Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Paus: "HET IS EEN ARABISCHE INVASIE!"

ava_maria.pngOh. Hey. Hoi. Paus. Leuk dat u er ook nog bent. We hadden al niet heel veel meer met de jezusaanbidding op Roomsche Wijze hier in Bovenrivierisch Nederland - immers tot 1853 - heidens missiegebied - dus waren we eigenlijk van plan je helemaal de moeder te negeren. Maar leuk dat uwe serene hoogheid nog af en toe wat zegt wat ons uit ons atheïstisch slaapje haalt. Zoals vandaag in de Osservatore Romano, dat vonden we wel aardig. EEN ARABISCHE INVASIE DES DOODS hoorden we u vanaf de heilige stoel roepen, over de vluchtelingencrisis. Ja, dat vinden we ook. Zijn we het toch nog met elkaar eens over een bepaald puntje. Jammer dat uwe Heiligheid dan wel meteen zegt dat we nu maar weer een nieuwe ronde moeten gaan dialoogtafelen om de zombie van de multicultidroom weer tot leven te wekken. Beetje ziekelijke fascinatie met resurrectie, maar dat nemen we de gemiddelde R.K.-sherriff niet kwalijk hoor. We hadden liever gezien dat uwe Heiligheid had opgeroepen tot een nieuwe kruistocht, maar dan met A-10 Warthogs en M1-Abrams main battle tanks. Dat helpt wat beter tegen door mohammed aangevroten invasiezerglings. Vinden zij ook, trouwens, dat van die kruistochten, maar dan van de andere kant. Abou Theedoek wil niets liever dan bij Dabiq de eindstrijd uitvechten. Oblige them. Ook de suggestie dat Europa meer moet neukseksen om demografisch tegen de lichtgetintiërs op te kunnen vinden we maar mwoah. Weet uwe Heiligheid wel hoe druk het nu al is op de Kalverstraat? Ja, we weten het wel, vroeger kwam de kapelaan langs als de kinderwagen stond te verstoffen en er niet braaf elk jaar een nieuw communicantje werd uitgepoept. Daarom hebben we nu inderdaad veel te veel Brabanders in Nederland. Heel erg ja, dus zullen we dat niet meer doen? Nouja, in ieder geval fijn dat er eindelijk weer eens een lichtje gaat branden in Rome. Nu maar hopen dat er niet teveel ploflims gebeuren in Vaticaanstad dit jaar.

Reaguursels

Inloggen

Jesaja | 04-03-16 | 17:22
Er wordt 1 belangrijk ding vergeten erbij te zetten: en juicht dit toe! De paus heeft verschillende malen laten horen dat Allah en God dezelfde zijn, dit is absoluut onjuist. De paus streeft naar 1 wereldreligie, een levensgevaarlijke man. Was ook tegen grenzen, zodat dit volk ongehinderd Europa in kon.

mom van avezaath | 06-03-16 | 01:48

Hypocriet figuur, een aantal maanden geleden blies hij nog hoog van de toren, dat het westen vluchtelingen MOEST opnemen, anders waren in-humaan! Leugenachtig, noemen we zoiets.

mom van avezaath | 05-03-16 | 01:43

Hey, Franc kijk es in je archiefkastje jonguh.

"Dankzij jullie democratische wetten zullen we jullie overmeesteren, dankzij jullie religieuze wetten zullen we jullie overheersen". De imam van Izmir. In 1999 door RK officials uitgenodigd voor een conferentie in Rome.

okkums reezur | 04-03-16 | 22:06

Tot 5% islam in een samenleving --> sociale onrust, intolerantie en bedreigingen.
5% tot 10% islam --> vrijheid van meningsuiting wordt aangetast, oorspronkelijke bewoners weggejaagd, segregatie en politieke onrust.
10% tot 25% islam --> verregaande onlusten en destabiliteit van de samenleving.
25% en meer islam --> Zie Kosovo en voormalig Joegoslavië.
50% of meer islam: Totale dictatuur, verval van wetenschap, onderwijs, gezondheidszorg en welvaart. Andersdenkenden worden vervolgd, geïsoleerd of gedood. Zie Saoedi-Arabië, Iran, Pakistan etc.

Ronnie uit Helmond | 04-03-16 | 21:13

pluk-87 | 04-03-16 | 16:40 De problemen lijken te zijn begonnen met het postmodernisme en daarin de hardnekkige weigering te aanvaarden, dat 1 plus 1 misschien wel gewoon 2 kan zijn.

notamused | 04-03-16 | 19:06

De wederopstanding van Jezus (persoon van de Drie eenheid = God)is een historisch feit. Ben wel blij dat deze Paus een eerlijk verhaal verteld t.a.v. de Arabische invasie. Een nieuwe Kruistocht is idd nodig, want van de atheïsten hoef je niks te verwachten en deze zal dan in Europa zelf plaatsvinden, onder leiding van Poetin, helaas.

Jesaja | 04-03-16 | 17:22

""Arguing with a politic correct person is like playing chess with a pidgeon. It'll just knock over all the pieces, shit on the board, and walk away like he has won anyway""
@ pluk-87 | 04-03-16 | 16:40
LOL..! goede analyse (met name van: "shit on the board..")

telelezer | 04-03-16 | 16:53

@notamused | 04-03-16 | 15:03
Zelden is de kloof tussen common sense en wensdenken zo groot geweest inderdaad.
Die mensen zouden eens een cursus logica en rationaliteit moeten volgen, in plaats van blijven steken in hun wensdenk wereld.
p1 Moslims hebben vaak verderfelijke normen en waarden.
p2 Het ontwricht de Westerse samenleving.
Conclusie: Dus het is legitiem om niet meer Moslims erbij te willen.

Maar dan worden de prikkeldraadbeelden van de Tweede Wereldoorlog er gelijk bijgehaald en ben je binnen de kortste keren een Nazi. het doet me denken aan de 'gevleugelde' uitspraak: Arguing with a politic correct person is like playing chess with a pidgeon. It'll just knock over all the pieces, shit on the board, and walk away like he has won anyway

pluk-87 | 04-03-16 | 16:40

Vedor | 04-03-16 | 12:56 Het meest irritante van tegenwoordig is dat wijzen naar criminaliteit politiek correct gecriminaliseerd wordt als het islamitisch geïnstigeerde criminaliteit betreft. Je kan bijvoorbeeld een gemiddelde hogepriester van de politieke correctheid (Groen Links, D66, PVDA, NRC) vragen of het verkrachten van vrouwen is af te keuren. En te verwachten is dan dat hij of zij dat inderdaad zal afkeuren. Als je evenwel diezelfde persoon vraagt of het stenigen van verkrachte vrouwen is af te keuren, dan zal je, als de persoon beseft waar je het eigenlijk over hebt, waarschijnlijk in een ongemakkelijke situatie terecht komen. Dat je namelijk niet zo direct een harde afkeuring verneemt, of misschien in eerste instantie wel. Maar als je vervolgens nog wat doorvraagt en laat blijken dat het te maken heeft met islam, dan kan het je zeer wel gebeuren dat je plotseling een racist bent. En dit is HET grote probleem van dit moment. Dat de diepere oorzaak van criminaliteit en terreur NIET benoemd mag worden. En dat je moet aanzien dat er steeds meer komt, van dus die diepere oorzaak, in je stad, in je wijk. Van datgene dat niet benoemd mag worden. Maar dat wel van zich laat blijken, met steeds meer criminaliteit en terreur.

notamused | 04-03-16 | 15:03

Maar helaas zal het te laat zijn, mosterd na de maaltijd zijn. Het kwaad is reeds geschied met onomkeerbare gevolgen voor Europa en dat dankzij de lakse houding van de EU en haar argeloze burgers.

Nelis SplitBloes | 04-03-16 | 14:45

En dan nu een oplossing verzinnen, waarde Heilige Vader. Alle Roomsch Katholieken mobiliseren wellicht? Ophouden met kritiek te leveren op het gebrek aan gastvrijheid van Europa? Zal wel niet gebeuren helaas, want wij Europeanen zijn overwegend verworden tot door de islam geïntimideerde bange lemmingen die aan de rand van het ravijn klaarstaan om collectief zelfmoord te plegen. We hebben tot op heden niet in de gaten gehad waar die prachtige en ooit zo intens bejubelde Arabische Lente toe moest dienen. Misschien dat het ons nu eindelijk duidelijk gaat worden ????

Nelis SplitBloes | 04-03-16 | 14:41

Overigens is de multiculturele samenleving wel de oorzaak, maar niet de bron van dit gezeik, het probleem is dat de islamitische cultuur waar geen ruimte is voor andere culturen de multiculturele samenleving wilt uitbuiten om er op democratische vorm een islamitische cultuur van te maken (want vrouwen onderdrukt dus 5 kinderen per islam tegenover vrije nederlanders die 2 kinderen per gezin doen)

niemand specifiek | 04-03-16 | 14:34

haidewietska | 04-03-16 | 11:46
Onze eigen vrouwen baren te weinig kinderen omdat er een beleid is
Genocide #1
"een slimme meid is op haar toekomst voorbereid" (=verplicht óók meedraaien in de rattenrace om inkomsten uit belasting te genereren voor de SStaat).
Èn omdat Genocide #2, je wel gek zou wezen om in deze demografie sinds +\- 1973 je eigen vlees en bloed te laten opgroeien in een haatvol milieu van vreemdelingen die de taal(Nederlands) niet spreken en niet willen spreken en die de opdracht hebben het water en voedsel van de ongelovigen met faecaliën te besmeuren.

@ "de Paus", verkrachter van de heilige geest waarvan niemand de naam weet: 20 maart 2013.
"I greet and thank cordially all of you, dear friends belonging to other religious traditions; firstly the Muslims, who worship the one living and merciful God, and call upon Him in prayer."
en
"What did JP2 do on May 14th 1999"

- Wadt is je f*kking probleem ?!
- Wadt kijk jij ?!
- Je Knákkermoer.

De hele !slam is een Romeins complot.

hallevvezool | 04-03-16 | 14:34

Aan het einde van de dag lezen gelovigen ook gewoon de krant en dat ze andere meningen hebben over wat er met jou gebeurd als je dood bent betekend niet dat ze in een andere wereld wonen en ander nieuws lezen

niemand specifiek | 04-03-16 | 14:32

Ik voorspel heel veel Kosovo-tjes door heel Europa heen de komende 30 jaar.

BlowingBubbles | 04-03-16 | 13:48

Het kantelt.
De beeldvorming kantelt.
Eindelijk gaan 'wij' de gewone mensen op straat horen via de media, wat de hoge politici al lang wisten, maar probeerden te verbergen om niet openlijk toe te geven, want dan zouden de burgers maar ongerust en in beweging kunnen komen. Revolte, maar dan anders.
Maar tijdens crises is er geen ontkomen meer aan om door de politici op z'n minst 'delen' van de waarheid te moeten toegeven, ook 'echt waar' te zijn.
Dat als Arabieren zich massaal in Europa komen vestigen en niet meer weggaan, dat zij dan een invasieleger vormen die hun niet-christelijke barbaarsheid aan ons komen opleggen.
En dat alle 'woorden' daarvoor geschikt zijn: zoals discriminatie, vrijheid van meningsuiting, respect, en meer van dat soort linkse gedachtengoed.
Dat vluchtelingen gewoon 'n gecamoufleerde guerrilla-strijders methode 2.0 is; vermomd met het menselijke schild van enkele vrouwen met huilende kindjes, en verborgen achter zieligheid- en slachtoffer-denken.
Vanuit de islam bekeken een perfecte manier om te infiltreren als in 't verhaal van het paard van Troye.
De werkelijkheid is 'nu' en in de toekomst zo te begrijpen; er zullen nog vele misoogsten in Afrika komen, en er zullen nog vele Arabische dictators oorlogen beginnen tegen andere geloofsvarianten. En telkens zullen er burgers gebruikt worden om als vluchteling naar Europa te komen. (Eritrea laat als absurde dictatuur al zien hoe zij haar burgers als gevluchte infiltranten en goede geldbronnen uitzaait in Europa) Wil men nog enige welvaart in Europa behouden, dan moet Europa de grenzen willen sluiten voor massale vluchtelingen. Dat gaat hardhandig; want vluchtelingen willen niet zomaar dood en komen echt, tòt ze tegen worden gehouden, en worden ontmoedigd, dat er geen toekomst voor hen in Europa is.
Sluiten we niet de grenzen voor alle toekomstige vluchtelingenstromen, dan is Europa straks even arm als de woestijn en de steppe. Ongelijke welvaart moet verdedigd worden, anders ga je zelf ten onder. Men moet onder ogen willen zien, dat niet ieder mens gered kan worden; dat niet iedere vluchteling toegelaten kan worden. Dáár hebben we helaas 'n Trump voor nodig. (Built a wall and let them pay for it)

Der Paulie | 04-03-16 | 13:22

-weggejorist-

Ikdus | 04-03-16 | 13:14

Er is een oud christelijk verhaaltje, wat christenen waarschuwt om niet te gaan knuffelen bij een invasie. Het verhaaltje heet de "snake lyric"

www.youtube.com/watch?v=Qu6_2hFTw74

mysteryposter | 04-03-16 | 13:11

Er zijn nooit genoeg Brabanders.

Arie Ribkuhs | 04-03-16 | 13:08

Bijzonder, de strategie van het christendom was altijd om gewoon te assimileren. Hier en daar wat aanpassen in de bijbel en al die zieltjes zijn ineens goede christenen geworden. Win-win-win.

Pret pook | 04-03-16 | 12:59

Het besef dat het islamisme een groot gevaar is voor de stabiliteit in ons land, wordt door steeds meer mensen gezien. (helaas nog niet altijd naar gehandeld) .

In trouw wordt voorzichtig een poging gedaan, om de problemen niet vanuit een Anti-fascistische te aanschouwen.

mooi stukje

www.trouw.nl/tr/nl/5116/Filosofie/arti...

Vedor | 04-03-16 | 12:56

kwark001 | 04-03-16 | 12:08

Een korte globale oprisping van geweld gevolgd door het massaal bekeren naar andere religies dan wel gezegend worden met een atheïstisch wereldbeeld.
Maar hoe dan ook, de islam is binnen een generatie geschiedenis, daarmee miljarden mensenlevens in de toekomst besparend.

Abject | 04-03-16 | 12:55

Fransiscus is en blijft een linkse PR-paus.

Piet van het Padje | 04-03-16 | 12:46

@Alexander des Burgus | 04-03-16 | 12:38
.
Precies. Buitenlandse islamitische invasies.

Piet Karbiet | 04-03-16 | 12:41

Piet Karbiet | 04-03-16 | 12:02

Zo zullen we in de toekomst ook naar Syrië kijken. Het waren immers de verschrikkelijke alevieten en christelijke Assyriërs die de Syriërs -soennieten- onderdrukten. Moslims doen niks fout... ISIS *kuch* Al-Noesra *kuch* Hezbollah. De Koerden zijn er lieverdjes bij.

Alexander des Burgus | 04-03-16 | 12:38

-weggejorist en opgerot-

PietervanderBeld | 04-03-16 | 12:31

De Arabische invasie zorgt voor nieuwe kansen. Dat is min of meer wat hij zei. Hij vindt het wel goed zo. Waarom begrijp ik niet. Is hij een marxist? Ik heb liever een paus die voor zijn eigen geloof en geloofsnoten opkomt.
Mooi trouwens, de Madonna van San Clemente - Rome bij het artikel. Hoort wel bij Nederland.

onnosel | 04-03-16 | 12:26

pluk-87 | 04-03-16 | 12:12 Precies.

De twee laatstgenoemden hebben ongelofelijk veel last van hun totaal misplaatste superioriteitsgevoel. En ik nog meer.

Willianus Wortelus | 04-03-16 | 12:25

Ach ja, die kruistochten. Hier een videootje over hoe vaak het Westen wel niet door die religie van de vrede is aangevallen: www.youtube.com/watch?v=c7y2LRcf4kc

Zzzzooooffff | 04-03-16 | 12:24

Meer neukseks voor de autochtonen, of minder voor de 'vluchtelingen'?
Stoppen met kinderbijslag zou misschien helpen tegen de overbevolking in NL...

Mr.Nuance | 04-03-16 | 12:17

@Willianus Wortelus | 04-03-16 | 11:54
Inderdaad. Op korte termijn levert het reacties op, maar als het vaker gebeurt ben ik genoodzaakt ook zijn stukjes mijden. Als ik schijtlolligheid wil horen en lezen ga ik wel naar het onderbroekenlol duo Quid/VLeeuwen.

pluk-87 | 04-03-16 | 12:12

@Botte Hork | 04-03-16 | 11:21

Dat gaat slecht afstralen op Badr.

SapperDeFlap2166 | 04-03-16 | 12:12

Beter tien mossels in de lucht, dan één in je land.

WitteGrunneger | 04-03-16 | 12:10

Abject | 04-03-16 | 12:01

Die kende ik al. Maar de vraag is wat er heden ten dage zou gebeuren als dat plaatsvond?

kwark001 | 04-03-16 | 12:08

Dat ik het ooit nog eens mag zijn met de paus!
Het is vooral een invasie van islam...

Antitheïst | 04-03-16 | 12:04

@notamused | 04-03-16 | 11:44
.
En wat herinneren wij ons nog van het nieuws over de Libanese Burgeroorlog? Het waren die verschrikkelijke christelijke Falangisten en bloeddorstige Druzen en Isrealies. Het bloedbad in Shabra en Chatilla. Nooit eens de vraag waarom er wraak werd genomen op die zielige revolutionairen van de PLO en de milities uit Iran (toen ook al). De linkse pers koos toen ook al partij voor de moslims. Net als in Joegoslavie alleen de Serviers de bad guys waren. Want moslims doen dat niet.

Piet Karbiet | 04-03-16 | 12:02

Ja de paus die ook een duit in het zakje doet om weer zieltjes te winnen voor zijn uitgescheten kerk. Dat kon je verwachten. Ook hij zou graag weer naar de oude situatie terug gaan met vele gelovige van zijn kerk. Helaas voor hem zal de macht van zijn kerk nog veel minder worden in de komende jaren. Vele hebben het wel gehad met die onzin kerk.

tweetybird | 04-03-16 | 12:02

Dit probleem valt slechts op een wijze definitief op te lossen. En daar hoeft geen enkel slachtoffer bij te vallen: Verbrijzel die Zwarte Steen des aanstoots! Vernietig de Ka'ba, reduceer de al-Ḥajar al-Aswad tot fijnstof, laat het geheel verdwijnen.
Zonder dit fundament valt de islam om, zonder deze vijfde zuil, de Hadj, verliest Mekka haar betekenis, en verliest de "onfeilbare" koran een aantal toekomstige profetieën die verwijzen naar de Dag Des Oordeels, waarmee de Koran al haar validiteit verliest, en de dogmatische, in steen gehouwen islam niet langer meer levensvatbaar is. Vernietig die steen!"

"In naam van de mensheid eis ik, dat de zwarte steen vermalen, zijn stof in de wind gestrooid, Mekka verwoest en het graf van Mohammed onteerd wordt. Dat is de manier om tegen het fanatisme op te treden."
"Cette prétention de défendre l'Islamisme m'exaspère. Je demande, au nom de l'humanité, à ce qu'on broie la Pierre-Noire, pour en jeter les cendres au vent, à ce qu'on détruise La Mecque, et que l'on souille la tombe de Mahomet. Ce serait le moyen de démoraliser le Fanatisme."
(Gustave Flaubert / 1821-1880 / Lettre à Madame Roger des Genettes / 12 ou 19 janvier 1878)

Abject | 04-03-16 | 12:01

Natuurlijk laat, maar nog altijd meer op tijd dan het erkennen van de tempeliers door de katholieke kerk destijds. En deze 'herder' is wel een opiniemaker om rekening mee te houden.

Slogra | 04-03-16 | 11:59

@kapotte_stofzuiger | 04-03-16 | 11:54
Ik zit nog steeds te wachten op dat gouden horloge dat we zouden krijgen als we ons jubileum van twaalfeneenhalf jaar reaguren zouden halen.

Conan de Rabarber | 04-03-16 | 11:57

Die arme, wanhopige man heeft het nog over kansen die dit zou bieden. Al net zo in de war als Merkel.

SapperDeFlap2166 | 04-03-16 | 11:55

We zijn in oorlog, de grenzen staan wagenwijd open en de vijand wandelt vrijwel ongecontroleerd binnen.
Bij het paard van Troje was er nog sprake van een list, hier gebeurt het openlijk en wordt het gefaciliteerd door de overheid. Tenslotte worden zij beschermd en bevoordeeld boven de eigen bevolking.
Later gaat niemand dit geloven, als de geschiedenis tenminste niet vervalst wordt. Bovendien hebben wij daar nu niets aan, het gebeurt hier en nu.

wooky | 04-03-16 | 11:55

Ik zei het al eerder: nog dit jaar zullen raadsvergaderingen plaatsvinden met een peloton ME erbij om de volkswoede te onderdrukken.

kwark001 | 04-03-16 | 11:54

Piet Karbiet | 04-03-16 | 11:46 Ja, en de Turken hebben Constantinopel kunnen veroveren door gebruik te maken van een door een Hongaar ontwikkeld kanon. Was dat niet gebeurd, dan had Constantinopel het mogelijk nog een eeuw uitgehouden, en dan had het uiteindelijk hulp gekregen van de opkomende Europese staten, en dan had heel het Ottomaanse Rijk nooit bestaan in de vorm zoals we dat nu kennen: als een wreed despotisme dat overal alleen maar ellende bracht en achterlijkheid.

notamused | 04-03-16 | 11:54

@Conan de Rabarber | 04-03-16 | 11:52
13 jaar Geenstijl laat zien dat "aluhoedjes" juist de mensen zijn met de meeste realiteitszin.

kapotte_stofzuiger | 04-03-16 | 11:54

tja demografie, interessant puntje stip je daar aan.

Sinds enkele decennia zijn we er in het westen hard van doordrongen (oa door linkse club-van-rome-oiden) dat de wereld naar de knoppen gaat als doorgaan met zoveel kinderen krijgen. Zo ben ik in de eighties ook opgevoed met het idee dat nederland VOL!1! is, maar dan natuurlijk wel in de groenlinks-correcte betekenis van onze footprint op moeder aarde. Ik denk dat velen van mijn generatie min of meer daarom geen of weinig kinderen nemen. (ik niet, heb er 3.)

in het midden oosten is wat anders aan de hand en alle conflicten kun je zonder al te veel fantasie herleiden naar de juist enorme demografische bubbel, maar dan gepaard met economische kansloosheid, wat in deze regio weer synoniem is aan kansloos zijn op de huwelijksmarkt. Al die jonge mannen zonder kans op werk of pussy gaan ofwel bij de al-nusra-achtigen of trekken richting Europa (waar kans op legaal verkregen geld of pussy niet veel groter zal zijn). En losers. become. spoilers.

de westerse elites zeggen vervolgens, laat al die kanslozen maar lekker hierheen komen; een regelrechte slap-in-the-face van de westeuropese bevolkingen die het bewust demografisch wat rustiger aan hebben gedaan en hiet vervangen en/of aangevuld wensen te worden, zeker niet met, ik zeg het maar gewoon zoals het is, representanten van lagere beschavingen.

Bert Konterman | 04-03-16 | 11:54

@Zentgraaf: zonder die waardeloze opmerking over Brabanders had je nu minstens 100 reacties gehad.

Beware of the Quid reflex. Heb jij helegaar niet nodig jongen.

Willianus Wortelus | 04-03-16 | 11:54

@jitro | 04-03-16 | 11:49
Voorlopig heeft vatikaanstad welgeteld één Syrisch gezin (man, vrouw, twee kinderen) 'geadopteerd' die bovendien in Italië wonen, dus buiten vatikaanstad.
De paus heeft namelijk ook last van NIMBY.

necrosis | 04-03-16 | 11:53

Het is inderdaad georkestreerd, de vraag is alleen door wie en wie wisten er van. Duidelijk is dat de Vijfde Colonne steeds openlijker actief wordt en steeds brutaler optreedt. Het COA is ook al duidelijk onder controle van vijandelijke krachten die via sleutelposities onze ambtenarij aansturen.
Mijn got, wat zou ik graag willen dat ik aan aluhoedje denken ben maar alles wordt met de dag duidelijker.

Conan de Rabarber | 04-03-16 | 11:52

@kwark001 | 04-03-16 | 11:40
.
In de Tweede Kamer en 010.

Piet Karbiet | 04-03-16 | 11:51

Piet Karbiet | 04-03-16 | 11:46

(het viel gewoon). Tja, die lui struikelden nogal veel in die tijd.

kwark001 | 04-03-16 | 11:50

De paus voelt zich behoorlijk in zijn kruis getast. Als de invasie doorgaat dan staan er asielzoekers te wapperen met AK's op het plein van vaticanenstad. En een asielzoekerscentrum in vaticanenstad voor homosexuele transgenders islamieten dat is toch wel helemaal te barmhartig. Er vallen nu toch wel heel wat zieltjes (kleine jongetjes) te winnen in de EU er komen er zat binnen.

jitro | 04-03-16 | 11:49

@necrosis | 04-03-16 | 11:38
*oorvijg uitdelen doet*

McMarx | 04-03-16 | 11:47

Geschiedenisboek op een middelbare school anno nu; Het West-Romeinse Rijk viel in 476 door de plundering van Rome door wilde hordes Visogoten, Vandalen, woeste Germaanse stammen en barbaarse Hunnen (=lees onderontwikkelde Europeanen). Toen begonnen de donkere Middeleeuwen. Het Oost-Romeinse Rijk viel in 1452 na de verovering van Constantinopel. (Daar worden nooit de daders genoemd, het viel gewoon).

Piet Karbiet | 04-03-16 | 11:46

Er is hier helaas zo veel plaats voor moslims, omdat onze eigen vrouwen te weinig kinderen baren. Hoe minder blanke kinderen worden geboren, des te minder militairen we kunnen inzetten tegen de islamitische invasie. Wilders had beter kunnen vragen: Wilt U meer of minder moslims?

haidewietska | 04-03-16 | 11:46

De islam wil met grote gezinnen en migratie Europa islamiseren. En gehersenspoeld als moslims zijn in de islamitische doctrine, zullen zij als zombies deze taak uitvoeren. Al vele malen heeft de islam geprobeerd Europa te veroveren en steeds weer werden ze teruggeslagen. Totdat in de huidige tijd in Europa het weg met ons denken dominant werd, het relativisme en cultuurrelativisme, de oikofobie, het cultureel marxisme, en het postmodern iedereen heeft gelijk –isme. En nu worden ze met goedmens welkomst commitees ‘Wir schaffen das’ binnengehaald. Waarbij tegelijkertijd de islamkritiek gedemoniseerd wordt tot iets heel ergs, zodanig dat je als islamcriticus eigenlijk direct een soort nazi bent. In Frankrijk is er een soort rel gaande wat betreft islamkritische intellectuelen van arabische herkomst, die zich er aan storen dat ze door de Linkse Kerk aldaar worden weggezet als islamofoben. Er is een forse samenhang tussen ‘Arabische invasie’ en ‘Linkse Kerk’. De een faciliteert de ander. Waarna uiteraard de islam, als zij eenmaal de macht heeft, direct die ‘Linkse Kerk’ de nek omdraait – zie hiervoor de memoires van Afshin Ellian.

notamused | 04-03-16 | 11:44

Hahaha .. denk toch dat Zentgraaff in een eerder leven iets met geschiedenis had.
Nevertheless : Chapeau!!Pracht creatief en toch realistisch stuk.

daytripper | 04-03-16 | 11:44

Het is een islamitische invasie. Europa verdedigt haar buitengrenzen niet, sterker nog, Europa knuffelt ze binnen.

De islam is vijandig, de islam heeft schijthekel aan het westen, Europa importeert de islam.

Wie met de vijand knuffelt, graaft vroeg of laat eigen graf. En dat doet Europa dus wel, helaas.

Conclusie. Europa is een zinkend schip.

Wonderful-Life | 04-03-16 | 11:43

Ach, de paus.
Het oude baasje maakt zich wellicht druk of er nog wel genoeg misdienaars overblijven voor zijn gejurkte onder-officier-pedo's.
En verder is elke religie achterlijk, de ene is alleen wat meer of minder achterlijk dan de andere.

Cuyahoga | 04-03-16 | 11:43

Feynman | 04-03-16 | 11:31
Getriggerd door Bush, Putin, of is het gewoon een vrijwilligersleger dat haar blije cultuur gemotiveerd uitdraagt?

Einde van de Domheid | 04-03-16 | 11:42

Piet Karbiet | 04-03-16 | 11:36

Volgens mij zitten ze nu veel dichterbij.

kwark001 | 04-03-16 | 11:40

Overigens, de paus kan zeggen wat hij wil, hij is niet de goedmens die velen dneken dat hij is:Zowel in 2014 als 2015 wekte paus Franciscus internationaal verbazing met de persoonlijke benoeming van kardinaal Godfried Danneels als deelnemer aan de beide Gezinssynodes. Danneels’ imago liep in 2010 ernstige schade op toen bleek dat hij probeerde het jarenlange seksueel misbruik door de Brugse bisschop Roger Vangheluwe van diens neef in de doofpot te stoppen. Danneels zou dat in meer dossiers hebben gedaan.
Ook het feit dat Jef de Kesel in 2014 het zero tolerancebeleid van de Belgische bisschoppenconferentie negeerde door een misbruikpriester een pastorale benoeming te geven, vormde om onnavolgbare redenen geen impediment voor diens benoeming, eind vorig jaar, tot aartsbisschop-primaat van België. www.katholieknieuwsblad.nl/commentaar/...

Einde van de Domheid | 04-03-16 | 11:40

Nee kid on block Zendtgraaff doet even 'hey hoi joh ouwejongens krentenbrood'.
Ben geen Paus-aanhanger, maar -jurk of niet- heeft die 'meneer' wat meer aanzien verdient met daden ipv woorden dan snaakje Zent-dinges.

Die naam.
Zen... wattus?
Doe je jogha of zo?
Ben je lid van een verdiepingsgroepje?
De jeugd is de toekomst?
Nieuwbouw is in?
De maatschappij dat is Zendtgraav?

hfakker | 04-03-16 | 11:40

Zo'n kruistocht lijkt me wel wat. We plempen Cyprus, Kreta en Malta vol met Tomahawks en iedereen ten zuiden die norm afwijkend gedrag vertoond krijgt er 1.

Yohean | 04-03-16 | 11:39

Alle Brabanders terug naar Braboland.
*wegduikt*

necrosis | 04-03-16 | 11:38

Laat de brabanders hier buiten.

Roel8478 | 04-03-16 | 11:37

Dit is bij nader inzien toch wel een popie jopie paus:
"Er is een Arabische (lees: islamitische) invasie gaande dus er moet meer geneukt worden!" Wow. Da's een man naar m'n hart!
www.youtube.com/watch?v=ItL_Ui_iPAE

Aristotalloss | 04-03-16 | 11:36

@Lalala Geld! | 04-03-16 | 11:28
.
Exact. De Jihadistische invallen in Europa waren al 400 jaar bezig voordat Godfried van Bouillon zijn kasteel verkocht om Jeruzalem te bevrijden. De moslims hebben zelf Lyon geplunderd. Dat is niet heel ver hier vandaan.

Piet Karbiet | 04-03-16 | 11:36

Duizend jaar geleden een kruistocht naar het Zuiden, nu een sikkeltocht naar het Noorden.

Feynman | 04-03-16 | 11:31

Zelfs de paus snapt dat het een arabische invasie is.

Nu de EU-politici nog.

Vogelbeest | 04-03-16 | 11:31

Die laatste link, daar moet een waarschuwing bij!

Zure prak | 04-03-16 | 11:30

James Lastig | 04-03-16 | 11:24
Overheden doen aan intensieve menshouderij. En er is niets beter om de kudde rustig te houden door een beetje angst toe te voegen.

Glasgow Argus | 04-03-16 | 11:30

Zentgraaff, probeer niet Quid achterna te gaan, dan leveren je stukjes gemiddeld 40 reacties op.
En je kunt nooit te veel Brabanders hebben. Zonder die Brabanders had jij vaak een PvdA-minpres gehad.
.
@fikkieblijf! | 04-03-16 | 11:18
Gelukkig durven ze zichzelf in Brabant nog wel te verzetten.

pluk-87 | 04-03-16 | 11:29

Het hele doel van de kruistochten was inderdaad het terugdringen van de Islam, die zelfs tot halverwege Frankrijk bezig was met Jihad.
Kijk maar eens goed naar www.politicalislam.com/jihad-vs-crusa...

Het is erg, maar ik vrees dat er niets anders op zit straks... (als we dan al niet te laat zijn...)

Lalala Geld! | 04-03-16 | 11:28

Het Libanese leger was in 1974 zwak en verdeeld langs religieuze lijnen. Toen de PLO christenen begon af te slachten in het stadje Damour, stuurde de Libanese regering nog een geregelde legereenheid om de stad te ontzetten, maar de islamitische soldaten weigerden op andere moslims te schieten. Alle christenen in Damour werden vermoord of verjaagd en de stad werd herbevolkt met Palestijnen. Het lot van de Damourse familie Kanaan is symbolisch voor heel het Libanese drama, en misschien zelfs voor wat er nu in Duitsland gebeurt: vijf jaar lang hadden die familie onder­dak ver­leend aan een Palestijns gezin, maar de Kanaans werden alle­maal vermoord: de grootva­der, de vader, de moeder en de vier kinderen.
www.golfbrekers.be/het-begin-van-de-li...
Welkom, welkom.

Piet Karbiet | 04-03-16 | 11:26

Beste Zentgraaff. Een oproep tot een kruistocht is contra-productief. De religie van de vrede richt zich zelf wel te gronde in woestijnië. Jammer alleen dat het hele zooitje hier naar toekomt om hier dezelfde puinhopen aan te richten. Een oproep tot Reconquista is nuttiger.

Zentgraaff, je begrijpt toch wel dat de invasie doelbewust beleid is van onze politici om de samenleving te destabiliseren, zodat ze hun smerige plannetjes steeds verder door onze strotten kunnen rammen?

Julius Caesar zei het al : Divide et Impera, oftewel verdeel en heers.

James Lastig | 04-03-16 | 11:24

> implicerend dat hij ongelijk heeft

DonSwami | 04-03-16 | 11:24

In de daaropvolgende jaren begon Zentgraaff nadrukkelijk te koketteren met het fascisme, dat een einde zou kunnen maken aan 'het gedoe' van de in zijn ogen slappe, halflinkse regeringen in Nederland, die zich niet krachtig genoeg keerden tegen de eisen van socialisten en Indonesische nationalisten. In hoeverre hij verdergaande aspiraties in de richting van een politieke carrière koesterde, valt niet met zekerheid te zeggen. Koch (Batig slot , 182), in later jaren bepaald zijn vriend niet, meldt dat Zentgraaff in 1935, tijdens het bezoek van A.A. Mussert aan Indië, zou hebben aangeboden zich voor de Nationaal-Socialistische Beweging (NSB) op de kandidatenlijst voor de volgende Tweede-Kamerverkiezingen te laten plaatsen; een plan dat echter door de Indische NSB'ers werd verijdeld. Dit is niet uitgesloten, maar anderzijds kan worden vastgesteld dat Zentgraaff geen lid van deze beweging is geweest en hij in latere jaren, met het omhelzen van het antisemitisme door de NSB en de internationale complicaties van de liaison met Duitsland, zich weer van deze organisatie distantieerde. Tevens kan worden vastgesteld dat de voor een krantenman steeds aanwezige noodzaak tot het behoud van bewegingsvrijheid Zentgraaffs al te nauwe aansluiting bij Vaderlandsche Club en NSB heeft voorkomen, maar dat hij anderzijds, door zijn geschrijf, juist velen in deze richting heeft gedreven. Waartoe fascisme en nazisme zouden leiden, heeft hij niet meer meegemaakt. Zeven weken voor de Duitse troepen het Europese moederland binnenvielen, overleed Zentgraaff in een Bandoengse kliniek

hoax! | 04-03-16 | 11:22

Willem Drees(pvda)vond Nederland vol in 1951, inmiddels zijn we zeven miljoen voller..

compitaal | 04-03-16 | 11:21

Hier met beelden van voor de burgeroorlog van 1975.
www.youtube.com/watch?v=oAXtbyq6lYY

Voordat de 'gevluchte' Arabieren het land in dood en verderf stortte.

Piet Karbiet | 04-03-16 | 11:21

-weggejorist-

Mr. Oranda | 04-03-16 | 11:21

A-10's en tanks inzetten tegen vluchtelingen/migranten, subtiel.
Is de vrijmibo al begonnen ofzo?

BertDeBillenMan | 04-03-16 | 11:20

Libanon (dank Piet) en Joegoslavie zijn voorbeelden waarom een mosliminvasie kan leiden tot spanningen.
De religieuze balans is een gevoelige.

kapotte_stofzuiger | 04-03-16 | 11:20

Toch nog een klein stukje realiteitszin bij de kerk. Leuk.

Ikhebeenvraag | 04-03-16 | 11:19

Sterker nog. Het is een Blitzkrieg. Zo snel en zoveel mogelijk moslims in alle hoeken van Europa sturen. En hoe reageert Europa ? Totaal verlamt. 40-45, Nazi, Politiek correct zijn. Let op mijn woorden. Over 25 jaar zijn we alle vrijheden kwijt geraakt !

Kamervraag | 04-03-16 | 11:18

Fijn, berichten over koningshuis en de mening van de paus, wat is nieuw?
On topic, zlefs als er alleen maar echte oorlogsvluchtelingen zijn die eigenlijk heel erg van de westerse cultuur houden is er sprake van een verschuiving in de richting van de Islam.
Gezien de manier waarop de grondwet werkt is de authenticiteit van Europa niet garandeerbaar en er is werk aan de winkel.
Als de graaiers van Europa zich hier nu eens mee bezig houden (In plaats van Putin jennen en de graan-kippenschuur van Oekraine leegstelen...)
Theodor Holman heeft het schitterend geformuleerd: 'ondemocratische structuren, mogen en kunnen niet democratisch worden ingesteld'.
(Vertaling als de sharia democratisch wordt ingevoerd komen we er nooit meer democratisch vanaf.)
Aan het werk Europa of ga maar weer hekken timmeren!!

Einde van de Domheid | 04-03-16 | 11:18

Daarom hebben we nu inderdaad veel te veel Brabanders in Nederland.

Ah vandaar dat er vooral in Brabant veel noodopvang en vakantieparken worden opgevuld en daar de AZC's als paddestoelen uit de grond schieten voor de nieuwe Hollanders

fikkieblijf! | 04-03-16 | 11:18

Kijk maar naar de recente geschiedenis van het deels christelijke en welvarende Libanon, nadat er een invasie van gevluchte Arabieren plaatsvond.

Piet Karbiet | 04-03-16 | 11:17

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken