Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

VIDEO - Geert Wilders over Pistool van de Arbeid

Wat een topdag voor de PvdA! Eerst Hans Spekman die iets doms zegt. Vervolgens Lodewijk Asscher die iets zegt over malloten die iets doms zeggen, waarbij de vice-premier dan weer niets over Hans Spekman zegt, die als een respectloze hond tegen collega Geert Wilders te keer gaat, met z'n halve moordoproep. Tsja, dan kopt Greet 'm wel even in natuurlijk. Die kogel komt straks van links. En er staat "PvdA" op de zijkant. Molenaars!
Update1: Diederik Samsom: "Geert doet HUILIE. Wij vermoorden nooit mensen."
Update2: Gehele gesprek met Wilders inzake de respectloze moordoproep door Spekman hier bij Eenvandaag.

Reaguursels

Inloggen

mallekater | 10-02-16 | 10:00
Geert Wilders is momenteel mijn rots in de branding. Hij is de enige die protesteert in de Tweede Slaapkamer tegen de islamisering van Nederland. Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat een religie die ons haat en dood wil hebben zo in een paar decennia in ons aller strot gedouwd wordt met alle ellende van dien. De linkse goedmens heeft niet in de gaten dat onze wereld die we nu kennen in groot gevaar is. Het is niet Geert Wilders zijn schuld maar het is de schuld van die verdomde middeleeuwse religie die al die raketgeleerden, tandartsen en apothekers praktiseren. Ik ben het vaker tegengekomen van andere reaguursels maar ik herhaal het nog maar eventjes: Extremistische moslims haten ons en willen ons dood maken en de meeste normale moslims haten ons ook en willen dat de extremistische moslims ons dood maken.
Over het geboefte wat er aan de macht is zijn we het gelukkig wel eens. Maar wat gaan we daar aan doen?

WitteGrunneger | 10-02-16 | 17:36

Compleet afgezien waar Spekman voor staat, en wat hij allemaal denkt te moeten roepen is het een figuur waar ik in de kroeg binnen een kwartier bonje mee krijg. Zelfingenomen, arrogant, overtuigd van eigen gelijk en loopt er daarbij bij als een zwerver met zijn stink truien en ingevallen bek. Waarom lijkt het toch altijd alsof hij geen bovengebit heeft als hij praat? Wellicht is hij in het verleden al een paar keer de verkeerde tegen gekomen?

Florian Geyer | 10-02-16 | 10:36

Witte Grunneger.en door wie worden die gasten van de AFA,de brandstichters, de varkensophangers, de bloedsmeerders, maar o.a.ook de "daar moet een piemol in"schreeuwers(liefs met peuter op de arm, als zijnde een educatief leermoment voor de kleine) opgehitst??
Zijn die helemaal in hun piere-eentje tot de conclusie gekomen dat ze zich op een dergelijke manier moeten "verzetten"??
Zeker, de gemeenten gedragen zich absurd naar hun inwoners toe, het COA is een bijkans criminele organisatie, de regering laat het aan alle kanten afweten en reageert paniekerig, maar in alle ernst, de meeste van de mensen die moeten worden opgevangen zijn echt op de vlucht en verdienen een dergelijk optreden niet.
De fout zit hem in onvoldoende controle en onmacht om mensen die hier niet horen direct weer uit te zetten.Zich verschuilend achter fakeregeltjes die zogenaamd door de EU of internationaal zijn opgelegd, houdt men mensen die moedwillig hun Marokkaanse, Algerijnse of andere "veilige"pas hebben weggegooid of verbrand, en de velen zich zich een valse pas hebben aangemeten, gewoon hier.
Waar blijft de keuze: of de gevangenis in ofwel enkeltje Marokko??
Daar zit de fout, bij de regering en bij de dikverdienende CEO's en advocaten van vluchtelingenwerk, niet bij die arme donders die hier terecht zitten.
Die krijgen echter wel die haatbui over zich heen.
En daar geef ik Wilders de schuld van, op exact dezelfde manier waarop Wilders al, nog voor hem wat overkomt, de schuld aan de PvdA geeft, terwijl de kans dat hem een aanslag wacht van een onder valse naam teruggekeerde IS-er vele, heel veel malen groter is.

mallekater | 10-02-16 | 10:00

mallekater | 10-02-16 | 08:15

Bedoel je die gasten van AFA of scheer je iederen die protesteert weer over een kam net nazi's?

WitteGrunneger | 10-02-16 | 09:24

Witte Grunniger, je wauwelt keurig je grote geblondeerde heiland na, hé?Zonder na te denken,- nou ja wat niet is kan niet denken....
Met als gevolg dat overal in het land georganiseerde nazi-knokploegen lekker de straat opgaan om de maatschappij lekker nog even iets verder te ontwrichten.

mallekater | 10-02-16 | 08:15

Ja, wat Wilders doet is zo mogelijk n og schandaliger dan de uitbraaksels van spekvetnek.
Van tevoren al een schuldige aanwijzen terwijl de eventuele schuldige mogelijkuit een heel andere hoek komt.En wat dacht je van de ophitsende haattaal van de blonde himself,"kom in verzet" of "minderminderminder Marokkanen"??(Waarbij hij z o r g v u l d i g het woord * criminele * wegliet??

mallekater | 10-02-16 | 08:12

@JungleBunny | 09-02-16 | 17:58
Meer dan genoeg .

iopeth | 10-02-16 | 01:50

De meest onfrisse?
Neeee, dat is die wezel van een melkert...

Ben5570 | 10-02-16 | 00:31

tweetybird | 09-02-16 | 19:29
Heerlijk dat je eerlijk bent over je hokjes. Het feit dat je mening baseert op een paar posts, en dat voor waarheid aanneemt, zegt iets over hoe bereid je bent om wat dieper en verder te kijken dan je initiële overtuiging. Niet. Succes met je tunnel.

JungleBunny | 09-02-16 | 23:49

-weggejorist-

Barry P | 09-02-16 | 23:13

Nederlandsh Volck Pleegt Verzet! Het is al jaren vijf voor twaalf. We moeten samen een vuist maken anders redden we het niet. Medestanders vereenigt U!

WitteGrunneger | 09-02-16 | 23:12

-weggejorist-

Buto Terong | 09-02-16 | 22:12

Islam is als centrale banken; zolang je er nog aan kan verdienen.

fingers | 09-02-16 | 22:11

Mocht het ooit weer zover komen dan is het te hopen dat de tweede voor Speknek is.Koekje deeg zullen we maar zeggen.De pvdafgrond is nu al zo bang voor de komende verkiezingen dat ze nu proberen in het wilde weg haat te zaaien.Een klacht waard?Ze zijn zo dom hierin dat het averechts werkt als een boemerang en Wilders extra zetels oplevert.LOL.

tegenalles | 09-02-16 | 22:02

Spekman is een vieze Gore smerige tyfus dief.
Dat is mijn mening en daar zal u het mee moeten doen.

Astroturfer | 09-02-16 | 21:54

@Donkersloot 21:14
Spekman zegt letterlijk in de NRC, dat Wilders een gevaar voor de democratie en rechtstaat is. Daarmee maakt Spekman Wilders vogelvrij, want een gevaar voor de democratie en rechtstaat is een tiran. De acte van verlatinghe, de geboorteacte van wat we nu als Nederland kennen, schrijft dan voor wat er met zo een tiran moet gebeuren.

Spekman is natuurlijk bang dat er met hem gebeurt, wat er met tirannen hoort te gebeuren, door zijn eigen ondemocratische inborst. En dus draait hij de hele zaak om en doet alsof degene die waarschuwt dat ondemocratische praktijken leiden tot geweld, degene is die pleit voor geweld. Het tegendeel is waar.

Spekman is zo iemand die een brand sticht en vervolgens degene de schuld geeft die 112 belt. Want die riep als eerste "Brand!".

tipo | 09-02-16 | 21:24

""@Donkersloot | 09-02-16 | 14:58
Geert wenst zijn tegenstanders niet Dood. Hans Spektrui wel. Zoek de verschillen. Maar ja, jouw wereldbeeld valt natuurlijk in duigen en dat doet pijn.
Mark_D_NL | 09-02-16 | 15:18""

Graag een onderbouwing van waar "Hans Spektrui" (wat een hilarische en originele grap!) gezegd heeft dat hij zijn tegenstanders dood wenst.

Donkersloot | 09-02-16 | 21:14

De laatste stuiptrekkingen van de Partij van de Afbraak, dit of volgend jaar maar opheffen.

Sweetlakecity | 09-02-16 | 20:19

Het feit dat een de gestoorde evenknie van Volkert (Spekman) net als Volker vrij rondloopt bewijs dat de rechtstaat al lang failliet is.

Thunderbird | 09-02-16 | 20:03

Wat Spekman doet, deed Marcel van Dam ook in het bekende tv programma het Lagerhuis. En een Fortuyntje doen is wel het allerlaagste wat je daarvan zeggen kunt. Blijkbaar loopt het ze bij de pvda dun uit de broek. Een ander demoniseren ten gunste van je zelf is behoorlijk laag maar laat tegelijkertijd zien dat je blijkbaar zo reageert omdat je dagen zijn geteld kwa partij. Geert for president

waakvarken | 09-02-16 | 20:01

ad melkert | 09-02-16 | 19:2
Hij was duidelijk niet voorbereid op "Co" uit Terneuzen. Hij had liever het 2e stukje uit de azijn ode gehad. Hij verwees er 2 keer naar......

Rotisseur | 09-02-16 | 19:50

Niet chic van Spekman om op die manier de publiciteit te zoeken..
Het zou Spekman sieren als hij in plaats daarvan probeerde de krant (of teletekst) te halen met plannen over het herstellen van de enorme schade die de PVDA in dit kabinet hebben aangericht. De schade a.g.v. bezuinigingen en reorganisaties in de jeugdzorg, PGB's, politie, OM, het niet goed reageren op de vluchtelingenstroom enzovoorts.
Wat vind hij daar nu werkelijk van?
Maar de aanval leidt natuurlijk wel lekker af van het eigen falen.

Paljas | 09-02-16 | 19:44

ad melkert | 09-02-16 | 19:27

Ja inderdaad. Ik zat er werkelijk met verbazing naar te kijken. Een mathijs die zijn leven gaat beteren en de waarheid gaat laten zien. Het moet toch niet gekker worden.Zou die wel op tijd het zinkende wrak al aan het verlaten zijn.

tweetybird | 09-02-16 | 19:36

Alle linkse partijen hebben het bloed van Pim Fortuyn aan hun handen. Je zou denken dat 1 moord genoeg was, Samsom, maar kennelijk demoniseren jullie gewoon verder. Kan jij rustig slapen als Wilders door een van de extreemlinkse idioten van de AFA of een andere SA-club wordt vermoord? Ik hoop nooit meer!

lekker wijf | 09-02-16 | 19:32

JungleBunny | 09-02-16 | 17:35

Vreemd dat altijd u soort mensen die ik in een hokje zet altijd toch weer verkondigen niet slinks te zijn maar waarbij ik niet alleen maar zo wat iedere reaguurder denkt ,dat is een slinksche. Hoe zou dat toch komen. O ja omdat de slinksche dat ook altijd standaard roept. Ik ben niet links hoor. Zeg maar wel links zijn maar er niet voor durven uit te komen. Nou dan ben je in mijn ogen een sukkel. Je staat waar je voor staat. Ik noem mensen als u echte lafbekken. Ik heb sp gestemt. Nou met die roemers gaat het hem niet worden. Ik zeg nu ook ik stem pvv. Ook buiten. Ik sta waar ik voor sta. Mijn mening mijn keuze. Zeg er maar wat van. Ik trek mij er toch geen reet van aan. Zo stem ik ook NEE tegen het assiocatieverdrag met de Oekraine. En het wordt never een ja. Ik sta wel waar ik voor sta. En maak er geen geheim van of ga ontkennen.

tweetybird | 09-02-16 | 19:29

Samson werd zojuist even compleet op nul gezet door Mathijs van Nieuwenkerk. Met eerlijke vragen, en niet de overbekende 1-2tjes. Samson heeft geen enkel antwoord op de kaalslag / uittocht bij zijn partij. Exit Samson zo lijkt me.

ad melkert | 09-02-16 | 19:27

Wilders heeft op hoofdpunten het gelijk aan zijn kant, maar die voorspelling dat er een revolte komt... Zit erg dicht.bij een oproep tot geweld.. Hij moet het hoofd koel houden en nu geduld hebben, anders brengt hij zijn stembuszege nog in gevaar.

MR Dgie | 09-02-16 | 19:23

@Koonkluk Huis | 09-02-16 | 18:13
Bedankt voor die link. Maar die criminaliteit, straatterreur en ongekende haat naar de autochtone Nederlanders blijft shockerend, zelfs in Islamsterdam. Dit komt niet meer goed, op een normale en vreedzame manier vrees ik.

Batavi Magistralis | 09-02-16 | 19:23

Toch jammer dat Geert niet echt ingaat op Spekmans (waarom ie helemaal ongelijk heeft) en een jij-bak teruggeeft.

En dat verhaal van de kogel van links kan echt niet meer Geert. Bij Breivik kwam de kogel van rechts, dus het heeft niets met links of rechts te maken maar met mensen de in de war zijn. Dus er kan net zo goed PvdA als PVV op de kogel staan, als iemand in de war is, is ie in de war. Bovendien zijn er zat mensen zowel van links als rechts die zowel de kogel van links als de kogel van rechts of van waar dan ook niet tof vinden. Dus die jij-bak is niet zo slim gekozen.

Dus wat je ook vind van Spekmens, Geert slaat even het plankje mis hier.

kloopindeslootjijook | 09-02-16 | 19:22

Kijk nou zal ik even advocaat van de duivel spelen. Vanavond zit samson bij de wereld draait door. Iets wat we konden verwachten. Maar nou komt het. Deze samsom zegt over Wilders die zich tegen de aantijgingen weert. Wilders doet huillie huillie. Maar laat nu zijn partijgenoot arSSher exakt hetzelfde huillie huillie doen maar dan is het ineens prachtig. Nee Samson slappe drol. Dan moet je ook zeggen wat een huillebalk die arSSher. Want dat kun je verwachten als lul in de politiek. Ziet u nu hoe slinks werkt. Als zij het doen is het geweldig en prachtig ,als Wilders hetzelfde doet is het walgelijk en wordt de discriminatie kaart getrokken. Wilders heeft nog nooit tot geweld opgeroepen. De extreme slinksche hebben er een abbo op. En dan noemen ze wilders het kwaad. Maar ja 1 voordeel. Na vanavond weer minder zetels voor die pvda. Bij die spektrui op tv ben je niet blij als dat net onder je eten is. Dan zie je nog liever onderwerpen als poep doneren.En die kale tsjernobyl clown er ook nog bij en je bent weer dagen gedwongen op dieet.Tsja weer gratis zeteltjes winnen door de pvda voor de PVV. Geweldig toch!En ze hebben hetzelf nog niet eens door ook. Tsja pvda een hopeloos geval. Uitgenomen door de VVD en ontzeteld door VVD beleid te gedogen en stemmentrekker voor de PVV.

tweetybird | 09-02-16 | 19:21

"Partij van de ARBEID" de naam zegt het al,
dat zou een politiekepartij van en voor burgers moeten zijn met "WERK"
en niet een partij die zich TEGEN burgers met werk keert.

Berthe | 09-02-16 | 19:18

OT

Condoomhoofd mag het allemaal uitleggen bij DWDD.

eerstneukendanpraten | 09-02-16 | 19:17

@aleX_2 | 09-02-16 | 18:42
+1

ecologiste | 09-02-16 | 19:15

Donkersloot | 09-02-16 | 14:58

Hear,hear, zo is het!!

Foezela | 09-02-16 | 19:11

Het gaat meer en meer de weg op die we wisten dat het zou gaan. Ongeacht aan welke kant van het spectrum je staat zullen we de verstrekkende gevolgen van de komende gebeurtenissen moeten zien te doorstaan.
Of niet. De keuze is aan een ieder.
Besef wel dat de storm alleen maar erger zal worden.

bft | 09-02-16 | 19:09

Met 9 zetels in de peiling moet je wel iets roepen, ook al is het nog zo stom. Want als Wilders werkelijk een gevaar is, dan zou Spekman zich moeten realiseren dat het de PvdA is die samen met andere arrogante machtswellustelingen Wilders maken tot wat hij is. Dus: wie is er nu gevaarlijk?

jochum1980 | 09-02-16 | 19:07

Waarom vindt iedereen dat Kotstrui een Melkertje doet? Het is nog een stap verder. Kotstrui doet precies hetzelfde als Wim Kokhals deed op de avond van de gemeenteraadsverkiezingen 2002 na afloop van het beroemde debat. De media is er nooit op ingehaakt en de beelden zijn niet meer herhaald. Wim Kokhals deed toen de uitspraak dat Pim Fortuyn een gevaar voor de samenleving was en zorgde voor een tweedracht is de samenleving. Nu is Volkert een man van weinig woorden en zeker na de arrestatie. Maar zijn eerste verklaring vlak na de zogenaamde &lt;del&gt;glazenhuisactie<del> hongerstaking was dat Pim Fortuyn een gevaar voor de samenleving was en zorgde voor tweedracht.

Mijn vermoeden is dat Volkert weer getriggerd is.

The_Challenger | 09-02-16 | 19:05

Anjin Mohammed | 09-02-16 | 17:39

Dat in dat geval beide laatstgenoemden allebei duizend maal duizend jaar een Tantaluskwelling mogen ondergaan. En laten we daarbij Ad Melkert en Marcel van Dam ook niet vergeten.

eerstneukendanpraten | 09-02-16 | 19:04

@reaguurbot | 09-02-16 | 15:24
"'Een fortuyntje doen' is de meeste walgelijke uitdrukking die ik ooit op GeenStijl heb gezien. Gefeliciteerd."

Ja, hij is sterk en zeer to the point.

McMarx | 09-02-16 | 18:47

Leiderschap is niet mensen naar de mond praten met populistische uitspraken. Leiderschap is ook niet verstoppen achter Europa, of in achterkamertje. Leiderschap is een heldere visie en de moed deze uit te voeren. Dat mis ik aan alle kanten. Dus ergens zijn wij het wel eens.
Maar blijf nadenken! Wees kritisch! Kijk niet door een tunnel!
JungleBunny | 09-02-16 | 17:55
Leiderschap in de EU en dus NL is een carrière, persoonlijke status en vriendendiensten verlenen aan de echte achterliggende macht (waar Wilders dus niet aan mee doet en daarom als een gevaar wordt gezien). Het probleem ligt bij de loyaliteit en de kern van waaruit leiding wordt gegeven aan het land. Het politieke systeem is een smerig spel dat er is op berust om de echte boeven van het totaalsysteem en de achterliggende macht in stand te houden zelfs als dat ten nadele van het land en het volk gaat. Alles wat wel normaliter vanuit oprechte redenen en loyaliteit naar het eigen volk politiek voert is meestal een machteloos oppositie partijtje en dus niet gevaarlijk, maar de PVV is dat ontstegen en dus moeten ze zo snel mogelijk opgeruimd worden door middel van framen, het volk opzetten/opruien tegen de PVV en vooral duidelijk te maken dat je een extreem rechtse nazi bent als je het ook maar een beetje eens bent met de PVV. Zelfs het OM en voorgedrukte aangifte formulieren worden ingezet en lokale politici die openlijk oproepen om aangifte te doen om het grote gevaar van de PVV te doen stoppen. Ik ben benieuwd naar de landelijke verkiezingen en wat voor smerige rare sprongen de gevestigde politiek gaat maken tegen de PVV.

XaleX_2 | 09-02-16 | 18:42

Go wilders

Koeky | 09-02-16 | 18:34

De PvdA'ers gaan te ver! Hoogverraad: gangbare benaming voor misdrijven tegen de veiligheid van de staat! Een aantal Duitse burgers zijn van mening dat Angela Merkel de (grond)wet zodanig overtreedt dat zij in aanmerking komt voor vervolging wegens Hoogverraad! Hoe zit dat met Spekman, de PVDA en de veiligheid van onze staat? Wilders treft geen enkele blaam, die is voor de Nederlander!

Lexus01 | 09-02-16 | 18:29

Allemaal free publicity voor onze geert-schijt aan nuance-wilders

propper1000 | 09-02-16 | 18:29

2 vandaag laat interview vrijwel niet zien en in plaats daarvan veel commentaar door Kees Boonman. Parlementsleden worden niet gehoord maar verpakt in verkooppraatjes van de werknemers van de brainsfabriek...

ecologiste | 09-02-16 | 18:26

www.youtube.com...
rmstock | 09-02-16 | 17:59
.
Dank voor de link. Ben het er helemaal mee eens.

Lupuslupus | 09-02-16 | 18:10

De ratten verlaten het zinkende ms PvdA.

wiedergutmachsnikkel | 09-02-16 | 18:08

iopeth | 09-02-16 | 17:54
Ik ben benieuwd: wat weet jij van elimineren?

JungleBunny | 09-02-16 | 17:58

Excuses voor de dubbelpost :(

JungleBunny | 09-02-16 | 17:55

-weggejorist-

JungleBunny | 09-02-16 | 17:55

Mark_D_NL | 09-02-16 | 17:46
Doe ik. Continu. Wat ik zie op links stemt mij somber. Wat rechts laat zien op dit moment ook. Inclusief Wilders. Wat nodig is is leiderschap om Nederland door deze crisis te loodsen. Leiderschap is niet mensen naar de mond praten met populistische uitspraken. Leiderschap is ook niet verstoppen achter Europa, of in achterkamertje. Leiderschap is een heldere visie en de moed deze uit te voeren. Dat mis ik aan alle kanten. Dus ergens zijn wij het wel eens.
Maar blijf nadenken! Wees kritisch! Kijk niet door een tunnel!

JungleBunny | 09-02-16 | 17:55

@sintklaas | 09-02-16 | 15:43
Je kan beter de vraag anders stellen .
Wat is er goed aan de AFA .
Het zijn van de ruif vretende fascisten die zo snel mogelijk geëlimineerd dienen te worden .

iopeth | 09-02-16 | 17:54

Mark_D_NL | 09-02-16 | 17:40
Heb je daar een uur over gedaan? Netjes :) Maar ik begrijp je, het is lastig lezen met een gekleurde bril. Dus nogmaals, wellicht ten overvloede:

Punt 1: Grenzen dicht helpt niet tegen terrorisme. Is een feit, kijk maar naar het verleden (waar ik dus een hele rij voorbeelden van gaf ;) Lees voor voorbeeld: argument.

Punt 2: Ik ben niet links. Dus ook geen Policorslaafje. Dus jouw label plakt niet ;) Eetse alvast!

JungleBunny | 09-02-16 | 17:51

@Anjin Mohammed | 09-02-16 | 17:39
Ach de volgende haatzaaier.. Hoe is het met je vriend haatzaaier Spektrui?

Mark_D_NL | 09-02-16 | 17:47

Donkersloot | 09-02-16 | 14:58
Het was de journalist die de vergelijking maakte met Fortuyn en Melkert..
twitter.com/eenvandaag/status/6970646...
Ook interessant om te zien dat ze van zo'n gesprek van 6 minuten in eerste instantie alleen dat fragment laten zien.

noerg | 09-02-16 | 17:47

@JungleBunny | 09-02-16 | 17:35
Inderdaad daar heb je een punt (Dat van Hunnie, Hullie). Maar het probleem is dat je er zelf erg hard aan meewerkt. Dus kijk eerst eens naar jezelf. En beoordeel dan de mensen om je heen.

Mark_D_NL | 09-02-16 | 17:46

@JungleBunny | 09-02-16 | 17:37
Je moet eens niet zo gefrustreerd reageren. Het kwijl van frustratie druipt op je toetsenbord.

Mark_D_NL | 09-02-16 | 17:44

@junglebunny 17:37
Daar heeft u een punt.

RoBD=Skullfucker | 09-02-16 | 17:41

@JungleBunny | 09-02-16 | 16:52
Je verkondigt een mening. Geen feiten? Dus waar blijven die argumenten? En je scheld, zoal een goed Policor slaafje betaamt. Nu Jij weer.
--
Hup Greet!

Mark_D_NL | 09-02-16 | 17:40

Ik hoop dat geert niks zal overkomen, want als ik zo tussen de commentaren door lees, dan zal de pvda ter verantwoording geroepen worden, spektrui als eerste, samson als goede tweede.

Anjin Mohammed | 09-02-16 | 17:39

@Dreha 17:21
Volkert vd G is indd sinds een jaar lid vd VVD
Volkert vd G gaf tijdens zijn proces aan dat hij Pim F als een groeiend gevaar zag richting kwetsbare groeperingen als Asielzoekers, moslims en mensen met een uitkering.
En dat komt akelig dichtbij de uitlatingen van Spekman. Check SVP dingen voor je roept.

RoBD=Skullfucker | 09-02-16 | 17:39

De PvdA heeft zijn laatste stuiptrekkingen. Ze teren nog op wat restzetels, die ze aan bejaarde socialisten hebben te danken. Die partij is zo op de PVV gefixeerd, dat ze de oplossing van Wilders als het plan Samsom lanceren.
Ik weet wel wie er straks huilie-huilie gaat doen.

Lentehaas | 09-02-16 | 17:39

RoBD=Skullfucker | 09-02-16 | 17:32
Niets linkse reflex, ben niet links, dus het begin van je betoog zit er al naast. Ik heb nergens gezegd dat links of rechts beter is, alleen dat het 97 keer een incident te veel is. Dat jij dat als kritiek ziet op je standpunt mag je zelf oplossen :)

JungleBunny | 09-02-16 | 17:37

tweetybird | 09-02-16 | 17:16
De onmacht: altijd maar weer alles en iedereen in hokjes plaatsen. Lekker overzichtelijk, "ons" tegen "hullie". Zou mooi zijn mensen een keer gaan nadenken in plaats van lekker elkaar napraten en ongefundeerde conclusies rondkauwen. En nee, ik ben niet links. Dus dat hokje mag je houden.

JungleBunny | 09-02-16 | 17:35

@Junglebunny 17.20
Typische linkse reflex. Eerst: rechts gebruikt zoveel geweld, ach ende wee, nazi's, skinhead, etc. Vervolgens wordt aangetoond dat links vaker en ernstiger geweld gebruikt. Ipv dan ruiterlijk toe te geven dat dit klopt is het opeens (u mag kiezen):
- ja, maar ons geweld is voor de goede zaak
- ja, maar zij begonnen
- ja, maar dat heeft niets met links te maken (en rechts geweld wel met rechts)
- ja, maar het is eigenlijk allemaal slecht dus zijn wij niet slechter
Sinds de tweede wereldoorlog zijn het gros van alle dodelijke terreuracties gepleegd door linkse groeperingen. En ja, hoewel ik ook vind dat elke aanslag er één teveel is doet dat niets af aan het feit dat ik een groep die 76 mensen afslachten nog slechter, gevaarlijker en enger vind dan een groep die dit 21 keer doet. En let wel, dit zijn alleen nog maar de cijfers van 2013 en 2014. Kijk je naar de jaren 70 en 80 dan schrik je je helemaal rot van alle linkse terreur.

RoBD=Skullfucker | 09-02-16 | 17:32

Open uw ogen en zie, helaas maar waar.
De pvda is geworden tot de: PVD Asocialen.

nr123456789 | 09-02-16 | 17:30

@sintklaas | 09-02-16 | 16:27
1. Greet heeft echt Indisch bloed in zijn aderen, dus wat U bedoelt met "nep-Indo" is onduidelijk;
2. Wat is er mis met een jodenvriend zijn? Dat pleit eerder vóór hem;
3. Kennelijk bent U niet op de hoogte van het openbaar bestuur in Nederland: de regering heeft allerminst almacht.
4. De vermeende "anti-AZC-schreeuwers" schreeuwen buiten de gangbare werktijden.

Guido | 09-02-16 | 17:25

Nieuwe definitie van SPeK-takel.https://www.youtube.com/watch?v=CfJrhlie05w

hero_of_heaven | 09-02-16 | 17:25

Spekman. De schat. Hij vind dat hij het beste voor heeft met U en met ons allemaal. Hij zegt er alleen niet bij dat het vooral om hém en om de PVDA gaat. Het is zo doorzichtig en veel te makkelijk van meneer Spekman om te gaan jij-bakken. Een laag niveau, niet waardig voor de positie die meneer Spekman zichzelf toedicht.

Dutchbeaurouge | 09-02-16 | 17:25

@Pieter V | 09-02-16 | 15:30
Knap dat je dat allemaal concludeert op basis van één comment. Petje af hoor.

Verzuimer | 09-02-16 | 17:24

Altijd die kogel. De kogels voor Pim kwamen tijdens het wegduiken van alle kanten en werden afgevuurd door een misogyne dierenvriend die Pim's houding jegens de bontdragende medeschepsel zo stuitend vond dat Pim er aan moest. Dierenvrindjes zitten links en rechts.

DreHa | 09-02-16 | 17:21

@tweetybird 17.16
Voor elke pro PvdA opmerking hier stort Spekman €5 in de COA-kas

RoBD=Skullfucker | 09-02-16 | 17:21

RoBD=Skullfucker | 09-02-16 | 17:14
Dus 21 is beter dan 76? Ik vind het vooral 97 aanslagen te veel...

JungleBunny | 09-02-16 | 17:20

Wat ik mij wel weer afvraag. Is het plaatselijke spektrui cafe anex woonhuis vandaag gesloten dat ze hier massaal lopen te bashen. Is het vandaag nationale geen JOOP dag dat ze hier verzeild zijn geraakt. Is de VIVA ophouden te bestaan. Is hun gas afgesloten dat ze al uit bed zijn. Tsjonge normaal zie je ze nog weinig maar als hun drinkebroeder weer stom heeft lopen lullen zijn ze er massaal weer om hun zuipmaatje te verdedigen. Hij geeft zeker veel bier weg van ons geld. Die rooie rakkertjes toch.

tweetybird | 09-02-16 | 17:16

@hippocritus 16.02
- Er zijn het laatste half jaar bij demonstraties meer AFA dan Pegida aanhangers of kaalkopjes gearresteerd.
.
Rote Armee fraktion
Rode Brigades
Action Directe
Communist Combat Cells
Sandinistas
Lichtend pad
The black panthers
People's Guerrilla Army
People's War Group
Maoist CC
RaRa
Abu Sayyaf group
Eln Columbia
PIJ
PLFP
CCCCC
GRAPO
SI
The weather movement
Tamiltijgers
Brigade van de 20ste juli
De lijst is eindeloos. En allicht is het voor u ook handig te weten dat Linke actiegroepen in 2013 en 2014 in Europa 76 aanslagen hebben gepleegd. Extreem rechts 21.

RoBD=Skullfucker | 09-02-16 | 17:14

Donkersloot | 09-02-16 | 14:58

Tsja de pvda is niet voorspelbaar wou je zeggen door wederom een melkertje te doen nou ze huillie aan het verliezen zijn op alle fronten. Noem ik pas zielig. Zelfs niks meer kunnen brengen en dan maar terug grijpen op een melkertje en wij weten hoe dat is geeindigd. Zo ziet de pvda het schijnbaar graag weer. Tsja die slinksche. Het blijft een gevaarlijke echt geweldadige club. Zo hebben we pas ook weer kunnen zien.Pvda wil helemaal niet praten. Die demoniseren liever en lossen het liever op met het aanzetten tot geweld door iemand onterecht te demoniseren en zaken te verdraaien. Ja pvda. Ik zou als ik u was op een verjaardag niet vertellen dat u van die club een lover ben. U zult de gehele avond uitgelachen worden.En dat niet geheel onterecht.

tweetybird | 09-02-16 | 17:12

je moet je niet zo druk maken om uitspraken van pvda figuren en zeker ook niet bij die spekmans, hij deed eens mee met de slimste mens!!!! jaja hij wist drie antwoorden en was gelijk exit , ongelofelijk wat een domme eikel is dat, maar dat is helemaal in de lijn van de pvda , ze hebben een paar zetels over in de peilingen,en toch weten ze alles beter, bord van beton voor hun koppen.afbraakpartij!!!

bekijket | 09-02-16 | 17:11

@Apollo | 09-02-16 | 15:32
Nee dat snapt die linkse lamlul niet .

iopeth | 09-02-16 | 16:55

Mark_D_NL | 09-02-16 | 16:41
Dat jij dat vindt zegt veel over je. Maar dat terzijde. In het verleden waren de grenzen dicht. Heeft dat ook maar op enige wijze geholpen tijdens de Molukse acties, Palestijnse acties, de RaRa en al die terrorisme-relateerde incidenten? Zeg mij na: "Nee!". Het is valse veiligheid, het is populisme, het is symboolpolitiek zonder enig daadwerkelijk effect. En jij trapt daarin. Verder ben ik verre van links. Maar ik heb behoefte aan echte oplossingen, geen dom nageblaat. Nou jij weer :)

JungleBunny | 09-02-16 | 16:52

Vorige keer werkte dat ook.....
eu=shit | 09-02-16 | 16:44
.
Helaas had Pim geen beveiliging en Geert wel. Of denkt u nu echt dat er in de afgelopen 10 jaar nooit iemand een poging heeft willen maken om Geert te vermoorden?
Ik hoop echt dat Geert in leven blijft, voor hemzelf, voor zijn vrouw, voor zijn stemmers EN voor Nederland.
Want als Geert wordt vermoord breekt hier onherroepelijk de pleuris uit. Op een manier die nog nooit vertoond is.
Dus Rutte, roep die bloedhonden van de PvdA terug.

Lupuslupus | 09-02-16 | 16:51

De PVDA is een enge partij die niks geven om Nederlanders.

realdutchman | 09-02-16 | 16:49

He, Haatzaaiert Spektrui is ook aanwezig hier op de GS.
Mark_D_NL | 09-02-16 | 16:43
.
Of de gesloten inrichting heeft speelkwartier want dan mogen ze even op internet.

Lupuslupus | 09-02-16 | 16:48

-weggejorist-

eu=shit | 09-02-16 | 16:44

@sintklaas | 09-02-16 | 16:27
He, Haatzaaiert Spektrui is ook aanwezig hier op de GS.

Mark_D_NL | 09-02-16 | 16:43


"Update1: Diederik Samsom: "Geert doet HUILIE. Wij vermoorden nooit mensen."
youtu.be/JwPFyx899ao

Tis nie waar! | 09-02-16 | 16:43

@Lupuslupus | 09-02-16 | 16:40
Eeeh, het is 4:42, dus likt Rutte de penis van Juncker. Altijd rond deze tijd.

Mark_D_NL | 09-02-16 | 16:43

@sintklaas 16:27
Dank u voor uw bijdrage. Hiermee maakt u met één opmerking duidelijk binnen welke groepering de nazi's en fascisten werkelijk te vinden zijn.

RoBD=Skullfucker | 09-02-16 | 16:43

@JungleBunny | 09-02-16 | 16:21
Minder Islam en Grenzen dicht vind ik constructief en is constructief. Grenzen dicht betekent minder asiel graaiers en terroristen in ons land. En Minder Islam betekent minder geweld en haat jegens vrouwen e de rest van de NL bevolking.
--
Heb je ook argumenten of kun je alleen maar je overlords napraten? En haal je arm eens uit de reet van Haatzaaiert Spektrui.

Mark_D_NL | 09-02-16 | 16:41

En waar is RUTTE om zijn tuig in vak K tot de orde te roepen?

Lupuslupus | 09-02-16 | 16:40

@mr.money | 09-02-16 | 16:16
Van Spektrui. Die heeft meermaals nu geroepen dat hij Wilders dood wilt. Kijk maar op Twitter.

Mark_D_NL | 09-02-16 | 16:38

@sintklaas | 09-02-16 | 16:04
Jij bent nog nooit van je leven buiten de NL grenzen geweest laat staan in Israel. Mooi land, mooie mensen, slim, snel en gehaaid. Dat zal jij nooit worden. Jij wordt klaargestoomd voor een leven in de onderste klassen van deze maatschappij. Door, jawel je vriend de haatzaaier Spektrui.

Mark_D_NL | 09-02-16 | 16:37

"Update1: Diederik Samsom: "Geert doet HUILIE. Wij vermoorden nooit mensen."

Inderdaad. De PvdA zegt alleen dat politieke tegenstanders minderwaardige mensen zijn, dat het populistische engerds zijn, dat ze gevaarlijk zijn, dat ze niet deugen.
Dat is hééél wat anders. Daarmee breng je de radicale gekken in diverse kraakpanden natuurlijk nooit op een ideetje. Volkert is er waarschijnlijk nog steeds van overtuigd dat hij de wereld heeft behoed van een nieuwe holocaust.

Stormageddon | 09-02-16 | 16:37

PvdA. De laatste stuiptrekkende vlucht naar voren. De wanhoop aan de lippen. Wie was die journalist van NRC die dit zo ijverig op pende? Folkert Jensma?

Koonkluk Huis | 09-02-16 | 16:36

Reactie van Wilders was rustig en duidelijk.
De vergelijking met Melkert en Pim Fortuyn en het demoniseren wat tot de moord geleid heeft heeft kan niemand ontkennen.

Toch meent de PVDA het demoniseren als een bruikbaar politiek wapen te zien en te gebruiken.
Hopelijk snijdt de pvda als slechtste partij ooit in haar eigen vingers en blijft er niets maar dan ook helemaal niets van deze intrieste slechte partij over.

dijkbewaker | 09-02-16 | 16:36

Gelukkig komt Didi het vanavond even duiden in DWDD....

vhKarelkruizenruiker | 09-02-16 | 16:34

@sintklaas | 09-02-16 | 15:52
Omdat Asscher verschrikkelijk fout is. Net als zijn Opa. In Israel walgen ze van deze Lodewijk Asscher.

Mark_D_NL | 09-02-16 | 16:34

Voorlopig gaan de grenzen al bijna dicht, en nu is men terugvluchten aan het voorbereiden.

Winky | 09-02-16 | 16:33

-weggejorist en opgerot-

sintklaas | 09-02-16 | 16:27

Ik vind het helemaal mooi dat de PvdA op 9 zetels staat in de peilingen.
Het bestuur vertoont arrogant kleutergedrag en vergeet dat de aanhang de partij heeft groot gemaakt.
Ze teren nu nog op de machtige positie die ze hebben opgebouwd in de media. Verketteren ten onrechte de PVV om nog wat zieltjes te winnen.
Als ze de realiteit in de samenleving en de wereld niet willen zien dan kunnen ze zich als een one-issue partij aansluiten bij Kuzu en Öztürk.

dogbitedog | 09-02-16 | 16:26

sintklaas | 09-02-16 | 16:16
Vind je ook niet dat Samsom wel een beetje lijkt op die, hoe heet ie ook alweer, ja, die Mussolini? Tja, een beetje je haat uit je onderbuik laten leeglopen is niet zo moeilijk. Maar, precies zoals Lupuslupus | 09-02-16 | 16:18 zegt, je kan je beter tot de Donald Duck beperken, want je hebt echt geen idee waar je het over hebt.

Vigil | 09-02-16 | 16:26

Ik ben iedere keer weer met stomheid geslagen over al die mensen die nu meeschreeuwen met elke emotionele oprisping van die Blonde. Iedereen die denkt dat Geert echt iets kan veranderen, komt van een koude kermis thuis. Ik heb nog geen enkele constructieve oplossing uit zijn mond gehoord, behalve "minder Islam" en "grenzen dicht". Als het erop aankomt geeft hij niet thuis. En voor hen die bijna smachtend praten over revolte en een burgeroorlog: jullie hebben geen enkel idee wat dat inhoudt. Gebruik voor de verandering eens een keer je verstand!

JungleBunny | 09-02-16 | 16:21

Geweldige quote in nogal zure context
.. of 1 keer per jaar anoniem een nieuwe trui kopen bij de Wibra of Zeeman.
brutus68 | 09-02-16 | 15:35

Brunssum73 | 09-02-16 | 16:20

Wie de dagboeken van Joseph Goebbels doorleest,
sintklaas | 09-02-16 | 16:16
.
Ik zou het maar bij de Donald Duck houden maar wellicht is dat ook nog te hoog gegrepen.

Lupuslupus | 09-02-16 | 16:18

-weggejorist-

sintklaas | 09-02-16 | 16:16

Welke moordoproep?

mr.money | 09-02-16 | 16:16

Links zal absoluut zeker aanslagen (laten) plegen als Wilders genoeg zetels haalt om te gaan regeren. Daarover bestaat geen enkele twijfel. Maar als dat gebeurt komt er geen revolte meer maar is het burgeroorlog waarin ook ter linkerzijde slachtoffers gaan vallen.

Koonkluk Huis | 09-02-16 | 16:15

en dan vanavond dat luie varken met die plofkop van rottenberg bij dwdd. Landverraders zijn het en subsidiefraudeurs

blanke pool | 09-02-16 | 16:14

De enige politicus, die democratisch Nederland misschien nog op tijd uit het fascistisch-islamistische vaarwater kan loodsen, chanterend gaan bedreigen. Bij de PvdA slaan ze in wanhoop en doodsnood demoniserend in het wilde weg om zich en alles heen.

Thomas333 | 09-02-16 | 16:13

@sintklaas | 09-02-16 | 16:04
Hij heeft daar al gewoond. Verder is Israel niet perfect maar voorlopig wel het enige democratisch en wetenschappelijk lichtpuntje in een verder donker en barbaars Midden-Oosten. En vrijwel iedereen moet daar in het leger; links, rechts, liberaal en groen.

Piet Karbiet | 09-02-16 | 16:13

Gaat Melkert zijn oude vriend weer bellen dat hij een klusje voor hem heeft?

jan-lul-de-behanger | 09-02-16 | 16:11

Geert Wilders zegt, dat ik intelligent ben. Zo, die kunnen jullie in je zak steken.
@hopjespapiertjes: klopt! :-)
Ps de stilte van Pegida afgelopen zaterdag was ook snoeihard.

Hartgrond | 09-02-16 | 16:10

70 jaar onder het juk van de PvdA resulteerde in; huidige ministers van die partij welke niet voor hun taak berekend zijn flop op flop. Ploumen schenkt Egypte miljoenen aan hulp terwijl de president aldaar voor zichzelf een rode loper van 4 kilometer lang laat uitrollen. Evenzo staan hier bejaarde op een versleten kokosmat in de wachtrij bij de voedselbank om een overdatum en gedeukt blik bruinenbonen te bemachtigen. Ploumen met de kapsel wat kennelijk door een kapper van een zwakzinnigen inrichting is geknipt met dito bloemetjesjurk uit de jaren vijftig evenzo als haar collega stumper van een staatssecretaris op sociale zaken zijn typische PvdA delicenten. Zijn uit het sop onstaan van de jaren gedragen Zeeman truien van de slonzige voorzitter Spekman van de PvdA. Om over de rest nog maar te zwijgen als het over termen van staatsgevaarlijk en volksverlakkerij en landverraders gaat dan staat de PvdA boven aan de lijst. Vandaar dat elke weldenkende Nederlander deze club voorgoed vaarwel zegt. De zetels die nog resten zijn louter afkomstig van stemmers die PvdA afhankelijk zijn, zoals baantjesjagers en het gros van de ambtenaren op lokaal niveau. Zie hier de huidige status van een partij die louter uit onkunde haar achterban heeft verloochent!

Goedverdoemme | 09-02-16 | 16:09

Als de oude Drees nog baas zou zijn dan werd Wilders zijn lijsttrekker! Nee geen geintje.

ecologiste | 09-02-16 | 16:08

sintklaas | 09-02-16 | 16:04
Heb je dat allemaal van je leraar maatschappijleer geleerd?
Kom anders straks nog eens buurten als je balletjes ingedaald zijn, het is hier geen jeugdsoos.

Cuyahoga | 09-02-16 | 16:08

@roze_bril | 09-02-16 | 15:48
Spekman is geen Man, die pleegt zelfmoord op het moment van de waarheid let maar op. Spekman is een heel zwak en eng mens. Mag ik hem minderwaardig noemen, ja dat mag ik. Toch Marcel?

Mark_D_NL | 09-02-16 | 16:08

En net als bij Theo en Pim straks:
"Wir haben es nicht gewusst".

Kamervraag | 09-02-16 | 16:08

hipocritisch | 09-02-16 | 16:02
Wat een armoedig tegeltje!
Leer eens Nederlands schrijven en als dat ooit al lukt, leer dan ook eens om on topic te blijven.

Vigil | 09-02-16 | 16:06

Hoewel hij verwijt dat de ander nare dingen zegt, is hij zelf ook niet vies van bijzonder onsmakelijke insinuaties te maken in hetzelfde interview.
Net als kleine kinderen die roepen: hij deed stom, nee hij deed stom.
Dat de PvdA enorm aan waarde inboet is al lang bekend, dat de PVV daar ook achteraan is aan het hobbelen lijkt me evident.
Het word tijd voor een partij die de kiezer weer op de eerste plek zet, in plaats van de kaasstolp in Den Haag/ Brussel/ Straatsburg/ lokaal gemeentehuis. Het word tijd voor een partij die zijn mensen kent, die tijd en energie stopt in het echt vertegenwoordigen van een specifieke groep met heldere standpunten.

Helder Groentje | 09-02-16 | 16:06

als Geert ooit zou worden neergeschoten komt de kogel mogelijk van links
tot dan komen bommen op olierijke naties (denk Irak-oorlog), asielzoekerscentra (denk kaalkopjes) en woonwijken (denk Israel) veelal ook van rechts
of voelt iemand zich dan te aangesproken?
hipocritisch | 09-02-16 | 16:02
.
Ik weet één ding heel zeker en dat is dat we ZEKER NIET nogmaals met bloemetjes langs de weg gaan staan.!

Lupuslupus | 09-02-16 | 16:05

@necrosis | 09-02-16 | 15:55
Argh, neen!
Ik doelde op die Spektrui als Minister...

Piet Karbiet | 09-02-16 | 16:05

-weggejorist-

sintklaas | 09-02-16 | 16:04

-weggejorist-

hopjespapiertjes | 09-02-16 | 16:03

-weggejorist-

hipocritisch | 09-02-16 | 16:02

Diederik Samsom: "Geert doet HUILIE. Wij vermoorden nooit mensen."
@Didi : en jullie plegen zeker ook nooit karaktermoord?

Brulboei_61SB | 09-02-16 | 16:01

Iets strafrechterlijks met "een parlementarier beletten te spreken" of "beletten in de vergadering aanwezig te zijn". Artikel zelf maar opzoeken.
Het is in ieder geval ruim na art.93 dat over het geheel of gedeeltelijk uitleveren van het souvereine Rijk aan vreemde mogendheden gaat.
(Welk nepkabinet?)

hallevvezool | 09-02-16 | 16:01

@Piet Karbiet | 09-02-16 | 15:47
Je wil me toch niet vertellen dat ze straks de eerste vrouwelijke MinPres wordt?
*moehahaha*

necrosis | 09-02-16 | 15:55

Nu zegt Samsom dat Wilders met een revolte dreigt. Nee, lul, Wilders waarschuwt voor een revolte.

tipo | 09-02-16 | 15:53

@Elvis Costello | 09-02-16 | 15:47
.
Goed betoog. Hele steden en wijken stemden ooit trouw op de PvdA. Die stond ergens voor. Nu al deze mensen op de PVV of Leefbaar stemmen zijn het volgens de Joop opeens allemaal tokkies. Zo simpel is het natuurlijk niet.

Piet Karbiet | 09-02-16 | 15:52

-weggejorist-

sintklaas | 09-02-16 | 15:52

@sintklaas | 09-02-16 | 15:43
Echt alles is mis met dat tuig. Affakkelen die lui. Ben vandaag aan het radicaliseren dus kijk maar uit. Morgen ben ik weer aardig.

Mark_D_NL | 09-02-16 | 15:52

Deze partij bestaat louter uit subsidie fraudeurs, Feministen, en zwaar gesubsidieerd vara , Volkskrant en NRC tuig. Op de een of andere Manier allemaal mislukte gasten.

blanke pool | 09-02-16 | 15:52

@Elvis Costello | 09-02-16 | 15:47
+1

Mark_D_NL | 09-02-16 | 15:51

@sintklaas | 09-02-16 | 15:43
Behalve dat ze met geweld hun mening door je strot willen rammen?
*bitch, please....*

necrosis | 09-02-16 | 15:50

@blanke pool
Nee hoor dat mag u.
100% correct.

R.B.Scott | 09-02-16 | 15:50

Als er één politieke kleur is die niks met democratie heeft, is het wel de linkse kerk. Simpelweg omdat je het ófwel met ze eens bent (*kots*) en dat heet dan democratie, ófwel je bent een rabiate xenofobe rechtsradicalist en dan heb je geen récht op democratie.

Dus Hans Spektrui: lekker optyphen en Greet heeft gelijk: als de kogel komt, dan komt -ie van links.

Overigens, voor de goede verstaander; dit is allemaal de prelude naar de volgende verkiezingen en de Partij van de Aanslag gaat er dus binnenkort de stekker uittrekken, uit dit "beste kabinet sinds de Tweede Wereldoorlog".

Mark my words!

De Droit | 09-02-16 | 15:49

Eigenlijk schijten Samson en Spekman zeven kleuren stront. Want ik vermoed dat ze denken dat zij als eerste op het schavot komen. En dat zou zo nog maar eens kunnen.

roze_bril | 09-02-16 | 15:48

Vervelend is dat in andere landen het voorzitterschap van een socialistische partij nog een bepaald aanzien heeft. Zo is graftak Ploumen ondanks haar slechte prestaties toch Minister geworden.
.
Ik zal verder uw dag niet vergallen met een ander toekomstig scenario.

Piet Karbiet | 09-02-16 | 15:47

Heeft de 'beste' MinPres die we ooit hadden nog commentaar?
*hysterische lachbui*

necrosis | 09-02-16 | 15:47

Enigszins begrijp ik het wel van Spekman. Ben zelf links opgevoed. Iedereen om me heen was zo. Logisch na de linkse revolutie eind jaren zestig. Links was genesteld in politiek, onderwijs en media. Heel NL werd zo geïndoctrineerd. Hitler was een socialist en een gemeenschappelijk kenmerk hiervan is dat links geen andere mening duld. Daarom kan links het ook goed vinden met Moslims. Die hebben ook een monopolie op het gelijk. Links houdt ervan om andermans geld uit te geven en armoede te importeren. De middenklasse kan dit ophoesten en dat zie je wel aan de hoeveelheid belastingen in dit land. Dat kan natuurlijk niet zo doorgaan. Alle linkse systemen in het verleden hebben gefaald. Spekman en de zijnen zien dat de realiteit hun inhaalt. De PvdA heeft geen bestaansrecht meer en hun tolerantie encultuurmarxisme vernietigt het land. Neem daarbij een stukje narcisme (Timmermans zeker) en je krijgt van dit soort uitspraken. Ik stem PVV en mijn vader (ex-PvdA) ook. De echte PvdA waarschuwde vroeger reeds voor de islam. PvdA van nu zijn niets anders dan hippies met oogkleppen.

Elvis Costello | 09-02-16 | 15:47

-weggejorist-

SteveBiscuitje | 09-02-16 | 15:46

Geert is inderdaad een zeikwijf.

Spinazi | 09-02-16 | 15:46

Gezien het AFA tuig?; marcheert voor het volk en vaderland. Gebruiken potverdikkie de zelfde kleuren en logo's als WA en NSB .Zondervan en Mussert zouden trots op deze groepen geweest zijn.(fascisme in optima forma!) Het geeft overigens een goed gevoel dat de partij van Kaalkop en Spektrui volledig is ingestort, vinden Kobus en........

mevr.Kribo | 09-02-16 | 15:45

Ik gun spekman hetzelfde lot als Fortuyn en Van Gogh.
Hij is van de allerlaagste soort. Is gewoon mijn mening of mag ik deze niet ventileren?

blanke pool | 09-02-16 | 15:44

-weggejorist-

sintklaas | 09-02-16 | 15:43

Liggen de voorgedrukte aangiften klaar bij m'n wijkagent?

mierus | 09-02-16 | 15:42

reaguurbot | 09-02-16 | 15:24

Zo, dat is heel goed geschreven , dank daar voor.

edelweiss | 09-02-16 | 15:42

Speknek. PvdA. En democratie? Meer een pleonasme, tautologie en paradox in een.

verbanden | 09-02-16 | 15:40

Sinds de moord op Fortuyn is er nog steeds geen reet veranderd.

Maar ja, in dit land is alles goed zolang het maar van links komt, van het klimafaat tot en met het kalifaat, van verrijken van de top/bazen/werkgevers/multinationals tot en met het uitbuiten van werknemers & te werk gestelde bijstandsgerechtigden.

ProAsfalt | 09-02-16 | 15:40

Samson die met ondemocratische middelen tijdens zijn periode bij greenpeace Wilders nu de les wil lezen. Laat me niet lachen. He Samson, hoor ik je ooit over AFA, hoor ik je ooit over het dierbevrijdingsfront? Hou toch eens op volksverlakker.

roze_bril | 09-02-16 | 15:38

Hoe kan iemand een gevaar voor de democratie zijn wanneer de partijen die dat het hardst blaten, diezelfde democratie al lang over de schutting hebben gekieperd?
Als er al iets gevaarlijk is voor de democratie, is het wel de gevestigde orde.
Dit land heeft een sterke bezemwagen nodig.
Voorheen was dat Pim, nu is het Geert.
Oh, en al komen er weer kogels uit de welbekende hoek, er zal altijd weer een nieuwe bezemwagen opstaan.
De mensen zijn het simpelweg meer dan spuugzat.

Jackanders | 09-02-16 | 15:37

Wilders moet 24/7 onderduiken puur vanwege zijn beroep als volksvertegenwoordiger, en nog steeds ziet men niet waar het gevaar vandaan komt. Mensen die PvdA met NSB vergelijken moeten zich schamen, zo erg is de NSB nooit geweest.

WimCock | 09-02-16 | 15:35

Het meest laffe is dat Spekkie het heeft over iemand die al jaren in doodsangst moet leven. Ik heb verder niet veel met Wilders, maar als mens heb ik met hem te doen. De man kan al jaren geen normaal leven meer leiden. Dat moet veel met een mens doen. Spekkie heeft makkelijk lullen, die kan gewoon op de tribune bij FC Utrecht zitten op zondagmiddag, of 1 keer per jaar anoniem een nieuwe trui kopen bij de Wibra of Zeeman.

brutus68 | 09-02-16 | 15:35

necrosis | 09-02-16 | 15:29
Dat denk ik ook. Maar er is meer. Dit soort mensen kunnen alleen primair emotioneel schreeuwen en zijn niet in staat om analytisch en kritisch te denken. Zodoende komen ze dan ook in een spagaat terecht van schizofrene en hypocriete toestanden.

Vigil | 09-02-16 | 15:34

@De echte Stolwijker | 09-02-16 | 15:18

U snapt het verschil niet? Wat ongelooflijk sneu!

Pieter V | 09-02-16 | 15:33

-weggejorist-

sintklaas | 09-02-16 | 15:33

even een Fortuyntje doen
@Donkersloot | 09-02-16 | 14:58

Dude spoor jij wel? Ik mag toch aannemen dat jij weet hoe dat afgelopen is? Gatver.

Apollo | 09-02-16 | 15:32

@Graaf van Egmont | 09-02-16 | 15:11

Zijn ze wel kapot? Dan is het goed!

Pieter V | 09-02-16 | 15:31

@Verzuimer | 09-02-16 | 15:10

U verdient het om onder de sharia te mogen leven.
Van harte gefeliciteerd.
Wel jammer dat uw IQ niet kennelijk hoger is dan dat van een garnaal.

Pieter V | 09-02-16 | 15:30

@Vigil | 09-02-16 | 15:26
Ik zit me nog steeds af te vragen wat 'mensen' als Spekman in de politiek te zoeken hebben.
'mensen' als hij vertegenwoordigen voornamelijk zichzelf....

necrosis | 09-02-16 | 15:29

necrosis | 09-02-16 | 15:21
Omdat de PvdA en andere linksen beschermd worden door ideologische vriendjes op machtige posities. De 'mars door de instituties' heeft ervoor gezorgd dat cultuurmarxisme de norm is. De rest is ultrarechts tuig dat je mag bedreigen en uit de weg mag ruimen. curiales.nl/2015/03/13/cultureel-marxi...

KlunsJohannus | 09-02-16 | 15:28

Het wordt een keer tijd, dat figuren a la Spekman eens een dagvaarding krijgen wegens haat- en tweedracht zaaien.

Vigil | 09-02-16 | 15:26

@Mark_D_NL | 09-02-16 | 15:19
Ik beperk me graag tot de feiten.
Ik meen dat van der Roest een theaterstuk heeft gefinancierd en daarnaast zijn eigen lever met het geld wat hij achterover heeft gedrukt bij de daklozenkrant.
Verder kan ik me niet voorstellen dat een hoertje het met van der Roest zou doen.

necrosis | 09-02-16 | 15:26

Zeg, dit is al het 3e Spek van de Aambei topic van vandaag.
En ik moet nog aan de drank.

Piet Karbiet | 09-02-16 | 15:26

reaguurbot | 09-02-16 | 15:24
+1 hulde voor uw tegel

Snap je!? | 09-02-16 | 15:25

Spekman schijnt ook nauwe banden te hebben met Demmink...

Mark_D_NL | 09-02-16 | 15:24

@Donkersloot | 09-02-16 | 14:58
'Een fortuyntje doen' is de meeste walgelijke uitdrukking die ik ooit op GeenStijl heb gezien. Gefeliciteerd.
De arme man heeft inderdaad zijn eigen dood zien aankomen en de schuldigen op voorhand benoemd.
En die schuldigen zitten nog allemaal op het pluche.
Revolte!

reaguurbot | 09-02-16 | 15:24

@RobberenRukkie | 09-02-16 | 15:14
Hup Greet! op naar 76 Zetels.

Mark_D_NL | 09-02-16 | 15:22

@RobberenRukkie | 09-02-16 | 15:14
Moet Geert niet piepen?
Hij staat momenteel een stuk hoger in de peilingen terwijl hij 24/7 beveiliging nodig heeft.
Waarom komen die PvdA'ers wél overal mee weg?

necrosis | 09-02-16 | 15:21

Kijk Spektrui, zo ziet dat haatleger wat je gecreëerd hebt eruit:
i.imgur.com/hPSF9Bi.jpg

The face of pure evil.

Cuyahoga | 09-02-16 | 15:19

Donkersloot | 09-02-16 | 14:58
En wiens uitspraken zorgen ervoor dat Wilders nu een 'Fortuyntje' doet? Juist. Het probleem bij de anti-Wilders-clan is dat iedere vorm van zelfreflectie doorgaans totaal afwezig is. Het is o.a. de PvdA die de multiculturele ramp heeft veroorzaakt. En niets wijst erop dat deze partij bereid is om verantwoordelijkheid te nemen voor haar foute beslissingen uit het verleden of verdere uitbreiding van de ramp tegen te gaan. Sterker nog: liever marcheert de PvdA door op de heilloze weg, alsof er niets is gebeurd, terwijl
critici achteloos worden weggezet als nazi's en extreem rechtse racisten.

KlunsJohannus | 09-02-16 | 15:19

@necrosis | 09-02-16 | 15:08
Spektrui en vd Roest zijn er samen van naar de hoeren geweest.

Mark_D_NL | 09-02-16 | 15:19

Ik heb niets met de PvdA, maar Wilders moet niet zeuren. Hij is niet de enige met vrijheid van meningsuiting. Spekman mag zeggen dat Wilders een gevaar voor de democratie is, net als Wilders mag zeggen dat de Kamer een nepparlement is. Wilders is keihard tegen zijn politieke tegenstanders. Soms op het ranzige af, soms terecht, en moge hij daar nog tot in lengte van jaren mee door kunnen gaan. Maar wie de bal kaatst...

De echte Stolwijker | 09-02-16 | 15:18

@basbadjas | 09-02-16 | 14:53
Precies. Links en de rest van het establishment roept een 'revolte' onder de bevolking af door moedwillig niet naar hen te luisteren met hun cordon sanitaire jegens Wilders. De PVV is een politieke poging om het tij van islamisering en de EU staatsgreep te keren. Als men niet met Wilders samen wil werken zijn ZIJ de schuldigen als er een volksopstand en eventueel een burgeroorlog uitbreekt.
En dat is nèt waar de angsthazen van links zo bang voor zijn met hun 'nie-wieder' syndroom.

reaguurbot | 09-02-16 | 15:18

@Donkersloot | 09-02-16 | 14:58
Geert wenst zijn tegenstanders niet Dood. Hans Spektrui wel. Zoek de verschillen. Maar ja, jouw wereldbeeld valt natuurlijk in duigen en dat doet pijn.

Mark_D_NL | 09-02-16 | 15:18

tattooboer | 09-02-16 | 15:13
Ik heb hem gisterenavond gezien. SS+SA+Gestapo 2.0.
Het mag wat mensenlevens kosten, wat er daar ook in de grond mag zitten.

Graaf van Egmont | 09-02-16 | 15:17

RobberenRukkie | 09-02-16 | 15:14
Waar doel je precies op? Ik heb het gevoel dat dat een drogredenering is.

Snap je!? | 09-02-16 | 15:16

Donkersloot | 09-02-16 | 14:58
Dat jij Geert onfrisser vindt dan al die stelende, liegende, oplichtende PvdA, d'66 en VVD politici zegt meer over jou dan over Geert.

Boemibol | 09-02-16 | 15:15

Spekman op water en brood graag. En sleutel weggooien. Vies links bruinhemd dat hij is!

Megasuperpeter | 09-02-16 | 15:15

Spekmans: "Er worden milities opgericht in het land om samen, in hetzelfde outfit, op vergaderingen te voorkomen dat mensen kunnen spreken. Dat is levensgevaarlijk."
PvdA-malloot, islam-likker en landverraderlijke verkwanselaar Spekmans had eerst met bewijs moeten komen dat dat zo is, en dat het de schuld van Wilders is. Kan hij niet, dus is dit een onverhulde demonisering die antifaatjes of ander linkstuig kan aanzetten tot moord.

Fijnstoffer | 09-02-16 | 15:15

@necrosis | 09-02-16 | 15:08

en spekman vond het ok... als partijbons.

lefbak | 09-02-16 | 15:14

Greet moet niet zo piepen. Wel stoer genoeg om buitenparlementaire actie te insinueren maar beginnen te janken als hem dat voor de voetjes wordt geworpen. Misschien moet ie anders eens contact zoeken met de stichting slachtofferhulp. Jankbal.

RobberenRukkie | 09-02-16 | 15:14

Ik zeg het nog naar een keer . Pvda schurt met drie nazie groepen aan in ukraine. Ze zijn helemaal van god los en proberen hier een toneelstukje te spelen om de schijnwerper van zichzelf af te krijgen. Hebben jullie masks of revolution al bekeken? Dan word alles duidelijk. Gore vvd en pvda en alles dat met die ukrainse nazies om de tafel zitten. Ze onderhandellen gewoon met beesten die oude mensen in Odessa in een groot gebouw dreven en ze dan levend heeft verbrand! Delen die docu en zeg tegen pvda spek dat hij echt op moet zouten nou.

tattooboer | 09-02-16 | 15:13

Godverdomme 6 dakpannen van mijn dak gewaaid. Gisteren ook al twee. Ja, het zijn rooie!

Graaf van Egmont | 09-02-16 | 15:11

Demoniseren. Nee, daar houdt Greet helemaal niet van.

Verzuimer | 09-02-16 | 15:10

Pistool van de Aanslag gefaciliteerd door den Linksch Mensch Von Spekvet.

John nie | 09-02-16 | 15:10

Sleeper Volkert is zojuist geactiveerd

HaagseSkieldah | 09-02-16 | 15:09

@watergeus | 09-02-16 | 15:02
Dat was Bertje van der Roest....

necrosis | 09-02-16 | 15:08

@Donkersloot | 09-02-16 | 14:58
Gelukkig bestaat het huidige kabinet uit competente politici die het beste met de burgers voorheeft.
*toetsenbord onderkotst*

necrosis | 09-02-16 | 15:08

Arme Garret Weldon

B0kito | 09-02-16 | 15:08

Mooi zo,met deze laatste actie van die ijspret-trui die,toevallig of niet,nét zo slobbert als destijds het pak van Melkert,vaagt Spekman hopelijk de laatste zeteltjes in de peiling hun muffe kantoor uit.
Wanneer L'histoire se repête werkelijk uit zou komen n.a.v. de beschamende uitlatingen van die schurftige straathond zijn de rapen pas écht gaar.
"Hang-in there,Geert en Martin".

R.B.Scott | 09-02-16 | 15:06

Heb Spektrui vanmorgen op radio1 gehoord. Kwam alleen maar het obligate rooie gewauwel uit. De man heeft echt niks zinnigs meer te melden. Hij is nog een eiland in een zee van zelfverrijkers en wegkijkers. En...... belangrijk... de PvdA wil nog steeds geen blok vormen met SP en GL. Wat dan weer een verademing is voor het land.

Graaf van Egmont | 09-02-16 | 15:06

Intimideren is een feest!

Lekker @miss error

centre pompidoe | 09-02-16 | 15:06

En weer 589 zetels voor Geert erbij. Het lage niveau van de NL politici is vandaag weer eens aangetoond.

Mark_D_NL | 09-02-16 | 15:05

Afgelopen zaterdag hebben we de intense haat van dichtbij kunnen aanschouwen tijdens de AFA demonstratie van de Stürmabteilung van links. Je ziet gewoon dat hun blinde woedde niet bekoeld kan worden door 'nazi-scum' te schreeuwen. We moeten heel goed oppassen voor die gasten.

reaguurbot | 09-02-16 | 15:05

Geert Wilder, 5 reedten, altijd!

Jan-1986 | 09-02-16 | 15:04

Paramilitairen van de arbeid

R.E.Lee | 09-02-16 | 15:04

De PvdA vind het zeker weer mooi tijd om een nieuwe moordenaar te kweken die een hun onwelgevallige politicus om moet brengen.
En die nieuwe Melkert heet Spekman.

sinar2 | 09-02-16 | 15:04

Spekman: 100% puur varkensvlees

RickTheDick | 09-02-16 | 15:04

Leuk feestje weer daar bij de PvdA. Nivelleren is een feest voor ze, intimideren ook! Nu hun eigen partij nog minimaliseren, dat wordt een waar feest voor de burger!

miss error | 09-02-16 | 15:03

PvdA leert ook nooit wat, hé...

OmeLenin | 09-02-16 | 15:03

Geert is als een griepje, even vervelend, je gaat je even beter in acht nemen; een waarschuwing waar je sterker uit komt. PVDA en de rest van de zittende kliek is een wat serieuzere en uiteindelijk fatale aandoening.

cucaracha | 09-02-16 | 15:03

Spekman steelt van daklozen.
*einde discussie*

watergeus | 09-02-16 | 15:02

ik geniet ook. wat is die pvda toch ook een minne, failliete en walgelijke partij. verder van de arbeider kan je eigenlijk niet komen.

jackindeboxstift | 09-02-16 | 15:02

Go Geert #TeamGeert

Snap je!? | 09-02-16 | 15:02

Ik geniet wel van het feit dat hij de voorzet van Spekman weergaloos inkopt en weer zo simpel scoort.

Openbaar Mysterie | 09-02-16 | 15:00

Gevaar voor democratie, mijn reedt.
Daar gaat het helemaal niet om.
Waar het om gaat is dat de islam een gevaar is voor deze aardbol in het algemeen en Nederland in het bijzonder.
En Wilders is één van de velen die dat ziet, maar één van de weinigen die dat in het openbaar durft te zeggen.
Daar gaat het om, al de rest is gewauwel voor de bühne.

Cuyahoga | 09-02-16 | 15:00

En dan vanavond DWDD, nieuwsuur, jinek, tan allemaal lekker vol pvda' ers die ook een proefballonetje mogen loslaten. Wordt dolletjes, we vieren 70 jaar landverraad!

Glasgow Argus | 09-02-16 | 14:59

Revolte, Revolte, Revolte

Moeimaker | 09-02-16 | 14:58

Voorspelbaar, even een Fortuyntje doen om zo het slachtofferschap lekker uit te vergroten. Geert, de meest onfrisse politicus van de afgelopen 20 jaar!

Donkersloot | 09-02-16 | 14:58

Wilders for president!

centre pompidoe | 09-02-16 | 14:57

Het is natuurlijk knettergek om Wilders een gevaar voor de democratie te noemen, alleen al omdat hij veel dichterbij de Nederlanders staat dan Spekman.
opiniez.com/2016/02/09/gefeliciteerd-h...

benavra | 09-02-16 | 14:56

Het kunstgebit van m'n oma aan je ballen, Hans.
Zwetsen over wat je voorgangers neergezet hebben, dat verhaal afbreken en een kantoortje huren voor € 1.500,- per dag.
Val om.

gentle giant | 09-02-16 | 14:54

Hebben die malloten het nu nog niet door dat zij zelf een monster creëren?
Niets, maar dan ook helemaal niets van de fouten in het verleden geleerd.

basbadjas | 09-02-16 | 14:53

Heeftie z'n wenkies geverfd?

Poesmobiel | 09-02-16 | 14:53

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken