & Brussel hadden we dit kunnen betalen.

Feynman | 22-04-16 | 11:24

www.facebook.com/KiesKuzu/photos/a.59...

"Rekening houden met de cultuur gaat steeds belangrijker worden in de zorg. Wie daar geen rekening mee houdt zal verliezen."

Bah wat een naar, vies mannetje.

Anoguurder | 22-04-16 | 11:23

@Mastermattie | 22-04-16 | 11:17
Maar die mag vooral niet benoemd worden...

A.Nuss | 22-04-16 | 11:23

Toen in de jaren 70 van de vorige eeuw het aantal inbraken en berovingen opeens dramatisch toenam zijn we onszelf alleen beter gaan beveiligen uit angst om te moeten benoemen waar die toename door kwam.
De oorzaak lijkt me duidelijk.
Dus helemaal eens met Mastermattie.

keestelpro | 22-04-16 | 11:23

-weggejorist-

HenkJR | 22-04-16 | 11:22

Als we iedereen die direct of indirect door die klotereligie bedreigt wordt te helpen ,is het goedkoper om die religie er uit te gooien of aan banden te leggen.

van stampij | 22-04-16 | 11:21

Als ze voor Geert maar hun best blijven doen. Als ik het kon deed ik het gratis.

Normpje | 22-04-16 | 11:21

Mastermattie | 22-04-16 | 11:17
Topic kan op slot.
Dit zegt alles wat er gezegd kan worden.

General Dripple | 22-04-16 | 11:19

Er komen enkele tientallen aanvallen op Nederland aan. Dit door kleine groepen Moslim gekkies. En dit zal Nederland plat leggen. Het is voorbij, te laat, er is geen weg meer terug. 90% van Nederland is een sitting duck.

Mark_D_NL | 22-04-16 | 11:19

Misschien moeten we gewoon eens beginnen bij de oorzaak van het probleem, in plaats van de symptomen.

Mastermattie | 22-04-16 | 11:17

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken