Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Kijk verdomme eerst eens allemaal naar Engeland

Hadden we al eens gezegd dat het helemaal misgaat in Het Avondland? Zo nee bij dezen: "het gaat helemaal mis in Het Avondland." Mulitikoeltoer, leuk geprobeerd, maar het werkt gewoon niet. Niet in Molenbeek, niet in Mokum, niet in Londonistan, niet in Mofrika en al helemaal niet in Mekka, waar ze het tenminste wel snappen. Met z'n allen door 1 deur met de neus 1 kant op, dat werkt gewoon niet. Misschien moeten we maar eens uitelkaar gaan, en vrienden blijven, nu het nog kan. Anders gaat het echt mis. Met dank aan de Azaanbode, voor het lenen van de kop.

Reaguursels

Inloggen

@inspector71 | 21-03-16 | 20:43
Psies. In WW2 hebben ze al bewezen daar erg goed in te zijn.

slootschurftklootzak | 22-03-16 | 16:10

Verschrikkleijk wat een smerig rot tuig,het is niet te begrijpen dat de hoge heren niet willen inzien wat er aan de hand is,wij worden namelijk zichtbaar en onzichtbaar bedreigd.
Hoe ver moet het gaan voordat er eindelijk een eind wordt gemaakt aan de terreur van dat kutvolk.
Moeten er som eesrt hoge heren bedreigd en of vermoord worden moeten de hoge heren eerts zelf aan de beurt zijn?
Mag toch aannnemen dat het wegkijken en onkennen nu eens verleden tijd is,en dat er keie en keihard wordt opgetreden tegen de bedrijgers van onze vrijheid.

janmetdepet | 22-03-16 | 15:39

Nederlandse racisten raken al over de kook als de HEMA verstopeitjes verkoopt. Van Engelse racisten die demonstreren voor een moskee zou ik ook wat geagiteerd raken als ik moslim zou zijn.

Woods | 22-03-16 | 12:09

En nog steeds zijn er mensen (sorry idioten) die niet willen inzien dat de hele multiculti santekraam een snel groeiend gevaarlijk monster is op weg om het eigen jachtgebied over heel Europa uit te breiden. Hallo Samson, Spektrui, Rutte, Klaver, Roemer,Pechtold. Last wake-up call.

Lichtstadfan | 22-03-16 | 11:32

Mensen tikken driftig hun reacties op het internet, maar bij een pegida demo komen ze niet opdagen.
Rechts Nederland of beter gezegd rechts Europa moet de straten op, iets wat we niet gewend zijn maar wat wel nodig is.

ren2782 | 22-03-16 | 11:32

Kijk ook maar even naar Brussel.
Het wordt tijd voor harde akties, zowel in GB als in Europa.

mallekater | 22-03-16 | 11:24

Hier moeten ook eerst grote opstanden en aanslagen door de mulitcultie komen voordat er weer een paar ontwaken. Helaas het is niet anders

AndreM | 22-03-16 | 10:48

@ The real McCoy | 21-03-16 | 21:05
Het wordt met de dag onveiliger en gevaarlijker in de Europese straten. De politiek weet dit en is er verantwoordelijk voor. Hoe noemen we dat?
a. Landverraad?
b. opzettelijk verwijtbaar wanbestuur
c. allebei

@ McCoy

Je bent d. vergeten, Hoogverraad!

Hoogverraad is een juridische term die gebruikt wordt om misdrijven die gericht zijn tegen de interne veiligheid van een staat aan te duiden.

Alle 4 de antwoorden zijn van toepassing!

Lexus01 | 22-03-16 | 10:48

En de politiek is weer geschokt! Onderwijl wordt Wilders vervolgd en komen moslims met hun walgelijke cultuur en geloof hier met honderdduizenden binnen!

Lexus01 | 22-03-16 | 10:40

Wat is dat voor triest filmpje joh. 2 domme groepen over elkaar en daaruit moet ik partij trekken?

KingYellow | 22-03-16 | 10:21

2 behoorlijk radicale groepen daar: zwaaien met hun vlag of roepen over hun geloof... Stelletje autoriteitweigerende mensen... Tja. Ze zitten dichter bij elkaar dan ze zelf denken.

Stijl-vol | 22-03-16 | 10:15

en jawel!

old_dirty | 22-03-16 | 10:15

Jullie zijn welkom .....
Welkom in EU 2016. 2017 belooft al veel goeds.

ET007 | 22-03-16 | 09:59

Kijk. Dat die Rifapen en ander Subsaharisch en West-Indisch gepeupel geen verrijking zijn voor de Britse samenleving moge duidelijk zijn. Maar uiteindelijk speelt het bij deze mannetjes, net als die Engelse eencelligen, uiteindelijk alleen maar om het afbakenen van eigen territorium. Zet eens een paar supporters van VV Katwijk met hun oranje shirtjes voor het clubhuis van Quickboys. Dat levert ook problemen op. Kun je discussie gaan houden over of die Rifapen en co. in Oost-Londen thuishoren; feit is dat ze er inmiddels wonen.

Tubantia83 | 22-03-16 | 09:26

Als deze immigratie tendens niet gestopt wordt dan worden wij oorspronkelijke bevolking slaven of kapoetgemacht door den islam maloten

Koeienflat | 22-03-16 | 09:02

-weggejorist-

blauwe-ader-kaas | 22-03-16 | 08:48

die Britten zijn zieke gekken,geven 68 miljard euro per jaar uit aan defensie,en stoken overal de oorlog op.en zeuren in eigen land over luchtbuksen en wapenbezit.En ook willen ze in europa de legale bezitters de nek omdraaien.Hypocrieten zonder weerga.

pedro300 | 22-03-16 | 08:44

don patatos jr. | 22-03-16 | 00:34 "... We sluiten onze ogen voor de constante terror die het westen (EU VS) in de vorm van oorlog en stelen van olie en goud e.d. zaaien in arabische landen, die mensen zien hun familie vermoord worden door ons en hun welvaart gestolen, hun regeringen coup na coup zien vallen en weer opstaan met alle narigheid die daarbij hoort, en wij hier maar profiteren van rijkdom...."
-
Dat is een argument dat je heel vaak hoort: het Westen manipuleert de Arabische wereld, en de Arabische wereld is de marionet van het Westen. Maar wat de mensen die dit argument gebruiken feitelijk zeggen is: de Arabische wereld/wij is/zijn niet in staat om onszelf te besturen.
Tegelijk zeggen die mensen vaak: religie heeft er niets mee te maken.
Nou beste don patatos: het eerste argument klopt: het Westen piepelt de Arabieren.
Maar beste patato.... Religie heeft er alles mee te maken: zoals ik in mijn bovenstaande post al aangaf komt er al ruim duizend jaar niets van betekenis meer uit de islamitische wereld. En waarom is dat: omdat zo'n duizend jaar geleden islamitische 'wijzen' nog maar eens bekrachtigden dat de enige bron van kennis en waarheid de koran is. Het Westen daarentegen heeft niet alleen de bijbel bestudeert de afgelopen eeuwen maar ook de 'Schepping van God' c.q. de wereld om ons heen. En daar ligt het verschil: de islamitsche wereld is gewoon achtergebleven bij het Westen en dat zal zo blijven zolang de koran nog serieus genomen blijft worden. Want het westen neemt de bijbel al lang niet meer serieus.
En het enige dat de koran te bieden heeft is zeer gewelddadige veroveringsdrift - gevoed door onder meer polygamie - en blijven hangen in de middeleeuwen.

Aristotalloss | 22-03-16 | 08:33

Ziek filmpje. Overigens vind ik de Britten met hun Jesus Christ blabla net zo triest, maar zij gooien tenminste niet met stenen en eieren. Ook zijn ze een stuk kalmer. Bij de Moslims zie je de boosheid in hun ogen. Bah....

Zo zie je maar weer, geloof (ook het Christelijke) is the root of all evil.

saaymsik | 22-03-16 | 08:28

Aanslag Brussel...

Nuchternederland | 22-03-16 | 08:25

@mallekater | 22-03-16 | 08:19
Gezien z'n naam was me dat nog niet opgevallen, maar ja… nu gaat er inderdaad een lampje branden. Een groot rood zwaailicht om precies te zijn. Des te meer reden om het hele politieke gestel af te zetten en het land eens opnieuw op te bouwen. Want met m'n 37 jaar zie ik 't nog gebeuren dat we voor m'n pensioen (wat ik natuurlijk niet meer krijg tegen die tijd) zelf in een fikse oorlog verwikkeld zitten. Allemaal dankzij die achterlijken in Den Haag(istan) die eindeloos handjes boven de hoofden van de booslims zetten, en de échte slachtoffers (die gekleineerd, verkracht en verrot gescholden worden door deze booslims) negeren. Genoeg is genoeg.

kanon0503 | 22-03-16 | 08:24

Kanon0503
Mijn beste, Jesse Klaver is zelf half Marokkaans.... gaat er nu een lampje branden?

mallekater | 22-03-16 | 08:19

Ik lees nogal wat reactie van mensen die zeggen dat wij niks doen en te laf zouden zijn om die moslim gekkies aan te pakken.Hoe zou dat komen? zelfs in het filmpje is te zien dat bij een opstootje de blanke niet moslim man door de politie wordt afgevoerd en de moslim kan gewoon gaan.
Dat is wat er mis is met het beleid hier in Nederland/Europa. Het zou toch zo moeten wezen dat mensen die oorspronkelijk hier niks te zoeken hadden zich aan moeten passen aan ons . Maar dat gaat denk ik de komende jaren wel veranderen. de oorspronkelijke bewoners zijn het zat aan het worden en de moslim gekkies moeten denk ik op hun tellen gaan letten.
want als het escaleert dan denk ik dat we echt wel voor elkaar op gaan komen en gaan de moslims het niet redden.

memyzelfandai | 22-03-16 | 08:11

Nog een paar jaar, dan hebben we dezelfde taferelen in Rotterdamistan, Den Hagistan en Amsterdamistan. Je moet als politicus dit soort rotzooi toch zien? Je kan toch onmógelijk dit soort klotezooi missen? Waarom doet de politiek net alsof hun neus bloed en gaan ze keihard door met "lief zijn voor moslims"-aanpak? Die Jesse Klaver van Groenlinks heeft er helemaal een handje van… om bang van te worden.

Het probleem is dat de politiek en de politie al lang de overhand niet meer heeft. Als die klote moslims één keer echt samenkomen, hebben ze een leger waar de gevestigde orde in Nederland totaal geen antwoord op kan hebben. We zijn al verloren, ténzij we als burger eindelijk eens van onze dikke reet af komen. Gesloten grenzen was het grootste goed wat we hadden, want dát zorgde voor de veiligheid, en handhaving van vrijheid van meningsuiting. Dát zorgde voor het behoudt van onze cultuur. Ja, misschien, héél misschien, kost het iets meer moeite om handel te drijven… alsof dat onze enige bron van inkomsten is (dat is maar ±30% namelijk).

Maar die veiligheid, behoud van cultuur etc die de gesloten grenzen ons hebben gegeven, worden in sneltreinvaart omver geworpen door politici waarvan niemand weet waarom ze dit nou daadwerkelijk doen.

kanon0503 | 22-03-16 | 07:54

Dat lamzakje dat daar GO HOME roept is helemaal hilarisch, die agent IS thiuis, lamzakkie is alleen niet thuis, maar het staat hem helemaal vrij naar HOME te gaan.
Liefst ergens in Syrie of zo.

mallekater | 22-03-16 | 07:34

Het IS al mis.
Niet voor niets verdommen de Britten het n og meer van dat spul op te nemen, ze hebben er al meer dan genoeg rotzooi mee.

mallekater | 22-03-16 | 07:29

Horror in Splendid Isolation.

Piet Karbiet | 22-03-16 | 07:26

En dit resultaat in amper 50 jaar. Kun je nagaan hoe het over 100 jaar is. Onvoorstelbaar dat Europa zo verkwanselt word.

lex8310 | 22-03-16 | 07:23

Ben helemaal biet van de alu hoedjes, maar er blijven niet veel andere conclusies over dan dat heel de EU dit alles maar dolgraag uit de hand ziet lopen.
Leiders lekker schuilen, wij elkaar afmaken, goed geld verdienen tijdens het proces en met het overgebleven zooitje weer een nieuw stelsel op bouwen waar de burger nog meer in gareel loopt.
Bijna iedereen in de EU ziet wel in hoe het Multi culti is mislukt maar daar worden gewoon nog miljoenen bij geplaatst, dagelijks zijn er nieuwsberichten waarvan de daders niet beschreven worden of als Nederlander worden weggezet, en de echte Nederlander of ander inwoner van een land wordt steeds harder aangepakt mocht deze zich laten horen of zien.
Zie ook het gelul met Turkije, zijn duidelijk bewijzen dat ze met IS zaken doen en daarnaast ook nog een volk uitmoorden die ze vervolgens beschuldigen van aanslagen, maar wordt gewoon op handen gedragen en zo komen er straks nog meer mensen bij die niet willen accepteren dat er in een vrij land ongelovige, homo's, bi's, en anders denkende wonen.
Het kan niet anders dat dit allemaal met opzet gebeurt, blijven pushen net zolang de bom barst, feestdagen verdwijnen, kleding voorschriften worden ingevoerd.... nog een jaar en dan moeten de dames allemaal een boerka op, kijken hoe we dan reageren.

mmamax | 22-03-16 | 07:15

De islam is een gevaarlijk en giftige doctrine die mensen kapot maakt.

jouwgedachte | 22-03-16 | 06:55

Ja, die Duitse verkiezingen van vorige week hakten er wel eventjes hard in daaro bij de gevestigde orde. Ze zitten echter nog steeds in de ontkenningsfase. Dat het allemaal op een misverstand berust en dat de kiezer binnenkort wel tot inkeer komt en ziet hoe de eilte het allemaal wel bij het rechte end heeft. Tot de volgende klap.

Zzzzooooffff | 22-03-16 | 04:51

Gelukkig is er GeenStijl want de linkse media had dit uit het nieuws gehouden. Ja dat "Je bent wèèèlkom, welkom in ons land" liedje. Wat gaat het toch de mist in.

Ik reaguur al 5 jaar | 22-03-16 | 02:39

@don patatos jr. | 22-03-16 | 00:34

Je bent meteen af. Je gelooft namelijk in het "Het westen steelt (olie) van de Arabische wereld, en daarom is de reactie terecht" idee. Wil je nu serieus gaan stellen dat arabische olielanden niet de rijkste landen ter wereld zijn? -Het- probleem is intern, omdat de oliemiljarden blijven hangen bij de dictatoriale elite. En ook daar mogen we van mensen zoals jou niks aan doen. Dus je bent een driedubbele hypocriet.

DaJonkel | 22-03-16 | 02:22

Allah gehakbal...

BSE rundfunk | 22-03-16 | 02:13

Altijd weer zo'n dik vet vadzig wijf die even wil laten horen dat zij lekker PC is.

Mozes Langebroek | 22-03-16 | 01:04

VanBukkem | 21-03-16 | 21:17
Ik vraag me af welk land het eerst omvalt: Engeland, Frankrijk of Zweden.
Of misschien toch wij.

Goeie vraag, ik vermoed Engeland. Het is daar echt een stuk erger dan op het continent.
In Frankrijk, waar ik woon, valt het buiten de grote steden eigenlijk nog wel mee. Zeker op het platteland en/of de 'low economy' streken kom je hier geen moslims tegen, en dat is nog altijd het grootste gedeelte van Frankrijk. De grote steden zijn al gevallen, maar daar merken wij weinig van.

Florian Geyer | 22-03-16 | 01:01

@Pierre Tombal | 21-03-16 | 23:49 Sorry Pierre, ik was weer zo zoet met Hitchens dat ik idd dubbel heb gelinkt. Deze link is de juiste naar Tommie Robinson at Oxford Union: www.youtube.com/watch?v=_YQ94jFg_4A en deze link gaat naar de film van Tommy Robinson en Stacey Dooley www.youtube.com/watch?v=ksNvokBcKGw
Het zijn films om te janken.

belo | 22-03-16 | 00:50

Wat is dit nou weer voor dom en hypocriet gezeik allemaal dan..?
We sluiten onze ogen voor de constante terror die het westen (EU VS) in de vorm van oorlog en stelen van olie en goud e.d. zaaien in arabische landen, die mensen zien hun familie vermoord worden door ons en hun welvaart gestolen, hun regeringen coup na coup zien vallen en weer opstaan met alle narigheid die daarbij hoort, en wij hier maar profiteren van rijkdom.

Alle vluchtelingen welkom godverdomme.

En zsm zorgen dat we de landen daar helpen met de wederopbouw, totdat het zo goed daar is dat de vluchtelingen niet langer hier willen blijven. Je zaait wat je oogst maar je het moet het wel in groter en vollediger perspectief zien.

Tuurlijk is er een dreiging van een burgeroorlog hier, als je maar wil. Als je het wil zien dan komt die eraan, maar ik zou pleitten voor een wat vreedzamere oplossing. Het heeft gvd niks met religie te maken, smoesjes van de bovenste plank.

Alsof de katholieke kerk geprobeerd heeft vriendjes te maken al die tijd. Vrouwenbesnijdenis versus biechthokjespedofilie, altijd wel wat gedoe met die religieuzen, maar de kern van het probleem ligt in een wijdverbreidelde ongelijkheid, en daar moet je eerst wat aan doen. Maar dan moet iedereen opeens inleveren op z'n luxe, en daarom duurt het zo lang voordat er wat gaat en kan veranderen, maar we moeten met z'n alleen niet gaan wachten tot het uit de hand loopt.

En als het door nalatigheid van de regering komt moeten we die lui eerst maar eens aanpakken. Kunnen we gelijk die bankiers in de bak gooien, die dominees van dat geld-geloof die vele van jullie heilig geloven, met hun geldcreeerende magische krachten, waardoor het hele systeem van enigzins gelijke verdeling is scheefgetrokken, in ons voordeel, maar waarvan de benadeelde kant nu inmiddels toch in west-europa aan komt kloppen om aanspraak te maken op hun deel, met inderdaad een panische psychopatische postgetraumatiseerde voorhoede die helaas met geweld zijn opgegroeid.

Vluchten kan bijvoorbeeld naar Rusland, maar we doen hard ons best dat Poetin z'n geduld met ons en onze propaganda gaat verliezen, VS is geen optie, is ongeveer vandaag officieel tot politiestaat verklaard. Het is een moeilijk probleem maar zonne-energie en hennep teelt kunnen uitkomst bieden in de breedste zin. Tenzij iemand een beter idee heeft.

don patatos jr. | 22-03-16 | 00:34

Grappig om te zien hoe fanatiek dat spul staat te filmen met die iPhones en zo.
Uitgevonden in het 'christelijke' Westen.
Net als de auto, de trein, het vliegtuig, de televisie, de magnetron, de digitale camera, de space shuttle, de radio, de stofzuiger, de kalashnikov, de duikboot, de tank, enz., enz., enz., enz., enz.
Er komt al ruim duizend jaar niets meer van enige betekenis uit de islamitische wereld. Het enige dat de islam te bieden heeft is achterlijkheid en een terugkeer naar de middeleeuwen.
#ikzoumekapotschamenalsikislamietwas
#islamitselfistheproblem

Aristotalloss | 22-03-16 | 00:23

Gaat lekker daar in het land van The Queen. Dat soort idioterie staat ons in 0031 ook te wachten. Lekker dan...

Reykjavik | 22-03-16 | 00:10

@Adversary | 21-03-16 | 21:46 :
"als die vonk komt, als de boel in de fik gaat, doen we het goed. De Joegoslavische oorlogen in het groot. De hoeveelheid opgekropte woede die er op dit moment inzit bij het Europese volk, zal zich op een gegeven moment tegen de moslims richten."
-
Ik vrees dat je 100% gelijk gaat krijgen. Inmiddels is dit al 30 jaar aan de gang. In het begin heb ik geprobeerd te waarschuwen hiervoor, wat me toendertijd een ban opleverde, want anti-moslim sentiment was toen vre-se-lijk not-done. Kun je nagaan.. Inmiddels mag je moslims totaal verrot schelden op GS en op fok, dat vindt iedereen heel normaal :-)
Maar nogmaals, de woede zit inderdaad metersdiep in europa! Als straks de vlam in de pan gaat, dat gaat heus gebeuren, dan breekt het moment aan dat moslims moeten maken dat ze wegkomen, we krijgen dan de grote moslim-exodus uit europa. Terug naar de zandbak! Helaas moeten er eerst weer, zoals gewoonlijk, doden vallen. Ik mag hopen dat de voor deze ontwrichting verantwoordelijke ministers gegrepen en snoeihard gestraft worden.

prakkie | 22-03-16 | 00:07

En we (Europeanen) laten het allemaal gewoon gebeuren. Hoelang nog? Ik hoop dat het tij snel keert. Liever nog vandaag dan morgen.

WitteGrunneger | 22-03-16 | 00:03

"Kijk verdomme allemaal eerst naar Engeland"
GOED advies! Wat daar gebeurt is namelijk ons voorland. Kerstmis is daar al helemaal weggejorist en de Blanke Britten leven in angst. sharia-wijken en dito -rechtbanken schieten als paddestoelen uit de grond. Moslims staan inmiddels stevig aan het roer op straat, alleen de regering weet weer van niets... komt dit u enigzins bekend voor?

prakkie | 21-03-16 | 23:50

@belo | 21-03-16 | 23:29
Twee keer hetzelfde filmpje, maar ROFLMAO om dat twee keer te zien. "My veil would be little...". Stockholm syndroom op z'n best.

Pierre Tombal | 21-03-16 | 23:49

Ik wil ook wel aanwijzen waar de moslims wonen. Ben ik dan een racist? Of erger?

LaPanerola | 21-03-16 | 23:47

@Wutbürger_ | 21-03-16 | 22:11
Inderdaad. Amper dertig jaar geleden werd het nog heel normaal gevonden om Duitsers als Moffen te benoemen. Zeker ook in populaire vakantiebestemmingen langs de Franse kust. Drie generaties na dato stelt de hedendaagse Duitser zichzelf - terecht - steeds vaker de vraag waarom hij schaamte zou moeten voelen voor iets waar hij zelf nooit iets mee te maken heeft gehad. Mensen zijn de schaamtecultuur zat, net zoals het mentaal gezonde deel van Nederland die verwerpt wanneer er weer eens een stel negers het podium beklimt om iets over het slavernijverleden van Nederland in een microfoon te boeren.

Pierre Tombal | 21-03-16 | 23:32

@pluk-87.
Wij zijn inderdaad vernuftiger nl in het de andere kant opkijken.
De geallieerden waren verbaasd toen ze zagen hoe hier,in itt de rest van Europa de Joden zo makkelijk waren gedeporteerd, na de oorlog had iedereen in het verzet gezeten,maar tijdens de oorlog keken wij de andere kant op en als we er beter van konden worden wezen we de Duitsers de huizen aan waar een Jood woonde.
Daarom verwacht ik niks van Nederland in dit probleem,simpelweg omdat wij een laf volk zijn, een grote mond als het veilig is maar een zielig kefhondje als er iemand voor de deur staat.

Tsja, en nu? | 21-03-16 | 23:32

@Graaf van Egmont | 21-03-16 | 23:05
Als het er echt op aan komt zijn Nederlanders inderdaad veel vernuftiger en gewiekster dan die addergebroeden, maar de trukendoos van ons volk blijft voorlopig nog dicht.

pluk-87 | 21-03-16 | 23:15

Parasieten zijn het en nog agressieve ook, wanneer links wakker word week ik niet, maar ik hoop snel.

GerMonster | 21-03-16 | 23:13

miss error | 21-03-16 | 22:53
Leuk dat je daar over begint. Zelf heb ik ook af en toe het gevoel dat ik in een soort matrix leef en dat iemand mij na mijn overlijden wakker maakt en zegt dat ik mijn rol in de film fantastisch gespeeld heb. En me dan het afgemonteerde exemplaar laat zien.

Graaf van Egmont | 21-03-16 | 23:13

@salsaparilla | 21-03-16 | 23:05
Weet je wat pas provocerend is? Als vijandige groepen je territorium innemen, jou er vervolgens met geweld uitschoppen, onderwijl zeggend dat het van hen is daarbij hun god aanroepend.

VerenigingVanDieven | 21-03-16 | 23:11

Lewis | 21-03-16 | 22:42
Nieuwe aarde. Dan hebben we nog een hoop te doen. Kom op de armpjes uit de mouwen!

Graaf van Egmont | 21-03-16 | 23:08

pluk-87 | 21-03-16 | 22:44
Het is een kwestie van mindset. In de oorlog deden de Nederlanders het goed als ze een wapen hadden. Soms moet je even je principes aan de kant zetten en de trekker durven overhalen, voor een hoger doel of uit zelfbescherming.

Graaf van Egmont | 21-03-16 | 23:05

Nogal provocerende actie op deze manier. Met een kruis voor een moskee gaan staan en roepen dat moslims een bedreiging zijn. Dat lijkt mij hetzelfde effect oproepen als in een Ajax outfit voor de Kuip staan roepen dat Feyenoorders homo's zijn. Ik denk dat je dan dezelfde reactie krijgt. Dat het raadslid geen hand wil geven aan die vrouw is echter wel weer tenenkrommend. Als dat niet overduidelijk rascistisch is, wat dan wel?

salsaparilla | 21-03-16 | 23:05

@iredy
Nee hoor, volgens mij zit er niets achter. Alleen maar de komplete lulligheid van onze bestuurders. Het niet aan durven gaan van verantwoordelijkheid. Het totaal ontbreken van Visie. Het bang zijn om verder te denken. Mark Rutte heeft het ooit eens benoemd: "verwacht van mij geen Visie" zei onze Mark bij zijn benoeming tot tijdelijk opperlul van de EU. Heeft hij letterlijk gezegd. Erachteraan mompelde hij dat ie wel een"probleemoplosser" was ofzo. Kots.

doitdoit | 21-03-16 | 23:04

-weggejorist-

iredy | 21-03-16 | 22:58

En toch weer dat Shell logo op de achtergrond.

Watching the Wheels | 21-03-16 | 22:55

@Lewis | 21-03-16 | 22:52
Ik ben het daar mee eens. Het valt me ook tegen van mensen als Andries Knevel, die natuurlijk stiekem heel erg politiek incorrect is, maar hij blijft maar policor wanneer puntje bij paaltje komt. Waarschijnlijk toch bang om buiten het pulletje te vallen in Hilversum.

pluk-87 | 21-03-16 | 22:55

Het lijkt wel een film, maar we maken het allemaal echt mee; terug naar de middeleeuwen. Europa glijdt heel hard af in beschaving, hele steden zie je verpauperen. De Europese en islamitische culturen zullen nooit samensmelten. Het kan niet anders dan tot een enorme botsing leiden. De zittende politici zijn daar schuldig aan, maar nog meer het overgrote deel van het volk dat maar niet wakker te krijgen is.

miss error | 21-03-16 | 22:53

U2 mag binnenkort een remake maken van 'sunday, bloody Sunday' Opdat wij nooit vergeten.

Dit escaleert binnenkort uit de boerenklauwen, en ik kan niet wachten tot het zover komt. Ik was nooit haatdragend, maar dit is niet te accepteren.

hamstr | 21-03-16 | 22:53

@pluk
Wat ik vooral bedoel is dat christenen claimen te weten wat God goed en kwaad vindt - niet in detail maar toch wel in grote lijnen. Als je dat claimt, moet je daar ook naar handelen. En dus bijvoorbeeld niet in een politiek correcte kramp schieten als het gaat om misstanden zoals in de islam. Ja, ik vind dat juist christenen moedig moeten zijn en voorop moeten gaan in de goede strijd. (Waarmee Ik absoluut niet zeg dat niet-christenen niet moedug kunnen zijn of niet kunnen handelen vanuit idealen of principes!)

Lewis | 21-03-16 | 22:52

PVV-stemmerT hier. Al 8/9 jaar. Islam-hater, EU-kotser. Volmondig. Maar kom bij mij niet aan met zwart/wit bullshit. Daar gaat het niet om. Mijn beste vriend is een Schwartze en ik ben Kaas. Hebben we een hoop gein over. Mijn twee jongens spelen met die 2 van hem. Duo-penotti, zegt mijn vrouw altijd. Het gaat om Islam en Policor. Islam is gewoon door-en-door verrot. En zo openlijk. Het gaat echt boven mijn pet dat policor Nederland dat vergoeilijkt. Snap ik echt niets van. Laf of naief of beiden.

doitdoit | 21-03-16 | 22:52

‘tis bitter cold.
and I’m sick at heart.
--- Hamlet (1.1.10)

Thomas333 | 21-03-16 | 22:51

'We beleven de onttakeling van de naoorlogse politieke orde.' God willing.

His Lordship | 21-03-16 | 22:49

Die christenen uit dat filmpje hebben ballen van gehard titanium. Respect.

VerenigingVanDieven | 21-03-16 | 22:47

@Graaf van Egmont | 21-03-16 | 22:30
Ja, eraan komen is nog niet zo moeilijk, maar bereid zijn ermee te schieten wel. Wij hebben van alles te verliezen. De gemoederen moeten wel heeel hoog oplopen voordat Nederlanders met pistolen gaan zwaaien.

pluk-87 | 21-03-16 | 22:44

@Graaf
Ik kijk uit naar het leven op de nieuwe aarde zoals het oorspronkelijk door God bedoeld Is. Narnia-achtig, als je dat kent.
Ik geloof niet in een specifieke eindtijd of zo - nou ja, niet in een periode waarin alles nog veel erger wordt. Het *is* de hele geschiedenis al bar. En nu gaat het in Europa ook weer mis, maar dat gaat al eeuwen in golven.

Lewis | 21-03-16 | 22:42

Dinand | 21-03-16 | 22:36
zonder islam zou er inderdaad wel verdomd weinig oorlog zijn.
(volgens mij de enige oorlog die zou overblijven is die van Ukraine.)

Wutbürger_ | 21-03-16 | 22:42

Maar hoe gaan de linkse wegkijkers dit weer rechtlullen? Het zijn natuurlijk wel de mensen die onze cultuurverrijken en voorrang hebben op alles en ook nog eens de vergrijzing gaan oplossen!!

pietpaardenlul | 21-03-16 | 22:41

@Lewis | 21-03-16 | 21:30
"En juist christenen zouden het voortouw moeten nemen in het benoemen van goed en kwaad". Mwa, ik denk dat de tijd aangebroken is dat er nagedacht dient te worden over goed en kwaad, zonder dat er andere (gods)belangen meespelen. Ik zie voor vraagstukken rond goed en kwaad meer een rol voor atheisme/humanisme. Dan kan rationeel nagedacht worden, zonder steeds in lijn met de Bijbel te hoeven denken. Dus soms mag er van de Bijbel afgeweken worden wanneer dat beter uitkomt. Vind ik dan he, als ongelovige.

"Alle mensen zijn gelijk". Dat vind ik echt een bizar dogma waar we allemaal mee groot zijn gebracht, maar daarna vertel je ook waarom je dat vindt, namelijk omdat we allen beelddragers zijn van god. Je hebt er dus een religieuze uitleg bij, dan kan ik het nog wel begrijpen, want op rationele gronden zou ik niet weten hoe iemand kan beweren dat iedereen gelijk is.

Voor de rest ben ik het wel met je eens. Ik hou ervan hoe christenen nog trots zijn op hun eigen cultuur en wortels. Ik kom soms op Tholen en daar is/lijkt alles nog vredig. Misschien worden dat in de toekomst de laatste leefbare bastions, samen met wat villawijken elders.

pluk-87 | 21-03-16 | 22:41

Jaja er moet wat gebeuren. Gaan jullie maar naar de DEEN wat bier en popcorn halen. Tsjezus wat een gemekker. Moslims zijn in de juiste handen gewoon leuk speelgoed.

Ongeblustekalk | 21-03-16 | 22:38

Een wereld zonder dat achterlijke islam zou een paradijs zijn....

Dinand | 21-03-16 | 22:36

Lewis | 21-03-16 | 22:16
Jij zal toch wel vaak Johannes lezen, om te zien wat er wordt gezegd over de einddagen?

Graaf van Egmont | 21-03-16 | 22:36

Ik lees hier allemaal stoere praat. Maar als puntje bij paaltje komt waar blijven de autochtonen? In Keulen lieten ze het afweten. In Den Haag laten ze het afweten als mijn dochter door moslimjongeren keer op keer onheus wordt bejegend in het uitgaansleven.

sastro | 21-03-16 | 22:36

Wat een zak, die René Cuperus. Duitsland het daderland van de Tweede Wereldoorlog. En dat durft zichzelf dan neer te zetten als cultuurhistoricus. Schermt die überracistische bitch Verene Shepherd niet ook met die titel? Goed gezelschap hoor! Duitsland werd in de aanloop naar beide wereldoorlogen gemangeld door krachten uit het buitenland en dat socialisme ineens extreemrechts wordt door er nationalisme aan toe te voegen is uiteraard complete onzin. Het is logisch dat partijen die van mening zijn dat het toch de juiste weg is zich graag afzetten van het geweld van het nazisme, maar met de mogelijkheden van het huidige internet had je toch mogen verwachten dat het electoraat ondertussen wat slimmer zou zijn.

"Nog altijd moet het rechts-populisme beter bestreden én begrepen worden".
Aldus het ei. Populisme heeft betrekking op een collectieve mening, terwijl rechts/liberaal juist over eigenrichting gaat. Die twee zijn complete tegenstellingen en ze met een verbindingsstreepje aan elkaar koppelen geeft aan dat het begrip ver te zoeken is. Waar Cuperus op doelt is een groeiend verzet tegen het ingezette (linkse!) beleid vanuit met name de onderlaag van de samenleving die niet alleen de reeds jarenlang toegezegde verbeteringen niet ervaart maar zichzelf juist steeds meer achtergesteld voelt. Dat is binnen de door hem aangehangen overtuiging niet te bestrijden, want het kan alleen tegengegaan worden door die overtuiging als fout en achterhaald los te laten. Zoals ze dat in Rusland deden. En zoals ik uit de dode bomen mocht begrijpen op dit exacte moment in Cuba. Dat Cuperus praat over bestrijden betekent dat als het aan hem ligt de Verlichting in dit land nog lang op zich kan laten wachten. Zeker ook met al dat importvolk dat de Middeleeuwen met zich meebrengt.

Pierre Tombal | 21-03-16 | 22:33

Echt iedereen zou dat artikel moeten lezen. Die vent is echt zwaar van het padje. Blijkt dat hij de partij ideoloog van de PvdA is. Alleen al van die kop van hem krijg je de rillingen.

VerenigingVanDieven | 21-03-16 | 22:33

Gualtiero | 21-03-16 | 22:03
Je redeneert vanuit een (nog) luxepositie. Voor de rest, alles gaat een keer voorbij.

Graaf van Egmont | 21-03-16 | 22:32

pluk-87 | 21-03-16 | 22:03
Als die mocro's aan pistolen kunnen komen dan kan jij dat ook. Op de politie hoef je niet meer te rekenen. Die zijn een lachertje geworden.

Graaf van Egmont | 21-03-16 | 22:30

imagine there is no islam
Stel je toch eens voor dat er geen islam was, stel je toch eens voor dat iedereen zonder angst kon leven, stel je toch eens voor dat er geen sharia, halal of jihad bestond
Ze zeggen dat het een droom is, maar het is niet onmogelijk als IEDER land het zou afschaffen,
Maar ach, ik droom maar wat....
youtu.be/Y9NzjeiMkeo?t=12

telelezer | 21-03-16 | 22:30

Islam = religie van haat. Kijk die koppen, dit is geen gezond verstand meer.

Anoguurder | 21-03-16 | 22:29

Vooralsnog stem ik PVV. Heel netjes. De democratische weg. Heeft mijn voorkeur. En het zal duidelijk zijn aan welke kant ik sta als de boel barst.

doitdoit | 21-03-16 | 22:29

The ugly truth..!!
In je gezicht slijmen ze (taqiyya) en bespelen ons sluw met de slachtoffer rol (want toch soooo sielig) omdat ze weten hoe dom en naief we zijn uit angst om door onze Goedfascisten uitgemaakt te worden voor raasssiest.
Maar DIT denken ze ECHT over die beestachtige hersenloze westerse kk-hoeren en kk-varkens; we moeten afgemaakt worden want we zijn beesten en geen mensen omdat we niet in hun sprookjesboek geloven.
www.facebook.com/100010197945601/vide...
www.youtube.com/watch?v=Mh0WaV7vFvY
youtu.be/Bgrc1QIDLOo?t=115
www.youtube.com/watch?v=WGDEhhYhBGk
www.youtube.com/watch?v=9Wu71VvUmJc
verkrachtng in AZC (Feb-2016)
www.telegraaf.nl/binnenland/25235751/_...

gropsverkrachters: “vrouwen moeten gehoorzamen”
www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/artic...
www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/artic...
www.independent.co.uk/news/world/middl...
www.hln.be/hln/nl/34662/Vluchtelingenc...
www.powned.tv/nieuws/binnenland/2016/0...

telelezer | 21-03-16 | 22:29

Zoo agressief word ik hier van, als ik er in terecht kom, gaan er echt een paar sneuvelen, echt. Fuck dit. Ook in Den Haag, jonguh, als ik 1 Isis vlag ga zien, ooit, ik rij er over heen. Fuck dit. Nooit van mijn leven ga ik dit accepteren. Nooit. Fuck dit.
@604-030 | 21-03-16 | 21:41 you're missing the point!
mental K | 21-03-16 | 21:47

Mental K, ik denk dat ik het juist heel goed zie. De moslims zijn te dom om mee in gesprek te gaan, je hebt een aantal christengekkies die met een kruis gaan lopen en denken mij te vertegenwoordigen, en als ze samen zijn krijg je een mierenhoop met geschreeuw en bedreigingen, waarbij de laffe moslims dan op afstand en veilig achter de rug van een ander (dus ongezien) met stenen gaan gooien. Ik herken mij absoluut niet in die gasten die met een kruis gaan lopen, maar wordt wel agressief van al die Paki boys die even denken de dienst uit te kunnen make.

604-030 | 21-03-16 | 22:27

voor diegene die denken dat de EU en de oorspronkelijke bewoners zouden zwichten voor deze tirannen, denk nog eens na. De Yanks, Chinezen en zelfs de Russen zouden hier een stokje voor steken.. helaas zullen wij wel moeten bloeden, veel bloeden voor de kut mekka's... zie Parijs, zie Theo van Gogh, Madrid, London etc.

Bizar dat wij de politieke leiders nooit hierom gestraft hebben...

Bill Cosby | 21-03-16 | 22:18

@Graaf
Nee, ik geloof niet dat het kwaad direct gestuurd wordt. Is veel meer het gevolg van menselijke keuzes en gebrokenheid.
Er zijn absoluut zekerheden waar ik als gelovige op terugval,maar dat maakt mijn toekomstperspectief voor de wereld, of in elk geval voor Europa, er niet anders op.

Lewis | 21-03-16 | 22:16

Tja, ga naar YouTube en zoek op 'europe islam' Het gevoel dat het nog ooit goed komt met Europa word bij mij met de dag steeds kleiner.:(

Wasbakplasser | 21-03-16 | 22:14

Toch triest dat die René Cuperus van de VK er helemaal niets van begrepen heeft en z'n onwetendheid mag etaleren in de azaanbode.
Hij doet nog een wanhoopspoging om de sentimenten te framen als 'rechts-populistisch' terwijl iedereen die een minuutje daarover nadenkt weet dat het simpelweg met zelfbescherming en het verdedigen van het behoud van liberale waarden te maken heeft.
Een Duitser heeft veel meer te verliezen, want het sociale vangnet is minimaal. Een volksopstand zal niet gebeuren, maar men geeft keurig netjes via het stembiljet de mening. Een teken van beschaving, lijkt me. Iets waar Rene Cuperus trots op zou moeten zijn, maar hij ziet blijkbaar liever bloed in de straten.

Vanuit Kreuzberg kan ik u melden: iedereen zwijgt over de verkiezingen. Ik ben nog geen Duitser tegengekomen die de uitslag van de verkiezingen bespreekt. Ondertussen wordt er wel steeds meer Arabisch gesproken op straat (momenteel wordt het azc hier opgeschaald naar 7000 immigranten), en de sfeer op straat wordt steeds agressiever in bepaalde buurten.
Men geloofd simpelweg de leugens niet meer en wordt zich bewust van de duitse zelf-haat die er door jarenlange propaganda is in-geramd en men heeft er genoeg van.

Wutbürger_ | 21-03-16 | 22:11

Jarenlang wegkijken door de linksistische policor gemeente heeft tot gevolg dat het onderscheid straks niet meer gemaakt zal worden tussen mensen van goede wil en mensen van kwade wil. Mensen die moslim zijn zullen heel snel moeten aantonen dat zij van goede zin zijn.

De islam is in de basis incompatibel met de westerse leefwijze en het wordt dan ook tijd voor massale geloofsafval, dan wel hervorming, dan wel repatriatie.

BenBinnen | 21-03-16 | 22:11

@Banana008 | 21-03-16 | 22:01
Ik vraag me dat ook heel erg vaak af. Dan hadden blanken zichzelf nu niet massaal gehaat in ieder geval.
Natuurlijk zijn er wel andere groepen waar het minder positief voor uit zou pakken..

pluk-87 | 21-03-16 | 22:09

Banana008 | 21-03-16 | 22:01
In ieder geval geen Joden, geen homoseksuelen, geen invaliden en geestelijk gehandicapten. En repressie a la Noord Korea en werkkampen voor andersdenkenden. Moslims weet ik zo net nog niet. Schikt dat de fantasie een beetje met je idiote vraag?

mr. coffee | 21-03-16 | 22:08

@Tom Hagen | 21-03-16 | 21:58
Het enige punt waarop Zweden kantelt, is het punt van de afgrond. Zweden heb ik definitief afgeschreven, het dient nog slechts als onze kanarie in de kolenmijn.

pluk-87 | 21-03-16 | 22:07

Bij het zien van dit soort multiculti ellende en schreeuwende kutmoslims, vraag ik me steeds vaker af hoe Europa eruit zou hebben gezien als de Duitsers de Tweede Wereldoorlog hadden gewonnen.
Banana008 | 21-03-16 | 22:01

Dan was er ook geen Israel geweest. Had er geen Jood meer rondgelopen op deze aardbol en hadden de moslim vriendjes van Hitler vrij spel gehad. Hetzelfde kut-volk als van dat filmje.

politiekincorrect | 21-03-16 | 22:07

je ziet dat er uiteindelijk opstanden komen, heerlijk om te zien dat de unbelievers in verzet komen. hopelijk dat het hier ook gaat gebeuren.

Bill Cosby | 21-03-16 | 22:05

@Mark_D_NL | 21-03-16 | 21:37
België staat al jaren op omvallen. Daar hebben ze die Arabieren niet eens voor nodig. Het enige wat België nog bij mekaar en overeind houdt, is een algehele afkeer van Nederlanders.

VanBukkem | 21-03-16 | 22:04

De Nederlanders die ik ken gaan elke dag netjes naar hun werk, en ik ken genoeg Marokkanen waarvan coke dealen hun werk is waarbij ze zich in nood bedienen van hun pistool. Kortom, laten we niet denken dat wij een burgeroorlog kunnen winnen. We zullen de politie/leger nodig hebben tegen de addergebroeden.
Eigenlijk kunnen de moslims alleen zelf beginnen, gelukkig zijn ze zo stom om daarnaar op weg te zijn.

pluk-87 | 21-03-16 | 22:03

Graaf van Egmont | 21-03-16 | 21:48
Mannen met hersenen misschien, niet zozeer mannen met slechts ballen. We moeten niet collectief steeds verder afdwalen in de goedkeuring van kwaadaardig gedrag. Wegkijken heet dat. Fascisme uit zich in vele vormen, welke onderling veel verschillen kennen, maar ook veel gelijkenissen, en als ik iets zeker weet is het dat ik door elke vorm van fascisme gezien word als onwenselijk.

Gualtiero | 21-03-16 | 22:03

Hart gaat sneller kloppen van zo'n video. Vergeet niet dat bij ons in de Hofstad afgelopen zomer jihadvlaggen te zien waren. De haat in die ogen...

Driewerf Hoezee | 21-03-16 | 22:02

Bij het zien van dit soort multiculti ellende en schreeuwende kutmoslims, vraag ik me steeds vaker af hoe Europa eruit zou hebben gezien als de Duitsers de Tweede Wereldoorlog hadden gewonnen.

Banana008 | 21-03-16 | 22:01

Zie je wel.
Ik zei het toch.

swassannuf | 21-03-16 | 22:00

Dit duurt niet lang meer... Teveel landen staan op het punt te kantelen... UK, Nederland, Zweden, Finland, Duitsland.. Hartstikke leuk hoor, dat daar al zoveel moslims wonen, maar dat wordt buigen of barsten voor ze en dan bekijk ik het nog optimistisch... Vandaag of morgen breekt op een aantal plekken tegelijk de pleuris uit en dan is het over en uit. De niet-moslims zijn er gewoon helemaal klaar mee. En terecht. Zal ik ze missen? Mwah, ik ben dat alleenrecht op het beledigd zijn wel beu.. Spijtig voor de mensen die er wel wat van willen maken. Al heb ik daar toch ook altijd een raar gevoel bij. Vraag: je homoseksuele broer omarmen of je religie? Dan kiezen ze toch religie. Wat een armoe..

Tom Hagen | 21-03-16 | 21:58

Minder Minder Minder!

GameOverBro | 21-03-16 | 21:58

Dit gaat nog veel erger worden, iedereen kan toch bedenken dat dit een keer goed mis gaat!

nononse | 21-03-16 | 21:57

Maria.1 | 21-03-16 | 21:48
Vraag ik me toch af, what the fuck moet de EU met een trainingsmissie in Mali? Trainen waarvoor?

Graaf van Egmont | 21-03-16 | 21:54

@en. Maximus | 21-03-16 | 20:53?? pfff kijk je wel naar hetzelfde filmpje?

mental K | 21-03-16 | 21:54

@Adversary | 21-03-16 | 21:46 Juist. Ik voel mijn Europese bloed al koken, kan ik je vertellen. En als het zo doorgaat, dan gaat het echt mis. Beschaafd? Tuurlijk. Totdat je aan mijn meisje komt. Netjes? Ook, totdat je respect eist voor iets wat geen respect verdient. Braaf? Net zo makkelijk, als je mij met rust laat, en niets van me eist met je verzonnen godje, en je achterlijke cultuur (geldt ook voor andere geloven). Geweldloos? Zekers, tot op een bepaalde hoogte. En die hoogte wordt nu, langzaam aan bereikt.

mental K | 21-03-16 | 21:53

Wat een rapalje. Aan beide zijden
Gen. Maximus | 21-03-16 | 20:53

Dacht ik ook heel lang. Maar dat kan je nu toch echt niet meer vol blijven houden. Kijk nou gewoon eens eerlijk naar wat hier echt gebeurd en probeer dat nou eens niet in een perspectief te plaatsen dat er niet is.

politiekincorrect | 21-03-16 | 21:52

Water en vuur gaan niet samen.
Olie en vuur gaan niet samen.
De fascistische islam en het vrije westen gaan ook NIET samen.

Wij zijn natuurlijk allemaal mensen, dat snap ik ook, maar mensen hangen verschillende ideologieën aan, sommige ideologieën zijn zeer tegenstrijdig, dat het heel verstandig is om ze ver uit elkaar te houden, sommige ideologieën kunnen keihard tegen elkaar botsen, als ze dichtbij elkaar komen, dat moeten wij dus allemaal niet willen, want voor niemand zal het goed zijn, als ooit de pleuris uitbreekt.

Dus, links en alle overige naïevelingen, wordt eens wakker, voordat het te laat is. Jullie waanzin helpt de hele wereld naar de klote, maar vooral Europa gaat kapot, als jullie zo dom en naïef blijven.

De fascistische islam en het vrije westen kunnen nooit samen gaan, dat is een feit. De islam heeft schijt aan vrijheid en democratie, terwijl de kernwaarden van het westen juist en vooral vrijheid en democratie zijn. Dat gaat dus niet samen, het is geen kwestie van En En, maar Of Of, of vrijheid en democratie, of islamitische ellende en onderdrukking. kies maar.

Wonderful-Life | 21-03-16 | 21:52

Ik heb het moslim geweld op de Molukken 16 jaar geleden van dichtbij meegemaakt. Moslim extremisten van buitenaf zetten lokale moslims aan tot geweld met een oorlog tot gevolg. De christelijke Molukkers hebben met weinig middelen keihard teruggeslagen en het is daar vooralsnog vredig. Dat keihard terugslaan zie ik hier helaas niet gebeuren...

Sateetje | 21-03-16 | 21:51

Lewis | 21-03-16 | 21:47
Ik denk dat iedereen zich afvraagt waar we over 5 jaar staan. Jij hebt nog je overtuiging waar je op terug kunt vallen. Ik reken, heel gek eigenlijk, op de politiek en een enorme verschuiving die een eind maakt aan al die onzin die we nu meemaken. Mag jij er van maken dat die verschuiving ons door de allerhoogste is gezonden.

Graaf van Egmont | 21-03-16 | 21:51

Ik voel die burger oorlog aankomen, kwestie van tijd.

endtotrolling | 21-03-16 | 21:51

Die Cuperus kan ook prima voor joop.nl schrijven, zit hij geheel tussen de gekkies, die idioot van een Jole en die ouwe losgeslagen gek van een van der Horst. Overigens, terugkomend op Brandt Corstius, zelf zijn eigen zoon zei dat zijn pa gek was. En dat heeft jaren zijn vreselijke columns geschreven voor Vrij Nederland, die de schaamte ook altijd al voorbij waren.
Wat dat betreft, bij de linkse policors lopen ook heel wat verknipte types rond. Zg. van die intellectuelen, maar met blinde vlekken rondom hun hele hoofd.

Ruud5 | 21-03-16 | 21:51

Die Cuperus kan ook prima voor joop.nl schrijven, zit hij geheel tussen de gekkies, die idioot van een Jole en die ouwe losgeslagen gek van een van der Horst. Overigens, terugkomend op Brandt Corstius, zelf zijn eigen zoon zei dat zijn pa gek was. En dat heeft jaren zijn vreselijke columns geschreven voor Vrij Nederland, die de schaamte ook altijd al voorbij waren.
Wat dat betreft, bij de linkse policors lopen ook heel wat verknipte types rond. Zg. van die intellectuelen, maar met blinde vlekken rondom hun hele hoofd.

Ruud5 | 21-03-16 | 21:51

Waarde Volkskrant scribent :
Wanneer vallen de schellen nou eens van de ogen ?
De werkelijkheid buiten uw witte enclave is dat er complete onbegaanbare wijken ontstaan waar u nooit komt..
Waar uw multiculturele droom ontaard in een monoculturele nachtmerrie.

Wijze uit het Oosten | 21-03-16 | 21:51

Waarde Volkskrant scribent :
Wanneer vallen de schellen nou eens van de ogen ?
De werkelijkheid buiten uw witte enclave is dat er complete onbegaanbare wijken ontstaan waar u nooit komt..
Waar uw multiculturele droom ontaard in een monoculturele nachtmerrie.

Wijze uit het Oosten | 21-03-16 | 21:50

Die Cuperus kan ook prima voor joop.nl schrijven, zit hij geheel tussen de gekkies, die idioot van een Jole en die ouwe losgeslagen gek van een van der Horst. Overigens, terugkomend op Brandt Corstius, zelf zijn eigen zoon zei dat zijn pa gek was. En dat heeft jaren zijn vreselijke columns geschreven voor Vrij Nederland, die de schaamte ook altijd al voorbij waren.
Wat dat betreft, bij de linkse policors lopen ook heel wat verknipte types rond. Zg. van die intellectuelen, maar met blinde vlekken rondom hun hele hoofd.

Ruud5 | 21-03-16 | 21:50

stel je voor als een groepje van wat pak 'm beet 20 moslims omsingeld zouden worden door een paar HONDERD aggressieve autochtonen wat voor een heisa er in de media zou ontstaan....

dutcherrt | 21-03-16 | 21:49

Gualtiero | 21-03-16 | 21:46
10 jaar geleden had ik je groot gelijk gegeven. Maar we leven in een tijd dat mannen ballen nodig hebben. En die vind je nou eenmaal alleen nog bij die gasten.

Graaf van Egmont | 21-03-16 | 21:48

How do you remove islam from society? One mosque at a time.

marcoplarco | 21-03-16 | 21:47

@ Graaf van Egmont | 21-03-16 | 21:43
Ik hoef helegaar geen pluim hoor. Moest alleen een beetje lachen om dat 'globaal wordt er niet in gelogen.'
Maar on topic: wat een toestanden. Elke dag hebben we het er hier weer over en elke keer wordt de onrust alleen maar groter. Ik ben zó benieuwd hoe dit land er over vijf jaar aan toe is... maar ik denk dat ik het niet wil weten.

Lewis | 21-03-16 | 21:47

Zoo agressief word ik hier van, als ik er in terecht kom, gaan er echt een paar sneuvelen, echt. Fuck dit. Ook in Den Haag, jonguh, als ik 1 Isis vlag ga zien, ooit, ik rij er over heen. Fuck dit. Nooit van mijn leven ga ik dit accepteren. Nooit. Fuck dit.
@604-030 | 21-03-16 | 21:41 you're missing the point!

mental K | 21-03-16 | 21:47

En ergens moet ik wrang gniffelen. Die arme, arme moslims. Hebben ze dan geen idee met wat voor volk ze te maken hebben? Hoeveel oorlog Europa kent? Hebben ze ook maar enig benul van wat voor wreedheden Europeanen hebben overleefd? Dat het een kwestie van tijd is voordat dat weer gebeurt? We zijn Europeanen. Als je één ding zeker weet over ons, is dat we bloeddorstig en genadeloos zullen zijn. En als dat gebeurt, als die vonk komt, als de boel in de fik gaat, doen we het goed. De Joegoslavische oorlogen in het groot. De hoeveelheid opgekropte woede die er op dit moment inzit bij het Europese volk, zal zich op een gegeven moment tegen de moslims richten.

Adversary | 21-03-16 | 21:46

Graaf van Egmont | 21-03-16 | 21:27
Ik zie liever dat alle fascisten gewoon lekker hun bek houden dan wel oprotten of zichzelf van kant maken.

Gualtiero | 21-03-16 | 21:46

Lewis | 21-03-16 | 21:39
Ja sorry, ik ben nogal slecht in iemand een lila pluim in zijn hol te steken. Ik laat dat liever aan Bolder over, die ik van harte ondersteun.

Graaf van Egmont | 21-03-16 | 21:43

Het is niet vijf voor twaalf maar al half één.

Muggenmepper | 21-03-16 | 21:43

@appeltjesgroeneweide | 21-03-16 | 21:30
Mladic is al in Den haag.

Mark_D_NL | 21-03-16 | 21:42

Het is zo verlicht van de mens om een pedofiele krijgsheer te aanbidden. :r

TheBurnerMan | 21-03-16 | 21:42

appeltjesgroeneweide | 21-03-16 | 21:30
Geheel onderbelicht in de Srebernica zaak is, dat Dutchbat weliswaar de enclave moest beschermen, maar daar ook de moslims moest ontwapenen, wat dus niet gebeurde. Verder trok Dutchbat zich er geen reet van aan dat diezelfde moslims 's nachts de enclave verlieten en het op een moorden zetten onder de Serviërs. Nu lijkt het nog steeds dat de kwestie Srebernica uit de lucht kwam vallen, waaraan slechts de Serviers schuld hadden. Niemand heeft zich afgevraagd, waarom uitgerekend Srebernica?

Graaf van Egmont | 21-03-16 | 21:41

Lewis | 21-03-16 | 21:30

Keurig stuk Lewis, chapeau.
Geen speld tussen te krijgen !

Bolder | 21-03-16 | 21:41

Natuurlijk provoceren die Engelse christengekkies en krijgen ze precies waarvoor ze kwamen, neemt niet weg dat die domme moslims er met open ogen intrappen. Als je naar de koppen kijkt van die Paki gasten en hoort wat voor onzin ze uitkramen, dan kan je niet anders concluderen dan dat (Brits) onderwijs volledig langs ze heen is gegaan en dat enige redenatie op beschaafde wijze verspilde moeite is. Het gaat er om wie het hardst schreeuwt en het laatst lacht, ongeacht de argumentering.

604-030 | 21-03-16 | 21:41

@ Graaf van Egmont | 21-03-16 | 21:35
Globaal toch niet? Pfew. ;-)

Lewis | 21-03-16 | 21:39

@RoBD=Skullfucker | 21-03-16 | 21:21
Ik denk dat we die Duitsers inderdaad ook niet moeten uitvlakken. Naar buiten toe proberen ze zoveel mogelijk de schijn op te houden van een fatsoenlijk land, maar ondertussen... Het heeft een generatie overgeslagen, maar de bruine geest is alweer uit de fles.
Als ik er een krat bier op zou moeten zetten, dan zeg ik dat in Duitsland de eerste moskee de hens in gaat. Wat ik natuurlijk ten zeerste afkeur. Maar hee, je kunt er op wachten.

VanBukkem | 21-03-16 | 21:39

René Cuperus van de Azaanbode lijdt aan de bekende ongeneeslijk zeer ernstige linkse ziekte, hij verwisseld oorzaak met gevolg.

Bolder | 21-03-16 | 21:37

Waarom in een van oudsher Christelijk / Joodse cultuur een barbaarse onverdraagzame religie binnenhalen ?
dat werkt niet tussen Boeddhisten en het werkt niet eens tussen sunni en shjia om samen te leven
dus dat werkt hier al helemaal niet.

Berthe | 21-03-16 | 21:37

@VanBukkem | 21-03-16 | 21:17
Vergeet België niet.

Mark_D_NL | 21-03-16 | 21:37

Is toch helemaal niet zo moeilijk. Er komt een nieuwe dominante groep binnen die strijdt om de macht. Als je dat machtsspel niet wil spelen zoals de meeste westerlingen, dan moet je je overgeven of terugtrekken.

Ome Gijs | 21-03-16 | 21:36

Lewis | 21-03-16 | 21:30
Is niet erg hoor. Je verhaal is aangekomen. En globaal gezien wordt er niet in gelogen.

Graaf van Egmont | 21-03-16 | 21:35

Gristen religekkies, tegen moslimrelidioten. Een stel debielen, zelfs degenen die bijna normaal lijken.
Ik heb écht liever te maken met een Downie (dat is respectvol bedoeld, islam schrijf ik zonder hoofdletter) dan met een religieus gehandicapte.

Kort samengevat:
De wereld is een organisme met een bacteriële infectie. "Mens" heet die infectie. In kleine getale iets als een nuttige darmbacterie, maar onder invloed van religie muteert het naar kwaadaardig. Helaas heeft dit als neveneffect ook nog eens ongebreidelde fok tot gevolg. Mocht dit lokaal nog niet erg genoeg zijn, dan is er altijd nog onze fokpremie (kinderbijslag) als extra stimulans.

De moslims zullen in uiterlijk twee generaties (kindbruidjes zijn met 16 zwanger, dus max 32 jaar) numeriek in de meerderheid zijn. Wetenschappelijke ontwikkeling zakt dan naar nul. 50% van kennis & arbeidspotentieel (de vrouw) zal niet meer als zodanig bestaan. Uitgehuwelijkt en verkracht worden is dan de maximale ontwikkeling die een vrouw kan bereiken.

Voor het zover is, zullen enkelen beseffen waar dit pad heen leidt. Opstand, en waarschijnlijk ook oorlog zal er komen.
We zien het aankomen, maar wat valt er tegen te doen?

koolteer | 21-03-16 | 21:35

Mooi om te zien dat er nog mensen zijn die tegen de bierkaai willen vechten. Met op de achtergrond een zaak met de de naam 'Islamic relief'. Het is allang naar de kloten. En altijd zijn het van die verloederde buurten. Als klein Politiek incorrect jochie was de wijk Overvecht in Utrecht nog een saaie nette en degelijke wijk. Laatst nog eens geweest; het is 1 grote verloederde puinzooi. Overal waar die sprinkhanen wonen wordt een bende. Leve de multiculti!

politiekincorrect | 21-03-16 | 21:34

@Francis Siefken | 21-03-16 | 21:20

Volgens mij denk je in woorden van gelijke strekking over Tommy Robinson, de voormalig EDL-aanvoerder?

Heb je er al eens bij stilgestaan dat deze "extreem-rechtse" mensen het wel eens bij het juiste eind kunnen hebben?

www.youtube.com/watch?v=_YQ94jFg_4A

BenBinnen | 21-03-16 | 21:34

hotnot | 21-03-16 | 21:22
En waar maak jij uit op dat niemand dat stuk in de Azijnbode gelezen heeft? Je gaat ons hier toch geen huiswerk geven, wel?

Graaf van Egmont | 21-03-16 | 21:32

Voor de linkse figuren hier,die het natuurlijk niet kunnen aanzien en de burger betitelen als rechtse populisten.
Dat jullie nog niet verdronken zijn in jullie eigen tranen van barmhartigheid.

youtu.be/jaCYiBT5EVI

••••• | 21-03-16 | 21:31

Ik begin Bosnië steeds mee te begrijpen. Mladic had gelijk toen hij zei tegen Karremans: "ooit moeten wij jullie redden".
postmodernismisdead | 21-03-16 | 21:27
--
Over 10 jaar zal men durven te zeggen dat de balkan oorlog een moslimprovocatie oorlog was.
Neemt in het geheel niet weg dat beide partijen zich als dieren hebben gedragen. Maar het was weer een dadergroep die begon.

appeltjesgroeneweide | 21-03-16 | 21:30

Het blijft me verbazen dat juist veel christenen zo weinig moeite lijken te hebben met de toestroom van vluchtelingen en andere asielzoekers naar ons land. Juist mensen die de bijbel een beetje kennen zouden moeten weten dat de gedachte van één grote blije mensenfamilie op z'n minst problematisch is - neem alleen al het verhaal van de toren van Babel (of dat nu letterlijk zo gebeurd is of niet, de teneur is duidelijk). En juist christenen zouden hun verantwoordelijkheid moeten nemen in het verdedigen van hun cultuur, zouden het voortouw moeten nemen in het benoemen van goed en kwaad. En in élk geval zouden ze zich er hard voor moeten maken dat de ontvangende cultuur maatgevend en leidend blijft. Júíst christenen moeten de guts en de overtuiging hebben om pal te staan voor bepaalde normen en waarden en voor de bescherming van hun land.
Alle mensen zijn gelijk, zeker, ieder mens is beelddrager van God, maar dat wil niet zeggen dat mensen er geen schadelijke denkbeelden op kunnen nahouden, dat ze een schadelijke ideologie kunnen aanhangen (of in elk geval geen ideologie die niet samen lijkt te kunnen gaan met onze westerse/joods-christelijke/humanistische cultuur) of dat ze per definitie in relatieve harmonie kunnen samenleven met andersdenkenden.
Prima om verantwoordelijkheid te voelen voor zwakken, armen en kwetsbaren, sterker nog, dat is een van de pijlers van het christelijk geloof, en ik vind nog altijd dat echte vluchtelingen die in eigen land of eigen regio niet kunnen worden opgevangen (bijvoorbeeld homo's, christenen, dissidenten, afvalligen) hier een plek moeten kunnen krijgen, maar dat mag natuurlijk niet ten koste gaan van realiteitszin, en het betekent ook niet dat je geen stringent toelatings- en 'verwijder'beleid kunt voeren. Als die verantwoordelijkheid de teloorgang van ons land, wat zeg ik, van een heel continent tot gevolg dreigt te hebben, wordt het tijd je af te vragen of er niet iets moet veranderen.
Op deze manier stevent West-Europa op een gigantische ontwrichting en misschien wel een burgeroorlog af. Juist mensen met historisch besef zouden zich daar heel goed bewust van moeten zijn.
Excuses als dit voor sommigen misschien een zijspoor is, maar ik móést het even kwijt.

Lewis | 21-03-16 | 21:30

Ik begin Bosnië steeds mee te begrijpen. Mladic had gelijk toen hij zei tegen Karremans: "ooit moeten wij jullie redden".

postmodernismisdead | 21-03-16 | 21:27

Francis Siefken | 21-03-16 | 21:20
Op een dag zou je willen dat je die facsistische christenen aan je zij had. Tot die tijd, droom lekker.

Graaf van Egmont | 21-03-16 | 21:27

Francis Siefken | 21-03-16 | 21:20
Dat ze als ratten uit de holen kruipen en dat ze meer agressief verdrag vertonen naarmate de groep groter wordt, en een onschuldige omstander te grazen nemen omdat hij daar toevallig staat zegt u niets? Die zogenaamde fundamentalistische christenen begonnen niet met geweld, enkel een protest.

Snap je!? | 21-03-16 | 21:25

@Panadol 20:47
T is hier al vaker gemeld, de nazi's werkten veel samen met arabieren

RoBD=Skullfucker | 21-03-16 | 21:23

Fascistische fundamentalistische christenen die voor een moskee gaan demonstreren om zo een filmpje te maken om te laten zien hoe aggressief die moslims zijn en hoe lief en geweldloos ze zelf zijn - en nagenoeg iedereen hierboven vindt het geweldig inclusief GeenStijl dus.
Francis Siefken | 21-03-16 | 21:20
--
Niet strooien met dure woorden aub.
-
Wat zou er gebeuren als moslims voor een kerk stonden te schreeuwen? Niets. Heeft iets met innerlijke beschaving en rust te maken. Ook iets met accepteren van anderen. Geloven en ideologieën zijn niet gelijk aan elkaar. De een is beter dan de ander in bepaalde opzichten. De islam is beter in haat en vernietiging en het christendom is beter in de andere wang toekeren en zorgen voor je naaste.
Het allerbest is het boeddhisme. Dat is een mensen-mensen leer.

appeltjesgroeneweide | 21-03-16 | 21:23

Maar wie van de reaguurders heeft nou het artikeltje in de azijnzuurbode gelezen ? Wacht, ik plemp em nog wel een keer hier:
www.volkskrant.nl/opinie/kijk-verdomme...
Angstaanjagend is het, dat rechtspopulisme gevaarlijker word geacht door de schrijver van het stuk, dan het vele malen gevaarlijker het zichzelf antifascisten noemende tuig. Eng.

hotnot | 21-03-16 | 21:22

Ach ze kunnen demonstreren en protesteren wat ze willen maar Europa is al lang verloren aan de islam. En het tij valt niet meer te keren.

Amazing_Mark | 21-03-16 | 21:22

@VanBukkem 21:17
Deel je nieuwsgierigheid. Ik vermoed de eerste mega-demonstraties in Engeland, grootscheepse geweld over en weer in Frankrijk (daar is t al maar nog teveel van één kant gevolgd door nog een jaar ontkenning weer gevolgd door ontzetting in Duitsland Slash Nederland.

RoBD=Skullfucker | 21-03-16 | 21:21

Dit is Paul Golding, leider van Britain First, een protestantse paramilitaire groep. Hij vindt dat tegenstanders van Britain First opgehangen moeten worden.
Die vrouw die schreeuwt en eist dat haar hand geschud moet worden: "SHAKE MY HAND! SHAKE MY HAND"... "UNBELIEVABLE HE DOESN'T WANT TO SHAKE MY HAND!"
www.politics.co.uk/news/2014/06/19/bri...

Fascistische fundamentalistische christenen die voor een moskee gaan demonstreren om zo een filmpje te maken om te laten zien hoe aggressief die moslims zijn en hoe lief en geweldloos ze zelf zijn - en nagenoeg iedereen hierboven vindt het geweldig inclusief GeenStijl dus.

Francis Siefken | 21-03-16 | 21:20

We zien hier het resultaat van jarenlang weigeren de broodnodige maatregelen te nemen door politiek en bestuur. Dit is ook één twee drie niet meer op te lossen zonder bloedvergieten ben ik bang. Eigenlijk zou ik alle racistische partijen in de EU op willen roepen tot een vergaande coalitie van the willing, hoe die partijen ook mogen heten.

Graaf van Egmont | 21-03-16 | 21:19

The real McCoy | 21-03-16 | 21:05
--
Ik denk dat links zich onzettend verkeken heeft op de nobele wilde en nu niet meer terug kan. Ik geloof in hun goede bedoelingen maar foutlinksen zijn in staat om een baby bij een vechthond te zetten omdat ze de hond zo graag met een baby willen vertrouwen.
Wat me tegenvalt is het totale gebrek aan reflectie bij links.
Ondertussen heb je geen excuus meer om niet te kunnen weten dat import moreel, financieel en nog meer ~eel redenen fout is voor een land.
Je dient er gewoon op aan gesproken te woorden als je pro-import bent. En zeker als het om islamimport gaat.

appeltjesgroeneweide | 21-03-16 | 21:19

@BenBinnen | 21-03-16 | 21:15

Linkje is dood. Dan maar een pastebin: pastebin.com/1B3bF6wn

BenBinnen | 21-03-16 | 21:19

Gekke kruisvaarders vs. haatbaarden? Gadverdamme, waar gaan we naartoe met z'n allen. Ik weiger tussen deze mafketels een kant te kiezen. Rechts, links, moslims, fopgristengekkies... allemaal stuk voor stuk regressieven.
.
Doei, ik ga terug naar de jaren '90.

Gualtiero | 21-03-16 | 21:18

Ik vraag me af welk land het eerst omvalt: Engeland, Frankrijk of Zweden.
Of misschien toch wij.

VanBukkem | 21-03-16 | 21:17

Die Cuperus is met zijn analyse al helemaal van god los,hoe kan je in deze tijd nog zo'n verknipt wereldbeeld hebben.
Misschien kan ie eens nagaan wanneer er voor het laatst in de geschiedenis zo'n grote volksverhuizing plaats had en wat de uitwerking daarvan was.Of misschien hoeft ie alleen maar de resultaten van een sprinkhaanplaag te aanschouwen.

inspector71 | 21-03-16 | 21:16

"De islam is tegen de huidige mensenrechtennorm en is gevaarlijker dan het nazisme. De islam is geen geloofsalternatief, maar een misdaad tegen de menselijkheid. Dit in een wereld waar geen plaats zou mogen zijn voor welke misdaad dan ook. Daarom zou de islam overal ter wereld illegaal moeten worden, net zoals het nazisme. Dit vanwege de vandalistische inhoud en geboden die indruisen tegen de mensenrechten. Alle acties rond islam zouden moeten worden verboden en diegenen die de islam propageren zouden moeten worden berecht vanwege het aanzetten tot misdaden zoals moord, diefstal, verkrachting en andere misdaden tegen de menselijkheid. Indien dit niet gebeurt zal de wereld door de toename van macht door de islamisten een grote tragedie kennen. Dit net zoals toen de wereld leed onder het nazisme."

Was getekend: Serkan Engin

www.dutchfreepress.nl/essay-turkse-dic...

BenBinnen | 21-03-16 | 21:15

Ik hoorde zelfs een mossel roepen dat Jezus een moslim was. Dat krijg je als je als profeet gaat cherry picken in echte boeken.

Graaf van Egmont | 21-03-16 | 21:15

The world has gone to shit.

1+1 | 21-03-16 | 21:14

Misschien dat met heel veel harde tikken en landuitzettingen de radicale stokende en opjuttende moslims het schreeuwen vergaat. Wie weet kan er dan een nieuwe orde ontstaan waarin de radicale en westen hatende moslim in de loop der tientallen jaren een beschaafd mens zal worden.
Niet van binnenuit dus, mind you. Maar van buiten af opgelegd. Armoede maar als het werkt, dan werkt het

appeltjesgroeneweide | 21-03-16 | 21:14

die moslim Paki's moeten ze, net als hier de mocro's, het land uitschoppen .. alleen maar last van

(c)ZWITSUL | 21-03-16 | 21:12

Er zijn in Europa extremistische en gematigde moslims,de extremistische willen heel europa in oorlog storten en de gematigde moslims willen graag dat de extremisten het doen.

Islam is geen religie van vrede maar fascisme en onderdrukking in de zuiverste vorm.

youtu.be/Ry3NzkAOo3s

••••• | 21-03-16 | 21:12

Lekker baantje heb je dan als agent, tussen die messentrekkende stenen gooiende schreeuwende snackbars zonder dat je zelf bewapend bent.

Handsomeboy | 21-03-16 | 21:10

Quote...
We don't do this to your fucking churches....

Eeuhm jawel, kerken branden waar de islam heerst engels schreeuw mevrouwtje.

Ik hoop dat je kinderen de vruchten van je intellect mogen ondervinden.

En jij mag eindigen zoals de koran het predikt, onderworpen als een gebruiksvoorwerp met een doek op en af en toe een pak rammel.

Tuborg øl | 21-03-16 | 21:08

Wat een overdreven reactie weer van die dommert in de Azijnbode. Hij heeft natuurlijk nooit een minuut nagedacht over democratie en hoe verkiezingen kunnen verlopen. Ik zou zeggen: wen er maar aan. Het gaat nog erger worden daar in Duitsland.

Graaf van Egmont | 21-03-16 | 21:07

Het wordt met de dag onveiliger en gevaarlijker in de Europese straten. De politiek weet dit en is er verantwoordelijk voor. Hoe noemen we dat?
a. Landverraad?
b. opzettelijk verwijtbaar wanbestuur
c. allebei

Wat gaan we eraan doen?
a. niets, zoals altijd. We laten onze leefomgeving, veiligheid en onze cultuur volledig verwoesten, onze vrouwen verkrachten en onze financiële positie terugbrengen naar naoorlogse jaren?
b. we brengen de politici voor het gerecht waar ze horen?
c. iets anders wat ik hier niet mag zeggen maar wat te maken heeft met lijfsbehoud, het verdedigen van onze waarden en normen, onze vrijheid, onze cultuur en onze welvaart.

The real McCoy | 21-03-16 | 21:05

Jij bent welkom, welkom in mijn land.

metzonderzijwieltjes | 21-03-16 | 21:05

Frauke!

compitaal | 21-03-16 | 21:03

Hoe ziet Europa eruit over tien jaar ?

Calihero | 21-03-16 | 21:02

Een goede ontwikkeling , daar in Duitsland .
Misschien dat er nu daar ook eens iemand wakker wordt, en hopelijk misschien ook in de rest van de linkse EU landen!

Olympus | 21-03-16 | 21:02

Lekker door de huig blijven drukken politici...
Wij mogen straks ook stemmen. Als deze 'bedriegers van het asieldebat' ongestraft hun termijn uit blijven zitten, zullen het (helaas) de 'bedreigers' zijn die alle aandacht op gaan eisen. Soort 'wie niet horen wil...'

metzonderzijwieltjes | 21-03-16 | 21:02

Met dat muziekje eronder lijkt het wel een Hollywood film van Riley Scott.

1+1 | 21-03-16 | 21:00

@Gen. Maximus | 21-03-16 | 20:53

Ja, nou. Stel je voor dat je in een Europees land met een kruis over straat loopt. Dan provoceer je de geïmporteerde muzelman natuurlijk ontzettend. En die staan nogal bekend om de lange tenen en de korte lontjes, dus dan maar beter conflictmijdend en onderdanig opstellen?

Over mijn dode lijk.

BenBinnen | 21-03-16 | 20:57

@Harkstede! | 21-03-16 | 20:46
Hopelijk weten ze ondertussen allemaal hoe je je telefoon moet houden voor een filmpje.

nemoj me jebat | 21-03-16 | 20:57

nemoj me jebat | 21-03-16 Ik werk nu bijna 11 jaar met parasieten en kan je alleen gelijk geven.
In sommige culturen is een leven tevens toch minder waard als in anderen,hoewel dat redelijk gelijk trekt nu.^^

inspector71 | 21-03-16 | 20:57

2013: London is no longer English city - John Cleese
https://www.youtube.com/watch?v=uxm1mqbgxcM

Jan Leul | 21-03-16 | 20:56

Een belangrijk probleem is dat er steeds minder charismatische en intellectuele mensen bestaan die kritiek uiten op de islamisering, zij werden of vermoord (Fortuyn, van Gogh) of verwelkomt met hoongelach door mainstream media en politiek zoals Hans Jansen.

Pownald Rasdwerg | 21-03-16 | 20:55

Ik weet wel in welke van de twee groepen ik 't meeste vertrouwen heb. Niet de moslims trouwens.

lillendvleesch | 21-03-16 | 20:55

Ook leuk die donker gekleurde onderdanen,die het geloof van hun vroegere handelaren hebben omarmd.Ironie ten top,maar ja geschiedenis is flexibel.

inspector71 | 21-03-16 | 20:55

@inspector71 | 21-03-16 | 20:43
Waarschijnlijk zien ze (de heren en mevrouwen politici) ondertussen wel in dat we met teveel zijn 'hiero'.
Nou, dan zorg je toch gewoon dat ze onderling ruzie krijgen?!
Stel je eens voor als er een tiende overbleef van de wereldbevolking ...
Wat een rust.
Wat een ruimte.
Wat een overdaad.

nemoj me jebat | 21-03-16 | 20:55

2010: Muslims burning Poppies on Remembrance day.
https://www.youtube.com/watch?v=rIPG1EQHrxc

Jan Leul | 21-03-16 | 20:54

Wat een rapalje. Aan beide zijden

Gen. Maximus | 21-03-16 | 20:53

* Laarsen poetsen gaat *

KaiserSoza | 21-03-16 | 20:53

Aaaahh.. Snuif die cultuur eens mannen. Prachtig wat een gelijkheid, Zo progressief!

trenthopper | 21-03-16 | 20:52

Erg schokkend. Kan niet wachten op de dag dat religie verdwenen is van deze aardbol.

Esdie Haze | 21-03-16 | 20:50

@panadol | 21-03-16 | 20:47

De islam wordt door sommige schrijvers - niet geheel ten onrechte - de nazislam genoemd. Dat deel van de bevolking dat zich hier tegen verweert kun je toch moeilijk van nazisme betichten.

BenBinnen | 21-03-16 | 20:50

Scherpe conclusie anno 2016

Aantastelijk | 21-03-16 | 20:49

En dat met dichte grenzen. Goh.

Diabhal | 21-03-16 | 20:49

Vreedzame multicultuur kan wel. Maar niet met met de islam erbij, of daarop gebaseerde culturen. Want islam is dwangmatig opgelegde onzin, inherent onverdraagzaam en immoreel.

Fijnstoffer | 21-03-16 | 20:48

Jij bent wèèèlkom ... Godver.

De laatste grote oorlog zal een godsdienstoorlog zijn en de inheemse bevolking heeft er beslist niet om gevraagd.

Minder minder minder islam in de straten van Europa.

BenBinnen | 21-03-16 | 20:48

De nazi's gaan weer helemaal terugkomen dankzij dat hakbartuig.
Beide groepen zijn verachtelijk maar als ik dan toch kiezen moet, dan toch liever nazi's dan hakbars.

panadol | 21-03-16 | 20:47

Dit wordt straks de best gedocumenteerde oorlog in de geschiedenis met al die telefoons overal.

Harkstede! | 21-03-16 | 20:46

De geschiedenis heeft ons geleerd dat het hebben van meerdere dominante culturen of geloven in 1 land chaos dan wel oorlog geeft. Wij zijn dom, en diegene die hier verantwoordelijk zijn plegen in principe misdaden tegen de mensheid, want zij zorgen voor de voedingsbodem en zien het ook best aankomen, maar ze doen niets.

Patje2011 | 21-03-16 | 20:45

Beetje context bij het filmpje was wel mooi geweest.

zieke hondt | 21-03-16 | 20:44

VK, VK, wanneer leren jullie het nou eens: Wilders, AfD, enzovoorts zijn niet "rechts" en de nazi's waren socialistisch. Iedere zelfbenoemde journalist die zulke basisfeitjes niet weet, kun je niet serieus nemen.

Wilhelmina Kuttje | 21-03-16 | 20:44

De vraag die ik me telkens weer stel is:wie profiteert hiervan? en welke invloedrijke mensen zijn dan zo machtig zo'n invasie te sturen?

inspector71 | 21-03-16 | 20:43

The island has sunk sink into the abyss of a new Dark Age...

VanBukkem | 21-03-16 | 20:43

Wat een diversiteit,heerlijk,dat willen we toch allemaal....

inspector71 | 21-03-16 | 20:42

Hoezo "anders gaat het mis". Het gaat al mis.

Mesmer | 21-03-16 | 20:42

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken