Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Pliesie zegt: Steel uw PS3 's avonds!

joris Dag armlastige Sony adepten! Ook zo graag de extranieuwe PS3 op de plank maar de uitkering nog niet binnen? Gewoon in de avonduurtjes Replay Videogames in Breda binnenlopen. Benodigdheden? Een nep-pistool. Wat lef en een leuke sprint in de benen. Met een goedgemikte hoek beroof je namelijk zonder problemen zo'n blije kleuter van zijn fonkelnieuwe Japanse speeldoos. Toegegeven, in de achtervolging die hierop volgt moet u nog wel even 20 verzwakte bleekneusjes van u af zien te schudden. Maar dan kan het heersende Motorstormen ook definitief binnen. De spelcomputerexploitant stelt de beroofde nerd wel weer schadeloos en zo'n slaap stopt op den duur ook wel weer met bloeden. Het laatste waar u zich druk over hoeft te maken zijn euh.. Kom, hoe heten ze ook alweer? Van die waakzame tiepes met een snor. Met zo'n pet met een klep. Help even. Ach ja, de pliesie natuurlijk! Die hebben het namelijk veel te druk met het handhaven van werkelijk belangrijke wetgeving.

Reaguursels

Inloggen

@couscousmetbloemkool 27-03-07 @ 10:14
Goed punt. Ik denk niet dat we dat moeten willen bereiken. Het is wel lastig om ergens de grens te gaan trekken welke overtredingen in een dergelijke situatie wel door de beugel kunnen en welke niet.

.kapitein k | 27-03-07 | 12:14

Typisch geval van 'Ga toch boeven vangen!'.

@Kapitein:
Ja regels zijn regels, maar sommige overtredingen mogen ook door de vingers gezien worden om ergens anders een gunstiger effect te creëren. Namelijk dat mensen vertrouwen hebben in de politie en melding maken van misdrijven zonder bang te zijn dat ze zelf op de bon komen.

In dit land ben je verplicht om je paspoort of pas bij je te hebben. Heb je dat niet, dan krijg je een boete. Regels zijn regels.
Maar als ik getuige ben van een misdrijf, een oud vrouwtje dat word overvallen of een bejaarde dat het slachtoffer is van zinloos geweld, dan hoop ik maar voor het slachtoffer dat ik mijn paspoort bij me heb voordat ik de politie op de hoogte ga stellen. Want voor ik het weet beland ik zelf op de bon. Regels zijn immers regels.

Is dit wat wij willen bereiken in dit land?

couscousmetbloemkool | 27-03-07 | 10:14

zooooooooooooooo typisch, ik denk dat de politie een imagoprobleem heeft.

@Maximo, heb ik een keer gedaan, 3 dagen in politiecel gezeten, en daarna ook nog eens ontslagen omdat ik niet op mijn werk was komen opdagen.

Multikuli | 27-03-07 | 10:04

Zeik snorren.

monaco | 27-03-07 | 00:07

@ DeDerdeKamer 26-03-07 @ 20:21

Ik zie natuurlijk verschil in de zwaarte van de overtreding. Voor het overtreden van de winkeltijdenwet krijg je daarom "slechts" een boete (het is een overtreding), voor mishandeling en beroven (dit is een misdrijf) ga je als het een beetje mee zit een aantal maandjes Bubba knuffelen.
Het probleem zit hem in de pakkans. Ik begrijp de redenatie wel, maar omdat iemand een goede daad verricht kan je in mijn ogen niet een overtreding door de vingers zien, simpelweg omdat iemand anders iets ergers is overkomen.
Ik ben het met je eens dat justitie veel te zwak optreed op straat. Het rellen van die jongeren tegen de politie is inderdaad een stuk erger dan een overtreding, maar het rechtvaardigt de overtreding niet.

.kapitein k | 26-03-07 | 22:27

Hmmm...
Hoe weet dat slachtoffer dat het om een neppistool ging?
En waarom heeft ie zichzelf dan niet verdedigd?

MAXIMO | 26-03-07 | 21:40

@.kaptein k
Idd, goed verwoord.
@3ekamer 20.17/20.21
Gelul, je haalt je eigen veronderstelling onderuit. De discussie is niet de zwaarte van de overtreding, maar het bestraffen van een overtreding. (art. 2 winkeltijdenwet)
Artikel 2

1.
Het is verboden een winkel voor het publiek geopend te hebben:

a.
op zondag;
b.
op Nieuwjaarsdag, op Goede Vrijdag na 19 uur, op tweede Paasdag, op Hemelvaartsdag, op tweede Pinksterdag, op 24 december na 19 uur, op eerste en tweede Kerstdag en op 4 mei na 19 uur;
c.
op werkdagen voor 6 uur en na 22 uur.

2.
Het is voorts verboden op de in het eerste lid bedoelde dagen en tijden in de uitoefening van een bedrijf, anders dan in een winkel, goederen te koop aan te bieden of te verkopen aan en in rechtstreekse aanraking met particulieren.

Wel eens bedacht dat die winkelier donders goed wist dat tie niet open mocht zijn en een beetje gunstige pers wil genereren door een gratis ps3 weg te geven?
Zoals ik al eerder schreef, als je een ps3 kan weggeven, kan je ook makkelijk een -eerste- overtreding betalen.
Of je schuldgevoel afkopen.

Fuzzy-de-Bear | 26-03-07 | 20:56

Een winkelier die niet weet dat ie 's-nachts niet open mag....
LOL.
Kul. Iedere winkelier weet dat.
Maar ja, 30 x 600 euro is 18000 euro, een derde is winst, dat is dus 6000 euro voor twee uurtjes open zijn.

reuzenpanda | 26-03-07 | 20:30

@.kapitein k 26-03-07 @ 20:08
lul nou niet zo slap man, zie jij geen verschil in zwaarte van de overtreding. Vandaag is nog zo'n filmpje gepost op Dumpert.nl van een fraai staaltje burgerjournalistiek... barst van de overtredingen... agenten worden links en rechts geraakt... ben er heilig van overtuigd dat dit veel vaker voorkomt en dit filmpje niet een uitzondering is. Dit is toch een zwaardere overtreding dan zo'n sluitingstijdoverteding... waarom gaan ze daar niet achteraan ??? .... omdat dat toch geen zin heeft... en geen geld te halen valt... daarom !

DeDerdeKamer | 26-03-07 | 20:21

@miko & .kaptein k
ok, zoals .kaptein k ook al toegaf, had die jongen klappen gekregen ook al had die winkelier een vergunning aangevraagd. Dat zal hij volgende keer waarschijnlijk ook heus wel doen, maak je daar maar niet druk om. Maar het gaat hier om een veel zwaardere overtreding, namelijk overval met geweld. De een noem ik niet eens een overtreding, en de man is nog zo aardig om die jongen gratis een tweede ps3 na te leveren. Vind ik buitengewoon netjes.

Wat ben je dan voor onmens om dan degene die benadeeld zijn nog een trap na te geven door met een proces verbaal langs te gaan. Mag ik AUB even weten wat de vorderingen zijn mbt het vangen van die ongegeneerde kloothommel die zo nodig een spelcomputer moest jatten ... dat vind ik van meer belang !

DeDerdeKamer | 26-03-07 | 20:17

@ miko 26-03-07 @ 19:45

Ik zat zelf ook te denken om de vergelijking te maken met IJzeren Rita. Natuurlijk is daar vanuit maatschappelijk oogpunt kritiek op te uiten, maar grappig is wel, dat dit vanuit een groot deel van de GS-community wordt toegejuigd, terwijl het simpele naleven van regelgeving omtrent de winkeltijdenwet wordt uitgekaffert. Meten met twee maten noemen we dat.

.kapitein k | 26-03-07 | 20:08

@ koyt 26-03-07 @ 19:38
Als die er komt, sta ik niet vooraan, maar ik ga wel, protesterend, dat wel. Het lijkt mij overigens vrij onwaarschijnlijk dat er ooit zo'n wet zou komen.

@ DeDerdeKamer 26-03-07 @ 19:40
Uiteraard hebben geweldsdelicten in mijn ogen ook prioriteit boven overtredingen van dit soort bestuurlijke regeltjes. Dat wil niet zeggen dat ze niet moeten worden nageleeft. In dit geval komt de politie de dag later de winkelier op zijn openingstijden aanspreken. Het punt is dat, wanneer er wettelijke regels zijn opgesteld, deze moeten worden nageleeft, dat is het hele punt van een rechtstaat. Uitzonderingen moeten mogelijk zijn, maar dan moeten ze wel als zodanig in de wet zijn opgenomen. Dat deze meneer de politie belt wanneer een klant van hem berooft wordt is natuurlijk geen excuus om onwetmatig je winkel open te laten zijn.

@ DeDerdeKamer 26-03-07 @ 19:42
Nee, ik zeg dat wanneer hij een onheffing had gehad, dat hij de politie de volgende dag niet op de stoep had gehad. Zijn klant had evengoed een klap op zn kop gehad. Dat is wel te betreuren.

.kapitein k | 26-03-07 | 20:03

DeDerdeKamer 26-03-07 @ 19:40

Dus volgens u moet de politie eerst de overvaller pakken voor ze de winkelier een boete mogen geven??Want anders doet de winkelier volgende keer geen aangifte of zo?Volgens mij staan deze twee zaken los van elkaar.
Trouwens die pica is dat balkie op jonge leeftijd?

miko | 26-03-07 | 19:56

kapitein k 26-03-07 @ 19:16

Helemaal mee eens .Die arme jongen verdiende zeker geen batsen maar een winkelier die nog nooit van sluitings tijden heeft gehoord is een dombo eerste klas en mag nog niet bij de politie solliciteren!jankert ,boete betalen en de volgende keer netjes aanvragen.Of zoals (de hier al geewaardeerde )verdonk zou zeggen:Regels zijn regels!

miko | 26-03-07 | 19:45

De politie gaat steeds meer de rol van het graaiertje van Balkelende in nemen.
Nog een paar jaar balkelende en wie niet op zondag schijnheilig in de kerkbanken zit wordt standrechtelijk geexecuteerd.

Brederodekater | 26-03-07 | 19:43

@.kapitein k 26-03-07 @ 19:37
dus jij zegt als hij wel een vergunning had aangevraagd was dit allemaal niet voorgekomen ?

DeDerdeKamer | 26-03-07 | 19:42

@.kapitein k 26-03-07 @ 19:16
wat een ongelijke vage shit tik jij .... politie is er om te beschermen en binnen de wet zijn er zware en lichte overtredingen die de politie als geen ander moet begrijpen en handhaven. Iemand van een PS3 beroven dmv geweld heeft in mijn optiek prioriteit tov het voor een enkele keer afwijken van de winkelsluitingstijden.

Dat de berover niet gevangen word kan ik je vooraf al aangeven, maar dat je als politie dan nog het godsgeklaagde lef hebt om de volgende dag terug te komen met een proces verbaal onder je arm voor de winkelier vind ik getuigen van absoluut nul komma nul fatsoen van de betreffende agent.

En hij staat vandaag de dag niet alleen, menig collega heeft dezelfde GRAAI-MENTALITEIT

DeDerdeKamer | 26-03-07 | 19:40

@ .kapitein k 26-03-07 @ 19:16:
je hebt gelijk. De politie voert alleen de wet uit.... BEFEHL IST BEFEHL!
.
.
Als er morgen een wet komt dat je al rukkend in een steenkoude rivier moet springen, sta jij met je pielemuis spelend vooraan. Niet?

koyt | 26-03-07 | 19:38

@ DeDerdeKamer 26-03-07 @ 19:26

Lekker bevorderend voor de excuus cultuur. Iedereen heeft altijd wel een weerwoord of een zegje waarom hij in een bijzondere situatie zit en zijn regeloverschrijdend gedrag probeert goed te praten. Regels zijn regels, je winkel is dicht 's nachts, wil je bij uitzondering wel open, vraag je een ontheffing aan. Zo werkt het nou eenmaal in een bureaucratie. Natuurlijk is het wel zuur dat de winkelier wordt geconfronteerd met de regels wanneer hij zelf een goede daad verricht, maar dat neemt niet weg dat hij gewoon niet open had moegen zijn op dat moment.

.kapitein k | 26-03-07 | 19:37

dit is waarschijnlijk wat die lullo's gaan zeggen als je ze met bovenstaand artikel confronteert: meneer de winkelier had niet de winkel buiten de gestelde tijden moeten openen omdat wij (de politie) niet zorg kunnen dragen voor de veiligheid van u en uw klanten. Mits de juiste vergunning aangevraagd was, was dit wel mogelijk geweest omdat er dan extra mankracht ingezet had kunnen worden.

Zit ergens wel een kern van waarheid in, maar puur gezien vanuit algemeen fatsoen doe je zoiets natuurlijk NOOIT !

Zo is het dus ook met het hele verkeersbeleid gesteld in Nederland, graaien wat je graaien kan onder het mom van veiligheid. En het frustrerende is dat je niets tegen die gezichtsloze instanties kan beginnen.

DeDerdeKamer | 26-03-07 | 19:26

Lekker hoor weer makkelijk zeiken over politie. Heerlijk goedkoop.
Als deze vriendelijke knakker gewoon even zijn winkel niet open had gegooid (goh dr is een reden voor dat winkels snachts normaal gesproken dichtzijn, avondwinkelovervallen in 020 iemand?), was de arme ongen zn ps3 niet kwijt geweest, had hij zowiezo fatsoenlijke nachtrust gehad (wat iets meer op een "echt leven" zou lijken) en geen gat in zn hoofd.
Overtreding is overtreding, handhaven is handhaven.
Politie is een instituut dat voortkomt uit "onze" maatschappij. Als zij bepaalde zaken verkloten, zijn wij aangewezen om er wat aan te doen, niet dikke boehoe doen en gaan lopen zeiken.

.kapitein k | 26-03-07 | 19:16

het zijn toch geen tijden meer voor zo iets ,ja toch

RORY | 26-03-07 | 19:14

Dit is ongeveer hetzelfde als een week nadat u in een kettingbotsing zat waar u niets aan kon doen en wat u tevens bergen geld heeft gekost een enveloppe vindt met acceptgiro van het CJIB met een boete voor het delict: "Het niet tot stilstand brengen van uw voertuig binnen de daarvoor beschikbare vrij weg." [//Kouwes_mode_off]

Dwaaaas | 26-03-07 | 19:12

aangifte = collaboratie?

hallevvezool | 26-03-07 | 19:11

-weggejorist-

Mr Moore | 26-03-07 | 18:59

was bernhard er nog maar....

gatti | 26-03-07 | 18:47

@JasonX 26-03-07 @ 18:30
Ja... en jij bent zijn vriend, wees er trots op!

Murdockyoufool | 26-03-07 | 18:45

-weggejorist-

JasonX | 26-03-07 | 18:30

Dank u wel, meneer de pliesie. Dank u voor de dagtip!

Bob Paalhout | 26-03-07 | 18:24

Zal wel zo netjes zijn als dat slachtoffert de boete van de winkelier betaald..... Toch...?

acbb | 26-03-07 | 17:49

Fout of niet... In ieder geval petje af voor de winkelier! Klantvriendelijk met een hoofdletter.

Eigen Mening | 26-03-07 | 17:40

En maar zeggen dat je meer aangifte moet doen! Wat een mongolen.

Hertog Joris | 26-03-07 | 17:32

Tja wat moet je daar nog op zeggen! De pliesie heeft mij ooit eens een verbaal gegeven omdat ik de dief van mijn brommert, een dreun met een stuk hout heb verkocht. Zo heb ik wel de diefstal voorkomen, maar was meteen een verbaal rijker!
Dat faiillisement van Heikneutertje is allang binnen, de dames en heren wouten hebben alleen nog maar "quota" in hun kop. Niet lastig vallen met onbenulligheden zoals diefstal, want dan zal de straffe hand van de wet zich wel eens tegen je wenden!

Werner Beinhart | 26-03-07 | 17:23

@fanta; je hebt gelijk. Winkelier had dit moeten weten. Maar de pliesie is weer een stukje dichterbij haar faillissement. De ergste van allemaal is Koosie Spee. Stel hem als voorbeeld (verplicht met 200 km/u aan de voorkant van een Hummer binden) zodat de rest van de pliesie weer eens een beetje normaal gaat doen

Heikneutertje | 26-03-07 | 17:11

hoe is men er eigenlijk achter gekomen dat het een nep pistool betrof?

simonsays 26-03-07 @ 16:57

appels en peren?? ik verander alleen de aard van de overtredingen en dan heb je ineens wel een dillema. ontmoedigingsbeleid? als je een kroeg begint moet je aan 1001 dingen voldoen maar als je een speelgoedwinkel hebt mag je 24-7 doordraaien in jou beleving? en deze ondernemer een kans geven zichzelf te bewijzen? helaas wordt de voorgeschiedenis niet vermeld in het artikel. maar het zijn wel altijd die lui die direct sbs en de telegraaf bellen die gepakte winkeliers. maar begrijpen dat je er vrijstelling voor moet vragen ho maar.

fanta | 26-03-07 | 17:05

wat een suffe reacties weer, iedere mongool weet toch dat je niet zomaar je winkel ´s nachts open kan doen. Overtreding is overtreding. Geloof er geen snars van dat de beste man het niet wist. Ik ben tegen de winkeltijdenwet in deze vorm, maar gezanik dat de man geen boete had moeten krijgen is natuurlijk onzin.

Star Classic | 26-03-07 | 17:01

-weggejorist-

its-hammertime | 26-03-07 | 17:01

Fuzzy-de-Bear 26-03-07 @ 16:47
Muppet!

Maaknieuitjoh! | 26-03-07 | 16:58

@fanta

je moet geen appels met peren vergelijken. Overigens word je plantage alleen geruimd, krijg je niet eens een boete voor.

De winkelier zou zijn winkel dus moeten sluiten op dat moment, nou big deal toch?

Geloof er zijn zo veel regels waar je je als ondernemer aan moet houden, het voelt bijna als ontmoedigingsbeleid, geloof me. Maar een waarschuwing zou toch al voldoende zijn? Je mag best uitgaan van het goede in de mens, en deze winkelier een kans geven zich te bewijzen dat hij zich wel aan de regels kan houden.

simonsays | 26-03-07 | 16:57

stel er wordt bij me ingebroken en ik bel de politie. bij mij thuis aangekomen zien ze toevallig mijn wietplantage van tig planten. moet de politie nu maar eerst de inbrekers zoeken en de plantage door de vingers zien of hoe zouden ze dit moeten oplossen. een winkelier die er nog nooit van heeft gehoord dat hij niet zomaar s nachts zijn zaak mag opendoen. waar vind je die nog. haha

fanta | 26-03-07 | 16:50

Als die winkelier een gratis Ps3 kan weggeven, kan die ook makkelijk de boete betalen.
Niet zeuren dus, huilebalk.

Fuzzy-de-Bear | 26-03-07 | 16:47

@ aso-sjaal 26-03-07 @ 16:42

Hey X-doos heaumeau, ga es deaud!

ShadowBMX | 26-03-07 | 16:46

En wij maar denken dat ze slapen! Dat zijn pas milieuvervuilers met al die acceptgiro's op de matten van Nederland, KANJERS!
Hoe kan je ze nog serieus nemen, bel 112 en pruts en klungel komen naar je toe, en een douw na!

Maaknieuitjoh! | 26-03-07 | 16:44

Geholpen overvallers te vatten?
Jaja
Niets mee te maken, meneertje; regels zijn regels
Naam, adres, Ausweiss

Tobi | 26-03-07 | 16:42

Dat zal die verkopert leren de politie lastig te vallen met aangiftes e.d.!

ZwakZinnig | 26-03-07 | 16:41

Wat een treurige vertoning...

Reykjavik | 26-03-07 | 16:36

doe eens eigen ps3 kopen

chango911 | 26-03-07 | 16:35

Hee doe eens niet van Televaagitems. Daar peop ik op!

Miggerd | 26-03-07 | 16:34

zullen die kerel wel niet gepakt hebben. om vervolgens toch nog wat aan dit voorval over te houden gooien ze dus maar die exploiteur op de bon... diep triest maar jammerlijk genoeg ook typisch hollands...

-Sores- | 26-03-07 | 16:34

Hmmzzz, misschien moet ik ook maar es gaan posten voor een Mediamarkt of Bartsmit hier ipv nog ff te wachten... ;)

ShadowBMX | 26-03-07 | 16:34

@simonsays 26-03-07 @ 16:14

*KLAPKLAPKLAP*

Duke ACID | 26-03-07 | 16:32

Daarom neem ik, na diverse aangiften van misdrijven en nooit meer iets van gehoord, het recht in eigen handen. Is veel effectiever. Gewoon zelf opsporen en z'n graat uit z'n jas sjorren!

VanFrikschoten | 26-03-07 | 16:32

-weggejorist-

Buckket | 26-03-07 | 16:31

Boetes uitdelen ies geld verdienen, criminelen pakken niet.

Lobo | 26-03-07 | 16:27

Als tegenwoordig je zoontje zegt dat hij politieagent wil worden dan zegt iedere vader met verstand:"ga maar een echt vak leren"...

da wizard | 26-03-07 | 16:25

Ik zeg, Rutger ga eens deaud!

aso-sjaal | 26-03-07 | 16:24

Ik zeg, Rutger in z'n smart zetten en naar die achterlijke mongeaulen toe laten gaan! ACTIE ZEG IK JE!

Armageddon | 26-03-07 | 16:24

En zeau worden enge voorgevoelens keer op keer bewaarheid. Momenteel is het beste advies in dit land: geen slapende honden wakker maken. Dat geldt voor de belastingdienst, voor alle overheidsinstanties en voor de pliesie. Meneer de winkelier de aangifte achterwege moeten laten. Goede les voor de volgende keer. Wouten van het korps West-Brabant, of hoe het ook mag heten, ga eens aan het werk. En nee, werken betkent niet alle regeltjes tot op de letter opvolgen, maar met de wet als basis én naar inzicht de orde handhaven.
Trouwens, die gozer van de foto... Herman I'm a dancer in zijn jonge jaren?

Murdockyoufool | 26-03-07 | 16:20

simonsays
Beter kon ik het niet verwoorden.

Imdamnhot | 26-03-07 | 16:20

Wetten gelden voor iedereen, maar er is altijd ruimte voor interpretatie van situaties.

De hoogste prioriteit zou uit moeten gaan naar de overval, los die maar op. Daarnaast zou de ondernemer gewezen moeten worden op de winkeltijden-wet en de mogelijkheden daarbinnen. Desnoods regelt de politie een afspraak op het gemeentehuis met hem, zodat hem uitgelegd kan worden hoe in het vervolg te handelen. Er is namelijk zo veel regelgeving waar je als ondernemer mee te maken krijgt.

Zó kan het toch ook? Waarom meteen met boetes smijten, dat is toch ongelofelijk! Handhaving hoeft niet altijd met boetes of andere straffen, handhaving kan ook op een menselijke manier...

Alleen dát is iets wat ze niet begrijpen met het VMBO-niveau dat er bij de politie heerst...

simonsays | 26-03-07 | 16:14

@ aso-sjaal 26-03-07 @ 16:01 met zo'n uiterlijk zou ik ook maar roken om er eerder mee te kunnen stoppen.

Jellert | 26-03-07 | 16:13

Kudo's voor de verkoopmeneer van Replay die het slachtoffer bijstond in deze moeilijke uren met een gratis nieuwe Speelstation drie en een spelletje.
U bent een lieve verkoopmeneer, meneer de verkoopmeneer!

koekoeksklok | 26-03-07 | 16:08

@ aso-sjaal

Die foto is zo fukkin hilarisch! Die kerel lijkt echt rechtstreeks uit een Guust Flater album te zijn gewandeld

Derrek Wilder | 26-03-07 | 16:08

Dit is toch onderhand wel logisch en duidelijk voor de GS reaguurder.

De politie pakt geen mensen waar ze moeite mee hebben om te pakken.
Nee gewoon lekker simpel de eerlijke burger beboeten , op het feit een verzwakte medeburger geholpen te hebben.

Niks niet achter de rovers aan gaan, dat staat niet in het stereotype van de nederlandsche politie.

stelletje heaumeax in blauw

somebodystolemynick | 26-03-07 | 16:06

Playstation lijkt me wel een mooi dingetje, maar die controller (of: kont-roller) lijkt me niet zo fijn: daar krijg je zeker al na een kwartier RSI van...

By the way: niet alle gamerts zijn lelijke onnozele slappe nerds met een gebrekkig sociaal leven..

Wie werd er ook al weer als laatste gekozen bij gym?

Duffman | 26-03-07 | 16:04

tolereren van aangevende burgers verpest de statistieken

Jan Passant | 26-03-07 | 16:03

Ach ja, was het nog niet bekend dat de politie liever achter een boom ofzo staat met een lasergun voor mensen die 5km p.u. te hard rijden i.p.v. echt iets te doen aan de criminaliteit.
Oud nieuws.

mooizo! | 26-03-07 | 16:03

Die viezie stinkpliesie.. Wat een stelletje vuile vieze gore uitzuigerts. Daar breekt me prada gewoon van. Ik geef de pliesie hierbij een boete voor het niet kunnen handhaven van de wet en geldelijk gewin boven uitoefenen van beroep te stellen. Je zou ze zo onderhand gaan haten. Die vieze vuile stinkwouten...

Deadkennedy | 26-03-07 | 16:02

Stelletje heaumeaufiele KUDTsnorren ...

Ruben Koene | 26-03-07 | 16:02

Rutgert al opweg naar pliesie om verhaaltje te halen?? Neem NSB-armband mee!! De dief hebben ze zeker al te pakken mag ik hopen?

Marsnel | 26-03-07 | 16:00

Wat een ongelofelijke horken. Afschieten dat tuig.

Jan-Istanbul | 26-03-07 | 16:00

Als dat echt Joris is op de foto, dan begrijp ik zijn weggejorist-aanvallen wel. Met zo'n uiterlijk zou ik ook boos op de wereld zijn.

Teen | 26-03-07 | 15:59

Is dat niet zoiets als "onrechtmatig verkregen bewijs?"

doskabouter | 26-03-07 | 15:58

Triest. Diep triest.

tattoo666 | 26-03-07 | 15:58

goed werk agenten, snel weer een donut en op zoek naar de volgende zware overtreding. En niet vergeten even de andere kant uit te kijken bij een echt misdrijf

OpenDeur | 26-03-07 | 15:57

HOLLAND!

Spyrograaf | 26-03-07 | 15:56

Jeuj lekker ps3 dieven en dan verkoipen

Sontax | 26-03-07 | 15:56

Jajaja meneertje ... u had ook niet open mogen zijn!

aso-sjaal | 26-03-07 | 15:55

typisch Nederland, wat een kutland leven we eingelijk in

dondiego | 26-03-07 | 15:54

Hee hoe komen jullie aan mijn foto?

Guilty | 26-03-07 | 15:52

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken