Tofik Dibi: "Ik heb schijt aan de Hollanders"
DesintegratieTV! Twee Marokkanen, twee kopjes thee. En dan jezelf lekker laten gay shamen. We hebben niet snel medelijden met Tofik, maar hier wordt hij dus keihard geconfronteerd met een medemoslim die hem onder de schijn van open debat terug in de kast probeert te praten en hem daarnaast ook nog wil laten bekennen dat het uitkomen voor zijn geaardheid een uiting van zwakte en lafheid is. Salahedinne is van mening dat het verzwijgen van je geaardheid moediger is dan er voor uitkomen, omdat 'heteroseksualiteit de norm is binnen de islam'. Wel jammer dat Tofik dan toch "Ik heb schijt aan de Hollanders" zegt om in het gevlei te komen bij iemand uit zijn eigen islamitische cultuur, die hem daarna minutenlang de grond in probeert te trappen om een geaardheid waar de meeste Hollanders allang geen moeite meer mee hebben. Hieronder een paar kwoots als service voor wie het niet trekt om 16 minuut 26 seconden naar Tofik & Salaheddine te luisteren.
"Ben je het met me eens dat heteroseksualiteit de norm is binnen de islam?" (Salah)
"[Als ik over tien jaar spijt krijg] ga ik Allah om vergiffenis vragen." (Tofik)
"Het hoort toch nooit te kunnen [dat jij je vriendje mee naar je ouders of familie zou nemen]? Kom op. Gewoon eerlijk. Wij zijn toch geen Nederlanders. Wij zijn moslims!" (Salah)
"Er zijn ook dingen waar ik misschien een zwak voor heb, maar ik zou absoluut niet willen dat dat gemeengoed zou worden in mijn cultuur." (Salah)
"Ik wilde niet naar de moskee gaan omdat ik me onrein voelde." (Tofik)
"Ik vind niet dat je moslims die dit hebben moet uitsluiten van het geloof." (Tofik)
"Denk je niet: 'Allah test mij hier op maar ik houd gewoon vol [zonder mijn geaardheid te erkennen]', is dat niet gewoon het beste? Is dat niet waar je naar zou moeten streven?" (Salah)
"Ik denk niet dat dat is wat Allah vraagt van mensen die hij zo heeft geschapen." (Tofik)
"Stel je voor dat dat wél zo is. Zou je kunnen uitspreken: 'OK, als jullie dat kunnen dan vind ik dat heel knap, eigenlijk zou ik dat ook moeten kunnen, maar ik ben te zwak'? Zou dat niet een heel mooi einde zijn?" (Salah)
"Je kan [degenen die het hun hele leven verzwijgen] toch de credits geven daarvoor?" (Salah)
"Ik vind dit een moeilijke vraag." (Tofik)
"Ben je het met me eens dat heteroseksualiteit de norm is binnen de islam?" (Salah)
"[Als ik over tien jaar spijt krijg] ga ik Allah om vergiffenis vragen." (Tofik)
"Het hoort toch nooit te kunnen [dat jij je vriendje mee naar je ouders of familie zou nemen]? Kom op. Gewoon eerlijk. Wij zijn toch geen Nederlanders. Wij zijn moslims!" (Salah)
"Er zijn ook dingen waar ik misschien een zwak voor heb, maar ik zou absoluut niet willen dat dat gemeengoed zou worden in mijn cultuur." (Salah)
"Ik wilde niet naar de moskee gaan omdat ik me onrein voelde." (Tofik)
"Ik vind niet dat je moslims die dit hebben moet uitsluiten van het geloof." (Tofik)
"Denk je niet: 'Allah test mij hier op maar ik houd gewoon vol [zonder mijn geaardheid te erkennen]', is dat niet gewoon het beste? Is dat niet waar je naar zou moeten streven?" (Salah)
"Ik denk niet dat dat is wat Allah vraagt van mensen die hij zo heeft geschapen." (Tofik)
"Stel je voor dat dat wél zo is. Zou je kunnen uitspreken: 'OK, als jullie dat kunnen dan vind ik dat heel knap, eigenlijk zou ik dat ook moeten kunnen, maar ik ben te zwak'? Zou dat niet een heel mooi einde zijn?" (Salah)
"Je kan [degenen die het hun hele leven verzwijgen] toch de credits geven daarvoor?" (Salah)
"Ik vind dit een moeilijke vraag." (Tofik)
Reaguursels
InloggenTofik Dibi zegt dat hij zijn eigen geld kan verdienen.
pluk-87 | 20-02-16 | 13:41
Ja, ik hoorde dat ook en dacht verkeerd verstaan.
Maar nee, hij zei het echt.
Hij studeerde media en cultuur (richting film) aan de Universiteit van Amsterdam, maar maakte die studie niet af.
Na zijn vertrek uit de Tweede Kamer ging Dibi weer studeren.
Hij volgde een studie Media en Cultuur aan de Universiteit van Amsterdam en een opleiding tot leraar maatschappijleer.[27]
Met beide studies stopte hij in 2014.
In totaal 3 studies begonnen en alle 3 voortijdig gestopt.
Wat een loser.
Er was kritiek op het feit dat Dibi lange tijd gebruik maakte van wachtgeld voor voormalige Kamerleden. Ondernemer Erik de Vlieger bood Dibi een baan aan, maar deze ging daar niet op in.
Loyalis, de uitvoerder van de wachtgeldregeling voor Kamerleden, liet vervolgens uitzoeken of het GroenLinks-lid nog wel recht had op wachtgeld.
nl.wikipedia.org/wiki/Tofik_Dibi
Wat een schijnheilig geloof, en ik heb schijt aan Tofik.
Zou Jesse Klaver (maroķkaan) ook het schijt aan de Hollanders hebben.
En iedereen heeft schijt aan hem. Jammer dat dat niet tot hem doordringt en hij iedereen blijft lastig vallen met zijn gezeur en gejammer.
Na drugsbaron in spijkerbroek hebben we nu de interviewer in trainingspak
Pim zei het al: met de islam moeten we de emancipatie nog eens overdoen. Moet je weer al die achterlijkheid bestrijden. Ik kan het niet opbrengen daar geduld mee te hebben. Alleen dat afschuwelijke accent van die jongens al, dat geblaf van ze.
O,ja en die Tofuck is de grootste parasiet die ik ken.
Alle moslims zijn dom. Dat vind ik trouwens van alle (religie) gelovigen. Middeleeuwse flauwekul, nu hebben wij iets mooiers om in te geloven.... de wetenschap
Dibi heeft toch maar mooi groenlinks gesloopt waarvoor hulde.
Carmelita | 21-02-16 | 12:22
Gaat veel te ver. HGij schijt op ons.
Wat een verschrikking is die Salaheddine, uiterst gevaarlijk persoon net als alle islamisten. Dit is de eerste keer dat ik een zekere bewondering voor Dibi de mohammedaan koester. Hij laat zich zeer opdringende meningen van S niet in de mond proppen. Ik denk dat hij oprecht eerlijk probeert te zijn deze keer in zijn antwoorden. Kijk eens naar zijn lichaamstaal, naar zijn handen en dan die vulmaarin S daar tegenover. De leer van de (politieke) islam erkent geen grenzen, vooral S droeg dat uit met zijn agressieve opmerkingen. De titel van GS is incorrect nmm. Ben zeer benieuwd naar wat er uitgeknipt is.
Er bestaan geen beschaafde en gematigde moslims!
Het probleem met godsdienst is dat anderen menen te weten wat je moet geloven. Op die manier is het terrorisme.
We laten Nederland er buiten: toch fijn dat ik Arabisch versta dan.
Net als andere gelovige zijn moslims niet open over hun gevoelens en hun daden. Respect voor Tofic dat hij dit gesprek aan durft te gaan.
Minder!
Tip voor Tofik:
Leer wat beter debatteren.
Schoorsteenveger | 21-02-16 | 11:46
Dibi blijft zeker Moslim in hart en nieren.
De Islam is nu eenmaal een zeer overheersende, superieure, veeleisende religie/cultuur.
Maar Nederland moet verder en "hullie" zijn er nu eenmaal en gaan niet meer weg.
In dat licht bezien vind ik het moedig van Tofik dat hij het aandurft een belangrijke Islamitische leefregel (homo zijn niet praktizeren) aan te vechten.
Is toch een begin.
(Heb nog even een "je suis Tofik" overwogen maar dat gaat me nog net even te ver).
Is dit een IS verhoor?
Laat Dibi maar oppassen want voordat die het weet zit die gekneveld op een stoel boven op het dak.
@Salamisardientje (of hoe je ook heet): als ik die Limburgers zie carnaval vieren of ik zie die Friezen met hun Unoxmutsen op fietsen in de regen, dan kan ik me er ook niet mee identificeren. Ondanks dat ik gewoon een 'Hollander' ben. Toch heb ik het niet over 'wij' en 'zij'. Ik voel me hier thuis omdat ik voor gelijke rechten ben voor iedereen. Dat noem je namelijk 'beschaving'. Stuitend ook dat je dit een interview noemt, terwijl je alleen maar bezig bent hem te overtuigen van je gelijk, je legt 'm letterlijk woorden in de mond. Het klopt wel dat je zegt dat over de tijd, meningen van mensen veranderen. Jij bent duidelijk aan het radicaliseren. Pleur lekker op als je je hier niet thuis voelt, ik ga je niet missen. Voer je je hier wel thuis, blijf dan lekker gezellig, wees dan lekker kritisch (want dat mag hier), maar zet geen groepen tegen elkaar op. Oh ja, volg ook nog ff een cursusje interviewen, want 'interviewen' is wat anders dan 'bekeren'. En Tofik: jou neem ik nooit meer serieus. Ik heb er begrip voor dat het in jouw sociale omgeving heel moeilijk is om uit de kast te komen, maar jouw antwoorden in dit gesprek zijn werkelijk stuitend.
Ja... Ook dat. Maar veel belangrijker is dat 2 "fantastisch" geintegreerde moslims in ons land zeggen dat de culturen onverenigbaar zijn. En dat moslims alleen met moslims mogen trouwen. Ze zijn nota bene beide politicus. De ogen zouden open moeten gaan voor alle echte Nederlanders. Multiculturele samenleving is dood. Gelukkig.
holyground | 21-02-16 | 11:30
Ze horen hier niet, zeg je. Maar daar kijken zij anders tegenaan. Wij horen hier niet, want wij zijn kufar. Wij horen nergens, tenzij wij ons onderwerpen. Dan zijn ze nog geneigd en genegen om ons te tolereren.
Dat is wat ons boss maakt.
Die Sjeik Haitham al-Haddad legt in een lezing uit aan zijn volgelingen hoe de moslim gebruik moet makeb van ons democratisch systeem om uiteindelijk het Kalifaat te stichten. Zo ongeveer zoals Adolf het in Duitsland heeft geflikt. Meneer de Sjeik haalt daar een politicus aan, een niet-moslim die de moslimgemeenschap enorm geholpen zou hebben. Maar, zo benadrukt Haytham, de man blijft een niet-moslim dus hij zal branden in de hel. Het gehoor van Haytham herhaalt die woorden. Hij zal branden in de hel.
"Ik heb schijt aan de Hollanders" gaat ook zo diep. Je hebt moslims en kufars, en alle kufars zullen branden in de hel, aan alle kufars dien je schijt te hebben. Kufars deugen niet, ook als ze deugen.
Dibi is en blijft moslim, in hart en nieren, en schijt in zijn lafheid op eenieder die niet-moslim is.
Ik begrijp de boosheid hier niet. Dit is toch wat we eigenlijk al wisten? Als je dit ziet,een zogenaamde politicus met moslim achtergrond die eigenlijk zegt dat zijn cultuur en de Nederlandse onverenigbaar zijn,en dat we Aboutaleb horen zeggen dat zijn dochter beter niet met een niet moslim moet trouwen want culturen onverenigbaar.ik zeg EINDELIJK de waarheid die we al wisten. Zij horen niet hier. Hoeveel duidelijker wil je het nog hebben?
Hij bleef toch goed overeind in dit gesprek. De zin "ik heb schijt aan de Hollanders" slaat op Nederlanders die net zo bekrompen denken als zijn gesprekspartner, is dus in vergelijkbare context als de term kutmarokkanen door Rob Oudkerk.
En de staatsmedia ? Oren en ogen dicht. Dan bestaat het niet.
Dibi vegelijkt zich blijkens zijn twitter account graag met mister Bean kunnen we in ieder geval officieel vaststellen dat hij verstandelijk beperkt is.
Een beetje sneu voor Tofick Bibib, de meeste Hollanders hebben dikke schijt aan hem.
Te glibberig om aan te pakken, zelf met handschoenen aan.
Heb geen zin om aan die hypocriete slappe wachtgeldlul ook maar 1 hersencel op te offeren.
En alsie toch schijdt heeft aan NLers, rot dan lekker op naar je geloofsbroeders.
Flikkeren ze je van een flat af, broodpoot!
Dank voor het schrijven, fillempie hoef ik al geeneens te zien.
LZVE
*Toffee Dibidibi-toren metselen doet*
idd: De islam is als een destructieve sekte: er is een Absolute Waarheid en er is een Absolute Verkondiger van die Waarheid, en mensen die kritiek hebben op die Waarheid worden vermoord, en ook mensen die vragen stellen bij die Waarheid worden vermoord, zoals mensen die de Waarheid verlaten worden vermoord, en mensen die de Waarheid weigeren te aanvaarden worden vermoord, en cultuur die zich niet onderwerpt aan die Waarheid wordt vernietigd, zoals alles dat afwijkt van die Waarheid wordt vernietigd, zodat deze Waarheid er eigenlijk volledig op lijkt te zijn ingericht om alles te vermoorden en te vernietigen dat lijkt op denken en creativiteit en humaniteit en menselijkheid.
Blijkbaar zijn alle veranderingen in de tijd aan deze meneer voorbij gegaan. We leven nu en niet 200 jaar terug, wakker worden!
Waarom maakt die man gebruik van allerlei moderne zaken als tv, telefoon en internet als die nog kletst in de tijd van 200 jaar geleden.
Ik had een marrokaanse collega, een uit duizenden waar ik zeer goed mee overweg kon. Heb 'm nooit op dit soort zaken kunnen betrappen en heel veel hulde daarvoor. Liet zich blijkbaar niet gek maken door zijn geloof.
Hij moet zeggen dat die mensen die het voor zich hielden de test hebben doorstaan. Wat een drammer om hem iets te willen laten zeggen waar die niet achter staat. Precies hierom om dat opdringen gaat het. Wees blij met je eigen geloof en hoe je dat wilt invullen en hou op op te doen alsof dat het enige op deze wereld is. Op het agressieve af proberen iemand iets te laten beweren waar die helemaal niet achter staat. Misselijke manier.
Mogen ook niet gokken toch?
Ga maar eens kijken in een casino.
Zonder meer mooi om naar te kijken, die testosteronbommetjes.
Nou dit is een van de eerste keren dat ik diepe sympatie voel voor Tofik.
Hij blijft overeind en is in mijn opinie nu een echte Nederlander. Moslim, maar met een eigen mening en niet bang om die te uiten. Die salah of hoe dit teringlijer ook heet is zo tering kut voor dit land. Ga weg, rot op naar je kut bekrompen kut gemeenschap.man man man, wat een maatschappelijke vervuiling is die man toch. Zogenaamd interviewen maar met een agenda van hier tot en met rabat.
twee hele zielige stumperds, die precies aangeven dat op een enkeling na, de marrokanen (en andere nl paspoorthouders) nooit deel zullen uitmaken van de Nederlandse gemeenschap en dit ook niet willen. 5de Colonne in optima forma.
Mogen ook niet gokken toch?
Ga maar eens kijken in een casino.
Ik hoef niet eens een geloof te hebben toch? Waarom zou ik dat willen? Allemaal geneuzel. Je gelooft iets en dan probeer je het een ander op te dringen, vreemd gedrag. En als die ander niet wil dan mag je 'm gewoon verachten, van flats gooien en wat al zo meer.
Wie denken ze te zijn?
Die Salah is zo'n typische Marokkaantje die tegenwoordig wel gestudeerd heeft en zelfs een prima baantje binnen een Nederlands bedrijf bemachtigt. Maar dit is ook zo'n type waarvan de werkgever na een jaar of twee tot drie helemaal spuugzat is. Zo'n figuur die je de bloed onder de nagels vandaan haalt, die andere medewerkers bespeelt. Die eigenlijk helemaal niet zo hard werkt en al helemaal niet voor continuïteit zorgt, maar alleen bezig is om zakken te vullen en de ongelovige honden verafschuwt. Maar gelukkig dat zo'n Salah toch steeds weer door de mand valt en uiteindelijk ontslagen wordt.
@Dubz | 20-02-16 | 13:36
Helemaal mee eensch. Terwijl zijn gesprekspartner een typische moslim is, Dibi voortdurend onder druk zettend.
Dit is geen openhartig gesprek. Maar een soort dwanmatig kruisverhoor waarbij de zgn interviewer enkel zijn gelijk wil halen.... Wat een loel.
Salah verheldert nog eens waar de solidariteitsovervraging begint. Evenals Tofik en wie danook mag hij natuurlijk een eigen mening hebben. Zo'n mening bemoeilijkt echter het inburgeren in Nederland en volwaardig meedoen in de Nederlandse samenleving. Bovendien overvraagt het de toch al overvraagde solidariteit nog wat verder. Het lijkt me goed dat slimmere meer aanspreekbare Marokkanen hier notie van nemen en de eigen gemeenschap opbouwender op weg helpen. Gebeurt dat niet dan valt er bij afnemende welvaart een keer een tendens naar een grote kuis te verwachten. Nu hebben mensen zelf de keuze om dat voor te blijven en naar beste kunnen hier mee te gaan doen zonder zich door zelfbeperkende voorschiften vanuit Mohammed's leven en leer het eigen leven en andermans leven te verzuren.
(Oke: wordt > word)
Wat hemeltergend zielig dit (ja echt).
Tofik probeert validatie te krijgen van de cultuur van zijn roots. Maar die mieteren hem eigenlijk het liefst van een flat af. (pun intended)
.
Goede emo TV, maar slecht voor zijn psychische gezondheid.
Wordt wakker, Dibi, en wordt vrij!
De islam is als een destructieve sekte: er is een Absolute Waarheid en er is een Absolute Verkondiger van die Waarheid, en mensen die kritiek hebben op die Waarheid worden vermoord, en ook mensen die vragen stellen bij die Waarheid worden vermoord, zoals mensen die de Waarheid verlaten worden vermoord, en mensen die de Waarheid weigeren te aanvaarden worden vermoord, en cultuur die zich niet onderwerpt aan die Waarheid wordt vernietigd, zoals alles dat afwijkt van die Waarheid wordt vernietigd, zodat deze Waarheid er eigenlijk volledig op lijkt te zijn ingericht om alles te vermoorden en te vernietigen dat lijkt op denken en creativiteit en humaniteit en menselijkheid.
Ik ben absoluut niet pro-moslim en wat Tofik politiek gedaan heeft sta ik ook niet achter. Echter ik heb het hele filmpje bekeken en bv de uitspraak dat hij schijt heeft aan Hollanders moet ook in de context van het filmpje bekeken worden, anders begrijp je het niet. De uitspraak is niet goed maar is minder bot dan Geenstijl het zo op papier neer zet. Ik vind dat Tofik in dit interview vast houdt aan de waarden van de LBGT vrijheden waar hij in gelooft, ook al hamert die Salah keihard op hem in en probeert hem uitspraken te ontlokken. Toch een klein +1tje.
Ook belangrijk.. Het zijn Marokkanen. Dus niet Nederlanders, Misdragen ze zich dan kunnen we ze dus prima het land uit gooien. Uiteraard hebben buitenlanders ook niets te zoeken in de Nederlandse politiek, zouden er lagere rechten moeten zijn voor stemrecht, maatschappelijke belangrijke posities en minder recht op sociale zekerheid.
Als ik zoiets voorstel dan zijn het ineens gewoon Nederlanders. Maar veel van de Nederlanders zijn gewoon geen Nederlanders.
Het heeft met menselijke normen en waarden niets meer te maken, eerder met bestialiteit. Wat een zelfingenomen, arrogant, dom kutvolk is het ook.
En als wij hem ook laten vallen dan komt hij in een isolement terecht.
Want zijn gezegde is dat hij schijt heeft aan de Nederlanders, dat maakt hem nu juist kwetsbaarder dan hij al was onder de moslims.
Weet je wat,
wij hebben schijt aan de Marokkaanse moslims
fuck you everybadi
ristretto | 20-02-16 | 22:05
Hij is juist heel eerlijk, en graaft daarmee zijn eigen graf in de islamitische hel waar hij door geboorte deel van uitmaakt. Tofik Dibi is een levende tragedie van een groter geheel dan hemzelf.
Tofik Dibi is een lul. Niet omdat ie homo is, niet omdat ie Marokkaan is, niet omdat ie van GroenLinks is, niet omdat ie moslim is, niet omdat ie wachtgeld opvreter is maar simpelweg omdat ie niet eerlijk is. Nooit. Niet tegen zichzelf, zijn geloof noch zijn politieke achterban. Gewoon een hypocriete lul. Next.
BAM en was niks over van Tofik.
Het is leerzaam om het "interview" in zijn geheel af te zien.
Tofik wordt op minstens vier manieren duidelijk gemaakt, dat hij binnen de Islamitische gemeenschap goed fout zit met zijn uit de kast komen.
De mate van intimidatie valt goed te zien uit de positie die ondervrager/beschuldiger en ondervraagde/schuldige lijfelijk tov elkaar tijdens het gesprek innemen.
Ook komt duidelijk komt naar voren. dat hypocriet zijn binnen de islam als deugd aangeprezen wordt.
Even leerzaam is de uitspraak van zijn "Interviewer" Salaheddine: Wij zijn toch geen Nederlanders-Wij zijn moslims.
Ik hoop dat hij tijdens zijn verdere carriere/shows vaak aan deze uitspraak herinnerd zal worden..
Tofik had geen keuze voor zijn geaardheid. Slecht hoor dit.
Dus Allah laat je denken dat je homosexueel bent als test om vol te houden dat je het niet bent ? Zie hier de compleet geschifte denkwijze van moslims. Als je zulke shit beweert zonder er een god aan te plakken krijg je een wit jasje met armen op de rug.
Dat Marokkanen in het algemeen schijt aan Nederlanders hebben is mij nog nooit opgevallen.
En ze maken ook geen agressieve handgebaren.
Ze lopen alleen nog wel 400 jaar achter en gedragen zich naar een boek wat in Nederland niet van toepassing is.
Dit is het resultaat waarin er jaren miljarden zijn gestoken.
-weggejorist-
Dibi is nooit van zijn geloof afgevallen, maar leeft in de illusie dat, als hij zich maar onderwerpt, ook al is het op een anderw wijze, hij, nog steeds zijn God zal behagen. Die Salaheddin probeert 'm te vertellen dat er maar één wijze is om je te onderwerpen.
Ze willen allebei maar één ding, in het hol van Allah kruipen en zich daarin wentelen.
@Charlie36 | 20-02-16 | 15:09
En die agressieve handgebaren ook.
-weggejorist-
Wat een opgefokt schreeuwerig en agressief kutmarokkaantje die Salahedinne.
Ik vraag me af welke zonden hij dan zelf begaat en vervolgens lekker hypocriet voor zichzelf houdt.
De meest voor de hand liggende zonde lijkt mij dat hij zelf van de herenliefde is.
Hoe zal deze mening van Tofik over homofilie overkomen bij de meeste gewone leden van Groenlinks?
Een mooie demo dat de moslims qua hersenontwikkeling tussen de westerse mens en de bavianen in zitten.
Mooie quote trouwens: "kom op Tofik, we zijn geen hollanders, we zijn moslims".
Laat het even tot u doordringen.
Man man wat een middeleeuws gezever. Als je ZO allergisch bent voor homosexualiteit ga je toch lekker terug naar die zondenvrije zandbak waar je ouders vandaan kwamen?
Gaaaaap. Dit gesprek lijkt me echt te dom om tijd aan te besteden. Een overbodig gesprek, dat zie ik zo al aan de quotes.
toko senang1 | 20-02-16 | 19:39
Tofik is geen liberaal. Tofik is een gevoelig jongetje dat om aandacht smeekt en die aandacht niet van zijn aanbeden Allah kreeg. Dus ging hij op pad, raakte hij verdwaald in Multicultiland, en zocht hij zijn toevlucht bij de apparatsjiks van GroenLinks die enkel aandacht hadden voor zijn achtergrond, om puur politieke redenen.
Tofik voelt zich miskend en verraden, in de eerste plaats door zijn Allah. Als Allah hem morgen in zijn goddelijke armen sluit, dan kruipt hij met graagte terug in de kast.
Ik heb het hele stuk geluisterd. En de toon is anders dan in de samenvatting wordt gegeven. Tofik is een vreemde, maar niet zo vreemd.
En Salahedinne, je bent Marokkaans, en je zegt nu dat je achterbaks moet zijn. En dat is precies het probleem met veel Marokkaanse jongeren. Tofik is een liberaal.
Nu nog 300.000 te gaan
De integratie heeft absoluut gefaald.
Typisch, waar is Linda "Ik ben een Marokkaan" Voortman nou opeens gebleven? Oja, ze is te druk bezig met Guido "Ik laat mijn vrouw niet in een taxi met een Marokkaanse chaffeur" van Woerkom. Mevrouw is wel stil wanneer een voormalig groenlinks excuus allochtoon blijkbaar schijt aan de Nederlander heeft.
Ik zag laatst bij Jinek nog Samson de VS ophemelen want de verkiezingen zouden gaan om een latino en een vrouw en een zwarte was nu aan de macht. Daar konden wij nog heel wat van leren aldus Samson (Wat dat dan zou moeten zijn mag Joost weten?)Wanneer je zegt dat je het geweldig zou vinden als in de verkiezingen het tussen 2 blanke mannen zou gaan ben je een gore rasciesstttt!
Ik begrijp echt niet hoe de hypocriete hersenkronkels van de linkse gutmensch kunnen functioneren en dan ondertussen praat men zijn eigen hypocrisie ook nog eens goed.....
Na het interview te hebben bekeken, snap ik nu de essentie van de Islam: Indien jij niet leeft volgens de Islam en heb je een andere mening, dan kan je dat beter niet zeggen. Dit moet je tussen jou en Allah houden. Je kunt dan beter liegen tegen je medemens om zo de schijn op te houden dat je een trouwe Islamiet bent. Deze totaal idiote gedachte zorgt er voor dat de Islam nog duizenden jaren in stand wordt gehouden en dat er niets zal veranderen aan de islamiet. Want degene die wél anders denken (intellectuelen, homofielen, islamieten die wel een vrije gedachte hebben), kunnen beter hun bek houden. Die Salahedinne is feitelijk dus een figuur die predikt voor de Islam, maar in zijn geheime leven een homofiele pedofiel is. En hij vindt ook nog dat het zo hoort. M.a.w. ieder geloof is ziek tot in de kern.
-weggejorist-
@Ikdachthetniet | 20-02-16 | 16:04
Links maakt dit mogelijk er zit een heel circuit achter met mensen die beleids- bepalend zijn voor de opinie in hun sector en vriendenkring. Die sector is net als kanker en woekert uit naar de politiek.
Niet met opzet, door jarenlange indoctrinatie op de uni en school komt dit. En de aivd die hun mannetjes overal hebben zitten;)
We hebben gebogen voor de Saoedi's en dit is het resultaat.
Maar jouw instinct is zo rot als een mispel wanneer je denkt dat het niet goed komt. Soms moet je mensen op hun woord geloven.
Btw verworven rechten blijven bestaan zodat mensen zich geen zorgen maken en nachtrust verliezen om een minkukel.
Gegroet!
Geen zin om te kijken, maar zijn die stukken tekst tussen blokhaken door de GS redactie toegevoegd?
Zeer triest figuur die Tofik. Einde carriere als excuus Marokkaan bij zijn Groenlinks vriendjes. En zich dan ook nog laten ringeloren door die idioot van een Salaheddine met zijn Middeleeuwse zandbak geloof. De conclusie die we mogen trekken; Marokkanen in de politiek moeten ten allen tijden gewantrouwd worden.
Dit was geen gesprek; dit was een intimiderend en veroordelend verhoor. Verbaal en non-verbaal!
Tofik wint. Niet moeilijk om tegen achterlijkheid te winnen. Tofik had met meer moeten winnen als hij voor gelijkheid zou staan, in die zin verliest hij.
Fc Barcelona - fc Lutjebroek 1-0. Ik denk dat Barcelona dan ook niet van een winstpartij zal spreken. Toch?
Christopher Hitchens:On GAY MARRIAGE
youtu.be/gq1y5qApF4I?t=316
-weggejorist-
Tofik wint. Niet moeilijk om tegen achterlijkheid te winnen. Tofik had met meer moeten winnen als hij voor gelijkheid zou staan, in die zin verliest hij.
Fc Barcelona - fc Lutjebroek 1-0. Ik denk dat Barcelona dan ook niet van een winstpartij zal spreken. Toch?
Christopher Hitchens:On GAY MARRIAGE
youtu.be/gq1y5qApF4I?t=316
O, even opzoeken in het "boek van sinterklaas"... Nee, hij vindt het niet goed...
En ze komen hier voor meer vrijheid
. uhum
youtu.be/bDE9-Pt1kms?t=8m48s
allah snackbar | 20-02-16 | 13:51
Dan heb je wat gemist, want die Allsjablabla probeert hem echt van zijn stuk te brengen maar Tofik geeft niet mee. Het is echt triest dat het zo op de man wordt gespeeld en Tofik houdt stand. En dan die lichaamstaal die hij vertoont. Hij is duidelijk geïntimideerd en klein geworden. Krimpt ineen met zijn hand onder zijn hoofd maar blijft bij zijn mening. Ik heb medelijden met Tofik maar mijn minachting voor die zogenaamde Marokkaanse cultuur is er alleen maar groter door geworden. Tofik heeft meer dan ooit aangetoond dat de Marokkaanse cultuur compleet waardeloos is. Zelfverachting en zelfverkrachting is daar een nobele norm. Bah! Tofik wint!
Maar Dibi houdt daarentegen wel van ons Nederlands wachtgeld- opgebracht door de belastingbetaler.
@McMarx | 20-02-16 | 14:09
Leg ik verdorie uit dat het om een Nederlands gezegde gaat met een link erbij, is het nog steeds niet goed.
Hoeveel ouders hebben wel eens gezegd: kinderen, je kan ze wel schieten of achter het behang willen plakken. Dat betekent dat je je er mateloos aan kan ergeren. Gewoon een gezegde.
Dachten jullie mijn humeur even flink te willen verpesten, door dit 'openhartig' gesprek te gaan bekijken. Mooi niet.
Ik zie het toch anders. De winnaar is in dit interview is Tofik. De verliezer is niet alleen de interviewer maar de hele Marokkaanse cultuur die pleit voor geheimhouding en zelfverloochening. Ik heb eigenlijk diep respect voor Tofik gekregen.
-weggejorist-
Mir ging's zum Kotzen......
+++Nina Hagen+++
Wat een slappe zak is die Tofik. Ik hoop het niet maar als Tofik ooit door zijn landgenoten headfirst van een flat afgelazerd wordt denk ik alleen maar: Karma is a bitch, bitch.
Wij zijn Marokkaan, we gaan het alleen maar over ONZE wereld hebben, Nederland bestaat even niet. Waarom flikkert dit op kosten van de Nederlandse belastingbetaler levend tuig niet gewoon een pleuriseind op richting Rifgebergte, tussen de geiten voelen ze zich blijkbaar wel thuis. En in mijn optiek, als je Marokkaan bent zul je nooit Nederlander zijn, dus inleveren dat paspoort dat je onterecht in bezit hebt.
Wij zijn geen Nederlanders, wij zijn moslims. Of moslim is een nationaliteit, of Nederland is een religie. Effe uitleggen, lekker geintegreerde Nedermoslims.
Dat mag je gewoon zeggen? Dat vinden ze zelf normaal? 'We zijn geen Hollanders we zijn moslims'
Donder dan lekker op naar een compleet moslimland achterbakse rattenkoppen.
Btw, aan Tofik Dibi moet je geen aandacht schenken verder. Hypocriete patat die ook nog eens compleet irrelevant is.
En dit is het geintegreerde deel van volk?
KLopt er is nergens zoveel sex tussen mannen als in het Midden Oosten. Dat heeft ook te maken dat mannen daar niet snel kunnen trouwen. Je hebt geld nodig om een vrouw te trouwen vanwege de bruidschat die nog steeds in gebruik is.
Wat nog erger os dat vaak kinderen al gebruikt worden voor hun lusten. Ik kost enorm van moslims. Ook de zogenaamde gematigden. Zodra de extremen voet aan de grond krijgen is de gematigdheid bij veel moslims ook pleiten.
Er word hier steeds gezegd als moslims het niet eens zijn met de homo's en onze gebruiken bv een vrouw een hand schudden word er hier gezegd dat ze dan maar weg moeten gaan naar een moslimland.
Beste mensen ze gaan niet weg. Waarom zouden ze. Ze zijn hier omdat ze nog veel werk te verrichten hebben tegen al die klootongelovigen waar ze enorm de pest aan hebben.En die zo sukkelig (in hun ogen) zijn om alles van hun goed te vinden.Hoge Tolerantie dus. Zulk soort is niks waard in hun ogen. Zo zit hun cultuur in elkaar. Dat is ook de reden dat in die landen dictators kunnen nestelen.Plus dat er verschillende groeperingen zijn die zich druk maken om wat de ander geloofd of hoe de ander bid. Je moet toch iets zoeken waar je een gevecht om kunt gaan beginnen. Dat is al eeuwen de toon van de moslimcultuur.
kommabijmebinnen | 20-02-16 | 17:51
"Ik heb schijt aan de Hollanders" wordt door Dibi niet vanuit een gevoel van superioriteit gezegd. Hij delfde het onderspit, bleek zwakker, ijdeler, niksiger dan hij zichzelf had aangepraat en lijdt daar nu onder. 'Bam' mocht niet baten en dat petieterige stukje proza dat hij als een ware roman aan ons wilde presenteren bracht hem ook al niks. Hij is uitgepoept, die Dibi, heeft al zijn Marokkaanse kruit verschoten en nooit doe getroffen, zelfs niet als hij met hagel ging schieten.
Puur ressentiment, verongelijktheid. Hij heeft verloren, op alle fronten, is doelloos en enkel daarom een gewillig slachtoffer voor die hatende, zure Salaheddine die evenééns een vat vol ressentiment is, maar zijn geloof nog weet te gebruiken om gelijk te blijven hebben, om schijt aan de Hollanders te hebben, nee aan alle kufars.
Ik heb schijt aan de verongelijkten, steeds meer heb ik een grondige hekel aan die vele verongelijkten die enkel nog de ander kunnen verwijten dat ze zijn wie ze zijn. Verdoemden, verdwaalden zijn we allemaal, maar niet iedereen heeft vanuit zijn of haar zwakte de neiging om de ander als oorzaak, als noodzakelijke en voldoende voorwaarde van de eigen ellende te zien.
In dit gesprek wordt Allah aangeroepen als degene die hun wijzende vingertje sanctioneert. Islam is overgave, overgave aan een systeem dat voor jou alle kolen uit het vuur haalt, alle vragen beantwoordt en alle ellende weet terug te voeren tot een gebrek aan onderwerping dan wel de invloed van de kufar.
Dibi komt hier niet uit. Hij probeerde zich te ontworstelen aan dat systeem door zich op te trekken aan de GroenLinkse kufar. Maar die lustte hem niet, spuugde hem uit omdat hij zich, met al zijn gekronkel, bij hem opdrong.
Ik heb schijt aan de verongelijkten.
-weggejorist-
De uitspraken van deze zoon van Joop.nl worden nog even niet gepost op zijn favoriete blogje .
Wat een hypocriet geleuter over homosex, vrijwel elke Marokkaan heeft daar ervaring mee. Het zit in de cultuur maar mag niet uitgesproken worden. Het merendeel van de Marokkaanse jongens heeft sex met elkaar gehad.
@kommabijmebinnen Wel in de context zien. Als je het interview volgt kan hij dat zeggen. Was in de context wel te begrijpen.
Of snap je dat niet??
Maar owee als wij zeggen dat het geen Hollanders zijn. Dan komt de racisten kaart weer te voorschijn. Dit is toch het overduidelijke bewijs, we horen gewoon niet bij elkaar. We zijn gewoon niet compatible.
@Maria.1 Het is geen slechte jongen en hij bedoelt t goed. Wil opkomen voor jonge jongens die worstelen met dit probleem. Dat bewonder ik.
Zelfs autochtonen worstelen met het homo zijn in hun jonge jaren.
Tofi heeft verkeerd ingeschat hoe het soort Salla hier op reageert. Die hebben geen begrip. Nu niet en nooit niet.
Dat soort zuipt, gaat vreemd en dat bedekken ze dan.
Maar dat zijn geen echte zondes hahaha
Voormalig GL kamerlid bekent: "Ik heb schijt aan de Hollanders!" Dan mag ik toch zeggen: "Ik heb schijt aan de Marokkanen?"
Ik ken meerdere (homo)Marokkaantjes die het dan stiekem doen, Sala , en daar hoef je helemaal niet trots op te zijn. Die doen het tijdelijk voor het geld. Zijn de werksters van de homo's.
Doen het zoals jij graag wilt (bedekt) Helaas niet bedekt genoeg!!!
Ik zag het vroeger, 35 jaar geleden al. En ik vermoed dat het nu nog zo is.
Lekker stiekem.
De hetero-jongens neuken eerst onze leuke jonge meiden (de halve stad) en halen dan een bruid uit Marokko. Ik kan niet zeggen in hun geboorteland want ze zijn inmiddels hier geboren.
Zoveel jaar hier wonen zoals die Appa en nog nog zwakzinnig in een sprookjesboek geloven. Prototype van een Marokkaan met een grote bek die eigenlijk op zou moeten rotten. Je bent klaar met dat soort halvegaren, wat een dom geval zeg. Asscher, kom er maar in met je gefleem.
Eigenlijk een zeer treurig verhaal; Tofik Dibi een soort excuus-Marokkaan nu uit de politiek geraakt is en die wordt de les gelezen door ene Salahedinne. Leuk om te zien hoe die er al voor gaat zitten, licht voorovergeboegen met handen vooruit om dhr. Dibi eens flink onder handen te nemen.
Leuk dat dhr. Salahedinne meteen stelt alleen maar Marokkaans te zijn en verwacht dat ook van dhr. Dibi. Stel je voor dat je je huidige sitautie, je inkomen, je bestaanszekerheid, je toekomstmogelijkheden op de een of andere manier (ten dele) aan Nederland te danken zou hebben. Mijn God, wat een onbeschofte ondankbare ..... Ik wou hond zeggen, want dat is de uitdrukking, maar honden zijn veel aardiger dan deze meneer Salahedinne.
Kennlijk wil dhr. Dibi zich onderwerpen aan deze persoon. Beetje masochistisch ingesteld? Of hij wil zijn innerlijke Marokkaan ontdekken?
Wat een argumenten. Als een doodgewone jongen uit de kast wil komen, Marokkaan of niet, en hij denkt dat hij dan ook een rode loper naar Pauw krijgt dan ligt dat aan het matige of juist onmatige zelfbeeld van de verse uit-de-kast-komeling. Je bent toch niet goed snik als je denkt dat je dan meteen op de tv kan komen.
"Heb je het risico niet goed ingeschat?" Salahedinne probeer weer de schuld bij dhr. Dibi te leggen. Vuil truukje. Iedereen heeft op dit gebied zijn eigen verantwoordelijkheid en moet eigen inschattinegn maken. Stompzinnig iemand navolgen is nooit goed geweest.
"Je moet je zondes bedekken." Hoor ik dat goed? Dus als je tegen de Islamitische wetten zondigt, kop houden en dan is het goed? OK, weten we ook weer wat meer over de ethiek van de Islam, zoals dat zich in het hoofd van een Moslim kennelijk dient af te spelen. Dus liegen tegen jezelf en je gemeenschap in engere en wijder zin. OK...
Althans daar gaat Salahedinne voor en goddank zegt dhr. Dibi: "Ik vind dat schijnheilg" Bravo!
Voorbeeld van dhr. Salahedinne over het voordeel bedekken van zondes. Hoe je over 10, 15 jaar anders zou kunnen denken, terwijl je publiekelijk hebt uitgesproken. Nou, dat heet voortschrijdend inzicht en iedereen zal dat begrijpen en wie dat niet wenst te doen. Jammer! Fuck you!
Toont opnieuw aan hoe geslepen eigenlijk het hele denken van de dhr. Salahedinne is; uit op eigen voordeel is het kenmerk. Gelukkig gaat dhr. Dibi daar tegenin! Wat het zwaarst is voor zijn gevoel, moet het zwaarst wegen. Het persoonlijke ongemak contra de maatschappelijke effecten! Bravo, Dibi!
Ik laat het hier even bij, ga niet verder luisteren, want er moet gekookt worden. Ik doe de gepelde steak in de wok met groente geëquipeerd met Aziatische smaken, even afgekeken van Jeroen Meus, de Belgsiche kok van de "Dagelijkse Kost" op Één. Veel leuker en soms/vaak beter dan Jamie.
Hiero voor de liefhebbers: www.een.be/programmas/dagelijkse-kost/...
Salut! Evocatus
@AnnaJL | 20-02-16 | 17:39
Je bewondert Tofik Dibi?!
Pure winst. Twee moslims die zich onder het genot van een kopje thee af zitten te vragen wat Allah nou eigenlijk van hen wil, en daar duidelijk niet uit komen.
Salah is niet goed snik. Dat is niet iemand interviewen maar dat is iemand onder druk zetten. Die spoort niet die gast.
Zo'n ouderwetse Marokkaan met zijn zwakheden. Hij neukt alle vrouwen die hij kan krijgen of zelfs schapen en dan Tofi zo onder druk zetten.
Bah wat n stomme schapenneuker.
Laat je niet wegzetten Tofi. Ik bewonder jou!
Begrijp ik dat nou goed?
J. Jarig | 20-02-16 | 17:21
.
Volgens Salah is dat zo.
Die vindt dat je maar tegen die neiging moet vechten, als rechtgeaard Moslim.
En Salah vindt ook dat voor Tofik de rode loper is uitgelegd, middels TV optredens, waar andere Moslims die steun moeten ontberen.
Ik heb gekeken tot "we gaan het niet over Nederland of Nederlanders hebben, want wij horen bij de Marokkanengemeenschap, nietwaar? Dibi bevestigt dat het erste wat hij daarop noemt is dat hij geboren is in Vlissingen.
Vanaf dat moment Is alles wat verder gezegd wordt volkomen irrelevant voor mij als niet-Marokkaanse Nederlander en ze zoeken het maar lekker uit in hun knusse Marokkaanse gemeenschapje.
Dibi zou trouwens beter moeten weten dan te menen, dat hij als Nederlander alleen vanuit zijn Marokkaans-zijn kan praten. Doordat hij hier geboren is, is hij feitelijk al geen Marokkaan meer en kan het alleen nog maar over de Islam gaan. Nog een reden om ze in hun vet gaar te laten smoren, alleen is, als het ze uitkomt Nederland opeens wel belangrijk en zullen ze, naast het ontvangen van de gelden uit de Nederlandse hoorn des overvloeds, Nederland en de Nederlanders blijven haten en tegenwerken, uit pure afgunst en frustratie.
Blijft typisch. Zo hard als hij tegen (pro-homo) rechts Nederland is, zo gedwee is hij tegenover iemand die hem in zijn gezicht zit te beledigen.
Nee, Tofik, je bent inderdaad geen Nederlander. Want een Nederlander zegt tegen zo iemand dat hij zijn neus niet in andermans zaken (of anus) moet steken.
Dus als een Marokkaanse moslimjongere nu uit de kast komt en zijn omgeving hem dan uitspuugt, dan is dat Dibi's schuld, omdat die uit de kast gekomen is.
Niet de omgeving is fout, maar Dibi, want die had z'n mond moeten houden.
Begrijp ik dat nou goed?
Ik blijf het zeggen: géén dubbele paspoorten en zéker niet in overheidsfuncties!
Wat een interviewstyle... ergens tussen adriaan van dis en Badr hari. Kon dat gedram niet aanzien en vooral horen.
In Teheran had onze vriend allang aan een 2,5 tons kraantje gehangen. Ook niet goed te praten trouwens.
Dit is het enige interessante aan het gesprek: "Wij zijn toch geen Nederlanders. Wij zijn moslims!". Tofik is niet interessant maar de opmerking die door salah wordt uitgesproken geeft een inkijk in het gedachtengoed van (ik denk iets teveel medelanders) een groep mensen. Dat is veel enger en gevaarlijker omdat de impact daarvan (heel) groot is. Nederland en zijn wetgeving is niet belangrijk en daar hoeft geen verantwoording aan afgegeven te worden. Eén van de redenen dat criminaliteit een populaire hobby is onder deze groep mensen. Je maakt toch geen deel uit van de samenleving en zijn mensen. Je hoeft dan ook geen verantwoordelijkheid te nemen voor wat je de samenleving aandoet (of ze nou wel verantwoordelijkheid nemen voor hun eigen groep...... moi....).
Daar helpt geen integratie cursus of wetgeving tegen helaas.
Dit straalt weer heel erg slecht af op GroenLinks.
Moet je nagaan.
Die gast heeft 'echt' geprobeerd om in de leiders verkiezingsstrijd met Jolande Sap de fractievoorzitter te worden, zodat hij ook in de commissie Stiekem had mogen plaatsnemen.
Zijn tekst 'ik heb schijt aan de Nederlanders' zegt alles over wat de dubbele nationaliteit inhoudt: de afwezigheid van loyaliteit waarmee je toe te vertrouwen is, dat je die achtergrond niet verraadt.
Als ik de tekst voorbij hoor komen, 'dat ie toch moslim is, en geen Nederlander', dan weet ik, die jongen is zo chantabel als wat, en in tijden van oorlog of spanning moet je die niet geheime informatie toevertrouwen over de veiligheid van Nederland.
Gaan wij, Nederlanders, nog nádenken over hoe we in de toekomst soortgelijke geheimhoudingsrisico's gaan voorkomen, of moeten eerst de atoomgeheimen het land worden uitgesmokkeld naar Pakistan (oja, dat is waar ook, weet je 't nog?), om daar de atoombom te ontwikkelen, zodat daarop India óók 'n atoombom 'moest' hebben (!), of gaan wij voortaan wat strenger om met geheimen delen met dubieuze 'Nederlanders van buitenlands-dictatoriale achtergrond'. Arme Tofik Dibi; hoe oud is die jongen (?), en nóg zit ie klem met zijn achtergrond van moslim en dictatoriaal Marokko. (is hij ook nog 'n Berber, 'n gediscrimineerde minderheid uit 't Rifgebergte, 'anders' dan de beschaafdere Arabieren?)
Hou vol jongen, laat je niet opknopen, en pleeg ook geen zelfmoord. Want het gaat niet om die jongen persoonlijk, maar om waar hij als representatief verschijnsel voor stáát; zijn levenssituatie is duizenden malen aanwezig als de vijfde colonne voor Nederland. Van GroenLinks verwacht ik geen enkele reactie, (die zullen hun kamerlid heus niet loyaal steunen zodra die niet meer in hun ideologische praatje past), maar oh, wat zal de publieke opinie zeggen, als er straks weer 'n te betreuren *incident* is, als een bekende Nederlander van de toren is afgegooid/afgevallen. We hebben 'n Trump nodig in Nederland, oh wacht.
Valse nicht een politicus draaien draaien
Dus dat is de vriend van Tobi. Slim gespeeld voor de bühne.
Veel linkse mensen vinden het geweldig dat Salehedinne een podium krijgt. Maar vergis je niet, het is een hardliner. Het zou ondenkbaar zijn iemand van het andere spectrum voor de NPO te laten werken, de beer zou los zijn op Joop.nl
En dan de quote "Het hoort toch nooit te kunnen [dat jij je vriendje mee naar je ouders of familie zou nemen]? Kom op. Gewoon eerlijk. Wij zijn toch geen Nederlanders. Wij zijn moslims!" (Salah) Dat betekent dus dat als je moslim bent, je blijkbaar geen Nederlander kunt zijn. Gefaciliteerd door de NPO.
Verrassend om te horen dat Dibi, die eigenlijk alles wat hij is en heeft te danken heeft aan Nederlanders, schijt heeft aan de Nederlanders. Voor Marokkanen zoals deze Saleh heeft hij zeker diep respect.
Dat is raar omdat deze geloofs- en landgenoten van Dibi hem systematisch de boodschap inprenten dat hij onrein en gemankeerd is.
Hij is kennelijk dusdanig door zijn land- en geloofsgenoten geindoctrineerd dat hij de Nederlanders, die zijn homosexualiteit accepteren, juist daarom veracht. Ik zou zeggen: Tofik ga in therapie.
Nou, die Moslimfirst houding verbaast mij totaal niet.
Hadden jullie anders verwacht, dan?
Het enige verbazingwekkende vind ik toch de acceptatie van Tofik van zijn geaardheid en zijn geloof dat Allah hem daarom niet zal afwijzen.
Tegelijkertijd geeft hij toe te accepteren dat hij daar niet altijd voor uit zal kunnen komen (hij zal niet met vriend naar opa gaan) en ook wil hij blijven accepteren dat andere Moslims "er tegen blijven vechten".
Maar oké, het begin is er.
Twee minuten uitgehouden.. ga terug naar het rifgebergte volgevreten marrokaan. Jij hebt niets te zeggen over een ontwikkeld land als nederland. Wij zitten over de hele wereld, jouw soort met je arrogante opgeschoren kop wil niemand hebben. Veel plezier met je kopje thee. We gaan het zien. Vriend.
Deze video bevestigd het volgende voor mij:
- Geaardheid veranderd niet.
- Kritiek binnen Islam is niet mogelijk.
- Afvalligen die Islam niet meer geloven moeten dood.
- islam zit vol met hypocrieten, houdt je geaardheid maar voor je en zeg het tegen niemand, is tussen jou en Allah hoor. (Want in een Islamitisch land gaan dit soort mensen de kop eraf want het wordt niet getolereerd.)
Dit gesprek is alsof Geert Wilders geïnterviewd wordt door een presentator van de VARA maar Geert dan wanhopig probeert de indruk te wekken dat hij en de interviewer eigenlijk precies dezelfde kijk op de wereld te hebben. 'Zouden we niet gewoon alle vluchteling op moeten nemen? 'Uhmm, dit is heel erg moeilijk, ik ga hier niet over oordelen'.
Ja, ik hoorde hem dat ook zeggen in het interview tijdje terug en verbaas me er nu nog over!
Die vieze vuile strontflikker hoe durft hij!
Hij krijgt wel wachtgeld die Hollanders voor hem verdienen!
Vuile gore hoerenzoon Allah accepteert jou toch niet ga je moeder begraven met je slangentong!
niet integreren? dan......
Zo'n Tofuck is toch helemaal niet op zijn plaats in nederland, dit gesprekje laat zien dat ze hier niet gaan meedoen en niet gaan integreren. Laat ze snel afreizen naar een islamitisch land in plaats van ons te terroriseren met dat domme gelul en het profiteren van onze vrijheden en welvaart. waardeloze types, allebei.
Tofik Dibi: de man die enkele jaren geleden een nieuw wereldrecord vestigde op het onderdeel "Hypocriet doen door politici"
de man die tegen weigerambtenaren is maar dus wel ambtenaren opriep om werk te weigeren (d.w.z. meehelpen bij procedures voor uitzetting illegalen en afgewezen asieleisers).
Want een geweten van een SGP/CU/CDA ambtenaar mag niet van invloed zijn op het werk, maar als je ambtenaar bent en PvdA/GL/D66 mag je zelf bepalen welk deel van de wet je wel of niet uitvoert.
Ten eerste is dit natuurlijk een walgelijk gesprek, het duizendste bewijs dat iedere verdere islamisering vermeden moet worden. Ten tweede is het hilarisch om te zien hoe Tofik aan het roeien is zonder riemen. Hij koos ervoor om uit de kast te komen, wat op zich geen verkeerd besluit was, maar ging zich vervolgens afkeren tegen alles wat Nederlands/seculier is en probeerde hiermee waardering te krijgen binnen islamitische kringen, niet beseffend dat dit 100% onmogelijk is wanneer je homo bent.
"Wij zijn toch geen Nederlanders. Wij zijn moslims!" (Salah)"
Afvegen en doortrekken graag !
Het is slechts een kwestie van tijd dat alle religies tot inkeer zullen komen als ze slachtoffer zijn geworden van haar eigen doctrine.
Ik vind dit echt ziekmakend gesprek.
Grappig van die ex-Nederlandse volksvertegenwoordiger die nu profiteert van onze belastingcenten. Recent hadden we nog zo'n mooi Marokaans voorbeeld. Wist wel dat een dubbele nationaliteit niet wenselijk is. Ze nemen alleen maar.
Restaurant Fes in Rotterdam sponsort dit filmpje. Als Nederlander zou ik daar dus nooit gaan eten.
Tofik is overgestapt naar de Nederlanders, hangt onze denkbeelden aan, kortom is geintegreerd. De andere meneer zegt, dat kun je niet doen, integreren, want je verlaat ons, en de Islam.
Ja geachte medelanders, het is kiezen of delen. Integreren of wegwezen. Als je nu nog denkt dat homoseksualiteit fout is, heeft het merendeel van de bevolking liever dat je gaat......
De primaire oorzaak dat (berber)Marokkanen zo slecht meedoen is dat ze zichzelf totaal ingraven in hun eigen cultuur en opvattingen. Met zo'n extreme zwart-wit bril op heb je 0% kans op een normale integratie.
Iets anders speelt ook een rol; het gemiddelde IQ van Marokkanen ligt significant onder de 100. Op een of andere manier treedt daar geen verbetering in op, ook al smijt de overheid met de ene na de andere subsidie.
Denk zelfs dat Ali B ,als hij hier bij had gezeten,niet Dibi zou steunen.
Ik kan me nog herinneren dat hij niet zo lang geleden zei dat zijn landgenoten minder problemen met zijn geaardheid hadden dan Nederlanders (bij DWDD)
Beide prutsers zijn het niet waard om een NL paspoort te hebben.
Soms ontmoet ik een Marokkaan die decennia ik Nederland woont en die al tijd nooit erover heeft gedacht een Nederlandse paspoort bij de gemeente te halen(ook al heeft hij daar recht op),toen begreep ik hem niet en nu wel.Het zijn de grootste huichelaars die als eerste bij de gemeente op stoep stonden toen ze hoorden dat ze Nederlander mogen worden."Nederlander"?
-weggejorist-
@ Ongeblustekalk | 20-02-16 | 14:46
Ik ben bang dat dat een utopie blijft, zeker als je naar onze regenten kijkt. Die hebben überhaupt al geen plannen om te sleutelen aan onze rechtsstaat om de islam te beteugelen. Sterker nog, ze zullen het door wetswijzigingen de islam juist alleen maar makkelijker maken door in de wet op te nemen (dat gaat gebeuren) dat kritiek op de islam niet is toegestaan. Alles komt onder de noemer discriminatie of racisme.
Om de één of andere duistere reden wordt de islam in Nederland, alsook in veel andere landen zoals Noorwegen en Zweden, beschermd en zelfs omarmd alsof het iets geweldigs en goeds is, terwijl de dagelijkse nieuwsfeiten anders zeggen. Zelf als dat ten koste gaat van onze eigen veiligheid en soevereiniteit. Die wordt steeds meer ondergeschikt gemaakt.
De Nederlandse politiek en media bevorderen de islamisering, maar wordt dit ten stelligste ontkend en zijn het volgens hun alleen maar onderbuikgevoelens, etc. Yeah sure.
Er is één ding wat ik in mijn 50-jarige bestaan wel heb geleerd, en dat is dat mijn onderbuik het nog nooit fout heeft gehad. De onderbuik is een mooi woord voor menselijk instinct.
Nou, dat was weer een groot succes voor de heilloze integratie. Is koeltoer. Ok.
Maar dan ook consequent zijn graag: het zint je hier niet, je hebt schijt aan Nederlanders? Ok, geen probleem, de voordeur staat open, doei en succes met de rest van je leven. En vergeet niet de voordeur dicht te doen, dus afstand doen van NL paspoort. Ik lig er geen moment wakker van. Is mijn tolerante cultuur.
.
En dus niet hier blijven hangen omdat het gratiesz geld zo lekker is. Daar houdt mijn cultuur niet van. Hypocrieten in optima forma.
AIVD luistert U mee, beide paspoort afpakken en wegflikkeren dit kutvolk.
De ene Salahedinne heeft bijna elke hoer in Marokko gehad om vervolgens een zogenaamde vroomheid uit islam Tofik de les te lezen.. Nou nou..
@ Einde van de Domheid | 20-02-16 | 13:50
Eens! Verschrikkelijk en @ Tovik; trek een rokje aan en wat hair-extensions, dan rond dartelen in Keulen en je krijgt alle liefde die je toekomt.
Begrijp ik nu goed dat die Sallah zelf vind dat ie geen Nederlands paspoort waard is omdat ie mohammedaan is?
Dibi: "Ik trek het soms niet."
Salah: "Jammer vind ik dat."
Dibi: "Ik knijp hem wel."
Salah: "Fijn gevoel is dat."
Dibi: "Ik heb veel schijt aan Nederlanders zitten."
Salah: "Ja fuck Nederlanders. Aan mij heb je nog geen schijt zitten. Jammer is dat."
Dibi: "Ja."
En toch draagt Tofik een steentje bij aan de Verlichting van de Islam.
Waar Salah wil dat je je homosexuele neigingen onderdrukt (dan ben je sterk), gelooft Tofik dat Allah het wel accepteert.
En niet als zwakte maar als gelukbrengend.
Neem wel even de moeite om het filmpje helemaal te bekijken. Tofik werd wel erg onder druk gezet door een interviewer die vergeet dat hij hier wel in alle vrijheid kan deel uit maken van de samenleving. De interviewer heeft geen enkele behoefte om te integreren. Als hij consequent is zou hij richting Marokko moeten vertrekken. Overigens had de vragensteller wel een beetje gelijk met zijn opmerking over het wachtgeld en de commerciële belangen van Tofik.
Eigenlijk haat de moslim Tofik gewoon de Homo Tofik en alle andere homo's, gaat ie er van over zijn nek, schaamt zich voor zijn familie en vind zelf ook dat het niet kan, maar de homo in hem kan wel een boekie schrijven voor het geld en schijt aan de Hollanders heeft ie als Marokkaan toch wel.
Hebben zijn vrienden van Joop het al geplaatst ?
Dit filmpje moet elke Nederlander zien die de Islam de religie van de vrede vindt.
Dit filmpje toont de intolerantie, homohaat en de ontkenreflex van Moslims. Dat laatste is een zeer belangrijke paradox met het Christendom, waarin opgeroepen wordt je zonden te belijden aan anderen. In de Islam is het dus zo dat je je zonden moet bedekken en dan is het tussen jou en Allah. Een heel makkelijke manier om een religieus en tegelijk bedenkelijk leven te leiden.
Iedereen terug in z'n hok want de islam komt eraan: geen homoacceptatie, geen NL acceptatie, geen anders dan islam acceptatie, geen rede, geen humor, geen individualiteit. GETVERDEMME. En dan hebben we nog niet eens de islam behandeld, alleen hun zanikkende rothumeur.
Home sweet home, jongens, is dat wat? Oja, Wijblijvenhier. Wij ook. Kwestie van tijd dat ook de groenvreters en de vredeskerken genezen zijn van islamitische hypocrisie.
Na het bezoek aan de darkroom heeft Tofik ook ergens schijt aan en wel tot aan de elleboog.
Zag het ook gister. Hoor die Salahedin zeggen:"stel dat er alleen maar moslims zouden zijn.. wat natuurlijk veel beter is".
Wat een vies teringjong is het ook. Ziek mannetje evenals Tofik natuurlijk. Laat ze optyfen uit Nederland.
nu eenzelfde gesprek over loverboys,daar heb ik ze nog nooit over gehoord.
@Charlie36 | 20-02-16 | 15:07
Dit was helemaal geen interview. Salaheddine probeerde Dibi voortdurend zijn eigen opvattingen op te dringen en woorden in de mond te leggen. Hij was voortdurend in monoloogvorm zijn eigen denkbeelden over een goeie moslim aan het spuien. Hij was totaal niet geïnteresseerd in de mening van Dibi. Ik heb veel slechte interviews gezien, maar dit was de overtreffende trap.
Tja, je kan ze GroenLinks doodknuffelen en ze van een megabaan en -geld voorzien maar ze zullen toch op dit land blijven scheissen. Stank voor dank, heet dat.
@ kovariant | 20-02-16 | 15:14
Volgens mij was Dibi kamerlid bij GroenLinks en niet bij een islamitische partij
En ik heb schijt aan moslims.
Daar, alstublieft.
@blendedperfection | 20-02-16 | 15:13
Ik woonde ook in een wijk met een aantal streng gereformeerde gezinnen. Op zondag groeten ze niet en maandag is alles weer normaal. Zeer aardige mensen overigens. Jammer dat een aantal kinderen juist zo ontspoorde (cocaïne, overdreven veel relaties, uiteindelijk zelfs een geslaagde zelfmoord). En dan zo'n dominee die bij het graf naast je staat te orakelen dat hij naar een dor en droog land gaat, want zelfmoord is zonde. Extreem geloof daar zou ook wel zo'n stickertje op mogen net als bij roken. Gewoon op de voordeur van kerk of moskee "pas op, dit kan ernstige gevolgen hebben voor de gezondheid van u en uw omgeving". Verder moet iedereen het zelf weten.
Natuurlijk heeft hij schijt aan de Hollanders anders ga je niet bij GroenLinks aan de slag.
Kunnen er vanuit gaat dat de AFA + intersect feminstengroepjes op Salah's tourdata+locaties gaan demonstreren. Of..
elke minuut Tofik media aandacht is er 1 teveel.
Stel je voor dat je elk weekend verplicht preken uit de zwarte kousenkerk moet aanhoren dan word je ook vanzelf gevormd. Probeer maar 5 minuten naar www.youtube.com/watch?v=-bS0gvz3i3I te luisteren en dat dan elke week. Imams doen net zoiets met dat grote verschil dat die soms ook nog rustig oproepen tot geweld. Dat geloof moet zichzelf eens goed in de spiegel kijken. Duurt gewoon nog een paar generaties en dit soort interviews helpen in die zin dat mensen erover spreken en over nadenken.
Dus dat was vrij rap.
Ik houd het niet vol meer dan 16 minuten naar dit gelul te kijken.
kovariant | 20-02-16 | 15:14
Als Wilders in Marokko zou wonen en Marokkaans volksvertegenwoordiger zou zijn zou je eventueel een punt hebben.
Ik ben afgehaakt bij "net als mij".
Niet zeuren dat Tofik als volksvertegenwoordiger van de Moslims zegt "Ik heb schijt aan Hollanders". Terwijl Wilders zegt: "Minder, minder Marokkanen". Daarover zeuren, is met twee maten meten.
Watching the Wheels
Over zwarte kousen gesproken. Vroeger naast zo'n familie gewoond; aardige mensen hoor, maar wij gingen wel hard naar de hel toe volgens de man des huizes. Wel grappig overigens dat hij een TVtje op de zolder had, waar hij op zondag stiekem naar ging kijken. Of hij zich ook liet uitwonen op een homo parkeerplek weet ik dan weer niet, maar had wel goed in het plaatje gepast.
Verder overigens harde werkers hoor, meerdere succesvolle bedrijfjes, gedisciplineerd en kwamen je altijd helpen als er iets gedaan moest worden. Kinderen stonden vaak om 6 uur naast hun bed om voor school eerst nog even in de kassen te werken. Legde je hun geloof ook niet op en je kon er best een biertje mee drinken als je het maar niet over God had.
Ik noem mijn schijt "Mohammed". Als ik naar het toilet ben geweest en er ligt een Mohammed in, dan trek ik Mohammed door. Flushhh...
Daarna gebruik ik Nederlands toiletpapier om Mohammed-resten van mijn halve maan te vegen.
@BillyDanzig | 20-02-16 | 15:06
-Euhh ik ben smurf, jij bent smurf.
-Ja.
-We zijn allebei smurfen?
-Ja, we zijn allebei smurfen.
-Dus dus euhh dus, 't is niet zo dat je geen smurf meer bent ofzo.
-Nee nee, anders zou ik dat ook zeggen trouwens.
-ok, nee ok, dus we zijn allebei smurfen.
Ah, die Salaheddine is ook die gast die toen die gozer van Pownews aanpakte:
www.youtube.com/watch?v=TWWlpHQhKSo
Dat was ook genieten.
Toch wel goed om te zien hoe die groepsdruk werkt. Het lijkt een beetje op de zwarte kousenkerk van vroeger. "Ze verbergen hun zonden en houden die idealiter alleen voor Allah." Nou dat is dagelijks in de maatschappij te zien. Goed openhartig interview.
Je bent zwak als je niet voor je eigen mening uit durft te komen. Tofik is erg zwak. Dat dit figuur ooit leider van een politieke partij wilde worden. Totaal geen ruggegraat. Wat een lamlul. Ik kan wel duizend argumenten bedenken die hij had kunnen inbrengen.. gewoon irritant dat hij er met geen enkele kwam...
valdonega | 20-02-16 | 15:04
Die Marokkanen die in Marokko wonen doen het liefst de poort dicht als Nederkanen (Berbers) erop bonzen.
Bedankt voor de samenvatting, ik trek het inderdaad niet om naar die kwallen te luisteren.
Tjonge, die Salaheddine sloopt hem gewoon. Ik had Tofik verbaal toch wel sterker ingeschat. Het was genieten. Ik kreeg zowaar nog medelijden met Tofik.
Ik vind die Salaheddine eigenlijk wel een goede interviewer. Spreekt ook nog prima Nederlands.
-Euhh ik ben moslim, jij bent moslim.
-Ja.
-We zijn allebei moslim?
-Ja, we zijn allebei moslim.
-Dus dus euhh dus, 't is niet zo dat je geen moslim meer bent ofzo.
-Nee nee, anders zou ik dat ook zeggen trouwens.
-ok, nee ok, dus we zijn allebei moslim.
Salahedinne prent het Tofik goed in. Ik denk ook niet dat Tofik zou durven toegeven een afvallige te zijn.
très cool
Zat er net ook al aan te denken; dat gaat niet lang meer duren. Zijn geloofsgenoten zullen het wel weer wijten aan Allah's wil.
dat de islam een middeleeuwse haatreligie en de marokkaanse cultuur er één is van achterbaks inteelt opportunisme wordt door deze twee parasieten weer eens keurig op beeld vastgelegd. Nederland gaat kapot aan de moraal van dit soort sujetten.
Schokkend filmpje! Jonge mensen met dit soort bekrompen denkbeelden hebben toch geen toekomst in Nederland? Ik denk dat men zelfs in Marokko meer geëvolueerd zijn intussen?!
@mental K | 20-02-16 | 13:52
Ja, maar er vloeit geen bloed en de islamist laat niet de gewelddadige toorn van allah op de homo los, zoals het sprookjesboek beveelt in sura 7:80, 26:165, 27:54 en 29:28.
Verder kan ik er ook niets positiefs uithalen.
Je kan er overigens op wachten dat Tofik met een lege pillenbuis dood in zijn bed wordt gevonden. Verraden door zijn imbeciele geloofsgenoten, afgeschreven door zijn imbeciele partijgenoten, uitgekotst door alles en iedereen (behalve zijn moeder), onherstelbaar beschadigd door het mentale kankergezwel dat islam heet. Best heel erg zielig eigenlijk.
Voel me diep gekwetst. En dat terwijl ik je zo toegewijd gepijpt hebt, Tofik!
Overigens staan zijn opmerkingen nu haaks op wat hij eerder vertelde, namelijk dat hij alleen uit extreem-rechtse hoek bekritiseerd werd nadat hij uit de kast kwam. Blijkbaar ligt zijn geaardheid toch iets gevoeliger bij zijn moslimbroeders.
Wat een engnek is die Tofik. Schijt aan de Nederlanders, maar wel lekker even een paar jaartjes wachtgeld cashen van diezelfde Nederlanders. Hij is een schande voor elke homo. Die andere gek maak ik niet eens woorden aan vuil; er komt een dag en ik hoop niet al te lang dat hij en de zijnen vriendelijk doch dwingend gevraagd worden Nederland voor altijd te verlaten. Ik ben er niet rouwig om.
Meneer Salah mag dit allemaal zeggen van social justice figuren want ies koeltoer. LOL
Islam is sowieso helemaal segregatie-happy. De hele koran staat stijf van de tegenstelling moslims (jeuh) vs niet-moslims (boe) en de vrouwen worden al op jonge leeftijd voorzien van een segregatielap op hun hoofd. In iedere andere context zou zulke bevooroordeelde uitsluiting op basis van geloof volstrekt illegaal zijn. Maar niet bij de islam natuurlijk.
En de wensdenkende verheffings-elite blijft van mening dat de autochtonen het beste nog een beetje verder mee kunnen buigen, dan komt die integratie vanzelf wel. Zoveel achterlijkheid zou strafbaar moeten zijn.
-weggejorist-
Een staatsburgerschap geeft rechten en plichten. Een recht is het kiesrecht. Dit geeft bijvoorbeeld recht om te stemmen bij een referendum. Het Nederlands staatsburgerschap geeft recht om in NL NEE of ja te stemmen voor het associatieverdrag met Oekraine. Dit kan ook in het buitenland via de ambassade. Een Marokkaans staatsburgerschap geeft geen recht om in Nederland te stemmen en andersom. Naar mijn weten zijn Nederlanders geen aanhangers van het geloof Nederland en zijn moslims geen staatsburgers van de Islam
Overigens, toen een PVV-woordvoerder drank- en drugsverslaafd bleek te zijn ging de policore meute er direkt met gestrekt been in en werd uiteraard weer geprobeerd de PVV de foute hoek in te duwen.
Is GroenLinks inmiddels al om commentaar gevraagd?
Wat vinden zij ervan dat deze GL-trofee schijt aan de Hollanders heeft? Is die Hollander-haat bij de personeel-selectie of eventueel later nooit opgevallen?
Zoals gebruikelijk, oorverdovende stilte aan GroenLinkse zijde, en niemand die hun vragen stelt.
islamietje
uitgekotst door die schijtNL'ers
en blijkbaar ook door zijn eigen 'ras'
pas maar op, strax draait ie door en blaast hij zichzelf op
Blijk heeft salaheddine een persoonlijk lijntje met allah. Hij lijkt immers erg goed op de hoogte te zijn van de wensen deze god.
en nu ook geen wachtgeld meer en een CV, die je kenmerkt als een luie donder zonder enig doel.....
Zou die andere Tofi er wellicht subsidie voor krijgen als hij dit soort interviews in het Nederlands houdt? Zou best kunnen, verdienen ze samen aan nog wat uit de staatsruif.
Zegt hij nou werkelijk op 3.30 min. "dit Marokkanendebat is ook lucratief"? Waarom spreken ze trouwens Nederlands? Omdat het lucratief is?
Het lijkt wel of ik naar een 15e eeuwse discussie zit te kijken en luisteren. Nog eeuwen ver weg van verlichting deze discussie. Man, hier zijn we in het westen toch al lang klaar mee?
Heb het interview bekeken. Wat me meevalt is dat Salahedinne op een fatsoenlijke manier woorden kan geven aan zijn intolerantie (i.p.v. het aloude KK). Voor de rest word ik er nogal triest van en ben ik blij dat ik geen moslim ben.
Ik denk dat het voor ons en voor hem beter zou zijn als hij stopt met ademen.....
misselijk ventje, allebij trouwens
Tofik, conformeren ten koste van jezelf. de schreeuw om acceptatie van de moslimgemeenschap wetende, dat je jezelf moet verloochenen om dit te krijgen. Uit de kast komen, wat iedereen al wist maar vervolgens je ervoor schamen is natuurlijk het allerergste. Als je niet ergens voor kiest blijf je altijd een buitenbeentje in welke gemeenschap dan ook. Dit interview kenmerkt je.
Ik zou bijna God/Allah/JWH/Brahma/Zeus/Thor o mijn blote knietjes danken dat ik zonder religie ben opgevoed... Maar ik ben realist, dus:
Dankjulliewel Pa & Ma!
Aboutaleb zou zijn dochters verbieden om met een niet-moslim te trouwen, Arib spreekt privé alleen maar Marokkaans en kan geen behoorlijke Nederlandse zin formuleren, Dibi heeft schijt aan de Hollanders.
Maar maak één opmerking dat je bedenkingen hebt bij zo veel allochtonen in de politiek en je bent een racist.
Als gelovig mens vind ik het moeilijk te begrijpen dat binnen de religieuze structuren geen ruimte is om werkelijk open te zijn over wie je bent. Dat is ook zo in de katholieke kerk. Dat is heel jammer en ik vind het heel logisch dat mensen om die reden een kerk/religie de rug toekeren.
Wat is perverser? Homofilie of een oneigenlijk leven (door God gegeven)?
Vergeet nooit, als je hiermee in aanraking komt en onder druk komt te staan is dit nooit vanwege God maar ALTIJD vanwege de mensen (die er niks van snappen, zou ik dan zeggen).
Ikdachthetniet | 20-02-16 | 14:33
Het komt wel goed. Er moet daarna alleen wat aan onze rechtsstaat worden gesleuteld zodat deze en andere uitwassen worden weggenomen.
Gewoon weer rust in de tent, met degelijke waarden en normen die geen schade toebrengen aan anderen, zoals kinderen.
Dat gaat er gebeuren.
Tofik is een islam-miet?
Salad is geen Nederlander. Hij heeft twee paspoorten en je kan niet het Nederlands Koninkrijk dienen en de bisexuele Marokkaanse koning dienen. Van mij mag hij op schoot gaan zitten bij de Marokkaanse koning in de hoop dat deze koning zijn handen thuis kan houden. Zal op zich niet zo moeilijk zijn want de Marokkaanse koning houdt alleen van snoepjes.
Wat een akelig bazig en intolerant mannetje die Salahedinne. Een typisch voorbeeld van hoe integratie totaal mislukt is. Wat doet hij hier, hij past veel beter in Marokko.
Veel wijsheid in dit gesprek. Kan ik wat van leren. Tofi en VARA de weg kwijt. Moslims en rechts Nederland denken hetzelfde over de VARA.
-weggejorist-
-weggejorist-
Ok filmpje helemaal uitgekeken, twee meest schokkende constateringen:
- De constante benadruiking van beide kanten dat ze Marokkanen/moslims zijn en zeker geen Nederlanders (want gatver)
- Dibi die geen enkele poging doet om te pleiten voor meer homo-acceptatie binnen die gemeenschap die volgens beide zoveel beter is dan de Nederlandse
Nu zou ik het tweede punt nog puur kunnen wegschrijven als Dibi's persoonlijke lafheid. Hoewel, aan de andere kant, waarom moet je dan als ex-politicus zo publiekelijk uit de kast komen als je er verder helemaal geen maatschappelijke verandering mee wil teweeg brengen? Toch alleen maar voor eigen fame en fortune?
Allah, verlos ons van de narcisten.
Het eerste punt stuit mij echter nog veel meer tegen de borst. Kijk in principe kan ik er nog wel enig begrip voor hebben dat mensen met dezelfde migrantenachtergrond vooral elkaar opzoeken, doen de Chinezen ook al vanaf het begin en is ook nooit een issue geweest, maar wij als inboorlingen worden wel dagelijks doodgegooid dat wij moslims in het algemeen en moslims met een Marokkaanse achtergrond in het bijzonder overal van zouden buitensluiten en niet als mede-Nederlanders zouden behandelen. Waarbij natuurlijk ook verteld wordt dat dat de reden voor de topscore in alle foute statistieklijstjes van deze migrantengroep.
Maar hoe kan je ons inboorlingen nu constant verwijten dat wij een groep uitsluiten die ZELF een torenhoge muur om zichzelf heenbouwt? Dibi zegt in het begin al, thuis spraken ze Marokkaans (is dat trouwens wel een taal?), als ze ergens op bezoek gingen was het bij andere Marokkanen, contact met die verderfelijke Nederlanders werd niet gezocht.
Als deze twee muppets ook maar enigzins representatief zijn voor de groep die ze zeggen te vertegenwoordigen zal er van die kant nooit verandering komen, maar laat vooral onze eigen cultuur-marxisten dit filmpje maar eens bekijken. Misschien dat zij nog wel tot inzicht kunnen komen dat ze hun pijlen al jaren onterecht op de verkeerden richten.
De enige mannen die ik elkaar altijd zie kussen zijn moslim mannen. Maakt niet uit of het familie of vrienden of onbekenden zijn, ze lebberen elkaar altijd direct af.
Ik voel me zoooooo uber als ik dit soort tsja wat soort mensen zie.
Ik ben niet altijd een fan van Tofik, maar hij doet het hier netjes. Die Salaheddine moet gewoon lekker verhuizen naar een land dat hem meer bevalt en anderen met rust laten.
Toont maar weer eens aan dat Marokkanen een Islam agenda hebben die zij hoger achten dan de westerse.
Ik ben links, maar fel anti-Islam.
Vond het goed dat Tofik toch stand hield en niet alle woorden overnam. Salah was inderdaad erg intimiderend.
Marokkanen kudtvolk. Een Pvda'er zei het al jaren geleden. Toen uitgekotst door zijn partij omdat hij de waarheid zei.
Beide zeer gevaarlijk voor onze westerse normen en waarden
De aap komt langzaam uit de mouw ik denk 2 zetels erbij na dit betoog geert
Probleem lost zich vanzelf op dan
@ Petroselinum crispum | 20-02-16 | 14:08
Ben je nou echt zo naïef om te geloven "dat het wel over waait"? De islam waait niet over. Integendeel, het zal steeds prominenter worden.
Om de doodsimpele reden dat het een gewelddadige religie is. Er zijn geen compromissen mogelijk. Er is maar één Koran, er is maar één profeet en er is maar één islam. Het hele Westen (Europa) kijkt de andere kant op en ziet het gevaar, dat met enorme HSL-treinvaart onze kant op komt denderen, niet aankomen. Dát, beste mensen, zal het einde betekenen van de vrije westerse wereld zoals wij die kennen.
Het is reeds vijf over twaalf geweest. Ben blij dat ik geen kinderen op de wereld heb gezet, want wat die gaan meemaken zou wel eens erger kunnen zijn dan wat er gebeurde in de Tweede Wereldoorlog. En misschien nog wel eerder.
Titel is uit zijn verband getrokken.. Ik vond het een mooi interview. De tweestrijd waarin deze man verkeerd is difficiel
Conan de Rabarber | 20-02-16 | 13:58/13:59
:D
Ff wat anders, we lopen allemaal wel te gillen en blehren, voor eigen parochie that is, maar beter zouden we de klassieke jaren zeventig gedachtegoeden van links (feminisme, homorechten, mensenrechten, cultuuremancipatie) uitspelen tegen ultraconservatieve religieuze geloofsregels. Lees dus vooral de islam1.0.
Laat traditioneel links en traditioneel mohammedanisme elkaar maar ten gronde richten. I for one stook graag dergelijke vuurtjes op. Moslimrenaissance is go!
Je zou Dibi maar zijn, je kunt niets dus je bent afhankelijk van de acceptatie van anderen, maar je wordt inmiddels uitgekotst door de Nederlander en ook door de Marokkanen, tel uit je winst.
@pluk-87
Het ging meer over het gezins leven. Ik Was het niet met hem eens alleen had ik geen valide argumenten om de discussie te winnen. En nu nog niet.
Wat een tiefuslul is ook die Salah. "Wat als rashid uit de schilderswijk uit de kast komt? Die heeft niet die luxe van DWDD en de Volkskrant. Bij hem ontploft er iets in zijn gemeenschap..."
Dus wat wil je dan zeggen, uitgekookt karakterloos stuk vreten? Je neemt het allereerst Tofik kwalijk, dan nog eens die Rashid uit de schilderswijk en bovenal: Je toont je bekrompen zieke gedachtewereld waar geen weldenkend mens op zit te wachten. Merk dat woord WELDENKEND daarbij gerust op. Salah. Met je schoenen.
Tofu Dhimmy is een laffe homosensuele IslaMiet (moehahahahaha) die het grootste verraad pleegt, wat je als mens maar kunt plegen: hij verraadt namelijk zijn eigen zijn. Eigenlijk heel sneu dus.
Wanneer je Tofik niet blieft en wil dat hij in deze positie blijft omdat dat in de toekomst niet fijn kan zijn, moet je hem proberen te overtuigen zoals zijn gespreks-partner aan het doen is of nog overtuigender. Hij gooit dan zijn kont tegen de krib en blijft rotsvast in zijn mening.
Precies waar je hem dan wil hebben.
Stelling: "Ik heb schijt aan Hollanders"
Reactie: "Och, ja, ik ben het er niet mee eens, maar ja hij heeft het recht op zijn eigen cultuur he"
Stelling: "Ik heb schijt aan Marokkanen"
Reactie: "Ra-sis-muh!!1"
Islam is geen onderdrukking
@Einde van de Domheid | 20-02-16 | 14:13
Je laatste zin snap ik niet.
Dat dacht ik al, hij kijkt ook altijd alsof 'ie moet poepen. Over z'n boeren-kiespijn-lachje nog maar te zwijgen.
Zou hij tijdens het bidden wel eens genomen zijn. O Allah.
Tofuk en die andere gozer hebben het over "mensen die dit hebben".. Niet over mensen die zo zijn. Homosexualiteit als ziekte te zien is gewoon erg uit de jaren 1950.. Zelfs Tofuk snapt het niet.
@Einde van de Domheid | 20-02-16 | 14:13
Ik zou ze ook niet dwingen om naar die homo's te kijken, maar ik vind wel dat de homohaters in de woestijn thuishoren met hun opvattingen, en niet hier. Dan zou jij kunnen zeggen: "En de autochtone homohaters?" Die hoeven niet weg, dat zijn nu eenmaal Nederlanders. Tevens, de autochtonen die overgaan tot geweld tegen homo's zijn op een hand te tellen.
En 'geciviliseerd' bedoelde ik vooral in de zin van dat wij zo ver ontwikkeld zijn, dat iets als de gay parade mogelijk is. En dat is geweldig.
Bij de islam is het overduidelijk, de religie is de cultuur. De religie is niet een onderdeel van de cultuur.
En daarom werkt het niet.
En daarom gaat het ook nooit werken.
Dit gesprek is daar een prachtig voorbeeld van.
datzouzomaarkunnen | 20-02-16 | 14:17
.
Juist. En daarom zijn zij die denken dat de islam *ooit* zal veranderen, niets anders dan dwaallichten.
Zie hier de uitspraak "Ik heb schijt aan de Hollanders" die geheel in lijn is met de huidige politiek van de regerende land en volks verraders.
In NRW (GER) komen ze er al niet meer in. Naar gebleken is waren hunnie het weer met oud-en-nieuw in Köln. Tsja, who else? O ja, doe dat wachtgeld ook eens een keer omlaag.
Islamitische achterlijkheid in gesprek met islamitische achterlijkheid. 100% on-interessant. Geen aandacht aan besteden.
Next topic please...
@BertDeBillenMan | 20-02-16 | 14:15
Ik heb er respect voor dat hij het gesprek probeert aan te gaan met moslims. Ik heb er geen respect voor dat hij het volk en het land dat het allemaal voor hem mogelijk maakte, (vrijheid, onderwijs, gezondheidszorg) toch weer een veeg uit de pan moet geven. Ik snap het ook niet. Maar goed.
De multiculturele samenleving in een notendop.
Elke cultuur kan respect opbrengen voor een ander zolang er geen sprake is van politiek of religie.
Het houdt dus zo'n beetje op bij eten en muziek.
Bij de islam is het overduidelijk, de religie is de cultuur. De religie is niet een onderdeel van de cultuur.
En daarom werkt het niet.
En daarom gaat het ook nooit werken.
Dit gesprek is daar een prachtig voorbeeld van.
er is een bedrijf dat een tuinman zoekt
Arme Tofik, na het zien van dit echt veel meer respect en begrip voor die jongen.
Ik walg echt van die enge zwijgcultuur met hun zonden bedekken want die zijn alleen tussen jou en allah'.
Knap ook dat Tofik op het einde zich niet de smerige woorden: "je bent als moslim sterker als je je homoseksualiteit verzwijgt en meeneemt in het graf dan wanneer je er voor uit de kast komt." in z'n mond laat proppen.
pluk-87 | 20-02-16 | 14:09
Gays in tanga's op boten is niet geciviliseerd te noemen.
Het valt echter wel onder de vrijheid van keuze om dit te doen. De Moslim houdt zich uit eigen keuze aan wetten maar de vrijheid om dingen anders te doen kan en mag niet worden geforceerd. Iemand die zich aan een aantal regels houdt kan namelijk niet handelen alsof hij God was.
Het lijkt op een slecht toneelstuk, een mislukte parodie.
Totdat je beseft dat één van de twee bijna partijleider was geweest van een politieke partij die nu volgens de peilingen bijna 10% van de stemmen krijgt.
-weggejorist-
Mijn hemel wat is dit eng. Dit is juist precies de reden waarom we minder Islam in Nederland moeten hebben. Meer argumenten heb je toch niet meer nodig?
Marokkanen zijn homo, en ook Nederlanders zijn homo. Omdat we samen homo's hebben wil nog niet zeggen dat Marokkanen Nederlanders zijn. Ervaringen uit het verleden laten zien dat dat minder voorkomt dan dat Marokkanen uit de kast komen.
De islam en bijhorende haatcultuur is hierin weer eens het alomvattende probleem.
De haatislam hoort in Europa niet thuis!
Het zoveelste bewijs dat de islam een totaal intolerante religie is. Wat jammer dat het een religie heet, jammer dat de christen nederlanders -over het algemeen- WÈL tolerant zijn, jammer dat deze religie zich ook in nederland gevestigd heeft, jammer dat er zoveel intolerante moslims zijn, jammer dat deze intolerante "religie" nog steeds uitbreid, het is allemaal zoooo jammer.
-weggejorist-
-weggejorist-
@Gerard Leeflang | 20-02-16 | 14:04
Ik zou er wel een weerwoord op hebben, en dat is dat het niet uitmaakt dat het doorgeschoten is. Ik vind het juist leuk dat homo's hier in hun lederen pak rond kunnen varen. Het is iets waar niemand last van heeft, alle redenen om ertegen te zijn vind ik daarom slecht.
Oja, en een 'reden' als: 'ik vind het gewoon vies', vind ik geen echte reden. Dan is diegene te beperkt voor het geciviliseerde leven dat wij in dit land hebben opgebouwd.
Allah bestaat sowieso niet dus wat is het fucking probleem?
@2hero_of_heaven | 20-02-16 | 13:54
Ik heb sympathie voor die Tofik. Als ik de felheid van z'n 'interviewer' zie, kan ik me voorstellen dat Tofik niet makkelijk zijn mening kan uiten binnen die cultuur. Wat hij natuurlijk wel kan doen, is zich uitzonderen en kiezen zich niet in te laten met de verstikkende sociale controle en beperkingen van keuzevrijheid. Maar daar gaat nog 20 jaar overheen, Tofik is er nog niet klaar voor. Filmpje biedt een prima inkijk in dit Mar-Ned cultuurtje, waartoe in NL 400,000 (!) mensen toebehoren.
islam loopt gewoon een paar eeuwen achter gaat vanzelf over als we maar geduld hebben in de jaren 50 hadden Nederlanders dezelfde gesprekken (alleen toen was er geen internet of goede camera's zodat iedereen mee kon genieten)
qua homo's halen ze ons dus snel in
lopen ze maar 70 jaar achter
*Liedje voor Tofik opzetten doet*
www.youtube.com/watch?v=8Andb0JvAX4
Kunnen alle moslims niet gewoon terug naar hun Dar al islam?
Verhelderend: jarenlang deel uitmaken van de vertegenwoordiging van een volk waar je schijt aan hebt.
Volgens mij is dit niets minder dan hoogverraad. Liggen er al voorgedrukte aangifteformulieren klaar?
als marokkaan zou je best wel een beetje boos kunnen worden op deze boze marokkaan
@EEnzame SchizofrEEN | 20-02-16 | 13:49
Eensch!
Ook eens zo een gesprek gehad met een Turk, niet dat ik zelf gay ben. Turken doen niet zo moeilijk over homofilie, maar hij noemde er toch enkele aspecten van waar ik geen weerwoord op had en nu nog steeds niet heb. Het kwam erop neer dat hij sommige zaken doorgeschoten vond.
@ouwespamhoer | 20-02-16 | 13:33
Zo lees ik het dus ook. Op zich al een reden om deze godsdienstwaanzinnige zijn paspoort in te nemen lijkt me.
Wat iedereen al vele decennia weet wordt hier voor de zoveelste keer weer duidelijk weergegeven. Dit soort mensen willen niet integreren, ze willen geen Nederlander zijn. De kans dat stekeblinde linkse politici dat ooit zullen zien is verwaarloosbaar klein... het enige wat Nederland dan kan redden is een slimmere bevolking die niet meer voor deze wegkijkerij kiest.
Heb het 3 minuten volgehouden. Wat een debiel, nee twee debielen. Salah om zijn gezever over homo's. Dibi om zijn enorme zelfhaat en zelfmedelijden. Hij kwam uit de kast, zei: ik ben homo en blijft er maar over dooremmeren. Die jongen zit in een hopeloze spagaat en dat is jammer. Voor de rest is het een kansloze, waarvan je je afvraagt waarom hij nog op tv komt.
Onrein mannetje
ik zal hem niet doen
Eens met pluk-87...
@Janloel7282 | 20-02-16 | 13:52
Je hebt deels gelijk. Ze zijn niet fundamentalistisch in de zin van dat ze strikt de islam naleven. Ik spreek echter vaak Marokkanen en ze hebben bijvoorbeeld vrijwel allemaal een hekel aan joden en ze minachten de westerse 'decadentie'. Deels is dit allemaal te verklaren door hun lage IQ natuurlijk met het gevolg dat ze niet mee kunnen doen met de Nederlander, maar de islamitische cultuur waarin ze zijn opgegroeid speelt absoluut ook mee.
@Organische evolutie | 20-02-16
Het is trouwens Conan, niet onan.
@Organische evolutie | 20-02-16
Sorry, pavlovde je je zaad tegen de binnenkant van je gulp?
Dat de Marokkanen schijt hebben aan de Hollanders gaan we binnenkort pas echt meemaken. Als "dank" voor het stopzetten van de uitkeringen gaan ze geheid ook de grens naar Europa/Can.Eilanden open zetten voor de Afrikanen.
Totdat we ook Maroc gelijk Turkije gaan compenseren met heel veel Eyro's.
Hier zijn ze te stom om voor de duvel te dansen !
Hoe zat dat ook al weer met wachtgeld?
In de Tweede Kamer mogen ze wel uitkijken mocht die Tofik binnenkort een 'verrassingsbezoekje' brengt. Eng ventje. Maar goed, ze vroegen er ook om. Behalve Geert en co. Die hebben genoeg gewaarschuuwd.
-weggejorist-
@Conan de Rabarber | 20-02-16 | 13:53
Wil je, zeker met jouw nick, nooit meer een tegel beginnen bij een homotopic met "Ik trok.."
Schijnheiligheid werkt al eeuwen goed, en nog beter met een glas thee en een camera erbij.
Twee volkomen achterlijke Marokjes die in dit land enkel en alleen een podium hebben gekregen vanwege hun achtergrond (en echt helemaal niets anders dan dat), gaan op camera een quasi diepzinnig gesprek met elkaar aan waarbij ze hun staatssteun- afhankelijke reet afvegen met hen die ze het podium hebben verschaft.
Op zich best komisch.
Dubbele paspoorten dan toch maar verbieden, ze hebben immers een paspoort uit moslimie.
Minder, minder, minder!
Ben die mossels al heel lang heel erg zat.
En zo kennen we de islam weer: passief agressief jouw machisme aan een ander opleggen uit naam van een verzonnen afgod.
Wij zijn toch geen Hollanders ? Nee dat klopt en dat zullen jullie geiten neukende rifapen ook nooit worden
Wat een achterlijke religie!En je moet rekenen dat het twee jonge mensen zijn.En nu zijn ze geen Nederlander en als het hun uitkomt zijn ze dat wel!We gaan nog wat beleven met die gekies!!!
Salaheddine & Tofik, mooi duo. De ene homo de ander een haatzaaiende doordrammer.
Heb die gek ooit meegemaakt in theater Zuidplein. Meneer had geregeld dat er geen alcohol in de bar geschonken werd en de dames werd aangeboden om gescheiden van de lachbaarden te gaan zitten.
kijk maar uit aan wie je je verhaaltje verteld Tofik, voor je het weet ga je headfirst.
Hier zie je het ware laffe gezicht van linkse mensen. Walgelijk hoe bang ze zijn en kruipen en dan maar meegaan in achterlijkheid om jezelf te sparen.
Dit soort mensen moet je niet als buurman hebben in tijden van oorlog...
Ten eerste is die Salahedinne een vooringenomen eikel met een homo-obsessie. Maar Tofik is hier helemaal een zelfhatend lulletje rozenwater door zo met die creep mee te lullen.
Waarom is GS verd*mme nog steeds geen dagelijks gesprek op de reguliere media (media? oh nee ik bedoel totaal gefreemde VVDA666SPG reclame outlets)?
Ik trok het filmpje ongeveer 12 seconden en toen trok er al een rood waas over mijn ogen. Sorry, too long, didn't watch.
De maskers van de vriendelijke tolerantie geïmporteerde medelanders, beginnen nu behoorlijk te vallen. Voor mij was hun aard al jaren duidelijk maar nu komen ze er ook nog schaamteloos voor uit. Als er nu nog personen roepen: meer, meer, meer, verrijking van de samenleving en islam is vrede, dan is de term ezel voor deze personen een enorme belediging voor de ezels.
Stormageddon | 20-02-16 | 13:47
nee, daarvoor hebben ze hun vrouwen.. om daar de frustraties op los te laten. Overigens het niet willen erkennen van de mannenliefde is vooral gelegen in het moeten produceren van het leger van Allah.. en dat gaat nu eenmaal niet met een man. Daar is een onderdanige (broed)kip voor nodig.
pluk-87 | 20-02-16 | 13:38
Het gros is helemaal niet fundamentalist, maar gebruikt het geloof als het hem uitkomt. Ze haten homo's en gebruiken het geloof als reden homo's te minachten. Ze zijn zogenaamd moslim, maar doen alles wat Allah verboden heeft. Geen fundamentalisten maar gelegenheidsrelifanaten.
Stormageddon | 20-02-16 | 13:47 dikke lul. Die knipjes in dit 'interview' vallen op sommige hoogtepunten waar Sala hele rare dingen heeft gezegd en uitspattingen heeft gedaan, die knipjes zijn niet voor niets.
Deze islamist gebruikt Tofik op een hele sluwe manier: Homo's hore niet in Islam, hij moet zich schamen, alles wat homo's doen en mogen is heel Nederlands, niet Marrokaans, etc etc. Heel sluw. En gewoon passief-agressief, we gaan nog heel veel horen van deze man, met zijn driedubbele agenda.
En verder sluit het naadloos aan op de observaties van Paul Andersson Toussaint.
jalta.nl/column/de-perverse-omkering/...
Het interesseert me werkelijk geen fuck, na 40 seconde afgezet.
Ik heb schijt aan Tofik, ik heb schijt aan die andere kansenparel wat erbij zit, ik heb schijt aan de Islam, dus ook schijt aan alle moslims en verder heb ik ik ook schijt aan alle gelovigen op deze wereld, die ik, puur alleen om het feit dat ze gelovig zijn, per definitie niet serieus kan nemen. Daarnaast wil ik even vermelden, dat beledigd zijn of voelen, een keuze is. Niet meer en niet minder. Prettig weekend!
1. Allah bestaat niet.
2. Homofilie/seksualiteit is natuurlijk en je doet er niemand kwaad mee doet.
Als je deze twee feiten ontkent ontstaat er ineens een "probleem" en krijg je rare gedachtenkronkels als in bovenstaand filmpje. Tofik: je hebt geen probleem. Salah: zadel Tofik niet op met een denkbeeldig probleem.
Jeemig, wat een reacties, wat een haat.....
Kijk mensen, dit is GROEN LINKS ten voeten uit. Ze houden van moslims, ze zijn gek op homosexuelen, bij voorkeur nog feministische lesbiennes met boerka ook nog, ze maken de natuur overal kapot omdat ze het milieu in hun achtertuintje willen koesteren en ze hebben schijt aan de Nederlanders. En dat laatste niet omdat ze de boel willen bemesten.
zou het overigens daarom zo'n haat tegen vrouwen zijn in deze cultuur.. eigenlijk de mannenliefde willen maar verplicht om het met een vrouw maar te rooien.. frustratie alom.
@ panadol | 20-02-16 | 13:34
Sterker nog; laat elke islamitische politicus zich hier maar eens duidelijk over uit laten!
Hoeveel mensen zouden er nog op een partij stemmen waar figuren in rondlopen, die duidelijk, voor de camera, aangeven dat ze hun ideologie bóven het land dat ze pretenderen te vertegenwoordigen, stellen?
Onze voorzitster der Tweede Kamer mag als eerste worden gevraagd. Laat haar maar eens in beeld uitleggen dat ze allereerst de islamistische regels volgt, dan die van haar koning (de 'juiste', namelijk Mohammed IV), dan haar man, en tenslotte, kilometers later, iets met Nederland of zoiets.
pluk-87 | 20-02-16 | 13:38
.. positief puntje; de trojaanse paardjes kwebbelen er openlijk over..
Nou ja, in elk geval slaat de islamist de homo niet de hersens in zoals allah en de profeet hebben bevolen. Dat is dan toch een klein lichtpuntje. Je moet het ook positief kunnen bekijken. Kost mij ook wat moeite om er nog een positief dingetje uit te halen, maar dat is het toch zeker wel. Er vloeit geen bloed.
Eén woord dat m.i. vóór het veelgehoorde "oprotten" moet komen: moslimrenaissance.
Ik heb schijt aan de Hollanders"
vreemd dit te horen uit een voorheen politicus die ook nog eens enkele jaren na uittreden op kosten van die 'Hollanders' heeft geleefd. waar leeft die man tegenwoordig van.. Hollandse bijstand?
Salaheddine werd vaak door de NPO betaald voor interviews met bijvoorbeeld Marokkaanse voetballers: 'Als je in een nationale selectie gaat spelen, dan gaat je voorkeur tch wel naar die van Marokko uit hè, hè, hè'.
Salaheddine, kijk nog eens naar Kingdom of Heaven en leg je latente agressie eens af.
Of je het met hem eens bent of niet, hij houdt knap vol.
-weggejorist-
Wat een radicaal die Sala-nogwat. De afgunst straalt van zijn rood aangelopen kop af. Het heeft meer weg van een verbale steniging dan een interview op basis van gelijkwaardigheid en wederzijds respect. Wellicht dat Tofik nu inziet dat hij al die jaren de verkeerde strijd gestreden heeft. Succes ermee.
Een schijt-Hollander.
Ze zetten zich stevig tegen Nederland en onze cultuur af. Wat doen ze hier dan als ze niets van onze normen en waarden moeten hebben?
Salahedinne is een hele onfrisse vent met een diepe minachting voor het land waarin hij is opgegroeid in het algemeen en de autochtone Nederlander in het bijzonder. Hij staat daarin niet alleen en zodoende weet hij een uitstekend beeld weet te geven van de Mocro onderbuik. Wil je weten hoe de gemiddelde Mocro denkt? Zoek eens wat YouTube filmpjes op van Salahedinne. Heb wel Rennies bij de hand, je zult ze nodig hebben.
@Randiaan | 20-02-16 | 13:43
Dat is de juiste houding tav die schizofrenen inderdaad!
Denk dat ik die 16 minuten toch maar eens ga kijken, na het lezen van die quotes. Weinig zaken zijn amusanter dan twee laagbegaafde schizofrene reli-totaaldebielen met rotsvast geloof in een onzichtbaar wezen met elkaar in gesprek te zien gaan, waarbij ze elkaar de maat nemen.
.
*pakt chips en bier*
Ach ja, Mocro's gonna mocro. Next.
Het gaat even niet om Nederland, totaal niet. Volledig alleen maar over Marokkaan tot Marokkaan. Niets over Nederland.
"Waar ben je opgegroeid?"
"Vlissingen"
Rest my case.
"Wij zijn toch geen Nederlanders. Wij zijn moslims!" (Salah)
Als Tofik hier op dat moment Nederlander was geweest die hij altijd beweerde te zijn in zijn kamer periode,had hij moeten antwoorden dat hij wel Nederlander is en zich in vrijheid beroept op art 1 van de grondwet en de dwingende groepsdwang van de islam niet toeschrijft aan zijn godtje,maar aan de randdebielen gedragingen van zijn culturele broeders die er niet voor terug deinzen om kleine jongetjes te misbruiken.
Die arme Tofik wordt van het kastje naar de muur gestuurd
Dibi zegt dat hij zijn eigen geld kan verdienen. Uhhh nee Dibi, dat kun jij niet, ouwe klaploper. Hij heeft nog nooit gewerkt.
"Wij zijn toch geen Nederlanders."
So true. Trek je conclusies, idioot. Oprotten.
Het enige wat die geraffineerde rat graag wil is een ruim inkomen .
Het geeft wel een prachtig inkijkje hoe ze nou werkelijk denken.
Ze zijn geen Nederlander en zwaar intolerant...
@wiedergutmachsnikkel | 20-02-16 | 13:35 Strondt,vanzelf.
Dankewel Van Rossem voor dit topic. Ik zag dat filmpje toevallig gisteren en ik kon al nergens mijn gal spuwen, maar nu dus wel.
Kijk, het schokkendste vond ik dat Salah heel erg naar voren liet komen dat hij het prijzenswaardiger vindt wanneer iemand zijn 'zonde' van homo zijn, zou verzwijgen. Dit is geen meninkje op zich, hoe langer en dieper ik erover nadenk, hoe meer ik tot de conclusie kom hoe fundamentalistisch hij is en dat het merendeel van de moslims net zo fundamentalistisch is als hij. Ik zat te denken dat wanneer er al zo veel verschillen in 'goedheid' en vroomheid zijn tussen moslims onderling, wat moeten ze dan wel niet van een ongelovige als mij vinden? Het doet me denken aan het nazisme, met hun hiërarchische indeling van mensen en hun dogmatische 'waarheden'. Als ik mijn onderbuik laat spreken en zelf zo'n ranglijst opstel word ik van mijn bed gelicht, maar in naam van het grote toverboek kan alles blijkbaar zomaar.
We moeten de islam zsm stoppen, hun leger groeit dagelijks dus de tijd is in ons nadeel.
Waarom heeft Tofik Debielie nog geen baksteen gekopt van zijn cultgenoten? Is hij misschien toch aan het kringspiermusketieren met cultgenoten in gesloten achterkamertjes?
hangtiet met knoop 13;31
ja, u hebt gelijk. Geen dure lesmethodes laten ontwikkelen door gehaaide educatieve uitgeverijen. Deze 16 minuten durende film volstaat. Seksuele geaardheid delft het onderspit tegen religieuze intimidatie zo inherent aan de islam. Hopelijk ziet mw. Bussemaker deze film ook.
Nergens zoveel latente homo's als in islamitische landen. Stiekem de kat in het donker knijpen, maar een ander veroordelen.
Weten we ook weer waar die hypocrieten voor staan.
Wist je trouwens dat ze familie van elkaar zijn? [inteelt modus aan]
'wij zijn toch geen Nederlanders, wij zijn moslims'
Oftewel... a) religie staat volgens meneer niet los van de staat, het is als een nationaliteit te beschouwen. b) meneer vindt zichzelf als-ie moet kiezen eerder 'moslim' dan 'Nederlander', en c) meneer spreekt met zware minachting voor de Nederlandse cultuur waarin o.a. homoseksualiteit geaccepteerd wordt.
Als je hier geen 'minder, minder, minder' tegen mag zeggen, dan schijt je net zo hard op onze cultuur en normen + waarden als die waardeloze kudtfin.
Tofik is gewoon een simpele ziel die om de één of andere reden in de politiek terecht is gekomen. Het is waarschijnlijk een zachtaardige jongen die niet zo goed tegen druk kan, in het algemeen, wat hier duidelijk naar voren komt. Eigenlijk is dit gewoon ongelooflijk zielig. Hij is nog steeds niet in staat gewoon te zijn, maar blijft zich conformeren aan wat zou moeten volgens {...}
Offtopic maar het melden waard: 23 juni mogen de Britten stemmen over een echte #brexit .
Een gesprek tussen twee mensen met het gezamenlijke IQ van een breinaald. Ik denk dat ik maar pas.
Ook Alah maakt foutjes. Wat meer dan gemiddeld, maar goed.
-weggejorist-
Strond krijg je er makkelijker af dan lippinstift,toch Bibi?
En daarom vertrouw ik moslims in de politiek niet. "Ik heb schijt aan de Hollanders" uit de mond van een Nederlands politicus. Dat is nogal zorgelijk. Ook de uitspraak "We zijn toch geen Nederlanders, we zijn Moslims!" spreekt boekdelen. Het een sluit blijkbaar het ander uit. Wat verder prima is, maar ga hier dan ook weg, naar een islamitisch land.
Piep piep, zei calimero!
Begrijp ik goed dat moslims geen Nederlander kunnen zijn, of gaat het hier alleen om te pas en te onpas inzetten van je culture identiteit?
Wij zijn toch geen Nederlanders. Wij zijn moslims!" (Salah)
Wat ontbreekt zijn de botjes in hun onderlip en een peniskoker.
Als zo zo tegen homo's zijn, waarom lopen de opperhoofden dan in jurken?
Kan dit vanaf vandaag bij het vak burgerschap getoond worden? Dan is het vak na 16 minuten en een paar seconden niet meer nodig.
Tofik gaat het er effe lekker van nemen en als hij er klaar mee eens trekt hij een jurk aan, laat zijn baard staan en gaat 5 keer per dag naar de moskee om te bidden. Het hypocrietje.
Maar alle islamitische mannen liggen toch een paar keer per dag met hun kont omhoog?
Wie is die Salawattes eigelijk, los van het moslimzijn dan he? Of is het de zoveelste gekke moslim die een podium krijgt om zn gekkigheden kenbaar te maken?
Toch mooi: je bent 35 en je hebt alles al verraden waar je ooit deel van hebt uitgemaakt.
Die kwootjes zijn wel zo handig ja. Dat filmpje lijkt me unbearable. De double digits kwa kliks gaan hier niet gehaald worden.
-weggejorist-
Ik heb schijt aan Tofik Dibi, dus ik kan mij er niet druk om maken. Dat Marokkanen in het algemeen schijt aan Nederlanders hebben, is al jaren een bekend gegeven. Ook daar haal ik mijn schouders maar over op. Dit land is al lang kapot beyond repair. Geen redden meer aan. Ik hoef niet zo lang meer, dus: boeie.
REAGEER OOK