Dit wil je ook lezen

HA! Deel aangiften tegen Wilders blijkt nep
Een deel van de aangiften tegen Geert Wilders is nep. Dat heeft de brigade ontdekt die Wilders moet verdedigen in de zaak om de 'minder, minder, minder'-uitspraak van de hopman van de PVV, via een steekproef bij tot nu toe dertien willekeurige aangifteform...
@Johnny Quid |
12-03-16 | 09:55 |
240 reacties

Boekenbal 2016. Fotoos der Fatsoenlijken
Robert Vuijsje & binnenvrouw (Volkskrant) Bart Chabot (Pauw & Witteman) Esther Gerritsen (VPRO) en Dave van Reybrouck (De Morgen, VN, Groene) Ilja Leonard Pfeijffer (NRCnext) Jan Siebelink (Libelle) Kader Abdollah met kindbruidje (Volkskrant) Bart Meeldijk...
@Pritt Stift |
11-03-16 | 23:15 |
418 reacties

Hey, weer een blote man op station Amstel
Dit gebeurde een uurtje geleden op Amstel. Iemand die erbij was? pic.twitter.com/viDRvvDsVU— Josien Wolthuizen (@wolthuizen) March 11, 2016 Geen idee wat verwarde naakte mannen beweegt, maar station Amstel is the place to be. Kijk. Vrijdagavond, net na de ...
@Johnny Quid |
11-03-16 | 21:59 |
72 reacties

VideoColumn - Jan Roos over Mark en Didi
Vervelend. De VrijdagAvond In Your Face Videocolumn van verslaggever Jan Roos gaat -verhip- van voren af over de vuil en vunzige verbaalspelletjes van uw volatiele volksvertegenwoordigers Vleespet & Verhofstadtvoetveeg die vlijtig ende vooral bezig zijn me...
@Pritt Stift |
11-03-16 | 19:54 |
90 reacties

Pas op met de pers: Kiev nodigt weer NL media uit
Gekregen van een kuchende Karpaat met een Russisch accent. Het adagium 'geloof niet alles wat je leest' kan naar Code Rood in de aanloop naar 6 april. Oekraïne is namelijk weer Nederlandse journalisten aan het uitnodigen voor een Propaganda Bus Toer langs ...
@Van Rossem |
11-03-16 | 17:59 |
112 reacties

Het is groen en het is de VrijMiBo
Het is weekend. Het is groen en het plakt. Kermit de Sticker. Het is groen en het komt uit de kast. Kermit de Flikker. Het is groen en werkt in het ziekenhuis op de afdeling bloedafname. Kermit de Prikker. Het is groen en het heeft een passie voor morsecod...
@Johnny Quid |
11-03-16 | 16:29 |
51 reacties

FEEST - TV-dominee Rob Muntz is back!
Rob Muntz (Zwolle, 1 april 1963), legendarisch radio- en televisiepresentator programmamaker. Verkreeg in de jaren '90 het eeuwige leven door alles en iedereen z'n moeder met de hakjes in het zand te krijgen. Treiterde aandachtshoeren als Willibrord Frequi...
@Redactie |
11-03-16 | 15:29 |
42 reacties

Nieuw! Laat je insemineren met Hitlers natte droom
Sinds mannen niet meer anoniem zaad kunnen doneren aan de spermabank, is er een wachtlijst ontstaan voor mannenblubber. Daar heeft de fertiliteitskliniek in Hengelo iets op gevonden. Daar importeren ze massaal Duits zaad. En is er dus geen wachtlijst. Jup....
@Johnny Quid |
11-03-16 | 14:24 |
94 reacties

Het regent sturende stempassen in Nederland
Diverse gemeenten zijn begonnen met de verzending van de stempassen voor 6 april. Veel gemeenten doen een begeleidende brief bij die oproepkaart, waarin informatie over het referendum staat. Goeree Overflakkee hield die informatie neutraal, zoals het hoort...
@Van Rossem |
11-03-16 | 13:19 |
109 reacties

Relocatie/remigratie. Het jorissen begint. Aldus EU
De poppetjes komen ineens in beweging. Tenminste, op papier. EU-papier. Dat zal dus zo'n vaart wel niet lopen. Want ten eerste komt Juncker nu ineens over de brug met de boodschap dat de Turken nog wel ff die hinderlijke Geneefse conventie in acht moeten n...
@Spartacus |
11-03-16 | 12:14 |
70 reacties
Reaguursels
InloggenJe eigen feestboek volspammen helpt meer denk ik... Alhoewel dit ook helpt met bewustzijn creëeren.
Ik heb goede hoop daar zelfs mijn ouders er uit zichzelf mee kwamen. (Oorspronkelijke eurofielen, stemmen nu dus NEE)
57% nog maar (en er is amper propaganda geweest!). Zoals ik al vanaf het begin zei: @April stemt de meerderheid gewoon "Ja, voor!". Daarna, natuurlijk wel als eerste en het hardste klagen. Welkom in Nederland.
Kom mensen, zonde om dat mooie doek niet ergens op een mooie drukke locatie te hangen met liefst mega veel positieve media aandacht! Mijn huisje en locatie is helaas ver ondergeschikt. :(
Net npg even mijn balkon opgemeten. Is ongeveer 9 meter lang, met haken aan het balkonplafond, kom ik een heel eind, wat hoogte betreft. Ik heb uitzicht op een relatief drukke weg, met de metro in het vizier. Krijg dan vast de verhuurder op mijn dak, maar whatever!!
Vandaag stempas ontvangen. Met een achterlijk briefje van de gemeente erbij, voor wat betreft de lokaties om te stemmen. Ik woon in een best wel grote wijk, met maar twee lokaties om te stemmen. Te gek voor woorden dit. Al komt de regen met bakken de lucht uit, lopen zal ik!! En NEE stemmen doet gaan.
Wees niet te optimistisch. Veel mensen geloven de propaganda van regering en gemeentes. Veel mensen gaan toch maar niet stemmen, want: nou ja, zo belangrijk is het nou ook weer niet.
en nog meer goed nieuws:
over de opkomst zegt de enquete I & O research het volgende:
op de vraag: bent u van plan te gaan stemmen: zeker wel 37%, waarschijnlijk wel 28%, waarschijnlijk niet 16%, zeker niet 7%, weet ik niet/ wil ik niet zeggen 12%.
www.ioresearch.nl/home/nieuws/artmid/4...
Mwahahahah 57% is tegen? Maar waarom dan?
Kortom dit wordt weer een herhaling van zetten.
Directe democratie is futiel. Net zoals een jury in een gerechtshof futiel is. Dom en ouderwets gezwets van paupers die mee willen praten over zaken die ze niet snappen.
@RoBD=Skullfucker | 12-03-16 | 14:21
Klopt, dat haalde ik erbij, maar jouw vraag ging over misdaad. Let eens op. Het was ook niet 'volledig' offtopic want het ging over electoraat bij dit referendum.
Wat wil je zeggen met 'kijk eens naar Zeeland'? Ik weet dat daar lage werkloosheid is, ik zei toch ook niet dat Brabant het laagste percentage van Nederland had? Ik zei dat het in Brabant traditioneel lager is dan gemiddeld in Nederland, en dat is ook gewoon zo.
En waarom kon ik een reactie verwachten van de misdaadcijfers in Brabant, als ik het over werkloosheid heb? (Dat zei ik overigens omdat necrosis zei dat waar hij woont de mensen werken, ipv de clown uithangen. Dus ik die opmerking, en dan verwijt jij mij van het plaatsen van een offtopic reactie..).
.
Jij hebt je gewoon geirriteerd aan mijn eerste plempsel in dit topic, toen ben jij manieren gaan zoeken om een punt tegen mij te scoren, maar je argumenten zijn veel te zwak.
@pluk87
Jij haalde het "traditioneel lage ww cijfer van Brabant" erbij, niet ik. Dat was volledig off topic, en ja, als je zulke onzin inbrengt over een provincie, dan kun je a een reactie krijgen die de onzin blootlegt (kijk eens naar Zeeland als je het over ww hebt) en b kun je dan een reactie verwachten waarin het volgens jou traditioneel lage ww-cijfer in verband wordt gebracht met de traditioneel absurd hoge misdaadstatieken v die provincie. (Een mens zou bijna verwachten dat heel Brabant in de eierhandel werkt)
Om dan het onderwerp off topic te verklaren, is zelfs voor iemand die allicht woont in de provincie met het traditioneel lage ww-cijfer een beetje slapjes.
@Cuyahoga | 12-03-16 | 13:27
Dan heb ik niks gezegd. Ik ga me ook richten op die doelgroep.
Mischien is het dus een idee om dit spandoek tig keer te kopieren en het bij de gevels van alle kranten te hangen. En dan ook een spandoek voor de NPO. Zal ze afleren de democratie te willen ondermijnen. En ik stel voor omdat kamerleden graag naar hun werk fietsen van 1 zo'n spandoek regenpakken te maken en ze die aan te bieden. Verder kan er op het gebouw in brussel 1 en op dat andere kudtgebouw van ze waar ze om de 6 maanden naartoe verhuizen.
@RoBD=Skullfucker | 12-03-16 | 13:07
Je begreep mijn eerste plempsel niet. Toen adviseerde ik je om het nog eens terug te lezen en dan mocht je eventueel daar over met een gerichte vraag komen. Vervolgens start jij een discussie over misdaad in Brabant. Hierna kom je met een gerichte vraag over je zelf gestarte discussie. Vraag het CBS zou ik zeggen.
pluk-87 | 12-03-16 | 13:10
Waar zeg ik ergens dat ik dat niet doe dan?
Weet je wel hoeveel tijd ik daar al in heb gestoken?
Nee, natuurlijk kun je dat niet weten, maar als ik in die tijd een sjaal had gebreid was er dat een van hier tot de Oekraïne.
Alleen ik kan niet breien, maar toch.
Ja de volkskrant ziet het nee kamp steeds meer winnen. Zo staat bij hun op de voorpagina. Ook gaan ze er van uit dat de 30 procent gehaald wordt. Van de zwevende kiezers verwachten ze uiteindelijk een gelijke verdeling tussen ja en nee. Wat zou beteken dat nee het gaat winnen. Nou dat ja kamp zit echt in een moeilijk parket.
@necrosis
Bloos
Wanneer krijgen we onze stempassen?
@pluk-87 | 12-03-16 | 12:59
Jou heb ik -1 gegeven, gewoon, omdat het kan!
@Cuyahoga | 12-03-16 | 13:07
Ja ik overdreef misschien een beetje, maar Mien frikandel die met carnaval bezig is en dus niks van het referendum af weet is wel een karikatuur. Dan denk ik informeer die mensen liever waarom ze Nee moeten stemmen.
pluk-87 | 12-03-16 | 12:24
Ik heb niks tegen carnaval en zeker niet tegen Brabanders, ik ben er godverdoemme zelf een.
Niet lekker gepoept vanmorgen?
@pluk-87 12:54
Gerichte vraag: dus als ik het goed begrijp dan kloppen de misdaadcijfers over Brabant die ik gaf wel, maar mag je dat niet meerekenen omdat het de kampers en de Marokkanen zijn die dit doen? Echt? In ongeveer elke Nederlandse provincie wonen % meer marokkanen dan in Brabant. Als je dat wilt verrekenen zoals jij doet, wordt het misdaadcijfer van Brabant niet lager in vergelijking met andere provincies, maar juist hoger.
RoBD=Skullfucker | 12-03-16 | 12:55
of een heel klein vrouwtje? dan kan ik beide biertjes gewoon in eigen hand houden
In the other hand: elke vrouw met fijne handen zou kunnen voldoen
Bent u VOOR of TEGEN Powned rechts op de GS-hoofdpagina. OK, komt geen referendum over, maar wel graag een Poll. Is dit blijvend? Gaat Dumpert straks ook van de hoofdpagina van GeenSteil af?
Hang het op het dak van gebouw de Zwijger!!
OT Waar is powned.tv?
@McMarx | 12-03-16 | 12:58
Absoluut, hier in het zuiden is dan ook heel veel winst te behalen bij dit referendum.
@necrosis | 12-03-16 | 12:57
Alleen was het irrelevant en daarmee een non-argument voor de discussie maar ach, een kniesoor die daar op let.
Miss achter een vliegtuigje hangen? www.luchtreclame-boven-nederland.nl/vl...
Betaalt uit het potje:
www.worldofcrowdfunding.com/geef-gul-v...
@pluk-87 | 12-03-16 | 12:24
Carnaval kan ook gezien worden als een meerdaagse NEE-stem van 'het volk' naar het establishment.
@RoBD=Skullfucker | 12-03-16 | 12:49
Ik heb op je plusknopje gedrukt, het werkt niet meer maar ik zou het niet beter kunnen verwoorden!
@RoBD=Skullfucker | 12-03-16 | 12:53
Ik weet niet welke stelling je hier ontkracht, maar niet die van mij in ieder geval. Het gaat steeds beter Skulleke.
Je zou maar vóór het associatieverdrag zijn hahaha.
Dan zit je toch wel in dubio: Of ik ga stemmen met de kans dat mijn stem er voor zorgt dat de opkomst boven de 30% komt of je gaat niet stemmen met de kans dat die 30% als nog gehaald wordt en de nee stemmers een nog duidelijkere overwinning behalen.
We hebben ze bij de ballen! Moehahaha
@hemmenaar7 12:38
Daar heeft Hans Teeuwen een sublieme oplossing voor: zoek een vrouw met een afgeplatte schedel
-weggejorist-
@RoBD=Skullfucker | 12-03-16 | 12:49
Dat doen kampers en Marokkanen. Als je Zeeland vol had gepropt met dat volk dan had je die cijfers daar.
Het gaat om de cultuur van de provincie, daar reken ik dat gespuis niet bij.
@RoBD=Skullfucker | 12-03-16 | 12:46
Lees het allemaal nog eens rustig terug. Als je het dan nog niet snapt kun je een gerichte vraag stellen die ik dan beantwoord.
En landelijk gezien staat het "traditoneel veel lagere werkloosheidcijfer van Brabant" gewoon op de 5e plek. Niets bijzonders aan.
@Hemmenaar7 | 12-03-16 | 12:38
Mijn advies: dinnetje zoeken zodat je nog een hand over heb voor je tweede biertje.
@pluk-87
Statistieken! Leuk!
Doe ff een google naar misdaadcijfer, wietteelt, moord, bedreiging, ripdeals, brandstichting, corruptie per provincie.
Inderdaad, in Brabant wordt echt gewerkt!
Ik had er graag nog Nee erbij zien staan.
@pluk-87 12:24
Ik zie mezelf niet als dom, maar ik snap deze bijdrage niet ben ik bang. Bedoel je dat het referendum carneval is? En/of dat Cuyahoga bedoelt dat mensen die geïnteresseerd zijn in Silvia en widm untermenschen zijn? Ik haal beide bepaald niet uit zijn bijdrage. De Einstein vergelijking die je maakt slaat dan ook nergens op. Kortom, onlogisch, arrogant, denigrerend. Waarom?
@necrosis | 12-03-16 | 12:41
Even voor jouw beleving; de werkloosheid in Brabant is traditioneel veel lager dan het gemiddelde van NL. In Brabant wordt tevens ècht gewerkt, in plaats van ambtenaartje spelen.
@meneer Q | 12-03-16 | 12:39
Die angst zagen we met de EU verkiezingen van 2014 ook. Paranoia dat Europa alles zou manipuleren omdat het resultaat niet direct bekend gemaakt mocht worden. Net als toen, geldt ook nu: je kan de telling bijwonen. Nooit meer wat van gehoord daarna. Of werden de stemhokjes in 2014 nog door 'rechts' bemand?
Bij 90% Nee
Rutte: 'Kijk, daarom ben ik gekozen als minister president, om de maatschappij te beschermen tegen zichzelf. Ze zeiden destijds ook Nee tegen de EU, ik moet er niet aan denken dat we toen wel naar het volk hadden geluisterd, kijk hoeveel goeds mij dat heeft gebracht! Nee, we gaan dus gewoon verder waar we mee bezig waren, dat is het beste voor iedereen. '
Rutte: 'Het is een raadgevend referendum, slechts iets meer dan de helft van de mensen die is komen opdagen stemde tegen, nou mijn vrienden stemmen voor, maar die zijn niet wezen stemmen omdat ze het kul vinden, we kunnen dus gewoon verder zoals we bezig waren.'.
57% is nog zeker niet genoeg...
@pluk-87 | 12-03-16 | 12:24
En ja, ik ben geboren in een deel van Nederland waar men werkt, in plaats van een beetje de clown uit te hangen.
@necrosis | 12-03-16 | 12:31
Dat gedrag impliceert niet noodzakelijkerwijs een lage opleiding.
Altijd in het gareel lopen vind ik eerder een teken van beperkte ontwikkeling.
Net overleg gehad met de opperbaas hier, ze wil graag weten of hij ook leverbaar is in mintgroen en taupe?
Alle linksche knurften in diverse gemeenten die stemmen gaan tellen op 6 april... het is te hopen dat het eerlijk gaat gebeuren?
@ZwarteDag
Natuurlijk verdienen ze dat.
Natuurlijk verdienen ze het dat ze ' s avonds in veel wijken niet meer veilig over straat kunnen.
Natuurlijk verdienen ze het dat ze bij de eerste hulp een uur moeten wachten omdat degenen met een grote schurftziekte voorrang hebben.
Natuurlijk verdienen ze het dat ze een godsvermogen voor hun zorg moeten betalen, en als puntje bij paaltje komt, ze nog overal zelf voor opdraaien.
Natuurlijk verdienen ze het dat de vette varkens in Brussel hun recht in hun gezicht uitlachen.
Natuurlijk verdienen ze Jesse Klaver.
Natuurlijk verdienen ze het dat ze zelf, of hun ouders, in elkaar geslagen worden voor 200 euro.
Natuurlijk verdienen ze het dat er aanslagen in restaurants, stadions en bij marathons worden gepleegd.
Natuurlijk verdienen ze hoofden op straat voor een shishalounges.
Ze hebben er immers zelf voor gestemd.
Alléén, ik zit dan met het volgende probleem:
Ik verdien het niet.
En met mij een klein percentage dat wel normaal kan nadenken.
En dat is het leven, dat is the unbearable darkness of stupiditeit waar ik dagelijks mee moet dealen.
Gelukkig ben ik altijd vrolijk en positief, anders had ik allang onder een trein gelegen.
Het zonnetje schijnt, ik ga een loempia halen, woehoe!
Ik heb nog wel ruimte over in de vuilcontainer in de week na 17 maart.
necrosis | 12-03-16 | 12:31
ondanks dat ik een hoger opgeleide Noorderling ben, gezien jouw comment moet ik toch ook maar carnaval gaan vieren! Enige minpunt is dat ik zo een hand tekort lijk te komen voor mijn tweede biertje :-(
Ophangen bij de Hogeschool van Amsterdam, samen met de dames van Femen, en een standje van CIDI.
@pluk-87 | 12-03-16 | 12:24
Je comment was niet aan mij gericht, maar mensen die aan carnaval doen, lopen doorgaans met hun lul in de ene hand en een biertje in de andere.
Of wil je dat soms ontkennen?
Probleem met oproepen tot stemmen is dat de tegenpartij, met name de overheid, heel sterk "voor" stammen propageert. Oproepen tot stemmen, zeker wel. Maar ook de leugens van de overheid en politieke partijen doorprikken. Niet op geenstijl want hier weet iedereen het al, maar elders. De meeste mensen denken dat ze door "voor" te stemmen de democratie en economie helpen (want dat wordt voor ze voorgelogen).
@Cuyahoga, de vraag is: als niemand het een reet interesseert, verdienen ze dan niet een associatie verdrag met de oekraine? Zelfde geldt voor gelukzoekers...
Zelf ben ik tegen, maar als teveel mongolen voor stemmen of niet stemmen ga ik toch denken dat het hun probleem is want als het uit de hand loopt dan heb ik mijn best gedaan en ga maar weer eens in postcode 94404 wonen...
Ik wil nog even zeggen dat op facebook (ik kom de deur niet uit) reclame wordt gemaakt voor het JA-kamp! (Stemvoor.nl)
Zo worden er een hoop mensen bereikt die helemaal geen weet van dat referendum hebben, een uiterst kwalijke zaak als je het mij vraagt!!!
@Cuyahoga | 12-03-16 | 12:11
De hoogopgeleide mensen uit jouw omgeving zijn natuurlijk te goed om aan carnaval te doen, want ze zijn ontwikkeld en dan haat je carnaval. Aldus de impliciete bijdrage van Cuyahogo aka Einstein. Ga die 'untermenschen' dan bijpraten oid.
@Cuyahoga | 12-03-16 | 12:11
Als ik met een vrouw als Sylvie Meis thuiskom, onterft mijn moeder me....
En die is bloedserieus!
Ik wil die spandoek hebben, als de gemeenteraad tenminste niet verbiedt dat ik dat ding aan de galerij hang!
Europa heeft zijn eigen graf al gegraven en zit er inmiddels met twee benen in. Erdogan staat al grond over te scheppen. Dat referendum is de laatste stuiptrekking van de ooit Nederlandse democratie waar de regering zijn reedt mee af zal vegen want Europa.
Ik kan je verzekeren dat het NEE kamp met een veel hogere percentage bedeeld is, echter zal de reguliere media altijd laten weten dat het dichtbij elkaar ligt. Anders zal gaan er "menselijke" eigenschappen meespelen met de keuze ja of nee. Zodra 65 - 75% van de bevolking NEE stemt, zullen anderen vanzelf ook nee gaan stemmen. Dit heet Groepsrichting. De groep zal zich altijd bewegen in de richting van de meerderheid!
Misschien vinden ze nog wel wat in het grote boek van de gemeente wetten om dit spandoek van de steiger te krijgen, iets simpels als een vergunning of zo.
Moest het Binnenhof ook niet verbouwd worden?
Het Malieveld.
57% gaan we niet houden ben ik bang.
De staatsvoorlichtingsdienst gaat nu 3 weken vol op het orgel op drie netten waarbij ze alle trucks uit de kast gaan halen.
Let maar op, het zal gaan over zielige mensen, heaumeaus, vrouwenrechten, poolkappen, dierenleed, noem maar op.
Jan en Mien Frikandel moeten geloven dat de wereld vergaat als ze 'nee' stemmen.
Overigens hebben de Jannen en Mienen Frikandel in mijn familie geen flauw benul dat er een referendum is, laat staan waar het over gaat, die zijn meer bezig met de carnavalswagen voor volgend jaar.
Op mijn werk steekproefgewijs even gepolst tussen middelbaar en hoger opgeleid, ook geen flauw benul.
Wie de mol was en met wie Sylvie Meijs neuqseks heeft, dat weten ze dan weer wel.
kwark001 | 12-03-16 | 12:07
Inderdaad, de kleuren blauw en geel zusammen worden immers groen.
Daar moet ergens op het Haagse Binnenhof toch wel een plekje voor te vinden zijn lijkt me. Het *kuch* 'hart' van onze Vaderlandsche 'Democratie' kán eigenlijk niet zonder zo'n spandoek!
Op een gebouw aan de Utrechtse baan, boven de A12?
Dan kunnen die Haagse heren het dagelijks bewonderen...
Misschien iets voor tegen de gevel van het D66 haubtkwartier?
Red de democratie en zeg NEE. Als iedereen ja gaat stemmen, schieten we er nog geen zak mee op.
REAGEER OOK