Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Art. 1 geschrapt. Apartheid ingevoerd in Nederland

big_gay_al.jpgCompliment voor Nederland! Vluchtelingen die per Gay Paradeboot zijn aangekomen krijgen vanaf nu een eigen opvang, op initiatief van D66. Homo's, lesbies, Abou's die na een kromzwaardverbouwing tussen de beentjes als Umm door het leven gaan en alle andere 72 andere gender identities - succes met registreren, IND - mogen nu hun eigen Fire Island bouwen in 's lands vakantieparken. Ook Christenen krijgen hun eigen YMCA. De pop-up apartheid is nodig omdat de Mohammedaanse cultuurverrijkers hun clash of civilizations ook na de vlucht niet in hun broek kunnen houden. Staatssecretaris Dijkhoff (VVD) is overigens van zin om de poot stijf te houden: hij is van mening dat Apartheid geen Nederlands woord is en dat iedereen dus in hetzelfde Koembayakamp moet. Nu maar hopen dat het COA in al haar wijsheid besluit om Abou Geer en Abou Goor niet in een leegstaand flatgebouw op te vangen, want die schijnen nogal ongezond te zijn voor Arabieren met homo.

Reaguursels

Inloggen

Dan hebben we er tenminste nog iets goeds aan overgehouden. Artikel 1 van de grondwet is een krankzinnig slecht artikel. Daarbij ook niet serieus te nemen in een boek dat van discriminatie (logisch, want wetten maak je niet op de individu) aan elkaar hand.

Alleen jammer dat dat gedeelte van dit artikel sarcastisch is.

Pim Fortuyn had er ook iets over te zeggen: www.youtube.com/watch?v=zFuJnAE6qX4&am...

DerUnterMensch | 02-03-16 | 23:48

En straks ook iedereen zijn eigen wijkje.

jochum1980 | 02-03-16 | 14:50

Artikel 1 van de grondwet geschrapt? Dus eindelijk is de wens van Pim Fortuyn uitgevoerd?

Pace | 02-03-16 | 01:28

-weggejorist-

brotbackautomat | 02-03-16 | 00:21

Ik heb een goed idee, laten we gewoon in aparte landen gaan wonen! Nederlanders in Nederland en Syriërs in Syrië. Iedereen waar hij en zij thuis hoort in hun eigen cultuur. Heb je een probleem met de cultuur in je land? Vecht om het te veranderen net zoals elk ander mens voor zijn of haar land heeft gedaan. Geen gezeik meer, makkelijker kan het niet.

StarFox | 01-03-16 | 23:49

Mijn commentaar? Ongelofelijk dat dit topic slechts een handvol reaguurders er toe zet om een commentaar te geven. 167 comments... Goddomme het fundament van de nederlandse rechtstaat wordt aan het wankelen gebracht door een hopeloos stelletje amateurs daar in Den Haag. Ja, dan verdienen we de leiders die we hebben... C'est ca!

Dr.Rotten | 01-03-16 | 23:30

Wat een graftakken van D666, PvdA etc. Er komt alleen maar stront uit hun mond want hun hoofden zijn gevuld met stront. Wat voor signaal geeft je af als je de slachtoffers in een apart hok schopt? Juist, dat moslims hier gewoon kunnen doorgaan met hun achterlijke cultuur en dat WIJ ons aanpassen aan wat zij willen i.p.v. andersom. Die teringlijers zijn hier een paar dagen en nu al buigt ons hele rechtsysteem voor de joden-, christenen- en homohatende moslim. Ze moesten al die kutmongolen hun ballen afsnijden en bloedend als een rund terugsturen. Dat is pas een duidelijk signaal! Wedden dat ze het in één miliseconde hebben begrepen?

Mike Gaatjeniksaan | 01-03-16 | 23:00

Dijkhoff geeft gelijk. Apartheid is geen Nederlands woord. Het is een Zuid-Afrikaans woord, echter is Zuid-Afrikaans net als Vlaams wel geïnspireerd door het Nederlands..

Verder heb ik niet veel met Dijkhoff op, maar dat hij hier zijn poot (lol) stijf (dubbel lol) houd had ik niet van hem verwacht. Dijkhoff toont aan dat hij een betere ruggengraat heeft dan vaatdoekje Rutte.

Ik lees hier en op Pownews vaak allerlei opmerkingen over Trump en dat hij slecht zou zijn voor Amerika. Echter Trump zou de VS nooit ten grabbel gooien zoals Rutte en co momenteel aan het doen zijn. Volgens voorlopige schattingen staat Trump er florissant voor. Echter rond 2 uur had hier in Virginia nog maar 24% van de stemmers een stem uitgevraagd, 9% Republikein, 15% democraat..

Daarnaast roepen een hoop Nederlanders dat Trump kansloos zou zijn tegen Clinton, maar vergeten daarbij dat Clinton het al moeilijk heeft om te winnen van een 80-jarige Sanders. En de Democraten hebben maar twee kandidaten. Clinton is misschien politiek beter onderlegd, maar net als de andere Republikeinse kandidaten heeft ze totaal geen idee wat er leeft onder de Amerikaanse bevolking. Iets wat Trump echter zeer goed weet te verworden, dus het enige wat ze kunnen is Trump aanvallen op zijn persoon en dat heeft onder andere Jeb Bush zijn kandidaatschap gekost.. Daarbij heeft Hillary aangegeven vierkant achter de keuzes van Obama te staan. Nog nooit heeft een Amerikaanse president zulke lage waarderingscijfers gekregen. Haar support voor Obama en anders was ook de reden waarom Sanders ineens in kom lopen op Clinton. En bij de Democraten vind nog de meeste voorstanders van Obama. Dat is bij de Republikeinen en de rest van de VS wel anders..

Daarbij heeft Trump maling aan politieke correctheid. Die politieke incorrectheid kan Trump goed van pas komen om een aantal lastige buitenlandse kwesties op te lossen. Trump heeft ook aangetoond dat hij zijn mening kan veranderen als de situatie daarom vraagt. Dat is iets wat een hoop politici niet kunnen, hun ongelijk accepteren..

TuurlijkNiet | 01-03-16 | 22:35

Je verwacht het niet...

automobilaterealist | 01-03-16 | 21:40

Langzamerhand vraag ik mij af door wie deze overheid gechanteerd wordt, zo makkelijk duiken ze met d66 landverraders en cultuurmoordend over de grondwet heen naar de EU. Als slachtoffers van die lui moeten wijken dan is er duidelijk maar 1 groep die over de rode loper moet en dat zijn de prinsekinderen die as we speak syrie kapot maken. Dit is dus de aanvang van plan B, isoleer de minderheden.

belo | 01-03-16 | 21:19

In de ene opvang locatie alleen maar Sjiieten en in de andere alleen maar Soennieten, en dan roepen: Kijk maar, de moslims zijn zooooo vreedzaam! Ja nogal wiedes. De Islam is alleen vrede als iedereen het eens is over precies welke baard het voor het zeggen heeft. Dus het begint al met de homos weg te krijgen, dan hoeven ze daar alvast niet meer over te downplayen: geen homos, geen homohaat moeten ze denken. Joden zijn er sowieso al niet, da's een plus. Dan nog de Christenen en Rohinga etc. maar die worden kennelijk onderweg al even "geholpen" (uit de boot gegooid).

EnNouJijWeer | 01-03-16 | 21:17

Wat zijn dat toch voor een complete idioten daar in Den Haag

metdedag | 01-03-16 | 21:16

Bij het Azc in ons dorp worden stelselmatig vrouwen verkracht. Wordt door voorlichters zelf toegegeven. Volgende stap zou dus een aparte plek voor vrouwen moeten zijn. Daarna kinderen?
Blijft over het grootste deel. Dat zijn dan de intolerante, domme en agressieve islamkereltjes die dan hoog opgeleid zou moeten zijn.
.
Wat een rotzooi halen we toch met tienduizenden per jaar binnen. Zucht...

metdedag | 01-03-16 | 21:14

En afvallige moslims worden opgevangen in een kluis in de Nederlandse Bank.

gratias | 01-03-16 | 21:14

-weggejorist-

mathma3 | 01-03-16 | 20:51

Homo's zijn als Joden als vrouwen en uiteindelijke als Nederlanders; vogeltjes in de mijn.

Rest In Privacy | 01-03-16 | 20:47

Nu weer gedoe over ondervertegenwoordiging van zwarte voetbaltrainers, terwijl er wel veel dito voetballers zijn. Er wordt gepleit voor positieve discriminatie. www.jeuneafrique.com/306149/societe/fo...

Ci Ty33 | 01-03-16 | 20:31

@godsammekraken
Hoe "toon je aan dat iemand homo is?
Zeg: "Er zit wat op je nagels!"
Wijven en nichten klappen ze dan onmiddellijk bovenhands naar buiten uit.
En ik kijk hooguit naar m'n vingers die naar binnen zitten. Of niet als ik geen zin heb.

Lefgozer | 01-03-16 | 20:30

Het zal hierboven al wel aangetipt zijn maar wanneer krijgen wij een aparte opvang als kaaskopjes in een sprookjespaleis?

Breinbrouwsels | 01-03-16 | 20:28

Haha!! "Poot Stijf!" Vat u hem!
En dan nog kumbaya moeten zingen.

Lefgozer | 01-03-16 | 20:26

sparrow | 01-03-16 | 19:38
Nou het wordt nog steeds gekker in dit land: er is een architect uit Amersfoort, die het plan heeft opgevat, om tuinhuisjes in je achtertuin te bouwen voor de opvang van 2-4 asielzoekers.... inclusief complete keuken, slaapruimte voor 2-4 man, douche, wc, hang/legkast voor het bedrag van 25.000 euro, is in 5 jaar afgeschreven (400 p/maand), daarna is het je eigendom (voor wat er dan nog van over is).
De beste man is in gesprek met de gemeentes Amerfoort en Apeldoorn om dit te verwezenlijken.

mom van avezaath | 01-03-16 | 20:15

Dus straks ook de nog overgebleven joden in getto's???
De regering regeert, maar allang niet meer met steun van de autochtone bevolking.

diddley2 | 01-03-16 | 20:11

Ach. Uitstel van executie. Die integreren nooit die moslims.
Dus binnenkort een vallende homo bij uw dichtsbijzijnde flatgebouw. Valhelmpjes op. Ze komen hard aan.
Wel fijn voor die moslims met hun achterlijke cultuur. Ze hebben gelijk gekregen van de regering. Die holebi's zijn volgens die regering raar, en die haatmolims hoeven die niet te tolereren. Ze worden weggehaald. En ze kunnen weer doorgaan met hun haatcultuur.
We moeten intolerant zijn, is het signaal dat wordt afgegeven.

Wim Venijn | 01-03-16 | 19:39

kwam op nieuws dat christenen ook appart opgevangen moeten worden ... ennog steeds staan blanke landveraders met vlaggetjes welkom welkom te zingen

sparrow | 01-03-16 | 19:38

Raar die vluchtelingen komen in weze ongevraagd bij ons. Omdat ze niet veilig zouden zijn. Ze mogen hier op onze kosten verblijven. Het vreemde doet zich nu voor dat niet wij bepalen wie in dat azc mag zitten maar zij. Wie niet in het rijtje thuishoort moet oprotten. En dat bepalen zij. Nou kan nog mooi gaan worden. Het is nu dus al zo dat de vluchteling hier meer te vertellen heeft als de overheid. Ja duidelijk mag zijn dat dit kabinet vanmiddag al onze waarden waar wij voor stonden in de plee hebben doorgetrokken. Geweld tegen andere groepen werkt dus weldegelijk. Dat mag nu wel duidelijk wezen. Dit kabinet knielt letterlijk voor tuig van de richel!!!

tweetybird | 01-03-16 | 19:37

Heel binnenkort aparte ruimte in het O.V.- Gemeente loketten - zwembaden verder een verbod op uitdagende kleding -verplicht dragen van hoofddoekjes en een verbod op scheermesjes omdat je zonder baard je hoofd kan verliezen.

blauwe zander | 01-03-16 | 19:33

-weggejorist-

mag ik ook nog ff | 01-03-16 | 19:28

ik ben een blanke hetero nederlander met een baan, mag ik ook een eigen hokje?

DeMaurice | 01-03-16 | 19:28

MarcS | 01-03-16 | 19:19

Tsja had die vrouw natuurlijk niet in de buurt van de moslim van islam van de wrede moeten komen maar in haar aparte groep moeten blijven want dan vraag je er toch wel om. Ach ja. Dit kudtkabinet is zelfs gekker dan gek. Het is 1 groot gevaar. Zowel de VVD als de pvda en clubjes als groenslinksch en D666. Zouden ze nou boven de ingang van die azc's homocamp zetten. Of christen kamp. Shit waar doet mij dat toch aan denken. Hmmm vast iets uit een ver verleden waar ook mensen apart in een kamp werden gezet. Nou ja kunnen ze vast wennen aan de toekomst. Die met vele moslims van islam van de wrede die hun ook in nederland niet accepteerd. En nu weten we als je in nederland niet wordt geaccepteerd wordt je apart gezet!!!

tweetybird | 01-03-16 | 19:27

""Omgekeerde apartheid, is gewoon apartheid!""
@ MarcS | 01-03-16 | 19:19
De enige oplossing is: iedereen hun eigen thuisland..!
www.youtube.com/watch?v=K0lg9KchCqQ&a...

telelezer | 01-03-16 | 19:27

Dus straks alle verkrachte en aangerande vrouwen in de gevangenis. Blijkbaar segregeren wij alle moslimmannen door niet mioslimmannen apart achter hekjes te stoppen.

Omgekeerde apartheid, is gewoon apartheid!

MarcS | 01-03-16 | 19:19

-weggejorist-

janmetdepet | 01-03-16 | 19:18

Nou gaan we eens een ballonnetje opsteken. Stel ik heb een bedrijf als nederlander. Maar ik weiger om homo's aan te nemen. Wat gebeurt er dan. Nou dan wordt mijn bedrijf veroordeelt voor discriminatie. Nou doen moslims dat zelfde naar de homomoslim en wat schetst mijn verbazing. De homo moslim wordt apart gezet en de dader wordt niet vervolgd voor de discriminatie. Ik zeg vreemde mensen dat slinks. Zelfs dan is het nog een weg met ons!!! Je haalt een stel van de islam van de wrede binnen die alles en iedereen met geweld discrimineren en straffen in weze de slachtoffers doir ze af te scheiden en de daders te vertroetelen. Waar blijven die slinksche gutmenschen nu met hun t-shirtjes dan. O nou is het ineens niet nodig in hun ogen want de moslim is per definitie zielig. Ook als hij andere het leven onmogelijk maakt. Ik zeg kunnen we die slinksche gutmenschen ook niet apart zetten op een eiland samen met dit kudtkabinet en D666 en de pvda en groenslinksch. Ik zeg stelletje achterlijke t-shirt bartjes. Ga lekjer aangifte doen tegen die echte gevaarlijk islam van de wrede die iedereen haten en dat uitdragen ook. Het liefst met geweld en bedreiging. En dan wilders voor een geweldloos minder aanvallen met voor af gedrukte aangiftes. Zie wat een stel achterlijke jullie zijn. Jullie veroorzaken enkel ellende met jullie achterlijke verkeerde geknuffel!!

tweetybird | 01-03-16 | 19:16

Art. 1 was al afgeschaft bij de Molukse wijk.

Overigens vindt ik dat Marokkanen ook gediscrimineerd worden. Stoppen we hen ook in een apart gebied om ze tegen de gemene racisten te beschermen?

Kompel | 01-03-16 | 19:15

Best jammer, want een prima lakmoestest voor het in kaart brengen van vijanden van de staat, die dan na wat detectivewerk konden oprotten naar zand van herkomst. Wat niet ging gebeuren, want liever wat keurig nette folders rondstrooien en géén massadeportaties. De tunnelzienende goedbloed moet zijn luisterend oor 's avonds wel diep te ruste kunnen leggen. Bovendien kun je later in het nachtland altijd nog zeggen dat je 'fatsoenlijk' bent geweest. Ego's.

Slogra | 01-03-16 | 19:14

-weggejorist-

janmetdepet | 01-03-16 | 19:07

Niets is meer wat het was Partij van de Allochtonen, Homos 66...

ecologiste | 01-03-16 | 19:07

Boemibol | 01-03-16 | 17:10
In Orania zoeken ze nog blanke medebewoners. Maar wel eerst Afrikaans leren.
www.orania.co.za/

Ci Ty33 | 01-03-16 | 19:04

Is wel even schrikken voor die fakers die zeiden homo te zijn om hun kans op een status te verhogen. Kom maar bij Bubba.

Hans Kraay Sr. | 01-03-16 | 19:03

Alleen homosexuele vluchtelingen binnenlaten lijkt me ook een leuk experiment.. moet je eens kijken hoe snel ze homosexualiteit accepteren..
+gratis broodje ham aan de grens.

baard van troje | 01-03-16 | 18:59

Immigranten scheiden naar land gebeurde beleidsmatig in de 60'er jaren. Om te voorkomen dat ook hier te lande de kwestie Cyprus zou worden uitgevochten, werden de gastarbeiders uit Griekenland beneden de grote rivieren te werk gesteld en die uit Turkije in de noordelijk helft van ons land.

Ci Ty33 | 01-03-16 | 18:58

@Vedor
Geeft niks, af en toe verdwijnt er wat, soms terecht en soms niet.. leer ermee leven.

compitaal | 01-03-16 | 18:52

Ik dacht dat de PvdA tegen apartheid was.
Oh wacht, toen ging het om Zuid-Afrika ...
Raider Twix | 01-03-16 | 17:27
=
Ja en dat waren BLANKE mensen en die zijn in linksche ogen racisten, smerig en bah.

meneer Q | 01-03-16 | 18:51

@tweet
Zonder rassen is wettelijk opgelegde gelijkheid flauwekul, klinkt misschien wat abstract.. je mag antiracisten dus gewoon racist noemen want dat zijn het.

compitaal | 01-03-16 | 18:48

Weggejorist,

Natuurlijk, Dit waren 3 goede maar schrijnende links.
Natuurlijk behoort GS/ Pownews nu tot de gevestigde orde.
Valt mij wel vaker op, de laatste tijd.

Besef goed GS/Pownews, Jullie leven dankzij de gratie van mensen met een echt kritische mening.

Vedor | 01-03-16 | 18:48

Er waren nog wat stoere praatjes van Rutte en Samson dat lieden die al in de AZC'S homo's aanvielen niets te zoeken hebben in Nederland. De logische consequentie, uitzetten, volgt daarop uiteraard niet. Beiden interesseert het niets dat dit tuig straks ongehinderd in Nederland mag blijven. En dat maakt ze en hun partijen tot schofterige landverraders.

Barani517 | 01-03-16 | 18:47

Bijna elk land ten zuiden van de Middellandse zee doet in meer of mindere mate aan vervolging van homo's en Christenen.
Raad van State heeft bepaald dat wij deze mensen dienen op te nemen.
Dat betekend dat we komende jaren MILJOENEN vluchtelingen kunnen verwachten hier.
Nederland is maar een superdichtbevolkt vliegenpoepje op de wereldbol.
Het is toch volkomen gestoord dat de hele wereld de koffers kunnen pakken naar dit land?

meneer Q | 01-03-16 | 18:46

Eigenlijk kunnen Christenen van D66 ongezien de tering krijgen (want het grootste kwaad van NEderland, dient te worden uitgeroeid, volgens cultureel Marxistische principes), maar ze hadden SGP en CU nodig om meerderheid te krijgen.

Boutschefter | 01-03-16 | 18:45

Zo bizar en triest.
Alles om de geweldadige moslims het zo comfortabel mogelijk te maken.
De regering maakt zichzelf verlengstuk van IS en andere fundamentalistische groeperingen.
De regering voert dus in feite oorlog tegen haar eigen bevolking.

diddley2 | 01-03-16 | 18:44

compitaal | 01-03-16 | 18:39

O vandaar dat slinks ,pegida aanhangers nazis van het blanke ras noemen.Dat ze weg met ons ras zijn. Nee nu begrijp ik het.

tweetybird | 01-03-16 | 18:43

Zo bizar en triest.
Alles om de geweldadige moslims het zo comfortabel mogelijk te maken.
De regering maakt zichzelf verlengstuk van IS en andere fundamentalistische groeperingen.
De regering voert dus in feite oorlog tegen haar eigen bevolking.

diddley2 | 01-03-16 | 18:43

@smdyasc
Socialisten voeren hun eigen kinderen aan de duivel, tot zover kan ik ermee leven..

compitaal | 01-03-16 | 18:42

@lupus
Alleen sukkels (communisten en fascisten) geloven in het bestaan van rassen.

compitaal | 01-03-16 | 18:39

Wat is ook al weer jouw adres drs kweenie?

lyalya | 01-03-16 | 18:38

@compitaal | 01-03-16 | 18:34
Links is met grote voortvarendheid hun laatste principes aan het kannibaliseren.

smdyasc | 01-03-16 | 18:37

Een beleid dat er in moedwil op gericht is om een volk met al haar aanhangende normen en waarden op te heffen is misdadig. Tijd voor verandering en tijd om de juiste mensen nu eens op te bergen achter slot en grendel.

netniet | 01-03-16 | 18:36

De grondwet wordt voor de islamieten overboord gesmeten met dank aan Samsom en Rutte.

kommabijmebinnen | 01-03-16 | 18:35

Dus komen er ook aparte wijken voor LHBT en Christenen?
Want je kunt ze dus ook niet meer in dezelfde straat laten wonen.
Gescheiden openbaar vervoer, is daar al over nagedacht?
Gescheiden onderwijs, zwemmen en zorg hebben we al.
Maar het heeft niets met apartheid te maken, hoor.
Wat zijn we toch een achterlijk land geworden.

Schietmijmaarlek | 01-03-16 | 18:35

Onze stevig gespierde homo buren Koos en Bunck, (zwarte banden) zouden tegen een redelijke uurtarief het COA willen helpen de islamitische aanvallers, als correctie, stevig in elkaar te beuken en als krent op de taart een door Donald Trump aanbevolen water-boarding behandeling te geven. Helaas zal het niet gebeuren en zullen wij in ons goede vaderland, de komende tijd grote problemen krijgen verzucht....

mevr.Kribo | 01-03-16 | 18:35

.. oftewel, het door de CPN aangeleverde en door links bejubelde artikel 1 van de grondwet is racistisch en homofoob.

compitaal | 01-03-16 | 18:34

Tja, als je geen ballen hebt om één lijn te trekken en uit angst en lafheid over gaat tot het maken van uitzonderingen en voorkeursbehandelingen, dan krijg je dit soort excessen. Je bent nu eenmaal een etnische racist of niet.

PG4161 | 01-03-16 | 18:33

We zakken dieper en dieper en geven echt alles op qua rechten en gelijkheid en daarbij worden de 'daders' beschermd en de slachtoffers worden even apart gezet. Per direct de daders strafpunten geven waardoor ze het land uit kunnen worden gezet. De Nederlandse samenleving krijgt baggervolk binnen en we stonden er weer bij, keken er weer naar en passen ons wederom aan de gast aan. Droevig allemaal dit.

Wybe Wabes Abbema | 01-03-16 | 18:33

.. een ander leuk weetje, artikel 1 onderstreept het bestaan van rassen, net als Adolf dat deed.
compitaal | 01-03-16 | 18:26
.
Er zijn nou eenmaal verschillende rassen: het rode ras, het witte ras, het gele ras. Wat is daar zo bijzonder aan en waarom trekt u dat in het negatieve door Hitler aan te halen?

Lupuslupus | 01-03-16 | 18:33

Niets nieuws.
Iedereen die zich in Nederland bevindt heeft het recht om te demonstreren. Behalve in Rotterdam. Vorige week zondag: demonstratie tegen bestuur van Feyenoord leidt tot razzia door de ME.
Hoezo grondrechten, hoezo iedereen is gelijk??

Koosboos | 01-03-16 | 18:31

Telelezer Het is wel in de randstad en ik geef toe.... door rondreizende bijklussers uit 020-Gaza is hier wel eens een overvalletje gepleegd. Zo n naief dorpje is in hun ogen natuurlijk een sitting duck-gevalletje.

drs kwenie | 01-03-16 | 18:30

.. een ander leuk weetje, artikel 1 onderstreept het bestaan van rassen, net als Adolf dat deed.

compitaal | 01-03-16 | 18:26

Best vreemd dit weer. En als we voorstellen om ze allemaal op een eiland te plaatsen is het weer discriminatie. Als ze we dan toch aan apartheid gaan doen moet dat ook geen probleem zijn. Maar natuurlijk wisten wij allang dat er in nederland apartheid was. Zo krijg ik ze wel allemaal in mijn wat armere wijk en in de rijke plaatsjes krijgen ze ze weer niet. Zeg maar naast Pinokkio Rutte niet maar naast sukkel tweetybird weer wel!! ACH JA!!!

tweetybird | 01-03-16 | 18:26

Ja doei. Zeg ik niet. Maroc.nl leest ook geenstijl

drs kwenie | 01-03-16 | 18:25

@ drs kwenie | 01-03-16 | 18:20
jeettje waar is dat..? (vast niet in NL neem ik aan)

telelezer | 01-03-16 | 18:24

Als deze mensen aparte opvang krijgen dan eis ik dat de overige moslims dat ook krijgen. Maar dan wel BUITEN Nederland. Want dit gaat echt alle perken te buiten.

marcoplarco | 01-03-16 | 18:24

Misschien zit er wel wat in apartheid. Ik woon hier lekker in een wit dorp. Mijn fiets staat nooit op slot, mijn auto staat altijd open, mijn motor heeft niet eens een ketting en het touwtje hangt altijd uit de brievenbus. Perfekt!

drs kwenie | 01-03-16 | 18:20

-weggejorist-

tistezeggen | 01-03-16 | 18:17

-weggejorist-

Vedor | 01-03-16 | 18:17

-weggejorist-

Vedor | 01-03-16 | 18:16

-weggejorist-

Vedor | 01-03-16 | 18:13

Goed burgerinitiatief. Is veel draagvlak onder het volk voor. Democratisch bepaald. Schuld van Wilders. Massahysterie. Gevaarlijk gedachtengoed. Na langdurig overleg zijn wij van mening. Rationeel naar de zaken kijkend. Hebben wij na zorgvuldig wegen het goed overdachte besluit genomen. Het ontbreekt ons aan middelen. Een verdrag bepaalt helaas. Laten we nu niet de homo's de nieuwe homo's noemen dat is flauwe woirdspielerij. He, nou ligt weer de focus op, terwijl. Nee, ik zie niet hoe de ongelovigen de nieuwe ongelovigen zouden zijn, dat is uw mening. Hoe zeer ik ook bestrijd dat. U legt mij nu dingen in de mond, ik heb niet gezegd dat de Joden de nieuwe Joden zijn. He, lasterlijk gedwaal. We moeten terug naar onze kernwaarden. Terug naar het Nederland van Tolerantie.

verbanden | 01-03-16 | 18:12

Homo's staan nergens in artikel 1, waarschijnlijk omdat communisten niet van homo's houden. Het artikel is geschreven door de CPN.

compitaal | 01-03-16 | 18:12

@Einde de domheid
Het klinkt zo logisch, dat de bescherming van kindbruiden voor die van homo's zou moeten gaan. Kind is immers weerloos, homo kan, jouw woorden, onderduiken of even in de kast blijven.
Maar...
Helaas voor jou is dat juist de kern van discriminatie. Want, geloof t of niet, je maakt onderscheid op gebieden waar je geen onderscheid op mag maken.
En als je weer komt met het "ja maar, urgent, en kind geen keuze...." argument, zet dat dan ook door en maak een lijstje. Welke leeftijd, sekse, aard, geloof, kleur, nationaliteit moet t eerst gered worden en welke t laatst? Van 1 tot 10 graag.

RoBD=Skullfucker | 01-03-16 | 18:11

Lupuslupus | 01-03-16 | 17:58
We stonden lange tijd bekend als zeer tolerant. Nu laten we grote groepen binnen die het woord tolerantie verafschuwen in vele gevallen. Homo's, vrouwen en andersgelovigen hebben dezelfde rechten als iedereen. Helaas willen veel 'nieuwe' landgenoten daar niets van weten.

ff serieus nu! | 01-03-16 | 18:09

nieuw programma op dutch tv, uithuwelijken zonder elkaar ooit gezien of gesproken te hebben, ander format maar beginsel ligt vast in de quo'raan, u word zachtjes islamistisch hervormd.

hovawart | 01-03-16 | 18:07

Mooi man .. oorlog, reliwaanzin en onderdrukking importeren.

Claude_Vieaul | 01-03-16 | 18:04

Verder stel ik het belang van een kindbruidje boven gay en het is de gaylobby die dat niet doet!!!
Einde van de Domheid | 01-03-16 | 17:53
Dat komt omdat mannen rondom het bestaan van kindbruidjes in eigen land hun wapens moeten oppakken tegen die kindbruidjespraktijken. Doen ze niet.

Maar wat heeft in HenkKrol´s naam een gay daarmee te maken? Behalve dat hij na 40 jaar emancipatie z´n homo maat niet arm in arm neemt op straat in W-N-Europa? En dus niet alleen in de Regulierdwarsstraat.

Wat heb ik te schaften met al die SHIT die de islamitische gemeenschap zichzelf aandoet binnenboord? Als er 1 geloof op aarde is, 1 cultuur, die spuugt op het individum, dan begint het met de i en het eindigt op lam.

Het einde van de domheid is nog lang niet in zicht, maat.

chicago river | 01-03-16 | 18:03

En dit is het startschot voor een tsunami van gevluchte homo's richting NL. Heeft wel een voordeel: weinig kinderschaar.

Ci Ty33 | 01-03-16 | 18:02

Nog snel even de enige oplossing - ik zal even doen alsof het nog niet hopeloos te laat is: vertrekken vanuit het concept 'dominante cultuur'. ZO doen wij het hier. Niet akkoord? -> Daar is de deur (van het vliegtuig of whatever). Al de rest is praat voor de vaak. *echt out nu*

Aardbewoner | 01-03-16 | 18:01

Ze willen allemaal natuurlijk wel een speciale opvang krijgen. Zo kom je uit de massa en krijg je een voorkeursbehandeling. Gevolg dat velen zullen veinzen homo te zijn, zodat alsnog hetro's en homo's bij elkaar komen te zitten. Uiteindelijk zal dit ook weer tot nog grotere problemen leiden.

We hebben op dit moment verschrikkelijk slechte heelmeesters aan het werk, die verschrikkelijk stinkende wonden aan het maken zijn. Petje af voor degenen die er nog trek in hebben om deze puinhoop na de volgende verkiezing op te ruimen.

watazooi | 01-03-16 | 18:01

-weggejorist-

Maddworks | 01-03-16 | 18:00

Man, wat schrijft deze Zentgraaf straf. Recht in je raap. Deze keer zelfs geen spellings- en/of grammaticafouten. Dat is niet cynisch, want ik vind z'n topics echt tof.

HMCuiteraard | 01-03-16 | 18:00

-weggejorist-

Vedor | 01-03-16 | 18:00

""Als jullie me zoeken, ik zit in Blankstad.""
@ Piet Karbiet | 01-03-16 | 17:21
youtu.be/K0lg9KchCqQ?t=6

telelezer | 01-03-16 | 17:59

Helemaal gek geworden !

Bar&Boos | 01-03-16 | 17:59

Einde van de Domheid | 01-03-16 | 17:53

Maar Einde toch: je mist je eigen punt. Verbieden we dan het salafisme? Ja?? Dan héb je me hoor. Tot dan is je op Holman beroepen fluiten in het donker. Dat je die mea culpa uit je pen gewrongen krijgt: ik geef toe dat ik dàt niet had verwacht. Maar je blijft wèl heel erg hardleers. Over homo's. Persoonlijk vind ik die gay parades er wat over, smakeloos, iets exhibitionistisch hebben. Maar hey: vrijheid, blijheid, nietwaar? Dat is nu net de essentie van onze open samenleving: van mensen dingen gedogen die je zelf maar niets vindt. Alleen maar gedogen wat in je eigen smaak valt maakt je tot een dwingeland en een antidemocraat. Maar om die open samenleving te beschermen, en dàt is de essentie van Popper, moet je ze tegen haar vijanden beschermen. 'No tolerance for the intolerant' schreef ik hier meer dan tien jaar geleden al. Ik moet er vandoor nu, heb gedaan met werken; doei. *out*

Aardbewoner | 01-03-16 | 17:59

Apartheid wordt ingevoerd door onze regering en het ergste is de PVDA die had altijd de grootste bek over Zuid Afrika.

gerrit5042 | 01-03-16 | 17:59

Het verhaal van zet de homohaters apart, gaat ook niet op. Dat zijn n.l. alle islamitische hetero,s. Ook deze ellende wordt binnen gehaald en niet gecontroleerd.
Heb je het ook gelezen van die man die de lerares verkrachtte die hem zojuist een cursus omgaan met vrouwen had gegeven? exemplarisch!

Rest In Privacy | 01-03-16 | 17:58

Ik dat YMCA kunnen de linkse feministen mooi uitgedost met een tooi hun zielige soortgenoten helpen tegen een riant salaris.
Want laten we eerlijk zijn, dat gedoe met die vluchtelingen is één grote baantjesmachine waar lekker veel mee wordt verdiend door bepaalde sujetten, dat ze dan weer kunnen op-potten.
Te walgelijk voor woorden, dis asiel-industrie en ketenhulpverlenerTs. Je zou ze toch zo bij het grof vuil flikkeren als zijnde nutteloos.

Gerard Leeflang | 01-03-16 | 17:58

Als we niet uitkijken wordt NL op deze manier opgesplitst in afzonderlijke enclaves voor iedere doelgroep. Dat is triest na alle vooruitgang.
ff serieus nu! | 01-03-16 | 17:56
.
Welke "vooruitgang" bedoelt u?

Lupuslupus | 01-03-16 | 17:58

Als we niet uitkijken wordt NL op deze manier opgesplitst in afzonderlijke enclaves voor iedere doelgroep. Dat is triest na alle vooruitgang.

ff serieus nu! | 01-03-16 | 17:56

Als je zegt dat je homo bent krijg je eerder asiel (plus huis, uitkering enz enz enz) Dus ineens is iedereen homo.

telelezer | 01-03-16 | 17:53

Aardbewoner | 01-03-16 | 17:41
Ik gaf je al dat ik in de veronderstelling was dat 9-11 een beetje de piek van het islamisme was en dat ik in de veronderstelling was dat meer islamisme kansloos was vanwegen de enorme veiligheidsmaatregelen nadien.
Mea culpa.
Verder stel ik het belang van een kindbruidje boven gay en het is de gaylobby die dat niet doet!!!
Moeten gays dood of in de kast?
De mens heeft keuzevrijheid. Ik ga daar niet over.
Flauw dat je me dat aanwrijft, beetje voor de buhne argument.
'Democratie kan niet democratisch worden opgeheven'
Dat is een shortcut -en dat schreef ik al- uit de column van Theodor Holman. Veranker het in de grondwet -zei ik al-. www.parool.nl/opinie/stel-dat-ze-onze-...

Einde van de Domheid | 01-03-16 | 17:53

-weggejorist-

Vedor | 01-03-16 | 17:53

Dit krijg je wanneer je een visieloos zooitje het land laat besturen. Volgens de regerende elite heeft de PVV geen oplossingen, maar geen enkele partij die met een alternatief is gekomen...

First Contact | 01-03-16 | 17:52

Aangezien homo´s straks buiten de opvang ook moeten verhuizen als ze door moslims worden geterroriseerd kunnen ze alvast wennen aan de Nederlandse tolerantie ten opzichte van de haat baarden .

Castor12 | 01-03-16 | 17:52

RoBD=Skullfucker | 01-03-16 | 17:49
Hou het in de gaten: hij lult er omheen als een kat die een plas water ontwijkt. Dat heeft helemaal niemand van enig politiek gewicht gezegd; is ontsproten aan z'n verbeelding. Hij zou je nog doen denken aan Frederik van Eeden, als hij niet zo kwaadaardig was en de tijden niet zo tragisch.

Aardbewoner | 01-03-16 | 17:52

Daarom moet art 1 worden geschrapt, en islamieten moeten de dhimmy status krijgen in het westen, identiek aan de christenen in de islam wereld.
Reciprociteit weet u wel.

sprx | 01-03-16 | 17:50

@aardbewoner
@chicago river
Eens. Kan me werkelijk geen reden bedenken waarom een democratie een democratie niet kan opheffen. Dat t daarna geen democratie meer is, is niet relevant.

RoBD=Skullfucker | 01-03-16 | 17:49

als ze dan ook maar homo's uit de samenleving jorissen. Ik bedoel, hoe wil je dat anders uitleggen dadelijk als de vluchtelingen in de samenleving terecht komen? Of moeten we dan weer verbaasd zijn dat er mensen aangevallen (of erger!) worden? Beetje naief dan he, niet? Maar goed, je mag er geen kritiek op hebben danwel boos om worden allemaal dus hulde voor de goede plannen. Waarom ben ik eigenlijk gestopt met drinken :-/

sufkut | 01-03-16 | 17:49

ff serieus nu! | 01-03-16 | 17:48
.
Had nou ineens een groot onderhoud gevraagd, met dat klein doe je niet gek veel.

Aardbewoner | 01-03-16 | 17:49

Moest ik toch even googelen op diversiteit subsidies... nee, niet vrolijker...

Alquest | 01-03-16 | 17:48

Als we niet uitkijken wordt NL op deze manier opgesplitst in afzonderlijke enclaves voor iedere doelgroep. Dat is triest na alle vooruitgang.

ff serieus nu! | 01-03-16 | 17:48

Dit is compleet in lijn met de maatschappelijke ontwikkelingen van de laatste tijd. Ik ben hier niet eens verbaasd, boos of onmachtig door. Dit land is gewoonweg stuk en ik had mijn conclusies al lang getrokken.

roze_bril | 01-03-16 | 17:47

Ik vind het een moeilijk puntm, maar het biedt ook kansen.

"Alle flikkers en potten zetten we nu apart van de rest. Is niet onze keuze, maar op hun verzoek vanwege intolerantie door enkelen van jullie. Dit willen wij niet. Wat vinden jullie ervan?" En na een jaar vraag je het weer, en na drie jaar weer. Op een gegeven moment zijn we het zat; de intoleranten alsnog richting woestijn.

Organische evolutie | 01-03-16 | 17:47

Toch mooi om te zien hoor...
Den Links Mensch denkt dus dat wanneer men op kleine schaal al niet kan integreren naar hoe het hier gaat, dat men dat wel kan zodra men mogelijk in Nederland mag blijven? Pleur toch op.

Super Grover | 01-03-16 | 17:46

Dat krijg je ervan als 'Net in Nederland' nog niet live is.
www.televizier.nl/nieuws/actualiteiten...
Een paar afleveringen van Theo & Thea en dit was allemaal niet nodig geweest. Zonde.

Piet Karbiet | 01-03-16 | 17:45

pff.. laat ook maar...

hallofreen | 01-03-16 | 17:44

Correctie op 17:41: 'Democratie kan niet democratisch worden opgeheven'. Ik ben werkelijk benieuwd naar de verlichte geest die dit zou laten noteren hebben.
.
chicago river | 01-03-16 | 17:40
Ik steun je motie.

Aardbewoner | 01-03-16 | 17:42

Ho. Wacht. Christen Unie stemde pas voor toen in de motie werd besloten dat ook christen aparte opvang kregen.
Als het alleen homeauseksuele medemensen waren geweest hadden ze dus kunnen verrekken?
Ach ja, christelijke naastenliefde......

RoBD=Skullfucker | 01-03-16 | 17:42

Het linkse stokpaardje van 'de nieuwe joden' geldt hier niet zeker. Aparte kampen voor joden of aparte kampen voor christenen, nodig omdat de nieuwkomers die allemaal niets met de islam te maken hebben met geweld hun intolerante haat ten uitvoer brengen in 'het land van duizend meningen'.

Nederland is je verjaardagsfeestje waar iedereen wordt uitgenodigd die een hekel aan je heeft, waar je cadeautjes worden afgepakt en wordt gespuugd in je slagroomtaart, waarna je iedereen zelf thuis mag brengen en de rest kan blijven slapen.


Bruno Alaska | 01-03-16 | 17:41

Einde van de Domheid | 01-03-16 | 17:35

Ach, je schaamteloosheid is me al langer bekend. IK steun onze verweking? Ten eerste, ik wil met jou geen 'ons' vormen, ten tweede heb je me al met alle mogelijke koosnaampjes bedacht - zoals ook nu weer - net omdat ik die verweking aankloeg, ten derde heb je altijd bestreden wat je nu zegt ingezien te hebben: enige bescheidenheid zou op z'n plaats zijn, maar goed: je kunt van een ezel geen koerspaard maken. 'Democratie kan niet worden opgeheven' zet je tussen aanhalingstekens, alsof het een citaat lijkt. Welke Grote Wijze heeft deze woorden laten optekenen? Of ben je nu al zo kierewiet dat je jezelf citeert als ware je Boeddha zelve?

Aardbewoner | 01-03-16 | 17:41

Aardbewoner | 01-03-16 | 17:32
Ik vind dat ze verplicht de Southark aflevering ´Tom Cruise´s still in the closet moeten kijken. Verplicht. Dag in. Dag uit.

Misschien wijzen de pijlen zich dan opeens op Scientology Church. Hebben we weer een kleine schifting van belangen op de oorlogskaart.

chicago river | 01-03-16 | 17:40

Maar wat willen jullie dan, beste Zentgraaf en reaguurders?
Dat er eerst deauden vallen in de AZC's?
Uiteraard moet je de bedreigers zoveel mogelijk oppakken en terugsturen, maar een LHBT-er of grrristengekkie die voor pampus is geslagen, heeft daar weinig aan.

Daarom: eerst veilige situatie creëren voor bedreigde minderheden, en daarna bedreigers zoveel mogelijk oppakken en terugsturen (of gevangen zetten, als terugsturen nog niet mogelijk is).

malang | 01-03-16 | 17:39

Aardbewoner | 01-03-16 | 17:32
Ah, aardbewoner is voorvechter voor canalparades in AZC's!

Einde van de Domheid | 01-03-16 | 17:36

maar andersom (dat mannelijke testosteron tuig) opsluiten kan niet! stelletje halve daar in de hofstad

voedselbankier | 01-03-16 | 17:36

Ik stel voor: lesbiennes apart, homo's apart, transgenders apart, soeniten apart, shiiten apart, christenen apart, Afrikanen apart, misschien nog Afghanen apart. Bij de registratie meteen selecteren, welkom in Nederland!

hertog1 | 01-03-16 | 17:35

Aardbewoner | 01-03-16 | 17:29
Je bent een provocateur die goedwillenden structureel beticht van leugens en verraad. Denk je nou echt dat ze zeggen, 'wij steunen Nick en Simon, occulte TV, Paul de Leeuw die op een stoel zit lijkt op een penis'. Je steunt onze eigen verweking en framet iedere andere in de rol van vijand. Onze ergste vijand zijn we zelf. De democratie in de toekomst garanderen is zo simpel als de column van Holman van eergisteren in de grondwet gieten! ('Democratie kan niet democratisch worden opgeheven.')

Einde van de Domheid | 01-03-16 | 17:35

We kunnen er allerlei flauwe grappen over maken. Maar in feite betekent deze wens van de ALDE fractie en de ondersteuning ervan door de linkse fracties (= incl CU) dat ze erkennen dat we met het binnenhalen van een grote groep moslims ook een enorme berg gevaarlijke intolerantie binnen halen. Voor een normal mens zou dat stof tot nadenken en heroverweging geven. Zo niet voor onze politici....

BlowingBubbles | 01-03-16 | 17:34

Geen voorhuid is geen toegang tot NL.

ff serieus nu! | 01-03-16 | 17:33

Toch heeft het wel iets romantisch, Apartheid. Vroeger was het heel fout maar nu heel goed. Dank d66!.

Musset | 01-03-16 | 17:33

Ik zou ook de Berbers apart zetten, die mengen uit ervaring niet zo goed met willekeurig welke van de 4000 andere bevolkingsgroepen op deze planeet.

Piet Karbiet | 01-03-16 | 17:32

Einde van de Domheid | 01-03-16 | 17:24 heeft de oplossing: de homo's moeten terug in de kast. Vervolgens flikkeren we gezellie die kast van het flatgebouw. Na aankomst zeggen we 'kist' tegen de kast en voeren we het goedje weg. Humanitair opgelost, einde.

Aardbewoner | 01-03-16 | 17:32

In principle volstaat het om onbesneden piemols toe te laten in ons land en de besneden piemols de toegang te weigeren. Probleem opgelost.

ff serieus nu! | 01-03-16 | 17:32

fikkieblijf! | 01-03-16 | 17:22
Veel van die vrouwen zijn soms zo mogelijk nog extremer dan hun ´mannen´. Wat wil je ook, als je de hele dag met een kuran opgesloten thuis zit.

Groot aandeel vrijwillige bomgordelwijfjes is gewoon aanwezig. Daar zijn meerdere voorbeelden van die ik niet ga opnoemen. En wat doe je tussen het stofzuigen door? Juist. Je kindbruidjes indoctrineren met dezelfde haat.

Maar goed. Punt was dat dit weer een trap verder op de dhimmiladder is. En reken maar dat ze voor het opstap plateau gaan.

chicago river | 01-03-16 | 17:30

En weer is een ideologische luchtbel van soft-links/-christelijk/-humanistisch lek geprikt door een scherp randje van de keiharde feiten! Ze hebben er lang en hartstochtelijk tegen gevochten, alles uit de kast gehaald maar.........
De achterlijke islam duldt geen 'anderen'! Basta!!!

Aristotalloss | 01-03-16 | 17:29

Einde van de Domheid | 01-03-16 | 17:24
.
Je bent hardleerser dan een ezel met een rots-obsessie, maar het is jouw leven en het is een vrij land - nog even.

Aardbewoner | 01-03-16 | 17:29

@Zentgraaff

Volgens mij ging de motie erover dat er aparte opvang mogelijk moet zijn als veiligheid niet meer gegarandeerd kan worden. Dat is toch echt wel even wat anders dan het bij voorbaat gescheiden opvangen. Maar het kan natuurlijk zomaar dat je het moedwillig zo neerzet.

Overigens moeten we dit alleen doen in combinatie met het hard straffen en/of uitzetten van daders.

jawor36 | 01-03-16 | 17:28

Ik dacht dat de PvdA tegen apartheid was.
Oh wacht, toen ging het om Zuid-Afrika ...

Raider Twix | 01-03-16 | 17:27

Waren maar meer van die gasten homofiel, scheelt weer een generatie aan kansenpareltjes.

Prof. Cor Rupt | 01-03-16 | 17:27

Doet me denken aan de Gay Pride, ook dan staat D66 vooraan om te laten zien hoe begaan ze zijn met de homo medemens. Maar wel veilig binnen de grenzen van de grachtengordel.

Duifmans | 01-03-16 | 17:26

Aardbewoner | 01-03-16 | 17:12
Ik maak nog steeds onderscheid tussen Islamieten en fascisten. Mijn inkeer is dat er inderdaad meer van waren dan ik kon voorzien en hun acties toenamen terwijl ik afname verwachtte.
Het belang van een kindbruid weegt voor mij zwaarder dan dat van een gay. De gay kan even 'under the radar' gaan, een kindbruid niet. (Kahlil Gibran schreef daar al over, werkelijk verschrikkelijk.)

Einde van de Domheid | 01-03-16 | 17:24

tjonge wat een gedoe allemaal. Gewoon aparte opvang voor Islamitsche alleenzijnde/komende heterosexuele mannen tussen de 18-60 jaar.
Kan de rest, homeua, vrouw, kind(bruidjes, Joden, Christenen, Athiesten, Boedisten, nudisten en wat er nog ergens uit aanklopt bij elkaar blijven zitten in de opvang!!!!
manmanmanm wat een tenenkrommende vertoning weer.

fikkieblijf! | 01-03-16 | 17:22

Als jullie me zoeken, ik zit in Blankstad.

Piet Karbiet | 01-03-16 | 17:21

Als homo's apart behandeld mogen worden, dan mogen moslims ook wel apart behandeld worden.

Anjin Mohammed | 01-03-16 | 17:19

En de bedreigers, aka zij die dus blijkbaar niet kunnen integreren in onze maatschappij, worden eruit gegooid neem ik aan?

MarcelNederland | 01-03-16 | 17:18

Capabele bestuurders houden zich bezig met oplossen van de problemen.
Incapabele bestuurders houden zich bezig met symptoombestrijding.

moitambien | 01-03-16 | 17:18

Het begint hier al aardig op Artis te lijken,iedereen in z'n eigen hokje,zodat de dieren elkaar niet lastig kunnen vallen. Dat kan ook alleen maar in Nederland en in het grote sprookjesbos van Frau Merkel natuurlijk.

Rest In Privacy | 01-03-16 | 17:18

Blijkbaar geldt artikel 1 van de grondwet niet voor de moslim. Het is goed dat we dat nu weten.
.
Zonder er zelf erg in te hebben creëren politici zelf een samenleving waarbij het blijkbaar normaal is om mensen uit te sluiten. Iets wat Greet continu verweten wordt.
Dat is nog het ergste van het verhaal, slimme mensen die domme beslissingen nemen.

Ommezwaai | 01-03-16 | 17:17

Past in een linkse cultuur van daderbeloning. Wanneer medemenselijkheid de norm zou zijn, werden de discriminerende islamistische haters het land onmiddellijk uitgezet.

smdyasc | 01-03-16 | 17:16

Er zijn wereldwijd nog tussen de % a 10% van de 7 miljard mensen met homo die zich niet kunnen uiten in hun eigen leefomgeving.
Misschien moet Nederland die ook maar even opvangen, want ander discriminatie en rechtsongelijkheid enzo.
Dus nog eens 350 to 700 miljoen asielzoekers erbij, wij ollanders zijn immers uber gutmenschen toch?

General McAuliffe | 01-03-16 | 17:16

@Boemibol | 01-03-16 | 17:10
Binnenkort zitten wij in reservaten en bestaan we alleen nog bij de gratie van Wikipedia's demografiekopjes.

Is onzin, maar ik sluit het niet uit voor de toekomst. Wij zijn dan wel al 10x dood, da's het voordeel.

Driewerf Hoezee | 01-03-16 | 17:14

Dit speelt dus de extremisten in de kaart. Ze worden enkel gesterkt in hun idiote opvattingen als diegenen die slachtoffer van deze opvattingen zijn nu apart worden gezet.

Wat is toch mis met de staat? Bang om het label islamofoob te krijgen als ze diegenen aanpakken die verantwoordelijk zijn voor deze onzin?

GKH90 | 01-03-16 | 17:14

Aparte opvang voor lesbi's, homo's, biseksuelen, transgenders, christenen, Joden, atheïsten, boeddhisten, hindoes...

Uiteindelijk blijven alleen de rotte appels over. Kun je die dan niet beter apart zetten?

Prof. D.A.H. Vintik | 01-03-16 | 17:14

Next step sjiieten en soennieten scheiden? Waar je je druk over maakt he, als je in een veilig land aankomt. Shit hits te fan, letterlijk :-)

merel veld | 01-03-16 | 17:14

En als je het er niet mee eens bent, ben je Islamofoob. Dat valt wel te rechercheren.

artie | 01-03-16 | 17:13

Ehhh.... is het niet beter de intoleranten terug te sturen dan de christenen en homoseksuelen apart te zetten? Of anders in ieder geval de intoleranten apart te zetten? Nu worden de meest aggressieven beloond - en dan moet je niet vreemd opkijken wanneer ze dat gedrag blijven vertonen als ze eenmaal satushouder zijn..... Nederland doet hier iets echt helemaal verkeerd.

Dr. Dr. Bartholdy | 01-03-16 | 17:12

Ah, het vervolg: bij huiselijk geweld ook maar de mishandelde partij uit huis zetten?

paridae | 01-03-16 | 17:12

Einde van de Domheid | 01-03-16 | 17:08

Na kort tot inkeer te zijn gekomen ben je alweer terug op je paard gebliksemd merk ik. Faut le faire.

Aardbewoner | 01-03-16 | 17:12

Ik ben ook een minderheid… mag ik ook in een aparte wijk worden gezet? En zullen we de negers, marokkanen, lesbiennes, christenen, katholieken, moslims, chinezen, mini-mensen, dikkerd, dunnerds, ouders, niet-ouders, ouderen, alleenstaanden, en al die andere minderheden, dan óók in een aparte wijk neerzetten?

Dat zou zoveel problemen oplossen, volgens mij heb je dan pas écht eensgezindheid!

(kortom: rot toch op met dat IND, de overheid, het COA, etc… zet liever de politici in een apart stukje gebouw, zoals een gekkenhuis bijvoorbeeld)

kanon0503 | 01-03-16 | 17:12

De kindbruiden, die worden wel op de grote slaapzalen opgevangen?

Einde van de Domheid | 01-03-16 | 17:12

Zo mag ik het horen, luisteren naar die islam!!!! Niet bukken in dit geval maar buigen.

John nie | 01-03-16 | 17:11

Godsammekraken | 01-03-16 | 17:04
Die keuring pakken Geer&Goor wel op..

Ommezwaai | 01-03-16 | 17:11

Ik ben blanke hetero man, ik wi ook mijn eigen stekkie!

Boemibol | 01-03-16 | 17:10

Kunnen ook alle vrouwen in een aparte opvang?

Feynman | 01-03-16 | 17:09

Gratis is wel een internationaal Nederlands woord.

Piet Karbiet | 01-03-16 | 17:09

Nu even verder denken. Als die boze mannen annex vrouwen aan haathaarden in de meerderheid zijn, wie o wie moet er dan in het reservaat? Juist, de aboriginals, samen met de andere gemankeerden. Die worden nu alvast voorgesorteerd.

Aardbewoner | 01-03-16 | 17:08

Een van de dingen die David van Reybrouck voorstelt is dat leden van politieke partijen niet eindeloos blijven zitten. Na bepaalde tijd worden ze toch een soort lobbyist voor een belangengroep of bedrijf. Zo heeft de gay-community door alle partijen heen veel vertegenwoordigers. Deze keuze zat eraan te komen.

Einde van de Domheid | 01-03-16 | 17:08

We sturen dus niet degenen terug die de homo's bedreigen maar we geven ze hun zin door de homo's bij hen weg te halen.

Prima plan ... wat kan er nou fout gaan.

James Lastig | 01-03-16 | 17:07

LOL @ Koembayakamp en 'Arabieren met homo'. Goeie pen, die Zentgraaff.

Aardbewoner | 01-03-16 | 17:06

Binnenkort zal blijken dat 100% van de instroom aan niet door man vergezelde vrouwen lesbies is.

Godsammekraken | 01-03-16 | 17:05

Het was beter geweest als ze homo- xeno- en cultuurfoben per kerende post naar land van herkomst hadden gestuurd......

Pong | 01-03-16 | 17:05

We glijden af richting dat ene land waar dat boek van Bosma over ging. Over apartheid gesproken, inleveren die culturele inheemse eigenheid! www.netwerk24.com/Nuus/Onderwys/eff-st...

Driewerf Hoezee | 01-03-16 | 17:04

Art.1 was toch maar een communistisch wensdenkartikel.

Piet Karbiet | 01-03-16 | 17:04

Hoe toon je precies aan dat je homo bent?

Godsammekraken | 01-03-16 | 17:04

Binnenkort ook aparte opvang voor vrouwen en daarna één voor kinderen... enzovoort...

Mastermattie | 01-03-16 | 17:03

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland