Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

LIVE! ANTIFA versus PEGIDA II

varkensknuffelsvooriedereen.jpgPegida wil weer eens gebruik maken van haar vrijheid van meningsuiting en net als de vorige keer zal extreem-links daar hardhandig een stokje voor willen steken. De tweede slag bij de Blauwbrug in Amsterdam vindt vanmiddag plaats. Nou, het zal wel weer het toonbeeld van intellectueel debat worden, daar bij de Stopera. Gelukkig wonen we in een land waar iedereen recht heeft om te demonstreren en daarbij zijn mening te verkondigen. Alleen die memo is nooit aangekomen bij extreemlinks. Uiteraard is Antifa al knokploegen aan het organiseren, die opgeroepen worden om incognito door de stad te trekken naar de Pegida-demo vanwege strenge politiecontroles: "Kleed je dus een beetje zaterdagmiddag winkel publiek en heb voor oom agent een geloofwaardige reden klaar waarom je bent waar je bent." Pegida-mensen zijn dan weer heel makkelijk te herkennen, die dragen allemaal een protestknor op hun hoofd. Hier zijn onze voorspellingen: anti-fascistisch links gaat niet door hebben hoe ironisch het is om met knokploegen geweld te plegen. De media zullen aan Pegida-zijde vooral quotes gaan pakken van het niveau 'daar moeten een piemel in' of de wat meer racistisch belegen zinsnedes, her en der een vlagje framen en koppen schrijven als 'twintig man opgepakt bij Pegida-demo' maar dan niet melden dat dit om Antifa's ging. En als Tom Staal namens PowNed aanwezig is, dan zal hij klappen krijgen. Want die krijgt altijd klappen. Verder zal de discussie geen jota verder gebracht worden door wat zich af zal spelen in Amsterdam, aan geen van beide zijden, maar leuk zaterdagmiddagvermaak is het wel. Live bij AT5 en embed in de Lees Verder! Update: Pegida-voorman Edwin Wagensveld is opgepakt wegens "het tonen van een hakenkruis". En uiteraard was het genuanceerder dan de koppen doen denken, want het ging om een hakenkruis dat in een prullenbak werd geworpen, samen met diverse andere symbolen. Update: Antifa valt PowNed lastig, want vrije media is net zo moeilijk voor die gasten als vrijheid van meningsuiting.

Reaguursels

Inloggen

Antifa = SA++

Musashi | 29-02-16 | 04:14

Waar pegida begon als demonstratie platform voor de gewone man en vrouw, lijken de antifa en provogida steeds meer op elkaar, als pegida dit doorzet houd deze enkel nog extremen over in de achterban.

NB-Stb | 28-02-16 | 03:09

@Nuchternederland | 27-02-16 | 17:34
http://www.encyclo.nl/begrip/Nuchter

Jouw nick kan bij het vuilnis. "praktisch en met weinig emoties" Neuh mietje. je staat er stijf van. "verstandig, zakelijk, koel beschouwend brandschoon" Wat... Jij?! Hahaha! "1) Bezadigd 2) Bekwaam 3) Bedaard 4) Beraden 5) Droogsmonds 6) Droog 7) Heel zakelijk 8) Kalm en beraden 9) Kalm en koel 10) Kalm en verstandig 11) Koel zakelijk 12) Koeltjes 13) Kalm 14) Koel 15) Laconiek 16) Matig 17) Niet beschonken 18) Niet dronken 19) Niet verheven"

Waarom gebruik je een nick dat je niet kan waarmaken loser? Want zelfs droog wezen kan je niet.

Vageling | 28-02-16 | 00:18

@Opslag Medium | 27-02-16 | 20:56
Vraag het vak K. Steurtje kent mensen die sterven aan varkensmutjes. Alhoewel dat is zijn pathologische leugenachtige door Rutte opgedrongen leugen. Ja, ja, zelfs Steur kan niet zelfstandig liegen, zo dom is hij. Want hij kent mensen die er aan dood gegaan zijn. Opa Opstelten? Ik mis u! U opvolger is een arrogante loser kwal die helemaal njiks goed kan. Met een homo toyboy als staatssecretaris. Ik geloof dat uw geraniums er nog beter staan dan het beleid van die imbecielen. Tegenwoordig moeten we kiezen uit kwaden.

Vageling | 28-02-16 | 00:06

@Nuchternederland | 27-02-16 | 17:34
Ik heb tenminste een nick waaraan ik eer doe. Jij? Nuchter? Muppet ga even de betekenis van nuchter opzoeken. En praat voor jezelf mietje. Andere erbij halen zonder toestemming of overleg (Gewoon Eurocratisch voor anderen willen oreren zoals een democratie haatende sukkel als jij met liefde doet) voor je punt is alles behalve nuchter. Is zwakte en lafheid, beta mannetje.

Vageling | 27-02-16 | 23:54

@Gerard Leeflang | 27-02-16 | 17:41
Dat zeg ik toch UI! Ben je verliefd op mij of zoiets. Je blijft maar slap lullen terwijl ik duidelijk maak dat ik die agenten ook weining kan kwalijk nemen. Bevel is bevel. Alleen agenten moeten niet janken dat burgers geen respect voor hen hebben. Welke uithucht woon je?

Vageling | 27-02-16 | 23:44

@notamused | 27-02-16 | 13:48
Bedankt, goede link!

unspiek | 27-02-16 | 23:29

Vrijheid van pers. Pediga maakt slechte en fouten grappen om mensen te shockeren en de pers te beïnvloeden.Linkse rakkers humorloos en agressief naar de pers toe en je komt er steeds niet achter wat ze willen. Eigenlijk dezelfde types als geen woning geen kroning.

franck7020 | 27-02-16 | 23:26

Dandruff | 27-02-16 | 15:34
Mooi lijstje !
Deze linkse heldendaden ontbreken nog:
Onkruit, Makro branden, bomaanslag Aad Kosto, brandstichtingen/aanslagen tegen pelsdierfokkers, inbraak/brandstichting/aanslag Janmaat Centrum Partij. Duyvendak had er er maar druk mee. Krakers met hun "jullie rechtstaat is de onze niet" advocaten.

Bolder | 27-02-16 | 21:22

Waarom mag het varkensmutsje nu precies niet?
- Is het beledigend voor de politie ("all cops are pigs", zeg maar)?
- Is het beledigend voor moslims?
- ...?
Het maakt wat mij betreft nogal wat uit, waarom dit niet mag...

Opslag Medium | 27-02-16 | 20:56

@Peyronie | 27-02-16 | 20:02
Storneren.

Lewis Lewinsky | 27-02-16 | 20:42

@DerUnterMensch | 27-02-16 | 14:58
Goed gezegd. Hulde!

Lewis Lewinsky | 27-02-16 | 20:41

Kan dat live AT5 niet uit?
Deze week wordt mijn jaarlijkse bijdrage voor POWNED weer automatisch afgeschreven. Heb eigenlijk geen idee hoe ik mijn lidmaatschap op moet zeggen.
Maar uit sympathie voor het POWNED-meisje dat vanmiddag in Amsterdam werd aangevallen door boosaardige linksfascisten blijf ik nog maar weer even lid.

Peyronie | 27-02-16 | 20:02

De politie moet gewoon eens een keer de handjes thuishouden. Demonstreren is een democratisch recht waarbij je je mening mag uiten. Bij vrijwel elke demonstratie loopt men met spandoeken, borden of vlaggen om de mening te laten horen. Apart dat dit bij Pegida nu opeens niet is toegestaan. Al eerder werden borden van Pegida afgepakt waarop een moslim met een tulband als bom was afgebeeld. Met een bord waarin de swastika in de prullenbak wordt gegooid is al helemaal niks mis. Het wordt eens tijd dat de politie de rechtsstaat leert respecteren in plaats van hersenloos met hun 'befehl ist befehl'-mentaliteit uit te voeren wat hun baasje hen bevelen...

freelux | 27-02-16 | 20:02

Die Van der Laan heeft t kennelijk goed afgekeken bij Putin en Erdogan....

BlowingBubbles | 27-02-16 | 19:57

-weggejorist-

juniper5441 | 27-02-16 | 19:12

@unspiek | 27-02-16 | 13:46
Niet alleen de IS vlag. Kopvodden pronken met trots het Islam logo op hun tas. Dat die skinny jeans en strakke kleding niet mag, tjah. Alles moet in een wijde jurk. Make-uop waar die mutsen zich te buiten gaan mag ook niet. Aanschouw de zwakte van pislam. De één zegt nee, de ander oke. Weer een ander loopt met fatwa's te strooien. Eenheid binnen de pislam? HA!

Vageling | 27-02-16 | 19:04

@Feynman | 27-02-16 | 14:07
Je reedt afvegen met nazi's logo mag niet. Waarom? Ja duidelijk. Booslims erkennen de (Joodse) holocaust niet. Zijn beaus dat het genocide niet 100% geslaagd is. Trekken zich af op holocausten. En op swastika... Man doodseskaders hedendaags pronken met trots met het SS logo! Zou ik ook doen als er genocide door mijn kop gaat. Goh, hoe zou dat komen? Maar snappen doen booslims niet. Hitler was hun grote vriend (gezamenlijk doel). Daarna volgt de kuffar. Daarna de takfiri. Oftewel gaan ze los op elkaar. Ideologie van haat. Maar het erkennen? Wahabisme wint terwijl we dat moeten uitroeien. Maar Koning Salmon strooit met geld. Zag vanmiddag en tram verwikkeld in met kom naar Qatar! Wij steunen deze shit. Haatbaarden mogen strooien met geld en een tram inpakken met haat. Nog zo'n haatland. Terrorisme steuner en wahabisme freak. Nederland is de weg kwijt.Hele kamp in Saoedi-Arabië voor vluchtelingen. Alleen leeg daar want vluchtelingen? Zelfs hun bestempelen het als asieleiserts.

Vageling | 27-02-16 | 18:53

@Wasbakplasser | 27-02-16 | 14:04
Definieer tegendemo. Niet een vergunning voor afgegeven. Usual suspects. Scheur ik met liefde aan stukken. Niet zo vreemd dat zij zich verbergen achter de politie. Kan eens lelijk worden. En diezelfde politie *moet* eraan meewerken. Immers de korpschef laat zich graag nemen door vak K. Hoop centjes toucheren. Beetje de bobo uithangen en je 'onderdanen' misbruiken.

Vageling | 27-02-16 | 18:34

Over framing gesproken:

Zowel het Parool als de Volkskrant melden het nieuws van de Swastika zonder te vermelden dat het symbool in een prullenbak zat.

Van deze extreemlinkse kranten verwacht je ook niet anders.

Die verwachting mag je echter wel hebben
van teletekst van de NPO.

Ook daar dus eenzijdige berichtgeving.

Volgend jaar maar stemmen en dan er op z'n Pools huishouden door de hele hoofdredacteur van TT en het journaal te jorissen.

Oostdorper | 27-02-16 | 18:21

[email protected] | 27-02-16 | 16:51 De islam lijkt bij uitstek het product van een achterlijk woestijnvolk. In de tijd van ontstaan van de islam waren Mekka en Medina totaal onbekende en betekenisloze dorpjes ergens in de marge van de grote beschavingen Byzantium en Perzië. De arabische roversbenden konden doordringen in deze rijken omdat die verzwakt waren door onderlinge oorlogen en de pest. En het was waarschijnlijk Malik die opdracht gaf de islam uit te vinden als instrument voor het onderwerpen en exploiteren van de veroverde volken. Trouwens wat betreft Israël. De kans is groot dat je kijkend naar je pc, gebruik maakt van technologie die bedacht is in Israël. En mocht je een beroep doen op de gezondheidszorg, dan is ook dan de kans groot dat je genezen wordt met behulp van kennis die ontwikkeld is in Israël. Israël is cultureel gezien een baken van licht in een zee van chronische achterlijkheid en zwakzinnige gewelddadigheid.

notamused | 27-02-16 | 18:01

@[email protected] | 27-02-16 | 16:23
Je stond dus met de AFA te demonstreren? En die vind je wel fris? Dat ze geen geweld pleegden kwam slechts door de massale politie-aanwezigheid. Ze wilden het wel, getuige dit plaatje dat ze van te voren op Indymedia plaatsten:
www.indymedia.nl/indyfiles/imagecache...

Error 404 | 27-02-16 | 17:44

@Vageling
De politie bashen is te sip voor woorden. Die lui doen gewoon wat hun is opgedragen, dat jij het niet met hun instelling eens bent, dat zal allemaal best. Hiervoor zijn ze denk ik niet naar de politie school gegaan, maar zit je er eenmaal in dan heb hebben ze een gezin en hypotheek en dan ga je niet zomaar weer eruit.

Gerard Leeflang | 27-02-16 | 17:41

@vageling, nu weten we ook weer waar uw nick vandaan komt

Nuchternederland | 27-02-16 | 17:34

Politie was weer zwaar aanwezig. Opgekropt in hun busjes. Lekker knus. Hun orders waren weer duidelijk. Je zal maar een agent zijn. Verplicht meewerken aan discriminatie en heulen met de vijand. Zou niet in hun schoenen willen staan. Klote korps muppets. Bukken voor politiek en verbieden dat de wet voor iedereen geld. Zitten cumshots te happen zodat ze veilig zijn. En de politie...? Tjah raakt hun geloofwaardigheid kwijt en hun authoritatie. Heb het met hun te doen.

Vageling | 27-02-16 | 17:34

@eerstneukendanpraten | 27-02-16 | 15:35
U lag te slapen? Zelfs ik weet dat het een (pittige) vrouwwezen is. Zijn meerdere vrouwwezens hier. En dat is mooi. Miepjes hebben we amper hier met hun roze bril. Ook mooi.Wees welkom vrouwen. Ook zij hebben een mening. Kan het alleen maar waarderen aangezien er teveel miepjes rondlopen die je gewoon uitlacht. Beetje schattig wezen maar geen inhoud.

Vageling | 27-02-16 | 17:25

@pissebed | 27-02-16 | 16:18
.

ron schrijft:
27/02/2016 om 17:04
.
Van der Laan en mainstream media & co tonen met hun bekrompenheid dat Pegida, Powned, GeenStijl & andere ludieke varkensmutsjes de Provo’s van deze dagen zijn. Hetzelfde effect hadden de happenings in de jaren ’60 bij het Lieverdje die de autoriteiten uit hun tent lokten en aantoonden hoe wereldvreemd die wel niet waren.
.
Volgende keer krenten uitdelen. Moehaa.

Piet Karbiet | 27-02-16 | 17:19

@necrosis | 27-02-16 | 14:27
Even dimmen jij. Want dan moet je over mijn dode lijk. En dat gaat een grote opgave worden. Ja het is treurig in Amsterdam. Dat geef ik toe als geboren en getogen Amsterdammer. Maar jij gaat mij echt onteigenen zonder een groot gevecht? Wat denk je zelf? En dat pacifisme zit niet in mij. Heb wel respect voor mijn vijanden dus lugubere beelden zullen niet te vinden zijn van de strijdt. Bovendien roeptoeter, waar was je vandaag? Ach natuurlijk veilig achter het toetsenbord. Even dimmen jij. Nou ja mij punt is duidelijk. Dimmen! Je gaat nu even te ver. Ram maar op je geliefde NSB knopje. Mag aannemen dat je geen lange tenen heb. Je veertjes tentoonstellen (lees peacocking) doe je maar over een ander zijn rug. Geen lexa hier.

Vageling | 27-02-16 | 17:16

Markus
Waarom treden ze dan niet uit de islam om atheïst of christen te worden?
Ohh nee, dat kan niet omdat daar de doodstraf op staat........
Dat is wat moslims onder de vrijheid van godsdienst verstaan.

sprx | 27-02-16 | 17:12

@[email protected] | 27-02-16 | 16:51
Wat een afsluiter. Komt de islamitische aap toch uit de mouw.

solcama | 27-02-16 | 17:08

@[email protected]

Pegida is niet alleen anti..
Zij is voor;
- Gelijkheid tussen man en vrouw
- Een vrije , democratische samenleving.
- Het scheiden van kerk/moskee en staat.
- De westerse normen en waarden.
- Het recht om je te bekeren (naar welk geloof dan ook)
- Voor het feit dat het dragen van een minirok, nog geen uitnodiging is tot het roepen van hoer, of nog erger, verkrachting.

ik kan zo nog wel even doorgaan.

Vedor | 27-02-16 | 17:05

@[email protected] 16:51
Leuk, dacht ik. Een reële genuanceerde andere mening dan die je hier vaak hoort. Inhoudelijke argumenten, fijn. En toen kwamen de woorden "Israël incluis" en was het uit met de pret.
Als u, uw eigen woorden, "die achterlijke woestijnvolken" en Israël één pot nat vindt dan bent u al veel meer door uw liberale moslim vriendin en al haar volgens u liberale moslimvrienden geïndoctrineerd dan u zelf beseft.
Toch jammer.

RoBD=Skullfucker | 27-02-16 | 17:05

@Hufter | 27-02-16 | 16:18
,
Ging wat mis in me hoofd, denk ik.
http://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/3141/3d489197e185925e.jpg

Piet Karbiet | 27-02-16 | 17:03

@Lupuslupus | 27-02-16 | 15:48
Bedankt voor de ixquick link. Ik denk er niet voldoende aan dat iedereen in feite over je schouder kan kijken als je op internet zit.

unspiek | 27-02-16 | 16:53

OK, tegen het nationaal socialisme zijn is dus voortaan verboden. Weten we dat ook weer.

Dr. Vigilante | 27-02-16 | 16:52

Kaleidoscope | 27-02-16 | 16:45

Mijn vriendin is Moslima. Niet uit het Midden Oosten, maar wel Moslima. Die wil geen Sharia. En de mensen die zij kent, allemaal Moslim, willen ook geen Sharia. Ook geen hoofddoek. Die willen enkel vrede en een beetje welvaart. Het probleem is imho niet de Islam, het probleem is de cultuur van die achterlijke Woestijnvolken. Die trek ik ook niet. Israel incluis.

@[email protected] | 27-02-16 | 16:39
Jij hebt anders ook niet veel te melden, behalve je geveinsde 'nuance'; ".Ik ben niet anti-Islam. Wel anti-Arabieren en hun woestijn-versie van de Islam."
?
Veel plezier met je etnisch-geografisch-klimatologische 'onderbouwde' mening over de islam.
Ooit van de koran gehoord?

Kaleidoscope | 27-02-16 | 16:45

@ProAsfalt | 27-02-16 | 13:47
Voor de tig-ste keer, vertelt U deze werkgever nu eensch waar ik al die duizenden graties arbeiders vandaan haal, die U zegt dat er het land instromen.
U heeft er de mond van vol, in feite U dom-lult nergens anders over, maar antwoorden en feiten zien we nooit.
Dus geeft nu eens antwoord anders rest slechts de NSB-knop want herhalio en vervelio.

Berbaar | 27-02-16 | 16:43

Lupuslupus | 27-02-16 | 16:23
Vindt u Jitse Akse, de oud-militair die meevocht met de YPG tegen IS en daarvoor is opgepakt, dan ook een terrorist?

Gualtiero | 27-02-16 | 16:43

Vedor | 27-02-16 | 16:34

Dat 'statement maken' had ook op een andere manier gekund. Pegida heeft niks te melden. Is enkel 'anti'.

[email protected],

Ik denk dat Edwin juist een statement wilde maken. Nl,, Pegida is tegen Nazisme. Bovendien creëert hij wel een precedent, zodat Hij voortaan zijn banner mag blijven gebruiken. Het is toch van de zotte, dat je niet mag laten zien dat je niets van het Nazisme wil hebben.

Vedor | 27-02-16 | 16:34

@pissebed | 27-02-16 | 16:18
Volslagen mesjogge.
Van der laan verbiedt (wie denkt hij wel dat hij is!!??) dat??
"‘Het meedragen van hakenkruisen, ook als ze zijn opgenomen in een verbodsbord of andere uitingen waarmee de nationaalsocialistische ideologie wordt afgewezen of in welke uitingsvorm dan ook, zal niet worden getolereerd"
...
LOL. het lijkt wel of je-weet-wel-wie himself dit bedacht heeft!!

Kaleidoscope | 27-02-16 | 16:33

Hakenkruis, varkensmutsen. Waarom moet het allemaal zo extreem? Het feit dat PowNed aangevallen wordt, is niet goed te praten, maar betekent wel dat de omroep nog steeds enige bekendheid geniet.

Mannes | 27-02-16 | 16:29

Lupuslupus | 27-02-16 | 16:23
De Koerden en de SDF vechten niet tegen het regime.

Gualtiero | 27-02-16 | 16:28

Het logo van Pegida met daarop de afbeelding van een hakenkruis dat in de prullenbak wordt gegooit is door de rechter niet verboden. Dat de voorman van Pegida met een hakenkruis rond gaat lopen (om het in de prullenbak te gooien) is vragen om problemen. Je kan erop wachten dat de meeste media dit totaal uit hun verband gaan trekken en het misbruiken om Pegida weg te zetten als extreem rechts. Hiermee speel je mensen precies in de kaart. Persoonlijk vind ik dat niet slim. Haal dat hakenkruis pas te voorschijn als er een camera draait om te filmen dat je dat ding in de prullenbak gooit. Zet dat filmpje op je site en zorg dat je daar altijd naar kan verwijzen. Geef de linkse media en de linkse extremisten geen kans.

Thunderbird | 27-02-16 | 16:27

Zo, wat was het KOUD!

Het grote probleem met dit soort ontmoetingen vind ik altijd het gebrek aan nuance.
Ik heb de vorige keer heel genuanceerde reacties gehoord van mensen die bij de Pegida-kliek stonden.
Kan ik volgen.
Ik heb ook erg domme reacties gehoord van de anti-Pegida kliek.
Kan ik niet volgen.
Die varkenskop van Pegida wist natuurlijk van tevoren dat hij opgepakt zou worden. Dat was zijn bedoeling. Want inhoudelijk heeft hij niks te melden. Ik ben pro-vluchtelingen, anti-verkrachters, anti-DTG en voorpost-dwaallichten. Daarom stond ik er. En de volgende keer weer.
Als die DTG-stumpers en die andere extreem-rechtse sukkels er niet waren geweest, was ik thuisgebleven. Ik ben niet anti-Islam. Wel anti-Arabieren en hun woestijn-versie van de Islam. Het is aleemaal genuanceerder dan pro of contra. Maar toch ben ik anti-Pegida.

Feit is dat die gasten daar waren - in Tal Abyad/Gire Spi - om tegen IS te vechten.
Gualtiero | 27-02-16 | 16:19
.
Feit is dat die lui vechten tegen het *wettige regime* in Damascus en *dus* zijn het terroristen.

Lupuslupus | 27-02-16 | 16:23

Ben Hetzat | 27-02-16 | 16:18
Het moet toch iets anders zijn want de live stream werkt nog zie ik, nu met de reguliere uitzending van AT5.

harbi | 27-02-16 | 16:21

Wutbürger_ | 27-02-16 | 15:08
Leuk, maar u gebruikt een foto om aan te tonen dat lui van Antifaschistische Faktion samen zouden werken met IS (gasten met AFA-vlag staan voor IS-vlag). Feit is dat die gasten daar waren - in Tal Abyad/Gire Spi - om tegen IS te vechten.

Gualtiero | 27-02-16 | 16:19

Paljas | 27-02-16 | 16:11

Zodra je een hakenkruis nodig hebt om je punt te maken ben je bezig met een onfrisse groep.

the Jackdawn | 27-02-16 | 16:18

Hee Piet, kom je aandacht te kort?

Hufter | 27-02-16 | 16:18

harbi | 27-02-16 | 16:15
Thanks, ben dus te laat ingelogd

Ben Hetzat | 27-02-16 | 16:18

BNR nieuws had het gelukkig wel over "hakenkruis in prullenmand"

Hufter | 27-02-16 | 16:17

Ben Hetzat | 27-02-16 | 16:12
Live stream zal zijn gestopt, demo is inmiddels afgelopen.

harbi | 27-02-16 | 16:15

Waarom krijg ik op tablet en laptop "error loading media" als ik live will meekijken, iemand?

Ben Hetzat | 27-02-16 | 16:12

HUH? Haal dat eens weg.

Piet Karbiet | 27-02-16 | 16:12

-weggejorist-

Piet Karbiet | 27-02-16 | 16:11

teletekst-data.nos.nl/webplus?p=110
Cuyahoga | 27-02-16 | 15:38

Zoals het er nu staat wekt de NOS een totaal verkeerd beeld van de bedoelingen van de Pegida demonstrant. Welke journalist doet nou zoiets? De demonstrant wordt door de staatsomroep willens en wetens op een lijn gezet met Hitler en dat is bijzonder onsmakelijk.

Paljas | 27-02-16 | 16:11

@harbi | 27-02-16 | 15:49
Je hebt gelijk: er staat een rode hamer en sikkel op de gele ster. De tekst is niet leesbaar, maar IS, Antifa, communisme en Nationaal socialisme worden dus gezamelijk weggezet als veroorzakers van oorlogen in Europa. Goede framing van Antifa! Bien étonne de se trouver ensemble met het Nationaal Socialisme en IS. Sterke zet van Pegida.

Edwin Wagensveld heeft er nog een fotootje van Van der Laan aan toegevoegd! Maximum provocatie zonder strafbaar te zijn dunkt mij. Heel goed!

Op het fotootje van Van der Laan staat ook nog een afbeelding van waarschijnlijk het mannetje dat iets in een vuilnisbak doet. Iemand enig idee wat daar nog mee bedoeld wordt?

unspiek | 27-02-16 | 16:10

-weggejorist en opgerot-

MikeBossend | 27-02-16 | 16:10

Terecht. Dat is respectloos richting het groot Duits gedachten goed en uit die hoek waait de Brusselse wind

3Xniks | 27-02-16 | 16:10

Lichtpuntje bij Sublime FM; hun nieuws had het over een hakenkruis in een prullenbak.

Piet Karbiet | 27-02-16 | 16:08

@nemoj me jebat | 27-02-16 | 15:17
Ik zou je nooit de deur wijzen!
*zweert bij GU-de-Almachtige*

necrosis | 27-02-16 | 16:01

Ach AT5, NOS, Vara en weet ik hoeveel meer zenders kunnen wel blijven wegkijken, ze zetten zichzelf uiteindelijk volledig buitenspel.
Ze lijken nog steeds te denken dat heel het land de gestuurde berichtgeving als zoete koek naar binnen werkt.
Laat ze maar in de waan, dan is het sneller over met die onzin.

Jackanders | 27-02-16 | 15:56

@unspiek | 27-02-16 | 15:34
Voorburg is GEEN deel van Den Haag, Voorburg is veel ouder dan Den Haag.
Voorburg bestond al toen Den Haag nog uitgevonden moest worden...

necrosis | 27-02-16 | 15:56

Hakenkruis in de prullenbak mag niet. vervang het dan maar voor de Nederlandse leeuw. Dit land gaat/is naar de klote.

allah snackbar | 27-02-16 | 15:53

Oeps dat ging niet helemaal goed. In bovenstaande link even "communistische vlag" typen.
Of deze link openen.

https://www.google.nl/search?q=communistische+vlag&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjb74jRmJjLAhWEjCwKHQ4eB4AQ_AUIBygB&biw=1366&bih=609

Lupuslupus | 27-02-16 | 15:51

(Als je goed kijkt zie je in de gele ster nog net een klein hamertje en sikkeltje staan.)

harbi | 27-02-16 | 15:51

unspiek | 27-02-16 | 15:41
Communisme inderdaad.
http://media.nu.nl/m/tm3xarrae4un_wd1280.jpg

harbi | 27-02-16 | 15:49

Dot soort tweets snap ik dus niet;
Alexander Bakker ‏@alexanderbakker 1 u1 uur geleden Amsterdam, Nederland

Betogers mogen van vrijwilligers kort hun boodschap tonen aan tegendemonstranten #Pegida

.
Vrijwilligers?
ja joh, random buurtvaders zeker.

Kaleidoscope | 27-02-16 | 15:48

unspiek | 27-02-16 | 15:41
,
Voor zover mij bekend is de communistische vlag de hamer en sikkel. (In verschillende uitvoeringen).
Zie
https://ixquick.nl/do/search

Lupuslupus | 27-02-16 | 15:48

Politiek, bestuur, en media tegen de Vrijheid van Meningsuiting.

Parel van het Zuiden | 27-02-16 | 15:48

betere kop zou zijn;
Politie versus Pegida II.
of;
de Media versus Pegida II.

Kaleidoscope | 27-02-16 | 15:46

In kranten als Trouw, Volkskrant en het Parool staan dagelijks rectificaties en correcties. Waarom doet de NPO daar niet aan? Zoals die onjuiste ondertitels bij Nigel Farange van de week? Hij had het over het maximale belastingtarief van 19% maar dat werd compleet foutief ondertiteld. Ten gunste van de EU.

Piet Karbiet | 27-02-16 | 15:45

@Chiant | 27-02-16 | 15:15
Staat er ook op. Wat mij nog niet duidelijk is waar het vierde symbool voor staat dat ook in de prullebak wordt gekieperd: een rode vlag met een gele ster met in geel daaromheen een tekst. Hierboven suggereerde iemand dat het misschien om een communistische vlag gaat.

De tekst zegt in ieder geval dat ze geweldloos willen demonstreren tegen geloofs en andere oorlogen op Europees gebied.

Weet iemand wat dat 4e symbool in de prullebak is?

unspiek | 27-02-16 | 15:41

@Cuyahoga | 27-02-16 | 15:38
De drang om de geschiedenis te vervalsen zit zo diep bij ze, dat ze hun eigen graf graven, dit is aantoonbaar, moedwillig, stigmatiserend liegen, de NOS die via teletekst... lol.. denkt de waarheid ongemerkt geweld aan te kunnen doen.
Wat een stelletje prehistorische 'journalisten'.

Kaleidoscope | 27-02-16 | 15:41

@Kaleidoscope | 27-02-16 | 15:33
.
Precies, links tuig mag blijkbaar meer dan brave vadertjes. Het zou traumatisch zijn voor bepaalde oudere Amsterdammers. Kots. Wat een gotspe. Maar met vlaggen van ISIL, PLO en Hezbollah over straat lopen hoort dan opeens weer onder de vrijheid van demonstratie. Mein Aarsch!

Piet Karbiet | 27-02-16 | 15:40

teletekst-data.nos.nl/webplus?p=110
Je zal maar bij de NOS werken.
De geschiedenisboeken zullen straks uitwijzen wie er fout was voor de oorlog.
En dit is heel erg fout.

Cuyahoga | 27-02-16 | 15:38


nemoj me jebat | 27-02-16 | 15:34


Dat verklaart een hoop!

eerstneukendanpraten | 27-02-16 | 15:35

O.T.: Jan Roos gastspreker bij VNL..... Nou zèg!
http://www.telegraaf.nl/binnenland/25279979/__Bontes__Geert_wil_niet__kan_niet_en_zal_niet_regeren__.html

Lupuslupus | 27-02-16 | 15:35

notamused | 27-02-16 | 15:04,

Dat sektegedrag is kenmerkend voor de religie "socialisme".
Er is maar één Waarheid, en wie daar aan twijfelt moet dood.

Niet alleen alle socialistische landen waren brute dictaturen waar mensen met miljoenen omkwamen in concentratiekampen. Zelfs in de vrije wereld werden we geteisterd door links geweld; Duitsland had bijvoorbeeld de Rote Armee Fraktion en de Revolutionäre Zellen, berucht voor het sorteren van de joodse gijzelaars in Entebbe; België had de CCC, Italië de Rode Brigades; Nederland had RARA; en vrijwel alle West Europese landen hebben ook nog een agressieve kraakbeweging.

Nogal wat (ex) terroristen zoals Pormes, Duyvendak, Daanen en Karimi vonden hun weg naar Groen Links trouwens, maar dat terzijde. Bij de jongerenafdeling van GL werd al eens een bom gevonden, en GL wethouder Jack Bogers waarschuwde direct na de moord op Fortuyn zijn trawant bij Volkerts Miljeu Offensief dat V was opgepakt. Daardoor kon vermoedelijk een hoop bewijslast verdwijnen.
www.volkertvandergraaf.net/Links/groen...

Dandruff | 27-02-16 | 15:34

@eerstneukendanpraten | 27-02-16 | 15:27
Vrouw.

nemoj me jebat | 27-02-16 | 15:34

@necrosis | 27-02-16 | 15:15
Voorburg is toch een deel van Den Haag? Ik ben van iets dichter bij zee, dicht bij de Scheveningse bosjes, de Riouwstraat. Althans mijn ouders woonden daar omdat mijn vader in Delft studeerde. Omdat de bevalling niet makkelijk was ben ik in het ziekenhuis geboren. Ik meende dat er toen (1952) een ziekenhuis in Den Haag was dat het Emma kinderziekenhuis heette.

unspiek | 27-02-16 | 15:34

@centre pompidoe | 27-02-16 | 15:30
Is dat niet strafbaar, het volk bewust misleiden en ophitsen tegen Pegida, alsof het nazi's zijn, door de staatsomroep?
Er kan wel eens geweld plaatsvinden tegen Pegida-aanhangers, dankzij de stigmatisering door de NOS.

Kaleidoscope | 27-02-16 | 15:33

a1a2a3 | 27-02-16 | 15:01
Inderdaad, je begrijpt er niks van.
Als je het zou begrijpen dan weet je dat ik zou willen dat niemand iemand anders uitmoordt.
Maar dat schijnt bij de islam niet te kunnen, dus daarom ben ik tegen de islam.
Het is niet zo moeilijk, nogmaals, maar volgens mij ben jij niet zo slim.
Met je Godwin.

Cuyahoga | 27-02-16 | 15:32

Maar goed, volgende demonstratie is het dus én biggenmuts op én de hakenkruis in vuilnisvlag mee.
Ook een bordje met de bomtulband op de rug.. nog even en je bezwijkt als Pegida-aanhanger onder de 'verboden' uitingen.

Kaleidoscope | 27-02-16 | 15:31

En ja hoor de NOS noemt puur hakenkruis, zonder de prullenbak context.
.
Zo voorspelbaar.

centre pompidoe | 27-02-16 | 15:30

En ondertussen smeren ze je het 'internet of things' aan, nog even en we worden 24/7 100% in de gaten gehouden.
Al die telefoontjes bij Pegida, zitten nu in een bestandje met 'Oppakken wanneer je er zin in hebt, hier is de vrijbrief van de burgemeester'.
En al die telefooncontacten ook.
Het gaat echt de totaal verkeerde kant op, dat soort 'festijnen' moet je zonder telefoon bezoeken wil je niet met familie en vrienden en al in de database van de nieuwe b(epaalde kleur)hemden terecht komen.

Kaleidoscope | 27-02-16 | 15:28

nemoj me jebat | 27-02-16 | 15:17

Maar liefst 100 paar schoenen, u is kleptomaan of Imelda Marcos?

eerstneukendanpraten | 27-02-16 | 15:27

Het fijne van dit soort demo's is dat je wat gezichten krijgt bij al die onnozele ingezonden brieven in de wijkkranten. Het Linksche geloof ziet diep bij sommige Amsterdammers.

Piet Karbiet | 27-02-16 | 15:22

@necrosis | 27-02-16 | 15:15
De gemiddelde Nederlander (autochtoon dan wel) met Lagere School weet ook wel waar Voorburg ligt.
Maar die zelfvoldane idioot van AT5 wist zelfs niet hoe het uit te spreken en sprak over Voorborg.

BBmetR | 27-02-16 | 15:20

Oh er wordt gesproken over haatzaaiende pers. Wie bedoelen ze? man man man. Wat is dit land de weg kwijt althans op dat gebied.

ikdenkwat | 27-02-16 | 15:20

Ik begin inmiddels af en toe een beetje agresief te worden als ik die tegenshit zie.
Welke leraren hebben ooit het recht gekregen deze mensen een compleet verkeerd wereldbeeld te geven.
Aan de domheid in hun ogen, lees je dat het niet hun mening is.

XaaD666 | 27-02-16 | 15:20

@a1a2a3 | 27-02-16 | 15:01
Ik begrijp dat jij niet begrijpt wat censuskiesrecht inhoudt.
Geen probleem en zo snel mogelijk invoeren!

necrosis | 27-02-16 | 15:19

-weggejorist en opgerot-

IkeTalkon | 27-02-16 | 15:19

@Graaf van Egmont | 27-02-16 | 14:55
Het is u vergeven.
Vanaf nu zie ik u weer als een statige doch beminnelijke heer.

nemoj me jebat | 27-02-16 | 15:18

Dominee Gremdaat zou zeggen :
"de comedy capers... kent u ze nog" ??
.
volgens mij zit er bij elke Pegida demonstratie een ongestelde officier mee te kijken die haar groenhemden bij iedere ademteug toekrijst die Edwin onmiddellijk te arresteren voordat hij met vaten Zyclon-B begint te gooien.

Berthe | 27-02-16 | 15:18

Misschien was het in de prullenbak werpen van een ISIS-vlag wel het probleem?

Hufter | 27-02-16 | 15:18

eus2 | 27-02-16 | 15:12
het is ook geen nieuws. en ook niet belangrijk.

Wutbürger_ | 27-02-16 | 15:18

@necrosis | 27-02-16 | 15:04
Da's liev van je.
Maar overal is wel wat.
Toch?
(Toch stiekem benieuwd is hoe lang het zou duren voordat jij mij de deur wijst met mijn sojabonen, groene thee, smartphone met GeenStijl, 100 paar schoenen en hekel aan huishouden)

nemoj me jebat | 27-02-16 | 15:17

Opgepakt wegens het niet opvolgen van orders van de politie.
Die denkt zeker daar ie boven de wet staat ofzo?
Benieuwd waarom hij denkt dat de wet niet voor hem geldt

artijn | 27-02-16 | 15:16

@BBmetR | 27-02-16 | 14:57
Ik weet waar Voorburg ligt, ik ben er geboren!
*trots is*

necrosis | 27-02-16 | 15:15

Als ik mij niet vergis toonde hij een spandoek met TWEE antidemocratische en fascistische symbolen om demonstratief in de vuilnisbak te deponeren: de swastika en de IS-vlag.
Echt sterk zou het zijn geweest als er nog een derde antidemocratisch fascistisch symbool op stond: dat van Antifa.

Chiant | 27-02-16 | 15:15

@eus2 | 27-02-16 | 15:12
De NOS is hard bezig om het prullenbakje van die vlag te wissen natuurlijk en met al dat personeel uit de jaren 80 gaat dat niet zo snel.

Kaleidoscope | 27-02-16 | 15:13

@Einde van de Domheid | 27-02-16 | 14:55
Er is geen enkele reden om suikerfeest als nationale feestdag in te voeren.
Mijn werkgever hanteert Bevrijdingsdag niet eens als nationale feestdag.
Een paar jaar geleden besloot een school om sinterklaas een dag te verplaatsen (yep, in 020) ten gunste van het suikerfeest.
Hoeveel meer wil je bukken om je eigenwaarde ten grabbel te gooien om de moslims te 'pleasen'?

necrosis | 27-02-16 | 15:12

NOS Teletekst heeft om 15.05 uur nog geen melding op site van aanhouding voorman Pegida. Dat is uren na aanhouding dus!

eus2 | 27-02-16 | 15:12

@eus2 | 27-02-16 | 15:08
En het idiote is, Wilders stelde gewoon een vraag, het publiek had ook "Meer, meer, meer" kunnen antwoorden, m.a.w. Wilders kunnen ze niets aanrekenen, vragen stellen mag gewoon.

Kaleidoscope | 27-02-16 | 15:11

Ruud5 | 27-02-16 | 15:03
Uiteindelijk is het met Che Che ook slecht afgelopen. Dus het kan wel!

Graaf van Egmont | 27-02-16 | 15:09

Dus het hakenkruis in de vuilnisbak gooien is verboten,
hahaha, wat een onzin.
Alles om de spreker de mond te snoeren, ook al mag hij gewoon die afbeelding gebruiken, de politiestaat wordt met de dag erger en enger.

Kaleidoscope | 27-02-16 | 15:09

hebben julie het stuk je op joop al gelezen. de flag word totaal uit zijn context getrokken.

wth was dat | 27-02-16 | 15:08

Gualtiero | 27-02-16 | 14:31
En tegelijk steunen ze de tegenstander.
Het is maar net wat hun uitkomt en wat hun bestaansrecht bevestigd. Een rare sekte is het.
Bovendien verdienen ze goed geld aan de mensensmokkel naar europa.
Er zijn antifa clubjes die samenwerken met de mensenhandelaren in Griekenland en Turkije. Ze werken samen met vele terreur-organisaties (farc, IRA, PKK, etc..)

Wutbürger_ | 27-02-16 | 15:08

Tempo vervolging Wilders: minder, minder, minder als reaguursel geweigerd door De Telegraaf.

eus2 | 27-02-16 | 15:08

@Graaf van Egmont | 27-02-16 | 14:52
Gravin is naar de huishoudbeurs?

necrosis | 27-02-16 | 15:05

Kennelijk heeft Amsterdam de afgelopen wat bijles gehad uit Den Haag, want nu trad de pliesie wel op zoals ze bij de vorige demonstratie hadden moeten doen. Massale inzet van ME, en ruime afstanden tussen demonstranten en terroristen.

Guido | 27-02-16 | 15:05

GS, flikker die autoplay er eens vanaf. Het wordt nu echt ondragelijk deze subsidie tv.

Graaf van Egmont | 27-02-16 | 15:05

Dandruff | 27-02-16 | 14:56 Antifa lijkt op een sekte: totaal overtuigd van het eigen Absolute Gelijk, en totaal blind voor argumenten van de overkant. Als de wereld gerund wordt door enkel Antifa, dan vrees ik dat er al snel kampen verschijnen voor andersdenkenden. Het is te hopen dat de media het voor elkaar krijgen, en de universiteiten, en de diverse discussieclubjes in den lande, dat er een redelijke discussie ontstaat over de kwestie, in plaats van dit kanonharde geschreeuw tegen elk beter weten in.

notamused | 27-02-16 | 15:04

@nemoj me jebat | 27-02-16 | 14:50
Ik zou niet graag willen wonen in een stad waar Eberhard de dienst uitmaakt en waar AT5 de dagelijkse stand van zaken mag presenteren zoals zij dat opgedragen krijgen door die ...[MagNie van Joris].
Mocht u uw beslissing heroverwegen, mijn aanbod (zonder winstbejag) blijft staan.

necrosis | 27-02-16 | 15:04

Amsterdam is allang verloren. De PVDA heeft het klimaat daar, met hun "antifascistische" vriendjes, vakkundig kapot gemaakt. Ook al is vd Laan minder erg dan Cohen, hij is van de verkeerde partij. Steun gevend aan veel "bevrijdingsbewegingen" die van tegenspraak nog nooit gehoord hebben. Van nekscot Che Che tot aan de moordenaars en de de martelboeven van het ANC.

Ruud5 | 27-02-16 | 15:03

@BBmetR | 27-02-16 | 14:57
Alles buiten de Wereldhoofdstad Amsterdam is "provincie". Vinden Amsterdammers zelf dan.

Guido | 27-02-16 | 15:03

necrosis | 27-02-16 | 14:07
Dat zal Marcel van Dam en de heer Soros fijn vinden om te horen.

En de islam is het kwaad, dus anti-islam is goed en anti-anti-islam is dan weer kwaad.
Cuyahoga | 27-02-16 | 14:16
U klinkt boos. Maaruh...Sjiieten die Soennieten uitmoorden zijn die dan goed? Of begrijp ik het nu weer niet?

Die godwin is overigens geheel voor eigen rekening.

a1a2a3 | 27-02-16 | 15:01

@taxhond | 27-02-16 | 14:58
Nadat antifa een rondje in de bus heeft gereden is die bus gelijk afgeschreven. Die stank krijg je er met geen luchtverfrisser meer uit.

solcama | 27-02-16 | 15:00

De verslaggevers van AT 5 proberen middels deze demonstratie een c.v. op te bouwen voor het toelatingsexamen van de kleinkunst academie. Ik heb er een hard hoofd in.

ijskogel | 27-02-16 | 14:59

Mag je het woord hakenkruis nog wel schrijven of is dat ook verboden?

Rest In Privacy | 27-02-16 | 14:59

wat me opvalt, geen 1 rood, wit, blauw bij dat krakers en werkschuw tuig te zien. wel parrasiteren op onze kosten, maar weinig compassion te constateren voor de netto betaler aan de andere kant.

umeli | 27-02-16 | 14:59

Dus een niet aangekondigde Antifabetoging mag ongehinderd doorgang vinden en Pegida wordt "voor hun eigen veiligheid" met bussen afgevoerd. Volgens mij behoren degenen die die veiligheid bedreigen te worden afgevoerd, maar ja dat zal wel wensdenken blijven.
Ze zouden voor de veiligheid van de burgers in het algemeen gewoon het godganse kabinet moeten afvoeren.

taxhond | 27-02-16 | 14:58

-weggejorist-

IkeTalkon | 27-02-16 | 14:58

Hakenkruisen zijn in Nederland NIET verboden. Burgemeesters staan niet boven de wet (al denken ze dat wet) dus hebben daar ook niets over te zeggen.

Nou is Nederland zo corrupt dat de praktijk natuurlijk anders is. Burgemeesters, politie en rechters maken allemaal wetgeving alsof het een dictatoriaal clubje.

Als je het filmpje ziet, weet je wel weer genoeg. Grootste gedeelte Pegina zijn gewone mensen, met in een hoekje wat kaalkopjes. Grootste gedeelte van de anitifa is weer tuig.

DerUnterMensch | 27-02-16 | 14:58

AT5 weet niet waar Voorburg ligt en noemt het Voorborg.
Wat een intellect hebben die vooringenomen knullen.

BBmetR | 27-02-16 | 14:57

@Optelsommetje | 27-02-16 | 13:47
Ik mis ook iets bij beide schreeuwende partijen: IQ

Botte Hork | 27-02-16 | 14:57

necrosis | 27-02-16 | 14:29
*Terugzwaait*

Einde van de Domheid | 27-02-16 | 14:56

Toch heeft AFA wel gelijk dat socialisme gelijk staat aan bruut geweld.

AFA stelt dat zij het recht hebben om andersdenkenden te lijf te gaan, omdat het socialisme niet met normale argumenten valt te verdedigen. Om diezelfde reden is het volgens AFA noodzakelijk om alle onafhankelijke pers aan banden te leggen. Als bewijs voeren zij aan dat diverse voorlopers van AFA zoals Stalin, Hitler en Mao, óók uitsluitend geweld en censuur gebruikten om hun gelijk te halen.

En daarin heeft AFA natuurlijk gelijk.
AFA streeft bijvoorbeeld naar vernietiging van de joden.
Een weinig populair standpunt onder West Europese autochtonen.
Daarom is de massa-import van moslims zo belangrijk volgens AFA.
Om die reden steunde AFA ook de massa-aanrandingen in Keulen; zij stellen dat die massa-aanrandingen noodzakelijk zijn om moslims zich hier thuis te laten voelen.

Dat er inmiddels alleen al in Nederland bijna 5 linkse feministen zijn opgestaan die zeggen dat verkrachtingen net zo kwalijk zijn als de islamofobe kritiek daarop, is irrelevant. Die 5 linkse feministen spraken zich immers nooit uit tegen alle andere vormen van verkrachting binnen de islam, zoals kindhuwelijken, jihad, slavernij of zelfs isis-kinderbordelen. Dat ze nu ineens doen alsof ze verkrachting net zo kwalijk vinden als de islamofobe kritiek daarop is alleen maar omdat veel autochtone Europeanen hen van hypocrisie beschuldigen.
Als het er op aan komt houden ze hun muil weer.

Want hadden ze al gedemonstreerd tegen die imam die die massa-aanrandingen weet aan "parfum"?
Niet?
Dat bedoel ik.
Genocide op de joden is voor links dus nog steeds veel belangrijker dan bescherming van onze dochters.

Dandruff | 27-02-16 | 14:56

Mooie emotionele foto's van fotoclub Voorburg. Sniksnik. *Traantje wegpinken doet*

Alexander des Burgus | 27-02-16 | 14:56

-weggejorist-

TonyD | 27-02-16 | 14:56

vinzDH | 27-02-16 | 14:30
Mooi, dan geen suikerfeest als nationale feestdag.

Einde van de Domheid | 27-02-16 | 14:55

nemoj me jebat | 27-02-16 | 14:51
Sorry, ben mezelf niet bij het zien van zoveel selectieve verontwaardiging van AT5 en AFA. Er is in Amsterdam een parallelle samenleving ontstaan. Een soort vijfde col.. dimensie.

Graaf van Egmont | 27-02-16 | 14:55

@nemoj me jebat | 27-02-16 | 14:47
Nee, in je Duster rondlopen zit er niet in. In huize MARK_D_NL wordt er gewerkt, 24/7.

Mark_D_NL | 27-02-16 | 14:55

Ik ga even weg. Of beter: ik ga even wegkijken.
Ik word gewoon fysiek onpasselijk van dat geschreeuw.

nemoj me jebat | 27-02-16 | 14:54

@Freedent | 27-02-16 | 14:47
AT5 loopt op subsidipoet.
Wiens brood men eet, diens woord men spreekt (of zoiets).
Gelukkig heb ik mijn kabelboer al jaren geleden de deur uitgegooid, mijn televee doet nu enkel dienst als stofvanger.
Betrouwbare verslaggeving vind je momenteel alleen op internet!

necrosis | 27-02-16 | 14:54

Het is duidelijk dat de Antifa geweldadiger en dreigender overkomt dan de Pegida demonstranten.

unspiek | 27-02-16 | 14:54

Graaf van Egmont | 27-02-16 | 14:50

Zouden ze weer moeten doen, maar ja al die AFA-terroristen van straat af tot alle pv's uitgeschreven zijn is natuurlijk ook een zegen voor de weldenkende mensheid.

Bijtendehond | 27-02-16 | 14:53

necrosis | 27-02-16 | 14:49
Gebbetje. Ik zit me te vervelen.
*zichzelf aftrekken gaat doen*

Graaf van Egmont | 27-02-16 | 14:52

@Graaf van Egmont | 27-02-16 | 14:46
Graaf! Wat zegt u nu?!
Zo ken ik u helemaal niet.

nemoj me jebat | 27-02-16 | 14:51

Documentaires over de Tweede Welekdoorlog zijn hierbij ook verboden verklaard wegens het voorkomen van hakenkruizen. Even opletten wat de Nederlandse Postduiven Organisatie uitzendt rond 5 mei ...

Steinway | 27-02-16 | 14:50

Bijtendehond | 27-02-16 | 14:45
Dan kunnen ze wel aan de gang blijven met pv schrijven. Dit wordt al sinds 1968 geroepen. Verschil: toen ging er meteen de lat overheen.

Graaf van Egmont | 27-02-16 | 14:50

@necrosis | 27-02-16 | 14:44
Heel vriendelijk van u, maar ik ben zeer gesteld op mijn zelfstandigheid, mijn huisje en mijn werk.

nemoj me jebat | 27-02-16 | 14:50

@Graaf van Egmont | 27-02-16 | 14:46
Waar heb ik precies oneerbare voorstellen gedaan?
Het is dat ik je beter ken dan dat.....

necrosis | 27-02-16 | 14:49

Het is opvallend dat de pegidawoordvoerder nadrukkelijk laat zien (nazisymbool ) dat het nazisme op de vuilnisbelt van de geschiedenis hoort (net als bijvoorbeeld ISIS), en dat een half uurtje daarna een antifawoordvoerder hoort van het nazisymbool op de poster en dit dan direct gelijk stelt met Pegida zèlf, zonder dat dit misverstand op wat voor manier dan ook gecorrigeerd wordt door de AT5-reporter.

notamused | 27-02-16 | 14:48

@Mark_D_NL | 27-02-16 | 14:37
Jij denkt dus dat ik liever de hele dag sherry loop te slurpen in mijn duster dan dat ik uit werken ga?
Mispoes.

nemoj me jebat | 27-02-16 | 14:47

Wat een enorm suggestieve verslaggeving op AT5, gadverdamme.

Freedent | 27-02-16 | 14:47

Heerlijk die AT5'er!

Heinzz | 27-02-16 | 14:47

@Mark_D_NL | 27-02-16 | 14:37
Wat betekend 'wonnen'?
*gnehehe*

necrosis | 27-02-16 | 14:46

Stumperds aan beide kanten.En een hoop sensatiebeluste journalisten er omheen die ook elk met een eigen agenda daar staan. (ipv objectief verslag te doen) Zie Trouw met de ultieme frame "hakenkruis" . Eentje die de NOS niet zal kunnen overtreffen denk ik alhoewel .. Onderschat de NOS niet. Verder zal Pownews ook hun akkefietje uitbuiten. PS Die beste mevrouw met die Palestijnse vlag was dat ook niet dezelfde vrouw die die donkere agent stond uit te maken voor ras verrader ? Kortom ik zie een hoop zelfde gezichten die voor hun eigen ego daar stonden ( ook bij de Pegida trouwens) . De aandacht die die klanten van beide kanten krijgen is way over the top

vicecity1 | 27-02-16 | 14:46

necrosis | 27-02-16 | 14:44
Ga je effe aftrekken viezerd. En kom daarna dan terug.

Graaf van Egmont | 27-02-16 | 14:46

Graaf van Egmont | 27-02-16 | 14:38

Ik verstond het dus goed. Nou politie, dat wordt pv-tjes schrijven. Belediging van ambtenaar in functie.

Bijtendehond | 27-02-16 | 14:45

@nemoj me jebat | 27-02-16 | 14:36
In Zuid-Holland hebben we ook huizen en werkgelegenheid.
En jij/ U ben natuurlijk altijd welkom in casa necro.
Ik heb meerdere slaapkamers, je mag nog kiezen ook...

necrosis | 27-02-16 | 14:44

Kap eens met die autoplay, GS/AT5! Schijtirritant.

pluskukel | 27-02-16 | 14:44

@Maddworks | 27-02-16 | 14:35

Dat klopt Maddworks. Maar dit is Amsterdam en daar schijnen andere wetten te gelden dan in de rest van Nederland...

Reaguurder009 | 27-02-16 | 14:43

Strakke actie om leider demo weer op te pakken met 15 agenten op grond van niets.
Wilders kan weer zetelwinst tegemoet zien.
Het ravijn wordt alleen maar dieper voor links Nederland.

Eppo | 27-02-16 | 14:41

Ah, daar komt de AFA aap weer uit de mouw: Politie fascisten, staatsterroristen.

Graaf van Egmont | 27-02-16 | 14:38

Ja en de pers voor terroristen?

Heinzz | 27-02-16 | 14:38

-weggejorist-

Maddworks | 27-02-16 | 14:37

@nemoj me jebat | 27-02-16 | 14:36
Wonnen kun je bij mij. En werken is dan niet meer noodzakelijk... ;-)

Mark_D_NL | 27-02-16 | 14:37

Maken die antifa nu de politie voor fascisten uit? Ik versta het niet goed.

Bijtendehond | 27-02-16 | 14:37

Om even in de slinks verdraaing mee te gaan: Pegida voorman opgepakt wegens ISIS promotie...

Hufter | 27-02-16 | 14:37

@BBmetR | 27-02-16 | 14:32
Dat laatste noemt men 'eelt' kweken op hun voorhoofd.

necrosis | 27-02-16 | 14:37

duurde de demonstratie niet tot 5 uur?? omdat ze nu alweer naar huis keren....

mr.crawley | 27-02-16 | 14:36

@necrosis | 27-02-16 | 14:27
Waar moet ik dan wonen en werken?

nemoj me jebat | 27-02-16 | 14:36

-weggejorist-

Maddworks | 27-02-16 | 14:35

Wat nou als je later bent, mag je dan nog het demonstratie terrein op?
Wow gewaarschuwd worden om je Pegida spullen op te bergen omdat je anders aangevallen kan worden. ME voor een "vrije"aftocht en de overkant mag maar blijven tegendemonstreren. Niks blokkade openbvare weg. blijf maar lekker herrie maken.
Gekke stad zijn we hier aan het worden.

am*dam | 27-02-16 | 14:35

necrosis | 27-02-16 | 14:33

Knettergek? Pure zelfmoord. Is trouwens strafbaar in Nl. Lachen wah!

kwark001 | 27-02-16 | 14:35

Niet serieus te nemen die lui.

Ongeblustekalk | 27-02-16 | 14:34

propagandhi | 27-02-16 | 14:23
Om vervolgens om de oren geslagen te worden met de opmerking: Ik ben lid van Voorpost dus van mij mag het allemaal wel wat krachtiger.

Graaf van Egmont | 27-02-16 | 14:34

Die reporter zegt 'gelukkig' maar hij hoopt op ongeregeldheden.

Heinzz | 27-02-16 | 14:34

Anti nazi symbolen verboten in A'dam.

Hufter | 27-02-16 | 14:34

@vinzDH | 27-02-16 | 14:30
Het suikerfeest wordt een officiele feestdag ipv Pasen, dat wordt op bepaalde plaatsen al het 'lentefeest' genoemd.
Om de baarden/ jurken niet voor het hoofd te stoten.
Dit land is knettergek!

necrosis | 27-02-16 | 14:33

@Einde van de Domheid | 27-02-16 | 14:24
Mag ik vragen in welke moskee u 5 keer per dag uw kont omhoog houdt en uw gezicht op de grond verbergt?

BBmetR | 27-02-16 | 14:32

Wutbürger_ | 27-02-16 | 14:22
Die lui (Antifischistische Faktion) vechten samen met de YPG in Rojava (Noord-Syrië). Tegen IS dus...

Gualtiero | 27-02-16 | 14:31

@Guido Tnx!

Daniël P | 27-02-16 | 14:31

@Conan de Rabarber | 27-02-16 | 14:25
En AT5 natuurlijk

Heinzz | 27-02-16 | 14:30

Respect voor de lieden die het wederom wagen zich in het hol v d leeuw wagen.
v der Laan heeft het wéér voor elkaar gekregen de Pegida demonstratie te frustreren met hulp van zijn AFA vriendjes.

caralho | 27-02-16 | 14:30

Einde van de Domheid | 27-02-16 | 14:24

Ik ben klaar met Nederlanders die de islam faciliteren en nederland verder laten islamiseren zoals suikerfeest dat een vrije dag gaat worden op scholen in bv 020.

vinzDH | 27-02-16 | 14:30

@Bijtendehond | 27-02-16 | 13:26
Ja als je het zo op straat zou zeggen. Niet als je een protest georganiseerd hebt. En het is een opeenstapeling van feiten denk ik.

Martinspire | 27-02-16 | 14:30

kunnen ze die irritante parasiet geen bon geven voor dat getoeter ? zoveel politie en ... o, ze staan allemaal aan de overkant.

umeli | 27-02-16 | 14:29

Toch frappant om te zien dat bij Pegida overwegend NEDERLANDSE vlag wordt getoond en bij de Antifa juist Palestijnse vlaggen. Waar o waar zou toch meer gevoel voor Nederland zitten en welke partij zpou dan toch het beste met Nederland voor hebben...... Ik denk dat als je rond gaat vragen bij de linkse partij, wat zij zich voelen: Nederlander Europeaan of wereldburger dat ze zeker niet Nederlander zeggen. Stel je voor je komt op voor je land! oohhhh dat kan kwetsend zijn natuurlijk voor de buitenlanders in ons land en stel je voor dat die beledigt worden.. neeeee dat kan natuurlijk niet

mr.crawley | 27-02-16 | 14:29

Hoi, commotie, daar was het AT5 om te doen dus.

Graaf van Egmont | 27-02-16 | 14:29

@Einde van de Domheid | 27-02-16 | 14:24
*zwaait*

necrosis | 27-02-16 | 14:29

Ik hou het voor gezien, ik lees het morgen wel.

Conan de Rabarber | 27-02-16 | 14:29

De volgende keer moet RT maar verslag komen doen, die blijven tenminste neutraal met hun "unkommentierte" verslaggeving.

Bijtendehond | 27-02-16 | 14:27

Ik ben ook tegen die schijt profeet. En moslims hoeven ook niet perse van mij in Nederland te komen wonen. We hebben er al meer dan genoeg. Gelukkig zijn de tegenstanders wel ruimdenkend (proest).

padbuffel | 27-02-16 | 14:27

Pfff....."zijn er nog ontwikkelingen, of blijft het bij liedjes zingen?"
Het is weer duidelijk aan welke kant AT5 staat.

Schietmijmaarlek | 27-02-16 | 14:27

@Bijtendehond | 27-02-16 | 14:22
Ik zou GSHQ en @nemoj me jebat evacueren en vervolgens die hele kutstad afsteken en de Noordzee op trappen.
Inclusief die enge Eberhard!

necrosis | 27-02-16 | 14:27

Spreekt er iemand fascists?
Ben benieuwd wat die zonnebrillen net te vertellen hadden.
Of eigenlijk toch niet, laat maar.
Cuyahoga | 27-02-16 | 14:07

Hij is al aardig geindoctrineerd door zijn moslim vriendjes met zijn gegooi met die hele vervelende ziekte beginnend met een K.

Nutter | 27-02-16 | 14:27

Voorpost-meneer vindt Pegida te soft want 'brede volksbeweging'. Volgende keer maar gewoon wegblijven a.u.b.

propagandhi | 27-02-16 | 14:26

Wat een treurnis aan beide zijden.

Conan de Rabarber | 27-02-16 | 14:25

AT5 maakt er weer een uitzending voor politieke partijen van. Bedroevend niveau.

padbuffel | 27-02-16 | 14:25

-weggejorist-

IkeTalkon | 27-02-16 | 14:24

Ik ben klaar met Pegida.
Tegen islamisering van Europa?
Bullshit, ze provoceren iedere Moslim.
Ze zijn niet tegen islamisering maar tegen Moslims en tegen de Profeet!

Einde van de Domheid | 27-02-16 | 14:24

AT5 verslaggever: "Net zoals niet alle PEGIDA-aanhangers fascisten zijn....". Is dit de broer van Frank van der Linde? Zo ziet hij er wel uit en zo klinkt hij wel.

propagandhi | 27-02-16 | 14:23

deluiegriek | 27-02-16 | 14:17

Amsterdam kan zoveel willen, maar een lagere overheid (APV) (gemeente Amsterdam) kan geen hogere overheid (OM=Rijk=nationale wetgeving) overrulen. En die zeggen dus dat dat logo niet strafbaar is.

Bijtendehond | 27-02-16 | 14:22

Waar is de Israëlische vlag bij de linkse fascisten?? Wel palestina vlag maar het zijn natuurlijk antisemieten die extreem linkse die daar staan.

vinzDH | 27-02-16 | 14:22

Vrijheid van meningsuiting met restricties... wat een ironie in een vrij land.
Verder ben ik van mening dat geïmporteerde insecten onze flora en fauna kunnen aantasten. Door onwetendheid kan er een plaag ontstaan die uiteindelijk de oorspronkelijke soorten doet uitsterven.
Nuttige insecten zijn welkom, maar controleer eerst even of het geen parasiet is.

I.P standing up | 27-02-16 | 14:20

@Ploertendodert | 27-02-16 | 14:12
Op mijn werk kom ik ze nooit tegen, maar ze schijnen nooit voor 12:00 uit hun slaapzak te komen.

necrosis | 27-02-16 | 14:20

Keurig 'geen fascisme' roepen terwijl er zich gelijkertijd in Ter Apel weer hordes jonge kolonels en luitenants van het leger der islamofascisme aanmelden. Doordrenkt van vrouwen- en jodenhaat. Wat een blind volk is het ook.

Piet Karbiet | 27-02-16 | 14:19

deluiegriek | 27-02-16 | 14:17
En dat vind jij valide argumenten dus?

Graaf van Egmont | 27-02-16 | 14:19

Oppakken dat linkse tuig, de meesten spreken geen fatsoenlijk Nederlands. Het zijn allemaal werkweigeraars, krakers of fraudeurs.

gratias | 27-02-16 | 14:19

Ook wat we nu in Amsterdam zien maakt onderdeel uit van de stuiptrekkingen van de uitwassen van de culturele revolutie van de soixante-huitards.
Nederland was toen trendsetter, maar loopt nu met buitenparlementair verzet achter op Duitsland en Oost-Europa waar de noodzakelijke correctie van de zelfvernietigende uitwassen van die revolutie breder wordt aangevoeld dan hier.
Desalniettemin volgens mij een min of meer natuurwettelijke Europese tijdgeest die Europa decennialang als rechte zelfbeschermingsreflex politiek zal domineren.

WirMachenMusik | 27-02-16 | 14:19

Heeeeeeeerlijk dat oudere echtpaar uit Eindhoven! Zo`n antwoordt had die slinkse verslaggever van A-THEE 5 niet graag gehoord.
LOL!

miereneukert | 27-02-16 | 14:18

Reaguurder009 | 27-02-16 | 14:15

Hij snapt er niks van. Best laf van hem dat ie geen muts op deed...

Alexander des Burgus | 27-02-16 | 14:17

Spittertje | 27-02-16 | 13:46
Selectief lezen ben je aan het doen... Lees eens een regel erboven en eronder.
.
Ontoelaatbare uitingen

Binnen de kaders van de wet staat het eenieder vrij om kritiek te uiten op het handelen van welke andere partij ook. Voor elke demonstratie geldt echter dat er wordt opgetreden tegen strafbare uitingen en strafbare feiten. Discriminerende uitingen in woord, beeld en gebaar zijn strafbaar en worden niet getolereerd. Het enkel tonen van symbolen van organisaties zoals IS en Hamas of van hakenkruisen wordt niet toegestaan, en hiertegen zal worden opgetreden.
.
Het meedragen van hakenkruisen, ook als ze zijn opgenomen in een verbodsbord of andere uitingen waarmee de nationaal-socialistische ideologie wordt afgewezen of in welke uitingsvorm dan ook, zal niet worden getolereerd. Het symbool verhoudt zich niet met het traumatische verleden van Amsterdam en raakt de bescherming van met name Joodse Amsterdammers. Daarnaast duidt de driehoek het tonen van een hakenkruis als een uiting die kan leiden tot heftige reacties, met verstoringen van de openbare orde tot gevolg.

deluiegriek | 27-02-16 | 14:17

a1a2a3 | 27-02-16 | 14:04
Flikker op met je 'beide partijen'.
Het is hier geen NPO.
"Ja, iedereen heeft het altijd over de Duitsers, maar de joden, dat waren ook geen lieverdjes", dat was een grap.
Een grap, dus niet iets wat je vandaag de dag kan toepassen op de realiteit.
Het is geen kwestie van links of rechts, van gewassen of ongewassen, van varkensmuts of kopvod.
Het is een kwestie van goed en kwaad.
En de islam is het kwaad, dus anti-islam is goed en anti-anti-islam is dan weer kwaad.
Het is niet zo moeilijk.
Met je 'beide partijen', meeblatend schaap dat je er bent.

Cuyahoga | 27-02-16 | 14:16

"Ik hep recht op vrijheidsmening! En ik hep recht om niet door PowNews gefilmd te worden (ook al sta ik met mijn bek vooraan tijdens een demonstratie op de openbare weg!)"

VanBukkem | 27-02-16 | 14:16

O, we mogen niet horen wat de Vlaming te zeggen heeft.
Ik protesteer. Als Zeeuws-VLAMING

Bijtendehond | 27-02-16 | 14:16

AT5 journalist vraagt waarom er mensen met een Duitse vlag staan te zwaaien.

Heeft hij ook aan de andere kant gevraagd waarom die met een Palestijnse vlag zwaaien?

Reaguurder009 | 27-02-16 | 14:15

@Feynman | 27-02-16 | 14:08
.
Neen. Er komen ook geen bussen want ze worden niet bedreigd.

Piet Karbiet | 27-02-16 | 14:15

RickTheDick | 27-02-16 | 14:08
Volgens mij was de dame uit Eindhoven van joodse persuasie en die stond liever bij Pegida.

Graaf van Egmont | 27-02-16 | 14:15

Daar sta je dan met Palestijnse vlag, valse liedjes of als een soort protest vorm met een hoofddoekje op je blonde haar. En maandag weer melden bij de baas, voor een week noeste arbeid.
Oh wacht..

Batavi Magistralis | 27-02-16 | 14:15

Ik vind al die varkensmutsen zo schattig! :)

Wonderful-Life | 27-02-16 | 14:15

@Feynman | 27-02-16 | 14:00
De vluchtelingen die echt zielig zijn, komen niet zo ver als dat bos bij Nijmegen.

Guido | 27-02-16 | 14:14

Ook doet 'ie volgens mij erg z'n best om, nu de NLse Pegida-voorvrouw haar rede houdt, er vooral doorheen te lullen. Het liefst door 'Pegida dompies' aan te spreken en te vragen waarom ze gehuld zijn in NLse vlag en/of varkensmuts (die hem allemaal maar dom vinden aangezien hij de reden zou moeten weten).

En wat betreft die AFA fokko's, de geschiedenis zal leren welke partijen + verdwaasde aanhang in deze kwestie de echte racisten en onderdrukkers zijn gebleken.

Daniël P | 27-02-16 | 14:14

De vrouw met varkensmuts die even terug geïnterviewd werd, wist het geweldig te verwoorden. +veel. Heb er even een quadrupel van brouwerij de halve maan op opengetrokken.

koosnaam | 27-02-16 | 14:14

Wat een deprimerende en intolerante stad is Amsterdam toch.

sastro | 27-02-16 | 14:14

Wat een kinderachtig gedoe. Ik ga me nu even bezatten bij de locale voetbalploeg. Vervolgens laat ik mn stem gelden bij het referebdum en de verkiezingen. Dat heeft pas zin.

ikdenkwat | 27-02-16 | 14:13

Mogen in Amsterdam mensen nog wel een keppeltje op buiten? Of is dat ook racistisch kwetsend in strijd met de Nieuwe Openbare Orde?

LibertasSimplex | 27-02-16 | 14:13

@Feynman: Voor zover ik tot nu toe gezien/gehoord heb niet.

centre pompidoe | 27-02-16 | 14:13

RickTheDick | 27-02-16 | 14:08
Vluchtelingen en migranten uit moslimlanden zijn oha mossels.
Wat denk je zelf?

swassannuf | 27-02-16 | 14:13

Dus als ik het goed begrijp moet je in Amsterdam als Pegida een toestemming vragen voor een demonstratie met bijbehorende voorwaarden, maar als je links bent dan kom je massaal op en wordt je geen strobreed in de weg gelegd.

Graaf van Egmont | 27-02-16 | 14:12

"recht op vrijheidsmening"?

drastic | 27-02-16 | 14:12

Een Jeronimus Bosch in levende schilderij!

lanexx | 27-02-16 | 14:12

Hoeveel Antifa zouden er betaald werk hebben in het bedrijfsleven?

Ploertendodert | 27-02-16 | 14:12

Gelukkig verbiedt de burgemeester bij de volgende demo van de AFA ook de fascistische symbolen van IS, Pol Pot, Che en de racistiche PLO, toch?

Piet Karbiet | 27-02-16 | 14:11

Wat een heerlijke tv!

drastic | 27-02-16 | 14:11

Voor wie nog twijfelde of het echt in Amsterdam was, hier is nu de traditionele palestijnenvlag met vollidioten erbij.

propagandhi | 27-02-16 | 14:11

Pownews meisje moet nu dood van de slinksmensen.

Hufter | 27-02-16 | 14:10

Hie zit t eigenlijk met ons spaarvarken?

swassannuf | 27-02-16 | 14:09

De ouwe Graaf krijgt visioenen van het sufferdje op het Spui uit de jaren 60. Dezelfde types zie je nu nog steeds in Amsterdam. En ze vinden nog steeds dat ze er toe doen.

Graaf van Egmont | 27-02-16 | 14:09

Dit Land is Verloren...
we tellen nu af wanneer we 3e Wereldland zijn geworden; geen gezeik iedereen arm, behalve de elite.

meneer Q | 27-02-16 | 14:09

Wat een stel debiele Gutmenschen trekt die AT reporter weer voor de camera. Hebben die nou echt niet door hoe onwaarschijnlijk dom ze staan te lullen?

Conan de Rabarber | 27-02-16 | 14:09

Aan welke kant staat iemand van joodse komaf het veiligst?

RickTheDick | 27-02-16 | 14:08

2002 all over again...

zeauzitdat | 27-02-16 | 14:08

Piet Karbiet | 27-02-16 | 14:06
centre pompidoe | 27-02-16 | 14:07
Reaguurder009 | 27-02-16 | 14:07
Zijn de deelnemers van de illegale tegendemonstratie al gevorderd om weg te gaan?

Feynman | 27-02-16 | 14:08

Tegendemo-dame beweert dat Wagensveld door het hakenkruis 'het fascisme promoot'. Zoveel domheid..

harbi | 27-02-16 | 14:07

"De aanhoudingen van vier demonstranten tijdens de anti-azc demonstratie op 13 februari in Enschede zijn geseponeerd. De mannen werden aangehouden omdat ze een Pegida-vlag toonden waarop een hakenkruis in een prullenbak stond afgebeeld. En dat mag, bevestigt woordvoerder Barbara van Heerde van Openbaar Ministerie (OM). “De vier zijn onterecht als verdachte aangemerkt. Ze pleegden geen strafbaar feit.” Een hakenkruis tonen in de openbare ruimte is verboden, maar niet als deze in de afbeelding wordt afgekeurd. “Er moet dus goed naar de context van de afbeelding worden gekeken.” De vier arrestanten zijn vrij snel na hun aanhouding weer vrijgelaten, maar ze bleven nog wel verdachte. Dat is nu dus niet mee zo."
www.tubantia.nl/regio/enschede-en-omge... K.eutel | 27-02-16 | 13:55

Feynman | 27-02-16 | 14:07

@Piet Karbiet | 27-02-16 | 14:06

Nee, is illegaal!

Reaguurder009 | 27-02-16 | 14:07

@a1a2a3 | 27-02-16 | 14:04
AFA bestaat doorgaans uit mensen met een hele enge kijk op bepaalde zaken.
Ik ben voorstander van censuskiesrecht, als je weet wat dat betekent.....

necrosis | 27-02-16 | 14:07

Spreekt er iemand fascists?
Ben benieuwd wat die zonnebrillen net te vertellen hadden.
Of eigenlijk toch niet, laat maar.

Cuyahoga | 27-02-16 | 14:07

Nee geen vergunning.

centre pompidoe | 27-02-16 | 14:07

Heeft die tegendemo eigenlijk een vergunning?

Piet Karbiet | 27-02-16 | 14:06

Thea van theo is er ook!

R2Dbag | 27-02-16 | 14:05

Powned is ook aanwezig..

Wasbakplasser | 27-02-16 | 14:04

De grap is dat beide partijen uit idioten bestaan. Waarom besteden we hier aandacht aan?

a1a2a3 | 27-02-16 | 14:04

NOS Radio 1 journaal neemt het ook al bewust verkeerd over.

Maar ja, wat verwacht je anders als de hele kliek onder curatele staat van de bazen/werkgevers.

ProAsfalt | 27-02-16 | 14:01

In het artikel van Het Parool wordt echt nergens de context van het hakenkruis vermeld. Wat een ongelofelijke kutkrant is dat toch.
http://www.parool.nl/amsterdam/pegida-demonstratie-grimmig-van-start-voorman-opgepakt~a4253135/

harbi | 27-02-16 | 14:01

Bijtendehond | 27-02-16 | 13:59
Gefeliciteerd. En denk er om, vanaf nu alleen maar zinnige dingen plaatsen, net als de Graaf.

Graaf van Egmont | 27-02-16 | 14:00

Wat een dom geneuzel. Alsof je iedere keer laten arresteren je zaak goed doet. Met je stomme varkenspetje en je foto met hakenkruis. Welke boodschap heb je te vertellen?
Sukkel.
Oh, en optelsommetje, je IQ is GEEN optelsom van je schoenmaat en je gewicht.

ristretto | 27-02-16 | 14:00

Heerlijk dat oudere echtpaar dat eerst asieleisers door de mangel haalt als economische vluchtelingen die overbedeeld worden, om daarna hun eigen hulpproject naar Gambia voor mensen die echt niet te eten hebben te pluggen.

Vooral het bedelen door asieleisers die tienduizenden euro`s per jaar aan hulp krijgen schoot mevrouw in het verkeerde keelgat. 58 euro krijgt een asielzoeker iedere week naast zijn eten, zorg en onderdak.

De AT5 reporter loopt vast. Zijn dit linkse mensen? Of toch rechts? Xenofoben of xenofielen?

Feynman | 27-02-16 | 14:00

-weggejorist-

Bijtendehond | 27-02-16 | 13:59

"We gaan even naar de reclame."

Krijgen ze godverdomme nog niet genoeg subsidie?

VanBukkem | 27-02-16 | 13:58

Idd, wat een 'objectieve' verslaggever. Back 2 school domme fucktard.

Daniël P | 27-02-16 | 13:58

Haha, lekkertje van AT5... Dacht ie even een nazi-mevrouw te pakken te hebben voor de camera, die tegen asielzoekerts is... Blijkt ze idd tegen asielzoekerts te zijn. Maar meerdere malen per jaar in Gambia arme moslimkindertjes te helpen :P ... dat had je niet gedacht he AT5, dat echt *iedereen* de vluchtelingen zat is ;)

peterdh | 27-02-16 | 13:58

Gatver wat een vooringenomen en gekleurde verslaggever van dat van AT5..

Hufter | 27-02-16 | 13:58

Reaguurder009 | 27-02-16 | 13:55

Vervang dat eens door: Elke Jood een davidsster.
Volgens mij valt dat spandoek in dezelfde categorie.

Bijtendehond | 27-02-16 | 13:57

Na Eindhoven maar snel reclame. Even herpakken. Stumpers bij AT5.

centre pompidoe | 27-02-16 | 13:57

Interviewmeneertje:
"Ja, Pegida is natuurlijk behoorlijk extreem"
WTF, waar heeft die zijn interviewdiploma gehaald, weet hij wel wat extreem betekent?
Achterlijke klapmongeaul.

Cuyahoga | 27-02-16 | 13:57

AT5 heeft wel pech vandaag. Twee keer een onvervalst Amsterdams accent die er niet hadden mogen zijn. En nu weer iemand die liever aan de Pegida kant had gestaan.
Lachuh.

Graaf van Egmont | 27-02-16 | 13:57

Die mensen uit Eindhoven! Top. Het framen lukt niet meer. Die verslaggever probeert en probeert te framen. Het lukt hem niet. Prachtig. Hup Mensen uit Eindhoven!

Mark_D_NL | 27-02-16 | 13:56

Hey de burger die je nooit hoort, de zogenaamde stille meerderheid. Die waren toch tegen Wilders....
.
O nee, toch niet:)

centre pompidoe | 27-02-16 | 13:55

@Optelsommetje | 27-02-16 | 13:34
Beetje leugenachtig niet dan?, en dan ook nog met het "Zum Kotzen" erbij..
een beetje klinkklare leugens verkondigen, en framen, daar trappen nog maar weinig mensen in hoor, het is hier niet de NOS.

Batavi Magistralis | 27-02-16 | 13:55

Toch wel raar. Swastika wordt samen met IS-vlagje in prullemand gekieperd en alleen van dat eerste symbool wordt een probleem gemaakt door 020. ??

Hufter | 27-02-16 | 13:54

Nou, madame dat zou ik niet hardop voor de camera zeggen, als je je aan de onveilige kant bevindt.

Bijtendehond | 27-02-16 | 13:54

Bizar om te zien hoe de mainstream media evenals de politie melding maakt van 'opgepakt wegens het tonen van een hakenkruis'.
-
Op twitter zie je gelijk reacties daarop, "oh, en dan vinden ze het nog gek dat ze voor nazi's worden uitgemaakt?' Wat betreft framen en demoniseren zitten we echt weer op Pim Fortuyn niveau vandaag de dag...

vindead | 27-02-16 | 13:54

Die verslaggever brak 't maar snel af. Roze varkensmevrouwtje sprak tegen zijn verwachtingen veel te zinnig.

speash | 27-02-16 | 13:54

Waarom mogen de Antifa's trouwens een spandoek tonen met een afbeelding van Adolf Hitler met een varkensmuts?

Reaguurder009 | 27-02-16 | 13:54

Top wijf , deze dame! Meer airtime voor deze topper!

Mark_D_NL | 27-02-16 | 13:52

Hulde aan het roze varkensvrouwtje, die precies zegt waar het op staat.

Daniël P | 27-02-16 | 13:52

Overigens is het hakenkruis nu nog net zo zichtbaar als ten tijde van de arrestatie. Dan kunnen ze elke spreker of organisator ook wel oppakken.

Spittertje | 27-02-16 | 13:51

+1 voor deze ras-Amsterdamse vrouw!!!

FrenkyP | 27-02-16 | 13:51

"Nee hun zien der lekker uit met hun jurken en die haatbaard." Haha vrouw met varkensmuts.

LibertasSimplex | 27-02-16 | 13:50

Die AT5 gast wordt goed inhoudelijk de mond gesnoerd.
.
Gekke boi.

centre pompidoe | 27-02-16 | 13:50

Hahah, zegt die lul, u bent wel een van de weinige Amsterdammers gaat ie er ff een andere interviewen met een onvervalst Amsterdams accent. Staat-ie mooi ff voor lul.

Bijtendehond | 27-02-16 | 13:50

Gadverdamme
-
Op de vraag wat zo'n extreem-links wijf vind van de massale aanwezigheid van politie "Ik geloof dat ze ons willen beschermen voor die gewelddadige Nazi's" En vice versa zegt de reporter, "nee hoor dat is onzin.."

FrenkyP | 27-02-16 | 13:49

Als er ooit nog een journalist durft te beweren dat de pers onafhankelijk en objectief is, dan kunnen we wijzen op AT5 als bewijs dat het niet klopt. Verre van.....
De valsheid druipt er vanaf. Ik moet kotsen.

Graaf van Egmont | 27-02-16 | 13:49

Die muts durft dus te stellen dat de politie er is om hen te beschermen tegen het "nazi-tuig" waarmee ze de Pegida bedoelt.
Zij is de weg helemaal kwijt net als die at5 verslaggevers.

BBmetR | 27-02-16 | 13:49

@unspiek 13:46
Een zg. antifa-vlag en een communistische vlag zo te zien.

propagandhi | 27-02-16 | 13:49

Pegida: “Islam is nazi!”
Antifa tegen Pegida: “Pegida is Nazi!!!”
Politie tegen Pegidawoordvoerder: “U bent gearresteerd.”
Adolf H. was een bewonderaar van de islam.
In de islamitische wereld is ‘Mein Kampf’ een bestseller.
Aldus westerse cultuur, Amsterdam, zaterdag 27 februari 2016.
Enkele dagen na de herdenking van de Februaristaking.
PS. In Duitland legt historicus en politicoloog Hamed Abdel-Samad uit hoezeer islam fascistische trekken heeft: www.youtube.com/watch?v=zkJGD4bMw8o.

notamused | 27-02-16 | 13:48

unspiek | 27-02-16 | 13:46

De koran,

kwark001 | 27-02-16 | 13:48

Over een ding zullen we het hier toch wel eens zijn:
Het saboteren en/of verstoren van aangemelde politieke demonstraties is een duidelijke fascistoide trek.
En als dat dan gebeurt door een groepering die zich antifascistisch noemt, hebben we te maken met een Orwelliaanse newspeak-omkering en met een door Ignazio Silone voorspelde "SA in disguise".

WirMachenMusik | 27-02-16 | 13:48

Laat ik mijn mening verduidelijken. Hier loopt het uitschot van linksch en rechts. Gelukkig worden het er nooit meer dan een handjevol. Aan alle boeroepers hier, ga dáár dan lopen...

Optelsommetje | 27-02-16 | 13:47

Wat een domme wijvon nu: De partij van Hitler liet iedereen toen ook maar gaan. Yeah, sure.

Piet Karbiet | 27-02-16 | 13:47

Reaguurder009 | 27-02-16 | 13:45

O ja, dat is waar ook. Je kunt niet tot vervolging overgaan van iets wat niet strafbaar is.
Dat had ik zelf kunnen verzinnen als EX-BOA (heheh :-P)

Bijtendehond | 27-02-16 | 13:47

@La Bailaora | 27-02-16 | 13:42
In combinatie met de bazen die alleen uit zijn op gratis arbeid vandaar dat de grenzen nog steeds wagenwijd openstaan.

Wij worden niet geregeerd door de democratisch gekozen regering/ Tweede Kamer der Staten-Generaal, neen, wij worden geregeerd door de Bazen en de Groene Khmer.

ProAsfalt | 27-02-16 | 13:47

It's all fun and games until a refugee rapes your own daughter. Links is weer aan het framen, en AT5 gunt ze er alle kans toe.

Handsomeboy | 27-02-16 | 13:47

oh oh wat een zwetsende linksmutsen.

Hufter | 27-02-16 | 13:47

Wat mij betreft wordt vandaag nog de sharia ingevoerd in Amsterdam.

VanBukkem | 27-02-16 | 13:46

AT5: gearresteerd vanwege het tonen van een logo waarop een hakenkruis stond, maar ze zeggen er niet bij dat het hakenkruis in een prullebak wordt gekieperd.

Ze hadden, misschien niet alleen de IS vlag erbij moeten gooien, maar ook de koran.

Weet iemand wat er behalve het hakenkruis en de IS vlag nog meer in de prullebak wordt gekieperd?

unspiek | 27-02-16 | 13:46

Het verbod, letterlijk: "Het meedragen van hakenkruisen, ook als ze zijn opgenomen in een verbodsbord of andere uitingen waarmee de nationaal-socialistische ideologie wordt afgewezen of in welke uitingsvorm dan ook, zal niet worden getolereerd. "

Volgens mij heeft hij niks meegedragen.

Originele tekst van het verbod:
www.amsterdam.nl/gemeente/college/bur...

Spittertje | 27-02-16 | 13:46

@optelsommetje, ga eens ergens anders mensen opruien. Klein volksmennertje dat je bent, hier een beetje de moraalridder uit lopen hangen ook. Ik hoop dat je je verslikt in je kots.

roze_bril | 27-02-16 | 13:46

Reaguurder009 | 27-02-16 | 13:41
Geintje hoor, die godwin.

LibertasSimplex | 27-02-16 | 13:46

-weggejorist-

Nsa kijkt met u mee | 27-02-16 | 13:45

Zorgwekkend, van der Laan doet niet eens meer een poging om objectief te lijken. Arresteren om het arresteren, zodat weer netjes geframed kan worden over "onlusten" en "hakenkruizen" bij een Pegida-demonstratie.
Aan de andere kant wel makkelijk, we weten nu wie er fout was vóór de oorlog.

spanarchist | 27-02-16 | 13:45

Parool is echt een kutkrant. De NOS zal er ook wel weer op los gaan en de waarheid verdraaien.

Bokito ergo sum | 27-02-16 | 13:45

Reaguurder009 | 27-02-16 | 13:41
Zo zijn tijdens de bezetting heel wat mensen afgeknald, vanwege het niet voldoen aan een vordering van een ambtenaar. Ouwe nationaal socialist.

LibertasSimplex | 27-02-16 | 13:44

@Optelsommetje | 27-02-16 | 13:34
.
U bent wel vaker zeer slecht geinformeerd?

Piet Karbiet | 27-02-16 | 13:44

Waarom kan ik die uitspraak (het LJN-nummer) van dat logo niet vinden op rechtspraak.nl?

Eruit gecensureerd (uit Google) door de Great Amsterdan Firewall?

Bijtendehond | 27-02-16 | 13:42

Pegida-honcha wordt wederom gearresteerd. AT5-burgemeester-sokpoppen switchen onmiddellijk naar commercials. Deze hele gemeente en alle angehauchten bestaat uit eersteklas tuig. En voor die systeemknechten die het vuile werk opknappen is ook geen excuus.

Taggart | 27-02-16 | 13:42

Begrijpen mensen nog steeds niet dat de overheid de vijand van het volk is? Wanneer wordt men wakker?

La Bailaora | 27-02-16 | 13:42

Jammer van de honden, die zijn weer een hele dag zonder hun baasje.

roze_bril | 27-02-16 | 13:42

En het framen door de media is begonnen: Voorman Pegida opgepakt wegens tonen hakenkruis. Ja, in dit plaatje:

pbs.twimg.com/media/CcOJ5PZW8AAT1L7.j...

Man man man, wat een land.

Heau even | 27-02-16 | 13:41

De zogenaamde antifa's lopen al decennia met zo'n vlaggetje van een hakenkruis met een verbodsbord eromheen. Daar is er nog nooit eentje voor opgepakt. Maar een hakenkruis in de vuilnisbak, daar wordt je wel voor opgepakt? Hoe achterlijk kan de popo zijn?

propagandhi | 27-02-16 | 13:41

Wat een vertoning weer van de politie. Zorgelijk dit.

doskabouter | 27-02-16 | 13:41

Trouwens, nu ik de beelden terug zie, is Edwin Wagensveld is niet gearresteerd wegens het tonen van een nazi symbool, maar het niet voldoen aan een vordering van een politie ambtenaar...

Reaguurder009 | 27-02-16 | 13:41

Top vent die PEGIDA voorman!! Mijn steun heeft hij!

Hobbykip | 27-02-16 | 13:40

solcama | 27-02-16 | 13:28
Op de website van AT5 wordt het zo al geframed: "Edwin Wagensveld is zojuist opgepakt nadat hij op het podium een spandoek met een nazi-teken liet zien."

harbi | 27-02-16 | 13:39

Optelsommetje | 27-02-16 | 13:34
Jij bent een smerige laffe leugenaar.

Cuyahoga | 27-02-16 | 13:39

De Amsterdamse spreekster was net heerlijk op dreef. Natuurlijk nu afgekapt door AT5. Wat een kotsomroep is dat toch.

propagandhi | 27-02-16 | 13:38

Tobi | 27-02-16 | 13:30
Het blijft een vreemd gezicht, voorstanders en tegenstanders op dezelfde dag, dicht bij elkaar.
Geef iedere groep een eigen dag zodat ze hun eigen standpunten en ideeën kunnen laten zien.
Nu Laat Pegida zien waarvoor ze staan en de andere groep zijn alleen maar anti's zonder eigen verhaal en dat ziet er behoorlijk zielig uit.
Is er vandaag overigens geen ondersteuning vanuit SP en GroenSlinks?
Hebben die partijen hun handen afgetrokken van de volksverraders en geweldplegers van 'laat ze niet lopen' en antifa?

domheid regeert | 27-02-16 | 13:38

Optelsommetje. Joop is jouw medium. Doei.

centre pompidoe | 27-02-16 | 13:37

Optelsommetje | 27-02-16 | 13:34
We hebben net allemaal kunnen zien, dat dat wat jij zegt, hakenkruisvlag, niet waar is. Waarom zeg je dat dan. Dat is dan toch jokken. En dat is toch stom.
Aftreksommetje. Jokkende rukker.

LibertasSimplex | 27-02-16 | 13:37

@Daniël P | 27-02-16 | 13:29
Een gebroken hakenkruis is ook een hakenkruis. Hamer en sikkel mag, plaatjes van alle massamoordenaars behalve Adolf H. en de vader van Maximama, galgen met Fortuyn, Bush, Bibi, Balkenende, Poetin, maar weer niet Obama of Hillary C., je mag "boe" zeggen tegen kapitalisme maar niet tegen Koningshuis, EU of Bilderberg, je mag Jezus- en Boeddha-poppen en bijbels verbranden maar vooral geen Mohammeds en Korans. Kortom: je mag alleen wat de regerende elite graag wil zien.

Guido | 27-02-16 | 13:36

Het is bekend dat Van der Laan binnenskamers niet zo van tegengeluiden houdt. Hij is een zender geen ontvanger. En als je hem dan op een podium voor leugenaar uitmaakt laat ie je oppakken. Akelige vent.

Piet Karbiet | 27-02-16 | 13:36

@Graaf van Egmont | 27-02-16 | 13:33

Inderdaad. Vraag maar aan Hans Maessen en Joanna...

Reaguurder009 | 27-02-16 | 13:35

Wat een actie. Eerst het feit dat het OM de uitspraak heeft gedaan dat het logo van PEGIDA niet verboden is, En nu gearresteerd vanwege het zichtbaar maken van het hakenkruis in het logo, een hakenkruis wat in de prullenbak wordt gegooid, notabene.
Edwin wist dat dit ging gebeuren slim uitgespeeld.
Ook slim om daarvoor nog even op de vrouwenrechten vs islam te wijzen.

Mastermattie | 27-02-16 | 13:35

@Optelsommetje | 27-02-16 | 13:34
Spuit elf.

solcama | 27-02-16 | 13:34

Islamatisering. Leuk gevonden.

Spittertje | 27-02-16 | 13:34

De voorzitter van Pegida is zojuist opgepakt met een hakenkruis vlag. Mooie prietpraat hier door menigeen. Maar acher zo'n smerige club zal ik nooit enig respect voor hebben. Zum kotzen,

Optelsommetje | 27-02-16 | 13:34

Wagensveld is net zo slim als Wilders qua marketing. Held!!

centre pompidoe | 27-02-16 | 13:33

En ja hoor, nu op de Parool-website (immer fout na de oorlog): 'Pegida-demonstratie grimmig, voorman opgepakt na tonen hakenkruis':
www.parool.nl/amsterdam/pegida-demonst...

propagandhi | 27-02-16 | 13:33

Kennelijk is die persoon weer gearresteerd zo begrijp ik uit de reaguursels.

De vraag rijst waarom. Wie heeft dat geïnitialiseerd?

Ik kan maar één groep bedenken en dat zijn de bazen. Zij zien de bui al hangen bij een succesvolle demonstratie. Een succesvolle demonstratie zal inhouden dat de komst van honderdduizenden gratis arbeiderskrachten zal worden tegengehouden. En dan mis je ook nog eens de nakomelingen van die gratis arbeiders.

De burgemeester staat volledig onder invloed van de bazen evenals de meeste politici.

The Race To The Bottom.

ProAsfalt | 27-02-16 | 13:33

Yoooo palestina sjaaltjes

doskabouter | 27-02-16 | 13:33

Voor wie het nog niet door heeft: de overheid is al een paar jaar bezig om hen onwelgevallige uitingen de das om te doen. Demonstranten die dingen doen die niet verboden zijn worden gewoon meegenomen/gearresteerd en daarna leuk weer vrijgelaten onder het mom van "had niet gemogen". Maar daarmee is wel de essentie van de demo om zeep geholpen. Je ziet het steeds vaker. En langzaam wordt er steeds meer van de democratische koek geknabbeld.

Graaf van Egmont | 27-02-16 | 13:33

-weggejorist-

Reaguurder009 | 27-02-16 | 13:31

Waarom trapt de politie daar in, en arresteert ze die varkensventmutsman? Niet handig, qua openbare orde, waar nou net zo'n arrestatie om is.
Verder vind ik, maar dat is heel persoonlijk hoor, het allemaal maar malle flapdrollen daar.

LibertasSimplex | 27-02-16 | 13:30

Gelukkig mag IS-vlag en dood aan de joden scanderen nog wel in Nederland. Wat een treurnis.

koosnaam | 27-02-16 | 13:30

Nou ben ik niet zo van het knokken of zo, maar van die afa-gastjes die vroeger als laatste gekozen werden met gym en grootgebracht zijn met linksdraaiende biologische raapstelenyoghurt, lust ik er wel een stuk of 6 op de zaterdagmiddag.
Als het echt ooit op knokken met normale mensen uitdraait maken ze geen schijn van kans lijkt me.
Gelukkig is de tegenpartij niet zo agressief, maar je kan een brave hond net zo lang met een stok prikken, op een gegeven moment gaat hij bijten, en dan zijn de melkmuiltjes de lul.

Cuyahoga | 27-02-16 | 13:30

Zoals gezegd, ik kom net thuis en schakel net in
en zie anti-pegida roeptoeters ca. 2 meter voor de pegida demo mogen staan
Lijkt me nogal de kat op het spek binden/vragen om gedonder, maar dat zie ik vast weer verkeerd

Tobi | 27-02-16 | 13:30

Kim Jong-Un in jaloers op 020!

Hufter | 27-02-16 | 13:29

Als het dan daadwerkelijk om het nazi-symbool gaat, waar hij/Pegida afstand van neemt middels illustratie. Wat mag dan wel (de volgende keer!); een gebroken hakenkruis???

Daniël P | 27-02-16 | 13:29

Een Surilima, het moet niet gekker worden.

Bijtendehond | 27-02-16 | 13:29

Een Surilima, het moet niet gekker worden.

Bijtendehond | 27-02-16 | 13:29

@Bijtendehond | 27-02-16 | 13:15
Dank voor de link! Helaasch werkt hij in dit geval niet, maar deze zal vast vaker van pas komen.

pruimzuur | 27-02-16 | 13:28

Stomme Antifa-trut, lees de uitspraak van het OM daar eens over.

Bijtendehond | 27-02-16 | 13:28

Hey, die kickboxende at5 reportert weer terug
iedereen keurig zijn vraagjes beantwoorden anders zwaait er wat

Tobi | 27-02-16 | 13:28

Voorspelling van het komende NOS-bericht: Pegida-leider gearresteerd na tonen swastika.

solcama | 27-02-16 | 13:28

Amsterdam is de weg helemaal kwijt, da's duidelijk.

Graaf van Egmont | 27-02-16 | 13:27

Blijft vreemd. Hetzelfde symbool is volgens de officier van Justitie in Arnhem niet strafbaar gesteld.

Gelden in Amsterdam dan andere wetten?

Reaguurder009 | 27-02-16 | 13:27

Je mag niet anti nazi zijn in 020

Hufter | 27-02-16 | 13:26

Hahaha, wat zet OM en de politie zich weer voor lul. Wat een niveau.

padbuffel | 27-02-16 | 13:26

Oh, belediging van ambtenaar in functie (want dat zal het wel wezen) is trouwens een "klachtdelict. Burgemeester moet daarvan aangifte doen, dat is niet aan de politie.

Bijtendehond | 27-02-16 | 13:26

Dus een prullenbak met de swastika erin mag niet meer in Amsterdam?!?!
PvdA-er Van der Laan aftreden, nu!

Piet Karbiet | 27-02-16 | 13:26

'Fuck de koning', dat mocht toch bv wél?
maar dit [ik loop net binnen] mag niet?
Opmerkelijk

Tobi | 27-02-16 | 13:25

-weggejorist-

Daniël P | 27-02-16 | 13:25

geweldig die Chesterfield reclame. Helemaal toegesneden op de doelgroepen van de uitzending.

Takki Yah | 27-02-16 | 13:25

Te kinderachtig voor woorden. Een hakenkruis en een IS vlag die de prullenbak ingaat. Maar ja, hakenkruis hè?

Graaf van Egmont | 27-02-16 | 13:25

Daar gaat mijn hoop in de rechtsstaat en vrije meningsuiting.

pruimzuur | 27-02-16 | 13:25

Aspirant agentje begrijpt het weer niet.

Hufter | 27-02-16 | 13:25

wow begrijp ik het nu goed dat hij is op gepakt van omdat hij ook zei tegen nazi's te zijn of begreep ik dat verkeerd?

wth was dat | 27-02-16 | 13:24

Een hele speech over dat ze hoe en weer niet mogen demonstreren. Kom op man, inhoud. Waarom sta je daar.
En wat was het toverwoord in de speech voor het meenemen door de politie?

kloopindeslootjijook | 27-02-16 | 13:24

Swastika in een prullenbak magnie..
Links ongewassen tuig noemt Pegida fascisten terwijl ze daarmee meer dan 50% van Amsterdam over het fascistisch moslimhooft zien. Hoe bedoel je blind en brainwashed.

Antitheïst | 27-02-16 | 13:24

Dus 'schijt aan de burgemeester' zeggen en een afbeelding tonen van een hakenkruis dat in de vuilnisbak gekiepert wordt is ook al aanleiding tot arrestatie? Wow, just wow.

propagandhi | 27-02-16 | 13:24

Al die politie-agenten moeten gearresteerd worden.
Dit is toch godverdomme geen rechtsstaat meer.

Bijtendehond | 27-02-16 | 13:24

@Thunderbird | 27-02-16 | 13:17
Vergeet a.u.b. de lobby van de bazen ook niet.

ProAsfalt | 27-02-16 | 13:24

Mm mam man, hij gaat weer in de boeien..

Hufter | 27-02-16 | 13:23

En daar gaat ie weer op naar het politiebureau.

kwark001 | 27-02-16 | 13:23

Tering hij wordt alweer gearresteerd...

Piet Karbiet | 27-02-16 | 13:23

Wagensveld daarnet gearresteerd

Prinsemarij | 27-02-16 | 13:23

Die moslimfascist is een mm verwijderd van geweld nu.

Hufter | 27-02-16 | 13:21

Hoeveel nepbommen heeft beroepswerkloze Frank deze keer neergelegd?

Harry Turtle | 27-02-16 | 13:21

@drs Nee, mij verbaasde het al dat deze linkschmechanische trekpop in staat was deze paar van te voren uit het hoofd geleerde kretenmin of meer foutloos uit te spreken.

Prinsemarij | 27-02-16 | 13:19

De pro-islam nepfeministen staan er ook weer.

Hufter | 27-02-16 | 13:19

@Prinsemarij | 27-02-16 | 13:13
Wat een onzin. Tokkies gaan niet demonstreren, die zitten lekker thuis met een krat bier. Sowieso is men nogal gulzig met het uitdelen van het tokkie-etiket.

solcama | 27-02-16 | 13:18

Er komt vanzelf een moment dat belaagde Pegida aanhangers gaan of laten *terug*slaan. Ze hoeven zich immers niet voortdurend door fascistoïde uitvreters te laten belagen en zich van hun uitingsvrijheid binnen het kader van een in overleg plaatsvindende demonstratie te laten beroven. Met dank aan gegenereerd beeldmateriaal wordt het eenvoudig om gewelddadigen te traceren. Misschien helpt het al wat om geweld in te dammen als onaanspreekbaren gekort worden op hun maandelijkse staatstoelage.

Takki Yah | 27-02-16 | 13:18

haha wel lachen, net als linksch zich graag wil conformeren met feministen, vertrappeld hij even met een vrouwenvoet de koran.
Eens kijken hoe 'vreedzaam' die moslims hierop zullen reageren, gesteund door de koranminnende moslims.

Kaleidoscope | 27-02-16 | 13:18

Die linkse extremist die de vreedzame demonstranten van Pegida uitmaakt voor Nazi's hoort vervolgd te worden. Hoe durft hij mensen die opkomen voor onze vrijheid en veiligheid nazi te noemen!? Het zijn juist deze figuren die een gevaar vormen voor Nederland, samen met de islamitische toestroom van intoleranten voor wie vrouwen niet gelijk zijn en die door te veel van hen worden geslagen, geminacht en zelfs verkracht. Iedere vrouw die houdt van haar vrijheid en haar veiligheid is tegen de instroom van moslims. Iedere linkse Nederlander die voor is, is een verrader van de vrijheid, een verrader van de meisjes en vrouwen die zij kennen. Zij verraden hun eigen nageslacht hun eigen familie. Het is links Nederland die haat zaait en intolerant is. Zuj staan zij aan zij met de islam.

Thunderbird | 27-02-16 | 13:17

Hobby-demonstranten genoeg. Net als mensen die hobbymatig boos zijn. Ze hebben het al weer over ons en hunnie. Gelukkig sommigen ook waarover het gaat. Intussen is er dus wel iets aan de hand he.

kloopindeslootjijook | 27-02-16 | 13:15

Die linkse fascist verwijst meermalen naar zijn agressieve racistische vrienden in Griekenland en kent maar twee lijfspreuken, racist en fascist, wat een engnek.

drs.Nee | 27-02-16 | 13:15

Tering, wat een ontzettende Harry is die ''leider'' ook.

DeZitzak | 27-02-16 | 13:15

Hobby-demonstranten genoeg. Net als mensen die hobbymatig boos zijn. Ze hebben het al weer over ons en hunnie. Gelukkig sommigen ook waarover het gaat. Intussen is er dus wel iets aan de hand he.

kloopindeslootjijook | 27-02-16 | 13:14

Edwin van PEGIDA gaat campagne voeren voor wereldvrouwendag. Dat vind ik eigenlijk best wel een slimme zet!

Mastermattie | 27-02-16 | 13:13

Ik heb net AT5 ingeschakeld en inmiddels de eerste interviews met Pegida's meegekregen. Mijn eerste reflex: Jammer dat het veel te belangrijke islamthema gekaapt lijkt door provinciale tokkies. Gelukkig werden de eerste interviews met AFA's wat acherlijkheid betreft door hen ruimschoots overtroffen.

Prinsemarij | 27-02-16 | 13:13

op de vraag denk u dat het vanmiddag weer uit de hand gaat lopen zegt de linkse activist nou dat weet ik nog niet. de rechtse activiste zei laten we hopen van niet.

wth was dat | 27-02-16 | 13:13

die AT5 rat loopt ook weer te zeikstralen.. bah

(c)ZWITSUL | 27-02-16 | 13:12

-weggejorist-

Daniël P | 27-02-16 | 13:12

Ah, ik wou al zeggen, waar blijft dat onderwerp?

Edwin heeft geen zin in Dennis. Mwoehaha

Bijtendehond | 27-02-16 | 13:12

oh 'enkel linkse activisten en feministen worden opgepakt' en dat ligt niet aan hun gedrag, natuurlijk, ze willen juist bescherming van de politie,... maar tegen wie dan, tegen die vreedzame biggenmutsjes?
Bescherming heb je pas nodig wanneer je aangevallen wordt.

Kaleidoscope | 27-02-16 | 13:11

Fascisten, fascisten zeggen de linksfascisten.

Hufter | 27-02-16 | 13:10

En ja hoor: 'Pegida zijn Nazi's'.... Er weer geen flikker van begrepen.

peterdh | 27-02-16 | 13:09

Wat een zalige naïeve domme sukkels, linkse idioten.

Porta | 27-02-16 | 13:09

Jemig.. Wat een mongolen daar bij Antifa. Als ik het zo bekijk zijn er heel veel wietrokende werkeloze Antifa aanhangers.

alusion | 27-02-16 | 13:09

Hoppa AT5 knalt er al meteen in met scherpe vragen terwijl ze het antwoord natuurlijk wel weten. Ff wat suggestieve vragen erin om de boel op de spits te drijven.

"Dus die muts is er alleen om moslims te beledigen?"

En hopen dat er iemand "ja" zegt. Terwijl het natuurlijk gewoon een vrij land is. Waarom zou je geen varkensmuts mogen dragen? Waarom zou iemand zich op zijn freaking lange tenen getrapt moeten voelen. Get over it, daar is een paar honderd jaar verlichting, geopolitieke, sociale en maatschappelijke ontwikkeling voor nodig geweest om dat te bereiken. Scheiding van kerk en staat enzo... Maar hoppa! *Dat willen we weer terug!* Ofzo????

peterdh | 27-02-16 | 13:08

*schakelt in*
*ziet en hoort Spongebob debiel*
*schakelt uit*

pruimzuur | 27-02-16 | 13:07

Ah, gelukkig is SpongeBob ook goed vertegenwoordigd in het links-kamp.

Mastermattie | 27-02-16 | 13:07

Best wel fijn dat een partij opkomt voor Jan met de pet om tegen de komst van miljoenen gratis arbeiders te demonstreren.

ProAsfalt | 27-02-16 | 13:07

@Reaguurder009 | 27-02-16 | 12:55
zo te zien wordt je op je wenken bedient

HouseMaster | 27-02-16 | 13:05

Grote vriend Dennis van AT5 is er ook weer bij...

Reaguurder009 | 27-02-16 | 13:02

Mogen we aub beide groepen jorissen? Die linksgekkies met hun ongewassen kleren en die nep-Duitsers die niet eens een oerhollandse naam kunnen verzinnen?

Geert Linkers | 27-02-16 | 12:59

Taakstraffers hoeven op zaterdag niet te werken, dus het zal lichtgetint zwart zien van de AFA's in de stad.

Prinsemarij | 27-02-16 | 12:58

Afloop staat al vast, kijk de samenvatting we'

Bokito ergo sum | 27-02-16 | 12:58

Volgens de doctrine van Paul Rosemöller mogen de lui van AFA de lui van Pegida gewoon "endlösen" om tot een betere maatschappij te komen. En als het moet wil hij zelf wel collecteren om hen daarbij te helpen want hij heeft ervaring hiermee toen hij voor de socialistische heilstaat van Pol Pot geld ophaalde.

eerstneukendanpraten | 27-02-16 | 12:57

Het is wachten op de eerst undercoverbig van linksch die er alles aan doet om via een interview, liefst met de NOS natuurlijk, de Pegida te blameren.
Maar gelukkig zijn ze ondanks de camouflage toch herkenbaar; aan de stank, helaas zie je dat dat weer niet op de tv.

Kaleidoscope | 27-02-16 | 12:56

Charlotte gaat namens Powned, mooie jongedames krijgen wellicht net wat minder snel klappen.

Robin Hood | 27-02-16 | 12:56

Ik zeg het niet snel, maar ik zou er geld voor over hebben om een legioen "Badr Hari" types in te huren als privé beveiliging voor Pegida demo's en vervolgens getuige te zijn van de ongegeneerde aftuiging van dat fascistische Antifa tuig.

Of stiekem toch een onbekwame Antifa die een rookpot / vuurwerk-iets gooit waardoor het in de eigen gelederen komt.

R0BB3RT | 27-02-16 | 12:56

Ik hoop wel op dezelfde AT5 verslaggevers als de vorige keer. Ik heb zo genoten van hun objectieve journalistiek...

Reaguurder009 | 27-02-16 | 12:55

*varkens

ikdenkwat | 27-02-16 | 12:54

Waarbij de ene groep roept, nazies! En de andere fascisten! En dus de WO 2 met 40 miljoen doden gereduceerd wordt tot een akkefietje van menings verschil en een carkens mutsje. Man man man

ikdenkwat | 27-02-16 | 12:53

AFA = SA

Moonwarrior | 27-02-16 | 12:52

Pro Pegida!!

centre pompidoe | 27-02-16 | 12:51

Ik heb inmiddels al 88 kudt reclames gezien, ik pas.

John nie | 27-02-16 | 12:50

Ziggo 725 voor de DTV kijkers. En GS, doe alsjullieblieft de autoplay uitzetten.

Mastermattie | 27-02-16 | 12:47

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken