Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Onderzoek. Borsten NEE-kamp beduidend groter

zelfweten.jpg[PERSBERICHT:] De borsten van het NEE-kamp zijn beduidend groter alsdan de harries van de JA-stemmers. Tijdens een groot landelijk onderzoek naar stemvoorkeuren voor het aanstaande referendum (6 april) over het omstreden EU Associatie Akkoord met Oekraïne vroeg het Wetenschappelijk Bureau van GeenPeil stemgerechtigden (v) vriendelijk of we hun borsten mochten zien. Van de 357 respondenten antwoordden er 355 met NEE. Maar twee ondervraagden trokken spontaan hun T-shirt uit, en werkten belangeloos mede aan het onderzoek. De dame links op de foto (boodschapper 20-45, twee kinderen, plattelandsgemeente, zelfstandig werkzaam in het MKB, Volvo C30) is een overtuigd NEE-stemster. Mevrouw rechts (studente Europese Studies, thuiswonend, Randstad, fiets met bloemenstuur) gaat JA invullen op 6 april. Waarmee empirisch is aangetoond dat er significante verschillen zijn in borstomvang tussen beide kampen. Of een NEE-stem directe lichamelijke gevolgen heeft voor een grotere cupmaat wordt nog onderzocht. "Maar we sluiten niks uit," aldus de onderzoekers. [Dit bericht met bijbehorende rechtenvrije foto mag zonder bronvermelding overgenomen worden door overige media. Meer beeldmateriaal na de break:]

Reaguursels

Inloggen

ik hou niet van grote borsten ben meer een billenman

moet ik nu toch voor stemmen???

vragen vragen

Petroselinum crispum | 28-03-16 | 16:49

Bij het stemmen ben ik TEGEN. De borsten iets er tussenin. Niet te groot, niet te klein. Maar beiden zou ik niet wegjagen hoor. Misschien is tegelijk wel een idee. 4x is ketsrecht.

De finale eindbaas | 28-03-16 | 15:45

Ben tegen het verdrag maar ook tegen dikke tieten dus geef mij de rechter maar.

Dubbelspion | 28-03-16 | 14:02

Ik denk dat het belangrijk is dat er nog een vervolgonderzoek komt...

kortebroek | 28-03-16 | 12:10

Fijn, scheelt me weer een kieskompas invullen.

lafjes anoniem | 28-03-16 | 10:32

blij dat ik als expat al tegen gestemd heb.

Baronwater | 28-03-16 | 00:26

Ik heb het even geïnspecteerd en idd mevrouw Tel stemt tegen.

GraafTel | 27-03-16 | 23:42

Ik ben geen borsten- of billenman. Ik ben een voorbipsboy.

McSnor | 27-03-16 | 23:17

Ik persoonlijk wil ook altijd gaarne de kop en kont erbij, tieten ansich zegt mij niet zoveel.

broervandenhollander | 27-03-16 | 23:04

ben kokhals | 27-03-16 | 14:52

Geloof je het zelf. Het nee-kamp heeft niets gezien... en of Rusland er vuistdiep in zit... Wijzen is leuk en nu naar jezelf kijken.

bwest | 27-03-16 | 21:49

Je hoeft mij niet meer over de streep te trekken, ik ga sowieso NEE stemmen. Maar ik zou dat vóór-meisje toch liever doen met die stevige harde tietjes.

gersman | 27-03-16 | 21:20

Ik ben voor allebei. Het gaat niet om de memmen noch de piemel, het gaat om de BALLEN.

ristretto | 27-03-16 | 16:51
---
Dat gaan we nog onderzoeken...

Doe mij maar twee ! | 27-03-16 | 21:19

Ik hou niet van vleesprammen. Toch maar vóor stemmen dus.

Chiant | 27-03-16 | 20:21

Heb niks met die TEGEN-uiers, dus VOOR-tietjes +1. Alleen jammer dat ze voor is.

Buck Futter | 27-03-16 | 19:43

Het verschil tussen de mannelijke ja- en nee-stemmers is niet de grootte van de lul maar het aantal.
De nee-stemmer heeft er slechts één, terwijl de ja-stemmer er twee in de broek heeft.

Geenzuiverkoffie | 27-03-16 | 18:22

Is het inperken van de Russische expansiedrift je een notoir corrupt en onrendabel blok aan je been waard, is de echte vraag. Succes met kiezen.

Herr Kaloin | 27-03-16 | 18:05

VanBukkem | 27-03-16 | 16:28
Grote lullen zijn er anders ook genoeg maar dat durft de redactie dan weer niet.

Gravin v Kippenbouth | 27-03-16 | 17:52

-weggejorist-

Eigenhoutje | 27-03-16 | 17:18

Het Ja kamp reist ook rond met en 4tal aller charmantste dames. Ik ben gisteren op de bijeenkomst in Rotterdam mijn licht op wezen steken. 1 spreker van binnenlandse zaken, 4 dames, 2 toehoorders inclusief mijzelf. Elders zou het fantastisch gaan. :)

Eigenhoutje | 27-03-16 | 17:18

Ik ben voor allebei. Het gaat niet om de memmen noch de piemel, het gaat om de BALLEN.

ristretto | 27-03-16 | 16:51

quardian | 27-03-16 | 15:08
Wat mij betreft inderdaad geen discussie ;)

Die harde voorknoppen zijn gewoon heerlijk. Lekker bevochtigen en daarna (zachtjes) op bijten.. Grrr.

Ikdachthetniet | 27-03-16 | 16:49

Oejj, en bedankt. Nu ga ik voor stemmen want ik wil geen titties.

Mozes Langebroek | 27-03-16 | 16:48

Ik ben vóór tegenstemmers maar niet tegen deze vóórstemster..

Vozz023 | 27-03-16 | 16:43

Dit is het niveau van het ja kamp. Leuk voor af en toe. Hopelijk krijgen we een weerwoord, ook met blote meiden, niet met opleidingsniveau. Dat laatste was volgens mij nog uit de duim gezogen ook, of zegt meer over onze opleidingen dan onze intelligentie.

Doper | 27-03-16 | 16:34

Heb me online via Den Haag , opgegeven te kunnen stemmen hier in Spanje , maar nog niks van ze gehoord of gekregen hiervoor

Amai2 | 27-03-16 | 16:31

@Gravin v Kippenbouth | 27-03-16 | 16:07
Hoezo? Het is toch algemeen bekend dat als je aandacht voor iets wil genereren, je het beste maar er een paar tieten tegenaan kunt gooien.
(Typisch weer iets voor een vrouw om hierover te klagen.)

VanBukkem | 27-03-16 | 16:28

Wat een flut-topic. Waarom wordt dit niet weggejorist? Heeft Van Jole GS gehackt?

steelbreeze | 27-03-16 | 16:28

Ik stem nee, maar doe mij die rechter maar.

* | 27-03-16 | 16:27

Niks mis met voor.

Zyprexa20mg | 27-03-16 | 16:23

@louis6227 | 27-03-16 | 16:06
Distelblom zat dus keihard te liegen!
Je verwacht het niet, hè.

Schietmijmaarlek | 27-03-16 | 16:17

Goede parodie op het niveau van de propaganda van het ja-kamp. Ik moest lachen

Fadz | 27-03-16 | 16:16

Ik zeg niks.

McMarx | 27-03-16 | 16:13

Het getuigt van grote journalistieke armoede om dit topic op deze manier onder de aandacht te brengen. Schandalige blunder GS.

Gravin v Kippenbouth | 27-03-16 | 16:07

Dijselbloem "Ik weet één ding zeker, Roemenië was nooit zover gekomen in corruptiebestrijding als waar ze nu zijn, als ze geen lid waren geweest van de EU."
@Schietmijmaarlek | 27-03-16 | 14:05
effe gecheckt:
Roemenie werd in 2007 eu lid, en in 1994 associatielid.
op de corruptie index stonden ze in 1998 op nr. 69, 2007 op nr. 69-76 en in 2014 op nr 69
ofwel, hoewel per jaar niet helemaal vergelijkbaar is door verschillend aantal landen, is wel duidelijk dat Roemenië door de Bemoeienis van de EU zeker geen grote sprongen heeft gemaakt in bestrijding van corruptie.

louis6227 | 27-03-16 | 16:06

Wat kinderachtig, Pritt

Woekerpaulus | 27-03-16 | 16:04

@Mastermattie
Niets aan toe te voegen.

Wat is dit voor crap ???

Doe effe normaal man !!! Dit doet mijns inziens echt afbreuk aan het hele imago van GeenPeil en het referendum.

Jammer dit......

HypoPseudo | 27-03-16 | 15:54

Ik was even afgeleid....
Ik stem tegen!

necrosis | 27-03-16 | 15:52

@Sjors Cluny | 27-03-16 | 15:48
Waarom kom jij dan kijken?

ben kokhals | 27-03-16 | 15:50

Als ik één keer zou mogen jorissen, dan kwam deze post ervoor in aanmerking.

Sjors Cluny | 27-03-16 | 15:48

Nu ben ik heel erg voor.

dexter_morgan | 27-03-16 | 15:44

Doe es ff normaal joh; waar zijn jullie mee bezig de laatste tijd

deoudererijperevrouw | 27-03-16 | 15:42

Die navel is ook een goed argument.

ben kokhals | 27-03-16 | 15:37

Tieten, groot of klein, vallen of staan bij het buikje dat eronder hangt. (En in dit geval zijn dat twee hele mooie buikjes btw.) Ik lust ze alle vier.

VanBukkem | 27-03-16 | 15:35

@quardian | 27-03-16 | 15:09 "Dáár is toch geen discussie over mogelijk?"
.
Zie je nou? Nog geen seconde overgelopen naar de JA-tietjes en meteen het debat afkappen :))

ben kokhals | 27-03-16 | 15:24

Ik wist het wel! Wel jammer, gezien de linkse JA-meisjes geil worden van rechtse NEE-praatjes. Had het dus toch liever andersom gehad.

T0matenplukker | 27-03-16 | 15:19

@Teeweetwee | 27-03-16 | 14:16 "Zodra dat begint [oorlog] komt Oekraïene jankend bij de EU en NAVO om militaire steun."
.
En dat wordt rennen dan, want voor je het weet zitten die clubs op de Groene Draeck te ruziën over wie de wal gaat wegduwen :)

ben kokhals | 27-03-16 | 15:19

-weggejorist-

quardian | 27-03-16 | 15:09

Word ik weggejorist als ik mededeel dat ik als tegenstemmer van het eerste uur dat voor-type veel en veel geiler vind met hartstikke lekkere tepels? Dáár is toch geen discussie over mogelijk?

quardian | 27-03-16 | 15:08

Mijn vrouw heeft grote borsten. Mijn neukvriendin heeft kleine borsten. En toch stem ik nee.

postmodernismisdead | 27-03-16 | 15:07

@nemo_nemo | 27-03-16 | 14:50 "'k Hoop dat jullie het me niet te kwalijk neem ;-)"
.
Nee joh. Zolang het bij deze inzoom-stand blijft, ben ik ook aan het twijfelen :)

ben kokhals | 27-03-16 | 15:07

@roze_bril | 27-03-16 | 14:53 "Ik begrijp uit vorige comments dat ze het hier net zo saai en humorloos willen hebben als bij Joop.'
.
Wat wil je met zo'n bril op je neus :)

ben kokhals | 27-03-16 | 15:01

Ik begrijp uit vorige comments dat ze het hier net zo saai en humorloos willen hebben als bij Joop.

roze_bril | 27-03-16 | 14:53

@bwest | 27-03-16 | 13:38 "Ik zou graag boekhouding eens inzien als het gaat om waar het geld vandaan komt voor campagne. Ik vermoed dat er wel wat Russische centen bij zitten..."
.
Het NEE-kamp heeft nog geen roebel gezien. Wie wel "steekpenningen" heeft ontvangen is het JA kamp. Eurotjes, heel veel eurotjes, van Soros. En die Soros "told CNN’s Fareed Zakaria... he is responsible for establishing a foundation in Ukraine that ultimately contributed to the overthrow of the country’s elected leader and the installation of a junta handpicked by the State Department." www.hangthebankers.com/george-soros-ad... Je moet maar durven.
Soros steekt ook geld in het ultra linkse MoveOn, dat de Amerikaanse presidentskandidaat Trump de oorlog heeft verklaard, over democratie gesproken. Deze financier van het JA-kamp heeft zelfs een "pro-terrorist NGO" gefinancierd dat "fake photo's" de wereld in stuurt "to blame Russia for dead civilians" www.theburningplatform.com/2015/10/03/... En dit is nog maar een greep, en hebben we het nog niet eens over zijn verleden als Nazi collaborateur. Wat poen betreft, en morele plooibaarheid, kan je dus beter in het JA-kamp zitten.

ben kokhals | 27-03-16 | 14:52

-weggejorist-

nemo_nemo | 27-03-16 | 14:50

Tragisch dat dit mij overkomt, maar dan maar voor stemmen. 'k Hoop dat jullie het me niet te kwalijk neem ;-)

nemo_nemo | 27-03-16 | 14:50

Nondeju wat een mooie kwarktassen heeft nee-stemmend meisje links.

Old_Spice | 27-03-16 | 14:45

@Hibiscus | 27-03-16 | 14:42
Mwoa, ik vind dit artikel een parodie op de argumentatie van het ja-kamp.
Neemt uiteraard niet weg dat Pritt beter in had kunnen schatten dat het ja-kamp dit soort dingen niet begrijpt.
Maar alsnog: tieten zijn altijd +2!

van Griendsven454572 | 27-03-16 | 14:44

Vageling | 27-03-16 | 14:20

Je doet je naam eer aan. Zo onlogisch is datgene wat ik stel niet meneertje. Rusland zit nl. niet op een vergrote Europese samenwerking te wachten. Hoe dan ook, zelfs een 'tegen' zou niet bindend zijn. Dergelijke politieke figuren kennende gaan straks toch niets met het niet bindende advies doen, straks is dan toch alles voor Jan met de korte achternaam. Fijn hè! Zo zal de boekhouding van de PVV wel wat inkomsten kennen uit Israel, is zeker ook vergezocht? Vanzelfsprekend eerder logisch.

bwest | 27-03-16 | 14:44

Wat een onzin artikel. Het referendum is een serieus onderwerp en ik hoop dat veel mensen echt de gevolgen van een eventuele "ja" in kunnen schatten, want dat moeten we met z'n allen toch niet willen. Dat gaat ons klauwen met geld kosten!

Hibiscus | 27-03-16 | 14:42

@doskabouter | 27-03-16 | 13:42
Al een tijdje. Zit tegenwoordig bij TPO.

Vageling | 27-03-16 | 14:40

Voedselpakketen voor jongedame JA kunnen naar welk adres ?

brughslurph | 27-03-16 | 14:39

@Piet Karbiet | 27-03-16 | 14:14
Spraakmakende link! Dit zou voor iedereen een reden moeten zijn om NEE te stemmen.

Schietmijmaarlek | 27-03-16 | 14:36

@nemoj me jebat | 27-03-16 | 14:33
Zonder foto werkt zoiets niet. Dat snapt u wel.

van Griendsven454572 | 27-03-16 | 14:35

Piet Karbiet [ 27-03-16 ] 13:59
Als je dat durft......

brughslurph | 27-03-16 | 14:35

Jongens, kom nou met argumenten! One-liners! Jullie hebben zo'n groot publiek hier.
Daar kan ik nooit tegenop flyeren.
Toe. Alsjeblieft.
*hoofdje scheef houdt*

nemoj me jebat | 27-03-16 | 14:33

Wetenschappelijk onderzoek heeft ook aangetoond dat mannen die vaker dan 1 keer per week rood vlees eten; alsook mannen die wonen in een rommelige omgeving; alsook mannen die wél een stageplek kunnen vinden, vaker zeggen tegen het associatieverdrag te gaan stemmen. De minister van Cultuurverdringing en Stapelzaken zegt met nadere beleidsvoorstellen te komen.

atheïstisch stemvee | 27-03-16 | 14:32

@Mannes | 27-03-16 | 13:21 "Tot op heden zijn de Nee-stemmers er niet in geslaagd hun standpunten helder voor het voetlicht te brengen."
.
Nou, je kwam net voorbij een goed en helder nee-standpunt. Ga Toetsiemonster | 27-03-16 | 13:16 maar even lezen.

"Waarom is GeenPeil zo weinig in de discussies op tv te zien? "
.
Teevee is van het JA-kamp.

ben kokhals | 27-03-16 | 14:31

Plus: ik vond het artikel in nu.nl niet bijzonder sterk. Verre van dat zelfs.
Sorry, Bart.
Gelukkig kijk ik geen tv. Kan er altijd slecht tegen als goede argumenten om zeep worden geholpen door een gladde prater.

nemoj me jebat | 27-03-16 | 14:31

@Mastermattie | 27-03-16 | 13:03
Wat jij zegt.
Puberaal.
Sta ik daar als volwassen mevrouw een beetje braaf te flyeren.

nemoj me jebat | 27-03-16 | 14:29

Waardeloos onderzoek; mis het bewijs van 't neutraal kamp...

Dr. Blechtrummel | 27-03-16 | 14:25

@bwest | 27-03-16 | 13:38
Ik vermoed dat jij jouw eigen schaduw nogal verdacht vindt. Enfin, jouw boekhouding is bekend. Neemt graag geld aan van gestoorde criminelen als Soros. En dat is bewezen. Succes je gebakken lucht te bewijzen. Of verwacht je nu dat een ander dat weer voor je gaat doen? Weet niet onder welke steen jij leeft maar overduidelijk geen wifi daar. Is al getracht aan te tonen maar niks gevonden.

Maar goed. Neem aan dat jij straks op de frontlinie staat tegenover de Russen? Of mag ik terecht stellen dat je gewoon een treurig mietje bent dat Oekraine als schild gaat gebruiken want die fixen het wel even voor je. Mochten te dichtbij komen sta je je opeens vast te klampen aan mijn been met tranen in je ogen. Tjah voor je held Soros ben je maar een useful idiot. Voor mij ook. Voor Oekraine ook. Kom je vanzelf achter.

Vageling | 27-03-16 | 14:20

Jammer Pritt, ik ben al weken aan het flyeren en geenpeil serieus neerzetten en dan doe je zo iets op niveau brugklas. Heb je soms geld van Soros gekregen?

woestijnvos | 27-03-16 | 14:19

@Mastermattie | 27-03-16 | 13:03

Nee.

Ik zal je wat verklappen, het gaat er niet om of dit een serieus referendum is, of nog iets groter, of dit referendum een pro- of con-EU stem is, of dat we nu wel of geen Oekraine bij de EU willen hebben... Maar dat wij als toetsenbordhorken eens te raden gaan bij onzelf met wat we eigenlijk willen. Hoe willen wij dat onze wereld eruit komt te zien. Willen wij, wil *ik*, dat iets wel of niet gebeurd.

Make up your mind, kijk eens wat je zelf vind van iets in plaats van te roepen 'het zal me aan me reet roesten' en 'laat maar', maar gewoon van je luie flikker af komen en *iets* doen. Hoe onbenullig of groot de actie ook is.

Allemaal lopen we te klagen dat dingen niet goed zijn en anders moeten. Allemaal weten we op honderden vlakken een richting in zijn geslagen die we eens moeten her-evalueren. Maar daar is momentum voor nodig. En hoe en waarom dat momentum tot stand komt is van ondergeschikt belang.

Als dat met tetten is, c'est ca. Maar doe iets. Als er eenmaal beweging in zit dan zijn we weer een paar stappen verder.

peterdh | 27-03-16 | 14:17

Wat voor mij veel te veel onderbelicht blijft is dat bij ratificatie er een toenemend risico bestaat op oorlog met de russen. Het verdrag toont heel duidelijk de intentie tot ver(der)gaande militaire samenwerking, en dat met een land wat zo ongeveer in oorlog is bijna met rusland. Zodra dat begint komt Oekraïene jankend bij de EU en NAVO om militaire steun.

Moet je blij zijn met "het is slechts een handelsverdrag".... Leugenaars.

Teeweetwee | 27-03-16 | 14:16

@Schietmijmaarlek | 27-03-16 | 14:05
.
En hier nog maar een keer waarom Guy Verhofstadt € 190.000 ontvangt van miljardairs in Oekraine:

www.deconsument.com/verhofstadts-perso...

Piet Karbiet | 27-03-16 | 14:14

"Ik vind die linkse tieten lekkerder"
@ geengemaar | 27-03-16 | 13:58
Ik zou ze best allebei willen doen (tegelijkertijd..!)

telelezer | 27-03-16 | 14:14

@Mastermattie | 27-03-16 | 13:26
Verstopeieren bedoel je. Rutte kennende zit hij nu thuis bij mammie gepamperd te worden met aandacht. Vanavond een rijsttafel met een ei erbij. En zijn koppie weer breken over hoe de rit uit te zitten.

Vageling | 27-03-16 | 14:12

""(..)Waarom moeten er altijd van die zwakke SP'ers in zo'n debat, de man had goede punten maar is geen debater maar een wetenschapper""
@ Toetsiemonster | 27-03-16 | 13:16
Omdat de omroep van Vadertje Staat sluw genoeg is om geen goede debaters van de tegenpartij uit te nodigen.
Dat is volgens Den Haag niet "hersenspoelen" maar is gewoon "onpartijdigheid"

telelezer | 27-03-16 | 14:09

Eens met Mastermattie. Leuk, maar niet doen als je iets wil maken van 6 april.

thomas.hobbes | 27-03-16 | 14:07

Krijg nou tieten!
Dijsselbloem daarstraks in Buitenhof:
Praat alleen maar over de handel met Oekraïne en zegt dat we Oekraïne moeten helpen om corruptie te bestrijden.
Maar dan zegt ie dit!
"Ik weet één ding zeker, Roemenië was nooit zover gekomen in corruptiebestrijding als waar ze nu zijn, als ze geen lid waren geweest van de EU."

Het gaat dus niet alleen om een handelsverdrag!
Maar dat wisten wij allang.
Nou.... gooi ik deze er ook nog maar even in.
www.youtube.com/watch?v=m7iFNgTOLL4

Schietmijmaarlek | 27-03-16 | 14:05

bastemeijer | 27-03-16 | 13:06
Heb het programma niet gezien. Maar ik weet één ding zeker: als de EU hier nog meer invloed had dan nu, dan had Wilders ook allang in het gevang gezeten. Waar bemoeit die brutale EU zich mee. Ze kunnen niet eens hun eigen toko runnen: economische crisis, bankencrisis, steeds hogere financiële lasten voor ons Nederlanders en de andere mensen in de kuststaten van Noordzee, militaire interventies in landen waar we nix te zoeken hebben, en nu weer een migratiecrisis. Alles waar de EU zich mee bemoeit veranderd in eindeloze ellende.

Ci Ty33 | 27-03-16 | 14:03

Die VOOR-stemster speelt het spel vals. Ze trok veel meer uit.

Thomas333 | 27-03-16 | 14:00

@brughslurph | 27-03-16 | 13:52
.
Precies. Worden wij nu geacht meer te reaguren?

Piet Karbiet | 27-03-16 | 13:59

Ik vind die linkse tieten lekkerder

geengemaar | 27-03-16 | 13:58

Ehm, GS... altijd leuk hoor: tetten. Maar dit soort berichten zorgt er wel voor dat het referendum minder serieus wordt genomen.
Mastermattie | 27-03-16 | 13:03

Sinds Jan Roos met zijn matrozenpakkie het land introk en het feit dat hij niks van het verdrag had gelezen was het vanaf het begin al duidelijk dat zijn campagne NIKS met 'serieus' of 'inhoud' te maken had. Geenstijl zet deze lijn netjes door hier.

Donkersloot | 27-03-16 | 13:57

GS bedankt voor deze aanvullende info. ik overweeg nu om NEE te zeggen. Meten is weten.

Kamervraag | 27-03-16 | 13:53

Botte Hork [ 27-03-16 ] 13:24
Je bent na de gebeurtenissen van gisteravond en vannacht verrasend snel overje shellshock heen.
* nog steeds achter muurtje verstopt zit *

brughslurph | 27-03-16 | 13:52

Ik ga deze punten na de uitslag rustig naast me neerleggen.

Piet Karbiet | 27-03-16 | 13:52

Scherp interview op Nu.nl met Nijman, moeten ze vaker doen.
Bijvoorbeeld bij Dijsselbloem en Plasterk ipv klakkeloos die Haagse propaganda berichtjes te copy pasten.

Harry Turtle | 27-03-16 | 13:49

Ja een volle mond bij nee tieten

mag ik ook nog ff | 27-03-16 | 13:49

Dit is een tering geintje van een paar mensen,... maar ik ben nu overtuigt, ik stem NEE!

Buurman van Bankje | 27-03-16 | 13:47

Voor de "mannetjes" onder ons hartstikke leuk natuurlijk. Volgens mij missen jullie het punt, jullie zijn bezig met een grootse referendum, dit doet het een beetje teniet door weer dit puberale ongein te ventileren.
Trouwens een nogal logische verklaring van de borsten studie, de linker heeft ervaring in dit leven, de rechter niets, nul komma nul nada!

lanexx | 27-03-16 | 13:45

Bovendien zeg ik volmondig JA tegen de nee-tieten!

van Griendsven454572 | 27-03-16 | 13:44

Hee! de Powned box is weg! Nouja, boeie.

doskabouter | 27-03-16 | 13:42

Tieten zijn altijd +2

van Griendsven454572 | 27-03-16 | 13:40

Mijn nee-stem-stemming gaat hier niet van omhoog. Zelfs een beetje slapjes word ik ervan.

HMCuiteraard | 27-03-16 | 13:39

LAMAO lachen man terwijl er net 40+ medestanders naar het maisveld zijn verplaatst om een punt te maken naar de twitterpolitie.

Slogra | 27-03-16 | 13:39

Kijk! Dit is pas wetenschap! Tieten altijd +1!

Ubermug | 27-03-16 | 13:39

Ik ruil graag Roemenië en Bulgarije voor Oekraïne... Prachtig land! Sterke mensen! Dat er een paar miljoen halve russen wonen en Putin niet zijn poten thuis houdt is voor mij geen reden om tegen te gaan stemmen... Ik zou graag boekhouding eens inzien als het gaat om waar het geld vandaan komt voor campagne. Ik vermoed dat er wel wat Russische centen bij zitten...

bwest | 27-03-16 | 13:38

@Hobbykip | 27-03-16 | 13:18
dat heb ik niet gezegd. Lekker wijf zelfs. Maar ik heb het over algemene kenmerken. Net als dit artikel ook veralgeminiseerd dat dikkere tieten vaker nee stemmen. Grotere borsten is meestal hoger gewicht. Maar individueel hoeft dat niet te kloppen, het gaat om de massa.

arie181818 | 27-03-16 | 13:37

-weggejorist-

datzalmebenieuwen | 27-03-16 | 13:36

Hmmm, toch blijft MIJN stem inzake het verdrag een keihard NEE.

En dat zouden meer mensen serieus moeten nemen, niet omdat het kan, maar omdat het eenvoudigweg moet.

LinkseWreker | 27-03-16 | 13:36

Ik vind de kleine tetten wel het mooist. Toch ga ik tegen stemmen

SicSeb | 27-03-16 | 13:31

VikiDeViking | 27-03-16 | 13:23
Precies, hier zitten tenminste lekkere knoppen op. Hou ook niet van die opgeblazen voetballen zonder knoppen.

Ikdachthetniet | 27-03-16 | 13:30

Ik ben voor tegen!

nogeenreactie | 27-03-16 | 13:29

Nee tetten zijn wel langer houdbaar en beter voor lange termijn dus.

Ben Hetzat | 27-03-16 | 13:29

Aangezien dit topic toch gaat verzanden in een borreltopic, is Rutte behalve naar onderste stenen nu ook naar paaseieren te zoeken?

Mastermattie | 27-03-16 | 13:26

Oftewel, nee stemmers bevatten meer vet?

fender06 | 27-03-16 | 13:23

Doe mij de voortieten maar. Hou niet zo van die balonnen. Als ik klaar met haar ben stemt ze ook Nee! Geloof mij maar :-)

VikiDeViking | 27-03-16 | 13:23

@Mad Jack the Pirate | 27-03-16 | 13:05

Yep, behoorlijk..

W.A. van Buuren | 27-03-16 | 13:23

(Waarom moeten er altijd van die zwakke SP'ers in zo'n debat, de man had goede punten maar is geen debater maar een wetenschapper)
Toetsiemonster | 27-03-16 | 13:16

@Toetsiemonster. Wat dacht u? u bent bij het NPO mevrouw /meneer oftewel de zittende macht. En opa Witteman is de wandelende PvdA.

daytripper | 27-03-16 | 13:22

Tot op heden zijn de Nee-stemmers er niet in geslaagd hun standpunten helder voor het voetlicht te brengen. Nu dan ook nog GeenPeil het aloude middel van de borsten in de strijd gooit, lijkt het erop dat men ook daar minder zeker van zijn zaak wordt. Waarom is GeenPeil zo weinig in de discussies op tv te zien? Het wordt tijd voor een groot en sterk slot-offensief.

Mannes | 27-03-16 | 13:21

Dat is een goed stel tieten zeg. Het linker paar dus. Daar wordt een man blij van.

Heau even | 27-03-16 | 13:20

Meten is weten zei mijn vader altijd.

trenthopper | 27-03-16 | 13:20

2 kinderen en dan zulke borsten? Heeft ze misschien wat tips voor mevrouw Smulders?

Pierke Smulders | 27-03-16 | 13:18

@arie181818 | 27-03-16 | 13:15
En jij noemt de dame links dik??

Hobbykip | 27-03-16 | 13:18

Toch wel jammer dat men aan de cupmaat van de borsten niet het iq kan meten.
Ik zeg ja tegen de dame op de linker foto en NEE tegen het verdrag met Oekraïne.

mag ik ook nog ff | 27-03-16 | 13:17

Waarom staat hier een foto van mn vrouw en mn dochter?

RoBD=Skullfucker | 27-03-16 | 13:16

Wat is dat nou voor een flauwekul. Al klopt het bij mij ( nee) wel natuurlijk.

edelweiss | 27-03-16 | 13:16

Dijsselbloem zat lekker te liegen in Buitenhof. Ik heb niet 1 x het woord burgeroorlog gehoord. Hoezo gaat dit associatieverdrag Oekraïne stabieler maken? Het land is voor ongeveer 50% pro Rusland en 50% Pro Westers. De huidige regering heeft niet het mandaat van alle Oekraïners omdat een groot gedeelte de verkiezingen geboycot hebben i.v.m de afzetting van de vorige president, die overigens wel het democratische mandaat van alle Oekraïners had. Met dit associatieverdrag gaan wij de pro westerse Oekraïners steunen, dit terwijl het Pro Russische gedeelte het er niet mee eens is. En jaaaaa.... ze zijn corrupt in Oekraïne, en ja.... er is een grote Neo Nazi beweging welke veel invloed heeft, en neee..... we doen niet veel handel met dat land.
Gewoon NEE stemmen op 6 april, het ja kamp heeft totaal geen argumenten. (Waarom moeten er altijd van die zwakke SP'ers in zo'n debat, de man had goede punten maar is geen debater maar een wetenschapper)

Toetsiemonster | 27-03-16 | 13:16

dikkere wijven hebben over het algemeen grotere borsten. En zijn in Nederland gemiddeld minder slim.
Trek je eigen conclusie

arie181818 | 27-03-16 | 13:15

Als de minister spreekt mag hij van Witteman niet onderbroken worden, maar zijn opponent krijgt niet eens de kans een begin van een argument te formuleren en hij wordt al gestopt, zowel door Dijsselbloem als door Witteman.

Fijn dat ik mag meebetalen aan deze on-onafhankelijke publieke omroep!

Aldus Du Flaperon | 27-03-16 | 13:15

Ik ben tegen, maar deze keer voor.

Ikdachthetniet | 27-03-16 | 13:15

Allemaal leuk en aardig,maar het gaat natuurlijk om de opkomst. Half nederland is tegen, maar wie gaat er daadwerkelijk naar de stembus? Vrees dat de opkomst bedroevend laag zal zijn.

FinFucker | 27-03-16 | 13:14

@Nacho_Vidal | 27-03-16 | 13:13
Ik ben ook een billen man..... maar mooie borsten weet ik altijd te waarderen.

Hobbykip | 27-03-16 | 13:14

Dan halen voor-stemsters paard van troje binnen, want oekrainse dames hebben allemaal grote.

louis6227 | 27-03-16 | 13:14

Cup "Dubbel T"

Mastermattie | 27-03-16 | 13:14

Sorry, ik neig opeens naar voor.

Barry Hay | 27-03-16 | 13:13

Grote tieten, kleine tieten.

Het leven is zwaar als billenman.

Nacho_Vidal | 27-03-16 | 13:13

Oké .... nu ben ik echt overtuigd! Nee it is!

Hobbykip | 27-03-16 | 13:12

@bastemeijer | 27-03-16 | 13:06
Het is niet eens nodig om de decoder aan te zetten want m'n Twitter tijdlijn verraadt al genoeg, trouwens, waarom kijken er eigenlijk nog mensen naar buitenhof?

Mastermattie | 27-03-16 | 13:11

Dijsselbloem namens de partij van de gewone man, weet dat het stemvee gek is en beroept zich voornamelijk op het *kuch* argument: hoe kun je nu zo slecht zijn om de om hulp roepende Oekraïner in de steek te laten?
Helaas is de hoogleraar een hampel die zich alleen maar " zorgen" maakt dus dat zet geen zoden aan de dijk.

daytripper | 27-03-16 | 13:10

@Mad Jack the Pirate | 27-03-16 | 13:05

Via deductie maak ik op dat dit juist is, gezien de enorme compensatiedrang van de Ja-stemmers.

roze_bril | 27-03-16 | 13:10

Wat is dat toch met die tetten de laatste tijd Pritt? !
Rechterhand in een mitella zitten ofzeau?

herrieschepper | 27-03-16 | 13:09

Tegen past prima op mijn voor-kussentje :)

uhm, yeah | 27-03-16 | 13:08

Kom mensen, doe effe normaal. Memmen hebben geen enkele moer te maken met het referendum.... wanneer jullie jezelf al niet meer serieus nemen, wie moet het dan doen?
Reageer liever een beetje intelligent op Buitenhof discussie tussen Dijsseldeblom en Klamer.

mallekater | 27-03-16 | 13:08

En Jan Roos heeft grote handen

GraafTel | 27-03-16 | 13:08

Wat een nepper is die Klamer. Salon Socialist.

Cees

bastemeijer | 27-03-16 | 13:08

Mastermattie | 27-03-16 | 13:03
Mijn idee ook, beetje jammer.

mom van avezaath | 27-03-16 | 13:07

Op dit moment Wordt op " buitenhof" een hoogleraar die niet uit z'n woorden kan komen eronder gewalst door de idiote praat van Dijsselbloem namens kamp kleine borsten.
Kleine borsten , zoals gebruikelijk , meer spreektijd van opa Witteman

daytripper | 27-03-16 | 13:07

Sterk verhaal van Dijsseldinges in Buitenhof. Ik ben overtuigd.

In Boekarest zitten nu 5 van de zes burgemeesters in het gevang. 100% het gevolg van euro invloed.

Broeva Haro!

Cees

bastemeijer | 27-03-16 | 13:06

Zijn tegenstemmende piemels ook groter?

Mad Jack the Pirate | 27-03-16 | 13:05

Nu ben ik heel even Neutraal.

Piet Karbiet | 27-03-16 | 13:04

Ehm, GS... altijd leuk hoor: tetten. Maar dit soort berichten zorgt er wel voor dat het referendum minder serieus wordt genomen.

Mastermattie | 27-03-16 | 13:03

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken